Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
TiMMieJ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:19:

En altijd even ranten :( na circa 5000 blood shards nog geen mask of jeram :(
Mask of Jeram is nog redelijk makkelijk, T&T's van kadala krijgen dat is pas annoying

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 14:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

TiMMieJ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:19:

En altijd even ranten :( na circa 5000 blood shards nog geen mask of jeram :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/timmi3j-2230/hero/8227081
Ik zit aan de 3000 shards ongeveer, ook nog geen mask of T&T :(

Heb wel een stapeltje magefists. Ga maar een wizard maken denk ik :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ricmaniac schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:52:
Oke, ga het vanavond gewoon eens proberen dan :) ik kan master ook wel makkelijk aan hoor en kom nooit onder de 70% health maarja ik weet niet wat de gap is van master > torment en ik ben echt een ragequiter :P dus als ik dood zou gaan nu op level 70 wordt ik gek hahah maarja softcore spelen vind ik echt saai.

Gister avond zat ik op TS met een paar mensen en 1 vriend was met randoms T2 aan het doen.. Toen ging er gewoon iemand dood in zijn party XD
Als ik dat in me party zou mee maken doe ik gelijk T en wegwezen uit die rift 8)7
Gewoon eerst op T1 bounty proberen.... Act 1 oid.. lekker makkelijk.
Loop je geen risico 2 of 3 champ packs tegelijk te krijgen.

Kan je gewoon testen hoeveel damage paarse straaltjes doen e.d. en hoe lang je er in kan staan.
Als dat allemaal meevalt lekker gaan riften.

Zelf doe ik met me crusader niet genoeg damage om T1 solo rifts te doen.
Speel T1 bounty of Master rifts (is eigenlijk te makkelijk maar durf risico niet te nemen op T1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Denko schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:
[...]

Ik zit aan de 3000 shards ongeveer, ook nog geen mask of T&T :(

Heb wel een stapeltje magefists. Ga maar een wizard maken denk ik :p
Ik zou niet splitsen als ik jou was, T&T's zijn een stuk zeldzamer dan Jeram, dus ik zou eerst alles daarop inzetten en daarna pas voor gloves gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

desjaak909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Ik zou niet splitsen als ik jou was, T&T's zijn een stuk zeldzamer dan Jeram, dus ik zou eerst alles daarop inzetten en daarna pas voor gloves gaan
Ja, ach, het is niet alsof ik al bijna "klaar" ben met mijn gear overigens. Maar ik zal wel focussen op de mask dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Denko schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Ja, ach, het is niet alsof ik al bijna "klaar" ben met mijn gear overigens. Maar ik zal wel focussen op de mask dan
en als je een stapel magefists hebt is er toch wel eentje beter dan de rare die je aan hebt?

Je build is ook een beetje raar, je hebt bijvoorbeeld midnight feast maar geen Garg, voor het activeren van fetishes kan je het beste vampire bast gebruiken en probeer op je bracers de LoH om te ruilen voor %phys dmg

[ Voor 13% gewijzigd door desjaak909 op 06-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 23:27

Shiro

Serenity

Verhaal van souls rerollen, dat komt me erg bekend voor. Laatste 10 dagen echt een gevoel dat ik getrolled wordt door blizzard ofzo...

Dropt er eindelijk een RRoG, echt crap rolls, 10 rolls, paar mill down the drail verder, eindelijk crit... maar zowat de laagste mogelijke...

Toen mijn Leoric Signet willen reroll, 15 rolls verder, beste wat ik kreeg was 26 Critical hit damage en vervolgens 29... out of 25-50... echt... bijna on the verge of rage quiting... en 25mil armer ook nog en nog steeds niet de juiste rolls...

En na al die tijd nog steeds geen cindercoat voor mijn Monk ook :/ zucht...

Mijn rant van de dag.... Misschien dat ik vanavond wat meer geluk heb :D

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

desjaak909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:30:
[...]

en als je een stapel magefists hebt is er toch wel eentje beter dan de rare die je aan hebt?

Je build is ook een beetje raar, je hebt bijvoorbeeld midnight feast maar geen Garg, voor het activeren van fetishes kan je het beste vampire bast gebruiken en probeer op je bracers de LoH om te ruilen voor %phys dmg
Gek genoeg niet, ik heb 3 magefists, en 1 gladiator nog iets, maar alle 4 zijn ze het eigenlijk net niet. En die life per hit vind ik ook wel lekker.

Over de garg, die heb ik er een tijdje geleden uit gehaald, maar ik mis hem niet echt. Wat ik ook weg zou doen, of ik zou heel veel survivability inleveren voor een beetje dps, of ik zou het stukken minder leuk maken voor mijzelf.

Maar ik zal van de week wel even kijken en jouw suggesties proberen, bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Denko op 06-05-2014 10:39 . Reden: laatste zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Zijn er hier WD's die ervaring hebben met Grin Reaper Mask?
http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:38:
Zijn er hier WD's die ervaring hebben met Grin Reaper Mask?
http://us.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper
Is leuk om even te proberen maar voegt verder niet zoveel toe, gaat niks boven een Jeram als pet doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
desjaak909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Is leuk om even te proberen maar voegt verder niet zoveel toe, gaat niks boven een Jeram als pet doctor
Leek me een leuke afwisseling, maar dan niet echt de moeite om in te investeren helaas. :) jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:32
Denko schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:38:
[...]

Gek genoeg niet, ik heb 3 magefists, en 1 gladiator nog iets, maar alle 4 zijn ze het eigenlijk net niet. En die life per hit vind ik ook wel lekker.
Mja de magefist met %ele damage scheelt een hoop meestal. Je kunt best wat damage inleveren als je % damage erbij krijgt. Met +% physical damage doen al je pets bijvoorbeeld meer schade. Daar kun je dan best wat persoonlijke DPS (character sheet) voor opofferen.
Over de garg, die heb ik er een tijdje geleden uit gehaald, maar ik mis hem niet echt. Wat ik ook weg zou doen, of ik zou heel veel survivability inleveren voor een beetje dps, of ik zou het stukken minder leuk maken voor mijzelf.

Maar ik zal van de week wel even kijken en jouw suggesties proberen, bedankt!
Mja Garg of niet; het ding ramt als een malle, zeker als je wrathful protector gebruikt. Maar nadeel is dat hij ook veel stilstaat. Als alternatief zou ik dan Big Bad Voodoo nemen met Slam Dance. Een 30% buff van al je damage inclusief pets is echt niet verkeerd.

Wel vraag ik me af waarom je Fetish Army met CD reduction gebruikt in combinatie met Fetish Sycophants. Elke keer als je een army summoned ben je al je Sycophant fetishes weer kwijt; dat lijkt me niet heel handig.

Daarnaast zou ik inderdaad Vampite Bats nemen om sneller Sycophants fetishes te spawnen i.p.v. Locust Swarm. Firebomb met Pyrogeist kan wel handig zijn om je DPS te boosten, zeker op de momenten waarop bats geen optie zijn (bijvoorbeeld vanwege range of mana issues na Piranhas).

Dit is trouwens wel een goede guide voor een pet build: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472
En dit is mijn eigen variant ervan: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/41221559

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 06-05-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
En dan is er een Mask of Jeram van de helltooth set, en een Leg Mask of Jeram.
Die uit de set geeft geen buff aan je pets, beetje raar gedaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:51:
En dan is er een Mask of Jeram van de helltooth set, en een Leg Mask of Jeram.
Die uit de set geeft geen buff aan je pets, beetje raar gedaan. :')
Ik vond zojuist een groene Mask of Jeram, maar ik houd het voorlopig bij de leg Jeram.

Heeft iemand hier trouwens al ervaring met de full set bonus van de Helltooth set?

http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Harry_180 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Heeft iemand hier trouwens al ervaring met de full set bonus van de Helltooth set?
Heb hem zelf wel compleet maar niet geprobeerd even op youtube gekeken en daar gezien dat het totaal niet opschiet, die 300% dmg is veel te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Harry_180 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Ik vond zojuist een groene Mask of Jeram, maar ik houd het voorlopig bij de leg Jeram.

lol ik zie dat je de follower thunderfury hebt gegevn beetje jammer ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Iemand nog iets zinvols te zeggen over mijn wizz. http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568

Ik vrees dat ik mijn build aardig moet gaan omgooien wil ik ooit T5, T6 aankunnen. Al is T3 nu een walk in the park en T4 geen probleem met wat defensiefe passives.

Ik ben overigens wel tevreden over mijn build omdat alles mooi op elkaar aansluit. De basis is natuurlijk de tal rasha's set. Deze zorgt voor 4 soorten meteoren. Deze worden getriggerd door mijn wapen waarmee ik als primary electrocute gebruik (lightning), op het wapen zit cold dmg. Om de arcane te triggeren gebruik ik blackhole waarmee ik ook nog een 3% extra dmg per geraakte mob krijg. Fire wordt getriggerd door de familiar. Aangezien ik altijd 4 soorten elemental dmg gebruik heb ik ook elemental exposure aangezet. Hierdoor heb ik eigenlijk constant 20% extra dmg. Daarnaast ook nog een kleine 70% areadmg die ook behoorlijk aantikt natuurlijk.

De sheetdmg is niet heel hoog met ongeveer 750k maar door set bonussen, elitebonus en alle soorten extra elemental dmg ga ik in de praktijk als een malle. Volgens mij is mijn elitedmg 1.9mln volgens diabloprogress trouwens. Maar de meteoren set bonus die de meeste schade doet wordt natuurlijk nergens in meegenomen.

Toughness lijkt laag maar ik gebruik paralysis en heb een 21% freeze chance op mijn main. Hierdoor permastun ik alles in de praktijk en ga ik max eens per 3 a 4 rifts dood eigenlijk, dus wat dat betreft is de toughness prima.

Eerste verbetering is een RORG met int. Ik had al naar CHC gererollt voor ik doorhad dat er dex op zat ;-(

Weet dus niet zo goed waar ik nu op moet focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Volgens mij kan die idd beter die rerollen en zelf gebruiken ipv die dagger.
Anno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:36:
Lol, gisteren hier gepost dat ik 10M en meer dan 15 forgotten spirits had gebruikt om mijn Leoric's Signet te voorzien van CHD.... vervolgens eindelijk CHD gekregen maar te laag om een upgrade te zijn.

Vervolgens posten verschillende Tweakers dat het de moeite waard is om rare rings en amulets niet te salvagen of verkopen.

Beste tip OOIT

[afbeelding]
Haha! Lekker :D

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 06-05-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
Nog geen nieuws over 2.05? hoop toch dat ze de patch uitrollen deze week. Dan kunnen we weer ff wat splitbounties knallen, want mijn riftkey aantallen zijn wat geslonken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:40

Anno

Griefmaker#2862

Nitrogun schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:35:
Nog geen nieuws over 2.05? hoop toch dat ze de patch uitrollen deze week. Dan kunnen we weer ff wat splitbounties knallen, want mijn riftkey aantallen zijn wat geslonken. :9
Ik denk niet dat het deze week is. Er is geen aangekondigd onderhoud op de US. Als we een patch zouden krijgen dan was dat vandaag in US en morgen in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:53
Malt007 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:20:
Iemand nog iets zinvols te zeggen over mijn wizz. http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568

Ik vrees dat ik mijn build aardig moet gaan omgooien wil ik ooit T5, T6 aankunnen. Al is T3 nu een walk in the park en T4 geen probleem met wat defensiefe passives.

Ik ben overigens wel tevreden over mijn build omdat alles mooi op elkaar aansluit. De basis is natuurlijk de tal rasha's set. Deze zorgt voor 4 soorten meteoren. Deze worden getriggerd door mijn wapen waarmee ik als primary electrocute gebruik (lightning), op het wapen zit cold dmg. Om de arcane te triggeren gebruik ik blackhole waarmee ik ook nog een 3% extra dmg per geraakte mob krijg. Fire wordt getriggerd door de familiar. Aangezien ik altijd 4 soorten elemental dmg gebruik heb ik ook elemental exposure aangezet. Hierdoor heb ik eigenlijk constant 20% extra dmg. Daarnaast ook nog een kleine 70% areadmg die ook behoorlijk aantikt natuurlijk.

De sheetdmg is niet heel hoog met ongeveer 750k maar door set bonussen, elitebonus en alle soorten extra elemental dmg ga ik in de praktijk als een malle. Volgens mij is mijn elitedmg 1.9mln volgens diabloprogress trouwens. Maar de meteoren set bonus die de meeste schade doet wordt natuurlijk nergens in meegenomen.

Toughness lijkt laag maar ik gebruik paralysis en heb een 21% freeze chance op mijn main. Hierdoor permastun ik alles in de praktijk en ga ik max eens per 3 a 4 rifts dood eigenlijk, dus wat dat betreft is de toughness prima.

Eerste verbetering is een RORG met int. Ik had al naar CHC gererollt voor ik doorhad dat er dex op zat ;-(

Weet dus niet zo goed waar ik nu op moet focussen.
Hmm Ik dacht dat Cold dmg op een wapen (niet de 20% cold skills dmg, maar de xxxx - xxxx cold dmg die meteor niet zou triggeren omdat die damage "veranderd" naar het element van de spell die je cast. Opzich wel interessant als dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik ook niet. Volgens mij is die enchantress ook gerolled.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Dennism schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:39:
[...]

Hmm Ik dacht dat Cold dmg op een wapen (niet de 20% cold skills dmg, maar de xxxx - xxxx cold dmg die meteor niet zou triggeren omdat die damage "veranderd" naar het element van de spell die je cast. Opzich wel interessant als dat wel werkt.
hmmm. Ik twijfel nu sterk eerlijk gezegd, heb net de build enigzins omgegooid en weet nu niet zeker of ik die cold meteor zie vliegen. Redelijk essentieel voor de hele build omdat dat veel dmg zou schelen ivm elemental exposure en de hoeveelheid colddmg die ik nu gestackt heb in ruil voor normale dmg. Als ik even google lijkt het erop van niet.

Edit: If you have a weapon that has a chance to freeze then yes it procs. I use lightning archane my familiar is fire and my weapon can freeze so i drop all 4 meteors, the weapon has to proc a chill or freeze for it to trigger.

Ik gebruik een azerwrath met freeze chance dus hij proct wel gewoon.

[ Voor 17% gewijzigd door Malt007 op 06-05-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Nog gekker.... ik wist niet dat een enchantress een 1h'er kon hebben :?
In-game, Eirena's weapon equips are listed, along with staves, as only being Two-handed Axes/Maces/Swords, but she can also wield the one-handed versions and spears. As it stands now, Two-Handed weaponry is better for her if a player wishes to bring her to the most potential
http://diablo.wikia.com/wiki/Eirena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
cybergi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Zeg niet dat ik niet naar jullie luister. Job done. Follower heeft nu nog steeds TF (andere), maar welke stat zouden jullie rerollen?

edit:toch 2hander op follower gezet na wiki artikel van Hexta

[ Voor 7% gewijzigd door Harry_180 op 06-05-2014 12:14 ]

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Nu online

TiMMieJ

PSN: Orixez

Harry_180 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Zeg niet dat ik niet naar jullie luister. Job done. Follower heeft nu nog steeds TF (andere), maar welke stat zouden jullie rerollen?

Je lightning dmg hoger rollen voor meer dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn Wizard (zie ook hier) mag ook wel even onder jullie vergrootglas. Graag hoor ik wat ik al tijden vreselijk verkeerd doe en waar ik Kadala mee lastig moet vallen. Die @$#&% vertikt het om een andere offhand cadeau te doen :|

Op het moment is het eigenlijk arcane torrent en archon op packs, met een incidentele missile tussendoor als ik eens zonder AP zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:22:
Mijn Wizard (zie ook hier) mag ook wel even onder jullie vergrootglas. Graag hoor ik wat ik al tijden vreselijk verkeerd doe en waar ik Kadala mee lastig moet vallen. Die @$#&% vertikt het om een andere offhand cadeau te doen :|

Op het moment is het eigenlijk arcane torrent en archon op packs, met een incidentele missile tussendoor als ik eens zonder AP zit.
Je toughness is super laag; je hebt weinig AR, VIT en/of armor. Daarnaast wil je voor je huidige build graag cooldown reduction gear hebben zodat je vaker archon kan spammen - daarnaast is elemental dmg (+xx% arcane dmg) een must :)

Op zoek naar een goede SoJ (Stone of Jordan) of een unity 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Je lightning dmg hoger rollen voor meer dmg :)
Die damage kan niet heel veel hoger. Dan denk ik dat je meer profijt haalt uit +10% damage uiteindelijk, want dat is als het goed is binnenkort gefixed. (2300 vs 2400 oid)

Tenzij je heel veel waarde hecht aan die 6% CDR.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 06-05-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitrogun schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:35:
Dat zal nog wel even duren hoor ... als de aankondiging wordt gedaan dan duurt het doorgaans minimaal een week tot de implementatie! Zoals Blizzard altijd zelf zegt "It's done, when it's done" :+
Bosmonster schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Die damage kan niet heel veel hoger. Dan denk ik dat je meer profijt haalt uit +10% damage uiteindelijk, want dat is als het goed is binnenkort gefixed. (2300 vs 2400 oid)

Tenzij je heel veel waarde hecht aan die 6% CDR.
Dat komt ook in patch 2.05 - het fixen van de +10% dmg modifiers op non-black dmg (dus op bijv. fire, holy, cold dmg) :D

[ Voor 33% gewijzigd door Vidra op 06-05-2014 13:00 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Wat zijn nog meer de verwachtingen voor patch 2.05?

Wat kunnen we uberhaubt nog verwachten in de toekomst? Ik heb weleens wat gelezen over eindeloze caves, pvp, een random elite die spawnt en als hij je killed spawned hij sterker bij iemand uit je vriendenlijst etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Gister bezig geweest met een DoT build ter afwisseling van een pet build en omdat ik een Quatzelcoatl gevonden heb. En moet zeggen dat het erg leuk speelt zonder dat ik al veel aan equipment heb aangepast. Vanavond nog even testen met een azurewrath die ik nog heb en een nieuwe glove maken met 20% colt.

Tijdens het checken van mijn stash zag ik dat ik ook een frostburn heb, blijkbaar schijnt dit een van de meest rare gloves te zijn :P
Hij is niet heel erg lekker gerolled maar ik ben benieuwd naar de effecten ervan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Weet iemand ook een site waar je kunt theorie craften op weapon damage. Ik ben eigenlijk benieuwd of het het waard is om de IAS op mijn WKL te rerollen naar +%damage.

Als dat zo is dan moet ik nog even snel enchanten voordat de Mystic 'bug' is gefixed. Deze werkte gisteren nog.

[ Voor 50% gewijzigd door Anno op 06-05-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:18

ZeroCode

Woopie

Anno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:17:
Weet iemand ook een site waar je kunt theorie craften op weapon damage. Ik ben eigenlijk benieuwd of het het waard is om de IAS op mijn WKL te rerollen naar +%damage.

Als dat zo is dan moet ik nog even snel enchanten voordat de Mystic 'bug' is gefixed. Deze werkte gisteren nog.
Welke Mystic bug? Kan je gratis rerollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZeroCode schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:20:
[...]

How to

1. Go to Mystic.
2. Drag your item into the Enchant window.
3. Replace your property
4. If you don't like the rolls you get, don't select anything
5. ESC + ESC + Leave game
6. Start new game and repeat until you get a perfect roll.
You lose the mats but the gold cost stays the same.

Werkt niet in Act 5.

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 06-05-2014 13:22 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 09:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Wooldoor wat voor crit dmg ticks krijg jij met je build ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

ZeroCode schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:20:
[...]

Nee alleen zonder dat de gold kost wordt verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 25-09 20:17
Wooldoor schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:15:
Gister bezig geweest met een DoT build ter afwisseling van een pet build en omdat ik een Quatzelcoatl gevonden heb. En moet zeggen dat het erg leuk speelt zonder dat ik al veel aan equipment heb aangepast. Vanavond nog even testen met een azurewrath die ik nog heb en een nieuwe glove maken met 20% colt.

Tijdens het checken van mijn stash zag ik dat ik ook een frostburn heb, blijkbaar schijnt dit een van de meest rare gloves te zijn :P
Hij is niet heel erg lekker gerolled maar ik ben benieuwd naar de effecten ervan.
Ik heb frostburns op mijn monk zitten (zie monk in mijn signature). :)

Werkt wel fijn want daardoor heb ik wel dikke chance to freeze aangezien al mijn damage cold is. Je merkt het in de praktijk ook echt super sterk. Goblins komen heel moeilijk bij mij weg.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou even wachten tot ze de %dmg bug tov elemental dmg fixen.
Momenteel doet %dmg niets op je WKL omdat het lightning is.
Na de fix zou je met de max %dmg modifier (10%) er qua DPS op vooruit gaan

Als ik het even heel blont uitreken:
2296/1.5*1.4+10% = 2357dps
Maar je proct wel ietsiepities minder cyclones, maar dat maakt niet uit denk ik :)

Dus je moet toch wachten op de fix van zowel de mystic als die van de %dmg bug ;) *jammerjoh!*

*me so jelly of WKL.... dan zou ik 100% lightning dmg hebben :9

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 06-05-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

http://diablo.incgamers.c.../devthread/us/12674918345

best grappig dat ze dit niet verder willen praten hier over op blizz page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:24:

Maar je proct wel ietsiepities minder cyclones, maar dat maakt niet uit denk ik :)

Dus je moet toch wachten op de fix van zowel de mystic als die van de %dmg bug
Als het goed is kan ik nu goedkoop rerollen (nou ja rerrolls zijn al 100K geloof ik :(...). En dan wordt de damage na de patch gecorrigeerd. Dan heb ik wel iets minder DPS de komende week maar dat is niet z'n punt.

Blue post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Laatst online: 03-03 13:48
is het misschien een idee om een ingame community channel op te zetten voor Rift runs? (of bestaat deze al?)

zag bijvoorbeeld op het EU-wizard forum het wizrifters staan, maar ik heb zelf nogal de ervaring dat alles nagenoeg vol zit tegen de tijd dat ik start met spelen.

het idee is dat je wellicht wizard -specific legendary drops kan traden onderling.

ik heb zelf bij lange na geen fantastische gear, maar als ik bijvoorbeeld een +2 MM mirrorball kan weggeven omdat ik er zelf al eentje heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
markklok schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:21:
Wooldoor wat voor crit dmg ticks krijg jij met je build ?
Ik zie ze af en toe voorbij komen van 8/9m en dan moet ik mijn Quatzcoatl nog rerollen naar CHC en verder colt/haunt dmg stacken.
Gebruik nu een mace ook als wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:24:

Dus je moet toch wachten op de fix van zowel de mystic als die van de %dmg bug ;) *jammerjoh!*

*me so jelly of WKL.... dan zou ik 100% lightning dmg hebben :9
Het doet niet niets, de 10% werkt nu namelijk maar "half" (niet exact half, maar even voor de uitleg). Het werkt namelijk wel op de base damage van een elemental damage gerollt wapen enkel niet op de xxxx - xxxx element damage, waar het op een black weapon voor de base damage en ook de gerollde extra xxxx - xxxx damage telt.

Na de bugfix ga je er geloof ik met een 10% dmg weapon iets van 6% op vooruit wat ik gelezen heb op de forums, niet de volle 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohja inderdaad :) was ik even vergeten.

@Anno, mja je kan het gokken, daarna kan je altijd nog een keer rollen, hebben ze geen fix dan kost het je enkel wat souls.
Misschien inderdaad m'n TF nog eens rerollen want die moet wel boven de 2400 uit kunnen komen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 06-05-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Angeloonie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:21:
[...]

How to

1. Go to Mystic.
2. Drag your item into the Enchant window.
3. Replace your property
4. If you don't like the rolls you get, don't select anything
5. ESC + ESC + Leave game
6. Start new game and repeat until you get a perfect roll.
You lose the mats but the gold cost stays the same.

Werkt niet in Act 5.
Thanks, jammer dat je de mats verliest. Ik hou liever de mats en het gold mag wel weggaan. Jammer :) Dus als ik bijvoorbeeld 10 keer moet rerollen voor +15% elemental damage dan ben ik wel 10 x de mats kwijt maar 1 keer het gold aantal right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ZeroCode schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:34:
[...]

Thanks, jammer dat je de mats verliest. Ik hou liever de mats en het gold mag wel weggaan. Jammer :) Dus als ik bijvoorbeeld 10 keer moet rerollen voor +15% elemental damage dan ben ik wel 10 x de mats kwijt maar 1 keer het gold aantal right?
Gold gaat ook aantikken hoor, op mijn WD mask kost 1 reroll me nu 1,1 miloen gold en nog geen crit :P Met mijn 50 miljoen ben ik liever de mats kwijt en hou ik het gold als ik dit geweten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:34:
Ohja inderdaad :) was ik even vergeten.

@Anno, mja je kan het gokken, daarna kan je altijd nog een keer rollen, hebben ze geen fix dan kost het je enkel wat souls.
Misschien inderdaad m'n TF nog eens rerollen want die moet wel boven de 2400 uit kunnen komen :9
Misschien wacht ik ook al wel op de fix. Die Mystic 'bug' voelt ook wel een beetje als cheaten. Aan de andere kant heb ik maar 20M gold dus... keuzes.

Heb je die TF al gererolled. Battle.Net geeft het niet aan maar er zit poison damage op en volgens mij rolled die toch standaard lightning damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Anno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Misschien wacht ik ook al wel op de fix. Die Mystic 'bug' voelt ook wel een beetje als cheaten. Aan de andere kant heb ik maar 20M gold dus... keuzes.
Ach zie het gewoon als een feature, is trouwens wel een irritante want kan best wat tijd kosten, heb volgens mij wel meer dan 30x gedaan om mijn Mask of Jeram naar 6%chc te rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

desjaak909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Ach zie het gewoon als een feature, is trouwens wel een irritante want kan best wat tijd kosten, heb volgens mij wel meer dan 30x gedaan om mijn Mask of Jeram naar 6%chc te rollen
Ik laat deze wel aan mij voorbij gaan, ik level liever mijn Wizzard. Wat een leuke beam haha ;) PewPew Glasscanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:45:
[...]

Heb je die TF al gererolled. Battle.Net geeft het niet aan maar er zit poison damage op en volgens mij rolled die toch standaard lightning damage.
Hij begon op ~2100dps :) het lijkt erop dat battle.net inderdaad de rerolls niet goed geeft, voornamelijk bij TF's het geval zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
cybergi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:28:
http://diablo.incgamers.c.../devthread/us/12674918345

best grappig dat ze dit niet verder willen praten hier over op blizz page
Ik weet niet of niet te maken heeft met het er niet over willen communiceren, het lijkt mij eerder dat de belabberde (om het zacht te zeggen) manier van communiceren vanuit de community de reden is dat deze dicht gegaan is.

Mijn ervaring met jaren blizzard forums is dat ze iedere thread die ze tegen komen met flames/gescheld en dat soort zaken dichtgooien. Wat mijn inziens ook terecht is, als de spelers niet fatsoenlijk en enkel inhoudelijk kunnen posten, waarom zou blizzard dan fatsoenlijk moeten reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:51:
[...]

Hij begon op ~2100dps :) het lijkt erop dat battle.net inderdaad de rerolls niet goed geeft, voornamelijk bij TF's het geval zelfs?
Mooie reroll dan. Succes met het rerollen als je voor de 2400+ gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Dennism schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:52:
[...]

Ik weet niet of niet te maken heeft met het er niet over willen communiceren, het lijkt mij eerder dat de belabberde (om het zacht te zeggen) manier van communiceren vanuit de community de reden is dat deze dicht gegaan is.

Mijn ervaring met jaren blizzard forums is dat ze iedere thread die ze tegen komen met flames/gescheld en dat soort zaken dichtgooien. Wat mijn inziens ook terecht is, als de spelers niet fatsoenlijk en enkel inhoudelijk kunnen posten, waarom zou blizzard dan fatsoenlijk moeten reageren.
maar hij heeft wel een punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:59:
[...]

Dat heeft hij zeker. Zijn conclusie raakt kant noch wal maar zijn constatering is wel degelijk correct.

Ik vind het rot dat je als je op zoek bent naar een bepaald item dat je in een game terecht kan komen waar dat item per definitie niet kan droppen.

Neem bijvoorbeeld de Buriza die ik gisteren gevonden heb. Na de drop dacht ik AWWW YEAH maar na de ID dacht ik kut: hij heeft maar 1x pierce. Ten eerste moeten ze dat fixen, dat zeldzame legs een kutroll kunnen hebben. Ten tweede wil ik dan die Satchel erbij (die heb ik al, maar for the sake of the argument). Dit is een van de zeldzaamste quivers en het kan zomaar drie maanden duren voor ik er een vind met mijn speeltijd. Dat is gewoon te lang!

Het zou veel beter zijn als je met 1 char verschillende gearsets bij elkaar kunt harken voor verschillende builds en dat (kleine) upgrades voor elke gearset blijven droppen.

Maar op dit moment loop je op een omgeven moment tegen een muur aan, omdat je huidige build geen upgrades meer oplevert en het bizar veel tijd/moeite kost om een nieuwe build bij elkaar te sprokkelen.

Mijn mening: Geen of transparante loot tables (dat bepaalde legs bij bepaalde bosses droppen oid, zoals de crafting mats nu), gooi de droprates wat omhoog en verhoog de minimum rolls op de zeldzaamste items. Daar zou ik mee kunnen leven.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:11:
[...]

Dat heeft hij zeker. Zijn conclusie raakt kant noch wal maar zijn constatering is wel degelijk correct.

Ik vind het rot dat je als je op zoek bent naar een bepaald item dat je in een game terecht kan komen waar dat item per definitie niet kan droppen.

Neem bijvoorbeeld de Buriza die ik gisteren gevonden heb. Na de drop dacht ik AWWW YEAH maar na de ID dacht ik kut: hij heeft maar 1x pierce. Ten eerste moeten ze dat fixen, dat zeldzame legs een kutroll kunnen hebben. Ten tweede wil ik dan die Satchel erbij (die heb ik al, maar for the sake of the argument). Dit is een van de zeldzaamste quivers en het kan zomaar drie maanden duren voor ik er een vind met mijn speeltijd. Dat is gewoon te lang!

Het zou veel beter zijn als je met 1 char verschillende gearsets bij elkaar kunt harken voor verschillende builds en dat (kleine) upgrades voor elke gearset blijven droppen.

Maar op dit moment loop je op een omgeven moment tegen een muur aan, omdat je huidige build geen upgrades meer oplevert en het bizar veel tijd/moeite kost om een nieuwe build bij elkaar te sprokkelen.

Mijn mening: Geen of transparante loot tables (dat bepaalde legs bij bepaalde bosses droppen oid, zoals de crafting mats nu), gooi de droprates wat omhoog en verhoog de minimum rolls op de zeldzaamste items. Daar zou ik mee kunnen leven.
En binnen een maand valt er niets meer te upgraden en ga je iets anders doen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:49

JoSchaap

Had a life, got a modem..

hebben de barbfanaten hier nog wat reroll advies?

http://www.diabloprogress...ap-2955/JoSchaap/39685579

de gloves zal ik niet snel beter krijgen. bracers waren net wat beter als re RW die ik eerder had gecraft maar ben ik ook niet niet echt tevreden mee...

voor nu de gems upgraden denk ik, en dan verder riften om zieltjes te winnen (Forgotten souls gaan een beetje hard met al dat re-rollen) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:19:
[...]

En binnen een maand valt er niets meer te upgraden en ga je iets anders doen. ;w
En dat is anders dat wat er nu gebeurt op... wat voor manier?

Als je die muur hebt bereikt heb je er ook geen zin meer in om te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Feature :P _O-

Natuurlijk is het gewoon dik cheaten... Dus gebruik het op eigen risico, voor hetzelfde geld gaat Blizzard misbruikers bannen oid. De rerolls op items worden namelijk bijgehouden, dus kunnen ze zo de laatste gold cost achterhalen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:21:
[...]

En dat is anders dat wat er nu gebeurt op... wat voor manier?

Als je die muur hebt bereikt heb je er ook geen zin meer in om te grinden.
nu kan je blijven spelen voor die 1e perfecte item, adrenaline en alles als hij dropt, en tot die tijd kleineren updates blijven vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
cybergi schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:59:
[...]

Dat klopt en zijn post zal ook niet de reden zijn waarom de thread dicht is. Lees alle pagina's eens en zie het geflame over en weer tussen bepaalde posters. Dat is de reden dat Blizzard threads als deze sluit.

Zou er een thread zijn zonder geflame, dan zou deze gewoon open blijven, en verlengen ze zelfs vaak het maximale aantal posts dat in een thread kan en is er een grote kans dat Blue's mee discussieren, zelfs als de posts kritisch zijn over een blizzard game mechanic (dit kom ik vaak tegen op de WoW forums, de Diablo forums check ik minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

Reloggen, ja nee echt een feature. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:22:
[...]

nu kan je blijven spelen voor die 1e perfecte item
Die dus nooit dropt als je 40 uur per week werkt, 4x per week sport en een vriendin hebt.
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:22:
[...]

en tot die tijd kleineren updates blijven vinden.
Wat dus ook niet gebeurt. Ik heb in drie weken 1 echte upgrade gevonden en dat is niet genoeg om mij door te laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik weet het niet ik moet zeggen dat ik ook langzaam een beetje moe begin te worden van de drop rates en wat je allemaal kan doen. echte upgrades vind ik alleen nog maar als ik met me noob chars speel...voor de DH begint het langzaam anders te worden.. bounty en rifts dat is alles wat ik doe en weet niet hoe lang ik dit nog leuk blijf vinden. Wat wel leuk is dat je met de clan leden samen kan spelen en lekker op ts kan kletsen om zo je tijd te verdrijven.. maar de kan bv van een bepaalde boog van 1.6% drop is wel erg laag en weet ik niet of ik de tijd er voor over ga hebben om alleen voor die item nog verder te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Nu online

TiMMieJ

Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:26:
[...]

Die dus nooit dropt als je 40 uur per week werkt, 4x per week sport en een vriendin hebt.

[...]

Wat dus ook niet gebeurt. Ik heb in drie weken 1 echte upgrade gevonden en dat is niet genoeg om mij door te laten spelen.
Amen! Dit zijn van die dingen waardoor je dus net niet lekker kan spelen ;). Ik ben dus al tijden bezig om te farmen voor mijn mask of jeram. En in rifts etc krijg ik enkel patterns. En dan heb ik een set item of wapen en dan is het een barb set item of een mighty weapon WTF!? Word je wel moedeloos van soms....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

[...]

Ook andere builds geprobeerd? Ik vind niet veel directe upgrades meer op mijn wiz bijv, maar wel regelmatig sidegrades die me weer net even naar een andere build sturen om die eens te testen. En ik heb ook in mijn stash nog diverse items liggen om een goed te testen (Vyr set met arcane items, Wand of Woh voor een andere fire build), en ik ben druk bezig mijn WD op te bouwen, waarna mijn DH aan e beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

extreem kleine kans =/= nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
TiMMieJ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Amen! Dit zijn van die dingen waardoor je dus net niet lekker kan spelen ;). Ik ben dus al tijden bezig om te farmen voor mijn mask of jeram. En in rifts etc krijg ik enkel patterns. En dan heb ik een set item of wapen en dan is het een barb set item of een mighty weapon WTF!? Word je wel moedeloos van soms....
rifts farmen en kadela? (rift it forward)
Het heeft mij zeker over de 3K gekost aan gambelen, maar nu heb ik hem, en wat een roll. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dennism schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Ook andere builds geprobeerd? Ik vind niet veel directe upgrades meer op mijn wiz bijv, maar wel regelmatig sidegrades die me weer net even naar een andere build sturen om die eens te testen. En ik heb ook in mijn stash nog diverse items liggen om een goed te testen (Vyr set met arcane items, Wand of Woh voor een andere fire build), en ik ben druk bezig mijn WD op te bouwen, waarna mijn DH aan e beurt is.
Dat is dus mijn punt. Ik heb voor drie verschillende builds allemaal halve gearsets in mijn stash zitten die nooit compleet raken omdat de juiste items ervoor niet droppen.

Ik wil niets liever dan andere builds maken met "build changing legendaries" maar het kost gewoon teveel tijd om de gearsets compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
[...]

Wellicht kan je je vriendin brimmen als het toch niet zo'n lekkere roll is, waardoor je weer ruimte hebt om shards/legs te farmen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:37:
[...]

Wellicht kan je je vriendin brimmen als het toch niet zo'n lekkere roll is, waardoor je weer ruimte hebt om shards/legs te farmen. ;)
Mijn vriendin is BiS! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Baan, vriendin, sport. Klinkt een beetje OP. Ik hoop dat ze je nerfen. >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Nu online

TiMMieJ

Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Technically it's the other way around ;) en ben jij volgens mij BiS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:47
[...]

[...]

Ah daar ligt het probleem.. Sporten en een vriendin is nergens voor nodig als echte diablo nerd! Allemaal zonde van de tijd die je kunt besteden om te farmen. ;)

Zonder gekheid: Ik denk er net zo over, en zonder al te negatief te doen is dit ook de reden dat ik het stiekem al een beetje gehad heb met D3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik kan me niet herinneren dat de droprates zo waren in D2 anders. Die is ook nog lang genoeg gespeeld. Er zullen altijd mensen blijven die alles willen hebben in een paar maanden. Alsof iedereen met de allerbeste gear gaat blijven grinden.

[ Voor 14% gewijzigd door NastyNick op 06-05-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik vind dit inderdaad juist de uitdaging van Diablo. En intussen ben je lekker aan het slachten zonder na te denken. Dat is toch juist de perfecte afsluiting van een werkdag? :)

En voor de mensen die de droprates vergelijken met Diablo 2: Dit kun je niet meer vergelijken, omdat in Diablo 2 iedereen goede items kon traden doordat er zoveel bots en hacks waren. Daardoor liep iedereen in (vrijwel) perfecte gear en kon er dus bizar snel gefarmd worden.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik mis wel wat denk ik. Wat is het punt van farmen en grinden als er geen betere gear meer te vinden is? Zoals ik hier lees wil iedereen het liefst binnen de maand zijn bepaalde goede set en omdat ze zo zeldzaam zijn, meteen maar de perfecte roll. Vroegah toen alles nog eenvoudig was al student was er nou eenmaal genoeg tijd op te spelen maar als je ouder word heb je dat nou over het algemeen nou eenmaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 16:24
Ja ik vind het ook niet echt heel erg moet ik zeggen. Oke soms is het vervelend dat je nadat je 3/4 dagen niet hebt kunnen spelen een uurtje of 2/3 tijd hebt en in die tijd eigenlijk niks vind maar goed ik zie dat dan meer als part of the Game. Neem mijn loss en probeer het de volgende keer weer.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NastyNickNL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:52:
Ik mis wel wat denk ik. Wat is het punt van farmen en grinden als er geen betere gear meer te vinden is? Zoals ik hier lees wil iedereen het liefst binnen de maand zijn bepaalde goede set en omdat ze zo zeldzaam zijn, meteen maar de perfecte roll. Vroegah toen alles nog eenvoudig was al student was er nou eenmaal genoeg tijd op te spelen maar als je ouder word heb je dat nou over het algemeen nou eenmaal niet meer.
exact, als ik alles heb wat ik wil dan ga ik wel wat anders doen, want waar speel je dan nog voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
NastyNickNL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:52:
Mee eens. En ik zit nu op een punt waarop ik het gevoel heb dat betere gear voor mij niet meer haalbaar is; Diablo 3 is niet leuk meer.

Ik vind het niet erg om niet na twee maanden al de beste gear te hebben, dat lijkt iedereen hier verkeerd te begrijpen.

Er zit alleen een subtiel verschil tussen helemaal NIKS vinden en langzaamaan kleine upgrades binnen krijgen. Zelfs dat laatste gebeurt niet dus als je geen gevoel van vooruitgang hebt verlies je plezier in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Dat gevoel heb ik soms ook weleens maar dat is dan meer frustratie bij mij. Ook omdat ik weinig tijd heb om te spelen. Bij mij helpt switchen naar een ander character wel en vind ik eigenlijk nu HC leuker dan SC. Niet dood mogen gaan en goede gear vinden geeft nog meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Mee eens. En ik zit nu op een punt waarop ik het gevoel heb dat betere gear voor mij niet meer haalbaar is; Diablo 3 is niet leuk meer.

Ik vind het niet erg om niet na twee maanden al de beste gear te hebben, dat lijkt iedereen hier verkeerd te begrijpen.

Er zit alleen een subtiel verschil tussen helemaal NIKS vinden en langzaamaan kleine upgrades binnen krijgen. Zelfs dat laatste gebeurt niet dus als je geen gevoel van vooruitgang hebt verlies je plezier in het spel.
Die WD van je is nog aardig pauper anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:55:
[...]

exact, als ik alles heb wat ik wil dan ga ik wel wat anders doen, want waar speel je dan nog voor?
Niets ten nadele van je opmerking (en dus niet persoonlijk), maar dit was exact mijn voorbehoud van diegene die riepen dat het verwijderen van de AH een zege was. En zie hier en overigens ook op andere sites waar men zo blij was met het verwijderen van de AH..... paar weekjes ROS en voila, ik was blijkbaar nog te optimistisch met mijn inschatting dat voor de zomer en-masse het spel door de AH-haters verlaten zou worden. Wat over blijft zijn de spelers die D3 wel leuk vonden en vinden maar die dan ook nog beroofd zijn van de enige manier om wel goede gear te krijgen... wens me maar succes met die 1,3% kans op een goede drop.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
simons schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:10:
[...]
maar die dan ook nog beroofd zijn van de enige manier om wel goede gear te krijgen
Wellicht denk ik er heel makkelijk over, of zie ik het gewoon anders, maar ik vind mijn gear goed, ik speel met plezier en heb geen problemen met farmen of met wat lastiger spelen.
Wellicht bedoel je eerder "perfecte" gear? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Wellicht denk ik er heel makkelijk over, of zie ik het gewoon anders, maar ik vind mijn gear goed, ik speel met plezier en heb geen problemen met farmen of met wat lastiger spelen.
Wellicht bedoel je eerder "perfecte" gear? ;)
Definitiekwestie, wellicht had ik moeten stellen "verbetering van de gear".
Moraal van het verhaal blijft hetzelfde...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Reloggen, ja nee echt een feature. 8)7
Ach, blijkt al weken bekend te zijn dus dan hadden ze het maar wat eerder moeten fixen, gold is op dit moment het enige wat ik niet veel heb, dus ik zie het maar als een feature, al lijkt het niet altijd te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:33:
[...]

Ach, blijkt al weken bekend te zijn dus dan hadden ze het maar wat eerder moeten fixen, gold is op dit moment het enige wat ik niet veel heb, dus ik zie het maar als een feature, al lijkt het niet altijd te werken
woet, jij met gold probleem? :)

anders p-points en goldskin enzo inzetten voor een avond, moet toch ook helpen?

ik vind geen items (om te rerollen), dus kan ook geen gold/FS kwijt, ondertussen al meer dan 100 FS.

Geld was vooral kwijt aan gems...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Geld komt in RoS wel erg snel binnen, met een thing of the deep zit ik op een T4 rift wel aan de 400-500k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Mofkees schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:39:
[...]

woet, jij met gold probleem? :)

anders p-points en goldskin enzo inzetten voor een avond, moet toch ook helpen?

ik vind geen items (om te rerollen), dus kan ook geen gold/FS kwijt, ondertussen al meer dan 100 FS.

Geld was vooral kwijt aan gems...
Begon met ongeveer 300m en dat is dus redelijk hard gegaan, voornamelijk door gems en eindeloos rerollen op bijvoorbeeld rares die ik wilde gebruiken voor mijn follower 8)7

Gold is nu wel weer wat stijgende, maar je hoeft maar 1 item te vinden die niet lekker rerollt en het kan zo weer op zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
RNG is vandaag een bitch, bounty + rift op T3 gedaan, geen leg. Daarna een stuk of 5 t2 rifts gedaan, 2 legs, en 1 leg plan. Allemaal niet bruikbaar.
Al denk ik een week of 2 geen enkele 'decent' upgrade gevonden, alleen na een re-roll 0,6% op dmg vooruit en 0,2% though inlever. Dat soort procentuele upgrades zijn een beetje moedeloos.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Misschien al eens voorbij gekomen.

Maar als je Ascended armor nodig hebt om te craften, is dat goed te farmen op Act 5 - Battlefields of Eternity.
Staan veel Decaying armor stands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Laatst online: 25-09 22:38
Echt joh sinds ros geen tal amu en maximus gevonden. En nu binnen 3 dagen 3x een tal amu waarvan 2 in 2 rifts achter elkaar en 4x een maximus. Nu maar wachten tot men wd maatjes wat zuni en jade set items looten dan kan ik met de wd beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
begin langzaam te denken trouwens dat smart loot meer nadelen dan voordelen heeft. Daarmee krijg je aan het begin erg veel upgrades voor je "main" en die char raakt dus snel verzadigd.

Dit heeft als gevolg dat een verwachtingspatroon bij mensen wordt gecreeerd, dat upgrades "snel" vallen. Deze gaat na een paar weken echter erg steil omlaag waardoor mensen gefrustreerd raken.

Tevens vind je bijna nooit wat voor je alts. Dit heeft als gevolg dat je alts veel zwakker zijn dan je main, en velen zullen niet lang met een alt spelen omdat de farmsnelheid enorm beboet wordt.

Het was een goede verandering dat er geen str enzo op boog kan rollen. Smart Loot was/is echter te dominant naar mijn mening.

Beter 5 upgrades in wk 1, en de weken daarop 4, 3, 2,1 dan 10 upgrades in wk1, en dan 2,0,1,0,0,0,1 ... dit werkt psychologisch ook veel beter. En tegelijkertijd kan je ook alts met goede gear spelen voor afwisseling

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mofkees schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:03:
Tevens vind je bijna nooit wat voor je alts. Dit heeft als gevolg dat je alts veel zwakker zijn dan je main, en velen zullen niet lang met een alt spelen omdat de farmsnelheid enorm beboet wordt.
Dit herken ik wel ja. Van "nice, deze kan ik op mijn alt, daar ga ik nu weer een week vrolijk mee spelen!" is het echt puur main gefocussed.
Alt gebruiken met pre-ros gear heb ik echt weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:05:
[...]

Dit herken ik wel ja. Van "nice, deze kan ik op mijn alt, daar ga ik nu weer een week vrolijk mee spelen!" is het echt puur main gefocussed.
Alt gebruiken met pre-ros gear heb ik echt weinig zin in.
Ik vind het wel lekker om te switchen naar een alt, vooral met 500 shards en een wapen met 11 lvl reduction, je gaat er best hard doorheen 60-70.

lvl 70 is weer een kwestie van shards om je baseline te krijgen. Daarna is het weer farmen idd

[ Voor 1% gewijzigd door Denko op 06-05-2014 16:11 . Reden: pff, moet echt niet te laat opblijven. Krijg je rare zinnen van ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Mofkees schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:03:

Je zou gewoon in de game moeten kunnen instellen voor welke chars er gear kan vallen, dan kan je bijvoorbeeld voor alle 6 de chars aanzetten voor veel gevarieerde meuk, of spelende met een WD hem op bijv. Monk zetten dat je alleen monk zooi krijgt of op monk en WD voor kans op drops voor beide

[ Voor 25% gewijzigd door desjaak909 op 06-05-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:32
Wat mij betreft zijn er een aantal problemen met het loot systeem:

1) Je vindt veel te veel rares.
Probleem is dat je zoveel rares vindt, dat je al snel perfecte rolls hebt. Wat mij betreft zou je op normal amper rares moeten vinden en op torment misschien 10% ofzo. Maar dat er in ieder geval nog ruimte is voor progressie.

2) Rares en legendaries verschillen te weinig
Legendaries zijn vaak maar marginaal beter dan (perfect gerollde) rares. En omdat iedereen na 2 uur spelen op 70 perfecte rares heeft (zie punt 1), zijn middelmatige legendaries vaak geen upgrade. Het zou helpen als er a) minder rares vallen waardoor je niet zo snel perfecte rolls hebt en / of b) het verschil tussen legendaries en rares groter was.

3) De torment levels voegen te weinig toe.
Alleen de kans op een legendary neemt toe, maar dat verschil is niet heel erg merkbaar aangezien de droprate van legendaries toch al behoorlijk laag is. Daarnaast wordt dit verschil deel te niet gedaan omdat de kill speed veel hoger ligt op lagere torment levels. Dus in 15 mins kun je op T1 2000 kills * 0.001% drop chance = 2 legs vinden en op T6 200 kills * 0.01% drop chance = 2 legs vinden (getallen als voorbeeld). Ze zouden de betere legendaries en betere rolls moeten bewaren voor hogere torment levels.

4) Crafting
Crafting voelt nu niet fijn, mede door punt 1 en 2. Vaak kun je een gecraft item meteen weer salvagen omdat het geen upgrade is t.o.v. een rare. De setbonussen wegen daar maar zelden tegen op. Ik zou liever sterkere crafted items zien, maar dat ze dan ook meer moeite kosten om te maken. Dat er bijvoorbeeld meer speciale materialen voor nodig zijn. De droprate van die materialen zou ook wat beter geregeld kunnen worden (niet alleen van rare spawns).

5) Enchanten
Te random, zeker voor sommige stats (soms krijg je een lijst met tig skills). Iemand suggereerde dat je er meer richting aan zou moeten kunnen geven door bijvoorbeeld een material toe te voegen. Ik zou dat wel een interessante optie vinden. De materials worden dan interessanter, helemaal als ze ook op een leukere manier te farmen zijn.

6) Smart loot
Eens met de posters hierboven; zou ook wel willen dat je iets meer kon instellen hoeveel loot smart is. Nu is het 85% en dat zou wel minder mogen. Helemaal mooi zou het zijn als er rekening werd gehouden met alts en followers.

7) Loot tables
Als er inderdaad een loot table per game aangemaakt wordt (en daar lijkt het wel een beetje op), dan is dat echt een afgang. Daar moeten ze dan meteen van afstappen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 06-05-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik vind de drops wel prima zo. Ik heb nu 45 uur in mijn Crusader zitten en hij kan behoorlijk mee op T2. Zeker in mijn eentje gaat het lekker. Ben ik klaar met gearen? Nee. Er is zat ruimte voor verbetering. Ik heb vorige week niets gedropt en gisteren legs en een nieuwe head. Beter, maar niet perfect dus ik kan vrolijk verder gaan.

Ik snap best dat sommige mensen het spel beu zijn, als je 200 keer dezelfde runs doet om een RoRG te krijgen. Ik heb hetzelfde met WoW gehad en daar van geleerd. Probeer wat anders te doen ingame, of speel een week niet. Houdt het leuk en zorgt ervoor dat je niet in een maand "klaar" bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 16:24
Blijf het hier maar een klaag muur vinden van ik vind te weinig "legs" of ik vind de verkeerde "legs" of ik heb al 200x Act 1 gedaan voor RoRG en heb hem nog steeds niet... of RNG werkt niet meer want ik krijg maar geen set items. Maar als iedereen na 1 maand wel gegeard was ... ja ik heb alles al ik ben de game zat *gaaaaaap*

PSN: Brwmaster

Pagina: 1 ... 21 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]