KraveN schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:08:
Sinds de uitbreiding ben ik ook aan het d3 avontuur begonnen. Tot nu toe een DH, WD en Crusader naar 70 gebracht en ben nu van plan om met mijn Crusader verder te gaan.
Ik doe nu rifts en bounties op 70 op Master en hoop snel aan Torment te kunnen beginnen. Gister voor de gein een poging gedaan, elite met minions en een champion pack tegelijk was instant death

lang leve die arcane sentries.
Nu zal er waarschjinlijk een hoop aan te merken zijn op mijn build en stats.
Iemand zin en tijd om wat tips te geven ?
Je vitality is nog erg laag, probeer een socket in je helm te rollen met een paarse gem.
Probeer je skills in hetzelfde damage type te krijgen (bijvoorbeeld holy) en dan items erbij te zoeken met +% holy skill damage. Nu heb je de bonussen een beetje verspreid (lightning / physical / fire).
Je kunt eventueel wat gear craften, Aughild's of Asheara is best goed voor een beginnende crusader. Cain set is ook vrij makkelijk te craften, en de 8% IAS is misschien wel aardig.
Je pants hebben maar 3 i.p.v. 4 mainstats.
Bombardment van shoulders gebruik je niet, en kun je dus rerollen.
Over het algemeen kun je nog wel wat upgrades gebruiken, ik zou gewoon normal bounties / rifts farmen totdat je betere gear hebt (rares of legs). Of wat gambelen bij Kadala.
Over je spec:
Blunt is het niet waard als je alleen Justice gebruikt. Je builders doen sowieso weinig damage en het gaat om je spenders / cool downs. Zou dus een nuttigere passive kiezen; Finery kan voor meer DPS of Righteousness voor meer Wrath generation.
Steed is leuk voor mobility maar verder geen al te beste skill. Zou dan eerder voor Iron Skin gaan met stun breaker (Flash rune), daar heb je qua survivability veel meer aan.
Punish is wellicht een betere builder als je meer survivability zoekt; de 15% extra block chance is best prettig en de skill doet redelijke damage.
Dit is overigens mijn Crusadertje:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/38624905. Heb er nog neit veel uren inzitten en heeft dus ook nog veel werk nodig, maar kan T1 wel makkeljik aan inmiddels.
[
Voor 35% gewijzigd door
Morrar op 07-05-2014 10:27
]