Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Tijd voor een leuker onderwerp?

Wat zijn de echt leuke buildchanging items?

-Ik hou van mijn amu (vaio ofzo) die 2 shadow clones summoned. Ik heb een betere amu, maar ik draag deze, puur om het vuurwerk van alle random WD skills die ik rond zie vliegen. :D
-Ik wil de ring om van mn zombiedogs 1 grote te maken, al schijnt die dus echt zo slecht dat onbruikbaar te zijn helaas.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33
Mensen zeuren niet zozeer over te weinig legendaries... Het gaat om de relatie tot de moeilijkheidsgraad, het vinden van spullen voor je alts, de speculatie dat sommige items nooit in sommige games kunnen vallen, etc.

Build changing items:
Mask of Jeram
Tasker & Theo
Jekangboard
Gyrfalcons foote
etc

Meeste van deze items zijn gewoon te sterk eigenlijk en hadden niet in het spel gemoeten. Maar goed, dat is een andere discussie waar je dan vast ook geen zin in hebt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Morrar op 06-05-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ben weer in de fase dat ik mensen een beetje op weg help ingame, even wat tips geven qua rerolls, skills etc. Paar riftjes op T2/3 en als ik wat vind dat ik niet kan gebruiken maar wel bruikbaar kan zijn geef ik het weg :) Misschien dat ik uiteindelijk zelf weer een keer mazzel heb...
Br3wmaster schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:27:
Blijf het hier maar een klaag muur vinden van ik vind te weinig "legs" of ik vind de verkeerde "legs" of ik heb al 200x Act 1 gedaan voor RoRG en heb hem nog steeds niet... of RNG werkt niet meer want ik krijg maar geen set items. Maar als iedereen na 1 maand wel gegeard was ... ja ik heb alles al ik ben de game zat *gaaaaaap*
Ahw cute.... level 66 en PL 73 :>

[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 06-05-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Br3wmaster schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:27:
Blijf het hier maar een klaag muur vinden van ik vind te weinig "legs" of ik vind de verkeerde "legs" of ik heb al 200x Act 1 gedaan voor RoRG en heb hem nog steeds niet... of RNG werkt niet meer want ik krijg maar geen set items. Maar als iedereen na 1 maand wel gegeard was ... ja ik heb alles al ik ben de game zat *gaaaaaap*
Je hebt gelijk dat er altijd wel wat te zeuren is maar je moet toegeven in dit geval dat het irritant is dat je voor sommige items niet gericht kan farmen.

Met craftables vind ik het een stuk minder frustreren want dan ga je gewoon de mats farmen en craft je wat. Met rifts spelen moet je hopen dat RNGesus je gunstig gezind is en toevallig het item dropt waar je naar op zoek bent.

Als je dan de kansen op items ziet wordt je daar behoorlijk moedeloos van. 8)7

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:33
Ik heb ook wel een mening over van alles en nog wat, maar ja, voorlopig blijf ik toch wel spelen en dan is natuurlijk de vraag, wat moet ik gaan proberen!

Gisteravond RRoG gevonden en de enige setplan die ik had was Aughild, dus in vol enthousiasme de bracers en chest gecraft (ik had nog een rare chest en ik kan altijd nog de shoulders craften t.z.t., dit leek me nu de beste oplossing).

De bracers rollde zonder CHC, dus die heb ik er op geenchant. Mijn amulet is helaas Cold damage (en ik had ook bracers met Cold Damage, vandaar mijn build). Zal ik mijn build verder aanpassen? Zal ik het amulet proberen te rerollen (duur)? Zal ik bij Kadala voor amuleten sparen? Zal ik nieuwe bracers craften en hopen op Cold of Poison?

Edit: Of moet ik juist eerst maar eens gaan zorgen voor een knappe 1H met goede offhand?

[ Voor 6% gewijzigd door Hafermaut op 06-05-2014 16:52 . Reden: Typo's en nieuwe vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik heb weinig klagen wat betreft de loots, drops etc., de game blijft zo ook nog leuk voor mensen die minder dan 2 uur per dag spelen.
Verder is wat mij betreft HC de echte uitdaging, duurt dan wel even voor dat je op T6 met een gerust hart kan "riften".
Enigste puntje van kritiek is dat bijna alles "account bound" is, er is geen ruilhandel meer mogelijk, AH is niet nodig.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hafermaut schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:48:
Ik heb ook wel een mening over van alles en nog wat, maar ja, voorlopig blijf ik toch wel spelen en dan is natuurlijk de vraag, wat moet ik gaan proberen!

Gisteravond RRoG gevonden en de enige setplan die ik had was Aughild, dus in vol enthousiasme de bracers en chest gecraft (ik had nog een rare chest en ik kan altijd nog de shoulders craften t.z.t., dit leek me nu de beste oplossing).

De bracers rollde zonder CHC, dus die heb ik er op geenchant. Mijn amulet is helaas Cold damage (en ik had ook bracers met Cold Damage, vandaar mijn build). Zal ik mijn build verder aanpassen? Zal ik het amulet proberen te rerollen (duur)? Zal ik bij Kadala voor amuleten sparen? Zal ik nieuwe bracers craften en hopen op Cold of Poison?
ook al heb je een "verkeerde" elemental damage modifier op je bracers, heb je nu toch een betere setup door de set bonus?

Je amu op physical rerollen is zowiezo niet slim, voor meer dps kan je beter je AR naar CHD rerollen.

nieuwe bracers craften is misschien wel een idee, totdat je er minimaal 2 van main stats/CC/juiste elemental krijgt.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:32:
Tijd voor een leuker onderwerp?

Wat zijn de echt leuke buildchanging items?

-Ik hou van mijn amu (vaio ofzo) die 2 shadow clones summoned. Ik heb een betere amu, maar ik draag deze, puur om het vuurwerk van alle random WD skills die ik rond zie vliegen. :D
-Ik wil de ring om van mn zombiedogs 1 grote te maken, al schijnt die dus echt zo slecht dat onbruikbaar te zijn helaas.
Beter 3-4 dogs die je healen dan eentje :)
Ik hem die ring en een paar minuten ermee gespeeld maar het is idd niet veel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:49
Vandaag dan eindelijk mijn mask of jeram gekregen! Heerlijk om nu naar m'n pet damage te kijken :)
Had zelfs nog tasker of theo gekregen uit dezelfde partij bloodshards maar helaas was het een onbruikbare door de slechte roll.

[ Voor 39% gewijzigd door infidel011 op 06-05-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:15
infidel011 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:33:
Vandaag dan eindelijk mijn mask of jeram gekregen! Heerlijk om nu naar m'n pet damage te kijken :)
Had zelfs nog tasker of theo gekregen uit dezelfde partij bloodshards maar helaas was het een onbruikbare door de slechte roll.
Hoe kunnen T&T's nou onbruikbaar zijn, even chc of int als er geen main op zat op rollen ipv de nutteloze stat en gaan, die 40+% extra attack speed voor pets daar kan niks anders tegenop

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 06-05-2014 18:15 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:49
Vandread schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:36:
Ach ben weer in de fase dat ik mensen een beetje op weg help ingame, even wat tips geven qua rerolls, skills etc. Paar riftjes op T2/3 en als ik wat vind dat ik niet kan gebruiken maar wel bruikbaar kan zijn geef ik het weg :) Misschien dat ik uiteindelijk zelf weer een keer mazzel heb...

[...]

Ahw cute.... level 66 en PL 73 :>
Toch leuk dat je even de tijd neemt om mijn Profiel te checken. Eigenlijk pas lvl 61 en para 42 ;).

Daarnaast heb je natuurlijk helemaal gelijk.. geen lvl 70 geen para 200+ dus ik mag natuurlijk niet klagen over al dat geklaag van jullie. Bij deze mijn sorry -_-"

[ Voor 18% gewijzigd door Br3wmaster op 06-05-2014 19:29 ]

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
* Bundin heeft ineens flashback over wow gearscore :|

In other news: ik klaag veel, vooral op skype, maar vind het prima dat het moeite kost om kit te vinden. Dat houdt de grind een beetje interessant. Een groen item is, al is ie crap, een mooi momentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bundin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:25:
* Bundin heeft ineens flashback over wow gearscore :|

In other news: ik klaag veel, vooral op skype, maar vind het prima dat het moeite kost om kit te vinden. Dat houdt de grind een beetje interessant. Een groen item is, al is ie crap, een mooi momentje :)
Mee eens. Ik heb zelf niet zo veel tijd als veel andere tweakers hier en ik vind het wel prima dat het upgrades vinden vrij sporadisch gebeurt. Soms kom je een leuk item tegen waardoor je besluit je build om te gooien, vaak krijg je crap, en soms een upgrade voor een alt. Ik zou het erg jammer vinden als ik nu al geen upgrades meer zou kunnen scoren omdat ik de max op alles al zou hebben.

Mensen die héél veel spelen hebben vaak al veel betere gear, en daardoor duurt het nu langer om een upgrade te vinden... Nogal wiedes.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Als WD gisteren zuni pox gevonden, weliswaar prut rolls maar het begin is er. Valt er net een groene amu. Ik denk nog ach een mooie Tals is ook niet te versmaden, helaas The Traveler's Pledge. Set compleet, maar heb er nix aan. Dus gaan ik ook maar salvagen denk ik

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:08
't Zal vast een repost zijn ondertussen, maar vond hem zo grappig :X

YouTube: So.. I got disconnected..

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
Door werk en andere beslommeringen des levens heb ik beperkt tijd voor het spelen van D3, bij de vanilla versie was dat niet zo'n probleem want naast de upgrades die je zelf vond kon je met een beetje zoeken in de auction house en een beperkt budget soms toch leuke upgrades scoren voor mn characters en kon ik met meerdere characters inferno spelen.

In mijn opinie heeft Blizzard onvoldoende nagedacht over consequenties van het verwijderen van de auction house voor de spelers die minder spelen dan het gemiddelde en hoe het spel interessant te houden is voor deze groep. Als naar ROS kijk lijkt het idee van Blizzard te zijn dat het spel pas echt begint op torment omdat bijvoorbeeld bepaalde legendaries en set items alleen beschikbaar zijn op torment. Is prima, maar zonder de nodige legendaries ga je zelfs met perfecte gerolde gele items niet op torment niveau komen met je characters. Voor me zelf geeft het toch een beetje het gevoel dat ik de boot mis omdat ik niet op torment level kan spelen omdat ik niet de tijd heb om de benodigde legendaries te farmen.

Als ik bijvoorbeeld vanavond kijk naar de public games per niveau grofweg een maand na de release:
- Normal 930
- Hard 53
- Expert 137
- Master 406
- Torment 1 5143
- Torment 2 3928
- Torment 3 3867
- Torment 4 1811
- Torment 5 388
- Torment 6 87
Het is aan de hand van een meting onmogelijk een echt waarde oordeel aan deze nummers te hangen, maar puur indicatie dan vraag ik me toch af hoeveel public games er nog zijn op niveaus onder torment over bijvoorbeeld een maand.

Als je dan speelt en er een legendary valt om vervolgens te constateren dat er net zo goed direct een forgotten soul had kunnen vallen vanwege de slechte rolls dan vind ik die constante roep om meer legendary drops niet heel vreemd. In mijn opinie moet er tussen gele en oranje/groene items een extra groep items moeten komen waarmee je meer naar of wellicht op torment niveau kan komen zonder zwaar afhankelijk te moeten zijn van de zeldzame goede legendary drops. Dan kan je legendaries ook daadwerkelijke legendary laten zijn zonder ze te laten verwateren tot simpel weg een betere variant van de gele items.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:15
De RNG is echt fubar, gisteren de hele dag gespeeld op t2 en geen drol geloot, vanavond een avondje bounties op normal gedaan en een stormshield met perfecte stats voor mijn tanky sidekick, shaefer's hammer (zonder str helaas, wel 1k life maar toch wel goed voor mijn lightning crusader), thundergod belt (iets minder dan die ik al had) èn de Aughild's Authority plan's...

En in 18 packs maar 1 leg; een mace die ik aan mijn wd geef om uit te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:53
Van het weekende Barb torment proof gemaakt.
DPS een stuk omlaag, maar vooral AR een stuk omhoog:

http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/17016767

Torment1 gaat gemakkelijk nu en Torment2 is een klein beetje opletten.
Rend weggehaald, want die skill gebruikte ik maar is niet meer zo relevant (pre-ros kon ik mp10 hiermee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 14:57

Mad-Matt

TheDoctor#2181

af en toe zijn de drops om te huilen mee eens, maar ik heb ook ervaren dat sommige mensen veel meer geluk hebben dan anderen.

Een zweed speelde mee in een T1 rift, ik vond 1 mat. Hij kreeg in 1 rift 8 legs en de riftboss dropte voor hem ook nog een mat. (De rest van de party had 1 iemand niets, de ander 1 leg)

Ik heb inmiddels ook een paar duizend shards uitgegeven voor een Mask of Jeram, nog niets. Ach we blijven spelen en hopen op het beste :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
squaddie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:51:
Is prima, maar zonder de nodige legendaries ga je zelfs met perfecte gerolde gele items niet op torment niveau komen met je characters.
Dan kan je legendaries ook daadwerkelijke legendary laten zijn zonder ze te laten verwateren tot simpel weg een betere variant van de gele items.
Je spreekt jezelf hier een beetje tegen. Legendaries zijn in de meeste gevallen ook maar rares die beter kunnen rollen.

Je eerste statement is dan ook onzin. Met een goede set rares kun je met iedere class T1 facerollen. Wat dat betreft is die balans juist een van de sterkere punten in RoS, want van daaruit zul je je upgrades moeten zoeken in betere legendaries en setbonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren level 70 geworden op mijn WD

Op level 70 had ik nog wat oude gear van mijn Wizard liggen, waardoor de damage redelijk kon worden opgekrikt. Nu nog iets betere gear vinden en ik kan eens kijken of ik T1 in zou kunnen met de WD.

Moet me nog wel verder verdiepen in WD builds. Heb nog geen build bepalende items, dus wellicht dat ik een algemene build kan gebruiken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb een petsbuild zonder pet-items. Doe T1 op m'n gemakkie, hogere niveau's ben ik enorm kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 09:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren m'n ring (SoJ) gerolled van CDR naar 6 CHC en vervolgens weer naar CHD
Amulet van 80 naar 92 CHD gekregen.

Al en al een goeie build maar wat kan ik nu nog verbeteren.. Hoor het graag als jullie suggesties hebben.
Mijn wens is nog om 1x Vyr item erbij te krijgen en een Tal ras helmpie

Buffed (stilstaand) kom ik nu uit op 12,6m tough en 1,6m dmg (2,1m elite elemental)

ps ik zie dat ik Evocation nog aan het staan.. Mag weer naar Elemental Exposure

[ Voor 22% gewijzigd door markklok op 07-05-2014 08:17 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:12
Vanavond maar eens gaan wagen aan T1 op me HC crusader. ben benieuwd, maar als ik velen zo zie en hoor moet dat wel lukken met me 11/12 mill toughness.

Ik ben alleen nog helemaal niet zeker met me build van crusader. Ook als ik internet af speur zie ik zo veel verschillen en ook een aantal skills waarvan ik het nut niet in zie :P maargoed dat zal ik nog maar even verder moeten onderzoeken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
11 miljoen toughness gaat wel lukken. Met evt. lage dps is het spelen in een party beter.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
NastyNickNL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:45:
11 miljoen toughness gaat wel lukken. Met evt. lage dps is het spelen in een party beter.
Dat doe ik sowieso though. vind solo niet zo leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:14

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou gisteren weer gaan spelen en denk dat ik nu door de zure patterns appel heen ben. Gisteren namelijk een 6tal normale legendaries gevonden! Waarvan 1 set item (helltooth shoulders). Verder kreeg een maatje van me op zijn crusader een tasker en theo die ik gekregen heb. Echter heeft deze dus str en enkel CHD. Mis nu dus wel behoorlijk wat CHC. Zit nu rond de 43% en dat moet naar 50% dus nu maar weer zoeken naar een balans op mijn ringen voor meer chc. Zit dus wat reforge werk aan te komen :).

Maar eindelijk weer wat betere legs.

Heb ook een Doombringer sword gevonden met +/- 1800 dps maar wel met 19% physical damage extra. Weet niet of dat de moeite waard is eigenlijk. Iemand ideen over? Geen socket nog maar dat word rollen dan.

http://eu.battle.net/d3/en/item/doombringer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1800dps is bottom end.... lijkt het me niet waard tov je huidige wapen... oftewel een soultje ;)
Br3wmaster schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:26:
[...]
Toch leuk dat je even de tijd neemt om mijn Profiel te checken. Eigenlijk pas lvl 61 en para 42 ;).

Daarnaast heb je natuurlijk helemaal gelijk.. geen lvl 70 geen para 200+ dus ik mag natuurlijk niet klagen over al dat geklaag van jullie. Bij deze mijn sorry -_-"
Je hebt bewust niks gererolled? Pants/chest met wat sockets zijn altijd fijn.
Hardcore begin ik nog even niet aan.... nog trauma's van me wizz (dsl geeft af en toe de geest...)

[ Voor 74% gewijzigd door Vandread op 07-05-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:41

Grin

Ride si sapis.

markklok schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:13:
Gisteren m'n ring (SoJ) gerolled van CDR naar 6 CHC en vervolgens weer naar CHD
Amulet van 80 naar 92 CHD gekregen.

Al en al een goeie build maar wat kan ik nu nog verbeteren.. Hoor het graag als jullie suggesties hebben.
Mijn wens is nog om 1x Vyr item erbij te krijgen en een Tal ras helmpie

Buffed (stilstaand) kom ik nu uit op 12,6m tough en 1,6m dmg (2,1m elite elemental)

ps ik zie dat ik Evocation nog aan het staan.. Mag weer naar Elemental Exposure
Vyr? Volgens mij voegt deze set niks toe voor jouw mage.
Enige optie zijn de Vyr handschoenen maar dan raak je een bak DPS kwijt. Bij de andere Vyr items gaat je setsbonus -1, lijkt me ook niet wenselijk. Vyr is een prachtige set maar voor jouw wiz doet deze waarschijnlijk afbreuk.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

:>
Grin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:27:
[...]

Vyr? Volgens mij voegt deze set niks toe voor jouw mage.
Enige optie zijn de Vyr handschoenen maar dan raak je een bak DPS kwijt. Bij de andere Vyr items gaat je setsbonus -1, lijkt me ook niet wenselijk. Vyr is een prachtige set maar voor jouw wiz doet deze waarschijnlijk afbreuk.
Ik heb al Vyr pants en boots.. maar die gebruik ik nu niet vanwege de lage toegevoegde waarde.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:49
Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:17:
1800dps is bottom end.... lijkt het me niet waard tov je huidige wapen... oftewel een soultje ;)

[...]

Je hebt bewust niks gererolled? Pants/chest met wat sockets zijn altijd fijn.
Hardcore begin ik nog even niet aan.... nog trauma's van me wizz (dsl geeft af en toe de geest...)
Ja dat ken ik zo ben ik mijn 70 WD verloren ;). Maar inderdaad nog bewust niks gererolled (als je doelt op mijn SC chars) omdat ik die alleen geleveld heb omdat ik niet op mijn HC kon spelen ivm lag :).

Op mijn HC trouwens ook niks gerolled komt wel op 70 had ik zelf bedacht. Of is het al de moeite waard om dit nu al te doen? Opzich gaat het killen van mobs nl erg makkelijk :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

markklok schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:35:
:>
[...]

Ik heb al Vyr pants en boots.. maar die gebruik ik nu niet vanwege de lage toegevoegde waarde.
Maar dan maak je dus je hele build stuk... :)
Ik vind het prima hoor maar tegelijk ook een beetje zonde, je wiz is gewoon prima zo; hij is af.
Gewoon nog een wiz levelen naar 70 en daar een geconcentreerde build van maken, dus 1 elemental en 1 skill, zie mijn wiz ter inspiratie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Grin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:44:
[...]

Maar dan maak je dus je hele build stuk... :)
Ik vind het prima hoor maar tegelijk ook een beetje zonde, je wiz is gewoon prima zo; hij is af.
Gewoon nog een wiz levelen naar 70 en daar een geconcentreerde build van maken, dus 1 elemental en 1 skill, zie mijn wiz ter inspiratie. ;)
Haha weet je hoe zuur het is als je build "min of meer" af is..
Lastig upgraden of alles op de schop -_-

Tal helmet erop --> Tal source eraf --> Triumvirate erop (10% arcane / 15% arcane orb )

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

markklok schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:51:
[...]

Haha weet je hoe zuur het is als je build "min of meer" af is..
Lastig upgraden of alles op de schop -_-

Tal helmet erop --> Tal source eraf --> Triumvirate erop (10% arcane / 15% arcane orb )
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak. So true, ook/helemaal in dit geval!
Daar kan ik me dan wel in vinden, dat zou inderdaad een upgrade voor jou kunnen zijn, trium's kunnen alle elemental damages tegelijk flink boosten (+5-8% o.i.d.).

Ik zou me concentreren op een ander char of nog een wiz levelen met een andere build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Mad-Matt schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:04:
Ik heb een petsbuild zonder pet-items. Doe T1 op m'n gemakkie, hogere niveau's ben ik enorm kwetsbaar.
Met 1.8M toughness?
Ik vind het al een prestatie dat je op T1 overeind blijft.

Zou mijn WD op dit moment al T1 viable zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 07-05-2014 09:58 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

_Peter2_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:57:
[...]

Met 1.8M toughness?

Touché

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:57:
[...]

Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak. So true, ook/helemaal in dit geval!
Daar kan ik me dan wel in vinden, dat zou inderdaad een upgrade voor jou kunnen zijn, trium's kunnen alle elemental damages tegelijk flink boosten (+5-8% o.i.d.).

Ik zou me concentreren op een ander char of nog een wiz levelen met een andere build.
Grootste voordeel van een 2e char van dezelfde class is meer gearslots => stashruimte over :P

Heb zelf wat spare gear op mijn 2e crus gezet, erg handig.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:58
Gisteren wat gespeeld, geen voor mij bruikbare drops. Alleen een andere rare neck (van kadala) met +13% holy damage, leverde 30% chd in. Toch eindelijk door de magische grens van 1miljoen elemental elite dps gegaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 07-05-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Sinds de uitbreiding ben ik ook aan het d3 avontuur begonnen. Tot nu toe een DH, WD en Crusader naar 70 gebracht en ben nu van plan om met mijn Crusader verder te gaan.

Ik doe nu rifts en bounties op 70 op Master en hoop snel aan Torment te kunnen beginnen. Gister voor de gein een poging gedaan, elite met minions en een champion pack tegelijk was instant death :) lang leve die arcane sentries.

Nu zal er waarschjinlijk een hoop aan te merken zijn op mijn build en stats.
Iemand zin en tijd om wat tips te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Zal vanavond eens gaan kijken bij wie ik XP kan leechen tijdens rifts :P

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:33
KraveN schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:08:
Sinds de uitbreiding ben ik ook aan het d3 avontuur begonnen. Tot nu toe een DH, WD en Crusader naar 70 gebracht en ben nu van plan om met mijn Crusader verder te gaan.

Ik doe nu rifts en bounties op 70 op Master en hoop snel aan Torment te kunnen beginnen. Gister voor de gein een poging gedaan, elite met minions en een champion pack tegelijk was instant death :) lang leve die arcane sentries.

Je vitality is nog erg laag, probeer een socket in je helm te rollen met een paarse gem.

Probeer je skills in hetzelfde damage type te krijgen (bijvoorbeeld holy) en dan items erbij te zoeken met +% holy skill damage. Nu heb je de bonussen een beetje verspreid (lightning / physical / fire).

Je kunt eventueel wat gear craften, Aughild's of Asheara is best goed voor een beginnende crusader. Cain set is ook vrij makkelijk te craften, en de 8% IAS is misschien wel aardig.

Je pants hebben maar 3 i.p.v. 4 mainstats.

Bombardment van shoulders gebruik je niet, en kun je dus rerollen.

Over het algemeen kun je nog wel wat upgrades gebruiken, ik zou gewoon normal bounties / rifts farmen totdat je betere gear hebt (rares of legs). Of wat gambelen bij Kadala.

Over je spec:

Blunt is het niet waard als je alleen Justice gebruikt. Je builders doen sowieso weinig damage en het gaat om je spenders / cool downs. Zou dus een nuttigere passive kiezen; Finery kan voor meer DPS of Righteousness voor meer Wrath generation.

Steed is leuk voor mobility maar verder geen al te beste skill. Zou dan eerder voor Iron Skin gaan met stun breaker (Flash rune), daar heb je qua survivability veel meer aan.

Punish is wellicht een betere builder als je meer survivability zoekt; de 15% extra block chance is best prettig en de skill doet redelijke damage.

Dit is overigens mijn Crusadertje: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/38624905. Heb er nog neit veel uren inzitten en heeft dus ook nog veel werk nodig, maar kan T1 wel makkeljik aan inmiddels.

[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 07-05-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

KraveN schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:08:

Je gear is een samenraapsel van van alles en nogwat :) gezien je verschillende elemental bonussen

* Gele trifecta gloves zullen beter zijn dan je magefists
* voor survivability kan je beter eerst wat diamonds in je gear stoppen, desnoods 50/50 voor balans

Probeer met yellows naar de volgende offensive stats te gaan

30% CHC
35% cooldown reduction
richting de 300% CHD

Je bent ranged dus wissel renewal in voor wrathfull
Probeer bracers te vinden met lightning dmg
Je neck of lightning dmg of chc/cooldown reduce

En maak voor jezelf duidelijk of je lightning will blijven of holy :) dan kan je daar verder op bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Heeft iemand nog een idee waar ik goed penetrators kan farmen? Heb ik nodig om een set hand crossbow te craften (naam even kwijt..).
Mijn idee was om dat in Act 1 Keep depths te doen, aangezien daar vrij veel weapon stands (torture tools) staan, maar daar vind ik alleen maar maces/axes en swords. Nog geen enkele boog gezien.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van die grote velden in act 5?
Act 2 richting magda's hebben ook allemaal weapon stands...
Je Manticore verbeteren zal wel lastig worden trouwens, heb je de dmg stat al gererolled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 25-09 20:17
Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:22:
Een van die grote velden in act 5?
Act 2 richting magda's hebben ook allemaal weapon stands...
Je Manticore verbeteren zal wel lastig worden trouwens, heb je de dmg stat al gererolled?
Die velden droppen armor pieces geen wapens.

Voor wapens moet je de torment tools farmen in de Halls of Agony in act 1.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren van een maatje een Gyanu Na Kashu (oid?) gekregen, was ik al lang naar op zoek (en het was zijn 2e :X ) omdat ik eens een fire build wilde proberen, naast het feit dat ie misschien nu al (lightning build) beter is. Verlies 30% light dmg van m'n oude helm, maar die Fireball is zodanig OP dat het een dikke buff is voor m'n dps (en +1.5M thoughness). Ben ook al tijden op zoek naar 'n Cindercoatje om dit echt eens ff goed te testen, dan heb ik geen spirit gen meer nodig denk ik :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Azaruc schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:18:
Heeft iemand nog een idee waar ik goed penetrators kan farmen? Heb ik nodig om een set hand crossbow te craften (naam even kwijt..).
Mijn idee was om dat in Act 1 Keep depths te doen, aangezien daar vrij veel weapon stands (torture tools) staan, maar daar vind ik alleen maar maces/axes en swords. Nog geen enkele boog gezien.
Misschien helpt dit?
Buy infinite penetrators from act1 vendor.

Load act1 Tristram town. Run to radek the fence near Shen the jeweler. Check inventory, if white penetrator not in inventory, quit / reload. Rinse and repeat until spawns penetrator.

Never taken me more than ~15min to get penetrator to spawn, takes about 30 sec to load, vault to radek, check, quit reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

_Peter2_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:57:
[...]

Met 1.8M toughness?

Weinig raakt mij, dus veel toughness niet nodig.
Toughness in-game is wel hoger dan hij nu laat zien, maar moet nog wel verder omhoog, maar ik vind maar niets. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Morrar schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:11:
[...]
Je vitality is nog erg laag, probeer een socket in je helm te rollen met een paarse gem.

Probeer je skills in hetzelfde damage type te krijgen (bijvoorbeeld holy) en dan items erbij te zoeken met +% holy skill damage. Nu heb je de bonussen een beetje verspreid (lightning / physical / fire).

Je kunt eventueel wat gear craften, Aughild's of Asheara is best goed voor een beginnende crusader. Cain set is ook vrij makkelijk te craften, en de 8% IAS is misschien wel aardig.

Je pants hebben maar 3 i.p.v. 4 mainstats.

Bombardment van shoulders gebruik je niet, en kun je dus rerollen.

Over het algemeen kun je nog wel wat upgrades gebruiken, ik zou gewoon normal bounties / rifts farmen totdat je betere gear hebt (rares of legs). Of wat gambelen bij Kadala.
Bokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Je gear is een samenraapsel van van alles en nogwat :) gezien je verschillende elemental bonussen

* Gele trifecta gloves zullen beter zijn dan je magefists
* voor survivability kan je beter eerst wat diamonds in je gear stoppen, desnoods 50/50 voor balans

Probeer met yellows naar de volgende offensive stats te gaan

30% CHC
35% cooldown reduction
richting de 300% CHD

Je bent ranged dus wissel renewal in voor wrathfull
Probeer bracers te vinden met lightning dmg
Je neck of lightning dmg of chc/cooldown reduce

En maak voor jezelf duidelijk of je lightning will blijven of holy :) dan kan je daar verder op bouwen
Morrar en Bokkie alvast bedankt voor de tips

Het is inderdaad een beetje een samenraapsel :(

Ik weet dat ik moet focussen op lightning of holy of iets anders, maar voor nu was iedere upgrade een goede update zeg maar. Nu is het zaak als ik het goed begrijp om synergy met de verschillende items te zoeken en ook de +dmg voor skills die ik wel gebruik :)

Vanavond ga ik eens op normal verder (zal een stuk sneller gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luitmast
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-06-2019
Hallo,

Heeft er iemand nog tips voor mijn Fire Wiz

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maffia-2473/hero/1100258

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:28:
Gisteren van een maatje een Gyanu Na Kashu (oid?) gekregen, was ik al lang naar op zoek (en het was zijn 2e :X ) omdat ik eens een fire build wilde proberen, naast het feit dat ie misschien nu al (lightning build) beter is. Verlies 30% light dmg van m'n oude helm, maar die Fireball is zodanig OP dat het een dikke buff is voor m'n dps (en +1.5M thoughness). Ben ook al tijden op zoek naar 'n Cindercoatje om dit echt eens ff goed te testen, dan heb ik geen spirit gen meer nodig denk ik :)
Nice man! Die heb ik ook nog niet gevonden :/
Ik heb m'n DH al volgeprakt met wat firemeuk, maar ben continu al gloves aan het gambelen bij kabala maar krijg maar geen magefist ....

Ben ook nog een monk aan het levelen... geen zin skills en alle gear telkens te switchen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 07-05-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Wolf schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Die velden droppen armor pieces geen wapens.

Voor wapens moet je de torment tools farmen in de Halls of Agony in act 1.
Klopt, armor pieces heb ik allemaal ondertussen wel op voorraad :)
Maar het probleem met de torment tools (ik bedoelde inderdaad de Halls ipv Keep depths) is dat er geen bogen lijken te droppen, alleen melee wapens als axes/swords. Ik blijf nog wel even doorfarmen, want heb ook nog niet echt alternatieven gevonden.
NastyNickNL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:29:
[...]

Misschien helpt dit?

[...]
Heb ik ook even geprobeerd, maar heeft geen enkele keer 'normal' weapons gehad. Bovendien is dat wel erg saai om een tijdje te doen :p

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-09 21:50
Net zo lang orbs gamblen tot je een mirrorball krijgt met 2 extra missiles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Zou er nu niet gepatched moeten worden naar 2.0.5?
Zo ja zijn er ergens al patch notes te vinden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Volgens mij is de patch 2.0.5 pas volgende week.

Trouwens, mocht er nog een gaatje zijn in de GoT clan, ik zou een invite (of een accept van mijn request) wel appreciëren :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Nice man! Die heb ik ook nog niet gevonden :/
Ik heb m'n DH al volgeprakt met wat firemeuk, maar ben continu al gloves aan het gambelen bij kabala maar krijg maar geen magefist ....

Ben ook nog een monk aan het levelen... geen zin skills en alle gear telkens te switchen :+
Kan hem aanraden dat ding doet echt veel dmg :P Leuke gear al, je gladiators zijn anders ook wel lekker hoor, maar snap de wens voor Magefists ;) Die heb ik gelukkig al een paar hele goede liggen, alleen die stomme Cindercoat wil maar niet droppen/gamblen (nooit gezien, al wel een stuk of 5 Chainmails en die chest, blabla of Iron ofzo, een keer of 12 inmiddels wel).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Je kan toch geen gear gekregen van Kadala (of caches) weg geven?
Althans mijn vrienden kunnen het niet oppakken iig.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Hij gaf ook aan dat hij twee exemplaren had gevonden. Zal er daar wel een van hebben weggegeven ;) Kadala gear zijn inderdaad BoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
YES! Die kan mijn holy crusader goed gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Laatst online: 21:49

Shiro

Serenity

Gisteren eindelijk een cindercoat gekregen, 20fire dmg en dex en vit roll! Ik hoefde alleen sweeping wind ability weg rollen voor 3 socket en hij was perfect!

Na 22 souls kreeg ik pas 3 sockets! Net een stashje van 30 souls aangelegt, en weer down to 8 :X

Overigens ook een Andariel gevonden met 20 lightning dmg... perfect voor mijn monk en met een reroll zo te voorzien van crit.. maar ding had Intelligence....

Gelukkig een wizzard blij mee kunnen maken... maar nog een :X

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Te lui om het op te zoeken en om te zorgen dat er ook inhoudelijk over D3 gepraat wordt hier :P :

Klopt het dat je bij 200 paragonpunten alleen nog maar punten krijgt om in de eerste tab op te maken? Of ben ik verkeerd ingelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 12:40

Anno

Griefmaker#2862

lolgast schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:00:
Te lui om het op te zoeken en om te zorgen dat er ook inhoudelijk over D3 gepraat wordt hier :P :

Klopt het dat je bij 200 paragonpunten alleen nog maar punten krijgt om in de eerste tab op te maken? Of ben ik verkeerd ingelicht
Nee dat klopt niet, je bent verkeerd ingelicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Anno, zat eens te kijken naar jou monk, je doet minder profile/corrected dps / elemental dmg dan ik op diabloprogress maar je elemental dps is hoger....
Ik zou verwachten dat die elemental damage dan ook hoger is :?
Raaarrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:10:
@ Anno, zat eens te kijken naar jou monk, je doet minder profile/corrected dps / elemental dmg dan ik op diabloprogress maar je elemental dps is hoger....
Ik zou verwachten dat die elemental damage dan ook hoger is :?
Raaarrrrrr
Die elemental damage heb ik nooit gesnapt. Maar volgens mij zit het verschil in eDPS in de +22% lightning damage die ik meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom is het inderdaad logisch dat je elemental dps hoger is :)
Je zou denken: 934k+983k = 1,917m edps bij jou, maar er staat 1,84m
Bij mij 1,018m+ 1,026m= 2,044m, er staat 1,78m

Enige wat ik lees is:
- for dual wield characters Elemental Damage calculated as average of the weapons damage values.
Jij hebt 2 x 1,5as en ik 1,5 en 1.4.... zou het daar dan aan liggen.... maar dan snap ik het nog niet...
Ohja mijn avg dmg per wapen is hoger... is dat het dan?
*blieptutoverload*

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 07-05-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Die elemental damage heb ik nooit gesnapt. Maar volgens mij zit het verschil in eDPS in de +22% lightning damage die ik meer heb.
Nu snap ik veel verwarring :+

eDPS = effective DPS

Blijkbaar tegenwoordig wordt het door elkaar gebruikt voor elemental DPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:29:
Daarom is het inderdaad logisch dat je elemental dps hoger is :)
Je zou denken: 934k+983k = 1,917m edps bij jou, maar er staat 1,84m
Bij mij 1,018m+ 1,026m= 2,044m, er staat 1,78m

Enige wat ik lees is:
- for dual wield characters Elemental Damage calculated as average of the weapons damage values.
Jij hebt 2 x 1,5as en ik 1,5 en 1.4.... zou het daar dan aan liggen.... maar dan snap ik het nog niet...
Ohja mijn avg dmg per wapen is hoger... is dat het dan?
*blieptutoverload*
Het zal inderdaad wel te maken hebben jou hogere average damage. Ik zit nog steeds te wachten op een goeie mainhand. Zoiets als die TF van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Laatst online: 03-03 13:48
man. bad crafting luck. ik blijf einsteig plates farmen zo. de eerste paar waren ronduit belachelijk slecht, geen INT, geen VIT..

wel een degelijke roll voor de bracers, ik hou het even een tijdje zo en ga weer rifts runnen.

paper DPS heeft een enorme duikvlucht genomen maar Elite DPS is redelijk omhoog nu.

wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pfft edps blijft voor mij effective dps, voor de rest gebruik ik de woorden elemental bonus en elite bonus

Zijn voor mij maar 2 dingen echt belangrijk namelijk, paper en effective :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:03:
pfft edps blijft voor mij effective dps, voor de rest gebruik ik de woorden elemental bonus en elite bonus

Zijn voor mij maar 2 dingen echt belangrijk namelijk, paper en effective :P
??? eDPS is toch elemental DPS wat toch je effective DPS is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anno schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:06:
[...]

??? eDPS is toch elemental DPS wat toch je effective DPS is ;)
Niet als je tegen een elite pack vecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Laatst online: 03-03 13:48
Bosmonster schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:02:
[...]

Ah, nog een eDPS = Elite DPS!
erhm?

fine. mijn bonus damage vs. Elites hangt nu op ~47% . beter?

zal me een worst wezen verder, als elites/rares maar snel op de grond liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pfff me neefje stuurt net een foto naar me. ze HC whitch doctor dood level 70 zo'n 100 uur played.

En dood door ze internet die uitviel XD

Ik ben al zo'n rage quitter dus als dat mij gebeurd door zo'n rede zou ik helemaal gestoord worden haha

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 07-05-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:07:
[...]

Niet als je tegen een elite pack vecht :P
Ah die vergaat ik nog.

Ik vind die mobs zo vervelend. Die na een hit met elemental damage een schild krijgen die 58% (of zoiets) damage van dat element blokt. Helemaal als het een champion pack of elite pack is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anno schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:10:
[...]

Ah die vergaat ik nog.

Ik vind die mobs zo vervelend. Die na een hit met elemental damage een schild krijgen die 58% (of zoiets) damage van dat element blokt. Helemaal als het een champion pack of elite pack is.
Effective dps kan je alleen 'meten' door mobs zoals azmo of ghom te killen waarbij je cooldowns burnt en deze meerdere malen kan gebruiken.

Zoals Zephyr al zegt, zolang alles maar rap neergaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 15:50
Ik heb nu zelf me crusader naar een niveau to waar ik T2 redelijk ok kan doen, en T3 gaat ook wel alleen ben ik nogal lui geworden door wat te lang op T1 te blijven hangen daar kon ik gewoon in alles staan en ging nog steeds niet dood :)

Iemand nog enig advies voor me huidige gear om te rerollen of veranderen ?

Heb wel al een Jekungbord shield, alleen de flail ontbreekt me nog voor de machinegun build :)

Battle.net Profile
Diablo progress profile

Mijn grootste pijnpunt op dit moment is echt me shield heb ik het idee.

De Jekungbord is wel ok, maar heeft niet zulke hoge dps stats als deze lidiwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ricmaniac schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:10:
Pfff me neefje stuurt net een foto naar me. ze HC whitch doctor dood level 70 zo'n 100 uur played.

En dood door ze internet die uitviel XD

Ik ben al zo'n rage quitter dus als dat mij gebeurd door zo'n rede zou ik helemaal gestoord worden haha
HC == zelfkastijding.
Waarom vind ik dat? Een game freeze, crash/DC/klapperende internetverbinding zou geen HC dood tot gevolg moeten kunnen hebben. Pas wanneer dat wordt gefixed -als dat al mogelijk is- ga ik HC spelen. Tot die tijd is er geen haar op mijn hoofd die denkt aan HC D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Ken je dat?
Dat je zo druk aan het hakken, riften bent, dat je alles om je heen vergeet?
Opeens 3 paragon lvl's erbij.
Effin, in een multiplayer gister.... Lekker aan de slag in multiplayer rifts (T3) sluit die persoon gewoon de rift. Zie ik in de laatste seconde een groen item liggen. BAM uit de rift geknikkert.
Ik rage quit nooit, maar die andere gasten hadden ook zoiets.. waarom sluit je ze, als het goed "verdienen" is

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Zoals Zephyr al zegt, zolang alles maar rap neergaat :P
Dat is ook zo. Stats zijn altijd leuk om naar te kijken. Maar als ze niet effectief zijn heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Grin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:14:
[...]

HC == zelfkastijding.
Waarom vind ik dat? Een game freeze, crash/DC/klapperende internetverbinding zou geen HC dood tot gevolg moeten kunnen hebben. Pas wanneer dat wordt gefixed -als dat al mogelijk is- ga ik HC spelen. Tot die tijd is er geen haar op mijn hoofd die denkt aan HC D3.
Overdrijven is ook een vak, en ja ik ben een barb lvl 70 met 62 uur verloren met een lag spike.

Maar het mooie is de spanning die er bij komt kijken, soms zie je je health droppen naar 5% en ben je aan het bashen om weg te komen. Echt tactisch spelen van Diablo komt hier pas om te hoek kijken naar mijn mening. Voor mij is HC vele male leuker dan SC spelen, want dat kan iedereen (sorry no offence). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HC kan ook iedereen, /care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
BastiaanNL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Overdrijven is ook een vak, en ja ik ben een barb lvl 70 met 62 uur verloren met een lag spike.

Maar het mooie is de spanning die er bij komt kijken, soms zie je je health droppen naar 5% en ben je aan het bashen om weg te komen. Echt tactisch spelen van Diablo komt hier pas om te hoek kijken naar mijn mening. Voor mij is HC vele male leuker dan SC spelen, want dat kan iedereen (sorry no offence). :+
dom argument affijn, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
[...]

Afbeeldingslocatie: http://forums.androidcentral.com/attachments/virgin-mobile-optimus-v/106906d1394106062t-wip-rom-gb-2-3-8-zvd-official-cm7-fused-cyanmobile-optimus-xperience-yup.gif

Helemaal mee eens terwijl ik toch altijd een SC speler was. Bij SC lijkt het wel of iedereen een harde krijgt omdat ze de hoogste dps of element dps hebben met soms maar bijv. 2m thoughness.

[ Voor 7% gewijzigd door NastyNick op 07-05-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
oostland33 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:26:
[...]

dom argument affijn, succes!
Dom argument zonder een argument (dat is mijn argument) is ook niet sterk :) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]
want dat kan iedereen (sorry no offence). :+
Als ik lees dat HC mensen met 12miljoen thoughness nog steeds op normal rondlopen omdat ze bang zijn om te sterven heb ik niet het idee dat het zo moeilijk en uitdagend is dat alleen de elitespelers dat kunnen. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
hexta schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:31:
[...]

Als ik lees dat HC mensen met 12miljoen thoughness nog steeds op normal rondlopen omdat ze bang zijn om te sterven heb ik niet het idee dat het zo moeilijk en uitdagend is dat alleen de elitespelers dat kunnen. 8)7
Ben ik met je eens, maar T2 T3 is vrij uitdagend. Dat loop ik meestal. Echter wordt men met de dropchances ook niet echt gemotiveerd hoger te gaan lopen. Eigenlijk nieteens de chance maar gewoon hogere rolls zou het beter maken.. Maybe in 2.0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:F

Fail..

Probeer al lang een Cindercoat te gamblen bij Kadala, maar met mijn DH.

Dat is natuurlijk extragratis dom omdat er dan Cloaks bij komen in de gambleuitkomsten |:( |:( (waarvan ik nu al een stuk of 6 legs heb gekregen)

Moet dus gewoon met m'n Monk gaan gamblen, dan vallen de cloaks weg en heb ik toch dex :P

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 07-05-2014 13:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 24-09 10:56
Angeloonie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:33:
:F

Fail..

Probeer al lang een Cindercoat te gamblen bij Kadala, maar met mijn DH.

Dat is natuurlijk extragratis dom omdat er dan Cloaks bij komen in de gambleuitkomsten |:( |:( (waarvan ik nu al een stuk of 6 legs heb gekregen)

Moet dus gewoon met m'n Monk gaan gamblen, dan vallen de cloaks weg en heb ik toch dex :P
Kun je als Monk geen Cloaks vinden dan? Want als Barbarian krijg ik wel Crusader shields bij Kadala...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DGonlag2 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:36:
[...]

Kun je als Monk geen Cloaks vinden dan? Want als Barbarian krijg ik wel Crusader shields bij Kadala...
Als het goed is niet, class-specific items zouden niet moeten droppen bij de verkeerde class.
Maar aangezien 9/10 chests die ik gamble cloaks zijn gok ik dat mijn geluk met een Monk wat beter is ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:40:
15% van de items is niet jou class specific.
Zo heb ik een leg boog gevonden en lut socks (str roll) met m'n monk.
Is die 15% trouwens een bug. Het zou trouwens wel leuk zijn als voor die overige 15% gekeken wordt na je level 70 alts. Zo kun je die ook nog gearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 24-09 10:56
Hm, als ik shields haal bij Kadala is toch minstens 50% voor Crusader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]
Als HC ongeveer is zoals jij hier beschrijft: prima. Maar het romantische scenario dat jij schets is -in mijn ogen- ver van de waarheid. Wat mij op dit moment stoort heb ik in mijn vorige post aangegeven. Sterker nog, ik stoor me er zelfs aan op SC! Zonder deze problemen zou ik zeker een aantal HC characters hebben, maar met de huidige lag, chrashes, DC's, freezes, etc etc enz enz no way.
Jij kan het overdrijven vinden, ook dat vind ik prima. Echter, wanneer ik naar mijn eigen games kijk dan zijn deze zelden(nooit?) een avond vrij van problemen. En daarom vind ik HC, op dit moment, zelfkastijding.

Pagina: 1 ... 22 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]