In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Je moet voor een barb ook geen shields halen.... zeker niet op SCDGonlag2 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:43:
Hm, als ik shields haal bij Kadala is toch minstens 50% voor Crusader...
HC is ook niks voor mij. ookal was alles wél piekfijn in orde qua lag en whatnot.
maar ik snap de mensen wel die een "Dead is dead" speelstijl hebben. extra spanning (anders dan disconnect ik wel of niet vandaag) heeft ook wel wat.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heb zelf eigenlijk zelden last van problemen, alleen als er weer eens een avond DDOS attacks zijn op de blizz servers (maar dat merk je tegenwoordig snel genoeg in de clan chat), maar als je dat wel hebt is HC inderdaad niet echt een goede keuze. Inmiddels is T3 gewoon op farm mode en is T4 in een goede groep ook prima te doenGrin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Jij kan het overdrijven vinden, ook dat vind ik prima. Echter, wanneer ik naar mijn eigen games kijk dan zijn deze zelden(nooit?) een avond vrij van problemen. En daarom vind ik HC, op dit moment, zelfkastijding.
[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 07-05-2014 14:03 ]
Movies: letterboxd
Dus nog even tot de 13e voordat ik weer shards uitgeef.GoUdViS schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:46:
Smart loot werkt bij Kadala alleen nog maar op Legendaries. Dat gaan ze fixen in 2.0.5 zodat smart loot ook werkt op rares van Kadala.
Bron
Waarom ::?S.J_84 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Dus nog even tot de 13e voordat ik weer shards uitgeef.
Voor de 13e kan je alweer x keer 500 shards gehaald hebben om te gokken. Als ze nou lastig te krijgen waren die shards, maar op een avond kan je met gemak zelfs 2x je limiet binnehalen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik bedoel; sommige situaties (klem tussen walls, diverse arcane lasers, plagued ground) kom je gewoon niet uit zonder meer defensief en oplettend te spelen en/of je skills/passives aan te passen.
ik wil gewoon lekker onderuit gezakt doorspelen zonder ooit "GAME OVER" schermen te zien.
Het is nou al zo dichtbij dus kan wel even wachten.Bokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:06:
[...]
Waarom ::?
Voor de 13e kan je alweer x keer 500 shards gehaald hebben om te gokken. Als ze nou lastig te krijgen waren die shards, maar op een avond kan je met gemak zelfs 2x je limiet binnehalen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat gerucht gaat ja, nog niet officieeel bevestigd voor zover ik weetDj Neo Ziggy schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:12:
Dus 13e is releasedag voor 2.0.5?
Dan is HC inderdaad niks voor jou, ik vind het juist leuk om ervoor te zorgen dat je gear goed in balans is tussen DPS/EHP zodat je in principe 3 elites tegelijk aan kan zonder in de problemen te komen. En ja je moet wat meer opletten en dus tijdens het aanvallen even kijken naar de affixes en aan de hand daarvan een inschatting maken of het gevaarlijk is en je wat meer afstand moet houden of dat het allemaal relatief veilig is.Zephyr schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:07:
ik wil gewoon lekker onderuit gezakt doorspelen zonder ooit "GAME OVER" schermen te zien.
En juist de momenten dat het allemaal net goed gaat zijn de leukste
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Denk dat ik al vrij snel zoiets zou hebben als "waarom doe ik dit eigenlijk". Zoveel tijd investeren in iets dat in een microseconde allemaal weg kan zijn. En dat zou einde spel zijn voor mij.
Dat enorm vluchtige is echt niets voor mij. Ik wil kunnen bouwen aan iets, daarom vind ik RPG's juist leuk.
[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2014 14:25 ]
Het voordeel van nu is wel dat je Plvl's blijven bestaan en je nu genoeg goede gear vind dat je ook nog wel 2 nieuwe chars kan gearen met dan wel iets mindere gear, maar dat je dus vrij snel weer up and running bentBosmonster schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:21:
Denk dat ik al vrij snel zoiets zou hebben als "waarom doe ik dit eigenlijk". Zoveel tijd investeren in iets dat in een microseconde allemaal weg kan zijn.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dus is het eigenlijk gewoon een soort SC geworden met af en toe een gear-resetdesjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:25:
[...]
Het voordeel van nu is wel dat je Plvl's blijven bestaan en je nu genoeg goede gear vind dat je ook nog wel 2 nieuwe chars kan gearen met dan wel iets mindere gear, maar dat je dus vrij snel weer up and running bent
Grin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Als HC ongeveer is zoals jij hier beschrijft: prima.
Zou best willen zien hoe vaak ik nou ben doodgegaan en waaraan
Valt op zich wel mee bij mijn chars, Ik speel zowieso altijd om zo min mogelijk dood te gaan. zonde van de tijd namelijk
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21601620
Let maar niet op de overige crappy gear. Ben alleen nog normal aan het farmen om wat leuke starter items te vinden.
- Stood in fireBokkie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:28:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ze voor softcore geen deathcounter bijhouden per character
Zou best willen zien hoe vaak ik nou ben doodgegaan en waaraan
Valt op zich wel mee bij mijn chars, Ik speel zowieso altijd om zo min mogelijk dood te gaan. zonde van de tijd namelijk
- Stood in fire
- Stepped on AP mine, failed to move
- Stood in Arcane laser Line of sight
- Stood in some more fire
zo zou mijn log eruit zien denk ik
momenteel veel lol met blackhole : Blazar-Rune. corpses gaan echt mijlen ver de lucht in.
bij deze wil ik een nieuwe stat toevoegen: genaamd : cDPS (Comedy DPS)
De keuze is eigenlijk 93 res vs circa 36K health. Het beste zou zijn om nieuwe te craften met een res die je stackt als secondaire stat. En dan +%elemental, dex, vit, chc.Deadsmell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:33:
Even een vraagje voor de monk experts hier. Ik heb zonet Aughilds Search bracers gecraft met vit en resall. Ik wil één van die stats omzetten naar dex, maar twijfel over welke te kiezen. Ik neig naar vit omzetten, omdat ik zodra ik een RoRG heb de 20% life set bonus van Asheara's krijg en dat beetje VIT wel kan missen (denk ik). Maar aangezien ik nog geen ervaring met monkies in RoS heb... Is dat de juiste keuze?
Let maar niet op de overige crappy gear. Ben alleen nog normal aan het farmen om wat leuke starter items te vinden.
Zelf zou ik de all resistance rerollen.
Voor > T1 zou ik nieuwe craften.
... Eigenlijk moet ik ook maar eens bracers craften met Lightning res voor mijn res.
[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 07-05-2014 14:54 ]
Haha bij mij iets vanZephyr schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:38:
[...]
- Stood in fire
- Stood in fire
- Stepped on AP mine, failed to move
- Stood in Arcane laser Line of sight
- Stood in some more fire
zo zou mijn log eruit zien denk ik![]()
momenteel veel lol met blackhole : Blazar-Rune. corpses gaan echt mijlen ver de lucht in.![]()
bij deze wil ik een nieuwe stat toevoegen: genaamd : cDPS (Comedy DPS)
* was slain by Arcane sentry
etc....
Moet er echt es op beginnen letten om die te proberen te ontwijken

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Je maakt op dit moment nog niet efficient gebruik van OWE - ik zie twee items met Cold, een met Fire en een met Arcane Restitance én twee met All Resistance.Deadsmell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:33:
Even een vraagje voor de monk experts hier. Ik heb zonet Aughilds Search bracers gecraft met vit en resall. Ik wil één van die stats omzetten naar dex, maar twijfel over welke te kiezen. Ik neig naar vit omzetten, omdat ik zodra ik een RoRG heb de 20% life set bonus van Asheara's krijg en dat beetje VIT wel kan missen (denk ik). Maar aangezien ik nog geen ervaring met monkies in RoS heb... Is dat de juiste keuze?
Op beide Asheara's wil je iets anders enchanten dan de resistance. Op je broek zou ik armour opgeven en proberen 2 sockets te krijgen. Op je schoenen zou ik de armour of life regen opgeven en proberen movement speed te krijgen. Dan zit je helaas met 2 verschillende resistances.
Lang verhaal kort zou ik Anno's advies volgen - een van de twee rerollen naar Dex en verder gewoon doorbouwen aan je gear en zowel de bracers als Asheara's te zijner tijd opnieuw maken naar een betere combinatie van stats.
Edit: mijn monk speel ik niet veel meer, maar met die stats hou ik het op T1 meer dan gemakkelijk uit (gaat alleen wat langszaam). Voor 't idee.
[ Voor 5% gewijzigd door Hafermaut op 07-05-2014 14:47 . Reden: Toevoeging ]
Of veel geluk hebben en dit mooie item droppen: http://us.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameoKipCurreh schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Haha bij mij iets van
etc....
Moet er echt es op beginnen letten om die te proberen te ontwijken
DC heb ik zo goed als nooit, maar lagspikes komen helaas veel te vaak voor in D3 bij mij!NastyNickNL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:58:
Snap alleen de problemen niet die mensen hebben ik bedoel een DC kan weleens gebeuren maar ik heb nauwelijks problemen met m'n verbinding.
En daar zitten dan ook spikes tussen dat ik gewoon 20 tot 30 seconden naar een stilstaand scherm zit te kijken.. andere games draaien prima en als ik op dat moment een speedtest doe is de verbinding ook niet anders dan normaal. Als ik op Google zoek dan ben ik blijkbaar ook niet de enige....
Ok ja die wil iedereen wel denk ik danlolgast schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Of veel geluk hebben en dit mooie item droppen: http://us.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Arcane kan je tenminste nog ontwijken ben blijer met mijn amu, want lightning kan echt pijn doen
Hafermaut, Anno, bedankt voor de tips! Mijn fire res is momenteel 100 - 300 hoger dan de overige stats, dus die ga ik maar stacken. Ik ga nog even doorcraften en grinden tot ik wat betere gear heb, dan ga ik ermee aan de slag.Hafermaut schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Je maakt op dit moment nog niet efficient gebruik van OWE - ik zie twee items met Cold, een met Fire en een met Arcane Restitance én twee met All Resistance.
Op beide Asheara's wil je iets anders enchanten dan de resistance. Op je broek zou ik armour opgeven en proberen 2 sockets te krijgen. Op je schoenen zou ik de armour of life regen opgeven en proberen movement speed te krijgen. Dan zit je helaas met 2 verschillende resistances.
Lang verhaal kort zou ik Anno's advies volgen - een van de twee rerollen naar Dex en verder gewoon doorbouwen aan je gear en zowel de bracers als Asheara's te zijner tijd opnieuw maken naar een betere combinatie van stats.
Edit: mijn monk speel ik niet veel meer, maar met die stats hou ik het op T1 meer dan gemakkelijk uit (gaat alleen wat langszaam). Voor 't idee.
Waarom trouwens ms op die boots? Het leek mij verstandiger om 25% ms uit paragon punten te halen (wat ik nu doe) en op de boots wat andere nuttige stats te krijgen. Life regen leek me voor een melee karakter wel nuttig.
Oh ja, Paragon points, oepsDeadsmell schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:53:
[...]
Hafermaut, Anno, bedankt voor de tips! Mijn fire res is momenteel 100 - 300 hoger dan de overige stats, dus die ga ik maar stacken. Ik ga nog even doorcraften en grinden tot ik wat betere gear heb, dan ga ik ermee aan de slag.
Waarom trouwens ms op die boots? Het leek mij verstandiger om 25% ms uit paragon punten te halen (wat ik nu doe) en op de boots wat andere nuttige stats te krijgen. Life regen leek me voor een melee karakter wel nuttig.
Als je het dan nog eens heel zwart wit ziet kan je het beste voor een lightning monk dus lightning res nemen en voor een fire of andere monk poison res.
Natuurlijk kan het zijn dat je uiteindelijk een compleet andere item op zo'n slot hebt (met name bij Andy's, gezien de spirit stones) maar het is wel een ideetje
Probleempje bij je ISP met de peering richting de provider die de Blizz DC's host ,misschien? (ik dacht Telia). Maatje van me uit mijn WoW guild had ook zeer regelmatig enorme lag (engelsman, in zowel WoW als Diablo). Zat ie laatst met wat engelse feestdagen een weekje bij zijn ouders ineens nergens meer last van. Afgelopen maandag was ie weer thuis. Direct weer dezelfde issues. Die gaat nu een andere isp zoeken.schaapiej schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:47:
[...]
DC heb ik zo goed als nooit, maar lagspikes komen helaas veel te vaak voor in D3 bij mij!
En daar zitten dan ook spikes tussen dat ik gewoon 20 tot 30 seconden naar een stilstaand scherm zit te kijken.. andere games draaien prima en als ik op dat moment een speedtest doe is de verbinding ook niet anders dan normaal. Als ik op Google zoek dan ben ik blijkbaar ook niet de enige....
Oh, daar had ik geen idee van. Thanks voor de tip. Als het lukt, dan zal ik daar rekening mee houden. Voor de belt hoop ik eigenlijk op iets leuks met ias, een Witching Hour ofzoVandread schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:15:
@Deadsmell, even ter overweging, er zijn 2 erg goede items voor een monk die 1 soort ress hebben en tot 200 kunnen rollen: Andy's kan tot 200 poison res rollen en Thundergods vigor kan tot 200 lightning res rollen...
Als je het dan nog eens heel zwart wit ziet kan je het beste voor een lightning monk dus lightning res nemen en voor een fire of andere monk poison res.
Natuurlijk kan het zijn dat je uiteindelijk een compleet andere item op zo'n slot hebt (met name bij Andy's, gezien de spirit stones) maar het is wel een ideetje
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Of hij had thuis gewoon een gare router staan. Lijkt mee een stuk logischere verklaring dan dat je ISP een gare peering heeft....Dennism schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:22:
[...]
Probleempje bij je ISP met de peering richting de provider die de Blizz DC's host (ik dacht Telia). Maatje van me uit mijn WoW guild had ook zeer regelmatig enorme lag (engelsman, in zowel WoW als Diablo). Zat ie laatst met wat engelse feestdagen een weekje bij zijn ouders ineens nergens meer last van. Afgelopen maandag was ie weer thuis. Direct weer dezelfde issues. Die gaat nu een andere isp zoeken.
Zal niet zeggen dat ISP's nooit de oorzaak zijn, maar 9/10x als Blizzard of de ISP de schuld krijgt, ligt de oorzaak gewoon bij de gebruiker
Had een tijdje terug ook regelmatig last van disconnects met UPC. Uiteindelijk is er een monteur geweest en zijn alle aansluitpunten en de router vervangen en was het probleem opgelost.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2014 15:31 ]
Al het andere had ie uiteraard al getest, incl. testen met het modem van de buren, verschillende routers, geen router, andere PC en meer van dat soort zaken.Bosmonster schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:29:
[...]
Of hij had thuis gewoon een gare router staan. Lijkt mee een stuk logischere verklaring dan dat je ISP een gare peering heeft....
Zal niet zeggen dat ISP's nooit de oorzaak zijn, maar 9/10x als Blizzard of de ISP de schuld krijgt, ligt de oorzaak gewoon bij de gebruiker
Had een tijdje terug ook regelmatig last van disconnects met UPC. Uiteindelijk is er een monteur geweest en zijn alle aansluitpunten en de router vervangen en was het probleem opgelost.
Een niet lekkere peering lijkt inderdaad niet logisch, maar in dit geval toch zeer waarschijnlijk.
Denk dat ik eerst eens de goedkoopste UPC neem in m'n nieuwe appartement over 1,5 maand
Kijken of dat stabiel is... mooi momentje om over te stappen.
Na een tijd zijn de graphics helemaal gaar (kleuren en messed up etc), waarna je crasht. Ik kan gelukkig lang genoeg spelen maar vervelend is het wel, want je moet de client herstarten om het weer in orde te maken. Het lijkt veel op een temperatuur issue maar dat is het niet.
Gelukkig weten ze het issue bij Blizzard ook te reproduceren (het is dan ook een memory leak in VRAM), ze hebben alleen nog geen oplossing. Wellicht dat de nieuwe patch een oplossing biedt.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Het is pas leuk je aan het riften bent en iemand ID'd meerdere legs tegelijk, daar staat dus ook een kick uit de clan oplolgast schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:59:
Lag spikes kunnen natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Zo heb ik bij het spelen nergens last van, maar zodra ik op C druk om bij een pylon andere wrists te equippen is het feestDat heeft niets met de verbinding te maken, maar valt in mijn ogen wel onder de noemer "lag spike". Gelukkig wordt dat opgelost in 2.0.5, zeggen ze
Om deze reden ben ik naar een oudere videodriver gegaan waar het voor mijn gevoel een stuk minder is.lolgast schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:59:
Lag spikes kunnen natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Zo heb ik bij het spelen nergens last van, maar zodra ik op C druk om bij een pylon andere wrists te equippen is het feestDat heeft niets met de verbinding te maken, maar valt in mijn ogen wel onder de noemer "lag spike". Gelukkig wordt dat opgelost in 2.0.5, zeggen ze
Legion 7i i9 3080 32gb
Dus je moet van iedereen weten of ze wel/niet aan het riften zijn?desjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:06:
[...]
Het is pas leuk je aan het riften bent en iemand ID'd meerdere legs tegelijk, daar staat dus ook een kick uit de clan op
Weet niet hoe groot de clan is waar je zin zit, maar lijkt me lichtelijk overdreven
Want a cookie?!
Elk half uur of zo
Op me UPC Modem Firewall uitgezet
Of naar Zeer laag
En Firewall op PC en ander devices Aan of hoog Max gezet.
Nee het enige wat je niet moet doen is meerdere legs in 1x bij dat boek ID'en maar 1 voor 1Renquin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:11:
[...]
Dus je moet van iedereen weten of ze wel/niet aan het riften zijn?
Weet niet hoe groot de clan is waar je zin zit, maar lijkt me lichtelijk overdreven
Wat is daarmee aan de hand dan? Ik zie dit regelmatig gebeuren in mijn clan dat mensen sparen en dan 10-20 legs in een keer spammen in clan chat maar meer dan een lap tekt gebeurt er niets.desjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:14:
[...]
Nee het enige wat je niet moet doen is meerdere legs in 1x bij dat boek ID'en maar 1 voor 1
Als je aan het riften bent kan het zo zijn dat het beeld dus in een keer een paar seconden stil staat, iets wat nogal dodelijk kan zijn als je op een hoog torment level bezig bentDennism schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:16:
[...]
Wat is daarmee aan de hand dan? Ik zie dit regelmatig gebeuren in mijn clan dat mensen sparen en dan 10-20 legs in een keer spammen in clan chat maar meer dan een lap tekt gebeurt er niets.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een rift dat dit gebeurde wanneer een clanmate mass id'de. Wel de eerste dagen van 2.01 (geloof ik) dat wanneer iemand een achievement linkte dat je even stil stond.desjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Als je aan het riften bent kan het zo zijn dat het beeld dus in een keer een paar seconden stil staat, iets wat nogal dodelijk kan zijn als je op een hoog torment level bezig bent
nooit wat van gemerkt eigenlijk.desjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Als je aan het riften bent kan het zo zijn dat het beeld dus in een keer een paar seconden stil staat, iets wat nogal dodelijk kan zijn als je op een hoog torment level bezig bent
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Best of all: Procs from Shard benefit from appropriate +%element damage affixes on equipment.
Beter dus dan TF, want daar is dat niet bij.
[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 08-05-2014 00:33 ]
Ik heb eigenlijk nooit ergens last van (behalve toen blizzard een tijd geleden zeer veel DDOS data te verwerken kreeg, maar dat was 1 dagje):
https://us.battle.net/sup...e/running-a-pathping-test
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Moet je dus alleen doen als je in een SoftCore clan zit, bij HardCore is dit nogal niet grappig
Mjuh, dit kan ik me bij HC nog wel voorstellen, in SC spaar ik zelf ook altijd op, teveel moeite anders.desjaak909 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:14:
[...]
Nee het enige wat je niet moet doen is meerdere legs in 1x bij dat boek ID'en maar 1 voor 1
Want a cookie?!
Nu met mijn RRoG van mijn barb de setbonus eens uitgetest. Man, wat voelt dat heerlijk om elites te oneshotten! Nu nog snel mijn laatste item (pants) vinden en dan mijn helm omruilen voor double-dmg-dots-helm. Iemand ervaring met deze manier van spelen? Best in combinatie met piranha's ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Ook een WD begonnen en moet zeggen dat dat wel heel erg leuk speelt.
Dit is letterlijk me eerste witch doctor since game release. de class sprak me nooit aan om hoe ze eruit zien
Gratz, hoe is de proc ? Is het wapen hierdoor beter dan de 2400+ sever die je had ?Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:29:
Boejah! Shard of hatehelaas nog % dmg bug dus gok dat ie iets van ~2140dps is uiteindelijk
Best of all: Procs from Shard benefit from appropriate +%element damage affixes on equipment.
Beter dus dan TF, want daar is dat niet bij.
Ik heb gisteravond een Born's chest gecraft met lightning res. Wel 50 dex verloren maar weer 70 vit erbij en 14% life. Life is nu ingame 370K en all res zit op 920. Volgens stap is Born's shoulders met lightning res wat ook weer een +15% life bonus oplevert.
Ik heb ook geprobeerd nieuwe bracers te craften helaas geen +% lightning damage met lightning res maar wel hele goede met +% fire damage. Die bewaar ik voor een fire build. Zodra ik de gear heb level ik nog een monk voor een fire build.
Nu maar even souls farmen (dus rifts doen).
DPS van mijn WD is nu al beter, zou binnenkort een kunnen kijken of ik mee kan komen in een T1 rift party.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 25-09 20:17
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Hierop wil ik een physical build gaan doen met Devouring Arrow.
Wat ik nodig heb:
- Ninth Cirri Satchel (verrekte zeldzaam, om die van een party member te krijgen zou mij 10 forgotten souls waard zijn)
- Meer physical damage bonus
De DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588
Hebben jullie tips wat betreft:
- Welke sets ik het beste kan craften en dan in welke slots? (ik vermoed Asheara's en Aughilds, alleen waar?)
- Hoe kan ik het snelste meer physical damage bonus krijgen? Ik heb nogal pech met het vinden van amuletten op dat vlak...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Alleen nu begint het grote zoeken naar de juiste items om mijn build heen. Wreaper wraps kunnen worden vervangen. Ik gebruik geen wrath meer dus deze zijn niet meer noodzakelijk. Wel is de holy damage en CHC belangrijk, maar die kan ik ook op andere bracers krijgen. Het liefste lever ik niet teveel toughness in en ook cooldown reduction is belangrijk ivm mijn overige skills. Op mijn gloves, ringen en belt valt nog eenvoudig wat extra attack speed te halen. Ook een mooie amu zou welkom zijn (holy, CHC,CHD, AS), hoewel ik nu al niks te klagen heb.
GratzTimmetjuhs schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:47:
Gisteren Gyrfalcon's foot gekregen van Kadala. Meteen wat rifts gegaan wat nu echt een eitje is. Alleen single target dps is nog even zoeken.
Alleen nu begint het grote zoeken naar de juiste items om mijn build heen. Wreaper wraps kunnen worden vervangen. Ik gebruik geen wrath meer dus deze zijn niet meer noodzakelijk. Wel is de holy damage en CHC belangrijk, maar die kan ik ook op andere bracers krijgen. Het liefste lever ik niet teveel toughness in en ook cooldown reduction is belangrijk ivm mijn overige skills. Op mijn gloves, ringen en belt valt nog eenvoudig wat extra attack speed te halen. Ook een mooie amu zou welkom zijn (holy, CHC,CHD, AS), hoewel ik nu al niks te klagen heb.
Nog steeds geen gryfalcon hier >_<
Met Akkhans set in de planning zou ik voor aughilds shoulders en bracers gaan. Ashear's is leuk, maar de bonus zou ik opgeven
Qua toughness. je kan met gemak terugzakken naar rond de 400k hp
Je hebt ook al redelijk crit, je zou kunnen kijken of shield glare - Divine Verdict niet meer dps geeft
Verwijderd
Tjah, ik bedoel het niet lullig, maar in dat geval is het alleen maar stom van jezelf. Blood Shards uitgeven op level 62?Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:09:
Altijd leuk, heb ik ruim 500 Blood Shards uitgegeven op m'n Witch Doctor in de hoop op Magefist of Tasker and Theo, krijg ik niks. Gaat mn Witch Doctor dood, level ik een nieuwe, krijg ik op level 62 binnen 5 pogingen Magefist van Kadala...

Als je even bounties had gedaan met hulp van een level 70 op Torment 6 (of iets lager) had je zo op level 70 gezeten, en had je je Blood Shards nuttig uit kunnen geven.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Ten eerste had ik geen level 70 om me te helpen op dat moment.EricNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:11:
[...]
Tjah, ik bedoel het niet lullig, maar in dat geval is het alleen maar stom van jezelf. Blood Shards uitgeven op level 62?![]()
Als je even bounties had gedaan met hulp van een level 70 op Torment 6 (of iets lager) had je zo op level 70 gezeten, en had je je Blood Shards nuttig uit kunnen geven.
Ten tweede vind ik het stommer om met 500 Blood Shards een Rift te gaan doen. Kan ik ze toch beter uitgeven in plaats van dat ik er 50 per run laat liggen lijkt me?
Precies, Doe ik ook altijd. Zodra ik op de cap zit geef ik er 100 uit ofzo, binnen no time er weer bijVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:13:
[...]
Ten eerste had ik geen level 70 om me te helpen op dat moment.
Ten tweede vind ik het stommer om met 500 Blood Shards een Rift te gaan doen. Kan ik ze toch beter uitgeven in plaats van dat ik er 50 per run laat liggen lijkt me?
Ja sorry, maar ik persoonlijk vind het stom om op level 62 rifts te gaan doen.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:13:
[...]
Ten eerste had ik geen level 70 om me te helpen op dat moment.
- Zonde van je Rift Fragments
- Bounties levelt veel sneller
- Bespaart je Blood Shards
Tuurlijk, als je 500 Shards heb is het zonde om nieuwe shards te laten liggen, maar had dan even 10 items gekocht op een level 70.
En trouwens, je moet natuurlijk gewoon doen waar jij plezier mee hebt. Het is niet verboden om blood shards onder level 70 uit te geven. Ik geef alleen mijn mening/tip hoe ik het zou doen
Verwijderd
Dat magEricNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:17:
[...]
Tuurlijk, als je 500 Shards heb is het zonde om nieuwe shards te laten liggen, maar had dan even 10 items gekocht op een level 70.
En trouwens, je moet natuurlijk gewoon doen waar jij plezier mee hebt. Het is niet verboden om blood shards onder level 70 uit te geven. Ik geef alleen mijn mening/tip hoe ik het zou doen
Ja, als je er in eerste instantie bij had gezet dat het ging om Hardcore had ik misschien iets anders gereageerd. Ik zie nu dat je in het eerste bericht had gezegd "toen m'n WD dood ging", dus ik had het kunnen weten maar goedVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:18:
[...]
Dat magIk heb echter geen 2e level 70 op Hardcore.
Zonder overleg, zo'n bloedhekel aan.
Ik heb ook niet altijd tijd een rift helemaal te clearen, maar om zo'n rift dicht te gooien zonder overleg, is aso.
Misschien een idee voor Blizzard om in te bouwen dat degene die een rift opent, hem ook kan sluiten en niemand anders.
- Blaat
Hardware Fanaat
Oplossing 1: Join een clan en speel alleen maar met clanmembers op teamspeak.Rhodan schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:24:
Argg, net 2 rifts gedaan, zelf geopend, rift boss verslagen, iemand uit de groep jumped gelijk terug en gooit de rift dicht en verlaat het spel.
Zonder overleg, zo'n bloedhekel aan.
Ik heb ook niet altijd tijd een rift helemaal te clearen, maar om zo'n rift dicht te gooien zonder overleg, is aso.
Misschien een idee voor Blizzard om in te bouwen dat degene die een rift opent, hem ook kan sluiten en niemand anders.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Even getest met een T4 rift solo en dat ging prima. Nu maar weer souls verzamelen
Wat me wel opvalt is dat - elite dmg niet cumulatief is. Heb -10% van de offhand en -15% van de aughilds set, en dat komt op 23.xx%... zelfde voor melee/missile damage reduction.
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2014 09:29 ]
Zit wel bij een clan, Archangel, maar niet altijd mensen van online.Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:26:
[...]
Oplossing 1: Join een clan en speel alleen maar met clanmembers op teamspeak.
Teamspeak, ben ik nog aan het bekijken, maar kids op de achtergrond werkt niet echt volgens mij
- Blaat
Hardware Fanaat
Ah joh, met push-to-talk kom je een heel eind. Dan heeft niemand last van je.Rhodan schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:34:
[...]
Zit wel bij een clan, Archangel, maar niet altijd mensen van online.
Teamspeak, ben ik nog aan het bekijken, maar kids op de achtergrond werkt niet echt volgens mij.
Edit: En als er van de Gouden Pretcilinder niemand online is ga ik gewoon op de SG TS zitten en met hun meespelen. Altijd gezwellig!
[ Voor 15% gewijzigd door Blaat op 08-05-2014 09:37 ]
Als je al een hoge damage hebt, lvl 70 wapen bijv, levelen rifts vaak sneller door de hoge density.EricNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:17:
[...]
Ja sorry, maar ik persoonlijk vind het stom om op level 62 rifts te gaan doen.
- Zonde van je Rift Fragments
- Bounties levelt veel sneller
- Bespaart je Blood Shards
Ik bijv. heb honderden rift keys dus die paar rifts maaakt niet veel uit.
Meer legs dus als ze goed zijn level je wat sneller en je hebt gelijk meer souls. En meer bs's dan bounties.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Rifts levelt sneller dan bounties? Solo in ieder geval niet. En als je weet welke bounties je moet doen weet ik vrijwel zeker dat bounties sneller levelt.The Chosen One schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:46:
[...]
Als je al een hoge damage hebt, lvl 70 wapen bijv, levelen rifts vaak sneller door de hoge density.
Ik bijv. heb honderden rift keys dus die paar rifts maaakt niet veel uit.
Meer legs dus als ze goed zijn level je wat sneller en je hebt gelijk meer souls. En meer bs's dan bounties.
Af en toe een rift doen voor de afwisseling kan geen kwaad, maar de xp voor het afronden van een bounty (en voor het completeren van 5 bounties in een act) is ook wel mooi meegenomen.EricNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:48:
[...]
Rifts levelt sneller dan bounties? Solo in ieder geval niet. En als je weet welke bounties je moet doen weet ik vrijwel zeker dat bounties sneller levelt.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Heb je een link naar je profiel?Ricmaniac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:30:
Gister maar eens T1 begonnen op me HC crusader. blijkbaar kan ik veel meer klappen hebben dan ik dacht. Het probleem alleen is dat ik te weinig damage heb nu. dus moet nog maar even zoeken naar wat meer damage of master.
Ik ben nu op HC aan het stoeien met verschillende Crusader builds en de thorns build bevalt me wel voorlopig tot ik voldoende Holy/Lightning gear heb. Gisteren geswitched van de 1 hander Hack naar een 2 hander (+160K dps) maar moest daar door een passive inleveren (2 miljoen toughness) maar T1 is nu een appeltje eitje. Voor kleine packs kan je hammers gebruiken en bij packs wacht je het juiste moment af voor de Iron Skin/Provoke. De Iron Skin + 28K Thorns zorgt voor bizarre Reflect Damage getallen, Siegebreaker was gister binnen 5 seconden dood
Voeg me maar anders toe, dan kunnen we een keer samen spelen: Ruigerock#2445
The crusade marches on!
Zal je vanavond wel even toevoegen. ik kan nu niets linken. alles geblockt op me werk.Ruigerock schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:08:
[...]
Heb je een link naar je profiel?
Ik ben nu op HC aan het stoeien met verschillende Crusader builds en de thorns build bevalt me wel voorlopig tot ik voldoende Holy/Lightning gear heb. Gisteren geswitched van de 1 hander Hack naar een 2 hander (+160K dps) maar moest daar door een passive inleveren (2 miljoen toughness) maar T1 is nu een appeltje eitje. Voor kleine packs kan je hammers gebruiken en bij packs wacht je het juiste moment af voor de Iron Skin/Provoke. De Iron Skin + 28K Thorns zorgt voor bizarre Reflect Damage getallen, Siegebreaker was gister binnen 5 seconden doodWallers/Ice/Arcane blijven altijd tricky als je daar te lang in staat maar daar voor is Akkarat ideaal, deze heeft mijn leven al 1 keer gered vorige week.
Voeg me maar anders toe, dan kunnen we een keer samen spelen: Ruigerock#2445
The crusade marches on!
Wat is jou toughness en dps van je HC crusader? ongeveer
http://www.diabloprogress.com/player/saranbaatar-1668
WD is minste tijd played, maar hardste dmg/gear...
Barb i sbijelkaar geraapt firedmg, heb 0 versstand van barbs dus zou geen idee hebben hoe ik die moet spelen
Ik wist ook niet dat je die i.c.m gewone shrines kon gebruiken.
Ook een kleine upgrade gevonden tijdens de rift:

Met steen erin ging dat weer aardig omhoog.
Tijd om forgotten souls te farmen, ging er net snel doorheen doordat ik een ander item wou rerollen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het gaat er meer om dat het je zomaar de hele tijd kan praten in het niets, want dat is rete-irritant voor mensen om je heen.Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:35:
[...]
Ah joh, met push-to-talk kom je een heel eind. Dan heeft niemand last van je.
Daarom zit ik ook nooit op Teamspeak.
Is voor mij een van de grootste issues met SG. Het lijkt wel een verplichting om op TS te zitten en ben dat gepush inmiddels wel beetje zat.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2014 10:32 ]
Meestal loop ik rond met een fulminator: http://www.diablo3ladder....m/Fulminator-4010051.htmlAnno schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:30:
[...]
Gratz, hoe is de proc ? Is het wapen hierdoor beter dan de 2400+ sever die je had ?
Ik heb gisteravond een Born's chest gecraft met lightning res. Wel 50 dex verloren maar weer 70 vit erbij en 14% life. Life is nu ingame 370K en all res zit op 920. Volgens stap is Born's shoulders met lightning res wat ook weer een +15% life bonus oplevert.
Ik heb ook geprobeerd nieuwe bracers te craften helaas geen +% lightning damage met lightning res maar wel hele goede met +% fire damage. Die bewaar ik voor een fire build. Zodra ik de gear heb level ik nog een monk voor een fire build.
Ipv die Sever
Helaas is de dmg roll van de shard niet top (heb al vit -> socket gerolled), die 10% gaat nog wel wat goed maken maar toch stiekem beetje jammer want met zo'n 10% dmg roll kan die echt _heul_ goed zijn...
De crit procs die ik zag waren tussen de 3 en de 4m... best flink dus!
Nou nog die verduvelde WKL..... gisteren 4 leg spirit stones voorbij zien komen maar 0 fist weapons

edit: zie dat ik ook nog m'n "imunity" belt om heb ipv m'n Thundergods....
- Blaat
Hardware Fanaat

Wat zijn de verwachte Devouring Arrow damage ouputs per situatie. Ik zit nu in de geel gemarkeerde situatie.
Een NCS zou dus echt een gruwelijke upgrade zijn! Nu wil ik hem nog grager!!!

http://www.diabloprogress.com/player/hool-2900
En je heb de attackspeed weg gerolled van je Andy's...... niet slim

Ditch die inna's en zorg voor meer vit/dex/res en zorg voor chd/attack speed op ringen/gloves etc.
De attack speed vervangen door chc gaf me een pak meer dps nochtans?Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:46:
Je zit niet vast... je moet gewoon meer spelen
En je heb de attackspeed weg gerolled van je Andy's...... niet slim
Ditch die inna's en zorg voor meer vit/dex/res en zorg voor chd/attack speed op ringen/gloves etc.
Je kon ook Lashing kick vervangen door CHC ipv de ias , dan was je dmg nog hogertboheeren schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:48:
[...]
De attack speed vervangen door chc gaf me een pak meer dps nochtans?
Beste wat je kan doen is meelopen met clanmembers/tweakers op T2 door rifts en doen wat je kan.
De legs zullen komen en je upgrades ook (als je ze al niet gewoon krijgt van mensen in je rift)
Heeft een fulmintator ook profijt van +% lightning damage. Een TF niet, Thundergod's Vigor volgens mij wel. En een SoH ook.Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:40:
@ movimento, lekker man! Denk dat de dmg niet vele hoger te rerollen is dus even goed kijken voor je iets veranderd....
[...]
Meestal loop ik rond met een fulminator: http://www.diablo3ladder....m/Fulminator-4010051.html
Ipv die Seversoms switch ik voor single target naar de Sever omdat de fulmi enkel proct op meerdere mobs.
Helaas is de dmg roll van de shard niet top (heb al vit -> socket gerolled), die 10% gaat nog wel wat goed maken maar toch stiekem beetje jammer want met zo'n 10% dmg roll kan die echt _heul_ goed zijn...
Nou nog die verduvelde WKL..... gisteren 4 leg spirit stones voorbij zien komen maar 0 fist weapons
Wel bijzonder dat het niet duidelijk is welke procs wel / niet profijt hebben van de +% lightning damage.
En die WKL krijg je vast wel een keer.
Zelf wil ik nog graag een 'Odyn Son' met 2200+ damage en minstens +15% lightning damage.
Ik zie net op de site die je linkt dat dat niet mogelijk is met een main stat roll erop
Een TF zoals de jouwe zou ook een mooie mainhand zijn voor mijn char.
[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 08-05-2014 10:57 ]
Ik twijfel dus om op mijn monk odyns son te vervangen voor een fulminator (niet die van mijn templar bij mijn crusaderVandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:40:
@ movimento, lekker man! Denk dat de dmg niet vele hoger te rerollen is dus even goed kijken voor je iets veranderd....
[...]
Meestal loop ik rond met een fulminator: http://www.diablo3ladder....m/Fulminator-4010051.html
Ipv die Seversoms switch ik voor single target naar de Sever omdat de fulmi enkel proct op meerdere mobs.
edit: zie dat ik ook nog m'n "imunity" belt om heb ipv m'n Thundergods....
Gisteren Cains gecraft en eindelijk lvl 60 inna pants gedumpt. moest alleen op beide delen vit rollen en heb de armor op mijn spiritstone naar vir gerolled, want ik zat maar op de 250k en dat is een beetje weinig voor T2
Nu nog op zoek naar een thundergods en inderdaad een wkl,
Met een Quetzacotl headpiece moet de dmg verdubbelen doordat je dots de volle dmg in 50% van de tijd doen. Dus dat is nog een welkome upgrade voor deze build.
En als klap op de vuurpijl vond ik nog een witching hour welke wel redelijk was. Ben weer blij dat ik eens wat voortgang had
Nu aan het farmen om nieuwe aughild bracers te maken met cold damage
[ Voor 4% gewijzigd door TiMMieJ op 08-05-2014 10:59 ]
ThanksVandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:40:
Ik ga ook niets met dat wapen doen denk ik, wat ik nog wel wou doen is mijn helmet een rerol geven tot ik een socket heb.
Eerste Zwaard dat ik lootte op 70 > 2200+ Shard of hate (nu in stash wegens geen goede spec ervoor). 2.5% droprate
Eerste 2de Wand die ik lootte > 2200+ Wand of WoH (in stash omdat ik nog wat gear mis voor de WoW Spec) 1.52% droprate
Een van de eerste pants die ik lootte, een goed gerollde hexing pants (in stash voor WoW spec) 2.33% droprate
Tasker and Theo gedropt op mijn wiz, en op mijn WD gezet, wel slechte rolls. 4% droprate.
En dan nog wat andere zaken die ik ook al geloot heb bijv een paar van die immunity amulets voor 1 element, een cindercoat, 4 vyr pieces en nog wat andere set items die blijken ook een (zeer) lage droprate te hebben.
Had echt niet verwacht dat ik qua droprate rarity zo veel mazzel gehad zou hebben, als ik zie hoevaak anderen en leg vinden vergeleken met mij dacht ik eerder altijd dat ik aan de "ongelukkige" kant zat.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 08-05-2014 11:07 ]
Dps zit zonder law ongeveer op 650k dps en 8 miljoen toughness, de laagste resistance is 884. Een zooitje paragon punten helpen altijd natuurlijk voor survival. De passive Holy Cause helpt ook zeker met DPS en "life steal"Ricmaniac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:14:
[...]
Zal je vanavond wel even toevoegen. ik kan nu niets linken. alles geblockt op me werk.
Wat is jou toughness en dps van je HC crusader? ongeveer
Vanavond ben ik na 21:00 ergens online
ja daar zit nog degelijk veel verschil en stuff wat ik kan aanpassen dan. ik zit op 12 mill toughness waardoor ik dus T1 makkelijk overleef. maar me dps is maar +- 230kRuigerock schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:12:
[...]
Dps zit zonder law ongeveer op 650k dps en 8 miljoen toughness, de laagste resistance is 884. Een zooitje paragon punten helpen altijd natuurlijk voor survival. De passive Holy Cause helpt ook zeker met DPS en "life steal"
Vanavond ben ik na 21:00 ergens online
Als we samen bounties/rifts etc doen kunnen we makkelijk gear uitdelen. Na vanavond heb je geen 230K dps meer als het aan mij ligtRicmaniac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:19:
[...]
ja daar zit nog degelijk veel verschil en stuff wat ik kan aanpassen dan. ik zit op 12 mill toughness waardoor ik dus T1 makkelijk overleef. maar me dps is maar +- 230k
Hahah lijkt me een goed en strak planRuigerock schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Als we samen bounties/rifts etc doen kunnen we makkelijk gear uitdelen. Na vanavond heb je geen 230K dps meer als het aan mij ligt
Lashing tailkick dmg is leuk, maar gemiddeld gezien ga je er meer op vooruit met gewoon meer dmg omdat je ook vaak je main attack spammed.
@Anno: Fulmi: nee, TF nee, TV Ja, SoH Ja.
Jij wilt een SoH
@Bokkie: hangt beetje van de dps af, of je die 20% goed maakt
@Dennism: stfu
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]