Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
damn 5k shard met WD bij kadala uitgegeven, en geen T&T, en dan met Barb de eerste keer al gelijk een T&T met zelfs CC erbij... (wilde eigenlijk magefist voor me Barb) Ik haat RNG :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 12:40

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:34:
@Anno: Fulmi: nee, TF nee, TV Ja, SoH Ja.
Jij wilt een SoH ;)
Zeker, enige probleem is dat er een 1 handed sword leg moet droppen en dat er dan een grote kans....... lees 2.11% dat het is SoH. En dan moet hij nog goed zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:48
Mofkees schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:59:
damn 5k shard met WD bij kadala uitgegeven, en geen T&T, en dan met Barb de eerste keer al gelijk een T&T met zelfs CC erbij... (wilde eigenlijk magefist voor me Barb) Ik haat RNG :D
Is niet volledig RNG. Het komt erop neer dat in elke game die je joint, per item slot (men vermoed) 5-6 legendaries/sets worden uitgekozen die in die game kunnen droppen. Alles daarbuiten, zal nooit maar dan ook nooit in die specifieke game droppen, ook al blijf rifts tot het einde ter tijden spelen.

Er zijn al een paar handige manieren ontdekt om dit gegeven te exploiten en echt voor specifieke items te farmen. Er lopen dus nu ook mensen rond met een stash vol bijv. WoW's en Mirrorballs.

Op dit moment gaat naar een specifeke legendary zoeken heel erg veel sneller dan "hopen dat die ene legendary een keertje per toeval dropt". Methode werkt overigens alleen met items min lvl req < 60.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Ik Speel momenteel voornamlijk mijn Crusader en heb alle legs gestacked waarvan ik dacht dat ze leuk voor mijn Barb (mn DIII char, naar lvl70 gelevelled en toen meteen crusader gestart)) waren. Deze ging hierdoor meteen naar ongeveer 550k DPS wat een leuk begin is.

Barb speelt leuk en compleet anders dan mijn trage Crusader :)

Momenteel heeft deze 2x 1h, waarvan een item nog gerolled moet worden naar een socket echter heb ik ook een maximus 2h (+fire dmg, ook nog geen socket).

De vraag is voornamelijk of er nog tips mbt build / skills etc voor mijn barb, voornamelijk door drops ben ik simpelweg voor fireskills gegaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
nog goeie WD builds? of beter gezegd welke build gebruiken de meeste wd's hier :+

[ Voor 60% gewijzigd door oostland33 op 08-05-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
DeBierVampier schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:06:
[...]

Is niet volledig RNG. Het komt erop neer dat in elke game die je joint, per item slot (men vermoed) 5-6 legendaries/sets worden uitgekozen die in die game kunnen droppen. Alles daarbuiten, zal nooit maar dan ook nooit in die specifieke game droppen, ook al blijf rifts tot het einde ter tijden spelen.

Er zijn al een paar handige manieren ontdekt om dit gegeven te exploiten en echt voor specifieke items te farmen. Er lopen dus nu ook mensen rond met een stash vol bijv. WoW's en Mirrorballs.

Op dit moment gaat naar een specifeke legendary zoeken heel erg veel sneller dan "hopen dat die ene legendary een keertje per toeval dropt". Methode werkt overigens alleen met items min lvl req < 60.
Heb je een linkje met info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
DeBierVampier schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:06:
[...]

Ik vind het een erg omslachtige methode om verder te komen.. ook al zou het werken heb ik echt geen zin om op die manier een bepaalde leg te krijgen... wat mensen wel niet verzinnen om de gamemechanics te "exploiten" tegenwoordig... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 07:19
Zou er eens iemand naar mijn lvl 70 Crusader kunnen kijken:

http://eu.battle.net/d3/e...xtWare-2143/hero/39362760

Ik heb het gevoel dat met de huidige gear er veel meer damage uit te halen is dan nu het geval is. Op dit moment speel ik op master, maar ga bij zeer grote groepen toch wel eens onderuit. Wil binnenkort op T1 gaan proberen, maar een eerste test leverde me al een faceplant op bij de eerste groep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
nextware schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:30:
Zou er eens iemand naar mijn lvl 70 Crusader kunnen kijken:

http://eu.battle.net/d3/e...xtWare-2143/hero/39362760

Ik heb het gevoel dat met de huidige gear er veel meer damage uit te halen is dan nu het geval is. Op dit moment speel ik op master, maar ga bij zeer grote groepen toch wel eens onderuit. Wil binnenkort op T1 gaan proberen, maar een eerste test leverde me al een faceplant op bij de eerste groep..
Armor rerollen naar AR op je Shoulders, Belt en Shield. Dan ben je al een heel stuk steviger.
Je All resist is prima als die rond de 700 zit voor T1

Ik zou je Armor op je helm rerollen voor een socket. eventueel Life gem of reduce cooldown gem in doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nitrogun op 08-05-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:31:
[...]

Firebats Vampire Bats + Fetish passive

Verder zelf in te richten :P
Wat is er zo goed aan Fire Bats met Vampire Bats rune (Bijvoorbeeld t.o.v. firebomb met pyrogeist rune)? Of Acid Cloud?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:19
_Peter2_ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:41:
[...]

Wat is er zo goed aan Fire Bats met Vampire Bats rune (Bijvoorbeeld t.o.v. firebomb met pyrogeist rune)?
Firebats hebben de hoogste procrate voor het summonen van de sycophants.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472

Edit: en de Vampire Bats omdat je dan niet met een manadrain zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Hafermaut op 08-05-2014 12:47 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 07:19
Nitrogun schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:34:
[...]

Armor rerollen naar AR op je Shoulders, Belt en Shield. Dan ben je al een heel stuk steviger.
Je All resist is prima als die rond de 700 zit voor T1

Ik zou je Armor op je helm rerollen voor een socket. eventueel Life gem of reduce cooldown gem in doen.
Net even gekeken, maar alleen op mijn shield kon ik die enchant erop zetten. Bij de overige items heb ik een +% life erop gezet. Wellicht nog andere suggesties ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat is er zo goed aan Fire Bats met Vampire Bats rune (Bijvoorbeeld t.o.v. firebomb met pyrogeist rune)? Of Acid Cloud?
Vampire bats proccen de meeste fetishes. En het mooie van Pyrogeist met Bats is dat je ze ook nog eens parallel kunt gebruiken (gooi 3 bommen, channel bats, etc).

Acid Cloud is leuk early game, maar geen valide endgame build. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Hafermaut schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Firebats hebben de hoogste procrate voor het summonen van de sycophants.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472
Aha, tijd om eens te experimenteren met mijn builld...acid cloud => firebats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

[...]

Volgens een maatje van mij is Acid Cloud best een DMG dealer.....maar het zuipt mana als een gek!
Moeilijk om je pool dan up and running te houden i.p.v. de Bats.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ghosty schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Volgens een maatje van mij is Acid Cloud best een DMG dealer.....maar het zuipt mana als een gek!
Moeilijk om je pool dan up and running te houden i.p.v. de Bats.
Acid Cloud kost 175 mana tov 225 van Bats.

Maar voordeel van Bats is dat het fire damage is en dus dezelfde elemental damage als mijn primary (Firebomb / Pyrogeist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

_Peter2_ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Maar voordeel van Bats is dat het fire damage is en dus dezelfde elemental damage als mijn primary (Firebomb / Pyrogeist).
Oh wat raar....dan heeft ie het dus mis! Ik heb nog niet echt goed met een WD gespeelt dus het zegt me nog vrij weinig. Wel kom ik net een build tegen op YT....Misschien ook een goeie? Wel lvl 60 build maar goed....misschien is het wat voor je :P

http://youtu.be/2lB8aMyM1Xs

[ Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 08-05-2014 13:18 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
nextware schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:46:
[...]

Net even gekeken, maar alleen op mijn shield kon ik die enchant erop zetten. Bij de overige items heb ik een +% life erop gezet. Wellicht nog andere suggesties ? _/-\o_
In dat geval zou ik in eerste instantie 2 van je STR gems vervangen door Diamonds om je all resist verder op te krikken.
Life is natuurlijk handig, maar het is slechts een buffer. In mijn optiek is minder dmg krijgen beter dan meer dmg kunnen vangen. uiteraard wel in balans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Fire Damage boeit niet zo heel erg, want Bats is nog steeds verwaarloosbare DPS in verhouding tot je Fetishes.

Uiteindelijk, in ieder geval als je Zuni set hebt, wil je Phys stacken (voor zover je uberhaupt iets te stacken hebt als Pet Doctor :+)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

oostland33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:08:
nog goeie WD builds? of beter gezegd welke build gebruiken de meeste wd's hier :+
Ik kan 3 builds noemen:

- Cold build: Op basis van cold dmg boostende items kan je heel goed aan de slag met Spirit Barrage, Rush of Essense en Zombie Charger (Ice Bears). Ik had op een gegeven moment 60% extra cold dmg, dat werkte erg goed met een paper sheet dmg van 1 mln.

- Pet build: Mask of Jeram, Tasker & Theo en dan richten op pets. Firebats icm Vampiric Rune voor de proc om Fetishes te spawnen.

- Fire build: Fire dmg boosting items icm Firebats, Firebomb en Gargantuan icm Wrathful Protector

Ik heb nu nummer 2, ik heb zowel een Tasker & Theo en Mask of Jeram. Mijn fetishes critten voor 7 mln, met Mojo uit voor 15 mln. De garg crit voor 75 mln en met mojo uit voor 170 mln.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:47:
[...]

Vampire bats proccen de meeste fetishes. En het mooie van Pyrogeist met Bats is dat je ze ook nog eens parallel kunt gebruiken (gooi 3 bommen, channel bats, etc).

Acid Cloud is leuk early game, maar geen valide endgame build. Helaas...
Ik ga aardig hard met Acid Cloud op T3. Als je eenmaal je Zuni setje compleet hebt dan snap ik de switch naar Vampire Bats wel natuurlijk. En dat endgame noemen ook. Voor mij is tempo draaien op T3 alleen geen early game.

Aanvullend moet ik zeggen dat ik de Witch Doctor sowieso echt een stuk beter vind spelen dan de Wizard. Een Witch Doctor kan met dezelfde gear op hogere torment levels spelen, vliegt door de rifts en farmt daardoor twee keer zoveel legs per uur. En dat zonder enig Zuni item, zonder MoJ en zonder T&T.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Pater schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:24:
[...]

Ik kan 3 builds noemen:
Dank, maar een wd gaan levelen beetje klaar met de wiz :) en als ik zie dat sommige wd's zieke dmg doen op elites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
Vorige week heb ik een Wand of Woh gevonden bij Kadala, en heb vervolgens mijn hele build er maar omheen proberen te bouwen met zoveel mogelijk cooldown reduction, increase explosive blast dmg en fire fmg.

Paper DPS is niet geweldig, maar op T1 kan ik de meeste zaken al rennend platleggen. Erg lekker voor speedruns.
Mijn profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/CaseNL-2822/hero/28420027

Wat ik me nu afvraag: welke legendary / set items zouden jullie voor mij aanraden?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Ik ga aardig hard met Acid Cloud op T3. Als je eenmaal je Zuni setje compleet hebt dan snap ik de switch naar Vampire Bats wel natuurlijk. En dat endgame noemen ook. Voor mij is tempo draaien op T3 alleen geen early game.

Aanvullend moet ik zeggen dat ik de Witch Doctor sowieso echt een stuk beter vind spelen dan de Wizard. Een Witch Doctor kan met dezelfde gear op hogere torment levels spelen, vliegt door de rifts en farmt daardoor twee keer zoveel legs per uur. En dat zonder enig Zuni item, zonder MoJ en zonder T&T.
Wat is jouw build dan? Want jij bent de enige die ik ken met Acid Cloud die uberhaupt voorbij T1 komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:40:
Gisteren heb ik mijn tweede DH naar 70 kunnen krijgen (tnx 4 the boost Nighteyes! _/-\o_ ).

Hierop wil ik een physical build gaan doen met Devouring Arrow.

Wat ik nodig heb:
- Ninth Cirri Satchel (verrekte zeldzaam, om die van een party member te krijgen zou mij 10 forgotten souls waard zijn)
- Meer physical damage bonus

De DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588

Hebben jullie tips wat betreft:
- Welke sets ik het beste kan craften en dan in welke slots? (ik vermoed Asheara's en Aughilds, alleen waar?)
- Hoe kan ik het snelste meer physical damage bonus krijgen? Ik heb nogal pech met het vinden van amuletten op dat vlak...
Ondergesneeuwd door alles reacties hier, iemand ideeen? :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:30:
Vorige week heb ik een Wand of Woh gevonden bij Kadala, en heb vervolgens mijn hele build er maar omheen proberen te bouwen met zoveel mogelijk cooldown reduction, increase explosive blast dmg en fire fmg.

Paper DPS is niet geweldig, maar op T1 kan ik de meeste zaken al rennend platleggen. Erg lekker voor speedruns.
Mijn profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/CaseNL-2822/hero/28420027

Wat ik me nu afvraag: welke legendary / set items zouden jullie voor mij aanraden?
Das voor een Wow build vrij standaard aangezien je drie combi's kunt maken, borns schouder/armor, aughilds helm/bracers en crimsons naar keuze. (vanzelfsprekend in combi met een RoRG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Laatst online: 22-09 13:13
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Das voor een Wow build vrij standaard aangezien je drie combi's kunt maken, borns schouder/armor, aughilds helm/bracers en crimsons naar keuze. (vanzelfsprekend in combi met een RoRG)
Thanks, dat is voor jou wellicht een inkopper, maar voor mij een goede tip :)

Eerst dus maar eens verder zoeken naar de RoRG, dat is mijn eerste prio. De aughilds plans en crimsons plans heb ik wel geloof ik.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:59

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, eindelijk mijn DH op lvl70! Ik ben nog een beginner met de DH (hij is naar de 70 gegaan dmv XP die je krijgt voor rifts, dus er zit amper speeltijd in) en wil er graag een fire build van maken.
Nu heb ik een specifieke vraag over de primaire/secundaire aanval, welke werkt het best met fire dmg? Ik heb nu bolas/cluster arrow. Over die laatste ben ik tevreden maar die eerst...niet echt.
Als iemand nog tips voor mijn skills dan hoor ik dat ook graag!

Nog niet te veel kijken naar mijn gear, dat komt nog (al hoewel de wapens al aardig op niveau zijn >:) ).

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 08-05-2014 13:43 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:42:
Zo dan, eindelijk mijn DH op lvl70! Ik ben nog een beginner met de DH (hij is naar de 70 gegaan dmv XP die je krijgt voor rifts, dus er zit amper speeltijd in) en wil er graag een fire build van maken.
Nu heb ik een specifieke vraag over de primaire/secundaire aanval, welke werkt het best met fire dmg? Ik heb nu bolas/cluster arrow. Over die laatste ben ik tevreden maar die eerst...niet echt.

Nog niet te veel kijken naar mijn gear, dat komt nog (al hoewel de wapens al aardig op niveau zijn >:) ).
Fire builds kan ik wel wat over zeggen op een dh! :P

De meesten gebruiken entangling shot (met de fire rune die meer hatred geeft). Het is fijn dat het slowt en doet ivm de andere generators veel damage.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:44:
[...]

Fire builds kan ik wel wat over zeggen op een dh! :P

De meesten gebruiken entangling shot (met de fire rune die meer hatred geeft). Het is fijn dat het slowt en doet ivm de andere generators veel damage.
Check, ga ik die ff selecteren, thanks!
Daarnaast ga ik ff schaamteloos je skills kopieren! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:31:
[...]

Wat is jouw build dan? Want jij bent de enige die ik ken met Acid Cloud die uberhaupt voorbij T1 komt :P
Deze.

Firebomb - Acid Cloud - Dogs - Gargantuan - Soul Harvest - Big Bad Voodoo.

Ik speel 'm in feite als een Frozen Orb wizard. Firebomb = Electrocute en Acid Cloud = Frozen Orb.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
wat is snelste methode op te levelen, switchen van character als rift klaar is of meeliften? geen zin op uren te moeten xp farmen eigenlijks dat riddle ken ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Ik speel 'm in feite als een Frozen Orb wizard. Firebomb = Electrocute en Acid Cloud = Frozen Orb.
Met als grote verschil dat je geen AoC hebt en Firebomb ook geen mana-generator is :P Ow en Firebomb doet een fractie van de dps van Electrocute.

Ik snap niet zo goed waarom je zoveel + Firebomb/Fire damage hebt ipv Acid. Vooral op je broek is het heel makkelijk +20 acid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oostland33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:51:
wat is snelste methode op te levelen, switchen van character als rift klaar is of meeliften? geen zin op uren te moeten xp farmen eigenlijks dat riddle ken ik wel :P
Torment 6 jouw game, bounties meelopen met ene lvl 70 char :)
2.5 uur 1-70

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Het kan geen kwaad dat ff te proberen. ;)

Ik vind zelf 2h+quiver ook fijn spelen omdat je veel zuiniger met je hatred omspringt. Met DW ben je er zo doorheen, zelfs met cindercoat! :/

Beiden zijn perfect mogelijk echter.

Wat wordt beschouwd als BiS is als volgt:
- Andariels
- Cindercoat
- Magefist
- Reaper's Wraps
- Natalya's Bloody Footprints
- Natalya's Slayer
- RoRG
- Stone of Jordan
- 2x Aughilds
- Archfiend Arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:52:
[...]

Met rifts leachen is 1-70 omgerekend misschien 30 minuten max :P
alleen als je torment 6 rift kan meeleechen misschien, toen ik dat daat op torment 3 was dat beduidend langzamer, de experience van een rift sluiten schaalt op lvl namelijk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 27-09 09:00

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Vanavond me WD maar weer eens aanslingeren... Hoeveel dmg m'n WIZ ook doet... de 8-10m crits van m'n fetish ga ik niet toppen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 01:51
Bokkie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:55:
[...]

alleen als je torment 6 rift kan meeleechen misschien, toen ik dat daat op torment 3 was dat beduidend langzamer, de experience van een rift sluiten schaalt op lvl namelijk he
het verschil van T3 tot T6 is ook 1000% xp ofzoiets

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:40:
Gisteren heb ik mijn tweede DH naar 70 kunnen krijgen (tnx 4 the boost Nighteyes! _/-\o_ ).

Hierop wil ik een physical build gaan doen met Devouring Arrow.

Wat ik nodig heb:
- Ninth Cirri Satchel (verrekte zeldzaam, om die van een party member te krijgen zou mij 10 forgotten souls waard zijn)
- Meer physical damage bonus

De DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588

Hebben jullie tips wat betreft:
- Welke sets ik het beste kan craften en dan in welke slots? (ik vermoed Asheara's en Aughilds, alleen waar?)
- Hoe kan ik het snelste meer physical damage bonus krijgen? Ik heb nogal pech met het vinden van amuletten op dat vlak...
Ik zou zeggen Aughilds gloves (als die er zijn) en bracers (met +phys) zou in deze setup denk ik het best draaien, als er geen gloves zijn denk ik de chest zodat je geen set bonus verliest. Verder kun je denk ik alleen nog +Phys krijgen van Amulet, SoJ ring en Andariels (al weet ik niet of andariels een upgrade voor je zat zijn in het grote plaatje). Verder kun je namelijk alleen op een Zwaard en een Shield +Phys krijgen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Ik ben zelf ook eens een WD begonnen. Heb sinds RoS eigenlijk alleen melee gespeeld en wou eens wat anders.
[...]

Wat is er zo goed aan Fire Bats met Vampire Bats rune (Bijvoorbeeld t.o.v. firebomb met pyrogeist rune)?

....
Ik gebruik ze gewoon allebei. Dit is mn huidige WD build.

Active Skills

Firebomb - Pyrogeist
Firebats - Vampire Bats
Summon Zombie Dogs - Leeching Beasts
Spirit Walk - Jaunt
Piranhas - Piranhado
Gargantuan - Wrathful Protector

Passive Skills

Grave Injustice
Fetish Sycophants
Pierce the Veil
Midnight Feast

Vooral Herpy mcDerpy knalt ongenadig hard (al 75m crits voorbij zien fladderen) al is het maar een gok of ie wel de juiste target gaat knuffelen. Ik ben op het moment alles rond fire damage aan het inrichten. Tegen de tijd dat ik set items mocht vinden wordt dat misschien wel anders.

Hints, kritiek, tips etc zijn uiteraard welkom.

http://www.diabloprogress...rokk-2820/Witchy/42628990

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:52:
[...]

Het kan geen kwaad dat ff te proberen. ;)

Ik vind zelf 2h+quiver ook fijn spelen omdat je veel zuiniger met je hatred omspringt. Met DW ben je er zo doorheen, zelfs met cindercoat! :/

Beiden zijn perfect mogelijk echter.

Wat wordt beschouwd als BiS is als volgt:
- Andariels
- Cindercoat
- Magefist
- Reaper's Wraps
- Natalya's Bloody Footprints
- Natalya's Slayer
- RoRG
- Stone of Jordan
- 2x Aughilds
- Archfiend Arrows
Thanks voor de tips/BiS lijst, hier heb ik zeker wat aan! d:)b
Ik heb nog een lange weg te gaan met de DH maar er moet iets te spelen blijven. M'n monk en wiz heb ik inmiddels op T4 niveau, dus het wordt tijd om eens iets anders te proberen.
Ik zal voorlopig DW blijven spelen, want deze wapens heb ik gekregen (en is best goed spul) en zit ik dus voorlopig aan vast. Zodra ik een 2H/quiver heb gevonden zal ik dat zeker ff proberen, zo speelde ik ook altijd in D3 classic: Manti + Dead mans quiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
Neelon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:57:
Ik ben zelf ook eens een WD begonnen. Heb sinds RoS eigenlijk alleen melee gespeeld en wou eens wat anders.

[...]

Ik gebruik ze gewoon allebei. Dit is mn huidige WD build.

Active Skills

Firebomb - Pyrogeist
Firebats - Vampire Bats
Summon Zombie Dogs - Leeching Beasts
Spirit Walk - Jaunt
Piranhas - Piranhado
Gargantuan - Wrathful Protector

Passive Skills

Grave Injustice
Fetish Sycophants
Pierce the Veil
Midnight Feast

Vooral Herpy mcDerpy knalt ongenadig hard (al 75m crits voorbij zien fladderen) al is het maar een gok of ie wel de juiste target gaat knuffelen. Ik ben op het moment alles rond fire damage aan het inrichten. Tegen de tijd dat ik set items mocht vinden wordt dat misschien wel anders.

Hints, kritiek, tips etc zijn uiteraard welkom.

http://www.diabloprogress...rokk-2820/Witchy/42628990
Ik denk dat +Phys + Taskers And Theo + Mask of Jeram harder gaat, zelfs met de fire rune op de Garg. Firebomb en firebats doen bij mij amper damage lijkt het t.o.v. mijn fetishes. Heb het niet zelf getest (ben direct voor +phys gegaan, maar zou het kunnen testen met mijn +fire gear op mijn wiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

De pest is gewoon dat Garg veelal dom om zich heen staat te kijken terwijl fetish wel iets doen...
Ik heb crits gezien tot 325m van m'n garg... dan gaat het heel hard

[ Voor 26% gewijzigd door markklok op 08-05-2014 14:04 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:56:
[...]

het verschil van T3 tot T6 is ook 1000% xp ofzoiets
Ook in dmg :P
Als je dood bent, krjig je geen xp, (reviven kost tijd en is irritant)
als je te ver van de speler bent krijg je geen xp (anderhalf scherm, kan je ook zien aan de group buff, als je te ver bent krijg je geen xp van de kills)

Quest XP schaalt met lvl, dus bij het sluiten van een T6 rift krijg je wel veel xp, maar veel minder dan de lvl 70

Met een T6 rift meeleechen zou het inderdaad kunnen, Zelf kan ik geen T6 doen en ben ook niet meegelopen met een T6, dus daarom dat ik zeg dat het mogelijk op T6 wel rendabel is, maar op T3 dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Thanks, dat is voor jou wellicht een inkopper, maar voor mij een goede tip :)

Eerst dus maar eens verder zoeken naar de RoRG, dat is mijn eerste prio. De aughilds plans en crimsons plans heb ik wel geloof ik.
Voor Crimsons is de RoRG niet noodzakelijk, de CDR krijg je al bij 2 items ;) Rest wel. Zonder RoRG zou ik Crimsons doen plus complete aughilds (schouders/helm/bracers) plus evt. mits voorradig cindercoat

Overigens is farmen voor materials van crimsons wel irritant

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Dennism schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Ik denk dat +Phys + Taskers And Theo + Mask of Jeram harder gaat, zelfs met de fire rune op de Garg. Firebomb en firebats doen bij mij amper damage lijkt het t.o.v. mijn fetishes. Heb het niet zelf getest (ben direct voor +phys gegaan, maar zou het kunnen testen met mijn +fire gear op mijn wiz.
Die T&T en Mask staan ook bovenaan op de verlanglijst (Mask als eerste) aleen wil Kadala nog niet meewerken. Ik zal uiteindelijk wel naar +physical damage gaan als ik die items heb.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:51:
[...]

Met als grote verschil dat je geen AoC hebt en Firebomb ook geen mana-generator is :P Ow en Firebomb doet een fractie van de dps van Electrocute.

Ik snap niet zo goed waarom je zoveel + Firebomb/Fire damage hebt ipv Acid. Vooral op je broek is het heel makkelijk +20 acid te krijgen.
Haha. Oke, nou gevoelsmatig kan ik net zo vaak Acid Rain gebruiken als Frozen Orb.

Qua firebomb; m'n broek wilde niet echt qua rerollen en ik had verwacht ondertussen al meer Zuni's te hebben en dichter bij een fetish build te zitten. Dus ik dacht: ach ja, 'zometeen' heb ik weer +physical nodig, laat maar ff hangen die Firebomb.

Op m'n Mojo had ik weinig keuze: zat geen crit chance op. Ik vind die mojo's trouwens echt belachelijk. Je kunt er zoveel skills op rollen dat het gewoon geen enkele zin heeft om het überhaupt te proberen. Hij moet echt meteen de juiste skill roll hebben als 'ie dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:08:
De leecher kan openen he, dan is het op zijn niveau ;)
In dat geval zijn de bounties sneller dan de rifts qua xp

Kan vast sneller met bounties dan de 2.5 uur die ik erover deed. Als je het super efficient wil doen kan het ook in minder dan 2 uur vermoed ik

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 08-05-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Zelfs met T3. Het inleveren van die quest kost je letterlijk enkele seconden.

Tuurlijk kan het nog sneller op T6 dan op T3. Dan is het omgerekend misschien 15-20 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
nog vrijwilligers die me als leecher mee kunnen nemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Het gaat er meer om dat het je zomaar de hele tijd kan praten in het niets, want dat is rete-irritant voor mensen om je heen.

Daarom zit ik ook nooit op Teamspeak.

Is voor mij een van de grootste issues met SG. Het lijkt wel een verplichting om op TS te zitten en ben dat gepush inmiddels wel beetje zat.
Helemaal mee eens.

Ik wil niet met een headset zitten spelen. Als je wat te zeggen hebt typ het maar even.

TS is de reden waarom ik mij niet bij SG zou willen aansluiten. Hoewel hier wel mensen zitten die mij qua gedachten over D3 wel aanspreken.

Ik zou wel bij een clan willen, zodat als ik een keer een mooie drop heb waarmee ik zelf niets doe het item tenminste weg zou kunnen geven aan iemand die het gebruiken kan. Kort geleden gaf ik nog een ascended white shield weg uit mijn stash waarbij er nog geen dankjewel afkon. Frostburns schijnen zeldzaam te zijn, ik heb er 2 liggen die ik niet gebruik. Ninth cirri, ook al gevonden. Zitten allemaal op alts waar ik zelden mee speel. WD was en blijft main.

http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589

Ik zou wel eens een avondje mats willen zoeken, of een keer gezamelijk een pony lvl willen doen of proberen een nieuwe hellfire ring te maken. Ik heb nog 3 oude infrenal machines liggen en die opmaken. Gewoon omdat het kan en weer eens een afwisseling is.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ben even de naam kwijt maar gebruikt hier iemand de ring waarmee je in combinatie met Haunt 4 sec op 56% speed kan rennen. (handig voor bounties)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:48:
Ben even de naam kwijt maar gebruikt hier iemand de ring waarmee je in combinatie met Haunt 4 sec op 56% speed kan rennen. (handig voor bounties)
rachels ring of larceny? Gebruiken nee, wel getest, werkt redelijk maar de rest vd stats (die ik heb) staan me niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
welke elemental dmg op wd is het beste voor hogere tiers? zie fire en physical het meest hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Zelfs met T3. Het inleveren van die quest kost je letterlijk enkele seconden.

Tuurlijk kan het nog sneller op T6 dan op T3. Dan is het omgerekend misschien 15-20 minuten :+
Dus dan hop je alleen van game naar game in de rift it forward community ofzo?

Op T3 gemiddeld 7 mins voor een rift op T3 heb je vanaf lvl 60 ongeveer 2 rifts per lvl nodig (closing exp, killen van de mobs niet meegerekend)

Sorry als ik zo sceptisch ben :P ik wil graag geloven dat ik in 30 mins een char van 1-70 kan krijgen, maar wiskundig gezien heb ik er een hard hoofd in :P

Misschien vanavond dan maar proef op de som nemen
oostland33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:42:
nog vrijwilligers die me als leecher mee kunnen nemen? :P
Wil wel helpen wat testen vanaovnd, msg me maar, jij start game op T6 en dan kijken hoe snel het gaat als we rifts doen :) vanaf 60 zal ik alleen lager moeten dan T6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Bokkie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:56:
[...]
[...]

Wil wel helpen wat testen vanaovnd, msg me maar, jij start game op T6 en dan kijken hoe snel het gaat als we rifts doen :) vanaf 60 zal ik alleen lager moeten dan T6
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
oostland33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:55:
welke elemental dmg op wd is het beste voor hogere tiers? zie fire en physical het meest hier
Physical is voor je fetishes die dus het meeste damage doen, fire is voor firebats (die niet veel dmg doen) en Garg die dus vaak uit zijn neus zit te eten, beste is dus om voor phys te gaan waar je kan, en aanvullen met fire op bijvoorbeeld magefists totdat je T&T's hebt

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 08-05-2014 15:03 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet alleen evn kijken want weet niet hoeveel riftkey fragments ik nog heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dennism schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Ik zou zeggen Aughilds gloves (als die er zijn) en bracers (met +phys) zou in deze setup denk ik het best draaien, als er geen gloves zijn denk ik de chest zodat je geen set bonus verliest. Verder kun je denk ik alleen nog +Phys krijgen van Amulet, SoJ ring en Andariels (al weet ik niet of andariels een upgrade voor je zat zijn in het grote plaatje). Verder kun je namelijk alleen op een Zwaard en een Shield +Phys krijgen voor zover ik weet.
Hmm dat is weinig bemoedigend. :P

Naja dan moet ik het maar redden met Hungering arrow bonuses. ;)

Ik zit te denken om nu augh bracers + shoulders en ashaera's gloves+pants (en evt chest voor de followers :P ) te nemen.

We kijken wel waar het RNG schip strandt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
oostland33 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:55:
Physical voor een pets/zunimassa build en colt voor een Jade/Dot build,

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 17:14

TiMMieJ

PSN: Orixez

markklok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:03:
De pest is gewoon dat Garg veelal dom om zich heen staat te kijken terwijl fetish wel iets doen...
Daarom ben ik ook eens gaan spelen met een dot build. Maar ook daar is het de pest dat er twee items zijn die het leuk maken namelijk Frostburn en Quetzacotl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
TiMMieJ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:03:
[...]

Daarom ben ik ook eens gaan spelen met een dot build. Maar ook daar is het de pest dat er twee items zijn die het leuk maken namelijk Frostburn en Quetzacotl.
Eigenlijk 7: 5 Jade pieces, RoRG en Quetzacotl, baal nog steeds dat ik shoulders heb gesalvaged omdat ik toen souls nodig had, anders had ik de set nu compleet gehad 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door desjaak909 op 08-05-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Quetzacotl is eigenlijk een must have voor een Dot build, zonder duurt het te lang.
Heb nu 70% colt damage inc Quetzacotl en frostburn en merk dat ik ook eigenlijk nog wel meer haunt damage op oa schoulder wil hebben. En uiteraard Jade set om elite's in 1 klap te killen op T6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:03:
Heb de Garg uit mn build geknikkerd nu :P

Met Zuni heb ik nu zoveel fetishes rondlopen dat ie meestal niet eens meer in de buurt kwam van de target.

Daarnaast doen mn fetishes praktisch evenveel damage.

Scheelt ook weer een passive, dus ben er wel blij mee eigenlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:40:
@ movimento, lekker man! Denk dat de dmg niet vele hoger te rerollen is dus even goed kijken voor je iets veranderd....

[...]

Meestal loop ik rond met een fulminator: http://www.diablo3ladder....m/Fulminator-4010051.html
Ipv die Sever ;) soms switch ik voor single target naar de Sever omdat de fulmi enkel proct op meerdere mobs.
Helaas is de dmg roll van de shard niet top (heb al vit -> socket gerolled), die 10% gaat nog wel wat goed maken maar toch stiekem beetje jammer want met zo'n 10% dmg roll kan die echt _heul_ goed zijn...
De crit procs die ik zag waren tussen de 3 en de 4m... best flink dus!
Nou nog die verduvelde WKL..... gisteren 4 leg spirit stones voorbij zien komen maar 0 fist weapons :/

edit: zie dat ik ook nog m'n "imunity" belt om heb ipv m'n Thundergods....
Gisteren een avondje gespeeld met de combinatie SoH en WKL. Dat gaat best lekker! Beide geen top rolls, Thunderfury ook een lage damage en WKL kan de lightning damage een stuk hoger.
Ik heb een beetje gewisseld tussen de Hallowed set, Fulminator + WKL, Fulminator + Shard en Shard + WKL. Die laatste geeft de minste paper dps, maar voor het gevoel kill ik daarmee het snelst. Mijn fulminator heeft helaas een vita roll ipv dex, anders was deze waarschijnlijk beter geweest, deze heeft 2300 dps...

Trouwens de slechtste avond ooit gehad met legs gisteren! welgeteld 1 gevonden!! Hoop dat dit de voorbode is dat ik vandaag extra leuke vind. Thunderfury en eye of the storm ofzo...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
desjaak909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Physical is voor je fetishes die dus het meeste damage doen, fire is voor firebats (die niet veel dmg doen) en Garg die dus vaak uit zijn neus zit te eten, beste is dus om voor phys te gaan waar je kan, en aanvullen met fire op bijvoorbeeld magefists totdat je T&T's hebt
Bij 6 set bonus van Jade (en indien mogelijk met een Quetzalcoatl): Cold Damage.
Maar "mainstream" WD is inderdaad Physical.
5 Pieces van Jade vinden doe je niet 1, 2, 3.

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 08-05-2014 15:14 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
is er nog een bepaalde offhand voor wd die je moet grinden of maakt het niet zoveel uit als de normale main stats er maar op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:11:
[...]

Heb de Garg uit mn build geknikkerd nu :P
Zat er ook aan te denken om hem eruit te flikkeren, maar wacht nog op een SMK zodat ik BBV kan nemen, vind de CD nu nog te lang

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 08-05-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Je wilt thing of the deep omdat dat de beste offhand is vanwege de passive grave injustice. Maar een andere kan ook met damage, int en crit change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Wooldoor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:15:
Je wilt thing of the deep omdat dat de beste offhand is vanwege de passive grave injustice. Maar een andere kan ook met damage, int en crit change.
thx zal nog wel meer vragen hebben vanavond maar eerst lvl 70 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Wooldoor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:15:
Voor een pet doctor zijn dit een beetje de te kiezen Mojo's:
Zuni: beste voor de setbonus
TotD: Voor de pickup
Shukrani’s Triumph: langer spirit vessel
Uhkapian Serpent: Goed voor defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Zuni idd als je de bonus daarmee kan halen, maar ik zou nog steeds liever met een TOTD lopen.
Uhkapian serpent heb ik liggen maar geloof niet dat die beter kan zijn als je dogs op T6 om de zoveel tijd toch allemaal dood zijn. Heb liever de snelle cooldown voor spirit walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Wooldoor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:21:
Zuni idd als je de bonus daarmee kan halen, maar ik zou nog steeds liever met een TOTD lopen.
Uhkapian serpent heb ik liggen maar geloof niet dat die beter kan zijn als je dogs op T6 om de zoveel tijd toch allemaal dood zijn. Heb liever de snelle cooldown voor spirit walk.
Blijft keuzes maken, maar voor de setbonus valt de helm al af ivm Jeram, dus dan is het kiezen tussen Pox of Mojo, pox rollt meestal slecht dus dan heb je liever een SoJ en de Zuni mojo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Gratz met je DH!

Voor fire build moet je wel zijn 'lege' DH skills overnemen. of even bij mij kijken :). Als je vaak overlevingsproblemen hebt kun je preperation omwisselen voor shadow power... Maar damage is al leuk hoor!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
desjaak909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:25:
[...]

Blijft keuzes maken, maar voor de setbonus valt de helm al af ivm Jeram, dus dan is het kiezen tussen Pox of Mojo, pox rollt meestal slecht dus dan heb je liever een SoJ en de Zuni mojo
Yup maar dat maakt het ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Heeft er hier een monk enige ervaring met de Raiment of a thousand storms set ?

Aangezien ik momenteel naar de lightning ga, ziet deze er wel echt interessant uit..

http://us.battle.net/d3/en/item/mask-of-the-searing-sky
http://us.battle.net/d3/e...of-the-upsidedown-sinners
http://us.battle.net/d3/en/item/heart-of-the-crashing-wave
http://us.battle.net/d3/e...es-of-the-dancing-serpent
http://us.battle.net/d3/en/item/eightdemon-boots
http://us.battle.net/d3/en/item/fists-of-thunder

Niet dat ik die ooit in men leven bijeen krijg, maar zo heb ik tenminste een doel voor ogen :)
Tenzij het natuurlijk bagger is

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
KipCurreh schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:31:
Heeft er hier een monk enige ervaring met de Raiment of a thousand storms set ?

Aangezien ik momenteel naar de lightning ga, ziet deze er wel echt interessant uit..

http://us.battle.net/d3/en/item/mask-of-the-searing-sky
http://us.battle.net/d3/e...of-the-upsidedown-sinners
http://us.battle.net/d3/en/item/heart-of-the-crashing-wave
http://us.battle.net/d3/e...es-of-the-dancing-serpent
http://us.battle.net/d3/en/item/eightdemon-boots
http://us.battle.net/d3/en/item/fists-of-thunder

Niet dat ik die ooit in men leven bijeen krijg, maar zo heb ik tenminste een doel voor ogen :)
Tenzij het natuurlijk bagger is
Goede set, zeer sterk icm FoT en Epiphany! Ik heb in een paar weken 2 pieces ervan gevonden dus dat moet zeker te doen zijn. :)

In feite krijg je er 100% weapon damage bij op je derde attack wat gewoon heel sterk is! De 15% lightning spreekt vanzelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Speel alweer tijdje hc monk maar nog niets van die set gevonden. Die had ik ook graag gehad en dan in combinatie met BT pants, belt en amu

[ Voor 25% gewijzigd door NastyNick op 08-05-2014 15:44 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

NastyNickNL schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:42:
Speel alweer tijdje hc monk maar nog niets van die set gevonden. De had ik ook graag gehad.
Ik heb alleen de glove, op SC. Gekregen van een clangenoot, dus niet eens zelf geloot -> Dank Meesters :). De een heeft het wat sneller, de ander wat langzamer. Voor mij iig reden om nog te spelen. Net als voor de Marauders set voor de DH.

Hoe overleven de monks hier op t4 en hoger? Ik heb met mijn Hallowed set wapens een toughness van 18,9 M, waarbij een res van 1714 en armor 8800. Hiermee kan ik lastige situaties niet tanken op T4 en moet ik vaak wegdashen... Ik ben wel benieuwd wat ik anders moet doen om ook overeind te blijven.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:49:
[...]
Hoe overleven de monks hier op t4 en hoger? Ik heb met mijn Hallowed set wapens een toughness van 18,9 M, waarbij een res van 1714 en armor 8800. Hiermee kan ik lastige situaties niet tanken op T4 en moet ik vaak wegdashen... Ik ben wel benieuwd wat ik anders moet doen om ook overeind te blijven.
Ik heb nog nooit hoger gespeeld dan T3. Maar wat voor build gebruik je op T4 dezelfde die je nu hebt of pas je nog dingen aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:51:
[...]

Ik heb nog nooit hoger gespeeld dan T3. Maar wat voor build gebruik je op T4 dezelfde die je nu hebt of pas je nog dingen aan ?
Dezelfde build. Het enige andere zijn mijn wapens. Ik heb een Hallowed set. Toughness is dan 18M omdat de set bonus van de set wapens ook 100 allres geeft :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T4 lukt prima :)
Ik heb vaak mantra of healing, eerste doet het bv leuk en bij moeilijk stukken gewoon flink spammen dan krijg je amper damage, vaak merken partymembers het amper, maar het helpt wel degelijk flink.
Ook heb ik Ephinay/desert shroud: reduce dmg by 50% wat ook flink is :)
Wat verwacht je te tanken? Descecrator of grote meppende gasten moet je gewoon van weg stappen he :+
Daarnaast heb ik behoorlijk spirit regen door m'n ring en gebruik ik Transcendence.

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 08-05-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:19:
[...]

Voor een pet doctor zijn dit een beetje de te kiezen Mojo's:
Zuni: beste voor de setbonus
TotD: Voor de pickup
Shukrani’s Triumph: langer spirit vessel
Uhkapian Serpent: Goed voor defense
Je vergeet Humonculus. De extra dogs zijn lekker met sacrifice. Uiteindelijk drop ik ook dogs, want doen toch geen drol :P

Dan wil ik een Zuni of TotD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Dezelfde build. Het enige andere zijn mijn wapens. Ik heb een Hallowed set. Toughness is dan 18M omdat de set bonus van de set wapens ook 100 allres geeft :).
Wat Vandread zegt. Door je build aan te passen moet het wel lukken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:55:
T4 lukt prima :)
Ik heb vaak mantra of healing, eerste doet het bv leuk en bij moeilijk stukken gewoon flink spammen dan krijg je amper damage, vaak merken partymembers het amper, maar het helpt wel degelijk flink.
Ook heb ik Ephinay/desert shroud: reduce dmg by 50% wat ook flink is :)
Wat verwacht je te tanken? Descecrator of grote meppende gasten moet je gewoon van weg stappen he :+
Daarnaast heb ik behoorlijk spirit regen door m'n ring en gebruik ik Transcendence.
Ik wil eigenlijk gewoon overal in kunnen blijven staan :). Beetje pullen en stunnen en zo min mogelijk kiten. Ik heb ook Eph/DS geprobeerd en vind dashing strike toch handiger om snel weg te kunnen komen. De rest van de skills wil ik eigenlijk niet opgeven, maar zal een andere mantra eens proberen! Dan moet ik eerst nog ias op mijn ringen krijgen, anders speelt het zo traag...

edit: Welke run op Mantra of Healing pak je dan? Ik zou zeggen Sustenance, Boon of Inspiration of Time of Need kunnen allemaal valide zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door retlaw op 08-05-2014 16:04 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bosmonster schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Je vergeet Humonculus. De extra dogs zijn lekker met sacrifice. Uiteindelijk drop ik ook dogs, want doen toch geen drol :P

Dan wil ik een Zuni of TotD.
Leeching dogs is zo'n fijne skill, die zou ik er denk ik nooit uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooldoor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Leeching dogs is zo'n fijne skill, die zou ik er denk ik nooit uit halen.
Mja opzich als je uiteindelijk zelf veel Life Per Second en weining Life Per Hit hebt icm genoeg defensive stats, is hij wel te missen. Ik gebruik hem zelf ook nog omdat ik het toch niet helemaal vertrouw zonder, vooral in HC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ik ken mijn life on hit niet precies, maar zit volgens mij rond de 5000-7000 en dat tikt lekker aan met 3 honden die blijven happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:29:
[...]

Gratz met je DH!

Voor fire build moet je wel zijn 'lege' DH skills overnemen. of even bij mij kijken :). Als je vaak overlevingsproblemen hebt kun je preperation omwisselen voor shadow power... Maar damage is al leuk hoor!
Thanks ret!
Ik zal eens kijken naar jouw build en ook deze ff proberen.
Mijn thoughness zuigt nog *ballen, maar hé, er moet iets overblijven om voor te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 10:51
Grin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:42:

Je pants doe je in principe -min 20% dmg aangezien als je met een DH aanvalt stil staat :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

P-Nut schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Je pants doe je in principe -min 20% dmg aangezien als je met een DH aanvalt stil staat :-|
Zo zat ik ook al te denken idd, volgens mij is die pants behoorlijk crap.
Maar tot zover een halve bounty quest gespeeld (dus niet eens 1 rood zegeltje), letterlijk, so what do i know. :)
Ik zal daar direct een andere pants voor fixen, heb nog wel een Depth diggers met dex liggen. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
retlaw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:49:
[...]
Hoe overleven de monks hier op t4 en hoger?
Het is afhankelijk van de party, maar T5 is geen groot probleem en T6 lukt met een goede party. Ik moet wel meteen bekennen dat de 4set bonus van Blackthorne heel erg veel scheelt. Bij lightning-mobs moet ik af en toe even het amulet veranderen (naar het amulet waarbij lightning-dmg in healing resulteerd).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Drumatiko-2954/hero/6994978 <-- Ik moet nog wat items veranderen (o.a. bracers, shoulders, gloves en helm), maar voor mijn gevoel ben ik al redelijk op weg. O-)

Wat is jullie (lightning-monk) ervaring met de Shard of Hate? Ik gebruik het nu in combinatie met een Thunderfury (had voorheen Odyn Son), maar de dmg output valt me eerlijk gezegt een beetje tegen. Voorheen gebruikte ik Way of the Hunderd Fists - Fists of Fury, maar ben voor de Shard of Hate overgestapt op Dealy-Reach - Scattered Blows.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Laatst online: 03-03 13:48
Eindelijk een succesvolle re-roll op mijn SoJ op me wizard

/happydance. dat maakt mijn gepruts weer ruimschoots goed met allerlei crappy crafts de laatste tijd.

het werd hier al met klem afgeraden gezien de vele mogelijkheden die i.p.v. elemental damage kunnen rollen, maar ik weet toch vrijwel zeker dat ik er nooit meer eentje vind met mijn geluk.

nu nog een Magefist met 20% (verscheidene <15% reeds ge-souled) maar vol vertrouwen dat die vanzelf komt via Kadala.

en een cindercoat zou natuurlijk leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:09:
Ik ken mijn life on hit niet precies, maar zit volgens mij rond de 5000-7000 en dat tikt lekker aan met 3 honden die blijven happen.
Ik moet de eerste situatie nog tegenkomen dat die paar duizend health een death gaat voorkomen :P

Want mijn health komt voor 99% toch gewoon uit globes en eventueel een pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ribbon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Het is afhankelijk van de party, maar T5 is geen groot probleem en T6 lukt met een goede party. Ik moet wel meteen bekennen dat de 4set bonus van Blackthorne heel erg veel scheelt. Bij lightning-mobs moet ik af en toe even het amulet veranderen (naar het amulet waarbij lightning-dmg in healing resulteerd).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Drumatiko-2954/hero/6994978 <-- Ik moet nog wat items veranderen (o.a. bracers, shoulders, gloves en helm), maar voor mijn gevoel ben ik al redelijk op weg. O-)

Wat is jullie (lightning-monk) ervaring met de Shard of Hate? Ik gebruik het nu in combinatie met een Thunderfury (had voorheen Odyn Son), maar de dmg output valt me eerlijk gezegt een beetje tegen. Voorheen gebruikte ik Way of the Hunderd Fists - Fists of Fury, maar ben voor de Shard of Hate overgestapt op Dealy-Reach - Scattered Blows.
Dus jij bent Drumatiko :). Bij mij heb ik het gevoel dat de damage meer is als mijn overige wapens. Nu kan het natuurlijk daar ook aan liggen, maar ik ben er wel tevreden mee.
Ik speelde sowieso al wel met een ligthning skill, dus misschien ligt het daar aan. In het begin voelt Deadly reach wat langzaam. Icm met mijn bracers is dit echter de meest efficiente skill op dit moment.

Battle.net || Strava

Pagina: 1 ... 24 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]