Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Echt jammer dat de kans op die Hex pants zo klein is, ik heb namelijk echt een bruut 2-handed build voor de Monk in gedachten! >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Zoloft schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:47:
Echt jammer dat de kans op die Hex pants zo klein is, ik heb namelijk echt een bruut 2-handed build voor de Monk in gedachten! >:(
zit strak he ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoloft schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:47:
Kan zonder ook ;) genoeg spirit regen boost mogelijkheden qua items en skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ribbon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:26:
[...]
Wat is jullie (lightning-monk) ervaring met de Shard of Hate? Ik gebruik het nu in combinatie met een Thunderfury (had voorheen Odyn Son), maar de dmg output valt me eerlijk gezegt een beetje tegen. Voorheen gebruikte ik Way of the Hunderd Fists - Fists of Fury, maar ben voor de Shard of Hate overgestapt op Dealy-Reach - Scattered Blows.
Nogal wiedes.... FoF = Holy: dus geen proc....
Verder heb je maar 20% lightning dmg increase, dus de proc van shard of hate word marginaal geboost, veel lightning monk hebben 50 tot 100% lightning boost, scheeld nogal dan op je SoH proc :)
Zie ook: http://www.diabloprogress...-2954/DrumatikoNL/6994978

edit: oops 2 posts achter elkaar

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 08-05-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Heeft een WD hier ervaring met Creeping Death in combinatie met de Jade Harvester set? Doe je dan 5 minuten aan DoT damage in één keer of telt alleen de damage die je zonder Creeping Death zou krijgen?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden. Voor de geïnteresseerden: YouTube: "The Reaper"- A Soul Harvest Build

Al wel een oude video dus wellicht is het aangepast sinds de bèta.

[ Voor 38% gewijzigd door MicScott op 08-05-2014 17:25 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:24
MicScott schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:18:
Heeft een WD hier ervaring met Creeping Death in combinatie met de Jade Harvester set? Doe je dan 5 minuten aan DoT damage in één keer of telt alleen de damage die je zonder Creeping Death zou krijgen?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden. Voor de geïnteresseerden: YouTube: "The Reaper"- A Soul Harvest Build

Deze is iets recenter :)
YouTube: Witch Doctor - Torment VI Rift [Raiment of the Jade Harvester]

BIS!!

[ Voor 9% gewijzigd door Apsie op 08-05-2014 17:53 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:16:
[...]

Nogal wiedes.... FoF = Holy: dus geen proc....
Verder heb je maar 20% lightning dmg increase, dus de proc van shard of hate word marginaal geboost, veel lightning monk hebben 50 tot 100% lightning boost, scheeld nogal dan op je SoH proc :)
Zie ook: http://www.diabloprogress...-2954/DrumatikoNL/6994978

edit: oops 2 posts achter elkaar
Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest :P; bij FoF gebruikte ik thunderfury + Odyn Son en had ik het gevoel meer dmg te doen dan met wat ik nu gebruik. Mijn gear ben ik vorige week gaan ombouwen van fire-resist naar lightning-resist, daarom is het nog een beetje een rommeltje. De bracers moet ik nog omzetten naar lightning, en ik mis nog de sweep-wind buffs.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
MicScott schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:18:

Ik kan je verzekeren dat elites smelten voor de zon na locust en haunt :-) enige nadeel aan dots zijn de crits. Zo kan je een crit haunt ongedaan maken met een non crit locust and vice versa. Het kan zijn dat ik verkeerd ben maar na even op wd gespeeld te hebben lijkt me dat wel zo. Bovendien vormen de dots samen 1 tick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heh, ik heb van een maat van me een quiver gekregen die hij niet nodig had, paar dagen later van een ander een crossbow. Ik denk: moet me maar eens inlezen in DHs, kijken wat ermee te doen is. Blijk ik prima welfare legs gehad te hebben met een 1-pierce Buriza en een Ninth Cirri Satchel :o Zitten al een tijdje in mijn bags te niksen, die.

* Bundin gaat eens zien wat het doet...

[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 08-05-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mijn monkey begint al aardig te groeien in dps!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of 2 weer begonnen met diablo 3. Voorheen speelde ik op hardcore, maar door mijn ietwat instabiele internet toch maar op softcore begonnen. Inmiddels een lvl 70 crusader.
Ik zie dat er inmiddels ook clans gemaakt kunnen worden in diablo 3. Ik vroeg me af of ik de GoT kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:02:
Sinds een week of 2 weer begonnen met diablo 3. Voorheen speelde ik op hardcore, maar door mijn ietwat instabiele internet toch maar op softcore begonnen. Inmiddels een lvl 70 crusader.
Ik zie dat er inmiddels ook clans gemaakt kunnen worden in diablo 3. Ik vroeg me af of ik de GoT kan joinen.
Ook ik heb deze game weer opgepakt een paar weken geleden.
Daarvoor ERG lang niet meer gespeeld en zou de GoT clan willen joinen. (indien dit mogelijk is)

Heb maar 1 character, een Wizard, waarmee ik nog vroeger een CM build had :D (the good times )
Hield er nooit van meerdere chars te hebben.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
kihon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:30:
[...]

Daarvoor ERG lang niet meer gespeeld en zou de GoT clan willen joinen. (indien dit mogelijk is)

Heb maar 1 character, een Wizard, waarmee ik nog vroeger een CM build had :D (the good times )
Kihon, naam kwam me bekend voor van PoE :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
wilde degene die me gisteren in 2 uur tijd naar 70 hebben gebracht zeer bedanken :) (met alle revives) ben van barb naar wiz naar wb dat laatste word nu me main hoe raar kan het lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:51
Gisteren even geholpen op me HC crusader door Ruigerock. Had toen pas door wat een amateur ik was. met minimale changes in gear maar voornamelijk door enchants heb ik zonder enig echte moeite 140-150K dps erbij gekregen.

Toen kon ik makkelijk T1 aan. Vanavond hopelijk de tijd om even goed T1 te gaan farmen
oostland33 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:06:
wilde degene die me gisteren in 2 uur tijd naar 70 hebben gebracht zeer bedanken :) (met alle revives) ben van barb naar wiz naar wb dat laatste word nu me main hoe raar kan het lopen
Dat wil ik ook nog eens mee maken ja :P heb SC bijna niks op hoog level :P

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 09-05-2014 08:07 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oostland33 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:06:
Om daar even op terug te komen

Bounties is sneller dan riftboosten zijn dus gisteren achter gekomen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Bokkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:07:
[...]

Om daar even op terug te komen

Bounties is sneller dan riftboosten zijn dus gisteren achter gekomen :P
jah het ging rapido! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Word tijd dat ik dan nog een WD en DH laat boosten met bounties ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Bundin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:25:
Heh, ik heb van een maat van me een quiver gekregen die hij niet nodig had, paar dagen later van een ander een crossbow. Ik denk: moet me maar eens inlezen in DHs, kijken wat ermee te doen is. Blijk ik prima welfare legs gehad te hebben met een 1-pierce Buriza en een Ninth Cirri Satchel :o Zitten al een tijdje in mijn bags te niksen, die.

* Bundin gaat eens zien wat het doet...
Ik ken je niet maar ik haat je. :(

Ik wil die quiver zooooooooooooooooooooo graag! :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Wolf schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:24:
[...]

Ik ken je niet maar ik haat je. :(

Ik wil die quiver zooooooooooooooooooooo graag! :P
Ook goedenmorgen...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 12:40

Anno

Griefmaker#2862

Nice gisteren mijn eerste monk set item gevonden eindelijk geen trollthornes. De boots met redelijke rolls ;)

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/ugw7fyowz/Nice_Boots.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Goeiemorgen. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren mijn WD wat verder gegeared. 2 pieces aughild (helaas nog geen goede rolls). En een Mask of Jeram weten te scoren.

Moet nu dringend weer souls vinden (om te proberen sockets op chest of crit op helm te rollen).
Wat zou een grotere boost zijn? crit op mask of sockets op chest?

De WD in kwestie
Op de chest denk ik erover om de armor te rollen (poor man's choice voor reroll, door armor te reollen is de kans op sockets groter omdat er geen skill damage kan rollen, maar locust swarm is niet een skill die ik gebruik).

To do lijistje in elk geval:
  • Sockets op chest rollen
  • Crit op helm rollen
  • Nieuwe Mojo
  • Betere (level 70) belt
  • Skill op shoulder rerollen
Ergo...Souls farmen (en gold en crafting mats etc...) :D

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 09-05-2014 08:33 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:32:
Gisteren mijn WD wat verder gegeared. 2 pieces aughild (helaas nog geen goede rolls). En een Mask of Jeram weten te scoren.

Moet nu dringend weer souls vinden (om te proberen sockets op chest of crit op helm te rollen).

De WD in kwestie
Op de chest denk ik erover om de armor te rollen (poor man's choice voor reroll, door armor te reollen is de kans op sockets groter omdat er geen skill damage kan rollen, maar locust swarm is niet een skill die ik gebruik).

• Crit op helm rollen
  • Nieuwe Mojo
  • Betere (level 70) belt
gieb die mask :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Kadala was lief voor me, ongeveer de 40e helm die ik gokte was het mask (en had eerder al een ander leg mask (Tiklandian visage) en een leg helm(Blind Faith)).

Dat geluk had ik nooit met mijn wizard bij Kadala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ladder legendaries zijn "misschien" bekend. Zie reddit (kan op werk niet linken helaas), gear ziet er wel leuk uit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 17:14

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo gisteren weer gegambled en eindelijk een mask of jeram gevonden! Hoge mitigation er op maar helaas maar 75% pet dmg :(. Dat was dus wel erg balen.... Nu door met gamblen voor een quetzacotl om mijn dot build te gearen.

Ook heb ik nu een hellcat waistgaurd gevonden met 4% elite dmg maar ik weet nog niet of deze beter is als dat mijn witching hour is. Denk dat de witching hour welk ik heb de betere is voor nu. Een andere WD daar nog ideeen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:46:
ladder legendaries zijn "misschien" bekend. Zie reddit (kan op werk niet linken helaas), gear ziet er wel leuk uit.
Er staat ook een stukje over op DiabloFans.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zit er eigenlijk nu al PvP in Diablo3 ? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

kihon schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:30:
[...]

Weet je zeker dat je de GoT clan wilt joinen als 'PEO' addict :). Er is nog plek dus je bent van harte welkom. Eerst even de tweakers community joinen en vanuit die chat kan ik of de andere roergangers je toevoegen (Grin, Petrus, Koei, Stingray).
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:02:
Ook jij bent van harte welkom :).

Ik ben vanavond wel weer online, maar iemand anders misschien wel eerder...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik will een reroll op een ring gedaan, en heb er 1 socket voor in de plaats gekregen.
Echter is het ook mogelijk om te gaan rerollen voor een 500 strenght.

Wat is nu beter, socket of strenght (als barb). Ik kan niet hoger dan 1 socket krijgen !

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:17:
Ik will een reroll op een ring gedaan, en heb er 1 socket voor in de plaats gekregen.
Echter is het ook mogelijk om te gaan rerollen voor een 500 strenght.

Wat is nu beter, socket of strenght (als barb). Ik kan niet hoger dan 1 socket krijgen !
De enige mogelijke opties voor je socket zijn:

280 Strength
280 Vitality
76 All Res

Als je al hoog genoeg zit met je defense stats, zou ik gewoon voor de standaard 500 Strength.
Je kunt natuurlijk ook een ring proberen te vinden met zowel Str als CHC en/of CHD, daar kreeg ik gisteren een gigantische damage boost van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:05
Gisteren een heerlijke SoJ gevonden voor mijn crusader. Ik had er al een, maar bij deze kreeg ik 200k damage boost op elites!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jPCUJih.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
lolgast schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:28:
Gisteren een heerlijke SoJ gevonden voor mijn crusader. Ik had er al een, maar bij deze kreeg ik 200k damage boost op elites!
[afbeelding]
grrrrrr gz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
[afbeelding]
Da's wel een hele mooie!!
Ik heb gisteren een Fate of the Hell kunnen ontvangen.. Zit nog steeds te wachten op mijn Gyrfalcons, maar dit is een goed alternatief.. Nu maar verder holy opbouwen !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
droppen mojos vaak of valt het tegen? (legs)

[ Voor 8% gewijzigd door oostland33 op 09-05-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Nog een klein vraagje over die Raiment of a thousand storms set, zijn deze items (zoals chest) socketed ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 22-09 13:56
Doe mij die maar! :) Krijg je die ook van Kadala eigenlijk? Dan weet ik wat ik ga gamblen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
KipCurreh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:33:
Nog een klein vraagje over die Raiment of a thousand storms set, zijn deze items (zoals chest) socketed ?
Hangt toch gewoon van de roll af? In het geval van een chest item heb je kans dat een van de affixes 1, 2 of 3 sockets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Timmetjuhs schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:35:
[...]

Doe mij die maar! :) Krijg je die ook van Kadala eigenlijk? Dan weet ik wat ik ga gamblen :P
Het is een normale legendary, dus zou via Kadala verkrijgbaar moeten zijn. Ik dropte er twee gisteren tijdens het riften. 1 met Poison damage en intel ( |:( ), die heb ik maar weggegeven aan een WD en 10 minuten later degene die ik net post :D

[ Voor 4% gewijzigd door lolgast op 09-05-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vandread schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:30:
[...]

Ja kan nog steeds brawlen ;)
Wat is Brawlen? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://us.battle.net/d3/en/game/guide/gameplay/pvp
srsly.....
KipCurreh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:33:
Staat erbij:
http://eu.battle.net/d3/en/item/innas-vast-expanse
Inna's: ja
http://eu.battle.net/d3/en/item/heart-of-the-crashing-wave
1000storms: nee

Ik moest er dus 3 sockets in rollen... en heb nog steeds geen 2 items ervan :')
Dus draag hem ook nog niet (tevens foute res...)

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 09-05-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
in al mijn RoS speeltijd maar 1x SoJ geloot, fire/INT/VIT geloof ik.

Gister wel weer een goeie dag gehad voor me Barb, 2x RoRG gehad uit ~30 caches waarvan eentje met 7% en hoge AVG dmg, in 3 rolls ook 5,5% CC erop, erg fijn. Daarnaast uit dezelfde caches een mooi amu, met reroll dus ook avg dmg/CD/CC. Een reaper's bracer gerolld met gelijk 6%CC erop, dat ding kan dus naar wensen voor elke ele. build weer omgerolld worden, nu heb ik er physical op voor Avalanche en Ancient Spear.

In de laatste run dropten er nog een redelijke 300th spear en een paar earthquake set broek. Heb nu 4x jade, 2x earth quake, 2x zuni, dus kan niks gebruiken, maar het geeft weer moed om door te farmen. :)

De skill ancient spear/boulder toss is echt top zeg icm met avalanch CD (bedankt Arch voor de tip!) Echt lekker om toss/avalanch om de beurt te casten. Barb lijkt nu eindelijk ook wat damage te kunnen doen T3+ :)

tips zijn natuurlijk welkom. Mis nu in de build vooral sprint, mja wil eigenlijk wrenching smash niet opgeven door de fury en stun, keuzes keuzes....

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[afbeelding]
Heb mijn soj op mijn Barb gezet omdat hij fire dmg heeft, ben in dubio om de fir enaar holy te rerollen of de vit naar chd/chc, blijft dan wel jammer van de crus only secondary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
Gister door T4 geblazen met 2 vrienden van me.
Ongelovelijk wat een fire barb voor dmg doet. Fire Barb

Ik vraag me echt af wanneer ik een goed ammy krijg voor mijn crusader. Gister 4 leg ammies... allemaal gelijk kunnen salvagen... verder bij kadala... bijna geen enkele rare ammy had 4 base rolls... Maar we geven niet op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Sick Nick

Drop the top!

Gister ook een SoJ, nog steeds bezig met rerollen naar crit% maar zelfs zo doet ie het lekker op m'n whirlwind lightning barb. Minder lang bevroren zijn is erg prettig zolang ik geen ice climbers heb:

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/rjh59t0rr/jordan.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Sick Nick op 09-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:45:
srsly.....

[...]

Staat erbij:

Dat is wel zuur.

Krijg je eindelijk een set item en dan heb je dat. Ik heb gisteren mijn eerste set item gekregen mooie boots. Ik moet nu wel eerst Cain Gloves craften omdat ik anders de set bonus verlies. Ik heb alleen weinig hoop dat ik goede kan craften.....

De boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker boots man! Zou het liefst eerst de shoulders krijgen ^^
Cain's gloves craften is idd een bitch..... ik was al blij toen ik dex/vit/chd had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zoek een crusader die meerdere gryfalcons heeft gevonden om samen mee te farmen, zodat als hij er nog een vind, die dan aan mij kan geven :+

Echt gisteren een shitload aan rfits gedaan met verschillende crusaders uit de crusader community, en het lijkt wel of iederen behalve ik die fucking flail heeft >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Vandread schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:45:
srsly.....

[...]

Staat erbij:

thx... wel beetje sneu dan...
Dan lijkt die Inna's toch beter met de sockets of ben ik hier dan verkeerd in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:12:
Lekker boots man! Zou het liefst eerst de shoulders krijgen ^^
Cain's gloves craften is idd een bitch..... ik was al blij toen ik dex/vit/chd had :+
Dat is ook wel de combinatie waar ik naar zoek. Trifecta lukt toch nooit denk ik. Gelukkig dropt de legendary material van Magda. En die is makkelijk te farmen op T2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

markklok schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:55:
Vanavond me WD maar weer eens aanslingeren... Hoeveel dmg m'n WIZ ook doet... de 8-10m crits van m'n fetish ga ik niet toppen
Kzou wel eens willen weten welke de criteria zijn voor een WD om aan zulke crits te komen....

...was men Barb een beetje beu gespeeld, en riften op T1 ging maar wat traagjes ...dus ben ik maar eens gaan kijken naar een WD.

De WD zag er echt fun uit, dus snel eentje naar lvl70gezet...maar mijn pets doen amper crits van 1M. Ben nu van build verandert naar een Spirit Barrage Acid Cloud met Zombiedogs, Riftwalk,Piranahdo en nen Gargantuan. ...en nu gaat ie wat beter.

Ik ondervond in men Pet-build (= Zombie dogs, Fetish army en Garg) dat die Fetish maar 20 seconden meelopen, dat de cooldowns te lang duurden....ging niet echt soepel.

Zijn er bepaalde breakpoints die je moet halen met gewoon Rare gear...om deftig T1/T2 te kunnen farmen met je WD? ik denk maar aan AS breakpoints of een minimum aan CHC of CHD? of cooldown? of extra physical % damage?

Niet iedereen vind zomaar even T&T's, MoJ's en een 4stuks van een Zuniset

Ondanks datte is de WD wel een leuke om mee te spelen...eens iets anders dan men Barbje

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Brain3 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Kzou wel eens willen weten welke de criteria zijn voor een WD om aan zulke crits te komen....
Mask of jeram met minimaal 90+ dmg op pets?
Physical dmg bonus

De meeste pets komen van je passive af die spawnen, en niet van je cooldown skill :)
mijn fetishes doen crits van 7m

redelijke gear, maar niet echt uber imho

Wel eindelijk een mirrorball met 2 missiles \o/

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 09-05-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Trouwens Vandread,

iemand op de D3 forums claimt dat zijn heart of the crashing wave dropte met 2 sockets
(in 2 rolls naar 3 gebracht)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/AlderaaN-2765/hero/782813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

KipCurreh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:23:
Trouwens Vandread,

iemand op de D3 forums claimt dat zijn heart of the crashing wave dropte met 2 sockets
(in 2 rolls naar 3 gebracht)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/AlderaaN-2765/hero/782813
Dat kan toch, dex en vit zitten er altijd op. En verder 2 random primaire stats. Een daarvan kan best twee sockets zijn. Wel een hele mooie chest trouwens. The Dream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Bokkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:17:
Ik zoek een crusader die meerdere gryfalcons heeft gevonden om samen mee te farmen, zodat als hij er nog een vind, die dan aan mij kan geven :+

Echt gisteren een shitload aan rfits gedaan met verschillende crusaders uit de crusader community, en het lijkt wel of iederen behalve ik die fucking flail heeft >_<
Ik heb hem ook. Bijzonder fijn wapen, maar equip altijd mijn BoP voor de single target fights, want dan is blessed shields echt ronduit slecht te noemen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Anno schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Dat kan toch dex en vit zitten er altijd op. En verder 2 random primaire stats. Een daarvan kan best twee sockets zijn. Wel een hele mooie chest trouwens. The Dream :)
Aaah ok, ik dacht dat het helemaal niet kon (socket) aangezien bij die Inna's de sockets wel vermeld worden...
Dus random magic properties kunnen ook sockets zijn :)

Jah zou die kerel zijn hele equipment wel willen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 14:57

Mad-Matt

TheDoctor#2181

lolgast schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:29:
[...]

Ik heb hem ook. Bijzonder fijn wapen, maar equip altijd mijn BoP voor de single target fights, want dan is blessed shields echt ronduit slecht te noemen ;w
Ik hoor ook bij het clubje die hem niet heeft :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
Bokkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:22:
[...]

Mask of jeram met minimaal 90+ dmg op pets?
Physical dmg bonus

De meeste pets komen van je passive af die spawnen, en niet van je cooldown skill :)
mijn fetishes doen crits van 7m

redelijke gear, maar niet echt uber imho

Wel eindelijk een mirrorball met 2 missiles \o/
de mijne met 79% laat de festishes ook 8+ miljoen critten, dus een top roll jeram is niet nodig, maar volgens mij is jeram wel een makkelijk te krijgen mask, ik ken eigenlijk geen WD's die em niet hadden na max 2000 shards oid, ik na 15 shards, maar met klote roll.

@Brain3

Ik zou zonder Zuni trouwens niet met fetish army spelen, en om mee te starten de "Default" build te nemen van Vampire bats/Garg - Wrathfull protector/Zombie dogs Burning of Leeching/Sprit walk met 2 skills naar keuze (bijv. Piranado of BBV of een signature spell). Met de passives sycopants, PtV, Mignight feast, grave injustice.

En dan gearen langzaam gearen naar Physical dmg, AS (let goed op de breakpoints, 2.01 moet met starter gear denk ik net haalbaal zijn als je een beetje mazzel hebt, 2.16 of 2.31 wat lastiger denk ik), CHC en CHD. Ik loop zelf met 34% physical, 2.16 AS, 38% CHC oid en iets van 370 CHD dacht ik, en met een 79% mask en een zo laagst mogelijk gerolde T&T lukt T3 makkelijk solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren begonnen met een excel sheetje bij te houden met data over m'n rifts, om efficiëntie te berekenen. Na 7 T1 rifts zit ik aan een gemiddelde van 8min per rift, 0.7legendaries en 0.14 souls }:|

Nog veel verbeteringen mogelijk voor mijn Wizard, alleen willen ze niet droppen -O- Mijn amulet was wel een leuke vondst, CHD zou nog beter zijn dan Int maar ik mag niet klagen met de eerste reroll poging :)

Als je CDR rond de 50% wilt behouden is het niet eenvoudig om snel in DPS te stijgen, shoulders en ringen zijn zowat een must met CDR tenzij je het op een source hebt. En een source rerollen begin ik vooralsnog niet aan, 30 of meer mogelijkheden 8)7

Een goeie Triumvirate zou leuk zijn maar so far no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
Bokkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:17:

Schrale troost, ik heb hem ook niet en een vriend van mij die ook crusader speelt ook niet.
We hebben allebij wel een jakangbord... heb zo'n beetje alle crusader weaps wel gevonden behalve deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KipCurreh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:30:
[...]
Aaah ok, ik dacht dat het helemaal niet kon (socket) aangezien bij die Inna's de sockets wel vermeld worden...
Dus random magic properties kunnen ook sockets zijn :)

Jah zou die kerel zijn hele equipment wel willen hehe
Bonus XP in z'n helm :') Je kan jou TF trouwens netzo hoog krijgen als de zijn als je de dmg rerolled.
Er is maar 1 manier om aan dezelfde gear te komen, spelen :P

Verder precies wat Anno zegt...

Mijn 1000storms heeft poison res, een vrij lage dex roll maar wel nog %life erop :)
Poison res is niet heel ongunstig, gisteren m'n eerste Andy's gevonden.... met cold dmg :| zonder CHC...

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 09-05-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:32:

De WD in kwestie

• Crit op helm rollen
  • Nieuwe Mojo
  • Betere (level 70) belt
Zijn de "pro" WD's het eens met mijn actieplan? Of kan ik het beter anders aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:49:
[...]

Zijn de "pro" WD's het eens met mijn actieplan? Of kan ik het beter anders aanpakken?
Opzich geen verkeerd actie plan, ik zou echter de skill rerollen, die armor roll op de chest kan best handig zijn en als je de skill niet gebruikt is het zonder om die skill damage te lopen. Je gooit gewoon een complete stat weg namelijk.

Ik ben echter verre van pro :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 09-05-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat je de beste damage haalt als je CHC en CHD balanced met 10%/100%, dus als je 35% CHC hebt, moet je rond de 350% CHD proberen te blijven, dan haal je het meeste uit je crit. Ik kan dit niet bevestigen maar ik ga hier altijd vanuit met rerolls e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:09:
Locust swarm rerollen naar sockets. Dat is 3x 280 int.

Je kunt ook nog goedkoop je linker ring rerollen. resource cost naar CHC of CHD.
*probeert in te loggen op account, failed grr gimme zuni... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:09:
Locust swarm rerollen naar sockets. Dat is 3x 280 int.

Je kunt ook nog goedkoop je linker ring rerollen. resource cost naar CHC of CHD.
Thanks.
Reroll op die ring zal CHC moeten worden, er zit al CHD op.

Moet nu vooral gold / mats hebben voor rerolls en gems. (25M gold en geen Imperial gems) 3 gems kosten dan al 29M gold. (en 243 Marquise gems).

Hoe gaan jullie overigens om met gevonden rares (die geen upgrade zijn)?
Ik hanteer nu de regel:
code:
1
value > 4000gold ? sell : salvage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:53:
in al mijn RoS speeltijd maar 1x SoJ geloot, fire/INT/VIT geloof ik.

Gister wel weer een goeie dag gehad voor me Barb, 2x RoRG gehad uit ~30 caches waarvan eentje met 7% en hoge AVG dmg, in 3 rolls ook 5,5% CC erop, erg fijn. Daarnaast uit dezelfde caches een mooi amu, met reroll dus ook avg dmg/CD/CC. Een reaper's bracer gerolld met gelijk 6%CC erop, dat ding kan dus naar wensen voor elke ele. build weer omgerolld worden, nu heb ik er physical op voor Avalanche en Ancient Spear.

In de laatste run dropten er nog een redelijke 300th spear en een paar earthquake set broek. Heb nu 4x jade, 2x earth quake, 2x zuni, dus kan niks gebruiken, maar het geeft weer moed om door te farmen. :)

De skill ancient spear/boulder toss is echt top zeg icm met avalanch CD (bedankt Arch voor de tip!) Echt lekker om toss/avalanch om de beurt te casten. Barb lijkt nu eindelijk ook wat damage te kunnen doen T3+ :)

tips zijn natuurlijk welkom. Mis nu in de build vooral sprint, mja wil eigenlijk wrenching smash niet opgeven door de fury en stun, keuzes keuzes....
ja je hebt nu een leuke combi zo :) gz

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:22:
[...]
...

Ik hanteer nu de regel:
code:
1
Ik sell eigenlijk of alles, of salvage alles. Afhankelijk van wat ik te kort kom. Probeer zo 1000 à 1500 Crystals te hebben, daarna sell ik standaard alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

[...]

Thanks.
Reroll op die ring zal CHC moeten worden, er zit al CHD op.

Moet nu vooral gold / mats hebben voor rerolls en gems. (25M gold en geen Imperial gems) 3 gems kosten dan al 29M gold. (en 243 Marquise gems).

Ik hanteer nu de regel:
code:
1
Rares laat ik liggen tenzij het rings, amulets zijn. Tenzij ik een tekort aan crafting materials heb. Alles oppakken vind ik zonde van de tijd als ik aan het riften ben. Gold krijg ik wel met bounties en riften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Anno schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:26:
[...]

Rares laat ik liggen tenzij het rings, amulets zijn. Tenzij ik een tekort aan crafting materials heb. Alles oppakken vind ik het zonde van de tijd als ik aan het riften ben. Gold krijg ik wel met bounties en riften.
beetje jammer tenzij je geneog gold hebt :) full stash met items is toch 50-60 k gold per run extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik hanteer nu de regel:
code:
1
Rares laat ik liggen tenzij het een ring of amu is. Blues raap ik wel op.

Alles wordt gesalvaged.

Maar ik heb geen gold te kort (nog 3.5B ofzo :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Alles wordt gesalvaged.

Das ook grappig, ik raap nooit blues op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Alles wordt gesalvaged.

heb ondertussen 800 mill uitgegeven en zit nu op 1.4 bill ...gold terug krijgen is nog niet een sterk punt op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

cybergi schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:28:
[...]

beetje jammer tenzij je geneog gold hebt :) full stash met items is toch 50-60 k gold per run extra
Ik heb inderdaad op dit moment genoeg gold. Maar als je dat niet hebt dan is het inderdaad de moeite waard.

Misschien ben ik ook wel gewoon lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja als ik vele miljoenen had raapte ik ook niets op :P Maar als je van ~200 mil naar ~100 mil gaat begint het wat krapper te worden en moet je toch wel wat oppakken. Volle inventory met ~24 items * 5k per item is toch meer dan 100k per volle inv.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 15:01
je kunt beginnen met Spaulders of Zakara, deze zorgen er voor dat al je items indestructable worden. hierdoor heb je geen repairkosten en verdien je aanzienlijk wat geld.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Nirrilith schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:37:
je kunt beginnen met Spaulders of Zakara, deze zorgen er voor dat al je items indestructable worden. hierdoor heb je geen repairkosten en verdien je aanzienlijk wat geld.
Die repaircosts vind ik nog alles meevallen. Zolang je niet doodgaat kost een rift je misschien 3k, meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Kom nu ook altijd arcane dust tekort, dus raap nu ook alle blues op. Yellows als ze geen omweg veroorzaken.

Gold is nog niet het probleem door de spaarrekening van voor ROS. Vooral gem upgraden kost veel gold zeg, en ik heb ook veel gold verspild aan unsoc'en, dat zou toch met 205 aangepakt worden?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 15:01
speel maar eens een uur rifts.... er van uitgaande dat je ong 10 min in een rift zit is dat toch 36K per uur wat je sowieso bespaard.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik salvage de rares uit de rifts en verkoop die ik van Kadala krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nirrilith schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:37:
Denk dat als je goede shoulders neemt met bijvoorbeeld een setbonus, je uiteindelijk meer winst haalt uit snellere kills/minder deaths, dan dat je repair costs bespaart met die Zakara's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Met HC vallen die repaircosts ook wel mee. Unsocken doe ik niet meer aan tenzij het een goed item is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
en over 6 week loopt iedereen te klagen wat ze met gold moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

oostland33 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:47:
en over 6 week loopt iedereen te klagen wat ze met gold moeten :)
dat denk ik niet :) zeker niet als je alle chars speeld en wilt gearen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door cybergi op 09-05-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Tot dat je gaat craften en je erachter komt dat je zo door een paar duizend essence heen gaat :P
Ik heb niet het idee dat ik hard door die dust heen ga. Heb er nu 2600+ en volgens mij blijf ik al een hele tijd rond dat aantal hangen. Weet in ieder geval zeker dat ik nog nooit meer dan 3000 heb gehad, want dan had ik dat gemerkt in mijn stash space O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
cybergi schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:50:
[...]

dat denk ik niet :) zeker niet als je alle chars speeld en wilt gearen ;)
gaat hard hoor als je al verzadigd bent kwa gear en nog grind voor laatste paar gearpieces, ben vorige week van 11m naar 72m (gisteren) gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Cybergi heeft wel gelijk want ik heb een groot aantal chars waar ik mee speel en mijn goud komt vaak in de buurt van de 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

oostland33 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:56:
[...]

gaat hard hoor als je al verzadigd bent kwa gear en nog grind voor laatste paar gearpieces, ben vorige week van 11m naar 72m (gisteren) gegaan
Ik aanvaard altijd schenkingen ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
NastyNickNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:57:
Cybergi heeft wel gelijk want ik heb een groot aantal chars waar ik mee speel en mijn goud komt vaak in de buurt van de 0 :)
Ik heb op de laatste dag van de AH voor 1 euro goud gekocht, kan nog wel een tijdje vooruit :x

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
zin in weekend man :D wil als ik de tijd vind dit te halen in ieder geval 2 nieuwe HC heroes op 70 hebben. en me crusader in ieder geval naar 450k dps halen. zit nu op 340k ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe hebben jullie de stash eigenlijk ingericht? De mijn alsvolgt:

Tab 1: White items
Tab 2: Items voor andere classes dan mijn main
Tab 3: Crafting mats (gems, souls) en random zooi (staff of herding, wings, dyes)
Tab 4: Items (voornamelijk legs) voor mijn main. Bijv. bounty gear met +movement speed etc. Of items die ik wil gebruiken als ik bijv. setbonussen zou verliezen.

Beetje onhandig dat de meest gebruikte tab, de crafting mats, op tab 3 zit ipv 1, maar heb geen zin om al die kleine items stuk voor stuk te gaan verplaatsen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:19
Voor de mensen die het nog niet beseften: als je socketed items salvaged krijg je gratis je gems terug. Dat doe ik dus sowieso met al mijn rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Hafermaut schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:02:
Voor de mensen die het nog niet beseften: als je socketed items salvaged krijg je gratis je gems terug. Dat doe ik dus sowieso met al mijn rares.
oooh thx, weer wat geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Volgens mij word het maken van GEMS (ook uit gear halen zonder het te destroyen) goedkoper in patch 2.0.5. Dus wacht anders even een paar dagen met gems maken etc tot de patch er is!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Angeloonie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:01:
Hoe hebben jullie de stash eigenlijk ingericht? De mijn alsvolgt:

Tab 1: White items
Tab 2: Items voor andere classes dan mijn main
Tab 3: Crafting mats (gems, souls) en random zooi (staff of herding, wings, dyes)
Tab 4: Items (voornamelijk legs) voor mijn main. Bijv. bounty gear met +movement speed etc. Of items die ik wil gebruiken als ik bijv. setbonussen zou verliezen.

Beetje onhandig dat de meest gebruikte tab, de crafting mats, op tab 3 zit ipv 1, maar heb geen zin om al die kleine items stuk voor stuk te gaan verplaatsen :P
Mijn stash is letterlijk alleen Gems (kleur bij kleur) en crafting mats :P

Pagina: 1 ... 25 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]