Even zonder gekkigheid, SORRY?Ricmaniac schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:07:
[...]
Mijn stash is letterlijk alleen Gems (kleur bij kleur) en crafting mats
Heb je maar 1 tabje? Want 4 tabs vol met gems is wat je noemt overdreven en zonde
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Even zonder gekkigheid, SORRY?Ricmaniac schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:07:
[...]
Mijn stash is letterlijk alleen Gems (kleur bij kleur) en crafting mats
nee wel meer tabs maar niks erinlolgast schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:10:
[...]
Even zonder gekkigheid, SORRY?
Heb je maar 1 tabje? Want 4 tabs vol met gems is wat je noemt overdreven en zonde
Tab 1. Crafting mats, gems, keystones.Angeloonie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:01:
Hoe hebben jullie de stash eigenlijk ingericht? De mijn alsvolgt:
Tab 1: White items
Tab 2: Items voor andere classes dan mijn main
Tab 3: Crafting mats (gems, souls) en random zooi (staff of herding, wings, dyes)
Tab 4: Items (voornamelijk legs) voor mijn main. Bijv. bounty gear met +movement speed etc. Of items die ik wil gebruiken als ik bijv. setbonussen zou verliezen.
Beetje onhandig dat de meest gebruikte tab, de crafting mats, op tab 3 zit ipv 1, maar heb geen zin om al die kleine items stuk voor stuk te gaan verplaatsen
Grappig, ongeveer exact hetzelfde, althans op SC.Angeloonie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:01:
Tab 3: Crafting mats (gems, souls) en random zooi (staff of herding, wings, dyes)
Tab 4: Items (voornamelijk legs) voor mijn main. Bijv. bounty gear met +movement speed etc. Of items die ik wil gebruiken als ik bijv. setbonussen zou verliezen.
Beetje onhandig dat de meest gebruikte tab, de crafting mats, op tab 3 zit ipv 1, maar heb geen zin om al die kleine items stuk voor stuk te gaan verplaatsen
*zucht*
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2014 12:31 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
1 - Gems/ringen/amu'sAngeloonie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:01:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Met name spreekt deze opzet mij wel aanlanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:30:
1 -> armor voor alts
2 -> wapens voor alts
3 -> crafting mats
4 -> gems
Battle.net || Strava
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
*zucht*
De nieuwe hellfire rings zijn gewoon de moeite niet waard.retlaw schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:23:
Zijn er mensen die al nieuwe machines hebben gemaakt eigenlijk? In de clan hoor ik er weinig over. Kan zelf nog niet heel veel machines maken en moet ook even uitzoeken hoe het nu precies zit...
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2014 13:26 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
PSN ID = OTL002
*zucht*
Omdat je die nodig hebt voor craften helaas.Boldarak schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:26:
Ik ben er een tijdje uitgeweest na de mindere ervaring met vanilla. Maar waarom zou je white items in je stash stoppen?
Je hebt ze nodig om te craften. Elke legendary item wat je craft heeft een white als basis nodig.Boldarak schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:26:
Ik ben er een tijdje uitgeweest na de mindere ervaring met vanilla. Maar waarom zou je white items in je stash stoppen?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Aha Thanks, ga eens op zoek naar welke!Anno schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:27:
[...]
Je hebt ze nodig om te craften. Elke legendary item wat je craft heeft een white als basis nodig.
PSN ID = OTL002
Verwijderd
Over het algemeen alle level 70 armor delen met de naam "Ascended", daarnaast (zo goed als) alle lvl 70 white wapens.
En geloof me, 't is balen als je alles hebt om iets een paar x te kunnen craften, en dan zien dat je de whites vergeten bentAnno schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:27:
[...]
Je hebt ze nodig om te craften. Elke legendary item wat je craft heeft een white als basis nodig.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Verwijderd
Of dat je uren in Ruins of Corvus een wit wapen zoekt, niet vindt. Vervolgens een geweldige 1h vindt in een Rift en binnen 5 minuten dat witte wapen looten wat je nodig HAD.KipCurreh schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:39:
[...]
En geloof me, 't is balen als je alles hebt om iets een paar x te kunnen craften, en dan zien dat je de whites vergeten bent
Met zulk misfortuin zou ik nog wel kunnen leven denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Of dat je uren in Ruins of Corvus een wit wapen zoekt, niet vindt. Vervolgens een geweldige 1h vindt in een Rift en binnen 5 minuten dat witte wapen looten wat je nodig HAD.
[ Voor 13% gewijzigd door Neelon op 09-05-2014 13:55 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Hoeveel gold heeft dat je toen opgeleverd?Bospa01 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:59:
[...]
Ik heb op de laatste dag van de AH voor 1 euro goud gekocht, kan nog wel een tijdje vooruit :x
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Hardware Fanaat
Wat is het verschil tussen dat en het uitgeven aan bier in de kroeg?NastyNickNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:06:
Klinkt misschien dom maar ook al is een euro niet veel geld het gaat tegen mijn principes is om extra geld (naast de aankoop van het spel zelf) aan een spel uit te geven.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
*zucht*
Welke principes zijn dat dan precies? Je geeft wel geld uit aan een game, maar niet in een game?NastyNickNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:06:
Klinkt misschien dom maar ook al is een euro niet veel geld het gaat tegen mijn principes is om extra geld (naast de aankoop van het spel zelf) aan een spel uit te geven.
Ik denk onder het principe dat hij ingame alles zelf gefarmed wil hebben (en niet door <insert random>. De game heb je sowieso nodig om dat te kunnen doen.Bosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Welke principes zijn dat dan precies? Je geeft wel geld uit aan een game, maar niet in een game?
Ik zie het verschil niet eerlijk gezegd.
here we go again lolBosmonster schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Welke principes zijn dat dan precies? Je geeft wel geld uit aan een game, maar niet in een game?
Ik zie het verschil niet eerlijk gezegd.
*zucht*
Dat was zijn principe niet. Het principe ging om het uitgeven van geld in een game. Dat kan ook esthetisch zijn.Suicyder schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Ik denk onder het principe dat hij ingame alles zelf gefarmed wil hebben (en niet door <insert random>. De game heb je sowieso nodig om dat te kunnen doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2014 14:23 ]
Hardware Fanaat
Wat zat dat zijn geweest, hooguit 20m oid?gustaveau schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:30:
Maar hoeveel leverde 1 euro nou op aan gold vlak voor sluiting van de AH?
Toen ik D3 vanilla beu was lang getwijfeld om mijn +/- 200mil gold te verkopen - en toen was het toch niks meer waard. Gelukkig maar, achteraf bekekenBokkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:09:
Ik heb gewoon gold teruggekocht met het geld wat ik verdiend had op rmah
Heb er ook nog een deel van ros mee betaaltd eigenlijk, moest beetje aanvullen omdat ik altijd alleen b.net balance gebruikt hebt, en nu staat mijn b.net balance dus weer netjes op 0 ^^
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
57% Critical Hit Damage is niet veel. Als het Critical Hit Chance is is het wel netjes, maar kun je best iets inleveren. Maar blijft simpel: meer is altijd beter.ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:32:
vraagje, ben met een strafe build bezig. Hoeveel crit hit damage is ok om te hebben. Ik zit nu op 57% maar het het idee dat dat wat overkill is en wellicht kan ik dan omzetten voor wat meer toughness?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik neem aan dat je critical hit chance bedoeld?EricNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:33:
[...]
57% Critical Hit Damage is niet veel. Als het Critical Hit Chance is is het wel netjes, maar kun je best iets inleveren. Maar blijft simpel: meer is altijd beter.
volgens mij was 10 euro 300 mill ofzoiets een half jaar geledengustaveau schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:30:
Maar hoeveel leverde 1 euro nou op aan gold vlak voor sluiting van de AH?
Ja CC natuurlijk.Nitrogun schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:36:
Overkill? als je overkill hebt dan speel je te laag niveau. Overkill bestaat niet als je op het juiste niveau speelt. Wel is het aan te raden om een balans te vinden tussen crit chance en crit dmg. meeste mensen houden 1/10 aan.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
[ Voor 18% gewijzigd door NastyNick op 09-05-2014 14:50 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
T6 kunnen spelen ben je deels afhankelijk van deze 2 stats inderdaad.ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:42:
[...]
De vraag is meer, is 57% meer iets voor end game/gear en T6 achtige zaken of is minder daar ook voldoende voor. ik bedoel 45 is waarschijnlijk te laag, 60 is misshien iets te veel van het goede...
Hardware Fanaat
Dat is prima als dat jouw mening is.NastyNickNL schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:47:
Dat zeg ik het klinkt dom maar ik wil gewoonweg geen profijt hebben door geld uit te geven terwijl je het zelf met spelen ook kunt halen. Verkeerde vergelijking misschien maar ik laat iemand anders tegen betaling ook niet mijn char 100 paragonlevels laten op trainen.
Maar nogmaals dit zijn mijn principes en ik wil niet laatdunkend doen tov mensen die dit wel hebben gedaan.
ok nou ja, zoals ik als zei ben ik met een strafe build (DH) bezig. T6 ga je daar niet mee redden, maar ik wil hem gebruiken om snel bounties en rifts op T1 te kunnen doen. Ben nu druk gear aan het farmen op expert geloof ik, maar vanavond ga ik T1 maar eens proberen om te kijken of dat te doen is.Nitrogun schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:49:
[...]
T6 kunnen spelen ben je deels afhankelijk van deze 2 stats inderdaad.
Echter ligt het aan je class en build hoeveel je echt nodig hebt om goed uit de voeten te kunnen. Alles draait om balans en dat is in D3 erg moeilijk om helder en concreet advies te geven. Je moet elemental DMG en dergelijke ook mee laten wegen en uiteraard je toughness. In sommige builds heb je reduce cooldown nodig, dat betekend weer dat je andere stats wat lager zullen zijn.
Ik speel zelf nu T4 en heb de indruk dat je voor T6(fatsoenlijke te kunnen spelen) echt een ROS set(torment only) met degelijke stats nodig hebt. Deze sets hebben over het algemeen game changing modifiers.
Heb je anders een linkje naar je Bnet profiel dan kunnen de DH experts je vast een goed advies geven. Overigens hoor ik daar niet bij.. ik speel voornamelijk Wizard en Crusader.ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:55:
[...]
ok nou ja, zoals ik als zei ben ik met een strafe build (DH) bezig. T6 ga je daar niet mee redden, maar ik wil hem gebruiken om snel bounties en rifts op T1 te kunnen doen. Ben nu druk gear aan het farmen op expert geloof ik, maar vanavond ga ik T1 maar eens proberen om te kijken of dat te doen is.
Hardware Fanaat
Met mijn huidige fire DH gear is een strafe build op T1 prima te doen. T2 gaat ook nog prima maar T3 wordt wat langzaam. Ik heb genoeg CHC (67%) om strafe permanent op te houden met preparation-punishment en night stalker.ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:55:
[...]
ok nou ja, zoals ik als zei ben ik met een strafe build (DH) bezig. T6 ga je daar niet mee redden, maar ik wil hem gebruiken om snel bounties en rifts op T1 te kunnen doen. Ben nu druk gear aan het farmen op expert geloof ik, maar vanavond ga ik T1 maar eens proberen om te kijken of dat te doen is.
Nadeel van deze build is dat een DH al redelijk zwak is qua facetanking, en dat is wel redelijk wat ik aan het doen ben
[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 09-05-2014 15:04 ]
goed punt....let wel, dit is nog in "aanbouw" er is zat gear die nog te vervangen is.....Nitrogun schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:56:
[...]
Heb je anders een linkje naar je Bnet profiel dan kunnen de DH experts je vast een goed advies geven. Overigens hoor ik daar niet bij.. ik speel voornamelijk Wizard en Crusader.
Hardware Fanaat
Probeer iig magefist en cindercoat te gokken bij Kadala, daarmee schiet je al enorm op!ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:05:
[...]
goed punt....let wel, dit is nog in "aanbouw" er is zat gear die nog te vervangen is.....
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/37542913
Ga eerst voor de Magefist dan, veel grotere kans dat je die krijgt dan de cinderWolf schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:09:
[...]
Probeer iig magefist en cindercoat te gokken bij Kadala, daarmee schiet je al enorm op!
*zucht*
Om wat fabeltjes de wereld uit te helpen:_Peter2_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:44:
Er wordt volgens mij wel vaker gesproken over een verhouding tussen CHC en CHD van 1:10 wat optimaal zou zijn.
Voor een Wiz zou ik eerder meer CHC willen vanwege APOC.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2014 15:36 ]
Ik vind zelden tot nooit goede wapens (meeste heb ik gekregen) maar wel 4x cindercoat en 3x megafist gevonden... Tja RNG?!?...sleepwalkerbe schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:10:
[...]
Ga eerst voor de Magefist dan, veel grotere kans dat je die krijgt dan de cinder
Hardware Fanaat
Preparation- Punishment en Night stalker.Raoul.TLS schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:56:
Hoe houden jullie strafe permanent op ?
[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 09-05-2014 16:28 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Zal als je een improved ascended hebt, zal dit een beter resultaat geven met rolls dan een gewone ascendend ?Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Over het algemeen alle level 70 armor delen met de naam "Ascended", daarnaast (zo goed als) alle lvl 70 white wapens.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Was de 1e zin een vraag of een feit?sabriel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:22:
[...]
als je een improved ascended hebt, zal dit een beter resultaat geven met rolls dan een gewone ascendend. Je gebruikt een betere versie van de white item als basis ?
Nee, een Ascended item geeft een beter resultaat dan een Improved Ascended item. Die laatste kun je namelijk niet gebruiken voor crafts.sabriel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:22:
[...]
als je een improved ascended hebt, zal dit een beter resultaat geven met rolls dan een gewone ascendend. Je gebruikt een betere versie van de white item als basis ?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Cheeseburger Addict
Kan niet, je kunt geen Superior items gebruiken hiervoor, evenals Cracked.sabriel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:22:
[...]
Zal als je een improved ascended hebt, zal dit een beter resultaat geven met rolls dan een gewone ascendend ?
Je gebruikt een betere versie van de white item als basis
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hardware Fanaat
Op lagere torment werkt het prima omdat je niet hoeft te stoppen met lopen. Alles om je heen valt gewoon dood neer. Je clearspeed is er dus gigantisch hoog mee.Raoul.TLS schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:27:
Je blijft dan contunu Strafe
En werkt dat een beetje goed.
Ok je hoeft niet meer te mikken schiet alles wat binnen je bereik is .
[...]
En als je ooit zoveel mazzel hebt dat je een hexing pants of mr yo/ho/ko/lo/po (of wat dan ook) krijgt dan kun je daar weer wat van afwijken.Raoul.TLS schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:27:
Je blijft dan contunu Strafe
En werkt dat een beetje goed.
Ok je hoeft niet meer te mikken schiet alles wat binnen je bereik is .
[...]
Hardware Fanaat
Die pants zijn makkelijker aan te komen door een lvl 34 maat van je te joinen in adventure mode en dan broekjes te gaan gokken. Daar zijn er maar drie legendary broekjes die je kan krijgen (alsnog is de kans maar 5% dat het die pants zijn maar dat is al dubbel zo hoog als op lvl 70).ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:33:
[...]
En als je ooit zoveel mazzel hebt dat je een hexing pants of mr yo/ho/ko/lo/po (of wat dan ook) krijgt dan kun je daar weer wat van afwijken.
Deze pants geven 25% resource regen en damage als je beweegt (=strafed)
Eigenlijk is dat de reden dat ik mijn DH weer in leven heb geblazen, maar ik moet zeggen dat ook zonder die items het weer leuk speelt..
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Vandread schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:58:
Je weet ook dat je items kan rerollen met de mystic he.... (zo te zien heb je dat nog niet gedaan)
Het klopt dat het hier gaat om Focus en Restraint - het gaat om de set bonus: "Your resource spenders deal 50% more damage while you are at full resource" - deze heeft een super effect op een 'blessed shield' (voor een crusader)Mofkees schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:00:
weet iemand eigenlijk waarom de ring set Bastions of Will zo goed zou zijn? Die hebben de laagste dropkans maar volgens mij zijn ze gewoon FS?
http://eu.battle.net/d3/en/item/focus
http://eu.battle.net/d3/en/item/restraint
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
[ Voor 4% gewijzigd door MicScott op 09-05-2014 17:54 ]
Ongeveer 12,04m per euro (het was EUR 83 voor een miljard).
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Een lvl 70 laten meelopen ... bij voorbeeld door rifts te completen, keeps runnen, etc.MicScott schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:52:
Heeft iemand tips voor het levelen van een gloednieuw personage op een eerder ongebruikte account?
Ik kan met deze account dus géén adventures doen en ook nog niet op Master/Torment spelen.
Ik kan dus ook geen rifts doenVidra schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:55:
[...]
Een lvl 70 laten meelopen ... bij voorbeeld door rifts te completen, keeps runnen, etc.
Tuurlijk wel - de game openen met een lvl 70 en de low lvl inviten, dat werkt bij mij gewoon hoorMicScott schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:04:
[...]
Ik kan dus ook geen rifts doenIk heb al geprobeerd om gewoon door de acts te racen met een lvl 70 maar dat schiet voor geen meter op kwa xp.
[ Voor 27% gewijzigd door Vidra op 09-05-2014 18:07 ]
Sorry, ik had het niet duidelijk gemaakt dat deze tweede account geen RoS heeft. Vanilla D3 en het personage is level 10.Vidra schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:05:
[...]
Tuurlijk wel - de game openen met een lvl 70 en de low lvl inviten, dat werkt bij mij gewoon hoor
Wat wij ook vaak doen is om rift runnen en dan even switchen naar een alt voor de xp19m xp per run is lekker meegenomen met een laag lvl char
Daarnaast even een legacy cain setje als je lvl 23 bent, een legacy leoric signet, een rode gem in je helm, etc.
Dat heb ik ergens gelezen ja! en klopt het ook dat je char ook nog van invloed is. dwz, je kunt beter met een monk gokken dan met een DH? Ik heb dan wel geen monk, maar volgens mij is de kans bij een crusader net zo hoog. die strength reroll ik dan welWolf schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:49:
[...]
Die pants zijn makkelijker aan te komen door een lvl 34 maat van je te joinen in adventure mode en dan broekjes te gaan gokken. Daar zijn er maar drie legendary broekjes die je kan krijgen (alsnog is de kans maar 5% dat het die pants zijn maar dat is al dubbel zo hoog als op lvl 70).
Je kunt de droprate gewoon opzoeken in de tabel. Voor deze pant kan je het best gokken met een Crusader.ZTeeVeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:25:
[...]
Dat heb ik ergens gelezen ja! en klopt het ook dat je char ook nog van invloed is. dwz, je kunt beter met een monk gokken dan met een DH? Ik heb dan wel geen monk, maar volgens mij is de kans bij een crusader net zo hoog. die strength reroll ik dan wel
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Andersom. De specifieke legendaries kunnen alleen uit de caches droppen.TheAmassama schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:00:
Zonet een legendary ring uit een Act 1 (normal) Horadric cube gekregen. Ik helemaal blij in de gedachten dat ik een RoRG had gevonden. Helaas bleek het een Stolen Ring te zijn. Dat zou toch niet moeten kunnen? Aangezien uit die cubes alleen specifiek legendaries kunnen komen?
[ Voor 21% gewijzigd door Vandread op 10-05-2014 16:34 ]
Verwijderd
Tja, dan zal je toch keeps 2/3 moeten gaan runnen met de low lvl char als leecherMicScott schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Sorry, ik had het niet duidelijk gemaakt dat deze tweede account geen RoS heeft. Vanilla D3 en het personage is level 10.
GratzVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:09:
Off-topic, Paragon 100 op HC ;D!
[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 10-05-2014 20:24 ]
Verwijderd
Magic find was helemaal de grond in generfedVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:45:
Heeft iemand ervaring met de Cain's Destiny set? Heeft die 50% Magic Find merkbaar impact? Ben nu namelijk bezig met het maken van die set maar na 4 keer de boots te craften heb ik steeds slechte stats, begin me af te vragen of het het allemaal wel waard is
[ Voor 19% gewijzigd door kihon op 11-05-2014 00:22 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Verwijderd
Oke thanks, dan ga ik niet meer verder proberenkihon schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:20:
[...]
Magic find was helemaal de grond in generfed
"Magic find was too powerful and became a requirement to find any loot in Diablo 3, which is why it was heavily nerfed: magic find has been removed entirely from paragon and from future rare gear (. There are items in Reaper of Souls that have magic find as a stat (e.g., Nagelring or Cain's Set), but it is not worth it to sacrifice a lot of damage for a small amount of magic find."
valt reuze mee. Je moet het alleen in verhouding zien. Mocht het weinig tot geen limitaties hebben dan is het het zeker waard. Er wordt ongeveer gezegd dat je 10% leg chance erbij krijgt per torment lvl. Ik kan zo even een link niet vinden, maar het komt hier op neer dat 100% mf één torment lvl scheelt. Dat vind ik nog best redelijk.kihon schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:20:
[...]
Magic find was helemaal de grond in generfed
"Magic find was too powerful and became a requirement to find any loot in Diablo 3, which is why it was heavily nerfed: magic find has been removed entirely from paragon and from future rare gear (. There are items in Reaper of Souls that have magic find as a stat (e.g., Nagelring or Cain's Set), but it is not worth it to sacrifice a lot of damage for a small amount of magic find."
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Cain set maak je imho niet voor de 50% MF, maar voor de 8% AS als je spec daarvan profiteerd, 50% MF / 50% exp is dan een bonus als je een ROGR hebtVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:45:
Heeft iemand ervaring met de Cain's Destiny set? Heeft die 50% Magic Find merkbaar impact? Ben nu namelijk bezig met het maken van die set maar na 4 keer de boots te craften heb ik steeds slechte stats, begin me af te vragen of het het allemaal wel waard is
Die Cain set is nuttig hoor, maar niet voor de MF bonus. Met twee stuks heb je 8% attack speed. Dat zijn leuke placeholders totdat je betere items hebt. In jouw geval zou ik zeker een setje maken.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:26:
[...]
Oke thanks, dan ga ik niet meer verder proberen
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Mooie scoreVerwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 02:56:
Zo zeg wat een avond het begon met pox faulds daarna een TF iets later ice climbers en als laatse nog een soj. Ice climbers op HC zijn zo relax
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
GratzVandread schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 01:45:
Toch maar aughilds bracers/shoulders gecraft, viel eigenlijk nog mee! 3 a 4 setjes.
Kreeg ik eindelijk monk set shoulders.... f*cking monkey staff shoulders....
En eindelijk mijnc TF boven de 2400dps
cprotax
Ik ben niet zo'n fan van mammoth hydra, maar ik ga raden dat je meeste damage van je magic missile komt. Als je eens wat anders wil proberen kan je altijd meteor nemen i.p.v. hydra. Met meteor shower als rune wipe je al heel snel mobs weg. Enige nadeel is dat je wel een beetje tanky moet zijn, T4 en daarboven wordt al snel lastiger helaasBokkie schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:10:
1m Elemental dps doorbroken.. niet op mijn crusader, ook niet op mijn WD wat ik eerder verwacht had..
nee op mijn wiz >_< http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277
Mirror bal van Kadala, gloves van kadala, axe had ik nog liggen.
Snel wat in elkaar gedraait met build na wat onderzoek.. Ziek dit. Kan ook nog met een azurewraith en cold build een gruwlijke cc wiz maken. Alleen op T4 ga ik dus nog wel hard kapotPro wizards die ook met een soorgelijke build rondlopen die tips hebben?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq