Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:29:
Maar weet iemand een goeie site met informatie van sets en items? want ik ben soms opzoek naar gear maar weet niet of ik dat via bloodshards kan halen of dat ik een plan moet krijgen en moet craften of dat het ergens dropt enzo :P
Je kan alles van Kadala krijgen behalve class specific set items

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

calimity drop is wel erg laag ...wtf

Die will ik heel erg graag nog hebben op me DH

[ Voor 40% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 14:34 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:34:
calimity drop is wel erg laag ...wtf

Die will ik heel erg graag nog hebben op me DH
Ondanks dat alles heb ik toch op mijn crusader van het weekend uit een goblin op T4 Natalya's Slayer gekregen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:36:
[...]

Ondanks dat alles heb ik toch op mijn crusader van het weekend uit een goblin op T4 Natalya's Slayer gekregen :P
Giev! }:O

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wat ik ook erg jammer vind is dat me profile 500k dps minder aan geeft..

Damage1078420
Toughness4081290
Healing1656

ik heb in game 1.535 mill dps... website van diablo ziet me 3 set nats niet en ben dus na dat ik die aan heb gedaan 100k dps gedropt ...verder heb ik 8.9 mill tougness unbuffed en diablo page geeft maar 4 mill aan wtf ...wanneer gaan ze dit fixen ..als ik naar me ingame dps kijk ben ik nu top 20 van europa maar als ik diablo page mag geloven dan ben ik ver weg daar van ..vind ik best kut trouwens

het zelfde geld voor diablo progress waar ik meer dex zie dan op de diablo page ...bahh

[ Voor 7% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:36:
[...]

heb hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik ben dit weekend begonnen met diablo en ben nu aan het spelen op een crusader. Heeft het zin voor mij om act 1 meteen op hard te doen of maakt dat niet zo heel veel verschil? De bonux xp is wel fjin en overleef het prima op dit moment..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zag ik ja, maar wilde alleen maar aangeven dat rng = rng (ongeveer dan :P ) omdat ik een low drop wapen op een off-class char kreeg.

Wat dat betreft zou ik eigenlijk nog een paar wijzigingen zien in kadala's wapenlijst.zoals een aparte item voor crusader shields.

Ben wel al blij dat ze gaan patchen dat je alleen maar wapens krijgt die je kan gebruiken straks.
hmr schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:43:
Ik ben dit weekend begonnen met diablo en ben nu aan het spelen op een crusader. Heeft het zin voor mij om act 1 meteen op hard te doen of maakt dat niet zo heel veel verschil? De bonux xp is wel fjin en overleef het prima op dit moment..
Als je ook parapoints te besteden hebt, gewoon op torment 6 knallen en gaan.

Als het te lastig wordt schroef je hem gewoon omlaag.

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 05-05-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:44:
[...]

Zag ik ja, maar wilde alleen maar aangeven dat rng = rng (ongeveer dan :P ) omdat ik een low drop wapen op een off-class char kreeg.

Wat dat betreft zou ik eigenlijk nog een paar wijzigingen zien in kadala's wapenlijst.zoals een aparte item voor crusader shields.

Ben wel al blij dat ze gaan patchen dat je alleen maar wapens krijgt die je kan gebruiken straks.

[...]

Als je ook parapoints te besteden hebt, gewoon op torment 6 knallen en gaan.

Als het te lastig wordt schroef je hem gewoon omlaag.
idd is wel handig ...volgens mij gaan ze ook patchen dat je straks niet meer op normal drops krijgt uit de chest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:38:
Wat ik ook erg jammer vind is dat me profile 500k dps minder aan geeft..

Damage1078420
Toughness4081290
Healing1656

ik heb in game 1.535 mill dps... website van diablo ziet me 3 set nats niet en ben dus na dat ik die aan heb gedaan 100k dps gedropt ...verder heb ik 8.9 mill tougness unbuffed en diablo page geeft maar 4 mill aan wtf ...wanneer gaan ze dit fixen ..als ik naar me ingame dps kijk ben ik nu top 20 van europa maar als ik diablo page mag geloven dan ben ik ver weg daar van ..vind ik best kut trouwens

het zelfde geld voor diablo progress waar ik meer dex zie dan op de diablo page ...bahh
Je moet rekenen dat de top 20 van europa datzelfde probleem heeft dus daar zal je niet terecht komen als ze het fixen.

En ja het is kut dat sommige stats op items verkeerd zijn in de armory.

Het minste wat ze kunnen doen is setbonuses en paragon meetellen in het verhaal. Dat ze dat niet meetellen vind ik zo'n bullshit!

Edit: Paper DPS zegt ook niet alles. Volgens armory heb jij dik 300k meer dps dan ik maar op dprogress heb ik 300k elemental elite dps meer dan jij, en ook een bak meer toughness overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 05-05-2014 14:49 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:47:
[...]

Je moet rekenen dat de top 20 van europa datzelfde probleem heeft dus daar zal je niet terecht komen als ze het fixen.

Het minste wat ze kunnen doen is setbonuses en paragon meetellen in het verhaal. Dat ze dat niet meetellen vind ik zo'n bullshit!

Edit: Paper DPS zegt ook niet alles. Volgens armory heb jij dik 300k meer dps dan ik maar op dprogress heb ik 300k elemental elite dps meer dan jij, en ook een bak meer toughness overigens.
bij sommige mensen wordt het mee geteld en veel mensen niet ;) je kan me niet zeggen dat ze nog eens 500 k meer dps hebben als me char :) klopt geen zak van.. dan heb ik het over paper dps en niet edps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:47:
[...]

dat mag zo zijn maar als me stats niet goed weer gegeven worden kan je ook niet goed verglijken ;)

verder heb ik ook nog de set bonus en soj etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:00:
Reset je paragon punten eens en vergelijk nog eens ;)
Volgens mij kan het dan best kloppen dat je op ~1,3m sheet dps zit.
was het maar zoo...

Damage 1078420

dit staat op me profile bij blizzz....

ga ik vanavond ff doen en dan post ik weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:02:
Ik ga ook _nooit_ van battle.net uit maar van diabloprogress :)
Diablo progress haalt me stats van me blizz page ...dus als die niet klopt klopt diablo progress ook niet :)

het enige wat goed aangegeven wordt is de dex ...op diablo progress terwijl me dex op de blizz site verkeerd staat :)

dus kort om shoot me ...4 mill tougness LOL geloof je het zelf ik speel t6 ondertussen ...met 4 mill toughness ? ROFL

[ Voor 12% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:57:
[...]

bij sommige mensen wordt het mee geteld en veel mensen niet ;) je kan me niet zeggen dat ze nog eens 500 k meer dps hebben als me char :) klopt geen zak van.. dan heb ik het over paper dps en niet edps ;)
Dit is mij ook wel opgevallen idd.

Ik zit op 1.050.000 ofzo op Diabloprogress, maar ingame op 1.500.000 ofzo unbuffed. Terwijl de hoogste profile DPS op Diabloprogress op 1.8M+ zit. Dat zou volgens diezelfde berekening ruim 2.5M unbuffed paperdoll moeten zijn..

Dat is gewoon schier onmogelijk zonder paragon points e.d. mee te rekenen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50
hmr schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:43:
Ligt eraan of je een Softcore of Hardcore heroe speelt. ik heb zelf van level 1 tot 70 op Hard kunnen spelen zonder dood te gaan.

Maar dan moet je wel vanaf het begin gelijk hard spelen.

Als je op softcore speelt zou ik gewoon gelijk expert doen. Die bonus exp is echt relaxt en als je dan eventueel dood gaat maakt het toch niet uit

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Arch: Daarom staat er op diabloprogress ook:
Corrected DPS: 1,289,702.13 (with set bonuses)
Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:04:
[...]

Dit is mij ook wel opgevallen idd.

Ik zit op 1.050.000 ofzo op Diabloprogress, maar ingame op 1.500.000 ofzo unbuffed. Terwijl de hoogste profile DPS op Diabloprogress op 1.8M+ zit. Dat zou volgens diezelfde berekening ruim 2.5M unbuffed paperdoll moeten zijn..

Dat is gewoon schier onmogelijk zonder paragon points e.d. mee te rekenen.
Is wel mogelijk, zijn alleen squishy as f*ck en met een aantal legacy items
http://eu.battle.net/d3/e...enth0s-2445/hero/42256710

[ Voor 78% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:05:
Daarom staat er op diabloprogress ook:
hij neemt me nats set bonus niet mee toen ik hem aan gedaan heb ben ik 100 k achter uit gegaan ....maar je kan me niet vertellen dat het klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

i know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:03:
[...]

Diablo progress haalt me stats van me blizz page ...dus als die niet klopt klopt diablo progress ook niet :)

het enige wat goed aangegeven wordt is de dex ...op diablo progress terwijl me dex op de blizz site verkeerd staat :)
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Iedereen zijn armory stats zijn te laag en dik ook. Ook die van mij, daarin ben jij niet uniek!

Ik zit op me armory op iets meer dan 700k en ingame op 1,1m. Ik heb echter 72% bonus fire damage en 44% elite, jij 15% fire en 28% elite. Daarom kom ik hoger uit dan jij.

Mijn stats en set bonuses worden op diabloprogress net zo hard gewogen als de jouwe, en ook net zo hard als de top 20 mensen.

Face it, hebt gewoon te weinig elemental damage bonuses om dat te halen. Je pDPS is hoog, maar wegens gebrek aan elemental kom je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:08:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Iedereen zijn armory stats zijn te laag en dik ook. Ook die van mij, daarin ben jij niet uniek!

Ik zit op me armory op iets meer dan 700k en ingame op 1,1m. Ik heb echter 72% bonus fire damage en 44% elite, jij 15% fire en 28% elite. Daarom kom ik hoger uit dan jij.

Mijn stats en set bonuses worden op diabloprogress net zo hard gewogen als de jouwe, en ook net zo hard als de top 20 mensen.

Face it, hebt gewoon te weinig elemental damage bonuses om dat te halen. Je pDPS is hoog, maar wegens gebrek aan elemental kom je er niet.
LoL.... ik weet echt wel wat je bedoeld... maar gioed als je het niet wil snappen laat maar dan lol.

4 mill toughness dan vs bijna 9 mill tougness ...leg dat verschil uit dan ?

Dex verschil ?

zo kan ik wel door gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Waarom doen mensen dat dan niet, maar blijven ze allemaal dezelfde items najagen :P
Wat doet men niet, begrijp je even niet :)

De items die men najaagd zijn legs met een specifiek iets extra's, de andere items zijn random iets.
Een leg mainstat/vit/res all en 2sock is hetzelfde op een gedropte leg als een zelf gemaakte leg, op die paar legs na die iets specifieks hebben.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Diabloprogress staat: Critical Hit Chance: 53.50%
Klopt helemaal als ik basestat (5) + je items inc set bonus nareken :)
Nogmaals: ex skillbonus, ex paragonpunten kom je waarschijnlijk ingame op die ~1,3m sheet dps uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:10:
Op Diabloprogress staat: Critical Hit Chance: 53.50%
Klopt helemaal als ik basestat (5) + je items inc set bonus nareken :)
Nogmaals: ex skillbonus, ex paragonpunten kom je waarschijnlijk ingame op die ~1,3m sheet dps uit.
ok dus reken dan maar uit 1.3 mill dps plus set plus elemental plus vs elite ...dan klopt het nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pstalman schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:10:
[...]

Wat doet men niet, begrijp je even niet :)

De items die men najaagd zijn legs met een specifiek iets extra's, de andere items zijn random iets.
Een leg mainstat/vit/res all en 2sock is hetzelfde op een gedropte leg als een zelf gemaakte leg, op die paar legs na die iets specifieks hebben.
Ik doelde op het feit dat het een uitdaging is om met de niet standaard items een high dps build te maken.
dus creatief zijn met andere setbonusses etc

jij zegt vervolgens dat dat te makkelijk is :P en ik vraag dus waarom men dat dan niet doet als dat zo makkelijk is.

tuurlijk zijn er game defining items die een bepaalde ability booste, maar die hebben geen invloed op paperdps.

Er zijn zoveel items die wat aparts doen, ok ze zijn niet allemaal even goed, maar toch kan je een heel eind komen als je daaromheen je items afstemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:09:
[...]

LoL.... ik weet echt wel wat je bedoeld... maar gioed als je het niet wil snappen laat maar dan lol.

4 mill toughness dan vs bijna 9 mill tougness ...leg dat verschil uit dan ?

Dex verschil ?

zo kan ik wel door gaan ...
Toughness en dex verschil komen allemaal uit paragon punten voort. Daar krijg je dex, all resist en armor van en niet zo'n beetje ook. Dat verklaart het verschil.

Volgens diabloprogress heb jij 9668 dex. Klopt dat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Toughness en dex verschil komen allemaal uit paragon punten voort. Daar krijg je dex, all resist en armor van en niet zo'n beetje ook. Dat verklaart het verschil.

Volgens diabloprogress heb jij 9668 dex. Klopt dat beter?
ja daar klopt het wel . en beetje ik mis nog 140 dex van me paragon points ;) . op de blizz page niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Het is toch algemeen geweten dat:
  • de Battle.net Armory geen rekening houdt met paragon / passives / set items / elemental damage
  • Diabloprogress een aparte berekening doet voor elemental & set items maar alsnog geen rekening houdt met paragon / passives
Daarnaast is de Armory niet altijd correct, zo heb ik al veel offhands zien staan met foutieve +dps. Of dit al dan niet correct in de berekening zit weet ik niet.

Al bij al is Diabloprogress wel een goede vergelijkingstool. Je hebt ook nog minder bekende sites zoals diablo3ladder waar je nog meer details kan bekijken maar vooralsnog weet ik geen site die rekening (kan) houden met je paragon points - omdat dit niet via de Armory kan opgevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:12:
[...]

ok dus reken dan maar uit 1.3 mill dps plus set plus elemental plus vs elite ...dan klopt het nog niet :)
Gast....
1,289,702.13 * 1.15 * 1.28 = Elemental Elite DPS: 1,898,441.54
EX PARAGON PUNTEN dus puur je gear, klopt gewoon volgens mij....

Verder wat sfinx zegt :)

Leuk en aardig verder, maar om je e-peen te vergroten moet je echt wat meer je best doen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Battle.net sheet: 780K
Diabloprogress: 1.470K
Diabloprogress vs elites: 1.650K
Geschatte echte dps: dik over 2.000K (self buffs/passives telt hij niet mee)

Battle.net neemt set bonussen en elemental damage niet mee
Diabloprogress neemt de buffs/passives ook verder niet mee (too much theorycrafting/uptime e.d.)

Edit: Ohja.. En paragons telt niets nog mee.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rann op 05-05-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Gast....
Klopt voor zover ik heb gezien ook.

Iedereen wordt gewoon hetzelfde behandeld op de armory en dprogress.

Ik zeg niet dat het goed is, verre van. Ik vind dat de armory rekening zou moeten houden met setbonuses en paragon, dat is tenslotte onderdeel van je build. Maar er wordt zeker niet met 2 maten gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Gast....

Verder wat sfinx zegt :)

Leuk en aardig verder, maar om je e-peen te vergroten moet je echt wat meer je best doen ;)
ik maak een post vanavond met de stats zonder paragon points.
dan maar kijken of het klopt :) dat neemt niet weg dat ..de papaer dps op diablo progress dus de harde dps niet klopt. maar ik kan het fout hebben maar ik laat het je weten kan niet kijken ben op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:18:
[...]

Klopt voor zover ik heb gezien ook.

Iedereen wordt gewoon hetzelfde behandeld op de armory en dprogress.

Ik zeg niet dat het goed is, verre van. Ik vind dat de armory rekening zou moeten houden met setbonuses en paragon, dat is tenslotte onderdeel van je build. Maar er wordt zeker niet met 2 maten gemeten.
Het succes van dp komt puur door het gebrek van de armory en ik denk dat als d3up z'n best doet, die het vlaggetje van dp over kan nemen :)
d3up was altijd wel lekker makkelijk en die rekende ook tenminste EHP uit zonder dex mee te rekenen, das een beetje *foeked* aan toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Ik doelde op het feit dat het een uitdaging is om met de niet standaard items een high dps build te maken.
dus creatief zijn met andere setbonusses etc

jij zegt vervolgens dat dat te makkelijk is :P en ik vraag dus waarom men dat dan niet doet als dat zo makkelijk is.

tuurlijk zijn er game defining items die een bepaalde ability booste, maar die hebben geen invloed op paperdps.

Er zijn zoveel items die wat aparts doen, ok ze zijn niet allemaal even goed, maar toch kan je een heel eind komen als je daaromheen je items afstemt.
Hoho, even terug naar de post. Ik heb het gehad over legs met een specifiek iets extra's, dat die door iedereen gewild zijn. Alle overige items zijn identiek aan elkaar. Dus iedereen kan andere items gebruiken, op die paar BiS dingen na en toch hetzelfde Sheet DPS hebben.
PS Dus we bedoelen allebei hetzelfde toch uiteindelijk denk ik...

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 05-05-2014 15:25 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:53
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:13:

In WoW is die crap single handedly de veroorzaker van het stoppen van menig Hardcore Raiding guild, vroeger moest je wat doen voor je Legendary of Raiding Epics, tegenwoordig krijg je ze gewoon als je een week lang iedere dag inlogged.

Hoe dan ook dat is mijn mening en die is nog steeds ongewijzigd dus heb ik er ook relatief weinig zin meer in immers waarom zou ik er effort in steken waarschijnlijk kan ik 6 maanden niks doen, en dan gewoon een weekje hard farmen en dan heb ik exact hetzelfde bereikt.

* ShadowBumble gaat even buiten afkoelen word er gewoon nog steeds nijdig van :+
Excuses voor de enigzins offtopic, maar dit is gewoon echt onzin. De enigen die om zo'n reden gestopt zijn mensen met het special snowflake syndroom die een ander niets gunnen en graag heel de dag in de cities willen pronken met hun gear. Daarnaast gratis legendaries en Raid epics in WoW? Ik zou ze graag krijgen, als je me even kan vertellen hoe, ben ik zeer benieuwd. Ik hoop dat je niet die cloak bedoeld waar je maanden voor moest grinden als je hem direct wilde toen het laatste deel van de Quest uit kwam. Uiteraard gaat dit nu sneller, maar nog steeds ga je deze niet krijgen zonder effort en een paar resets de benodigde raids clearen.

Ik ben het met je eens dat gearen in WoW makkelijker is dan in vanilla, maar sinds eind TBC heeft WoW na iedere tier een catch-up systeem. Echter het Catchup systeem is momenteel denk het verst uit elkaar liggend van alle tiers sinds het ingevoerd is. De catchup "epics""zijn op dit moment ilvl 496, terwijl normal/heroic raiders in 560-580 ilvl gear rond lopen. Iemand die door "enkel een week lang inloggen" dit verschil kan overbruggen zonder geboost te worden, daar zou ik graag een linkje van zien. Ditzelfde ilvl verschil was in alle voorgaande expansions met een catchup systeem een stuk kleiner. Dus ja, er zijn gratis epics, kunnen deze zich meten met de epics waar raiders in rondlopen, nee zeker niet. En zonder catchup systeem ook geen aanwas van nieuwe spelers e.d, dit soort systemen zijn in het huidige MMO landschap (en zeker in WoW omdat het een oudere game is, met dus zeer veel content) gewoon nodig om mensen die het spel nu kopen, of terugkeren van een break weer snel met hun vrienden te laten spelen op enig niveau.

Dan Diablo, ik denk dat je met deze discussie 2 kanten op kan, voor jouw argument is wat te zeggen. Echter als de droprates te laag zijn zal Blizzard snel veel spelers verliezen, terwijl als ze de andere kant op gaan en maar blijven buffen dit ook zal gebeuren omdat iedereen binnen een maand gegeared is. Voor beide kanten is wat te zeggen, maar het belangrijkst is een goede middenweg waarbij er genoeg drops zijn om het leuk te houden voor het overgrote deel van de spelers, maar er tegelijk ook voor te zorgen dat het vinden van de echte top gear lang genoeg duurt met character zodat de gemiddelde speler niet te snel volledig gegeared zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net Battle Rage met Into the Fray rune ingeruild voor War Cry en Invogorate rune.
Nu is het qua survivability wel te doen op torment 1 maar qua damage nog wat laag, mensen nog een idee?

Misschien in passive skills wat veranderen, betere gear is een no brainer.
Ben al wat aan het craften geweest maar niet echt geluk met pants en de rest.

Linkje staat in signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reroll LoH naar een socket
Sword and board passive is nutteloos zonder shield ;)
Wind Shear - Gain 1 Fury for every enemy struck. is makkelijker up te houden
Ga reapers wraps maken en neem een skill die health globes dropt, zijn er 3 of zelfs meer geloof ik: health globes betekend overleven + fury = meer damage :)

Wil wel helpen vanavond met wat runs op Malt voor het item wat je nodig hebt.

edit, ik heb nu deze met dex:
http://eu.battle.net/d3/en/item/razor-strop
zou echt hilarisch zijn voor een barb..... een grote berg explosions :o

[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:12:
Reroll LoH naar een socket
Sword and board passive is nutteloos zonder shield ;)
Wind Shear - Gain 1 Fury for every enemy struck. is makkelijker up te houden
Ga reapers wraps maken en neem een skill die health globes dropt, zijn er 3 of zelfs meer geloof ik: health globes betekend overleven + fury = meer damage :)

Wil wel helpen vanavond met wat runs op Malt voor het item wat je nodig hebt.
Ik denk dat ik sword and board te letterlijk nam, dus ook bij attack fury kreeg :)

De rest zal ik mee aan de gang gaan, dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:17:
Neem superstition oid, altijd goed :)
In ieder geval de rerol met socket gaf al een lekkere boost.

Geef maar een seintje als je die runs wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Lolololol! |:(

On-topic: Ik heb de community gejoined. Vanavond mensen op HC Torment 2-3 aan het farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
BastiaanNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:35:
[...]

On-topic: Ik heb de community gejoined. Vanavond mensen op HC Torment 2-3 aan het farmen?
Hoeveel toughness / damage raad je aan op torment 1 in HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Hoeveel toughness / damage raad je aan op torment 1 in HC?
Welke class? Barb zit je met 10 mill al goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
BastiaanNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:49:
[...]

Welke class? Barb zit je met 10 mill al goed..
crusader, iets meer neem ik aan dan omdat die geen 30% minder damage buff krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:50:
[...]

crusader, iets meer neem ik aan dan omdat die geen 30% minder damage buff krijgt
die hebben 15% dmg reduction he :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:50:
[...]

Ga uit van 12m om safe te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

Denk dat ik vanavond ook maar es een HC char ga aanmaken.... oh boy... :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:35:
[...]

Ben wel in voor wat runs op HC, rond 22:00 online. Farm meestal t3/4 en t5 alleen met een support monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt vaker moeite om binnen de juiste context te zien? ;)
S.J_84 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:22:
[...]
In ieder geval de rerol met socket gaf al een lekkere boost.

Geef maar een seintje als je die runs wil doen.
Zeau! Je hebt de boel al aangepast :)
Pak ipv CoTA eens Threatening Shout - Grim Harvest
En ipv die passive voor wotb/cota pak je Bloodthirst.
Dan kan je zelfs bijna zonder frenzy te gebruiken spelen waarschijnlijk.
Als dat lukt kan je frenzy ook inwisselen voor een nuttige skill zoals leap voor fury/pull/stun en zelfs *ohshit* :+
Dus ik zou momenteel vooral boots kopen bij kadala ivm lut socks.

Door de combo: health globes -> fury krijgen -> fury uitgeven -> health genereren (door bloodthirst) is je survivibility ook een stuk hoger. Nog sterker, als je in poison of wat dan ook staat genereer je weer meer Fury door de superstition passive....
Zie bv deze build: http://eu.battle.net/d3/e...lsenard-2660/hero/3050031
Die gaat nog wel een stapje verder door de earthquake set, maar het principe is hetzelfde.
Hij genereert genoeg Fury zelf om ervan te leven :)

Mooi die vooruitgang :)

[ Voor 83% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zonder paragon points heeft mijn DH:

dex 9668
Vitality 3624

damage 1,313,887
Toughness 6,007,843
healing: 5780

dus leg mij nou uit waarom diablo progress maar :

1,078,420.00 DPS ziet ?

Dat is nou wat ik jullie probeer uit te leggen
Als me profile dus goed zou staan ben ik nog in de top 140 van europa :) met me dh.
Zonder SOJ Zonder Bonus set Zonder elmenetal dmg :)
Dus puur sheet dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wooptiedo 24/25k dps verschil....

De diabloprogress e-peen ladder gaat niet uit van setbonus stats.
Die functie zit er ook pas sinds kort in ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 17:56 . Reden: hoofdrekenen is niet m'n sterkste vak :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:54:
wooptiedo 14k dps verschil....
LOL...

Profile DPS: 1,078,420.00
world: 7726 (dh: 3213)
Europe: 5353 (dh: 2099)

DIT HEEFT NIKS MET SET BONUS TE MAKEN VAN ME MARUDAS ..... we hebben het hier over een puure dps.. hier is niet eens me nats set mee geteld

[ Voor 5% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk wel.... Profile DPS: is ZONDER 500 dex van je marauder en zonder 250 dex / 7chc van je nat's
Daarom heet het ook "PROFILE" dps.... battle.net profile....dps... dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:00:
Tuurlijk wel.... Profile DPS: is ZONDER 500 dex van je marauder en zonder 250 dex / 7chc van je nat's
Daarom heet het ook "PROFILE" dps.... battle.net profile....dps... dus...
volgens mij lees je niet .. ik geef het op....
of nee ik leg het je nog een keer uit....

Op het moment dat ik me nats set aan gedaan heb ben ik 100 k vooruit gegaan.. IN SHEET DPS in game.
Maar diablo progress en blizz website neemt ff 100 k van me dps er af .

VOOR me nats had ik die set bonus al... alleen met me marudas ...dus die nats set bestaat niet eens voor blizz en voor diablo progress ...ik ben toch niet dom...wat is hier niet aan te snappen ...

voor de rest i dont give ...a s... about set bonus dps ik wil dat me harde DPS getal klopt op me profile in diablo progress en in the blizz website

[ Voor 9% gewijzigd door cybergi op 05-05-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:26:
[...]
Zeau! Je hebt de boel al aangepast :)
Pak ipv CoTA eens Threatening Shout - Grim Harvest
En ipv die passive voor wotb/cota pak je Bloodthirst.
Dan kan je zelfs bijna zonder frenzy te gebruiken spelen waarschijnlijk.
Als dat lukt kan je frenzy ook inwisselen voor een nuttige skill zoals leap voor fury/pull/stun en zelfs *ohshit* :+
Dus ik zou momenteel vooral boots kopen bij kadala ivm lut socks.

Door de combo: health globes -> fury krijgen -> fury uitgeven -> health genereren (door bloodthirst) is je survivibility ook een stuk hoger. Nog sterker, als je in poison of wat dan ook staat genereer je weer meer Fury door de superstition passive....
Zie bv deze build: http://eu.battle.net/d3/e...lsenard-2660/hero/3050031
Die gaat nog wel een stapje verder door de earthquake set, maar het principe is hetzelfde.
Hij genereert genoeg Fury zelf om ervan te leven :)

Mooi die vooruitgang :)
Top man, hier kan ik wat mee :)

Die earthquake set zat ik al naar zat te kijken, laatst een stream gezien en telkens bij leap op de grond een quake werkte als een trein voor `m.

Net even vluggertje gedaan met nieuwe skills en voelt direct beter aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door S.J_84 op 05-05-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/1175515_10152048244120689_2480784339326157536_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je es in je eigen profiel ingame kijken (weetjewel, hoe je andere ook kan bekijken ingame)
Kan je lachen ;) * :P *

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

het mag dan een epeen zijn maar als je zo veel tijd er in stopt om je char goed te maken is het ook wel leuke om de glory er van te genieten... ik vind het niet iets slechts en schaam me er ook niet voor.

me goal is de beste DH te hebben ..met gevonden gear ;) kunnen de mensen tenminste niet zeggen ow je hebt er te veel geld in gestopt voor alle haters ..die er altijd zijn geweest tijdens de AH tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je je toch echt meer focussen op elite/elemental dps :)
Die dps zie je NIET als getalletje ingame of op battle.net maar is wel rete belangrijk ingame als je aan het killen bent.
"Beste" is natuurlijk een breed begrip.

Als je hoog in een ladder wil staan moet je je aan de "regels" van de ladder houden, het betekend niet dat nummer 1 goed te spelen is, want qua toughness kan die overeenkomen met een teddybeer :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:22:
Dan moet je je toch echt meer focussen op elite/elemental dps :)
Die dps zie je NIET als getalletje ingame of op battle.net maar is wel rete belangrijk ingame als je aan het killen bent.
"Beste" is natuurlijk een breed begrip.

Als je hoog in een ladder wil staan moet je je aan de "regels" van de ladder houden, het betekend niet dat nummer 1 goed te spelen is, want qua toughness kan die overeenkomen met een teddybeer :+
Mee eens maar me doel is dus niet om een dh te hebben die geen tougness heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:16:
het mag dan een epeen zijn maar als je zo veel tijd er in stopt om je char goed te maken is het ook wel leuke om de glory er van te genieten... ik vind het niet iets slechts en schaam me er ook niet voor.

me goal is de beste DH te hebben ..met gevonden gear ;) kunnen de mensen tenminste niet zeggen ow je hebt er te veel geld in gestopt voor alle haters ..die er altijd zijn geweest tijdens de AH tijd :)
Umm de AH is al dicht sinds RoS dus iedereen loopt met gevonden gear 8)7 En deze game is gedesigned om er tijd in te stoppen, who cares :)

Tof dat je enthousiast bent maar de realiteit is dat er nog 3213DH's zijn met meer paper dps - de rest is compleet giswerk (set bonussen, weetikveel). Hup, werk aan de winkel, wat zit je hier het forum te lezen - farmen voor upgrades moet je doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hop 0-dog revival, met legacy gear kan ik redelijk T2 farmen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

T3 is op zich ook te spelen, alleen gaat 't erg langzaam. Kan later waarschijn BT set uitwisselen voor meer DPS.

En Arch, nu mag je onbeperkt cluster arrow spammen :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:29:
hop 0-dog revival, met legacy gear kan ik redelijk T2 farmen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/14557194

T3 is op zich ook te spelen, alleen gaat 't erg langzaam. Kan later waarschijn BT set uitwisselen voor meer DPS.

En Arch, nu mag je onbeperkt cluster arrow spammen :)
ben trots op je :) wohooo ben er straks ff farmen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Even een vraagje in dit topic of iemand 'toevallig' 1 of 2 witte Suwaiya's ongebruikt heeft liggen, die ik over kan nemen?
Ik heb ongeveer 50 x D3 herstart voor die merchant in de Highland passage, en een kleine 25 x Corvus doorlopen. Merchant spawned niet noch vind ik Suwaiya's voor m'n monk.
(Ja, rng is a b....)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:03

amas

Law of Nature: Chaos

Tao schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:54:
Even een vraagje in dit topic of iemand 'toevallig' 1 of 2 witte Suwaiya's ongebruikt heeft liggen, die ik over kan nemen?
Ik heb ongeveer 50 x D3 herstart voor die merchant in de Highland passage, en een kleine 25 x Corvus doorlopen. Merchant spawned niet noch vind ik Suwaiya's voor m'n monk.
(Ja, rng is a b....)
Gewoon wat rifts doen. Je komt vanzelf 1 tegen waar veel weapon racks/stached zijn. Daar zul je iig veel kans hebben op een goede witte. Dit kun je dus gewoon naast je normale speeltijd doen. Er is niet echt een reden om speciaal zoveel tijd te besteden aan het zoeken naar witte items.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Doe ik al, maar wilde de boel wat versnellen :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Tao schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:35:
Doe ik al, maar wilde de boel wat versnellen :)
dat kan, ik heb er 1 en ik heb toch geen monk
stuur maar berichtje naar hetkwaad#2305

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Tao schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:54:
(Ja, rng is a b....)
Je bedoeld met merchant de ironsmith maldonaldo in the keep depths lvl 1? Die verkocht ze namelijk ook dacht ik.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kwam gisteren de vendor tegen die white shield verkocht :P dus maar stockpiled

overbodige stockpile, want he eerste schild was meteen prima oOo 19% holy dmg 10% crit, vit en socket
sock rerolled naar str en klaar, 2e schild was minder, maar gewoon placeholder voor mijn andere crus

Misschien dat ik nog probeer om er een te maken met 20% holydmg, str, allres en 10% crit. maar dat heeft geen haast. Bovendien switch ik over naar hellskull zodra die heb gevonden, tenzij de stats erbarmelijk zijn.

Met dit schild wel lekker triple 19m condemns :9

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 06-05-2014 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik begin heel erg te twijfelen of ik T1 aan kan :P ik zit wel tussen de 11-12miljoen toughness.
Maar omdat ik HC speel op crusader durf ik niet echt zomaar T1 in te gaan om het te proberen. straks wordt ik ge-instagibt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 16:24
Mijn HC Wd gister van 56 naar 61 gekregen. Tijdje niet gespeeld dus werd weer even tijd om die wat te levelen. Gelukkig heb ik voor lvl 70 nog een hele set liggen zodat ik gelijk weer op T1 kan beginnen +)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:53
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:15:
Ik begin heel erg te twijfelen of ik T1 aan kan :P ik zit wel tussen de 11-12miljoen toughness.
Maar omdat ik HC speel op crusader durf ik niet echt zomaar T1 in te gaan om het te proberen. straks wordt ik ge-instagibt
Met 12 miljoen thoughness zal je op T1 zeker niet ge-oneshot worden. Op SC heb je aan 6-7 miljoen genoeg en dan moet je, je best doen om dood te gaan. Met 12 miljoen moet je dan wel heel erg je best gaan doen, tenzij je DPS niet hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:43

Anno

Griefmaker#2862

Lol, gisteren hier gepost dat ik 10M en meer dan 15 forgotten spirits had gebruikt om mijn Leoric's Signet te voorzien van CHD.... vervolgens eindelijk CHD gekregen maar te laag om een upgrade te zijn.

Vervolgens posten verschillende Tweakers dat het de moeite waard is om rare rings en amulets niet te salvagen of verkopen.

Beste tip OOIT

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/6kxkeqyzr/The_Ring.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Gewoon doen, mijn WD heeft iets van 8M toughness en ik doe met gemak Tor2 HC. En ja ook in de frontlijn, want als ik moet wachten op mijn teammembers in een Rift dan duurt de Rift 3 keer zolang :-). Lange leve dots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik speel ook torment 1 met mijn monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke, ga het vanavond gewoon eens proberen dan :) ik kan master ook wel makkelijk aan hoor en kom nooit onder de 70% health maarja ik weet niet wat de gap is van master > torment en ik ben echt een ragequiter :P dus als ik dood zou gaan nu op level 70 wordt ik gek hahah maarja softcore spelen vind ik echt saai.

Gister avond zat ik op TS met een paar mensen en 1 vriend was met randoms T2 aan het doen.. Toen ging er gewoon iemand dood in zijn party XD
Als ik dat in me party zou mee maken doe ik gelijk T en wegwezen uit die rift 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 06-05-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren op mijn (helaas nog geen level 70) WD een The Tall Man's Finger gevonden.

Weet iemand hier hoe die werkt in combinatie met passives als Zombie Handler en Midnight Feast?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:24:
[...]

Mee eens maar me doel is dus niet om een dh te hebben die geen tougness heeft.
Ben ff gaan kijken op diabloprogress, zowiezo is dat simpelweg geen goede basis voor vergelijk tenzij je kijkt naar een cijfertje.
Een goede bepaling van wat nu top is, is niet mogelijk. Komt in mijn optiek daar er niet eenduidig te bepalen is wat nu een goede built is overall. Voorbeeld top 10 DH diabloprogress dps zullen simpelweg geen minuut op >t4 blijven staan (denk zelfs dat ze T3 niet kunnen doen) met 200k toughness ga je gegarandeerd direct neer bij de eerste de beste grondeffect.

Er is op Dprog geen lijstje voor effectief farmen op torment x, geen lijstje voor beste overall built, ik kan alleen uit ervaring spreken en die is als wij samen farmen op >t3 gaan we amper neer, killen we elites/riftbosses snel. Op Dprog is volgens de lijstjes mijn wiz middelmaat maar ingame met 1.3m dps en 12m tough een lekker effectieve built. Dat is het enige wat telt imho.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Tjah zou heeft iedereen zijn eigen doelen in D3. Ik houd niet zo van vergelijken wie de grootste heeft. D'r zijn toch altijd no-lifers zonder werk die je overtreffen uiteindelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door NastyNick op 06-05-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:59:
Gisteren op mijn (helaas nog geen level 70) WD een The Tall Man's Finger gevonden.

Weet iemand hier hoe die werkt in combinatie met passives als Zombie Handler en Midnight Feast?
Ik weet niet hoe die combineerd nee, ik weet wel dat als je dingen als leeching beasts gebruikt, dat die ring niet echt fijn is helaas.

Hier wat info erover.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11883998361
http://www.reddit.com/r/D...mbines_zombie_dogs_is_it/

samenvatting. Hij zal eigenlijk nooit doodgaan, maar doet weinig schade, life on hit is te verwaardelozen, het is een afleiding, maar daar heb ik liever 5 van dan 1.

[ Voor 18% gewijzigd door hexta op 06-05-2014 09:18 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
hexta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:10:
[...]

Ik weet niet hoe die combineerd nee, ik weet wel dat als je dingen als leeching beasts gebruikt, dat die ring niet echt fijn is helaas.

Hier wat info erover.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11883998361

samenvatting. Hij zal eigenlijk nooit doodgaan, maar doet weinig schade, life on hit is te verwaardelozen, het is een afleiding, maar daar heb ik liever 5 van dan 1.
M.a.w. een mooie Forgotten Soul (op het moment dat ik een betere ring qua stats vind :) )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

NastyNickNL schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:02:
Tjah zou heeft iedereen zijn eigen doelen in D3. Ik houd niet zo van vergelijken wie de grootste heeft. D'r zijn toch altijd no-lifers zonder werk die je overtreffen uiteindelijk.
Nou ik vind het wel leuk om te weten waar je staat en of je doelen kan stellen om verder te komen. Daar helpt een lijst bij, dat je overtroffen wordt is ook een feit maar boeit mij dus niet.Blijft over het feit dat er simpelweg geen eenduidige vergelijk mogelijk is. so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:18:
[...]

M.a.w. een mooie Forgotten Soul (op het moment dat ik een betere ring qua stats vind :) )
Ik ben bang van wel ja. Erg jammer want het zou een enorm tof ding kunnen zijn!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Gisteren heb ik een Buriza-do Kyanon (wtf is dat voor naam) gevonden!

Ik heb gelijk enorm zin om de Ninth Cirri Satchel die ik nog heb liggen te equippen en mijn hele build om te gooien naar physical met devouring arrow.

Blijkbaar is dat de beste single target dps build die er bestaat van alle classes bij elkaar. Gisteren even getest en zelfs zonder physical skill damage bonus doet hungering arrow crits van fucking 80miljoen damage op 1 target. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Buriza.... dh physical build is insane :P heb shitload aan phys items liggen voor mijn dh, mis echter wapen :P

Zal niet de 80m halen met wat ik heb liggen, maar lijkt mij leuker dan de standaard ca build die ik nu gebruik voor speedruns op bounties.

Nu ik de flail hebt die steedcharge tijd verdubbeld zal ik echter meer speedruns doen op mijn crus :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 06-05-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:26:

Ik heb gelijk enorm zin om de Ninth Cirri Satchel die ik nog heb liggen te equippen en mijn hele build om te gooien naar physical met devouring arrow.

Blijkbaar is dat de beste single target dps build die er bestaat van alle classes bij elkaar. Gisteren even getest en zelfs zonder physical skill damage bonus doet hungering arrow crits van fucking 80miljoen damage op 1 target. :X
Combineer dat met "area damage" ;) 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:36:
Lol, gisteren hier gepost dat ik 10M en meer dan 15 forgotten spirits had gebruikt om mijn Leoric's Signet te voorzien van CHD.... vervolgens eindelijk CHD gekregen maar te laag om een upgrade te zijn.

Vervolgens posten verschillende Tweakers dat het de moeite waard is om rare rings en amulets niet te salvagen of verkopen.

Beste tip OOIT

[afbeelding]
Dat is wel een hele mooie! Gratz. Daar vind je er ook niet heel veel van. Max trifecta zo ongeveer!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij had het spel een DH-ochtend voor mij :P

Speelde uiteraard met mijn DH, en binnen een half uur vond ik:
- The Ninth Cirri Satchel (Quiver)
- Flint Ripper Arrowheads (Quiver)
- Izzuccob (Hand Crossbow)

Was wel even weird.. Helaas allemaal crap (althans, niet beter dan wat ik heb), dus 3 souls erbij :P
Ook nog Asheara's Vestments plan gevonden, en mijn nieuwe shoulders:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/16lxuh0.jpg
1e leg die ik krijg van een bountybag, en na 2e reroll al perfecte res all :)
Qua DPS -0.1%, en Tougness 0.0%. In de praktijk iets van 15.000 toughness oid. Maar de unieke proc en de mooie artwork van de shoulders maakt het wel de moeite waard.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:47
retlaw schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:53:
[...]

Dat is wel een hele mooie! Gratz. Daar vind je er ook niet heel veel van. Max trifecta zo ongeveer!
CHD kan 100% op neck toch? Ik heb niet de perfecte trifecta zoals hierboven maar wel een aantal met CHD 100 en CHC 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Grimmie187 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:06:
[...]

CHD kan 100% op neck toch? Ik heb niet de perfecte trifecta zoals hierboven maar wel een aantal met CHD 100 en CHC 6.
Tenzij je een ring om je nek wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
simons schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:08:
[...]

Tenzij je een ring om je nek wilt....
http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/7059441 Of mis ik iets?

Nmind.. :z

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 06-05-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:06:
[...]

Ring:
6% CHC
50% CHD
7% IAS

Amu:
10% CHC
100% CHD
7% IAS

De mijne:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2r5tf1w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20thyj7.jpg

Geen enkele leg of amu die ik gevonden heb komt maar in de buurt (m.u.v. mijn linker ring), dus zeker niet alle ringen of amu's zomaar salvagen. Rerollen is ook nog eens een schijntje. :) CHD op mijn amu heb ik geloof ik 20x gererolled, van 85% naar 94% naar 99%

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 06-05-2014 10:12 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wolf schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:26:

Heeft het nut om Fan of Knives op te geven voor cluster arrow? Heb +70% fire dmg, maar +40% fan of knives dmg vanwege mijn belt. Heb het idee dat ik nooit van die belt/fan of knives af kom, want 40% skill dmg! :P

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

*edit* @ Angeloonie
Heb ze noodgedwongen moeten opgeven voor +elemental dmg, maar ze doen het met een reroll ook lekker op andere chars. Dus idd altijd bewaren :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 06-05-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TiMMieJ

PSN: Orixez

Nou na gisteren volgens mij alle plans ingame te hebben gevonden en verder enkel wat troost polearms/spears.... Heb ik me maar een 3set Aughilds aangemeten. Moet nog beter rollen op de shoulders en moet nog nieuwe bracers craften ivm fire dmg. kreeg met Physical Damage ipv fire dmg en geen CHC er op. Dus moet nu nieuwe maken met een van deze twee stats als base. Vanavond dus maar weer wat farmen voor de mats.

En altijd even ranten :( na circa 5000 blood shards nog geen mask of jeram :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/timmi3j-2230/hero/8227081
Pagina: 1 ... 20 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]