Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
desjaak909 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:01:
[...]

Maar voor Jade Set heb je Quetzalcoatl helm nodig dus dan heb je geen plaats voor andere pants, moet zelf alleen nog de shoulders om mijn set compleet te maken en dan kan het nuken beginnen >:)
Is dat wel zo? De bonus van de Quetzalcoatl is letterlijk: Locust Swarm and Haunt now deal their damage in half of the normal duration.

Deze helm zorgt er niet voor dat je meer damage doet. De helm zorgt er alleen maar voor dat je sneller damage doet. En met Jade Set zorgt je Soul Harvest ervoor dat al je DoT in één klap wordt gedaan. Dus dan maakt het niet uit of je DoT skills 5 minuten duren, of 2,5.

Even een voorbeeld (met verzonnen nummers uiteraard):
- Zonder Quetzalcoatl: Locust Swarm doet 100 damage over 1 minuut
- Met Quetzalcoatl: Locust Swarm doet 100 damage over 30 seconden.

Oftewel: de hoeveelheid damage blijft hetzelfde, alleen de snelheid gaat omhoog. Als mijn opvatting dus de juiste is, doet Quetzalcoatl helemaal niks extra's bij de 6-set bonus van Jade.

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 05-05-2014 09:13 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou je wel zeggen, maar toch verdubbelt die Quetzasadldfsdf de damage (volgens mensen op het interweb dan, maar neem even aan dat die de waarheid spreken als ze het getest hebben :+)

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Yes, eindelijk mijn Leoric's Signet trifecta.... alleen is de CHD net 5-10% te laag om het een upgrade te laten zijn ivm de average damage die erop zat... En jammer dat ik het ook pas door had toen ik de enchant had toegepast...

Dus 10M en 20 forgoten souls minder voor een DPS downgrade.... zucht die 'Mystic' moet weer uit het spel...

Zie net ook dat de kans op een WH < 1% is. Dat verklaart een hoop, nou ja misschien krijg ik nog een betere Thundergods bij het gambelen op belts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:14:
Dat zou je wel zeggen, maar toch verdubbelt die Quetzasadldfsdf de damage (volgens mensen op het interweb dan, maar neem even aan dat die de waarheid spreken als ze het getest hebben :+)
Als dat zo is dan is de Quetzplatzbonensoepcopapll inderdaad wel een must-have voor de Jade Nuke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Als dat zo is dan is de Quetzplatzbonensoepcopapll inderdaad wel een must-have voor de Jade Nuke :D
Dank dat het komt door de combinatie met de passive. Denk dat de lengte daardoor 5 min blijft, maar de damage uiteindelijk verdubbelt. M.a.w. dat de passive de duurhalvering weer overrulet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Dank dat het komt door de combinatie met de passive. Denk dat de lengte daardoor 5 min blijft, maar de damage uiteindelijk verdubbelt. M.a.w. dat de passive de duurhalvering weer overrulet.
Dat lijkt me inderdaad de enige logische verklaring, want de de bonus letterlijk van de Quetz is dus meer snelheid i.p.v. damage. Nou, ik weet in ieder geval wel waar ik nu dus weer m'n Blood Shards aan uit ga geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Met mijn 2e crusader ook meteen het probleem van stashruimte opgelost :P eerste crus kan wat delen aan van de HF set en de 2 crap akkhan delen die k had gevonden.:P

Met wat geluk straks gewoon wisselen van char ipv gear en build omgooien :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:13
Gister langs een interessant topic gekomen op de officiele D3 fora. Er werd in uitgelegd hoe je voor specifieke legendaries kan farmen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12674727740?page=1

Alles heel kort samengevat:

- De legendaries die kunnen droppen wordt bepaald vanaf het begin dat je een game in gaat. Dit staat in een zogenaamde loot-table. Het staat niet in the OP van die thread, maar mensen zeggen dat er per item slot 5 legendaries worden uitgekozen die kunnen droppen vanaf het moment dat je een game joint.

- Legendaries kunnen droppen vanaf het moment dat jouw lvl gelijk is aan hun minimum req. lvl + 3. Dus als je op zoek bent naar een Moonlight Ward (min lvl req 8 ) is het het handigste als een lvl 11 character de game aanmaakt. De enige unique amulets die vanaf dat moment kunnen droppen is MLW en Squirts.

- Een lvl 11 toon maakt een game aan op T6 en jij joint met je lvl 70 character. Nu komt het punt wat het meeste tijd in beslag neemt en wat ze in bovenstaande thread noemen als "exposing your loot table". Je moet een tijdje lvl 11 T6 rifts gaan doen. Gaat natuurlijk retesnel en met T6 legendary drop bonus, zullen gevallen als 20 legendaries per uur niet zeldzaam zijn. Als er eenmaal een MLW voor je dropt dan betekent dat dus dat MLW voor die game, in jouw loot table zit.

- Nu zit je met een lvl 11 MLW waar je uiteraard niets aan hebt. Maar Kadala geeft geen reet om welk lvl degene is die de game heeft aangemaakt, alleen om jouw lvl. Dus nadat je bepaald hebt dat MLW op jouw loot table staat voor die game, kan je lekker gaan gamblen. De benodigde bloodshards krijg je door de rifts, want de bloodshard bonus wordt niet bepaald door 't lvl van de monsters maar de moeilijkheidsgraad.

Enige punt is wel dat de loottable van je lvl 70 character geen rekening houdt met wie de game heeft aangemaakt. Dus het kan voorkomen dat je loottable voor elk item slot een legendary met +lvl 11 min requirement heeft, wat ervoor zou kunnen zorgen dat er geen enkele legendary dropt in de rift runs. M.a.w. zelfs in een lvl 11 game kan je lvl 70 legendaries gamblen bij Kadala.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:14:
Yes, eindelijk mijn Leoric's Signet trifecta.... alleen is de CHD net 5-10% te laag om het een upgrade te laten zijn ivm de average damage die erop zat... En jammer dat ik het ook pas door had toen ik de enchant had toegepast...

Dus 10M en 20 forgoten souls minder voor een DPS downgrade.... zucht die 'Mystic' moet weer uit het spel...

Zie net ook dat de kans op een WH < 1% is. Dat verklaart een hoop, nou ja misschien krijg ik nog een betere Thundergods bij het gambelen op belts.
Leoric's is geen BIS voor Monks hoor ;) dat is Band of the Rue Chambers..... zie net dat ik met die heul veul geluk heb gehad want de drop rate is een whooping 0.48%... enkel voor monks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:36:
[...]

Leoric's is geen BIS voor Monks hoor ;) dat is Band of the Rue Chambers..... zie net dat ik met die heul veul geluk heb gehad want de drop rate is een whooping 0.48%... enkel voor monks..
Zo dat is wel een hele lage kans. Nou hopelijk krijg ik ooit een keer die ring. Maar gelukkig is die Leoric's ook niet zo slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leorics is gewoon niet anders dan een rare (yellow) ring die 75 extra main stat kan rollen (en die altijd +xp geeft ipv iets nuttigers). Zou daar geen souls/gems aan verkwisten eerlijk gezegd :P

Check mijn rare rings in mn sig. Super cheapo en een stuk beter dan die Leorics.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:45:
Leorics is gewoon niet anders dan een rare (yellow) ring die 75 extra main stat kan rollen (en die altijd +xp geeft ipv iets nuttigers). Zou daar geen souls/gems aan verkwisten eerlijk gezegd :P

Check mijn rare rings in mn sig. Super cheapo en een stuk beter dan die Leorics.
Nice, ik verkoop of salvage de ringen die ik vind meestal direct. Vanaf nu maar eens kijken of er ook wat tussen zit wat een upgrade kan zijn. De 1% CHC die ik nog mis mijn huidige ringen is beter dan die extra dex die ik erop kan krijgen met een leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:36:
[...]

ow dan slap ik de NRG ook maar even niet mijn SC monk heeft hem ook :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:49:
[...]

Nice, ik verkoop of salvage de ringen die ik vind meestal direct. Vanaf nu maar eens kijken of er ook wat tussen zit wat een upgrade kan zijn. De 1% CHC die ik nog mis mijn huidige ringen is beter dan die extra dex die ik erop kan krijgen met een leg.
Ik raap niks meer op behalve ringen en amu's. Dat zijn de enige items die nog echt zeer goed kunnen rollen als rares. Eigenlijk net als pre-RoS dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Ik raap niks meer op behalve ringen en amu's. Dat zijn de enige items die nog echt zeer goed kunnen rollen als rares. Eigenlijk net als pre-RoS dus :P
Goeie tip, dat scheelt weer wat tijd. Maar werken die 'lelijke' item iconen ook voor rare's anders kan ik denk ik niet goed de rings en amulets vinden zonder er de hover tooltip voor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren na een weekend zonder noemenswaardige loot een Chantodo's setje gevonden binnen de 5minuten, en zelfs nog een Firebird's Eye. Chantodo's Force kreeg ik van Kadala, rift erna viel de Chantodo's Will en de andere orb.

Soms is RNG toch een vreemd beestje :) Ik blijf erbij dat de kans groter is om set items te vinden van een duo-set als je net de ene gevonden hebt... zo kreeg ik ooit duo set-ringen letterlijk na elkaar bij Kadala (The Wailing Host & Litany of the Undaunted).

Mijn Wizard begint nu toch efficiënt te worden op T1 en hoger, al moet ik mijn elemental damage nog omgooien naar Arcane. Daarvoor heb ik nog een Moonlight Ward klaarzitten om te rerollen, en een Reaper's Wraps, but I need souls... more souls >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NastyNickNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:53:
[...]
ow dan slap ik de NRG ook maar even niet mijn SC monk heeft hem ook :)
Grappige is dat ik nog _nooit_ een leorics signet gevonden heb....
En al berg fist weapons, maar nog nooit een WKL.
Wel de meeste stones, behalve Gyana Na Kashu en The Laws of Seph.

Overigens vond ik gisteren Lute Socks met m'n monk, met een Str roll.... dus die viel in de 15% not smart drops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Goeie tip, dat scheelt weer wat tijd. Maar werken die 'lelijke' item iconen ook voor rare's anders kan ik denk ik niet goed de rings en amulets vinden zonder er de hover tooltip voor te gebruiken.
Yeah, daar heb ik ze voor aan gezet. Zo kan ik snel de ringen en amu's eruit filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 25-09 14:13

Grin

Ride si sapis.

Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:45:

Niks kwaads over Leorics he! ;)
Mijn wiz heeft die met 444 int, 7% iAS, 50%CHD en 6% CHC.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:11:
[...]

Yeah, daar heb ik ze voor aan gezet. Zo kan ik snel de ringen en amu's eruit filteren.
Top, bedankt voor het bevestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:13:
[...]

Niks kwaads over Leorics he! ;)
Mijn wiz heeft die met 444 int, 7% iAS, 50%CHD en 6% CHC.
Haha ja, als je een max roll krijgt is die natuurlijk wel ietsje beter :P

Weet niet zeker of een rare ring tot 7% IAS kan rollen, maar anders zou je daar theoretisch ook 425/6/50/6 op moeten kunnen krijgen.

Vind vooral het rerollen van de rares een stuk makkelijker en daardoor worden ze bij mij bijna standaard beter dan de legs. Vind nog steeds soms een ring die ik kan rerollen naar iets dat weer net een 0,x% beter is.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Anno schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:01:
[...]

" lelijke" item iconen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Eindelijk een weekend met veel progressie gehad :)

Crusader in Hardcore eindelijk 70. het heeft me 6 dead heroes gekost maar het is gelukt.
Toen rustig aan blijven opbouwen zodat ik in ieder geval niet gelijk weer opnieuw kon beginnen :P

Vraag is nu alleen welke items en skills ik moet gaan zoeken. Ik zie online zo veel verschillende builds maar ook echt met skills waarvan ik niet snap waarom je die zou kiezen.

Heeft iemand nog een goeie site of link naar crusader builds/gear list

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

hexta schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:23:
[...]

" lelijke" item iconen?
Zie dit plaatje

link

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 05-05-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
hexta schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:23:
[...]

" lelijke" item iconen?
Hij bedoelt deze:

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/02/drop-set-plan1.jpg

Ik raap ook enkel nog amulet/ringen op, tenzij ik mats nodig heb. Dit weekend was Arcane Dust (naast Souls) een accuut gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Blauw pak ik altijd op, geel als ik er zin in heb.

meestal pak ik dan gewoon op tot ik vol zit, als er legs droppen en ik zit vol gooi ik wat leeg.
einde van de run gewoon salvagen/sellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

mja lelijk.. ik vind 't voornamelijk heel handig, en na een tijdje verdwijnen ook deze iconen...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gebruik ook de iconen, maar een nadeel vind ik wel dat deze veel vaker dan met de text, ze over elkaar heen vallen. zou juist verwachten dat ze ook net als met tekst gewoon naast elkaar zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hoe zet je dat aan? :o gewoon bij settings? even checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

hexta schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Hoe zet je dat aan? :o gewoon bij settings? even checken :P
Open het plaatje eens en kijk eens aan de linker kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:30:
Gebruik ook de iconen, maar een nadeel vind ik wel dat deze veel vaker dan met de text, ze over elkaar heen vallen. zou juist verwachten dat ze ook net als met tekst gewoon naast elkaar zouden liggen.
Idd heel irritant, zeker bij gobs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Anno schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:31:
[...]

Open het plaatje eens en kijk eens aan de linker kant :)
:@ ik schaam me.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
scheelt een hoop her en der klikken met die icons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Die groene beam kan ik niet vaak genoeg zien. Gisteren zag ik toevallig dat aan de andere kant van de map waar iemand liep dat er ook een legendary gedropped was. In spanning erheen lopen en ja hoor een groene beam, bleek een BT pants te zijn. Ik heb nu niet een geweldige BT set maar kan nu tenminste T1 aan met de hc monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Ik heb dit weekend eindelijk de lvl 70 versie van Natalya's Sight gevonden! *O*

Ik liep nog rond met een loot 2.0 lvl 60 versie voor de 3 set bonus (met RoRG en lvl 70 Natalya's boots) maar plotseling kwam er een groene beam uit een kissie gevallen!

Ik heb er 1000 armor bij gekregen en 70k dps! :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Heb nu de 3 set nats ann :) wohoo en 4 set maruda :) zit nu op 1.53 mill dps unbuffed met me DH schiet lekker op :) met soj btw :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 25-09 14:13

Grin

Ride si sapis.

cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:03:
Heb nu de 3 set nats ann :) wohoo en 4 set maruda :) zit nu op 1.53 mill dps unbuffed met me DH schiet lekker op :) met soj btw :)
Had jij niet een of andere nats boog gevonden Arch? Er staat mij zoiets bij van de teamspeak... ;)
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aG9rdO6_460s_v1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Grin op 05-05-2014 11:13 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Had jij niet een of andere nats boog gevonden Arch? Er staat mij zoiets bij van de teamspeak... ;)
[afbeelding]
jep klopt :) bijna 2700 :) ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:31:
[...]

jep klopt :) bijna 2700 :) ondertussen :)
Goed bezig!

Grappig om te zien hoe jij het over een hele andere boeg gooit dan ik. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:42

DizzyWeb

Ondertiteld

Grappig om te zien hoe iedereen hier op zoek is naar specifieke items en ik gewoon bij elke drop check of het misschien iets van een upgrade is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
DizzyWeb schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:44:
Grappig om te zien hoe iedereen hier op zoek is naar specifieke items en ik gewoon bij elke drop check of het misschien iets van een upgrade is ;)
Mwah iedereen roept gewoon items te willen die hun huidige build aanvult.

Het is alleen wel zo (bij mij iig) dat mijn build het resultaat is van wat de RNG mij aan items heeft gegund en daar maak ik gewoon het beste van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dizzy, dat doe ik ook. Zit pas net op Torment1, en daar ben ik al zeer, zeer blij mee. Wel grappig dat ik mensen met de GoT tag zie connecten in een public game, maar daarna gewoon gelijk weer weggaan. Is daar een reden voor?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Post je battle tag eens Dizzy, gaan we kijken wat je echt nodig hebt....
Waarschijnlijk loop je nog met een berg geel spul nodig en ik heb bv geen een geel item meer en die kunnen ook practisch geen upgrade zijn boven m'n huidige items....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Iedereen zoekt toch naar upgrades. Zo vaak droppen die set items niet. En dat kolere wijf werkt ook niet vaak mee.

[ Voor 47% gewijzigd door NastyNick op 05-05-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:46:
Dizzy, dat doe ik ook. Zit pas net op Torment1, en daar ben ik al zeer, zeer blij mee. Wel grappig dat ik mensen met de GoT tag zie connecten in een public game, maar daarna gewoon gelijk weer weggaan. Is daar een reden voor?
Tag zegt helaas niet zoveel aangezien iedereen dezelfde tag kan voeren maar de clan namen anders kunnen zijn :( Ik heb eigenlijk al een tijdje niet echt gespeeld om eerlijk te zijn ben het even zat ( ook omdat het me neit bevalt welke kant D3 weer opgaat ), en vermaak mij bijzonder goed in hearthstone

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Vooralsnog speel ik de laatste tijd vooral alleen, ik zou nu misschien net T1 aan moeten kunnen. Op het moment ben ik nog door lagere levels heen aan het rammen om vooral mijn DPS wat omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Tag zegt helaas niet zoveel aangezien iedereen dezelfde tag kan voeren maar de clan namen anders kunnen zijn :( Ik heb eigenlijk al een tijdje niet echt gespeeld om eerlijk te zijn ben het even zat ( ook omdat het me neit bevalt welke kant D3 weer opgaat ), en vermaak mij bijzonder goed in hearthstone
Wat bevalt je dan niet aan de kant waar D3 op gaat dan?

Ik heb zelf ook twijfels en kritiek, maar ik ben benieuwd naar jouw gedachtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Gisteren eindelijk mijn WD naar 70 yay! Witch Doctor Oetker ^_^

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
DizzyWeb schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:44:
Ik doe dat ook, heb nu net alles op level 70 qua gear behalve 1h weapon.
Blijf maar doorfarmen tot ik eindelijk eens een torment level aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 21:23

vhal

ಠ_ಠ

Sinds gisteren maar eens begonnen in de Rift it Forward community. Dit scheelt wel aanzienlijk om je BS bij elkaar te sprokkelen. Binnen een uurtje zit je aan de BS cap om deze vervolgens te gamblen bij Kadara. Het enige wat het kost zijn de 5 tokens om een rift te openen, of als je geluk hebt 0 als iemand anders een rift moet openen.

Ook bijzonder om te zien dat iedereen zich aan de regels houdt. Heb er zo'n 20 achter de rug en iedereen opent een rift zonder morren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zijn 1h xbows zo overpowered tov andere 1h'ers?
Een deel komt door de dmg tov de attack speed, maar je zou zeggen, dan zouden daggers ook zo goed moeten zijn, maar dat zijn ze niet....

@lanerios, jij hebt gewoon je gear niet in orde, je hebt geen sockets in je chest/pants, geen chc gerolled op de items die het nodig hebben en geen str op bv je bracers

[ Voor 30% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:52:
Waarom zijn 1h xbows zo overpowered tov andere 1h'ers?
Een deel komt door de dmg tov de attack speed, maar je zou zeggen, dan zouden daggers ook zo goed moeten zijn, maar dat zijn ze niet....
Ik vermoed omdat ze:

1. Wilden voorkomen dat 2h + quiver de enige viable optie is.
2. Wilden compenseren voor het feit dat DH's geen goede defense hebben (laten we eerlijk wezen, dodge is fucked up tov all res en armor, plus ze hebben geen goede defensive passives) en ze dus maar wat meer damage laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Had zelf gister ook mn eerst "fuck it ik kap ermee" momentje..

Probeerde Aughilds te craften en ik kwam op T4 niet in de buurt van de mat-drop rate en vervolgens waren het allemaal crap rolls. En vervolgens besloot ik een amu te rerollen wat me mn hele voorraad gems en souls kostte.

Die gem requirement moeten ze echt mee opzouten bij rerollen van amu/ring. En Souls mogen echt wel wat vaker droppen.. (of gewoon random zoals van rift bosses of als 1%-er ofzo van rares).

Tis leuk dat craften/enchanten nu een onderdeel van het spel is, maar op deze manier wordt het gewoon een hele vervelende bezigheid.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 05-05-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Bosmonster schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:55:
[...]
Die gem requirement moeten ze echt mee opzouten bij rerollen van amu/ring. En Souls mogen echt wel wat vaker droppen.. (of gewoon random zoals van rift bosses of als 1%-er ofzo van rares).
I second that!

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Bij mij is m'n gold voorraad ook al geslonken naar 0 zowel als SC als HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Da's ook de reden waarom ik het amper gebruik. Ik speel niet veel/goed genoeg om vrachten mats te hebben, dus ik moet ook eerst bakken legendaries naar de blacksmith brengen om uberhaupt iets te kunnen. En dan moet je maar hopen dat er iets nuttigs uit komt. Hoe vaak ik niet een stat reroll en hij gewoon 3x dezelfde stat aanbied :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Volgens mij is dat al uitgebreid besproken in dit topic en toen was iedereen het met mij oneens dus scroll maar even terug

in het kort komt het erop neer, dat ik vind dat loot 2.0 prima is zoals het is en dat ik het idioot vind dat mensen lopen te zeiken en janken, dat als iets niet binnen x runs dropped en dat ze dan net zolang op de fora zeiken tot Blizzard iets buffed. Wat Blizz dan doet immers niet mainstream en de klant wil het,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@shadow, maar dan gaat de game zelf toch niet de verkeerde kant op?
Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:54:
[...]
Ik vermoed omdat ze:

1. Wilden voorkomen dat 2h + quiver de enige viable optie is.
2. Wilden compenseren voor het feit dat DH's geen goede defense hebben (laten we eerlijk wezen, dodge is fucked up tov all res en armor, plus ze hebben geen goede defensive passives) en ze dus maar wat meer damage laten doen.
Defense? Volgens mij zijn er 4 active skills zijn die om defense gaan en een passive die alles 10% buffed....
Daarbij de meest OP skill "Clusterf*cked Arrow" :+
*overcompensated* ;)

In D3V was de 2h'er om 1 reden "te" goed: Manticore: 2 sockets + CHD....
Snap je inzicht wel, maar als dat de redenen zijn, blijft het raar.

Vanavond maar eens Aughilds craften, kan de shoulder/bracer combo wel goed gebruiken en zou de boel mooi aanvullen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:00:
Eigenlijk wel want door de Buffs die Blizz constant doet en maakt, zal eidereen sneller zijn gear vinden, sneller hogere torments spelen en sneller uitgekeken zijn immers geen upgrades meer te halen. Ik ben het volledig eens met het feit dat pre-patch 2.0 de droprates echt te waren, maar met alle drop buffs die ze willen doen ( extra legendaries toevoegen aan cache runs en dergelijke ) belooft dat nog wat voor de toekomst. Als ze nu al zo snel buffs gaan doen.

Voornamelijk gedreven door het feit dat mensen vinden dat ze met minimale inzet maximale prestaties moeten kunnen halen, hoezo grinden omdat ik item x wil, ik wil het gewoon van Kadala krijgen lekker in town staan. Uiteindelijk komt het erop neer dat straks met de "tiered rifts & ladders " men gewoon zal terug vallen naar Bots zoals met D2 ook gebeurde want wij willen perse item x uit Season x, en die moet natuurlijk minimaal x keer vallen want we doen het niet voor slechte rolls.

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 05-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Zit nog een beetje te klieren met me wizzy. En nu vraag ik me af: is het niet beter om een elemental te stacken? Heb de passive "Elemental Exposur" en doe Fire, Arcane en Lightning damage in procentjes :
52% Fire, 24% Arcane en 15% lightning.
Mijn wiz: http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/32869270
Ze gaat als een dolle door T3, T4, maar ergens denk ik dat hogere T levels alleen gaat lukken als ik een elemental stack. Zit ik nou te oeleboele of niet :o . Zo ja dan moet ik dus switchen naar arcane, want dat amu van mij is zo lekker :9~

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Eigenlijk wel want door de Buffs die Blizz constant doet en maakt, zal eidereen sneller zijn gear vinden, sneller hogere torments spelen en sneller uitgekeken zijn immers geen upgrades meer te halen. Ik ben het volledig eens met het feit dat pre-patch 2.0 de droprates echt te waren, maar met alle drop buffs die ze willen doen ( extra legendaries toevoegen aan cache runs en dergelijke ) belooft dat nog wat voor de toekomst. Als ze nu al zo snel buffs gaan doen.

Voornamelijk gedreven door het feit dat mensen vinden dat ze met minimale inzet maximale prestaties moeten kunnen halen, hoezo grinden omdat ik item x wil, ik wil het gewoon van Kadala krijgen lekker in town staan.
Volledig met je eens. Zelfde is in principe wat met WoW gebeurde.. je moest eerst speciaal de drop voor jou class krijgen. Later werd het een item die gebruikt kon worden voor 4 verschillende classes bijv.

Het houd je juist lekker aan een game bezig als het bijna TE moeilijk is.
Dat kom gewoon nog erg weinig voor en door alle "zeikerds" geven zulke game maker er wel altijd aan toe en verpesten ze het voor de kleinere groep die wel echt hardcore willen farmen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:08:
[...]
Volledig met je eens. Zelfde is in principe wat met WoW gebeurde.. je moest eerst speciaal de drop voor jou class krijgen. Later werd het een item die gebruikt kon worden voor 4 verschillende classes bijv.

Dat kom gewoon nog erg weinig voor en door alle "zeikerds" geven zulke game maker er wel altijd aan toe en verpesten ze het voor de kleinere groep die wel echt hardcore willen farmen enzo.
WoW tokens vond ik altijd geweldig. Dat was een goede change. Echter heb je in Diablo 3 een punt. Nee, ik krijg niet elke dag nieuwe legendaries of unerhaupt upgrades. Dat boeit me ook niet, juist het jagen erop, en dan blij zijn als ze droppen maakt voor mij het spel leuk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:10:
[...]

WoW tokens vond ik altijd geweldig. Dat was een goede change. Echter heb je in Diablo 3 een punt. Nee, ik krijg niet elke dag nieuwe legendaries of unerhaupt upgrades. Dat boeit me ook niet, juist het jagen erop, en dan blij zijn als ze droppen maakt voor mij het spel leuk.
Wait wacht jij was 1 van de mensen die hier in de vorige discussie fel op tegen was en me nog uitmaakte voor Troll ook ! En nu ga je doodleuk zitten vertellen ja met D3 ben ik het eens ?

* ShadowBumble breekt zijn klomp.
Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:08:
[...]

In WoW is die crap single handedly de veroorzaker van het stoppen van menig Hardcore Raiding guild, vroeger moest je wat doen voor je Legendary of Raiding Epics, tegenwoordig krijg je ze gewoon als je een week lang iedere dag inlogged.

Hoe dan ook dat is mijn mening en die is nog steeds ongewijzigd dus heb ik er ook relatief weinig zin meer in immers waarom zou ik er effort in steken waarschijnlijk kan ik 6 maanden niks doen, en dan gewoon een weekje hard farmen en dan heb ik exact hetzelfde bereikt.

* ShadowBumble gaat even buiten afkoelen word er gewoon nog steeds nijdig van :+

[ Voor 34% gewijzigd door ShadowBumble op 05-05-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
ach tis Bevrijdingsdag! even geen d3 gezeik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ben blij dat ik blijkbaar het doodgaan van alle hardcore raiding guilds memo gemist heb. Voor zover ik speel, draait er nog een zeer grote hardcore lijst.

En waar ik op tegen was, was het gezeik "ehmagerd! free legendaries" Wat het totaal niet is!

[ Voor 0% gewijzigd door corset op 05-05-2014 12:29 . Reden: Nieuwe tobo, dus spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:28:
Ben blij dat ik blijkbaar het doodgaan van alle hardcore raiding guilds memo gemist heb. Voor zover ik speel, draait er nog een zeer grote hardcore lijst.
Ik zei ook niet alle ik zei menig, maar gelukkig valt jouw het ook op ;) Hoe het nu staat geen idee ik ben gestopt toen we als 6de in de wereld Madness op 25Man heroic deden.
En waar ik op tegen was, was het gezeik "ehmagerd! free legendaries" Wat het totaal niet is!
Maar in feite stiekem wel is :+ of is dat niet wat de "increased legendary droprate on torment x" betekende uit de bluepost die ik toen al linkte ? Eitherway deze discussie ga ik niet wederom voeren.

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 05-05-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 18:08
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:48:
[...]

ik volg dit topic nog maar ben er zelf ook al tijdje mee gestopt omdat ik erop uitgekeken ben, meer bezig naar souls en mats te zoeken en als je na paar uur nog nie veel drops hebt is je hele drang om door te spelen weg.
vind het reward VS time niet echt aan mijn kant staan :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Wait wacht jij was 1 van de mensen die hier in de vorige discussie fel op tegen was en me nog uitmaakte voor Troll ook ! En nu ga je doodleuk zitten vertellen ja met D3 ben ik het eens ?

* ShadowBumble breekt zijn klomp.

In WoW is die crap single handedly de veroorzaker van het stoppen van menig Hardcore Raiding guild, vroeger moest je wat doen voor je Legendary of Raiding Epics, tegenwoordig krijg je ze gewoon als je een week lang iedere dag inlogged.

Hoe dan ook dat is mijn mening en die is nog steeds ongewijzigd dus heb ik er ook relatief weinig zin meer in immers waarom zou ik er effort in steken waarschijnlijk kan ik 6 maanden niks doen, en dan gewoon een weekje hard farmen en dan heb ik exact hetzelfde bereikt.

* ShadowBumble gaat even buiten afkoelen word er gewoon nog steeds nijdig van :+
Denk aan je bloeddruk, het is maar een spelletje :)

OT: Je merkt (helaas) in alle MMO games tegenwoordig dat de ontwikkelaars de 'n00bs' veel te veel tegemoet komen. Ik ben ook nog uit de tijd van 40man WoW raids en dagen/maanden grinden voor dat ene item, waar tegenwoordig gratis legendaries/epics je om de oren vliegen.

Persoonlijk ben ik het met je eens en vind dit ook een slechte zaak. Het is echter vanuit de ontwikkelaars wel te begrijpen: MMO's zijn veel meer mainstream dan vroeger en het verdienmodel wordt hier dus ook gewoon op aangepast.

Het jammere is dat er geen weg meer terug is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
stingray2012 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:04:
Zit nog een beetje te klieren met me wizzy. En nu vraag ik me af: is het niet beter om een elemental te stacken? Heb de passive "Elemental Exposur" en doe Fire, Arcane en Lightning damage in procentjes :
52% Fire, 24% Arcane en 15% lightning.
Mijn wiz: http://eu.battle.net/d3/e...ingray-2929/hero/32869270
Ze gaat als een dolle door T3, T4, maar ergens denk ik dat hogere T levels alleen gaat lukken als ik een elemental stack. Zit ik nou te oeleboele of niet :o . Zo ja dan moet ik dus switchen naar arcane, want dat amu van mij is zo lekker :9~
Mja ik zie het als volgt: met EE krijg je max 20% dps erbij, in ideale omstandigheden. Puur qua DPS-efficiëntie is het stacken van 1 elemental dus voordeliger, op voorwaarde dat je uiteraard enkel spells gebruikt van dit type.

Ik denk dan in mijn geval Arcane - mijn base dps zit ongeveer op hetzelfde niveau maar ik ga nu starten met Elemental items te craften/farmen. Een SoJ en Andariel's Visage moet ik nog vinden, maar met Moonlight Ward en Reaper's Wraps (beide te rerollen) moet ik snel aan 45% geraken. Met SoJ en Andariel zit je aan 85%, gooi er nog een Triumvirate bij en je zit aan 95%. Op papier dus beter dan verspreid over alle elementals.

Langs de andere kant heb je misschien meer output dps als je constant AoE kan spammen, ik heb die build nog niet uitgetest... ziet er wel fun uit als afwisseling voor Archon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

EDIT:

NVM wel heel erg offtopic maar 40 Man Raids good old times !

[ Voor 26% gewijzigd door ShadowBumble op 05-05-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
gebruiken hier ook mensen paragon skill Area Damage? en kan iemand in normaal Nederlands uitleggen hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
ShadowBumble schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Yes jij snapt het 40 Man raiding jeetje 16+ uur in Molten Core hangen jeej 1 binding !
offtopic:
Dan had je nog geluk als het de binding was, verschrikkelijk was het om telkens dezelfde shit bij de bosses te zien droppen...

Zo erg zelfs dat er theorien gingen over dat de loot table bepaald werd door wie de raid leader was etc.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:00:

[...]

Defense? Volgens mij zijn er 4 active skills zijn die om defense gaan en een passive die alles 10% buffed....
Daarbij de meest OP skill "Clusterf*cked Arrow" :+
*overcompensated* ;)

In D3V was de 2h'er om 1 reden "te" goed: Manticore: 2 sockets + CHD....
Snap je inzicht wel, maar als dat de redenen zijn, blijft het raar.

Vanavond maar eens Aughilds craften, kan de shoulder/bracer combo wel goed gebruiken en zou de boel mooi aanvullen.
10% extra armor, resist en life is niets vergeleken met een OWE of STI van een monk.

Cluster arrow is dan ook de enige echt goede DPS skill van een DH. Wat is een DH zonder dat? Een damage-loos-te-snel-stervend-rondrennend mannetje. Daar zit iets fundamenteel fout imho.

Ook voordat de 2 socket manti bestond was er geen bestaansrecht voor 1h-ers. De dps op 1h crossbows was namelijk veel te laag. Met deze patch is dat gefixt en moet je nu dus kiezen tussen hogere DPS met hogere ias (en dus lagere damage met CD based skills) of lagere dps maar veel meer weapon damage (dus dikke damage met CD based skills). En bij de snelle versie kan je nu nog kiezen tussen meer of hogere crits ook!

Nu lijken de drie opties van de DH gelijkwaardig te zijn. Afhankelijk van je build (CD of IAS based) zijn zowel 2h+quiv, 1h+quiv of 2x 1h even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oostland33 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:38:
gebruiken hier ook mensen paragon skill Area Damage? en kan iemand in normaal Nederlands uitleggen hoe dit werkt?
nog maar een keer dan :P http://bannedofgamers.com/index.php?AD/ wel in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik kom ook uit die tijd. Ja het is makkelijker. Te makkelijk? Ja, maar om gelijk met onzin te beginnen dat tokens hardcore raiding guilds hebben gesloopt, dat is echt 100% onzin.

Voor mij is de ideale situatie TBC raiding, elke groep een eigen raid. Werkte geweldig imo. Alleen zonder resist grinding haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
thx bokkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:41:
Ik kom ook uit die tijd. Ja het is makkelijker. Te makkelijk? Ja, maar om gelijk met onzin te beginnen dat tokens hardcore raiding guilds hebben gesloopt, dat is echt 100% onzin.

Voor mij is de ideale situatie TBC raiding, elke groep een eigen raid. Werkte geweldig imo. Alleen zonder resist grinding haha
Ho wacht afgezien dat we hier offtopic aan het gaan zijn wil ik deze discussie prima met je voeren maar we praten nu langs elkaar heen, het subject is " Het te makkelijk verkrijgen van loot" tokens en dergelijke hebben daar ook een bijdrage aan geleverd maar waren meerdere opeen stapelingen van, die tot een resultaat leiden, ik quote jouw post voor het eerst gedeelte maar het wow gedeelte sloeg op de post daarboven. ( Gelijk ook even ge-edit om dat duidelijker te benadrukken )

Vandaar even deze verduidelijking laten we dus wel even de dingen duidelijk houden, en niet conclusies trekken die niet aangegeven worden ( overigens voor de 2de maal want je gaf net ook al aan alle guilds ipv menig guild )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Sfinx- schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Mja ik zie het als volgt: met EE krijg je max 20% dps erbij, in ideale omstandigheden. Puur qua DPS-efficiëntie is het stacken van 1 elemental dus voordeliger, op voorwaarde dat je uiteraard enkel spells gebruikt van dit type.

Ik denk dan in mijn geval Arcane - mijn base dps zit ongeveer op hetzelfde niveau maar ik ga nu starten met Elemental items te craften/farmen. Een SoJ en Andariel's Visage moet ik nog vinden, maar met Moonlight Ward en Reaper's Wraps (beide te rerollen) moet ik snel aan 45% geraken. Met SoJ en Andariel zit je aan 85%, gooi er nog een Triumvirate bij en je zit aan 95%. Op papier dus beter dan verspreid over alle elementals.

Langs de andere kant heb je misschien meer output dps als je constant AoE kan spammen, ik heb die build nog niet uitgetest... ziet er wel fun uit als afwisseling voor Archon :)
Hmm is dus een mooie optie voor mijn 2e wiz. Die zal ik eens volgooien met een elemantal type. Kijken hoever die gaat komen. :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
lanerios schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:41:

Ach, ergens is het wel logisch. Het % aan gamers dat WoW e.d. echt hardcore speelt is vele male kleiner dan het % casual gamers. Dus de ontwikkelaars richten zich op de casual gamers, daar valt namelijk het meeste geld mee te verdienen..

Nu weer ontopic:
Na 300 uur DH, gisteren eindelijk een ander char (Wiz) gelvld naar 70! Gelijk een paar items gecraft maar ik kom nog niet verder dan 400k dmg en 2M toughness, dus nog een lange weg te gaan.. :(

Kan ik met bovenstaande stats T1 aan trouwens? Speel al zo lang alleen DH dat ik geen idee meer heb eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grimmie187 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Ach, ergens is het wel logisch. Het % aan gamers dat WoW e.d. echt hardcore speelt is vele male kleiner dan het % casual gamers. Dus de ontwikkelaars richten zich op de casual gamers, daar valt namelijk het meeste geld mee te verdienen..

Nu weer ontopic:
Na 300 uur DH, gisteren eindelijk een ander char (Wiz) gelvld naar 70! Gelijk een paar items gecraft maar ik kom nog niet verder dan 400k dmg en 2M toughness, dus nog een lange weg te gaan.. :(

Kan ik met bovenstaande stats T1 aan trouwens? Speel al zo lang alleen DH dat ik geen idee meer heb eigenlijk..
denk dat je echt rond de 6 mill tougness moet gaan zitten en 600 k dps wil je t1 een beetje goed spelen solo in de groep is het natuurlijk anders maar dan is 2 mill tougness als nog erg weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Grimmie187 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Nu weer ontopic:

HC nee SC is doable met een juiste party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Al dat vergelijken met WoW..
Het is Diablo, vergelijk het met D2. Dan valt de droprate aardig tegen en verwacht je juist wel dat iedereen nu al top gear heeft (niet in stats, maar in aantallen, dus al 3x bijv een Shako).

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 05-05-2014 13:17 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:39:
[...]
10% extra armor, resist en life is niets vergeleken met een OWE of STI van een monk.
hahaha ik wist dat je hiermee ging komen, beetje appels met peren natuurlijk, aangezien een monk ongeveer 90% van de tijd tussen alle shit in staat :+
Cluster arrow is dan ook de enige echt goede DPS skill van een DH. Wat is een DH zonder dat? Een damage-loos-te-snel-stervend-rondrennend mannetje. Daar zit iets fundamenteel fout imho.
Eigenlijk mis ik de X functie uit D2 hier....
Gewoon switchen tussen wapen/skillsets afhankelijk van het target, bij de amazon was het ethereal spear huppeldepup voor grote groepen en een boog voor single target deeps.
"vroeger was alles beter :+
Ook voordat de 2 socket manti bestond was er geen bestaansrecht voor 1h-ers. De dps op 1h crossbows was namelijk veel te laag. Met deze patch is dat gefixt en moet je nu dus kiezen tussen hogere DPS met hogere ias (en dus lagere damage met CD based skills) of lagere dps maar veel meer weapon damage (dus dikke damage met CD based skills). En bij de snelle versie kan je nu nog kiezen tussen meer of hogere crits ook!

Nu lijken de drie opties van de DH gelijkwaardig te zijn. Afhankelijk van je build (CD of IAS based) zijn zowel 2h+quiv, 1h+quiv of 2x 1h even goed.
Wat zijn de verschillen qua skills dan voor 2h+q / 2x1h / 1h+q ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
pstalman schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:16:
Het is Diablo, vergelijk het met D2. Dan valt de droprate aardig tegen en verwacht je juist wel dat iedereen nu al top gear heeft (niet in stats, maar in aantallen, dus al 3x bijv een Shako).
Heb D2 nauwelijks gespeeld dus dat zou ik niet weten. Maar 'we' hebben nu al best snel top gear toch? RoS is pas een maandje uit en ik kom hier en ingame al veel mensen tegen die bijna geen upgrades meer kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
pstalman schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:16:
Nou wat mij vooral stoort is dat topitems ook gewoon slecht rollen.

Ik vind het niet erg dat bepaalde items zeldzaam zijn als ze, als ze dan eindelijk droppen na 6 maanden spelen, gegarandeerd goed zijn. Die dubbele RNG erover maakt het extra frustrerend imho, zeker als de mystic ook niet meewerkt en je 50m in hetzelfde item pompt om hem goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grimmie187 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:18:
[...]

Heb D2 nauwelijks gespeeld dus dat zou ik niet weten. Maar 'we' hebben nu al best snel top gear toch? RoS is pas een maandje uit en ik kom hier en ingame al veel mensen tegen die bijna geen upgrades meer kunnen vinden..
Upgrades is relatief, voor zowel build als gear :)

Best een leuke utidaing ,probeer met andere gear combo's eens zo een zelfde dps output/edps output te krijgen. (ongeveer)

Punt is dat je gewoon met een wijziginge vaak meerdere slots tegelijk moet wijzigen om geen te grote verliezen te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 06:12
Filmpje zegt denk ik meer ;)
YouTube: Area & Splash Damage Testing - It's Insane!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

dit werkt goed ik ben me paragon points ook nu er in aan het stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Grimmie187 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:18:
[...]

Wat is top Gear, een pants die dropped ingame kan net zo goed zijn als een crafted item.
Men moet droppable legs beter maken, echt uniek, nu kun je beter set items craften voor de bonussen.
ZOals bij de Magefist, Andy helm etc etc.
Meer van dat soort items.
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:20:
[...]

Upgrades is relatief, voor zowel build als gear :)

Best een leuke utidaing ,probeer met andere gear combo's eens zo een zelfde dps output/edps output te krijgen. (ongeveer)

Punt is dat je gewoon met een wijziginge vaak meerdere slots tegelijk moet wijzigen om geen te grote verliezen te pakken
Het punt is dat het te makkelijk wel kan, een set of leg kan dezelfde stats hebben.
Geef mij een + phys dmg gloves en mijn 2 barbs hebben zowat identieke stats. :D

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 05-05-2014 13:36 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:18:
[...]

hahaha ik wist dat je hiermee ging komen, beetje appels met peren natuurlijk, aangezien een monk ongeveer 90% van de tijd tussen alle shit in staat :+

[...]

Eigenlijk mis ik de X functie uit D2 hier....
Gewoon switchen tussen wapen/skillsets afhankelijk van het target, bij de amazon was het ethereal spear huppeldepup voor grote groepen en een boog voor single target deeps.
"vroeger was alles beter :+

[...]

Wat zijn de verschillen qua skills dan voor 2h+q / 2x1h / 1h+q ?
Misschien monks wel, maar wizards en witch doctors niet. Die halen echter wel met gemak +/-1500 AR met dezelfde armor niveau's en basic damage reduction als de DH. Wat betreft damage mitigation heeft DH het het zwaarst van alle classes.

Bij een 2h zijn channeling skills langer op te houden (zoals strafe) en doe je meer damage per hatred spent. Dat betekent dus dat je met 1 balk hatred wel een riftboss kan neerbursten terwijl dat met een 1h niet kan bijvoorbeeld. Ook doen cooldown based skills zoals rain of vengeance of fan of knives meer damage per seconde omdat de castsnelheid niet wordt bepaald door je attackspeed (waarvan dat bij 1h veel hoger is op dezelfde theoretische dps ouput).

Voor bepaalde builds is een 2h dus beter. Het is over het algemeen echter wel zo dat 1h's meer damage doen voor attacks die met ias schalen (e.g. cluster arrow of elemental arrow). Een quiver gebruik je dan als je CHC nodig hebt en een DW setup gebruik je als je meer CHD nodig hebt, dat is voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:55

Megalodon86

Enzyme X

Area Damage heeft een standaard kans van 20%. Oftewel, gemiddeld elke 5de aanval krijgt area damage mee.

Hoeveel Area Damage bepalen je paragon punten toegekend aan AD, en natuurlijk je items die het geven.

Stel:
1. Je hebt 25% AD. Je raakt een monster met poison dart voor 100 schade, AD wordt toegekend. Alle 10 monsters binnen 10 meter van het monster dat je schoot nemen 25 schade. (100 + (10 * 25) = 350 schade totaal)
2. Je hebt 50% AD. Je raakt een monster met poison dart voor 100 schade, AD wordt toegekend. Alle 10 monsters binnen 10 meter van het monster dat je schoot nemen 50 schade. (100 + (10 * 50) = 600 schade totaal)
3. Je hebt 100% AD. Je raakt een monster met poison dart voor 100 schade, AD wordt toegekend. Alle 10 monsters binnen 10 meter van het monster dat je schoot nemen 100 schade. (100 + (10 * 100) = 1100 schade totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pstalman schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:34:
[...]

Het punt is dat het te makkelijk wel kan, een set of leg kan dezelfde stats hebben.
Geef mij een + phys dmg gloves en mijn 2 barbs hebben zowat identieke stats. :D
Waarom doen mensen dat dan niet, maar blijven ze allemaal dezelfde items najagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Bokkie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Waarom doen mensen dat dan niet, maar blijven ze allemaal dezelfde items najagen :P
Waarom heb je 2 crusaders? is het SC en HC? ik kan je links niet klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Waarom heb je 2 crusaders? is het SC en HC? ik kan je links niet klikken :P
tinfoilhat :P

130 uur op crus 1 en geen blade of prophecy/gryfalcon's foot/fate of the fell
2e crus gemaakt uit frustratie en om te kijken of die andere drops krijgt :P 15 minuten lvl70 en een bop

Hoe het kan, dunno :P boeit mij ook niet, maar nu heb ik er 2

Een met main gear http://www.diabloprogress...tar-1668/Galatea/42966425
En de andere met gear voor andere spec om mijn stash op te schonen http://www.diabloprogress...tar-1668/Galatea/38601142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Damn eindelijk weer een Sun Keeper gevonden, nadat ik mijn eerste dom genoeg had weggegeven. Volgens diabloprogress nu op plek 140 (world) en plek 82 (Europe) wat betreft elemental elite dps voor monks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 09:48
Netjes!

Vraag aan de experts, waar kan ik het beste mn bloodshards aan uitgeven?
Zat zelf denken aan rings daar deze nog rare's zijn..

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...jiller-1938/hero/30878529

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een armor, want een fire armor op een lightning monk slaat natuurlijk als een tang op een varken :+
edit: idd aughilds ofzo maken of een andere leuke set :)

@zoloft, lekker man! Heb er ook nog 2 in m'n stash hangen :) heb alleen aan wapens geen gebrek op lightning dmg wapens na :|
Nou nog even een leuke SoJ erbij en je staat helemaal prima.

[ Voor 59% gewijzigd door Vandread op 05-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
tsjiller schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:22:
Netjes!

Vraag aan de experts, waar kan ik het beste mn bloodshards aan uitgeven?
Zat zelf denken aan rings daar deze nog rare's zijn..

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...jiller-1938/hero/30878529
Ik raad je aan om die Aughild set bij elkaar te sprokkelen en op zich kun je idd je shards spenderen aan ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Maar weet iemand een goeie site met informatie van sets en items? want ik ben soms opzoek naar gear maar weet niet of ik dat via bloodshards kan halen of dat ik een plan moet krijgen en moet craften of dat het ergens dropt enzo :P

Pagina: 1 ... 19 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]