Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ik gebruik nu idd een skill daarvoor, maar die zou ik het liefste droppen omdat ik het geen super skill vind, en daar gewoon iets anders leuks wil kunnen zetten.NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:30:
[...]
Hmm vreemd want ik zou inderdaad zeggen via een skill.Ik gebruik Waving Light op mijn monk daarvoor. Zodra die klonen geweest zijn komen ze meteen na 15 seconden weer.
(mass confusion)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Mijn 2de al. Deze keer met increased life after kill mod.
Dus nu beide barbs met een leg potion. De rest vd drops gister viel zwaar tegen, veel rifts en weinig souls.
De gedachte is op zich niet zo vreemd: in Diablo I & II wordt de randomizer seed gevuld met de timestamp bij het maken van de game en heb je dus zoals hierboven beschreven kans op goede en slechte games.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:44:
[...]
Ik krijg van deze quote een beetje een dejavu gevoel. Hebben we deze complot theorieën al niet eerder gehad, maar dan met het gevoel dat er verschillende servers met goede en slechte loottables zijn. Het is en blijft gewoon totally random hoeveel legs je krijgt en wat voor kwaliteit. De ene dag heb je gewoon meer geluk als de andere dag. its just in the game.
Voor DIII is het niet na te gaan gezien de relevante code server-side draait, om het maar niet te hebben over de hoeveelheid tweaks in loot 2.0 om "betere" drops te geven. Het kan dus beide kanten uit...
Daarnaast, hoe ga je de beslissing nemen dat de huidige loottable niet goed genoeg voor je is en je een nieuwe game moet starten? Voor hetzelfde geld valt het gewenste item straks alsnog en snij je jezelf in de vingers. Zoals je al aangeeft, gewoon lekker blijven spelen op de manier die jezelf prettig vind en hopen dat de RNG deze keer jou goed zint
Er is nog plek in de GoT Clan.
Eerste stap is lid worden van de community, daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende clans wel aanwezig. Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en ik kunnen je dan aan de clan toe voegen. Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Battle.net || Strava
Als men niet in staat is om de link van zijn/haar profiel te bepalen, dan, dan, dan... Ja, dan houdt het op._Peter2_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:11:
[...]
Enige wat mist in de topic warning is hoe je "link naar profiel" kunt bepalen.
[...]
Het lukte mij al niet eens de juiste community te vinden.. dacht hem gevonden te hebben en toen bleken er maar 5 man in te zitten en zag geen bekende namen dus dacht niet de goeie te hebbenretlaw schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:57:
[...]
Eerste stap is lid worden van de community, daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende clans wel aanwezig. Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en ik kunnen je dan aan de clan toe voegen. Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Zal wel iets met "Tweakers" zijn, is het proberen waard om daar op te zoeken...Ricmaniac schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:08:
[...]
Het lukte mij al niet eens de juiste community te vinden.. dacht hem gevonden te hebben en toen bleken er maar 5 man in te zitten en zag geen bekende namen dus dacht niet de goeie te hebben
Verder zou ik graag een game maken met een loot-tabel ZONDER leg-Polearm

Het is niet direct duidelijk wat die link zou moeten zijn. Die informatie zou toegevoegd kunnen worden aan de topic start. (Daar staat tenslotte meer algemene informatie in).Grin schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:05:
[...]
Als men niet in staat is om de link van zijn/haar profiel te bepalen, dan, dan, dan... Ja, dan houdt het op.
Op de officiele Diablo 3 site zie je hier ook niet direct informatie over.
(Wellicht dat je wel je profiel kunt zien als je bent ingelogd).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
CD zit nu op 50%, meer wordt moeilijk zonder een andere helm of wapen met CD reductie op. Archon downtime is dus ongeveer 30seconden. Dankzij een leuke Reaper's Wraps met 19% cold damage (bij eerste poging) is black hole + FO spammen een vrij aardige combo om de tijd daartussen te blijven dps'en.
Mijn Harrington Waistguard belt is eigenlijk nog het meest doorslaggevend, zeker in gebieden met veel weapon racks / dead bodies / losse stenen / kistjes / ... --> ik zit zowat de helft van de tijd met 100% extra damage dankzij deze naar mijn mening zwaar onderschatte belt!
Paar vraagjes:
- T1 gaat redelijk tot zeer vlot, maar in een vervelende situatie (geen belt bonus, Archon CD, frozen/jailor/...) duurt het soms even voor een elite pack neer te krijgen. Ligt dit puur aan te lage DPS?
- Kan ik mij best focussen op meer CD reduction (helm, wapen?) of toch switchen naar meer DPS / Cold damage bonus?
- Op <T1 gebruik ik Spectral Blade / Ice Blades, maar gezien close combat op T1 nogal risky is ben ik nu Magic Missile / Glacial Spike aan het uittesten. Dat is iig veel veiliger & te spammen op afstand, zijn er nog goeie alternatieven voor cold damage?
- Zien jullie nog snelle improvements in mijn build en/of gear? Het meeste is voor verbetering vatbaar maar wacht ik gewoon op een betere drop, zoals chest/pants/ringen/source.
Qua survival kun je glass cannon droppen voor cold blooded. De meeste van je damage is cold, dus is cold blooded een mooie passive.Sfinx- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:33:
Beste Wizards, ik ben deze week gestart met mijn Wizard te levellen en te zoeken naar een leuke build. Voorlopig is dat een kruising tussen de Archon CD build en de cold damage / FO build.
CD zit nu op 50%, meer wordt moeilijk zonder een andere helm of wapen met CD reductie op. Archon downtime is dus ongeveer 30seconden. Dankzij een leuke Reaper's Wraps met 19% cold damage (bij eerste poging) is black hole + FO spammen een vrij aardige combo om de tijd daartussen te blijven dps'en.
Mijn Harrington Waistguard belt is eigenlijk nog het meest doorslaggevend, zeker in gebieden met veel weapon racks / dead bodies / losse stenen / kistjes / ... --> ik zit zowat de helft van de tijd met 100% extra damage dankzij deze naar mijn mening zwaar onderschatte belt!
Paar vraagjes:
- T1 gaat redelijk tot zeer vlot, maar in een vervelende situatie (geen belt bonus, Archon CD, frozen/jailor/...) duurt het soms even voor een elite pack neer te krijgen. Ligt dit puur aan te lage DPS?
- Kan ik mij best focussen op meer CD reduction (helm, wapen?) of toch switchen naar meer DPS / Cold damage bonus?
- Op <T1 gebruik ik Spectral Blade / Ice Blades, maar gezien close combat op T1 nogal risky is ben ik nu Magic Missile / Glacial Spike aan het uittesten. Dat is iig veel veiliger & te spammen op afstand, zijn er nog goeie alternatieven voor cold damage?
- Zien jullie nog snelle improvements in mijn build en/of gear? Het meeste is voor verbetering vatbaar maar wacht ik gewoon op een betere drop, zoals chest/pants/ringen/source.
Antwoord op je vragen:Sfinx- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:33:
Beste Wizards, ik ben deze week gestart met mijn Wizard te levellen en te zoeken naar een leuke build. Voorlopig is dat een kruising tussen de Archon CD build en de cold damage / FO build.
Paar vraagjes:
- Ik vermoed idd dat dit aan je lage DPS ligt.
- Zorg dus idd voor meer DPS, CDR is een nice to have, geen must.
- Geen idee, ik heb niet zo veel verstand van wiz builds (anders dan arcane builds)
- Je CHC moet 8-10% hoger en je CHD moet omhoog met 80%. Je life is met 250K ook niet royaal, probeer ergens rond de 350K te komen. Thoughness is ook nog krap, dus omhoog met vit en all res. Prima wiz voor plvl 116 maar er zit nog behoorlijk wat ruimte voor verbetering in je torso(3sockets), amulet(chc), pants, ringen(chd) en off-hand. CDR is leuk maar focus je er niet te veel op, het moet wel in balans zijn met de rest van je gear, i.e. je moet nog wel damage doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 02-05-2014 14:37 . Reden: Een nette post moet een net antwoord krijgen. CD= CDR ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Stun op een WD is niet echt een interessante weg om in te slaan. Die amu is dan ook niet zo nuttig voor je class.hexta schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:27:
Iemand suggesties waar ik stun chance vandaan kan halen op mijn gear?
(Die van mijn gargantuam telt niet mee voor mijn amu)
het kan gewoon 1 tot 2,5% kans zijn ofzo.Bosmonster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:59:
[...]
Stun op een WD is niet echt een interessante weg om in te slaan. Die amu is dan ook niet zo nuttig voor je class.
De mirror images zijn namelijk wel erg leuk.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Anders zul je het in items moeten zoeken.
Edit: Sacrifice met offhand is eigenlijk ook een item dan natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 02-05-2014 11:05 ]
Ik heb het al eens getest, de shadows spawnen dan ook wel met een vlot tempo, maar het heeft toch niet de voorkeur boven pyrogeist e.d.
Ik bedoelde ook qua items, dan kan ik qua skills weer eentje vrij kiezenBosmonster schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:05:
Je kunt Sacrifice nemen met die offhand die stunt, maar dan heb je het ongeveer wel gehad qua skills.
Anders zul je het in items moeten zoeken.
Edit: Sacrifice met offhand is eigenlijk ook een item dan natuurlijkQua skills die stunnen is het dun bezaaid bij de WD.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
hahahaWooldoor schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:10:
Hexta met die amulet moet je piranha en dan de rune gebruiken dat die grote vis eruit komt. 100% stun change en dus 2 shadows die nogal efficiënt schijnen te zijn.
Heb die andere rune niet geprobeerd.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Jullie moeten je members wel wat meer begeleiden hoorretlaw schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:57:
[...]
Had ie de pech dat er een STR/VIT Axe of sankis dropte...
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Even een vraagje, waar haal je dit soort waarden eigenlijk vandaan, ik kan bijv. zijn CHD niet eens terugvinden op battle.net, ik ben zelf ook nog aan het zoeken naar een goede duidelijk uitleg over welke stat waarden wanneer het beste zijn (zowel voor DPS als Toughness) maar dan vooral de verhoudingen tussen elemental dmg / CHC en CHD daar het verdomde lastig is om items met alle 3 te vinden. Daar ik het idee heb dat +elemental flink onder gewaardeerd wordt door veel spelers t.o.v. CHC/CHD bij single element specs.Grin schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:49:
[...]
Antwoord op je vragen:
- Ik vermoed idd dat dit aan je lage DPS ligt.
- Zorg dus idd voor meer DPS, CD is een nice to have, geen must.
- Geen idee, ik heb niet zo veel verstand van wiz builds (anders dan arcane builds)
- Je CHC moet 8-10% hoger en je CHD moet omhoog met 80%. Je life is met 250K ook niet royaal, probeer ergens rond de 350K te komen. Thoughness is ook nog krap, dus omhoog met vit en all res. Prima wiz voor plvl 116 maar er zit nog behoorlijk wat ruimte voor verbetering in je torso(3sockets), amulet(chc), pants, ringen(chd) en off-hand. CD is leuk maar focus je er niet te veel op, het moet wel in balans zijn met de rest van je gear, i.e. je moet nog wel damage doen.
Dat Cold damage geen must is ben ik trouwens niet altijd met je eens. Toen ik frost speelde was Cold damage (en + Skill dmg) van zeer grote invloed op mijn DPS, en nu als fire weer, zeker daar ik pech heb met met rerolls naar CHD en daar dus wat CHD mis. Elemental damage is wel erg spec afhankelijk, wanneer je meerdere elements in je spec hebt is het een stuk minder sterk dan wanneer je op 1 element speelt.
Ik speel alleen maar Hardcore.. maar ben nog geen max level helaasNastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:47:
Zijn er veel mensen die HC spelen in de communitychat van D3? Want ik vraag weleens of mensen rifts doen en of split bounties maar ik krijg eigenlijk geen antwoord.
CD is Cool Down (reduction), zoals een diamond in je helm.Dennism schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:49:
[...]
Even een vraagje, waar haal je dit soort waarden eigenlijk vandaan, ik kan bijv. zijn CHD niet eens terugvinden op battle.net, ik ben zelf ook nog aan het zoeken naar een goede duidelijk uitleg over welke stat waarden wanneer het beste zijn (zowel voor DPS als Toughness) maar dan vooral de verhoudingen tussen elemental dmg / CHC en CHD daar het verdomde lastig is om items met alle 3 te vinden. Daar ik het idee heb dat +elemental flink onder gewaardeerd wordt door veel spelers t.o.v. CHC/CHD bij single element specs.
Dat Cold damage geen must is ben ik trouwens niet altijd met je eens. Toen ik frost speelde was Cold damage (en + Skill dmg) van zeer grote invloed op mijn DPS, en nu als fire weer, zeker daar ik pech heb met met rerolls naar CHD en daar dus wat CHD mis. Elemental damage is wel erg spec afhankelijk, wanneer je meerdere elements in je spec hebt is het een stuk minder sterk dan wanneer je op 1 element speelt.
Ah, das bij ons in de clan CDR_Peter2_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:01:
[...]
CD is Cool Down (reduction), zoals een diamond in je helm.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 02-05-2014 12:11 ]

Ik ga me idd best eerst focussen op meer CHD voor damage te boosten, ideaal is een verhouding van 1/10 tussen CHC/CHD. Met 100 CHD komt er dus +/-120k dps bij, dat is niet onaardig. Beetje inboeten in CD(R) dus, nog beter zijn CHC/CHD/CDR/Int items vinden/rerollen.
Qua elemental damage misschien toch switchen naar Arcane op termijn, met Archon in het achterhoofd. Genoeg werk dit weekend iig
Probleem is dat ik dus geen idee heb of die waardes kloppen, ik heb meerdere tools geprobeerd en qua vergelijking een ook nog een zelf in te vullen spreadsheet van het diablofans forum en allemaal geven ze andere waardes, die soms redelijk dichtbij elkaar liggen, maar ook soms zeer uiteen lopen. Waarbij ik niet echt vanuit een community een oordeel kan vinden wie nu echt gelijk heeft en 100% (of zo dicht mogelijk) de juiste waardes geeft.Sfinx- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:16:
Je kan altijd kijken op diabloprogress, voor mijn Wiz is dat http://www.diabloprogress.com/hero/sfinx-2884/Sfinx/838004. Daar staan de CHC/CHD/CD(R) waardes duidelijk opgelijst. Onderaan zie je daar ook een beperkte oplijsting van dps boosters bv. 1.00% Critical Damage gives you 1,189.53 dps
Ik ga me idd best eerst focussen op meer CHD voor damage te boosten, ideaal is een verhouding van 1/10 tussen CHC/CHD. Met 100 CHD komt er dus +/-120k dps bij, dat is niet onaardig. Beetje inboeten in CD(R) dus, nog beter zijn CHC/CHD/CDR/Int items vinden/rerollen.
Qua elemental damage misschien toch switchen naar Arcane op termijn, met Archon in het achterhoofd. Genoeg werk dit weekend iig
Jammer dat er niet een tool is als Simcraft voor WoW waarbij je gewoon je character kan importeren, die tool 50000 iteraties van een gevecht kan laten doen, waaruit de benodigde data komt om echt de juiste scale factors te bepalen, en waar je ook bijvoorbeeld scaling polts kan laten maken (wat gebeurt er al ik 20% elemental damage inlever voor bijv. 10% crit en 50% CHD en dat soort zaken).
ik gebruik een beetje dezelfde speelstijl als ik jou verhaal zo lees,
de game-changer voor T1 was bij mij een +2 Missile mirrorball én een SoJ (vooralsnog zonder cold
damage)
bounties doe ik gewoon solo en op T1, nauwelijks vertraging. met een SoJ gaan je elites gewoon down na een paar glacial spikes > wat freezes > melee range? > (inmiddels 5 stack dynamo) > unload arcane power d.m.v. Frozen orbs, daarna is een pack wel down.
mijn 4e passive (momenteel Arcane Dynamo) swap ik eigenlijk voortdurend, nog niet over uit.
profile
Sinds een paar weken heb ik Diablo maar weer eens opgepakt. Sinds gisteren heb ik maar eens geprobeerd om wat meer lightning te gaan doen. hierdoor is mijn DPS in cijfers wel redelijk wat gezakt (100 a 150k ofzo). Ik merk wel dat ik nu veel hogere crits heb (rond de 5 mio) en volgens mij is mijn effectieve dps dus hoger
De pest is dat die tools er wel zijn, maar dat die op een dusdanige manier hun data rapen dat het tegen de EULA in gaat.Dennism schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:24:
Jammer dat er niet een tool is als Simcraft voor WoW waarbij je gewoon je character kan importeren, die tool 50000 iteraties van een gevecht kan laten doen, waaruit de benodigde data komt om echt de juiste scale factors te bepalen, en waar je ook bijvoorbeeld scaling polts kan laten maken (wat gebeurt er al ik 20% elemental damage inlever voor bijv. 10% crit en 50% CHD en dat soort zaken).
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hoe bedoel je dit? Je kent simcraft wel? Zie Simulationcraft.com, die importeert gewoon je spec/gear van je WoW char uit de battle.net site en doet een simulatie van een optimale dps rotation tegen een mob genaamd "fluffy pillow" die de defensive stats heeft van een raidboss. Het is geen tool die ingame data verzameld en daarmee tegen de eula in gaat.MueR schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:00:
[...]
De pest is dat die tools er wel zijn, maar dat die op een dusdanige manier hun data rapen dat het tegen de EULA in gaat.
Zoiets zou ik ook graag zien voor diablo, niet een tool die bannable is
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 02-05-2014 13:21 ]
Denk je echt dat dat helpt? Wordt rng reset per speelbeurt of per cache? Iemand die dat weet?NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:36:
Als je die 40 caches bijv. opspaart en dan alle 40 in één keer opent dan durf ik mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat er minimaal 1 leg dropt. Zal pech zijn omdat je ze telkens meteen opent denk ik.
Hmm het voelt bij mij echt stukken langzamer zonder. Vooral omdat ik er bijna nooit een cooldown op heb zitten. Je knalt er 10-15 monsters in en binnen een paar seconden liggen ze plat en is je cooldown weer gereset. Plus de 45% extra damage die je en je party erin kunnen doen.
Op mijn boots heb ik nu 12% movement speed. Is het de moeite waard om deze te rerollen naar +X% skill Damage in mijn geval +X% Lashing Tail Kick Damage.
De movement speed kan ik dan via paragon points weer terug krijgen. Dit kost me 24 points wat 120 dex is. Is die 120 dex de +% skill damage waard,
Slim, ziet er goed uit. Maar zijn de gold bonussen niet veel beter op hard (+75%)? Dat is toch ook nog prima te doen als op normal alles instant neergaat? Eigenlijk nooit getest, is die +75% over base gold en die van je gear ook? Of is het dubbel? Dus je gear doet bijv +200% op normal en + 350% op hard? of krijg je dan +275%?FreqAmsterdam schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:57:
[afbeelding]
M'n cache farm set voor normal. Lage DPS (maar op normal gaat toch alles instant neer), maar gold komt binnen met bakken, en het oppakken ervan geeft nog eens XP ook. Lekker spelen zo! :-)
- Blaat
Hardware Fanaat
Je beantwoord je eigen vraag al. Ja: dat is het waard. 15% skill damage geeft veel meer damage dan 120 dex.Anno schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:29:
Ik heb een vraag over mijn huidige boots.
Op mijn boots heb ik nu 12% movement speed. Is het de moeite waard om deze te rerollen naar +X% skill Damage in mijn geval +X% Lashing Tail Kick Damage.
De movement speed kan ik dan via paragon points weer terug krijgen. Dit kost me 24 points wat 120 dex is. Is die 120 dex de +% skill damage waard,
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik weet het niet precies, maar ik zit op normal in ieder geval aan de 300% limiet.Megalodon86 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Slim, ziet er goed uit. Maar zijn de gold bonussen niet veel beter op hard (+75%)? Dat is toch ook nog prima te doen als op normal alles instant neergaat? Eigenlijk nooit getest, is die +75% over base gold en die van je gear ook? Of is het dubbel? Dus je gear doet bijv +200% op normal en + 350% op hard? of krijg je dan +275%?
Is het toevallig dat je paper dps op 666k zit?Zephyr schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:26:
@ Sfinx
ik gebruik een beetje dezelfde speelstijl als ik jou verhaal zo lees,
de game-changer voor T1 was bij mij een +2 Missile mirrorball én een SoJ (vooralsnog zonder cold
damage)
bounties doe ik gewoon solo en op T1, nauwelijks vertraging. met een SoJ gaan je elites gewoon down na een paar glacial spikes > wat freezes > melee range? > (inmiddels 5 stack dynamo) > unload arcane power d.m.v. Frozen orbs, daarna is een pack wel down.
mijn 4e passive (momenteel Arcane Dynamo) swap ik eigenlijk voortdurend, nog niet over uit.
profile
Een SoJ is idd altijd fijn, helaas nog geen tegengekomen. Idem voor een Mirrorball of Triumvirate, ik zou al blij zijn met eender wat van leuke offhand. 3 missiles ipv 1 is ongetwijfeld een wereld van verschil
Kijk dat maakt het weer een moeilijke keuze, cold damage / build verder optimaliseren of toch richting Archon/arcane werken... ik zie wel wat er eerst dropt.
Bedankt ik ga vanavond de movement speed rerollen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Denk dat het al een stuk sneller gaat als je Darts wisselt voor iets andersWooldoor schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Hmm het voelt bij mij echt stukken langzamer zonder. Vooral omdat ik er bijna nooit een cooldown op heb zitten. Je knalt er 10-15 monsters in en binnen een paar seconden liggen ze plat en is je cooldown weer gereset. Plus de 45% extra damage die je en je party erin kunnen doen.
Piranhas maakt bij mij niet zoveel uit. De fetishes lopen toch al het hele scherm door, dat is juist het fijne van die beesten.
Vind vooral de mana cost irritant, want ik blijf liever Firebats spammen voor extra Fetishes.
Maar ik vind het juist irritant als de fetishes verspreid losse mobs aan zitten te vallen. Hetzelfde geldt ook voor de grag. Als je vlak voor de neus of op garg een piranho legt dan knalt hij er gelijk op los met zijn aoe attack.
Mana cost zijn bij mij aardig opgelost met de passive.
Ik speel HC, maar heb altijd alleen gespeeld en daarbij durf ik Torment nog niet echt aan en wil ook niet op sleeptouw genomen hoeven worden...NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:47:
Zijn er veel mensen die HC spelen in de communitychat van D3? Want ik vraag weleens of mensen rifts doen en of split bounties maar ik krijg eigenlijk geen antwoord.
Als ik me redelijk zeker voel op Torment dan wil ik zeker wel rifts en bounties gaan doen met de community.
Lekkere WKLAnno schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:33:
@Wolf en @Covi.
Bedankt ik ga vanavond de movement speed rerollen.

Gisteren eindelijk chc op m'n RRoG gerolled.... heeft even geduurd

Dus nu 2 setjes beetje kunnen combineren, met name fijn voor m'n tougness.
Ook eindelijk Cain's gloves gecraft die niet compleet random stats had...
Jij hebt trouwens 0 healing en ook geen skill met healing, leef je enkel van de LoH/LR van je paragon punten?
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 02-05-2014 13:56 ]
JA! Amen to that! Heb ik ook gelijk equipped toen ie dropte, tons of fun met dat ding!Sfinx- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:33:
Overigens heb ik een redelijk vergelijkbare wizard denk ik (ik kan je profiel niet openen, want op werk). Ik gebruik RoF met BH(Absolute zero) en leuke cold-gerichte gear; allemaal drops, beetje enchanten.
Maar ik klooi ook maar wat aan, in het post-ShockNadoShards wizard tijdperk
BedanktVandread schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:56:
[...]
Lekkere WKLperfecte offhand
![]()
Gisteren eindelijk chc op m'n RRoG gerolled.... heeft even geduurd![]()
Dus nu 2 setjes beetje kunnen combineren, met name fijn voor m'n tougness.
Ook eindelijk Cain's gloves gecraft die niet compleet random stats had...
Jij hebt trouwens 0 healing en ook geen skill met healing, leef je enkel van de LoH/LR van je paragon punten?
Mooie RRoG ik heb ongeveer dezelfde maar dan met 6% IAS en 5.0CHC. Maar ik heb nog geen set items waarvoor ik hem nodig heb.
Misschien binnenkort maar eens Aughilt's gaan craften, bracers en shoulders. Moet nu alleen eerst weer forgotten souls sparen.
Ik leef met alleen LoH via para. T1-T2 is prima te doen. Mede door 'Serenity' die heb ik af en toe nodig als ik vast zit of met meerdere elite packs tref. Verder is het gewoon goed opletten waar ik in sta (molten, poison, etc) en af en toe een health globe pakken.
Voor > T2 moet ik ik wel wat dingen aanpassen. Maar ik farm bijna altijd op T1.
Kort vraagje: zou iemand mij kunnen vertellen of er verschil is in loot chance voor Kadala legs Normal vs Torment?
Heeft Kadala daarnaast een ander loot table op hogere difficulty?
Thanks!
Maar klopt maakt geen verschil
[ Voor 12% gewijzigd door NastyNick op 02-05-2014 14:33 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Yo maar dat was toch 2.0.1 ofzo?NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
Het klinkt wel logisch Wooldoor maar d'r zat anders voorheen wel in verschil in caches openen op normal en Torment
Kunnen jullie met het volgende helpen?
Ik vroeg me af of er ergens een lijst te vinden is van welke (Set / L) items in welke Act droppen?
Alvast bedankt!
Is het niet zo dat de inhoud van de caches al bepaald is op het moment dat je ze opraapt? Analoog dus aan de roll van je unidentified items. Anders gaat iedereen vanaf 2.0.5 op normal caches farmen en ze dan op Torment openen... zou een beetje idioot zijnNastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:32:
Het klinkt wel logisch Wooldoor maar d'r zat anders voorheen wel in verschil in caches openen op normal en Torment
Kadale is inderdaad evident, daarbij kan je enkel niet-torment-legendaries gamblen.
Toch een klein beetje jammer imho dat de rolls niet meer afhankelijk zijn van de MF. Lang geleden was je kans op een betere roll (=> als in meer affixes, voor de duidelijkheid - niet de uiteindelijke roll values) afhankelijk van je MF en dus indirect het niveau waarop je speelde. Of is dat nog steeds het geval?
Nu kan ik de helft van mijn loot insta-vendoren omdat er te weinig affixes op zitten, wat toch een beetje jammer is. Buiten het eerste uurtje dat je lvl70 bent ofzo heb je daar absoluut niets meer aan.
- NeeRon1404 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:15:
Hi,
Kunnen jullie met het volgende helpen?
Ik vroeg me af of er ergens een lijst te vinden is van welke (Set / L) items in welke Act droppen?
Alvast bedankt!
- Nee
Enkel Bounties zijn gespecificeerd:
http://www.reddit.com/r/D..._bounty_reward_legendary/
Mja hij is redelijk, m'n andere zijn fijner, maar de bonusjes zijn leuk, echter wellicht het niet helemaal waard... voor het mooie zou er een set bij moeten maar dat is lastig... (aughilds idd, bracers/shoulders)Anno schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:07:
[...]
Bedankt
Mooie RRoG ik heb ongeveer dezelfde maar dan met 6% IAS en 5.0CHC. Maar ik heb nog geen set items waarvoor ik hem nodig heb.
Misschien binnenkort maar eens Aughilt's gaan craften, bracers en shoulders. Moet nu alleen eerst weer forgotten souls sparen.
Ik leef met alleen LoH via para. T1-T2 is prima te doen. Mede door 'Serenity' die heb ik af en toe nodig als ik vast zit of met meerdere elite packs tref. Verder is het gewoon goed opletten waar ik in sta (molten, poison, etc) en af en toe een health globe pakken.
Voor > T2 moet ik ik wel wat dingen aanpassen. Maar ik farm bijna altijd op T1.
T1/2 is een walk in the park, gisteren nog iemand gecarried, dat viel reuze mee.
T4 solo gaat ook nog best goed
Heb ook nog een AR/Amor/dex/vit Blackthorns belt, dan heb ik de 4 set bonus, dus lekker tanken
[ Voor 60% gewijzigd door Vandread op 02-05-2014 15:25 ]
Top, geen wonder dat ik het niet kon vindenVandread schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:21:
[...]
- Nee
- Nee
Beetje visueler: http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bagsVandread schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:21:
[...]
- Nee
- Nee
[...]
Mja hij is redelijk, m'n andere zijn fijner, maar de bonusjes zijn leuk, echter wellicht het niet helemaal waard... voor het mooie zou er een set bij moeten maar dat is lastig... (aughilds idd, bracers/shoulders)
T1/2 is een walk in the park, gisteren nog iemand gecarried, dat viel reuze mee.
T4 solo gaat ook nog best goedSerenity vind ik beetje zonde, liever dashing strike ^^
Heb ook nog een AR/Amor/dex/vit Blackthorns belt, dan heb ik de 4 set bonus, dus lekker tanken
Handige DB trouwens om snel items te zoeken met bepaalde affixes.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik zal vanavond eens kijken naar Dashing Strike misschien wordt het toch eens tijd om Serenity uit mijn build te doen voor iets wat nuttiger is. Aangezien ik hem op T1 toch haast nooit gebruik. Even kijken welke rune ik ga gebruiken. Voor T1 lijkt me de movement speed bonus une wel fijn voor de snelheid.Vandread schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:21:
Mja hij is redelijk, m'n andere zijn fijner, maar de bonusjes zijn leuk, echter wellicht het niet helemaal waard... voor het mooie zou er een set bij moeten maar dat is lastig... (aughilds idd, bracers/shoulders)
T4 solo gaat ook nog best goedSerenity vind ik beetje zonde, liever dashing strike ^^
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 10% gewijzigd door Lagune op 02-05-2014 18:50 ]
Welke clan?Lagune schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:48:
kan iemand mij toevoegen/accepten in de clan?Lagune#2911 tnx
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 02-05-2014 20:32 ]

Speelde alleen wel op Normal en had er ook geen Legendaries of upgrade uitgekregen. Maar toch erg leuk.

Heb 'm opnieuw geüpload: http://s000.tinyupload.co...e_id=75008263467868024167Deadsmell schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:31:
Vidra en Sfinx-, de url naar dat scriptje in de TS werkt niet meer. Kan dat aangepast worden? Ik wilde het net gaan gebruiken.
Vreemd dat de oude niet meer werkt trouwens... ik heb 'm iig niet verwijderd, en is ook geen 100 dagen geleden
Komt er trouwens nog een (afgewerkte) topic start? We zitten al aan pagina 72
[ Voor 8% gewijzigd door Sfinx- op 03-05-2014 00:02 ]
pfff! dan baal je wel dat je niet op T2 of iets speelde!Infinchible schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:48:
Leuke Rift gehad net. In het 3e deel was alleen een klein gangetje, met eerst een Conduit Pylon, daarna een stuk of 10 (22 zie ik nu?) Treasure Bandits en daarna niets meer. Dat was wel even een leuke verrassing!
Speelde alleen wel op Normal en had er ook geen Legendaries of upgrade uitgekregen. Maar toch erg leuk.
[afbeelding]
Maar wel een once in a life time momentje, die pylon icm zo veel goblins kom je denk ik het komende decennia niet meer tegen!
Thanks!Sfinx- schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:59:
[...]
Heb 'm opnieuw geüpload: http://s000.tinyupload.co...e_id=75008263467868024167
Vreemd dat de oude niet meer werkt trouwens... ik heb 'm iig niet verwijderd, en is ook geen 100 dagen geleden
Komt er trouwens nog een (afgewerkte) topic start? We zitten al aan pagina 72
T3 gaat prima... >_< Als rng mij nou eens de items zou geven die mijn crus nodig heeft, ipv de gear te droppen om mijn alts te pimpen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat heb je gedaan met je Inna's chestXtr3me4me schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:07:
Vanavond tot in de late uurtjes gamuh!!
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 03-05-2014 12:07 ]
Idd, give gyrefalcon ....Bokkie schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:29:
pfft, waar ik met mijn Crusader kennelijk geen geluk meer hebt, heb ik dat wel met mijn WD, binnen 3 dagen van crap items met 80% lvl 60 gear naar dit http://www.diabloprogress...baatar-1668/Kaho/26991476
T3 gaat prima... >_< Als rng mij nou eens de items zou geven die mijn crus nodig heeft, ipv de gear te droppen om mijn alts te pimpen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Verwijderd
Verwijderd
Nou dan weten we ook waarom ik geen Kridershot vind; ding is 4x zo zeldzaam als een TF.
Bevestigd dus wat vele allang vermoedde.Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 08:31:
http://diablo.incgamers.c...ndary-drop-rates-revealed
Nou dan weten we ook waarom ik geen Kridershot vind; ding is 4x zo zeldzaam als een TF.
- Blaat
Hardware Fanaat
Oh wouw. Als ik dit zo zie hoef ik alleen maar een RoRG met trifecta mogelijkheid te vinden om extreem hoog in de elemental elite dps ranking te komen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:51:
Yay, eindelijk een Andariel's van Kadala vandaag, met +firedamage deze keer in plaats van +lightning wat ik afgelopen week kreeg. AS rerolled naar CHC want de vit kan ik me niet echt veroorloven om weg te rollen, verloor al flink wat res ten opzichte van mijn vorige helm, wel 5.5% gekregen maar het duurde heel wat rerolls... Samen met een nieuwe neck van vandaag en eindelijk de gecrafte Devastator nu 3e op Diabloprogress.Denk wel dat ik overall het beste terug kan gaan naar mijn Thunderfury voor de hogere DPS en de proc maar het zijn leuke Tailkick crits die langskomen nu.
Gief 50% extra chd!
Gear van vorige overgezet naar nieuwe, slaat nergens op, maar vanochtend dus wel een blade of prophecy gedropt
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/42966425
En dus meteen met ^^Onme door een paar T4 rifts geragt. Heerlijk en wat een verschil maakt dat ene fucking wapen zeg. Nu op jacht naar akhan
Zoiets bedoel je ? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931Oh wouw. Als ik dit zo zie hoef ik alleen maar een RoRG met trifecta mogelijkheid te vinden om extreem hoog in de elemental elite dps ranking te komen.
Gief 50% extra chd!
Gisteren 2 nieuwe ringen erbij gevonden + nieuwe bracers gemaakt.. Ideaal voor een mage!
Verwijderd
Ja, zo'n 50% CHD is ineens een hele boost, ik wist dat het een leuke sprong in dmg zou opleveren maar zoveel extra dmg verbaasde me een beetje. Flink geluk gehad met die reroll daarvan vorige week, 2e reroll gaf al de 50%, gelukkig maar want anders had ik gisteren die CHC op de Andariels niet kunnen bekostigen, die ging niet echt soepeltjes.Wolf schreef op zondag 04 mei 2014 @ 09:50:
[...]
Oh wouw. Als ik dit zo zie hoef ik alleen maar een RoRG met trifecta mogelijkheid te vinden om extreem hoog in de elemental elite dps ranking te komen.
Gief 50% extra chd!

2,5 uur! Kan je beknopt uitleggen hoe je dat zo snel voor elkaars gekregen hebt?Bokkie schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:05:
Zo, gisteren uit frustratie een nieuwe crusader aangemaakt, even geboost en binnen 2.5 uur was die lvl 70
PSN ID = OTL002
T6 adventure aanmaken, level 70 inviten en alles laten afmaken.Boldarak schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:13:
[...]
2,5 uur! Kan je beknopt uitleggen hoe je dat zo snel voor elkaars gekregen hebt?
Wat bekse zegt, T6 adventure mode aanmaken, lvl 70 inviten en bounties doen.Boldarak schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:13:
[...]
2,5 uur! Kan je beknopt uitleggen hoe je dat zo snel voor elkaars gekregen hebt?
http://us.battle.net/d3/e...ss-potion-of-regeneration
Nog niet gebruikt en weet eigenlijk nog niet wat die precies doet, maar zoals ik het nalees een constante healing (bij mij nu 31K)?
[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 04-05-2014 18:44 ]
Vandread schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:57:
Is gewoon een potion met cooldown -net als een normale hp- maar dan oneindig te gebruiken, bij die variant krijg je nog X regen erbij voor 5 seconden....
Lijkt me vrij helder:Megalodon86 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:41:
Ik begrijp niet hoe dat je dat eruit op kan maken...
[...]
Restores an additional 25000–45000 Life over 5 seconds.
Wat doet dit ding:
Dus je drinkt dit potion ipv een normale, je gaat van bijvoorbeeld 10% van je life naar 70 (+60%) en vanaf het moment dat je dit potion drinkt heb je 5 seconden lang een additionele genezing van +25.000–45.000 life.
Na twee weken amu rerollen, voor het eerst een CHD roll gekregen en meteen 100%
Crusader heeft nu 780K DPS, hopelijk laat een gyrefalcon drop niet te lang op zich wachten!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die tiered drop vind ik niet eens erg, goede item zouden iets meer rare moeten zijn. Wat ik erger vind is het gerucht dat de loottable wordt "predefined when opening a game" , zo akn je dus een game maken waar je 0% kans hebt dat het item dat je zoekt dropped..Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 08:31:

Ik ben ook al een week bezig dat ding te krijgen..Bospa01 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 23:51:
Vandaag ontzettend veel runs gedaan met veel leuke loot, uiteindelijk ook een kleine upgrade voor mijn main gevonden
Na twee weken amu rerollen, voor het eerst een CHD roll gekregen en meteen 100%
Crusader heeft nu 780K DPS, hopelijk laat een gyrefalcon drop niet te lang op zich wachten!
Dat maakt mij des te blijer dat ik gister The Hexing Pants of Mr Yen heb gevonden met nog een prima roll ookVerwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 08:31:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Die broek kan ik ik nu ook goed gebruiken, afgelopen vrijdag een hele mooie Wand of Woh gevonden.EricNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:21:
[...]
Dat maakt mij des te blijer dat ik gister The Hexing Pants of Mr Yen heb gevonden met nog een prima roll ook
Ben nu een beetje aan experimenteren met me build en items (die broek zou echt een enorme boost zijn voor mijn build).
Heb inmiddels aardig wat DPS ingeleverd echter heb ik nog steeds te weinig EHP voor hogere T levels.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/17224991
Heb inmiddels wel 55.81 CDR behaald
Ja jammer genoeg heb ik nog niet veel aan die pants tot ik de 6-set van Jade hebProtax schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:32:
[...]
Die broek kan ik ik nu ook goed gebruiken, afgelopen vrijdag een hele mooie Wand of Woh gevonden.
Ben nu een beetje aan experimenteren met me build en items (die broek zou echt een enorme boost zijn voor mijn build).
Heb inmiddels aardig wat DPS ingeleverd echter heb ik nog steeds te weinig EHP voor hogere T levels.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/17224991
Heb inmiddels wel 55.81 CDR behaald
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Maar voor jade set heb je Quetzalcoatl helm nodig dus dan heb je geen plaats voor andere pants, moet zelf alleen nog de shoulders om mijn set compleet te maken en dan kan het nuken beginnenEricNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:35:
[...]
Ja jammer genoeg heb ik nog niet veel aan die pants tot ik de 6-set van Jade hebMet Firebats sta ik redelijk stil
Movies: letterboxd
WW uitgezwaaid (in mijn ogen zwaar bagger zonder IK set). Dus beide Frenzy, ene phys dmg (+rend) en de andere fire dmg (hota). Beide ruim 1m+ Ele DPS.
Beide barbs kunnen nu sowieso T2 aan, vooral door de nieuwe amu die van het weekend dropte (9chc/100cdh/str en nu nog vit), de TF die dropte (voor de 2de barb) en er dropte nog een Reakor pant (nog niet aan ivm 3 items geen extra bonus geeft).
Ik wacht nog steeds op mijn eerste groene armor... hoe lang zou het nog duren. Al is het een BT armor.
[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 05-05-2014 09:07 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb de Quetzalasdofllasdl en de Jade chest, boots en shoulders. Nog 2 items te gaan dus, al betwijfel ik of het echt de moeite waard is.desjaak909 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:01:
[...]
Maar voor jade set heb je Quetzalcoatl helm nodig dus dan heb je geen plaats voor andere pants, moet zelf alleen nog de shoulders om mijn set compleet te maken en dan kan het nuken beginnen
Wel eindelijk een redelijke (lees: geen trifecta) RoRG gevonden dit weekend!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]