Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
pstalman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:03:
[...]

split bounties en balanced team? Uhm.. ?
Klinkt raar maar split bounties doe je in principe in team verband ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:06
Je wilt wel allemaal ongeveer tegelijk klaar zijn ook natuurlijk :) Je kan altijd pech hebben qua bounties zelf, maar min of meer binnen 2 minuten van elkaar is wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
NastyNickNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Klinkt raar maar split bounties doe je in principe in team verband ;)
nou team is een groot woord, een groep met 4 solo mensen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
lolgast schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:11:
Je wilt wel allemaal ongeveer tegelijk klaar zijn ook natuurlijk :) Je kan altijd pech hebben qua bounties zelf, maar min of meer binnen 2 minuten van elkaar is wel prettig.
ieder een act?

Trouwens, iemand zei ooit dat je ook de maps kon zien van andere spelers waar ze zitten als je in de stad staat, weet iemand nog hoe je dat kon doen?>

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zie ook de al eerder genoemde 'bounty split farm' community. Er komen ook regelmatig requests voorbij van mensen die op torment bounties willen doen. Echt een aanrader. Al mijn groepjes zijn tot nu toe goed geweest: niemand loopt te kloten en de caches vliegen je stash in.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:45
Ik voel met je mee sorry.

Ik heb gister overgegaan op Win 8 x64
ga kijken hoe D3 daar op draait.

Maar die vrees heb ik ook soms van als je iets wil oprapen of zo dat er dan juist wat geb.

Heb mij ring Bij Take 2 gevonden.
Maar meer geluk denk ik

Soms denk ik dat je meer geluk heb leuke items te vinden als je iemand anders game joint.
Wolf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Ik denk dat zijn PC dan het raam uit gaat. :P

[afbeelding]

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:30:
Zie ook de al eerder genoemde 'bounty split farm' community. Er komen ook regelmatig requests voorbij van mensen die op torment bounties willen doen. Echt een aanrader. Al mijn groepjes zijn tot nu toe goed geweest: niemand loopt te kloten en de caches vliegen je stash in.
Mijn ervaring met die community en T1 split farm:

9 van de 10 mensen die joinen zijn binnen 30 seconden weer weg, want die wisten blijkbaar niet goed wat T1 inhield ofzo :+

Na een uur met 2 a 3 man in de party en de rest die maar joinde en weer wegging ben ik maar wat anders gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidDalas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02-2023
_Peter2_ schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Link naar je battle.net profiel kun je gewoon opnemen in je signature of posten in een een post

code:
1
[url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/<Je battle.net id met daarin # vervangen door - >/]Link naar B.Net[/url]

In mijn geval is mijjn Battle.net id Pteer#2475.

Dit is dus
code:
1
[url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/]Link naar B.Net[/url]

Dit wordt dan:
Link naar B.Net

Je damage / toughness verhouding lijkt me een beetje in onbalans. Probeer wat toughness in te leveren voor damage.

Meeste damage kun je halen uit:
Crit Hit Chance + Crit Hit Damage items (Crit Hit Damage gaat het snelst met een Emerald in een wapen). Als Barbarian kun je 2 wapens dual wielden dus kun je 2 emeralds gebruiken.
Strength
Increased attack speed.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is:
CHC = CHD > STR > IAS
Bedankt voor de info, maar het lukt mij nog steeds niet om mijn battletag in mijn profiel te zetten :'(

Maar als je mijn barb wilt bekijken: mijn battletag is siddalas#2721. Mijn barb heet Kuran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 13:56
SidDalas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:36:
[...]

Bedankt voor de info, maar het lukt mij nog steeds niet om mijn battletag in mijn profiel te zetten :'(

Maar als je mijn barb wilt bekijken: mijn battletag is siddalas#2721. Mijn barb heet Kuran.
eu.battle.net/d3/en/profile/siddalas-2721/
Dit is in ieder geval de link voor de luie mensen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Timmetjuhs op 01-05-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Bosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:40:
[...]

Het is geen link en daardoor tevens niet geschikt voor luie mensen :+

edit: snel fixen he :(
Ik had hem al snel aangepast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:46
haha, en dan jij je quote aanpassen _/-\o_

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Zo blijven we natuurlijk bezig hahaha. Maar mijn edit was eerder dan de post van Bosmonster :P
Volgende week woensdag lekker een dagje vrij. Bijna heel de dag de tijd om te gamen. Dan gaan we maar mats of ringen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:17
SidDalas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:36:
[...]

Misschien iets om deze info in de openings post te zetten? Zelf was ik ook een tijdje aan het kijken hoe ik dit kon doen, pas na het lezen van de post is het me gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Timmetjuhs schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:53:
Zo blijven we natuurlijk bezig hahaha. Maar mijn edit was eerder dan de post van Bosmonster :P
Volgende week woensdag lekker een dagje vrij. Bijna heel de dag de tijd om te gamen. Dan gaan we maar mats of ringen farmen.
Je weet dat woensdag maintenance dag is he :P dus als het tegenzit wordt dat de halve dag naar een loginscherm staren }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidDalas
Deze morgen snel een andere wapen gecraft en helaas mijn dps is een beetje gezakt. nu 980 K dps ivp 1030 K dps. Ik heb een thunderfury, een lightning wapen.
Ik ben op zoek naar andere 1 H wapen, ook met lighning. Die combinatie zou ideaal zijn bv odyn son. De kans dat ie dropt is zeer klein en gamblen bij Kaddala is ook zeer laag. Ik heb nog geen book plan om lighning wapens te maken, wel 1 H fire wapens, bv grisworld (sword) of een axe, maar daar ben ik weinig mee...Mijn demon skin set zou ook vervangen moeten worden. Speel nu terug op T2.

mijn battletag: siddalas#2721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Bokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Je weet dat woensdag maintenance dag is he :P dus als het tegenzit wordt dat de halve dag naar een loginscherm staren }>
Daarom eerst sochtends naar de tandarts, daarna richting kapper. En dan kunnen we hopelijk inloggen. 8)

Of ook niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:23
Gisteren eindelijk voor mijn barb echt een upgrade gehad op wapen gebied. Klik.
Kreeg in 1 rift 2 legendary weapons(beide upgrades) en 1 legendary plan. Echt de rift van mijn leven op dit moment op T1.
De legendary die me erg aanspreekt is die van de set. Bul-Kathos's Warrior Blood. Echter om de set compleet te hebben heb ik ook nog de Bulkathos's Solemn Vow weet iemand of deze op een speciale manier te grinden is of komt dit wapen gewoon willekeurig voor als ik campaign als adventure speelt. Als die op een bepaalde plek valt ga ik daar maar eens grinden want zodra ik deze set heb zal ik echt een boost krijgen in DMG.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidDalas
ShittyNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:00:
Gisteren eindelijk voor mijn barb echt een upgrade gehad op wapen gebied. Klik.
Kreeg in 1 rift 2 legendary weapons(beide upgrades) en 1 legendary plan. Echt de rift van mijn leven op dit moment op T1.
De legendary die me erg aanspreekt is die van de set. Bul-Kathos's Warrior Blood. Echter om de set compleet te hebben heb ik ook nog de Bulkathos's Solemn Vow weet iemand of deze op een speciale manier te grinden is of komt dit wapen gewoon willekeurig voor als ik campaign als adventure speelt. Als die op een bepaalde plek valt ga ik daar maar eens grinden want zodra ik deze set heb zal ik echt een boost krijgen in DMG.
ik heb van deze set al 2 drops gehad. In T2 of T3, ook in rift. Alle twee Bulkathos Solem Vow, het andere wapen is bij mij nog niet gedropt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 21:56

Grin

Ride si sapis.

gustaveau schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Misschien iets om deze info in de openings post te zetten? Zelf was ik ook een tijdje aan het kijken hoe ik dit kon doen, pas na het lezen van de post is het me gelukt
Topic warning
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Het staat gewoon in de topic warning. Het rode stukje tekst dat men zelden (nooit?) lees wanneer je iets post.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidDalas
Grin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:05:
[...]

Topic warning

[...]

Het staat gewoon in de topic warning. Het rode stukje tekst dat men zelden (nooit?) lees wanneer je iets post.
Ik heb geen Mirc. Ik kan alleen hier iets posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Laatst online: 22:06
SidDalas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:07:
[...]

Mag ik? Ja vast wel: :F :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
gustaveau schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Je moet uit je signature uit de url die laatste / even weghalen want ik krijg nu een error als ik de pagina wil laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

|:(

Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/meuk/OMFG.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
Prachtig dit, ga zo door mensen 8)7
Ontopic ;) : Splitfarming op T1 kan bijna net zo snel als op normal.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe je die maps vanuit town kan zien als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Gisteren toch maar besloten om bij mijn WD de SoJ met 19%phys en 30% elite dmg te vervangen voor een puzzle ring met CHC/IAS/CHD, lijkt toch dat ik overall wat meer dmg doe doordat ik met die IAS weer een breakpoint hoger zit waardoor ik meer fetishes spawn en niet meer afhankelijk ben van de phys dmg, nu hopen op Tasker's bij Kadala en daarna maar gaan voor een witching hour zodat ik boven het 2,0as breakpoint zit en een lvl70 Zuni chest

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 01-05-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nitrogun schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:14:
Prachtig dit, ga zo door mensen 8)7
Ontopic ;) : Splitfarming op T1 kan bijna net zo snel als op normal.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe je die maps vanuit town kan zien als dat mogelijk is.
Iemand? :D Zou erg nice zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:24:
Gisteren toch maar besloten om bij mijn WD de SoJ met 19%phys en 30% elite dmg te vervangen voor een puzzle ring met CHC/IAS/CHD, lijkt toch dat ik overall wat meer dmg doe doordat ik met die IAS weer een breakpoint hoger zit waardoor ik meer fetishes spawn en niet meer afhankelijk ben van de phys dmg, nu hopen op Tasker's bij Kadala en daarna maar gaan voor een witching hour zodat ik boven het 2,0as breakpoint zit en een lvl70 Zuni chest
Ik had een vergelijkbare SoJ voor mijn wiz en heb deze even getest. Ik was na 1 run weer terug bij mijn Leoric's Signet. Ik vind het bijzonder dat sommige spelers een SoJ verkiezen boven een degelijke trifecta met goede main stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Grin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:36:
[...]

Ik had een vergelijkbare SoJ voor mijn wiz en heb deze even getest. Ik was na 1 run weer terug bij mijn Leoric's Signet. Ik vind het bijzonder dat sommige spelers een SoJ verkiezen boven een degelijke trifecta met goede main stat.
hangt ook een beetje van je build af, zeker als je maar 1 elemental dmg doet is een goede SoJ wel BiS, maar aangezien je als WD op phys & fire zit en er ook nog eens VIT op die van mij zat, is het denk ik zo wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:39:
[...]

hangt ook een beetje van je build af, zeker als je maar 1 elemental dmg doet is een goede SoJ wel BiS, maar aangezien je als WD op phys & fire zit en er ook nog eens VIT op die van mij zat, is het denk ik zo wel beter
Mijn wiz heeft een extreme focus op Acrane/Disintegrate (i.e. 1 elemental damage) maar daarop voelde de SoJ zeker niet beter dan mijn Leoric's... Ieder zijn ding, de SoJ zit nog in mijn stash maar wanneer ik dringend een soultje benodigd ben dan gaat 'ie d'r aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Ik denk dat ik de SoJ op mijn DH niet snel zal vervangen. Al mijn skills zijn fire dus profiteer er gewoon goed van. Moet hem alleen nog rerollen maar dat komt ook wel weer goed als ik een berg souls heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Daarom staat er een HTTP linkje naar een webbased IRC client. Ik zal hem nog een keer voor je posten:

Klik hier >>> http://irc.tweakers.net/diablo3 <<< Klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 01-05-2014 15:49 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Grin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:43:
[...]
een soultje benodigd ben dan gaat 'ie d'r aan! :)
Heeft iedereen nou nog steeds gebrek aan souls? (al gaat het wel hard als je 6 chars zou willen aankleden) Heb er inmiddels al zo'n 50+ van in mijn stash zitten, nu begint gold meer een probleem te worden, nog maar 15m over van de 250m

[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 01-05-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 09:01
ik heb een vraag voor de demon hunters onder ons welke build denken jullie dat beter is

(shooting star) Rockets: http://eu.battle.net/d3/e...hunter#aPdSlO!Sbhe!ZZbcbY

Loaded for bear: http://eu.battle.net/d3/e...hunter#aPdSlO!Sbge!ZcbcbY

ik heb het gevoel dat rockets tegen elites toch een stuk beter is. zeker todat je magefist / cindercoat hebt.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Heeft iedereen nou nog steeds gebrek aan souls? (al gaat het wel hard als je 6 chars zou willen aankleden) Heb er inmiddels al zo'n 50+ van in mijn stash zitten, nu begint gold meer een probleem te worden, nog maar 15m over van de 250m
Schommelt heel erg, de ene keer heb ik er 20-40 in m'n stash, het volgende moment zijn ze op. Zit nu weer rond de 20. Als het een beetje tegenzit met een leg rerollen gaat het rap, m'n gold trouwens ook, nog ~100M over van de ruim 400M... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik zit ook een beetje te dubben wat betreft elemental damage.

Wilde graag een Cindercoat is kadala zo vriendelijk om me er 1 te geven krijg ik er een met 2 sockets en geen vitality (best fijn op Hardcore). Heb hem al wel geprobeerd te rerollen naar 3 sockets maar dat wil nog niet lukken.

Heb nu 2 vitality gems er in zitten, maar lever zo'n 660 int in. Vraag me toch af of dit het waard is voor 19% elemental damage.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Sporedd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:51:
ik heb een vraag voor de demon hunters onder ons welke build denken jullie dat beter is

Loaded for bear: http://eu.battle.net/d3/e...hunter#aPdSlO!SbYe!ZcbcbY

ik heb het gevoel dat rockets tegen elites toch een stuk beter is. zeker todat je magefist / cindercoat hebt.
Als je een physical build hebt is die vele malen beter idd. Zeker icm de ballistics passive (rockets doen 2x zoveel damage). Dat is zeker te doen op een DH.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Wolf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Als je een physical build hebt is die vele malen beter idd. Zeker icm de ballistics passive (rockets doen 2x zoveel damage). Dat is zeker te doen op een DH.
ja dacht ik dus ook maar viel mij op dat de top 100 spelers vooral met loaded voor bear knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Mesomelas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:58:
Ik zit ook een beetje te dubben wat betreft elemental damage.

Wilde graag een Cindercoat is kadala zo vriendelijk om me er 1 te geven krijg ik er een met 2 sockets en geen vitality (best fijn op Hardcore). Heb hem al wel geprobeerd te rerollen naar 3 sockets maar dat wil nog niet lukken.

Heb nu 2 vitality gems er in zitten, maar lever zo'n 660 int in. Vraag me toch af of dit het waard is voor 19% elemental damage.. :?
ik doe meestal zo iets:

precentage elemental damage elemental damage boost item sheet dps verlies item
main damage skills zijn fire dus zeg 75% 20% fire damage 10%
75% van 20 is 15 dus 15 % damage increase 15%-10% is 5% damage boost

[ Voor 10% gewijzigd door Sporedd op 01-05-2014 16:14 . Reden: opmaak gaat niet lekker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
Sporedd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:07:
[...]

ik doe meestal zo iets:

precentage elemental damage elemental damage boost item sheet dps verlies item
main damage skills zijn fire dus zeg 75% 20% fire damage 10%
75% van 20 is 15 dus 15 % damage increase 15%-10% is 5% damage boost
Thanks! _/-\o_

Die hou ik er bij voor in de toekomst.
Uit m'n hoofd geloof ik dat ik er 8% in damage op achteruit ging.
Dan wordt het dus zeg 15% - 8%, is toch 7% winst. :9

Binnenkort T1 bounties maar is voorzichtig gaan proberen, want heel veel winst zit er niet meer in op een lagere difficulty denk ik. Gisteren act 1 is geprobeerd maar moet toch wel wennen, vooral aan de sprongen die m'n HP maakt op T1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
hangt er dus het meest vanaf hoe veel % van je damage van je elemental skills komt. (in mijn voorbeeld 75%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesomelas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:14:
[...]

Dan wordt het dus zeg 15% - 8%, is toch 7% winst. :9
Dit hangt van heel veel factoren af en neemt bijvoorbeeld niet mee dat affixes als CHC en CHD elkaar versterken. Als je op deze manier begint met gear opbouwen, blijf je alleen maar +elemental stacken dus :P

Probeer Ele% vooral te nemen als extra en niet teveel als vervanging van CHC/CHD (en eventueel IAS afhankelijk van je build).

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
Sporedd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:15:
hangt er dus het meest vanaf hoe veel % van je damage van je elemental skills komt. (in mijn voorbeeld 75%)
Ja klopt ik vond de 75% wel een mooi uitgangspunt.

In de praktijk zal het ongeveer 100% zijn want ik gebruik black hole voornameljik voor crowd control en niet zo zeer voor de damage. Als je van 100% uit gaat is de damage winst dus zo'n 32%... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-09 10:00
Wolf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Sporedd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:51:

Loaded for bear: http://eu.battle.net/d3/e...hunter#aPdSlO!SbYe!ZcbcbY

Loaded for bear moet wel passive grenadier hebben voor extra dmg?
Verder overruled shootingstars physical niet de cluster arrow fire dmg? Dan heeft cindercoat en magefist geen effect meer?

http://eu.battle.net/d3/e...hunter#aPdSlO!Sbge!ZcbcbY

[ Voor 6% gewijzigd door P-Nut op 01-05-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Bosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:17:
[...]

Dit hangt van heel veel factoren af en neemt bijvoorbeeld niet mee dat affixes als CHC en CHD elkaar versterken. Als je op deze manier begint met gear opbouwen, blijf je alleen maar +elemental stacken dus :P

Probeer Ele% vooral te nemen als extra en niet teveel als vervanging van CHC/CHD (en eventueel IAS afhankelijk van je build).
dat is waar maar in dit geval kan dat er toch niet op zitten.

@hierboven
oeps daar had ik nog niet eens rekening mee gehouden.
word weer opnieuw testen :P
en idd vandaar mijn opmerking "shooting star is beter todat je cindercoat en/of magefist hebt."

[ Voor 15% gewijzigd door Sporedd op 01-05-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Dat kan toch nooit 32% dmg zijn als een cindercoat max 20% extra fire heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:57:
[...]

Schommelt heel erg, de ene keer heb ik er 20-40 in m'n stash, het volgende moment zijn ze op. Zit nu weer rond de 20. Als het een beetje tegenzit met een leg rerollen gaat het rap, m'n gold trouwens ook, nog ~100M over van de ruim 400M... :-(
Bij mij schommelt het aantal souls ook constant tussen de 0 - 40 ;) en qua cash heb ik zo'n 100-150m ingeleverd, maar ik heb nog een ruime 2.7b op de bank staan 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Ik ben qua cash de 100m onder gedoken :( Gelukkig zijn bijna al mijn gems inmiddels gemaxed. Daar is veel geld in gaan zitten. Maar souls heb ik nooit genoeg. Dit schommelt tussen de 0-10. Als ik er weer een paar heb zijn ze ook zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
Zit alweer boven de 350 souls en iets van 250m gebruikt dacht ik. Gaat veel gold aan het craften van die gems naar flawless Imperial om amu of ringen te rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dan vind je dus nog steeds upgrades, dat is niet verkeerd. Het is irritanter als je 82 souls in je stash heb zitten waar je op dit moment geen reet aan hebt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 23-09 08:11
nubys schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:45:
Zit alweer boven de 350 souls en iets van 250m gebruikt dacht ik. Gaat veel gold aan het craften van die gems naar flawless Imperial om amu of ringen te rerollen.
Jezus, ik knal die dingen er altijd zo doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kom ik aan met 33M gold nog op me bank :(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Mijn probleem is dat ik elke dag maar 2 tot max 3 uur kan spelen. In dit tijdsbestek vind ik dan zo'n 2 tot 3 legendaries waarvan er soms eentje bewaard wordt*you never know!*. Inclusief Rift bosses krijg ik er per dag zo'n 3/4 max bij.

7 dagen spelen, 21 Souls....
Vraag me af af hoe sommige mensen rondlopen met 300+ souls. Dan heb je wel érg veel geluk gehad of erg veel tijd :P

gisteren overigens ZERO legendaries gevonden :X

[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 01-05-2014 16:55 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:43
Iemand gold ruilen? 300k opt moment.

Net dat moment dat ik max level gems aan het maken ben, kost niet niks :(

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkaz schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:54:
Mijn probleem is dat ik elke dag maar 2 tot max 3 uur kan spelen. In dit tijdsbestek vind ik dan zo'n 2 tot 3 legendaries waarvan er soms eentje bewaard wordt*you never know!*. Inclusief Rift bosses krijg ik er per dag zo'n 3/4 max bij.

7 dagen spelen, 21 Souls....
Vraag me af af hoe sommige mensen rondlopen met 300+ souls. Dan heb je wel érg veel geluk gehad of erg veel tijd :P

gisteren overigens ZERO legendaries gevonden :X
Rifts runnen. Een Rift duurt misschien 10-15 minuten en levert meestal gemiddeld wel 1 leg op (voor sommigen 3.7, maar die zijn de uitzondering :+). Nog los van een eventuele Soul van de boss.

[ Voor 99% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:53:
Kom ik aan met 33M gold nog op me bank :(
Jij bent er ook een tijdje uitgeweest dus dat is niet geheel vreemd :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:27:
[...]

Als ik forum mag gloven werkt %elemental dmg niet op thorns, quote: So I did some testing today. %Damage to Physical skills no longer boosts thorn damage, it was at some point, I guess they removed it?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12296729636
Hmmm dat is balen, thanks for the info!

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
Protax schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Jezus, ik knal die dingen er altijd zo doorheen...
Zeg maar eens wat ik nog moet rerollen op mijn gear. Gisteren nog een stone of jordan gevonden waarop ik 5.5 crit heb gerolled. Die probeer ik nu naar 6 te krijgen, Verder heb ik weinig te rerollen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nubys schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:08:
[...]

Zeg maar eens wat ik nog moet rerollen op mijn gear. Gisteren nog een stone of jordan gevonden waarop ik 5.5 crit heb gerolled. Die probeer ik nu naar 6 te krijgen, Verder heb ik weinig te rerollen ^^
Wes, jij hebt dan ook gear _/-\o_ _/-\o_ waar menig monk hier jaloers op zal zijn ... ; dat jij souls aan het sparen bent momenteel vind ik dan ook niet zo gek 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:55:
[...]

Rifts runnen. Een Rift duurt misschien 10-15 minuten en levert meestal gemiddeld wel 1 leg op (voor sommigen 3.7, maar die zijn de uitzondering :+). Nog los van een eventuele Soul van de boss.
Je bedoeld die T6 runs van gisteravond laat ... leg, leg, leg, leg, leg, leg, leg, leg ... etc (4 mans groepje uiteraard) ;)
desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Waarom ben je eigenlijk 6 chars (tegelijkertijd) aan het aankleden? Dat lijkt me ook niet zo efficient met betrekking tot de drops ... heb je op basis van RNG recht op een set item, speelt je op dat moment op je DH (ipv op je eigenlijke main, de barb) ... dat is toch alleen maar balen... :X

[ Voor 42% gewijzigd door Vidra op 01-05-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
desjaak909 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:25:
Dat kan toch nooit 32% dmg zijn als een cindercoat max 20% extra fire heeft
Scherp, ik ging puur uit van het rekenvoorbeeld en daarbij zie je wel eens een detail over het hoofd he. :F

Al met al blijft het lastig met Elemental damage vs Int vs ... en dan ben ik voor het gemak nog maar niet te veel in de skill damage bonuses gedoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:16:
[...]

Waarom ben je eigenlijk 6 chars (tegelijkertijd) aan het aankleden? Dat lijkt me ook niet zo efficient met betrekking tot de drops ... heb je op basis van RNG recht op een set item, speelt je op dat moment op je DH (ipv op je eigenlijke main, de barb) ... dat is toch alleen maar balen... :X
doe ik ook niet, was meer een voorbeeld dat je dan nog steeds bezig zou zijn met het verbruiken van souls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:16:

Je hebt nooit ergens 'recht' op :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:53:
[...]

Er is een hele discussie gaande op battle.net over het genereren van een zogenoemde loottable bij het enteren van een game. De stelling is dat op het moment dat je een game joined (dus niet specifiek een rift) dan wordt er een loottable gegenereerd en bestaat de mogelijkheid dat je items van deze loottable kan krijgen.

Als je vervolgens de hele dag in dezelfde game rifts blijft doen, dan verandert deze loottable dus niet. Staat er dus geen RoRG op deze lijst of geen chest van Vyr's dan ga je die dus ook niet krijgen. Daarvoor dien je dan weer een nieuwe loottable te moeten genereren dmv het starten van een nieuwe game.

Deze theorie wordt ook ondersteund door het feit dat je als door disconnect uit de party valt, je niet of nauwelijks meer terug geinvite kan worden in dezelfde game - want de loottable schijnt dan corrupt te zijn en kan je dan vervolgens niet meer worden uitgenodigd. Start je zelf weer een nieuwe game op is er geen probleem ... >:)

Je kan dus met enig voorbehoud stellen dat als er een legendary dropt je recht hebt op een van de mogelijkheden genoemd in deze loottable :o

[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 01-05-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

MicScott schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:53:
[...]

Nee, dat werd me gisteravond duidelijk. Van 19.00 tot 01.00 gespeeld (meerdere games, zeker 8 rifts), welgeteld 0 legendaries :/

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 01-05-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:58:
[...]

Nee, dat werd me gisteravond duidelijk. Van 19.00 tot 01.00 gespeeld (meerdere games, zeker 8 rifts), welgeteld 0 legendaries :/
Ai... tja, RNG remains a bitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:58:
[...]

Deze theorie wordt ook ondersteund door het feit dat je als door disconnect uit de party valt, je niet of nauwelijks meer terug geinvite kan worden in dezelfde game - want de loottable schijnt dan corrupt te zijn en kan je dan vervolgens niet meer worden uitgenodigd. Start je zelf weer een nieuwe game op is er geen probleem ... >:)
Daar heb ik nooit wat van gemerkt, DC zelf bijna nooit, maar heb een aantal friends die dat wel doen en die kunnen daarna prima weer joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Er is een hele discussie gaande op battle.net over het genereren van een zogenoemde loottable bij het enteren van een game. De stelling is dat op het moment dat je een game joined (dus niet specifiek een rift) dan wordt er een loottable gegenereerd en bestaat de mogelijkheid dat je items van deze loottable kan krijgen.

Als je vervolgens de hele dag in dezelfde game rifts blijft doen, dan verandert deze loottable dus niet. Staat er dus geen RoRG op deze lijst of geen chest van Vyr's dan ga je die dus ook niet krijgen. Daarvoor dien je dan weer een nieuwe loottable te moeten genereren dmv het starten van een nieuwe game.

Je kan dus met enig voorbehoud stellen dat als er een legendary dropt je recht hebt op een van de mogelijkheden genoemd in deze loottable :o
Sja... mensen geloven graag in van alles en nogwat.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
MueR schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:58:
[...]

Gister in 2 uur tijd een rift of 15 gedaan en iets van 7 legendaries. Was op Torment 2.
De avonden ervoor totaal evenveel rifts gedaan en bij elkaar iets van 4 legendaries.

Het slaat dus nergens op :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vanavond weer ruften...uhh bedoel riften! :P
Party a la T4! Misschien kans op een goeie loottable vanavond. Gisteren was het regelrecht dramaaaaaatisch!

Btw kan andy a la mooie helmet ook van kadala droppen?

[ Voor 15% gewijzigd door Xtr3me4me op 01-05-2014 18:20 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Laatst online: 23:32

Shiro

Serenity

Als er nog ruimte is in de GOT clan, zou ik er een invite voor kunnen krijgen? Of wie kan ik daarvoor een ./w sturen?

Mijn Bnet ID is Sephi#2129

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:00:
[...]

Inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayouk
  • Laatst online: 23-11-2024
Hey,
Kan iemand mij boosten. Ik wil een wizard beginnen en mijn barbarian is saai geworden, maar het is een beetje saai omdat ik nieman ken die Diablo 3 heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoera! Na vier rifts eindelijk een soul en een leg. Rotavond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik krijg van deze quote een beetje een dejavu gevoel. Hebben we deze complot theorieën al niet eerder gehad, maar dan met het gevoel dat er verschillende servers met goede en slechte loottables zijn. Het is en blijft gewoon totally random hoeveel legs je krijgt en wat voor kwaliteit. De ene dag heb je gewoon meer geluk als de andere dag. its just in the game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10
Vandaag 5 runs bounties normal act 1 gedaan... 5e RoRG...
Mogelijk na wat rerollen beter dan mijn huidige op mn Wiz...

Maja... 5... :X

Heb meer RoRG's dan bruikbare set items lol
Nog 1 ring en al mijn chars hebben er 1 :) (en dan uiteraard nog een keer upgrades... maar dat komt wel zodra T1 Bounties meer de moeite worden!

[ Voor 42% gewijzigd door Thalaron op 02-05-2014 05:34 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Shiro schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:29:
Als er nog ruimte is in de GOT clan, zou ik er een invite voor kunnen krijgen? Of wie kan ik daarvoor een ./w sturen?

Mijn Bnet ID is Sephi#2129
Hetzelfde voor mij :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:00:
[...]

Inderdaad.. gisteren nieuw dieptepunt :/ 5 rifts 1 crappy leg neck..
Ga van het weekend denk ik een nieuwe crus even powerlevellen naar 70, kijken wat dat doet :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47
Zit nu op een punt in hardcore dat ik Solo niet verder durf te gaan haha. Gisteren alweer bijna dood gegaan. Me potion cooldown en me snelle Qspam vinger deden ze werk precies getimed XD

Dit weekend wil ik 70 worden (nu 50) en nog leven ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Gisteren uit de 8e cache een RORG op HC :)

Nu nog adventure mode op torment één gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
[...]

Hmm.. dit vind ik wel een interessante...
Hoewel we nooit zullen weten of dit waar is sluit het wel aan bij mijn ervaringen met Leg drops.

Ik heb namelijk al regelmatig gehad dat als ik meerdere rifts in 1 game deed, ik steeds hetzelfde type leg vond.
Bijvoorbeeld:
4 rifts, 5 legs, waarvan 4 belts
3 rifts, 2 legs, allebei boots

etc.

Natuurlijk is dit sample veel te klein om iets mee te kunnen bewijzen, maar het lijkt elkaar wel te ondersteunen. De kans dat 4 van de 5 legs achter elkaar belts zijn is namelijk vrij klein.

Then again, random is random. Ik wil wel eens een tabelletje gaan bijhouden met drops. Kijken of er iets van te maken is :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik heb dezelfde ervaring. Gisteren vond ik telkens 2h swords daar werd ik ook niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Grin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:05:
[...]

Topic warning

[...]

Enige wat mist in de topic warning is hoe je "link naar profiel" kunt bepalen.

Gisteren mijn verwaarloosde WD eens opgepakt, die is van level 25 naar 54 gegaan. Vooral solo spel, maar in act 5 (op level 42) kreeg ik op eens bezoek van de level 70 wizard van een clanmember. Daarna difficulty op T6 gezet en even doorgeboost naar level 54. Act 5 is niet de handigste act voor een T6 boost, en ook niet aan te raden voor een HC char, ik lag regelmatig de grond te kussen door mobs die opeens spawnden of op me sprongen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:30

Megalodon86

Enzyme X

Ik bleef gisterenavond tot 3 keer toe hetzelfde plan vinden voor een emerald, die had ik nog niet, dus klopt dat ik hem eindelijk es vond, maar omdat ik hem niet meteen aan mn jeweler leerde, had ik er dus binnen 30 minuten opeens 3... heel apart.

Verder wel aardige run gehad op T1, 3 pl omhoog, 2 legs en 2 leg mats gevonden in 1,5 uur ofzo. Kan beter, maar heb het ook dikwijls slechter gehad. Verder heb ik altijd pech met caches... ondertussen al zeker stuk of 40 geopend en geen legs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Als je die 40 caches bijv. opspaart en dan alle 40 in één keer opent dan durf ik mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat er minimaal 1 leg dropt. Zal pech zijn omdat je ze telkens meteen opent denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Bosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Mijn ervaring met die community en T1 split farm:

9 van de 10 mensen die joinen zijn binnen 30 seconden weer weg, want die wisten blijkbaar niet goed wat T1 inhield ofzo :+

Na een uur met 2 a 3 man in de party en de rest die maar joinde en weer wegging ben ik maar wat anders gaan doen.
Met de verschillende (nog niet complete) sets die je draagt zou een ring of royal grandeur een goede upgrade zijn voor je denk ik.

Deze kun je vinden in de caches die je krijgt voor het voltooien van alle bounties in act 1. (Dit kan even duren, als je pech hebt).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:32
[...]

Vind deze tinfoil hat theorie wel weer erg bedenkelijk, maar ben wel benieuwd naar de discussie. Moet trouwens wel zeggen dat het stukje wat ik dikgedrukt heb gemaakt mijn inziens grote onzin is. Heb zelf sinds Loot 2.0 release nog geen DC mogen meemaken, maar alle partymembers die bij mij gedc'd zijn heb ik zonder problemen altijd zien terugkeren in dezelfde game door middel van reinvites, of invite requests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:47
Dennism schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:45:
[...]

Vind deze tinfoil hat theorie wel weer erg bedenkelijk, maar ben wel benieuwd naar de discussie. Moet trouwens wel zeggen dat het stukje wat ik dikgedrukt heb gemaakt mijn inziens grote onzin is. Heb zelf sinds Loot 2.0 release nog geen DC mogen meemaken, maar alle partymembers die bij mij gedc'd zijn heb ik zonder problemen altijd zien terugkeren in dezelfde game door middel van reinvites, of invite requests.
same here, vriend van me DC'de totaal 5x in 3 uur tijd ofzo en kon elke keer gelijk weer joinen zonder issues

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/gm2enxem9/cachefarm.png

M'n cache farm set voor normal. Lage DPS (maar op normal gaat toch alles instant neer), maar gold komt binnen met bakken, en het oppakken ervan geeft nog eens XP ook. Lekker spelen zo! :-)

[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 02-05-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Zo leuke Hellfire ring gevonden en Immortal Kings belt. Nu met ring royal grandeur is het echt lekker doorlopen met de complete IK set. :)

Next goals: Gems upgraden / Earthquake setje verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Slim! Kan niet anders zeggen!

Gisteren, na 6.500 blood shards, eindelijk een Mask of Jeram van Kadala gekregen. Relatief goede rolls op Int, vit, een socket en risist all. Die laatste gaan we rerollen naar CHC. Maar best of all: +94% dmg of your pets!

Awwww yissss!!!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
BastiaanNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:10:
Zo leuke Hellfire ring gevonden en Immortal Kings belt. Nu met ring royal grandeur is het echt lekker doorlopen met de complete IK set. :)

Next goals: Gems upgraden / Earthquake setje verzamelen.
Leuke HC Barb speel je gewoon T1? of ook hoger?. Zal mijn HC barb ook maar weer eens afstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:36:
Als je die 40 caches bijv. opspaart en dan alle 40 in één keer opent dan durf ik mijn handen er wel voor in het vuur te steken dat er minimaal 1 leg dropt. Zal pech zijn omdat je ze telkens meteen opent denk ik.
Okee, ik kom straks ff langs met vuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
NastyNickNL schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Leuke HC Barb speel je gewoon T1? of ook hoger?. Zal mijn HC barb ook maar weer eens afstoffen.
T2 eigenlijk meestal, wil soon naar T3.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Pater schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:12:
Slim! Kan niet anders zeggen!

Gisteren, na 6.500 blood shards, eindelijk een Mask of Jeram van Kadala gekregen. Relatief goede rolls op Int, vit, een socket en risist all. Die laatste gaan we rerollen naar CHC. Maar best of all: +94% dmg of your pets!

Awwww yissss!!!
:D grats! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Gisteren mooie frostburns voor mijn monk gevonden! Heb er 9,5%chc op gerolled zodat mijn elemental DPS hetzelfde bleef.

Heb er nu alleen 1750loh bij en 37% chance to freeze op cold skills! _/-\o_

Nu heb ik een 82% chance om iets van CC toe te passen per hit! Waarvan ruim 51% chance to freeze.

Op mijn DH heb ik gisteren een geweldig gerollde Marauder's Carapace gevonden (479 dex, 495 vit, 98 all res, 3 sockets). Ondanks dat mijn elemental elite DPS er niet van omlaag gaat wil ik hem niet inruilen voor mijn cindercoat. :/
Die resource cost reduction is gewoon te sterk...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Iemand suggesties waar ik stun chance vandaan kan halen op mijn gear?
(Die van mijn gargantuam telt niet mee voor mijn amu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 11:17
Gister 3 uur bezig geweest om born set en captain crimson set mats te farmen.
Ik kan je vertellen dat is geen leuke bezigheid... Ik denk dat ik wel 500 games heb gemaakt om de mogelijke spawns te vinden. na 3 uur had ik 4 mats van beide soorten. Tja en dan is het hopen op goeie rolls. Tevreden over de shoulders en belt ook aardig. Boots en Chest moet ik denk ik nog een keer overdoen, maar kan er eerst mee vooruit. Klik

Met beide sets resulteerd dit in game (inclusief paragon points) in een Reduce cooldown van 44%
Ik zit beetje te dubben waar ik nu eerst mee verder wil spelen, crusader of wizard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
hexta schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:27:
Iemand suggesties waar ik stun chance vandaan kan halen op mijn gear?
(Die van mijn gargantuam telt niet mee voor mijn amu)
Hmm vreemd want ik zou inderdaad zeggen via een skill.Ik gebruik Waving Light op mijn monk daarvoor. Zodra die klonen geweest zijn komen ze meteen na 15 seconden weer.

Pagina: 1 ... 17 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]