Fuck... ik maar items rerollen om deze skill te boosten...Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:29:
[...]Maar dat komt doordat de fetish build fire/phys combineert en de skill% niet altijd werken (zoals fetish army op de passive fetishes etc).
QFTBosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:06:
[...]
Mjah, als je een Witching Hour hebt heb je misschien geen 10% electrocute, maar wel +50% CHD en +7% IAS. En uiteindelijk merk je dat nog meer.
Ik snap de hype voor elemental damage, maar je base damage gimpen ten koste van alles is gewoon niet handig. Het is vooral zoeken naar de juiste balans die voor jouw build van belang is.
[...]
Maar voordat je dat (i.e. +% skill/elemental of CHD/iAS/CHC ) goed kan inschatten ben je echt geen D3 beginner meer. Gelukkig is er GoT!
Wat je nog wel kan doen is als je net de checkpoint hebt van Malthael, een vriend inviten zodat hij het ook heeft. Dan hem laten uitloggen, zelf malthael killen en de vriend vragen die je geinvite hebt om een game te hosten met de checkpoint vlak ervoor. Vervolgens leave hij weer ofc zodat hij de volgende game weer kan opstarten.Waywaith schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:19:
[...]
Enlighten us with your knowledge busted dus
Beetje omslachtig, maar het werkt voor bijna alles wat je wilt farmen i guess. Ook Izual bijv
SR+ MiC
DeepSeven schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:07:
Zijn de mats voor Reaper's Wraps goed te farmen?
Ik ren zo naar de eindbaas via de bouties met mn danneta's combi. Als je volle party op kan zetten die wat DPS kan doen geliever op T3 dan breng ik de gehele party in 2/3minuten naar de voordeur:D
Domme vraag, grind je die dan in Adventure mode of doe je dat in Campaign mode?
Dat maakt voor de mats niet uit. Hij dropt ze in beide.Inrage schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:31:
[...]
Domme vraag, grind je die dan in Adventure mode of doe je dat in Campaign mode?
Ook al speel ik 4 of 5 uur per dag, ik zie me nog steeds niet zo hardcore. Ik kan makkelijk mee op T3 (team verband), maar T2 solo is net wat lekkerder "werken"Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:06:
[...]
Mjah, als je een Witching Hour hebt heb je misschien geen 10% electrocute, maar wel +50% CHD en +7% IAS. En uiteindelijk merk je dat nog meer.
Ik snap de hype voor elemental damage, maar je base damage gimpen ten koste van alles is gewoon niet handig. Het is vooral zoeken naar de juiste balans die voor jouw build van belang is.
Nu is WD waarschijnlijk wel een beetje een uitzonderingsgevalletjeDe combinatie van phys/fire en het feit dat je vast zit aan een helm/gloves maken het stacken van elemental er ook niet makkelijker op.
Check me build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/40363663
Ook niet de need om naar T4 te gaan, loopt wel lekker zo.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Jij hebt wat rare rerolls gedaan.... bracers en shoulders zijn er niet veel beter op geworden in ieder geval...
Verder heb je echt te weinig chc....
http://www.diablo3ladder.com is trouwens best een grappige site
Wat chaotisch maar er staan best veel interesante stats en je kunt makkelijk zien waar je EHP en DPS op kunt winnen.
Wat chaotisch maar er staan best veel interesante stats en je kunt makkelijk zien waar je EHP en DPS op kunt winnen.
[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 30-04-2014 15:53 ]
Heeft er iemand wat suggesties ivm men gear ?
Zijn mijn legs bv goed genoeg (vooral Chest, belt, bracers & offhand) voor te socketen, of zijn er betere opties... Ook eventuele rerolls ? Ben hier nog vrij nieuw in daarom
Zijn mijn legs bv goed genoeg (vooral Chest, belt, bracers & offhand) voor te socketen, of zijn er betere opties... Ook eventuele rerolls ? Ben hier nog vrij nieuw in daarom
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Vanochtend heeft Kadala me eindelijk een mirrorball gegeven en toen maar besloten om te wisselen naar een fire spec. Had al wat gear verzameld en zit nu op 1,5miljoen sheet dmg en daarnaast 80% increased fire damage op gear, flink wat dus. Let niet op de pants en belt, daar ben ik mee bezig om nieuwe voor te craften/ witching hour te gamblen. Volgende op de lijst is een mooie fire soj ipv de unity.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Micro-2849/hero/38135108
Wat mij zo opvalt:KipCurreh schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:29:
- Torso moet sockets hebben, reroll een affix voor 3 sockets.
- Je gebruikt andere skill's dan de +% skill damage op je gear.
- Probeer eens wat stat's te rerollen, sommige items hebben best potentie, o.a. je: torso (3 sockets), belt (andere skill damage) en off-hand (1 socket).
- Bracers moeten CHC hebben, daar zou ik geen mats/souls aan besteden.
[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 30-04-2014 16:49 . Reden: Bracers ]
Off-hand is prima, daar vit of loh vervangen door socket. Bracers stellen niet veel voor, want daar wil je elemental damage, chc en dex op. Chest is niet de beste, maar ook niet slecht. Drie sockets wordt 'ie een stuk beter van. Zou ik die skill damage inleveren. Belt is ook niet slecht, maar ook geen top belt. Als je die skill damage vervangt door %life, dan heb je een mooie belt voor survivability. Kan je op andere items misschien wat toughness stats inleveren voor dps.KipCurreh schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:29:
Zou je niet force wave/heat wave gebruiken?microoo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:30:
Vanochtend heeft Kadala me eindelijk een mirrorball gegeven en toen maar besloten om te wisselen naar een fire spec. Had al wat gear verzameld en zit nu op 1,5miljoen sheet dmg en daarnaast 80% increased fire damage op gear, flink wat dus. Let niet op de pants en belt, daar ben ik mee bezig om nieuwe voor te craften/ witching hour te gamblen. Volgende op de lijst is een mooie fire soj ipv de unity.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Shoulder en bracers zijn ook nog niet klaar, geld op, en stones op. Dus dat word aan de bak.Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:49:
Jij hebt wat rare rerolls gedaan.... bracers en shoulders zijn er niet veel beter op geworden in ieder geval...
Hoe bedoel je te weinig CHC? 30% is toch best veel vind ik. En zoals ik al zei.. ik heb geen haast en T3 en T2 zijn goed te doen.
Nog niet klaar? Wat wil je erop bakken dan?
30% is gewoon weinig, gloves/bracers zijn gewoon items waar CHC een must op is
Als ik jou was zou ik een RRoG farmen... heb je de 4 set bonus van je set!
@Grin hij heeft helemaal GEEN %skill damage items
@kipcurreh, here goes:
- Focus op 1 single res zoals lightning (altijd goed ivm Thundergods, mits je voor lightning damage gaat, anders is bv Poison mooi ivm Andy's helm waar altijd poison res op zit)
- Focus op Lightning of Fire damage, die zijn het beste op monks, meestal hangt het gewoon af van welke gear je krijgt.
- Reroll niks in je chest maar scoor gewoon een gele chest met 3 sockets/dex/vit en een single res.
Reroll van van de skill op die chest is namelijk ontezettend duur en de kans op 3 sockets is klein.
-Scoor een pants met 2 sockets/vit/dex en dezeflde single res.
- Reroll life on hit op je envious blade naar een socket.
- Reroll de lightning damage op je wapen naar hoger, je haalt zo 2200dps met dat wapen, welk soort damage maakt niet uit.
- Ringen missen CHC en 1 mist je main stat.
Voeg me maar toe, heb nog wel wat....
30% is gewoon weinig, gloves/bracers zijn gewoon items waar CHC een must op is
Als ik jou was zou ik een RRoG farmen... heb je de 4 set bonus van je set!
@Grin hij heeft helemaal GEEN %skill damage items
@kipcurreh, here goes:
- Focus op 1 single res zoals lightning (altijd goed ivm Thundergods, mits je voor lightning damage gaat, anders is bv Poison mooi ivm Andy's helm waar altijd poison res op zit)
- Focus op Lightning of Fire damage, die zijn het beste op monks, meestal hangt het gewoon af van welke gear je krijgt.
- Reroll niks in je chest maar scoor gewoon een gele chest met 3 sockets/dex/vit en een single res.
Reroll van van de skill op die chest is namelijk ontezettend duur en de kans op 3 sockets is klein.
-Scoor een pants met 2 sockets/vit/dex en dezeflde single res.
- Reroll life on hit op je envious blade naar een socket.
- Reroll de lightning damage op je wapen naar hoger, je haalt zo 2200dps met dat wapen, welk soort damage maakt niet uit.
- Ringen missen CHC en 1 mist je main stat.
Voeg me maar toe, heb nog wel wat....
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 30-04-2014 16:54 ]
Ja is dat beter denk je? Ik gebruik voor nu even die arcane orb omdat die bonus nog op mijn boots zit. Zal het eens proberen. Maar dan moet ik wel veel naast de mobs staan en op t4 is klappen opvangen toch minder fijn dan t1.
Mjawel toch?Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:50:
Nog niet klaar? Wat wil je erop bakken dan?
@Grin hij heeft helemaal GEEN %skill damage
[...]
Op zijn Torso, Waist, Feet zit +% skill damage, of ben ik nu gek?
Hij heeft geen elemental damage, maar wel skill.
Oooooh mja, maar dat is nog echt het minst boeiende
In de basis rammelt er ook nog voldoende idd...Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:55:
Oooooh mja, maar dat is nog echt het minst boeiende
Dat heb jij hem prima uitgelegd
Daarna kan ie met mijn tips aan de knutsel
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
30% is niet veel, het is zo'n beetje de ondergrens.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:49:
[...]
Shoulder en bracers zijn ook nog niet klaar, geld op, en stones op. Dus dat word aan de bak.
Hoe bedoel je te weinig CHC? 30% is toch best veel vind ik. En zoals ik al zei.. ik heb geen haast en T3 en T2 zijn goed te doen.
50% - 60% is je doel. Afhankelijk van je CHD kun je alleen daar al een enorme winst mee maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 17:15 ]
net een Asheara setje gefarmed en gecraft voor mijn wizard. Komt haar toughness wel ten goede 
Stats zijn niet super, maar op die slots waren mij stats al niet geweldig.
Stats zijn niet super, maar op die slots waren mij stats al niet geweldig.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik speel erg inefficiënt met de huidige skills.
http://eu.battle.net/d3/e...barian#WhRkjP!YSgh!cbYbaZ
Heeft iemand nog ideeën voor een leuke build i.c.m mijn gear?
http://eu.battle.net/d3/e...alcyon-2970/hero/26264128
http://eu.battle.net/d3/e...barian#WhRkjP!YSgh!cbYbaZ
Heeft iemand nog ideeën voor een leuke build i.c.m mijn gear?
http://eu.battle.net/d3/e...alcyon-2970/hero/26264128
2 keer een 2 minuten skill zou ik niet doen. Ik vind earthquake of avalache (grote fan van avalache met triple charge rune) beter dan. Verder op zich wel ok.
Persoonlijk vind ik brawler of multi-monster passives niks, minder effective bij elites/bosses en die zijn het gevaarlijkst.
En of je boon nog wilt houden als je beide 2 minute skills niet meer hebt valt die ook af.
Persoonlijk vind ik brawler of multi-monster passives niks, minder effective bij elites/bosses en die zijn het gevaarlijkst.
En of je boon nog wilt houden als je beide 2 minute skills niet meer hebt valt die ook af.
[ Voor 74% gewijzigd door The Chosen One op 30-04-2014 17:57 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zal het een ander wisselen, thanks voor de info.The Chosen One schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:54:
2 keer een 2 minuten skill zou ik niet doen. Ik vind earthquake of avalache (grote fan van avalache met triple charge rune) beter dan. Verder op zich wel ok.
Laatst ook al ff gelinkt in de Tweakers Community, Blizzard is zelf ook redelijk goed in het trollen van spelers met looot lijkt het
Iemand een idee trouwens waarom het screenshot zo donker is? Ingame is het een stuk lichter dan op het screenshot
[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 30-04-2014 18:51 ]
Is dat geen fotosoep?
@Donker: dat is om de donkere sfeer in de game te behouden
@Donker: dat is om de donkere sfeer in de game te behouden
[ Voor 60% gewijzigd door Vidra op 30-04-2014 18:56 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nee, das een item dat dropte voor mij van de week 
met donker bedoel ik dat de screenshots die ik maak niet overeen komen met het lichtniveau in game. ingame is alles veel lichter, op een screenshot ineens veel donkerder. Dit lijkt sinds RoS zo te zijn, daar mijn oude D3v screenshots het niet hebben.
met donker bedoel ik dat de screenshots die ik maak niet overeen komen met het lichtniveau in game. ingame is alles veel lichter, op een screenshot ineens veel donkerder. Dit lijkt sinds RoS zo te zijn, daar mijn oude D3v screenshots het niet hebben.
[ Voor 71% gewijzigd door Dennism op 30-04-2014 18:59 ]
VetDennism schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:57:
Nee, das een item dat dropte voor mij van de week
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Willen jullie mij misschien wat tips geven, ik probeer nu torment 3 met wat vrienden maar ik doe maar amper damage (zelfs witte mobs pakken amper damage) met mijn Witch Doctor.
Mijn vrienden zitten ook rond de 600k dps maar vliegen er doorheen, zij spelen wizard en crusader.
Ik heb geen elemental damage op mijn gear op de gloves na. Mijn stats lijken toch redelijk te zijn. Wat builds betreft probeer ik momenteel van alles uit.
http://eu.battle.net/d3/e...utspot-2822/hero/37087549
Mijn vrienden zitten ook rond de 600k dps maar vliegen er doorheen, zij spelen wizard en crusader.
Ik heb geen elemental damage op mijn gear op de gloves na. Mijn stats lijken toch redelijk te zijn. Wat builds betreft probeer ik momenteel van alles uit.
http://eu.battle.net/d3/e...utspot-2822/hero/37087549
[ Voor 9% gewijzigd door Lowizi op 30-04-2014 23:26 ]
Locust swarm is wel goed maar in groepen wat minder denk ik, geeft geen burst. Voor het echt effect heeft gaan ze al dood.
Ik heb ook bepaalde skills bijv. shield glare Crusader met de 50% charm welke ik geweldig vind, maar in groepen heeft de 20% meer damage when blinded veel meer effect. Ze leven toch al niet lang dus dan nog korter.
Voornaamste is dat je hebt geen echte manadump spel hebt. Lob blob of weet ik wat kun je lekker dumpen op 1 target (of groepen) zonder overlap zeg maar (een dot spel kan je niet echt spammen).
Fire pit rune vind ik erg meh, Flash fire in begin veel gebruikt, later pyro/ghost en sinds buff alleen pyro maar.
Ik heb ook bepaalde skills bijv. shield glare Crusader met de 50% charm welke ik geweldig vind, maar in groepen heeft de 20% meer damage when blinded veel meer effect. Ze leven toch al niet lang dus dan nog korter.
Voornaamste is dat je hebt geen echte manadump spel hebt. Lob blob of weet ik wat kun je lekker dumpen op 1 target (of groepen) zonder overlap zeg maar (een dot spel kan je niet echt spammen).
Fire pit rune vind ik erg meh, Flash fire in begin veel gebruikt, later pyro/ghost en sinds buff alleen pyro maar.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zo gisteren en vanavond eindelijk weer even geluk bij Kadala. Gisteren een Andy visage met arcane dmg, vanavond eentje die ik nog zocht: fire damage
Wel jammer dat de skill roll erop Energy Twister was, waardoor ik de atk speed niet kon rerollen naar crit/socket, maarja. Uiteindelijk zo'n 220k elemental elite dps increase.. Morgen mijn gems nog maar iets upgraden en dan boven de 2M! -> http://www.diabloprogress...hir-1755/Arashui/34699576
Sinds ik mijn leg drops ben gaan bijhouden in rifts blijf ik overigens toch echt op max 1 per rift uitkomen. Maar wie weet na 100+ rifts wat het gaat worden.
Sinds ik mijn leg drops ben gaan bijhouden in rifts blijf ik overigens toch echt op max 1 per rift uitkomen. Maar wie weet na 100+ rifts wat het gaat worden.
Goed, al heel veel gelezen in dit topic en ik heb er wel wat nuttige tips uitgehaald, maar zou het toch waarderen als iemand naar mijn Barbarian kan kijken. T1 is al aardig te doen, moet vooral oppassen met tegenstanders die frozen ability hebben. Zodra ik vast sta, is het aardig snel gedaan. Damage is denk ik wel aardig (450k sheet, maar mijn basis WW attack doet zo'n 600-800k per hit en met max Frenzy etc. zie ik crits van 10M+ voorbij komen).
Linkje naar profiel in signature. Alle tips zijn welkom!
Je hebt nu 1 skill met lighting, de rest fire. Ik zou full lighting gaan, en dat ook rollen op wat items. (je hebt odins al) Je kan dan denken aan wirwilnd (wind shear) overpower (killing spree) hammer of the ancients (thunderstrike) alles lighting, en dan sprint met marathon en je blaast zo door torment 1.Redinox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:57:
Goed, al heel veel gelezen in dit topic en ik heb er wel wat nuttige tips uitgehaald, maar zou het toch waarderen als iemand naar mijn Barbarian kan kijken. T1 is al aardig te doen, moet vooral oppassen met tegenstanders die frozen ability hebben. Zodra ik vast sta, is het aardig snel gedaan. Damage is denk ik wel aardig (450k sheet, maar mijn basis WW attack doet zo'n 600-800k per hit en met max Frenzy etc. zie ik crits van 10M+ voorbij komen).
Je hebt ook relatief veel vitality, ik heb 1000 vitality minder en doe t4.
En zorgen voor crit + lighting dmg op je amulet, je hebt nu teveel critical hit damage en te weinig crit.
Wat ik zo zie aan je barb
Net een random ring gedropt, en met wat tweaking nu al op bijna 40%Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:15:
[...]
30% is niet veel, het is zo'n beetje de ondergrens.
50% - 60% is je doel. Afhankelijk van je CHD kun je alleen daar al een enorme winst mee maken.
De rest van de gear ga ik nog rerollen, maar ik verwacht dat ik daar niet meer zo veel uit kan halen.
En een RoSS ring? Is dat dat ding waar iedereen zo gek op is, die zelf op normal te farmen is?
Ring of Royal Grandeur (RoRG) dat is de ring waar iedereen naar op zoek is. Deze is verkrijgbaar in de Horadric Caches die je idd op Normal-Torment kan farmenDj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:34:
[...]
Net een random ring gedropt, en met wat tweaking nu al op bijna 40%
De rest van de gear ga ik nog rerollen, maar ik verwacht dat ik daar niet meer zo veel uit kan halen.
En een RoSS ring? Is dat dat ding waar iedereen zo gek op is, die zelf op normal te farmen is?
Succes
Welke HC clan is op dit moment het meest actief? GotHC of een andere? graag join ik een wat drukkere HC clan dan waar ik nu in zit want er zijn meestal 2 online bij mij die HC spelen.
Pff.. Ik dacht voor ik ga werken ff chill nog een rift of 2 doen.... Onderhoud van 5 tot 8 
Gisteren eindelijk mijn laatste gem voor mijn Wiz op max lvl gecraft.... Kan me nu voorlopig dus focussen op gear en rerolls
In elk geval geen Marquise gems meer upgraden! Imperials van Ruby/Emerald voorlopig meer dan gold om ze te verbouwen
.
Spaulders of Zakara gegambled bij Kadala... waren niet echt denderend maar het was evengoed een upgrade voor de meuk die ik had... Evengoed prettig om niet in town te hoeven gaan repairen EN het bespaard toch weer wat gold
Nu nog een keer zo'n legendary potion vinden en ik hoef helemaal niet meer in town te komen (behalve voor selling/salvages
maar dat is geen must ofc.)
Ik heb niet eens ZOveel Act 1 runs gedaan... heb er 4 (waarvan 3 lvl 70)
Uiteraard geen tri-stats... maar toch
Mijn 1e focus nu is.... meer Set items... maar ja
RNG wil in dat opzicht nog niet meewerken

Gisteren eindelijk mijn laatste gem voor mijn Wiz op max lvl gecraft.... Kan me nu voorlopig dus focussen op gear en rerolls
In elk geval geen Marquise gems meer upgraden! Imperials van Ruby/Emerald voorlopig meer dan gold om ze te verbouwen
Spaulders of Zakara gegambled bij Kadala... waren niet echt denderend maar het was evengoed een upgrade voor de meuk die ik had... Evengoed prettig om niet in town te hoeven gaan repairen EN het bespaard toch weer wat gold
Nu nog een keer zo'n legendary potion vinden en ik hoef helemaal niet meer in town te komen (behalve voor selling/salvages

Het KAN meevallenVidra schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:38:
[...]
Ring of Royal Grandeur (RoRG) dat is de ring waar iedereen naar op zoek is. Deze is verkrijgbaar in de Horadric Caches die je idd op Normal-Torment kan farmenDeze kan droppen in de Caches uit act 1 en act 4
![]()
Succes
Mijn 1e focus nu is.... meer Set items... maar ja

[ Voor 39% gewijzigd door Thalaron op 01-05-2014 05:46 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Hallo,
Ik speel ook D3 met barb uiteraard. Ik speel bijna altijd T2 of T3, ook in groep. met buffer kan ik 1500 K dps halen en touchness heb ik ongeveer 21 M. healing bijna 10000, dacht ik. all resist haal ik gemiddeld 1250. fire/arcane 1600.
mijn skills zijn bash, whirlwind, call of the ancients, wrath of the berserker, war cry en battle rage.
passive skills ruthless, weapon master, rampage en berserker rage.
Zijn er hier gevorderde gamers die vaak met barb spelen?
Ik probeer mijn battletag te posten, maar als ik dat doe dan zitten de moderators op mijn cap. Ik weet niet hoe ik dat op mijn profiel kan zetten.
Blizzard is momenteel plat, enig idee wat er gaande? Terug online gamen is mogelijk vanaf 8u. Gisteren was Blizzard ook plat door hackers. Helemaal niet leuk. Wie doet dat nu zoiets om andermans plezier te pesten?
Ik speel ook D3 met barb uiteraard. Ik speel bijna altijd T2 of T3, ook in groep. met buffer kan ik 1500 K dps halen en touchness heb ik ongeveer 21 M. healing bijna 10000, dacht ik. all resist haal ik gemiddeld 1250. fire/arcane 1600.
mijn skills zijn bash, whirlwind, call of the ancients, wrath of the berserker, war cry en battle rage.
Ik probeer mijn battletag te posten, maar als ik dat doe dan zitten de moderators op mijn cap. Ik weet niet hoe ik dat op mijn profiel kan zetten.
Blizzard is momenteel plat, enig idee wat er gaande? Terug online gamen is mogelijk vanaf 8u. Gisteren was Blizzard ook plat door hackers. Helemaal niet leuk. Wie doet dat nu zoiets om andermans plezier te pesten?
Link naar je battle.net profiel kun je gewoon opnemen in je signature of posten in een een postSidDalas schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 06:43:
Hallo,
code:
1
| [url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/<Je battle.net id met daarin # vervangen door - >/]Link naar B.Net[/url] |
In mijn geval is mijjn Battle.net id Pteer#2475.
Dit is dus
code:
1
| [url=http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/]Link naar B.Net[/url] |
Dit wordt dan:
Link naar B.Net
Je damage / toughness verhouding lijkt me een beetje in onbalans. Probeer wat toughness in te leveren voor damage.
Meeste damage kun je halen uit:
Crit Hit Chance + Crit Hit Damage items (Crit Hit Damage gaat het snelst met een Emerald in een wapen). Als Barbarian kun je 2 wapens dual wielden dus kun je 2 emeralds gebruiken.
Strength
Increased attack speed.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is:
CHC = CHD > STR > IAS
[ Voor 15% gewijzigd door _Peter2_ op 01-05-2014 07:51 ]
Misschien heeft iemand een antwoord op mijn vraag. Ik probeer nu een WD te gearen voor een DoT build. Nu vind ik net een Thing of The deep met redelijke rolls dus ga de mana regen rerollen , heb er nu vit van gemaakt en ik zag ook dat er bleed on hit op kan rollen. Nu is mijn vraag : Kan Haunt/locust dot dmg bleed efefct triggeren ??
mensen hier die een Winter Flurry (source) hebben gevonden of geloot bij kadala?
Welke clan is het meest actief voor SC, heb een invite gestuurd naar de GoT maar ben nog niet geaccepteerd daar.
b.net profile
Nog maar net 70 met mijn wiz, heb nog wel aardig wat upgrades nodig. Nu eerst druk bezig met bounties.
b.net profile
Nog maar net 70 met mijn wiz, heb nog wel aardig wat upgrades nodig. Nu eerst druk bezig met bounties.
Er staat een lijst in de TS met clans.ritsjert schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:28:
Welke clan is het meest actief voor SC, heb een invite gestuurd naar de GoT maar ben nog niet geaccepteerd daar.
b.net profile
... zucht gisteren weer gestrand bij de eindbaas van het spel... De Mystic. Ze eet al mijn goud, edelstenen en forgotten souls.... Het lukt me denk ik nooit om CHD op mijn Leoric's Signet te krijgen. Gelukkig gaan de kosten voor het enchanten van een ring niet steeds omhoog anders was ik blut..
kosten gaan niet omhoog?Anno schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:44:
[...]
Er staat een lijst in de TS met clans.
... zucht gisteren weer gestrand bij de eindbaas van het spel... De Mystic. Ze eet al mijn goud, edelstenen en forgotten souls.... Het lukt me denk ik nooit om CHD op mijn Leoric's Signet te krijgen. Gelukkig gaan de kosten voor het enchanten van een ring niet steeds omhoog anders was ik blut..
Nee blijft x death breath, x veiled crystal, 1 forgotten soul en een gem en geen gold cost... Alhoewel de gem 300K kost en 3 imperials om te maken.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Volgens mij alleen op de initiele cast.randomice schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:19:
Misschien heeft iemand een antwoord op mijn vraag. Ik probeer nu een WD te gearen voor een DoT build. Nu vind ik net een Thing of The deep met redelijke rolls dus ga de mana regen rerollen , heb er nu vit van gemaakt en ik zag ook dat er bleed on hit op kan rollen. Nu is mijn vraag : Kan Haunt/locust dot dmg bleed efefct triggeren ??
Gisteren wat rift runs op T3 gedaan. Het ging eigenlijk best goed met mijn WD. Kwam weinig in de problemen en de damage output was meer dan voldoende. Rift bosses gingen in no time neer. En dat is toch apart, mijn DH en Crus hebben heel wat meer problemen wat betreft survivability. En dat terwijl deze chars toch al een stuk meer gespeeld zijn sinds RoS.
Als je op je crus renewal vervangt voor wrathfull is dat opgelostTimmetjuhs schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:26:
Gisteren wat rift runs op T3 gedaan. Het ging eigenlijk best goed met mijn WD. Kwam weinig in de problemen en de damage output was meer dan voldoende. Rift bosses gingen in no time neer. En dat is toch apart, mijn DH en Crus hebben heel wat meer problemen wat betreft survivability. En dat terwijl deze chars toch al een stuk meer gespeeld zijn sinds RoS.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik zal het eens proberen, thnx voor de tip! Ik zit altijd een beetje te klooien met die twee. Meestal zit ik al ver door mijn wrath heen eer ik damage begin te krijgen. Dus eens kijken of we qua timing wat aan moeten passen.Bokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Als je op je crus renewal vervangt voor wrathfull is dat opgelost
Of je merkte het minder door de heals die je had gekregen door je wrath te gebruikenTimmetjuhs schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:38:
[...]
Ik zal het eens proberen, thnx voor de tip! Ik zit altijd een beetje te klooien met die twee. Meestal zit ik al ver door mijn wrath heen eer ik damage begin te krijgen. Dus eens kijken of we qua timing wat aan moeten passen.
Als je dan toch bezig bent, gooi blessed hammer eruit voor provoke - charged up of shield glare - zealous glare om extra wratih te genererenTimmetjuhs schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:38:
[...]
Ik zal het eens proberen, thnx voor de tip! Ik zit altijd een beetje te klooien met die twee. Meestal zit ik al ver door mijn wrath heen eer ik damage begin te krijgen. Dus eens kijken of we qua timing wat aan moeten passen.
wrath generation van een crus is te laag om 2 spenders te faciliteren. beter gooi je er dan een wrath gen bij of een cooldown nuke met niet al te hoge cooldown (condemn) Maar dan moet moet je ook weer cooldown gaan gearen
[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2014 09:43 ]
Die doet juist net lekker damageBokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:41:
[...]
Als je dan toch bezig bent, gooi blessed hammer eruit voor provoke - charged up of shield glare - zealous glare om extra wratih te genereren
wrath generation van een crus is te laag om 2 spenders te faciliteren. beter gooi je er dan een wrath gen bij of een cooldown nuke met niet al te hoge cooldown (condemn) Maar dan moet moet je ook weer cooldown gaan gearen
Tja, RNG is a bitch! Vanaf patch 2.05 (naar alle waarschijnlijkheid wordt die volgende week verwacht) zullen ook:Thalaron schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 05:33:
Pff.. Ik dacht voor ik ga werken ff chill nog een rift of 2 doen.... Onderhoud van 5 tot 8
In elk geval geen Marquise gems meer upgraden! Imperials van Ruby/Emerald voorlopig meer dan gold om ze te verbouwen.
Nu nog een keer zo'n legendary potion vinden en ik hoef helemaal niet meer in town te komen (behalve voor selling/salvagesmaar dat is geen must ofc.)
[...]
Het KAN meevallen
Mijn 1e focus nu is.... meer Set items... maar jaRNG wil in dat opzicht nog niet meewerken
- torment-only legendaries gaan vallen vanuit caches gefarmed op T1 of hoger
- de dmg roles op mojo's en sources worden gefixed
- etc
Dat zou echt een veraderming zijn. Bijna niet te doen om je Mojo te rerollen naar de stat die je graag wil.Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Tja, RNG is a bitch! Vanaf patch 2.05 (naar alle waarschijnlijkheid wordt die volgende week verwacht) zullen ook:
- etc

PSN: Brwmaster
Ik ben wel benieuwd naar de droprate. Split bounty bag farming op T1Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Ok, ik zal sowieso eens gaan experimenteren met de skills. Als ik eenmaal een combo heb die me bevalt, voel ik nooit zo de noodzaak om het te veranderen, maar misschien nu toch maar eens doenbarrel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:31:
[...]
Je hebt nu 1 skill met lighting, de rest fire. Ik zou full lighting gaan, en dat ook rollen op wat items. (je hebt odins al) Je kan dan denken aan wirwilnd (wind shear) overpower (killing spree) hammer of the ancients (thunderstrike) alles lighting, en dan sprint met marathon en je blaast zo door torment 1.
Je hebt ook relatief veel vitality, ik heb 1000 vitality minder en doe t4.
En zorgen voor crit + lighting dmg op je amulet, je hebt nu teveel critical hit damage en te weinig crit.
Wat ik zo zie aan je barb
Als je zegt teveel "teveel critical hit damage en the weinig crit" bedoel je dan dat ik een onbalans heb in CHD vs CHC? Als in: beter vaker een critical hit dan hoge critical hits?
Ik heb nog wel even te gaan voordat ik uberhaupt op torment 1 kan spelen 
Niet zo erg want ze hebben het wat uitdagender gemaakt.
Althans voor "newbs" zoals mij.
Merk dat ik nu tussendoor even wat rifts wil pakken, vind adventure mode erg vermakelijk.
Blij met mijn aankoop in ieder geval.
Niet zo erg want ze hebben het wat uitdagender gemaakt.
Althans voor "newbs" zoals mij.
Merk dat ik nu tussendoor even wat rifts wil pakken, vind adventure mode erg vermakelijk.
Blij met mijn aankoop in ieder geval.
Zo, speel nu een weekje WD, en ik denk toch dat mijn monk met pensioen mag, hele leuke speelstijl. Ik heb alleen nog geen idee wat ik mee bezig ben. Al kom ik er wel een beetje met mijn gear/skills.
Ik heb wel zo achterlijk veel goede INT gear al over dat ik een wizard begonnen ben, van de week maar even laten boosten en kijken hoe dat speelt.
Ik heb wel zo achterlijk veel goede INT gear al over dat ik een wizard begonnen ben, van de week maar even laten boosten en kijken hoe dat speelt.
[ Voor 27% gewijzigd door Denko op 01-05-2014 10:46 ]
PSN & XBL: Denkoyugo
in positieve zin of?Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Ik hoop het, die 5-6 dmg die ik heb kan niet veel hebben
p.s. Mocht iemand tips hebben over mijn build/gear, hoor ik het graag. Zit nu een beetje in T1 rond te roeren.
[ Voor 21% gewijzigd door Denko op 01-05-2014 11:04 . Reden: tips welkom ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Weet iemand of de Thorns damage ook verhoogd kan worden met % elemental? Ik probeer mijn Crusader te optimaliseren. Lekker de mobs terug pesten met mijn eigen Reflect Damage affix
Als het al kan zou ik physcial dmg pakken om te testen.Ruigerock schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:05:
Weet iemand of de Thorns damage ook verhoogd kan worden met % elemental? Ik probeer mijn Crusader te optimaliseren. Lekker de mobs terug pesten met mijn eigen Reflect Damage affix
echt al 50 keer restart om die bountys
Bounty: Kill Feklar's Ghost
Bounty: Kill Hawthorne Gable
te krijgen, wil maar niet lukken.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zou leuk zijn. Nu wil bijna niemand T1 split, allemaal normal..Anno schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:29:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de droprate. Split bounty bag farming op T1
Wat farm je ? Misschien is er wel een community voor. Of zijn er hier Tweakers die dit ook willen farmen.hexta schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:15:
Dan kan iedereen op zoek naar de quest en diegene die hem vind geeft een shout out en dan kunnen de anderen zijn game joinen.
Heb het al vaker gezegd, maar kennelijk vinden mensen het leuker om maar steeds nieuwe games te maken.hexta schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:15:
ALTIJD cemetary clearen, tot je of het matriarch bones event tegenkomt of jar of souls, bij jar pas nieuwe game maken omdat slechts een van deze 2 events kan spawnen
Event spawned zooo fucking vaak ook al is de bounty er niet. Als de bounty jar of souls er is, dan kan je wel meteen een nieuwe game maken,
Mijn demon hunter begint nu op stoom te komen.
T2 is redelijk goed te doen. T3 is nog wta te hoog gegrepen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Laryx-1666/hero/953770
Zijn er mensen die nog suggetsie hebben voor rerolls en of nieuwe gear?
denk dat is wat attackspeed moet gana inwisselen voor CHD of CHC
T2 is redelijk goed te doen. T3 is nog wta te hoog gegrepen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Laryx-1666/hero/953770
Zijn er mensen die nog suggetsie hebben voor rerolls en of nieuwe gear?
denk dat is wat attackspeed moet gana inwisselen voor CHD of CHC
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ik hoopte dat iemand het hier al had getestBokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:10:
[...]
Als het al kan zou ik physcial dmg pakken om te testen.
Anders wordt het inderdaad met een pen en papier zitten, cijfers bekijken en conclusies trekken
Momenteel staat de white number damage uit en bij het testen natuurlijk niet vergeten Area Damage uit te zetten.
Als ik forum mag gloven werkt %elemental dmg niet op thorns, quote: So I did some testing today. %Damage to Physical skills no longer boosts thorn damage, it was at some point, I guess they removed it?Ruigerock schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:22:
[...]
Ik hoopte dat iemand het hier al had getest
Anders wordt het inderdaad met een pen en papier zitten, cijfers bekijken en conclusies trekken
Momenteel staat de white number damage uit en bij het testen natuurlijk niet vergeten Area Damage uit te zetten.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12296729636
Movies: letterboxd
Gisteren weer verder kunnen gaan in Hardcore. Me character is nu level 50 (me vorige characters ingehaald die legde allemaal het lootje tussen 20-40
We speelde met 4 gasten op Master. 1 baba tank kreeg DC en precies dat moment spawnde grote elite mob
onze monk was binnen 3 sec dood haha toen gelijk maar Town portal gedaan omdat ik niet weer een HC character wilde verliezen.Daarna zijn we maar verder gegaan met een difficultie lager
uhm, ik zoek Shard of Entsteig Plate, die dropt van die bounty bossesBokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:20:
[...]
Heb het al vaker gezegd, maar kennelijk vinden mensen het leuker om maar steeds nieuwe games te maken.
ALTIJD cemetary clearen, tot je of het matriarch bones event tegenkomt of jar of souls, bij jar pas nieuwe game maken omdat slechts een van deze 2 events kan spawnen
Event spawned zooo fucking vaak ook al is de bounty er niet. Als de bounty jar of souls er is, dan kan je wel meteen een nieuwe game maken,
Daar ga ik er binnenkort ook een paar van nodig hebbenhexta schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:41:
[...]
uhm, ik zoek Shard of Entsteig Plate, die dropt van die bounty bossesgeld je comment dan nog steeds?
Ben van plan om 3 sets te gaan combineren op mijn Crus.
Shard of Entsteig Plate
Acquired from: Act I, Defiled Crypt, The Matriarch's Bones Event, Lord Dunhyld (Event spawn Enraged Phantom), Bounty: The Matriarch's Bones
Act I, The Festering Woods, Feklar's Ghost (Rare spawn Enraged Phantom), Bounty: Kill Feklar's Ghost
Act I, The Festering Woods, Hawthorne Gable (Rare spawn Enraged Phantom), Bounty: Kill Hawthorne Gable
Act II, Sewers of Caldeum, Shade of Nar Gulle (Rare spawn Enraged Phantom)
Act II, Sewers of Caldeum, Chiman's Curse Chest mini Event, Raziel (Event spawn Enraged Phantom)
Act II, Unknown Dephts, The Archivist (Event spawn Enraged Phantom), Bounty: Kill The Archivist
Act II, Tomb of Khan Dakab, Spirit of Khan Dakab (Event spawn Enraged Phantom), Bounty: Lost Treasure of Khan Dakab
Act II, Realm of Shadow, The Tomekeeper (Rare spawn Enraged Phantom), Bounty: Kill the Tomekeeper
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Kun je daarvoor niet gewoon Festering Woods of Sewers even clearen? Kost paar minuten en volgens mij moet je er dan wel een paar per uur binnen kunnen trekken zonder moeilijk restart gedoe.
Ik pak eigenlijk gewoon elke keer de bounty in act 1 en dan doe ik de anderen ook want ik wil die fucking ring.Bosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:47:
Kun je daarvoor niet gewoon Festering Woods of Sewers even clearen? Kost paar minuten en volgens mij moet je er dan wel een paar per uur binnen kunnen trekken zonder moeilijk restart gedoe.
Geen mensen online die act 1 bountys willen farmen?
Jah vanaf volgende week wel T1 split bounties
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dan doe ik vrolijk mee
Bron ? Dat zou wel heel gaaf zijn.
waarom dan?
Geen bron is meer dat ik dat hoop dat die nieuwe patch komt.
Met renewal en 73% block heal ik meer dan dat ik health krijg door wrath te spenderen. Dus ik zou zeggen ga voor een hogere blockchance en heal op die manier meerBokkie schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Als je op je crus renewal vervangt voor wrathfull is dat opgelost
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Jammer, ik hoop met je meeNastyNickNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:53:
Geen bron is meer dat ik dat hoop dat die nieuwe patch komt.
Ik quote Vidra even dan hoef ik het niet over te typen.
Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:24:
[...]
Tja, RNG is a bitch! Vanaf patch 2.05 (naar alle waarschijnlijkheid wordt die volgende week verwacht) zullen ook:
- etc
3 uur bezig geweest, 2 shards gevonden in de eerste 30min, daarna nadaBosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:47:
ik lieg wel een beetje, er waren namelijk 3 drops, maar blizzard was me niet goed gezind. Kill boss, yes eindelijk 3de shard-drop : disconnected from b-net. dag shard

Vanavond maar weer een poging om mijn derde shard binnen te halen voor de +15% damage op elites.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Zou ook wel typisch zijn voor Protax. Na 1000+ caches dropped dan eindelijk de RoRG en dan wil die hem oppaken en dan ... disconnect.
Zullen we de duivel even niet gaan verzoeken...
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ik denk dat zijn PC dan het raam uit gaat.NastyNickNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:08:
Zou ook wel typisch zijn voor Protax. Na 1000+ caches dropped dan eindelijk de RoRG en dan wil die hem oppaken en dan ... disconnect.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 01-05-2014 12:28 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Check de chars in mijn profile,hexta schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:41:
[...]
uhm, ik zoek Shard of Entsteig Plate, die dropt van die bounty bossesgeld je comment dan nog steeds?
Monk alle delen 1st try
WD alle delen 1st try (edit: shoulders 1s try, chest was crap en had ik meteen gedissed bedenk ik mij net)
Crus alle delen zeker 4x gemaakt voor ik de huidige equipped had
2 bracers met int nog in stash met fire/cold
3 bracers met str nog in stash met physical/holy/lightning
1 bracers nog met dex in stash met fire
(allemaal met crit varierend van 5 - 6%)
Heb op dit moment nog 3 plates in stash liggen, moet binnenkort weer farmen want ook mijn Wiz en DH gaan aughilds krijgen
Mijn farmroute voor plates op T1 met TR monk of vault DH (kill allen wat nodig is)
* check act 2 voor bounties en kill indien aanwezig
* check act 1 voor bounties en kill indien aanwezig
* is cemetary bounty de jar of souls? -> nieuwe game
* is cemetary bounty afwezig in ga de crypts af tot ik of de matriach bones tegenkom, of jar of souls
rinse repeat
De plate komt niet van de bounty, de plate dropt van de unique mob welke ook een bounty kan zjin. de unique mob zelf kan ook spawnen als hij geen bounty is.
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2014 12:31 ]
Iemand nog wat tips en advies voor een beginnend Cursader?
Beetje bad luck op T1/2 met drops (speel samen met een paar Wizzards normaal gesproken).
Ashrah#2930
Beetje bad luck op T1/2 met drops (speel samen met een paar Wizzards normaal gesproken).
Ashrah#2930
[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 01-05-2014 12:39 ]
Dat kan ook, maar dan moet ie foth dumpen en punish gaan gebruiken ipv justiceWaywaith schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:54:
[...]
Met renewal en 73% block heal ik meer dan dat ik health krijg door wrath te spenderen. Dus ik zou zeggen ga voor een hogere blockchance en heal op die manier meer
Heltp als je linkje naar je profiel geeft zodat we kunnen zien waar we mee moeten werkenAshrah schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:38:
edit: ah ok
bracers: zoek bracers met holy dmg en crit
ring: drop rorg voor een rare met crit chd en cooldown reduce
passive: drop indestructable voor wrathful wissel ook eventueel lord commander eruit om boombardment te dumpen voor wat anders.
generator: paks slash - zeal ipv crush
drop falling sword voor condem (eventueel met vacuum omdat je met wizards teamed, dan kan je soort van pullen)
drop bombardment voor steed zodat je bij kan blijve met de wizards
drop of judgement of de law voor akarats champ
gear voor ongeveer 30 tot 40% cooldown reduce net 30% crit (dan heb je eigenlijk judgement resolved neit echt meer nodig)
Je hebt nu 2 cooldown spells die zelfs met bombardment, maar zonder wat cooldown van gear nog steeds een lange cooldown hebben, mocht je ze wel willen gebruiken zou ik zeker wat cooldown stacken.
Tevens gebruik je meerdere elemental damage, het beste is deze te beperken tot 1 (maximaal 2 als je 1 van de cooldown nukes wil blijven gebruiken die je niet op de main element kan krijgne) en stack wat elemental damage modiferes.
Verder doe rifts en ga shields gokken voor de crusaders shields.
edit: en wat hieronder vermeld wordt
[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2014 12:50 ]
CHD/CHC/AS op gloves/rings/neck halen of rerollen en op bracers CHC en +light/holy dmg proberen te halen. Lost veel op denk ik. En uiteraard een groene gem in je wapen.Ashrah schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:38:
Ashrah#2930
[ Voor 4% gewijzigd door Salmon op 01-05-2014 12:49 ]
Verwijderd
Waarom willen zoveel mensen Aughilds set(delen)?
Is de set bonus (reduce melee/ranged damage by 7%) zo sterk?
het zal wel voor de 3set bonus zijn, de 15% dmgVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:05:
Verwijderd
idd dit is het gevalpstalman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:07:
[...]
het zal wel voor de 3set bonus zijn, de 15% dmg
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Het is vooral de extra 15% elite damage increase en reduction die je krijgt met RoRG die het zo sterk maakt.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:05:
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Plus het feit dat het 2 slots zijn die niet echt voor iets uniieks nodig zijn (shoulders + bracers) , tenzij je perse de reaper wraps wil voor resources met haelthorbs.en als je geen firebuild hebt is ook de chest prima te gebruiken.Wolf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:08:
[...]
Het is vooral de extra 15% elite damage increase en reduction die je krijgt met RoRG die het zo sterk maakt.
die 15% is gewoon veel
Wij doen T1 split bounties hoorBosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:17:
[...]
Zou leuk zijn. Nu wil bijna niemand T1 split, allemaal normal..
Word dan tijd dat ik T1 alleen aankan met HC voordat de volgende patch eraan komt
split bounties en balanced team? Uhm.. ?Vidra schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Wij doen T1 split bounties hoorMet een gebalanceerd team is dat geen probleem
moet je mij even addenBosmonster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:17:
[...]
Zou leuk zijn. Nu wil bijna niemand T1 split, allemaal normal..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]