Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:07:
[...]
Knap hoe jij een algemene opmerking over de Zuni setbonus tot iets persoonlijks kunt maken
Ik zeg juist dat de Fetishes de enige build zijn op WD's die enigszins meekomen. Mijn opmerking ging dus over de setbonus die ik persoonlijk nogal "underwhelming" vindt, om aangegeven redenen.
Wat je zelf al zegt (en ik dus ook), het is leuk als "opstarter", maar daardoor verre van noodzakelijk. Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met bijvoorbeeld pieces uit de Aughild of Jade set voor de extra DPS, dan dat je 3 items uit Zuni moet hebben + RoRG alleen maar voor die opstarter.
Zonder de Zuni set loop ik namelijk ook continu met 5-15 van die mannekes rond.
En het tweede probleem dus (wat ik persoonlijk gewoon een bug vind in de Fetish Army skill) is dat ze de passive Fetishes overschrijven. Op T5/6 gaan de fetishes namelijk ook wel eens dood (wel een stuk minder als je met 4 WD's speelt, maar dat doe je niet altijd) en recasten kun je daardoor eigenlijk niet.
Een algemene opmerking waarbij je zegt dat je zelf expirimenteerd met de fetish build. Ziet er naar uit dat je zelf ook persoonlijke ervaringen neerzet

Lijkt mij ook niet geheel onlogisch om persoonlijke ervaringen te koppelen aan praat over sets & builds
Wat jij zegt klopt inderdaad, Jade set en eventueel Aughild kunnen zorgen voor meer DPS. Deze zijn ook de combineren met Zuni (Jade in ieder geval).
Let op(!) persoonlijk merk ik er weinig van dat de fetish dood gaan op T6, het cast en passive verhaal gaat dan aan mij voorbij. Wel is het zo dat ik fetish army eens in de zoveel tijd 'ververs' waardoor die andere krengen dood gaan. Bug, zoals jij aangeeft, die ze zeker moet fixen

.
Tevens vind ik het vreemd dat je niet ziet (bovenin naast je portret) hoeveel fetish je op dat moment rond hebt lopen. Hoop dat ze dat in volgende patches nog even rechttrekken.
[
Voor 4% gewijzigd door
laquaezzi op 30-04-2014 11:56
]