Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:17
Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:43:
[...]

Negatieve streaks blijven je beter bij dan positieve. Weet niet of je in een clan zit, maar ik pak regelmatig mijn clanlog erbij en dan zie ik dat de droprate van legs toch wel gemiddeld gezien hetzelfde is voor ons. dat je het meerendeel salvaged doet daar weinig aan af.
Ja ik kijk wel regelmatig in de clanlog. Het ligt er ook wel een beetje aan wat je aan het doen bent. Rifts droppen inderdaad meer legs als je op een goed tempo speelt. Ook MF heeft toch een marginaal aandeel. Ik heb een clanmate die met 300% MF runt en die haalt wel een hoger gemiddelde.

Wat me overigens de laatste tijd ook opvalt is dat er vaak tegelijk legs droppen voor meerdere mensen. Soms zelfs voor alle 4 de personen in een volle party. Ook RNG? geen idee... zal wel denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond:
- 2400+ dps Sever
- Leuke (en enige echte) monk ring Band of the Rue Chambers met aardige roll
- Sunkeeper met aardig roll

Misschien zag Blizzard dat ik tot 9 uur gewerkt had :') en hebben ze me beloond....
Zal wel weer een week op een houtje bijten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:07:
[...]

Knap hoe jij een algemene opmerking over de Zuni setbonus tot iets persoonlijks kunt maken :+

Ik zeg juist dat de Fetishes de enige build zijn op WD's die enigszins meekomen. Mijn opmerking ging dus over de setbonus die ik persoonlijk nogal "underwhelming" vindt, om aangegeven redenen.

Wat je zelf al zegt (en ik dus ook), het is leuk als "opstarter", maar daardoor verre van noodzakelijk. Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met bijvoorbeeld pieces uit de Aughild of Jade set voor de extra DPS, dan dat je 3 items uit Zuni moet hebben + RoRG alleen maar voor die opstarter.

Zonder de Zuni set loop ik namelijk ook continu met 5-15 van die mannekes rond.

En het tweede probleem dus (wat ik persoonlijk gewoon een bug vind in de Fetish Army skill) is dat ze de passive Fetishes overschrijven. Op T5/6 gaan de fetishes namelijk ook wel eens dood (wel een stuk minder als je met 4 WD's speelt, maar dat doe je niet altijd) en recasten kun je daardoor eigenlijk niet.
Een algemene opmerking waarbij je zegt dat je zelf expirimenteerd met de fetish build. Ziet er naar uit dat je zelf ook persoonlijke ervaringen neerzet :+ Lijkt mij ook niet geheel onlogisch om persoonlijke ervaringen te koppelen aan praat over sets & builds :+

Wat jij zegt klopt inderdaad, Jade set en eventueel Aughild kunnen zorgen voor meer DPS. Deze zijn ook de combineren met Zuni (Jade in ieder geval).

Let op(!) persoonlijk merk ik er weinig van dat de fetish dood gaan op T6, het cast en passive verhaal gaat dan aan mij voorbij. Wel is het zo dat ik fetish army eens in de zoveel tijd 'ververs' waardoor die andere krengen dood gaan. Bug, zoals jij aangeeft, die ze zeker moet fixen :-( .

Tevens vind ik het vreemd dat je niet ziet (bovenin naast je portret) hoeveel fetish je op dat moment rond hebt lopen. Hoop dat ze dat in volgende patches nog even rechttrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door laquaezzi op 30-04-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laquaezzi schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:52:
[...]

Een algemene opmerking waarbij je zegt dat je zelf expirimenteerd met de fetish build. Ziet er naar uit dat je zelf ook persoonlijke ervaringen neerzet :+ Lijkt mij ook niet geheel onlogisch om persoonlijke ervaringen te koppelen aan praat over sets & builds :+

Wat jij zegt klopt inderdaad, Jade set en eventueel Aughild kunnen zorgen voor meer DPS. Deze zijn ook de combineren met Zuni (Jade in ieder geval).

Let op(!) persoonlijk merk ik er weinig van dat de fetish dood gaan op T6, het cast en passive verhaal gaat dan aan mij voorbij. Wel is het zo dat ik fetish army eens in de zoveel tijd 'ververs' waardoor die andere krengen dood gaan. Bug, zoals jij aangeeft, die ze zeker moet fixen :-( .
Ik had geexperimenteerd met de Zuni set, niet met de fetish build...

Verder tja. Ik lever met Zuni nu zo'n 500K dps in (al komt dat gedeeltelijk door de crappy RoRG). En dat is het me niet waard. Dan heb ik een paar extra fetishes, maar die doen vervolgens toch een stuk minder.

+ het kost me een skill, want dan moet ik Fetish Army runnen en sacrifice droppen. Dat kost me nog eens 20% DPS.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me op dat ik de increased damage against elites op mijn wiz belt niet van 3% naar 5% kan rollen. 5% is de max en die affix is ook aan te passen bij de mystic, maar niet naar hetzelfde. De optie komt niet in het rijtje mogelijkheden voor, terwijl dat bij de andere affixes wel het geval is. Is dat een bug, of zo bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:15:
Valt me op dat ik de increased damage against elites op mijn wiz belt niet van 3% naar 5% kan rollen. 5% is de max en die affix is ook aan te passen bij de mystic, maar niet naar hetzelfde. De optie komt niet in het rijtje mogelijkheden voor, terwijl dat bij de andere affixes wel het geval is. Is dat een bug, of zo bedoeld?
De stats die je kan re-rollen hangen af van het item-slot en de kleur.
Er zijn ook een hoop stats die je wel kan krijgen bij een drop, maar niet als re-roll.

Om maar even eentje te noemen. %attackspeed op een ring kun je rollen tot 5% op een reroll. Maar op een drop kun je bij sommige legendarys tot 9% krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren voor mijn WD eindelijk een Mask of Jeram gevonden, gedropt in een rift. Krijg ik de kutste roll dat je kan bedenken... 75% :/ Nog altijd beter dan niets, helaas wilt de reroll naar CHC ook niet lukken voorlopig. T1 gaat nu vlot, al blijft het opletten geblazen bij pull/freeze/... combo's. DPS is iig geen probleem meer.

Voor mijn Wizard heb ik een Archon CD build in gedachten, gisteren met een dergelijke Wizard gerift en dat ging echt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:22:
[...]

Er zijn ook een hoop stats die je wel kan krijgen bij een drop, maar niet als re-roll.

Om maar even eentje te noemen. %attackspeed op een ring kun je rollen tot 5% op een reroll. Maar op een drop kun je bij sommige legendarys tot 9% krijgen.
Dat wist ik niet, thanks! Heeft in mijn geval zeker ook te maken met het feit dat increased damage against elites doorgaans niet op belt kan verschijnen? Enkele legendary items uitgezonderd.

Sfinx- schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:26:
Gisteren voor mijn WD eindelijk een Mask of Jeram gevonden, gedropt in een rift. Krijg ik de kutste roll dat je kan bedenken... 75% :/ Nog altijd beter dan niets, helaas wilt de reroll naar CHC ook niet lukken voorlopig. T1 gaat nu vlot, al blijft het opletten geblazen bij pull/freeze/... combo's. DPS is iig geen probleem meer.

Voor mijn Wizard heb ik een Archon CD build in gedachten, gisteren met een dergelijke Wizard gerift en dat ging echt als een trein!
Want pets die opeens 75% extra damage doen is slecht? Om het maar even te relativeren. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 30-04-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moby Dick schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:46:
Zal ik mijn solo / tanky barbarian hier eens delen? Applebeignet

De profile cijfers kloppen niet, de actieve set bonusen dankzij ring of royal grandeur worden niet doorgerekend. Deze zorgt o.a. voor 25% elite damage - taken en + dealt.

Extra rage via Animosity en Superstition voor HoA crit en meer Bloodlust healing.

De Skull of Resonance helm is beter dan hij lijkt. De chance om Charmed te worden lijkt dicht in de buurt van 50% te liggen De duration is gelijk aan de shout duration (15s), maar korter op elites. Charmed monsters vallen andere monsters aan, en worden aangevallen door non-charmed monsters. Zo is het tegelijkertijd effectief een damage multiplier en een mitigator.

To do naarmate er meer geld en souls binnenkomen:
- overal betere gems in
- chc rollen op de ringen
- res all rollen op de belt
- cain's set vervangen voor iets met nuttigere set bonuses
- shoulders vervangen zodat ik niet aan Revenge vast zit

verder nog (niet rng-afhankelijke) suggesties?
Zit nog eens te kijken naar deze post.
Heb jij geen gruwelijke spijt van de reroll op je Thunderfury?

Verder is je allres gewoon veel te laag, dus de je mist een bak mitigation en daardoor moet je allemaal van die defensive passive gebruiken ipv dat je ook iets aan je DPS kan doen.
Je armor is waarschijnlijk ziek hoog, maar er bestaat ook zoiets als "diminishing returns" dus hoe hoger het word, des te minder de effectiviteit toeneemt.
Pak voor de grap ook eens Relentless ipv nerves of steel en zie hoe bizar lang je overleeft als je op low HP zit ;)

Wel echt een leuke combo aan set items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:27:
Heb zelf een 83%. Ben momenteel Kadala aan het uitwonen voor een nieuwe. Hoop toch op een 95%+
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/26991476 :+ voor de rest niet veel soeps maar wel een 100% op mijn 3e helm :P

Helaas nog geen taskers met int, heb er wel een met 49% en dex in mijn stash, maar de rest van mijn gear is niet goed genoeg om dat goed te maken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:27:
Heb zelf een 83%. Ben momenteel Kadala aan het uitwonen voor een nieuwe. Hoop toch op een 95%+
Lol, wist niet dat dat ook kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
RocketKoen schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:22:
[...]

Volgens mij is het 5-7 Attack speed als reroll en kun je inderdaad 9% op een ring als drop krijgen.
Die 7% ben ik niet zeker van, aangezien ik nooit boven de 6% kom.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:39:
[...]

Damn you!

Waarom trouwens geen CHC erop gerold?
Geen souls :P
Alles opgemaakt aan aughilds bracers proberen te craften en om fetish army op thing of the deep te krijgen, beide zonder success tot nu toe, maar zodra ik weer souls heb ga ik dat wel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:30:
[...]

Zit nog eens te kijken naar deze post.
Heb jij geen gruwelijke spijt van de reroll op je Thunderfury?

Verder is je allres gewoon veel te laag, dus de je mist een bak mitigation en daardoor moet je allemaal van die defensive passive gebruiken ipv dat je ook iets aan je DPS kan doen.
Je armor is waarschijnlijk ziek hoog, maar er bestaat ook zoiets als "diminishing returns" dus hoe hoger het word, des te minder de effectiviteit toeneemt.
Pak voor de grap ook eens Relentless ipv nerves of steel en zie hoe bizar lang je overleeft als je op low HP zit ;)

Wel echt een leuke combo aan set items :)
Nouja, diminishing returns is niet het juiste woord voor mitigation types.

Zowel armor als all res blijven in de hoge getallen langer effectief dan dat je zou verwachten. Het gaat namelijk niet om hoeveel mitigation het toevoegt (want dat wordt naar verhouding een stuk kleiner) maar om hoeveel damage er over blijft. Bijvoorbeeld een damage mitigation stap van 85% naar 87% klinkt niet als veel, maar een klap doet in plaats van 15000 damage nog maar 13000 damage. Dat is een verschil van ruim 13%!!

Mijn punt is een beetje, staar je niet blind op dat percentage. Het gaat er voornamelijk om hoeveel je voor elkaar kunt krijgen op je items. Balans is de sleutel. Als je 2000 armor hebt en 2000 all res doe je iets verkeerd. Waarschijnlijk overleef je beter als je 6000 armor hebt en 1000 all res. Maar alles daarbinnen maakt het helemaal niet zoveel uit wat je doet. Over het algemeen zal dat dus bijna altijd op all res als keuze uitkomen, domweg omdat dat tot max 100 gaat en armor tot 500 (effectief 50 all res).

Edit: Even wat wiskundige info, zowel armor als all res damage mitigation verlopen ongeveer zo: Mitigation ≅ 1/(1+AR). Geen diminishing returns dus (zoals je dat bij dodge wel hebt).

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 30-04-2014 12:54 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:28:
[...]

Want pets die opeens 75% extra damage doen is slecht? Om het maar even te relativeren. :P
Ja uiteraard, dus beter dan niks :P Maar het besef dat je tot 100% kan rollen en dit de minimum roll betreft, is toch even zuur. De rest van de roll hoor je me overigens niet over klagen.

Kunnen we weer op soul-jacht voor de CHC reroll.. deze expansion heeft z'n naam niet gestolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sfinx- schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:43:
[...]

Ja uiteraard, dus beter dan niks :P Maar het besef dat je tot 100% kan rollen en dit de minimum roll betreft, is toch even zuur. De rest van de roll hoor je me overigens niet over klagen.

Kunnen we weer op soul-jacht voor de CHC reroll.. deze expansion heeft z'n naam niet gestolen :)
En iedereen maar denken dat Malthael de Reaper of Souls was, terwijl inmiddels wel duidelijk is dat Myriam de ECHTE reaper of souls is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:45:
[...]

En iedereen maar denken dat Malthael de Reaper of Souls was, terwijl inmiddels wel duidelijk is dat Myriam de ECHTE reaper of souls is :P
Myriam de eindbaas in de volgende uitbreiding? Malthael's bride ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Toch logisch, het zijn Forgotten Souls, oftewel, de ontwikkelaars hebben vergeten er genoeg in het uiteindelijke spel te stoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
iemand nog tips voor me wiz? ik ga voor cold dmg maar wacht nog op me winter flurry source, azurwrath heb ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:42:
[...]

Geen souls :P
Alles opgemaakt aan aughilds bracers proberen te craften en om fetish army op thing of the deep te krijgen, beide zonder success tot nu toe, maar zodra ik weer souls heb ga ik dat wel proberen
mojo reroll is zowiezo vrij kanseloos, als je ziet hoeveel opties je krijgt.

en fetish army doet niks met fetishes uit je passive, dat wist je al?:)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-08 18:45
Sfinx- schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:26:

Why no play manly hardcore instead? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Hoe belangrijk is +healing voor DH's? Ik zit op iets van 8k, maar heb gisteren een quiver vervangen waardoor ik +15k health on healthglobes moest inleveren. Hiermee ging mijn healing van 8k terug naar 5k, best een flinke drop.. :o

Heb een beetje het gevoel dat als toughness maar voldoende is ik niet naar healing hoef te kijken (voor DH's dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Heeft iemand zin vanavond mij te joinen om ACT3 normal bounties te farmen?
Ik wil heeeeel graag dit item hebben:

http://us.battle.net/d3/en/item/prides-fall-pgClp

Afbeeldingslocatie: http://majancroashowroom.weebly.com/uploads/2/5/1/2/25129601/4199796_orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grimmie187 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:00:
Hoe belangrijk is +healing voor DH's? Ik zit op iets van 8k, maar heb gisteren een quiver vervangen waardoor ik +15k life on healthglobes moest inleveren. Hiermee ging mijn healing van 8k terug naar 5k, best een flinke drop.. :o

Heb een beetje het gevoel dat als toughness maar voldoende is ik niet naar healing hoef te kijken (voor DH's dan)?
In principe is dat ook zo. Als je maar lang genoeg kan overleven om voldoende healthglobes te vinden moet dat genoeg zijn. Voor lastige situaties gebruik ik zelf als passive nog brooding, wat mij dankzij mijn 500k+ leven 33k healing oplevert.

Die passive is in de praktijk heel nuttig gebleken!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

P-Nut schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:01:

[afbeelding]
Oi die heb ik met int :) heerlijk zit nu op mij WD mocht iemand de stats willen weten :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
sander.devos schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:58:
[...]

Why no play manly hardcore instead? :P
Overtuig me om terug te switchen... jullie zitten amper nog online ;) Met server lag zoals gisteren iig no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mofkees schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:53:
[...]

mojo reroll is zowiezo vrij kanseloos, als je ziet hoeveel opties je krijgt.

en fetish army doet niks met fetishes uit je passive, dat wist je al?:)
Weet ik, ik heb ook de active fetishes :) en die pop ik op elites, dus dan heb ik en de actives en de passives.
De passives doen zat dmg op trash, elite damage is waar het om gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:36

Grin

Ride si sapis.

ShadowBumble schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:07:
[...]

Oi die heb ik met int :) heerlijk zit nu op mij WD mocht iemand de stats willen weten :D
En ik met dex op de monk! >:)
Inderdaad een fijne pothelm, enige dat mist is een +% skill/elemental damage affix. Anders zou ik niet weten waarvoor ik deze ooit zou moeten vervangen...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
P-Nut schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:01:

[afbeelding]
Valt schade op een shield zoals de wizzard deze heeft ook onder schade? Er gaat immers geen leven af, als dat zo is is deze helm intens sterk en icm een cindercoat zou je geen primary attack meer nodig hebben volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:12:
[...]

En ik met dex op de monk! >:)
Inderdaad een fijne pothelm, enige dat mist is een +% skill/elemental damage affix. Anders zou ik niet weten waarvoor ik deze ooit zou moeten vervangen...
Inderdaad maar ik meot toegeven dat het al evrdomd moeilijk was om hem met die stats te vervangen ( aangezien de firebird helm mij de 2 set +500int bonus gaf. ) Enige reden die ik zie is een Arcane Andrial's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:15:
[...]

Inderdaad maar ik meot toegeven dat het al evrdomd moeilijk was om hem met die stats te vervangen ( aangezien de firebird helm mij de 2 set +500int bonus gaf. ) Enige reden die ik zie is een Arcane Andrial's :D
Ik denk dat ik het bij mijn natalya's helm houd. 250 dex, 7%chc en 20 disc is toch teveel om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

ShadowBumble schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:15:
[...]

Wij moeten eens samenspelen met onze wiz'jes, wil wel eens zien hoe een andere archon/disintegrate wiz speelt! Ik zie amper (nooit?) zo'n build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:04:
[...]

In principe is dat ook zo. Als je maar lang genoeg kan overleven om voldoende healthglobes te vinden moet dat genoeg zijn. Voor lastige situaties gebruik ik zelf als passive nog brooding, wat mij dankzij mijn 500k+ leven 33k healing oplevert.

Die passive is in de praktijk heel nuttig gebleken!
Mooi, weg met alle healing! ;)

Probeerde gisteren mijn nieuwe quiver te rerollen naar skill dmg, maar ben maar gestopt toen +vit voorbij kwam. Toughness was aan de lage kant met 5M, is nu 6.2M.

Toch door rerollen voor skill dmg of gewoon lekker zo laten?

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:18:
[...]

Wij moeten eens samenspelen met onze wiz'jes, wil wel eens zien hoe een andere archon/disintegrate wiz speelt! Ik zie amper (nooit?) zo'n build!
Sure voeg me maar toe, gaan we wel wat Riftjes doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
[...]

Geen archon, wel disintegrate p mijn wiz.
(Kan er ook voor kiezen om een skil te droppen voor archon). Blackhole wellicht.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:36:
[...]

Volgens mij is het 5-7 Attack speed als reroll en kun je inderdaad 9% op een ring als drop krijgen.
Die 7% ben ik niet zeker van, aangezien ik nooit boven de 6% kom.
Volgens mij is er maar 1 ring die 9% AS kan hebben: Oculus Ring
Andere legendary rings zijn verder 7%
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:42:
[...]
Nouja, diminishing returns is niet het juiste woord voor mitigation types.
Oftewel, ja hij kan wat meer AR gebruiken, want het uiteindelijke resultaat kan gunstiger zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grimmie187 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:20:
[...]

Mooi, weg met alle healing! ;)

Probeerde gisteren mijn nieuwe quiver te rerollen naar skill dmg, maar ben maar gestopt toen +vit voorbij kwam. Toughness was aan de lage kant met 5M, is nu 6.2M.

Toch door rerollen voor skill dmg of gewoon lekker zo laten?

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537
Ik zou de vit erop laten (heb ik bij mijn quiver ook gedaan). Ik heb zelf een toughness van 8,3m ingame, met 15% elite dmg reduction en 7%melee/ranged dmg reduction en ik ga op T5 en T6 in parties nog wel eens dood. Op T4 en lager niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Alleen als ik stom/afk/slaperig ben. Dat telt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:25:
[...]

Alleen als ik stom/afk/slaperig ben. Dat telt niet!
In dat geval ga ik nooit dood.. ;)

Sinds ik Spaulders of Zakara gebruik speel ik sowieso als een zwakzinnige af en toe, eigenlijk niet best.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zijn er hier ook mensen die T4 of hoger spelen met HC?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grimmie187 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:28:
[...]

In dat geval ga ik nooit dood.. ;)

Sinds ik Spaulders of Zakara gebruik speel ik sowieso als een zwakzinnige af en toe, eigenlijk niet best.. :+
Ach dan boeit het niet toch? :P

Grappig om te zien dat jij een hogere paperdoll hebt dan ik maar ik 1,5x zoveel elemental elite damage doe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:32:
[...]

Ach dan boeit het niet toch? :P

Grappig om te zien dat jij een hogere paperdoll hebt dan ik maar ik 1,5x zoveel elemental elite damage doe. :P
Ja zat net ook te vergelijken. Verschil zit em in +elite dmg. Daar heb ik maar +5% van, elemental dmg gaat op zich wel prima bij mij, is +51% uit mn hoofd. Heb nog wel een ring liggen met +18% fire dmg maar dan lever ik 250k overall dmg in.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
[...]

Ik speel wel in een full arcane build, met archon als toevoeging voor elite packs. Main dmg is arcane torrent. 76% arcane dmg increase. Stukje bij beetje wordt de build wat beter. Ik moet mijn crit chance sowieso nog iets omhoog brengen omdat ik soms OOM ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Volgens mij zit er een bug in area damage? Ik heb 15% area damage op shoulders en nog eens 50% area damage via paragon points.

Maar wat ik ook doe, ik krijg niet meer dat groene grond effect te zien, en als ik op een zombie inhak die in een groep staat krijgt de rest totaal geen damage.

Raar, want vorige week werkte ht nog wel!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

ShadowBumble schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:20:
[...]

Sure voeg me maar toe, gaan we wel wat Riftjes doen
Gaan we doen.
Trouwens, als ik naar je skills kijk, probeer eens Familiar met Cannoneer i.p.v. Sparkflint.
Je paperdoll DPS zakt maar voor een arcane wiz (gezien je +% Arcane damage amu en bracers) is dit de rune voor jou @ Familiar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Undertaker2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:35:
Volgens mij zit er een bug in area damage? Ik heb 15% area damage op shoulders en nog eens 50% area damage via paragon points.

Maar wat ik ook doe, ik krijg niet meer dat groene grond effect te zien, en als ik op een zombie inhak die in een groep staat krijgt de rest totaal geen damage.

Raar, want vorige week werkte ht nog wel!
Groene wolk is of andies helm of die 2h blade volgens mij

Area damage laat niets zien, behalve dmg die van een andere mob komt.
Area damage komt namelijk niet van jou, maar van de mob die jij dmg doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
iemand nog tips voor me wiz? ik ga voor cold dmg maar wacht nog op me winter flurry source, azurwrath heb ik al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat klopt groene wolk is poison nova van bijv. een Mad Monarch's Scepter of Andariel's Visage

[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 30-04-2014 13:41 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oostland33 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:39:
iemand nog tips voor me wiz? ik ga voor cold dmg maar wacht nog op me winter flurry source, azurwrath heb ik al...
Je moet gaan waar je de gear voor hebt...
Misschien heb je wel +100% fire of arcane damage gear in je stash hangen, doe je uiteindelijk meer dps daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Malt007 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:15:
[...]

Valt schade op een shield zoals de wizzard deze heeft ook onder schade? Er gaat immers geen leven af, als dat zo is is deze helm intens sterk en icm een cindercoat zou je geen primary attack meer nodig hebben volgens mij.
Ik speel zelf als Demon Hunter dus ik kan vaak dmg in zn algemeenheid vermijden.
Wat betreft shield dmg en dergelijke weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:52:
Gisteravond:
- 2400+ dps Sever
- Leuke (en enige echte) monk ring Band of the Rue Chambers met aardige roll
- Sunkeeper met aardig roll

Misschien zag Blizzard dat ik tot 9 uur gewerkt had :') en hebben ze me beloond....
Zal wel weer een week op een houtje bijten worden.
Whahahaha :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:38:
[...]

Groene wolk is of andies helm of die 2h blade volgens mij

Area damage laat niets zien, behalve dmg die van een andere mob komt.
Area damage komt namelijk niet van jou, maar van de mob die jij dmg doet :)
Ah, je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad ie Andariels Visage helm met z'n poison nova. Maar wat doet dat area damage dan? Ik dacht dus 20% kans dat als je een monster raakt er om hem heen ook damage ontstaat. Dus goed in groepen monsters.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:35:
[...]

Ik speel wel in een full arcane build, met archon als toevoeging voor elite packs. Main dmg is arcane torrent. 76% arcane dmg increase. Stukje bij beetje wordt de build wat beter. Ik moet mijn crit chance sowieso nog iets omhoog brengen omdat ik soms OOM ga.
Zelfde build hier, alleen heb jij je passives iets anders dan ik. 76% bonus arcane damage is lekker hoog zeg! Ik kom momenteel maar tot 53%, maar heb dan ook nog geen SoJ gevonden. En geen Andy. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/21222355

Op welke Torment speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat idd. 20% kans om je Area Damage * DMG te doen op omliggende omstanders.

Stel je doet 1M damage op een mob met 3 eromheen en je hebt 50% Area Damage. Dan heb je 20% kans om 500K damage te doen tegen die andere 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waar kan je ook alweer je elemental damage % zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI voor de pride fall helm.

Die 30% reduction passive is bugged.

Ookal krijg je damage blijft de reduction :)
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:54:
Op je battlenet profile als hij hoger is dan andere stats

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:54:
www.diabloprogress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Elemental DPS: 674,489.76 (Cold) wtf.. ik heb niet eens iets van Cold :/

Ahh zie het ook al. Dat ding loopt 10 dagen achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:52:
[...]

Zelfde build hier, alleen heb jij je passives iets anders dan ik. 76% bonus arcane damage is lekker hoog zeg! Ik kom momenteel maar tot 53%, maar heb dan ook nog geen SoJ gevonden. En geen Andy. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/21222355

Op welke Torment speel jij?
Fijne Build he :+
Ik speel momenteel Tor3, maar denk dat Tor4 ook wel te doen is. Ik heb met riftbosses vaak nog wel resourceproblemen, zeker als mijn archon toevallig op cooldown zit.
Ik had mijn ammy en SOJ al op level 60. Denk niet dat ik die spoedig zal vervangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:57:
Elemental DPS: 674,489.76 (Cold) wtf.. ik heb niet eens iets van Cold :/

Ahh zie het ook al. Dat ding loopt 10 dagen achter...
ff op update rammen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ahh voel me soms zo dom 8)7

Phoe...nog een eindje te gaan: +Lightning Skills Damage: 14.00%

http://www.diabloprogress...bolic-2626/Monkey/8779887

[ Voor 27% gewijzigd door Xtr3me4me op 30-04-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Hmm, iemand nog tips en trucks voor mijn wizard?

http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139

Fire build met wave force/heat wave.
Ik heb nu net Cains set gevonden, 8% attackspeed. wellicht head + boots hiervoor craften.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Nitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:58:
[...]

Ik speel momenteel Tor3, maar denk dat Tor4 ook wel te doen is. Ik heb met riftbosses vaak nog wel resourceproblemen, zeker als mijn archon toevallig op cooldown zit.
Ik had mijn ammy en SOJ al op level 60. Denk niet dat ik die spoedig zal vervangen 8)7
Oh nice, dan moeten wij ook eens samen in een party spelen!
Ik zit nu op +108*% skill/elemental damage wanneer ik Disintegrate gebruik, wie biedt er meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:58:
[...]

Resourceproblemen heb je omdat je chc vrij laag is. Je 3% apoc en Reaper's Wraps zouden voldoende moeten zijn om dat te verhelpen als je je chc naar pakweg 50% tilt. Ik zit ingame buffed nu op 65,5% chc en mijn ap bol is bijna nooit leeg. Alleen een hele enkele keer bij rift bosses. Maar daarvoor heb ik archon. :)

Ik speel ook T3. T4 laatst geprobeerd en dat gaat wel qua survivability, maar ik vind het niet fijn spelen. Te traag.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 30-04-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Undertaker2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:51:
[...]

Ah, je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad ie Andariels Visage helm met z'n poison nova. Maar wat doet dat area damage dan? Ik dacht dus 20% kans dat als je een monster raakt er om hem heen ook damage ontstaat. Dus goed in groepen monsters.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032383478

Wordt het perfect uigelegd.

Ik gebruik de stat ook op mijn Crus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:01:
[...]

Resourceproblemen heb je omdat je chc vrij laag is. Je 3% apoc en Reaper's Wraps zouden voldoende moeten zijn om dat te verhelpen als je je chc naar pakweg 50% tilt. Ik zit ingame buffed nu op 65,5% chc en mijn ap bol is bijna nooit leeg. Alleen een hele enkele keer bij rift bosses. Maar daarvoor heb ik archon. :)

Ik speel ook T3. T4 laatst geprobeerd en dat gaat wel qua survivability, maar ik vind het niet fijn spelen. Te traag.
Ik hoorde ooit eens van iemand de volgende formule:
APoC > geen APoC

Ik moet ook maar eens opzoek naar een beetje APoC, ff een lammetje offeren aan de RNG dit weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
Grin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:00:
[...]

Ik zit nu op +108*% skill/elemental damage wanneer ik Disintegrate gebruik, wie biedt er meer? ;)
Voel je vrij om mij toe te voegen :9
108% pffff _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:46
NastyNickNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:28:
T4 wel wat runs gedaan, maar is nog aan de linke kant, T3 is in een goede groep prima te doen, gisteren eindelijk plvl400 gehaald *O*

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:59:
[...]
Ahh voel me soms zo dom 8)7

Phoe...nog een eindje te gaan: +Lightning Skills Damage: 14.00%

http://www.diabloprogress...bolic-2626/Monkey/8779887
Eerst en makkelijkste is bracers....
Gezien je lage % aan elemental damage zou ik me echter niet blind staren op lightning, als je 3 items hebt met fire damage kan je bv beter daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:03:
[...]

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032383478

Wordt het perfect uigelegd.

Ik gebruik de stat ook op mijn Crus :)
Thnx, ja zojuist vond ik die ook ;) Maar het effect is net wat minder dan ik gehoopt had. Die Andariels Visage helm is daarentegen wel erg prettig in combinatie met whirlwind. Balen alleen dat ik er 40% toughness op achteruit ga :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Undertaker2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:04:
[...]

Thnx, ja zojuist vond ik die ook ;) Maar het effect is net wat minder dan ik gehoopt had. Die Andariels Visage helm is daarentegen wel erg prettig in combinatie met whirlwind. Balen alleen dat ik er 40% toughness op achteruit ga :(
Als 40% van je toughness op je helm zit doe je iets verkeerd denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:04:
[...]

Eerst en makkelijkste is bracers....
Gezien je lage % aan elemental damage zou ik me echter niet blind staren op lightning, als je 3 items hebt met fire damage kan je bv beter daarvoor gaan.
Ik heb niks van fire. Wilde specifiek gaan naar lightning. Maar heb nog eind te gaan maar komt goed. Ben zometeen vrij, dan snel naar huis en dan tot de late uurtjes gamen! >:) Hopelijk set nr2 van thousand storms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:03:
[...]

Ik hoorde ooit eens van iemand de volgende formule:
APoC > geen APoC

Ik moet ook maar eens opzoek naar een beetje APoC, ff een lammetje offeren aan de RNG dit weekend....
Heheh, jaja. Maar als het goed is hoorde je van dezelfde persoon dat 4% voor deze build ruim voldoende is, met Reaper's Wraps. :P Maar ook zonder speelt 'ie goed. Alleen dat apoc maakt hem veel effectiever en je kunt bovendien je signature spells vervangen door iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zijn de mats voor Reaper's Wraps goed te farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22
oostland33 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:39:
Wat zijn de specs op je azurewrath? Wanneer ik hiervan afbeeldingen bekijk via google kom ik wel heel extreme gevallen tegen.... 3300dps, ja graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:07:
Zijn de mats voor Reaper's Wraps goed te farmen?
Als je Malthael op T1 aan kunt, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 16:35
Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:07:
[...]

Als je Malthael op T1 aan kunt, dan wel.
Dan ga ik dat ook maar doen.
Ik vind de wreapers wraps die ik op dit moment op mijn barbarian heb zitten niet helemaal top.
Of zie ik het nou verkeerd?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
[...]

Dang...kom ik aan met mijn +83% :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShittyNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:09:
[...]

Dan ga ik dat ook maar doen.
Ik vind de wreapers wraps die ik op dit moment op mijn barbarian heb zitten niet helemaal top.
Of zie ik het nou verkeerd?
Main stat kan hoger, maar dat is niet heel belangrijk. Wat je er wel op wilt hebben is elemental damage. Main stat, chc, elemental damage en iets voor toughness/healing. Zoals op mijn wiz. Die heeft max elemental damage en max chc. Mijn int en vit kunnen alleen hoger, maar dat is van ondergeschikt belang.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 30-04-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gustaveau schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:07:
[...]
Wat zijn de specs op je azurewrath? Wanneer ik hiervan afbeeldingen bekijk via google kom ik wel heel extreme gevallen tegen.... 3300dps, ja graag!
Is uit de beta.... 2400dps is al hoog....
Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:05:
[...]
Ik heb niks van fire. Wilde specifiek gaan naar lightning. Maar heb nog eind te gaan maar komt goed. Ben zometeen vrij, dan snel naar huis en dan tot de late uurtjes gamen! >:) Hopelijk set nr2 van thousand storms!
Probeer helmen te kopen voor shards en farm wat malt mats om reapers wraps te maken :)
2 items met de juiste dmg erbij tikt al aardig aan.
Ring/amu moet je gewoon geluk bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 16:35
Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:11:
[...]

Main stat kan hoger, maar dat is niet heel belangrijk. Wat je er wel op wilt hebben is elemental damage. Main stat, chc, elemental damage en iets voor toughness/healing. Zoals op mijn wiz. Die heeft max elemental damage en max chc. Mijn int en vit kunnen alleen hoger, maar dat is van ondergeschikt belang.
Bedankt, dan ga ik vanavond maltheal farmen. Heb een truukje gevonden dat je snel na het killen alles op kan pakken. Als je dan vervolgens snel quit blijf je op de checkpoint voor maltheal staan. Kijken of ik vanvaond iets tops kan krijgen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShittyNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:18:
[...]

Bedankt, dan ga ik vanavond maltheal farmen. Heb een truukje gevonden dat je snel na het killen alles op kan pakken. Als je dan vervolgens snel quit blijf je op de checkpoint voor maltheal staan. Kijken of ik vanvaond iets tops kan krijgen.
Dat werkt niet meer. Malthael dropt nu pas nadat zijn death animatie afgelopen is en dan heb je het volgende checkpoint al te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

ShittyNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:18:
[...]

Enlighten us with your knowledge busted dus

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waywaith schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:19:
[...]

Enlighten us with your knowledge busted dus
Dit werkt al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
NastyNickNL schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:28:
A1 begin doe ik wel eens solo op T6 voor de fun.
Vaak is het hit and run, wachten tot enchantress ze in kipjes tovert en dan nog wat hits en run en tussendoor Avalanche :).
En natuurlijk Manglemaw op T6, lukt mij net niet om hem binnen de Wotb tijd neer te halen. Mis net 2 sec.
Sstrashss ook gedaan, maar dat ging net goed :)
De LT dmg zorgde voor een versnelde hartritme, maar overleefde het.

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 30-04-2014 14:22 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Elemental en skill kun je vermenigvuldigen he :P

Eerst wordt de ene berekend en daar overheen weer de ander. Ben alleen de volgorde even vergeten :+

Zelf ga ik vooralsnog nog steeds voor voornamelijk paperdoll DPS. Heb wel wat procenten hier en daar, maar niet bijster veel (19% fire, 13% firebats, etc).

Maar goed, met 1.8M base DPS (2.9M met 5 stacks Gruesome Feast) maakt dat dan ook weer niet zoveel uit :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:22:
[...]

Elemental en skill kun je vermenigvuldigen he :P

Eerst wordt de ene berekend en daar overheen weer de ander. Ben alleen de volgorde even vergeten :+
Bij producten maakt het geen zak uit welke je eerst doet! ;)

/wiskunde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:23:
[...]

Bij producten maakt het geen zak uit welke je eerst doet! ;)

/wiskunde
50% elemental, 50% skill

100 base damage + 100% = 200
100 + 50% = 150 + 50% = 225

Ik zie toch een wiskundig verschilletje ;)

edit:
Volgorde maakt idd niet uit natuurlijk, maar daar ging het ook niet om. Dat was meer dat ik vergeten ben welke eerst gaat, omdat dat ook een vast gegeven is :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:25:
[...]

50% elemental, 50% skill

In mijn geval hoop ik dan dat de skill damage het laatste komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:25:
[...]

50% elemental, 50% skill

Wat ik bedoel is:

25% skill, 50% elemental

100 base damage * 1.25 * 1.50 = 100 base damage * 1.50 * 1.25

Geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:27:
[...]

Wat ik bedoel is:

25% skill, 50% elemental

100 base damage * 1.25 * 1.50 = 100 base damage * 1.50 * 1.25

Geen verschil.
Idd zie edit. Maar je kunt niet domweg de percentages van elemental en skill optellen.

Het is beter om 50% skill en 50% elemental te hebben, dan 100% elemental. Al heb je aan die laatste natuurlijk waarschijnlijk wel meer voor verschillende skills.

De 108% op disintegrate genoemd werd eerder is in de praktijk dus nog wel een stukje hoger als die skill/ele combineerde/simpelweg optelde.

Maar goed. Ik heb nog steeds liever 1.8M dps dan 900K dps en 100% elemental damage. Maar dat komt doordat de fetish build fire/phys combineert en de skill% niet altijd werken (zoals fetish army op de passive fetishes etc).

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:29:
[...]

Idd zie edit. Maar je kunt niet domweg de percentages van elemental en skill optellen.

Het is beter om 50% skill en 50% elemental te hebben, dan 100% elemental. Al heb je aan die laatste natuurlijk waarschijnlijk wel meer voor verschillende skills.

De 108% op disintegrate genoemd werd eerder is in de praktijk dus nog wel een stukje hoger als die skill/ele combineerde/simpelweg optelde.
Dat klopt omdat skill en elemental multiplicatief stacken en bonusses van dezelfde soort additief. Dat maakt dat niet meer dan logisch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 13:42
Ik merk het al wel met mijn +10% extra dmg op mijn electrocute. Die zit op een belt van me. Als ik iets anders erop zet, merk ik dat meteen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:05:
[...]

Als 40% van je toughness op je helm zit doe je iets verkeerd denk ik. :P
De helm die ik heb is onderdeel van een set (waardoor +500 vit) én heeft een socket met +22% life én heeft vitality.

Andariels Visage heeft dat allemaal niet, dus tja, dan gaat het hard. Nog steeds 9 miljoen toughness, dus het is wel een beetje een luxeprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:59:
Ik merk het al wel met mijn +10% extra dmg op mijn electrocute. Die zit op een belt van me. Als ik iets anders erop zet, merk ik dat meteen.
Mjah, als je een Witching Hour hebt heb je misschien geen 10% electrocute, maar wel +50% CHD en +7% IAS. En uiteindelijk merk je dat nog meer.

Ik snap de hype voor elemental damage, maar je base damage gimpen ten koste van alles is gewoon niet handig. Het is vooral zoeken naar de juiste balans die voor jouw build van belang is.

Nu is WD waarschijnlijk wel een beetje een uitzonderingsgevalletje :P De combinatie van phys/fire en het feit dat je vast zit aan een helm/gloves maken het stacken van elemental er ook niet makkelijker op.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 15:10 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]