Quickjoin misschien aanstaan? Afgelopen weekend ook een paar runs gedaan en snel ontdekt dat anderen dan geen request party invite kunnen doen.unfor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:34:
[...]
Ik weet ook wel hoe het werkt, uiteraard open ik geen public games.
Toch werkt het niet.
Jep, dat was 'm, thanks.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:46:
[...]
Quickjoin misschien aanstaan? Afgelopen weekend ook een paar runs gedaan en snel ontdekt dat anderen dan geen request party invite kunnen doen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Vanavond even geexperimenteerd met de Zuni setbonus en ben nogal teleurgesteld. Eigenlijk is het onbruikbaar, tenzij je lagere torments farmt (als "opstarter", meer niet).
1. Het werkt alleen met Fetish Army fetishes, niet de fetishes uit de passive
2. Als je Fetish Army cast, ben je al je fetishes (ook die uit de passive) kwijt. Meestal betekent dit dat je er dus fetishes op achteruit gaat ipv vooruit.
Al met al kun je mijns inziens de Zuni set gewoon vergeten en je focussen op de passive en hoge IAS.
Jammer dat de WD nog steeds vernaggeld is. Met veel creativiteit krijgt de community er een werkende build uit geperst, en dat is dan ook direct de enige die enigszins mee kan komen.
2. Als je Fetish Army cast, ben je al je fetishes (ook die uit de passive) kwijt. Meestal betekent dit dat je er dus fetishes op achteruit gaat ipv vooruit.
Al met al kun je mijns inziens de Zuni set gewoon vergeten en je focussen op de passive en hoge IAS.
Jammer dat de WD nog steeds vernaggeld is. Met veel creativiteit krijgt de community er een werkende build uit geperst, en dat is dan ook direct de enige die enigszins mee kan komen.
Helaas mee eens.Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
Wat de piep??? Start ik net Diablo is de hele game gereset! Alle characters weg en alleen nog maar een nieuwe vrouwelijke wizard genaamd NumberOne. Geen meldingen van ongeoorloofde inlogs, geen berichten in de mail. Geen mogelijkheid 'deleted hero's te undeleten'
Gewoon alles weg.
/edit
Ok, alles is weer bij het oude. Geen idee wat er gebeurd was...
Gewoon alles weg.

/edit
Ok, alles is weer bij het oude. Geen idee wat er gebeurd was...
[ Voor 21% gewijzigd door Undertaker2 op 29-04-2014 23:58 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Maar het is toch heel relaxed om al standaard 11 minions te hebben en daar komen dan gewoon de minions bij vanuit de passive, bij mij gaat het in ieder geval prima en gaan degene uit de active ook nooit dood en dan doe ik prima dmg als WD (minions critten tot 9m), meer dan de meeste andere charsBosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 29-04-2014 23:57 ]
Movies: letterboxd
Zit je niet toevallig per ongeluk op de verkeerde regio? Even in launcher/opties je regio checken.Undertaker2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:46:
Wat de piep??? Start ik net Diablo is de hele game gereset! Alle characters weg en alleen nog maar een nieuwe vrouwelijke wizard genaamd NumberOne. Geen meldingen van ongeoorloofde inlogs, geen berichten in de mail. Geen mogelijkheid 'deleted hero's te undeleten'
Gewoon alles weg.
Nee, het was Europa. Misschien kon de game de data ff niet laden ofzo? Het is nu weer oke btwMicScott schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:58:
[...]
Zit je niet toevallig per ongeluk op de verkeerde regio? Even in launcher/opties je regio checken.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Gelukkig maar! Ik zou een hartverzakking krijgen.Undertaker2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:00:
[...]
Nee, het was Europa. Misschien kon de game de data ff niet laden ofzo? Het is nu weer oke btw
Nou, zoiets was 't ook wel ff haha! Dacht wel daaarna: ach, goeie reden om te stoppen
Let the hunt op SMK beginBosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
Vanavond even geexperimenteerd met de Zuni setbonus en ben nogal teleurgesteld. Eigenlijk is het onbruikbaar, tenzij je lagere torments farmt (als "opstarter", meer niet).
Maar als je eerst fetisch army cast en daarna firebats heb je toch mooi je normale aantal +8 extra fetishesBosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
Ik vind de WD zeker niet "vernaggeld": de bears + spirit build blijft ook erg leuk en is zeker in een groep behoorlijk sterk...
Iemand nog tips/hints om mijn crusader te verbeteren. T2 gaat simpel maar T3 is andere koek, te groot verschil vind ik. Mijn gems kunnen natuurlijk nog wat beter maar helaas geen centjes genoeg. Volgens mij zou ik met mijn gear T3 toch redelijk aan moeten kunnen?
http://eu.battle.net/d3/e...elstar-2291/hero/39850341
Geen flame of iets maar dan is het misschien tijd om betere fetish gear te farmen. Farm in groepsverband namelijk gewoon T6 (met fetish build). En dan zit er nog meer dan genoeg verbetering in mijn gear. Zo mis ik een echte goede RoRG, Taskers, Zuni ring en een Amulet. Daarbij ben ik als Fetish WD degene met de meeste dmg p/s. Minimaal 8 fetish die tussen de 11/15m crits doen.Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:11:
En wat Apsie zegt, gewoon eerst Fetish Army doen waarna vervolgens de pets uit de passive gewoon blijven komen.
Squishy as f*ck maar de deeps zien er leuk uit 
http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Flinke Sever gevonden
Flinke Sever gevonden
begin nu een beetje de gear op orde te krijgen van mn barb, helaas nog geen set-recipes gevonden in de 60 uur die ik er nu in heb zitten 

i.i.g. is torment1 nu speelbaar voor me
http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579
nog bedankt voor de tips in het vorige deel!

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Op zich zou je zelfs T4 kunnen doen met jouw gear, echter moet je dan je build en affix focus aanpassenGrindtegel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:35:
Iemand nog tips/hints om mijn crusader te verbeteren. T2 gaat simpel maar T3 is andere koek, te groot verschil vind ik. Mijn gems kunnen natuurlijk nog wat beter maar helaas geen centjes genoeg. Volgens mij zou ik met mijn gear T3 toch redelijk aan moeten kunnen?
http://eu.battle.net/d3/e...usader#blYdfQ!aVeg!YcbYbb Holy Shotgun build
Met juiste positionering kan je mobs met alle 3 je HF beams raken
Vervang wat crit voor cooldown
Probeer 30% crit te houden en ga voor 30% of meer cooldown reduce
stack holy damage en vervang je shoulders voor goede gele met 15% heavens fury damage, probeer dit ook op een chest te krijgen met 3 socks Akkhans is leuk, maar als je geen set bonus haalt kan je net zo goed andere shoulders met mer dmg gebruiken.
Met bovenstaande combinatie zou je door T4 moeten kunnen blazen zo niet T5.
Als je dan ook nog aughilds set zou kunnen craften met de genoemde stats voor 3setbonus (shoulders, chest, bracers)
Mja, T6 is dan binnen handbereik voor je.
Zelf heb ik nog steeds een wapenupgrade nodig om uit T3 te komen met mijn crus.
Gisteren in 1 avond wel mijn WD naar T2 gebracht, omdat kadala mij een Jeram gaf met 100% pet damage en een socket
[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 30-04-2014 08:09 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kijk zie je wel dat je wat vindVandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:50:
Squishy as f*ck maar de deeps zien er leuk uit
Flinke Sever gevonden
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Gisteravond paragon level 100 aangetikt op mijn wizard.
Had ook wel weer een mooie RNG-streak: 1 set item en 3 plans in 1 rift.
Set item was Vyr's chest, maar had echte crap rolls (minimale CHC, bijna Minimale Int en andere stats ook laag, geen sockets etc). Maar als ik ooit een 2e stukje zou vinden is de +500 INT wel een boost. Hij zit dus in mijn stash.
Had ook wel weer een mooie RNG-streak: 1 set item en 3 plans in 1 rift.
Set item was Vyr's chest, maar had echte crap rolls (minimale CHC, bijna Minimale Int en andere stats ook laag, geen sockets etc). Maar als ik ooit een 2e stukje zou vinden is de +500 INT wel een boost. Hij zit dus in mijn stash.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Knap hoe jij een algemene opmerking over de Zuni setbonus tot iets persoonlijks kunt makenlaquaezzi schreef op woensdag 30 april 2014 @ 00:47:
[...]
Geen flame of iets maar dan is het misschien tijd om betere fetish gear te farmen. Farm in groepsverband namelijk gewoon T6 (met fetish build). En dan zit er nog meer dan genoeg verbetering in mijn gear. Zo mis ik een echte goede RoRG, Taskers, Zuni ring en een Amulet. Daarbij ben ik als Fetish WD degene met de meeste dmg p/s. Minimaal 8 fetish die tussen de 11/15m crits doen.
En wat Apsie zegt, gewoon eerst Fetish Army doen waarna vervolgens de pets uit de passive gewoon blijven komen.
Ik zeg juist dat de Fetishes de enige build zijn op WD's die enigszins meekomen. Mijn opmerking ging dus over de setbonus die ik persoonlijk nogal "underwhelming" vindt, om aangegeven redenen.
Wat je zelf al zegt (en ik dus ook), het is leuk als "opstarter", maar daardoor verre van noodzakelijk. Persoonlijk denk ik dat je beter af bent met bijvoorbeeld pieces uit de Aughild of Jade set voor de extra DPS, dan dat je 3 items uit Zuni moet hebben + RoRG alleen maar voor die opstarter.
Zonder de Zuni set loop ik namelijk ook continu met 5-15 van die mannekes rond.
En het tweede probleem dus (wat ik persoonlijk gewoon een bug vind in de Fetish Army skill) is dat ze de passive Fetishes overschrijven. Op T5/6 gaan de fetishes namelijk ook wel eens dood (wel een stuk minder als je met 4 WD's speelt, maar dat doe je niet altijd) en recasten kun je daardoor eigenlijk niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 30-04-2014 08:12 ]
Gisteren met een chinees een hoop T4 rifts gedaan en moet eerlijk bekennen dat die Jade zet goddelijk is. (Rift it forward werkt best handig)
Legion 7i i9 3080 32gb
60 uur is niet veel hoorJoSchaap schreef op woensdag 30 april 2014 @ 02:26:
begin nu een beetje de gear op orde te krijgen van mn barb, helaas nog geen set-recipes gevonden in de 60 uur die ik er nu in heb zitten
[afbeelding]
Gelukkig gisteravond wel kunnen spellen ondanks de DDOS problemen.
En van die hele lieve Kadala een 'The Eye of the Storm' gekregen. Helaas zonder vit maar dat is met para punten en toekomstige upgrades wel te doen.
Het rerollen van mana regen naar CHC koste 8M en al mijn forgoten souls (ongeveer 30)
. Maar ja ik mag niet klagen met nu +97% lightning damage. Nu opzoek naar een andere amulet met meer CHD en bij kadala kijken of ik een Odyn Son kan krijgen.
Edit: ik zie net dat ik Serenity kan opofferen voor 'Mystic Ally' > 'Earth Ally' voor +20% health. Ik vraag me alleen af hoe snel de ally dood gaat. En ik kan nog +% life op mijn chest krijgen. En eventueel Born's craften voor de +15% life set bonus.
En van die hele lieve Kadala een 'The Eye of the Storm' gekregen. Helaas zonder vit maar dat is met para punten en toekomstige upgrades wel te doen.
Het rerollen van mana regen naar CHC koste 8M en al mijn forgoten souls (ongeveer 30)
Edit: ik zie net dat ik Serenity kan opofferen voor 'Mystic Ally' > 'Earth Ally' voor +20% health. Ik vraag me alleen af hoe snel de ally dood gaat. En ik kan nog +% life op mijn chest krijgen. En eventueel Born's craften voor de +15% life set bonus.
[ Voor 20% gewijzigd door Anno op 30-04-2014 08:51 ]
Koopje. Ik zat voor mijn helm al bijna op 4M per enchant en heb alsnog een crappy roll erop.Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:36:
Het rerollen van mana regen naar CHC koste 8M en al mijn forgoten souls (ongeveer 30). Maar ja ik mag niet klagen met nu +97% lightning damage. Nu opzoek naar een andere amulet met meer CHD en bij kadala kijken of ik een Odyn Son kan krijgen.
Er is een manier om de gold kosten niet te laten stijgenDeadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:39:
[...]
Koopje. Ik zat voor mijn helm al bijna op 4M per enchant en heb alsnog een crappy roll erop.
Gisteravond nog wat rifts gedaan op T1, en alleen maar slechte legs gevonden (maar daardoor wel weer wat souls op voorraad
). Daarnaast het plan voor de Hallowed defender set gevonden, maar weet niet of het nuttig is om mijn huidige wand te vervangen voor een Hallowed Wand.
Kadala vindt mijn mage echt niet lief gewoon, gisteren weer 300+ shards gevoerd maar echt geen enkel nuttig item (0 legs, en 0 bruikbare rares).
Vanavond maar weer nieuwe poging.
Kadala vindt mijn mage echt niet lief gewoon, gisteren weer 300+ shards gevoerd maar echt geen enkel nuttig item (0 legs, en 0 bruikbare rares).
Vanavond maar weer nieuwe poging.
Gisteren 10 rifts gedaan op m'n barby en wel 2 hele legs gevonden. Gelukkig was 1 ervan Thundergods Vigor, met +12% lightning damage. Heb de +11% Frenzy damage gerolled naar Weapon throw damage (11%), dus weer 1 stukje van het 'the god of thunder' puzzeltje is compleet.
Meh, mijn vriendin offeren aan RNGesus gaat me een beetje ver.Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:40:
[...]
Er is een manier om de gold kosten niet te laten stijgen
Why?Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:52:
[...]
Meh, mijn vriendin offeren aan RNGesus gaat me een beetje ver.
Nee, enchant rollen. En game leaven via de 'Menu' knop rechts onderin met het enchant window nog open als de roll niet goed is.Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:52:
[...]
Meh, mijn vriendin offeren aan RNGesus gaat me een beetje ver.
.... kan dit wel gepost worden ? Kleine exploit.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Krijg je dan ook je crafting mats terug?Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:56:
[...]
Nee, enchant rollen. En game leaven via de 'Menu' knop rechts onderin met het enchant window nog open als de roll niet goed is.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nee alleen de gold price wordt niet verhoogd.
Oh, daar ga ik tot de fix dan even dankbaar gebruik van maken. Kosten lopen op sommige items aardig op.Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:56:
[...]
Nee, enchant rollen. En game leaven via de 'Menu' knop rechts onderin met het enchant window nog open als de roll niet goed is.
Dat is allang gefixed!Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:00:
[...]
Oh, daar ga ik tot de fix dan even dankbaar gebruik van maken. Kosten lopen op sommige items aardig op.
Ben benieuwd wanneer het gefixt word. Ik heb dit gezien op een stream (King K). Dus het is niet bepaald onbekend.Deadsmell schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:00:
[...]
Oh, daar ga ik tot de fix dan even dankbaar gebruik van maken. Kosten lopen op sommige items aardig op.
Gisteravond nog niet en ik heb het gistermiddag nog een streamer zien doen.
Bij ringen zeker ^^
Balen dat het zoveel koste.... ik enchant bv ringen alleen nog maar als ik de imperial gems al heb...
Het is wel altijd zoeken waar je vit vandaan haalt en de juiste resistance.
Als ik jou was zou ik de gedachte open houden om van arcane naar lightning res te switchen, afhankelijk van wat je vindt
http://eu.battle.net/d3/en/item/band-of-the-rue-chambers
Met 6as/26chd/ en na veel rerollen 5chc
Daarbij gebruik ik nu eigenlijk blackthorns boots met lightning res voor een toughness boost, maar dan verlies ik 8% attack speed van de 2set van Cain's, dus ik heb geprobeerd Cains gloves te maken maar die rollen me pauperslecht, echt beroerd
Dit geeft een beetje het idee weer: *plaatje*
Eye of the storm rollt nooit met vit, altijd met dex/ar/lightningdmg/spirit regen en 2 secondary stats.Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:36:
Het rerollen van mana regen naar CHC koste 8M en al mijn forgoten souls (ongeveer 30). Maar ja ik mag niet klagen met nu +97% lightning damage. Nu opzoek naar een andere amulet met meer CHD en bij kadala kijken of ik een Odyn Son kan krijgen.
Balen dat het zoveel koste.... ik enchant bv ringen alleen nog maar als ik de imperial gems al heb...
Als ik jou was zou ik de gedachte open houden om van arcane naar lightning res te switchen, afhankelijk van wat je vindt
En ik heb deze ook gevonden:Xtr3me4me schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:57:
[...]
Kijk zie je wel dat je wat vindik ben zelf ook weer present vanavond! Eens zien wat voor leuks er dropt
Daarbij gebruik ik nu eigenlijk blackthorns boots met lightning res voor een toughness boost, maar dan verlies ik 8% attack speed van de 2set van Cain's, dus ik heb geprobeerd Cains gloves te maken maar die rollen me pauperslecht, echt beroerd

Dit geeft een beetje het idee weer: *plaatje*
[ Voor 118% gewijzigd door Vandread op 30-04-2014 09:41 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Gisteren nog wat gegokt bij Kadala in de hoop een Danetta's Spite te krijgen maar helaas, de legendary droprate was 0% bij mij gisteren. 
Als ik dat voor elkaar krijg equip ik die samen met de BIS Danetta's Revenge die ik al heb gevonden en gooi ik een Haunt of Vaxo die ik al klaar heb liggen om mijn nek (stun geeft 2 shadow clones). Aangezien vault dan een stun gaat geven heb ik shadow clones all over the place!
Kan niet wachten tot ik het kan proberen!
Als ik dat voor elkaar krijg equip ik die samen met de BIS Danetta's Revenge die ik al heb gevonden en gooi ik een Haunt of Vaxo die ik al klaar heb liggen om mijn nek (stun geeft 2 shadow clones). Aangezien vault dan een stun gaat geven heb ik shadow clones all over the place!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Tsjong, die ring zou ik ook wel willen hebben!Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:12:
Bij ringen zeker ^^
[...]
En ik heb deze ook gevonden:
Dat wist ik niet.Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:12:
Bij ringen zeker ^^
[...]
Eye of the storm rollt nooit met vit, altijd met dex/ar/lightningdmg/spirit regen en 2 secondary stats.
Maar lightning res is een goed idee. Ik zag dat je op de Thundergods Vigor lightning res en all res kan krijgen
Je amu heeft al lightning res
dus je vangt wat op, je shoulders zijn inderdaad nice, maar het is goed om er rekening mee te houden als je craft of nieuwe items krijgt 
Ik ben van fire naar lightning omgeschakeld, valt ook nog niet mee, maar Thundergods doe je toch niet zo snel weg en kan je de lightning res niet van rerollen.
Ik ben van fire naar lightning omgeschakeld, valt ook nog niet mee, maar Thundergods doe je toch niet zo snel weg en kan je de lightning res niet van rerollen.
die vaxo heeft een CD van 30 secs he en de clones leven misschien 10 secs. Je zult hem wel elke 30 secs kunnen triggeren, mja de meeste clones komen toch van je spite, die helaas alleen stilstaan.Wolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:40:
Gisteren nog wat gegokt bij Kadala in de hoop een Danetta's Spite te krijgen maar helaas, de legendary droprate was 0% bij mij gisteren.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Blaat
Hardware Fanaat
Om precies te zijn, 30 sec cooldown en ze leven 15 sec (getest op mijn monk met een sledgefistMofkees schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:56:
[...]
die vaxo heeft een CD van 30 secs he en de clones leven misschien 10 secs. Je zult hem wel elke 30 secs kunnen triggeren, mja de meeste clones komen toch van je spite, die helaas alleen stilstaan.
Gisterenavond mijn WD build teruggezet naar de lvl 60 versie, namelijk 0sec zombiedog/sacrifice!
Dit naar aanleiding van het vinden van een legendary ceremonial knife met "Zombie Dogs stun enemies around them for 1.5 seconds when summoned." Qua damage doe ik niet mee op Torment levels (huidige crits tot max 650k xD), maar mijn plan is om op alle andere items zo veel mogelijk toughness te krijgen om op deze manier de party van een constante stroom van healthglobes te voorzien. Doel is om T6 hiermee te kunnen overleven!
Dit naar aanleiding van het vinden van een legendary ceremonial knife met "Zombie Dogs stun enemies around them for 1.5 seconds when summoned." Qua damage doe ik niet mee op Torment levels (huidige crits tot max 650k xD), maar mijn plan is om op alle andere items zo veel mogelijk toughness te krijgen om op deze manier de party van een constante stroom van healthglobes te voorzien. Doel is om T6 hiermee te kunnen overleven!
ClonesWolf schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:00:
[...]
Om precies te zijn, 30 sec cooldown en ze leven 15 sec (getest op mijn monk met een sledgefist). Nog steeds, clones!
Was leuk bij diablo, wist ik niet meer welke clones bij mij waren en welke ik moest slopen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Daar heb je gelijk in. Ik bewaar gewoon de items die ik vind / craft met lightning ress. En op een gegeven moment kan ik dan wel om.Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:53:
Je amu heeft al lightning resdus je vangt wat op, je shoulders zijn inderdaad nice, maar het is goed om er rekening mee te houden als je craft of nieuwe items krijgt
De eerste tijd maar eens focusen op het opsparen van gold en crafting mats. Om het een en ander te gaan craften en enchanten.
Mja het wil nog wel eens wat souls kosten om van res te wisselen.... mijn bracers was ik 15 souls op kwijt 
Beetje hetzelfde als de stun/pull/survival monk in D3V, leuk om te proberen, maar uiteindelijk niet iets waar je continu mee wil spelen....
Staar je niet blind op zoiets, op T6 moet je allemaal wel dmg kunnen doen.Der Heino schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:00:
Gisterenavond mijn WD build teruggezet naar de lvl 60 versie, namelijk 0sec zombiedog/sacrifice!
Beetje hetzelfde als de stun/pull/survival monk in D3V, leuk om te proberen, maar uiteindelijk niet iets waar je continu mee wil spelen....
Gisteravond eindelijk mijn earthquake set vervolledigd. Op een SOJ en goed head item na heb ik alles wat ik wil op mijn barb. Sommige items zijn wel slecht gerolled, dus een double daarvoor vinden kan nog interessant zijn.
Ongelooflijk sterk en leuk zo leapen en earthquakes gooien, altijd full fury, HOTA spam in de korte leap downtime... za-lig :-)
T4-5 gaat gewoon gelijk niks. Al moet ik mijn strenght gems wel inwisselen voor all resist gems wil ik op T4+ te vaak dood gaan
Ongelooflijk sterk en leuk zo leapen en earthquakes gooien, altijd full fury, HOTA spam in de korte leap downtime... za-lig :-)
T4-5 gaat gewoon gelijk niks. Al moet ik mijn strenght gems wel inwisselen voor all resist gems wil ik op T4+ te vaak dood gaan
Ik ben wel benieuwd naar je gear. Heb je een linkje naar je B.net profile.Phaex schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:14:
Gisteravond eindelijk mijn earthquake set vervolledigd. Op een SOJ en goed head item na heb ik alles wat ik wil op mijn barb. Sommige items zijn wel slecht gerolled, dus een double daarvoor vinden kan nog interessant zijn.
Mag je eindelijk niet meer klagenPhaex schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:14:
Legion 7i i9 3080 32gb
- Blaat
Hardware Fanaat
Klagen mag altijd!
Gisteren ook nog gevraagd, maar door een andere discussie geen antwoord gekregen.
Op welk soort item zou ik het best kunnen gamblen bij Kadala (met de huidige gear op mijn Wizard)?
Ik denk zelf helm of belt.
Op welk soort item zou ik het best kunnen gamblen bij Kadala (met de huidige gear op mijn Wizard)?
Deze GoT/SG dude heeft ook een mooie set.Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar je gear. Heb je een linkje naar je B.net profile.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/xiln-2787/hero/35075943
die earth quake set is echt OP.
Heb trouwens met WD nog een paar goeie Lut Socks gevonden. Kan ik ook weer eens beginnen met het hunten.
Inderdaad helm en belt of misschien soures voor bijvoorbeeld een 'Triumvirate'_Peter2_ schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:31:
Gisteren ook nog gevraagd, maar door een andere discussie geen antwoord gekregen.
de bracers kunnen ook nog wel wat beter en waarom gebruik je RoRG terwijl dat alleen de 3set bonus van Cain oplevert, dan kan je toch beter een rare ring gebruiken?Anno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:34:
[...]
Inderdaad helm en belt of misschien soures voor bijvoorbeeld een 'Triumvirate'
Vanavond maar weer eens even spelen.
Heeft iemand tips voor mijn WD?
(zie sig)
(zie sig)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Omdat die RoRG beter is dan de andere ringen die ik hebdesjaak909 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:36:
[...]
de bracers kunnen ook nog wel wat beter en waarom gebruik je RoRG terwijl dat alleen de 3set bonus van Cain oplevert, dan kan je toch beter een rare ring gebruiken?
Maar zou eens kunnen kijken of ik een goede rare kan verbeteren met een roll.
(of de LoH op RoRG rerollen naar CHC)
hoe farmen jullie shards om te rollen bij Kadala?
Gewoon wat rift shredden op low levels? of gelijk op T1 voor de mogelijke extra legendary drops?
Gewoon wat rift shredden op low levels? of gelijk op T1 voor de mogelijke extra legendary drops?
<GoT> Brain3#2873
Een mooie leg Mojo misschien, en natuurlijk Thask and Theo en Mask of Jeram.Mad-Matt schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:37:
(zie sig)
Ik doe rifts vooral voor de kans op legs en de xp, de shards zijn "bijvangst" voor me.Brain3 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:38:
Gewoon op T1 rifts doen. Dan heb je een kans op extra legs. En gaat het minder snel vervelen.Brain3 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:38:
@brain3: Gewoon zo hoog als je een behoorlijke killspeed hebt en in leven blijft, verschilt per party/persoon.
Ik doe meestal met T3 of 4 mee, dan stromen de shards vlot genoeg binnen opzich.
Ik doe meestal met T3 of 4 mee, dan stromen de shards vlot genoeg binnen opzich.
Je bedoelt die shards waar je altijd teveel van hebt en die je af en toe in moet wisselen bij Kadala voor farming mats/gold?Brain3 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:38:
Wat Peter zegt: Zo hoog mogelijke torment rifts doen voor kans op leuke legs, shards zijn een (vrijwel) nutteloze bijkomstigheid..
Wel zie ik vaak hoge streamers bijv paragon 400+ die juist constant die bloodshards farmen en inruilen voor gearGrimmie187 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:41:
[...]
Je bedoelt die shards waar je altijd teveel van hebt en die je af en toe in moet wisselen bij Kadala voor farming mats/gold?
Wat Peter zegt: Zo hoog mogelijke torment rifts doen voor kans op leuke legs, shards zijn een (vrijwel) nutteloze bijkomstigheid..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb ze ook altijd te weinig hoor. Waarom zou ik ze niet inruilen? Mijn gear is nog lang niet perfect.
gewoon rift forward community joinenBrain3 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:38:
Hi all, afgelopen zondag heb ik de Reaper of Souls uitbreiding ook geinstalleerd. Ik moet zeggen: ik ben erg tevreden over hoe het spel is aangepast.
Heb maandag- en dinsdagavond in adventure mode gespeeld (SC uiteraard..) en ben wat met specs aan het testen. De snelheid waarop upgrades langskomen vind ik ook positief: http://eu.battle.net/d3/e...aspurr-1241/hero/28559975
Ik heb wel twee vragen rondom de mats van crafting:
1) Jewelcrafting: Krijgen jullie ook zo achterlijk veel gems gedropt? Ik speel nu 3 dagen en heb van alle gems al wel minstens 30 in mijn stash, exclusief degene waar ik al upgrades van heb gecraft.
2) Blacksmithing: Van DE'en krijg je behoorlijk wat mats, maar ik lijk wel een tekort te houden aan reusable parts. Kunnen die alleen gedropt worden, of haal je die nog ergens anders?
Heb maandag- en dinsdagavond in adventure mode gespeeld (SC uiteraard..) en ben wat met specs aan het testen. De snelheid waarop upgrades langskomen vind ik ook positief: http://eu.battle.net/d3/e...aspurr-1241/hero/28559975
1) Jewelcrafting: Krijgen jullie ook zo achterlijk veel gems gedropt? Ik speel nu 3 dagen en heb van alle gems al wel minstens 30 in mijn stash, exclusief degene waar ik al upgrades van heb gecraft.
2) Blacksmithing: Van DE'en krijg je behoorlijk wat mats, maar ik lijk wel een tekort te houden aan reusable parts. Kunnen die alleen gedropt worden, of haal je die nog ergens anders?
je kunt proberen cain's te craften voor gloves/pants, als je BS die tenminste kent.Mad-Matt schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:37:
(zie sig)
Mats voor cains zijn redelijk makkelijk te farmen.
Inderdaad op helm gokken bij Kadala, maar het kan lang duren voor Jarem, bij mij geloof ik na alle shards van plvl 290~p320, en dan dropte er op de volgende run weer een tijdens het farmen ... wat een RNG toch.
Lekkere vent ben je toch ook, die vis ik toch niet ff uit m'n broekzakhexta schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:39:
[...]
Een mooie leg Mojo misschien, en natuurlijk Thask and Theo en Mask of Jeram.
Maar daar ben ik hard naar opzoek, maar ze droppen niet en Kadala is ook niet echt lekker gul de laatste tijd.
Qua build nog tips of zal ik hem zo laten?
Iemand tips voor mijn Crusader? T2 lukt vrij goed, al zouden de kills van rare en elite packs wat hoger mogen, vooral als een bombardement mist wil het ff duren voor ik iets neerkrijg
. T3 duren kills veel te lang en sterf ik te vaak.
Is Akarat's champion met blessed hammers generfed? de rally rune lijkt minder goed te werken dan 2 weken geleden? of zou ik iets verkeerd doen?
B.net Profile
Is Akarat's champion met blessed hammers generfed? de rally rune lijkt minder goed te werken dan 2 weken geleden? of zou ik iets verkeerd doen?
B.net Profile
verder is het bijna hetzelfde als wat ik hebMad-Matt schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:49:
[...]
Lekkere vent ben je toch ook, die vis ik toch niet ff uit m'n broekzak
Maar daar ben ik hard naar opzoek, maar ze droppen niet en Kadala is ook niet echt lekker gul de laatste tijd.
Inderdaad! Vanavond T3 doen?Vandread schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:40:
@brain3: Gewoon zo hoog als je een behoorlijke killspeed hebt en in leven blijft, verschilt per party/persoon.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Heb je ook dat item dat je 2 keer Leap achter elkaar kan gebruiken?Phaex schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:14:
Heb sinds de uitbreiding 300 stuks van iedere marquise soort gem, dus ja dat gaat rap. Maar vergis je niet, als je deze upgrade naar de beste gems kom je alsnog vaak tekort!Jas-purr schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:46:
Hi all, afgelopen zondag heb ik de Reaper of Souls uitbreiding ook geinstalleerd. Ik moet zeggen: ik ben erg tevreden over hoe het spel is aangepast.
Verder kun je witte en grijze items salvagen voor reusable parts. Heb na uitkomen van de uitbreiding een weekje alle witte/grijze items opgepakt en gesalvaged met als resultaat 1000+ reusable parts.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gems heb je ook wel nodig uiteindelijk als je de hoogste varianten wilt craften (of amu/rings wilt enchanten)Jas-purr schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:46:
Reusable parts heb je alleen nodig voor craften, wat betekent dat je er niet bijster veel van nodig hebt. Pak gewoon alle white items (blij die armor en weapon racks openen) op en je zou er genoeg moeten hebben.
fetish army heeft geen zin met jouw gear, je kunt hier waarschijnlijk een buff skill nemen, zoals Big bad voodoo.Mad-Matt schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:49:
[...]
Lekkere vent ben je toch ook, die vis ik toch niet ff uit m'n broekzak
over passive midnight feast heb ik ook mijn twijfels. Misschien is tribal rites zelfs een betere optie.
Haha klagen jaAnno schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:26:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar je gear. Heb je een linkje naar je B.net profile.
Ik moet wel zeggen dat ik HEEL LANG niets fatsoenlijk gevonden heb en toen op 1 week tijd 6 set items (2 doubles). Het vreemde is ook nog dat ik al die nieuwe items pas gevonden heb op mijn 2e barb. RNG is RNG zeker ... or is it?
iig dit is mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phaex-2738/hero/529738
Ik mis een SOJ en EQ helm (of andariel?). Als ik EQ helm equip kan ik mijn trifecta magefists weer aandoen. De pants zijn ook verre van goed, liever str & vita erop dan str & life regen.
hoezo?Mofkees schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:56:
over passive midnight feast heb ik ook mijn twijfels. Misschien is tribal rites zelfs een betere optie.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Midnight feast is must have als je met wrathful protector wilt spelen. En die zorgt er juist voor dat je zelfs met redelijk crappy gear toch nog makkelijk elites op T1 neer krijgt.Mofkees schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:56:
[...]
Verder zou ik, zelfs zonder T&T etc, gewoon fetishes spelen. Het blijft de voornaamste manier om snel door te stromen.
van dogs hoef je zowiezo geen dps te verwachten. De 4de dog is waarschijnlijk alleen goed voor meer LoH.
je krijgt 50% meer dps van je Gargatuan, maar hij is of te dom of te lui meestal om iets nuttigs te doen
Met tribal bites heb je ook 4 dogs, maar je kunt andere nuttige skills veel vaker gebruiken.
Of allebei, is altijd leuk als hij voor een elite staat en dan bedenkt dat stilstaand wachten totdat de fetishes de elite neerhalen het beste isMofkees schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:05:
[...]
je krijgt 50% meer dps van je Gargatuan, maar hij is of te dom of te lui meestal om iets nuttigs te doen

Dat is wel irritant van dat beest ja, staat erbij en kijkt er naar.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das meestal als de fetishes in de weg staan. Dan kan die er simpelweg niet bij.desjaak909 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:07:
[...]
Of allebei, is altijd leuk als hij voor een elite staat en dan bedenkt dat stilstaand wachten totdat de fetishes de elite neerhalen het beste is
Dat is een nadeel van zoveel fetishes hebben
Er zijn inderdaad 2 dingen aan de Garg die mij enorm storen:desjaak909 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:07:
[...]
Of allebei, is altijd leuk als hij voor een elite staat en dan bedenkt dat stilstaand wachten totdat de fetishes de elite neerhalen het beste is
1) Hij is te traag en komt daarom vaak te laat bij een mob. Dan wordt hij verdrongen door dogs, fetishes en eventueel je follower en kan hij geen schade doen.
2) Hij gaat vaak voor het slapste target, dus de adds in plaats van de elite.
Probleem 1 zou op te lossen zijn door zijn melee range iets te vergroten of collission detection uit te zetten voor (sommige) pets (fetishes sowieso). Probleem 2 is gewoon op te lossen door zijn prioriteiten aan te passen.
Als ze hier wat aan zouden doen zou het wel echt heel fijn zijn ja.Morrar schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:10:
[...]
Er zijn inderdaad 2 dingen aan de Garg die mij enorm storen:
1) Hij is te traag en komt daarom vaak te laat bij een mob. Dan wordt hij verdrongen door dogs, fetishes en eventueel je follower en kan hij geen schade doen.
2) Hij gaat vaak voor het slapste target, dus de adds in plaats van de elite.
Probleem 1 zou op te lossen zijn door zijn melee range iets te vergroten of collission detection uit te zetten voor (sommige) pets (fetishes sowieso). Probleem 2 is gewoon op te lossen door zijn prioriteiten aan te passen.
Het alternatief (dog companion bij DH's) is ook niet altijd even fijn.Mad-Matt schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:09:
Dat is wel irritant van dat beest ja, staat erbij en kijkt er naar.
Die beesten springen op alles wat beweegt, vooral goblins die in het hoekje van je scherm staan hebben ze een neusje voor! Kan het baasje er weer achteraan rennen..
Ja dat zou hij werkelijk alles dood slaan.. Klinkt goed
Legion 7i i9 3080 32gb
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat doen fetishes ook, maar voordeel met hun is dat ze een gob ook kunnen solo'en
Mijn beschieden mening: Hamers zijn kutSinalar schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:51:
Iemand tips voor mijn Crusader? T2 lukt vrij goed, al zouden de kills van rare en elite packs wat hoger mogen, vooral als een bombardement mist wil het ff duren voor ik iets neerkrijg. T3 duren kills veel te lang en sterf ik te vaak.
B.net Profile
Met jouw build heb je naast akarat - rally ook meer cooldown reduce nodig,, Ik zou bijvoorbeeld als spender foth met fissure gebruiken als je lightning wil blijven, crit inruilen voor cooldown en eventueel de law inwisslen voor judgement resovled om samen met bombardment als nuke te gebruiken.
Verder inplaats van provoke voor shieldglare - zealous glare gaan zodat je ze extra kan locken als je bombardment gebruikt
Tja, dat ken ik met de dogs van de WD, die doen dat ook.
Zag laatst nog in een rift een spoortje gold liggen, zonder een golbin te zien uiteraard.
Zag laatst nog in een rift een spoortje gold liggen, zonder een golbin te zien uiteraard.
ik ga die grote dude zelfs ditchen als ik ooit Zuni vol kan krijgen. Vind hex zelfs beter voor een skill slot, en dan samen met fetish army.Bosmonster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:10:
[...]
Das meestal als de fetishes in de weg staan. Dan kan die er simpelweg niet bij.
Dat is een nadeel van zoveel fetishes hebben
Maar het ziet ernaar uit dat ik Jade eerder compleet krijg, volgens mij is full jade ook erg leuk om mee te spelen
Ik heb nu 3 verschillende pieces van Jade...2x chest 2x mask en 1x gloves.
Schiet zo niet echt op
Schiet zo niet echt op
Legion 7i i9 3080 32gb
Morgen lekker vrij genomen onder het motto "omdat het kan" dus kan heel de dag hunten
Legion 7i i9 3080 32gb
Dankzij de nieuwe koning ben ik vandaag niet aan het hunten
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Blijft een vreemd ding RNG. Gister met mijn broertje aan het spelen op T3. Eerst 2 rifts niks bijzonders. De derde rift droppen er 3 legs voor hem. hij gaat gamblen bij kadala en trekt uit 150 shards nog 3 legs. Vervolgens nog een rift en met nog 50 shards gambled hij nog 2 legs 10min later... in totaal 8 legs in een kwartier. Ik vond het vrij bizar.
- Blaat
Hardware Fanaat
Beetje frustrerend af en toe. Ik gisteren in een uur spelen 5 rifts, geen legs, 1 soul en geen legs van kadala.Nitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:39:
Blijft een vreemd ding RNG. Gister met mijn broertje aan het spelen op T3. Eerst 2 rifts niks bijzonders. De derde rift droppen er 3 legs voor hem. hij gaat gamblen bij kadala en trekt uit 150 shards nog 3 legs. Vervolgens nog een rift en met nog 50 shards gambled hij nog 2 legs 10min later... in totaal 8 legs in een kwartier. Ik vond het vrij bizar.
Ach jaNitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:39:
4 legs, 2 van kadala, mask of jeram en thing of the deep, voor de rest 2 legs die souls wrden.
^^Onme harkte ze (voor mijn gevoel) nonstop binnen gisteravond

Maar een andere keer harkte ik ze weer achter elkaar binnen.
Negatieve streaks blijven je beter bij dan positieve. Weet niet of je in een clan zit, maar ik pak regelmatig mijn clanlog erbij en dan zie ik dat de droprate van legs toch wel gemiddeld gezien hetzelfde is voor ons. dat je het meerendeel salvaged doet daar weinig aan af.
Ik ken dat.Nitrogun schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:39:
Als ik geluk heb qua drops dan loop ik vaak ook even langs Kadala, heb dan ook geluk bij haar.
Tot zover 2 keer voorgekomen dat de 300-400 shareds die ik dan besteed ook legendaries opleveren.
Maar het blijft RNG hè!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]