Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ruigerock schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:34:
[...]

Netjes hoor, 740K + damage op HC.. de mijne zit nu op 640K unbuffed.
Wat is je minimale resistance en welke Torment speel jij?

Let maar niet op mijn schouders, dat is even om kosten te besparen :)
Thanks, Torment 1 voornamelijk omdat er toch niet echt increased drops (efficiënter) zijn op andere torments. Torment 2 runnen we de ubers en de wardens.
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:37:
[...]

Wordt wel redelijk HC gespeeld hier, maar iedereen zit volgens mij redelijk gefragmenteerd in clans
Chill & niet chill. Ik blijf voorlopig bij de clan waar ik in zit, maar dit (tweakers) lijkt me meer een community dan een clan??

Zit met wat Zweden en wat Hollanders fanatiek te spelen, gewoon gezellig groepje vaak online en helpen elkaar veel. Ga daar voorlopig niet weg. Community zou ik nog kunnen joinen. BTW wij gebruiken ook gewoon TS dat is fijn gamen. Zeker op HC, als je effe een momentje van onoplettendheid hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:54:
[...]

Weet het wel zeker! Maar er mogen nog wel een paar meer bij. Retlaw, Stingray, desjaak, dat clubje van de ArchInc clan oid. :P

Wordt er tegenwoordig veel hc gespeeld in onze clan? Toen ik net joinde deed ik bijna alleen hc, maar zag zelden games in de clan.
Tuurlijk, die zijn wat mij betreft ook zeker welkom (zelf ArchAngel is wat mij betreft gewoon weer welkom).

Zou gewoon perfect zijn, want ik weet echt voor 99% procent zeker dat de meest actieve Tweakers allemaal bij ons in de clan zitten (check de GOT community maar).

Ik zou het daarom echt super vinden als Retlaw/Stingray/deSjaak/Grin en vast nog wat namen die ik vergeet uiteindelijk gezellig bij ons joinen, en af en toe ook gezellig op TS komen.

Maar goed wie ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:37:
[...]

Wordt wel redelijk HC gespeeld hier, maar iedereen zit volgens mij redelijk gefragmenteerd in clans
Voor spelers zoals jij is er altijd plek in SG :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 13:56
Is iedereen op jullie TS welkom? Ingame chat is leuk en aardig maar alles behalve ideaal ;)
Morgen weer tijd voor een avondje D3. Mijn WD verdient nog wat upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Komt toch vooral op mij over alsof je de GoT clan probeert leeg te trekken...

Goed, genoeg off-topic voor mij. Nu weer over de game zelf: dikke 8 miljoen in mijn Reapers Fear geramd om te rerollen naar 18+% fire damage. Geen succes. Nu zit er 19% cold damage op, meh. Ik ga wel een nieuwe craften voor mijn fire build, rerollen is te duur nu (en zonde, gezien de cold damage roll prima is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmetjuhs schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:00:
Is iedereen op jullie TS welkom? Ingame chat is leuk en aardig maar alles behalve ideaal ;)
Morgen weer tijd voor een avondje D3. Mijn WD verdient nog wat upgrades.
Bij ons is iedereen welkom op TS: ts.solidaritygaming.com. Dus ook als je bij een andere clan zit, zo zijn op onze server ook mensen van Gouden (Wolf ;)) te vinden en ook de HC clan dVz hebben hun eigen channels op de server.

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 29-04-2014 14:03 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Op mijn DH en Crus heb ik geluk gehad met de Reapers Fear. Helaas met de WD nog niet... Wil physical stacken voor mijn fetishes en CHC hebben. Tot nu toe nog geen drop gehad welke het waard was om te rerollen.

@Vidra, top! Ik kom morgen wel even langs.

[ Voor 9% gewijzigd door Timmetjuhs op 29-04-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Vidra schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:02:
[...]

Bij ons is iedereen welkom op TS: ts.solidaritygaming.com. Dus ook als je bij een andere clan zit, zo zitten ook mensen van Gouden bij ons op de server (Wolf ;)) en ook de HC clan dVz hebben hun eigen channels.
Of ik nou welkom was of niet, ik heb mezelf uitgenodigd. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:15
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sjeeps-2488/hero/35549547
http://www.diabloprogress...eeps-2488/Sjeeps/35549547

Na het vinden van een mirrorball ben ik ook overgestapt naar magic missile, pfff wat een verschil zeg, alsof je dmg in 1 keer x2 gaat.

Zit er nu aan te denken om mijn andariel te vervangen voor een Mempo die ik nog in mijn stash heb om mijn toughness flink omhoog te gooien zodat ik wat gemakkelijker righting t4 kan.

Projecten die ik nog heb staan
- Belt met + magic missile dmg (hopelijk een witching) hier gamble ik ook voor >1500 shards and counting
- nieuwe boots aangezien ik wave of force toch niet meer gebruik

Heeft iemand anders nog tips voor relatief makkelijke verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
murphsy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:01:
Ik probeer niks, geef alleen mijn mening.
Wat ik ooit heb begrepen is dat 70% procent van de personen in de GoT clan helemaal niet actief speelt of uberhaupt ooit hier in de forums wat post/leest.
Wij hebben hier vanaf dag één wat meer controle op gehouden, maar uiteraard is ieder vrij om te gaan/staan waar hij/zij wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:03:
[...]

Of ik nou welkom was of niet, ik heb mezelf uitgenodigd. :>
De algemene uitnodiging staat al in de Topic Start en ook bij elke reactie die je plaatst op dit forum. Dus je was sowieso welkom.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 29-04-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphsy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:01:
Ik zou het leuk vinden als de mensen die hier het afgelopen jaar het forum ondergespamd hebben bij elkaar in één clubje zitten. Voor de GoT clan blijven genoeg mensen over, als dat kleine clubje in SG zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:05:
[...]

Ik zou het leuk vinden als de mensen die hier het afgelopen jaar het forum ondergespamd hebben bij elkaar in één clubje zitten. Voor de GoT clan blijven genoeg mensen over, als dat kleine clubje in SG zit. :)
Juist, vooral de mensen die zelfs actief bleven spelen voor RoS 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Ik zou het leuk vinden als de mensen die hier het afgelopen jaar het forum ondergespamd hebben bij elkaar in één clubje zitten.
True.
Maar waarom SG? ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

[...]

Snap ik ook, verder ook geen probleem. Maar had dan de GoT clan goed gedaan :p Nu weer over het spel lullen? :) (wat Hexta zegt).

@Timmetjuhs: ik zou voor WD helemaal geen Reapers Fear pakken. De secundairy heb je, vooral bij een pet-build, toch totaal niet nodig? Vind hem vooral voor Wiz en DH geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:06:
[...]

Juist, vooral de mensen die zelfs actief bleven spelen voor RoS 8)
Ah kom, jij hebt ook een D3 break gehouden een tijdje terug toen het je strot uit kwam. :P

Iedereen hier wel denk ik. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:07:
[...]

Ah kom, jij hebt ook een D3 break gehouden een tijdje terug toen het je strot uit kwam. :P

Iedereen hier wel denk ik. ;)
Nee, ik ben keihard blijven doorknallen vooral met Michael/Deadsmell en Vuurzee... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
murphsy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:07:
[...]

Snap ik ook, verder ook geen probleem. Maar had dan de GoT clan goed gedaan :p Nu weer over het spel lullen? :) (wat Hexta zegt).

@Timmetjuhs: ik zou voor WD helemaal geen Reapers Fear pakken. De secundairy heb je, vooral bij een pet-build, toch totaal niet nodig? Vind hem vooral voor Wiz en DH geweldig.
Op dit moment zit ik nog regelmatig zonder mana. Al helemaal als er wat knockback mobs rondrennen dan kan dit problemen opleveren. Dan is het handig om even snel een globe op te pakken en fire bats weer te kunnen spammen. Zo maak ik me zelf ook nog nuttig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook een D3 pauze gehad, maar dat kwam doordaat BF4 uitkwam, moet wel zeggen dat lekker simpel knallen ook wel lekker is....
Omdat SG ook teamspeak faciliteert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:19
Lees hier al een jaar of 2 mee denk ik en ben eigenlijk pas sinds een aantal weken echt actief aan het mee posten. Heb helaas te weinig tijd om D3 te spelen naar mijn mening en met een computer die soms random freezed ook nog weinig lvl 70 HC ervaring haha :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:10:
Ik heb ook een D3 pauze gehad, maar dat kwam doordaat BF4 uitkwam, moet wel zeggen dat lekker simpel knallen ook wel lekker is....

[...]

Ik kom na gisteravond even niet meer op TS, dat je het weet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:10:
Het is voor iedereen het beste als ik me daar verre van hou. ;( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
Zijn er trouwens ook andere mensen die de 'rift it forward' community gebruiken? Ik heb gisteren flink wat rifts gejoined en ook een heel aantal zelf gerunned, werkt echt als een tierelier :-)

even joinen, boss slopen en weer naar de volgende, zeker als je een grote hoeveelheid keys hebt gaat het echt super snel met je shards en vind je ook heel veel souls. En als je ze zelf runt heb je iig geen keys nodig omdat er steeds een nieuwe rift voor je geopend wordt, ook best handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:08:
[...]

Nee, ik ben keihard blijven doorknallen vooral met Michael/Deadsmell en Vuurzee... O-)
Jups! Vooral de laatste maanden voor RoS ging keihard. 8) Ik geloof dat ik kort voor het verschijnen van 2.0.1 één of twee weken pauze heb genomen en daarbuiten alleen vakanties. Die-hard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:14:
Zijn er trouwens ook andere mensen die de 'rift it forward' community gebruiken? Ik heb gisteren flink wat rifts gejoined en ook een heel aantal zelf gerunned, werkt echt als een tierelier :-)

even joinen, boss slopen en weer naar de volgende, zeker als je een grote hoeveelheid keys hebt gaat het echt super snel met je shards en vind je ook heel veel souls. En als je ze zelf runt heb je iig geen keys nodig omdat er steeds een nieuwe rift voor je geopend wordt, ook best handig
Ik sinds afgelopen weekend. Alleen nog maar rifts gerunned en het is ideaal dat ik alleen de initiële 5 keys hoef te farmen en de rest van de tijd gewoon door kan blijven riften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:14:

Ik gebruik dat ook al een tijdje, maar volgens mij is het iets te succesvol.
Mensen uitnodigen in mijn party is geen enkel probleem.
Leechen is echter wel een probleem, komt zelden voor dat mijn verzoek wordt geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:19:
[...]

Leechen is echter wel een probleem, komt zelden voor dat mijn verzoek wordt geaccepteerd.
je moet heel snel zijn. je ziet het al als je zelf invite, binnen een seconde 5 requests :P

En als het in 3 pogingen niet lukt doe ik altijd zelf een rift en invite ik zelf anderen, ook geen probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 29-04-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat geldt voor al die communities.

LFG = fail
LF3M = win

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
[...]

Zelf geen problemen mee gehad, wat ik wel merk is dat veel mensen hun party instellingen niet goe dhebben staan, die moet je dus even wisperen voor een invite omdat ze quick join niet aan hebben staan omdat de ' request party invite' optie dan niet werkt terwijl er wel nog plek is in de party

wat verder voor mij goed werkt is dat ik gewoon materials ga farmen terwijl ik het kanaal in de gaten hou, als er dan eentje langs komt join ik meteen, zolang je maar die invite krijgt maakt het toch niet uit dat je nog 10 seconden moet wachten voordat je je eigen game uit kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:26:
[...]

Zelf geen problemen mee gehad, wat ik wel merk is dat veel mensen hun party instellingen niet goe dhebben staan, die moet je dus even wisperen voor een invite omdat ze quick join niet aan hebben staan omdat de ' request party invite' optie dan niet werkt terwijl er wel nog plek is in de party
Request party invite werkt toch altijd als er plek in de party is? Enable quick join heeft daar volgens mij niets mee te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 29-04-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:12:
[...]

Ik kom na gisteravond even niet meer op TS, dat je het weet... :'(
:/ Je moet nog mee op T1 langs malt anders kan ik nooit m'n schuld inlossen ;)
"A Vuurzee pays his debts"

Heb van Vels ook al een leuk zwaardje gekregen :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Voor de reroll was die brak (sub 2k) maar hij rolde in een keer best leuk.

En anima heeft een Cindercoat van me gekregen ^^
http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/42374956
is nu ook een leuke spring barb :o

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 29-04-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:32:
[...]

:/ Je moet nog mee op T1 langs malt anders kan ik nooit m'n schuld inlossen ;)
"A Vuurzee pays his debts"

Heb van Vels ook al een leuk zwaardje gekregen :D
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Voor de reroll was die brak (sub 2k) maar hij rolde in een keer best leuk
Nou dat is het niet... Heb het Anima al uitgelegd, maar dit lijkt me niet te plek om dat te bespreken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:30:
[...]

Request party invite werkt toch altijd als er plek in de party is? Welke instelling zou dat anders moeten zijn?
Volgens mij is die optie greyed out als iemand in zijn opties niet goed heeft staan (ik kan het mis hebben), maar wat voor mij vaak het beste werkt is als ik gewoon even snel wisper 'inv plz' en daarnaast gewoon een invite request. Kom bijna altijd wel in een party daardoor.

Maar misschien scheelt het ook wel of je het probeert in spits uur, of op wat rustigere momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:33:
[...]

Volgens mij is die optie greyed out als iemand in zijn opties niet goed heeft staan (ik kan het mis hebben), maar wat voor mij vaak het beste werkt is als ik gewoon even snel wisper 'inv plz' en daarnaast gewoon een invite request. Kom bijna altijd wel in een party daardoor.

Maar misschien scheelt het ook wel of je het probeert in spits uur, of op wat rustigere momenten
volgens mij heb je het mis.
Greyed out als vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:33:
[...]

Type eens sneller. Had een half uur geleden al een edit van mijn post gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:33:
[...]

Nou dat is het niet... Heb het Anima al uitgelegd, maar dit lijkt me niet te plek om dat te bespreken ;-)
Ik snap het al!

Omdat je niet tegen alle meldingen van TSgangers kan dat ze een RoRG hebben gevonden blijf je net zolang weg tot je er zelf een bij elkaar hebt gegrind.

Geen zorgen, daar hebben wij begrip voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:36:
[...]

volgens mij heb je het mis.
Greyed out als vol.
Toch heb ik heel vaak nog een invite gekregen, ook als die optie niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Sjeeps schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:42:
[...]

Toch heb ik heel vaak nog een invite gekregen, ook als die optie niet beschikbaar is
misschien iets bij jouw settings? ;)
Als het grayed out is en je hangt er met je muis boven staat er ook waarom, bij mij staat er altijd "party is full"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:40:
[...]
Ik snap het al!

Omdat je niet tegen alle meldingen van TSgangers kan dat ze een RoRG hebben gevonden blijf je net zolang weg tot je er zelf een bij elkaar hebt gegrind.

Ik stop ook tot 2.0.5 is uit principe :+
Ben alleen maar souls aan het sparen ivm build optimalisatie ALS ik een goed set itempje krijg, misschien vanavond een paar Maghda runs en een keertje de afwas doen is ook wel handig O-)

Die bloodshard stapel word ik ook knettergek van.... zit continu vol... laat me gewoon lekker tot 10k sparen en een nieuwe char ermee kick-starten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:46
Wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:40:
[...]

Vanochtend na 10 zakjes alweer mijn 4e en nog steeds geen een met tri Stat mogelijkheden :X

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:03
Wat een verschrikkelijke Lag op het moment... Lekker met Rift if Forward op dreef... wil ik een nieuwe openen omdat het mijn beurt is... "lost connection" -> Resume game -> Lost connection.....

Uit party -> nieuwe invite -> Lost connection -> Resume game -> Lost connection...

:/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:45:
[...]
[...]
Hoezo, wat verwacht jij/gaat er gebeuren in 2.05?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Grin schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:14:
[...]

Hoezo, wat verwacht jij/gaat er gebeuren in 2.05?
Ik denk dat hij doelt op het feit dat leg chance uit caches geboost gaat worden door de difficulty?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Heeft iemand nog tips voor een goeie allround Elemental Exposure wizard build?

Momenteel gebruik ik http://eu.battle.net/d3/e...hlexer-2499/hero/35813030

Ik zou graag disintegrate gebruiken ipv electrocute maar dan heb ik geen lightning damage meer waardoor ik 5% verlies.

Ice armor zou ik door storm armor kunnen vervangen maar dan moet ik op ergens anders cold damage vandaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
Je zou kunnen overwegen om damage op je vliegenmepper te rerollen tot lightning damage. Weapon damage type telt namelijk ook mee voor EE (dat is waarom ik mijn thunderfury naar arcane heb gerold).

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:45:
[...]

Ben alleen maar souls aan het sparen ivm build optimalisatie ALS ik een goed set itempje krijg, misschien vanavond een paar Maghda runs en een keertje de afwas doen is ook wel handig O-)

Die bloodshard stapel word ik ook knettergek van.... zit continu vol... laat me gewoon lekker tot 10k sparen en een nieuwe char ermee kick-starten :|
Haha ja dat gevoel ken ik, 'cannot pickup...' ffff**ck weeral shards vol, *sorry heren even Kadala'eren, rift open laten aub* bij Kadala --> inventory vol, k*t eerst salvagen... 8)7

Afwassen lijkt me een keurig alternatief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
Jammer genoeg is de socket er reeds op gerold.
En heb niet echt een alternatief in die damage klasse momenteel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Is er een bepaalde act in campaign of adventure mode waar je die recipe van Cain moet farmen? of zijn die drop kansen echt totally random?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Rephlexer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:17:
Heeft iemand nog tips voor een goeie allround Elemental Exposure wizard build?

Ice armor zou ik door storm armor kunnen vervangen maar dan moet ik op ergens anders cold damage vandaan halen...
Je sparkflint doet al fire dmg, dus je zou magic weapon/Electrify kunnen nemen
edit: en niet je weapon dmg rerollen, want dan doet je +%dmg bijna niks meer

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 29-04-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:23:
[...]

Haha ja dat gevoel ken ik, 'cannot pickup...' ffff**ck weeral shards vol, *sorry heren even Kadala'eren, rift open laten aub* bij Kadala --> inventory vol, k*t eerst salvagen... 8)7

Afwassen lijkt me een keurig alternatief >:)
Wat een luxe problemen :P

2 inventories vol met belts en je bent er weer doorheen. En misschien sleep je er nog een leuke harrington of WH uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:24:
Is er een bepaalde act in campaign of adventure mode waar je die recipe van Cain moet farmen? of zijn die drop kansen echt totally random?
Nee helaas totaal random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Anno schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:25:
[...]

Nee helaas totaal random.
En geld dat met alles zo of met sommige items niet?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:24:
Zover ik weet zijn alle plannen random, de meeste ingredienten dan weer boss/elite gebonden.
Behalve de adventurers journal waar ik er 26 van heb maar geen plan :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:25:
[...]

En geld dat met alles zo of met sommige items niet?
Sommige niet, de enige die ik zo weet zijn de plans voor de Reapers Wraps die droppen van Malthael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Voor de HC mensen: de lag is weer terug en het is onspeelbaar. Terug naar SC voor je characters verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:24:
[...]

Je sparkflint doet al fire dmg, dus je zou magic weapon/Electrify kunnen nemen
edit: en niet je weapon dmg rerollen, want dan doet je +%dmg bijna niks meer
Is de damage van sparkflint niet single target?
dus een ganse groep mobs aanvallen zal maar 1 mob fire damage krijgen?
Of werkt dat ook samen met area damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:34:
[...]

Maakt niet uit toch? Als je die damage type maar doet.
EE houdt stacks bij per mob en per damage type.
Als sparkflint maar 1 mob raakt heb ik op die mob wel 5% extra damage maar op al de rest niet.
Dat veronderstel ik toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
Sparkflint is inderdaad single target, die gebruik ik ook. Tegen trash zul je aan 15% debuff vast genoeg hebben en tegen elites/bosses zorgt sparkflint voor de laatste EE stack.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rephlexer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:37:
[...]

EE houdt stacks bij per mob en per damage type.
Als sparkflint maar 1 mob raakt heb ik op die mob wel 5% extra damage maar op al de rest niet.
Dat veronderstel ik toch..
Ow sorry dacht dat het over die setbonus ging met meteors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Moet nog opzoek gaan naar een Mempo. * Steelt stiekem de TF van Vuurzee en rent ermee weg* :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:47:
Moet nog opzoek gaan naar een Mempo. * Steelt stiekem de TF van Vuurzee en rent ermee weg* :P
Tegenwoordig is de Mempo de poor man's Andy, die eindigen gewoon als soul
edit: http://eu.battle.net/d3/en/item/andariels-visage

[ Voor 14% gewijzigd door desjaak909 op 29-04-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:48:
[...]

Tegenwoordig is de Mempo de poor man's Andy
Ohh wat gaat er tegenwoordig in de mode als headpiece?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/38636169

gister eindelijk akkhan gloves gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:59
Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:49:
[...]

Andariel's Viesage, aangezien er elemental dmg op zit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:49:
[...]

Ik ben gewoon blij met mijn mempo hoor.. Ok, als ik immortal king helmet vind gaat hij er uit maar hey dat kan nog jaren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:47:
Eye of the Storm is wel leuk voor een lightning monk ;) Heb nog geen Andy's gehad in RoS :/
Waarschijnlijk als ik hem vind krijg ik er cold damage op ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Morrar schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:30:
Voor de HC mensen: de lag is weer terug en het is onspeelbaar. Terug naar SC voor je characters verliest...
Pfff ben ik net eens vroeg gedaan met werken vandaag, je zou denken dat ze na zoveel tijd toch al die kinderziektes overwonnen hebben. Niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Mesomelas schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:33:
[...]

Thanks! :)

Goede tip inderdaad om life regen naar %fire dmg te rerollen. De build van Rax heeft inderdaad wel wat van die van mij weg, leuke inspiratie, ik zal ook heat wave eens proberen.

Ik vind afstand doen van die rogar's wel lastig, 'Increase your life per second by up to 92% based on your missing life' icm met Life Regen en natuurlijk Life% en de vitality is nogal een grote boost voor m'n Toughness en survivability (in ieder geval gevoelsmatig).

Wat voor stats zou ik dan naar moeten kijken om rogar's te vervangen chc/chd/int/vit en de deuk in m'n toughness voor lief nemen?

Iemand anders nog tips?

http://eu.battle.net/d3/e...omelas-2516/hero/39376754
Mag ik heel voorizichtig deze nog een keer onder de aandacht brengen? Tips zijn nog steeds welkom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Mesomelas schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:08:
[...]

Mag ik heel voorizichtig deze nog een keer onder de aandacht brengen? Tips zijn nog steeds welkom. :+
Die Rogar's inderdaad vervangen, eigenlijk is alles al beter, liefst denk ik INT/CHC/CHD/VIT, gewoon de deuk in EHP nemen, en zo snel mogelijk proberen je lagere lvl items proberen te vervangen.

en probeer bij Kadala voor gloves en chest armor: Magefists en cindercoat

Kwa skills ben ik altijd wel fan van Dominance, wel zolang je snel genoeg bent en dat hij dus bijna constant up is

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 29-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
Mesomelas schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:08:
[...]

Probeer +fire dmg op je bracers te krijgen, verder heb je best wel een leuke set aan items. Je zou ook voor een magefist kunnen gaan, geeft ook een leuke dmg boost, maar dan zul je misschien een ander slot voor je 2e cain moeten zoeken (misschien boots, aangezien je toch teleport gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:05:
[...]

Eye of the Storm is wel leuk voor een lightning monk ;) Heb nog geen Andy's gehad in RoS :/
Waarschijnlijk als ik hem vind krijg ik er cold damage op ofzo :')
Hhmmmm benieuwd wat er weer gaat droppen voor mij! Blijkbaar als er iets dropt, dropt het gelijk goed. Duurt lang, maar is blijkbaar het wachten waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Morrar schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:30:
Pff balen, thanks voor het bericht iig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/3005682

Mensen met nog tips? T2 gaat heel makkelijk, en ik denk dat t3 ook wel makkelijk gaat. Maar heb het idee dat er nog makkelijk ruimte voor upgrades zijn. (buiten de sockets)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
mauro101 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:39:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/3005682

Mensen met nog tips? T2 gaat heel makkelijk, en ik denk dat t3 ook wel makkelijk gaat. Maar heb het idee dat er nog makkelijk ruimte voor upgrades zijn. (buiten de sockets)
Ik ben verder geen barb speler maar ik zou zeggen vooral head op je head dan att speed chc/elemental dmg
Shoulders en boots kunnen ook beter maar zijn niet heel slecht

Misschien een set plan die je kunt craften voor deze slots?

verder zou je kunnen kijken naar een rerol van je TF, misschien de dmg of de vit rerollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Is er eigenlijk een tegenhanger van Thundergod's Vigor maar dan met firedamage?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
Waywaith schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:52:
Is er eigenlijk een tegenhanger van Thundergod's Vigor maar dan met firedamage?
Zover ik weet niet, maar als hij er is wil ik hem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een tegenhanger voor Thundergods..... Witching Hour ;)
Zie Vydra z'n belt: http://eu.battle.net/d3/en/profile/vydra-2644/hero/17286318

Hebben fire chars eigenlijk niet genoeg.... BIS chest armor en BIS gloves... moet niet gekker worden...

[ Voor 67% gewijzigd door Vandread op 29-04-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:01:
[...]

Fire heeft al redelijk wat keus kwa gear: chest, gloves, amu, ring, 2x wapen en natuurlijk bracers
True, maar op een block fireexplosion ipv lightning lijkt me wel wat met 73% block en +50% firedmg ;)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Dat powerlevellen/exploiten met Miser's Will en Miner's Gold is echt belachelijk. Gisteren even m'n Wiz van 43 naar 70 gedaan. Duurde denk ik twee uurtjes. Miser's Will spawnt zelden maar Miner's Gold om de haverklap.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:58:
Of...voor mijn barb een Immortal Kings Tribal Binding, die ik NOG STEEDS niet gevonden heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Iemand nog ideeen over hoe ik mijn spec kan verbeteren heb MEGA veel gear in mijn stash liggen waaronder 3 x zuni set (ring, helm, Mojo) Magefists, Cindercoat, Andy helm met 20 % physical 700 int 6 % atack en 11 % life, En nog mega veel gear.

Ik wil graag naar de 4 set bonus van Zuni (met de ring -1 van setbonus) Maar wil hier niet de helm voor gebruiken aangezien dit de helm moet worden met 90% pet damige.

Ik ben nog opzoek naar deze helm en de T&T gloves.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUBUS-2382/hero/40660592

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:58:
Zie Vydra z'n belt: http://eu.battle.net/d3/en/profile/vydra-2644/hero/17286318
is die witching hour zo goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vidra schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:14:
[...]

Witching hour is briljant. Als je mainstat + 7% attackspeed + 50% crit damage kan krijgen, NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Zojuist Kadala eens lief aangekeken en een Cindercoat en een prima Chainingmail met kant en klaar 3 sockets van 'r gekregen. *O*

Enige jammere is dat de Cindercoat 2 sockets en all res heeft en dat vitality, op hardcore, volgens mij toch wel een must is. -O-

Afbeeldingslocatie: https://ufasfq.bn1301.livefilestore.com/y2pwAvtKQYkosdgTd20i-3SjNlzLzuDgeDphQY_3Z443hdfaktuy9LQl2SIC6vYIS_Ckrk2RM_opV9yD7zwppON2ccLcUsuxscfP5fPTipaHKw/cindercoat.png?psid=1

Afbeeldingslocatie: https://t1asfq.bn1.livefilestore.com/y2pMONWJksaYbep0bQEGTfCQakMvllz4WK_GJC1Q-1ZdfM3bi-q-kHmSt7aAuScpZX0lFZVFciEaWuldlngRXBYmqipJmmH0qcLYxwosyX2e2w/chainingmail.png?psid=1

En dit is wat ik nu gebruik:
Afbeeldingslocatie: https://vlasfq.bn1302.livefilestore.com/y2p1i6Mar5hHm5H1kKY7TpbHg14EdWZ17C_xjmkzhmvd8gk3-CH5X-7RYchPLAU_eYq9gBGFXxZktvl8b0tK2HRSRHGXeAe2tqBZUwOZTeUAbg/goldskin.png?psid=1

Wat is nu wijsheid Cindercoat rerollen van All Resistance naar Vitality of van 2 naar 3 sockets?
Of de Chainingmail gebruiken en hopen op een betere Cindercoat?

Alle feedback is weer van harte welkom. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:14:
[...]
Qua DPS komt er niet veel bovenuit volgens mij.
Natuurlijk zijn er nog wel wat leuk items met speciale procs of set items zoals, maar die halen puur die DPS boost niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
Mesomelas schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:59:
Zojuist Kadala eens lief aangekeken en een Cindercoat en een prima Chainingmail met kant en klaar 3 sockets van 'r gekregen. *O*

Enige jammere is dat de Cindercoat 2 sockets en all res heeft en dat vitality, op hardcore, volgens mij toch wel een must is. -O-

[afbeelding]

[afbeelding]

En dit is wat ik nu gebruik:
[afbeelding]

Wat is nu wijsheid Cindercoat rerollen van All Resistance naar Vitality of van 2 naar 3 sockets?
Of de Chainingmail gebruiken en hopen op een betere Cindercoat?

Alle feedback is weer van harte welkom. _/-\o_
Als je n de socket rerol en er een Vit gem in doet? 280 vit en 100 all res lijkt mij beter dan +-450 vit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
iemand nog ideen voor mijn gear? Ik heb het idee dat ik niet echt verder kan kwa damage. Is er ook zo iets als een overkill aan crit chance en crit damage?

http://eu.battle.net/d3/e...nkilla-2354/hero/38630407

Volgens mij kan ik alleen in t1 nog betere gear vinden of moet dat in normals ook lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Moet ik poorten open knallen zodat mensen request invite op mij kunnen doen in zo'n rift it forward community?
Als ik request op iemand is het binnen 1 seconde vol, als ik mensen wil uitnodigen kan niemand requesten.
Ik krijg dan whispers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:00:
[...]

Qua DPS komt er niet veel bovenuit volgens mij.
Natuurlijk zijn er nog wel wat leuk items met speciale procs of set items zoals, maar die halen puur die DPS boost niet :)
Het is wel zo, dat als je een lightning build hebt, en je hebt een Thundergods met 15% lightning damage en ook nog 15% op je main skill, dat je meer damage kan doen met die skill. Ik heb het nu met Frenzy, die tikt hard door als ik m'n T-gods gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PainkillA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:15:
iemand nog ideen voor mijn gear? Ik heb het idee dat ik niet echt verder kan kwa damage. Is er ook zo iets als een overkill aan crit chance en crit damage?

http://eu.battle.net/d3/e...nkilla-2354/hero/38630407

Volgens mij kan ik alleen in t1 nog betere gear vinden of moet dat in normals ook lukken?
Gewoon doorfarmen en zorgen dat je flink wat legs krijgt waarmee je jezelf kunt verbeteren. Je hebt bijna alleen nog maar rares en niet alle hebben max aantal affixes. Je chc is wel ok, maar je hebt nauwlijks chd, ias, elemental damage en skill damage. Als je meer met die stats vindt, dan ga je nog flink omhoog in damage.

Gemakkelijke winst kan je halen door chd te enchanten op je ring en gloves, ten koste van LoH. Maar die gloves ga je waarschijnlijk toch snel vervangen.

Overkill bestaat niet, maar hoe meer chc je erbij krijgt, des te minder elke volgende punt je oplevert. Maar daar hoef je je niet druk om te maken, omdat er een max op zit qua paragon punten en op items. In de buurt van de 100% kom je toch niet, dus stack gewoon zoveel je kunt als het niet ten koste van iets anders gaat. 50% is een mooi streven.

Qua niveau kan je het beste de difficulty pakken waar je nog redelijk snel doorheen gaat. Waar je elite packs in 10 à 20 seconden omlegt. Want hoe hoger het niveau waarop je speelt, des te groter de kans dat er legs droppen (vanaf T1).

[ Voor 31% gewijzigd door Deadsmell op 29-04-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Is het trouwens zo dat de fire skill % boost, dat daar het meeste van te halen is? ik ben heel vrolijk physical % aan het stacken, althans dat probeer ik :)

maar ik zie iedereen, (met name barbs) fire % stacken!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:22:
Is het trouwens zo dat de fire skill % boost, dat daar het meeste van te halen is? ik ben heel vrolijk physical % aan het stacken, althans dat probeer ik :)

Sommige legendary wapens geven een elemental skill bonus, bijv Doombringer (phys), Azurewrath (cold), Burning Axe... (fire). Daarmee kom je wel wat hoger dan met wat er op armor mogelijk is, maar voor de rest maakt het niet uit. Het is meer dat mensen een bepaalde elemental skill bonus stacken omdat er efficiëntere builds met die skills te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:21:
Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Moet ik poorten open knallen zodat mensen request invite op mij kunnen doen in zo'n rift it forward community?
Als ik request op iemand is het binnen 1 seconde vol, als ik mensen wil uitnodigen kan niemand requesten.
Ik krijg dan whispers.
Je moet zorgen dat je in een private game zit (niet public) en dan wanneer je bij de baas bent post je iets in Rift it Forward en zeg je wie een nieuwe Rift voor je opent (hoogste paragon ofzo... verzin maar iets.)
Dan zie je rechtsonder in je scherm een aantal berichtjes van 'Dinges requests a party invite' en dan klik je op het vinkje totdat je vol zit.

Andersom moet je gewoon snel zijn. Ikzelf ben er al bij heel wat ingekomen in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MicScott schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:33:
[...]

Je moet zorgen dat je in een private game zit (niet public) en dan wanneer je bij de baas bent post je iets in Rift it Forward en zeggen wie een nieuwe Rift voor je opent (hoogste paragon ofzo... verzin maar iets.)
Dan zie je rechtsonder in je scherm een aantal berichtjes van 'Dinges requests a party invite' en dan klik je op het vinkje totdat je vol zit.

Andersom moet je gewoon snel zijn. Ikzelf ben er al bij heel wat ingekomen in korte tijd.
Ik weet ook wel hoe het werkt, uiteraard open ik geen public games.
Toch werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

unfor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:34:
[...]

Ik weet ook wel hoe het werkt, uiteraard open ik geen public games.
Toch werkt het niet.
Misschien moet je dan even in je settings kijken of je daar iets kan vinden... Ik geloof niet dat je poorten in je router open moet zetten. (Ik dacht eerst dat je riftpoorten bedoelde :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauro101 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:22:

Fire barbs zijn qua damage het sterkst. Praktisch iedere fire-skillrune doet de hoogste damage. Dat is bij Frenzy zo (2,5% increased damage, stacks 5 times), Whirlwind (325% weapon damage ipv 275%) en Hammer of the Ancients (met smash rune 640% weapon damage). Dus als je hier extra damage op stacked doe je veel meer damage. Barbs met heel veel added physical damage zijn voornamelijk Rend-builds, denk ik. Althans, dat zou ik doen.
Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]