Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
lanerios schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:24:
En weer aan het zoeken naar een alt.. Wat is een leuke alt om op makkelijke modes (normal t/m expert) lekker door de game heen te knallen en snel te farmen?

Zit te twijfelen tussen

Witch Doc
Demon Hunter
Crusader
Voor snel farmen valt een crusader vrij snel af. WD kan ik niks over zeggen maar DH's kunnen op lage difficulty dankzij strafe + hot pursuit (wat WW + sprint voor barbs eerst was) verrot snel door lage difficulties rennen.

Ik kan dat zeker aanraden!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:26:
[...]

Voor snel farmen valt een crusader vrij snel af. WD kan ik niks over zeggen maar DH's kunnen op lage difficulty dankzij strafe + hot pursuit (wat WW + sprint voor barbs eerst was) verrot snel door lage difficulties rennen.

Ik kan dat zeker aanraden!
Inderdaad Demon Hunter bij far als het om snel gaat.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Met een DH zit je ook veel sneller op een hogere DPS heb ik het idee.

[ Voor 6% gewijzigd door NastyNick op 29-04-2014 09:30 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
ShadowBumble schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:27:
[...]

Toch vind ik Crusader wel fijn farmen (ook al mis ik nog steeds mijn favo wapen :| )
Vooral groepen mobs/elites gaan supersnel neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:27:
[...]

Tempest Rush monkies waren altijd sneller, als ik me niet vergis. Of werken die in de huidige versie niet lekker meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:33:
[...]

Tempest Rush monkies waren altijd sneller, als ik me niet vergis. Of werken die in de huidige versie niet lekker meer?
Die stond niet tussen het lijstje maar een Danetta DH met vault is zeker sneller, + in staat om bizarre DPS output te genereren.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Werkt wel, alleen het voordeel van de DH is dat hij ranged is. Hij hoeft dus niet heen en weer te lopen tussen groepen om ze neer te maaien maar kan er gewoon langs rennen terwijl alles op je scherm dood naast je neer valt. Dat heen en weer rennen vertraagt gigantisch.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ja en nee, ik heb zowel een tr monk (gearsetuo) als DH waar ik mee kan farmen op non torment.

DH is denk ik iets sneller, ivm de burst die je hebt om de mobkill te doen waar je voor gaat, met downtime afhankelijk van hoelang je bezig bent.

De tr monk is constante snelheid, maar iets minder burst op de single mob als je bezig bent.

DH is wel het makkelijkst omdat je daar geen specifieke gear voor nodig hebt, alleen wat dps en de juiste build, voor TR heb je ook veel spirit regen nodig op redelijke items om je dps niet te gimpen.

Beste optie voor snel is dus imho DH :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:11
ode aan: "Diablo 3 Hardcore Deaths compilation" op youtube :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Is Dashing strike niet sneller dan TR?

Hoeveel ik afsnij met dashes is echt niet normaal, trapjes lopen is voor andere classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
3xNix schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:40:
Is Dashing strike niet sneller dan TR?

Hoeveel ik afsnij met dashes is echt niet normaal, trapjes lopen is voor andere classes :)
Bij dashing strike heb je alleen maar max 1 dash per 6 sec. Ik denk dat TR alsnog sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister paar rare drop momenten gehad, eerst al 2 op rij tijdens questen en daarna in de Rifts in 3 chests op rij een leg. Daardoor eindelijk de colddmg wapen, voor mijn wiz :), en een ring die inmiddels bij de Barb om de vinger zit. Via mystic nog IAS erbij, maar wil natuurlijk die +dmg uiteindelijk aangezien dat meer dps geeft.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:01
Iemand nog tips voor mijn build? T1 en T2 gaan best aardig nu, maar kom toch nog wel eens in het nauw met sommige elites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
gustaveau schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:02:
Iemand nog tips voor mijn build? T1 en T2 gaan best aardig nu, maar kom toch nog wel eens in het nauw met sommige elites...
Je gear is best netjes... Genoeg cold damage, genoeg crit, genoeg toughness, gewoon niet in melee blijven staan is de enige tip ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:51

Grin

Ride si sapis.

Aantal zaken die mij opvallen aan je gear:
  • Stop een diamond en een amethist in je pants, anders heb je te weinig thoughness voor T3.
  • Naast +% elemental damage (in jouw geval cold) moet je ook denken aan +% skill damage, ik zie alleen black hole op je shoulders, dat is onvoldoende.
  • Je hebt een relatief hoge sheet DPS, nice, dus zorg zo snel mogelijk voor die +% skill damage, die gaan dan zeker bijdragen aan je in-game damage output.
  • Boots en belt, zo snel mogelijk vervangen, zeker niet je sterkste items.
  • CHC is netjes, houden zo, niet veel meer aan doen.
  • CHD is netjes, houden zo, niet veel meer aan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door Grin op 29-04-2014 10:42 . Reden: T2-3 veranderd naar T3 @ punt 1 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
waar heb je die winter flurry vandaan? _/-\o_ zie dat kadala nog meer shards krijgt van me

[ Voor 7% gewijzigd door oostland33 op 29-04-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

Ik zit de laatste tijd wat vast. Heb moeite upgrades te vinden :(
En het is alsof de hoeveelheid legendaries nog maar 10% is van normaal.

Ik doe overigens vaak T2 met 2 vrienden, maar we willen toch eens wat hoger proberen.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:21:
[...]

Aantal zaken die mij opvallen aan je gear:
  • Stop een diamond en een amethist in je pants, anders heb je te weinig thoughness voor T2-3.
  • Naast +% elemental damage (in jouw geval cold) moet je ook denken aan +% skill damage, ik zie alleen black hole op je shoulders, dat is onvoldoende.
  • Je hebt een relatief hoge sheet DPS, nice, dus zorg zo snel mogelijk voor die +% skill damage, die gaan dan zeker bijdragen aan je in-game damage output.
  • Boots en belt, zo snel mogelijk vervangen, zeker niet je sterkste items.
  • CHC is netjes, houden zo, niet veel meer aan doen.
  • CHD is netjes, houden zo, niet veel meer aan doen.
Bijna mee eens, alleen eerste punt niet. Voor T2/3 voor een wizz is dat niet nodig. Bovendien geeft + int sowieso al behoorlijk veel allres mee.

Gems upgraden lijkt me wel een goeie stap. Valt nog 5x120 int mee te winnen. En de passieve Galvanising ward begrijp ik echt niet. Vervang dat door Cold Blooded/Audacity of als je je echt te squishy voelt voor Dominance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:08:
[...]

Leuk build inderdaad, je zou nog wave of force/heat wave kunnen proberen die doet ook wel veel fire dmg. En je zou je life regen van je bracers naar %fire dmg kunnen rerollen. Ik zou ook proberen wat meer dmg uit je ring te halen, die rogar's doet echt niks kwa dps

iemand waar ik veel mee speel speelt ook met zo'n fire build, misschien kan je hier nog wat inspiratie uithalen: http://eu.battle.net/d3/en/profile/raxael-2645/hero/40852002
Thanks! :)

Goede tip inderdaad om life regen naar %fire dmg te rerollen. De build van Rax heeft inderdaad wel wat van die van mij weg, leuke inspiratie, ik zal ook heat wave eens proberen.

Ik vind afstand doen van die rogar's wel lastig, 'Increase your life per second by up to 92% based on your missing life' icm met Life Regen en natuurlijk Life% en de vitality is nogal een grote boost voor m'n Toughness en survivability (in ieder geval gevoelsmatig).

Wat voor stats zou ik dan naar moeten kijken om rogar's te vervangen chc/chd/int/vit en de deuk in m'n toughness voor lief nemen?

Iemand anders nog tips?

http://eu.battle.net/d3/e...omelas-2516/hero/39376754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:30:
[...]

Bijna mee eens, alleen eerste punt niet. Voor T2/3 voor een wizz is dat niet nodig. Bovendien geeft + int sowieso al behoorlijk veel allres mee.

Gems upgraden lijkt me wel een goeie stap. Valt nog 5x120 int mee te winnen. En de passieve Galvanising ward begrijp ik echt niet. Vervang dat door Cold Blooded/Audacity of als je je echt te squishy voelt voor Dominance
Voor T2 is het inderdaad discutabel maar voor T3 vind ik zijn thoughness wel degelijk te laag. Voor T3 is +7300 int niet royaal, ik zou dan zeker wat doen aan all res (diamond), zijn life vind ik icm een dergelijk res all ietwat aan de lage kant. Maar hé, het is persoonlijk/mijn kijk op de zaak ;)

Gems upgraden heb je zeker een punt, daar kan zeker wat gold aan worden besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik merk dat ik toch nog wel squishy ben op T2 met mijn WD, iemand suggesties?

[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 29-04-2014 10:39 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Vroeger veel Titan Quest gespeeld en nu met Diablo 3, eindelijk weer eens spel waar ik me lekker in kan uitleven.
Speel nu al een tijdje Diablo 3, als ik tijd over heb en computer tijd krijg van mijn kinderen.......
Ook veel online zitten spelen, maar zeker de laatste tijd, veel ego's en einzalgangers.
Vaak totaal geen teamspirit wat ik zelf niet leuk spelen vind.
Dus gisteren eindelijk mezelf aangemeld bij een clan, ArcINC clan, wat een verademing,
Eindelijk weer eens leuk kunnen spelen met gasten die mekaar willen helpen etc.
Speel met Crusader, toughness zit wel goed en kan ook behoorlijk klappen ontvangen, damage mag wel wat meer, maar vind hem gewoon fun om te spelen.
Tips zijn altijd welkom.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
oostland33 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:22:
[...]

waar heb je die winter flurry vandaan? _/-\o_ zie dat kadala nog meer shards krijgt van me
Kadala was zo aardig om mij die te schenken! Ik had erg veel geluk 1 avond, 250 shards uitgegeven en 2 legendary sources gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Iemand nog tips? Ik ben opzich wel tevreden met mijn build maar heb toch het gevoel dat ik vergeleken met de andere in mijn party (monk / dh) waarmee ik samen speel te weinig damage doe..

http://www.diabloprogress.com/hero/bapawe-2904/Bapawe/75079
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bapawe-2904/hero/75079

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Trivian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:53:
Iemand nog tips? Ik ben opzich wel tevreden met mijn build maar heb toch het gevoel dat ik vergeleken met de andere in mijn party (monk / dh) waarmee ik samen speel te weinig damage doe..

http://www.diabloprogress.com/hero/bapawe-2904/Bapawe/75079
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bapawe-2904/hero/75079
Uitstekende mage, zie amper verbeterpunten.
Werk aan je arcane power, 100 is te weinig en je hebt geen APoC.
Dan ben je snel door je resource en sta je te klooien met een primairy skill die amper DPS doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Iemand nog tips voor mijn mage? Ik weet dat hij niet optimaal is, maar is de opbouw/skillset/verdeling goed? Ik doe momenteel T2 rifts solo en in party en dat gaat op zich prima, maar hoger is lastig.

Tarzan#2338

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:48
Grin schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:58:
[...]

Uitstekende mage, zie amper verbeterpunten.
Werk aan je arcane power, 100 is te weinig en je hebt geen APoC.
Dan ben je snel door je resource en sta je te klooien met een primairy skill die amper DPS doet.
Wat wel jammer is, is dat je de unieke specials vanj e legendary items niet benut (Geen slow time en geen ray of frost). Verder heb je alleen +skill damage voor je arcane orb,

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
_Peter2_ schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:
[...]

Wat wel jammer is, is dat je de unieke specials vanj e legendary items niet benut (Geen slow time en geen ray of frost). Verder heb je alleen +skill damage voor je arcane orb,
Aangezien ik alleen spectral blades gebruik en af en toe mijn arcane orbs moet refreshen heb ik niet zoveel arcane power nodig.
De ray of frost heb ik geprobeerd maar dat was niks, de slow time heb ik gisteren nog uitgeprobeerd en was al wat beter aangezien je dan 10% meer AS of dmg kan krijgen afhankelijk van de run. Maar dan zou ik Archon moeten inleveren en aangezien die skill echt damage doet en gebruik bij elite packs ruil ik die liever niet in. Ik gebruik eigenlijk alleen maar de unique special van mijn amulet, die trouwens wel lekker werkt :)

Ik moet zoiezo nog mijn gems upgraden en ik zou mijn shoulders kunnen vervangen en voor mijn boots en chest een andere set kunnen craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
_Peter2_ schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:
[...]

Ray of Frost is sowieso een underpowered spell. Zelfs met de pierce ability. I had hem ook en ben toch overgestapt op frozen orb.
Nuttige unique's voor de mage zijn imo de moonlight ward (melee build) en de mirrorball (extra magic missle)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Tarz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:
Iemand nog tips voor mijn mage? Ik weet dat hij niet optimaal is, maar is de opbouw/skillset/verdeling goed? Ik doe momenteel T2 rifts solo en in party en dat gaat op zich prima, maar hoger is lastig.

Tarzan#2338
Aantal zaken die mij opvallen aan je gear/skills:
  • Thoughness is prima voor jouw speelniveau.
  • Jouw +% skill damage is ook al aardig op orde, mooie focus op RoF i.c.m. je source.
  • Cold damage is nog aan de lage kant, zorg dat deze +% elemental damage op nog één item komt (amulet, wapen, etc.)
  • CHC is een punt van aandacht, dat moet hoger, zeker +10% ophogen.
  • CHD is echt te laag, moet sterk verbeteren wanneer je hogere T wilt spelen.
  • Glass Cannon? Probeer eens een andere skill, dit vind ik een bijzondere keus gezien je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:14:
[...]

Ray of Frost is sowieso een underpowered spell. Zelfs met de pierce ability. I had hem ook en ben toch overgestapt op frozen orb.
Nuttige unique's voor de mage zijn imo de moonlight ward (melee build) en de mirrorball (extra magic missle)
Moonlight Ward is echt heerlijk. Die special doet een mooie hoeveelheid dps en je kunt er dikke elemental damage op krijgen. Heb zelf een trifecta met 24% arcane. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
RocketKoen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:14:
[...]

Ik zoek idd nog een mirrorball voor mijn fire build, op dit moment heb ik er al 1 maar die geeft maar 1 extra missile...
Op mijn lijstje staan uiteraard ook nog de SoJ en de RoRG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:39:
Je gems vervangen met betere.

Je Toughness is verder wel redelijk in orde. Je hebt niet veel minder dan ik (en ik zit op 6M ingame paperdoll).

Anders ligt het meer in je build/speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:39:
Sneller wapen? Petsbuild begint echt lekker te werken vanaf ~2.0
Hoe hoger je attackspeed, hoe meer beestjes... :)

Ook de "Aughild's" set werkt perfect!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren PL 300 gehaald :D
Verder zelfs met 4 monks gelopen op t2, was wel iets te makkelijk en ik werd gek van Diabolic die we maar op sleeptouw genomen hadden want hij vond wel goede items ;)
Congrats met de Thousand storms pants.... die nog verduveld goed rollde ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:26:
[...]

Je gems vervangen met betere.

Je Toughness is verder wel redelijk in orde. Je hebt niet veel minder dan ik (en ik zit op 6M ingame paperdoll).

Anders ligt het meer in je build/speelstijl.
Even sparen voor gems :D

Hm, misschien moet ik me aanpassen aan 2/3m, niet meer tijdens het fietsen of tijdens tv kijken. _O-
En mijn build even checken. Ik wil eigenlijk Soul harvest en Massconfusion lozen, maar mass confusion heb ik nodig voor mijn leg amu. :P
Apsie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:28:
[...]

En mijn wapen mag idd wel een upgrade gebruiken maar die moet ik nog vinden. ;(

[ Voor 31% gewijzigd door hexta op 29-04-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:29:
Verder zelfs met 4 monks gelopen op t2, was wel iets te makkelijk en ik werd gek van Diabolic die we maar op sleeptouw genomen hadden want hij vond wel goede items ;)
Gratz met de 300! Ik ben dit weekend zelf ook door de 300 heen gegaan. _/-\o_

Wat betreft drops, tja. Soms heb je geluk en soms heb je pech. Het enige wat ik nu echt wil is het volgende:

- Danetta's Spite
- Natalya's Sight

En in mindere mate:
- Betere cindercoat
- Betere RoRG

Als ik dat heb ben is mijn build zo goed als compleet en ben ik dik tevreden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Apsie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:28:
[...]

Oh, dat wapen dat jij hebt heb ik trouwens ook, Alleen dan wat lagere stats, misschien maar weer even switchen, kijken hoe dat loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Kom ik aan met m'n 1.88 AS -_- :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:30:
[...]

Bedankt voor de tips!

Gems upgraden staat al een tijdje op mijn lijstje, echter ik breng mijn gold nog te vaak naar de enchanter om stats te re-rollen...
Galvanising ward gebruik ik sinds RoS en het werkt wel redelijk, echter vooral op single player. Nu speel ik meer multi en dan is cold blooded inderdaad beter voor de DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:41:
[...]

Ik zit ook op 1.88 hoor. Werkt prima.
Werkt inderdaad, het duurt alleen wat langer voordat je op volle oorlogsterkte bent :)
Meer snelheid is alleen maar prettiger....

Je zou bijv. deze kunnen craften:
http://eu.battle.net/d3/e...h/recipe/bloodmagic-blade

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:38:
[...]

Oh, dat wapen dat jij hebt heb ik trouwens ook, Alleen dan wat lagere stats, misschien maar weer even switchen, kijken hoe dat loopt.
Een thing of the deep helpt ook echt veel. De cooldown gaat als een tiet omlaag zodra je wat killed en dan kan je weer spirit walk doen. Ik sta echt vaak in spirit walk gewoon stil en vampire bats te casten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:
[...]

Werkt inderdaad, het duurt alleen wat langer voordat je op volle oorlogsterkte bent :)

Ik kan een betere amu gebruiken met IAS, maar denk niet dat ik mijn TF ga opgeven voor een breakpoint.

Heb wel de recipe overigens, dus kan hem wel eens maken op zich voor de funzies.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Wooldoor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:
[...]

Een thing of the deep helpt ook echt veel. De cooldown gaat als een tiet omlaag zodra je wat killed en dan kan je weer spirit walk doen. Ik sta echt vaak in spirit walk gewoon stil en vampire bats te casten.
QFT

Is ook lekker voor je Garg :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:46:
[...]

Ik kan een betere amu gebruiken met IAS, maar denk niet dat ik mijn TF ga opgeven voor een breakpoint.

Heb wel de recipe overigens, dus kan hem wel eens maken op zich voor de funzies.
Ik ben ook wel gehecht aan m'n TF :)

Zal die blade vanavond eens maken. Just for kicks

[ Voor 7% gewijzigd door markklok op 29-04-2014 11:48 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:41:
[...]

Ik zit ook op 1.88 hoor. Werkt prima.
kan je dat ergens online zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
markklok schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:47:
[...]

Ik ben ook wel gehecht aan m'n TF :)

Zal die blade vanavond eens maken. Just for kicks
Doet het nog een beetje damage de passive van een TF bij een WD zonder lightning damage?
Ik zou de extra physicall damage van mijn doombringer wel missen voor de pets.
Sowieso zijn het tussen wapens totdat SMK dropped :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Apsie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:
[...]

" Blood oozes from you" lijkt niets te doen, dat is wel jammer. en de dmg van mijn gecrafte bloodmagicblade was zo ontzettend laag dat hij waardeloos was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:49:
[...]

kan je dat ergens online zien?
Volgens mij niet. Staat in je Details in je paperdoll.
Wooldoor schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:50:
[...]

Doet het nog een beetje damage de passive van een TF bij een WD zonder lightning damage?
Ik zou de extra physicall damage van mijn doombringer wel missen voor de pets.
Sowieso zijn het tussen wapens totdat SMK dropped :P
Tis beetje lastig te zien, maar volgens mij crit ie voor 4-5M bij mij. En lekkere is dat ie ook van de Pyrogeist hits procs, zonder dat je iets hoeft te doen :+

Maar zit wel op 1.8M dps (zonder elemental/skill/gruesome feast). Who needs elemental :+

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeli, goed bezig! :)
Heb zelf de afgelopen dagen niet gespeeld, maar ik hoop morgen de 300 aan te tikken. Gaat vast wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Ik verwelkom mijn PL100 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Waywaith op 29-04-2014 11:55 ]

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tygaeres
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:57
Ik ben zelf nog druk bezig met het doorvoeren van upgrades. Zou het liefst ooit een goede fire build / archon build / Tal rasha's 4 set meteor build realiseren, maar dat is volledig afhankelijk van betere items. Momenteel ga ik lekker efficient met Arcane / disintegrate. Mijn Int is lekker hoog, volgens mij lackt mijn dmg vooral door gebrek aan CHC / CHD. Maar again, hiervoor heb ik betere drops nodig.

Jullie nog pointers? :)

http://eu.battle.net/d3/e...gaeres-2110/hero/38028893

Mutua Fides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:53:
[...]

Volgens mij niet. Staat in je Details in je paperdoll.

[...]

Tis beetje lastig te zien, maar volgens mij crit ie voor 4-5M bij mij. En lekkere is dat ie ook van de Pyrogeist hits procs, zonder dat je iets hoeft te doen :+

Maar zit wel op 1.8M dps (zonder elemental/skill/gruesome feast). Who needs elemental :+
helaas.
Tevens zit je wel een miljoen thoughness boven me he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:48
Waar zou ik op mijn mage het best mijn bloodshard in kunnen investeren?

Zelf denk ik belt, helm of source.

Wat denken jullie?

Verder wil ik eens kijken of het een goed idee is om Blur te vervangen door Arcane dynamo

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Solictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:38:
RIP.

Frozen en arcane op zo'n kleine area is niet fijn.

[afbeelding]
Gecondoleerd, ik heb m'n HC Wiz op lvl68 verloren in een gelijkaardige spot. Al lag dat eerder aan een over-enthousiaste clangenoot die de halve map had gepulled. Aracane + permafrozen = GG :)

Veel succes met het levellen/oppikken van een andere char!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:56

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb momenteel een tal rasha build (zie signature) maar ik wil uiteindelijk een lightning build. Ik zou zelf nog graag een moonlight ward hebben voor de arcane trigger van tal rasha en een belt zodat ik met Ring of royal grandeur alleen helmet torso en belt nodig heb voor 4 set stats. Dan amulet moonlight en off hand triumvirate of mirrorball. Je 4 slot items raad ik je aan te kiezen diegene die je niet actief hoeft te spammen voor een tal rasha trigger. Nu ice armor (cold) laatste rune doet dat, magic weapon electrify (lightning) doet dat en spark flint doet dat (fire). Op die manier moet je alleen arcane nog regelen en het leuke is dat als je in archon mode gaat je nog steeds alle 4 de meteooren triggered.

Fireboots triggert hem trouwens ook, en ik weet eigenlijk niet van een cold of lightning item dat uit zichzelf triggerd zonder dat je eerst een cold/lightning spel moet doen zoals moonlight ward en fireboots.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryan1981 op 29-04-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollyWhopper
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-02-2024
Sfinx- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:02:
[...]

Gecondoleerd, ik heb m'n HC Wiz op lvl68 verloren in een gelijkaardige spot. Al lag dat eerder aan een over-enthousiaste clangenoot die de halve map had gepulled. Aracane + permafrozen = GG :)

Veel succes met het levellen/oppikken van een andere char!
Ik heb Blackhole op mn wizz erbij dat heeft me echt al zovaak gered op hardcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Julllie gebruiken unstable anomoly ook dan hopelijk want die heeft mij al eens gered. Bij m'n monk ook de passive daarvan maar toegevoegd.

[ Voor 8% gewijzigd door NastyNick op 29-04-2014 12:14 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:59:
[...]

helaas.
Tevens zit je wel een miljoen thoughness boven me he :P
Dat zou niet zoveel uit moeten maken eerlijk gezegd. Je zou als Pet Doctor niet zoveel geraakt hoeven te worden, aangezien je fetishes het merendeel van het werk op zich nemen. En voor die keren dat je wel geraakt wordt heb je altijd even je Garg of Spirit Walk. (Of je nuket gewoon alles neer met Firebats)

Daarom denk ik dat het ook heel erg in de speelstijl kan liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
NastyNickNL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:12:
Julllie gebruiken unstable anomoly ook dan hopelijk want die heeft mij al eens gered. Bij m'n monk ook de passive daarvan maar toegevoegd.
Ik neem aan dat je de passive Near Death Experience bedoeld met je Monk? Deze werkt blijkbaar niet in alle gevallen even goed, heb daardoor afgelopen zaterdag mijn level 59 Monk verloren. Mijn eerste HC ooit ;w

Kreeg Fatal Damage en gewoon direct dood, de skill activeerde niet dus dat zoog enorm!! Na wat nazoeken blijft het of een bug te zijn wat meerdere mensen meemaken of schijn je overkill damage te hebben gehad dus dat je zoveel damage kreeg dat je na reviven direct weer dood ging.

Ik werd geraakt door een Arcance Beam maar die leverde naar mijn optiek niet genoeg damage om in één seconde zowel mijn normale health als de 35% van mijn health weg te halen, ik zag ook het icoontje niet verschijnen dat de passive geactiveerd was.

Zou dus oppassen met de passive Near Death Experience want het levert sowieso geen immuniteit op na een revive dus het is best riskant terugkomen met 35% health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollyWhopper
achja gelukkig ben je zo weer naar 50 geboost als je een lvl 70 buddy hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NDE gewoon op SC proberen, werkt best goed, tijdje mee rondgelopen.
Maar als je eenmaal in grotegrote shit staat dan ben je vaak toch de sjaak, echter kan het net die vertraging geven voor het moment waarop jij een potion kan poppen.
Het is zeker geen skill waarmee je DOOR kan gaan (behalve op SC dan, want je healing is meer etc :P)
Je weet dat de hoeveelheid XP die je nodig gaat hebben ernstig toeneemt naar mate je PL level hoger word he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:33:
NDE gewoon op SC proberen, werkt best goed, tijdje mee rondgelopen.
Maar als je eenmaal in grotegrote shit staat dan ben je vaak toch de sjaak, echter kan het net die vertraging geven voor het moment waarop jij een potion kan poppen.
Het is zeker geen skill waarmee je DOOR kan gaan (behalve op SC dan, want je healing is meer etc :P)
Had hem meer ingesteld zodat als ik terugkwam met 35% dat ik snel weg kon dodgen voor de damagen aangezien ik die skill aanhad.

Maargoed het is niet anders, gelukkig nog wel een lvl 70 Monk op SC mocht ik verder willen met m'n Monk.

Heb nu een Wizard op HC aangemaakt, kijken of dat beter gaat :-P.
PollyWhopper schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:33:
achja gelukkig ben je zo weer naar 50 geboost als je een lvl 70 buddy hebt :)
Heeft iemand nog tips om snel te boosten met een HC character? Is Adventure Mode, Rifts of juist Campaign het snelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Zal ik mijn solo / tanky barbarian hier eens delen? Applebeignet

De profile cijfers kloppen niet, de actieve set bonusen dankzij ring of royal grandeur worden niet doorgerekend. Deze zorgt o.a. voor 25% elite damage - taken en + dealt.

Extra rage via Animosity en Superstition voor HoA crit en meer Bloodlust healing.

De Skull of Resonance helm is beter dan hij lijkt. De chance om Charmed te worden lijkt dicht in de buurt van 50% te liggen De duration is gelijk aan de shout duration (15s), maar korter op elites. Charmed monsters vallen andere monsters aan, en worden aangevallen door non-charmed monsters. Zo is het tegelijkertijd effectief een damage multiplier en een mitigator.

To do naarmate er meer geld en souls binnenkomen:
- overal betere gems in
- chc rollen op de ringen
- res all rollen op de belt
- cain's set vervangen voor iets met nuttigere set bonuses
- shoulders vervangen zodat ik niet aan Revenge vast zit

verder nog (niet rng-afhankelijke) suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Negative schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:36:
[...]

Heeft iemand nog tips om snel te boosten met een HC character? Is Adventure Mode, Rifts of juist Campaign het snelste?
Wat ik meestal doe als ik iemand boost, pak ik act 1 tot en met de blacksmith's wife... Daarna quest reset en repeat.. Hier krijg je niet veel vreemde dingen, ik weet inmiddels wat waar gaat gebeuren. En gaat redelijk vlot. Zo heb ik gisteren iemand van 1 naar 40 geholpen in een 20 min.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Waaaaaaat hahaha :D Nou zulke goede items...ik vond er maar 1 de pants :P En het was Scales of Dancing Serpent :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
[b][message=42154661,noline]

Vriendjes uitnodigen en rumford quest T6. Die stuk of 30 keer doen en je bent 60. Dan zorgen dat 1 van die vriendjes je q8 geeft op normal diff. Vervolgens die quest onafhankelijk gaan zoeken van elkaar (is merchant voor spider cave). Lvl 70 in een uurtje gok ik :o

Ik heb hier nog niet eerder gepost, wordt er een beetje HC gespeeld verder?

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...ieBaas-2224/hero/41362088

Dmg / vit klopt niet met royal grandeur. Zit nu op 960k dps met battle rage en ong 17m tough met war cry. Mijn doel is nog de immortal king helmet vinden, betere grandeur en ook die hellfire ring lijkt me wel wat. Doen nu ubers op T2. Ook leuk, maar gaan eigenlijk nog te snel dood die ubers.

Edit: Oja, mijn shoulders sucken, dus die wil ik ook nog wel vervangen. Gems kunnen ook nog wel upgrade gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanNL op 29-04-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:28:
[...]

Dat zou niet zoveel uit moeten maken eerlijk gezegd. Je zou als Pet Doctor niet zoveel geraakt hoeven te worden, aangezien je fetishes het merendeel van het werk op zich nemen. En voor die keren dat je wel geraakt wordt heb je altijd even je Garg of Spirit Walk. (Of je nuket gewoon alles neer met Firebats)

Daarom denk ik dat het ook heel erg in de speelstijl kan liggen.
Midden in de mobs springen en daar vampirebats spammen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:46
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:03:
[...]

Midden in de mobs springen en daar vampirebats spammen. ;(
Dat is meestal ook mijn tactiek, gewoon met SW de mobs inrennen, even snel kijken of het geen freezers zijn, en dan is SW meestal wel weer up mocht het nodig zijn voor molton bommen ofzoiets

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollyWhopper
Negative schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:36:

Heb nu een Wizard op HC aangemaakt, kijken of dat beter gaat :-P.

[...]

start adventure game op torment 6 en laat iemand van lvl 70 joinen
3000%xp en 3000% gold ofzo

zit je met half uurtje op 45 als je een item met level reduction heb kan je zelf doorgaan op torment 1 of 2 anders de lvl 70 nog wat laten boosten. LET OP dodge die shit wat je bent dood met 2 hits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:07:
[...]

Dat is meestal ook mijn tactiek, gewoon met SW de mobs inrennen, even snel kijken of het geen freezers zijn, en dan is SW meestal wel weer up mocht het nodig zijn voor molton bommen ofzoiets
Dat werkt bij mij prima tot T2 ofzo (T1 is praktisch normal nu), maar vanaf T3 moet ik toch wel iets meer op gaan letten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 29-04-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Pierce the Veil werkt ook voor pets he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bosmonster schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:15:
[...]

Dat werkt bij mij prima tot T2 ofzo (T1 is praktisch normal nu), maar vanaf T3 moet ik toch wel iets meer op gaan letten :P
Zelfs op T3 gaat dat bij mij nog wel redelijk goed, maar heb ook iets meer toughness aangezien het HC is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:48:
[...]
Waaaaaaat hahaha :D Nou zulke goede items...ik vond er maar 1 de pants :P En het was Scales of Dancing Serpent :P
En een Leorics Signet daarna ;) de set is "Rainment of a Thousand Storms" en de namen van die pieces zijn nogal random, dus vandaar Thousand Storms pants.
Hoop er snel iets van te vinden, want heb de chest, echter alleen de chest is het niet direct waard, is namelijk de foute res....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

BastiaanNL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:57:
[...]

Profiel: http://eu.battle.net/d3/e...ieBaas-2224/hero/41362088
Netjes hoor, 740K + damage op HC.. de mijne zit nu op 640K unbuffed.
Wat is je minimale resistance en welke Torment speel jij?

Let maar niet op mijn schouders, dat is even om kosten te besparen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ruigerock op 29-04-2014 13:41 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
BastiaanNL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:57:
[...]

Wordt wel redelijk HC gespeeld hier, maar iedereen zit volgens mij redelijk gefragmenteerd in clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:20:
[...]

En een Leorics Signet daarna ;) de set is "Rainment of a Thousand Storms" en de namen van die pieces zijn nogal random, dus vandaar Thousand Storms pants.
Hoop er snel iets van te vinden, want heb de chest, echter alleen de chest is het niet direct waard, is namelijk de foute res....
Ahaaaaa oke vandaar die naam.Nou misschien met mij mee runnen. Ik blijk redelijk vaak set pieces te krijgen, soms behoorlijke crap waar ik niks aan heb. Maar misschien vind jij de pants en ik de gloves of shoulders ofzo als we samen runnen :P

Helaas ben ik me nog steeds suf aan het duimen voor een TF en SoH die wilt maar niet komen bij mij.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWbZEiL.png

Beetje jammer dat ie dropte toen ik ff op m'n Crusader zat ;(
Aan de andere kant alsnog een dikke upgrade voor m'n fetish-WD die nog met z'n oude Mempo rond liep. En als ie wel voor m'n WD was gedropt waren de rolls ongetwijfeld kut geweest, zo is RNGezus dan weer wel :P

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 08:11
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:37:
[...]

Wordt wel redelijk HC gespeeld hier, maar iedereen zit volgens mij redelijk gefragmenteerd in clans
Gewoon SG joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bernd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:38:
[afbeelding]

Beetje jammer dat ie dropte toen ik ff op m'n Crusader zat ;(
Aan de andere kant alsnog een dikke upgrade voor m'n fetish-WD die nog met z'n oude Mempo rond liep. En als ie wel voor m'n WD was gedropt waren de rolls ongetwijfeld kut geweest, zo is RNGezus dan weer wel :P
uhm, hij heeft toch int?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:39:
[...]

uhm, hij heeft toch int?
Ja, maar 2x zo weinig als op lvl70 ;)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bernd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:41:
[...]

Ja, maar 2x zo weinig als op lvl70 ;)
oh wacht, ik zit weer niet na te denken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
hahaha, gewoon blijven proberen inderdaad, misschien gaat het ooit nog gebeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
desjaak909 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:45:
[...]

hahaha, gewoon blijven proberen inderdaad, misschien gaat het ooit nog gebeuren O-)
Haha de puzzelstukjes vallen steeds meer in elkaar, hopelijk duurt het niet lang voordat alle actieve posters hier in het forum in dezelfde clan zitten.
Maakt het toch allemaal net wat leuker, naar mijn idee _/-\o_

:> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:46:
[...]

Haha de puzzelstukjes vallen steeds meer in elkaar, hopelijk duurt het niet lang voordat alle actieve posters hier in het forum in dezelfde clan zitten.

Je kunt gewoon GoT joinen hoor :)

Maar een alliance addon zou handig zijn, voor max 10 guilds ofzo. Net als Guildwars1.

@hieronder
PollyWhopper schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:48:
als men nou eerst begint met de IRC gebruiken http://irc.tweakers.net/diablo3 dan word het al makkelijker
IRC is niet te zien ingame, daar voor zou je de Tweakers community kunnen joinen.

[ Voor 35% gewijzigd door pstalman op 29-04-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollyWhopper
als men nou eerst begint met de IRC gebruiken http://irc.tweakers.net/diablo3 dan word het al makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
pstalman schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:47:
[...]

Je kunt gewoon GoT joinen hoor :)

Maar een alliance addon zou handig zijn, voor max 10 guilds ofzo. Net als Guildwars1.
De GoT community zat gisteren toen ik probeerde te joinen op zijn maximum van 150 members.
Ik zou wel willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:48:
[...]

De GoT community zat gisteren toen ik probeerde te joinen op zijn maximum van 150 members.
Ik zou wel willen :P
Dat is de clan. Community kan veel meer gebruikers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
hexta schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:17:
Pierce the Veil werkt ook voor pets he?
Tuurlijk, waarom niet. All of your damage => pets damage is gebaseerd op je totale damage (inclusief CHD sinds laatste patch). Enkel elemental damage moet je opletten en is het afhankelijk van je rune(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:50:
[...]

Dat is de clan. Community kan veel meer gebruikers aan.
En daarnaast zitten de meeste actieve Tweakers bij ons (denk ik).

<SG> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:51:
[...]

Ik weet niet hoor... Maar de GoT clan is zeer actief, ik speel al weken enkel met clangenoten en zit nooit lang om een volle groep verlegen. Gaat hartstikke goed dus. Staat natuurlijk iedereen alsnog vrij om SG te joinen ;)

Trouwens speel ik wel enkel SC. Te lui om te lvlen op HC vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
[...]

In het begin van D3 heb ik bijna alle tweakers toegevoegd, en volgens mij zit 60% + ervan toch echt in GoT :D
En ik zit niet in GoT btw :D, GotHC ftw :P

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 29-04-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

De zieltjes gaan hier weer hard over de toonbank :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Protax schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:46:
[...]

Ik vind het inderdaad wel irritant dat ik de clanchat van SG niet kan zien. De laatste tijd speel ik vaak met SG mensen en zit ook op jullie TS, maar omdat ik niet uit de Gouden Pretcilinder wil kan ik niet zien wat mensen vinden!. :P

Op ts:
"Oh da's een mooie!"
"Ik zou misschien de vitality rerollen."

Ik: Welk item? Waar?

Of:
"Iemand nog een plekje vrij?"
"Ja ik, hoe heet je?"
"Blaat."
"Ik zie je niet in de clan???"

Doh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Weet het wel zeker! Maar er mogen nog wel een paar meer bij. Retlaw, Stingray, desjaak, Grin, dat clubje van de ArchInc clan oid. :P

Wordt er tegenwoordig veel hc gespeeld in onze clan? Toen ik net joinde deed ik bijna alleen hc, maar zag zelden games in de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:19
Zit sinds een week bij de GoTHC club en dat bevalt prima. Leuke aardige gasten! :D

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Deadsmell schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:54:
[...]

Weet het wel zeker! Maar er mogen nog wel een paar meer bij. Retlaw, Stingray, desjaak, Grin, dat clubje van de ArchInc clan oid. :P

Wordt er tegenwoordig veel hc gespeeld in onze clan? Toen ik net joinde deed ik bijna alleen hc, maar zag zelden games in de clan.
Is HC en SC niet gescheiden? Dat dacht ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murphsy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:56:
[...]

Is wel gescheiden, maar dat staat los van de clans en communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:19
murphsy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:56:
[...]

Bij GoT wel afaik. Zit zelf nl in de GoTHC :9

PSN: Brwmaster

Pagina: 1 ... 12 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]