Publics
daar ga ik ook weer eens kijken, lekker nooben 
**On me, chest** *poef iedereen dood*
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja hoor, kom bijna nooit in zo'n game. Hooguit een keer 1 persoon die afk is die word dan vaak gekickt.Grimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:20:
Gamen in publics, kan dat?!
Ik heb het af en toe geprobeerd en ik kom standaard in een groep waar iedereen in town staat te nixen.. Vervolgens vraag ik: gaan we nog wat doen? Antwoord: Shut up noob!
Dus nee, publics zijn een dikke no-no voor mij..
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
We zijn allemaal eens noobs geweestVandread schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:22:
Publicsdaar ga ik ook weer eens kijken, lekker nooben
[ Voor 38% gewijzigd door hexta op 28-04-2014 13:28 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Gefeliciteerd ! kom ik aan met m'n 80% -_-hexta schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:28:
Vanmorgen eindelijk een Mask of Jeram, met 94% extra damage voor m'n pets.![]()
![]()
Als ik weer souls heb kijken of ik all res kan vervangen voor 6% crit chance, dan ben ik gelukkig
Legion 7i i9 3080 32gb
Evil WD heb je met die demonische amulet met 666 intel en vitality.hexta schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:28:
Vanmorgen eindelijk een Mask of Jeram, met 94% extra damage voor m'n pets.![]()
![]()
Als ik weer souls heb kijken of ik all res kan vervangen voor 6% crit chance, dan ben ik gelukkig
[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 28-04-2014 13:53 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik heb hem toegevoegd in de Topic Start, die in ontwikkeling iscybergi schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:30:
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Onze Clan Naam : ArcINC
Aantal leden : 13
Welke taal: Nederlands Engels dus International
Ts server : JA
Wie van tweakers is er bij ? Flawless, Neon, Boezelman, Nuwmax.
Hoe kan je joinen : ArchangelINC#2253
Wat moet je hebben om te joinen ? : 18 jaar en ouder. International ingesteld dus engels en nederlands.
Tot snel
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
D3 armory: DeGrand-2382
Zelf zwaai ik een van de scepters in de GoT clan maar dit zijn idd lui die weten hoe ze moeten spelen. Ik heb een paar runs met ze kunnen/mogen meedraaien en dat schoot lekker op. T3 elites gingen als een natte krant tegen de grond! Nuwax met z'n dikke pull monk, Archinc zelf met een DH en mijn wiz ging als de brandweer! Ik ken een aantal van deze clanleden toen we nog samen MP10 cryptruns deden, ook toen waren het al toppers!cybergi schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:30:
Voor de mensen die nog een clan zoeken:
Onze Clan Naam : ArcINC
Aantal leden : 13
Welke taal: Nederlands Engels dus International
Ts server : JA
Wie van tweakers is er bij ? Flawless, Neon, Boezelman, Nuwmax.
Hoe kan je joinen : ArchangelINC#2253
Wat moet je hebben om te joinen ? : 18 jaar en ouder. International ingesteld dus engels en nederlands.
Tot snel
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Op zich heb je daar een punt inderdaad. De 30% MF buff die je krijgt in een volle party is echter verwaarloosbaar, als je (indien solo) speelt met een beetje MF op 1 van je items zou de droprate vrijwel gelijk moeten zijn.MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:17:
Mwoah, zelfs met een groep bekenden spelen is lang niet altijd iets waar ik zin of tijd voor heb. Ik wil bijvoorbeeld nog wel eens een riftje starten als het eten bijna klaar is. Gewoon pauze, eten, door met de rift. Of even opstaan voor een nieuwe dosis nicotine. Dat kan in groepen niet. Persoonlijk snap ik niet waarom een solo speler effectief "gestraft" wordt met lagere droprates.
Blizz wil liever dat je samenspeelt:MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:17:
Mwoah, zelfs met een groep bekenden spelen is lang niet altijd iets waar ik zin of tijd voor heb. Ik wil bijvoorbeeld nog wel eens een riftje starten als het eten bijna klaar is. Gewoon pauze, eten, door met de rift. Of even opstaan voor een nieuwe dosis nicotine. Dat kan in groepen niet. Persoonlijk snap ik niet waarom een solo speler effectief "gestraft" wordt met lagere droprates.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Bedankt, zal het onthouden! Hoewel ik hier overigens, gelukkig, totaal geen last van heb op mijn macje.Grin schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:30:
Een belangrijke tip voor D3 spelers met een Mac.
De game loopt in 2.04 regelmatig vast bij het laden @ town portal, totale freeze waarna je de Mac in kwestie met een harde reset moet rebooten.
Hoe kan je dat oplossen?
Verander de video settings van D3 naar fullscreen(windowd), op deze manier kan je tijdens een freeze expose activeren (middels de F3 sneltoets) en schiet je OS X in, daar kan je D3 'force quit'en' en hoef je geen harde reset te geven.
Ik heb dit getest en het werkt, bespaard mij veel tijd en ergernis!
Je wordt niet gestraft met lagere droprates, de droprate is bijna identiek in groep of solo. Waar haal je dat vandaan?MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:17:
Hardware Fanaat
Sfinx- schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:48:
[...] Kan iedereen een biertje halen of frisse neus *kuch* halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 28-04-2014 14:52 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 10% gewijzigd door NastyNick op 28-04-2014 14:55 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 28-04-2014 15:02 ]
gebeurd genoeg, tweakers onderling zijn niet zo moeilijkNastyNickNL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:50:
Volgens mij kun je in een tweakers run ook gewoon "brb" zeggen en een biertje grabben toch?
NastyNickNL schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:52:
[...]
Evil WD heb je met die demonische amulet met 666 intel en vitality.
Nu nog even een T&T
Inderdaad heb ook wel eens een solo run op T1 gedaan terwijl er 3 man nog in town stonden terwijlze op plee / bier / pizzamaken whatever aan het doen was en het me te lang duurdeoostland33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:03:
[...]
gebeurd genoeg, tweakers onderling zijn niet zo moeilijk
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
al je gear als resultaat?lanerios schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:08:
Zo, voor het eerst een public game gejoined, op Torment 1 rift na rift gedaan (had toch 120 van die shard dingen om te openen).
Resultaat:
http://eu.battle.net/d3/e...ueakje-2970/hero/41416527
Nu nog een goede build vinden (en betere wapens >< Vind nooit wapens (ja 2H, die zijn dus crap voor barbs) en Amulets
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
oh was als een geintje bedoelt, top man!lanerios schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:11:
Haha, bijna wel ja. Had volgens mij alleen mn shoulders, Leoric, en wapens alrest is vervangen
De 3 man die afk waren weten natuurlijk niet dat er in die rift toevallig 600 legendaries voor ze waren gedropt!ShadowBumble schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:06:
[...]
Inderdaad heb ook wel eens een solo run op T1 gedaan terwijl er 3 man nog in town stonden terwijlze op plee / bier / pizzamaken whatever aan het doen was en het me te lang duurde. Wel zoals het hoort gewacht met de rift boss killen
Ideaal geen gezeur of wat dan ook gewoon yeah sure doe rustig aan
[ Voor 42% gewijzigd door Grimmie187 op 28-04-2014 15:15 ]
jawel hoor als je in town staat kan je gewoon even de rift levels kiezen druk tab in en volgt richting de sterGrimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:12:
[...]
De 3 man die afk waren weten natuurlijk niet dat er in die rift toevallig 600 legendaries voor ze waren gedropt!
gelukkig heb ik een goeie richtingsgevoel geeft nixShadowBumble schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:13:
[...]
jawel hoor als je in town staat kan je gewoon even de rift levels kiezen druk tab in en volgt richting de ster![]()
Hmm klink toch wel vreemd als ik het zo schrijf
Dank jeVidra schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:54:
[...]
Ik heb hem toegevoegd in de Topic Start, die in ontwikkeling is
[ Voor 11% gewijzigd door Grimmie187 op 28-04-2014 15:16 ]
Legs droppen altijd in de game, waar jij ook bent al ben je 3 acts verder en hij dropt in act1, daarom bij splitbounty farming altijd even de andere bounties area's nalopen.Grimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:15:
Hoe zit het trouwens met legs die droppen uit chests terwijl je niet meer in de buurt bent o.i.d.? Had gisteren dat ik een stukje terug moest lopen en ik ineens een leg uit een kistje zag liggen in de hoek van de map. Het is toch niet zo dat legs kunnen droppen terwijl je niet in de buurt bent?
Mobdorps zijn rangedbased -> te ver van de kill = geen lootGrimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:15:
Hoe zit het trouwens met legs die droppen uit chests terwijl je niet meer in de buurt bent o.i.d.? Had gisteren dat ik een stukje terug moest lopen en ik ineens een leg uit een kistje zag liggen in de hoek van de map. Het is toch niet zo dat legs kunnen droppen terwijl je niet in de buurt bent?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Jawel. Als je bijv. splitbounties doet dan kun je de map die je zelf niet gecleared hebt ook nog checken of er legs vor je gedropt zijn.Grimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:15:
*edit* bovenstaand is natuurlijk bedoelt tijdens het spelen met een party
volgens mij legs die droppen uit static blijven zichtbaar ook al ben je in town maar vanuit monsters niet (wat ik weet)Grimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:15:
*edit* bovenstaand is natuurlijk bedoelt tijdens het spelen met een party
Dank jeGrin schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:06:
[...]
Zelf zwaai ik een van de scepters in de GoT clan maar dit zijn idd lui die weten hoe ze moeten spelen. Ik heb een paar runs met ze kunnen/mogen meedraaien en dat schoot lekker op. T3 elites gingen als een natte krant tegen de grond! Nuwax met z'n dikke pull monk, Archinc zelf met een DH en mijn wiz ging als de brandweer! Ik ken een aantal van deze clanleden toen we nog samen MP10 cryptruns deden, ook toen waren het al toppers!
[ Voor 21% gewijzigd door Grimmie187 op 28-04-2014 15:20 ]
fixed.Grimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:18:
Ah, weer wat geleerd. Als ik het goed begrijp:
-Legs Loot van mobs dropt alleen als je fysiek in de buurt bent.
-Legs Loot uit chests e.d. droppen altijd, ongeacht waar je bent.
ongeveer 2.7 per runGrimmie187 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:18:
*Grim is zich aan het afvragen hoeveel legs hij heeft laten liggen de afgelopen maanden..*
[ Voor 66% gewijzigd door ShadowBumble op 28-04-2014 15:22 ]
Gister had ik twee Wizards die het nodig vonden om met 300k DPS en 250k HP op T4 te gaan spelen..Axewi schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:24:
[...]
Ja hoor, kom bijna nooit in zo'n game. Hooguit een keer 1 persoon die afk is die word dan vaak gekickt.
Waar ik me wel aan kan ergeren is mensen die met 200-300K dps torment 1 gaan doen, maar vaak zit er daar ook maar max 1 van tussen dus maakt het weinig uit. (wel hc overigens)
Dat is een leuke wand voor een arcane torrent wiz, je had trouwens beter de vit op je amu kunnen rerollen ipv de attack speed. En zolang je toch geen set items hebt kan je beter een goede rare ring gebruiken ipv RoRGSolictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:33:
Eindelijk een socket weten te rollen op m'n wand. Was een -4% damage verschil met mijn oude weapon, maar wel 20% arcane damage er bij. Volgens D3Progress is ie toch goed voor zo'n 100k dps meer ^^
Movies: letterboxd
wat was het, wd of wiz?NastyNickNL schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:25:
Tjah op HC maak je dat tenminste niet zovaak mee behalve gisteren dan. Een WD die joinde toen een kamaraad en ik ermee kapten. Die WD ging master doen met 99k dps en 1 milj, toughness
Wait whut? Je kunt ook per lvl switchen?ShadowBumble schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:13:
[...]
jawel hoor als je in town staat kan je gewoon even de rift levels kiezen druk tab in en volgt richting de ster![]()
Hmm klink toch wel vreemd als ik het zo schrijf
Toen ik die amulet vond had ik meer toughness nodig. Maar het is wel een nice wand ja.desjaak909 schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:41:
[...]
Dat is een leuke wand voor een arcane torrent wiz, je had trouwens beter de vit op je amu kunnen rerollen ipv de attack speed. En zolang je toch geen set items hebt kan je beter een goede rare ring gebruiken ipv RoRG
tenzei je souls nodig hebt natuurlijk.murphsy schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:03:
Altijd zeer snel, zeer gezellig, en loot wordt veelal gedeeld wanneer je er zelf niks mee kan. Weggeven > salvage.
Hardware Fanaat
Zelfs dan geef ik items weg als iemand er iets aan heeft, ook al heb ik chronisch tekort aan souls.
[ Voor 18% gewijzigd door Blaat op 28-04-2014 16:05 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Speel alleen maar HC, solo maar lurk welSolictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:02:
[...]
Toen ik die amulet vond had ik meer toughness nodig. Maar het is wel een nice wand ja.
Zijn er trouwens mensen hier die HC spelen? Zit in die Tweakers community (niet de clan dus) maar daar zie ik maar weinig HC spelers
Zit ook in de community en speel beide.Solictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:02:
[...]
Toen ik die amulet vond had ik meer toughness nodig. Maar het is wel een nice wand ja.
Zijn er trouwens mensen hier die HC spelen? Zit in die Tweakers community (niet de clan dus) maar daar zie ik maar weinig HC spelers
Want a cookie?!
Ik vind mn Barb niet leuk spelenVandread schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:01:
@ MueR, ik zie trouwens dat je de zelfdzaamheid hebt om op je Crusader een soort firebuild te hebben, probeer eens met die firegear op je Barb, daar zijn veel meer skills met fire beschikbaar
Ik wil ze ook nog allemaal naar de 70 brengen. Heb nu nog een berg gear in mijn kist liggen welke ik op mijn monk kan dumpen. Zo heb ik weer wat ruimte.Niet dat ik graag met de monk speel. Maar salvagen is zonde... Heb ook nog items bewaard voor mijn barb en wiz.MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:13:
[...]
Ik vind mn Barb niet leuk spelenDie is naar 70 gegaan voor de achievement
Feel free to add als je eens wat rifts willen doenRenquin schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:11:
[...]
Zit ook in de community en speel beide.
Hoogste Paragon is SC, maar heb ook meerdere HC chars
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Geen ervaring met crusaders, maar wat algemene tips, je moet je basis dmg wat opkrikken, anders heeft die %dmg ook niet zoveel zinDark Master schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:24:
Iemand nog tips voor mijn Crusader?
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 28-04-2014 16:34 ]
Hardware Fanaat
Je hebt nogal veel fire resistance en weinig all resistance. Probeer je op de all resist te focussen en staar je niet blind op de Demon's set items zoals je die nu aan hebt. Een goede rare zal waarschijnlijk beter zijn.ThunderHorn schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:56:
Ik heb volgende barbarian (let wel, is mijn enigste hero in diablo 3, ben nog niet zo heel lang bezig): http://eu.battle.net/d3/e...erHorn-2739/hero/35060290
Ik speel hier nu de campaign mee op master, maar ik lijk nogal veel te sterven. Toch bij die speciale mobs. Op Normal en Hard had ik hier zo geen problemen mee. Expert ben ik overgeslagen.
Zelfs die treasure goblins krijg ik niet plat voor ze door hun portal verdwijnen...
Neem ik te veel hooi op mijn vork, en zou ik beter nog een run op expert doen?
Of ben ik slecht uitgerust (bij nieuwe items kijk ik steeds of de damage omhoog gaat) of gebruik ik de verkeerde skills?
Alle hulp is welkom
Grtz
[ Voor 21% gewijzigd door Dennism op 28-04-2014 17:04 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Damage bij Crusaders klopt van geen kant. In-game zegt mijn sheet DPS dat ik op 660k zit, en dat is ongeveer de helft van de damage die ik daadwerkelijk doe. Non-crits zijn bij mij tussen de 900k en de 1.5m, crits zitten tussen de 4m en 6m. De damage meter gaat bij Crusaders bijvoorbeeld al mis op de Finery passive, wat bij Dark Master een +300 str boost oplevert.desjaak909 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:32:
[...]
Geen ervaring met crusaders, maar wat algemene tips, je moet je basis dmg wat opkrikken, anders heeft die %dmg ook niet zoveel zin
Amu met holy dmg en CHD
Chest ook met VIT
Gloves met CHC/CHD/IAS of 2 daarvan en dan wat VIT/RES/armor
[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 28-04-2014 17:19 ]
Iets doe ik niet goed volgens mij, zeker als ik lees dat T3 goed te doen is voor jou...Dark Master schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:24:
Iemand nog tips voor mijn Crusader?
Ik ben nu holy based en afgezien van mijn weapon en belt kan ik me niet echt bedenken welke upgrades verder voor mij interessant zijn?
Een goede 2 hand en een mooie belt staat dus in de planning, maar hoe kan ik verder mijn DPS nog omhoogbrengen want ik heb het gevoel dat ik daar nu veel laat liggen. Nu 540k ingame zonder buffs. Eventueel kan ik het naar 750 brengen door amu en ring te swappen, maar dan mis in natuurlijk die geweldige 28% elite damage van soj en daar kan weinig tegenop. Ik bedacht me ook dat ik de holy damage op mijn amu kan vervangen voor crit damage. Maar elemental damage is ook vrij interessant en voegt naar mijn inzien meer toe.
http://eu.battle.net/d3/e...eFrank-2252/hero/41200941
T3 is nu goed voor mij te doen in ieder geval.
Dat klopt: http://www.diabloprogress...uer-2151/Melagil/38495545 en dat weten we ook welMueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:16:
[...]
Damage bij Crusaders klopt van geen kant. In-game zegt mijn sheet DPS dat ik op 660k zit, en dat is ongeveer de helft van de damage die ik daadwerkelijk doe. Non-crits zijn bij mij tussen de 900k en de 1.5m, crits zitten tussen de 4m en 6m. De damage meter gaat bij Crusaders bijvoorbeeld al mis op de Finery passive, wat bij Dark Master een +300 str boost oplevert.
edit: ik zie ook dat mn Toughness op 4.5m zit, in game 6.5m... rare dingen hoor, die stats die ze uitrekenen. Maargoed, mijn build is ook wat exotisch met een spender als primary..
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 28-04-2014 17:31 ]
Die arcane dingen zijn echt helSolictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:38:
RIP.
Frozen en arcane op zo'n kleine area is niet fijn.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Och, ik kreeg ineens die Magefist en Cindercoat (beide goede upgrades), ik had al bracers met +Fire, dus dan ga je de boel omgooien. Ik moet alleen nog een nieuwe Amulet met +Fire, en ik wil ook Andariel's Visage wel hebben..Vandread schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:28:
[...]
Dat klopt: http://www.diabloprogress...uer-2151/Melagil/38495545 en dat weten we ook wel
skills doen natuurlijk ook XXX% Dmg dus je dmg/crit getallen zijn altijd hoger.
De stats op battle.net nemen heel veel dingen niet mee in de berekening, het is dus niet altijd foutloos en sowieso zonder buffs.
Wel grappige keuze die firebuild, niet direct wat je verwacht bij crusaders
Alleen teleport als OH SHIT skill, dan ben je de sjaak als je gefrozen word, helemaal als ze chainenSolictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:38:
RIP.
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 28-04-2014 18:20 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Voor de DH valt er ook veel 'DH-only' gear ... ik vind dat spul ook voornamelijk met mijn wizard grrrrr (nee, ik stack geen dexXtr3me4me schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:36:
Denk dat ik me hunter ook naar 70 ga brengen 1 deze dagen. Kan al aardig legendary's maken en aangezien monk/hunter zelfde stats benodigdheden hebben is het redelijk makkelijk.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Leuk build inderdaad, je zou nog wave of force/heat wave kunnen proberen die doet ook wel veel fire dmg. En je zou je life regen van je bracers naar %fire dmg kunnen rerollen. Ik zou ook proberen wat meer dmg uit je ring te halen, die rogar's doet echt niks kwa dpsMesomelas schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:21:
Vrij regelmatig in dit topic aan het lurken, maar tot zo ver nooit iets gepost (dit is zelfs m'n eerte post op Tweakers). Ten eerste dank voor alle nuttige info!![]()
Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback!
[ Voor 15% gewijzigd door desjaak909 op 29-04-2014 00:11 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Undertaker2 op 29-04-2014 00:14 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Legion 7i i9 3080 32gb
Jammer man! Ben je alweer opnieuw begonnen?Solictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:38:
RIP.
[afbeelding]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 11% gewijzigd door Anno op 29-04-2014 08:49 ]
Hardware Fanaat
Aaaw man, RIP zonde inderdaad.Solictice schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:38:
RIP.
[afbeelding]
Mijn monkie gaat ook bijna de overstap maken naar Torment. Eerst ff die Hallowed set maken denk ik en dan hopelijk over de 500k dps heen.3xNix schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:01:
[...]
Aaaw man, RIP zonde inderdaad.
Neem aan dat je wel in een half uurtje naar 60 geboost word oid?
Wel dapper dat je Torment 1 doet met zulke stats en maar 1 escape... ik ben nog steeds in master aan het harken al denk ik wel dat ik vanavond m'n eerste Torment rift ga doen.
Monk nu 504k dps met 11M toughness, moet te doen zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq