Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Lekker, weer m'n DH geupgrade, ze is alweer m'n monk voorbij qua sheetdps, bijna de 600k aangetikt, hoewel m'n monk nog wel wat meer edps heeft dankzij elemental damage en meer skillbonusses, heb helemaal nergens +chakram op..

Nu het volgende soulsdilemma: proberen een goede Fleeting Strap te craften of m'n Oculus ring beter rollen? Denk dat Fleeting Strap me aan t eind meer dps op gaat leveren, qua rare ringen is er ook nog best wat mogelijk :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

@Protax ik ben vanavond na eten online. Paar potjes rifts doen? Misschien mazzel met wat drops betreft!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Baroshir schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:23:
@ShadowBumble: tel je forgotten souls ook mee? Dit kan al aantikken namelijk ;)
Nee, alhoewle mijn meeste drops daar wel in eindigen zo niet alle ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:46

amas

Law of Nature: Chaos

Pff, vandaag mijn derde Inna's Vast Expanse gevonden |:( . Begint nu wel vervelend te worden als je nog geen enkel ander item van de set hebt gevonden en je eerste versie het best is.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:25:
Zo dan, mijn doel voor dit weekend gehaald, plvl 300 aangetikt! :*)
Moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen geen upgrades heb gevonden voor mijn wiz of monk, toch maar eens een DH naar 70 brengen en daar mee aan de slag! Kan je nog steeds je monk gear overzetten en dan spelen?
Volgens mij kijkt hier iemand van Blizz mee, iets specifieker: iemand van Blizz die werkt op de afdeling magische kansberekeningen & RNG. Vind ik deze avond gewoon een eindbazen Ouroboros, Slorak's Madness (helaas geen upgrade maar HetKwaad was er erg blij mee(+50% DPS volgens hem ;) )) en een Leoric's Signet. Daarnaast nog een aantal andere legs... 8)7

Wie er ook meeleest van Blizz (en de RNG schakelaar voor mij heeft omgezet): BEDANKT!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nadat ik eindelijk voor mij ncrus de aughulds items met redelijke rolls heb gehaadl had ik nog en wat Shard of einsteig plates over voor mijn andere chars.

Begonnen met monk

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097

Gezien de wapens die ik nog had liggen, maar lightning build genomen Samen met een andere monk begonnen en T2 gaat prima met deze setup, Nu langzaam verder bouwen. Andy's met lihgning en een thundergods vigor zijn eerst op de lijst.

2e akkhanset... de pants maar de rolls zijn zo waardeloos, dat zelfs met de boots en de 500str bonus die ik dan zou krijgen de aughilds Asheara's pants + fierwalkers combo nog steeds beter is >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Het valt mij persoonlijk wel op dat als je een bepaalde leg hebt gehad je ze vaker tegenkomt. Anderen die je echt nodig hebt vind je maar niet.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

XP farm weekendje weer achter de rug :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

2e akkhanset... de pants maar de rolls zijn zo waardeloos, dat zelfs met de boots en de 500str bonus die ik dan zou krijgen de aughilds pants + fierwalkers combo nog steeds beter is >_<
Aughilds pants? Die ken ik niet ;)

Overigens blijf ik vrolijk lid van de ''Protax"-club... Inmiddels op 680 caches act1... En nope, geen RoRG... Het erge is dan dat gisteren bij 2 partyleden 2x ACHTERELKAAR dat ding eruit komt zetten...

RNGezus, wanneer ben ik aan de beurt? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Niet superveel gespeeld dit weekend, wel mijn wizard een beetje beter uitgerust:
- Nieuwe chest
- Amulet gererolled
- Nieuwe source
- Sockets op pants gerolled
- Door betere cains pant mijn gloves vervangen door Gloves of Worship

En een paar paragon levels gehaald. (Over 5 pLvls ga ik denk ik mijn WD eens levelen)
Is het overigens mogelijk om level reduction te enchanten op een wapen? (Is mij nog nooit gelukt)

[ Voor 20% gewijzigd door _Peter2_ op 28-04-2014 08:38 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

_Peter2_ schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:37:
Niet superveel gespeeld dit weekend, wel mijn wizard een beetje beter uitgerust:
- Nieuwe chest
- Amulet gererolled
- Nieuwe source
- Sockets op pants gerolled
- Door betere cains pant mijn gloves vervangen door Gloves of Worship

En een paar paragon levels gehaald. (Over 5 pLvls ga ik denk ik mijn WD eens levelen)
Is het overigens mogelijk om level reduction te enchanten op een wapen? (Is mij nog nooit gelukt)
Secondary stat, staat wel in de lijst, heb hem een paar keer langs zien komen toen ik en amu aan het enchanten was om thorns erop te krijgen :) dus ja het kan, als je het zeker wil weten, altijd even dat ? klikken naast de stat die je wel reforgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Peter2_ schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:37:
Ja maar is een secundaire stat geloof ik en die rerollen we niet vaak omdat we een socket erop willen :) Als je even kijkt ( ? achter de stat bij de mystic ) kan je precies zien welke stats je moet rerollen om lv reduce te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
iemand hier antwoord op, ik heb nu een skill gerolled familiar damage op me shoulders 14% nu is me vraag geeft hij 14% buff op de dmg rune wat ik gebruik of is het gewoon 14% dmg op de main attack van de fiery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ShadowBumble schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:42:
[...]

Ja maar is een secundaire stat geloof ik en die rerollen we niet vaak omdat we een socket erop willen :) Als je even kijkt ( ? achter de stat bij de mystic ) kan je precies zien welke stats je moet rerollen om lv reduce te krijgen.
Ik zie hem wel bij de mogelijke stats, maar heb het alleen nog nooit gezien als te kiezen optie na een reroll.
Vroeg me dus af of iemand hier het weleens langs had zien komen.
(Idee was om op een level 70 wapen met +int en een socket een secondary stat te rerollen naar -lvl required voor mijn WD zodat die wat sneller mobs kan killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
oostland33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:47:
iemand hier antwoord op, ik heb nu een skill gerolled familiar damage op me shoulders 14% nu is me vraag geeft hij 14% buff op de dmg rune wat ik gebruik of is het gewoon 14% dmg op de main attack van de fiery?
Als het goed is doet je familiar +14% extra damage ongeacht de rune die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

oostland33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:47:
14% dmg op de main attack van de fiery

Dus zeg maar als jij de cannoneer rune gebruikt doet hij ipv 240% damage 254% damage, maar gebruikt jij de 10% buff dan weer niet. Dus puur effect op de familliar zelf niet additional effects die betrekking hebben op jouw character

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 28-04-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Van het weekend een Fulminator gevonden. Het was een kleine dps downgrade. Maar voor mijn gevoel gaat alles nu veel sneller neer op T1.

Weet iemand of +%lightning damage ook invloed heeft op de Fulminator proc.

Ook de 'Rift it Forward' community gejoined en dat is heel goed bevallen. Alleen maar rifts gerunned zonder een enkele keystone te hoeven farmen ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 22-09 13:56
Vrijdag een uurtje kunnen spelen en 3 upgrades gevonden :) Nieuwe quiver die net iets beter was, een helm welke inmiddels al vervangen is :P En een mooie SoJ met 20% fire damage. Gisteren weer flink wat cache runs gedaan. Eindelijk dropt er een ring maar na het ID'e blijkt dat het niet de RoRG is, heb hem meteen gesalvaged :D . Gister avond uiteindelijk toch nog een RoRG gevonden, helaas wel met str ipv dex :( Maar kan hem op mijn crus gebruiken dus ik klaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
ShadowBumble schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:50:
[...]

14% dmg op de main attack van de fiery

Dus zeg maar als jij de cannoneer rune gebruikt doet hij ipv 240% damage 254% damage, maar gebruikt jij de 10% buff dan weer niet. Dus puur effect op de familliar zelf niet additional effects die betrekking hebben op jouw character
eigenlijks niet waard als je sparkflint gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Dit WK mijn SC WD naar >1mil dps gebracht (incl. passives), en Wizard naar lvl70 gebracht. Volgende project: Wizard klaarstomen voor T1! Eens benieuwd hoe lang ik nog met mijn oude Triumvirate en Witching Hour ga rondlopen.

Natuurlijk dropte er op lvl66 een Chantodo's Force met belachelijk lage +dps die niet rerollable is... eerste set item ooit op SC. Zucht.

Zo blijven we weer even bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:25:
Zo dan, mijn doel voor dit weekend gehaald, plvl 300 aangetikt! :*)
Moet zeggen dat ik de laatste 2 dagen geen upgrades heb gevonden voor mijn wiz of monk, toch maar eens een DH naar 70 brengen en daar mee aan de slag! Kan je nog steeds je monk gear overzetten en dan spelen?
Ik wil Grin en Retlaw hartelijk feliciteren met het behalen van de 300 _/-\o_ , blijft verwonderlijk dat Meneer Grin zich aan het begin van 2014 afvroeg of hij wel paragon 100 zou zijn voor het uitkomen van Ros! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Van het weekend lekker zitten spelen en flink zitten stoeien met upgrades omdat ik het niet begrijp... Ik snap het gewoon niet :P . Qua toughness lijk ik nu wel mee te kunnen maar doe dan totaal geen damage meer :) . Zodra er wat dropt en me geen +'en geeft salvage ik het eigenlijk altijd weg ;) .

Mandatory link naar profiel: zwik #2491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
zwik schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:13:
Van het weekend lekker zitten spelen en flink zitten stoeien met upgrades omdat ik het niet begrijp... Ik snap het gewoon niet :P . Qua toughness lijk ik nu wel mee te kunnen maar doe dan totaal geen damage meer :) . Zodra er wat dropt en me geen +'en geeft salvage ik het eigenlijk altijd weg ;) .

sockel in je wapen rollen pop, en 130% gem erin en hoppa huge dmg erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick

Op je wapen een socket enchanten en anders een ander wapen met socket vinden. Je lijkt je teveel te richten op vitality maar je zou je wat meer moeten richten op CHC en CHD en Strength.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-

Ok je bent idd nog niet helemaal mee vermoed ik ;)

Paar puntjes:

1) +'jes via de tooltip zeggen niet alles (houden bv geen rekening met elemental damage, potentiële gems in sockets, ...
2) 11miljoen toughness is VEEL te veel voor softcore als je maar 163k dps hebt: je kan gerust 7-8miljoen toughness inruilen voor DPS.
3) Enchant je items (om te beginnen wapen) met sockets! En prop daar de juiste gems in, voor wapen een CHD en de rest rode voor strength

Dat zou al een stuk moeten helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Zondag een A1 adventure gedaan op T5 (solo) en dat ging best aardig.
Ga ik dan echter naar T6, word ik meteen met de grond gelijk gemaakt.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Ooo, bedankt voor de snelle reacties! Ik zal wat sockets gaan rollen op m'n gear, dat zal inderdaad wel gaan helpen! Waar moet ik dan wel op letten bij het kijken naar nieuwe gear? Hoe zorg ik dat m'n survivability niet te ver omlaag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
zwik schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:22:
Ooo, bedankt voor de snelle reacties! Ik zal wat sockets gaan rollen op m'n gear, dat zal inderdaad wel gaan helpen! Waar moet ik dan wel op letten bij het kijken naar nieuwe gear? Hoe zorg ik dat m'n survivability niet te ver omlaag gaat?
Alleen een socket in je wapen, chest en pants.
Je pants zou ik nu niet doen. Is nog een level 67 set item, kun je beter eerst vervangen door een level 70 item voordat je die gaat enchanten.

Wapen is het belangrijkst voor DPS omdat je daar via een Emerald +CHD in kan gooien, op armor is dit +STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat een gezeur over loot drop rate..

Vergeleken met D2 is dit loot Heaven, vind de hoeveelheid legendary's die droppen aan de hoge kant en dat al op een diff < Torment.

Zit nu op Torment 2 (3 gaan de elites net niet snel genoeg neer om efficient te farmen) en doe dit solo dus geen +MF buff van een party en heb om de haverklap wel een legendary. Verschil solo en party is wel enorm in het vinden van loot.

Vind ik het erg, nee niet echt aan de andere kant je bent wel zo klaar met je char op SC ;)

Iig is mijn crusader nu ook lvl 70 die ik samen met een vriend gelvl'd heb, dus kan nu wat meer HC foccusen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:33:
[...]

Aughilds pants? Die ken ik niet ;)

Overigens blijf ik vrolijk lid van de ''Protax"-club... Inmiddels op 680 caches act1... En nope, geen RoRG... Het erge is dan dat gisteren bij 2 partyleden 2x ACHTERELKAAR dat ding eruit komt zetten...

RNGezus, wanneer ben ik aan de beurt? >:)
Ik ga lekker wachten op patch 2.0.5 en het dan nog eens proberen.
Dan doe ik die bounties lekker op T1, dan heb je ook nog kans op set items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Afgelopen weekend m'n DH wat hoger gebracht. Deels door leuke drops (RoRG, tri-stat amulet en tri-stat gloves) en deels door 2 part Cain te maken.

Ik blijf nog even op normal bounties/rifts farmen omdat een aantal van m'n items nog vrij makkelijk een upgrade kan krijgen. Ook ben ik bezig om hoger level gems te krijgen, maar dat kost zoveel gold...

Wat me de afgelopen tijd wel opvalt is dat ongeveer 80% van mijn legendary drops een helm is, echt bizar!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Azaruc schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:53:
Afgelopen weekend m'n DH wat hoger gebracht. Deels door leuke drops (RoRG, tri-stat amulet en tri-stat gloves) en deels door 2 part Cain te maken.

Ik blijf nog even op normal bounties/rifts farmen omdat een aantal van m'n items nog vrij makkelijk een upgrade kan krijgen. Ook ben ik bezig om hoger level gems te krijgen, maar dat kost zoveel gold...

Wat me de afgelopen tijd wel opvalt is dat ongeveer 80% van mijn legendary drops een helm is, echt bizar!
80% is bij mij bracers...

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
zwik schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:22:
Survivability is een combinatie van toughness & healing, als je toughness op 5-6miljoen zit dan kan je met de vingers in de neus T1 aan, zolang je daarbij genoeg Life Regen bij hebt (Life On Hit, Life Per Second, Life On Kill). Deze vind je op: wapens, chest, amulet, ringen, ...

Probeer te mikken op een ratio 1/10 tussen armor en all resistances (10k en 1k is al vrij aardig om te starten), en +/- 10k life regen.

Dan, voor je DPS omhoog te krikken: Strength/CHC/CHD/AS/+elemental in die volgorde. Naast strength minimaal 2 en liefst 3 van deze op je gloves, 1 op je bracers. 2 of idealiter 3 per ring.

Sockets zoals hierboven aangegeven enkel in je wapen(s) en chest (3) + pants (2). Volstoppen met rode gems.

Door gewoon je huidige items te rerollen geraak je volgens mij al aan het dubbele in DPS, maar wees gerust je gaat nog veel updates vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:46
Van het wknd lekker met mijn WD bezig geweest, ook lekker geluk gehad met het vinden van 3 Zuni parts, heerlijk die fetishes die niet meer doodgaan, ben nu eigenlijk weer terug bij mijn build voor RoS, dus gewoon weer CoB maar dan met fetishes en Garg voor de extra dmg. T3 gaat lekker nu en ook wat runs op T4 gedaan en dat gaat ook best aardig, maar dat is nog wel wat oppassen af en toe en gaat net wat te langzaam tov T3

Nu alleen nog hopen op T&T's, zit al een tijdje al mijn shards aan gloves uit te geven, maar krijg alleen maar Magefists en die St. Archew's dingen van Kadala

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:54:
[...]

80% is bij mij bracers...
Wapens, overal wapens, behalve diegene die ik wil hebben :/

Mijn monk heeft een luxeprobleem met wapens (TF, odyns, sledgefist, fulminator, crystal fist), mijn crus vind alleen 2handers welke handig zijn voor souls zodat ik andere dingen kan rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Van het weekend toch maar bezig geweest met craften van een Set Shoulder en de Firedmg wapen voor mijn barb. Na wat pogingen is er iets met str/vit/allres uitgekomen en vervolgens via de mystic nog 10% HP erbij.
Gelijk de Magefist ook aan en door de set bonus toch boven de 300k HP.
Ben wel iets naar beneden gegaan (uit de top50 barb sheet dps) maar daarvoor wel hogere +firedmg.
Nu nog de andy helm met fire dmg :)
Volgens d3 progress nu rond de 1.3m ele dmg

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 28-04-2014 10:03 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

desjaak909 schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:58:
Van het wknd lekker met mijn WD bezig geweest, ook lekker geluk gehad met het vinden van 3 Zuni parts, heerlijk die fetishes die niet meer doodgaan, ben nu eigenlijk weer terug bij mijn build voor RoS, dus gewoon weer CoB maar dan met fetishes en Garg voor de extra dmg. T3 gaat lekker nu en ook wat runs op T4 gedaan en dat gaat ook best aardig, maar dat is nog wel wat oppassen af en toe en gaat net wat te langzaam tov T3

Nu alleen nog hopen op T&T's, zit al een tijdje al mijn shards aan gloves uit te geven, maar krijg alleen maar Magefists en die St. Archew's dingen van Kadala
lucky man :) ik zit al een tijdje te jagen naar een 3de item maar helaas :(

Lijkt me heerlijk om met de hele dierentuin alles dood te maken :D

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bokkie schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:58:
[...]

Mijn monk heeft een luxeprobleem met wapens (TF, odyns, sledgefist, fulminator, crystal fist), mijn crus vind alleen 2handers welke handig zijn voor souls zodat ik andere dingen kan rerollen.
ik wil ZO graag een Fate of the Fell.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:52:
[...]

Ik ga lekker wachten op patch 2.0.5 en het dan nog eens proberen.
Dan doe ik die bounties lekker op T1, dan heb je ook nog kans op set items :)
Ach voor hetzelfde geld krijg je een pauper roll RRoG....

Ik moet nog Malt op T1 doen met m'n Wizz en WD, misschien handig als je mee gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
al die TF hier, verdamt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
markklok schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:06:
[...]

lucky man :) ik zit al een tijdje te jagen naar een 3de item maar helaas :(

Lijkt me heerlijk om met de hele dierentuin alles dood te maken :D
ja redelijk lucky inderdaad, die fetishes eten alles op wat ze tegenkomen en die garg hit ook lekker hard (als ie niet weer eens recht voor een elite stil staat om uit zijn neus te eten :? )

Mis alleen mijn Froggie voor de pickup range, maarja weet niet of die ooit weer terug kan in mijn build want met een pox erbij zou ik bijvoorbeeld weer mijn SoJ missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Gisteren heb ik een RoRG gevonden!!!!11!!!1!one

Zit nu op mijn DH en ik heb gelijk een aantal aanpassingen aan mijn gear gedaan. Heb nu 2 set Natalya's en 2 set Crimson's (wat dus in beide gevallen dankzij de ring op 3 set komt).

Daardoor is de DPS in mijn profiel gedropped (omdat setbonuses niet worden meegerekend om de een of andere vage reden :S ) maar ingame is hij ongeveer hetzelfde. Heb nu alleen veel meer CHC%, resource cost reduction en discipline! *O*

En als klap op de vuurpijl is mijn All resist verdubbeld!! Torment 4 en 5 zijn nu zeer goed te doen! :P

Nu nog de lvl 70 versie van de natalya's helm vinden en ik ben intens gelukkig. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:11:
[...]

ja redelijk lucky inderdaad, die fetishes eten alles op wat ze tegenkomen en die garg hit ook lekker hard (als ie niet weer eens recht voor een elite stil staat om uit zijn neus te eten :? )

Mis alleen mijn Froggie voor de pickup range, maarja weet niet of die ooit weer terug kan in mijn build want met een pox erbij zou ik bijvoorbeeld weer mijn SoJ missen
Speel al 2 wkn met de WD en nog geen enkele zuni gehad, alsmede de jarem mask en T&T. Wel wat jade set items gehad en hopelijk krijg ik die ooit vol.

En Michael waarom CoB? Als je vampire bats gebruikt, kan je passive PtV nemen, veel gratis DPS:-)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:27:
[...]

En Michael waarom CoB? Als je vampire bats gebruikt, kan je passive PtV nemen, veel gratis DPS:-)
eigenlijk vooral voor het gevoel dat je wat aan het doen bent kwa mana management enzo, anders wordt het zo saai, owja en ik houd ervan om midden in de mobs te staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:06:
[...]

ik wil ZO graag een Fate of the Fell.........
Ik run op dit moment prima T3, met 1 van de 3 buildchangers

Gryfaclon's Foote
Blade of Prophecy
Fate of the Fell

(op volgorde van want)

Zou ik zo naar T5 en misschien wel naar T6 zou kunnen doorstromen. met wat kleine gearaanpassingen welke ik al klaar heb liggen eigenlijk.

Schild wil ik alleen nog een Hellskull dan heb ik alle shields di enodig zijn en zijn betere rolls op die shields alleen nog upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:57

KipCurreh

Nightcrawler

Bokkie schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:58:
[...]

Ik vind ook enorm veel leg wapens in vergelijking met andere gear... Al mag ik zeker niet klagen met de Thunderfury en dagger van gister op men monk :)

Lijkt me best dat ik nu een socket probeer te rollen op die TF ? Moet ik nog es nagaan hoe dit in zijn werk gaat :)
Goede nieuws is wel dat ik T1 aan kan nu, soms wel es in de problemen met sommige elites maar al bij al zeker te doen

-edit-
nvm zit blijkbaar al op een socket op... of kan er nog 1 bij ? :p

[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 28-04-2014 10:48 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
KipCurreh schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:40:
[...]

Lijkt me best dat ik nu een socket probeer te rollen op die TF ? Moet ik nog es nagaan hoe dit in zijn werk gaat :)
TF heeft standaard een sock, dus lijkt me eerder dat je de lightning dmg moet rerrollen, je bedoelt zeker je blade, dan zou ik denk LoH of Vit rerollen

[ Voor 8% gewijzigd door desjaak909 op 28-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ook nog steeds hard op zoek naar TF

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:18

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:13:
[...]
Ik wil Grin en Retlaw hartelijk feliciteren met het behalen van de 300 _/-\o_ , blijft verwonderlijk dat Meneer Grin zich aan het begin van 2014 afvroeg of hij wel paragon 100 zou zijn voor het uitkomen van Ros! 8)7
Hehehe thanks Peter!
We moeten binnenkort weer eens een run doen samen met Retlaw, is weer te lang geleden!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, ben uit verveling maar in 1 sessie alle Bounties aan het clearen.

1.) Alle Acts vanaf 1 t/m 5 de bounties clearen die er zijn
2.) Legendaries gelijk id'en
3.) Caches bewaren tot einde
4.) Blood Shards ook

Aan het einde alles openmaken, en kijken qua legendaries hoeveel ik er gemiddeld krijg.

Tot nu toe, met alleen Act V nog te gaan, 0 legendaries..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:10

TiMMieJ

PSN: Orixez

Vorige week en afgelopen weekend weer lekker aan het farmen geweest met mijn WD maar ik blijf pech houden. stuk of 1000+ shards verder maar geen Mask of Jeram.... Ook nog geen Tasker en Theo wat erg jammer is :(. Krijg nu op T1 alles wel aardig dood maar T2 is nog niet haalbaar om snel doorheen te gaan.

Hoop zo op een T&R en MoJ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:01
Voor het weekend mijn Hardcore monk naar level 70 gebracht. Gelijk ook maar even wat paragon levels gehaald. Die eerste levels gaan echt heel snel, ook al speel je op normal.
Deze week maar eens kijken of ik mijn monk kan gaan gearen om T1 aan te kunnen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Interessante discussie over de loot drops. En volgens mij is het een lastige. Mijn ervaring is als volgt:

Ik heb altijd self found gespeeld. Ik heb het pre loot 2.0 toen tot paragon 20 gebracht en toen was ik het echt zat en heb het spel niet meer aangeraakt tot 3/4 weken voor de release van loot 2.0.

In die 3/4 weken nog naar paragon 65 gelevelled en toen kwam loot 2.0 uit. Ik ben toen in 1 week van 60k naar 120k damage gegaan, heb 3 van mijn 4 tal rasha set items gevonden en een hoop andere bruikbare legendaries. En als self found speler is dat echt een wereld van verschil. Ik merkte nog wel dat ik nog steeds niet sterk genoeg was om monster level 10 of T6 aan te kunnen en dat is nog steeds zo (kan T3 hebben), dus de echt end game gear heb ik nooit kunnen bemachtigen.

Maargoed dat was van korte duur natuurlijk want toen RoS uitkwam was het meeste waardeloos :P.

Ik merk nu dat een hoop voorheen low level legendaries een hogere droprate hebben dan de echt goede. Ik heb nog steeds een level 60 tal rasha torso omdat ik de level 70 nog steeds niet gevonden heb na een maand bijna elke dag wel een paar uur spelen. Mijn ervaring is nu ook gemiddeld 1 legendary per rift. Ik farm geen cache's meer want ik heb de ring of royal grandeur en worship gloves en nog 350 keys van het farmen van die items. Hier komt gelijk mijn eerste punt: cache farmen heeft geen nut anders dan keys for rifts farmen als je de gewenste cache only legendaries al hebt. Materials farmen is nuttiger als je je alleen focussed op 1 type. Gelukkig komt hier verandering in en komen bij de volgende patch ook de goeie legendaries uit de cache. Dan heeft het cache farmen weer een extra motivatie iig en is leuk voor de afwisseling van rifts. Ik hoop wel dat ze de Cache difficulty specifiek maken en dat je niet met normal caches end game legendaries kan krijgen.

Waar ik zelf ook erg benieuwd naar was toen het AH dicht ging, was het hele crafting verhaal. Level 60 legendaries waren zo zeldzaam dat het gewoonweg niet te doen was om genoeg fiery brimstones zelf te vinden voor het craften, laat staan dat je een plan vond (pre 2.0 geen enkel plan gevonden).

Nu is het zo dat elke legendary craften kost 2 forgotten souls. Voeg daar RNG en de huidige status van deze plannen aan toe en je hebt toch een flink aantal van deze souls nodig om een enigzins redelijke drop te krijgen. De enige manier waarop je dat kan opvangen volgens mij is genoeg souls laten droppen, en dat gebeurd nu dan ook in de vorm van low level legendaries.

Waar denk ik de balans moet liggen is hoeveel tijd er overheen gaat voor je weer eens een upgrade vind OF een item voor een specifieke build waar je voor aan het farmen bent. Ik ben toen gestopt met diablo 3 spelen voor loot 2.0 omdat het gewoonweg veel te veel tijd koste om verder te komen en ik moest uitvallen naar cota runs voor de beste kans op een legendary, en dat is gewoon niet leuk om te spelen.

Wat wat mij betrefd nog kan verbeteren is hoe ik mijn templar & scoundrel van upgrades kan voozien want als wizard met smartloot zijn die drops erg minimaal :P Ook zijn de zelf gecrafte legendaries nooit een vervanging voor diegene die je kan vinden met speciale affixes en dat is toch wel jammer maar ook wel begrijpelijk.

Ik heb overigens vlak voor het AH dicht ging, 1 item gekocht met de intentie hem te gebruiken, en wel voor 4 euro :P Een legacy puzzle ring. Die heb ik aan mijn templar gegeven en die spamt nu om de zoveel tijd (maar soms wel op de meest ongunstige momenten :P) een extra treasure goblin/seeker/bandit/pygmy. Zit stiekem toch nog te hopen dat die beesten een keer gebuffed worden of een speciale feature krijgen O-) )

Al met al is mijn ervaring nu dat als wizard je binnen een maand op T3 difficulty zit en dat de echte uitdaging nu is om die endgame gear te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:06
Ben al sinds ROS opzoek naar mijn eerste ( class specific ) set item. Vind helaas echt helemaal niets op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bokkie schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:38:
[...]

Ik run op dit moment prima T3, met 1 van de 3 buildchangers

Gryfaclon's Foote
Blade of Prophecy
Fate of the Fell

(op volgorde van want)

Zou ik zo naar T5 en misschien wel naar T6 zou kunnen doorstromen. met wat kleine gearaanpassingen welke ik al klaar heb liggen eigenlijk.

Schild wil ik alleen nog een Hellskull dan heb ik alle shields di enodig zijn en zijn betere rolls op die shields alleen nog upgrades
Eens. T3 is cakewalk nu, T4 gewoon leuk. Met Fate of the Fell is het helemaal een makkie om door te stromen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@infidel011
Aan 1 heb je meestal niks.... ik heb er 3 van 2 verschillende sets, waarvan 1 dubbel.... dus dat zet nog geen zoden aan de dijk.... en de volgende vinden ho maar :+
Je kan vast wel sets craften ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
infidel011 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:55:
Ben al sinds ROS opzoek naar mijn eerste ( class specific ) set item. Vind helaas echt helemaal niets op dat gebied.
Zo had ik gister na nog geen 10 seconde spelen set gloves.
Had een aantal T4 rifts gedaan met mijn Barb wat wel aardig goed ging en was benieuwd wat het verschil zou zijn met T5. Een T5 game in gegaan, een aantal enemies neergehaald en sla een stapeltje hout ofzo om.. *swing* groene gloves! Helaas slechtere Immortal King gloves dan ik al had..

Een aantal rifts op T4 helemaal niks aan drops en dan zo ineens binnen 10 seconden in een andere game direct een leg. Lang leve RNG :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wat betreft loot, ik vind dat de legendary drop rate te veel afhankelijk is van de Pity Timer op het moment.

Met hoge killspeeld droppen er namelijk op hogere torment net zoveel legendaries als op normal voor me. De droprate is imho gewoon te laag dus daarom zit je bijna altijd aan die timer.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Is die pity timer echt een feature in de game?

Mijn ervaring is vooral dat het random is (doh). Soms vind ik er een paar kort achter elkaar en soms pas na 2 uur. Maar dat verbaast me ook niets, was in D2 niet veel anders. Random blijft random. En soms is dat inderdaad vrij irritant.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik werd gisteren een beetje gek van de legendary drops. Ik heb er 9 gehad (en dan tel ik Adventurers Journals etc niet mee), allemaal belts. Niets dan belts. En allemaal prut.

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 28-04-2014 11:36 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
moet nog behoorlijk getweakt worden aan de lootsysteem wat ik ondervind is dat er altijd 1 persoon in de party genoeg (veel) legendarys krijgt terwijl andere 3 met 1 of nix uit een run komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:36:
Ik werd gisteren een beetje gek van de legendary drops. Ik heb er 9 gehad (en dan tel ik Adventurers Journals etc niet mee), allemaal belts. Niets dan belts. En allemaal prut.
Het blijft hetzelfde liedje lijkt het wel: De een vind items die de ander bijna niet vind.

(Vond ik maar leg belts op mijn wizard) :)

Maar goed, als alles al meteen dropt, is het spelletje niet leuk meer, er moet toch iets zijn waarvor je blijft spelen nietwaar?

Aangaande het aanpassen van de kans op een legendary item uit een cache op basis van de difficulty waarop de cache is gehaald vind ik een logische verbetering.

Er is nu nagenoeg geen drijfveer om bounties op een hogere difficulty te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, in 1 sessie alle bounties gecleared die er waren in Act 1 t/m 5. Ook van alle bloodshards items gekocht.. 1 legendary, een necklace die een gigantische downgrade was van een gele.

Of ik heb geen geluk, of het spel heeft een hekel aan me :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Van het weekend trouwens effe meegedaan met de Spectrum Sword Farm community. Ben 2 dagen intensief op zoek gegaan (met de leden van deze community) naar:

Creampuff - Somewhere Over the Rainbow
Evil Oliver - A Subsidiary of Happy Company (dropt het zwaard niet trouwens)
Killaire - Team Unicorn
Maisie the Daisy - Pretty Little Flower
Maulin Sorely- Team Unicorn
Midnight Sparkle - Nightmare is Magic
Miss Hell - Team Unicorn
Nightmarity - Generosity in Death
Princess Stardust - Be Careful What You Wish For
R'Lyeh - Team Unicorn
Super Awesome Sparkle Cake - Cute Instakill Pony (dropt het zwaard niet trouwens)
Tubbers - The Lost One

En na 20 capules & 15 mystical sources verder zowaar de transmog kunnen bemachtingen (niet het zwaard want die dropte niet voor mij :()

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 28-04-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datajuggler
  • Laatst online: 10-08 18:45
Ryan1981 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:52:
Van het weekend trouwens effe meegedaan met de Spectrum Blade Farm community. Ben 2 dagen intensief op zoek gegaan (met de leden van deze community) naar:

Creampuff - Somewhere Over the Rainbow
Evil Oliver - A Subsidiary of Happy Company (dropt het zwaard niet trouwens)
Killaire - Team Unicorn
Maisie the Daisy - Pretty Little Flower
Maulin Sorely- Team Unicorn
Midnight Sparkle - Nightmare is Magic
Miss Hell - Team Unicorn
Nightmarity - Generosity in Death
Princess Stardust - Be Careful What You Wish For
R'Lyeh - Team Unicorn
Super Awesome Sparkle Cake - Cute Instakill Pony (dropt het zwaard niet trouwens)
Tubbers - The Lost One

En na 20 capules & 15 mystical sources verder zowaar de transmog kunnen bemachtingen (niet het zwaard want die dropte niet voor mij :()
Nog nooit van gehoord, wat zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
lanerios schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:51:

Of ik heb geen geluk, of het spel heeft een hekel aan me :P
Geluk speelt maar deels een rol, belangrijkste is efficiënt en veel farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00
Dit weekend weer aardig wat hardcore gespeeld :P eindelijk een character die niet dood is gegaan door ermee door te spelen :P speel op expert en leef nog. Me Crusader is nu level 39 (bijna 40) ik denk er alleen toch aan om de moeilijkheid nu te verlagen naar hard omdat ik niet weer opnieuw wil beginnen.

Zijn er hier een aantal die echt mainly op Hardcore spelen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

sander.devos schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:57:
[...]

Nog nooit van gehoord, wat zijn dat?
Spectrum zwaard is een whimsyshire only legendary en die lijst zijn de beesten die hem kunnen droppen m.u.v. evil oliver en super awesome sparkle cake

Voor meer informatie zie: Reddit Spectrum Sword Farm Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ricmaniac schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:59:
Dit weekend weer aardig wat hardcore gespeeld :P eindelijk een character die niet dood is gegaan door ermee door te spelen :P speel op expert en leef nog. Me Crusader is nu level 39 (bijna 40) ik denk er alleen toch aan om de moeilijkheid nu te verlagen naar hard omdat ik niet weer opnieuw wil beginnen.

Niet echt mainly nog maar ik neig wel naar meer HC spelen momenteel. SC komt mij een beetje de keel uit zo langzamerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zou graag willen farmen, alleen met mn infernal staff in adventure mode nog steeds niet die rot whimsyshire gezien >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik speel sinds RoS alleen nog maar HC (op 2 uur na toen er veel lagspikes waren :) ).
En elke avond genoeg mensen van de guild online of mee te riftfarmen of iets anders leuks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Ryan1981 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:03:
[...]

Spectrum zwaard is een whimsyshire only legendary en die lijst zijn de beesten die hem kunnen droppen m.u.v. evil oliver en super awesome sparkle cake

Voor meer informatie zie: Reddit Spectrum Sword Farm Community
gevonden? neem aan dat je de wapen alleen hoeft te droppen en andere hem oppakken en teruggeven voor de looks?

[ Voor 10% gewijzigd door oostland33 op 28-04-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

lanerios schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:06:
Zou graag willen farmen, alleen met mn infernal staff in adventure mode nog steeds niet die rot whimsyshire gezien >_>
Uhh ik kan je op weg helpen, er zijn uitgebreide guides op het internet te vinden, of speel je bewust dat je het zelf wil vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

oostland33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:07:
[...]

gevonden? neem aan dat je de wapen alleen hoeft te droppen en andere hem oppakken en teruggeven voor de looks?
Ik heb het zwaard niet zelf gevonden maar iemand in mijn party en die heeft het heel even uitgeleend voor de transmog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Ryan1981 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:09:
[...]

Ik heb het zwaard niet zelf gevonden maar iemand in mijn party en die heeft het heel even uitgeleend voor de transmog :P
kan ik je joinen vanavond zou ook graag de looks willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Ik hoor hier regelmatig mensen over het doorgeven van items, maar tegenwoordig zijn alle legs toch account-bound? Hoe geef je die nog over dan?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

oostland33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:09:
[...]

kan ik je joinen vanavond zou ook graag de looks willen :+
Je kan beter de community joinen, dat werkt echt goed. Iedereen heeft een staff of herding en gaat op zoek naar die beesten die ik eerder noemde. Zodra 1 iemand er een vind laat hij dat weten en als je mazzel hebt ben je een van de 3 die hij uitnodigd. En dan sloop je zo'n beest en hoop je dat dat zwaard dropt voor een van jullie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-

Ik ben sinds de ROS release (en loot-patch daarvoor) begonnen op HC met enkele maten, die zijn echter niet zo actief meer of alweer gestopt. Dat en de aanslepende problemen met de servers - vorig wk was het eerste zonder noemenswaardige problemen voor mij - heeft me toch weer naar mijn SC chars doen grijpen.

De stap naar T1 is op HC enorm groot vind ik, zelfs al heb je bakken toughness en damage blijft het een groot risico - zeker met potentiële lag of DC's door onstabiele servers. Ik zie me nog wel teruggrijpen naar mijn HC chars als ik op een verzadingpunt zit met mijn SC chars, op voorwaarde dat de DC issues niet meer optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Ryan1981 schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:11:
[...]

Je kan beter de community joinen, dat werkt echt goed. Iedereen heeft een staff of herding en gaat op zoek naar die beesten die ik eerder noemde. Zodra 1 iemand er een vind laat hij dat weten en als je mazzel hebt ben je een van de 3 die hij uitnodigd. En dan sloop je zo'n beest en hoop je dat dat zwaard dropt voor een van jullie :D
ok thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48

Ooit wel SC gespeeld. Voornamelijk om wat dingetjes te testen, zoals die resurrect skill van de monk, wat gebeurt er dan.

Nu alleen maar HC. (SC poppetjes nog niet gedelete alleen :P) Speel iets van 15 - 20 uur in de week, heb nog nooit last gehad van lag gelukkig. Al mijn doden waren dus ook mijn eigen schuld :+ Toch al iets van 10 ofzo. Nu denk ik wel echt goed na, kan ik deze baas al op expert? Of toch niet? Kom op, man up! Zo grappig. Meestal lukt het wel, soms wel eens fuck fuck fuck, bijna dood _/-\o_ Insert zweethandjes 8)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sfinx- schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:11:
[...]

Ik ben sinds de ROS release (en loot-patch daarvoor) begonnen op HC met enkele maten, die zijn echter niet zo actief meer of alweer gestopt. Dat en de aanslepende problemen met de servers - vorig wk was het eerste zonder noemenswaardige problemen voor mij - heeft me toch weer naar mijn SC chars doen grijpen.

De stap naar T1 is op HC enorm groot vind ik, zelfs al heb je bakken toughness en damage blijft het een groot risico - zeker met potentiële lag of DC's door onstabiele servers. Ik zie me nog wel teruggrijpen naar mijn HC chars als ik op een verzadingpunt zit met mijn SC chars, op voorwaarde dat de DC issues niet meer optreden.
Ok cool :D

Ik probeer eerst nog 70 te worden haha maar op normal wil ik dat niet doen :P duurt te lang. ondanks dat als ik dat gedaan had inmiddels waarschijnlijk al 70 was.

Maar ik heb ook dat ik nu sinds RoS echt geen behoefte meer heb aan SC. zoiets als: HC or gtfo =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:10:
Ik hoor hier regelmatig mensen over het doorgeven van items, maar tegenwoordig zijn alle legs toch account-bound? Hoe geef je die nog over dan?
Als je samen met mensen/vrienden speelt en een legendary item dropped (dus niet van Kadala) dan zijn die gedurende 2 uur met elkaar uit te wisselen. Zodra deze tijd is afgelopen danwel je een enchant zet op het item dan is dit item BoA en dus niet meer verhandelbaar.

:*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vidra schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:27:
[...]

Als je samen met mensen/vrienden speelt en een legendary item dropped (dus niet van Kadala) dan zijn die gedurende 2 uur met elkaar uit te wisselen. Zodra deze tijd is afgelopen danwel je een enchant zet op het item dan is dit item BoA en dus niet meer verhandelbaar.

Klopt precies!

En heb je de Manajuma's Gory Fetch die ik je gisteren heb gegeven nog kunnen rerollen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dat heb ik ook gemerkt ja. Wat mij betreft halen ze die idiote boost op multiplayer ook weg. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar public games trekken me echt niet. Te veel einzelgangers, te veel idioten die gewoon als een kip zonder kop rondrennen, en veel te veel mensen die eigenlijk niets te zoeken hebben op de difficulty die je speelt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Vidra schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:27:
[...]

Ah, ik speel inderdaad vrijwel altijd solo, dus had hier nog niets van gemerkt..

Misschien toch maar eens wat vaker een party zoeken in de GoT community.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:30:
[...]

Klopt precies!

En heb je de Manajuma's Gory Fetch die ik je gisteren heb gegeven nog kunnen rerollen? :>
Dat heb ik nog niet gedaan :)

Ik moet ook nog wat chars levelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vidra op 28-04-2014 12:33 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:30:
Dat heb ik ook gemerkt ja. Wat mij betreft halen ze die idiote boost op multiplayer ook weg. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar public games trekken me echt niet. Te veel einzelgangers, te veel idioten die gewoon als een kip zonder kop rondrennen, en veel te veel mensen die eigenlijk niets te zoeken hebben op de difficulty die je speelt.
Join de Tweakers community en speel met 'bekenden' :)
Altijd wel groepen die aan het riften zijn of bounties of whatever op alle torment levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
MueR schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:30:
Waarom kom je dan niet even in de Tweakers community? Ik ben ook niet zo multiplayer-happy maar als ik dan toch eens in party wil spelen is het altijd met vrienden of Tweakers, ben je quasi zeker dat er geen pipo's tussen zitten, en heb je een duidelijk gemeenschappelijk doel (act bounties, riften, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Sfinx- schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:42:
[...]

Waarom kom je dan niet even in de Tweakers community? Ik ben ook niet zo multiplayer-happy maar als ik dan toch eens in party wil spelen is het altijd met vrienden of Tweakers, ben je quasi zeker dat er geen pipo's tussen zitten, en heb je een duidelijk gemeenschappelijk doel (act bounties, riften, ...)
Ja, in public games heb je namelijk redelijk veel lui die hun eigen targets gaan nastreven (boss killen voor mats) terwijl de rest bounties doet, en hij/zij gewoon de caches meepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik speel geen publics omdat het solo domweg sneller gaat.

Je krijgt altijd wel van die flapdrollen in je party die gaan lopen "derpen" en daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:52:

Je krijgt altijd wel van die flapdrollen in je party die gaan lopen "derpen" en daar heb ik geen zin in.
Ik speel ook nooit publics, dan heb ik al snel het gevoel van 'leechers'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Speel vaak genoeg publics, valt meestal mee met derps/leechers.
Ben nu toch vooral bezig om mijn chars naar lvl 70 te pushen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:10

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:52:

<== met stom! Gewoon een leuke clan/community met vrienden en dan speelt het heerlijk. Heb je ook altijd het idee dat je elkaar helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
solique schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:01:
Speel vaak genoeg publics, valt meestal mee met derps/leechers.
Ben nu toch vooral bezig om mijn chars naar lvl 70 te pushen.
Als dat je doel is zal je daar ook niet zo snel last van hebben. Maar als je gewoon al hele goede gear hebt en zo snel mogelijk een rift wil clearen zijn de meeste public joiners een blok aan je been. Met name omdat de meesten geen idee hebben van welke torment ze aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Ik vind het echt een verademing om met een groep tweakers door Torment 1/2/3 te stomen. In pubgames genoeg mensen die onnodig veel mobs aantrekken en totaal geen dps leveren.

Verder materials farmen of caches splitfarmen gaat gewoon lekker vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
zijn genoeg goeie communities, rifting forward,split bounties,rifting,en natuurlijk tweakers (waar ik vanuit invite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hoe join ik de tweaker community? moet ik ergens een invite vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ricmaniac schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:17:
Hoe join ik de tweaker community? moet ik ergens een invite vragen?
Via de communities button in D3 (rechts onderin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Gamen in publics, kan dat?! :+

Ik heb het af en toe geprobeerd en ik kom standaard in een groep waar iedereen in town staat te nixen.. Vervolgens vraag ik: gaan we nog wat doen? Antwoord: Shut up noob!

Dus nee, publics zijn een dikke no-no voor mij.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Er zijn hier zoveel mensen die hetzelfde spel spelen, join een van de guilds (zie TS) en je hoeft in principe nooit meer public te spelen. Je kunt je build op elkaar afstemmen etc. Meer voordelen dan nadelen al zeg ik het zelf

Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]