Ik ontving de rente gisteren op de tweede.
Had het geld van deze rekening deze week nodig, heb afgelopen vrijdagochtend een withdrawal ingeschoten, deze stond woensdagmiddag op mijn betaalrekening. Volgens de help duurt een withdrawal up to 3 banking days. Ik heb woensdagochtend contact gehad met TR, ze quote mij letterlijk de help terug die ik zelf al had beschreven. In een opvolgend bericht gaf ze aan dat het onder bepaalde omstandigheden langer kan duren en of ik na een paar dagen nog maar eens contact op moet nemen. Vrij vaag allemaal dus.
De rente stopte uiteraard met optellen op vrijdag ipv woensdag, scheelt toch weer vijf dagen.
Wat eerder in het proces van openen van de rekening niet sierlijk was: ik had een kleine overschrijving met succes gedaan. Hierna deed ik een grote overschrijving waarna ik een bericht kreeg met verzoek tot invullen van mijn tax number waarna het bedrag aan mijn saldo toegevoegd zou worden.
Due to the amount of your payment, we're legally required to ask you for your tax identification number.
You can enter this within the App:
Profile > Settings (top right) > Tax information.
Once this has been done, please confirm by responding to this message so that I can credit your funds.
Nadat ik mijn tax number had ingevuld en dit met een reply had bevestigd kreeg ik deze reply:
Thank you for your message. Your tax number has been registered.
Best regards,
Pas nadat ik zelf had verzocht om dan ook de overschrijving aan mijn balans toe te voegen werd dit ook als eerder beloofd uitgevoerd. Al met al toch een vrij belabberde gang van zaken. Dit kostte dan ook weer zes dagen aan rente.
........................................................................................................................................................