Beat the beat:
ik heb elite beat agents, voor errr de ds i guess........en ook de space station rhytymn games (edit: ik bedoel space channel 5), ze zijn leuk maar kweet niet, niet mijn genre, voor deze game loop ik dus niet warm.
(en zoals jij ook aangaf, als je niet goed in deze games bent, helpt het ook niet)
verder zijn er natuurlijk ook de guitar hero games, maar dat vind ik toch net weer iets ander genre.
A boy and his blob:
Heb ik op de nes overgeslagen, maar leek we wel leuk, maar niet genoeg om full price te kopen. dit is nou een game die ik wel voor 5 euro ofzo zou willen hebben, maar door de zeldzaamheid gaat het em niet worden. Verder ook een genre met veel goede games in mijn back log (sonic, mario, dk, rayman games, giana sisters om er maar een paar te noemen)
Ivy The Kiwi:
Deze game had ik echt nooit van gehoord, maar zoals je het omschrijft is dit dus een game waar motion WEL goed wordt gebruikt. Ik ga hier zo is wat YT van bekijken.
Little King Story:
Pikmin heb ik op de wii, ik geloof zelfs deel 2? Deel 1 ooit lange tijd geleend maar ik vond het tijd systeem irritant, dat is in deel 2 toch niet of anders aanwezig? Anyways ondanks dat ik er eerder goede dingen over gehoord heb voor mij niet interresant genoeg om alsnog op wii aan te schaffen.
Muramasa: The Demon blade:
Heb ik! en gespeeld...........errr 0 minuten, of hooguit 10-15. Best veel moeite gedaan om te kopen maar nooit echt voor gaan zitten.
Mushroom men:
al hoewel ik normaliter meer van 2d dan 3d platformers hou vind ik deze dermate interresant dat ik ook hiervan YT ga checken.
Ik vind het erg leuk dat je dit doet en kijk ook naar volgende 'afleveringen'
[
Voor 6% gewijzigd door
Sagat op 04-03-2017 21:13
]