Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.512 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:24:
@gast7: Reviews van moderne games zijn ook weleens flink onbetrouwbaar, ik denk zelfs veel vaker dan in het 16-bit tijdperk.

Kijk bv maar eens naar de IGN review van Alien Isolation en dan meteen naar de thumbs up, thumbs down ratio die de review krijgt.

Mede door deze IGN review werd de meme "You can't spell ignorant without IGN" groot op het internet.
IGN is dan ook het afvoerputje van de games media. Het is de Joop.nl van de games.

Ik kijk zelf voor meningen over games liever in mijn persoonlijke kring en op YouTube bij onafhankelijke gamers.

Sowieso preorder ik nooit en haal ik nooit games nieuw bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computermuseum
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-04-2022
<knip>
Het is je eerder verteld dat promotie van events en andere zaken alleen met toestemming mag. We blijven niet waarschuwen.

[ Voor 77% gewijzigd door Grotman op 03-03-2017 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:30
1 bericht per jaar? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Doet me gelijk denken aan dit filmpje....

:')

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2hrn1h1.jpg

De Wii is Retro vandaag!!

Hier zijn 6 leuke niet voor de hand liggende Wii games.

Beat the beat: Een ritmische game, een genre waar ik een hekel aan heb omdat ik er super slecht in ben, zo ook in beat the beat. Het is echter wel de leukste, origineelste en meest grappige ritmische game die ik ooit gespeeld heb: Je speelt diverse vage, creatieve, rare typisch Japanse mini games en zodra je alle mini games uit 1 level hebt voltooid moet je een remix spelen waarbij je alle mini games door elkaar speelt en die vormen dan samen een liedje. De game heeft ook extra 2 player ritmische mini games.

A boy and his blob: Deze game is een reboot van een vergeten NES klassieker, een 2d puzzel platformer waarin je, je blob snoepjes geeft waardoor deze veranderd in verschillende voorwerpen die nodig zijn om de puzzels op te lossen en de levels door te komen. A boy and his blob heeft een erg kiddy artstyle in pastel teinten, het lijkt wel een prentenboekje. Het is een van de schattigst uitziende Wii games en tegelijkertijd een van de leukste 2D platformers op de Wii. De game zie je niet vaak dus ik raad liefhebbers aan deze titel extra in de gaten te houden.

Ivy The Kiwi: Leuke en originele game zowel solo als in multiplayer. Het Kiwi kuikentje loopt uit zichzelf enjij moet hem naar het einde van het level begeleiden door met de Wii mote lianen te tekenen waarmee je het Kiwi kuikentje tegen gevaar moet beschermen en waarmee je het kuikentje ook weg kunt schieten. Steeds als je de 3e liaan tekend verdwijnt de 1e. In multiplayer split screen kun je lianen in elkaars beeld tekenen om elkaar flink te narren. Een simpel maar uniek spelletje.

Little King Story: Verplichte kost voor Pikmin fans. Je speelt als een jonge Koning die onderdanen kan laten vechten precies zoals in Pikmin de gevechten werken. Je onderdanen kunnen ook verschillende klasses krijgen. Verder heeft de game leuke bosses en een vrij unieke artstyle.

Muramasa: The Demon blade: Deze game is een vervolg op Odin Sphere (ps2) waar vrij recentelijk een remaster van uit kwam. Je kunt in deze Japanse folklore based 2d Hack & slash game tussen een jongen en een meisje kiezen die beiden hun eigen story hebben. XP vergaar je in je wapens. De aktie is flitsend, de artstyle is pracht en de bosses zijn imponerend. Een must have voor fans van aktie platformers.

Mushroom men: Een erg leuke 3D platformer waarin paddestoelen leven. De game heeft geen hud, steeds als je health verliest, verlies je een partje uit je paddestoelen-hoedje en zodra je hoedje weg is kijk je tegen de hersenen van je paddestoelen mannetje aan. Zodra je dan opnieuw geraakt wordt ben je dood. Je kunt in deze game zelf wapens maken van verschillende gevonden voorwerpen. De game brengt ook goed een wereld over waarin de kleinste dingen groot lijken omdat je in vrrhouding maar met een klein paddestoeltje speelt. Mushroom men is een leuke originel platformer die misschien voor de allerkleinste een klein beetje eng kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:34
De wii is een consoles waar zeker wel een aantal waardige games op zijn uitgekomen.

Los van de bekendere titels inderdaad wat minder voor de hand liggende games.

Qua totaal plaatje wel minder top games dan de meeste consoles, vergelijkbaar in aantallen met de gamecube als we het over goede titels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii is bij mij vooral het geniale wii sports (goed voorbeeld motions controls) en veel games waar het minder is DOOR slechte motion controls.

Wel leuk om over de minder bekende titels te lezen. Mijn wii is vooral nsmb en dk speler. Oh en teveel tijd gespendeerd aan soldier blade :D (pc engine VC)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Mijn wii werd voornamelijk gebruikt voor smash bros, mario kart en de mario galaxy series.

Vrij jammer dat bij de wii U console een solide mario 3D titel ontbrak, de mario 3D wereld series is naar mijn mening de slechtste 3D mario titel. Meer een 2D mario titel.

Gelukkig lijkt het er echter op dat mario oddyssey voor de switch de 3D mario games weer op het rechte pad zal trekken.

Wii sports was bij mij het spel dat ik juist liever links liet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik(te) de Wii na Wii Sports vaak voor "lightgun" games. House of the Dead Overkill, Resident Evil (Chronicles delen), Ghost Squad etc. Echt enorm mee vermaakt. Tegenwoordig laat ik 'm aardig links liggen, maar ik heb nog wel een paar (niet bijzondere) games op mijn lijstje staan die ik gewoon wil hebben (Cursed Mountain bijv.).

Los daarvan moet () ik nog een rode, zwarte en blauwe Wii (ooit) hebben. Vervelende tik is dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat: Eens, de Wii heeft veel meer motion controls games waarbij motion controls afbraak doen aan de game ervaring dan dat ze een leuke originele toevoeging zijn, ondanks dat zijn er een aantal uitzonderingen waarbij motion controls zeer creatief en leuk verwerkt zijn in bepaalde Wii games. Ik kom hier in de komende weken nog op terug d.m.v. nieuwe foto's.

@Gast7: Ook met jouw stelling ben ik het eens, de Wii heeft idd veel minder leuke titels dan de Xbox 360 en PS3. Door hordes aan shovelware is het ook nog eens moeilijk om de leukere niet zo bekende titels eruit te filteren. De leuke games op de Wii zijn over het algemeen wel veel originelere games dan de Xbox 360 en PS3 toppers. De 7th gen begon ik met de Wii als mijn main console waardoor ik veel meer leuks op de Wii heb weten te ontdekken dan de standaard triple A Nintendo successen. Ik denk dat als je de grote, goeie, bekende Wii titels optelt bij de erg leuke niet voor de hand liggende Wii games dat je dan toch wel dik over de 60 Wii games uit zult komen. Ik zal proberen om aan de 30 leuke niet voor de hand liggende Wii games te komen door af en toe een foto te plaatsen met steeds weer 6 andere Wii games + korte beschrijving die in dit rijtje thuis horen.

@Exorcist: Wederom ben ik het eens: Wii is echt een te gekke console voor lightgun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:16
Nadat ik onlangs Ninja Gaiden op de NES heb uitgespeeld, wilde ik de Game Genie gaan gebruiken om wat spellen uit te spelen, omdat ik aan die spellen niet zo veel tijd en moeite wil stoppen.

Nu wil ik graag Terminator 2 op de NES spelen met de GG. Alleen werken de codes die op internet staan helemaal niet.
Komt dit omdat ik de lockout chip heb disabled? Of komt dit ergens anders door?

Alle codes die op internet staan zijn hetzelfde, dus ik ga er maar van uit dat deze kloppen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:53:

@Gast7: Ook met jouw stelling ben ik het eens, de Wii heeft idd veel minder leuke titels dan de Xbox 360 en PS3. Door hordes aan shovelware is het ook nog eens moeilijk om de leukere niet zo bekende titels eruit te filteren. De leuke games op de Wii zijn over het algemeen wel veel originelere games dan de Xbox 360 en PS3 toppers. De 7th gen begon ik met de Wii als mijn main console waardoor ik veel meer leuks op de Wii heb weten te ontdekken dan de standaard triple A Nintendo successen. Ik denk dat als je de grote, goeie, bekende Wii titels optelt bij de erg leuke niet voor de hand liggende Wii games dat je dan toch wel dik over de 60 Wii games uit zult komen. Ik zal proberen om aan de 30 leuke niet voor de hand liggende Wii games te komen door af en toe een foto te plaatsen met steeds weer 6 andere Wii games + korte beschrijving die in dit rijtje thuis horen.
Ik zit zelf net over de 60 goede wii titels. Ik denk persoonlijk dat ik met minder dan 90 titels zal eindigen ntc exclusives inbegrepen.

Als je er horror titels + een aantal andere games bijpakt die ik niet verzamel zou ik zeggen dat er misschien iets minder dan 100 goede titels zijn voor de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beat the beat:
ik heb elite beat agents, voor errr de ds i guess........en ook de space station rhytymn games (edit: ik bedoel space channel 5), ze zijn leuk maar kweet niet, niet mijn genre, voor deze game loop ik dus niet warm.
(en zoals jij ook aangaf, als je niet goed in deze games bent, helpt het ook niet)
verder zijn er natuurlijk ook de guitar hero games, maar dat vind ik toch net weer iets ander genre.

A boy and his blob:
Heb ik op de nes overgeslagen, maar leek we wel leuk, maar niet genoeg om full price te kopen. dit is nou een game die ik wel voor 5 euro ofzo zou willen hebben, maar door de zeldzaamheid gaat het em niet worden. Verder ook een genre met veel goede games in mijn back log (sonic, mario, dk, rayman games, giana sisters om er maar een paar te noemen)

Ivy The Kiwi:
Deze game had ik echt nooit van gehoord, maar zoals je het omschrijft is dit dus een game waar motion WEL goed wordt gebruikt. Ik ga hier zo is wat YT van bekijken.

Little King Story:
Pikmin heb ik op de wii, ik geloof zelfs deel 2? Deel 1 ooit lange tijd geleend maar ik vond het tijd systeem irritant, dat is in deel 2 toch niet of anders aanwezig? Anyways ondanks dat ik er eerder goede dingen over gehoord heb voor mij niet interresant genoeg om alsnog op wii aan te schaffen.

Muramasa: The Demon blade:
Heb ik! en gespeeld...........errr 0 minuten, of hooguit 10-15. Best veel moeite gedaan om te kopen maar nooit echt voor gaan zitten.

Mushroom men:
al hoewel ik normaliter meer van 2d dan 3d platformers hou vind ik deze dermate interresant dat ik ook hiervan YT ga checken.

Ik vind het erg leuk dat je dit doet en kijk ook naar volgende 'afleveringen'

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 04-03-2017 21:13 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Sagat schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 21:05:
Beat the beat:
ik heb elite beat agents, voor errr de ds i guess........en ook de space station rhytymn games (edit: ik bedoel space channel 5), ze zijn leuk maar kweet niet, niet mijn genre, voor deze game loop ik dus niet warm.
(en zoals jij ook aangaf, als je niet goed in deze games bent, helpt het ook niet)
verder zijn er natuurlijk ook de guitar hero games, maar dat vind ik toch net weer iets ander genre.

A boy and his blob:
Heb ik op de nes overgeslagen, maar leek we wel leuk, maar niet genoeg om full price te kopen. dit is nou een game die ik wel voor 5 euro ofzo zou willen hebben, maar door de zeldzaamheid gaat het em niet worden. Verder ook een genre met veel goede games in mijn back log (sonic, mario, dk, rayman games, giana sisters om er maar een paar te noemen)
beat the beat is wel een van de betere rythm games die mij ook wel aanspreekt terwijl ik niet echt van de rythme games ben. Als je deze serie niet leuk vind dan denk ik niet dat er een andere game is in het genre. Games als guitare hero zijn dan weer een geheel ander genre zoals je al zei.

Wat zeldzamere wii games betreft. Soms tref je wel eens het geluk dat er oude winkel voorraden opduiken waarbij de games worden geliqideert voor een paar euro de stuk, dan duiken er wel eens zeer interessante titels op _/-\o_ Gezien de wii last gen was kwam dit wel een stuk vaker voor dan bij de oudere consoles. Maargoed oude winkel voorraden zijn dan ook heel leuk om aan te treffen.

Over het algemeen wat gamecube en wii betreft is het jagen op losse titels niet te doen tenzij je er aardige bedragen aan uitgeeft of dat de games wel heel erg common en niet gewild zijn. En natuurlijk heel soms met wat geluk. Gelukkig ben ik voor beide consoles al bijna klaar gezien ik voor in recente tijd nog een aantal mooie titels heb weten binnen te halen voor nop, met name de games die ik nog echt wou hebben. Zelfs voor de wii zijn de betere titels niet gemakkelijk te verkrijgen gezien de meeste mensen enkel games hebben als wii sports donkey kong en mario.

Ik mis ook nog een aardig aantal vrij common titels dus dat maakt het collecten ook nog leuk gezien een groot aantal titels vrij gemakkelijk te verkrijgen is van de titels die ik nog moet.

[ Voor 12% gewijzigd door gast7 op 04-03-2017 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
Zijn er hier leden die een NT Analogue besteld hebben en ontvangen?
Ik ben benieuwd naar de importkosten daar ik er aan denk een NT Mini te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:38:
Zijn er hier leden die een NT Analogue besteld hebben en ontvangen?
Ik ben benieuwd naar de importkosten daar ik er aan denk een NT Mini te bestellen.
Ik zag gisteren een video van het (spuuglelijke) ding, maar ik waarom moet het apparaat 500 Dollar kosten..?
Wat is er bijzonder aan? Persoonlijk hou ik het altijd bij de originele consoles/games, maar is de RetroN5 niet handiger/goedkoper/beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
Exorcist schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Ik zag gisteren een video van het (spuuglelijke) ding, maar ik waarom moet het apparaat 500 Dollar kosten..?
Wat is er bijzonder aan? Persoonlijk hou ik het altijd bij de originele consoles/games, maar is de RetroN5 niet handiger/goedkoper/beter?
Er is een groot verschil tussen de RetroN5 en de NT mini. De NT mini "emuleert" als het ware de chips in de NES (de gebruikte chips zijn programmeerbaar zodat ze zich gedragen als originele software). Het is dus geen android apparaat waarop een software draait. Bovendien heb je zowel analoge als digitale uitput in 1080p (en alles wat er onder zit) zonder enige optredende vertraging (de vertraging die je tv genereert is hier nog enige spelbreker) en zijn zowat alle opties die je bijvoorbeeld op een framemeister enzo hebt mogelijk. Daarnaast, gezien de chips programmeerbaar zijn is het bovendien mogelijk andere systemen af te spelen mits het herprogrammeren van de chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Er is een groot verschil tussen de RetroN5 en de NT mini. De NT mini "emuleert" als het ware de chips in de NES (de gebruikte chips zijn programmeerbaar zodat ze zich gedragen als originele software). Het is dus geen android apparaat waarop een software draait. Bovendien heb je zowel analoge als digitale uitput in 1080p (en alles wat er onder zit) zonder enige optredende vertraging (de vertraging die je tv genereert is hier nog enige spelbreker) en zijn zowat alle opties die je bijvoorbeeld op een framemeister enzo hebt mogelijk. Daarnaast, gezien de chips programmeerbaar zijn is het bovendien mogelijk andere systemen af te spelen mits het herprogrammeren van de chips.
OK, blijft prijzig voor wat je krijgt mijns inziens. En andere spellen afspelen voor andere systemen wordt natuurlijk nogal onhandig met alleen maar een cartridgeslot voor NES/Famicom spellen lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey iedereen ik weet niet wat ik nou moet kiezen.
kan iemand me hierbij helpen?
Wat is nou een goede oude console? ik heb al de ps1/n64/xbox360/xbox/wii
ik zat te kijken naar een ps2 dat lijkt me wel een goede console.
de snes vind ik ook wel leuk maar als je een beetje mooie wil betaal je wel veel.
oja en ik heb een hd 720p tv dus daar werkt me n64 niet op.
ik ben ook opzoek naar zo'n apparaat nu ziet me tv niet de n64.
of kent iemand nog goeie games?
ik zie het wel.
btw. commodore lijkt me ook wel leuk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Exorcist schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:46:
[...]

Je kon ook de gouden kopen voor 5000 dollar 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:13:
de snes vind ik ook wel leuk maar als je een beetje mooie wil betaal je wel veel.
ik zie het wel.
Hoi, welkom :W

Nou, te zien heb je al een hele kudde oude consoles.
Wat bedoel je met een 'goede' oude console?

Ik denk dat de meeste hier de console kopen waarvan ze de games leuk vinden (op de console die ze het liefst hebben, of beide). Vaak jeugdsentiment. Voor mij is dat de Sega Mega Drive, daar heb ik +/- 200 titels voor. Maar ook een N64 (15 titels), NES (20 titels), en PS2 (120 titels), sommige raak ik zelden aan, de ander speel ik vaak op.

btw, officieus is de XBOX360 nog niet retro ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 09:23

Michelli

LL.M

Exorcist schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:40:
[...]

OK, blijft prijzig voor wat je krijgt mijns inziens. En andere spellen afspelen voor andere systemen wordt natuurlijk nogal onhandig met alleen maar een cartridgeslot voor NES/Famicom spellen lijkt me..
De mods die vereist zijn om vergelijkbare beeldkwaliteit te krijgen uit een NES (RGB en Hi-Def NES) zijn samen minstens 300 euro iirc. Voor mensen die van beide gebruik zullen maken (en nog geen NES hebben) is de NT Mini dan al een stuk interessanter.

De ontwerper van de NT Mini heeft trouwens aangekondigd dat hij bezig is met cartridge adapters voor het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:46

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:13:
ik zie het wel.
Het hangt een beetje af van welk type spel je graag speelt. Zo'n SNES en PS2 zijn eigenlijk maar moeilijk te vergelijken. Then again, zo'n PS2 kan je voor een euro of 25 zo te zien al wel vinden dus waarom nog kiezen. :)
Ik heb ook wel lol met de Saturn, de Megadrive en de Dreamcast overigens. Ik heb vooral voor die laatste een beetje een zwak.
En ja, Commodore's zijn mooi, heb je het dan over de C64? Dat is dé computer uit mijn jeugd. Wij hadden geen consoles, wel een C64. Nadeel van de C64 is dat je met floppies of tapes aan de gang moet en dan wordt je geduld ernstig op de proef gesteld. Bijna net zo lang als bijvoorbeeld Cities Skylines of Deus Ex Mankind Divided (op mijn pc dan) :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
Exorcist schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Er komen in de toekomst verschillende adapters uit voor de verschillende systemen. Is natuurlijk een meerprijs maar wel een oplossing voor dat probleem. :)

Edit: Ik zie dat Michelli mij voor was.

[ Voor 4% gewijzigd door Ekfad op 07-03-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over de C64 gesproken. Ik had deze een keer doorgestuurd gekregen via iemand van Marktplaats.

:+

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:48:
Over de C64 gesproken. Ik had deze een keer doorgestuurd gekregen via iemand van Marktplaats.

[video]

:+
lol and what exactly did he want to prove? }:O

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/5zr4e8.jpg

Niet voor de hand liggende leuke Wii games part two.

Rodea: The Sky soldier; Een van m'n aller grootste top favorieten op de Wii. De game is eindeloos uitgesteld en uiteindelijk overgenomen door een andere developer op het moment dat de Wii U de Wii al opgevolgd had. De Wii versie was al af, en is als bonus disc uitgebracht bij de limited edition van de Wii U versie (inclusief boekje en flipcover). Deze game moet je zien als "Sonic spinn-dash attack de game" en komt dan ook af van de bedenker van Sonic. Heel de game bestuur je alleen met de Wii mote en dit werkt perfect. Richt de pointer op de vijand en dashen maar! Met power ups (die automatisch respawnen) kan je spinn dash attack 2x zo krachtig worden en je haar kleurt geel als een Super Saiyan, maar die power ups zijn meteen ook je hit points, wordt je 1x geraakt al voordat je een power up hebt gepakt dan verlies je, je dash ability en daarmee de mogelijkheid om aan te vallen en je snel te verplaatsen. De Wii U versie heeft lelijke doffe kleuren, power ups die anders werken wat de arcade feel weghaalt, maar nog veel erger; De Wii U versie ondersteund de Wii mote niet en is daarom een brakke port waaruit de ziel en funfactor volledig zijn verwijderd. Probeer deze WiiU game te vinden, verkoop die troep door maar hou dan wel de fantastische Wii versie voor jezelf!

Spectrobes origins: Als je ouder bent van kinderen die gek van Pokemon zijn dan bestaat er een hele grote kans dat ze Spectrobes erg leuk zullen vinden. In deze Disney aktie adventure rpg die puur als game bedacht is speel je met een jongetje en een meisje in de kleurrijke wereld van Spectrobes. Spectrobes zijn uitgestorvens wezentjes waarvan je fossielen kunt vinden die je d.m.v een mini game tot leven kunt wekken en daarna kunt mee laten vechten. Hoe beter je de mini game doet, hoe sterker je Spectrobes zullen worden. Sommige Spectrobes kunnen items en fossielen van andere Spectrobes vinden en ze kunnen ook evolueren in een sterkere vorm.

Kororinpa: Een voorbeeldje van "motion controls done right" Je bestuurt een 3d maze waarin je een knikker een parcours door moet zien te rollen naar de finish. Dit simpele concept is zo goed uitgewerkt en er zit zoveel uitdaging in de levels dat Kororinpa ondanks een niet zo leuk klinkend concept alsnog een toppertje genoemd kan worden.

Opoona: Een erg leuke JRPG met turn based gevechten, maar ook met een saai langdradig begin. Voor deze game echt leuk begint te worden is zo'n 3 uur doorbijten vereist. Je hebt een zwevend bolletje (bonbon) boven je hoofd en daarmee val je aan en vergaar je XP. Doordat je, je bolletje hard, zacht of met een curve aan kunt laten vallen wat verschillende resultaten geeft krijgt de game een bepaalde strategische diepgang.

The Munchables: Vind je de game serie Katamari* leuk maar bevallen de controls je niet? Dan is The Munchables jouw game; Je rolt hier namelijk geen Katamari rond maar hebt de directe controle over je character (keuze uit 2 verschillende) die als maar groter wordt zodra 'ie eet, en grotere wezen aan moet vallen om ze in een eetbaar formaat te krijgen. Leuke kleurrijke en kindvriendelijke game. *Katamari is Japans voor kleefbal.

Disaster: Day of Crisis; Soms blijven Nintendo's 1st party games onder de radar en dat is meestal zodra het geen kids games zijn. Op de Gamecube was dat Geist en op de Wii is het Disaster. Je bent een reddingwerker in een wereld waarin mother nature helemaal los gaat; aardbevevingen, vulkaan uitbarsting, orkanen en overstromingen, Disaster heeft het allemaal. Bevrijdt slachtoffers van natuurgeweld en voorzie hen van eerste hulp. Disaster is een erg originele Nintendo 3rd person aktie/rampen game die voorzien is van verschilllende, afwisselende gameplay element (klimmen, schieten, vluchten voor natuurgeweld, mensen redden/reanimeren en zelfs 1st person driving sessies) die er voor zorgen dat de game nooit saai en eentonig wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
The munchables kende ik nog niet, lijkt mij een vrij leuke titel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exirion schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Ik ben begonnen bij buren op een VG8020 en in '85 kregen we thuis een Atari 600XL :P Ik word oud... Maareh... retro topic?
*sleept post naar retro topic*
Ik op een 2600. Toen ik is een keer bij een vriendje van school op een c64 kon spelen was ik eerste mega onder de indruk, tientallen, zo niet honderden games om uit te kiezen :9~
Dus ik koos er een, zegt ie, ok zullen we gaan voetballen?
ikke: :? we gingen toch gamen?
Hij, ja maar laden duurt ongeveer 15 mins
ikke: 8)7 |:(

Dus pas ingestapt met home consoles toen ik een c64 zag met een diskdrive en batman...die game vond ik zo gaaf, ook omdat de film toen helemaat hot was natuurlijk, en ik had uiteraard voor school ook een computer nodig, mijn ouders gingen daar in mee :P
Oh en barbarian vond ik ook helemaal geweldig......zou je kunnen zien als een soort voorloper van street fighter :)

Later een amiga dus......maar monkey island daarop, je voelde jezelf echt een diskjockey, serieus overwogen om een 3 en zelfs 4e diskdrive erbj te halen. Of Swos spelen daarop, was zo gaaf, maar toen ik de game later op pc speelde speelde je misschien wel 2x zoveel wedstrijden in een uur......good old days waren niet altijd zo good.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gast7 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 23:58:
The munchables kende ik nog niet, lijkt mij een vrij leuke titel.
Het is geen dure zeldzame titel. Game heeft ook grappige bosses, ondersteund alle controllers en player 2 kan net zoals in Super Mario Galaxy 2 (Alleen had The Munchables het eerst) assisteren met de Wii mote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

1nsane schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:00:
[...]

lol and what exactly did he want to prove? }:O
Dont do drugs! _/-\o_

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:11:
[...]

Het is geen dure zeldzame titel. Game heeft ook grappige bosses, ondersteund alle controllers en player 2 kan net zoals in Super Mario Galaxy 2 (Alleen had The Munchables het eerst) assisteren met de Wii mote
Katamari achtige games vind ik altijd wel toffe games. Ik ga deze titel zeker eens proberen, is idd niet heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand je hier kan helpen.

Een poosje geleden zag ik footage van een game die ik graag nog eens wil spelen maar nu ben ik de titel kwijt :'(

Het gaat om een Super Famicom game> Een Space Invaders clone in "cute 'em up" style.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:14:
Ik hoop dat iemand je hier kan helpen.

Een poosje geleden zag ik footage van een game die ik graag nog eens wil spelen maar nu ben ik de titel kwijt :'(

Het gaat om een Super Famicom game> Een Space Invaders clone in "cute 'em up" style.
Heb je het hier al geprobeerd?

[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Pelox2002; Van dat topic wist ik het bestaan nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Graag gedaan :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'em trouwens een minuut geleden gevonden via een YT filmpje over Super Famicom Shooters.

De game heet Cosmo Gang, is van Namco en de SFC versie is de Arcade port :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-09 08:27
Ik heb een professionele Sony BVM-20F1U staan met analogue input board. Een mooiere CRT voor retro gaming is er niet. (-> behalve de BVM-24)

Wilde advertentie zetten maar weet niet hoe ik hem er op krijg. Is er interesse voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
KaiTak schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:45:
Ik heb een professionele Sony BVM-20F1U staan met analogue input board. Een mooiere CRT voor retro gaming is er niet. (-> behalve de BVM-24)

Wilde advertentie zetten maar weet niet hoe ik hem er op krijg. Is er interesse voor?
In je brievenbus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://enthusiast.gg/8511...ames-while-he-was-working

Wat zou je doen, als je na een dag hard werken thuis komt en je komt erachter dat vrouwlief je complete gameroom heeft verkocht om wat extra handtasjes en sieraden te kunnen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:58:

Wat zou je doen, als je na een dag hard werken thuis komt en je komt erachter dat vrouwlief je complete gameroom heeft verkocht om wat extra handtasjes en sieraden te kunnen kopen?
Tasjes maar op marktplaats knallen :+
Jammerlijke aan het verhaal is dat ze alles voor een habbekrats verkocht heeft schijnbaar. Leuk voor de kopers maar niet zo geweldig voor je relatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Als het verhaal uberhaupt echt is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ik denk dat het de beste optie is om een everdrive cart te kopen of te stoppen met verzamelen.

Zo'n collectie krijg je toch niet meer in een korte tijd terug.

Vrij jammer, maar er is vaak weinig wat je hier aan kan doen, tenzij de vrouw natuurlijk een aardige baan had in combinatie met de nieuwe wet van het gemeen schap van goederen in Nederland.

Los van dat gaan collecties wel eens de deur uit om ruimte te maken voor kinder kamers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Nog geen retro, maar hij is vast binnen. :)

Nintendo Wii U Premium Pack 32GB Zwart met Nintendo Land (Nieuw), Super Mario Bros. U (Nieuw in seal), Wii Mote (helaas geen Plus) (nieuw) en Nunchuk (Nieuw) voor € 185,00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/obup0TZqfkyG5gnM69Vc7DX1/full.jpg

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:12:
Nog geen retro, maar hij is vast binnen. :)

Nintendo Wii U Premium Pack 32GB Zwart met Nintendoland (Nieuw), Super Mario Bros. U (Nieuw in seal), Wii Mote (helaas geen Plus) (nieuw) en Nunchuk (Nieuw) voor € 185,00.

[afbeelding]
YouTube: I Bought a Wii U! (...in 2017) O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

Scheiden. Direct. :N

Heeft voor mij met name ook te maken met een stukje respect voor de ander en de hobby's van de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Als mijn vrouw (wat ze nooit zou doen overigens) dat bij mij zou doen, wat dan ook verkopen. Dan is het gat van de deur en een trap na erg dichtbij.
Gaat dan niet zozeer om het verkopen van retropie spul, maar überhaupt het verkopen van mijn spullen zonder mijn medeweten en goedkeuring. Andersom zou ik het ook niet moeten doen.
Kan me voorstellen dat het verhaal echt is.

Nu zijn wij beide niet onredelijk en weten wanneer spullen teveel zijn in huis. Daarbij ondersteund mijn vrouw mijn game"verslaving" door zelf dingen te kopen voor me of aan te geven dat er iets ergens is.

Ze gaf een tijd terug aan waarom we ook alweer een crt tv hadden en moesten houden. Moest zelf even nadenken, maar dat is minimaal voor de light gun en Snes Scope. De vraag is of ze ooit of regelmatig nog opgestart gaan worden. Maar goed, dat weer ter zijde. Heb er 1 staan en de andere moet eigenlijk bij mijn ouders vandaan komen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het liefst zou ik hem dicht laten, maar de verleiding is te groot om eindelijk Mario Kart 8 te gaan spelen (ik heb nog vier Wii Mote's). :)

Nintendo Switch heb ik ook gehad, maar verkocht met TLOZ:BOTW LE, omdat ik van de overwaarde grotendeels deze koop kon financieren.

Nintendo NES Classic mini blijft voorlopig ook ongeopend (alle NES games staan op een oude Wii) in de verzameling. En de beste NES games kan ik spelen op mijn oude vertrouwde NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:36:
[...]

Het liefst zou ik hem dicht laten, maar de verleiding is te groot om eindelijk Mario Kart 8 te gaan spelen (ik heb nog vier Wii Mote's). :)

Nintendo Switch heb ik ook gehad, maar verkocht met TLOZ:BOTW LE, omdat ik van de overwaarde grotendeels deze koop kon financieren.

Nintendo NES Classic mini blijft voorlopig ook ongeopend (alle NES games staan op een oude Wii) in de verzameling. En de beste NES games kan ik spelen op mijn oude vertrouwde NES.
Gebruiken lijkt mij niet echt een probleem, het is geen collectible voor de toekomst de wii u. Zou hem gewoon gebruiken en open maken, prima console met toffe titels, voor bepaalde games ook gewoon de moeite waard op release met de hype. Tenzij je het natuurlijk echt gesealed wil laten als dat de reden was van de aankoop.

Mario kart 8 en smash bros qua online en natuurlijk een hoop toffe titels zonder online.

[ Voor 7% gewijzigd door gast7 op 15-03-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:39:
[...]

Gebruiken lijkt mij niet echt een probleem, het is geen collectible voor de toekomst de wii u. Zou hem gewoon gebruiken en open maken, prima console met toffe titels, voor bepaalde games ook gewoon de moeite waard op release met de hype. Tenzij je het natuurlijk echt gesealed wil laten als dat de reden was van de aankoop.

Mario kart 8 en smash bros qua online en natuurlijk een hoop toffe titels zonder online.
Besloten om alle gesealde games die ik heb, zo te laten. Ik koop wel een tweede exemplaar elders voor weinig. Momenteel zijn van de belangrijkste games voor mij, een tweede exemplaar onderweg. :)

De NES Classic Mini is overigens aardig in prijs aan het dalen, op Budget gaming staan ze nieuw voor € 70,00. Dus voor de mensen hier die hem nog zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
gast7 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:39:
[...]

Er werd me laatst 150 euro geboden voor mijn Wii U (zwart 32 gb premium pack) 160 incl Mario Kart 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Potato42 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Er werd me laatst 150 euro geboden voor mijn Wii U (zwart 32 gb premium pack) 160 incl Mario Kart 8.
Op Marktplaats gaan ze voor € 200,00, mits compleet en in nieuwe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potato42 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Hoe zit dat nou met de Wii U en die voor geinstalleerde games? Gaat dat van je (toch al zo beperkte) HDD space af?*

*Heb zelf in de zomer van 2016 pas een Wii U aangeschaft omdat ik er perse een fysieke game bij wilde hebben. Een voor geinstalleerde Mariokart was voor mij een no go. Is IMO een game die het verdient om fysiek op de plank te staan tussen de andere titels.

Uiteindelijk kocht ik de Wii U Mario maker bundle incl. pixel Mario Amiibo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Jumpman schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:37:
[...]

Op Marktplaats gaan ze voor € 200,00, mits compleet en in nieuwe staat.
Nou eerst dacht ik dat ze ca. 75 euro zouden doen (bj 2015) dus vond het al behoorlijk, totdat ik inderdaad op marktplaats keek en inderdaad rond de 200 euro vroegen.
Vind het niet gek voor een console van +/- 1,5-2 jaar oud, volgens mij heb ik er 260 voor betaald.

Toen ik mijn PS3 de deur uit wilde doen (2012 gekocht 500 gb) ging het op MP voor 75-100 euro + enkele games. Waar ik 2-3 jaar geleden 300 euro voor betaalde, vond ik een beetje te gortig dus ik heb 'm nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Hoe zit dat nou met de Wii U en die voor geinstalleerde games? Gaat dat van je (toch al zo beperkte) HDD space af?*

*Heb zelf in de zomer van 2016 pas een Wii U aangeschaft omdat ik er perse een fysieke game bij wilde hebben. Een voor geinstalleerde Mariokart was voor mij een no go. Is IMO een game die het verdient om fysiek op de plank te staan tussen de andere titels.

Geen idee eigenlijk, ik wilde perse de 32 gb (vond ik ook al weinig) en MK8 zat er op disc bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Hier heb ik alle games op disc, dus ik heb geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Uiteraard gaat dat van die ruimte af...waar anders komt het vandaan?

Net even gekeken, ik had helaas destijds nét de Mario 8 pack zonder disc :X :(
Er zijn geen andere spellen geïnstalleerd (rest is disc) en ik heb 19GB van de 32GB over. Zal ongetwijfeld nog wat saves of OS data zijn wellicht, maar het geeft een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Exorcist schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:17:
[...]

Uiteraard gaat dat van die ruimte af...waar anders komt het vandaan?

Net even gekeken, ik had helaas destijds nét de Mario 8 pack zonder disc :X :(
Er zijn geen andere spellen geïnstalleerd (rest is disc) en ik heb 19GB van de 32GB over. Zal ongetwijfeld nog wat saves of OS data zijn wellicht, maar het geeft een indicatie.
Is opzich niet een heel groot punt gezien de meeste mensen die om fysieke media geven de limited edition van mario kart 8 halen of ze de wii u combo pack hadden met fysieke game of niet.

Hetzelfde geldt voor de zelda bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gast7: Persoonlijk geef ik helemaal niks om limited editions/GOTY's

- Limited editions zijn doelbewust zeldzaam en worden vaak opgekocht en voor duur doorverkocht door geldwolven die ik niet wil voeden, soms zit je met limited editions ook nog eens met afwijkend materiaal van de hoesje (karton/ tin box) die ik er in de kast tussen alle standaard hoesjes lelijk en afwijkend uit vindt zien.

Vroeger deed ik wel aan limited Editions van cd's van metalbands als After Forever en Epica maar dat kwam door de extra tracks en omdat ik bijde bands al ken van toen ze nog super klein en semi professioneel waren.

-GOTY's ben ik mee gestopt omdat ze vaak pas verschijnen zodra bijna iedereen de game al heeft maar vooral omdat de extra content van GOTY's veelal op vouchers staat wat de GOTY's voor mij het zelfde maken als de standaard versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:15:
@Gast7: Persoonlijk geef ik helemaal niks om limited editions/GOTY's

- Limited editions zijn doelbewust zeldzaam en worden vaak opgekocht en voor duur doorverkocht door geldwolven die ik niet wil voeden, soms zit je met limited editions ook nog eens met afwijkend materiaal van de hoesje (karton/ tin box) die ik er in de kast tussen alle standaard hoesjes lelijk en afwijkend uit vindt zien.

Vroeger deed ik wel aan limited Editions van cd's van metalbands als After Forever en Epica maar dat kwam door de extra tracks en omdat ik bijde bands al ken van toen ze nog super klein en semi professioneel waren.

-GOTY's ben ik mee gestopt omdat ze vaak pas verschijnen zodra bijna iedereen de game al heeft maar vooral omdat de extra content van GOTY's veelal op vouchers staat wat de GOTY's voor mij het zelfde maken als de standaard versies.
Eerlijk is eerlijk

De ps3 xbox 360 xbox one en ps4 worden altijd overspoeld met CE van zowat elke game, meerdere soorten per spel ook nog eens. Ik zou daar persoonlijk nooit mee beginnen los van het feit dat die dingen heel veel ruimte in beslag nemen.

Bij nintendo was dit eigenlijk haast niet aanwezig pas bij de wii u hebben ze het virus pas echt te pakken gehad met al die amiibo bundels voor games etc maar alsnog vele malen minder dan sony en microsoft.

Ik koop zelf bijna geen nieuwe games op enkele na dus dus die enkele kunnen er wel af. Overigens zijn limited edition niet bepaald zeldzaam.

De hyrule warriors limited edition is de enige limited edition die enigzins ook echt zeldzaam is op de wii u. De rest is veel makkelijker te krijgen, de meeste limited edition zijn overigens veel lager dan de nieuw waarde.

Wat sony en microsoft betreft zijn de CE vaak spot goedkoop te krijgen als je ervoor collect op uitzonderingen na die ook echt zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
gast7 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:37:
[...]

De hyrule warriors limited edition is de enige limited edition die enigzins ook echt zeldzaam is op de wii u. De rest is veel makkelijker te krijgen, de meeste limited edition zijn overigens veel lager dan de nieuw waarde.
Roep dit niet te hard, er zijn een aantal CE's, zelfs games voor de WiiU moeilijker te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:06:
[...]

Roep dit niet te hard, er zijn een aantal CE's, zelfs games voor de WiiU moeilijker te bemachtigen.
De bayonetta first print zou ik als de andere echt lastiger te verkrijgen LE noemen, maar dat is dan niet mijn type game

Ik weet dat er een aantal andere CE in prijs gestegen zijn zoals de zelda windwaker LE, maar deze was overal nog vrij gemakkelijk verkrijgbaar, er is gewoon veel vraag naar en het aanbod van de winkels is weg zeker niet zeldzaam.

Van de gewone games zijn het vaak niet eens de interressante titels die zeldzaam zijn. Je hebt niet veel te vrezen tenzij je voor volle sets gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
gast7 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:21:
[...]

De bayonetta first print zou ik als de andere echt lastiger te verkrijgen LE noemen, maar dat is dan niet mijn type game

Ik weet dat er een aantal andere CE in prijs gestegen zijn zoals de zelda windwaker LE, maar deze was overal nog vrij gemakkelijk verkrijgbaar, er is gewoon veel vraag naar en het aanbod van de winkels is weg zeker niet zeldzaam.

Van de gewone games zijn het vaak niet eens de interressante titels die zeldzaam zijn. Je hebt niet veel te vrezen tenzij je voor volle sets gaat.
Als ik een kleine tip mag geven, haal dan de limited van Rodea nu uit de Nis Europe store. Ze hebben blijkbaar een nieuwe druk vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bradford Cox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Zijn er mensen die intresse hebben in een custom Super EverDrive label? Ik wil graag mijn eigen ontwerp laten drukken maar de kosten zijn wat hoog voor 1 printje. Als er mensen interesse hebben dan zou ik de kosten kunnen splitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.reinierbonis.nl/labelttt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ekfad schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Als ik een kleine tip mag geven, haal dan de limited van Rodea nu uit de Nis Europe store. Ze hebben blijkbaar een nieuwe druk vrijgegeven.
Rodea The Sky Soldier First Print voor de Wii U wordt sowieso heel zeldzaam, omdat hier de laaste Wii game die geproduceerd is ook bij in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:22:
[...]

Rodea The Sky Soldier First Print voor de Wii U wordt sowieso heel zeldzaam, omdat hier de laaste Wii game die geproduceerd is ook bij in zit.
Dat klopt niet; Na Rodea the Sky Soldier zijn er nog diverse Wii games verschenen. FIFA, Just dance maar ook de exclusive Skylanders Super Chargers waarvan de Wii versie meer een Mariokart clone dan een typische Skylanders game is.

@Potato42 Zelf heb ik ook de 32GB versie van de Wii U en ik doe niet aan download games.

Ik heb nu 2/3 van de games die ik uiteindelijk wil hebben en die vullen ook 2/3 van m'n HDD.

Ik denk dus dat ik precies kiet zal gaan spelen qua HDD space zodra m'n Wii U library klaar is naar mijn zin. De HDD is krap maar voor mij en hoe ik het gebruik waarschijnlijk net genoeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:28:
[...]

Dat klopt niet; Na Rodea the Sky Soldier zijn er nog diverse Wii games verschenen. FIFA, Just dance maar ook de exclusive Skylanders Super Chargers waarvan de Wii versie meer een Mariokart clone dan een typische Skylanders game is.

@Potato42 Zelf heb ik ook de 32GB versie van de Wii U en ik doe niet aan download games.

Ik heb nu 2/3 van de games die ik uiteindelijk wil hebben en die vullen ook 2/3 van m'n HDD.

Ik denk dus dat ik precies kiet zal gaan spelen qua HDD space zodra m'n Wii U library klaar is naar mijn zin. De HDD is krap maar voor mij en hoe ik het gebruik waarschijnlijk net genoeg.
Ik zie het ja. Ik denk wel dat Rodea The Sky Soldier voor de Wii een stuk lastiger wordt om aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Jumpman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:17:
[...]

Ik zie het ja. Ik denk wel dat Rodea The Sky Soldier voor de Wii een stuk lastiger wordt om aan te komen.
Ik weet dat enkel launch edition slechts ook het wii spel erbij zou krijgen, maar het lijkt er net op of elk exemplaar komt met het wii spel oftwel 2 disks

Zelfs in de nis europe store world de LE nieuw verkocht met het wii spel wat de tweede druk lijkt te zijn. Volgens mij hebben ze besloten om bij alle exemplaren toch het wii spel erbij te houden inplaats van het originele plan.

Mocht dit niet zo zijn dan is enkel de wii u versie non launch edition vrij lastig te krijgen. In elk geval zoals ik het zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:03
Vandaag even bij mijn ouders geweest, die waren aan het opruimen geweest.
Hebben ze mijn Watara SuperVision gevonden. Het model dat destijds door Hartung Spiele-Berlin verkocht werd.
Jammer genoeg is de aansluiting voor de adapter wel defect, het pinnetje zit er niet meer aan.
Iemand misschien een tip waar ik dat zou kunnen laten maken?

Hij werkt nog steeds op de batterijen maar wel veel moeite moeten doen om de spelletjes te starten.

sssnake
Pac-Boy & Mouse
P.52 Battle
2x Alien (waarvan 1x de Watara versie)
Crystball
Hero-Kid
Challenger Tank

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 21:50
Joepie, mijn bestelling is binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tJIBG0ME4EtFN9PPaH8MfUbt/full.jpg

Alles is opgepoetst; van het weekend nog what VHS covers knutselen.

Normaliter geen beschadigde labels voor mij, maar ik vond Wolverine voor de prijs wel passend beschadigd... Alsof hij er zelf met zijn klauwen overheen is geweest... Dit is overigens de enige impuls aankoop in dat setje, omdat... Wolverine... en erg goedkoop. _/-\o_

Maar gameplay en hit detection is ruk, dus nagenoeg onspeelbaar. 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flozem schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:02:
Joepie, mijn bestelling is binnen:
[afbeelding]

Alles is opgepoetst; van het weekend nog what VHS covers knutselen.

Normaliter geen beschadigde labels voor mij, maar ik vond Wolverine voor de prijs wel passend beschadigd... Alsof hij er zelf met zijn klauwen overheen is geweest... Dit is overigens de enige impuls aankoop in dat setje, omdat... Wolverine... en erg goedkoop. _/-\o_

Maar gameplay en hit detection is ruk, dus nagenoeg onspeelbaar. 8)7 :+
Mooi setje, Turtles in Time er ook nog bij!

Hebben jullie ook sporadisch de "kriebels" bij óf genre/soort game, óf console? Ik merk dat ik vaak op zoek ga naar spellen die me potentieel kunnen bevallen (bijv. Sim City achtige games) of dat ik het weer in m'n kop heb de collectie uit te breiden voor een specifieke console.

Laatst weer wat minder retro gedaan en de PS4 wat voorrang gegeven, deze staat nu op 110 en dan vind ik het voorlopig weer even prima. Weet soms alleen niet meer wat ik nu nog "nodig" heb voor de andere consoles. Zag laatst een Sega Master System item op YouTube; voor die console heb ik nauwelijks verzameld (heb er weinig mee) en heb maar een spel of vier en de lelijke tweede variant console.

Vind de box art ook echt afschuwelijk, overigens. Helpt meestal ook niet mee :+

Anyway, totaal nu ergens rond de 2500/2600 games en inc. handhelds rond de 160/170 consoles en het groeit harder dan ik hebben kan. Uitbreiden kan echter pas over een paar jaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 21:50
Exorcist schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:04:
...
Hebben jullie ook sporadisch de "kriebels" bij óf genre/soort game, óf console? Ik merk dat ik vaak op zoek ga naar spellen die me potentieel kunnen bevallen (bijv. Sim City achtige games) of dat ik het weer in m'n kop heb de collectie uit te breiden voor een specifieke console.

Laatst weer wat minder retro gedaan en de PS4 wat voorrang gegeven, deze staat nu op 110 en dan vind ik het voorlopig weer even prima. Weet soms alleen niet meer wat ik nu nog "nodig" heb voor de andere consoles. Zag laatst een Sega Master System item op YouTube; voor die console heb ik nauwelijks verzameld (heb er weinig mee) en heb maar een spel of vier en de lelijke tweede variant console.
...
Eigenlijk ben ik best tevreden met mijn huidige collectie, maar af en toe zie ik dat een gameshop weer wat aanbiedingen heeft, en dan vind ik toch weer wat leuks. Ik probeer wel mijn aankopen over de consoles en genres te verdelen, maar in dit geval vond ik met name SNES games die ik nog wilde hebben.

Mijn focus wisselt, maar sinds ik goede RGB kabels en een nieuwe CRT heb, merk ik dat mijn SNES en Megadrive weer veel liefde krijgen. Hiervoor waren dat PSP, NDS en 3DS. En weer daarvoor GBA en Gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist Ook mijn focus wisselt erg: Op de Dreamcast en Saturn heb ik bv amper games en de Master System is lastig voor te verzamelen omdat het aanbod altijd zo karig is.

De Mega Drive zal altijd mijn hoofd retro console blijven en ik zit nu ongeveer op de 230 CIB titels. Er is dit jaar nog niet veel bijgekomen op de MD omdat mijn focus momenteel op de PS3 ligt. Spot Goes to Hollywood, Ms. pac-man, Stargate, Super Fantasy zone en Batman zijn de enige 5 MD games die ik er dit jaar bij heb waarvan Batman is overgenomen van Potato42.

Mijn focus ligt nu op de PS3 omdat het tijd wordt om eens een library af te maken zoals ik die wil hebben en met 296 titels zit de PS3 daar nu aardig in de buurt.

Het lastige is dat ik op mijn consoles geen games wil die ik al heb voor andere consoles en dat de kwaliteit en vooral de variatie binnen de verschillende game libraries voor mij ongeveer gelijk moet zijn.

Als ik dus de 2 Left for dead games en de 3 Deadspace games al voor de Xbox 360 heb dan moet ik om het ballans terug te brengen The evil within en Dead Island bv weer op de PS3 hebben. En zo doe ik dat bij elk genre: JRPG's die multi platform waren haalde ik dus voor de 360 omdat de PS3 met zijn eigen JRPG exclusives al meer dan overeind blijft staan.

Bij de Mega Drive is m'n collectie nu al zo groot geworden dat ik de multi platform games doelbewust laat schieten omdat die voor de ballans in bijde libraries nu hoofdzakelijk naar de SNES moeten komen.

Edit; Qua aantal consoles zit ik erg slecht, een aantal zijn kapot of vertonen mankementen en ik heb geen reserve consoles. Qua aantal games zit ik ongeveer gelijk aan jou (+- 2500) en daar zitten dus nagenoeg geen dubbele ports tussen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef, dat zijn mooie aantallen! Zeker wb. je MegaDrive. Ik heb op zich hetzelfde qua zelfde titels voor verschillende consoles. Had bijv. destijds de 360 als leidend platform ipv. de PS3. waar ik nu de PS4 veel meer gebruik dan de Xbox One (en dus titels alleen voor PS4 koop op exclusives na). Heb voor de PS3 wel een inhaalslag gemaakt, zit volgens mij nu rond de 220 titels en voor de 360 tegen de 200. Zelfde geldt voor de PS2, daar verzamel ik liever voor dan de Xbox of GC en voor laatstgenoemden dus meestal alleen console-specifieke titels.

Verder blijft het een dure maar leuke hobby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:46

Cyphax

Moderator LNX
Hebben jullie dit weleens gezien?

Light gun games spelen op een willekeurige TV, en hoewel dit een soort prototype is op deze manier is hier wel iets van te maken dat echt werkt, denk ik. Zeker als je graag knutselt kan je dit volgens mij goed namaken. Dat biedt wel hoop! :)
Sources op github

[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 23-03-2017 10:49 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ik zit zelf op 1100+ games toch wel aardig gegroeit voor de oudere consoles

Met de megadrive heb ik de barriere van 100 games dik verbroken gezien ik heel wat mooie titels aan de collectie heb kunnen toevoegen in vrij korte tijd. Mooie tijden.

Nu vrij recent een stuk meer geluk met de cib handheld games voor nintendo inplaats van de home consoles.

Wat aparatuur betreft, gelukkig nog geen last gehad van defecte consoles, Zou wel vrij lastig worden met de dreamcast of saturn als deze stuk gaan, maar Voor alle andere standaard retro consoles heb ik wel al nieuwstaat reserve consoles kunnen regelen zonder kosten, dus dat zit voorlopig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Mijn hoofdfocus ligt ook bij de Mega Drive. Andere consoles NES (20), PS2 (100), GC (1), N64 (20), GB (15), PSP (10), en Lynx (25) vind ik leuk, maar speel ik maar heel af en toe.

Mijn MD-collectie is nu 200+ (originele, zonder dubbele) waarvan het overgrote deel in goede staat CIB. Heb nog heel veel dubbel voor de verkoop. Zoals de Batman die ik aan Consoles4life verkocht heb :)
Het staat momenteel op een wat lager pitje door andere dingen, ook is het meer weer om naar buiten te gaan, en het wordt moeilijker om leuke setjes te kopen met games die ik nog niet heb.

Waar het bij mij vooral gaat kriebelen zijn de overbekende games die ik al tig keer gepeeld heb maar ik leuk blijf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst even Ghost n Ghouls (snes) met mijn zoon gespeeld, wil proberen samen met hem de game dusdanig onder de knie te krijgen dat we hem 'echt' kunnen uitspelen (dus 2 keer achterelkaar).

Ik heb het orgineel, echter omdat mijn snesje nog even in opslag zit helaas via emulatie en toetsenbord.......daar werd het niet makkelijk van, maar hij vond het wel leuk, dus wie weet.........

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Exorcist Ik vertelde mezelf een beetje: alle games tesamen zijn het er rond de 2000.

@gast7 Dreamcast en Saturn zijn bijden nog in topconditie en worden bewaard in een platic tasje die in een doos zit en stofvrij in de kast staat.

Ik haal ze alleen tevoorschijn zodra ik er op speel en laat ze nooit aangesloten staan. Maar ach voor mijn DC en Saturn opgeteld kom ik ook maar aan 15 games.

Atari 2600 is kapot, de Game cube (die ik gebruikte voor de gameboy player, dus ik kan nu geen gb, gbc en gba games spelen), Xbox 360 laatje haperd en mn PS3 laser is ook naar de knoppen.

@Sagat Dat is wel cool. Respect als je je zoontje zover krijgt. Voor veel kids is retrogaming te moeilijk en met Ghouls 'n Ghosts zoek je een titel uit die dat nog even benadrukt.

@Potato42 Ook bij mij staat de retrogame hobby op een lager pitje in de zomer maanden, ben meer buiten en vaker op stap met vrienden.

Qua Mega Drive collecten verwacht ik dat je me dit jaar in zult halen, de meeste titels die ik nog wil hebben zitten op een enkeling na, allemaal van ietjes, tot heel ver over de €40 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:26:

@gast7 Dreamcast en Saturn zijn bijden nog in topconditie en worden bewaard in een platic tasje die in een doos zit en stofvrij in de kast staat.

Ik haal ze alleen tevoorschijn zodra ik er op speel en laat ze nooit aangesloten staan. Maar ach voor mijn DC en Saturn opgeteld kom ik ook maar aan 15 games.

Atari 2600 is kapot, de Game cube (die ik gebruikte voor de gameboy player, dus ik kan nu geen gb, gbc en gba games spelen), Xbox 360 laatje haperd en mn PS3 laser is ook naar de knoppen.
Het zijn met name de disk lazers die eraangaan door gebruik.

In vergelijking met andere consoles gaan ze niet zo heel lang mee.

De mega CD model 1 is daar ook vrij gevoelig voor. De model 2 gaat veel langer mee, Jammere is dat ik enkel een model 1 heb.

Deze consoles krijgen toch wel aardig wat speeltijd de laatste tijd, zeker gezien er games op zitten waar je toch wel veel uren in gaat steken. Het zijn in elk geval geen consoles die voor een vrij lange tijd meegaan zoals de meeste consoles maar het zijn wel consoles met de betere games op voornamelijk 2D gebied maar ook uitstekende 3D games , met name de dreamcast en de saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Precies de reden dat ik onlangs voor de Saturn overgestapt ben naar de Japanse. Die zijn wat vriendelijker geprijsd, 40 euro inclusief 3 games. Kan ik nog eens een nieuwe halen als deze de geest geeft :) Plus natuurlijk dat de Japanse library ook wel een aantal hele gave exclusives bevat.

Ik heb zelf ergens rond de 1200 games, hoofdmoot is PS2, maar ben het meest bezig met de SNES/Super Famicom en de Megadrive. Daar koop ik vooral gericht losse spellen op om te spelen. Ik doe alleen aan CIB dus dan gaat het verzamelen ook wat langzamer :)

Ik moet alleen wel toegeven dat ik een PS4 gekocht heb bij de launch van de Switch en sindsdien alleen nog maar Fallout 4 aan het spelen ben. Ik heb deze maand nog geen uur doorgebracht in mijn gameroom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 14:43
Voor de 3ds bezitters: MegaMan legacy collection is nu on sale in de Nintendo eshop. 6 megaman spellen voor 7,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Nu online
gast7 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:27:
[...]

Het zijn met name de disk lazers die eraangaan door gebruik.

In vergelijking met andere consoles gaan ze niet zo heel lang mee.

De mega CD model 1 is daar ook vrij gevoelig voor. De model 2 gaat veel langer mee, Jammere is dat ik enkel een model 1 heb.

Deze consoles krijgen toch wel aardig wat speeltijd de laatste tijd, zeker gezien er games op zitten waar je toch wel veel uren in gaat steken. Het zijn in elk geval geen consoles die voor een vrij lange tijd meegaan zoals de meeste consoles maar het zijn wel consoles met de betere games op voornamelijk 2D gebied maar ook uitstekende 3D games , met name de dreamcast en de saturn.
Daar zijn nu ook oplossingen voor. Zie GDEmu (google maar eens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob SOS schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:54:
Voor de 3ds bezitters: MegaMan legacy collection is nu on sale in de Nintendo eshop. 6 megaman spellen voor 7,90.
Ondanks dat ik al de collectie op de GC heb ga ik dit misschien doen. Zijn leuke games voor verloren vakantie uren!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gast7
Ekfad schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:12:
[...]

Daar zijn nu ook oplossingen voor. Zie GDEmu (google maar eens)
Inderdaad een goede optie als je voor emulatie gaat, helaas niet voor mij.

Het fixen is opzich niet echt een probleem ,gaat echter wel tijd inzitten.

Ik denk echter dat er in de toekomst een betere disk drive ingezet kan worden om de originele games alsnog makkelijk te kunnen gebruiken die veel langer mee gaan, de bovenstaande optie is echter zeker niet verkeerd voor het overgrote gedeelte. Vrij vergelijkbaar met everdrive carts behalve dan dat je de fragiele hardware gedeeltelijk vervangt voor iets dat veel langer mee gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door gast7 op 24-03-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen retro, maar ik wil hier wel deze game tip even aan jullie kwijt:

Blue Rider: Is een top down bullet hell shooter met een zeer grote retro/arcade feel.

De game staat voor een euro of 7 in de Playstation store.

Er komt komende maand een fysieke versie uit voor de PS4 inclusief soundtrack en er zijn er wereldwijd slechts 2500 beschikbaar!

Als je interesse hebt in de fysieke versie; Hij wordt uitsluitend verkocht bij de (Ik noem de naam niet omdat ik van Tweakers niet op m'n flikker wil krijgen) grootste en bekendse gaming import webshop die we rijk zijn.

Wees er dus snel bij!!

(Omdat het hier om grote verzamelwaarde gaat van een moderne game met een retro arcade feel vond ik dit toch het juiste topic om het te plaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15 euro in de store. Maar mijn ps plus is verlopen. Game ziet er wel leuk uit, en heeft ook een demo (op ps4).

Megaman leg col get op 3ds btw. Erg leuk behalve het afgaan bij de platformsegmenten!

Edit:
Onder het mom van 'quit yer bitching' het nogmaals geprobeerd, nu wel gehaald. Daarna vrij simpel langs de andere bazen gewandeld. Zelfs zonder de magnet gun te gebruiken.
Alleen bij stukje fireman vond ik het wel handig ;)
Deel 1 heb ik op de nes m, toch grappig dat je veel dingen onthoudt.

Dr Wily bewaar ik voor een volgende x, dat was flink pittig weet ik nog van vroeger. Zelfs dusdanig dat ik hem nooit heb uitgespeeld :o

spoiler:
ik weet dat ik bij electric man de 'cheat' gun kan halen om het een stuk makkelijker te maken. Maar wilde proberen die vrij te spelen door gutsman te halen. En dat vind ik al een irritant stuk :)
Vroeger deed ik gewoon 2x elecman achter elkaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 25-03-2017 15:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 08:43
Iedereen die kent het wel bij retro consoles. Je wilt weer een oude klassieker spelen dus knal je die disk in de console, maar dan moet je nog de juiste memory card vinden met je save game. Mijn PS2 collectie is redelijk groot aangezien ik in mijn PS2 toentertijd wat 'extra hardware' aan boord heb laten plaatsen. Maar zo kan het zijn dat je een memory card of 3 moet proberen voordat je succes hebt.

Om dat probleem nu eindelijk eens op te lossen ben ik zelf maar wat gaan knutselen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6KuYh14o8r3x9bhLHO3KfwyP/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TaIQ1ynm1DZxzzAul600kAjB/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EqE5kwpVwEcT00qfPTkQ92fI/medium.jpg

De oudere ps2 hoesjes hadden mooi zo'n memory card houder erin zitten, dus nu bewaar ik fijn al mijn memory cards in een hoesje met een papiertje erbij welke games erop staan. Lekker makkelijk :D
Ook wil ik ooit nog eens mijn save games op de cd'tje backuppen, en dan kan die er ook mooi bij :D

De hoesjes zelf kwam ik toevallig eens tegen in de plaatselijke kringloop winkel tegen.

Hoe gaan jullie met dit soort luxe problemen om? :P

[ Voor 6% gewijzigd door MenN op 25-03-2017 14:47 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MenN schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:42:

Doet me denken aan de issues die ik heb met savegames op drie verschillende PS4's :+

Maar wb. PS2: ik speel niet heel veel PS2 spellen (althans, vaak dezelfde) ondanks dat ik nu 406 titels heb. Meeste kan/past dus op 1 memory card die permanent in de PS2 zit die ik het meest gebruik. Op m'n Linux PS2 gebruik ik er eentje t.b.v. dat doel en andere custom files.

De overige 30 Memory Cards zitten in een zakje, te wachten op betere dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 18:32
MenN schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 14:42:
Iedereen die kent het wel bij retro consoles. Je wilt weer een oude klassieker spelen dus knal je die disk in de console, maar dan moet je nog de juiste memory card vinden met je save game. Mijn PS2 collectie is redelijk groot aangezien ik in mijn PS2 toentertijd wat 'extra hardware' aan boord heb laten plaatsen. Maar zo kan het zijn dat je een memory card of 3 moet proberen voordat je succes hebt.

Ik heb een 3rd party 64mb geheugenkaart voor de ps2 games,
voor de ps1 is het idd gokken (hoewel ik wel ééntje dedicated voor squaresoft heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat Vaag!? Ik hoorde van een Amerikaan dat 'ie $7,- was en heb dat 1 op 1 naar euro's vertaald.

Kwam net nogal bizar retrogame nieuws tegen. On disc Dreamcast DLC na 16 jaar eindelijk toegankelijk dankzij developers

YouTube: Dreamcast DLC Released After 16 Years!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de demo nog niet gechecked. Maar 7 dollar klinkt beter dan 15 euro. Gelukkig is op playstation in de usa store kopen nog makkelijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 22:16

Joran

<3 natalee

Even een grappig plaatje tussendoor:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/15riaeu.png

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
The fuck doe je met zo veel Sonic & Knuckles carts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Guinness world record poging voor torentjes bouwen met sega carts :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Potato42 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 19:57:
The fuck doe je met zo veel Sonic & Knuckles carts?
Alles opkopen, schaarste creeren waardoor ze meer waard worden ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Voor € 25,00 kan je aan de NTSC cartridge komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Keertje wat anders dan Mega Drive van mijn kant :o :+

Afbeeldingslocatie: https://i44.photobucket.com/albums/f3/tmpvermeulen/Mobile%20Uploads/IMG_20170328_215222_zpslkzzxnb2_edit_1490769086233_zps4udnzrsj.jpg

Kon ze moeilijk laten liggen voor 2 tientjes *D

[ Voor 60% gewijzigd door Aardappel op 29-03-2017 08:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gast7
Dit is iets wat ik niet kon laten liggen voor 2(0) tientjes

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2zekves.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ipm8lk.jpg

Zowat allemaal europees en en op enkele na allen non duits, slechts enkele gelukkig de vrij commons in mindere staat de rest allemaal super netjes.
Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.