net weer aan een andere tweaker boxprotectors verkocht ik kan ze voor minder dan 50 cent inkopen maar dan gaat het wel om veel aantallen ik heb het een boel pagina,s terug nog een keer tekoop aangeboden hier voor de liefhebbergast7 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
Mario kart 64 mits in mooie staat en de normale versie. anders voor banjo kazooie qua waarde. persoonlijk zou ik ook voor Mario 64 gaan omdat dat gewoon een goede game is. had dit probleem ook een paar weken terug veel mooie Gameboy spellen erbij gekregen maar geen protectors.
moet zeggen dat ik er zelf veel box protectors heb gekocht voor kartonnen doos games maar ook sealed games. Tevens ook manual protectors voor snes nes, ps1, megadrive mastersystem spellen.
maar Gameboy advance spant voor mij echt de kroon met box protectors.
vooral bij kartonnen doosjes kan je niet zuinig zijn met deze protectors tenzij de spellen echt zo goedkoop of slecht zijn dat het niet eens de moeite waard is.
90 cent lijkt veel maar hoe meer je er koopt hoe goedkoper het wordt als je 50 stuks koopt bijvoorbeeld kost het je nog maar 80 cent per stuk en op hun site ook van retrogame freak, gameprotecting.com krijg je ook nog een 5 % korting.
Verder zijn de inkoop prijzen hiervan nog verassend hoog. het probleem is dat het niet helemaal massaproductie is. als je er honderden duizenden maakt kan het heel goedkoop geregeld worden 2 cent per stuk etc, maar dat is hier niet het geval.het is geen standaard maat en ze bestellen er maar een paar duizend op maat van elke soort. massa productie zal het nooit worden want zoveel vraag is er niet naar.
inkoop prijs schijnt bij grote (paar duizend stuks) hoeveelheden op maat voor hun 48 cent per stuk te kosten.
Maken ze 42 cent winst waar ze ook nog eens belasting over moeten betalen is niet echt een vet pot.
ze zijn als je goed zoekt erg goedkoop te krijgen zeker nog veel goedkoper dan 48 cent
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4