Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Waah schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:34:
[...]

en awesome finds voor weinig zijn zeldzaam... dat maakt het zo awesome... en met internet tegenwoordig is men beter op de hoogte van de gemiddelde vraagprijs.
Toch kan je af en toe wel geluk hebben. Bijvoorbeeld een ebay veiling die over het hoofd wordt gezien door een spelfout in de titel, of geen biedingen vanwege de korte looptijd (3 dagen ofzo). Je kan ook af en toe wat meer risico nemen door te bieden op een verkoper met een relatief lage feedback, en dan maar hopen dat anderen niet durven te bieden en dat de transactie bij jou goed afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Eindelijk weer eens wat nieuwe imports ontvangen voor de PS1 en PS2:

- Auto Modellista (PS2)
- Gekibo: Gekisha Boy 2 (Polaroid Pete) (PS2)
- Marvel Super Heroes (PS1)
- Nekketsu Oyako - Hot-Blooded Family (PS1)
- Street Fighter Zero 1, 2 en 3 (PS1)

"Nekketsu Oyako - Hot-Blooded Family" heeft het meest gekost, en wel zo'n 15 euro (2000yen)! De rest waren omgerekend allemaal euroknallers. Ik heb ontzettend veel zin om Gekibo 2 te gaan spelen. Een hilarische game naar het schijnt.

[ Voor 16% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 20:21 ]

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Ik had een paar maanden geleden geboden op een spel op de duitse ebay site.

Verkoper verzond alleen binnen Duitsland, maar na een vriendelijke mail was Nederland ook geen probleem voor hem.

Grappige was dat de veiling precies afliep tijdens de WK finale. Er waren na het fluitsignaal geen biedingen meer geweest en ik kon het (vond ik) vrij goedkoop daardoor krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 10:16
De prijzen bij nedgame worden gewoon absurd, 129,99 voor Majoras mash in doos, 75 voor een losse cart. Ook losse pokemon red blue en yellow carts zijn 30 p/s, het dubbele zelfs als je ze in doos wilt, wanneer houdt dit op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Flodder450 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:58:
De prijzen bij nedgame worden gewoon absurd, 129,99 voor Majoras mash in doos, 75 voor een losse cart. Ook losse pokemon red blue en yellow carts zijn 30 p/s, het dubbele zelfs als je ze in doos wilt, wanneer houdt dit op..
Mijn vraag is dan wat doet het met de inkoopprijs van ze? :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:31
Kan best zo zijn maar castlevania symphony of the night ce voor de ps1 die ze er een keer hadden werd wel voor over de 200 euro verkocht.

Wel triest voor de persoon die het inruilde en er waarschijnlijk minder dan 1 euro voor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
Touchdomex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Mijn vraag is dan wat doet het met de inkoopprijs van ze? :9
hoeveel krijg je eigenlijk voor bijv een losse pokemon red als je m bij nedgame inruilt?
gast7 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Kan best zo zijn maar castlevania symphony of the night ce voor de ps1 die ze er een keer hadden werd wel voor over de 200 euro verkocht.

Wel triest voor de persoon die het inruilde en er waarschijnlijk minder dan 1 euro voor kreeg.
Als ik zo op ebay kijk wordt gaat SOTN (niet de CE) normaal van $15 tot $40.

[ Voor 44% gewijzigd door Flodder450 op 22-10-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ze geven max 1 euro voor retro games meestal minder ongeacht voor hoeveel ze het verkopen, heb dit aan ze gevraagd ze verzekerden mij dat je er nooit meer dan 1 euro per spel voor kunt krijgen voor de oudere games. je kan dus vaak 5 cent of minder per spel krijgen.

had ze namelijk een resident evil 4 sealed aangeboden gebruikt wordt die voor 50 euro daar verkocht krijg je niet meer dan 1 euro voor.

Dit geldt voor alle games ouder dan de wii console ongeacht of het spel zeer bekend en veel waard is, 1 euro per spel is de maximale prijs wat ze ervoor geven bij de nedgame.

de inkoop prijs is daar niet bepaald hoog terwijl ze het wel schandalig hoog doorverkopen en er dus zelf haast niks voor krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door gast7 op 22-10-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flodder450 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:02:
[...]

hoeveel krijg je eigenlijk voor bijv een losse pokemon red als je m bij nedgame inruilt?
Yup precies. Blijkbaar kunnen zij het wel kwijt op die manier anders bieden ze het niet zo aan.

Zag laatst ook iemand die had er een game gekocht en de savebatterij was leeg. Kreeg wel zijn 40!!!!! euro terug :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
gast7 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:05:
Ze geven max 1 euro voor retro games meestal minder ongeacht voor hoeveel ze het verkopen, heb dit aan ze gevraagd ze verzekerden mij dat je er nooit meer dan 1 euro per spel voor kunt krijgen voor de oudere games. je kan dus vaak 5 cent of minder per spel krijgen.

had ze namelijk een resident evil 4 sealed aangeboden gebruikt wordt die voor 50 euro daar verkocht krijg je niet meer dan 1 euro voor.

de inkoop prijs is daar niet bepaald hoog terwijl ze het wel schandalig hoog doorverkopen en er dus zelf haast niks voor krijgt.
Wat....serieus? dat is schofterig. ik weet dat ze een bedrijf zijn en winst willen maken maar serieus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flodder450 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:10:
[...]

Wat....serieus? dat is schofterig. ik weet dat ze een bedrijf zijn en winst willen maken maar serieus?!
Dat vind ik onder oplichting vallen. Niet eens schofterig. Gewoon oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
Touchdomex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:14:
[...]

Dat vind ik onder oplichting vallen. Niet eens schofterig. Gewoon oplichting.
En mensen ruilen hun spellen daar nog in omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
heb ze daarover gebeld en dit was hun antwoord max 1 euro per spel van retro consoles ook terwijl ik zei dat hun het verkopen voor 50 euro maar dat die van mij nog nieuw was. waarop ze antwoorden dat ze uit ervaring weten dat je maximaal 1 euro en meestal minder voor spellen van oudere consoles krijgt.

dus nooit je oude spellen bij de nedgame verkopen houd je alleen kleingeld aan over. Alle retrogames die je dus bij de nedgame ziet zijn van personen die er echt enkel wissel geld aan over hebben gehouden. het is dus echt ongelovelijk dat mensen het daar verkocht hebben voor hooguit een paar euro en wat centen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flodder450 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:20:
[...]

En mensen ruilen hun spellen daar nog in omdat?
Ik kreeg 7.50 nog terug op games van 15 euro dus bij 2 games had ik weer een nieuwe game :+

Daarom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Bij gewone consoles en games die nog te koop zijn zijn de inruil prijzen nog zeer redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

gast7 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:27:
bij gewone consoles en games die nog te koop zijn zijn de inruil prijzen nog zeer redelijk.
Yup maar bij retro niet terwijl de prijzen daar echt debiel hoog zijn...

Dat vind ik best bijzonder... Lekkere vetpot voor ze. Ook leuk in je advertentie. GOEDKOPER DAN NEDGAME!!!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
Touchdomex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:27:
[...]

Dat vind ik best bijzonder... Lekkere vetpot voor ze. Ook leuk in je advertentie. GOEDKOPER DAN NEDGAME!!!!!! :+
Used Products is daar ook goed in "bij nedgame: €30, Bij ons €27" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
klopt maar door een systeem fout had ik daar toch het spel gotcha force voor de gamecube voor 14 euro kunnen kopen cib

spel was echt in top staat disk krasvrij en waarschijnlijk nooit gebruikt was daar wel blij mee redelijk zeldame gamecube game voor een degelijke prijs.

en een cib dragonball advanced adventure pal versie uitstkende staat voor 7 euro.

Dit komt ook door de strenge eisen daar als je iets daar inruilt moet de disk echt krasvrij of vrijwel krasvrij zijn anders wijzen ze dit af. game mania is hier veel minder streng in en dat zie je als je tweedehands games in de winkels daar ziet. verder moet alles wel in een deftige staat zijn daar bij endgame dus dat doen ze wel goed.

zitten soms wel leuke dingen tussen op retro gebied voor mooie prijzen. en het wordt gratis bezorgd zodat je het daar kan afhalen en daar pas hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb gister mijn pakketje van RetroGameFreak binnen gekregen, normaal bestel ik er niks omdat ik handelaren die zo'n onmogelijke prijzen vragen voor games echt totaal niks gun.

Het waren Boxprotectors voor DS, GB, N64, NES en SNES, Inlay's voor N64 en SNES en Piepschuim stukjes voor de NES games. Het zijn hele mooie dingen maar toch vind ik de prijs van €0,90 per stuk veel, moet je je eens voorstellen wat daar de inkoop prijs van is. Helaas kan ik geen andere plaats vinden waar ik ze goedkoper kan krijgen.

Had een winkelmandje van €84,- openstaan maar dat vond ik ontzettend veel en omdat toch alleen de goede games in een protector bewaard moeten worden heb ik het terug gebracht naar €38,-. Daar heeft nog wat tijd ingezeten haha.

Onderstaande games in een protector gedaan en in de kast geplaatst en meteen incomplete games compleet gemaakt met de Inlay's.

NES
- The Legend of Zelda

SNES
- Yoshi's Island
- Illusion of Time
- Zelda: A Link to the Past

GB
- Zelda: Oracle of Ages

N64
- Paper Mario
- Mario Party 2
- Super Smash Bros
- Zelda: Ocarina of Time
- Zelda: Majora's Mask
- Castlevania: Legacy of Darkness
- Super Mario 64

Nu een vraag aan jullie, als laatste heb ik Super Mario 64 in een protector zitten omdat het de laatste was maar welke van onderstaande games zouden jullie in je laatste protector doen?

- Banjo Kazooie
- Super Mario 64
- Mario Kart 64
- Goldeneye 007
- Diddy Kong Racing

En als laatste heb ik Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies voor NDS in een protector zitten. Deze game heb ik voor €7,50 sealed gekocht en dacht dat ik die maar in de kast zou laten rijpen dus dan kan je het ook maar het beste goed doen en zorgen dat de seal mooi blijft.

Binnenkort krijg ik nog een pakketje binnen met wat Gameboy, Gamecube, Playstation 2 en PSP spullen binnen, daarvan zal ik wat foto's plaatsen als het binnen is.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer mensen stoppen daar te kopen.

Ik heb niet echt een duidelijk beeld van hoe groot de markt voor retro games is, maar ik verbaas me erover hoeveel van dit soort shops het hoofd boven water weten te houden.De online sjaggeraars snap ik nog wel, maar fysieke winkels. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die graag teveel voor hun retrogames betalen?

Laatst bedacht ik bijvoorbeeld dat het wel cool zou zijn een vriend een NES voor z'n verjaardag te geven. Een dag van tevoren, dus Marktplaats zou waarschijnlijk teveel tijd kosten. Ik bel Next-Level in Hilversum even en die vragen gewoon 60 euro voor een console zonder spellen. Toch maar even Marktplaats opgegaan en onderweg naar de verjaardag nog ergens een hele nette set voor 40 euro op kunnen pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
De gameshops en sjaggeraars drijven de prijzen ook op. Mensen zien dat op Marktplaat en verwachten ook die prijzen te kunnen krijgen.

Even een vraagje. Ik heb Super Mario World dubbel kwam ik achter.... Maar waarom het verschil in opdruk? heb geen foto's dus ff van internet geplukt. De ene heeft gele strepen aan de zijkant, en de anders is gewoon zwart.

http://technabob.com/blog...09/06/aasnes1_insides.jpg

https://webshop.cashconve...endo-game-cartridge-0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:36:
De gameshops en sjaggeraars drijven de prijzen ook op. Mensen zien dat op Marktplaat en verwachten ook die prijzen te kunnen krijgen.

Even een vraagje. Ik heb Super Mario World dubbel kwam ik achter.... Maar waarom het verschil in opdruk? heb geen foto's dus ff van internet geplukt. De ene heeft gele strepen aan de zijkant, en de anders is gewoon zwart.

Goeie. Misschien één die wel met de SNES meegeleverd werd en de ander losse verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik heb echt GEEN idee. Maar ben wel erg nieuwschierig. Bewaar ze beide wel denk ik (Super Mario World is, in mijn mening, toch wel de beste en een van de invloedrijkste Mario-games... maar dat is ook nostalgie natuurlijk).

Ik heb dat spelletje zo vaak gehuurd bij de plaatselijke videotheek, dat ik van dat geld het spel makkelijk had kunnen kopen :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was afgelopen weekend op de zwarte markt in Beverwijk en zag daar (bij Siplo's Games) Mario Golf voor de Nintendo Gamecube liggen (op marktplaats maximaal 15 euro). Echter was heel het hoesje beschadigd en het boekje zag eruit alsof er water overheen gevallen is.

Dus ik dacht "die kan ik dan goedkoper (dan 15 euro) meenemen". Maar hij vroeg er doodleuk € 40,00 voor, omdat het spel nieuw zou zijn.. (het hoesje en boekje duidelijk niet).. Vraag me dan ook echt af of hij ooit spellen verkoopt met die prijzen van hem.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde heb je ook bij Super Mario Kart voor de SNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024

Welke regiocode staan er voor op de spellen?

Met dat zwart achtergrond zou weleens Duits kunnen zijn.

Engels schermtekst maar boekje en doosje Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bangsa schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Welke regiocode staan er voor op de spellen?

Met dat zwart achtergrond zou weleens Duits kunnen zijn.

Engels schermtekst maar boekje en doosje Duits.
Dat zal ik vanavond even checken, maar heb van beide geen doosje of boekje volgens mij. Maar zal de cartridges even goed op de foto zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:27:
[...]

Het allermooiste zijn nog de Used Products/andere pandjeshuizen/2e hands winkels. Deze kijken idd naar de prijzen van winkels als Nedgame/Game Mania en gaan daar gewoon een cent onder zitten.

Resultaat is volgens mij wel dat die winkels amper verkopen. Bij de Used Products bij mij in de stad liggen bijvoorbeeld dezelfde karige SNES cartridges al minstens een jaar in de vitrine voor veel te veel geld.

Ik heb zelfs games gezien die 40 x zo duur waren in een pandjeshuis als op Marktplaats :D.

Niet dat Marktplaats verkopers altijd goede prijzen hanteren. Regelmatig zie ik dingen voorbij komen die in de winkel (bv bij Bart Smit) goedkoper zijn dan op Marktplaats, onder het mom van "nieuwwaarde van 399e euro".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7

zwarte randjes zijn altijd duits en als je echt pech hebt italiaans

gele randjes is europees of britse versie

duitse versies hebben altijd zwarte doosjes en zwarte randjes andere versies hebben verschillende kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Heb nu 9 hoogste biedingen op MP, waar ik al minimaal een maand niks van gehoord heb.
En daarvan zijn er misschien 2 iets onder de normale prijs. Ik denk dat ze toch de hoofdprijs verwachten...

Eentje ging akkoord, maar toen ik om het adres vroeg kreeg ik ineens geen reactie meer...

Pfff, Marktplaats....

Via MP wel een gast leren kennen die ook retrogames spaart. Paar maanden geleden wat van hem gekocht. Eind deze maand ga ik nog wat spellen bij hem halen. Niet supergoedkoop, maar spellen zien er goed uit en ik koop ze liever bij hem dan bij een reseller die nog duurder is. Wel gelijk mijn budget voor drie maanden op...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyphoid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:34:
Heb nu 9 hoogste biedingen op MP, waar ik al minimaal een maand niks van gehoord heb.
En daarvan zijn er misschien 2 iets onder de normale prijs. Ik denk dat ze toch de hoofdprijs verwachten...

Eentje ging akkoord, maar toen ik om het adres vroeg kreeg ik ineens geen reactie meer...

Pfff, Marktplaats....

Via MP wel een gast leren kennen die ook retrogames spaart. Paar maanden geleden wat van hem gekocht. Eind deze maand ga ik nog wat spellen bij hem halen. Niet supergoedkoop, maar spellen zien er goed uit en ik koop ze liever bij hem dan bij een reseller die nog duurder is. Wel gelijk mijn budget voor drie maanden op...
Wat heb je daar te koop staan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:11
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Volgens mij wil hij producten juist kopen.

Ik merk het ook, heb veel hoogste biedingen al enkele weken, maar de adverteerder reageert niet. Blijkbaar denken ze echt minimaal te vangen wat, de gameshops ook vragen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nu maar hopen dat het niet om 1 van mijn advertenties gaat.. Als ik bijvoorbeeld een bod van 15 euro heb op mega man 4 compleet dan reageer ik namelijk ook niet.. Omdat ik dat gewoon een onzin bieding vind.. Dus als de biedingen veel te laag zijn snap ik het wel..

Maar ik heb ook op een spel die 10 euro waard is al 15 euro geboden maar de adverteerder reageert niet op mijn biedingen en ook niet op mijn mailtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:51:
Haha nu maar hopen dat het niet om 1 van mijn advertenties gaat.. Als ik bijvoorbeeld een bod van 15 euro heb op mega man 4 compleet dan reageer ik namelijk ook niet.. Omdat ik dat gewoon een onzin bieding vind.. Dus als de biedingen veel te laag zijn snap ik het wel..

Maar ik heb ook op een spel die 10 euro waard is al 15 euro geboden maar de adverteerder reageert niet op mijn biedingen en ook niet op mijn mailtjes..
Ik heb wat dubbele spellen die gewoon voor een niet al te hoog bedrag weg mogen (niet zeldzame, maar wel goede N64 games zoals GoldenEye, Mario 64 bijvoorbeeld). Mensen bieden op marktplaats de vraagprijs of daaronder. Ik mail ze dat ze hem mogen hebben en vervolgens geen reactie meer..

Ik denk dat ik voortaan het bieden gewoon maar uit zet...

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 23-10-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
gast7 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:00:
misschien heb je een verkeerd kanaal gepakt dan heb je dit.
ik moest inderdaad met de instellingen spelen om het goed te krijgen. nu werkend beeld voor de snes op de volgende instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oLRK7ka.jpg

Wel vreemd dat als ik de n64 zo aansluit (haal kabel uit snes en plug hem in n64) ik geen beeld krijg maar alleen geluid. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? De kabels voor de n64 en snes zit toch geen verschil in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:10
Herkenbaar - ik heb mijn ads tegenwoordig op bieden vanaf staan om alle onzinbiedingen vóór te zijn. Dan nog krijg je van die goochemerds die per email een lager bod doen of vragen wat mijn minimum prijs is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
ik laat mensen altijd bieden vanaf 0 euro of vanaf 5 euro. op lage prijzen komen mensen af. als je meteen een vraagprijs doet schrik je mensen af dit heb ik gemerkt en duurt het verkopen vele malen langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Zijn er ook tweakers die een spel voor de "hoofdprijs" aanschaffen?

Heb zelf laatst voor de SNES Super Street Fighter 2 CIB gekocht voor €80. Was nagenoeg mint en FAH regio. (Spaar alles FAH indien mogelijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Bangsa op 23-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Xyphoid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:34:

Pfff, Marktplaats....

Mijn Marktplaatstactiek is tegenwoordig simpel: in de buurt of anders niet. Het begint de laatste tijd echt op te vallen dat er meer incidenten zijn. Helaas zelf ook al een keer drie tientjes door de neus geboord gekregen door een oplichter. Ben er wel van genezen.

Recentelijk nog een Loewe CRT TV opgepikt één straat verderop. Het is dat ik qua gewicht met de auto moest, anders was ik wel lopend gegaan :+.

Trouwens vandaag maar besloten om wat retro goodies van de hand te doen, waaronder mijn Mega CD die nooit wordt gebruikt, de Dreamcast die nooit wordt gebruikt... Saturn mag wel blijven en de Sony consoles ook (en de Neo Geo CD uiteindelijk denk ik ook wel). Beetje opruimen en meer ruimte maken voor een PSX/PS2 games collectie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ja Marktplaats zou wat meer moeten doen ivm oplichters. Maar het probleem werkt natuurlijk 2 kanten uit, MP kan lastig controleren of jij wat gekregen hebt. Iets waar bedrijven natuurlijk ook last van hebben met paypal en creditcards.

En face to face kan ook wel eens minder zijn helaas, maar ja je kunt bij de voordeur nog altijd beslissen of je de persoon in kwestie vertrouwd voor je aanbeld/open doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ik ken wel iemand die zoekt naar een dreamcast (en nee not me) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
ksborg schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Mijn Marktplaatstactiek is tegenwoordig simpel: in de buurt of anders niet. Het begint de laatste tijd echt op te vallen dat er meer incidenten zijn. Helaas zelf ook al een keer drie tientjes door de neus geboord gekregen door een oplichter. Ben er wel van genezen.

Recentelijk nog een Loewe CRT TV opgepikt één straat verderop. Het is dat ik qua gewicht met de auto moest, anders was ik wel lopend gegaan :+.

Trouwens vandaag maar besloten om wat retro goodies van de hand te doen, waaronder mijn Mega CD die nooit wordt gebruikt, de Dreamcast die nooit wordt gebruikt... Saturn mag wel blijven en de Sony consoles ook (en de Neo Geo CD uiteindelijk denk ik ook wel). Beetje opruimen en meer ruimte maken voor een PSX/PS2 games collectie :).
wat zou je dan krijgen voor die 3 tientjes en was de foto nep of echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tips voor marktplaats:

- In de buurt.
- Ophalen (vooral CiB aankopen)
- Mailen ipv bieden, ook als mensen een "vaste(hoofdprijs)" vragen. Over het algemeen zetten mensen hoog in en gaan ze wel van stag. Ook valt er goed af te dingen als je aangeeft meteen/snel komt ophalen.

Als ik ergens een bod op heb gedaan, wat afgewezen wordt. Kijk ik na een maand of ie er nog is. Zo ja nogmaals mailen en voila.

Helaas verpesten all die "professionals" de prijzen flink op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Bangsa schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:35:
Zijn er ook tweakers die een spel voor de "hoofdprijs" aanschaffen?

Heb zelf laatst voor de SNES Super Street Fighter 2 CIB gekocht voor €80. Was nagenoeg mint en FAH regio. (Spaar alles FAH indien mogelijk)
schaf alleen dingen voor de hoofdprijs aan als ik het echt wil hebben maar vaak iets eronder omdat het anders gewoon echt niet te krijgen is denk hierbij vaak aan special edities van een spel.

[ Voor 47% gewijzigd door gast7 op 23-10-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Waah schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:07:
Ik ken wel iemand die zoekt naar een dreamcast (en nee not me) :+
Haha ok ;). Ik heb de doos er ook bij, maar helaas niet de inlays daarvan (beetje bummer toen ik hem binnenkreeg). Wel 2 controllers, 2 VMU's, 1 Arcade stick (of die verkoop ik los) en een handje vol games. Maar het schijnt dat ik in topics niet mag verkopen dus ik zal ophouden :+
gast7 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

wat zou je dan krijgen voor die 3 tientjes en was de foto nep of echt?
Watch Dogs voor PS4... Was een echte foto, maar waarschijnlijk dus van een andere advertentie gekopieerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:45:
[...]
Ik wil ze juist kopen.
En als er een normale minimale biedprijs staat, dan bied ik ook vanaf die prijs.
Zoniet, dan ga ik natuurlijk zo laag mogelijk beginnen, ook al weet ik dat het veel te weinig is.
Tja, als je iets niet goedkoop wil verkopen, zet er dan een minimale prijs bij.

Als ik een spel echt wil hebben, dan wil ik er vaak wel iets meer voor betalen. Maar laatst twee Four Swords voor de Advance op Ebay laten lopen, omdat de biedingen over de 14 Euro kwamen. Ben op zoek naar drie losse cartridges, zodat ik later een Zelda Four Sword set kan maken van 1 Gamecube en 4 Advance consoles. Die ga ik dan in de vier kleuren van de characters spuiten of zo. En dan de Gamecube ook een Zelda kleurtje geven. Just because I can :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Xyphoid schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Ben op zoek naar drie losse cartridges, zodat ik later een Zelda Four Sword set kan maken van 1 Gamecube en 4 Advance consoles. Die ga ik dan in de vier kleuren van de characters spuiten of zo. En dan de Gamecube ook een Zelda kleurtje geven. Just because I can :P
Dat is zo'n fucking awesome idee!

[ Voor 18% gewijzigd door Wahloh op 23-10-2014 16:14 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Wahloh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:13:
[...]
Dat is zo'n fucking awesome idee!
Waarschijnlijk hadden meer mensen dit idee, want alle Four Swords cartridges die ik volgde op Ebay en MP zijn verkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Mijn marktplaats regels:

- Het liefst in de buurt (tenzij ik iets exclusiefs zoek)
- Ophalen waar mogelijk
- Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo (tenzij je het op kan halen om te verifieren)
- Vaak reageer ik ook niet op slechte advertenties (vol met spelfouten, onbeschoft taalgebruik etc)

Gelukkig ben ik nog niet opgelicht via marktplaats.

Laatst had ik een tv-meubel verkocht via MP. De koper bleek ook een game verzamelaar te zijn en hij zei dat hij nog een NES over had (ik was nog op zoek naar een goeie NES).
Die jongen kwam hem ophalen en ik had met hem afgesproken dat hij de tv-meubel voor 20 euro minder mee mocht nemen als hij mij een NES na zou sturen. Op goed vertrouwen ben ik akkoord gegaan met zijn voorstel. Vandaag heb ik netjes de NES in de post gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
xelfer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:56:
Laatst had ik een tv-meubel verkocht via MP. De koper bleek ook een game verzamelaar te zijn en hij zei dat hij nog een NES over had (ik was nog op zoek naar een goeie NES).
Die jongen kwam hem ophalen en ik had met hem afgesproken dat hij de tv-meubel voor 20 euro minder mee mocht nemen als hij mij een NES na zou sturen. Op goed vertrouwen ben ik akkoord gegaan met zijn voorstel. Vandaag heb ik netjes de NES in de post gekregen :).
Dat zijn leuke deals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kale NES voor 20 Euro? Blijf het veel geld vinden voor dat ding, los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Iemand op zoek naar een goedkope Hammerin' Harry? (en andere verkoopbare spellen mits echt)

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Het is dat ik niets meer koop om er winst op te maken als het niet in de buurt op te halen is... :p

Bovendien zag ik een ander setje met vijf spellen die ik nog niet heb i.t.t. deze set met maar 2 spellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 23-10-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Xelfer gaat hem alvast niet halen
goed werkende spelletjes voor de game boy o.a pokomon

[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 24-10-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
volgens mij kun je daar geen koopje meer scoren aan de favorieten te zien :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
El_V schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

ik moest inderdaad met de instellingen spelen om het goed te krijgen. nu werkend beeld voor de snes op de volgende instellingen:
[afbeelding]

Wel vreemd dat als ik de n64 zo aansluit (haal kabel uit snes en plug hem in n64) ik geen beeld krijg maar alleen geluid. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? De kabels voor de n64 en snes zit toch geen verschil in..
nee beide kabels zijn net iets anders als het om RGB gaat een composiet kabel van de snes werkt wel op de GC en N64 maar een RGB kabel werkt wel op de SNES en GC maar op de N64 niet omdat de n64 standaard (zonder mod) geen RGB uitvoert

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gast7 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:04:
volgens mij kun je daar geen koopje meer scoren aan de favorieten te zien :p.
Haha, ben dus blijkbaar niet de enige die daar op let. Nul biedingen maar 5x favoriet betekent dat de aanbieder waarschijnlijk 5x gemaild is. In dat soort gevallen ga ik al meestal niet mijn tijd verspillen met mailen of bieden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
copywizard schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

nee beide kabels zijn net iets anders als het om RGB gaat een composiet kabel van de snes werkt wel op de GC en N64 maar een RGB kabel werkt wel op de SNES en GC maar op de N64 niet omdat de n64 standaard (zonder mod) geen RGB uitvoert
ah oke dus dan kan ik daar beter gewoon de standaard n64 kabel voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Exorcist schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

Haha, ben dus blijkbaar niet de enige die daar op let. Nul biedingen maar 5x favoriet betekent dat de aanbieder waarschijnlijk 5x gemaild is. In dat soort gevallen ga ik al meestal niet mijn tijd verspillen met mailen of bieden. :+
Dan maak ik van alle advertenties voortaan mijn favoriet :+

Net een bod geaccepteerd voor een batch PS1 games. Die zijn gelukkig niet altijd asociaal duur... Zeker in vergelijking met andere games.
  • Rayman
  • True Crime: Streets of LA
  • Burnout 2
  • Tony Hawk Pro Skater 3
  • Dragon Ball GT: Final Bout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Voor de Netflix-abonnee's onder ons: er is onlangs een documentaire verschenen over videogames.

De documentaire gaat zich voornamelijk over waarom er zoveel wordt gegamed en wat er zo leuk aan is. Met zowel aandacht voor retro als moderne games. Een aanrader!

Netflixlink

YouTube: VIDEO GAMES : THE MOVIE Trailer (2014)

Voor zij die geen Netflix hebben, hij is ook wel via andere wegen beschikbaar :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nice find - weer eens wat anders dan de hele avond Dexter kijken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Weet iemand of dit een neppe Four Swords voor de advance is?
Er staat geen code op, zoals bij deze.

Ook staat de seal van Nintendo aan de linkerkant en staan er zwaardjes onder de titel.

Als iemand nog Four Swords voor de GBA ergens voor een mooi prijsje (lees: onder de €15) weet, hoor ik het graag. Maakt niet uit wat de staat is (liefst met een leesbare label). Maar hij moet wel werken en origineel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:50:
Nice find - weer eens wat anders dan de hele avond Dexter kijken... :)
Dexter is baas. Waar ben je ergens?
Xyphoid schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:56:

Ook staat de seal van Nintendo aan de linkerkant en staan er zwaardjes onder de titel.
Als ik deze link bekijk zie ik die zwaardjes onder de titel staan, net als op de 'neppe' cart. Er staat in de advertentie dat het om een US import gaat, mijn link is ook een US boxart.

Hoe het met de code zit weet ik niet, maar dit is wat mij dus opviel.

[ Voor 68% gewijzigd door ChokingHazard op 24-10-2014 11:05 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
@Xyphoid - US best alleen cib kopen. Die worden te vaak gekopieerd. Beter gewoon voor EU release gaan.

@Chokinghazard - dagje vrij vandaag om met de kids eropuit te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:20:
@Chokinghazard - dagje vrij vandaag om met de kids eropuit te gaan...
Ik bedoelde met Dexter :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ChokingHazard schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:00:
Als ik deze link bekijk zie ik die zwaardjes onder de titel staan, net als op de 'neppe' cart. Er staat in de advertentie dat het om een US import gaat, mijn link is ook een US boxart.

Hoe het met de code zit weet ik niet, maar dit is wat mij dus opviel.
Ja, maar dat is op de doos, niet op de cartridge.
Flozem schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:20:
@Xyphoid - US best alleen cib kopen. Die worden te vaak gekopieerd. Beter gewoon voor EU release gaan.
CIB wil niet zeggen dat de cartridge echt is :P

Maar ik ga voor de zekerheid toch maar voor de EU zonder de zwaardjes, met code en de seal aan de rechterkant (als ik die nog ergens kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:15:
[...]

Dan maak ik van alle advertenties voortaan mijn favoriet :+

Net een bod geaccepteerd voor een batch PS1 games. Die zijn gelukkig niet altijd asociaal duur... Zeker in vergelijking met andere games.
  • Rayman
  • True Crime: Streets of LA
  • Burnout 2
  • Tony Hawk Pro Skater 3
  • Dragon Ball GT: Final Bout
PS2 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Xyphoid schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:32:

Dat klopt, ik bedoelde alleen aan te tonen dat het US-logo de zwaarden onder de tekst plaats, waar dat bij de EU-versie niet is.
Ik denk beide, THPS3 is ook voor de PS1 uitgekomen en DBGT zelfs alleen voor de PS1. Burnout 2 eb True Crime zijn idd PS2-titels. Rayman kan van alles zijn :p

[ Voor 32% gewijzigd door ChokingHazard op 24-10-2014 11:50 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ChokingHazard schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Dat klopt, ik bedoelde alleen aan te tonen dat het US-logo de zwaarden onder de tekst plaats, waar dat bij de EU-versie niet is.
Ah, soooo. Dan snap ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
El_V schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

ah oke dus dan kan ik daar beter gewoon de standaard n64 kabel voor gebruiken.
ja of een RGB mod uitvoeren op je n64 "als die al compatible is" en dan een rgb kabel laten maken ?

maar inderdaad composiet is (zonder mod) standaard helaas het best haalbare uit de N64

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ach so.... Begin komende week met season 6. Vond 5 wel wat minder dan de rest.... Beetje veel onwaarschijnlijke situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:02:
[...]

Ach so.... Begin komende week met season 6. Vond 5 wel wat minder dan de rest.... Beetje veel onwaarschijnlijke situaties.
Ik zal niks spoilen :) 5 is inderdaad een iets minder seizoen, welke is dat ook alweer? Met de Revelations? Het komt in ieder geval ijzersterk terug.

* ChokingHazard vraagt zich af of er wel over series gesproken mag worden in dit topic :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Als iemand nog Four Swords voor de GBA ergens voor een mooi prijsje (lees: onder de €15) weet, hoor ik het graag. Maakt niet uit wat de staat is (liefst met een leesbare label). Maar hij moet wel werken en origineel zijn.
Ik kan je bijna zeker zeggen dat het een fake is.
- Geen gedrukt nummer op het label.
- Cartridge is van donkerder plastic.
- Nintendo logo ziet er niet netjes uit op het label.
- Nintendo seal blend bijna in de kleur van het label.

Als ik een CIB vind van die game mag je mijn cartridge wel overnemen voor €14,95 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wahloh op 24-10-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ChokingHazard schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Ik zal niks spoilen :) 5 is inderdaad een iets minder seizoen, welke is dat ook alweer? Met de Revelations? Het komt in ieder geval ijzersterk terug.

* ChokingHazard vraagt zich af of er wel over series gesproken mag worden in dit topic :+
Nee dat is 6, 5 was met Lumen. Ik vond die juist best wel leuk, jammer dat ze weg ging.
Wahloh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

Als ik een CIB vind van die game mag je mijn cartridge wel overnemen voor €14,95 ;)
De resolutie is volgens mij ook wat laag en is er mat papier gebruikt.

Weer iemand met hoge verwachtingen.
SNES met mooie doos

[ Voor 45% gewijzigd door LOTG op 24-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7

zoizo nep, maar ook us cardridges zijn best makkelijk te herkennen of deze fake zijn gewoon om de imprinting en Nintendo code vragen op het circuitboard als dit er is is de cardridge echt. deze was best makkelijk te herkennen in 1 oog opslag omdat het label er niet al te mooi uitziet niet echt proffesioneel.
Xyphoid schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

[...]

CIB wil niet zeggen dat de cartridge echt is :P

Maar ik ga voor de zekerheid toch maar voor de EU zonder de zwaardjes, met code en de seal aan de rechterkant (als ik die nog ergens kan vinden).
verder advies bij us cib Gameboy spellen kopen. de handleiding ziet er vaak heel slecht uit andere afbeelding slecht druk werk etc maar om er echt zeker van te zijn dat je een echte hebt, is om een cib versie te kopen met al het papierwerk reclame foldertjes etc. bij golden sun bijvoorbeeld als de world map erbij zit heb je een echte een fake heeft deze niet. een fake heeft enkel een handleiding originele spellen zitten vol met relclame folders en die stoppen ze er niet bij bij een nep game. bijna gegarandeerd dat je dan een echte originele game hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ChokingHazard gaat door voor de magnetron! :D (bijna, maar genoeg goed! :9 )
Inderdaad is het als volgt:

PS1
Dragonball final bout (GT zou een betere naam zijn ja :F )
Rayman (dit is de eerste rayman, die nog in 2D was)

PS2
True Crime: Streets of LA
Burnout 2 (had ik speciaal de PS2 voor gekocht, het oude model. Maar die trok het spel niet!, dus weer verkocht en een slimline gekocht)
Tony Hawk Pro Skater 3

heb geen idee van Retro-prijzen, maar was voor 10 euro klaar ex verzenden.

Haal ze vaak door mekaar, omdat het mij vaak om de game gaat.... en niet om het platform. Heb de PS1, PS2 en een PS3 die backwards compatible is met zowel PS1 als PS2. Keuze genoeg dus. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 24-10-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
LOTG schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Weer iemand met hoge verwachtingen.
SNES met mooie doos
Ik blijf toch van mening dat als de doos er zo uit ziet het gewoon niks waard is. Misschien 5 euro bovenop de prijs van een losse SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

ChokingHazard gaat door voor de magnetron! :D (bijna, maar genoeg goed! :9 )
Inderdaad is het als volgt:

PS1
Dragonball final bout (GT zou een betere naam zijn ja :F )
Rayman (dit is de eerste rayman, die nog in 2D was)

PS2
True Crime: Streets of LA
Burnout 2 (had ik speciaal de PS2 voor gekocht, het oude model. Maar die trok het spel niet!, dus weer verkocht en een slimline gekocht)
Tony Hawk Pro Skater 3

heb geen idee van Retro-prijzen, maar was voor 10 euro klaar ex verzenden.

Haal ze vaak door mekaar, omdat het mij vaak om de game gaat.... en niet om het platform. Heb de PS1, PS2 en een PS3 die backwards compatible is met zowel PS1 als PS2. Keuze genoeg dus. :+
Ik had niet opgelet bij de afkorting van Dragonball, dus Final Bout moest er eigenlijk nog achter :+

Hoezo trekt de phat PS2 Burnout niet? Volgens mij ik die vroeger toch echt zonder problemen gespeeld :p

En THPS3 is (net als THPS4) voor beide Playstations uitgebracht :) Ik wil 3 en 4 ook nog een keer halen, maar ik weet niet of ik ze voor de PS1 of PS2 wil :+ THPS4 heb ik al voor de PS1, maar die is disc-only dus die tel ik niet mee :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Mijn Phat ps2 trok het niet. geen idee waarom. maar stotterde in het menu al, en in-game helemaal. Las toen volgens mij dat het vaker voorkwam met de allereerste lichting PS2's maar het zal wel gewoon een slechte ps2 geeest zijn.

Tony hawk 3 was echt geniaal vond ik. 4 niet gespeeld volgens mij. Deel 2 is voor mij nog het meest memorabel, maar daar kon je minder goed tricks aan elkaar rijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Wahloh schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

Bijna, eerder 100%.

De spacing van de tekst klopt ook niet er staat ''Alink to the past'' De seal is nep, en het Nintendo logo is nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Waah schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:17:
Tony hawk 3 was echt geniaal vond ik. 4 niet gespeeld volgens mij. Deel 2 is voor mij nog het meest memorabel, maar daar kon je minder goed tricks aan elkaar rijgen.
Helemaal mee eens. Deel 2 vind ik ook het meest memorabel, maar bij 3 heb je reverts en kun je onwijs lange combo's maken. Sowieso vind ik de eerste vier Tony Hawk delen echt onwijs goed. Die spellen roepen bij mij echt nostalgie op.

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 24-10-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Pfff - net een fair bod op MP uitgebracht (blinde biedingen via email).

Reacte: "Nee."

Geen tegenbod, niks... stumper. |:(

Valt me op dat dat meestal de mensen zijn die denken dat ze jouw spullen wél voor een appel en een ei moeten krijgen.

@ChokingHazard:
Dat seizoen was inderdaad pas met Lumen...

[ Voor 44% gewijzigd door Flozem op 24-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Haha! Dat zijn de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Misschien moet ik eens 30 euro bieden voor die boxed snes :P Kijken wat ik daar op terug krijg.

Het word nog mooier, hij heeft op 1 october dezelfde advertentie geplaats voor 95 euro. Dus het gebrek aan kopers heeft hem er toe aangestuurd om de prijs met 25 euro te verhogen.

Ook heeft hij nog een gele snes zonder doos staan, voor 35 euro. Voor 10 euro extra krijg je er super mario world bij.

[ Voor 61% gewijzigd door LOTG op 24-10-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Flozem schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:39:
Pfff - net een fair bod op MP uitgebracht (blinde biedingen via email).

Reacte: "Nee."

Geen tegenbod, niks... stumper. |:(

Valt me op dat dat meestal de mensen zijn die denken dat ze jouw spullen wél voor een appel en een ei moeten krijgen.

@ChokingHazard:
Dat seizoen was inderdaad pas met Lumen...
Wat een mongool, die is je geld niet eens waard..

En inderdaad, ik herinner het me nu. Dat is inderdaad met Lumen. Past wel goed bij Dexter :p
danielkraak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Helemaal mee eens. Deel 2 vind ik ook het meest memorabel, maar bij 3 heb je reverts en kun je onwijs lange combo's maken. Sowieso vind ik de eerste vier Tony Hawk delen echt onwijs goed. Die spellen roepen bij mij echt nostalgie op.
Hier ook. Ik kan me goed herinneren dat ik vroeger bij een klasgenootje Tony Hawk's Skateboarding speelde en dat ik dat echt supervet vond. 's Avonds ging ik dan op mijn pc'tje Duke Nukem 3D spelen, en ging ik in het eerste level bovenop dat gebouw uit het begin rondbewegen en was ik voor mijn gevoel ook aan het skateboarden :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
4 Gamecube games gekocht voor €20
Eternal darkness
Sonic Adventure 2 Battle
Harvest Moon a wonderful life
Metroid Prime 2 Echoes

In pristine staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 08:10
Dit is inderdaad vloeken in de kerk

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 26-10-2014 22:21 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik krijg volgende week een PSone binnen, compleet in doos. Slechts 21,50 inclusief verzenden :+ ik is blij :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dit is offtopic en (onbedoelde) V&A

- Gameboy Color met CIB Super Mario Deluxe en Loony Toons (Geen idee welke, heb het nu niet bij de hand) €25,-
- Playstation 2 Slimline in Box met een partij spellen. €30,-

Niet slecht vind ik zelf.
dit kan ook weg

[ Voor 116% gewijzigd door BM op 29-10-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vandaag Pokemon Black en Pokemon White voor de DS opgehaald voor €25. Niet heel goedkoop, maar nog altijd goedkoper dan EBay (wat niks zegt, want EBay wordt steeds duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Zondag voor het eerst sinds ik 6 jaar was op de vlooienmarkt geweest hier. Stond een gezin met ongeveer 100 ps2 spellen, en 80 ps3 spellen. Tot mijn verbazing waren de games grotendeels niet voor de kids, maar voor mevrouw zelf!

4 ps2 spelletjes gekocht voor een tientje. vrouw blij, ik blij. 2 Ratchet and clank games, Tony Hawk 4 en Burnout Dominator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Een kale NES voor 20 Euro? Blijf het veel geld vinden voor dat ding, los.
Mwah. Zat Mario Bros 1 bij en verder alles wat je nodig hebt om op de NES te kunnen spelen :).

In mijn regio (Nijmegen) gaat een NES zonder games toch al gauw voor 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relatief gezien is het dan allicht ook niet duur, maar ik vind überhaupt de prijzen voor NES/SNES te hoog. Sowieso heb ik al enige tijd meer met verzamelen voor PS1/2/3, wat eveneens een stuk beter te behappen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Exorcist schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:08:
Relatief gezien is het dan allicht ook niet duur, maar ik vind überhaupt de prijzen voor NES/SNES te hoog. Sowieso heb ik al enige tijd meer met verzamelen voor PS1/2/3, wat eveneens een stuk beter te behappen is.
Momenteel bestaat mijn collectie voor het grootste deel uit PS2-games, is inderdaad prima betaalbaar en volop verkrijgbaar. Ga je voor een complete library?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Momenteel bestaat mijn collectie voor het grootste deel uit PS2-games, is inderdaad prima betaalbaar en volop verkrijgbaar. Ga je voor een complete library?
Nee, zeker niet. Ik zie wel waar het schip strandt, maar heb geen specifiek doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik ben voor de PSX en PS2 nog in de hoarding fase. Ik koop alles wat los en vast zit, als het maar onder de €1 per spel is :P
Voor de NES en SNES koop ik alleen specifieke spellen die ik vroeger veel gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Xyphoid schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:12:
Ik ben voor de PSX en PS2 nog in de hoarding fase. Ik koop alles wat los en vast zit, als het maar onder de €1 per spel is :P
Voor de NES en SNES koop ik alleen specifieke spellen die ik vroeger veel gespeeld heb.
Whaha ik koop voor de PSX wel spul wat ik echt wil spelen. Daarbij zitten dan toevallig wel veel racegames en laat die nou vaak best voordelig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
heb mooie deals binnen gehaald zal foto's plaatsen later deze week.

vooral meerdere 2d vechtspellen weten te adden in de collectie .

Een van de spellen is een ntc amerikaanse versie van een spel die niet in Europa verkrijgbaar was, ook mooi dat alles helemaal in het engels is tenopzichte van de japanse versie die uiteraard veel goedkoper is, voor kenners is het een van de betere 2d vechtspellen en volgens sommigen beschouwd als de beste 2d vecht game aller tijden.

Was ongelovelijk dat dat spel er tussen zat en meer, verkoper had een zeer goede smaak mooie games in de collectie toegevoegd voor een schijntje.

Zeker geen verkeerde week. :)

[ Voor 11% gewijzigd door gast7 op 28-10-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Wahloh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:22:
Ik heb gister mijn pakketje van RetroGameFreak binnen gekregen, normaal bestel ik er niks omdat ik handelaren die zo'n onmogelijke prijzen vragen voor games echt totaal niks gun.

Het waren Boxprotectors voor DS, GB, N64, NES en SNES, Inlay's voor N64 en SNES en Piepschuim stukjes voor de NES games. Het zijn hele mooie dingen maar toch vind ik de prijs van €0,90 per stuk veel, moet je je eens voorstellen wat daar de inkoop prijs van is. Helaas kan ik geen andere plaats vinden waar ik ze goedkoper kan krijgen.

Had een winkelmandje van €84,- openstaan maar dat vond ik ontzettend veel en omdat toch alleen de goede games in een protector bewaard moeten worden heb ik het terug gebracht naar €38,-. Daar heeft nog wat tijd ingezeten haha.

Nu een vraag aan jullie, als laatste heb ik Super Mario 64 in een protector zitten omdat het de laatste was maar welke van onderstaande games zouden jullie in je laatste protector doen?

- Banjo Kazooie
- Super Mario 64
- Mario Kart 64
- Goldeneye 007
- Diddy Kong Racing

En als laatste heb ik Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies voor NDS in een protector zitten. Deze game heb ik voor €7,50 sealed gekocht en dacht dat ik die maar in de kast zou laten rijpen dus dan kan je het ook maar het beste goed doen en zorgen dat de seal mooi blijft.

Binnenkort krijg ik nog een pakketje binnen met wat Gameboy, Gamecube, Playstation 2 en PSP spullen binnen, daarvan zal ik wat foto's plaatsen als het binnen is.
Mario kart 64 mits in mooie staat en de normale versie. anders voor banjo kazooie qua waarde. persoonlijk zou ik ook voor Mario 64 gaan omdat dat gewoon een goede game is. had dit probleem ook een paar weken terug veel mooie Gameboy spellen erbij gekregen maar geen protectors.

moet zeggen dat ik er zelf veel box protectors heb gekocht voor kartonnen doos games maar ook sealed games. Tevens ook manual protectors voor snes nes, ps1, megadrive mastersystem spellen.

maar Gameboy advance spant voor mij echt de kroon met box protectors.

vooral bij kartonnen doosjes kan je niet zuinig zijn met deze protectors tenzij de spellen echt zo goedkoop of slecht zijn dat het niet eens de moeite waard is.

90 cent lijkt veel maar hoe meer je er koopt hoe goedkoper het wordt als je 50 stuks koopt bijvoorbeeld kost het je nog maar 80 cent per stuk en op hun site ook van retrogame freak, gameprotecting.com krijg je ook nog een 5 % korting.

Verder zijn de inkoop prijzen hiervan nog verassend hoog. het probleem is dat het niet helemaal massaproductie is. als je er honderden duizenden maakt kan het heel goedkoop geregeld worden 2 cent per stuk etc, maar dat is hier niet het geval.het is geen standaard maat en ze bestellen er maar een paar duizend op maat van elke soort. massa productie zal het nooit worden want zoveel vraag is er niet naar.

inkoop prijs schijnt bij grote (paar duizend stuks) hoeveelheden op maat voor hun 48 cent per stuk te kosten.

Maken ze 42 cent winst waar ze ook nog eens belasting over moeten betalen is niet echt een vet pot.

[ Voor 7% gewijzigd door gast7 op 28-10-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
gast7 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:07:
[...] voor kenners is het een van de betere 2d vechtspellen en volgens sommigen beschouwd als de beste 2d vecht game aller tijden.
Welk spel bedoel je eigenlijk? Of ik lees ik daar overheen? 'k Ben wel nieuwsgierig. ;-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
post later deze week foto's waar uiteraard dit spel ook bijzit :p
Pagina: 1 ... 24 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.