Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:32
The Eagle schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:42:
Noob vraag alert :P

Welke handheld consoles kunnen er gameboy classic games afspelen?
Ik wil eigenlijk al jaren een GB classic, maar als een advance ook classic games af kan spelen is dat natuurlijk praktischer :)

En wat zou een GB classic in een beetje fatsoenlijke staat max mogen kosten? :)
GBA SP, GBA, GB Color, GB Pocket, GB Classic.

Alle consoles zijn zonder doos voor 5-15 euro te koop afhankelijk van de conditie (krassen en verkleuring); al dan niet met spellen. GBA SP AGS-101 heeft mijn voorkeur vanwege backlight, maar die kost al snel 10 tot 20 euro meer. GB Pocket en GBA vind ik het fijnst qua handling. Lekker licht, en de labels van de cartridge zitten (zoals Patryk ooit opmerkte) veilig buiten handbereik.

Je zou daarnaast voor een back/frontlight modded classic, gba of iets dergelijks kunnen gaan. Ik overweeg er ooit een aan te schaffen. Maar die zijn wat duurder.

PS: GB classics met verticale lijnen zijn makkelijk te repareren. Ik heb er heel wat goedkoop kunnen kopen en weer met winst kunnen verkopen... Horizontale lijntjes niet. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 16-10-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:58
Ik kan het volgende voor 80 euro krijgen:

Dreamcast
2 controllers
1 rumblepack
memorycard.

Games:
Le mans 24 hours
Sega rally
Tomb raider
Snow surfers
Metropolis street racer
Soldier of fortune
Soul calibur 1
Speed devils
Vigilante 8 2
Toy racer
Gta 2
Headhunter
Sonic adventure
Silver
Tony hawk 1
V rally 2

Wel in gebruikte staat en zijn nu niet echt de vetste dreamcast games. Ik heb nooit een dreamcast gehad en zou er graag een willen. Maar ik twijfel nog of deze deal voor mij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Als de dreamcast nog wit is en geen dooie batterij heeft ... niet al te slecht had misschien ook voor 65 gekunt :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
El_V schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:03:
Wel in gebruikte staat en zijn nu niet echt de vetste dreamcast games.
Mwah, er zitten wel twee goede PAL exclusives tussen: Headhunter en Metropolis Street Racer. Ook Soul Calibur is een pareltje. De overige games zijn inderdaad matig. Ik zou zeggen dat 80 euro best redelijk is mits het allemaal compleet en netjes (geen krassen, alle boekjes, originele jewel cases, enz.) is. Ishet echter afgeragd spul dan moet de prijs flink omlaag.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ja Metropolis Street Racer is de voorloper van Project Gotham Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
hoesjes zijn niet in de beste staat.. dus dan ga ik nog even proberen te onderhandelen. anders laat ik hem staan :) bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

MSR is een erg goede game. Complete steden nagebouwd en een goede soundtrack met een plethora aan radiostations. Wat mij ook erg beviel was dat het gebruik maakte van de klok en op basis van jouw tijdzone bepaalde hoe laat het is in London, San Fransico en Tokyo en een de hand daarvan dag of nachtvariaties van de races aanboodt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:22

nwagenaar

God, root. What's the differen

El_V schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:25:
hoesjes zijn niet in de beste staat.. dus dan ga ik nog even proberen te onderhandelen. anders laat ik hem staan :) bedankt voor de tips!
Kan je als het niet lukt mij even een DM sturen met zijn contactgegevens? Ik zoek al een tijdje een betaalbare DC met games en toebehoren. En ik vind het bedrag van 80 euro wel redelijk voor wat hij aanbiedt :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de B&O MX7000 en duckhunt? (lightgun games). Werkt dat? kan er eentje oppikken voor 25 euries. Maar wil wel dat het werkt voor ik omrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mario bros voor de NES aangeschaft maar dan een versie waarbij je Mario, Luigi en een krab ziet.. Met zwarte achtergrond.. (ik kan geen plaatje vinden)

Weet iemand wat deze versie waard is? Het gaat om een losse cartridge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een krab? Weet je zeker dat het een origineel spel is? Kun je geen foto maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
El_V schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:03:
Ik kan het volgende voor 80 euro krijgen:

Dreamcast
.....
Silver
.....
Vreemd dat iedereen deze titel over het hoofd ziet. Is niet zo makkelijk te vinden hoor en zeker vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:29:
Een krab? Weet je zeker dat het een origineel spel is? Kun je geen foto maken?
http://www.theoldcomputer.../NES/m/Mario%20Bros-E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Waah schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:14:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de B&O MX7000 en duckhunt? (lightgun games). Werkt dat? kan er eentje oppikken voor 25 euries. Maar wil wel dat het werkt voor ik omrijd
Ik heb dezelfde TV, net even getest. Werkt gewoon. :)

Edit: test hem wel even goed, met een spelcomputer bijvoorbeeld. Ik heb er een keer eentje gekocht die geen 60 Hz wilde pakken. Voor niks mijn rug naar de klote geholpen met tillen. Hij was ook gewoon echt defect, want andere die ik heb gekocht doen het prima.

[ Voor 27% gewijzigd door danielkraak op 17-10-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:26
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:23:
Ik heb mario bros voor de NES aangeschaft maar dan een versie waarbij je Mario, Luigi en een krab ziet.. Met zwarte achtergrond.. (ik kan geen plaatje vinden)

Weet iemand wat deze versie waard is? Het gaat om een losse cartridge..
Beste dat is de duitse versie van Mario bross en het is een classic serie

de cardridge is hooguit 20 euro waard

complete verkopen ze voor 40 a 50 losse cardridge rond dde 15 euro excl

http://www.ebay.nl/itm/Ma...piele&hash=item5d50b75cb4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

gast7 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:36:
[...]

aus pal versies die exclusive/ spec varianten zijn gaan altijd voor hogere prijzen de deur uit heb ik gemerkt.

Maar dat komt vooral omdat er in australie al zo weinig mensen wonen en er dus weinig spellen zijn in aus pal format, zie zo'n game maar eens hier te krijgen na al die import kosten.
import valt wel mee hoor, iets van 25AUS voor een PS1 game

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Dr. Retro schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

import valt wel mee hoor, iets van 25AUS voor een PS1 game
Volgens mij heb je ook nog btw kosten 21% die je over de waarde moet betalen van wat je gekocht hebt, dit is naast de 17 euro inklarings kosten waar jij het volgens mij over hebt en bij duurdere dingen moet je ook nog een douanerechten betalen.

je bent minimaal dus 30 % kwijt aan import kosten of meer.

Tenzij je uiteraard het geluk hebt dat de verzender aangeeft dat het om iets goedkoops gaat, dan hoef je geen import kosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja import word gewoon niet leuk gemaakt door al die extra kosten. Vooral die "voorschotprovisie" van de koeriers is bullshut. PostNL doet er ook nog eens extra lang over om er mee naar de douane gegaan. Spullen blijven namelijk niet bij de douane liggen, dat zeggen ze alleen. Staat ook op de site van de douane zelf. Spullen liggen in het magazijn van de vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 22:05
Dr. Retro schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

de games die hij aanbiedt zijn inderdaad niks waard.. maar ik kan een setje van van 7 PS1 games samenstellen uit mijn verzameling waar je met 1000 euro nog niet in de buurt komt van de waarde
Ligt maar net aan de titels natuurlijk, is bij alle consoles zo. PS1 games zijn stiekem ook duurder aan het worden, vooral de exclusieve titels.

Een Grand Theft Auto Double Feature gaat in open veiling al voor 250 euro, wat enorm veel is voor een PS1 game. een HMV World Cup 98 is bijna niet te vinden, sommige commemorative discs, etc
Da's ook waar maar die zijn dan ook dusdanig zeldzaam dat van de weinige uitgaven er al zo veel in de handen zijn van verzamelaars of mensen die weten wat het waard is dat je ze niet zo gauw op een mainstream marktplaats ad. tegen komt, natuurlijk kan je geluk hebben dat wel.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Beste mede tweakers ik heb een vraag.

Weet iemand van jullie wat dit is?

als ik sega games koop krijg ik soms naast de handleiding een nederlandse handleiding van de games. dit is een voorbeeld die bij shinobi 1 van de sega zat.

vaak a 5 formaat.

Mijn vraag is hebben mensen dit gekopieerd, zat het er origineel bij?

als men het erzelf bij had gedaan hoe kwamen ze dan aan de info er was geen internet.

Of hebben ze gewoon de handleiding overgetypt?

Hoor het graag heb het bij games gehad als golden axe, gajun sword etc etc.

Mocht er iemand veel verstand hebben van sega games dan hoor ik het graag.

http://i.imgur.com/mkbKZV8.jpg?1
http://i.imgur.com/0AvbClV.jpg
http://i.imgur.com/RO5SmvJ.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Die werden hier in NL waarschijnlijk door de distributeur bij de buitenlandse spellen gedaan. Bij Nintendo Gameboy waren niet alle verkochte spellen FAH of HOL releases. USA, NOE en ASI werden ook vaak hier verkocht.

Ik heb een US Warioland met originele handleiding en een NL gevouwen handleiding in A4 / A5. Daarnaast Turtles 3 met Duitse handleiding en NL kopie handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14939948/B0OUQMRIQAELy3I.jpg%20large.jpgweer 2 klassiekers in de collectie kunnen toevoegen helaas dat donkey kong cardridge beschadigd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
bedankt voor de info flozem.

[ Voor 14% gewijzigd door gast7 op 18-10-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qonstant schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:03:
[afbeelding]weer 2 klassiekers in de collectie kunnen toevoegen helaas dat donkey kong cardridge beschadigd is
Damn, is die DK gebrandmerkt ofzo? Verschrikkelijk wat mensen af en toe met hun games doen, bij vinyl is het soms net zo rampzalig. Lekker met stift je naam op de hoes kalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Damn, is die DK gebrandmerkt ofzo? Verschrikkelijk wat mensen af en toe met hun games doen, bij vinyl is het soms net zo rampzalig. Lekker met stift je naam op de hoes kalken.
denk dat ze er met de soldeerbout op bezig zijn geweest. helaas is de top niet zo snel te vervangen ivm sticker :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Vandaag een Sega master System 2 op de kop getikt met 5 games en 2 controllers. De RF adapter ontbreekt dus ik kan hem nog niet testen. Ook de knoppen dan de dpads missen op beide controllers. De adapter geeft in ieder geval stroom.

Games:

Ghostbusters
Sonic
Double dragon
Castle of illusion
Ninja the mega cartridge

Heb net ook een ps4 gewonnen op een beurs zonder games dus hopelijk levert deze voldoende op voor de eerste ps4 game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
mijn aankopen voor deze week

een Nintendo set voor 100 euro incl verz

eindelijk een fatsoenlijke n64 cib met goed pookje, volgens mij niet vaak gebruikt en wat mooie ds titels was me daar vooral te doen om de castlevania die ook compleet is met de poster. En het is de laaste castlevania game die ik nodig had (voor de ds),

http://i.imgur.com/hcGKCOd.jpg

en een sega set voor 103,60 euro incl verzending. wel een van de betere titels en vele sets in een keer compleet gemaakt. heb nooit echt veel betaald voor sega games. hoogste wat ik ooit betaald heb voor een sega game was iets onder de 12 euro incl verz.

http://i.imgur.com/uATTK4J.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
gast7 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:30:

eindelijk een fatsoenlijke n64 cib met goed pookje, volgens mij niet vaak gebruikt en wat mooie ds titels was me daar vooral te doen om de castlevania die ook compleet is met de poster. En het is de laaste castlevania game die ik nodig had (voor de ds),

Mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Streets of Rage, superb. Mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak

Ik heb precies zo een zelfde (kleur) Nintendo 64 boxed ooit voor 25 euro via marktplaats vandaan gehaald. Blijkbaar was een andere geinteresseerde niet zo blij daarmee, want de verkoopster zei dat ze was uitgescholden oid. :9

Ik denk dat handelaren toch al snel 75 euro verwachten voor zo een Nintendo 64 in doos in een beetje een fatsoenlijke staat.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 18-10-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb die versie en de "gewone" in doos, laatste voor 25 Euro inc. zes spellen en de ander voor 50, maar ook met een zut spellen erbij. Heb in ieder geval meer betaald voor sommige andere N64's : twee voor 65 per stuk omdat die kleuren lastig te vinden waren en zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Allemaa grote toevoegingen aan de collectie, kom ik aan met m'n Silent Hill 4 voor de Xbox :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Exorcist schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:05:
Ik heb die versie en de "gewone" in doos, laatste voor 25 Euro inc. zes spellen en de ander voor 50, maar ook met een zut spellen erbij. Heb in ieder geval meer betaald voor sommige andere N64's : twee voor 65 per stuk omdat die kleuren lastig te vinden waren en zijn.
Ik wilde een tijdje alle Nintendo 64 uitgaves in doos, maar bij de gekleurde haak ik af. Je moet het sowieso ook echt hebben van setjes waar ook spellen bij zitten. Dan betaal je vaak rond de 80 euro voor een N64 in doos met nog zo een 5-10 spellen. Dubbele kun je dan eventueel weer verkopen.

Op die manier kun je het allemaal redelijk betaalbaar houden, maar je moet natuurlijk wel veel geduld hebben met het verkopen van de spellen.

Uiteindelijk ben ik gestopt omdat de gekleurde gewoon weinig voorbijkwamen. De staat was ook vaak niet geweldig en je betaalt soms gewoon tegen de 100 euro en dan zitten er geen spellen bij. Daarnaast neemt het gewoon ontzettend veel ruimte in beslag.

Gewoon alle kleuren los verzamelen, zoals jij hebt gedaan, dat zie ik nog wel zitten. Dat kun je ook gewoon in heel je huis zetten als kunst zijnde. :)

Iemand heeft trouwens zijn PS2 als blikvanger op marktplaats gezet. Ik vraag me af of die biedingen serieus zijn. Wie weet zijn er mensen die gewoon niet beter weten. Opa's en Oma's die denken de nieuwste Playstation voor hun kleinkinderen te kopen misschien. :P

Edit: ik zie dat de advertentie in Emmer-Compascuum is. Daar is zo een Playstation natuurlijk wel zeldzaam.

[ Voor 19% gewijzigd door danielkraak op 18-10-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
De ice blue Mario bundel was een variant die ik erg graag wou hebben.

niet perse om de kleur maar door de Mario die op de voorkant van de doos staat (wat de normale ice blue versie niet heeft die trouwens wel meer waard is). dit voegt voor mij toch enige extra waarde.

ik heb verder geen intersse in de overige kleuren van de n64 op bepaalde uitzonderingen na.

probeer zelf alles voor zowel games als consoles alles cib te verzamelen. het is voor mij compleet in nette staat of gewoon niet. tenzij ik natuurlijk een losse doos vind in nette staat van een game. een handleiding en een cardridge zijn namelijk best makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Wat een belachelijke prijs is dit zeg. Ik heb eigenlijk zin om hem deze ebay advertentie te mailen en te vragen waarom die prijs zo verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
misschien weet hij de prijs niet of hij denkt dat het echt zoveel waard is.

dit gebeurd wel vaker dat er zulke prijs verschillen zijn als men de waarde niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 10:16
gisteren een setje GB games opgehaald een dorp verderop, 12 games voor €15 :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/daE8oRo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12

LoCuTuS2000

Resistance is futile

danielkraak schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:42:
Wat een belachelijke prijs is dit zeg. Ik heb eigenlijk zin om hem deze ebay advertentie te mailen en te vragen waarom die prijs zo verschilt.
Doe maar niet, dan heeft hij er straks 2 te koop staan voor die maffe prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
danielkraak schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:42:
Ik negeer die marktplaats gekkies gewoon. Dit is nog net niet het niveau van "ik bied de helft"....

Houden jullie overigens jullie verzameling bij met een speciaal programmatje? Ik wil mijn verzameling eigenlijk in een catalogus verwerken, maar ik heb nog niet iets gevonden waarmee ik dat makkelijk zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik houd gewoon een lijstje in Excel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:55
xelfer schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Houden jullie overigens jullie verzameling bij met een speciaal programmatje? Ik wil mijn verzameling eigenlijk in een catalogus verwerken, maar ik heb nog niet iets gevonden waarmee ik dat makkelijk zou kunnen doen.
Op deze site kan een overzicht maken van al je retro games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik negeer die marktplaats gekkies gewoon. Dit is nog net niet het niveau van "ik bied de helft"....

Ik gebruik Game Collectorz http://www.collectorz.com/game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat het geld echt waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Is dat het geld echt waard?
Dat is persoonlijk. Ik heb nu tegen de 2000 spellen, en met een Excel bestand is het minder fraai dan nu. Deze zoekt de artwork erbij, verschillende soorten gegevens over het desbetreffende spel en kan outputten naar meerdere formaten zoals HTML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
[...]

Houden jullie overigens jullie verzameling bij met een speciaal programmatje?
Ik heb al m'n spellen gewoon in kartonnen doosjes gestopt (ophalen bij de supermarkt) en hou in m'n hoofd bij wat ik heb. :-D

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 10:16
Een database in Acces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Of een eigen PHP / SQL webpage... dat is nog meer werk... ;)

PS - vandaag gratis mogen ophalen in Susteren:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/gl4AAOSwRLZT-bRp/$_20.JPG

(plaatje ff van Ebay geleend). Getest, en werkt. nu nog ff wachten op mijn RGB kabels van PlayAsia zodat ik weet of RGB ook goed werkt. In ieder geval een degelijke metalen behuizing...

[ Voor 44% gewijzigd door Flozem op 19-10-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Ik heb zelf ook gewoon een eigen site (offline) gemaakt waar ik per console een hardware en software deel heb.

Ik heb ook van alle consoles, spellen etc. foto's gemaakt.

Aangezien ik daar vrij vroeg mee ben begonnen, is het niet zoveel werk om het bij te houden als ik weer wat nieuw spul heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even 'bijgelezen' valt me op dat veel mensen nog duck hunt willen spelen. Hoewel het leuk was heb ik dat totaal niet meer. Maar als je toch echt niet zonder kan, dan zou ik me inderdaad verdiepen in een pc oplossing, een light gun oplossing en dan ook access tot andere light gun toppers . Operation wolf, terminator, etc etc. Maar natuurlijk niet officieel & legaal. En idd raar dat nintendo zelf niets met de wii gedaan heeft (terwijl er toch een paar games zijn, link crosbow, hotd...) waarom dan geen duck hunt uitbrengen of shooter pack met andere nes en wellicht snes super scope games)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Die Zelda game voor de NDS mag je mij wel verkopen voor een tientje, een van de weinige games die ik nog moet uit de Zelda serie. ;)

Een maat van me had een leuk Gameboy pakketje gekocht in de buurt maar geeft zelf niks om de handleidingen en doosjes dus heb ik die voor een mooi prijsje mogen kopen, nu heb ik mijn Zelda: Oracle of Ages, Pokemon Crystal, Pokemon Yellow en Super Mario Deluxe compleet en in hele nette staat.

Vrouwtje dat mij een paar weken geleden een Gamecube en SNES heeft verkocht stuurde me een bericht dat ze nog een NDS, GBA en nog een ergens een Nintendo zou hebben staan. Ze wist niet precies welke Nintendo ze nog had staan maar ik ben benieuwd, maakt het altijd wel spannend. Morgen of Overmorgen krijg ik foto's gestuurd. * Zou het een NES met Megaman games zijn of een N64 met Mario Party 3 :9~ *

Prijs van de vorige koop was goed dus hopen dat het weer een leuk koopje wordt.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Of een Virtual Boy... Pokemon mini... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis af te halen bij mij een B&O MX7000 TV. Zonder Afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Wahloh schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

Die Zelda game voor de NDS mag je mij wel verkopen voor een tientje, een van de weinige games die ik nog moet uit de Zelda serie. ;)

Een maat van me had een leuk Gameboy pakketje gekocht in de buurt maar geeft zelf niks om de handleidingen en doosjes dus heb ik die voor een mooi prijsje mogen kopen, nu heb ik mijn Zelda: Oracle of Ages, Pokemon Crystal, Pokemon Yellow en Super Mario Deluxe compleet en in hele nette staat.

Vrouwtje dat mij een paar weken geleden een Gamecube en SNES heeft verkocht stuurde me een bericht dat ze nog een NDS, GBA en nog een ergens een Nintendo zou hebben staan. Ze wist niet precies welke Nintendo ze nog had staan maar ik ben benieuwd, maakt het altijd wel spannend. Morgen of Overmorgen krijg ik foto's gestuurd. * Zou het een NES met Megaman games zijn of een N64 met Mario Party 3 :9~ *

Prijs van de vorige koop was goed dus hopen dat het weer een leuk koopje wordt.
De Zelda heb ik al een persoon voor die het voor 20 euro wil komen ophalen was toch een game die ik al had maar toch bedankt voor je bod. Zelda games voor de ds verkopen best wel vlot.

in elk geval mooie deal met de Gameboy doosjes. als er geen cardridge bijzit denken mensen dat het niks meer waard is, kan je inderdaad mooie games goedkoop compleet maken. Maar het beste is natuurlijk als mensen lege doosjes erbij doen terwijl dit niet in de advertentie stond of dat ze vragen of je het er gratis bij wilt hebben omdat de cardridge toch ontbreekt omdat ze het weer gevonden hadden.

zo heb spellen als megaman 2 fah versie en bc kid pal ukv europese versie in uitstekende staat voor niks compleet gemaakt dat zijn aangename verrassingen die meer dan welkom zijn bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:26:
Gratis af te halen bij mij een B&O MX7000 TV. Zonder Afstandsbediening.
Waar in Nederland? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgeving Utrecht

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Jammer... Dat is wat te ver voor mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:11:
Of een Virtual Boy... Pokemon mini... :)
Ik denk niet dat mensen een Virtual Boy over laten komen die dan op zolder zetten, vergeten en vervolgens voor een prikkie verkopen. :+

Iets in het achterhoofd zou moeten gaan rinkelen als ze die hebben moeten importeren.

Mijn Pokemon Mini heb ik laatst verkocht dus die zou dat lot dan waarschijnlijk ook ondergaan. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Wahloh op 19-10-2014 22:44 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Sagat schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:17:
Net even 'bijgelezen' valt me op dat veel mensen nog duck hunt willen spelen. Hoewel het leuk was heb ik dat totaal niet meer. Maar als je toch echt niet zonder kan, dan zou ik me inderdaad verdiepen in een pc oplossing, een light gun oplossing en dan ook access tot andere light gun toppers . Operation wolf, terminator, etc etc. Maar natuurlijk niet officieel & legaal. En idd raar dat nintendo zelf niets met de wii gedaan heeft (terwijl er toch een paar games zijn, link crosbow, hotd...) waarom dan geen duck hunt uitbrengen of shooter pack met andere nes en wellicht snes super scope games)
Het is gewoon iets nostalgisch. Er zijn veel betere lightgun games, ook voor de wii nog. Maar er is iets van de "klik" van een lightgun van de NES die het spel zo leuk maakt.

Dan kan je je ook afvragen waarom mensen al die oude games hier verzamelen. Want tenzij je het voor het geld doet, doe je dat voor de nostalgie lijkt mij... en dan is een emulator het toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Juist, als ik de "klik" van de lightgun hoor en daarbij de intro van Duckhunt met het hondje dat blij over de struiken springt, dan zie ik me nog als een 7 jarige koter in de slaapkamer van mijn vriendje staan, Vol verbazing kijken en denken, hoe werkt dit.

Man, dat waren nog eens tijden! De hele dag in de tuin voetballen en 's avonds tot diep in de nacht (0.30 uur :+) NES'sen. Saven? gewoon op Pauze en de NES aan laten staan :D. De volgende morgen om 7 uur alweer wakker, tv aan en verder.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Sagat schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:17:
Pc oplossing? De NES emulator voor de Wii ondersteunt Wiimote als lightgun. Plastic omhulsel erbij en je hebt een goede lightgun voor de Wii.
Daarbij kan je dan ook nog eens de Super Scope emuleren. Levert een behoorlijke comfortwinst op ook want hoe vet dat ding er ook uit zag, de Super Scope was ergonomisch vreselijk en zoop batterijen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
The_Bird schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Pc oplossing? De NES emulator voor de Wii ondersteunt Wiimote als lightgun. Plastic omhulsel erbij en je hebt een goede lightgun voor de Wii.
Daarbij kan je dan ook nog eens de Super Scope emuleren. Levert een behoorlijke comfortwinst op ook want hoe vet dat ding er ook uit zag, de Super Scope was ergonomisch vreselijk en zoop batterijen.
Het probleem is dat waar je met je Wii Mote op richt op het scherm, niet per see dezelfde plek is als de Wii zelf aangeeft. De sensor balk zorgt voor het richten en die heeft geen idee hoe groot je scherm is, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Wahloh schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:43:
[...]

Ik denk niet dat mensen een Virtual Boy over laten komen die dan op zolder zetten, vergeten en vervolgens voor een prikkie verkopen. :+

Iets in het achterhoofd zou moeten gaan rinkelen als ze die hebben moeten importeren.

Mijn Pokemon Mini heb ik laatst verkocht dus die zou dat lot dan waarschijnlijk ook ondergaan. :P
Zou je denken.. maar ik heb mn Virtual Boy 1,5 jaar geleden via lokale marktplaats (nolensplein.nl voor de limburgers) voor een paar tientjes kunnen krijgen met Mario Tennis. Verkoper gaf wel aan dat hij niet meer wist of het werkte.
Virtual Boy bleek bij ontvangst wel last te hebben van het bekende scherm probleem, maar dat was zo op te lossen :*)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
The_Bird schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Allemaal fantastisch, maar dat is gewoon niet hetzelfde. En voor max 20 euro heb je een CRT tv van degelijke grootte (groter dan 25 inch) dus snap niet zo goed waarom je je druk maakt over mensen die graag duckhunt willen spelen..... :9

Onder dat motto kan je ook de boekjes en doosjes laten printen, ipv voor de orginele kartonnen doosjes en boekjes een fortuin neer te tellen. Dat ziet er nog flitsender uit ook, en lijkt echt nieuw! :+

Nostalgie is een raar ding ;)

Meer on-topic: Ga vanmiddag een B&O MX-7000 CRT TV ophalen. Kan ik eindelijk Duck Hunt spelen. En voor een CRT zijn het best mooie tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Waah schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Allemaal fantastisch, maar dat is gewoon niet hetzelfde. En voor max 20 euro heb je een CRT tv van degelijke grootte (groter dan 25 inch) dus snap niet zo goed waarom je je druk maakt over mensen die graag duckhunt willen spelen..... :9

Onder dat motto kan je ook de boekjes en doosjes laten printen, ipv voor de orginele kartonnen doosjes en boekjes een fortuin neer te tellen. Dat ziet er nog flitsender uit ook, en lijkt echt nieuw! :+

Nostalgie is een raar ding ;)

Meer on-topic: Ga vanmiddag een B&O MX-7000 CRT TV ophalen. Kan ik eindelijk Duck Hunt spelen. En voor een CRT zijn het best mooie tv's.
Hopelijk ben je sterk, of de verkoper moet willen helpen. Ik heb er ooit een gratis opgepikt en die man heeft me tot aan de auto geholpen met tillen. Daarvoor ooit er eentje opgehaald voor 20 euro (zonder afstandsbediening, veel te duur eigenlijk dan). Die wilde natuurlijk niet helpen. Achteraf bleek hij ook wat problemen te hebben. Ik heb het idee dat hij sowieso lichtelijk vervaagd beeld gaf en NTSC kleuren pakte hij al helemaal niet, waardoor het beeld zwart wit was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
danielkraak schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Hopelijk ben je sterk, of de verkoper moet willen helpen. Ik heb er ooit een gratis opgepikt en die man heeft me tot aan de auto geholpen met tillen. Daarvoor ooit er eentje opgehaald voor 20 euro (zonder afstandsbediening, veel te duur eigenlijk dan). Die wilde natuurlijk niet helpen. Achteraf bleek hij ook wat problemen te hebben. Ik heb het idee dat hij sowieso lichtelijk vervaagd beeld gaf en NTSC kleuren pakte hij al helemaal niet, waardoor het beeld zwart wit was. :(
Heb ook een 29 inch Triniton 2 km voor jan-joker mee lopen sjouwen.... dus die fout maak ik niet opnieuw. En dat zijn ook mega-zware bakkies.
Online zijn veel tutorials over hoe je in het menu instellingen kan aanpassen voor het beste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een N64 met 1 goede controler (als nieuw) een rumble pack en een controler pack en de volgende spellen:

Pokemon stadium
Super Mario 64
Nagano Winter Olympics '98
en f-1 World Grandprix

Ik twijfel of ik dit wil verkopen (aangezien ik die pikachu N64 wil kopen) maar wat denken jullie dat een reële vraagprijs hiervoor is?

Voor de duidelijkheid ik zet hem hiermee NIET te koop maar vroeg me af wat een reële prijs is..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:18:
Ik heb een N64 met 1 goede controler (als nieuw) een rumble pack en een controler pack en de volgende spellen:

Pokemon stadium
Super Mario 64
Nagano Winter Olympics '98
en f-1 World Grandprix

Ik twijfel of ik dit wil verkopen (aangezien ik die pikachu N64 wil kopen) maar wat denken jullie dat een reële vraagprijs hiervoor is?

Voor de duidelijkheid ik zet hem hiermee NIET te koop maar vroeg me af wat een reële prijs is..
Ik zou zeggen zo een 35 euro. De spellen zijn niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dat hier hoort.. Maar welke Amiiibo zijn jullie van plan als eerst aan te schaffen? Ik twijfel tussen Pikachu en Link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Link zag er wel awesome uit.

Sowieso weten die smeerlappen ze wel aan te smeren. Link, Samus, Yoshi en Fox. Allemaal zien ze er top uit, I wants.

[ Voor 68% gewijzigd door LOTG op 20-10-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
uiteindelijk denk ik dat ik ze (bijna) allemaal wel zal hebben maar uiteraard niet voor de nieuwprijs. characters als wii fit trainer zal ik niet gaan kopen. voor mijn part mocht die weggelaten worden bij het spel maar dat is een persoonlijke mening. wel fijn dat capt falcon er toch nog bijkwam die zou bijna weggelaten zijn.

Ze zien er allemaal top uit niks op aan te merken.

Denk dat ik als eerste voor marth ga mijn favo character in de super smash series.

hoeveel gaan ze eigenlijk ongeveer kosten per stuk heb sets gezien maar niet echt losse figuren.

[ Voor 25% gewijzigd door gast7 op 20-10-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
16 euro volgens bol.com. Vreemd, in de US is de MSRP 13 dollar.

15 bij gamemania.

[ Voor 14% gewijzigd door LOTG op 20-10-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
prijs valt opzich wel mee had duurder verwacht zo rond de 20 + euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:27:
Weet niet of dat hier hoort.. Maar welke Amiiibo zijn jullie van plan als eerst aan te schaffen? Ik twijfel tussen Pikachu en Link..
Yoshi natuurlijk. Waarschijnlijk ook de enige tenzij Toad komt, die wil mijn vrouw dan erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Samus... En een Wii U + new3DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik denk dat ik ook eindig met de complete collectie, die dingen behouden toch wel zijn waarde. Duh, het is Nintendo spul wadda you think. Het behoud in ieder geval zijn waarde, dat is bij Skylanders niet. Die heb ik inmiddels verkocht.

Als huge fan van de Zelda series zal mijn eerste wel Link zijn. Ik moet ook een New 3DS kopen zodat ik mijn Zelda Edition 3DS XL in de doos kan laten rijpen in mijn kast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Wahloh schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:27:
Ik denk dat ik ook eindig met de complete collectie, die dingen behouden toch wel zijn waarde. Duh, het is Nintendo spul wadda you think. Het behoud in ieder geval zijn waarde, dat is bij Skylanders niet. Die heb ik inmiddels verkocht.

Als huge fan van de Zelda series zal mijn eerste wel Link zijn. Ik moet ook een New 3DS kopen zodat ik mijn Zelda Edition 3DS XL in de doos kan laten rijpen in mijn kast. :P
skylanders was inderdaad meer een rage maar ik moet toegeven dat er wel een paar dure stukken bijzaten die tweedehands alsnog veel waard waren, er was zelfs een markt voor en veel handelaren. poppetjes voor 150 euro is best wel veel. nu is het niks meer waard maar toen het een rage was kreeg je voor de zeldzamere varianten veel geld. en het is natuurlijk voor alle consoles niet enkel nintendo, de figuren zijn verder niet echte klassiekers naast spyro, maar ook die komt niet eens in de buurt als klassiekers zoals Mario starfox etc.

Maar bij amiibo denk ik persoonlijk dat het zijn waarde zal behouden, vooral de bekendere personages zoals Mario starfox, marth capt falcon etc, deze zullen in waarde stijgen. maar dat komt vooral omdat het bekende personages zijn waar iedereen van houdt.

Personages zoals wii fit trainer en pacman zullen denk ik in waarde dalen of juist heel duur worden omdat ze bijna niet verkocht worden en dus zeldzaam worden.

[ Voor 7% gewijzigd door gast7 op 20-10-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja een New 3DS XL moet ik ook hebben, maar dan omdat mijn launch 3DS wel wat te lijden heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit setje opgepikt voor 50 euro. Prijs had achteraf nog wel wat scherper gekund, maar met Super Mario World en vooral Zelda erbij alsnog een aardige deal. Alles stinkt alleen enorm naar sigaretten en de nicotine-aanslag is ook te zien. Iemand goede schoonmaaktips? :)

Afbeeldingslocatie: http://i265.photobucket.com/albums/ii224/martijnkoetsier/SNES.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

Eerst goed schoonmaken, daarna de SNES met waterstofperoxide weer wit maken.

Moet ik met mijn dreamcast ook eens doen. In een jaar tijd van wit naar flink vergeeld gegaan ineens -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:38:
Net dit setje opgepikt voor 50 euro. Prijs had achteraf nog wel wat scherper gekund, maar met Super Mario World en vooral Zelda erbij alsnog een aardige deal. Alles stinkt alleen enorm naar sigaretten en de nicotine-aanslag is ook te zien. Iemand goede schoonmaaktips? :)

[afbeelding]
Misschien heb je iets aan dit filmpje. De beste man, Adam Koralik, heeft meerdere filmpjes over hoe je bepaalde consoles het beste kan schoonmaken. Ik weet alleen niet of de door hem gebruikte producten ook in Nederland verkrijgbaar zijn, heb er zelf nog nooit naar gezocht. Ik neem aan van wel :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Misschien heb je iets aan dit filmpje. De beste man, Adam Koralik, heeft meerdere filmpjes over hoe je bepaalde consoles het beste kan schoonmaken. Ik weet alleen niet of de door hem gebruikte producten ook in Nederland verkrijgbaar zijn, heb er zelf nog nooit naar gezocht. Ik neem aan van wel :)
Bedankt, ziet er goed uit en hij gaat inderdaad ook met waterstofperoxide in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb gezocht in dit topic maar ik zie alleen reacties over hoe een SNES aan te sluiten op een PVM monitor. Ik heb nog een oude 19" CRT Monitor van Viewsonic staan die ik wil gebruiken voor mijn SNES op aan te sluiten. Om precies te zijn gaat het om deze monitor. Deze monitor heeft alleen een 15-pins D-Sub VGA connector.

Ik heb totaal geen verstand van video outputs en aanverwante zaken als het aankomt op output frequenties enzo. Hoe kan ik mijn SNES op deze monitor aansluiten zonder dat ik deinterlace of alleen zwart/wit problemen krijg?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
over pvm's gesproken: ik heb mijn snes/n64 met de volgende kabels aangesloten http://www.retrogamingcab...v-lead-cord-for-sale.html en http://www.retrogamingcab...-scart-converter-bnc.html maar krijg nog geen goed beeld. het lijkt er op dat er iets niet goed gaat met de sync.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Techno Overlord schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:18:
Ik heb gezocht in dit topic maar ik zie alleen reacties over hoe een SNES aan te sluiten op een PVM monitor. Ik heb nog een oude 19" CRT Monitor van Viewsonic staan die ik wil gebruiken voor mijn SNES op aan te sluiten. Om precies te zijn gaat het om deze monitor. Deze monitor heeft alleen een 15-pins D-Sub VGA connector.

Ik heb totaal geen verstand van video outputs en aanverwante zaken als het aankomt op output frequenties enzo. Hoe kan ik mijn SNES op deze monitor aansluiten zonder dat ik deinterlace of alleen zwart/wit problemen krijg?
Ik weet vrij zeker dat dit niet makkelijk kan. Als ik naar deze spec kijk: Fh: 30-97KHz

De Fh (aantal horizontale lijnen per seconde) van je SNES is iets van 15 KHz. Je zult dus een composite/RGB naar VGA converter moeten hebben.

Ik ben zelf bezig met een Nintendo 64 naar VGA mod en daarbij moet ik ook van 15 KHz naar 30 Khz, want anders pakt bijna geen enkele monitor het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
El_V schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:32:
over pvm's gesproken: ik heb mijn snes/n64 met de volgende kabels aangesloten http://www.retrogamingcab...v-lead-cord-for-sale.html en http://www.retrogamingcab...-scart-converter-bnc.html maar krijg nog geen goed beeld. het lijkt er op dat er iets niet goed gaat met de sync.

iemand tips?
Definieer "geen goed beeld"? Kan je misschien een foto maken hoe het eruit ziet?

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

danielkraak schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:45:
[...]

Ik weet vrij zeker dat dit niet makkelijk kan. Als ik naar deze spec kijk: Fh: 30-97KHz

De Fh (aantal horizontale lijnen per seconde) van je SNES is iets van 15 KHz. Je zult dus een composite/RGB naar VGA converter moeten hebben.

Ik ben zelf bezig met een Nintendo 64 naar VGA mod en daarbij moet ik ook van 15 KHz naar 30 Khz, want anders pakt bijna geen enkele monitor het.
Werkt dit apparaat niet in ons geval? Of dit apparaat dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 21-10-2014 22:03 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
c4ke schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:52:
[...]

Definieer "geen goed beeld"? Kan je misschien een foto maken hoe het eruit ziet?
ik zal vanavond foto maken. maar met geen goed beeld bedoel ik eigenlijk bijna geen beeld. ik heb geluid en zie af en toe een flard van kleur van rechts naar links voorbij schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
misschien heb je een verkeerd kanaal gepakt dan heb je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 10-10 22:41

Metro2002

Memento mori

Techno Overlord schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:18:

Simpel: niet. de SNES stuurt op zijn best scart uit (RGB) dus het beste beeld ga je krijgen met een scart naar vga of scart naar hdmi en dan hdmi > vga .

Die genoemde kastjes hierboven van composite en svideo naar vga moet je echt links laten liggen, pure shit die dingen. Ziet er niet uit. Pak scart!

Interlaced beeld ga je niet krijgen op die manier, dan moet je echt een crt televisie pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Metro2002 op 22-10-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Dit zou kunnen, maar geeft waarschijnlijk lag en slecht beeld. Het makkelijkste is toch om ergens een CRT TV vandaan te halen die gewoon het signaal ondersteunt.

Zo een kastje is duurder dan een CRT zeg maar. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 22-10-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hang hier natuurlijk nog niet zo heel lang rond maar het valt me op dat het hier vooral over hardware en aangeschafte games gaat. Is er eigenlijk ergens een topic waar het daadwerkelijk over de games zelf gaat? Ik kon het zo snel nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand zal je tegenhouden om dat te posten, sterker nog, ik denk dat velen dat wel leuk vinden. Topic is an sich breed opgezet, beperkt zich niet tot hardware of alleen aanschaffen van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:48:
Ik hang hier natuurlijk nog niet zo heel lang rond maar het valt me op dat het hier vooral over hardware en aangeschafte games gaat. Is er eigenlijk ergens een topic waar het daadwerkelijk over de games zelf gaat? Ik kon het zo snel nog niet vinden.
Sommige games hebben een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

De laatste tijd gaat het helaas alleen maar over van die vage super TV's.

Ik zou graag wat meer epic finds zien van iedereen, ben altijd benieuwd wat jullie weer hebben kunnen oppikken voor een prikkie. Ook zodat ik mezelf in slaap kan huilen omdat ik het misgelopen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Wahloh schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:36:

Ik zou graag wat meer epic finds zien van iedereen, ben altijd benieuwd wat jullie weer hebben kunnen oppikken voor een prikkie. Ook zodat ik mezelf in slaap kan huilen omdat ik het misgelopen heb ;)
Ik heb bijna nooit epic finds. Ik betaal meestal de hoofdprijs :'(

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Metro2002 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Simpel: niet. de SNES stuurt op zijn best scart uit (RGB) dus het beste beeld ga je krijgen met een scart naar vga of scart naar hdmi en dan hdmi > vga .

Die genoemde kastjes hierboven van composite en svideo naar vga moet je echt links laten liggen, pure shit die dingen. Ziet er niet uit. Pak scart!

Interlaced beeld ga je niet krijgen op die manier, dan moet je echt een crt televisie pakken.
danielkraak schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Dit zou kunnen, maar geeft waarschijnlijk lag en slecht beeld. Het makkelijkste is toch om ergens een CRT TV vandaan te halen die gewoon het signaal ondersteunt.

Zo een kastje is duurder dan een CRT zeg maar. 8)7
OK, heb me maar gelijk 2 Sony TV's op Marktplaats aangeschaft. :o
Wahloh schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:36:

Goed idee, vind ik zelf ook leuk om te zien. Dit is mijn laatste aanschaf:
Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee184/Kookhoer/20141022_165702.jpg

Kompleet met manuals, ook de Big Box versie van Super Metroid. :+ Helaas geen MINT condition. :'(

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Xyphoid schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Ik heb bijna nooit epic finds. Ik betaal meestal de hoofdprijs :'(
hoe ging die ook alweer ? wie het breed heeft laat het breed hangen? ;)

nee ik heb de laatste tijd ook weinig echte goede finds waarvan ik zeg dat is het melden waard :(
Techno Overlord schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

[...]

OK, heb me maar gelijk 2 Sony TV's op Marktplaats aangeschaft. :o

[...]

Goed idee, vind ik zelf ook leuk om te zien. Dit is mijn laatste aanschaf:
[afbeelding]

Kompleet met manuals, ook de Big Box versie van Super Metroid. :+ Helaas geen MINT condition. :'(
wow nice die big box man ! maar welke sony tv,s heb je nou aangeschafd dan toch wel een PVM he? anders kan je hem net zo goed niet ophalen :) nee grapje maar ben wel benieuwd voor welke modelen je bent gegaan?

[ Voor 48% gewijzigd door copywizard op 22-10-2014 17:03 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel slokt Ni No Kuni al m'n tijd op dus wordt er weinig retro gegamed, maar goed om te weten dat het in dit topic kan. Zit momenteel tussendoor alleen nog even te vloeken op Super Mario Land 2, was even vergeten dat die hele game kinderspel was en dat laatste kasteel ineens idioot moeilijk.

Maar ervaringen van anderen en mooie finds zijn altijd tof om te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:02:
Momenteel slokt Ni No Kuni al m'n tijd op dus wordt er weinig retro gegamed, maar goed om te weten dat het in dit topic kan. Zit momenteel tussendoor alleen nog even te vloeken op Super Mario Land 2, was even vergeten dat die hele game kinderspel was en dat laatste kasteel ineens idioot moeilijk.
Ik ben vroeger toen ik klein was inderdaad ook nooit voorbij het laatste level gekomen. Ik vind het wel een erg leuk spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
niet zo retro, maar net 7 ps3 games opgepikt. Far cry 3, de uncharted serie en de bioshock serie. bioshock 2 en 3 zijn collectors edition. discs ook volledig krasloos en dat zie je niet vaak...

verder vandaag de mx4000 voor duckhunt opgehaald. mooie monitor om retro games op te spelen. ben geen die-hard collector, en speel de games zelf nog.

en awesome finds voor weinig zijn zeldzaam... dat maakt het zo awesome... en met internet tegenwoordig is men beter op de hoogte van de gemiddelde vraagprijs.

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 22-10-2014 20:34 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.