Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Nee. Klinkt die ook zo goed :D? In ieder geval een stuk minder lomp zie ik. Die breedbeeld sony is trouwens wel PLAT beeld hoor ver zijn tijd vooruit als je anderhalve meter diep uit je muur hakt heb je gewoon een flatscreen in de muur. :+

[ Voor 53% gewijzigd door iNFiNiTY- op 10-10-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Flozem, stiekem is dat een verkapte uitnodiging voor me he :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:08
Je mag rustig een keertje komen luisteren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Vanavond een PVM bij Copywizard opgehaald. Pfff dat ding is zwaar.
Zal nog even duren voordat ik hem aan kan sluiten. Moet eerst mijn kast afmaken waar mijn consoles in komen. Maar mijn schakelaars die zijn net uit China verstuurd, dus dat duurt nog even.

Dacht dat ik vandaag een mooie deal had met iemand uit Limburg. 45 PS2 spellen met PS2 slim, controllers en Singstar microfoons voor €60. Toen ik vroeg of alle spellen compleet waren, mailde ie terug dat alle 20 originele spellen compleet waren en dat hij na het ombouwen van zijn PS2 geen spellen meer had gekocht. De rest was dus gekopieerd... Toch maar geannulleerd, want ik ga niet 4 uur rijden voor 20 spellen en een console voor €60.

[ Voor 46% gewijzigd door Xyphoid op 10-10-2014 22:24 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Jij reageert tenminste nog. Ik heb nu al drie verschillende bieders gehad die ineens niks meer van zich laten horen. Met eentje waren zelfs adres en betaalgegevens uitgewisseld...

Een hoop onfatsoenlijke lui op Marktplaats... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, mijn PSP collectie is aardig uitgebreid..allemaal cadeau gekregen :) :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2DrGMhQtaTla5u4SEoXt4t6a/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nice... heb je wel dankjewel gezegd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:21:
Jij reageert tenminste nog. Ik heb nu al drie verschillende bieders gehad die ineens niks meer van zich laten horen. Met eentje waren zelfs adres en betaalgegevens uitgewisseld...

Een hoop onfatsoenlijke lui op Marktplaats... :(
Zeker. Heb al twee keer een afspraak gemaakt om een vitrinekast op te laten halen.
Twee keer (twee verschillende personen) zijn ze gewoon niet meer gekomen, zonder een mail of een sms.
Op zijn minst hadden ze kunnen zeggen: "Hallo, ik moet jou stomme kast niet meer. Steek maar waar de zon niet schijnt." Dan had ik tenminste geweten dat ze niet meer zouden komen.

Gister wel vier gratis ps2 spellen opgehaald. Geen super titels (Need for speed Carbon, PES 2009, XIII en Burnout dominator), maar ben er echt superblij mee. Vooral XIII (ook al is het een Platinum versie), omdat ik die een keer had gekocht in een lot, maar bleek gewoon een gekopieerde te zijn. Had toen niet goed gekeken...
Flozem schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:40:
Nice... heb je wel dankjewel gezegd? :+
En hun hele huis schoongemaakt, hun auto gewassen en voor een hele week boodschappen gedaan?
Heb geen verstand van PSP, maar heb net ff op Ebay gekeken.
Diner Dash, TMNT en Godfather zijn aardig wat waard (vind ik, als ik de Ebay prijzen bekijk. Weet niet wat ze normaal waard zijn).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwa, waarde boeit me verder niet..Diner Dash komt iig niet vaak voor. Maar gekregen van mijn zus. Die koopt vaak spellen/consoles en geeft de spellen die ik niet heb aan mij. Gisteren dus echt een hele tas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:26
als je die spellen zou proberen te verkopen ook diner dash tmnt etc dan mag je al blij zijn met een paar euro per stuk als je op ebay kijkt ook niet al te hoge prijzen en degene die verkocht zijn vaak van verkopers die al heel veel verkocht hebben. er wordt super veel aangeboden dus de kans dat je het op ebay verkoopt is niet heel groot

Die psp spellen raak je anders nooit kwijt niet veel titels die echt geld waard zijn. uiteraard als je het spel zoekt en je betaald er een euro voor dan is dat altijd leuk. psp is over het algemeen goedkoop te verkrijgen.

psp heeft wel een paar mooie limited edition consoles die wel enige waarde hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-06 10:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
en daar krijg je maar liefst 6 spellen voor, dat is maar 100 euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
En dan ook nog eens de verzendkosten zelf moeten betalen.
Misschien had hij een ander random getal moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de N64 weer eens uitgepakt, Zelda erin en wham alweeer bij de Temples. Denk een uurtje gespeeld :)

Helaas is mijn hoop op een betaalbare (Lees: niet overpriced door shops) Boxed versie van Majora's mask voorlopig een droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:22

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb laatst een CIB Majora's Mask voor €45,- gekocht, nog steeds geen koopje maar toch. Heb mijn Majora's Mask in zo'n Universal Game Case nog kunnen verkopen €35,- dus dat scheelt weer.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet 'm ook nog hebben (schaam, schaam) net zoals Zelda 1 en 2 en Link to the Past. Maar vind ze echt te duur. Heb met mezelf afgesproken om geen hoofdprijzen te betalen, komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik wil eind van de maand deze scart switch gaan kopen.
Heeft 1 van jullie deze misschien in gebruik of hebben jullie suggesties voor goede switches?
Ik wil er 3 halen, want wil een stuk of 9 consoles aansluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door Xyphoid op 13-10-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Wat ik zo begrepen heb is het sowieso beter om te kijken voor een RGB-schakelaar, maar dat ligt helemaal aan de manier waarop je consoles aangesloten zijn.

Een tijdje geleden had ik hier een soortgelijke vraag gesteld en kreeg ik een heel uitgebreid antwoord van iemand hier, ik weet niet meer wie, maar ik zal even kijken of ik het kan vinden :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb deze een hele tijd terug gekocht, werkt perfect voor mij.

http://www.aliexpress.com...-TV-camera/692096469.html

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
danielkraak in "Goeie oude (retro) consoles deel 12"

Dit was uiteindelijk de conclusie.
Precies wat ik ook zoek! Hoe is de kwaliteit van dat kastje?

[ Voor 60% gewijzigd door ChokingHazard op 13-10-2014 16:25 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Xyphoid schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:19:
Ik wil eind van de maand deze scart switch gaan kopen.
Heeft 1 van jullie deze misschien in gebruik of hebben jullie suggesties voor goede switches?
Ik wil er 3 halen, want wil een stuk of 9 consoles aansluiten.
Ik heb daar een variant van (met ronde knoppen in plaats van vierkante, verder exact hetzelfde). Heb er 2 staan, die op een simpele 2-poorts scartschakelaar zijn aangesloten die uiteindelijk in de tv gaat. Werkt prima icm RGB op mijn LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Zojuist toegezegd op een N64 pakket, ik twijfel eerlijk gezegd nog of het het wel echt waard is dus daar zou ik graag een mening over horen vanavond nadat ik het opgehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Dank voor de reacties iedereen.
Die bij Aliexpress is wel ok. Jammer dat ik dan 1 tekort kom.
Maar hij komt wel op mijn shortlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Gisteravond dus een ronde gereden en op drie adressen verschillende pakketten opgehaald, zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/small_IMAG3445.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/small_IMAG3447.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/small_IMAG3448.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/small_IMAG3449.jpg

Het heeft best wat gekost maar ik ben er blij mee. Vanavond nog bij een laatste adresje wat spullen ophalen en dan moet mijn rekening even rusten en bijkomen van dit avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Leuke aanwinst. Ik wil nog KI & Yoshi's Island voor de SNES. Die zijn in overvloed op MP, dat scheelt.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
komt dat allemaal van marktplaats af of tweakers?

hoeveel heeft het je ongeveer gekost totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dat zijn leuke lotjes!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmuys
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Van de week een Sega Mastersystem over kunnen nemen :) (ja die uit 86' 8-bit) met 2 controllers voor maar 20 euro! geweldig! nu nog sonic opzoeken.

Edit : Hebben julie allemaal nog een beeldbuisje voor de consoles?

[ Voor 19% gewijzigd door basmuys op 14-10-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Helaas niet. Probleem is ook de ruimte ervoor. Die dingen zelf haal je overal wel gratis op. En ik wil niet zo'n klein broodtrommel ding.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Die pakketten hebben me in totaal zo'n €310,- gekost.

Ja, bij mij op de kamer staat een beeldbuis. Moet wel Duck Hunt kunnen spelen wanneer ik dat wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
basmuys schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:39:
Van de week een Sega Mastersystem over kunnen nemen :) (ja die uit 86' 8-bit) met 2 controllers voor maar 20 euro! geweldig! nu nog sonic opzoeken.

Jup, ik vond het eerst niet nodig maar ik kon via een lokale Facebook-groep een Sony Triniton ophalen. Nog geen moment spijt van gehad. Het feit dat mijn dochter nu Duck Hunt kan spelen en het echt geweldig vind is een bijkomend voordeel :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
basmuys schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:39:
Yup! Sterker nog, ik heb zojuist weer een (nieuwe) beeldbuis monitor gekocht welke ook 720p en 1080i aankan. Hiermee hoop naast oude consoles ook een PS3 aan te kunnen sluiten en in HD te spelen. :-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me ervan bewust dat dit waarschijnlijk een veel gestelde vraag is, en het antwoord waarschijnlijk "Nee, kan niet" is, maar toch vraag ik het even, je weet maar nooit of iemand een manier kent namelijk:

De NES (en trouwens ook PS1) lightgun, werken zoals bekend niet met tv's van vandaag de dag, maar ik vraag me nog steeds af, is er niet een manier om dit toch werkend te krijgen?
Misschien een custom stukje hardware of een aanpassing aan de betreffende lightguns?

Ik ben me ervan bewust dat de lightguns simpele camera's zijn, met een heel klein 'field of view', en ze zoeken gewoon naar het witte vlakje van de eenden/kleiduiven dat getoond word als je de trekker overhaalt, maar ik heb nooit echt begrepen waarom dit niet werkt met huidige tv's, en heb een donkerbruin vermoeden dat dit met aanpassingen aan de lightgun toch gewoon mogelijk zou moeten zijn.

Iemand enig idee? ik mis duckhunt nog steeds namelijk :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 15:41 . Reden: wat meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ja, je kunt een lamp naast je stoel zetten. Daarop richten en schieten, dan heb je altijd prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:38:
Ik ben me ervan bewust dat dit waarschijnlijk een veel gestelde vraag is, en het antwoord waarschijnlijk "Nee, kan niet" is, maar toch vraag ik het even, je weet maar nooit of iemand een manier kent namelijk:

De NES (en trouwens ook PS1) lightgun, werken zoals bekend niet met tv's van vandaag de dag, maar ik vraag me nog steeds af, is er niet een manier om dit toch werkend te krijgen?
Misschien een custom stukje hardware of een aanpassing aan de betreffende lightguns?
Het ligt niet zozeer aan de lightgun zelf, maar aan de televisie die een 'signaal' weerkaatst. Een moderne tv heeft die techniek niet om iets te weerkaatsen. Ik weet niet precies hoe het werkt, dus ik quote:
The way the zapper works is that it's actually a photo sensor (I think that's the right name for it)... the zapper doesn't shoot anything. It actually RECEIVES a beam of light transmitted from the TV. When you pull the trigger while playing a game, you notice a flash on the screen where everything but the target area is black. This is the light being beamed from your TV. If the photosensor sees the light coming up the tube of the gun, it's a hit. LCD TVs don't output light like CRT TVs do. Possibly the only way you could modify an original zapper to work is if you could adjust the sensitivity to ridiculous levels, in which case simply pointing it at anywhere at the screen and pulling the trigger would register a hit because AFAIK there is just as much light output by white as there is black on an LCD.

So the bottom line is that you can't modify a zapper to be used on an LCD TV. At least if you CAN, it would probably require also re-coding the system by which the game registers hits. In which case, for the parts and time required to make it work you'd be better off buying a cheap CRT TV to play the games on.
Bron

Ik denk dat dit wel redelijk dicht in de buurt komt van waarom het niet kan.

Maar als je Duck Hunt zo mist, haal dan gewoon een CRT scherm. Een simpel scherm kost je maximaal een tientje.

Edit: Betere bron

[ Voor 3% gewijzigd door ChokingHazard op 14-10-2014 16:10 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Afgelopen zaterdag een NES opgehaald in Geleen.

Set bestaat uit.

- NES Console
- 2x Controler
- Zapper (werkt niet op m'n tv dus geen Duckhunt :'()
- Mario 1 & Duckhunt
- Mario 2
- Mario 3
- Kickle

Heb er €45 voor betaald. De beste man deed 'm weg omdat hij een hard-core Zelda fan was, maar hij werd gek van het feit dat hij niet kon saven. Daarom NES de deur uit en zijn Zelda avontuur maar met een emulator afmaken :)

Ik ben er blij mee, set is in perfecte conditie. De prijs staat zelfs nog op de doosjes van de spellen :D
Dat Duckhunt niet werkt, jammer... maar ach... Ik heb net 2 weken terug mijn oude CRT gratis en voor niets weggegeven en hoef er geen voor terug. Dus dan maar geen duckhunt :P

[ Voor 13% gewijzigd door Calitomnication op 14-10-2014 16:12 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Calitomnication schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:11:

Set bestaat uit.

- NES Console
- 2x Controler
- Mario 1 & Duckhunt
- Mario 2
- Mario 3
- Kickle

Heb er €45 voor betaald. De beste man deed 'm weg omdat hij een hard-core Zelda fan was, maar hij werd gek van het feit dat hij niet kon saven. Daarom NES de deur uit en zijn Zelda avontuur maar met een emulator afmaken :)

Ik ben er blij mee, set is in perfecte conditie. De prijs staat zelfs nog op de doosjes van de spellen :D
Is de NES zelf ook boxed? Hoe dan ook, nette find :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
When the player pulls the trigger, the computer (often assisted by the display circuitry) times how long it takes the electron beam to excite the phosphor at the location at which the gun is pointed. The light gun sends a signal after sensing the sudden small change in brightness of a point on the screen when the electron gun refreshes that spot. The computer then calculates the targeted position based on the monitor's horizontal refresh rate (the fixed amount of time it takes the beam to get from the left to right side of the screen). Either the computer provides a time base for the horizontal refresh rate through the controller's connector (as in the Super Scope), or the gun reads the composite video signal through a T-connector on the A/V cable (as in the GunCon 2). Once the computer knows where the gun is pointed, it can tell through collision detection if it coincides with the target or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

ChokingHazard schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:12:
[...]

Is de NES zelf ook boxed? Hoe dan ook, nette find :)
De doos van de NES zelf heb ik er niet bij, wel een mooie boodschappen tas :)
Ben er heel blij mee, heb ontzettend lang op Marktplaats gezocht, maar dit was mazzel eerste klas :)

Had nog geluk, ik was de 3e koper in de wachtrij, alleen de eerste twee kopers waren standaard Marktplaats volk, bieden maar niet komen opdagen.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Wahloh schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:44:
Die pakketten hebben me in totaal zo'n €310,- gekost.

Ja, bij mij op de kamer staat een beeldbuis. Moet wel Duck Hunt kunnen spelen wanneer ik dat wil ;)
dat is een nette prijs veel mooie titels cib.

Mario party games voor de n64 zijn altijd zeer prijzig om een of andere reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zijn vast kapot gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advies gevraaagd: mijn NES is aan een grondige schoonmaakbeurt toe. Ik lees veel maar vooral ook verschillende handleidingen hiervoor. Wat is in jullie ervaring een veilige methode om dit te doen? En welke schroevendraaier heb ik precies nodig om het apparaat te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Wahloh schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:44:
Gisteravond dus een ronde gereden en op drie adressen verschillende pakketten opgehaald, zie hieronder:

Het heeft best wat gekost maar ik ben er blij mee. Vanavond nog bij een laatste adresje wat spullen ophalen en dan moet mijn rekening even rusten en bijkomen van dit avontuur.
Dat zijn toffe setjes. Vooral die Snes en N64 setjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:06:
Advies gevraaagd: mijn NES is aan een grondige schoonmaakbeurt toe. Ik lees veel maar vooral ook verschillende handleidingen hiervoor. Wat is in jullie ervaring een veilige methode om dit te doen? En welke schroevendraaier heb ik precies nodig om het apparaat te openen?
Met een normale kruisschroevendraaier kom je heel ver. Ik heb destijds dit filmpje gebruikt: klik

[ Voor 55% gewijzigd door ChokingHazard op 14-10-2014 17:17 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Met een normale kruisschroevendraaier kom je heel ver. Ik heb destijds dit filmpje gebruikt: klik
Tnx, ik ga er eens mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik weet niet of de NES ook gamebits gebruikt, maar anders is een BIC pen en vuur genoeg om hem open te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Calitomnication schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:11:

Set bestaat uit.

- NES Console
- 2x Controler
- Mario 1 & Duckhunt
- Mario 2
- Mario 3
- Kickle

Dat Duckhunt niet werkt, jammer... maar ach... Ik heb net 2 weken terug mijn oude CRT gratis en voor niets weggegeven en hoef er geen voor terug. Dus dan maar geen duckhunt :P
Zelda niet erbij gekregen?

@Wahloh:
Mooie sets. 310 Euro lijkt me niet te veel voor alles bij elkaar. Vooral die N64 set met Paper Mario en Mario Party ziet er goed uit. 8)

Vandaag ook weer een setje Gameboy spellen opgehaald in Geleen. De reguliere bieders waren weer serieus aan het onderbieden op een set die met gemak 30 euro waard was. Ik moest nog vier van de reguliere titels, dus meteen vijf euro meer geboden en gaan ophalen; restant staat weer op MP... Ik kreeg er nog een gratis Curver diepvries doosje bij ook... vrouw ook weer blij. :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0170s.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Flozem op 15-10-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem, heb je een lijstje van Gameboy games die je nog nodig hebt?

Vandaag nog een setje opgehaald, eenmaal daar had hij nog een Gameboy Color met een tiental Gameboy games gevonden. Vraagt hij aan me of ik interesse had, ik zeg "Ja hoor, hoeveel wil je ervoor hebben?" en dan krijg ik als reactie weet ik niet zal je vandeweek een bericht sturen. :/

Beetje jammer, als hij vooraf nou een prijsje had gemaakt had ik het meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wahloh schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:10:
Flozem, heb je een lijstje van Gameboy games die je nog nodig hebt?

Beetje jammer, als hij vooraf nou een prijsje had gemaakt had ik het meegenomen.
Ja hoor:

http://www.retrocollect.c...ser=7493&zone=2&rows=3000

of

http://www.retrocollect.c...lection/statistics/Flozem

Nog maar 177 EU releases... Waaronder Trip World... :X
Wel iets om naar te streven in 2015.
Tja - aan de andere kant weet je dan al dat hij nog ff de prijs gaat vergelijken en je geen koopje hoeft te verwachten. Maar goed - ik heb zelf ook ooit wat spellen achtergehouden toen iemand mijn complete MP aanbod kwam kopen. Ik had net een set van 30 spellen binnen en wilde nog ff de label upgrades er tussenuit pikken.
Dus wie weet...

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 15-10-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Flozem schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:21:
[...]

Zelda niet erbij gekregen?
Nee, die had hij los aan iemand anders verkocht. Waarschijnlijk voor de waarde waar ik de volledige console voor heb gekocht :)
Maar Zelda lijkt me een leuk / mooi spel. Maar ik heb dat vroeger nooit gespeeld, dus heb er niet dat nostalgische gevoel bij.
Moet alleen nog Mario Golf, Goal en World Cup op de kop tikken en dan is mijn collectie zo goed als compleet :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:07:
Het ligt niet zozeer aan de lightgun zelf, maar aan de televisie die een 'signaal' weerkaatst. Een moderne tv heeft die techniek niet om iets te weerkaatsen. Ik weet niet precies hoe het werkt, dus ik quote:
LOTG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:13:
When the player pulls the trigger, the computer (often assisted by the display circuitry) times how long it takes the electron beam to excite the phosphor at the location at which the gun is pointed. The light gun sends a signal after ...
Ik wist al dat ie zo werkte (oke ik beschreef het ietsie pietsie anders) maar ik zoek dus een manier waarmee lightguns wel kunnen werken met tv's vandaag de dag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Plaats een oude TV voor de nieuwe tv en sluit deze aan.
Als je een Wii hebt zou je met de Wiimote perfekt de Zapper kunnen emuleren. Verbaast me dat Nintendo dat zelf nooit gedaan heeft.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:25:
Ik wist al dat ie zo werkte (oke ik beschreef het ietsie pietsie anders) maar ik zoek dus een manier waarmee lightguns wel kunnen werken met tv's vandaag de dag. ;)
En die is er dus niet.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Calitomnication schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:28:
[...]

Nee, die had hij los aan iemand anders verkocht. Waarschijnlijk voor de waarde waar ik de volledige console voor heb gekocht :)
Maar Zelda lijkt me een leuk / mooi spel. Maar ik heb dat vroeger nooit gespeeld, dus heb er niet dat nostalgische gevoel bij.
Moet alleen nog Mario Golf, Goal en World Cup op de kop tikken en dan is mijn collectie zo goed als compleet :)
Goede vondst :D Met Mario Golf bedoel je denk ik NES Open.
De NES heeft een hele rits aan goede titels, vergeet vooral probotector (contra) en castlevania niet.
World Cup is geniaal en dan vooral met een 4 player adapter. Van Goal is trouwens ook een deel 2.

Gelukkig zijn de titels die je opnoemt niet de meest dure games. Die zal je (vooral cart only) voor een paar euro moeten kunnen regelen.

[ Voor 8% gewijzigd door ricost op 15-10-2014 14:18 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

[...]

LCD heeft sowieso display lag waardoor het input signaal iets later op het beeld verschijnt dan bij CRT, en LCD heeft geen timing waarmee het beeld word opgebouwd omdat er geen lijnen door een ding getrokken worden.

Nieuwe lightgun systemen herkennen daarom ook het beeld.

Je NES verwacht dus een signaal op het moment dat je lightgun ziet dat er een wit vlak getekend word, en gaat dan bedenken welke hij net aan het tekenen was op het beeld. Dit kan dus niet op een modern scherm. Je kunt je NES immers geen trigger geven op het juiste moment want dat moment bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, maar uiteindelkijk is het de lightgun die "ziet" of er een hit was, en het korte zwart-beeld met witte vlakjes word ook gewoon op nieuwe tv's getoond dus daar zou je iets mee moeten kunnen.

Terwijl het tonen van de witte vlakken misschien met andere timing werkt, kan de lightgun volgens mij dan alsnog gewoon doorgeven dat je iets raakte? al is het een ~800ms later (dan op een CRT) zie ik niet echt in waarom dat een probleem zou moeten zijn?

Ik zal eens een van mn lightguns uit elkaar trekken en kijken of het misschien mogelijk is de werking te "reverse engineren", dat we achterhalen hoe de timing precies werkt, en dat dmv een simpele arduino (of attiny) faken? hmmmz.

Edit: net even "rond-ge-googled" en er zijn 10tallen artikelen over hoe mensen een eigen lightgun maken voor een PC, misschien dat ik aan de hand daarvan iets samen kan stellen voor de NES, word vervolgd!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 13:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Had het ook niet te maken met het feit dat een LCD tv het beeld in 1 keer ververst en een CRT tv dit in delen doet ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Omdat je NES ~800ms later gaat kijken wat hij aan het doen was. Je kunt meerdere targets hebben die om en om getekend worden.

Of te wel, je NES gaat er vanuit dat hij aan een TV hangt met een refresh van 50hz en probeert op die manier uit te rekenen wat hij aan het doen was. Jou oplossing zal nooit werken op het moment dat er meerdere targets op het beeld zijn. Als je zapper zegt hit, dan moet op dat moment ook dat frame op de TV zijn. Daarom werkt het als je de zapper op een lamp richt, die detecteerd immers continue een wit vlak. Als het te laat gedetecteerd word dan doet je NES er niets mee.

Het ligt dus niet aan je zapper (OK, voor een deel vanwege het licht) maar aan je NES, die is gebouwd voor CRT's. Je zult dus je NES moeten aanpassen om met het signaal van een LCD om te kunnen gaan.

Nieuwere systemen werken daarom ook niet met het zwart/wit trucje maar met positie bepaling.
Weer een reden dat het niet werkt om een andere lightgun te gebruiken/modificeren. De NES weet in principe niet waar jij richt(lamp hack).

[ Voor 26% gewijzigd door LOTG op 15-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:54:
Had het ook niet te maken met het feit dat een LCD tv het beeld in 1 keer ververst en een CRT tv dit in delen doet ?
Uhuh, hoewel dat eigenlijk alleen een probleem is met meerdere 'doelen', heb je maar 1 ding om op te schieten dan kan je waarschijnlijk uit de voeten met gewoon "ziet de lightgun een wit vlak? hit!"

Heb je er meerdere, dan komt het timing probleem naar voren, omdat een CRT met een vaste snelheid lijntjes tekend kan de NES simpelweg aan de hand van wanneer de lightgun een wit vlak ziet vaststellen welk wit vlak dat was (ze zijn dan ook niet tegelijk zichtbaar zoals op sommige plaatjes bij gelinkte uitleg artikelen!!) maar op nieuwe tv's word in 1x het hele beeld (het zwarte beeld met witte vlakken) getoond met alle witte vlakken, waardoor het dus (vrijwel?) onmogelijk is om te bepalen welk van de witte vlakken de lightgun zag.

Ik heb echter het idee dat het mogelijk moet zijn om
1] de sensor in de lightgun verder naar voren te plaatsen, waardoor hij altijd het hele beeld zal zien
2] uit te zoeken wanneer precies een signaal van de lightgun verwacht word voor welk 'doel'
3] de lightgun zo aan te passen/te herbouwen dat deze (met de juiste vertraging!!) doorgeeft als er een hit was (als 1 van de witte vlakken in het beeld in het midden van de lightgun cmos output word gevonden)

Dus feitelijk denk ik aan een manier om de console te laten denken dat alles gewoon werkt zoals het hoort, terwijl de lightgun behoorlijk verbouwd moet worden zodat deze zelf de timings kan faken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je zit echt aan de verkeerde kant het probleem te zoeken. Je ligtgun nog verder vertragen helpt niet omdat de NES dan nog verder voorruit is. Je lightgun is te laat en dat is het probleem.
Sensor naar voren plaatsen haalt het hele nut van de gun weg, want je wilt juist weten of je een doel geraakt hebt. Als hij de hele tv ziet heb je er niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:31:
Ik weet niet of de NES ook gamebits gebruikt, maar anders is een BIC pen en vuur genoeg om hem open te krijgen.
lolwhut? Gelukkig doet ie het ondertussen weer prima zonder deze methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Voor mensen die zelf graag knutselen met retro en cartridges (cleanen etc.) ik las hier boven ergens kruis kop.. Investeer in een Shinobi Toolkit heb je gelijk alles (ook voor telefoons) heb het al eens eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:07:
Voor mensen die zelf graag knutselen met retro en cartridges (cleanen etc.) ik las hier boven ergens kruis kop.. Investeer in een Shinobi Toolkit heb je gelijk alles (ook voor telefoons) heb het al eens eerder gezegd.
Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:58:
[...]

lolwhut? Gelukkig doet ie het ondertussen weer prima zonder deze methode.
Gamebit is een type schroef waarmee Nintendo de meeste consoles dicht schroeft. Van binnen is alles normaal.
Omdat je niet zo een schroevendraaier bij de gamma ofzo haalt (retro webshops meestal wel) kun je ook een BIC pen nemen, patroon eruit en verwarmen zodat het plastic zacht word. Dan de pen op de schroef drukken en laten uitharden. Dan heb je een mooi passende schroevendraaier. Wel ruk kwaliteit dus je zult het een paar keer moeten herhalen voor het hele apparaat.

Kost vrijwel niets, en je hebt ze in geval van nood bijna altijd bij de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Goedkope gameboxes prijs vanaf €64,- - http://www.marktplaats.nl/verkopers/12999912.html

Beetje overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Lol... Voor die prijs mag er minimaal de cartridge bij zitten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:27:
[...]

Gamebit is een type schroef waarmee Nintendo de meeste consoles dicht schroeft. Van binnen is alles normaal.
Omdat je niet zo een schroevendraaier bij de gamma ofzo haalt (retro webshops meestal wel) kun je ook een BIC pen nemen, patroon eruit en verwarmen zodat het plastic zacht word. Dan de pen op de schroef drukken en laten uitharden. Dan heb je een mooi passende schroevendraaier. Wel ruk kwaliteit dus je zult het een paar keer moeten herhalen voor het hele apparaat.

Kost vrijwel niets, en je hebt ze in geval van nood bijna altijd bij de hand
Haha, mooie MacGyver-oplossing :)

Maar ik ga denk ik toch maar voor zo'n Shinobi-setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-10 12:56
Mag mijn nieuwe 3DS hoesje ook in dit topic? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CqfNFCil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

:)

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:40
Hij heeft ook een paar PSX games voor 70 Euro... Driver en zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksborg schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

Tja typisch marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ksborg schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:43:
[...]

Ik heb €4 geboden. Gewoon om te stangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb nog een kapotte SNES, zonder doos. 200 euro!

Nee? Niemand?

199?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
LOTG schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:37:
Ik heb nog een kapotte SNES, zonder doos. 200 euro!

Nee? Niemand?

199?
Alleen als ie van goud is...

Net €16 geboden op een Atari 2600 Junior met een aantal spellen (kon niet goed zien op de wazige foto. 1 was Kung Fu Master). Hoogste bod was €15,01.
Krijg ik een mail terug:

"veelste wijnig sorrie"

En verder niks. Geen tegenbod, niks. Pfffff. Heb maar mail teruggestuurd met de vraag wat hij er dan wel voor wilt.

haha die advertentie van 8 PSX spellen voor €70 is weggehaald.
Is er zeker achter gekomen hoe achterlijk hoog die prijs was _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Xyphoid op 16-10-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens, ik heb net een werelddeal gemaakt voor 70 Euro. 8 PS1 spellen die ik sowieso al heb en waarvoor ik blijkbaar ooit veel te weinig betaald heb. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:40
Xyphoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:00:
[...]

Ik heb €4 geboden. Gewoon om te stangen...
4 Euro incl. GTA 2 is een goede deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Patryk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:38:

[afbeelding]
Voor Mario is altijd plek :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xyphoid schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Alleen als ie van goud is...

Net €16 geboden op een Atari 2600 Junior met een aantal spellen (kon niet goed zien op de wazige foto. 1 was Kung Fu Master). Hoogste bod was €15,01.
Krijg ik een mail terug:

"veelste wijnig sorrie"

En verder niks. Geen tegenbod, niks. Pfffff. Heb maar mail teruggestuurd met de vraag wat hij er dan wel voor wilt.
Ook typisch MP helaas, wss is wat diegene ervoor wilt ook meteen 100Eurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb Schutjes even gemaild om te vragen wat hij nu eigenlijk wilde voor de Gamedoosjes, het staat niet goed verwoord in zijn advertenties. Alle games zijn namelijk compleet, alleen vind ik het zelfs dan nog best prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:38
Ik denk dat die Schutjes ergens een keer heeft gehoord of gelezen dat je voor complete retro spellen goed geld kan vangen (zonder daarbij te bedenken dat dat alleen voor de zeldzame spellen is), mijn inziens als je 70 euro vraagt voor PS1 spellen, dan moet het wel minimaal een doos van 50 spellen zijn allemaal origineel en compleet en zelfs dan..

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
weet niet of er hier sega liefhebbers zijn maar heb een aardig lotje binnen gekregen voor een degelijke prijs

heb die advertentie ook gezien van schutjes met de Yoshi story etc.

uiteindelijk kan je er wel 65 euro uitkrijgen maar wel met heel veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Exorcist schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:49:
Jongens, ik heb net een werelddeal gemaakt voor 70 Euro. 8 PS1 spellen die ik sowieso al heb en waarvoor ik blijkbaar ooit veel te weinig betaald heb. Geweldig!
snap m

[ Voor 6% gewijzigd door gast7 op 16-10-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
gast7 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

om welke 8 spellen gaat het dan?
Om een van de advertenties van Schutjes die nu niet meer online staat.

Hij heeft de PS1 advertentie opnieuw geplaatst, zonder vraagprijs :+

klik

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Om een van de advertenties van Schutjes die nu niet meer online staat.

Hij heeft de PS1 advertentie opnieuw geplaatst, zonder vraagprijs :+

klik
Misschien stiekem een Tweaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Patryk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:38:
In ieder geval een retro opdruk... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Iets anders, (net wel even al mijn advertenties op een populaire verkoopsite met 50€ doen stijgen)

Hoe bewaren jullie de GBA SP/micro/DS en PSP consoles? Met batterij in het toestel of er uit? En als jullie het in het toestel laten. Laden jullie dan nu en dan de toestellen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
wat is het problem dan als je de batterij erin laat

enkel met psp consoles moet je ze dacht ik apart bewaren mits je ze voor lange tijd niet gaat gebruiken

voor Nintendo consoles is dit niet echt een probleem geweest uit mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Niet dat er een probleem is, maar vraag me af of het 1 kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ekfad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:40:
Niet dat er een probleem is, maar vraag me af of het 1 kan worden.
weet wel dat als je een ds een half jaar lang niet gebruikt dat aangeraden wordt om de batterij eerst op te laden voordat je hem weer gebruikt

voor de psp moet je de batterij eruit halen wwant de batterij van deze console kan stuk gaan bekend problem

gba sp etc nooit iets van gehoord, verder het helpt om de handleiding door te lezen van de console en veiligheids papiertjes daar staat dit soort info namelijk gewoon in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Wat ik nu ga doen is op regelmatige basis (om de 1,5 tot 2 maand) de consoles een demo laten afspelen tot de batterij ongeveer 20% vol is om ze daarna terug op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Noob vraag alert :P

Welke handheld consoles kunnen er gameboy classic games afspelen?
Ik wil eigenlijk al jaren een GB classic, maar als een advance ook classic games af kan spelen is dat natuurlijk praktischer :)

En wat zou een GB classic in een beetje fatsoenlijke staat max mogen kosten? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
The Eagle schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:42:

Ik wil eigenlijk al jaren een GB classic, maar als een advance ook classic games af kan spelen is dat natuurlijk praktischer :)
GameBoy Advance is de laatste die GB Classic games afspeelt. Ik zou dan voor een GameBoy Advance SP gaan, want dan heb je ook nog verlichting in het scherm. Die zouden in goede staat toch wel voor 20 euro te krijgen moeten zijn, als je een beetje goed zoekt. Wellicht nog met spellen erbij zelfs.
Ik zou hier ook 20 euro aanhouden. Vaak gaan er lijnen in het scherm kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

1nsane schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:16:
Ik denk dat die Schutjes ergens een keer heeft gehoord of gelezen dat je voor complete retro spellen goed geld kan vangen (zonder daarbij te bedenken dat dat alleen voor de zeldzame spellen is), mijn inziens als je 70 euro vraagt voor PS1 spellen, dan moet het wel minimaal een doos van 50 spellen zijn allemaal origineel en compleet en zelfs dan..
de games die hij aanbiedt zijn inderdaad niks waard.. maar ik kan een setje van van 7 PS1 games samenstellen uit mijn verzameling waar je met 1000 euro nog niet in de buurt komt van de waarde
Ligt maar net aan de titels natuurlijk, is bij alle consoles zo. PS1 games zijn stiekem ook duurder aan het worden, vooral de exclusieve titels.

Een Grand Theft Auto Double Feature gaat in open veiling al voor 250 euro, wat enorm veel is voor een PS1 game. een HMV World Cup 98 is bijna niet te vinden, sommige commemorative discs, etc

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Ekfad schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:41:
Wat ik nu ga doen is op regelmatige basis (om de 1,5 tot 2 maand) de consoles een demo laten afspelen tot de batterij ongeveer 20% vol is om ze daarna terug op te laden.
je kan ook de batterij er ook gewoon uithalen dan gebeurd er helemaal niks mee.

[ Voor 3% gewijzigd door gast7 op 16-10-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Dr. Retro schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

de games die hij aanbiedt zijn inderdaad niks waard.. maar ik kan een setje van van 7 PS1 games samenstellen uit mijn verzameling waar je met 1000 euro nog niet in de buurt komt van de waarde
Ligt maar net aan de titels natuurlijk, is bij alle consoles zo. PS1 games zijn stiekem ook duurder aan het worden, vooral de exclusieve titels.

Een Grand Theft Auto Double Feature gaat in open veiling al voor 250 euro, wat enorm veel is voor een PS1 game. een HMV World Cup 98 is bijna niet te vinden, sommige commemorative discs, etc
aus pal versies die exclusive/ spec varianten zijn gaan altijd voor hogere prijzen de deur uit heb ik gemerkt.

Maar dat komt vooral omdat er in australie al zo weinig mensen wonen en er dus weinig spellen zijn in aus pal format, zie zo'n game maar eens hier te krijgen na al die import kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
The Eagle schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:42:

je kan daarvoor een Gameboy classic console kopen, een Gameboy color console of een Gameboy advance.

raad je aan om dit sort dingen op te halen omdat anders de verzendkosten best hoog zijn.

Gameboy classic color kan je krijgen voor 5 a 10 euro;

een gba ook 5 tot 10 euro.

een gba sp 15 a 20 euro.

in fatsoenlijke staat.

Raad een gba sp aan voor het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kun je misschien je post editen als je als laatst iets gepost hebt? En misschien ook eens werken aan je interpunctie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:35
gast7 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:36:
weet niet of er hier sega liefhebbers zijn maar heb een aardig lotje binnen gekregen voor een degelijke prijs

heb die advertentie ook gezien van schutjes met de Yoshi story etc.

uiteindelijk kan je er wel 65 euro uitkrijgen maar wel met heel veel moeite.
Hier een sega liefhebber, ben benieuwd
Pagina: 1 ... 22 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.