Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Strak plan.

SNES is in de EU een AC model toch? Geen DC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Geen idee, dat zou er op moeten staan.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/z/7b0AAOSwEK9ULFq0/$_85.JPG

Wie herkent deze Resident Evil Gaiden? Normaal gesproken zien ze er toch zo uit?

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NjAwWDgwMA==/z/5c8AAOSwVFlUGGjI/$_84.JPG

De eerste is dan wel USA, maar ook daar zien ze er dacht ik anders uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
The Googles verteld mij dat een DC gewoon moet werken als je de RF uitgang niet gebruikt. Een AC adapter in een DC apparaat duwen daar en tegen is geen strak plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Exorcist schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:45:
[afbeelding]

Wie herkent deze Resident Evil Gaiden? Normaal gesproken zien ze er toch zo uit?

[afbeelding]

De eerste is dan wel USA, maar ook daar zien ze er dacht ik anders uit..
Aangezien het bij de ene op een hybrid cart gaat en bij de andere om een GBC cart, denk ik dat daar het grote verschil in zit. Hybrid carts zijn geschikt voor zowel de gewone Gameboy als de Gameboy Color. Het lijkt er dus op dat er twee versies zijn ontwikkeld, een hybride en een gewone :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus dat houdt in dat deze Gaiden een andere versie is? Ik lees het volgende:

Black GameBoy cartridges like Mega Man Xtreme are games that are using only limited GBC enhancements. Such as the 2x CPU speed to reduce slowdown, and color graphics.

Clear GameBoy cartridges like Mega Man Xtreme 2 are games that require the GBC's enhanced features such as extra Work RAM, extra Video RAM, 2x CPU speed, and color graphics.

During the transition from GB Pocket to the GB Color Nintendo outlined to developers how to program their games to be dual GB/GBC. Basically whereever they differ in usage of color graphics you would branch to do a GBC graphics update or a GB Mono update.

Oh yes I forgot to mention that some games might use the GBC's DMA transfer for VRAM which would make it incompatible with GB Mono.

I learned all this while programming my GameBoy emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik denk het wel. Ik lees op de GBC-wiki het volgende:
Games that are designed for the Game Boy Color, but which also include backwards-compatibility with the previous Game Boy systems, are shaped like original Game Boy games, but usually have black colored cartridges.
Dat zou dus inhouden dat de zwarte cartridge is ontwikkeld voor de Color, met backwards compatibility voor de eerste Gameboy. Ik kan echter nergens iets vinden over een RE Gaiden met zwarte cart :')

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dus ook niet. Heb dat hele setje (eerste plaatje) voor 25 gekocht, denk maandag binnen..dan zal ik eens nader kijken :). Was al tijdje op zoek naar Gaiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Dit vind ik dan wel weer interessant:

Link naar EU boxart
Link naar US boxart

Zoals je ziet is de afbeelding op de box van de US-versie dezelfde als die op de zwarte cartridge. De EU-boxart is dezelfde afbeelding als op de normale Color-cartridge.

Terwijl er op beide dozen staat dat het het een GBC/GBA-only game is. Apart :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal hem in de GB en GBC proberen, kijken wat er wel en niet gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Die zwarte zal prima passen in de GB, daar zijn normaal die zwarte carts ook voor. Ik durf te wedden dat Flozem dit allemaal wel weet :)

Als je nu op Google zoekt naar Resident Evil Gaiden hybrid is dit topic de derde hit :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij niet, gek genoeg krijg ik GoT vrijwel nooit in mijn zoekopdrachten naar voren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Google had toch gepersonaliseerde hits ofzo? Misschien zit ik gewoon op heel veel op GoT op het werk :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Die zwarte cartridge past en speelt in de color, advance en advance sp(+) Maar officieel is het een Game Boy Color spel. Die werkt niet op de eerste Game Boy.

Deze heb je ook nog

Afbeeldingslocatie: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mMYqvOs5KPY0svV21JEWGzg.jpg

Resident Evil trowbacks;

YouTube: Resident Evil 1.5. (Work in Progress) Full Walkthrough!!

Ahhh. :>

Echt jammer, dat dit nooit uitgekomen is als een hele game.
Mikami later explained that the game would not have reached the desired quality in the aforementioned period, and especially frowned upon the gameplay and locations for being "dull and boring"
Terwijl de locaties (zeker nu) echt wel aanspreken! en het politie bureau daar er veel beter uit zag imo. En de plekken waar je heen kon.. Maar goed. Hoop dat de team igas versie ooit eens afkomt.

[ Voor 41% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-10-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:42:
Die zwarte cartridge past en speelt in de color, advance en advance sp(+) Maar officieel is het een Game Boy Color spel. Die werkt niet op de eerste Game Boy.
Die zwarte carts werken toch op de normale Gameboy en op de Color?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:08
Ja, tenzij het een pirate cartridge is. En dat zijn meestal US labels... :)

Ben zelf huiverig met hybride cartridges. Clear carts worden minder vaak gekopieerd.

Ps: Zouden de bieders weten dat Ebay buy-it-now 17 GBP is?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Wacht zelf wel op een gelukstreffer. Moet er toch nog 181. :+

[ Voor 47% gewijzigd door Flozem op 03-10-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Al zou jou zwarte cart wel werken op de monochrome dan zou je dat niet eens moeten willen..

De beste cartridges zijn de doorzichtige, en die gebruiken de volledige hardware van de game boy color. Zoiets was het toch?? :P Ben al een tijdje uit de game boys, ze staan er alleen. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:26
Flozem schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:40:
Ja, tenzij het een pirate cartridge is. En dat zijn meestal US labels... :)

Ben zelf huiverig met hybride cartridges. Clear carts worden minder vaak gekopieerd.

Ps: Zouden de bieders weten dat Ebay buy-it-now 17 GBP is?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Wacht zelf wel op een gelukstreffer. Moet er toch nog 181. :+
Hallo ben nieuw hier als een mede retro game verzamelaar.

het klopt dat je de losse cardridge voor 20 euro kan kopen maar dit is een best zeldzame game en hier zit nog het boekje bij vandaar waarschijnlijk de wat hogere biedingen.

van zeldzamere games kunnen handleidingen een best hoge waarde hebben.

sommige handleidingen zijn gewoon meer dan 100 euro waard terwijl het spel complete in doos maar een waarde heeft van 300 tot 500 euro dat is een best groot percentage voor een boekje dus daar valt zeker nog wel wat te halen vaak merk je dit niet en zijn boekjes maar 2 tot 5 euro waard omdat de games vaak niet zoveel waard zijn als ze als ze al compleet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Yep, had er zelf 31 euro op geboden, maar meer dan 35 incl verzending was deze titel me niet waard. Spaar sowieso alleen cartridge voor gb classic - duur zat. Boekjes en doosjes zijn alleen leuk als ik ze voor nop erbij krijg... :)

Gba en N64 probeer ik wel CiB te krijgen. Maar daarvan hoef ik niet de hele collectie. 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Flozem op 03-10-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

gast7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:17:
[...]

Hallo ben nieuw hier als een mede retro game verzamelaar.

het klopt dat je de losse cardridge voor 20 euro kan kopen maar dit is een best zeldzame game en hier zit nog het boekje bij vandaar waarschijnlijk de wat hogere biedingen.

van zeldzamere games kunnen handleidingen een best hoge waarde hebben.

sommige handleidingen zijn gewoon meer dan 100 euro waard terwijl het spel complete in doos maar een waarde heeft van 300 tot 500 euro dat is een best groot percentage voor een boekje dus daar valt zeker nog wel wat te halen vaak merk je dit niet en zijn boekjes maar 2 tot 5 euro waard omdat de games vaak niet zoveel waard zijn als ze als ze al compleet zijn.
Handleidingen? Welke? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:54
Ik heb nog een volledige snes met dkc1 (zelfs inclusief die hoes). Hij ligt bij mijn ouders op zolder en nu ik deze tread zie dacht ik zonde dat ik er helemaal niets mee doe. Moet ik hem hier op v/a zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

giantgiantus schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:52:
Ik heb nog een volledige snes met dkc1 (zelfs inclusief die hoes). Hij ligt bij mijn ouders op zolder en nu ik deze tread zie dacht ik zonde dat ik er helemaal niets mee doe. Moet ik hem hier op v/a zetten?
Komt u maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
cib duitse varianten zijn redelijk goedkoop het zijn de overige taal versies die zo duur zijn. uiteraard kan je cib niet vaak voor een prikkie krijgen zelfs voor de slechtere titels

ikzelf prober alles cib te verzamelen nederlands of engels pal.

ga niet voor hele sets maar alleen voor de spellen die ik echt wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Ik heb onlangs twee (US) Pokemon spellen gekocht.
Waarschijnlijk nep, maar wil toch even jullie mening horen.

De eerste is Pokemon Ranger.
- Hoesje ziet er pixelig uit.
- Boekje is op glad papier geprint en alles is recht. Maar lijkt soms alsof de printer niet geschikt was voor dit soort papier, want het ziet er beetje wazig en flets uit. Ik weet niet of alle boekjes uit de US er zo uit horen te zien.
- Op de cartridge staat wel een code achterop
- Tekst boven de contactpunten is goed uitgelijnd.
- De code voorop matched met de code op het doosje
- Het begin van de code achterop matched niet met de code voorop
- Nintendo seal op de cartridge is redelijk te lezen

Pokemon Ranger 01

Pokemon Ranger 02

Pokemon Ranger 03

De tweede is Pokemon Blue Rescue Team.
Die lijkt duidelijk nep.
- Hoesje ziet er pixelig uit.
- Boekje is op glad papier geprint. Ook wazig net als ie ander. Scheef afgesneden of geprint.
- Op de cartridge staat geen code achterop
- Tekst boven de contactpunten is niet goed uitgelijnd.
- De code voorop matched met de code op het doosje
- Nintendo seal op de cartridge is niet te lezen

Pokemon Blue Rescue Team 01

Pokemon Blue Rescue Team 02

Pokemon Blue Rescue Team 03

Pokemon Blue Rescue Team 04

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Die eerste vond ik nog redelijk overtuigend, ware het niet dat de "e" van de Nintendo opdruk achterop niet recht is en wat groter dan beide "n"s.

Drukwerk van Nintendo labels, doosjes en boekjes is niet altijd even goed. Soms wat pixelig of blurry. Dat is niet direct een aanwijzing.

Tweede lijkt me duidelijk fake. Misalignment van boekjes en zo'n slechte druk bestaat niet. Bovendien hoort er altijd een code op.

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 04-10-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
dat hoesjes op sommige plekken pixelig zijn is niet altijd een aanwijzing heb dit wel vaker bij originele spellen gezien, als het er is vaak bij de zijkanten met de titel en het woord Nintendo maar niet vaak op de voorkant.

even los daarvan

de kwaliteit van de ntc (ds) games verpakking en inhoud zijn vaak slechter dan die van de europese markt dit mede omdat amerikanen bijna de helft voor hun ds spellen betalen tenopzichte van in europa. amerikaanse ds spellen kun je krijgen voor 20 - 25 euro nieuw terwijl het in Europa normaal 40 - 45 euro kost per spel.

heb zelf ook een paar ntc excl ds games en de kwaliteit daarvan vind ik vrij matig de doos inlay valt mee maar het is vooral de inhoud en doosjes waarop bezuinigd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Bedankt voor jullie reacties.

De eerste geef ik nog de voordeel van de twijfel.
De tweede overtuigde mij vanaf het begin al niet. Vooral door het ontbreken van een code.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag tijdens het mountainbiken een bordje met "Garage Sale" langs de weg. Wilde eigenlijk doorfietsen want geen geld bij me, lastig meenemen etc. maar kon het toch niet laten. Er lag een boxed Game Gear op me te wachten waar volgens de eigenaar 1x keer z'n dochter op was gespeeld die er niets aan vond. Zo ziet de GG er inderdaad ook uit, dus een mooie vondst. De paar losse GameBoy-spellen die er lagen ook nog maar meegenomen :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/l/t1.0-9/10473612_10152511814278737_8883621946457704212_n.jpg?oh=c461dc84d27bac68909c1ddd61025da6&oe=54C20D4F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:09
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:36:
Wilde eigenlijk doorfietsen want geen geld bij me, lastig meenemen etc. maar kon het toch niet laten.
Ben je later teruggegaan dan om te betalen? Neem aan dat je hem niet gratis meekreeg :D

Wel nette vondst!

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja, hij heeft 'm even netjes achter gelegd. Ook daar gehouden terwijl er na me blijkbaar nog mensen kwamen die ook wel interesse hadden. Mooi dat het ook nog steeds zo kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-10 22:02

Reintji

(2 x dad)²

Exorcist schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:08:
Ik zal hem in de GB en GBC proberen, kijken wat er wel en niet gaat. :+
Carts specifiek voor de color missen het hoekje rechtsboven uit de cart niet (het "slotje" op de eerste gameboy). Als het een color-only game is in een zwarte cart klopt er iets niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Reintji op 04-10-2014 20:37 ]

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb gisteren van een collega een RGB kabel voor de SNES geleend, gewoon om eens te kijken hoe groot het verschil is met composiet, voornamelijk icm mijn LCD tv. En holy shit wat een verschil! Tekst is een stuk scherper, sprites snijden bijna je ogen uit je kassen en de kleuren zijn een een heel stuk levendiger, zonder de color bleeding wat je nog wel eens ziet. Ik heb gelijk een paar kabels besteld voor mijn SNES, GameCube en MegaDrive II. Dit had ik een jaar geleden al moeten doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Glaanie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:15:
Ik heb gisteren van een collega een RGB kabel voor de SNES geleend, gewoon om eens te kijken hoe groot het verschil is met composiet, voornamelijk icm mijn LCD tv. En holy shit wat een verschil! Tekst is een stuk scherper, sprites snijden bijna je ogen uit je kassen en de kleuren zijn een een heel stuk levendiger, zonder de color bleeding wat je nog wel eens ziet. Ik heb gelijk een paar kabels besteld voor mijn SNES, GameCube en MegaDrive II. Dit had ik een jaar geleden al moeten doen :p
Er is niet voor niets een reden dat RGB/Scart heilig is in RetroLand. ;)
Nadeel is wel dat die kabels iets duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:51
Damn. Net soul blazer gevonden voor 50 ex verzending. Is wel zonder doosje, maar dat is niet boeiend voor mij.
Pff. Alleen het geld nog. Heb net lord of the rings extended gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb dit weekend een deal gemaakt voor +-35 nes games waarvan 17 in doos en een nes voor 160 als ik het binnen heb dan zal ik foto,s posten.

verder heb ik zaterdag een nieuwe PVM opgehaald een sony PVM-2130 echt super ding zeker nu mer de SNES op RGB nog nooit zo iets straks gezien!

Mijn oude twee PVM,s zijn gratis langs te halen voor de liefhebber!!!

daarnaast heb ik deze ook nog op de kop getikt

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-10-04172224_zpsd944a288.jpg

ik weet het geen video game maar weet zeker dat meeste heir toch ook wel het sentiment in zien!
5 euro gekocht bij een tweedehands winkeltje opweg naar de kapper :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zo'n transformer turtle die op de doos staat heb ik nog gehad vroeger. Had alleen geen bandana als normale schildpad.

Maar hij komt niet uit NL zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat een goede vraagprijs is voor Mega Man 4 voor de NES met doosje? Het varieert namelijk heel erg op diverse sites en weet niet wat ik hiervoor kan/mag vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
De gemiddelde prijs op ebay ligt zo te zien tussen de 75 en de 100 dollar: klik

Maar zover was je zelf natuurlijk ook al :+

[ Voor 13% gewijzigd door ChokingHazard op 06-10-2014 10:05 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:05:
De gemiddelde prijs op ebay ligt zo te zien tussen de 75 en de 100 dollar: klik

Maar zover was je zelf natuurlijk ook al :+
Ja dat had ik inderdaad al gezien! Alleen ik heb hem nu gewoon op bieden gezet maar krijg dan geen hoger bod als 50.. En aangezien ik absoluut geen flauw idee heb wat een redelijke prijs is weet ik dus niet goed of ik dit moet accepteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ook als je kijkt naar de completed auctions zie je dat de prijs heel erg verschilt.

Ik denk niet echt dat er echt een prijs op aan te houden is, ik gok een eurootje of 60-75? Ik ben geen kenner van NES-prijzen dus ik heb eigenlijk geen flauw idee. Heb je hem op Ebay of Marktplaats staan?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:08:
Ook als je kijkt naar de completed auctions zie je dat de prijs heel erg verschilt.

Ik denk niet echt dat er echt een prijs op aan te houden is, ik gok een eurootje of 60-75? Ik ben geen kenner van NES-prijzen dus ik heb eigenlijk geen flauw idee. Heb je hem op Ebay of Marktplaats staan?
Weet niet of je dat in het forum hier mag vermelden maar in ieder geval niet op Ebay meer.. Daar kwam helemaal niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Je mag wel zeggen dat je iets op Ebay hebt staan, je mag er alleen niet naar linken. Linken naar de V&A hier op Tweakers mag wel, toch?

Ik zou het persoonlijk nog even afwachten, sowieso wachten tot er hier in het topic iemand reageert die er wat meer verstand van heeft haha :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
LOTG schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:49:
Zo'n transformer turtle die op de doos staat heb ik nog gehad vroeger. Had alleen geen bandana als normale schildpad.

Maar hij komt niet uit NL zo te zien?
is verkeerde kant van de doos andere kant is engels maar dit is die transformer turtle daarom juist ! die turtle met bandana veranderd in deze tank :)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Ja dat had ik inderdaad al gezien! Alleen ik heb hem nu gewoon op bieden gezet maar krijg dan geen hoger bod als 50.. En aangezien ik absoluut geen flauw idee heb wat een redelijke prijs is weet ik dus niet goed of ik dit moet accepteren..
de prijs verschillen zijn normaal omdat je verschillende taal versies hebt de ene versie is meer waard dan de andere enkel door de taal op de doosjes en de handleiding ondanks dat het om dezelfde game gaat

uiteraard hangt het ook af van de staat van het doosje en dergelijken

hangt ervan af welke versie het is dat je hebt

is het een noe duitse handleiding doosversie
palukv engelse doos handleiding versie
of een fah nederlands frans doos handleiding versie

je hebt ook spaanse versies etc en soms kunnen die echt heel erg duur zijn dus dat is niet altijd slecht.

fah versie is over het algemeen altijd het duurst (niet altijd) dit heb ik gemerkt vooral franse verzamelaars geven er een vermogen aan uit excl verz k. en als je echt iets speciaals hebt dan krijg je zelfs op marktplaats mensen uit frankrijk die echt onzinnige prijzen geven die je normaal nooit zult krijgen.

tenzij je een fah nederlands franse versie in degelijke staat hebt is 50 euro een redelijk bod omdat je de handleiding mist meer zul je er dan niet voor krijgen misschien op ebay 70 euro mits het minimaal een engelse variant is in mooie staat kost wel veel tijd en er gaat 12% van af. als je een duitse variant hebt dan zou ik dat bod van 50 euro met beide handen aangrijpen aangezien duitse varianten altijd veel minder waard zijn. dan is 50 euro zelfs een mooie prijs

[ Voor 4% gewijzigd door gast7 op 06-10-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ah, dan had ik een kleinere versie die in een gewone turtle veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Toch maar aangegeven dat ik Soul Blazer wil hebben. Onder aandringen van mijn vrouw. :P
Heeft toch wel veel Sentimentele waarde zeg maar.

En hij is gekocht. Me so happy.
Wel iemand die kort van bericht is, maar gewoon netjes in z'n antwoorden. Lekker recht voor zijn raap.
Ik kan uitgebreid zijn, maar dit vind ik ook wel fijn.
Kan niet wachten om weer te kunnen spelen. Emu is toch ook niet alles.

[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 06-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een (NL) adress voor plastic hoesjes voor SNES/N64 boxed games?

EDIT:

Ook nog een tweetal demo discs opgepikt voor de PS2 :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Retrogamefreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is de RE:Gaiden bij m'n GBC nogal fake ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZgTx7qZZMjyakiw5iZuM0QJ5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vCnHUUujfxKPQISd7Jmlow0G/full.jpg

Wat jullie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Inderdaad - Nintendo maakte geen printplaatjes waarbij je zonder solderen een batterij kunt wisselen. Ik gok dat het spel niet op een normale Gameboy gespeeld kon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-10 22:02

Reintji

(2 x dad)²

Mhoa, dat er überhaupt geen Nintendo op de printplaat staat zegt toch al genoeg?

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
Vooral het feit dat er Sony op chip staat maakt het duidelijk ;) maar inderdaad het feit dat je de batterij kunt verwisselen zegt ook al genoeg.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cP5LEI5XE1hxNoS8Z76KdcYY/full.jpg

Deze melding op een reguliere Game Boy/Super Game Boy. As expected, het spel kennende. Spel klopt, cart en inhoud niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
hij was zoizo fake geweest de afbeelding/ het label op de cardridge klopte niet vergeleken met een originele ntc versie als je elder kijkt. en de cardridge horde doorzichtig te zijn niet zwart.

er worden nooit twee verschillende versies van een cardridge uitgegeven. als het cardridge label niet hetzelfde is als meerdere originele exemplaren online kun je ervan uitgaan dat het nep is.

verder kon je ook checken of er een nummer imprinting op het label stond als je nog niet online had gekeken

[ Voor 56% gewijzigd door gast7 op 08-10-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik zoek tzt nog wel de "dikke" originele EU versie. Kan 'm nu wel spelen, maar het was sowieso niet de bedoeling om het te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
je kan toch ook een Gameboy player van de gamecube gebruiken om het te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
gast7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:26:
je kan toch ook een Gameboy player van de gamecube gebruiken om het te spelen?
Zoals je op de foto ziet speelt hij het nu via de Super Gameboy. Komt op hetzelfde neer.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:52

Kraz

Saving the world

Mocht er nog iemand geld teveel hebben; Er staat weer een (zeer) mooie collectie te koop!

http://imgur.com/a/Pcy64

https://games.yahoo.com/b...-hits-ebay-171732582.html

Spellen- en consolelijst;
https://docs.google.com/s...pubhtml?gid=0&single=true

Lang verhaal kort; WAUW! Zelfs Michael Jackson zou jaloers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Die had ik laatst al gepost inderdaad. Staat voor $164k op ebay, ik had verwacht dat die duurder zou zijn..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Leuke collectie. Veel losse nes/snes cartridges jammer dat ze niet boxed zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door iNFiNiTY- op 09-10-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Wie kan er even voor me een CIB PS1 spel op de weegschaal leggen? Iemand vraagt naar de verzendkosten maar ik weet het gewicht niet en ben nu niet thuis :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Gewoon 2,25 aanhouden zit je altijd wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Zoiets dacht ik al ja :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gast7
ChokingHazard schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

Zoals je op de foto ziet speelt hij het nu via de Super Gameboy. Komt op hetzelfde neer.
dat is niet waar op de super Gameboy player kan je namelijk enkel en alleen Gameboy classic spelletjes spelen

de Gameboy player voor de gamecube kan je voor zowel Gameboy classic, color en advance gebruiken dat is een degelijk veschil.

de super Gameboy player werkt alleen met zwarte cardridges van de Gameboy color met die ook backwards terugspeel capaciteit hebben dus ook op de Gameboy gespeeld konden worden origineel kwam deze in een doorzichtige en heb je dus alsnog de gamecube Gameboy player nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
gast7 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

dat is niet waar op de super Gameboy player kan je namelijk enkel en alleen Gameboy classic spelletjes spelen

de Gameboy player voor de gamecube kan je voor zowel Gameboy classic, color en advance gebruiken dat is een degelijk veschil.

de super Gameboy player werkt alleen met zwarte cardridges van de Gameboy color met die ook backwards terugspeel capaciteit hebben dus ook op de Gameboy gespeeld konden worden origineel kwam deze in een doorzichtige en heb je dus alsnog de gamecube Gameboy player nodig
Ik heb niet over hoe of wat waarop werkt, ik heb het alleen over de foto die gepost is. Daar zie je toch echt Super Gameboy staan, dus heeft hij de cart daarin gedaan. Dat het niet werkt zie ik zelf ook wel..

Verkeerd gelezen, ik bedoelde dat hij het nu had getest op de Super Gameboy, het zou op de Gameboy Player inderdaad wel werken.

Let trouwens een beetje op je interpunctie alsjeblieft, maakt je reacties een stuk beter leesbaar :) Je komt nu, in ieder geval op mij, heel aanvallend over. Denk niet dat dat je bedoeling is..

[ Voor 15% gewijzigd door ChokingHazard op 09-10-2014 13:23 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Iemand interesse in gratis Gameboy spellen?

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

Heb geen zin om drie uur in de auto te zitten, maar misschien woont een van jullie in de buurt.

En anders kan je je games en consoles ook gratis weggeven!

[ Voor 39% gewijzigd door Xyphoid op 09-10-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Xyphoid schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:41:
Iemand interesse in gratis Gameboy spellen?

Heb geen zin om drie uur in de auto te zitten, maar misschien woont een van jullie in de buurt.

En anders kan je je games en consoles ook gratis weggeven!

Nee, dat is ook voor mij te ver weg :p

Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus spellen krijgen opgestuurd met dergelijke advertenties. En als het wel zo is moet ik het ook maar gaan doen :+

Zijn ook altijd van die mooie verhalen, 'Mijn kind is autistisch en wordt rustig van het spelen van *insert random game here*'. Wat dan ook meestal best specifieke titels zijn..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:01
Ik word in iedere geval zwaar autistisch van de prijzen van sommige games! Ik wil voor mijn collectie en om te spelen Super Metroid en Turtles in Time voor de SNES graag nog hebben. Vraag me alleen af welke nier ik daarvoor zal afstaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Captain16Bit schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:03:
Ik word in iedere geval zwaar autistisch van de prijzen van sommige games! Ik wil voor mijn collectie en om te spelen Super Metroid en Turtles in Time voor de SNES graag nog hebben. Vraag me alleen af welke nier ik daarvoor zal afstaan....
Rustig blijven wachten en op het juiste moment toehappen.

Gisteren dankzij een oplettende echtgenote Megaman 1 eindelijk kunnen scoren voor een leuke prijs (dwz: ruim onder de ebay prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Sommige mensen drijven de prijs te ver op en dat maakt het soms minder leuk, maar des te leuker wordt het dan als je ergens een cib versie van mario 2 en 3 voor een paar euro op de kop tikt o.i.d. Ik ga liever naar kleine marktjes waar mensen met dozen meuk staan met pareltjes er tussen dan ruil/koop of 'retro' beurzen met wijsneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
iNFiNiTY- schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:16:
Sommige mensen drijven de prijs te ver op en dat maakt het soms minder leuk, maar des te leuker wordt het dan als je ergens een cib versie van mario 2 en 3 voor een paar euro op de kop tikt o.i.d. Ik ga liever naar kleine marktjes waar mensen met dozen meuk staan met pareltjes er tussen dan ruil/koop of 'retro' beurzen met wijsneuzen.
Ben paar keer naar rommelmarkten hier in de buurt geweest, maar helemaal niks gezien. Misschien moet ik naar nog kleinere dorpjes toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Xyphoid schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:27:
[...]

Ben paar keer naar rommelmarkten hier in de buurt geweest, maar helemaal niks gezien. Misschien moet ik naar nog kleinere dorpjes toe...
Met koning dag kleedjes van kids, was hier in een mini goud mijntje :*)

Duke Nukem big box pc compleet 50cent
Mario 2 en 3 boxed met boekje 2,50 per stuk
Complete Xbox1 (met chip) kabels spellen en controller 5 euro :+
en nog wat andere dingen.

En op vlooienmarkten (als ik er eens heen ga) de mensen met dozen vol zolder troep.. zat ook altijd wel wat leuks tussen voor weinig. Die mensen willen het gewoon kwijt, heb Mega Man boxed ook voor 10 euro gekocht daar. >:) Ik zei 5 euro voor het spelletje, kunt u geen 10 doen? Hmmmmmmm okay. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:12
kraz247 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:07:
Mocht er nog iemand geld teveel hebben; Er staat weer een (zeer) mooie collectie te koop!

http://imgur.com/a/Pcy64

https://games.yahoo.com/b...-hits-ebay-171732582.html

Spellen- en consolelijst;
https://docs.google.com/s...pubhtml?gid=0&single=true

Lang verhaal kort; WAUW! Zelfs Michael Jackson zou jaloers zijn :P
Om al die spellen uit te spelen mag je wel van jongs af aan begonnen zijn met spelen, en nooit naar school/werk te hoeven gaan.... Anders is het onmogelijk volgens mij om ze ook daadwerkelijk allemaal gespeeld te hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Waah schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:58:
[...]
Om al die spellen uit te spelen mag je wel van jongs af aan begonnen zijn met spelen, en nooit naar school/werk te hoeven gaan.... Anders is het onmogelijk volgens mij om ze ook daadwerkelijk allemaal gespeeld te hebben 8)7
Dusssss???? Het is nog steeds :9~
Al wou ik wel dat ik rijke ouders had en vanaf jongs af aan alles kon spelen. Dan had ik nu niet zo'n grote backlog gehad :P
Maar dat komt ook door mijzelf. Ben twee keer begonnen met Final Fantasy III en allebei de keren ben ik gestopt op het moment dat de wereld er aan gaat (ongeveer op de helft van het spel).

[ Voor 15% gewijzigd door Xyphoid op 09-10-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Xyphoid schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:23:
Al wou ik wel dat ik rijke ouders had en vanaf jongs af aan alles kon spelen. Dan had ik nu niet zo'n grote backlog gehad :P
Willen we dat niet allemaal :+ ?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xyphoid schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:23:
[...]

Dusssss???? Het is nog steeds :9~
Mwa. De charme van vroeger was het sparen of juist voor een verjaardag/kerst krijgen. Dan beleef je ook intenser een spel imho. Nu ik geld genoeg heb (lees: genoeg om spellen te kopen die ik leuk vind voor retro en huidig :+ ) hecht ik er ook minder waarde aan. PS4 verleden jaar net in huis en toen nauwelijks gebruikt, was ook niet echt blij. Nieuwe spel? Leuk. Heb nog tien spellen voor de PS3 in plastic seal zitten :P.

Nee, vroeger had je minder maar was het juist leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Exorcist schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Heb nog tien spellen voor de PS3 in plastic seal zitten :P.
Die mag je gratis naar mij toe sturen. Heb alleen nog geen advertentie op MP gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sure, woon je nog steeds op de Mocht je willen Laan nummer 6 in Amenooitniet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

Mwa. De charme van vroeger was het sparen of juist voor een verjaardag/kerst krijgen. Dan beleef je ook intenser een spel imho. Nu ik geld genoeg heb (lees: genoeg om spellen te kopen die ik leuk vind voor retro en huidig :+ ) hecht ik er ook minder waarde aan. PS4 verleden jaar net in huis en toen nauwelijks gebruikt, was ook niet echt blij. Nieuwe spel? Leuk. Heb nog tien spellen voor de PS3 in plastic seal zitten :P.

Nee, vroeger had je minder maar was het juist leuker.
Vroeger was het zeker leuker. Ook speelde je veel langer met een spel. En was het nog een redelijke uitdaging. Nu is het merendeel voor gekauwd zo van doe dit loop daar doe zo.

Had gewild dat ik nu de spellen had bewaard van toen maar ja.. nu is het toch anders.. Het zit allemaal in een dvd hoesje of blu ray hoesje het is een beetje charme verloren (op wat special en ltd. editions na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-08-2024
Goede avond heren,

Ik heb vanmiddag een oude NES opgehaald bij een tante van me. Aangesloten via de antenne. Juiste zender gevonden. Mario gespeeld.
Toen ik duckhunt wilde gaan spelen bleek er iets niet goed te werken. Het pistool werkt nog prima, maar waar ik op het scherm ook mik, er lijkt niks te raken.
Het lijkt er ook op dat het niet het hele scherm vult. Dit zal wel door de resolutie te maken hebben ?

Is er een oplossing hiervoor? hoe krijg ik duckhunt weer goed werkende?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De zapper en de scope voor de snes werken niet op lid etc. Alleen op die toeters.

nog steeds geen oplossing gevonden op het trillen probleem van de snes op een Samsung lcd tv. Dan maar boven spelen totdat ik de crt neer kan gaan zetten. Alleen kijken welke. De oudere is wel beter en de andere is jonger. Fwp noemen we dat.

[ Voor 60% gewijzigd door Arunia op 09-10-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Loch schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:46:
Goede avond heren,

Ik heb vanmiddag een oude NES opgehaald bij een tante van me. Aangesloten via de antenne. Juiste zender gevonden. Mario gespeeld.
Toen ik duckhunt wilde gaan spelen bleek er iets niet goed te werken. Het pistool werkt nog prima, maar waar ik op het scherm ook mik, er lijkt niks te raken.
Het lijkt er ook op dat het niet het hele scherm vult. Dit zal wel door de resolutie te maken hebben ?

Is er een oplossing hiervoor? hoe krijg ik duckhunt weer goed werkende?

Groeten
Wat Arunia inderdaad al aangaf, Duck Hunt en alle andere spellen die de Zapper gebruiken werken alleen op oude beeldbuizen te gebruiken, maximaal 60 Hz. Of alleen op 50, maar ik dacht 60 Hz. Mocht je er een willen, ze zijn regelmatig gratis op te halen. Even zoeken op marktplaats :)

Je kunt de NES trouwens beter aansluiten bij de composiet-kabels, je beeldkwaliteit is dan veel beter. Je kan hem ook midden zodat je hem aan kan sluiten via rgb, maar dat is een ander verhaal dat standaard je werkt.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan een nes krijgen in doos goede staat wat is een goed bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:46:
Als de doos in redelijke staat is inclusief de boekjes en de NES niet urine geel dan is een richtprijs toch zon 80 - 120e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:07:
[...]

Wat Arunia inderdaad al aangaf, Duck Hunt en alle andere spellen die de Zapper gebruiken werken alleen op oude beeldbuizen te gebruiken, maximaal 60 Hz. Of alleen op 50, maar ik dacht 60 Hz. Mocht je er een willen, ze zijn regelmatig gratis op te halen. Even zoeken op marktplaats :)

Je kunt de NES trouwens beter aansluiten bij de composiet-kabels, je beeldkwaliteit is dan veel beter. Je kan hem ook midden zodat je hem aan kan sluiten via rgb, maar dat is een ander verhaal dat standaard je werkt.
Of check je kringloop in de buurt, zag afgelopen weekend nog 2 mini beeldbuizen voor 5 euro stuk. Die dingen worden ook nog gecontroleerd bij een beetje kringloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Of check je kringloop in de buurt, zag afgelopen weekend nog 2 mini beeldbuizen voor 5 euro stuk. Die dingen worden ook nog gecontroleerd bij een beetje kringloop.
Ik heb er gelukkig geen nodig, via een lokale Facebook-groep een hele fijne Trinitron gratis op kunnen halen :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 00:11
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:46:
Ik zou er tussen de 60 en 80 euro voor geven. Zo heb ik er enkele weken geleden nog 1 NES action set compleet in doos gekocht voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Op Ebay, 80 euro voor een lege SNES doos. NL/FR in zeer goede staat maar toch. 80 euro voor wat beprint karton. Kan ik op het werk ook maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
LOTG schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:29:
Op Ebay, 80 euro voor een lege SNES doos. NL/FR in zeer goede staat maar toch. 80 euro voor wat beprint karton. Kan ik op het werk ook maken denk ik.
Is het een titanium doos? Dan is het een koopje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, zoals ik al zei karton.

Ook niet van zeldzaam aardmetaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ChokingHazard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Ik heb er gelukkig geen nodig, via een lokale Facebook-groep een hele fijne Trinitron gratis op kunnen halen :)
Ik heb ook een grote Trinitron (grootbeeld) niet dat brede beeld. Speelt super met RGB aangesloten consoles. 8)

Ik heb een boxed nes in nieuwstaat, niet zo'n vies gele. En een boxed duckhunt variant. Dus ik kan bijna rentenieren lees ik hier boven :9

[ Voor 16% gewijzigd door iNFiNiTY- op 10-10-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Ik heb ook een grote Trinitron (grootbeeld) niet dat brede beeld. Speelt super met RGB aangesloten consoles. 8)

Ik heb een boxed nes in nieuwstaat, niet zo'n vies gele. En een boxed duckhunt variant. Dus ik kan bijna rentenieren lees ik hier boven :9
Joaaa die heb ik ook haha! Een donkergrijze, doet het prima. Binnenkort eens inventariseren wat het me gaat kosten om alles op RGB aan te sluiten en wat een goede schakelkast ervoor zou zijn. En dan wachten op geld.. :p Heb het geld helaas niet op mijn rug groeien :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ChokingHazard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:20:
[...]

Joaaa die heb ik ook haha! Een donkergrijze, doet het prima. Binnenkort eens inventariseren wat het me gaat kosten om alles op RGB aan te sluiten en wat een goede schakelkast ervoor zou zijn. En dan wachten op geld.. :p Heb het geld helaas niet op mijn rug groeien :+
Hehe, nice. Zal een aardige uitgave worden! ik zie soms prijzen voorbij komen...

Ik heb trouwens ook een 100Mhz (wel een breedbeeld Trinitron ook) maakt dat veel verschil met een 50Mhz? qua retro consoles... heb deze namelijk ook nog staan;

Afbeeldingslocatie: http://www.tweedehandsspul.nl/foto/a/1/b/169437_f_a1b5f14e52416f947369d4471717826d.jpg

En je kan zeggen wat je wilt.. maar dat beeld is nog perfect, en dat geluid dat eruit komt!!!! Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 14:45
100Hz werkt niet met zappers e.d. dat is voor mij een belangrijk verschil.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik denk inderdaad dat het enige verschil is dat de zappers niet meer gaan werken. Daarnaast is dat een 16:9 tv, ik heb geen idee of het beeld te zeer wordt uitgerekt omdat het gemaakt is voor 4:3.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ChokingHazard schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:54:
Ik denk inderdaad dat het enige verschil is dat de zappers niet meer gaan werken. Daarnaast is dat een 16:9 tv, ik heb geen idee of het beeld te zeer wordt uitgerekt omdat het gemaakt is voor 4:3.
Heb nu een plek met een grootbeeld waar al die consoles op aangesloten zitten. En alles draait full screen dus 100mhz zou een stapje terug zijn dan >:) Ook omdat er geen zapper op werkt!

Ik heb ook een plasma met een schakel box die geeft ook de retro consoles full screen weer wat ook prima werkt moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Een beetje breedbeeld tv heeft de mogelijkheid om 4:3 of 16:9 te kiezen. Hoeft dus niet per definitie gestretched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:03:
Een beetje breedbeeld tv heeft de mogelijkheid om 4:3 of 16:9 te kiezen. Hoeft dus niet per definitie gestretched.
Ik was het vergeten ja, hij past zich aan, aan de invoer dus 4:3 en 16:9 auto switch etc. dus dat hoeft geen issue te zijn denk ik. De zapper wel.. Al zou hij wel werken zou ik denk ik toch de ''grootbeeld'' aanhouden, dat vind ik persoonlijk fijner. Al is het geluid van de ''breedbeeld'' wel 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wat betreft zapper: helemaal gelijk. Maar qua geluid heb je waarschijnlijk nog nooit een B&O MX4000 gehoord... :+

Die heeft beter speakers dan mijn oude 100Hz JVC breedbeeld. (helaas te lomp om de zoldertrap op te dragen) _/-\o_

[ Voor 86% gewijzigd door Flozem op 10-10-2014 17:15 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.