Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

qonstant schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:16:
[...]

Ik had vandaag ook iemand in de Mail die voor 2 games 40 euro wou hebben omdat ze zeldzaam zouden zijn.1 zoek opdracht op marktplaats verder staan er nog genoeg online en voor de helft van het geld.
Sommige zijn helemaal de weg kwijt. Resident Evil 2 boxed N64 okay redelijk rare, maar helemaal vernaggeld de doos willen ze de hoofdprijs hebben...Heb nu de US variant bijna nieuwstaat voor 80$ compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:08
Lol: over de weg kwijt gesproken... Ik heb net een ad gezien van iemand hier in de buurt met totaal niet zeldzame gameboy spellen a 10 euro per stuk... :p

Anyway... Niks bijzonders gevonden voor redelijke prijzen afgelopen week. Alleen aanbiedingen waarvoor ik de spellen tzt gewoon in een webshop kan kopen... *zucht*

@LOTF: foto's werken niet...

[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 28-09-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:40:
[...]

Sommige zijn helemaal de weg kwijt. Resident Evil 2 boxed N64 okay redelijk rare, maar helemaal vernaggeld de doos willen ze de hoofdprijs hebben...Heb nu de US variant bijna nieuwstaat voor 80$ compleet.
Ik heb die van mij voor 25 gekocht (inc.), compleet. Meer had ik er niet voor betaald, maar als RE fan een leuke must-have. Zeker voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:00:
[...]

Ik heb die van mij voor 25 gekocht (inc.), compleet. Meer had ik er niet voor betaald, maar als RE fan een leuke must-have. Zeker voor dat geld.
Grr. :P

De US? of PAL..

Ben ze allemaal aant verzamelen PAL had ik al nu van vroeger. Ben ik alle JAP en US erbij aan het sprokkelen. En alle andere versies / big boxes / Saturn versies etc.

Voor de rest is RE mijn main ding, daarnaast Metal Gear, Devil May Cry, Silent Hill, Street Fighter., Mortal Kombat, House of the Dead, Zelda, Mega Man. ehhmm dat was het wel geloof ik.

En tuurlijk als ik wat leuks tegenkom van Mario of de Turtles o.i.d. neem ik het mee voor de juiste prijs, maar daar ligt geen prio bij mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PAL. Ik verzamel overigens alleen maar PAL. Mis nog wel Gaiden voor de GBC en her en der wat losse games, maar de RE collectie is redelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:25:
PAL. Ik verzamel overigens alleen maar PAL. Mis nog wel Gaiden voor de GBC en her en der wat losse games, maar de RE collectie is redelijk. :)
Ik eerst ook, maar zeker de JAP versies (compleet!) hebben zoveel mooie extra ART erbij. En andere extraatjes.. Net als RE2 met losse memory card sticker velletjes erbij en zo..

Afbeeldingslocatie: http://img.webme.com/pic/k/kenchie/biohazard2-aufkleber.jpg

Of 3 http://s81.photobucket.co...ard3_zpscfa9afe9.jpg.html bij de mijne zit er nog een extra add over de speciale air soft Samurai Edge Berreta replica van Chris.

Ben nu bezig met de JAP Gamecube varianten. Heb de PS1 varianten bijna allemaal nu. (op de dual shock versie van 2 na)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel echt nice. Wist overigens niet eens van de DS versie af; keek net bij mijn RE2 en dat is een reguliere, maar kwam erachter dat er geen boekje in zit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:51:
Dat is wel echt nice. Wist overigens niet eens van de DS versie af; keek net bij mijn RE2 en dat is een reguliere, maar kwam erachter dat er geen boekje in zit.. :(
Das balen. Zal van de week even kijken als je wilt. Heb er twee geloof ik. (ooit voor 10 gulden een gloednieuwe! RE2 extra gekocht van een videotheek, de cd's waren in seal alleen niet in een echte ps1 case maar wel met boekje) Heb toen mijn eigen RE2 bijna kapot gespeeld en daarna de nieuwe cd's + nieuw boekje in een nieuwe ps1 jewel case gedaan met een bescherming / daarna een snugfit erom gedaan en die staat al jaren in de vitrine. :P Dual Shock ver. is alleen US/JAP btw.

Als ik aan die tijd terug denk baal ik wel. De videotheek waar ik toen vaak kwam had achter gigantisch veel SNES spellen als dubbele voorraad/foutje leverancier zonder meuk erop! en veel ervan gingen voor een tientje tot 25 gulden weg toen in de verkoop bakken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:40
Iemand hier ervaring met de combi Japanse Mega drive en onderstaande kabel?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMK6fUml.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jdn8M9ql.jpg

Ik weet dat de Mega Drive werkt met een reguliere scart kabel, maar met RGB kom ik niet verder dan een knipperend Sega logo wanneer ik de blauwe kabel in groen steek :+.

Weet iemand welke kabel waar thuiis hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Ik zie dat er Resident Evil fans hier zijn.
Ik heb pas Resident Evil 2 voor de PS1 besteld. Maar heb hem nu dubbel.
Het is wel de Platinum versie. Dus met zilveren CD's zonder plaatjes op de CD's.
Als iemand interesse heeft moet ie maar een PM sturen.

Wist trouwens niet dat er zoveel RE spellen waren. Ben nu begonnen om zijn allemaal te sparen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12

LoCuTuS2000

Resistance is futile

ksborg schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:11:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik weet dat de Mega Drive werkt met een reguliere scart kabel, maar met RGB kom ik niet verder dan een knipperend Sega logo wanneer ik de blauwe kabel in groen steek :+.

Dat lijkt gewoon een oude audio kabel met 2x stereo. Gewoon even testen welke kleur beeld geeft en welke kleuren voor links/rechts geluid gebruikt zijn, het zal dan om composite video gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:53
Had al even gezocht, maar kon niks vinden dus dan maar hier de vraag...

Om Duckhunt te kunnen spelen heb ik op Koninginnedag een grote CRT TV gekocht. Ding was niet te tillen, en heeft me mijn armen gekost, maar nu blijkt de tv dus 100hz te zijn en werkt duckhunt nog niet....

Wie heeft er ervaring met een grote TV waar duckhunt ed wel op werkt? veel CRT tv'tjes zijn toch vaak formaatje postzegel. Online kon ik weinig vinden behalve "test het" en "CRT 50/60hz". Daarbij weten veel mensen ook niet wat ze op MP zetten behalve merk/type. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
Korte advies gevraagd aan de mede retro verzamelaars :*) .

Ben op dit moment aan het kijken voor een goede TV om voor het retro gaming (NES, SNES en N64). Nu is het zo dat ik ergens gelezen had dat de Bang & Olufsen Beovision MX tv's hier heel geschikt voor zijn.

Werk dit nu ook i.v.m. een lightgun van de NES en SNES?
En welke type raden jullie aan? Want er zijn toch nog een best aantal modellen voor uitgebracht.

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
c4ke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:07:
[...]

Toevallig kwam ik het volgende draadje elders tegen: http://shmups.system11.org/viewtopic.php?p=1044217#p1044217

In het service menu (dit is iets anders dan het normale menu) PAL-modus forceren.

Om in het service menu te komen ga je eerst naar het normale menu (drukken op "Menu"). Vervolgens moet je tegelijkertijd "Enter" + "Degauss" indrukken. Hiermee kom je in het service menu en moet je bovenstaande link even doornemen.

Tip: Noteer de default waarde voordat je iets aanpast. ;-)
top dankje dit ga ik vanavond meteen proberen of dit werkt!
TheReaLDeViL666 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:51:
Korte advies gevraagd aan de mede retro verzamelaars :*) .

Ben op dit moment aan het kijken voor een goede TV om voor het retro gaming (NES, SNES en N64). Nu is het zo dat ik ergens gelezen had dat de Bang & Olufsen Beovision MX tv's hier heel geschikt voor zijn.

Werk dit nu ook i.v.m. een lightgun van de NES en SNES?
En welke type raden jullie aan? Want er zijn toch nog een best aantal modellen voor uitgebracht.

Thanks! :)
haal een goede PVM en je hebt veel beter beeld dan op welke andere tv dan ook

[ Voor 32% gewijzigd door copywizard op 29-09-2014 09:56 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Waah schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:29:
Had al even gezocht, maar kon niks vinden dus dan maar hier de vraag...

Om Duckhunt te kunnen spelen heb ik op Koninginnedag een grote CRT TV gekocht. Ding was niet te tillen, en heeft me mijn armen gekost, maar nu blijkt de tv dus 100hz te zijn en werkt duckhunt nog niet....

Wie heeft er ervaring met een grote TV waar duckhunt ed wel op werkt? veel CRT tv'tjes zijn toch vaak formaatje postzegel. Online kon ik weinig vinden behalve "test het" en "CRT 50/60hz". Daarbij weten veel mensen ook niet wat ze op MP zetten behalve merk/type. Iemand ervaring?
Ik ben in het bezit van een Sony Trinitron, ik weet niet precies welk type het is en het formaat ook niet, maar in ieder geval is het een normaal formaat, en geen formaatje camping-tv. Duck Hunt werkt hier prima op, mijn dochter vindt het geweldig. 'Eendjes schieten piew piew piew!'

Ik zal, als ik het niet vergeet, vanavond even kijken naar het typenummer. Het is in ieder geval een 50 Hz tv die ook op 60 is in te stellen, maar ik geloof niet dat Duck Hunt dan werkt.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Xyphoid schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:55:
Ik zie dat er Resident Evil fans hier zijn.
Ik heb pas Resident Evil 2 voor de PS1 besteld. Maar heb hem nu dubbel.
Het is wel de Platinum versie. Dus met zilveren CD's zonder plaatjes op de CD's.
Als iemand interesse heeft moet ie maar een PM sturen.

Wist trouwens niet dat er zoveel RE spellen waren. Ben nu begonnen om zijn allemaal te sparen.
Heb de black labels alleen maar, de platinum die kwam vaak voor toen! Ik verzamel alleen de black labels geen platinum of player choice versies.(zie ik ze liggen voor een euro of 2 neem ik ze wel mee) :P

En er zijn zeker heel veel versies van RE op veel platformen ook. Ben al fan sinds het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
LoCuTuS2000 schreef op maandag 29 september 2014 @ 07:33:
[...]

Dat lijkt gewoon een oude audio kabel met 2x stereo. Gewoon even testen welke kleur beeld geeft en welke kleuren voor links/rechts geluid gebruikt zijn, het zal dan om composite video gaan denk ik.
Ik heb al wat zitten spelen met de mogelijke combinaties, maar kreeg er nog niets zinnigs uit. Ik denk inderdaad dat ik een composite kabel ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
LOTG schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:04:
[...]

Gepoogd hem aan mijn SNES te hangen, zwart scherm...
Oude kabel terug en helaas nog steeds een zwart scherm. Denk dus dat ie kaput is helaas.

Ik had tegenlijk met de S-Video kabel ook 4 nieuwe pookjes voor de N64 besteld. Zijn gamecube style pookjes en ik ben er blij mee. Doen het super.

......
Op welke TV wil je eigenlijk aansluiten? Als de SNES het voordien deed zou de kabel er niet Mogen toe doen. (Die kabel zorgt er niet voor dat jouw boel kapot gaat).

Ik merk op mijn LCD tv dat, zeker als ik dikwijls switch van retroconsole, ik soms wat moet rommelen door handmatig hem duidelijk te maken of ik al dan niet een PAL/NTSC signal aan het bekijken ben enz... voordat ik beeld krijg. Sommige TV's hebben het gewoonweg moeilijk met ingangssignalen van de oude consoles.

Wat je N64 betreft, als het beeld te wit is heb je gewoonweg een foute kabel. Google maar even, er zijn genoeg voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Een Panasonic Plasma.

Ik insinueer (hopelijk) ook niet dat de kabel de boosdoener is. Hij was voorheen al een tijdje niet gebruikt, toen de nieuwe kabel er in en toen zag ik niets. Dacht eerst dat de kabel geen beeld gaf, maar met de oude kabel dus ook niets op zowel de composite/s-video connectors als de scart op de achterkant met composite.

Google verteld mij dat er waarschijnlijk een van de condensators stuk is van de SNES, maar dat het alleen echt is vast te stellen met een test cartridge. Een vriend van mij heeft een collega die zich er misschien eens op wilt uitleven, dus wie weet. Het is jammer want het is er een waarvan het plastic niet verrot is. Anders een nieuwe zoeken en eventueel om huizen als die geel is.

Ik heb een mail naar RetroGameFreak gestuurd, afwachten wat ze zeggen maar ik ga in ieder geval geen weerstanden solderen.
Nederlandse site, dus ik mag toch wel verwachten dat mijn N64 die ik destijds zelf in de Bart Smit gekocht heb er mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik heb ook een plasma van panasonic, hier speelt de nes, snes etc. prima op. (met de originele kabels) maar heb er nu een boxje tussen zitten van a/v s-video en yprpb naar hdmi.

http://www.dx.com/p/v2hd-...black-147436#.VClldxbU7IU

Deze. Werkt ook met de kabel die boven werd gepost van de Mega Drive.

[ Voor 37% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van't weekend een N64 van een maatje gekregen, die deed er niets mee. Inclusief 2 controllers met perfecte pookjes!

Ffe daar nog pook rubbertjes opzetten voordat ik ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:51:
Van't weekend een N64 van een maatje gekregen, die deed er niets mee. Inclusief 2 controllers met perfecte pookjes!

Ffe daar nog pook rubbertjes opzetten voordat ik ga spelen :)
Dat zijn nog eens leuke cadeautjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Perfecte pookjes? Heeft ie hem nooit gebruikt? Of in ieder geval geen Mario Party gespeelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ksborg schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:11:

[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt een losse rgb.. groen rood blauw nee? of een adapter voor halen kijken of die werkt (rgb/scart adapter)
Afbeeldingslocatie: http://www.hifihit.com/images/910708.jpg

http://www.retrogamingcab...-scart-cable-tv-lead.html
deze kan je beter halen ipv composiet. Scart/RGB > Composiet.

[ Voor 30% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een oproep van mij in een lokale FB-groep biedt iemand als ex-verzamelaar een partij aan met o.a. Zelda CDi's en een boxed Mario Paint. Wat er precies allemaal in zit weet ik niet maar er wordt een totaalprijs genoemd van 250 euro. Ik ga er verder niet op in, maar mocht iemand contactgegevens willen dan kun je me een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Waar kan ik een dreamcast av kabel in nederland halen?
Ik kwam er gisteren achter dat ik de kabel niet meer kan vinden.
Op een hoop sites is deze niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

nwagenaar

God, root. What's the differen

Woop. Voor 70 euro (excl. 20 euro verzendkosten, dat nog wel) een originele Metal Slug 5 cart voor de MVS op de kop kunnen tikken. Ik zat al een tijdje te kijken naar een MVS kit, maar dan kom je al snel op een bedrag dat 100 euro hoger ligt.....

Helaas wordt het verzonden uit Zuid-Korea, dus ik moet nog even 2 weken geduld hebben. Maar ik heb nu dus wel alle 6 Metal Slug titels voor de MVS in mijn collectie :*)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

died_laughing schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:04:
Waar kan ik een dreamcast av kabel in nederland halen?
Ik kwam er gisteren achter dat ik de kabel niet meer kan vinden.
Op een hoop sites is deze niet meer leverbaar.
http://www.gameland-groni...cessoires/av-kabel-nieuw/

En anders even contact opnemen zie niet staan 'uitverkocht' of 'niet op voorraad'
nwagenaar schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:07:
Woop. Voor 70 euro (excl. 20 euro verzendkosten, dat nog wel) een originele Metal Slug 5 cart voor de MVS op de kop kunnen tikken. Ik zat al een tijdje te kijken naar een MVS kit, maar dan kom je al snel op een bedrag dat 100 euro hoger ligt.....

Helaas wordt het verzonden uit Zuid-Korea, dus ik moet nog even 2 weken geduld hebben. Maar ik heb nu dus wel alle 6 Metal Slug titels voor de MVS in mijn collectie :*)
Bestel ook veel uit dat soort landen, via ebay. Shippen redelijk cheap en heb et altijd redelijk snel.. hebben zulk mooi spul. Aardige mensen ook.

Mooie aanwinst.

[ Voor 44% gewijzigd door iNFiNiTY- op 30-09-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
[quote]iNFiNiTY- schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:38:
[...]

http://www.gameland-groni...cessoires/av-kabel-nieuw/

En anders even contact opnemen zie niet staan 'uitverkocht' of 'niet op voorraad'

[...]

Bedankt, meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De S-Video kabel gaat inderdaad niet werken met de N64. Bij RetroGameFreak hebben ze het zelf ook gechecked en hij gaat dus bij de N64 uit het assortiment. Jammer, kijken voor een alternatief.
Ik krijg mijn geld terug, en ben ook prima geholpen. Over de service dus niets dan lof daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
LOTG schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
De S-Video kabel gaat inderdaad niet werken met de N64. Bij RetroGameFreak hebben ze het zelf ook gechecked en hij gaat dus bij de N64 uit het assortiment. Jammer, kijken voor een alternatief.
Ik krijg mijn geld terug, en ben ook prima geholpen. Over de service dus niets dan lof daar.
Check jouw snes toch maar even op een ander toestel. Ik zit hier ook met een hele collectie pana plasma's en op 2 ervan geen problemen maar de 3de (ik denk uit 2009) wel soms dezelfde problemen. Moet soms dan lopen klooien in de instellingen voordat ik beeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nog een oude kleine 4:3 crt gevonden op zolder. Ook geen beeld. Ook geen geluid trouwens, dus game over voor de SNES.

De adapter word ook heet als hij uit staat. Kan mij niet herinneren of dat normaal was.

[ Voor 28% gewijzigd door LOTG op 30-09-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Met mijn SNES moest ik vroeger het draad om de adapter heen draaien, alleen dan deed die het.... na een tijdje toch een nieuwe adapter gekocht (in de tijd dat de SNES nog verkocht werd). goede ouwe tijd haha XD

Wel balen dat je SNES niet werkt. niemand in de buurt met een andere snes? kan je de adapter even testen. al zal een 2e hands SNES niet zo duur zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De adapter doet het nog wel, het lampje van de SNES gaat aan, en je hoort de speakers ploppen en het beeld veranderd even (van normaal zwart naar er is input zwart), alleen er komt niets.

Ik kijk even of iemand de condensators kan fixen anders inderdaad een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26

Blaasvis

Cidora \o/

Gooi de snes in ieder geval niet weg :) Mogelijk zijn het gewoon traces of iets in die trend.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13
pff, zoek nog steeds soul blazer voor een leuke prijs. EU of US versie maakt me niet uit.
Maar die schieten al snel richting de 100 euro en op ebay al ver erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Arunia schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:46:
pff, zoek nog steeds soul blazer voor een leuke prijs. EU of US versie maakt me niet uit.
Maar die schieten al snel richting de 100 euro en op ebay al ver erboven.
Hehe er zijn helaas teveel games waarmee dat gebeurt. Ik zoek nog steeds Radiant Silvergun voor een leuke prijs... No way dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Demon's Crest zou ik graag hebben, en Zelda Four Swords + Collector's Edition voor Gamecube. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:06:
Demon's Crest zou ik graag hebben, en Zelda Four Swords + Collector's Edition voor Gamecube. :X
Demon's Crest wil ik ook wel.
Zelda Four Swords heb ik gewoon het spel gekocht. Kostte €25. Als je die grote doos met kabel er bij wilt, dan is ie gelijk €20 duurder 8)7 Dat doen we dus niet.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die heb ik toen die uit kwam gekocht.

Soul Blazer heb ik ooit gehad, maar toen waren mijn broer en ik nog jong en dom blijkbaar. We hebben toen onze SNES verkocht met alles erbij. Zucht, als ik toen wist wat ik nu wist haha.
Kom er ooit wellicht nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Tegenwoordig kun je (bijna) niks meer voor een prikkie kopen. Zie vaker op rommelmarkten dat verkopers marktplaats prijzen hanteren voor retro Nintendo spullen. En dan nog te zwijgen over handelaars op rommelmarkten.

Als ik echt iets wil hebben dan betaal ik maar de volle mep. Gelukkig zijn mijn favoriete games niet de duurste spellen. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
zal vast wel van iemand hier op het forum zijn vermoed ik maar post hem toch ff omdat veel mensen laatst over dit apparaat aan het praten waren

V&A aangeboden: Nintendo Gamecube Resident Evil 4 Edition + games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Misschien kennen jullie dit al of misschien wel helemaal niet, maar dit is wel een leuke database waar je de 'rarity' van o.a. retro games kunt checken, prijzen (als deze erbij vermeld staan) zullen wel niet actueel zijn, maar het is zeer handig voor mij, de Scarcity (waar weinig van is) scale is wel fijn om een indicatie te geven of iets zeldzaam is of niet:

http://www.digitpress.com/video-game-guide/

• R0: Titles listed with a rarity of zero are simply games that were never released or require more research on our side. You’ll see this listed on ALL “Rumor Mill” entries.
• R1: These are the items you can find or BUY anywhere. When you find a bunch of games, these WILL be in the pile.
• R2: You can find these titles just about anywhere, too, but they’re slightly less common, perhaps in certain areas.
• R3: You’ll find these items through the proper channels (other collectors!), not as common “on the street”, but fairly common on the internet.
• R4: Things get a little harder here, as a title rated as such could have a lower production run, or other factors that pull it out of the common bin, but nowhere near rare. You can start calling titles from herein UNCOMMON.
• R5: The hunt begins. Five are the kinds of item you have to look for, but definitely always in reach.
• R6: If you see a six or greater, at least one of us had a problem finding the title. You call this VERY UNCOMMON if you so desire, or BORDERLINE RARE.
• R7: RARE. A true collectible! Sevens and up represent the “hardest” 25% of the games listed in this Guide.
• R8: We consider these the items you’ll never find by chance (except in those legendary lucky finds!). There are a few eights in this Guide that we haven’t gotten our grubby little hands on... yet.
• R9: The centerpiece of a collection make up the nines. If you ever hope to BUY one of these, prepare to write out a big check.
• R10: Not only is this the centerpiece of a collection, but a ten also means you could be holding a one-of-a-kind (certainly one of no more than a dozen or so) there - kind of like owning a 1952 Topps Mickey Mantle, or Issue #1 of DC’s Action Comics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPodKiller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:03:
Misschien kennen jullie dit al of misschien wel helemaal niet, maar dit is wel een leuke database waar je de 'rarity' van o.a. retro games kunt checken, prijzen (als deze erbij vermeld staan) zullen wel niet actueel zijn, maar het is zeer handig voor mij, de Scarcity (waar weinig van is) scale is wel fijn om een indicatie te geven of iets zeldzaam is of niet:

http://www.digitpress.com/video-game-guide/

• R0: Titles listed with a rarity of zero are simply games that were never released or require more research on our side. You’ll see this listed on ALL “Rumor Mill” entries.
• R1: These are the items you can find or BUY anywhere. When you find a bunch of games, these WILL be in the pile.
• R2: You can find these titles just about anywhere, too, but they’re slightly less common, perhaps in certain areas.
• R3: You’ll find these items through the proper channels (other collectors!), not as common “on the street”, but fairly common on the internet.
• R4: Things get a little harder here, as a title rated as such could have a lower production run, or other factors that pull it out of the common bin, but nowhere near rare. You can start calling titles from herein UNCOMMON.
• R5: The hunt begins. Five are the kinds of item you have to look for, but definitely always in reach.
• R6: If you see a six or greater, at least one of us had a problem finding the title. You call this VERY UNCOMMON if you so desire, or BORDERLINE RARE.
• R7: RARE. A true collectible! Sevens and up represent the “hardest” 25% of the games listed in this Guide.
• R8: We consider these the items you’ll never find by chance (except in those legendary lucky finds!). There are a few eights in this Guide that we haven’t gotten our grubby little hands on... yet.
• R9: The centerpiece of a collection make up the nines. If you ever hope to BUY one of these, prepare to write out a big check.
• R10: Not only is this the centerpiece of a collection, but a ten also means you could be holding a one-of-a-kind (certainly one of no more than a dozen or so) there - kind of like owning a 1952 Topps Mickey Mantle, or Issue #1 of DC’s Action Comics.
Voor de Non-US PS1 games is het vrij waardeloos:

PlayStation Blue's Big Musical, Blue's Clues Viacom 2 - Non-U.S. Game Releases 0 0 0 0 45895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Denk meer US gericht dan NON-us. Conkers bad fur day (n64) is een 3 (~30 dollar), terwijl die game toch best prijzig is in nl. Zeker als die compleet is met boekje en doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:06:
De combo staat bij m'n v/a collectors ed./limited ed. En four swords. :o

Is deze mega man iets van speciaal?

https://warosu.org/data/vr/img/0019/34/1410578827541.png

[ Voor 15% gewijzigd door iNFiNiTY- op 01-10-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
iNFiNiTY- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:08:
[...]

De combo staat bij m'n v/a collectors ed./limited ed. En four swords.
Yep, maar met Duitse hoes en handleiding. Die had ik al voor 50 euro samen kunnen kopen incl Gamecube bij een aanbieder hier in Echt... :)

[ Voor 23% gewijzigd door Flozem op 01-10-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een complete four swords zoveel waard dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:24:
[...]

Yep, maar met Duitse hoes en handleiding. Die had ik al voor 50 euro samen kunnen kopen incl Gamecube bij een aanbieder hier in Echt... :)
Das netjes, hoogste bod is 40 nu.

Verder is de game engels gewoon. En van de collectors edition los met boekje ook. Heb de prijs aangehouden van wat sites, maar ik ben flexibel ;)

The windwaker + limited edition combo is wel nl hoes/boekje. 8)

Iemand wat nuttigs te melden over de Mega Man 2 variant die ik poste?
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:36:
Is een complete four swords zoveel waard dan?
Compleet met doos en kabel zeer zeker. De normale game + boekje ronde de 37 40 45 ligt een beetje aan de staat. Denk ik zo. En of mensen wel of geen duits willen :*)

[ Voor 25% gewijzigd door iNFiNiTY- op 01-10-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik had toch spijt van de verkoop van een Gameboy classic CiB (voor 55 Euro) afgelopen jaar. Maar ik heb nu eentje in mint conditie kunnen bemachtigen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0150s.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0146s.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0147s.jpg
NL handleiding heb ik overigens nog, dus kan ik deze doos compleet maken.

Gezien de staat vond ik dit voor 69,95 Euro inclusief verzendkosten geen slechte deal - per saldo 15 Euro op ingeleverd. Alleen jammer van de plastic zakjes die bij de vorige doos zaten... :+

Nu nog de gele, groene en zwarte special edition uitgaven, en mijn classic verzameling is wat mij betreft compleet.

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 01-10-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:
Ik had toch spijt van de verkoop van een Gameboy classic CiB (voor 55 Euro) afgelopen jaar. Maar ik heb nu eentje in mint conditie kunnen bemachtigen:

Gezien de staat vond ik dit voor 69,95 Euro inclusief verzendkosten geen slechte deal - per saldo 15 Euro op ingeleverd. Alleen jammer van de plastic zakjes die bij de vorige doos zaten... :+

Nu nog de gele, groene en zwarte special edition uitgaven, en mijn classic verzameling is wat mij betreft compleet.
Ziet er mooi uit. Mooie prijs ook.
Heb alleen deze en de non-Tetris versie (die zit in een kleinere doos).
Wist niet eens dat er nog andere kleuren bestonden. Maar daar begin ik (nog) niet aan...

Vandaag een zilveren Gamecube met 5 spellen opgehaald. Heb nu dus een zwarte over. Als iemand geinteresseerd is, dan hoor ik het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Xyphoid op 01-10-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nice.

Afbeeldingslocatie: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mIDN0ppEn7qLfLp1uRwOfXw.jpg

Vind deze wel vet. Heb hem in een doorzichtige case met een mario/duracell sticker maar niet met de doos helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Yep - ziet er apart uit... Maar voor mij zijn die SE in die plastic cases de originele... Die waren destijds in Nederland te koop. Zag overigens dat ze bij Retrogamefreak nu voor 80 euro per stuk liggen... Seriously?

Die cases kun je voor 5 euro los krijgen, en die Gameboys voor 15 euro tops... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2ueiudf.jpg Heb het stukje uit geknipt uit een grotere versie lol vandaar dat hij minder scherp is. Er staat geloof ik op het stickertje; langer door spelen met Duracell of Nintendo raadt Duracell aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ja dat zijn de doosjes. Heb zelf rood, blauw en doorzichtig.

Heb net mijn bod op een gele Gameboy classic met case ingetrokken overigens. Die gast was op meerdere van zijn eigen advertenties met een andere user de prijs aan het opdrijven...

Goede tactiek, maar niet als je het op vier onsamenhangende advertenties doet... :F

[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 01-10-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik mail dan gewoon mijn uiterste prijs en dan take it or leave it. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
NL handleiding heb ik overigens nog, dus kan ik deze doos compleet maken.

Mooi setje man, zo'n compleet pakket doet me weer denken aan Sinterklaasavond 1990 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat heb ik met de NES. Samen met mijn broer voor kerst gekregen. Als ik die doos zie, krijg ik meteen weer dat gevoel over me heen. Zal wel sentiment zijn. :P

Raar dat ik dat gevoel tegenwoordig eigenlijk niet meer heb. Ook niet bij dingen die ik graag wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb ze allemaal alleen de originele grijzen in doosje en ik mis nog een paar special editions zoals de heloo kitty roze, manchester united rood, en japans ultra white.

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-06-21175540_zps371e780d.jpg

foto word helaas niet lekker weer gegeven

maar dit zijn alle in de nl uitgekomen kleuren :) blauw en groen waren het lastigst

[ Voor 20% gewijzigd door copywizard op 02-10-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik dacht even thuis een andere adapter te vinden voor de SNES, ik heb er tig, maar dan komt het: vrijwel niets loopt op 9 volt. Allemaal minstens 12 volt. Dichtste bij was 9.5V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
copywizard schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:30:
ik heb ze allemaal alleen de originele grijzen in doosje en ik mis nog een paar special editions zoals de heloo kitty roze, manchester united rood, en japans ultra white.

[afbeelding]

foto word helaas niet lekker weer gegeven

maar dit zijn alle in de nl uitgekomen kleuren :) blauw en groen waren het lastigst
De rechter had ik "vroegah". Met vergrootglas incl. lampje dus je kon ook 's avonds spelen. Afgelopen zondag in Apeldoorn ook nog wel getwijfeld of ik er weer één zou kopen, maar ik heb me (enigszins) kunnen bedwingen.

Wel een Japanse Mega Drive gekocht (die het dankzij nieuwe kabel inmiddels ook perfect doet, 60hz goodness), een Arcade Stick voor de Dreamcast en Rollcage voor de PSX. It was a good day :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik had exact dezelfde configuratie Gameboy :), alleen het "scherm" is er een keer uitgeflikkert. Dus het zit nu lelijk vast gelijmd, als hij het nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:22:
Dat heb ik met de NES. Samen met mijn broer voor kerst gekregen. Als ik die doos zie, krijg ik meteen weer dat gevoel over me heen. Zal wel sentiment zijn. :P

Raar dat ik dat gevoel tegenwoordig eigenlijk niet meer heb. Ook niet bij dingen die ik graag wilde hebben.
Als je 10 bent is zo'n ding gewoon het meest kostbare bezit dat je je voor kunt stellen. Op je 34e ligt dat inderdaad wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 20:14
Ik wilde mijn GameCube weer eens aansluiten.

Maar ik krijg helaas onduidelijk beeld met mijn Samsung HD TV.
Heel veel ruis / witte storing door het beeld heen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nYA87hi.jpg

De GameCube is aangesloten met een AV kabel rechtstreeks op mijn TV (geel, wit en rood), met deze kabel:
New 6ft Audio Video AV Cable to RCA for Nintendo GameCube N64 SNES Free Shiping | eBay

Als ik het via mijn versterker doe (welke met HDMI op mijn TV is aangesloten), dan krijg ik helemaal geen beeld (wel geluid).

Heeft iemand dit probleem ook ervaren, misschien ook met de N64 of SNES bijvoorbeeld en is dit op te lossen?

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26

Blaasvis

Cidora \o/

De kabel die je nu gebruikt is composite.
Probeer eerst eens een RGB scart kabel aan te schaffen voor de gamecube. Liefst shielded/origineel.
Je scaler in de tv schaalt composite artifacts nu mee :D

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akuma2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-10 20:14
Zou zoiets mijn oplossing zijn:
http://www.ebay.com/itm/F...pters&hash=item27ea80b6ad
?

HighFlow.nl // PinballShop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

De originele gamecube rgb/scart kost je 60€ :o

En die all in one kabels zijn ook in nl shops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:40:

Compleet met doos en kabel zeer zeker. De normale game + boekje ronde de 37 40 45 ligt een beetje aan de staat. Denk ik zo. En of mensen wel of geen duits willen :*)
Oooh lucky me, heb er al jaren 1 compleet liggen, spel nog niet eens helemaal uitgespeeld (i know :/) doosje wel redelijk versleten, geef em 7.5 op 10. Ooit nog eens op marktplaats gemikt voor 20 euro, nooit iets op gehoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Oooh lucky me, heb er al jaren 1 compleet liggen, spel nog niet eens helemaal uitgespeeld (i know :/) doosje wel redelijk versleten, geef em 7.5 op 10. Ooit nog eens op marktplaats gemikt voor 20 euro, nooit iets op gehoord. :)
Als het voor de Gamecube is, geef ik er zo 20 euro voor... ;)

Recent overigens 2 niet originele RGB kabels besteld bij Play-Asia. Meningen lopen hierover uiteen. Ik laat tzt wel wat weten of het iets is.

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 02-10-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Gamecube versie, met NLse taal op het doosje dacht ik. Maar eens kijken voor een bescherm hoesje of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Handelen kan via V&A

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 02-10-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:26:
[afbeelding] Heb het stukje uit geknipt uit een grotere versie lol vandaar dat hij minder scherp is. Er staat geloof ik op het stickertje; langer door spelen met Duracell of Nintendo raadt Duracell aan..
wat voor gameboy is dat, helemaal links (die witte)?

P.S. iemand nog een atari 2600 of 7800 liggen? pm please ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ido schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

net een woodie verkocht voor 20 euro sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ido schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

Je bedoelt de zilvere pocket? Of de game boy van de doos ernaast? Dat is een game boy micro (zilver)

Die micro is trouwens echt tof. En haarscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Ik heb mijn dreamcast kabel binnen en aangesloten.
Helaas een blauw beeld.
De memory kaart in de controller geeft wel het sonic spel op de display.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blauw beeld als in de kleur van jouw AV kanaal dat blauw is (Sony/Samsung CRT)? Lijkt erop dat je kabel niet goed is of je TV het niet begrijpt. Als je MU "beeld" geeft is de DC an sich goed, hoor je hem dus ook luidruchtig de GD-ROM lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Ik heb een vga box.
Op de tv met een scartconnector ertussen geeft ie ook geen beeld.
Ja, luidruchtig leest ie cd.
Als ik op de start knop druk veranderd ook het beeld op de mu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

En direct aangesloten met de composiet doet hij het dan wel? (zonder het vga boxje ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

iNFiNiTY- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Je bedoelt de zilvere pocket? Of de game boy van de doos ernaast? Dat is een game boy micro (zilver)

Die micro is trouwens echt tof. En haarscherp.
Speelde de Micro nou alleen GBA games?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

The_Bird schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 06:49:
[...]

Speelde de Micro nou alleen GBA games?
Ja. En het gekke is, hij heeft wel de software om oude gamy boy en color spellen te draaien maar door de hardware veranderingen/ bouw kan dit niet. :P

Maar het is een leuk hebbedingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Gister even de consoles op een rijtje gelegd (moet nog een game-kamer gaan maken.. druk op zoek naar inspiratie nog) en even Donkey Kong Classic gespeeld op de NES. Vroeger als klein jongetje veel gespeeld.

Maar het viel me nu pas op dat er maar 3 levels in zitten :D ik dacht dat het er veel meer waren haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
iNFiNiTY- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:49:
En direct aangesloten met de composiet doet hij het dan wel? (zonder het vga boxje ertussen)
Op de tv met een scart connector ertussen geeft ie ook geen beeld.
Heb geen directe ingang voor de stekkers.

Exorcist, bedankt voor de link.
Ik ga hem van het weekend maar eens openmaken.

[ Voor 11% gewijzigd door died_laughing op 03-10-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

died_laughing schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:56:
[...]

Op de tv met een scart connector ertussen geeft ie ook geen beeld.
Heb geen directe ingang voor de stekkers.

Exorcist, bedankt voor de link.
Ik ga hem van het weekend maar eens openmaken.
Vreemd!

Iemand een suggestie voor een snugfit (welke)

http://oi58.tinypic.com/34rha12.jpg

De japanse Biohazard 2 is een soort dubbel cd size hoesje.. (de ps1 varianten passen prima om de japanse versies heen) maar dat zijn single discs. Foto is een beetje crap, sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Ik denk als je veel geduld kan opbrengen en je af en toe je dubbele games verkoopt, je het voor een kwart voor de prijs kunt doen (bij wijze van).

Hier een video over een soortgelijk geval:

Ik vind het overigens altijd wel leuke podcasts om te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 03-10-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
LOTG schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Ik denk eeerder dat je matras ermee gevuld moet zijn 8)7
Ligt eraan, een gedekte cheque neemt niet zoveel plaats in hoor :p
danielkraak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:57:
Ik denk als je veel geduld kan opbrengen en je af en toe je dubbele games verkoopt, je het voor een kwart voor de prijs kunt doen (bij wijze van).
Misschien wel, maar dat geduld heb ik niet :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
[b]ChokingHazard schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:03:
Misschien wel, maar dat geduld heb ik niet :p
Ja, dat bespreken ze ook in de video, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik mijn collectie voor nintendo 64 weer aan het "aanslingeren" valt mij zeer op dat de N64 zeer duur is geworden/gemolken wordt (imo) kijk dan vooral op marktplaats momenteel.

Kan misschien komen door al die "professionals" die alles opkopen en je een nier voor een kale console vragen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
danielkraak schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

Ja, dat bespreken ze ook in de video, haha.
Als ik het niet vergeet (ik vergeet veel de laatste tijd) zal ik er eens naar kijken. Zit op m'n werk nu dus dat wordt 'm niet :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja ik was gisteren in zo'n used winkel aan het kijken voor een SNES, staat er een met redelijk wat vergeling voor 50 of 60 euro. Dan kijk ik wel verder voor een die wel perfect is. Stond ook een NES doos voor 80 of 90 euro, kon alleen de inhoud niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Dat is tegenwoordig overal, op Marktplaats vooral door handelaren die elkaars prijs opdrijven, maar particulier kom je ook steeds hogere prijzen tegen doordat iedereen de (meestal) te hoge Marktplaats/Ebay-prijzen hanteert. Ook op rommelmarkten e.d. denken mensen echt goud in handen te hebben.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChokingHazard schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:22:
Dat is tegenwoordig overal, op Marktplaats vooral door handelaren die elkaars prijs opdrijven, maar particulier kom je ook steeds hogere prijzen tegen doordat iedereen de (meestal) te hoge Marktplaats/Ebay-prijzen hanteert. Ook op rommelmarkten e.d. denken mensen echt goud in handen te hebben.
Yup dit valt mij ook op, op MP. Onderhandelen is vrijwel onmogelijk want iedereen wil de hoofdprijs.

Extra erg voor mij persoonlijk, aangezien ik Zelda games verzamel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja als je een compleet gaaf exemplaar met originele doos hebt, dan wel ja. Maar een SNES die 5 verschillende kleuren heeft, zonder doos...

Staat er zelfs een te koop zonder kabels voor de hoofdprijs op MP.

[ Voor 20% gewijzigd door LOTG op 03-10-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, beetje NES/SNES/N64 kost je al 50E, dan heb je nog niet eens een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Yup dit valt mij ook op, op MP. Onderhandelen is vrijwel onmogelijk want iedereen wil de hoofdprijs.

Extra erg voor mij persoonlijk, aangezien ik Zelda games verzamel.
En je eigen items krijg je niet verkocht :')

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik ben nog aan het zoeken naar een nieuwe voeding, en dan ga ik morgen denk ik de SNES uit elkaar halen en kijken of ik een euvel zie dat ik kan fixen.
Misschien is er niets mis met de voeding, maar heet worden terwijl de console uit staat vind ik maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Misschien anders eens contact opnemen met sebastius. Tweaker die (naar mijn mening) erg veel verstand heeft van elektronica en je vast wel wil helpen, mocht je er zelf niet uitkomen.

Mijn Cardmarket-profiel

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.