Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.683 views

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik zit wel te denken om weer eens wat spellen te gaan kopen voor de NES en SNES. Voor de laatste moet ik nog wel even een controller of 2 gaan kopen want die zaten er niet bij toen ik hem kocht. Spelletjes had ik al wel omdat ik een SNES had maar die had m'n broertje "verduisterd"

Overigens, het exemplaar wat ik nu heb werkt wel maar is op z'n zachtst gezegd niet mooi meer, hoekje er af, verkleurd en de reset knop (hoewel die ook wel werkt) zit erg vast.

Binnenkort gaat die uit elkaar en krijgt hij een custom mod (niet zo zeer de vorm, wel de graphics) :)

Adjust non olet, plerumque...

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-10 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

1nsane schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:10:
Altijd leuk Ducktales, ik heb deel 2 wel tig keer uit gespeeld, is goed te doen in ieder geval maar deel 1 heb ik nog nooit gespeeld, hoe is die?
Er is ook een erg leuke remake van op PSN/XBL met prachtige graphics, een geweldige nieuwe versie van de soundtrack, een extra level en veel extra's.

"21 jaar DSL!"

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 14:40
The_Bird schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:43:
[...]

Er is ook een erg leuke remake van op PSN/XBL met prachtige graphics, een geweldige nieuwe versie van de soundtrack, een extra level en veel extra's.
Die versie is ook echt geweldig! Hoewel de originele Duck Tales natuurlijk wel de enige echte blijft. Alleen die pogo is daarin zo ontzettend moeilijk te besturen. Je kan in de remaster kiezen voor een easy pogo. Toch een stuk handiger :)

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

ksborg schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:24:
[...]

Die versie is ook echt geweldig! Hoewel de originele Duck Tales natuurlijk wel de enige echte blijft. Alleen die pogo is daarin zo ontzettend moeilijk te besturen. Je kan in de remaster kiezen voor een easy pogo. Toch een stuk handiger :)
Volgens mij was de easy pogo(= knop continu ingedrukt houden ipv steeds bij elke sprong opnieuw indrukken.) uit Ducktales 2 oorsprongkelijk. Daarbij was de pogo bij de remake niet altijd 100% betrouwbaar maar dit is gelukkig gepatched.

En ja, de originele blijft de echte maar wat ik zelf leuk vond is dat je ook de 8-bitmuziek kan kiezen en dat ze zelfs van de nieuwe muziek 8-bit versies gemaakt hebben. (Muziek van het nieuwe, laatste leven is erg goed en past er precies in)
Enige wat er qua muziek nog leuk bij zou zijn is wanneer ze de beta muziek uit het Transylvania level (in de beta nog "Ghost house") er in hadden gedaan als optie.

YouTube: Duck Tales (NES) EXTRA (Prototype) - Ghost House (Transylvania) [Music]

"21 jaar DSL!"

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59
Wat betreft Ducktales, nog niet retro maar toch alvast alle drie de varianten van Ducktales Remastered (sealed) in mijn collectie opgenomen. De PS3 NTSC Voucher (Met Speldje), de NTSC Disc en de PAL Disc.

PS3 Ducktales Remastered

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Disc? Er zit toch geen disc in?

• Jumpman
Jawel, er zit Ducktales Remastered op Blu-Ray in (2 van de 3).

En in de PAL versie? Dacht een download-code namelijk :)

• Jumpman
Exorcist schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:21:
En in de PAL versie? Dacht een download-code namelijk :)
Nope, ook Blu-ray (geïmporteerd uit de UK). eerst was er alleen de Digital Copy, totdat de fans hun beklag gingen doen bij Capcom, toen is er besloten ook een Blu-Ray versie uit te brengen.

Nice, ga ik hem ook nog 's halen :)

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
zet net me PVM aan en speel een spelletje ik ga naar beneden eet wat en kom terug wil een ander spelletje spelen en nu is het beeld alleen nog maar zwart wit?

iemand enig idee?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Mijn aankopen van augustus. Was ongeveer €80 bij elkaar.
Tweede GameCube spel is Mario Sunshine.
(Deze Four Swords is wel echt...).

Aankopen augustus 2014

[ Voor 6% gewijzigd door Xyphoid op 11-09-2014 21:28 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

copywizard schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:42:
zet net me PVM aan en speel een spelletje ik ga naar beneden eet wat en kom terug wil een ander spelletje spelen en nu is het beeld alleen nog maar zwart wit?

iemand enig idee?
Klap geven :) serieus trouwens, check op rotte soldering.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xyphoid schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:20:
Mijn aankopen van augustus. Was ongeveer €80 bij elkaar.
Tweede GameCube spel is Mario Sunshine.
(Deze Four Swords is wel echt...).

[afbeelding]
Goeie deal!
Zeker met
Afbeeldingslocatie: http://www.conrad.com/medias/global/ce/8000_8999/8100/8160/8166/816635_LB_00_FB.EPS_1000.jpg erbij :P

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Xyphoid
Die zat er helaas niet bij. :P Was om spellen tegen te houden.
Maar is wel een super boormachine. Door 20 cm beton heen geboord voor een UTP kabel.

[ Voor 3% gewijzigd door Xyphoid op 11-09-2014 23:15 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• copywizard
  • Niet online
sebastius schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:31:
[...]

Klap geven :) serieus trouwens, check op rotte soldering.
kep alles geprobeerd maar hij blijf zwart wit beeld geven stom dit zeg? ik heb er op lopen slaan tot de buren gingen klagen maar helaas

• 1nsane
copywizard schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:18:
[...]

kep alles geprobeerd maar hij blijf zwart wit beeld geven stom dit zeg? ik heb er op lopen slaan tot de buren gingen klagen maar helaas
Even de kabels nakijken en er wat mee rommelen wil ook vaak helpen

• copywizard
  • Niet online
1nsane schreef op donderdag 11 september 2014 @ 23:47:
[...]

Even de kabels nakijken en er wat mee rommelen wil ook vaak helpen
helaas alles al los gehaald en weer vast maar geen fix :( baal hier echt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
wat voor PVM heb je? Zit er toevallig niet een schakelaartje op de helft op die lade onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
En ook controleren dat het knopje "blue only" niet aanstaat.

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb een sony PVM-2054QM ik heb inderdaad het knopje blue only uit staan ik vermoed dan ook dat op de een of andere wazige manier hij geforceed staat in NTSC ondanks dat ik in het menu hem op auto heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
ksborg schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:24:
[...]

pogo is best makkelijk b-a-pijl naar beneden-a vasthoden en je kan weer een tijdje pogo doen totdat je geraakt word door iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb nu in het service menu alles terug gezet naar de factory defaults en als ik een NTSC n64 aansluit dan geeft hij ook aan dat hij een NTSC signaal detecteerd en geeft dan ook gewoon kleur maar als ik dan een pal console aanlsuit dan geeft hij niet aan dathij een pal signaal heeft kunnen vinden en geeft hij alleen zwart wit beeld weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 15:08
Probeer eens een pal console met een andere kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Idd, kan best alsnog de kabel zijn, die PVM's gaan niet zo snel stuk voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Binnenkort maar weer eens Resident Evil op de Gamecube gaan spelen. Schiet er altijd bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nee dat dacht ik ook maar heb meerdere BNC naar RCA connectors geprobeerd en heb een PSX, NES, snes en N64 geprobeerd allemaal met andere kabels en geen geef gekleurd beeld behalve een NTSC N64 ik denk dat ik gewoon moet hopen als ik de BNC naar scart kabel klaar heb dat die het misschien wel gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 20:20:
Binnenkort maar weer eens Resident Evil op de Gamecube gaan spelen. Schiet er altijd bij in.
Ik wacht op de HD remake van de remake van de remake van de remake, ergens in 2015 of Biohazard eind nov.

Benieuwd naar het verschil. De versie op de Cube is echt enorm mooi imho.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rUQxkKXY69bBefpYSs3lFmei/full.jpg

Zat net nog in m'n "kamer". Ik weet dat daar ergens een grote spin huist, beest valt me alleen op als de katten ineens erg actief worden. Zo ook zojuist. Kat blijft voor mijn stapel PS2/PS3/PS1 zitten, dus ik pak mijn telefoon en activeer de flash light. Het lijkt wellicht niet zo op de foto, maar dit beest is echt groot. Zo'n zelfde zit buiten ook al jaren achter de tuinset, maar binnen vind ik het gewoon NIET tof.

Ik hou dus echt niet van spinnen. Heb een maatbeker gepakt zonder erbij stil te staan dat deze een opening hebben. Beest ontsnapte dus weer en vertoeft nu daar. Fuck it, deur dichtgedaan en stekkerblokken aan laten staan (zet ze daar, drie stuks, altijd uit vanwege de hoeveelheid apparaten) en ik zie morgen wel. :(

[ Voor 51% gewijzigd door Exorcist op 14-09-2014 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:01
Oeh die spinnen klappen zo lekker uit elkaar als je ze plat slaat op je witte muur hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 11:06
Will catch/relocate spiders for (retro) video games :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Exorcist schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:36:

[afbeelding]

Zat net nog in m'n "kamer". Ik weet dat daar ergens een grote spin huist, beest valt me alleen op als de katten ineens erg actief worden. Zo ook zojuist. Kat blijft voor mijn stapel PS2/PS3/PS1 zitten, dus ik pak mijn telefoon en activeer de flash light. Het lijkt wellicht niet zo op de foto, maar dit beest is echt groot. Zo'n zelfde zit buiten ook al jaren achter de tuinset, maar binnen vind ik het gewoon NIET tof.

Ik hou dus echt niet van spinnen. Heb een maatbeker gepakt zonder erbij stil te staan dat deze een opening hebben. Beest ontsnapte dus weer en vertoeft nu daar. Fuck it, deur dichtgedaan en stekkerblokken aan laten staan (zet ze daar, drie stuks, altijd uit vanwege de hoeveelheid apparaten) en ik zie morgen wel. :(
That is a whole lot of NOPE!!!
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-TbJd2Drs-S0/T1Ybdz9q3mI/AAAAAAAAbfA/kPX6WXp9jgg/s1600/friendly+spider.gif

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f275/suba-saab/Misc/81-australia-where-the-spiders-are-so-big-they-have-little-health-bars.jpg

Hier om het huis ook superveel dikke spinnen. Gelukkig pas 1 in het huis gevonden sinds ik hier ben komen wonen begin dit jaar...
Vind het toffe beesten, maar alleen in natuurfilms en niet in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend wilde ik iets halen uit de achterliggende garage, zat het beest op de schuifdeur. En ik schaam me niet om te zeggen dat ik m'n vrouw gehaald heb, zij heeft hem weggehaald en ergens buiten weer uitgezet. Ik kan een boel hebben, maar niet deze shit. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hpk0i9nW1V4TRnNHA8rqT0vW/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Gaat dit topic nou over retro gaming of over spinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Over retro spinnen :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zag diezelfde vorige week nog in Belgie, hier komen die huisspijnen niet voor. En z'n gepimpte broer zag ik ook op de slaapkamer. Volgens mij maakte die jacht op de vele malen kleinere trilspin die er al hing. Maar als je ze niet wilt pakken, stofzuig je het toch? Of hou je het liever insectvriendelijk?

BTW, kabelmanagement exor?

Ik vind de audio/video kabels die ik laatst had gehaald voor nes/snes nog steeds een verheerlijking ipv die ellendige rf kabels die je signaal verzieken, en oogt ook lelijk.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28
Exorcist schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:44:
Vanochtend wilde ik iets halen uit de achterliggende garage, zat het beest op de schuifdeur. En ik schaam me niet om te zeggen dat ik m'n vrouw gehaald heb, zij heeft hem weggehaald en ergens buiten weer uitgezet. Ik kan een boel hebben, maar niet deze shit. Resultaat:

[afbeelding]
Laatst ook zo eentje verwijderen. Maar ik dan voor mijn vrouw haha. Joekels zijn dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonaldDesigns schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:
Ik zag diezelfde vorige week nog in Belgie, hier komen die huisspijnen niet voor. En z'n gepimpte broer zag ik ook op de slaapkamer. Volgens mij maakte die jacht op de vele malen kleinere trilspin die er al hing. Maar als je ze niet wilt pakken, stofzuig je het toch? Of hou je het liever insectvriendelijk?

BTW, kabelmanagement exor?

Ik vind de audio/video kabels die ik laatst had gehaald voor nes/snes nog steeds een verheerlijking ipv die ellendige rf kabels die je signaal verzieken, en oogt ook lelijk.
Kabelmanagement heb ik allang opgegeven daar. In de woonkamer en slaapkamer valt het mee, maar in die ruimte waar alle retro-meuk staat staat zoveel aangekoppeld dat er geen houden meer aan is. Het is niet zichtbaar totdat je erachter kijkt, maar dan nog.

De Sega MD met CD en 32x alleen al hebben een zut aan adapters en audio/video kabels. Dan nog alle andere aangesloten meuk en de sinds kort tweede TV, en bingo. Maar goed, heb er geen last van..totdat ik een kabel moet vervangen of volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Arunia schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
[...]

Laatst ook zo eentje verwijderen. Maar ik dan voor mijn vrouw haha. Joekels zijn dat inderdaad.
Haha... Moet ik inderdaad geregeld voor vrouw en kinderen verhuizen. Ik heb ze maar niet gezegd wat allemaal in onze kruipruimte leeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me opgegeven Gratis* voor de Internationale Platen – CD/Boeken & Gamebeurs a.s Zaterdag in Nieuwegein. Zo dat ik mijn dubbele retro spul kan verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
iemand nog bij de retre experience geweest bij beeld en geluid in hilversum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Exorcist schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:25:
[...]

Kabelmanagement heb ik allang opgegeven daar. In de woonkamer en slaapkamer valt het mee, maar in die ruimte waar alle retro-meuk staat staat zoveel aangekoppeld dat er geen houden meer aan is. Het is niet zichtbaar totdat je erachter kijkt, maar dan nog.

De Sega MD met CD en 32x alleen al hebben een zut aan adapters en audio/video kabels. Dan nog alle andere aangesloten meuk en de sinds kort tweede TV, en bingo. Maar goed, heb er geen last van..totdat ik een kabel moet vervangen of volgen.
Kan je nochtans vrij simpel oplossen. CABLOX (met de kans om onthoofd te worden voor sluikreclame) Kost niets en is erg een voudig:

http://www.cablox.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Ekfad op 15-09-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 11:36

Arethusa

Niet die server

In Geertruidenberg had men ook retro consoles liggen waaronder een SNES (foto's ergens onderaan) http://www.kakhiel.nl/new...arkt-geertruidenberg-4395

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Arethusa schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:01:
In Geertruidenberg had men ook retro consoles liggen waaronder een SNES (foto's ergens onderaan) http://www.kakhiel.nl/new...arkt-geertruidenberg-4395
Whahahahahah! Ik ga stuk hier op werk!! Moet mijn lach inhouden.
En dat op 1 rommelmarkt...
Had wel al gehoord van Kakhiel, maar wist niet dat ie zo grappig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
:P

[ Voor 100% gewijzigd door Njay op 15-09-2014 17:22 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Njay schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:20:
Beetje mensen afzeiken wel jammer...
Is toch leuk?
Vooral omdat iedereen tegenwoordig zo gauw beledigd is...

Maar weer ontopic:
Gisteravond eindelijk een uurtje de tijd gehad om aan mijn console meubel te werken.
Heb elektra spul gekocht (draad, lasdozen etc.) en heb een begin gemaakt. Helaas worden de schakelaars niet zoals ik oorspronkelijk in gedachten had (zie dit topic).

Vanavond weer klein stukje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 22:36:
[...]

Ik wacht op de HD remake van de remake van de remake van de remake, ergens in 2015 of Biohazard eind nov.

Benieuwd naar het verschil. De versie op de Cube is echt enorm mooi imho.

[afbeelding]

De remake is een HD optimized variant van de Gamecube versie. Ik wil RE2 HD!!!! _/-\o_ Ik wordt zo moe van weer DEEL1 die een remake krijgt (nu dan HD, eerst was de remake op de Gamecube, nu weer de HD versie van de Gamecube versie maar dan voor de consoles van nu)
Arethusa schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:01:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Hij is wel boxed die snes, had hem zo gekocht!! :o

[ Voor 11% gewijzigd door iNFiNiTY- op 15-09-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Ik heb vandaag maar eens batterijen in mijn atari lynx II gedaan.Hij doet het nog , alleen vind ik het beeld nogal brak.Het spel is nog wel te zien, maar zelfs met max brightness ziet het er niet scherp uit. Is dat normaal bij een lynx?

Opgelost, ik had het scherm te bright staan 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door died_laughing op 15-09-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
died_laughing schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:51:
Ik heb vandaag maar eens batterijen in mijn atari lynx II gedaan.Hij doet het nog , alleen vind ik het beeld nogal brak.Het spel is nog wel te zien, maar zelfs met max brightness ziet het er niet scherp uit. Is dat normaal bij een lynx?

Opgelost, ik had het scherm te bright staan 8)7
Had ik ook toen ik na lange tijd mijn Game Boy weer aan deed. Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag een Hello Kitty DC op MP. Erg verleidelijk, maar vind het net iets te duur (nu rond de 80 Euro bod). Denk dat ik deze maar laat schieten. Wie heeft er wel eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Van het weekend getwijfeld over Dreamcast, maar voor mij te weinig interessante spellen. En CD-based... :S

Bovendien werd die normale DC die ik zag zonder Videokabel en wat te duur aangeboden (45 euro; bod 50 euro). Zag wel nog netjes uit overigens,

Ben momenteel in afwachting van een bankrekeningnummer voor een mooie Gamecube met wat topspellen en Gameboy player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:
Van het weekend getwijfeld over Dreamcast, maar voor mij te weinig interessante spellen. En CD-based... :S

Bovendien werd die normale DC die ik zag zonder Videokabel en wat te duur aangeboden (45 euro; bod 50 euro). Zag wel nog netjes uit overigens,

Ben momenteel in afwachting van een bankrekeningnummer voor een mooie Gamecube met wat topspellen en Gameboy player.
Shenmue! :9
Skies Of Arcadia etc. etc.
Sonic Adventure
Project Justice: Rival Schools
Ecco the dolphin
Jet set radio

etc. etc.

Maar zonder a/v kabel zou ik niks kopen inderdaad. Zeker niet voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Eindelijk een originele Nintendo 64 Expansion Pack compleet en in nieuw staat kunnen bemachtigen! Nu heb ik me Nintendo 64 met alle accessoires compleet en in nieuw staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Jumpman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:
Eindelijk een originele Nintendo 64 Expansion Pack compleet en in nieuw staat kunnen bemachtigen! Nu heb ik me Nintendo 64 met alle accessoires compleet en in nieuw staat! :)
Kun je eindelijk voluit en optimaal genieten van Resident Evil 2, Zelda en Donkey Kong :P

Wat 4MB extra ram al niet doet 8)

[ Voor 4% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-09-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Flozem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:

Heb er ook een tijdje over getwijfeld maar aangezien het aantal DC-toppers dat ook op PSN/XBL uitkomt steeds meer toeneemt, met daarbij vaak betere beeldkwaliteit ed neemt bij mij de interesse voor een echte DC af.
Enige titels die ik nog wel op psn zou willen zien zijn uiteraard Shemnue en daarnaast nog titels als PowerStone, Rival Schools (J) en Toy Commander.
Titels zoals de Sonic Adventure games, Jet Set Radio, Space Channel 5 en Marvel vs Capcom 1 & 2 zou ik nu niet meer op de DC willen spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

DC spellen hebben toch wel iets van charme op de DC zelf met de VMU erbij ipv een psn/xbl versie. Maar dat is ieder voor zich.

Pas nog met de kleine GT2 gespeeld op de PS1, blijft ook wel een gaaf spel. Toen we daarna over gingen op GT6 was het een stuk minder leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 18:14
Jumpman schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:
Heb je toevallig ook die 64DD?
Ik ben die namelijk nog nooit 'nieuw' tegengekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Beste Mensen ik heb de Snug fit boxen binnen uit china!!!

hierbij wat foto,s (games niet inbegrepen)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-09-16130646_zps5b7cc9c9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-09-16130659_zps1c242fdf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-09-16130731_zps27e3a9a0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2014-09-16130739_zpse6271ef6.jpg

ik heb er ongeveer 50 van de GB en 50 van de NES doosjes tekoop.
Voor interesse PM me even.
Het gaat op basis first come first served.
Ze zijn een stuk goedkoper dan bij RGF.

en deze hebben zoals te zien op de foto een hang tab die vast zit aan het plastic dus eventueel kan weg geknipt worden mocht je dit niet willen.

p.s. het gaat hier om zacht plastic dus niet hard plastic cases!

let op de zwarte vlekjes zijn van me telefoon camera!

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 16-09-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

JVA18 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:11:
[...]

Op ebay kom je ze wel eens tegen, maar gebruikt 600 700$ vind ik het echt niet waard even.
Voor die 4 japanse games die erop uit zijn gekomen? Wel een erg leuk hebbeding.

http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item233f8c7a90

Never used 1300$ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:22:
[...]

Op ebay kom je ze wel eens tegen, maar gebruikt 600 700$ vind ik het echt niet waard even.

eens rond vragen op assembler heb ze daar al wel voorbeij zien komen voor rond de 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

copywizard schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:24:
[...]

eens rond vragen op assembler heb ze daar al wel voorbeij zien komen voor rond de 300
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Toch was die DD zijn tijd wel vooruit. Als je ziet wat ze met Talent Studio konden doen dan vind ik de graphics er erg goed uitzien, met name de gezichtsanimaties.

http://www.ign.com/articl...ario-artist-talent-studio

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 18:14
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:22:
[...]

Ze zijn niet vreselijk moeilijk om te verkrijgen, maar nieuw wel.

Voor het voorbeeld van jou ben je al bijna 1400 dollar kwijt (incl verzendkosten enz.) en dan is het nog geen eens zeker of dit item wel helemaal ongebruikt is, die doos is op 1 van de foto's wel al opengetrokken, geen idee of ze hem oorspronkelijk deden sealen?

Er zijn trouwens wel meer dan 4 games uitgekomen en ook bijvoorbeeld een uitbreiding voor F-zero zodat je zelf maps kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
JVA18 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:11:
[...]

Nee, die heb ik niet. Ik richt me alleen op de Europese markt.

De Nintendo 64DD nieuw en sealed stond een ongeveer jaar terug op Marktplaats, en is volgens mij voor € 750,00 of € 850,00 weg gegaan. Dit was de advertentie titel: "Nintendo 64DD Randset Compleet/Sealed!". Dat was mij te duur in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:13:
[...]

Shenmue!
Skies Of Arcadia
Ecco the dolphin

etc. etc.

Maar zonder a/v kabel zou ik niks kopen inderdaad. Zeker niet voor die prijs.
Idd, die drie titels spraken me als enige meteen aan. Maar Skies of Arcadia is ook voor GC uitgebracht; om dan voor twee titels een DC te kopen, gaat me te ver...

Zilveren NGC met GBplayer en memorycard, Zelda Windwaker SE, Zelda Twilight Princess en NES Legend of Zelda zijn onderweg. :)

Weer een console om de goede / leuke games voor te kopen. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Flozem op 16-09-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:53:
[...]

Idd, die drie titels spraken me als enige meteen aan. Maar Skies of Arcadia is ook voor GC uitgebracht; om dan voor twee titels een DC te kopen, gaat me te ver...

Zilveren NGC met GBplayer en memorycard, Zelda Windwaker SE, Zelda Twilight Princess en NES Legend of Zelda zijn onderweg. :)

Weer een console om de goede / leuke games voor te kopen. :+
Als je wat marktjes af gaat kom je hem vast wel eens tegen voor een tientje ofzo, zou hem wel meepikken dan een keer :)

Ik wil hem zelf boxed hebben nog. Maar ze vragen me iets te veel ervoor nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Zwarte NGC boxed recent nog laten schieten voor 20 euro. De gbplayer was al verkocht. Ik wil je de mp adverteerder wel in een pm doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:19:
[...]

Als je wat marktjes af gaat kom je hem vast wel eens tegen voor een tientje ofzo, zou hem wel meepikken dan een keer :)

Ik wil hem zelf boxed hebben nog. Maar ze vragen me iets te veel ervoor nog.
Edit : zie nu dat je de DC bedoelt... :)

Edit: dacht dat ik aan het wijzigen was... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 16-09-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Flozem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:54:
[...]

Edit : zie nu dat je de DC bedoelt... :)

Edit: dacht dat ik aan het wijzigen was... |:(
GC heb ik al :) toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:03

Pykow

Angelo OTR

Retro consoles. Wat dacht je van de xbox360 pfoe

Angelo NL / Global Cargo VTC

• copywizard
  • Niet online
hahaha 200 euro laat maar zitten :)

nog niemand interesse in snug fit boxen?

[ Voor 42% gewijzigd door copywizard op 18-09-2014 09:13 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Bieden vanaf 100€

Voor de ps1 kan ik er wel 10 gebruiken nog, snug fit. En voor de ps2 als die er zijn ook 10.

• copywizard
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:03:
Bieden vanaf 100€

Voor de ps1 kan ik er wel 10 gebruiken nog, snug fit. En voor de ps2 als die er zijn ook 10.
een stukje naar boven had ik gepost alleen GB en NES :)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

copywizard schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:15:
[...]

een stukje naar boven had ik gepost alleen GB en NES :)
Jammer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Als je die PS2 tv op de kop kan tikken compleet in doos, zijn niet eenvoudig te vinden en maar in weinig landen uitgebracht

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Ook al is het wat rustig hier de laatste tijd, stel ik toch maar mijn vraag.

Wie hier heeft het spel The Story of Thor voor de Mega Drive?

Mij gaat het dan voornamelijk wie ook de kaarten heeft die bij dit spel zaten.

Ik mis er namelijk 1, De Koning.

Zou iemand deze voor mij kunnen inscannen (voor- en achterkant)?

Ik heb dit ook eens aan een verkoper op marktplaats gevraagd, maar die had helaas geen scanner.
Hij stuurde mij wel foto's van deze kaart, maar ik hoop nog altijd op een betere versie.
Argh, iemand ging akkoord met een bod van 138 Euro op zijn CD-I speler..zat alles bij inc. alle Zelda's.
Ik bel hem, of ik over tien minuten terug kon bellen. Bel ik terug, is er "een ongelukske" mee gebeurd en hij verkoopt hem niet meer. Ergo, veel hoger bod gehad onder de tafel en aan iemand anders verkocht.

Prima verder, maar zeg dat dan; snap best dat als er nog geen concrete afspraken staan dat je er alles uit wilt halen. Maar geen Zelda's Adventure voor mij dus. :+

• Flozem
Dat is altijd balen... tot nu toe altijd mazzel gehad.

Zelf ben ik ook zo eerlijk: eenmaal akkoord = akkoord. Ik kreeg laatst op die losse Zelda GB cartridge een bod van 9 euro + 3,84 verzendkosten. Vlak daarna liepen de biedingen op tot 12 euro. Toch aan de eerste bieder verkocht, omdat ik zelf zoiets ook vervelend zou vinden. :p

Vandaag Phantom 2040 en Super Starwars voor SNES opgehaald. Nog ff bij de kringloop binnengewipt en de Bluray Collector's Edition (met hardcover comic, normal en uncut movie .e.d.) van Watchmen voor 15 euro gescoord... Als nieuw. :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Flozem op 20-09-2014 18:30 ]

Cross post:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0AjtWk6wW1QdXR25hYGtp5XO/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YONyqeOOlpPzf1ldVDCqUvhO/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MBBpU9Knvi5YHg6bhpqbOJQu/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I2nWol58p2fWkkyQBLk8jUAO/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xz9PSDeNJTr5n2aaq3xb5ehs/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Rb4myEjRI19gEidF1L0YFRpj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZmSujWbZaBI6Bn0hTzlpIyrB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gGEkd5HLiqNI2QZ2gFjMKA75/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jGUawpNlxl4poGwinjx57zql/full.jpg

• qonstant
vandaag deze 2 games gecoord was wel stukje fietsen naar nijmegen(20 km)
totaal was ik 11 euro kwijt.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14939948/Bx-aPQFCQAE-RwP.jpg

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
@Excorcist: meesterlijk!

• Flozem
Yep - alleen jammer dat de auto buiten moet slapen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moesten ze toch al, daar we te veel fietsen en zooi hebben. Gelukkig is de oprit groot genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Foto's voor deze week:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0138s.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0128s.jpg

Gamecube was met die twee Zelda's een koopje. Alle kabels en boekjes zaten erbij (ook het klepje voor de onderkant van de NGC). Alleen de dozen ontbreken.
Helaas achteraf gezien toch nog te veel geboden voor de NES cartridge omdat het boekje geen kaft meer heeft, en de kaart veel slechter uit ziet dan op de foto. Daar staat wel tegenover dat de cartridge schoon is en de save batterij werkt.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0127s.jpg

Gekocht van een lokale aanbieder bij wie ik geregeld langs ga. Redelijke prijs, maar zeker niet voor een prikkie.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0125s.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/242262923/IMG_0126s.jpg

Opgepikt bij de kringloop. Watchmen Collector's Edition. - in nieuwstaat voor 15 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Flozem op 21-09-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
copywizard schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 19:15:
ik heb nu in het service menu alles terug gezet naar de factory defaults en als ik een NTSC n64 aansluit dan geeft hij ook aan dat hij een NTSC signaal detecteerd en geeft dan ook gewoon kleur maar als ik dan een pal console aanlsuit dan geeft hij niet aan dathij een pal signaal heeft kunnen vinden en geeft hij alleen zwart wit beeld weer ?
Toevallig kwam ik het volgende draadje elders tegen: http://shmups.system11.org/viewtopic.php?p=1044217#p1044217

In het service menu (dit is iets anders dan het normale menu) PAL-modus forceren.

Om in het service menu te komen ga je eerst naar het normale menu (drukken op "Menu"). Vervolgens moet je tegelijkertijd "Enter" + "Degauss" indrukken. Hiermee kom je in het service menu en moet je bovenstaande link even doornemen.

Tip: Noteer de default waarde voordat je iets aanpast. ;-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Wat probleempjes met mijn N64 en mijn Panasonic TV.
Eerst via de normale N64 kabel aangesloten op de composite poorten van de TV. Beeld is natuurlijk erg onrustig maar OK. PAL werkt goed, alleen bij NTSC spellen gaat het mis. Als de TV op auto staat switched hij steeds tussen van alles en nog wat, en flitst er soms een frame met kleur tussen door.
Zet ik hem handmatig op NTSC, dan heb ik zwart wit beeld...
Zelfde een keer op een Philips geprobeerd, en daar werkte het wel goed. Heel vreemd.

Maar nu heb ik een S-Video kabel bij retrogamefreaks gekocht, en nu is het allemaal nog vreemder.
Het beeld is een stuk rustiger, al vind ik dat het checkerboard effect nog erg zichtbaar is. Had ik niet verwacht.
Op NTSC werkt het ineens allemaal wel.
Alleen, op PAL zit ik nu met een probleem. Het beeld is te wit.

Ik snap er allemaal geen zak meer van. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

LOTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:26:
Eerst via de normale N64 kabel aangesloten op de composite poorten van de TV. Beeld is natuurlijk erg onrustig maar OK. PAL werkt goed, alleen bij NTSC spellen gaat het mis. Als de TV op auto staat switched hij steeds tussen van alles en nog wat, en flitst er soms een frame met kleur tussen door.
Zelfde een keer op een Philips geprobeerd, en daar werkte het wel goed. Heel vreemd.

Maar nu heb ik een S-Video kabel bij retrogamefreaks gekocht, en nu is het allemaal nog vreemder.
Het beeld is een stuk rustiger, al vind ik dat het checkerboard effect nog erg zichtbaar is. Had ik niet verwacht.

Vreemd! Ik heb zelf een upscaler box (s video/composiet) er tussen zitten, alle retro consoles full-screen via hdmi :) Echt een goede investering als je op je nieuwe(re) lcd/plasma/led wilt spelen. Al moet ik zeggen dat ik via de oude weg nooit issues heb gehad op mijn plasma. Met geen een retro console.

Ik neem aan dat je pana gewoon NTSC ondersteund?

[ Voor 4% gewijzigd door iNFiNiTY- op 26-09-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
LOTG schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:26:

Je hebt gewoon een slechte kabel. Is algemeen geweten dat bij de verkeerde kabel het beeld te wit is. Waarschijnlijk heb je een snes kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, NTSC, SECAM en nog een variant van een van de twee. Kan er gewoon fijn langs cyclelen.

Ik snap niet waarom hij het dan bij NTSC wel goed doet? En bij PAL de composite alleen.
Ik zal hem straks eens in de SNES steken en kijken of hij daar wel goed beeld geeft.

Het is trouwens een andere kabel die ik voor SVideo en composite gebruik.

En infinity, welke upscaler box heb je?

[ Voor 17% gewijzigd door LOTG op 26-09-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 14:40
V&A aangeboden: Playstation 2 + 2 Controllers

Iemand nog in de markt voor een koopje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoeveel zou een gebruikte NES met originele doos nog waard zijn? Niet dat ik hem wegdoe hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er al 20 ofzo O-)
Zeror schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:06:
Hoeveel zou een gebruikte NES met originele doos nog waard zijn? Niet dat ik hem wegdoe hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig. :P
Ligt aan de staat, maar om en nabij 70 ongeveer.

[ Voor 31% gewijzigd door Exorcist op 26-09-2014 15:16 ]

• qonstant
nieuwe retrofind :) voor een zacht prijsje een little gem.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14939948/IMG_6072.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door qonstant op 27-09-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Toepasselijke lens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Hoe kan ik een Dreamcast game resealen? Ik had RE2 in seal, alleen met schoonmaken een onglukje kwam er een barst in de voorkant van het doosje, nu heb ik een stapel gesealde niet zo'n boeiende DC games waar de hoes dus in nieuwstaat van is en heb ik het over gezet zodat de RE2 hoes weer nieuw is. Wil eigenlijk de seal weer terug, of anders maar een snugfit als dat niet mogelijk is. Staan op display/verzamel. Moet wel zeggen dat snugfit er beter uit ziet dan de DC seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik ben hier nieuw dus een korte introductie lijkt me wel zo netjes :)

Na jarenlang af en toe eens m'n NES of SNES weer tevoorschijn te halen om wat te spelen begint m'n liefhebberij de laatste tijd wat fanatieker te worden. Daarbij valt me op dat er met name bij de online shops veel aanbod tegen relatief hoge prijzen is, wat mijn plezier niet altijd ten goede komt. Je bepaalt natuurlijk zelf wat je een game waard vindt, maar om er zeker van te zijn dat ik geen onzinprijzen betaal verdiep ik me momenteel wat meer in de 'markt'. Daarbij zag ik op dit forum veel interessants voorbijkomen, vandaar dat ik me heb aangemeld. En naast de info is het natuurlijk mooi om enthousiaste verhalen over retrogames te lezen.

Over tot de orde van de dag, vandaag bestond de score op een rommelmarkt in de buurt uit:
- Sega Mega Drive II zonder controllers voor 2 euro :)
- Teenage Mutant Hero Turtles: The Hyperstone Heist
- Sonic The Hedgehog
- NBA Jam
- Snake's Revenge
- The Legend of Prince Valiant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaten die spellen erbij voor 2 Euro? Turtles is al erg netjes voor erbij zo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zou wel heel cheap zijn :) al die games samen waren nog eens een tientje. Mega Drive lag ergens tussen talloze bakken met elektronica dus die dude had eigenlijk geen idee wat ie allemaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ekfad schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:06:
[...]

Je hebt gewoon een slechte kabel. Is algemeen geweten dat bij de verkeerde kabel het beeld te wit is. Waarschijnlijk heb je een snes kabel.
Gepoogd hem aan mijn SNES te hangen, zwart scherm...
Oude kabel terug en helaas nog steeds een zwart scherm. Denk dus dat ie kaput is helaas.

Ik had tegenlijk met de S-Video kabel ook 4 nieuwe pookjes voor de N64 besteld. Zijn gamecube style pookjes en ik ben er blij mee. Doen het super.

Uit nieuwschierigheid een oud pookje open gemaakt omdat ik wilde weten waarom die nu zo lam waren en hoe het werkte. Flikkert daar meteen een berg wit/grijs spul uit. Echt niet normaal hoe veel, het zal wel dat die zo lam waren.

Afbeeldingslocatie: https://ctiuwq.dm2302.livefilestore.com/y2pkIa30P2Exyl8r7NB68mBG22Jkd50GnblRy6VTQoAWrtOEoLT9NbbahNeT1CGjNj5DPoWBnnv7L0hLEgqhLcnLnFPFN0dXAysNbbSYUzMKDE/WP_20140927_23_08_05_Pro.jpg?psid=1

Afbeeldingslocatie: https://ctiuwq.dm2302.livefilestore.com/y2pItf2DAKMXhOSlJZkUW_GCd5vJqZspgUeZGWdQTDTISf6G2Kl3N23CGEUJ_OpRTXGVvXlWtqHu_CuJxtzEiGH2gf3TVMuF4e121ZGaQYiJZw/WP_20140927_23_06_14_Pro.jpg?psid=1

Nu staat bij de meeste achterop een nummer, behalve bij deze. Iemand bij QA in een jolige bui?
Afbeeldingslocatie: https://ctiuwq.dm2302.livefilestore.com/storageservice/passport/auth.aspx?sru=https:%2F%2Fctiuwq.dm2302.livefilestore.com%2Fy2pFh8jE8M9XdnuFQqpPPiqjkI3zn3hwVwyS2zwH3UpTbG7b-f8FLqKhdKMIz7djZ9ce-pFOkmnrKUDMqOemNW0p6IdRl2WpJTPD5qyhQemAbI%2FWP_20140928_11_34_54_Pro.jpg&wa=wsignin1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:45:
Hey allemaal, ik ben hier nieuw dus een korte introductie lijkt me wel zo netjes :)

Na jarenlang af en toe eens m'n NES of SNES weer tevoorschijn te halen om wat te spelen begint m'n liefhebberij de laatste tijd wat fanatieker te worden. Daarbij valt me op dat er met name bij de online shops veel aanbod tegen relatief hoge prijzen is, wat mijn plezier niet altijd ten goede komt. Je bepaalt natuurlijk zelf wat je een game waard vindt, maar om er zeker van te zijn dat ik geen onzinprijzen betaal verdiep ik me momenteel wat meer in de 'markt'. Daarbij zag ik op dit forum veel interessants voorbijkomen, vandaar dat ik me heb aangemeld. En naast de info is het natuurlijk mooi om enthousiaste verhalen over retrogames te lezen.

Over tot de orde van de dag, vandaag bestond de score op een rommelmarkt in de buurt uit:
- Sega Mega Drive II zonder controllers voor 2 euro :)
- Teenage Mutant Hero Turtles: The Hyperstone Heist
- Sonic The Hedgehog
- NBA Jam
- Snake's Revenge
- The Legend of Prince Valiant
Ik had vandaag ook iemand in de Mail die voor 2 games 40 euro wou hebben omdat ze zeldzaam zouden zijn.1 zoek opdracht op marktplaats verder staan er nog genoeg online en voor de helft van het geld.
Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.