Ik had coolpad f1 besteld, heb vandaag mailtje gekregen dat hij out of stock is. Nu zit ik te kijkn naar Jiayu s3 hoe weet ik of hoe kan ik zien of het een internationale versie is. Lijk mij een top toestel.
Doosje is in het Engels en de playstore rom is voorgeinstalleerd. Er zijn ook genoeg verkopers die de Chinese versie verkopen en daar de playstore rom als voor je opzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:14:
Ik had coolpad f1 besteld, heb vandaag mailtje gekregen dat hij out of stock is. Nu zit ik te kijkn naar Jiayu s3 hoe weet ik of hoe kan ik zien of het een internationale versie is. Lijk mij een top toestel.
Veel verschil maakt het allemaal niet
Verwijderd
Dag RobertowNL.
Bedankt voor je reactie.
Dus het maakt niiet uit.
krijgt je nog steeds OTA updates op de jiayu s3. Ik zit nu te kijken waar hij het goedkoopste is de 2gig versie dan
Bedankt voor je reactie.
Dus het maakt niiet uit.
krijgt je nog steeds OTA updates op de jiayu s3. Ik zit nu te kijken waar hij het goedkoopste is de 2gig versie dan
RobertowNL schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:40:
[...]
Doosje is in het Engels en de playstore rom is voorgeinstalleerd. Er zijn ook genoeg verkopers die de Chinese versie verkopen en daar de playstore rom als voor je opzetten.
Veel verschil maakt het allemaal niet
En de shop waar je hem hebt gekocht al benaderd?naabje schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Ik had ook een Doogee DG280 gekocht.. Draait opzich soepel maar sinds het begin is de camera al stuk. Ik heb geprobeerd om de connector van de camera eens opnieuw aan te sluiten maar helaas zonder succes. Heb contact gezocht via de Doogee service maar daar hoor ik ook helemaal niks van. Was voor mij de eerste en de laatste keer.
Doogee is trouwens begonnen met de uitrol van Lollipop images. Heb net mijn DG700 opgewaardeerd naar Lollipop. Dit moet nu nog met SP Flashtool maar de OTA updates schijnen er binnenkort aan te komen.
Verwijderd
Xiaomi komt elke week uit met nieuwe updates/OTA,waar andere bedrijven het maar 2x per jaar doen!!Wordt dus een Redmi 2 voor mij.
En hoe draait de Android lollipop van Doogee?Chocoball schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:05:
[...]
En de shop waar je hem hebt gekocht al benaderd?
Doogee is trouwens begonnen met de uitrol van Lollipop images. Heb net mijn DG700 opgewaardeerd naar Lollipop. Dit moet nu nog met SP Flashtool maar de OTA updates schijnen er binnenkort aan te komen.
Gelukkig ben ik nu verlost van dat vreselijke thema van de DG700.krissie100 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:09:
[...]
En hoe draait de Android lollipop van Doogee?

Lollipop draait soepel maar ga nu opnieuw wat tests doen hier is alvast een video van Doogee:
Ja, je kan als je een Chinese versie koopt en daar de internationale ROM op zet gewoon OTA updates ontvangen. Verschil tussen de toestellen op het doosje na is er verder niet.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:00:
Dag RobertowNL.
Bedankt voor je reactie.
Dus het maakt niiet uit.
[...]
Haha, mooi, wel goed om te zien dat er ook lollipop komt voor de oudere chips!Chocoball schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:19:
[...]
Gelukkig ben ik nu verlost van dat vreselijke thema van de DG700.
[afbeelding]
Lollipop draait soepel maar ga nu opnieuw wat tests doen hier is alvast een video van Doogee:
[video]
Dat is toch helemaal niet per se een voordeel? Toen ik de M2s nog had, heb ik meerdere keren moeten terugdraaien...Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:07:
Xiaomi komt elke week uit met nieuwe updates/OTA,waar andere bedrijven het maar 2x per jaar doen!!Wordt dus een Redmi 2 voor mij.
Plus het feit dat de Redmi lijn minder frequent updates krijgt dan de duurdere modellen.Momus schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:23:
[...]
Dat is toch helemaal niet per se een voordeel? Toen ik de M2s nog had, heb ik meerdere keren moeten terugdraaien...
Inderdaad, bovendien zijn de updates vaak een aantaal kleine wijzigingen...Chocoball schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:28:
[...]
Plus het feit dat de Redmi lijn minder frequent updates krijgt dan de duurdere modellen.
Knip, reageer dan nietVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:07:
[ Voor 7% gewijzigd door The Wizard op 01-03-2015 09:46 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ja deels is het een beginners reactie, maar deels ook weer niet.
Xiaomi brengt voor de Redmi serie bij Miui V5 niet elke week een nieuwe update uit. Vaak zijn het alleen maar volledige builds.
Voor de Redmi 2 met Miui V6 heb ik een stuk of 5 wekelijkse updates uitgerold in de 6 weken dat ik de telefoon bij me had om te reviewen.
Bij Xiaomi zijn updates verplichte kost, vooral in de eerste maanden. Dat komt doordat zij ervoor kiezen om hun telefoon uit te brengen voordat deze volledig bugvrij is. Het bugvrij maken doen ze samen met de community.
Echter is het wel weer zo dat Xiaomi heel, erg veel maanden software updates beschikbaar stelt. Zowel bij de high end modellen (Mi1 kreeg ruim 3 jaar updates) en hetzelfde geldt voor de low-end modellen (De mi2a krijgt na 2 jaar nog steeds updates en Miui V6 en de Redmi krijgt na 1,5 jaar nog steeds updates en ook Miui V6).
Wil je meer weten over de Xiaomi Redmi 2, check dan mijn review hierover: productreview: Xiaomi Redmi 2 Wit review door Kiswum
Wil je een Redmi 2 kopen, wacht dan even de prijzen af van de Pro versie, deze heeft 16GB ROM en 2GB RAM.
[ Voor 1% gewijzigd door The Wizard op 01-03-2015 09:47 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Het is mooi dat ze er veel aandacht aan schenken, maar het is inderdaad te kort door de bocht om om die reden een Xiaomi te kopen. Zoals Momus ook aangeeft plus jouw aanvullende informatie, lijkt het mij juist irritant dat je (met name in het begin) een toestel vol met bugs hebt en elke week een update moet installeren.Kiswum schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:43:
[...]
Ja deels is het een beginners reactie, maar deels ook weer niet.
Xiaomi brengt voor de Redmi serie bij Miui V5 niet elke week een nieuwe update uit. Vaak zijn het alleen maar volledige builds.
Voor de Redmi 2 met Miui V6 heb ik een stuk of 5 wekelijkse updates uitgerold in de 6 weken dat ik de telefoon bij me had om te reviewen.
Bij Xiaomi zijn updates verplichte kost, vooral in de eerste maanden. Dat komt doordat zij ervoor kiezen om hun telefoon uit te brengen voordat deze volledig bugvrij is. Het bugvrij maken doen ze samen met de community.
Echter is het wel weer zo dat Xiaomi heel, erg veel maanden software updates beschikbaar stelt. Zowel bij de high end modellen (Mi1 kreeg ruim 3 jaar updates) en hetzelfde geldt voor de low-end modellen (De mi2a krijgt na 2 jaar nog steeds updates en Miui V6 en de Redmi krijgt na 1,5 jaar nog steeds updates en ook Miui V6).
Wil je meer weten over de Xiaomi Redmi 2, check dan mijn review hierover: productreview: Xiaomi Redmi 2 Wit review door Kiswum
Wil je een Redmi 2 kopen, wacht dan even de prijzen af van de Pro versie, deze heeft 16GB ROM en 2GB RAM.
Dan kies ik liever voor een meer volwassen product dat al gebruiksklaar is op het moment dat het uitkomt en alleen de echt broodnodige bugs er later uitgehaald dienen te worden
Of je wacht gewoon een maand of 2 met hem te kopenFlowDesign schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:06:
[...]
Het is mooi dat ze er veel aandacht aan schenken, maar het is inderdaad te kort door de bocht om om die reden een Xiaomi te kopen. Zoals Momus ook aangeeft plus jouw aanvullende informatie, lijkt het mij juist irritant dat je (met name in het begin) een toestel vol met bugs hebt en elke week een update moet installeren.
Dan kies ik liever voor een meer volwassen product dat al gebruiksklaar is op het moment dat het uitkomt en alleen de echt broodnodige bugs er later uitgehaald dienen te worden
Precies!Chindi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Of je wacht gewoon een maand of 2 met hem te kopen
Dan heb je de vele maanden daarna grote kans dat je telefoon ook nog eens voorzien blijft van functionele patches.
Als mijn schoonmoeder heel erg tevreden is met haar Redmi 1, dan wil het ook zeggen dat het niet alleen maar geschikt is voor de jongeren-update-generatie.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd welke Chinese smartphones de nieuwe Snapdragon 415 SoC gaan gebruiken.Hopelijk over ~6 maanden te koop.
He komt dat dan?En wanneer was dat eigenlijk?Momus schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:23:
[...]
Dat is toch helemaal niet per se een voordeel? Toen ik de M2s nog had, heb ik meerdere keren moeten terugdraaien...
Zo dacht ik ook over de Snapdragon 410 die in december 2013 gepresenteerd werd. Na een half jaar was er welgeteld 1 toestel ik meen dat het de Huawei G621 was die hem toen had. Pas in het laatste kwartaal van 2014 kwamen de toestellen met een Snapdragon 410 (ZTE, Xiaomi, Lenovo) een beetje op gang.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:28:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd welke Chinese smartphones de nieuwe Snapdragon 415 SoC gaan gebruiken.Hopelijk over ~6 maanden te koop.
Denk niet dat het veel anders zal zijn met de Snapdragon 415 en 425.
De Snapdragon 810 werd op 7 april 2014 door Qualcom aangekondigd en komt nu, bijna 11 maanden later, voor het eerst in een smartphone op de markt.
Verwijderd
Mooi , goed om te horen.
Waarschijnlijk is deze de juiste rom voor International
Update ROM 3 – S3W 20150205-141543 – mt6752_h560_s3w_jyt_cc_kk_lte_5m-cs_mul_tphone – KTU84P – Basic – 2G Ram - gapps – Multilang
Waarschijnlijk is deze de juiste rom voor International
Update ROM 3 – S3W 20150205-141543 – mt6752_h560_s3w_jyt_cc_kk_lte_5m-cs_mul_tphone – KTU84P – Basic – 2G Ram - gapps – Multilang
RobertowNL schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:20:
[...]
Ja, je kan als je een Chinese versie koopt en daar de internationale ROM op zet gewoon OTA updates ontvangen. Verschil tussen de toestellen op het doosje na is er verder niet.
Nu was ik al gecharmeerd van de Ecoo E04 Aurora ,
Mooi design goede specs en niet al te duur .
Maar nu schijnt het dat Ecoo binnenkort met een upgraded versie gaat komen ipv 2GB nu 3GB .
En helemaal mooi is dat het niets extra kost
http://www.gizchina.com/2...rora-plus-3gb-ram-mt6752/
http://www.geekbuying.com...ID--Dark-Blue-342035.html
Maar nu schijnt het dat Ecoo binnenkort met een upgraded versie gaat komen ipv 2GB nu 3GB .
En helemaal mooi is dat het niets extra kost
[ Voor 9% gewijzigd door diquan2001 op 02-03-2015 09:51 ]
Verwijderd
Het duurt inderdaad doorgaans wel even voor een chip ook in een telefoon te vinden is. Daar op wachten heeft niet zoveel zin, tenzij je een telefoon hebt die nog wel even meegaat.FlowDesign schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:52:
De Snapdragon 810 werd op 7 april 2014 door Qualcom aangekondigd en komt nu, bijna 11 maanden later, voor het eerst in een smartphone op de markt.
Over een jaar is Project Ara misschien al dik en breed uit, wie weet hoe het telefoonlandschap er dan uitziet.
Ja, hier kijk ik ook echt naar uit. Heb de 2GB versie al maar kan het niet verdragen dat er een nieuwere versie van isdiquan2001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:50:
En helemaal mooi is dat het niets extra kost![]()
Daarnaast lees ik bij veel webshops ook dat Lollipop onderweg is. Hoe, wat en wanneer weet natuurlijk helemaal niemand.
Verwijderd
Tering,dat is lekker lang wachten zeg!!Chocoball schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:33:
[...]
[bZo dacht ik ook over de Snapdragon 410 die in december 2013 gepresenteerd werd. Na een half jaar was er ]welgeteld 1 toestel ik meen dat het de Huawei G621 was die hem toen had. Pas in het laatste kwartaal van 2014 kwamen de toestellen met een Snapdragon 410 (ZTE, Xiaomi, Lenovo) een beetje op gang.[/b]
Denk niet dat het veel anders zal zijn met de Snapdragon 415 en 425.
Het scherm van concurrent Jiayu S3 komt in ieder geval in deze vergelijking wat blauwig over. De kleurtemperatuur van het scherm van de Ecoo lijkt net wat beter.diquan2001 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:50:
En helemaal mooi is dat het niets extra kost![]()
Beste mensen, ik ben ook weer op zoek naar een nieuwe telefoon, na mijn vorige in het vliegtuig verloren te hebben
. Nu had ik hier een tijdje terug een site gevonden waar heel handig prijzen en features van verschillende chinese telefoons te vergelijken zijn.
Helaas vind ik de site, ook na het doorlezen van ik-weet-niet-hoeveel pagina's van dit topic en verschillende searches, niet meer. Kan iemand hem nog een keer posten?
Edit: damn, waarom denk ik er nu pas aan om gewoon in Google te gaan zoeken
.
http://www.kimovil.com/en/compare-smartphone-prices <-- deze site bedoelde ik dus
.
Helaas vind ik de site, ook na het doorlezen van ik-weet-niet-hoeveel pagina's van dit topic en verschillende searches, niet meer. Kan iemand hem nog een keer posten?
Edit: damn, waarom denk ik er nu pas aan om gewoon in Google te gaan zoeken

http://www.kimovil.com/en/compare-smartphone-prices <-- deze site bedoelde ik dus
[ Voor 16% gewijzigd door Garyu op 03-03-2015 10:41 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
wow bedankt, had niet verwacht dat die ecoo een betere telefoon was dan de jiayu, mooier scherm, betere camera, en mooier design vind ikDomokun schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 04:19:
[...]
Het scherm van concurrent Jiayu S3 komt in ieder geval in deze vergelijking wat blauwig over. De kleurtemperatuur van het scherm van de Ecoo lijkt net wat beter.
De conclusie dat de ECOO een betere telefoon is, lijkt me nergens op gebaseerd.Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:57:
[...]
wow bedankt, had niet verwacht dat die ecoo een betere telefoon was dan de jiayu, mooier scherm, betere camera, en mooier design vind ik
nee dat zal persoonlijk verschillen, ik vind die ecoo wel een betere telefoon dan de jiayu als ik de reviews moet geloven, het scherm en de camera zien er toch een stuk beter uit dan die van de jiayu
"Als ik moet geloven"... "Ziet er beter uit"..
Juist ja. Beter toestel op basis van aannames.
Bestel er eentje zou ik zeggen en bewijs het tegendeel, maar tot die tijd is de Jiayu de betere en betrouwbaardere keuze..
Juist ja. Beter toestel op basis van aannames.
Bestel er eentje zou ik zeggen en bewijs het tegendeel, maar tot die tijd is de Jiayu de betere en betrouwbaardere keuze..
oei kwist niet dat het zo gevoelig lag jongens, kgeef alleen maar mijn mening , wist niet dat jullie allemaal een jiayu s3 hadden
je ziet gewoon duidelijk in de revieuw dat het scherm slechter is en de camera ook, zijn 2 belangrijke aspecten als je het mij vraagt.

je ziet gewoon duidelijk in de revieuw dat het scherm slechter is en de camera ook, zijn 2 belangrijke aspecten als je het mij vraagt.
Bouwkwaliteit en betrouwbaarheid van het merk zijn voor mij veel belangrijker.Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:28:
oei kwist niet dat het zo gevoelig lag jongens, kgeef alleen maar mijn mening , wist niet dat jullie allemaal een jiayu s3 hadden![]()
En dat is bij Jiayu beter verzorgd dan bij Elephone tot nog toe.
Ik ben op zoek naar een mooi toestelletje voor mijn vriendin. Sinds ikzelf de nubia z7 mini heb die erg goed bevalt wil ik weer een uit China halen. Ze wil een toestel met een goede camera, een scherm van max 4.7" en snel genoeg voor Facebook en navigatie. Zat zelf aan de xiaomi redmi 2 te denken. Iemand ervaringen hiermee of andere suggesties? Budget is max 130e
Verwijderd
Met dat budget en die randvoorwaarden kom je eigenlijk per default bij de RedMi 2 uit.ouwereus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:53:
Ik ben op zoek naar een mooi toestelletje voor mijn vriendin. Sinds ikzelf de nubia z7 mini heb die erg goed bevalt wil ik weer een uit China halen. Ze wil een toestel met een goede camera, een scherm van max 4.7" en snel genoeg voor Facebook en navigatie. Zat zelf aan de xiaomi redmi 2 te denken. Iemand ervaringen hiermee of andere suggesties? Budget is max 130e
Xiaomi redmi 2 unaniem denk ikouwereus schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:53:
Duidelijk
Kon ook niet echt wat vergelijkbaars vinden
Niemand heeft die Ecoo nog getest hier, dus gewoon proberen zou ik zeggen.Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:28:
oei kwist niet dat het zo gevoelig lag jongens, kgeef alleen maar mijn mening , wist niet dat jullie allemaal een jiayu s3 hadden![]()
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Well degelijk, call of duty schreeg er een review over zie reviewsHyp Hyper schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:27:
[...]
Niemand heeft die Ecoo nog getest hier, dus gewoon proberen zou ik zeggen.
Ah verrek. 5 sterren. Dan is ie dus beter dan de Jiayu S3.krissie100 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:29:
[...]
Well degelijk, call of duty schreeg er een review over zie reviews
Hallo allemaal,
ik weet dat dit topic niet bedoeld is voor aankoopadvies, maar toch zou ik graag advies krijgen. Ik heb momenteel een Xiaomi Mi2S waarvan ik nog steeds zeer tevreden ben, maar ik ben op zoek naar een waardige opvolger met Dual Sim. Ik heb er al een paar gevonden (bvb Zopo P999) maar deze zijn meestal te groot naar mijn mening, ik ben nog altijd een voorstander van kleine gsm's. Wat ik wel heb gevonden zijn de Jiayu G4S en de Jiayu G5S. De G5S is niet mijn ding, is naar mijn bescheiden mening een namaak-iPhone 5...
Voorwaarden zijn:
- Minstens even snel als de Mi2S (sneller mag altijd)
- Gelijkwaardige camera als Mi2S (13 MP)
- 720p scherm is voldoende maar onder de 5" (als dit bestaat met mijn eisen...)
- Dual-Sim (duh)
- 2 gig ram
Nice to haves:
- 4G
En anders zal het een G4S worden!
ik weet dat dit topic niet bedoeld is voor aankoopadvies, maar toch zou ik graag advies krijgen. Ik heb momenteel een Xiaomi Mi2S waarvan ik nog steeds zeer tevreden ben, maar ik ben op zoek naar een waardige opvolger met Dual Sim. Ik heb er al een paar gevonden (bvb Zopo P999) maar deze zijn meestal te groot naar mijn mening, ik ben nog altijd een voorstander van kleine gsm's. Wat ik wel heb gevonden zijn de Jiayu G4S en de Jiayu G5S. De G5S is niet mijn ding, is naar mijn bescheiden mening een namaak-iPhone 5...
Voorwaarden zijn:
- Dual-Sim (duh)
- 2 gig ram
Nice to haves:
- 4G
Ongeveer dezelfde eisen als ik heb.. Voor mij zijn er nog twee opties: Xiaomi Redmi 2 of de Infocus M2
En beiden zijn niet minstens even snel als die M2s.
Gaat hem dus niet worden.
Gaat hem dus niet worden.
Denk dat je toch moet gaan geloven in 5 inch, zo klein én goede specs gelijkwaardig aan de Mi2s vind je niet meer.
revieuw van de ECOO van call of duty:
productreview: Ecoo Aurora e04 Blauw review door Call of Duty
Grappig, ik had hetzelfde dilemma, en wilde ook graag 4g.Krize18 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:56:
Hallo allemaal,
Voorwaarden zijn:
- Dual-Sim (duh)
- 2 gig ram
Nice to haves:
- 4G
Na lang zoeken blijf ik dus de m2s gebruiken, omdat hij zo lekker handzaam is en nog geen sporen van vertraging vertoont en ik geen waardige vervanger kon vinden.
Heb de Zopo zp999 erbij gekocht, sommige zaken zijn wel prettig op een groot scherm.
Tnx. Reageren & vragen mag altijdVlizzjeffrey schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:16:
revieuw van de ECOO van call of duty:
Maar:
Tweakers, even twee vragen voor jullie. Zoals jullie kunnen lezen heb ik inderdaad de Ecoo E04 Aurora in huis gehaald. Ik ben er zelf zeer over te spreken maar twee dingen vallen mij op:
- Ik de mis de optie tot encryptie onder de instellingen->beveiliging
- Apps kunnen niet naar de SD-kaart worden gezet. De optie is er gewoon niet.
Toestel draait op Android 4.4.4. zonder al teveel aanpassingen, wat icoontjes maar that's it. Beide opties zijn niet te zien, dus niet grijs en dusdanig niet te selecteren ofzo maar echt compleet afwezig. Nu ben ik natuurlijk eerst goed gaan zoeken online maar ik kom niet veel verder. Elke vraag die hierover gaat leidt tot Link2SD als oplossing. En over de encryptie kan ik bar weinig vinden.
Mijn vragen aan jullie:
- Waarom hebben sommige android-versies geen encryptie en/of move-to-SD opties? Is dat niet gewoon een standaard Android functie?
- Voor beide problemen; wat zouden jullie aanraden als oplossing? 3th party apps?
Geen discussie over noodzaak van encryptie please; die keuze heb ik al gemaakt
16GB internal storage is toch aardig ruim voor je apps?Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:42:
[...]
Tnx. Reageren & vragen mag altijdIk ben zeer geneigd om een Jiayu S3 aan te schaffen, alleen al voor het vergelijkend onderzoek: iedereen vraagt naar de verschillen.
Maar:
Tweakers, even twee vragen voor jullie. Zoals jullie kunnen lezen heb ik inderdaad de Ecoo E04 Aurora in huis gehaald. Ik ben er zelf zeer over te spreken maar twee dingen vallen mij op:
- Ik de mis de optie tot encryptie onder de instellingen->beveiliging
- Apps kunnen niet naar de SD-kaart worden gezet. De optie is er gewoon niet.
Toestel draait op Android 4.4.4. zonder al teveel aanpassingen, wat icoontjes maar that's it. Beide opties zijn niet te zien, dus niet grijs en dusdanig niet te selecteren ofzo maar echt compleet afwezig. Nu ben ik natuurlijk eerst goed gaan zoeken online maar ik kom niet veel verder. Elke vraag die hierover gaat leidt tot Link2SD als oplossing. En over de encryptie kan ik bar weinig vinden.
Mijn vragen aan jullie:
- Waarom hebben sommige android-versies geen encryptie en/of move-to-SD opties? Is dat niet gewoon een standaard Android functie?
- Voor beide problemen; wat zouden jullie aanraden als oplossing? 3th party apps?
Geen discussie over noodzaak van encryptie please; die keuze heb ik al gemaakt
Volgens mij zijn het beide opties die de softwarebouwers erin kunnen bouwen, maar er zal per bouwer besloten worden of het er wel of niet in komt.
Is je telefoon überhaupt geroot? Anders wordt het verplaatsen van apps lastig...
16GB is voor mij inderdaad wel voldoende maar een dame reageerde op mijn productreview en stelde die vraag. Daarnaast wil ik het wel weten gewoon.Momus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:05:
[...]
16GB internal storage is toch aardig ruim voor je apps?
Volgens mij zijn het beide opties die de softwarebouwers erin kunnen bouwen, maar er zal per bouwer besloten worden of het er wel of niet in komt.
Is je telefoon überhaupt geroot? Anders wordt het verplaatsen van apps lastig...
De encryptie zeker iets waar ik achteraan wil.
Dus heb je een third party app nodig, als Link2SD inderdaad.Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:52:
[...]
16GB is voor mij inderdaad wel voldoende maar een dame reageerde op mijn productreview en stelde die vraag. Daarnaast wil ik het wel weten gewoon.
Zelfde geldt voor encryptie. Ook daar zijn apps voor.
Ik las dat hij standaard geroot is, dus dan mag dat ook geen problemen opleveren.
Root-checker geeft aan dat ie niet geroot is.Momus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:53:
[...]
Dus heb je een third party app nodig, als Link2SD inderdaad.
Zelfde geldt voor encryptie. Ook daar zijn apps voor.
Ik las dat hij standaard geroot is, dus dan mag dat ook geen problemen opleveren.
Verder, in de laatste firmware update geven ze eindelijk aan welke sensor er gebruikt is voor de camera maar ook dat ze de SuperUser app uit het pakket halen, dat is wel vreemd toch? Die app staat er toch standaard bij root op? Dus is de E04 sinds de laatste update ineens niet meer geroot?
Had ik hem al maarVlizzjeffrey schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:28:
oei kwist niet dat het zo gevoelig lag jongens, kgeef alleen maar mijn mening , wist niet dat jullie allemaal een jiayu s3 hadden
Dan flash je toch een custom recovery? Indien beschikbaar uiteraard, en flash je handmatig de superSU zipbestand in de recovery.Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:02:
[...]
Root-checker geeft aan dat ie niet geroot is.
Verder, in de laatste firmware update geven ze eindelijk aan welke sensor er gebruikt is voor de camera maar ook dat ze de SuperUser app uit het pakket halen, dat is wel vreemd toch? Die app staat er toch standaard bij root op? Dus is de E04 sinds de laatste update ineens niet meer geroot?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kun je eens kijken onder: Instelling > Opties voor Ontwikkelaars > Root-toegang ?Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:02:
Root-checker geeft aan dat ie niet geroot is.
Best kans dat het daar gewoon uitstaat.
Na weken lopen zoeken in shenzhen heb ik toch maar de meizu note gekocht. Wat me opvalt is dat de prijzen in China voor een premium smartphone best hoog ligt (behalve xiaomi).
De meizu note is een erg rappe telefoon met de nieuwe mtk octacore. Zelfs hearthstone loopt vlekkeloos terwijl mijn oude xiaomi note nog soms wat haperingen vertoond.
Verder is Flyme OS een zeer fijne ervaring voor one handed use. Zo is er even smart touch button waarmee je de bovenste helft naar beneden kan laten droppen zoals bij de iPhone 6 plus. Tap to wake en hold home button to turn off screen. Helaas is de positionering van knoppen allemaal te hoog (volume end power button) en Ben ik geen fan van bottom speakers.
De camera is erg snel en de kwaliteit is voldoende. Wil je iets betere fotos moet je HDR aanzetten maar dat gaat tenkoste van flits en snelheid.
Als laatste is de WiFi nets iets minder Dan de xiaomi note. Wil je value, Dan is de xiaomi note onverslaanbaar. Maar de meizu note heeft een prachtige 5,5 inch fhd scherm.
De meizu note is een erg rappe telefoon met de nieuwe mtk octacore. Zelfs hearthstone loopt vlekkeloos terwijl mijn oude xiaomi note nog soms wat haperingen vertoond.
Verder is Flyme OS een zeer fijne ervaring voor one handed use. Zo is er even smart touch button waarmee je de bovenste helft naar beneden kan laten droppen zoals bij de iPhone 6 plus. Tap to wake en hold home button to turn off screen. Helaas is de positionering van knoppen allemaal te hoog (volume end power button) en Ben ik geen fan van bottom speakers.
De camera is erg snel en de kwaliteit is voldoende. Wil je iets betere fotos moet je HDR aanzetten maar dat gaat tenkoste van flits en snelheid.
Als laatste is de WiFi nets iets minder Dan de xiaomi note. Wil je value, Dan is de xiaomi note onverslaanbaar. Maar de meizu note heeft een prachtige 5,5 inch fhd scherm.
Animu~
Bedankt voor het reageren.Quad schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:13:
[...]
Dan flash je toch een custom recovery? Indien beschikbaar uiteraard, en flash je handmatig de superSU zipbestand in de recovery.
Helaas nog geen custom ROM van gevonden, anders grote kans dat ik die pak.
Geen root gevonden daar. Ook niet iets wat er op lijkt. Bedankt voor het meedenkenAudiowaste schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:17:
[...]
Kun je eens kijken onder: Instelling > Opties voor Ontwikkelaars > Root-toegang ?
Best kans dat het daar gewoon uitstaat.
volgens my is apps op je sd zetten vanaf android 4.4 niet mr standaard ?
op mijn oude jiayu g4 met android 4.2 kan het wel gewoon.
op mijn oude jiayu g4 met android 4.2 kan het wel gewoon.
Er staat dan ook Custom RECOVERYCall of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:28:
[...]
Bedankt voor het reageren.
Helaas nog geen custom ROM van gevonden, anders grote kans dat ik die pak.
Dus of je CWM Recovery erop kunt krijgen, dan kun je van daaruit SuperSU zip flashen.
Of probeer het eerst eens door de SuperSU app vanuit de Play Store te installeren en kijk hoe ver je daarmee komt.
Verwijderd
Dag Call of Duty,
misschien helpt dit, sd fixer.
Google Play: SD KitKat Fixer
misschien helpt dit, sd fixer.
Google Play: SD KitKat Fixer
Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:52:
[...]
16GB is voor mij inderdaad wel voldoende maar een dame reageerde op mijn productreview en stelde die vraag. Daarnaast wil ik het wel weten gewoon.
Ah! Recovery jaFlowDesign schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:34:
[...]
Er staat dan ook Custom RECOVERY![]()
Dus of je CWM Recovery erop kunt krijgen, dan kun je van daaruit SuperSU zip flashen.
Of probeer het eerst eens door de SuperSU app vanuit de Play Store te installeren en kijk hoe ver je daarmee komt.
Edit: SuperSU uit de Playstore wil niet openen. Na installatie->openen geeft de app direct de melding dat de binary niet geïnstalleerd is.
[ Voor 13% gewijzigd door Call of Duty op 04-03-2015 13:24 ]
volgens my geeft die supersu je 2 opties als je hem hebt geinstalled, probeer de andere optie is volgens my werkt dat.Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:10:
[...]
Ah! Recovery jaIk begrijp em nu. We gaan ermee aan de slag! Dank voor de verbetering
Edit: SuperSU uit de Playstore wil niet openen. Na installatie->openen geeft de app direct de melding dat de binary niet geïnstalleerd is.
Nee helaas, ik krijg direct de melding dat er geen binary geïnstalleerd is en daarom SuperSU niet kan installeren.Vlizzjeffrey schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:12:
[...]
volgens my geeft die supersu je 2 opties als je hem hebt geinstalled, probeer de andere optie is volgens my werkt dat.
Dan zul je toch eerst CWM of TWRP moeten installeren.Call of Duty schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:48:
[...]
Nee helaas, ik krijg direct de melding dat er geen binary geïnstalleerd is en daarom SuperSU niet kan installeren.
Nog even een korte update omtrent de
Iocean M6752 Rock.
Toestel draait prima.
Enig minpuntje tot nu toe wat "ergernis" oplevert: GPS
Deze raakt soms zomaar ineens het spoor bijster, wijkt af van de locatie waar je rijdt, om dan vervolgens weer netjes terug on track te komen..
D'r valt overigens prima mee te navigeren, als je dit negeert..
Contact met Iocean levert met het volgende op:
MTK GPS is not good enough, but it is much better than MT 6589 CPU.
MT6589 verwijst naar de Iocean X7 die ik hiervoor had.
Op de vraag wanneer Android 5.0 komt:
The 5.0 would be ready in April.
Iocean M6752 Rock.
Toestel draait prima.
Deze raakt soms zomaar ineens het spoor bijster, wijkt af van de locatie waar je rijdt, om dan vervolgens weer netjes terug on track te komen..
[ Voor 5% gewijzigd door elroy_b1 op 04-03-2015 16:38 ]
Ik wil niet in herhaling vallen, maar dat doe ik over dit onderwerp zo enzo, GPS heeft niks met MTK/mediatek te maken, wel met Iocean zelf,hun keuze van gps antenna en keuze van gps files in de rom.elroy_b1 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:36:
Nog even een korte update omtrent de
Iocean M6752 Rock.
Toestel draait prima.
Waarom dat je veel mtk problemen ziet? omdat elke el cheapos fabrikant mtk kiest omdat deze gewoon in vele varianten beschikbaar zijn, en zeer flexibel zijn met hun opbouw (plaatsing van camera enzo)
Daardoor kunnen ze meer investeren in look en feel, dat komt meestal de wifi en gps antenne niet ten goede. Meestal is dit maar een simpel dun stickertje aan de binnenzijde wat geleid naar het moederbordje.
Iocean heeft dit probleem altijd al gehad, dus vermoed dat ze daar niet echt prioriteit van gemaakt hebben.
Zelf heb ik 3 MTK toestelletjes liggen die allemaal binne de 10seconden fix pakken binnen in mijn appartement, Eentje is mt6572 (nobranded samsung cloon), eentje mt6589T (xiaomi Redmi1) en eentje mt6582 (Lenovo S650) Wel heb de Lenovo en de clone zelf gemod met andere roms, en dan zelf de gps bestanden wat getweaked. Standaard duurde het ook 30secs voor een fix, en hem vasthouden was ook een ramp.
Uiteindelijk zijn ze allemaal getest voor dagelijkse navigatie als telecominstallateur, dus iets van een 9ritjes per dag allemaal in een redelijk drukke dichtbebouwde stad. Ook bij GPStest allemaal 8-9tal gps sattelieten in beeld waarvan meestal meer als de helft lock op heeft.
Als je voor sportstracking ofzo gaat dan kan ik je perfect gelijk geven omdat deze over het algemeen problemen hebben met de mediatek chipjes, dus dan moet je qualcomm of kirin ofzo nemen
Maar voor een tripje naar spanje of wat dan ook kan "een goed getweakte" mediatek evengoed zijn als een Qualcomm ofzo
Hoe ik hierachter gekomen ben, De Xiaomi Redmi had met stock miui stable5.0 een perfecte gps, jaar aan een stuk zo gebruikt, daarna uiteindelijk na de vele update popups toch maar eens geupdate, naar ineens V24 dacht ik, opeens keiveel problemen met gps, ook zo rondspringen zoals je zegt, lock niet kunnen houden, crappy gps ineens. Enige reden kon de update zijn, dus terug geflashed naar stable5.0, opeens terug degelijke gps.
Daarna zelf op onderzoek gegaan, bestanden onderling gewisseld van rom naar rom, en uiteindelijk ook getest op de Lenovo en de samsung clone, resultaat: Fabrikant treft meestal de schuld van de slechte gps, niet mediatek, wat ook logisch is, zij maakten de gps chipjes van de eerste tomtom's enzo dus echt superslecht kunnen ze er niet in zijn denk ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Robinator op 04-03-2015 22:26 ]
Even een correctie, ik kwam net deze blog tegen van 1949deal.com:Quad schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:13:
[...]
Dan flash je toch een custom recovery? Indien beschikbaar uiteraard, en flash je handmatig de superSU zipbestand in de recovery.
http://www.1949deal.com/b...nd-install-from-1949deal/
Ze laten hier een YouTube filmpje zien:
YouTube: Ecoo E04 Hands on, Flyme OS, Antutu, GPS, Camera, Game and battery review from 1949deal
Ze laten hien het FlymeOS zien op de Ecoo E04! Echt wow, huh?
Ene Daniss Wong heeft hetzelfde filmpje; die zal daar wel werken.
Maar, ik was ff verbaasd over deze ROM, heb nog geen Flyme buiten Meizu devices gezien. En daarnaast komt er vanuit Ecoo ook geen enkele berichtgeving.
Iemand heeft ook Flyme geport naar de Elephone p6000, het is dus een port.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie het nu ja. na ja, ik was verrast in ieder gevalQuad schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:37:
Iemand heeft ook Flyme geport naar de Elephone p6000, het is dus een port.
Hoe interessant is het wel niet dat de Meizu MX4 voorzien is van Ubuntu. En complete desktop draaiend op een smartphone #awesome. Denk dat dit een groot succes onder de aanhang van Ubuntu gaat worden en hopelijk wordt het voor normale mx4's ook mogelijk te porten naar Ubuntu. Laten we hopen dat dit ook in Nederland op de markt komt!
De enige reden waarom ik een desktop op een smartphone zou willen draaien is als ik 'm aan een groot scherm zou verbinden met een keyboard en muis. Anders heb ik liever een interface welke geschikt is voor een klein touchscreen.skqouil schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:07:
Hoe interessant is het wel niet dat de Meizu MX4 voorzien is van Ubuntu. En complete desktop draaiend op een smartphone #awesome. Denk dat dit een groot succes onder de aanhang van Ubuntu gaat worden en hopelijk wordt het voor normale mx4's ook mogelijk te porten naar Ubuntu. Laten we hopen dat dit ook in Nederland op de markt komt!
Maar daarom gebruik ik ook een laptop voor het ene en een smartphone voor het andere
Dat is het idee ook van Ubuntu.
Nieuw OS is Ubuntu touch op je telefoon, en zodra je die in de dock zet laadt de volledige desktopomgeving op het grote scherm met toetsenbord en muis.
Alleen is het dus echt een nieuw OS voor smartphones,, en begin je dus helemaal overnieuw qua OS en app ondersteuning, die vooralsnog heel erg karig is.
Nieuw OS is Ubuntu touch op je telefoon, en zodra je die in de dock zet laadt de volledige desktopomgeving op het grote scherm met toetsenbord en muis.
Alleen is het dus echt een nieuw OS voor smartphones,, en begin je dus helemaal overnieuw qua OS en app ondersteuning, die vooralsnog heel erg karig is.
Ah ok, wist niet dat ze een Touch interface erbij hadden.
Kunnen ze niet iets maken zodat Android apps erop kunnen draaien in een sandbox? Blackberry kan het ook
Kunnen ze niet iets maken zodat Android apps erop kunnen draaien in een sandbox? Blackberry kan het ook
Bedankt voor deze schitterende uiteenzettingrobin-sips2 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:19:
[...]
Ik wil niet in herhaling vallen, maar dat doe ik over dit onderwerp zo enzo, GPS heeft niks met MTK/mediatek te maken, wel met Iocean zelf,hun keuze van gps antenna en keuze van gps files in de rom.
Waarom dat je veel mtk problemen ziet? omdat elke el cheapos fabrikant mtk kiest omdat deze gewoon in vele varianten beschikbaar zijn, en zeer flexibel zijn met hun opbouw (plaatsing van camera enzo)
Daardoor kunnen ze meer investeren in look en feel, dat komt meestal de wifi en gps antenne niet ten goede. Meestal is dit maar een simpel dun stickertje aan de binnenzijde wat geleid naar het moederbordje.
Iocean heeft dit probleem altijd al gehad, dus vermoed dat ze daar niet echt prioriteit van gemaakt hebben.
Zelf heb ik 3 MTK toestelletjes liggen die allemaal binne de 10seconden fix pakken binnen in mijn appartement, Eentje is mt6572 (nobranded samsung cloon), eentje mt6589T (xiaomi Redmi1) en eentje mt6582 (Lenovo S650) Wel heb de Lenovo en de clone zelf gemod met andere roms, en dan zelf de gps bestanden wat getweaked. Standaard duurde het ook 30secs voor een fix, en hem vasthouden was ook een ramp.
Uiteindelijk zijn ze allemaal getest voor dagelijkse navigatie als telecominstallateur, dus iets van een 9ritjes per dag allemaal in een redelijk drukke dichtbebouwde stad. Ook bij GPStest allemaal 8-9tal gps sattelieten in beeld waarvan meestal meer als de helft lock op heeft.
Als je voor sportstracking ofzo gaat dan kan ik je perfect gelijk geven omdat deze over het algemeen problemen hebben met de mediatek chipjes, dus dan moet je qualcomm of kirin ofzo nemen
Maar voor een tripje naar spanje of wat dan ook kan "een goed getweakte" mediatek evengoed zijn als een Qualcomm ofzo
Hoe ik hierachter gekomen ben, De Xiaomi Redmi had met stock miui stable5.0 een perfecte gps, jaar aan een stuk zo gebruikt, daarna uiteindelijk na de vele update popups toch maar eens geupdate, naar ineens V24 dacht ik, opeens keiveel problemen met gps, ook zo rondspringen zoals je zegt, lock niet kunnen houden, crappy gps ineens. Enige reden kon de update zijn, dus terug geflashed naar stable5.0, opeens terug degelijke gps.
Daarna zelf op onderzoek gegaan, bestanden onderling gewisseld van rom naar rom, en uiteindelijk ook getest op de Lenovo en de samsung clone, resultaat: Fabrikant treft meestal de schuld van de slechte gps, niet mediatek, wat ook logisch is, zij maakten de gps chipjes van de eerste tomtom's enzo dus echt superslecht kunnen ze er niet in zijn denk ik.
Dat het niet aan alleen de mediatek chipset ligt, maar grotendeels aan de GPs antenne & firmware is mij reeds bekend (ik ben druk geweest de Iocean X7T, waarvoor ik van Iocean een zending nieuwe GPs stickers heb mogen ontvangen)
Na nieuwe sticker is het beter geworden, na wat gerommel met firmware en update naar onofficiele 4.4 op de X7Tis het nog beter.
Wat betreft de Iocean M6752;
Reden dat ik het hier aangeef is voor mensen die overwegen het toestel te kopen.
Reden dat ik het bij Iocean aangeef; hopelijk gaan ze ermee aan de slag in de aangekondigde update naar Lollipop / Android 5...
De snelle fix is het probleem overigens niet, die is echt binnen enkele seconden aanwezig.
Zijn er al China phones met qualcomm 810 soc aangekondigd?
De premium versie van de xiaomi note 3roflexx schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:20:
Zijn er al China phones met qualcomm 810 soc aangekondigd?
Animu~
Oftewel de Xiaomi Note Pro
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Is de Xiaomi Note Pro nu ergens verkrijgbaar voor een normale prijs? Ben al sinds gisteren op zoek, maar kan het niet vinden voor een normale prijs.
Mijn vriendin heeft gister haar phone laten vallen en we moeten dus een nieuwe tel hebben.
Mijn vriendin heeft gister haar phone laten vallen en we moeten dus een nieuwe tel hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Er_Damn op 05-03-2015 16:17 ]
---> andere topic..
Maar nee, alleen op Aliexpress lijkt het maar hebben vast geen voorraad.
Maar nee, alleen op Aliexpress lijkt het maar hebben vast geen voorraad.
Iemand enige ervaring met de nieuwe iOcean Rock?
Eergisteren mijn LG G3 in de plee laten vallen en nu ben ik bang dattie mol is.
Je zou je inboedelverzekering eerst eens kunnen bellen.Aerkhanite schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:08:
En ik maar denken dat dat vanavond pas bekend wordt gemaakt.Aerkhanite schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:08:
+1dutchgio schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:34:
[...]
En ik maar denken dat dat vanavond pas bekend wordt gemaakt.
Verwijderd
Ik heb inmiddels de ZTE V5 Max een week of wat binnen en ik moet zeggen dat het een erg prettige telefoon is
Op ieder vlak doet hij wat hij moet doen - of meer. ZTE heeft duidelijk een les of twee geleerd sinds de al behoorlijke goede Blade, want je merkt aan alles dat de boel wat meer gepolijst is
De kleine details, zoals de subtiele accenten, maken ook dat hij net even wat minder saai is dan de standaardmodellen, zonder dat het gelijk al te frivool wordt.
Opvallend is dat het scherm alleen de eerste twee minuten groot was, al na een kwartier voelde mijn oude telefoon opeens belachelijk klein. Voor de rest is het een nette telefoon met vrijwel alle functies die je je maar kunt voorstellen. Zelfs de stock ROM is prima in orde, al zijn MIUI en Cyanogenmod ook gewoon beschikbaar.
Hij staat inmiddels ook in de Pricewatch. Ik heb nu niet zoveel tijd om er uitgebreid over te schrijven, maar misschien dat ik later nog even wat tijd heb
Ik ben er heel erg blij mee!

Opvallend is dat het scherm alleen de eerste twee minuten groot was, al na een kwartier voelde mijn oude telefoon opeens belachelijk klein. Voor de rest is het een nette telefoon met vrijwel alle functies die je je maar kunt voorstellen. Zelfs de stock ROM is prima in orde, al zijn MIUI en Cyanogenmod ook gewoon beschikbaar.
Hij staat inmiddels ook in de Pricewatch. Ik heb nu niet zoveel tijd om er uitgebreid over te schrijven, maar misschien dat ik later nog even wat tijd heb
Ik ben er heel erg blij mee!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 18:49 ]
Hier nog niet genoemd THL 2015, een niet al te dure MTK6752 met FHD AMOLED 5" scherm,
2Gb/16Gb + SD card (max 64Gb), 5MP front, 13MP back (beide sony), 4G op de juiste banden, Vingerprint scanner, 144.7x71.6x7.5mm, 2700mAh. Ongeveer $240,-
Meer info op GizChina. Op CooliCool hebben ze er ook wat video´s van.
2Gb/16Gb + SD card (max 64Gb), 5MP front, 13MP back (beide sony), 4G op de juiste banden, Vingerprint scanner, 144.7x71.6x7.5mm, 2700mAh. Ongeveer $240,-
Verwijderd
Rond de €600 euro als je het importeert. Uit Nederland halen is vele malen duurder. Ik haal hem ook. En neem dan T-Mobile 4G. Heb nu nog Hi 4G.
De Mi Note 64Gb staat voor ~530$ = 480 euro. De Note Pro zal daar ruim boven zitten denk ik, dus idd rond de 600 euro. Of je moet iemand kennen die naar China gaat en er eentje voor je meeneemt, kan een hoop schelenVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:40:
[...]
Voor hoevee te koopl?Aangezien het een Snapdragon 810 SoC heeft!!
Edit: In China zou hij 480 euro kosten.
[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 06-03-2015 08:27 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Tja, die heb ik nietMomus schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:31:
[...]
Je zou je inboedelverzekering eerst eens kunnen bellen.
Wat, de iOcean Rock of dat mijn G3 naar de maan is?dutchgio schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:34:
[...]
En ik maar denken dat dat vanavond pas bekend wordt gemaakt.
Heb je hem zelf? Zo ja;KlaasKlaas schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:59:
Hier nog niet genoemd THL 2015, een niet al te dure MTK6752 met FHD AMOLED 5" scherm,
Hoe werkt de de scanner?
Hoe's het beeldscherm?
ZTE Blade S6 gister binnen gekregen. Duurde maar 4 dagen met DHL vanuit duitslant. Besteld op gearbest.com
Eerste indruk is zeer goed! Binnenkort volgt een review!
Eerste indruk is zeer goed! Binnenkort volgt een review!
Nope, is pas net uit. Maar omdat veel mensen hier 5.5" te groot vinden en THL wel redelijk goed bekend staat leek het mij voor die mensen wel een interessant toestel om in de gaten te houden.Heb je hem zelf? Zo ja;
Hoe werkt de de scanner?
Hoe's het beeldscherm?
Inderdaad interessant. Wel een flink stukkie duurder dan de S3 2GB vind ik. Dus eigenlijk alleen als je 5,5" inderdaad te groot vindt of per sé fingerprint wil.KlaasKlaas schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:13:
[...]
Nope, is pas net uit. Maar omdat veel mensen hier 5.5" te groot vinden en THL wel redelijk goed bekend staat leek het mij voor die mensen wel een interessant toestel om in de gaten te houden.
Ik ben benieuwd, die van mij is ook onderweg, zal vast ook wel binnenkort binnenkomen (DHL tracking code doet het alleen niet)naabje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:05:
ZTE Blade S6 gister binnen gekregen. Duurde maar 4 dagen met DHL vanuit duitslant. Besteld op gearbest.com
Aerkhanite schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:08:

Ja, ik heb de Iocean M6752 Rock..
De Note Pro zou vanaf maart in de verkoop gaan maar bij www.mi.com/minote staat nog steeds:Uxstyle schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:16:
Is de Xiaomi Note Pro nu ergens verkrijgbaar voor een normale prijs? Ben al sinds gisteren op zoek, maar kan het niet vinden voor een normale prijs.
Op 10 maart is er weer een ronde maar daar zit alleen de Snapdragon 801 Note bij.Note millet top version, Champagne gold, 3299 yuan (64GB) , so stay tuned
Weet je trouwens dat de Note Pro op dit moment alleen in wit met een goudkleurige rand te krijgen is.
Even gezocht, ja.elroy_b1 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:58:
[...]
mompelt iets met zoekfunctie
![]()
Ja, ik heb de Iocean M6752 Rock..
Hoe zit het kwa bloatware en de UI?
Stock Android, of eigen skin? Geen Chinese apps voorgeinstalleerd?
En hoe's het met de GPS? Nog steeds problemen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!