Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.864 views
THL 2015 is ook een mooie concurrent voor de Jiayu S3
http://www.coolicool.com/...4g-lte-smartphone-g-36560
Met als extraatje nog een vingerafdrukscanner

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:55:
THL 2015 is ook een mooie concurrent voor de Jiayu S3
http://www.coolicool.com/...4g-lte-smartphone-g-36560
Met als extraatje nog een vingerafdrukscanner
In elk geval als je liever 5" ipv 5,5" wil. De prijs zal wel nog wat lager mogen om op het level van de S3 te komen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
EW93 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:12:
Ik ben heel blij met het goede nieuws over de xiaomi redmi 2 want ik wil deze graag kopen. Alleen heb ik wel wat vragen want is deze telefoon al wel afgestemd op europees gebruik? Want ik zie op internet veel mensen zeggen dat het vast wel even duurt voordat hij in europa verkrijgbaar is, en tegelijkertijd zie ik hier mensen die hem al kopen en zie ik ze ook al beschikbaar op webshops (de 1/8Gb versie dan). Mijn vraag is, kan ik de geüpgrade versie gewoon kopen in maart (of wanneer hij dan ook maar beschikbaar is) of moet ik op het een en ander letten?
Als je gaat wachten totdat hij in Europa verkijgbaar is kan je wachten tot je een ons weegt, want dat gaat de komende paar jaren nog niet gebeuren. Je zult hoogstens een Chinese webshop vinden met een Europees warehouse zodat je de douane kosten niet hoeft te betalen (maar wel een hogere aanschafprijs).
Je kunt op de 2Gb versie wachten, maar deze zal iets duurder zijn dan de 1Gb variant. Voor simpel gebruik is 1Gb mee dan voldoende.
Over de afstemming op Europa, je kunt gewoon de multi language rom flashen van Xiaomi.eu, dan heb je gewoon Nederlands en ben je de meeste overbodige Chinese apps kwijt en heb je ook de Google apps.

Mocht je voor de 1Gb variant willen gaan dan kan je hem gewoon via een betrouwbare shop in China kopen. Ibuygou heeft ook een importkosten verzekering die je kan afsluiten voor ~7 euro.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 23:46
krissie100 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:57:
Gewoon de Redmi 2 als je een Xiaomi wilt :)
dutchgio schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:40:
Zou gewoon de Redmi 2 doen, en de Z7 Mini natuurlijk. ;)

Als je nu nog met een desire kan leven is een Redmi 2 al een flinke stap vooruit, een Mi3 is dan al snel weer overkill.
Keuze is zojuist een stuk makkelijker gemaakt ;)
robin-sips2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:45:
[...]
Dit, want een Z7 mini lopen ook veel slechte reviews over de batterijduur, ik heb lang zitten twijfelen voor een Z7 mini, en ben voor de Honor 6 gegaan, en zoals Flowdesign zegt, hier kan nog veel geleerd worden van software ondersteuning updates en power van dat ding, batterijduur is ongeloofelijk, GPS maakt lock binne de 5-10 seconden, en bluetooth is compatibel met carkit van de wagen.
Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve ervaringen over de Z7 mini. De batterij is op papier misschien wel aan de lage kant maar het lijkt me dat als je een dergelijk toestel wil kopen dat je jezelf er eerst in verdiept (en dan dus van te voren al weet dat de batterij aan de krappe kant is). Daarnaast is de Honor 6 geen dual sim dus dat is voor mij geen optie.

Zelf heb ik een Mi2s met een 2000 mah batterij. Eigenlijk is het sinds kort voor het eerst dat ik mijzelf begin te irriteren aan de batterij duur (vaak leeg voor het einde van de dag) maar dat is nadat ik het toestel al bijna 2 jaar gebruik. Daarvoor heb ik altijd het einde van de dag gehaald en dat is voor mij voldoende!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:33:
[...]

[...]

[...]

Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve ervaringen over de Z7 mini. De batterij is op papier misschien wel aan de lage kant maar het lijkt me dat als je een dergelijk toestel wil kopen dat je jezelf er eerst in verdiept (en dan dus van te voren al weet dat de batterij aan de krappe kant is). Daarnaast is de Honor 6 geen dual sim dus dat is voor mij geen optie.

Zelf heb ik een Mi2s met een 2000 mah batterij. Eigenlijk is het sinds kort voor het eerst dat ik mijzelf begin te irriteren aan de batterij duur (vaak leeg voor het einde van de dag) maar dat is nadat ik het toestel al bijna 2 jaar gebruik. Daarvoor heb ik altijd het einde van de dag gehaald en dat is voor mij voldoende!
De Honor 6 is er natuurlijk ook in dual sim, maar dan moet je hem, net als de Z7 mini, importeren.
Met de Z7 mini heb ik nog nooit het einde van de dag niet gehaald. En vaak met 6 a 7 uur scherm aan.
Voor navigeren heb ik bij de action gewoon een autolader gekocht. Als je veel navigeert is dat natuurlijk een prima oplossing.

• Hyp Hyper
Het ligt aan hoe je je telefoon gebruikt. Ik heb altijd met een relatief kleine batterij uit de voeten gekund. Nu heb ik de Jiayu S3 met 3000mAh en kom ik na een werkdag thuis met nog 70% over. (Heb wifi en gps aanstaan, maar relatief weinig schermtijd en weinig bellen)
Wifi, data en GPS staan wel altijd aan, maar ik navigeer er niet mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-02-2015 09:38 ]

• Momus
Hyp Hyper schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:36:
Het ligt aan hoe je je telefoon gebruikt. Ik heb altijd met een relatief kleine batterij uit de voeten gekund. Nu heb ik de Jiayu S3 met 3000mAh en kom ik na een werkdag thuis met nog 70% over. (Heb wifi en gps aanstaan, maar relatief weinig schermtijd en weinig bellen)
Wifi, data en GPS staan wel altijd aan, maar ik navigeer er niet mee.
Bij licht gebruik red ik dat met mijn Z7 ook, die 70% na werktijd. Meestal zit ik rond de 60% na een werkdag.
Er wordt naar mijn mening te vaak gekeken naar de batterijcapaciteit, terwijl dat maar 1 van de variabelen is.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Momus schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:50:
[...]

Bij licht gebruik red ik dat met mijn Z7 ook, die 70% na werktijd. Meestal zit ik rond de 60% na een werkdag.
Er wordt naar mijn mening te vaak gekeken naar de batterijcapaciteit, terwijl dat maar 1 van de variabelen is.
Ik kan me hier bij aansluiten. Sinds ik de z7 mini heb, heb ik hem nog nooit gedurende de dag moeten bijladen. Ik haal altijd het einde van de dag. En ik draai geeneens de meest optimale rom.

• Hyp Hyper
Ik heb overigens ook constant een BT-verbinding met een smartwatch en in de auto (3 uur per dag) tegelijkertijd BT-verbinding met de auto.

• Mrloki
Momus schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:35:
[...]

De Honor 6 is er natuurlijk ook in dual sim, maar dan moet je hem, net als de Z7 mini, importeren.
Met de Z7 mini heb ik nog nooit het einde van de dag niet gehaald. En vaak met 6 a 7 uur scherm aan.
Voor navigeren heb ik bij de action gewoon een autolader gekocht. Als je veel navigeert is dat natuurlijk een prima oplossing.
Ik navigeer niet met mijn toestel maar gebruik hem wel veelvuldig in de auto voor Spotify. Gebruik daarbij meestal ook gewoon een autolader!

Even wat anders. Zijn er onder de Z7 Mini bezittersnog mensen die overwogen hebben om de Z7 Max aan te schaffen i.p.v. de Mini? Ik zie dat het prijs verschil nu rond de 60 euro is. Het enige wat mij tegen staat is het formaat van de Z7 Max die is wat mij betreft net te groot.

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:39
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:33:
[...]

[...]

[...]

Je kunt voor die m2s voor een prik een nieuwe batterij kopen, die dingen gaan niet eeuwig mee, en het blijft een erg fijn telefoontje! :)

• Mrloki
Eleni schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:11:
[...]
Je kunt voor die m2s voor een prik een nieuwe batterij kopen, die dingen gaan niet eeuwig mee, en het blijft een erg fijn telefoontje! :)
Ja ben er ook nog steeds blij mee. Maar aangezien ik binnenkort toch een nieuwe telefoon ga aanschaffen ga ik er geen geld meer in stoppen (ook al is het heel weinig). Als backup telefoon zal de Mi2s met de huidige batterij ook prima functioneren.
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:10:
[...]

Ik navigeer niet met mijn toestel maar gebruik hem wel veelvuldig in de auto voor Spotify. Gebruik daarbij meestal ook gewoon een autolader!

Even wat anders. Zijn er onder de Z7 Mini bezittersnog mensen die overwogen hebben om de Z7 Max aan te schaffen i.p.v. de Mini? Ik zie dat het prijs verschil nu rond de 60 euro is. Het enige wat mij tegen staat is het formaat van de Z7 Max die is wat mij betreft net te groot.
Qua batterij kom ik makkelijk de dag door, maar gebruik geen navigatie. Veel social media en tweakers browsen. ;)

De Z7 Max is qua specs natuurlijk iets beter, maar was destijds veel duurder en dus geen optie. Daarnaast is ie veel te groot, 5 inch van de Mini is perfect.

• Eleni
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:19:
[...]

Ja ben er ook nog steeds blij mee. Maar aangezien ik binnenkort toch een nieuwe telefoon ga aanschaffen ga ik er geen geld meer in stoppen (ook al is het heel weinig). Als backup telefoon zal de Mi2s met de huidige batterij ook prima functioneren.
Ik heb sinds een tijdje de Zopo zp999, bevalt uitstekend, erg snel, maar de m2s is nog dagelijks in gebruik, past beter in zakken en gaat makkelijker mee tijdens hardlopen.

• Kasj
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:10:
[...]

Nee de z7 max niet overwogen: te groot en te duur (voor een china phone). Persoonlijk vind ik de 'gok' op een china phone alleen interessant wanneer je een goed gereviewd mid-end toestel kunt kopen voor <200€. Ik heb destijds gebruik gemaakt van diverse kortingen op aliexpress waardoor ik de z7 mini voor € 185 kon kopen. De euro/dollar is flink gezakt, dus alles is inmiddels wat duurder geworden.

Als ik nu opnieuw zou moeten kopen zou ik denk ik voor de zte z5s gaan, ondanks enkele nadelen zoals het ontbreken van 4g, sd-slot en dual sim. Ook die jiayu S3 en de Meizu M1 note (internationale versie nog niet uit) valt in de categorie <200€ en lijkt me ook veel value for money.

Die prijzen zijn waanzinnig scherp voor wat je ervoor terug krijgt. Verder ben ik overigens extreem tevreden over de z7 mini. Prima formaat, mooi slank, goede software ondersteuning en een prachtig scherm. Wat wil je nog meer?

[ Voor 4% gewijzigd door Kasj op 12-02-2015 11:24 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:55
Kasj schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Nee de z7 max niet overwogen: te groot en te duur (voor een china phone). Persoonlijk vind ik de 'gok' op een china phone alleen interessant wanneer je een goed gereviewd mid-end toestel kunt kopen voor <200€. Ik heb destijds gebruik gemaakt van diverse kortingen op aliexpress waardoor ik de z7 mini voor € 185 kon kopen. De euro/dollar is flink gezakt, dus alles is inmiddels wat duurder geworden.

Als ik nu opnieuw zou moeten kopen zou ik denk ik voor de zte z5s gaan, ondanks enkele nadelen zoals het ontbreken van 4g, sd-slot en dual sim. Ook die jiayu S3 en de Meizu M1 note (internationale versie nog niet uit) valt in de categorie <200€ en lijkt me ook veel value for money.

Die prijzen zijn waanzinnig scherp voor wat je ervoor terug krijgt. Verder ben ik overigens extreem tevreden over de z7 mini. Prima formaat, mooi slank, goede software ondersteuning en een prachtig scherm. Wat wil je nog meer?
Bedankt voor de tips :) . ben voor mijn vriendin naar een telefoon aan het kijken rond de ~200 euro. De Jiayu S3 en ZTE z5s zijn mooie opties als ik de reviews zo af ga.

• Momus
Waah schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:52:
[...]

Bedankt voor de tips :) . ben voor mijn vriendin naar een telefoon aan het kijken rond de ~200 euro. De Jiayu S3 en ZTE z5s zijn mooie opties als ik de reviews zo af ga.
Dan zou ik ook naar de nieuwe ZTE kijken, de ZTE Blade S6.

• Waah
Momus schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:53:
[...]

Dan zou ik ook naar de nieuwe ZTE kijken, de ZTE Blade S6.
Ook erg mooi! zelf erg fan van de ZTE telefoontjes kwa looks. Vriendin vind de roze Meizu M1 Note ook erg mooi. Maar even een duidelijke vergelijking voor haar maken met de voors en tegens, en even uitzoeken waar ik hem kan halen en wat ze kosten (ex en inc inklaringskosten).

• Mrloki
Kasj schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:32:
[...]

Ik vind het persoonlijk geen probleem om meer als 200 euro uit te geven aan een china phone maar dan moet het toestel wel goede specs waar je bij vergelijkbare europese telefoons de hoofdprijs voor betaald. Destijds kon mijn Mi2s die ik voor €350 heb gekocht met gemak mee met europese toestellen van €600+.

• Kasj
Mrloki schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Ik vind het persoonlijk geen probleem om meer als 200 euro uit te geven aan een china phone maar dan moet het toestel wel goede specs waar je bij vergelijkbare europese telefoons de hoofdprijs voor betaald. Destijds kon mijn Mi2s die ik voor €350 heb gekocht met gemak mee met europese toestellen van €600+.
In mijn beleving wordt het risicovoller om uit China te importeren naarmate het toestel duurder wordt. In verband met hoogdrempelige garantie afhandeling en lokale alternatieven zoals de Nexus 5 en de honor 6. Doet niets af aan het feit dat de highend xiaomi's en meizu's prachtig zijn.
http://www.to2c.com/iocean-m6752-3gb-ram-16gb-rom.html
Dat is toch echt niet veel voor 3GB ram :)
Site is overigens vernieuwd :9

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:42
More than faster! Wat een marketing. :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JbvqIUV.jpg

De rock afwerking ziet er wel hip uit, overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Chippu op 12-02-2015 16:20 ]

Iphone vergelijkingen ook alom, dat zien ze zelf ook wel in. ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:42
Hij is behoorlijk uhm... faster.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Quad schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:39:
[...]

Hij is behoorlijk uhm... faster.
_/-\o_
mooie marketing inderdaad, maar 3GB voor de money is erg goed

• Quad
Maar aan 3GB en geen voldoende functionerende software en misschien niet helemaal lekkere andere hardware heb je er waarschijnlijk geen kloot aan. ;)

Ik ben overigens niet kapot van de interface van dat toestel.

Het is ook wel een behoorlijk groot gevaarte, een pluspunt vind ik wel de onscreen toetsen. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 12-02-2015 18:10 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RoobinW
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik kwam laatst langs de Ecoo E04 en vond het wel een interessant telefoontje. Iemand al ervaring hiermee of kan ik toch beter een jiayu s3 voor die prijs halen? Persoonlijk vind ik de Ecoo E04 mooier qua uiterlijk, maar de s3 van jiayu is net iets sneller.

http://www.coolicool.com/...4g-lte-smartphone-g-36632

• Quad
De Jaiyu is populairder en dat is niet voor niets, ik denk dat deze ook betere softwareondersteuning biedt, al dan niet vanuit de community. Ik zou de Ecoo dan ook links laten liggen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:47:
[...]

_/-\o_
mooie marketing inderdaad, maar 3GB voor de money is erg goed
Meh.. ik ga geen 50 dollar extra betalen voor 1GB meer. Voor 200 dollar wordt ie interessant, maar daarvoor heb ik hem alleen in een presale-actie gezien. Het model vind ik wel mooi overigens.

[ Voor 21% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-02-2015 19:18 ]

Hyp Hyper schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:17:
[...]

Meh.. ik ga geen 50 dollar extra betalen voor 1GB meer. Voor 200 dollar wordt ie interessant, maar daarvoor heb ik hem alleen in een presale-actie gezien. Het model vind ik wel mooi overigens.
Dual speaker, wat vette extra dingen(marketing) toch een erg goede prijs vind ik ;)

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:35
Wegens soort van overlijden van me cubot X6 op zoek naar een nieuwe phone.
Nu zag ik de redmi 2 voorbij komen. De 1s van vriendin bevalt goed.
Maar ondersteunt die ook LTE van kpn?
Vind wel LTE maar kan niet vinden of hij kpn support en dat zou best prettig zijn.
ah wel gevonden dat kpn op 3-7 en 20 zit.
en de redmi support 3, 7, 38, 39, 40, 41.
Zou goed moeten komen dan toch?

[ Voor 18% gewijzigd door slommer op 12-02-2015 20:37 ]

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
slommer schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:35:
Wegens soort van overlijden van me cubot X6 op zoek naar een nieuwe phone.
Nu zag ik de redmi 2 voorbij komen. De 1s van vriendin bevalt goed.
Maar ondersteunt die ook LTE van kpn?
Vind wel LTE maar kan niet vinden of hij kpn support en dat zou best prettig zijn.
ah wel gevonden dat kpn op 3-7 en 20 zit.
en de redmi support 3, 7, 38, 39, 40, 41.
Zou goed moeten komen dan toch?
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 (klik ook op de dekkingskaart)

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:35
Ah thnx daar had ik nog niet gekeken. Was te makkelijk.
redmi 2 geen 800MHz en dat is wel wat kpn veel heeft. Maar goed kan er wel mee leven aangezien het mooie prijs is voor goed toestel.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 06:16
Ik zat zelf ook naar de ecoo te kijken .
Op zich lijkt het mij geen slecht toestel .

Hier een review waar toch bijna alles in word getest .

RoobinW schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:56:
Ik kwam laatst langs de Ecoo E04 en vond het wel een interessant telefoontje. Iemand al ervaring hiermee of kan ik toch beter een jiayu s3 voor die prijs halen? Persoonlijk vind ik de Ecoo E04 mooier qua uiterlijk, maar de s3 van jiayu is net iets sneller.

RoobinW schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:56:

Waarom is de s3 sneller? Allebei zelfde processor?

• Quad
Er is een filmpje van de Elephone P6000 opgedoken met Android Lollipop:

Mja, wat vind ik er van.. Het ziet er vrij nieuw uit iig, gezien de compiledatum op 11 februari staat. De onscreenbuttons hoeven dan weer niet omdat de telefoon over capacitieve buttons beschikt.

Ik heb zo'n vermoeden dat het over een beta-ROM gaat.

Edit: Het wordt inderdaad bevestigd op het forum van Elephone.

En hij is ook te downloaden via Needrom: http://www.needrom.com/download/elephone-p6000-2/

Van het weekend eens proberen!

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 12-02-2015 23:19 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hyp Hyper
Ik heb op een kloon wel eens een Lollipop thema (toen nog Android L genoemd) gedraaid en vooral de nieuwe manier van notificaties tonen vind ik fijn. Niet meer alles in de notificatiebalk, maar even over het scherm heen.

• Waah
diquan2001 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:29:
Ik zat zelf ook naar de ecoo te kijken .
Op zich lijkt het mij geen slecht toestel .

Hier een review waar toch bijna alles in word getest .

[video]

[...]
Interessant toestel volgens mij. Vingerafdrukscanner lijkt leuk te werken en daadwerkelijk een toevoeging te kunnen zijn.

Ecoo is een onderdeel van Elephone las ik. Alleen van de camera is niet echt bekend waar die nu van is... men denkt aan 13mp met interpolatie naar 16mp.

Zit nu zelf ook te twijfelen tussen de S3 en de Ecoo e04. Kwa specs weinig verschil.... en de E04 is ook wel erg dun.

• IdsvD
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-11-2020
Nu mijn eerste chinese smartphone stervende is (Star S5), ben ik op zoek naar een nieuwe.
Ik ben op zoek naar een goede smartphone onder €200,-
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt met mogelijkheden:

- Elephone P6000
- Elephone P3000s
- Xiaomi Redmi 2 (2GB Ram editie die binnenkort uitkomt)

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze modellen, en me vooral de minpunten kunnen vertellen?
Ook andere suggesties zijn natuurlijk welkom

Edit: Overigens is het ook belangrijk dat de phone niet groter is dan 5 inch

[ Voor 13% gewijzigd door IdsvD op 13-02-2015 10:21 ]

Geen Elephone, dat is net zo brak als Star.
Met Xiaomi haal je kwaliteit binnen, dat kun je van die andere 2 niet zozeer zeggen.

• IdsvD
dutchgio schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:24:
Geen Elephone, dat is net zo brak als Star.
Met Xiaomi haal je kwaliteit binnen, dat kun je van die andere 2 niet zozeer zeggen.
Ik heb met mijn Star opzich weinig problemen gehad. Er worden alleen geen flipcovers voor gemaakt, wat met mijn motoriek niet handig is. Het is quadcore mtk6589 en doet t verder prima, behalve dat werkelijk alle knoppen (inclusief touchknoppen aan de onderkant) kapot zijn omdat ik m vaak laat vallen.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 12:51

Qon

IdsvD schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:31:
[...]

Ik heb met mijn Star opzich weinig problemen gehad. Er worden alleen geen flipcovers voor gemaakt, wat met mijn motoriek niet handig is. Het is quadcore mtk6589 en doet t verder prima, behalve dat werkelijk alle knoppen (inclusief touchknoppen aan de onderkant) kapot zijn omdat ik m vaak laat vallen.
Misschien is deze categorie smartphones wat voor jou :P O-) ;)
http://newsletter.efox-sh...ail&utm_campaign=st150120

• John Rambo
Gizchina heeft een eerste hands-on met de Xiaomi Note 16Gb online staan: Link

• John Rambo
IdsvD schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:18:
Nu mijn eerste chinese smartphone stervende is (Star S5), ben ik op zoek naar een nieuwe.

- Elephone P6000
- Elephone P3000s

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze modellen, en me vooral de minpunten kunnen vertellen?

Elephone idd niet aan beginnen. Met Xiaomi heb je meer kwaliteit en een betere community / support.

Je kunt ook nog kijken naar bijvoorbeeld IUNI U2, weer een stuk sneller, of een Asus Zenfone 5.

• Quad
IdsvD schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:18:

- Elephone P6000
- Elephone P3000s

Vanavond beleef ik de eerste hands-on ervaring met de P6000.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Welke van deze chinese smartphones is de beste keus?

- Huawei Honor 6
- Ulefone be Pro
- Xiaomi Hongmi Note 4G
- Xiaomi Mi4
- One Plus One?

Of hebben jullie een andere soortgelijke? Xiaomi lijkt me heel erg aantrekkelijk alleen de 16GB variant vind ik te kort aan geheugen en de variant met meer geheugen is te duur... What to do?

• John Rambo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:24:

- Huawei Honor 6
- Ulefone be Pro
- Xiaomi Hongmi Note 4G
- Xiaomi Mi4
- One Plus One?

Of hebben jullie een andere soortgelijke? Xiaomi lijkt me heel erg aantrekkelijk alleen de 16GB variant vind ik te kort aan geheugen en de variant met meer geheugen is te duur... What to do?
Je komt een aantal van elkaar verschillende phones. De Note 4G heeft maar 8Gb opslag, dus als je 16Gb al te weinig vindt.. Het gaat hier dus om de opslagruimte, het geheugen bij de Note 4G is 2Gb RAM.
Ulefone ken ik niet, maar is volgens mij niet het meest bekende merk. De Note 4G is het goedkoopste, maar ook de langzaamste. Qua prijs-prestatie kan je dan het beste gaan voor een One Plus One 64Gb voor 299 dollar.

• Momus
John Rambo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:37:
[...]

Je komt een aantal van elkaar verschillende phones. De Note 4G heeft maar 8Gb opslag, dus als je 16Gb al te weinig vindt.. Het gaat hier dus om de opslagruimte, het geheugen bij de Note 4G is 2Gb RAM.
Ulefone ken ik niet, maar is volgens mij niet het meest bekende merk. De Note 4G is het goedkoopste, maar ook de langzaamste. Qua prijs-prestatie kan je dan het beste gaan voor een One Plus One 64Gb voor 299 dollar.
Alleen kan er in de Note 4G wel een SD-card...

• Quad
Momus schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:20:
[...]

Alleen kan er in de Note 4G wel een SD-card...
Welke je volgens mij niet nodig bent bij een OnePlus One.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Momus
Quad schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:20:
[...]

Welke je volgens mij niet nodig bent bij een OnePlus One.
Ik heb het over het feit dat hij 16GB bij de Mi4 tekort vindt, waarop John Rambo aanmerkt dat de Note 4G maar 8GB heeft. Maar dan wel met uitbreidbare opslag.

• John Rambo
Momus schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:23:
[...]

Ik heb het over het feit dat hij 16GB bij de Mi4 tekort vindt, waarop John Rambo aanmerkt dat de Note 4G maar 8GB heeft. Maar dan wel met uitbreidbare opslag.
Dat klopt, maar uit zijn post maak ik op dat het om vast interne opslag gaat, maar dat moet hij dan maar zelf aangeven.

Edit : mijn punt was overigens dat als hij overweegt om voor 380$ een mi4 16gb te kopen je dan beter voor 299$ een one plus 64gb koopt

De Note 4G valt een beetje buiten de andere toestellen die genoemd werden welke een klasse beter zijn

[ Voor 22% gewijzigd door John Rambo op 13-02-2015 13:29 ]

• Eleni
De oneplusone heeft geen FM radio, was voor mij deal-breaker.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:05
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:24:

- Huawei Honor 6
- Ulefone be Pro
- Xiaomi Hongmi Note 4G
- Xiaomi Mi4
- One Plus One?

Honor 6 PLUS :Y :P

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Quad
De P6000 is binnen, de eerste indruk is dat het een zeer snelle telefoon in gebruik is maar dat de camera een beetje tegenvalt. Het is in elk geval geen Sony sensor of wat er in de buurt komt. 8MP welke extrapoleert naar 13MP.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 21:40
Quad schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:27:
De P6000 is binnen, de eerste indruk is dat het een zeer snelle telefoon in gebruik is maar dat de camera een beetje tegenvalt. Het is in elk geval geen Sony sensor of wat er in de buurt komt. 8MP welke extrapoleert naar 13MP.
Net als bij de Zorro? Of is de camera slechter?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• FJP84
  • Laatst online: 17-11 21:38
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:09:
Op Fok! gezien:

http://www.gizchina.com/2...mt6752-vs-snapdragon-615/
http://www.xda-developers...ial-android-4-4-mediatek/

Moet zeggen dat de MTK6752 me alleszins meevalt. Supersnel, Bluetooth werkt eindelijk goed en GPS gaat super al mis ik wel nog de beloofde GLONASS.
Vanwege de verbeterde bluetooth, ben ik toch nieuwsgierig of iemand hier ervaring heeft met de MTK6732 of MTK6752 i.c.m. het Toyota Touch & Go systeem. De Cubot Zorro 001 staat toch nog hoog op de verlanglijst, maar er zijn ook erg mooie smartphones te vinden met de nieuwe MTK's.

Verwijderd

Met 2GB is het opeens weer een heel interessante telefoon - 1 GB is nu voldoende, maar op termijn waarschijnlijk wat krap. Het is dat er inmiddels een pakketje voor mij bij de douane ligt, maar anders zou ik deze versie serieus overwegen :)

• Quad
birdibird schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:20:
[...]

Net als bij de Zorro? Of is de camera slechter?
De Camera is beter, maar op basis van de filmpjes die ik op YouTube heb gezien valt het mij een beetje tegen. Maar tot nu voelt het aan als een degelijke en competente telefoon.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Mijn umi zero is niet meer bruikbaar.

Hij herkent opeens geen sim kaart meer.

Na de jiayu g4s met brakke gps, onbetrouwbare usb connector voor het opladen, en gestorven tril motor

Vind ik de umi zero ook geen groot succes, Niet aan te sluiten op de pc, keer een raar spaans bericht dat hij te heet werd, en nu dan dat de sim kaart niet gezien word ofzo, dus ik kan er niet meer mee bellen....

Ik ben denk ik klaar met de chinaphones :'(

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:17:

Na de jiayu g4s met brakke gps, onbetrouwbare usb connector voor het opladen, en gestorven tril motor

Vind ik de umi zero ook geen groot succes, Niet aan te sluiten op de pc, keer een raar spaans bericht dat hij te heet werd, en nu dan dat de sim kaart niet gezien word ofzo, dus ik kan er niet meer mee bellen....

Koop gewoon een Huawei, ZTE of Xiaomi ofzo en niet die prutsmerken, dan heb je er veel langer plezier van :)

Die goedkope rommel gaat veel sneller kapot en is ook alleen maar meer belasting op het milieu, daar mogen we ook wel een beetje bij stilstaan.

• Hyp Hyper

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:58:
Ik heb een Umi besteld.

Volgens mij ga ik er spijt van krijgen. Maar we zullen zien.
Indeed..
Ze gaan er bij jou wel snel doorheen. De G4S is ook nog niet heel lang uit, toch. (minder dan een jaar?)
Ik moet zeggen dat ik doorgaans geen echte issues heb met goedkopere Chinaphones. Alleen de Zorro heeft wat last van een soort backlight bleeding, maar niks waardoor ze onbruikbaar zijn geworden. Tot nu toe iig. Ik denk dat je ook een beetje pech hebt. (tenzij je met je telefoons gooit ;))

• Waah
zelf heb ik 2 mensen een xperia z aangeraden... stuk voor stuk minimaal 2x weggeweest voor garantie. Spontane scheuren (bekend euvel) en slechte usb connectoren (slecht ontwerp).

dus dit soort problemen zijn niet alleen china-phone gerelateerd...

zelf nog geen china-phone (iocean m6752 net besteld) dus geen idee over kwaliteit.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:23
Ik heb zelf een iOcean X7 en een Zopo ZP980 gehad. Allebei de nodige issues mee gehad, bouwkwaliteit, GPS antenne, waardoor ze toch binnen 3-6 maanden doorverkocht zijn. Op de een of andere manier krijg ik er het 'net niet' gevoel van, die cheap chinaphones. Nu al ruim een jaar een Motorola Moto G en dat is gewoon een stuk meer kwaliteit en een blijvertje.
Ook een iOcean X7 gehad, dat was het achteraf en in vergelijking met de Nubia Z7 Mini die ik nu heb toch net niet.
Is ook aan een abrupt einde gekomen, scherm functioneerd niet meer. O+
Leagoo Lead 3S net zo, die had ik niet in gebruik maar het touchscreen is buiten werking gesteld.

Je moet echt net een klasse hoger kijken, en ook in China het op 'safe' spelen qua aankoop. Dan mijd je alle MediaTek meuk en kom je uit bij ZTE en Xiaomi, en in mindere mate ook Lenovo en Huawei.

Een Jiayu, iOcean of Zopo is natuurlijk ook prima en vaak zitten die qua prijs en in theorie de specs vooral heel gunstig, maar qua praktijkervaring kom je dan issues tegen die niet p de specslijst of video's te zien zijn.
Matige gps, camera, ghost touches, onstabiele firmware, plotselingse batterij drops, stabiliteit issues en dergelijke. Maar niet in zo erge mate aanwezig dat het er een slecht en onbruikbaar toestel van wordt, maar wel vervelend. En dat soort issues heb je bij een kwaliteitsklasse hoger niet. :*)

• benbaba
  • Niet online
De ''net niet merken'' zijn vergelijkbaar met bijvoorbeeld een Archos hier. Koop je een Huawei (Honor), Meizu, Coolpad, Lenovo, Vivo, Xiaomi, Oppo, ZTE (Nubia), Asus, Gionee of TCL dan kan je het zeker wel vergelijken met de A-merken die je hier kunt kopen - sommige vind ik zelfs beter. Daarnaast durf ik vaak ook nog wel Jiayu en iOcean aan te bevelen (ook door eigen ervaring). De rest is meestal een klein gokje al verschilt dit per telefoon,merk en gebruiker natuurlijk. Ik moet zeggen dat het zeker vooruit is gegaan t.o.v. een paar jaar terug. Daarnaast heb ik goede hoop door de ontwikkelingen van oa MediaTek.

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik was aan het uitkijken naar een back-up telefoon om mee te nemen op reis, festivals en zo. Mijn oog was gevallen op de THL4000, vooral voor die gigantische batterij maar zo wordt deze ook wel een leuke optie.
Komt er de volgende maanden nog zo'n leuk hebbeding uit bij jullie weten? Sinds ik mijn 1+1 heb, volg ik het chinaphone gebeuren bijna niet meer. Ik vertrek begin juni dus zou eind april willen bestellen.

Ook wel chinaphone gerelateerd maar niet echt android-gerelateerd: iemand al zo'n Ubuntuphone te pakken gekregen? Had die wel eens willen uitproberen maar 170€ was me te veel geld daarvoor. :)

• Hyp Hyper
Waah schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:06:
zelf heb ik 2 mensen een xperia z aangeraden... stuk voor stuk minimaal 2x weggeweest voor garantie. Spontane scheuren (bekend euvel) en slechte usb connectoren (slecht ontwerp).

dus dit soort problemen zijn niet alleen china-phone gerelateerd...

zelf nog geen china-phone (iocean m6752 net besteld) dus geen idee over kwaliteit.
Ja, hier in de familie vorige week ook een spontaan gebarsten Xperia. Voordeel hier is wel wat je ze hier makkelijk terug kunt sturen terwijl dat voor China, als ze het al willen, meer een risky en langdurige aangelegenheid is.

• FJP84
Op de shortlist staan nu de Cubot Zorro 001. Maar qua specs zeker ook deze Xiaomi Redmi 2 Enhanced. De 1,5mm extra dikte neem ik dan voor lief ;)

Vraag: Als ik het goed begrijp heeft de Cubot volledige 4G dekking in Nederland. Hoe zit het met de 4G dekking van de Xiaomi Redmi 2 (Enhanced). Is deze dekking voldoende? In een review van de Redmi 2 mist deze een bepaalde frequentie.

• FJP84
Bedankt voor de info.

Verder lees ik dat de MUI interface op de Redmi 2 nogal veel RAM trekt. Iemand ervaring mee? Waarnaar zou jullie voorkeur uitgaan bij:

- normaal gebruik (internet, e-mail, messaging, muziek en heel af en toe een spel (zoals FIFA, Colin Mcrae Rally)
- 3G/Wifi/Gps
- Custom rom support?
- Toekomstige update naar Android 5.x Lollipop.
- Mogelijk toekomstig 4G, maar bij nader inzien niet op korte termijn.

De Cubot met 1GB RAM/8GB ROM of Xiaomi Redmi 2 Enhanced met 2GB RAM/16GB ROM?

Alvast bedankt.
Mijn voorkeur gaat uit naar een roze vierkant vlak, wat ik elke keer zie al ik een reactie plaats. ;)

• FJP84
dutchgio schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:28:
Mijn voorkeur gaat uit naar een roze vierkant vlak, wat ik elke keer zie al ik een reactie plaats. ;)
Excuus...de focus op dat roze vlak lag even op de upper case. Nevermind zullen we maar zeggen _/-\o_

• Gsus86
  • Laatst online: 17-11 17:11
De specs van de Mediatek MT6795 lijken wat minder dan verwacht werd, 8 A53 cores net als de MT6752 chipset, alleen hoger geklokt en een andere GPU. Ik dacht dat ze 4x A57 core en 4x A53 core in big little configuratie zouden implementeren net als de Snapdragon 810.

http://gfxbench.com/devic...t+board%29&testgroup=info

[ Voor 20% gewijzigd door Gsus86 op 14-02-2015 19:45 ]

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Kan iemand me het verschil verstellen tussen:

Iocean M6752 "Rock" & Jiayu S3

Enige wat ik kan vinden is:

- Iocean heeft 5GHZ wifi
- Iocean is lichter
- Iocean heeft standaard 3GB werkgeheugen
- Iocean heeft NFC
- Iocean heeft Magnesium allay body
- Iocean heeft Wifi display
- Iocean heeft Android 5.0

- Jiayu heeft 3000mAh accu ipv 2300
- Jiayu heeft andere (betere??) camera??
- Jiayu heeft Dual flash??
- Jiayu is iets kleiner LxB

[ Voor 72% gewijzigd door elroy_b1 op 14-02-2015 22:06 ]

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 06:16
Hier een compare list ..

http://www.kimovil.com/en/compare/iocean-m6752,jiayu-s3
elroy_b1 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:58:
Kan iemand me het verschil verstellen tussen:

Iocean M6752 "Rock" & Jiayu S3

Enige wat ik kan vinden is:

- Iocean heeft 5GHZ wifi
- Iocean is lichter
- Iocean heeft standaard 3GB werkgeheugen
- Iocean heeft NFC
- Iocean heeft Magnesium allay body
- Iocean heeft Wifi display
- Iocean heeft Android 5.0

- Jiayu heeft 3000mAh accu ipv 2300
- Jiayu heeft andere (betere??) camera??
- Jiayu heeft Dual flash??

• elroy_b1
Dus beter een Jiayu S3 kunnen kopen...

Alhoewel de iocean was €158.61
en is gister op de bus gegaan :P

tsja...

altijd weer lastig om nadat je iets aangeschaft hebt iets vergelijkbaars tegen te komen.....
voor ongeveer hetzelfde geld.

• Hyp Hyper
elroy_b1 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:11:
Dus beter een Jiayu S3 kunnen kopen...

Alhoewel de iocean was €158.61
en is gister op de bus gegaan :P

tsja...

altijd weer lastig om nadat je iets aangeschaft hebt iets vergelijkbaars tegen te komen.....
voor ongeveer hetzelfde geld.
Waarom liever de S3? Ik vind hem maar marginaal beter scoren qua specs.
Dit vraag ik omdat ik de S3 heb en daarna de Rock zag. :P

Waar heb je overigens die prijs gekregen? Ik zie hem telkens voor 229 dollar en da's wat meer dan 150 euro. Of heb je die presale-aanbieding van coolicool genomen?
Heb voor de S3 179 dollar betaald, maar wel de 2GB versie ipv de 3GB van de rock.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-02-2015 22:25 ]

• elroy_b1
Ok.

Dat stelt me weer een beetje gerust... :9
Mijn idee was dat als ik de specs zo zie dat de camera beter is..
De accu capaciteit verschil tussen 2300 en 3000 is marginaal.
(heb nu een Iocean X7t met 2000 en 3000mAh accu en dat verschil is minimaal)

Waar ik hem voor die prijs gevonden heb..
presale Antelife, maar die hadden een vette fout op de website staan die ik gemeld heb, wat me een $20,- coupon opleverde ;)

Overigens vandaag weer een fout gevonden op de website die me een coupon opgeleverd heeft..
(http://www.antelife.com/sales-for-spring-festival.html)
Het laatste vakje helemaal rechts onderaan stond 365 Months free repair 8)

:P :P :P :o :*) http://oi62.tinypic.com/2qx01l2.jpg :9 :9 :9 :o :o :o

[ Voor 10% gewijzigd door elroy_b1 op 14-02-2015 22:52 ]

Zij doen een poging tot goede service, ga jij melden dat het niet klopt. :+

Verwijderd

FJP84 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:38:
[...]

Op de shortlist staan nu de Cubot Zorro 001. Maar qua specs zeker ook deze Xiaomi Redmi 2 Enhanced. De 1,5mm extra dikte neem ik dan voor lief ;)

Vraag: Als ik het goed begrijp heeft de Cubot volledige 4G dekking in Nederland. Hoe zit het met de 4G dekking van de Xiaomi Redmi 2 (Enhanced). Is deze dekking voldoende? In een review van de Redmi 2 mist deze een bepaalde frequentie.
Extra dikte van Xiaomi Redmi 2S/Enhanced Edition is voor mij geen prbleem.

Ik heb eigenlijk geen flauw idee met een Redmi 2 die 4G dekking heeft,want zo 1tje heb ik nou nog niet. :+

• John Rambo

Merken zoals umi zijn jonge, nieuwe merken die net hun eerste modellen uitbrengen. Daarbij is het altijd afwachten wat het wordt. Je kunt natuurlijk ook gewoon pech gehad hebben met je zero.
Er zijn veel van dit soort merken, elephone, ulefone, ecoo enz. Beter is om ze zichzelf eerst te laten bewijzen en een tijdje afwachten. Mijn ervaring is ook dat je uiteindelijk toch met een van de grote chinese merken beter af bent.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Merken zoals umi zijn jonge, nieuwe merken die net hun eerste modellen uitbrengen.
Check your facts.
Even een stukje uit mijn eigen C1 review:

In de zomer van 2012, heeft UMi haar eerste telefoon op de markt gebracht. Na deze X1, hebben ze nog een hoop andere modellen geproduceerd. Hier is de lijst van telefoons in chronologische volgorde: X1, S1, X1s, X2, Cross C1 (Big Red Bull), X2s, X1Pro, X3, C1 mini en de Zero is onlangs uitgebracht.

Oh ja Xiaomi is in 2011 met hun 1e telefoon op de markt gekomen ;)

Voor de mensen die vragen hebben over de Xiaomi Redmi 2. Je kunt terecht in dit topic, de meeste vragen zijn daar wellicht al beantwoord:
[Xiaomi Redmi 2] Ervaringen & Discussie

[ Voor 40% gewijzigd door Kiswum op 15-02-2015 10:58 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Idd, zo jong en nieuw is Umi niet. ;)

• birdibird
Ik heb ook een tijd naar de Vibe X2 zitten kijken.
Heb 'm niet aangeschaft, maar ik vind het een prachtig toestel.

Let op dat je de goeie versie neemt:

De Vibe X2-AP is de goeie met LTE band 1,3,7 en 20.
Die wordt oa in India verkocht.

De link die je hierboven deelt heeft niet de volledige banden voor NL.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• Quad
De Lenovo toestellen die de meeste shops aanbieden hebben allemaal geen 4G ondersteuning voor KPN.

Ik heb momenteel een P6000 in de test, voor casual gebruik is deze echt loeisnel.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Welke banden gebruikt kpn dan?

Die van Pandawil heeft 3 en 7, KPn gebruik 1 en/of 20?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• benbaba
  • Niet online
Je bent al de 3e in 1/2 dagen die dit vraagt - nogmaals zie TS.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Misschien handig om in de TS naast de frequenties ook de banden te noemen?
birdibird schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:25:

Thanx voor de tip, ik zie nu inderdaad dat de meesten ie aangeboden worden niet de 800mhz/20 band ondersteunen.

[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 15-02-2015 17:10 ]

• Hyp Hyper
Band 800 (20) is key. Gelukkig komen steeds meer Chinaphones uit met die band. In het begin miste hij meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 15-02-2015 14:27 ]

• FlowDesign
Chaoss schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:15:
Welke banden gebruikt kpn dan?

Die van Pandawil heeft 3 en 7, KPn gebruik 1 en/of 20?
Knip, hou het netjes.

Zoek ff op Google, dan vind je bijvoorbeeld deze lijst:
Wikipedia: List of LTE networks

[ Voor 5% gewijzigd door The Wizard op 15-02-2015 16:15 ]

We hebben een aparte prijzen topic

[ Voor 83% gewijzigd door The Wizard op 16-02-2015 09:38 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

birdibird schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:25:

De link die je hierboven deelt heeft niet de volledige banden voor NL.
Tijdje zitten zoeken maar die AP versie is lastig te vinden, of ik kom op zulke vage sites dat ik er nooit zou bestellen verder is de prijs ook niet meer zo interessant

Jammer want het lijkt wel een erg geschikt toestel.
itsalex schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:36:
Ik ben bezig met een Lenovo Vibe X2 naar Nederland te krijgen want die Kingzone N3 heeft even een kleine actie tijdens werkzaamheden niet overleefd. De Lenovo Vibe X2 32 GB zou namelijk ook 4G LTE band 20/800 Mhz moeten ondersteunen omdat er ook een type is welke alleen de LTE B3/7 ondersteunt en er zijn nog andere varianten. Maar weet iemand waar ik het type kan krijgen met de band 20/800Mhz? Want overal zijn ze op of niet meer verkrijgbaar. Het is niet de 16 GB variant want die zou het niet ondersteunen. Ik ben al Alibaba aan het plat mailen om het toestel te kunnen bemachtigen.
Is het jou inmiddels gelukt?

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 15-02-2015 22:13 ]

• birdibird
Ik weet alleen dat ie zeker in India te koop is via Flipkart.
Die bezorgen alleen niet buiten India, dus dan moet je iemand zoeken die 'm doorstuurt.

Dat was eerst mijn plan, echter nu komt er een Cubot Zorro aan, dus heb ik het plan laten varen.
Die is ook met z'n 110,- een stukkie goedkoper dan 280,-
(hoewel qua specs natuurlijk niet te vergelijken)

• IdsvD
Omdat ik de 1,2Ghz quad core van de Redmi 2 toch wat weinig vond, ben ik nu naar de Umi Zero aan het kijken.
http://www.coolicool.com/...android-44-3g-sma-g-34509

voor $209 1080p scherm met 2Gb/16GB en octa core klinkt toch niet gek...

Zijn er toevallig mensen met goede/minder goede ervaringen met Umi (zero) en webshop Coolicool?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:16
IdsvD schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:36:
Omdat ik de 1,2Ghz quad core van de Redmi 2 toch wat weinig vond, ben ik nu naar de Umi Zero aan het kijken.

Zijn er toevallig mensen met goede/minder goede ervaringen met Umi (zero) en webshop Coolicool?
Heb je al eens de search gebruikt? Er is genoeg over dit toestel geschreven zowel in positieve zin als negatieve zin.

• IdsvD
Miki schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:39:
[...]

Heb je al eens de search gebruikt? Er is genoeg over dit toestel geschreven zowel in positieve zin als negatieve zin.
Dank, was vergeten dat je door topics kon zoeken :)

• Momus
Bedenk wel dat je met Xiaomi gekende kwaliteit koopt en met Umi niet.
Natuurlijk kun je met beiden geluk of pech hebben, maar met Xiaomi is de geluksfactor vaak een stuk hoger.
Verder is de Redmi 2 voor huis-, tuin- en keukengebruik, zeker in de 2GB versie, meer dan voldoende.

• Kasj

Als je naar dat budget gaat kijken, zijn er m.i. nog wel enkele goede alternatieven, zoals de zte nubia z5s en de meizu mx3 of misschien de meizu m1 note mini.

Jiayu s3 ;)
Pagina: 1 ... 93 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!