Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.851 views

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:54
ja zag het, en zit ook te kijken voor een Cubot X9. maar de batterij icm octa core lijkt me niet verstandig.
Als iemand nog alternatieven heeft hoor ik het wel.

minimaal 2gb ram, leuke camera, en 5 inch

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Aggressor schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:38:
ja zag het, en zit ook te kijken voor een Cubot X9. maar de batterij icm octa core lijkt me niet verstandig.
Als iemand nog alternatieven heeft hoor ik het wel.

minimaal 2gb ram, leuke camera, en 5 inch
Nubia z5s

• Aggressor
Bedankt, maar die is niet helemaal Nederlands.
is de Umi Zero ook een goeie optie? en waar is deze voor een leuk prijsje te krijgen eventueel met coupon?

• Kasj
Aggressor schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:43:
is de Umi Zero ook een goeie optie? en waar is deze voor een leuk prijsje te krijgen eventueel met coupon?
Volgens mij zijn de roms in multilanguage verkrijgbaar. De roms op mijn z7 mini en z5s mini in ieder geval wel.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
De Redmi 2S ziet er wel aardig uit, enige jammere is denk ik dat er niet gekozen is voor 2GB RAM. Kan op Den duur toch van pas komen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
Quad schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:37:
De Redmi 2S ziet er wel aardig uit, enige jammere is denk ik dat er niet gekozen is voor 2GB RAM. Kan op Den duur toch van pas komen.
hopelijk hebben ze een beetje gekeken naar de poll's die ze gedaan hebben, en ook geken naar een betere batterij, want dat stond op de 2de plaats in de poll (wat zou u verbeterd willen zien aan de Redmi phone's)

Verder ookal een achterhaalde stap om nu pas met kitkat te beginnen, ze lopen best wat achter met hun development, en als het nu nog eens stabiele snelle stock rom's zouden zijn.......

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:53

Daytona

Autoracen is voor watjes

Mijn Acer Liquid E2 is na 15 maanden trouwe dienst RMA voor een vermoedelijk defecte aan/uit knop. Nu ben ik alvast aan het rondkijken voor nieuw toestelletje.

Ik vroeg me af hoe het zit met de betrouwbaarheid van het GPS signaal bij de recente Mediatek SoC's? De MT6589 van mijn Acer liet het daarop nog wel eens afweten.

Welke chinaphone van max €150,- (als dit tegen forum regels is verwijder ik het met plezier) zouden jullie kopen met de volgende kriteria in het achterhoofd:

- betrouwbare gps
- 720p scherm rond 5" is prima
- goede camera met flits en accuduur
- soepele gebruikers ervaring out of the box
- ondersteuning vanuit community is een pre
- sterke gpu/4G/NFC/nederlandstalige rom niet belangrijk

Het aanbod is een beetje overweldigend, tot nu toe alleen de Redmi 1S en Redmi Note 4G overwogen, vanwege de combi Xiaomi/Qualcomm. Maar ik vraag me af hoe lang een quad core A7 SoC nog mee zal gaan.

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Aggressor schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:18:
vandaag komt mijn zus haar Inew V7 binnen, ik ben benieuwd!
leuk toestel voor 114 euro.

INEW V7 2GB RAM 16GB ROM MTK6582 Quad Core Android 4.4 5.0Inch HD Screen Sony 16 M Pixel Camera Mobile Phone
Zeker een interessant toestel, ben ook benieuwd. Kan er weinig uitgebreide gebruikerservaringen over vinden (hint) ;-)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:01
Aggressor schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:43:
kan ook op een vriendelijkere manier

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 04-01-2015 10:28 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Kasj
Daytona schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:43:

Welke chinaphone van max €150,- (als dit tegen forum regels is verwijder ik het met plezier) zouden jullie kopen met de volgende kriteria in het achterhoofd:

- betrouwbare gps
- 720p scherm rond 5" is prima
- goede camera met flits en accuduur
- soepele gebruikers ervaring out of the box
- ondersteuning vanuit community is een pre
- sterke gpu/4G/NFC/nederlandstalige rom niet belangrijk

Het aanbod is een beetje overweldigend, tot nu toe alleen de Redmi 1S en Redmi Note 4G overwogen, vanwege de combi Xiaomi/Qualcomm. Maar ik vraag me af hoe lang een quad core A7 SoC nog mee zal gaan.
Ook in jouw geval zou ik eens kijken naar de zte z5s 16gb versie, tenzij het dual sim moet zijn. Voldoet verder aan jouw genoemde criteria. Die xiaomis zijn overigens ook prima toestellen, maar ik zou zelf een paar tientjes bijleggen voor een zte.

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 10:25
Heeft iemand hier een cubot x9? Ik heb hier alleen mensen gehoord over de x6 maar de x9 ziet er volgens mij nog beter uit. Ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie of dat jullie dat ook vinden

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:13

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 08:43
Ik zoek een vervanger voor m'n Samsung S2. Wat is de beste optie tot ongeveer 150,-?
De camera moet wel ongeveer gelijkwaardig of beter zijn dan de S2. Ik neig zelf naar de ZTE Z5s (mini).
Of is er een betere optie?

• Kasj
mirod schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:07:
Ik zoek een vervanger voor m'n Samsung S2. Wat is de beste optie tot ongeveer 150,-?
De camera moet wel ongeveer gelijkwaardig of beter zijn dan de S2. Ik neig zelf naar de ZTE Z5s (mini).
Of is er een betere optie?
Ligt er een beetje aan of je bij qualcomm processoren wil blijven. Zo ja dan heb je nog de xiaomi redmi 1s (of binnenkort de 2s), de xiaomi redmi note, de iuni u2. De Cubot zorro zou ook interessant zijn geweest, maar de camera is niet goed.

De zte toestellen die je noemt zijn ook hele goede keuzes. Je kan ook nog naar de zte v5 kijken, al vond ik die zelf wat lomp.

In mediatek ben ik niet zo thuis, maar gebaseerd op wat ik in dit forum lees zou ik zelf kijken naar de Umi Zero of de nieuwe Meizu charm.

Kijk vooral ook nog eens goed naar de openingsfase van dit topic en maak gebruik van kimovil.com.

Verwijderd

Fake. Een smartphone met deze specs kost echt geen 95 euro of minder. Zeker niet als de redmi S1 populair was. Vooral met de rode cover was snel uitverkocht in de meeste webshops.

En als het waar is, dan bestel ik hem meteen en mogen ze mij gerust nog 80 euro invoerkosten vragen (wat eigenlijk toch niet gebeurt).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 10:32 ]

• jimmypop1
Het komt van het officiele miui forum dus denk ik wel dat dit klopt.

Ze gingen op 04/01 het nieuwe product voorstellen

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:27:
[...]

Fake. Een smartphone met deze specs kost echt geen 95 euro of minder. Zeker niet als de redmi S1 populair was. Vooral met de rode cover was snel uitverkocht in de meeste webshops.

En als het waar is, dan bestel ik hem meteen en mogen ze mij gerust nog 80 euro invoerkosten vragen (wat eigenlijk toch niet gebeurt).
Sowieso niet fake, alleen is dit de Chinese prijs. Via de resellers zal hij wel 170 dollar ofzo gaan kosten, net als de vorige.

Verwijderd

Het is de 1S, die ongeveer hetzelfde kost, met een nieuw chipje. Verder is vrijwel alles hetzelfde. Een mooie deal, maar niet echt een wonder.

• FlowDesign
Kasj schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Ligt er een beetje aan of je bij qualcomm processoren wil blijven. Zo ja dan heb je nog de xiaomi redmi 1s (of binnenkort de 2s), de xiaomi redmi note, de iuni u2. De Cubot zorro zou ook interessant zijn geweest, maar de camera is niet goed.

De zte toestellen die je noemt zijn ook hele goede keuzes. Je kan ook nog naar de zte v5 kijken, al vond ik die zelf wat lomp.

In mediatek ben ik niet zo thuis, maar gebaseerd op wat ik in dit forum lees zou ik zelf kijken naar de Umi Zero of de nieuwe Meizu charm.

Kijk vooral ook nog eens goed naar de openingsfase van dit topic en maak gebruik van kimovil.com.
Ik denk niet dat die goedkopere Xiaomi toestellen net zo'n goede camera hebben als de Samsung S2. Zelfs een ZTE v5 kan er misschien net aan tippen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Overigens is een v5 toch niet lomper dan een Redmi note? :?
[...]

Gast, ga hier niet zo lopen reageren als je er echt nul komma nul verstand van hebt.
Natuurlijk is dit geen fake, het staat op de officiële miui site van Xiaomi :')

Overigens een meer dan prima telefoon natuurlijk voor zo'n spotprijs :)

Verwijderd

FlowDesign schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:45:
Eigenlijk is het wel gewoon een prima telefoon period. Het ding doet niet alleen alles, maar alles ook goed.

• Kasj
[...]

Ik denk niet dat die goedkopere Xiaomi toestellen net zo'n goede camera hebben als de Samsung S2. Zelfs een ZTE v5 kan er misschien net aan tippen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Overigens is een v5 toch niet lomper dan een Redmi note? :?
Sorry, ik bedoelde in vergelijking tot de ZTE z5s (mini) of Z7 mini. Ik heb helaas nog geen xiaomi toestellen in mijn handen gehad. Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat de redmi 1s een behoorlijk goede camera heeft, maar of die de S2 kan matchen weet ik niet.

Verwijderd

Gast, ga hier niet zo lopen reageren als je er echt nul komma nul verstand van hebt.
Natuurlijk is dit geen fake, het staat op de officiële miui site van Xiaomi :')

Ja haha, dat staat op hun papiertje (hopelijk niet uit het archief van 2010). Maarja, De redmi S1 is voorlopig wel nog duurder dan de S2 als die over paar maand uitkomt. Waarschijnlijk krijgt de S1 dan een dumpprijs zodat deze nog verkocht geraakt? Ik snap er in elk geval geen fluit van. Ben benieuwd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:05:
Ja haha, dat staat op hun papiertje (hopelijk niet uit het archief van 2010). Maarja, De redmi S1 is voorlopig wel nog duurder dan de S2 als die over paar maand uitkomt. Waarschijnlijk krijgt de S1 dan een dumpprijs zodat deze nog verkocht geraakt? Ik snap er in elk geval geen fluit van. Ben benieuwd...
Mij is de differentiatie tussen de 1S en de 2S zelf ook niet helemaal duidelijk, maar het zou erg goed kunnen dat de 1S bijvoorbeeld zeer goed verkoopt in landen als India en Indonesië . Als die als zoete broodjes verkopen ben je wel gek als je ze niet meer zou leveren als fabrikant. Ondertussen moeten ze ook de iets veeleisender consument tevreden houden, wat ze met een update doen.

Ik gok dat het minimale prijsverschil wat wij zien een ietwat vertroebeld beeld is. Elders is dat verschil wellicht niet alleen groter, maar ook relevanter.
De 1S was en behoorlijk succes hoor, en heeft ook wel wat andere fabrikanten aangebracht om hetzelfde te gaan doen. Voor die prijs had je destijds niet dergelijke specs waaronder een Snapdragon 400.

En daarna kwam ZTE met de redbull etc.
En nu de 410 uit is brengen ze een geupdate toestel uit, prima als je het mij vraagt.
Wel jammer datchet niet meteen Lollipop is, dan heb je ook meteen voordeel van 64bit. Maar bij Xiaomi/Miui zijn ze niet zo snel qua firmware.

• Aggressor
Jakehh schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:00:
Heeft iemand hier een cubot x9? Ik heb hier alleen mensen gehoord over de x6 maar de x9 ziet er volgens mij nog beter uit. Ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie of dat jullie dat ook vinden
ben ik ook wel benieuwd naar
vingibson schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:04:
[...]

Zeker een interessant toestel, ben ook benieuwd. Kan er weinig uitgebreide gebruikerservaringen over vinden (hint) ;-)
hij is gister dus binnengekomen.
Me zus heeft hem meteen in gebruik genomen.... dus echt veel kan ik er niet over zeggen.
Ik heb alle programma's geïnstalleerd. Het toestel is nog mooier dan de V3, de metalen rand aan de zijkant zit nu met schroefjes vast.. en de batterij is iets beter.

En dit toestel wordt gewoon gebruikt voor internetten, appen, facebook ... foto's maken enz...
Een mooi toestel voor +- 115 euro.

[ Voor 50% gewijzigd door Aggressor op 04-01-2015 13:57 ]

• Quad
  • Nu online
Hij heeft teveel weg van een iPhone 6 en verder is hij niet echt bijzonder.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:48:
De 1S was en behoorlijk succes hoor
Ik zeg toch niets anders?
Quad schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:55:
Hij heeft teveel weg van een iPhone 6 en verder is hij niet echt bijzonder.
Dat roept iedereen tegenwoordig ook bij iedere telefoon. Net zoals bij iedere foto, echt of niet, standaard Photoshop wordt geroepen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 13:56 ]

• Quad
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:55:
[...]

Ik zeg toch niets anders?

[...]

Dat roept iedereen tegenwoordig ook bij iedere telefoon. Net zoals bij iedere foto, echt of niet, standaard Photoshop wordt geroepen.
Bij de X9 kan je het gewoon niet ontkennen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Mij is de differentiatie tussen de 1S en de 2S begrijp ik zelf ook niet helemaal, maar het zou erg goed kunnen dat de 1S bijvoorbeeld zeer goed verkoopt in landen als India en Indonesië . Als die als zoete broodjes verkopen ben je wel gek als je ze niet meer zou leveren als fabrikant. Ondertussen moeten ze ook de iets veeleisender consument tevreden houden, wat ze met een update doen.

Ik gok dat het minimale prijsverschil wat wij zien een ietwat vertroebeld beeld is. Elders is dat verschil wellicht niet alleen groter, maar ook relevanter.
Het is al gezegd: de prijs voor China zelf is doorgaans stukken lager dan de prijs voor de internationale markt.
Bijvoorbeeld de 'free shipping' is er nog niet bijgeteld. Via een taobao-agent kun je die prijs wel krijgen, maar dan krijg je de verzendkosten er toch weer bij en samen met de commissie is de lol er dan ook weer snel af. Laten we maar even afwachten wat de uiteindelijke prijs wordt. (denk dat het sowieso wel weer een succesje wordt btw)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een Elephone P6000 besteld. De nieuwe MT6732 chipset die 4G ondersteunt en de nakende Lollipop ondersteuning hebben mij over de brug geholpen. Met enig geluk is de phone er als de update ook daadwerkelijk wordt uitgerold.

De overige specs zijn niet overweldigend maar bruikbaar (5 inch, 720p, quad core, 2700 mah).
http://www.elephone.hk/p6000.html

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Duidelijk niet gewoon om met Xiaomi te werken denk ik? Om effe een voorbeeld te geven, ik heb een jaartje terug mijn Redmi 1 (mediatek versie, dus niet de 1S) gekocht voor 135euro inclusief 20euro DHL transport, dit was in reclame, natuurlijk kwam enkele weken later de 1S uit, waar ik toen nog geen flauw benul van had.

Het is maar om een idee te geven dat je dus degelijk wel mooie toestelletjes kunt kopen voor die prijs. Vergelijk dit met wa voor toestelletjes je hier kunt kopen voor die prijs, en welke spec's je dan krijgt, dan hebben we het nog ni over dual sim, en miui software etc ;)

Kortom Xiaomi, is een van de grootste smartphone fabrikanten van het ogenblik, en doen het best goed kijk maar hier: http://www.standaard.be/c...icle&utm_campaign=seeding

(belgische kranten artikel, maarja kom ;) )

• FlowDesign
Wekkel schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:15:
Ik heb een Elephone P6000 besteld. De nieuwe MT6732 chipset die 4G ondersteunt en de nakende Lollipop ondersteuning hebben mij over de brug geholpen. Met enig geluk is de phone er als de update ook daadwerkelijk wordt uitgerold.

De overige specs zijn niet overweldigend maar bruikbaar (5 inch, 720p, quad core, 2700 mah).
http://www.elephone.hk/p6000.html
Ga er maar vanuit dat je toestel er een stuk vlotter zal zijn dan die update naar Lollipop ;)

• Hyp Hyper
robin-sips2 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:23:
Kortom Xiaomi, is een van de grootste smartphone fabrikanten van het ogenblik, en doen het best goed kijk maar hier: http://www.standaard.be/c...icle&utm_campaign=seeding
Nummertje 3 van de wereld als ik me niet vergis.
China en India zijn nogal grote markten.
En een lage prijs zal best kunnen, want ze werken met flinterdunne marges, maar of hij goedkoper wordt dan de 1S nu is, betwijfel ik toch wel. (zou wel lullig zijn, want heb net een 1S binnen voor m'n vrouw; die kostte 100 euro ongeveer. Super telefoontje overigens. :))

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Hyp Hyper schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:32:
[...]

Nummertje 3 van de wereld als ik me niet vergis.
China en India zijn nogal grote markten.
En een lage prijs zal best kunnen, want ze werken met flinterdunne marges, maar of hij goedkoper wordt dan de 1S nu is, betwijfel ik toch wel. (zou wel lullig zijn, want heb net een 1S binnen voor m'n vrouw; die kostte 100 euro ongeveer. Super telefoontje overigens. :))
Nummer 4 volgens de laatste berichten, Huawei heeft ~70 miljoen toestellen verkocht tegenover ~60 van Xiaomi.
Ben ook benieuwd hoe de Redmi 2 gaat staan ten opzichte van de 1S, zou mooi zijn als de 1S goedkoper wordt. Of wellicht sturen ze de bulk 1S naar India ofzo?

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-11 20:59

Hoogie2004

Whohooooo

Eind vorige week een ZTE Nubia Z5s Mini voor mijn vriendin besteld. Ze zocht een kleinere telefoon qua afmetingen, met (op mijn advies) 2GB/16GB aan ram / rom. Alles wat hier in nederland te krijgen was was of veel te duur (300+) of te groot.... Ben erg benieuwd naar dat toestel, reviews beloven in ieder geval veel goeds :)

My iRacing profile | Strava

Verwijderd

Afgelopen vrijdagmiddag heb ik een PandaWill account aangemaakt en heb ik de Lenovo A399 besteld(niet voor mijzelf natuurlijk).Gekozen voor verzending met DHL Hong Kong,aangezien het relatief goedkoop is.

Wat ik me afvraag is: Waarom heeft deze quadcore volgens vele 512 MB RAM als geheugen(afgelopen december ook nog eens aangekondigd)?Zeker als je bedenkt dat mijn bijna 2 jaar oude Jiayu G3(in april 2013 gekocht) een dualcore is met 1GB RAM. Om maar niet te spreken over de scherm resolutie. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 10:30 ]

• Aggressor
Hoogie2004 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:10:
Eind vorige week een ZTE Nubia Z5s Mini voor mijn vriendin besteld. Ze zocht een kleinere telefoon qua afmetingen, met (op mijn advies) 2GB/16GB aan ram / rom. Alles wat hier in nederland te krijgen was was of veel te duur (300+) of te groot.... Ben erg benieuwd naar dat toestel, reviews beloven in ieder geval veel goeds :)
ik hoop voor je dat dit toestel volledig Nederlands ondersteunt...
de ZTE V5 red bull had dit namelijk niet :(

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Aggressor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Het zou mooi zijn als dat is, maar gelukkig gekocht met het vermoeden dat het compleet engels is :) Het zal voor haar in het begin wel even zoeken zijn, maar ze zal er vast wel aan wennen. Gelukkig spreekt ze redelijk engels als het moet :+

• Momus
[...]

Met Morelocal2 is die van mijn vriendin bijna volledig Nederlands. Aangezien ze door dyslexie geen Engels kan lezen, lijkt het me een goede graadmeter. Ze kan er helemaal mee uit de voeten.

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

Iemand toevallig informatie/ervaringen over de UMI Zero?
Het is namelijk een toestel die ik zeer interessant vind, 1080p scherm, zeer stijlvol, octacor en <200 euro.

Nu ben ik niet helemaal bekend met mobiele netwerken en de benamingen, maar ben benieuwd of het toestel 3g en/of 4g ondersteunt.

Dit staat bij specificaties:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/e69A1/9c29206b20.png
en
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/e69CX/5413d5daee.png

Iemand een idee :)?

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• John Rambo
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:28:
Afgelopen vrijdagmiddag heb ik een PandaWill account aangemaakt en heb ik de Lenovo A399 besteld(niet voor mijzelf natuurlijk).Gekozen voor verzending met DHL Hong Kong,aangezien het relatief goedkoop is.

Wat ik me afvraag is: Waarom heeft deze quadcore volgens vele 512 MB RAM als geheugen(afgelopen december ook nog eens aangekondigd)?Zeker als je bedenkt dat mijn bijna 2 jaar oude Jiayu G3(in april 2013 gekocht) een dualcore is met 1GB RAM. Om maar niet te spreken over de scherm resolutie. 8)7
Om de prijs te drukken?

• Momus
Domih schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:05:
Het is namelijk een toestel die ik zeer interessant vind, 1080p scherm, zeer stijlvol, octacor en <200 euro.

Nu ben ik niet helemaal bekend met mobiele netwerken en de benamingen, maar ben benieuwd of het toestel 3g en/of 4g ondersteunt.

[afbeelding]
en
[afbeelding]

Ik denk het niet nee. Maar mijn google is stuk.

• John Rambo
Domih schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:05:

[afbeelding]
en
[afbeelding]

Kijk ook even in het starttopic, daar staat info over frequenties. Als je wat reviews leest vind je ook voldoende informatie. Op de site van je provider kan je jouw frequenties waarschijnlijk vinden. Ik kan je vast verklappen dat je 4G kunt vergeten met de Zero, verder een mooie telefoon.

Edit: http://www.gizchina.com/2...new-mid-range-experience/
Quote:
"If you are looking for a flagship phone with Snapdragon beating performance then this is not the phone for you. If however you are in the market for a mid-range phone and performance with the build quality and looks of a high-end phone then the UMi Zero is a great device. For the quality the Zero is simply outstanding and, at this time, extremely hard to beat!

There are issues but many should be fixed with the final firmware on production models, and it is a shame the phone uses and older CPU which cannot support LTE, but I suppose we can’t get it all at such a great price."

[ Voor 28% gewijzigd door John Rambo op 05-01-2015 11:09 ]

• Hyp Hyper
[...]

Nu gelukkig wel. Kitkat Multilang is beschikbaar.
Zelf vind ik het overigens geen groot issue als alleen Chinees/Engels in de Rom zit, want als je je lokatie op NL zet is alles (apps) behalve het Androidsysteem zelf gewoon in het Nederlands.

Had degene voor wie je hem gekocht hebt specifiek gevraagd om een telefoon met flutspecs? ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-01-2015 11:46 ]

Verwijderd

weet je het zeker? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 12:11 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03

Voor $69,- of zo'n 55 euro mag je niet te veel verwachten dunkt me.

Ik hoop wel dat je je er bewust van bent dat je nog zo'n 99% kans hebt op een heffing van 20 a 40 euro bij aflevering.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Sneezzer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Voor $69,- of zo'n 55 euro mag je niet te veel verwachten dunkt me.

Ik hoop wel dat je je er bewust van bent dat je nog zo'n 99% kans hebt op een heffing van 20 a 40 euro bij aflevering.
Het is niet de eerste keer dat ik met DHL laat verzenden. :P

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 12:02
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:53:
[...]
Het is niet de eerste keer dat ik met DHL laat verzenden. :P
Dus je kiest altijd voor DHL verzending omdat je graag die heffing betaalt? :X

Overigens is die A399 niet heel slecht voor die prijs. Alleen dus 512mb, lage resolutie op 5 inch en vrij waardeloze camera van 2 MP.

[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 05-01-2015 13:41 ]

• Momus
Cooler_King schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Overigens is die A399 niet heel slecht voor die prijs. Alleen dus 512mb, lage resolutie op 5 inch en vrij waardeloze camera van 2 MP.
Nee, klinkt inderdaad niet heel slecht. :X

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Lenovo wilt graag dat mensen en duurdere variant moeten halen met betere specs. :+

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 09:47
Zo mischien zie ik iets over het hoofd maar dit toestel is zeker niet veel bang for heel veel Bucks !!! 8)7

http://www.pandawill.com/...screen-silver-p96960.html

• Hyp Hyper
diquan2001 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:39:
Zo mischien zie ik iets over het hoofd maar dit toestel is zeker niet veel bang for heel veel Bucks !!! 8)7

http://www.pandawill.com/...screen-silver-p96960.html
Misschien is ie van écht zilver. :P

• Quad
  • Nu online
Mijn broer heeft de Zorro nu in gebruik, en ik heb hem gevraagd om een foto te maken met zowel 8MP als 13MP, het verschil is enorm..

Ik probeer de originelen te krijgen, anders moet ik het even doen met door WhatsApp gecomprimeerde afbeeldingen.

Voor nu even door WhatsApp gecomprimeerde foto's

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MqdShqIs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VQzNKg5s.jpg

Welke zou gemaakt zijn met 13MP en welke met 8MP?

PS: Als je mijn review hebt gelezen dan weet je wat er oa aan de foto's mankeert.

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 05-01-2015 20:48 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26
Links 13?

• Hyp Hyper
Tja.. ik heb die van mij op 8 gezet, want in extrapolatie geloof ik niet. Dat verneukt de boel alleen maar in mijn ervaring. Toch was een foto vanmiddag niet echt denderend. Vooral veel noise bij inzoomen.
Heb je HDR aan- of uitstaan? (die stond bij mij per ongeluk aan..)

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Heb momenteel de iNew V3 op het oog, bij Pandawill te krijgen voor 169,99 dollar en bij Aliexpress voor ongeveer 5 dollar meer inclusief flipcover. Denk dat het Pandawill wordt. Volgens mij zijn er weinig "mooie telefoon" alternatieven met de specs voor de V3 volgens mij (wellicht de G4S?). Mocht iemand nog tips hebben...Anders ga ik morgen maar is bestellen, zoals het nu met de euro-dollarkoers gaat...

• Quad
  • Nu online
Correct
Hyp Hyper schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:21:
Tja.. ik heb die van mij op 8 gezet, want in extrapolatie geloof ik niet. Dat verneukt de boel alleen maar in mijn ervaring. Toch was een foto vanmiddag niet echt denderend. Vooral veel noise bij inzoomen.
Heb je HDR aan- of uitstaan? (die stond bij mij per ongeluk aan..)
Ja precies, ik denk dat die extrapolatie ervoor zorgt dat de witbalans zo enorm is.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
iNew V3 plus besteld bij Banggood, ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb! Dan meld ik mij hier zeker weer.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Argghh.

Net mail vanuit china dat de Z5s Mini uitverkocht was en slecht leverbaar... Nu maar gecanceld en bij een andere shop besteld. Hopelijk daar wel leverbaar.

• Kasj
Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:51:
Argghh.

Net mail vanuit china dat de Z5s Mini uitverkocht was en slecht leverbaar... Nu maar gecanceld en bij een andere shop besteld. Hopelijk daar wel leverbaar.
Welke shop? Merimobiles al geprobeerd? Aliexpress?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Kasj schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:22:
[...]

Welke shop? Merimobiles al geprobeerd? Aliexpress?
Bij to2c.com had ik hem eerst besteld (die hadden ook het hoesje dat ze wilde hebben). In ieder geval wel prima support daar, alles snel geregeld.
Nu besteld bij Merimobiles, kon zelfs uit het EU warehouse, had ik eerst gemist. Scheelt weer import :)

Hoesje moeten we dan maar ergens anders zoeken.

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
De Jiayu S3 is volgens ibuygou.com in stock bij hun.
Iemand die deze al heeft besteld?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Klantenservice van to2c is wel goed. Order om 11 uur gecanceld en nu al het geld terug :) Zeer netjes en vriendelijk geholpen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Bovenstaande posts horen hier niet thuis. Lees aub de topicwaarschuwing, die staat er niet voor niets.

• Aggressor
Fraaank schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:39:
iNew V3 plus besteld bij Banggood, ben benieuwd wanneer ik hem in huis heb! Dan meld ik mij hier zeker weer.
meen je niet? :)
octa core processor icm 1830mAh battrij ....

had je nog beter voor de Inwe V7 kunnen gaan, nog beter ontwerp en 2gb geheugen en betere batterij.

• FlowDesign
Aggressor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:17:
[...]

meen je niet? :)
octa core processor icm 1830mAh battrij ....

had je nog beter voor de Inwe V7 kunnen gaan, nog beter ontwerp en 2gb geheugen en betere batterij.
Het is wel de Plus variant met 2 GB RAM, maar dan nog aan de dure kant voor zo'n toestel.

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Vond dit wel een grappig artikel:

http://www.gizmochina.com...tphones-100-2014-edition/

Staan best leuke toestellen tussen.Vind vooral optie 1 en 2 wel gaaf.

• Momus
NEO M1 is kut. Camera kan niet focussen en is sowieso geen Sony.

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 19:16
Farmie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:30:
De Jiayu S3 is volgens ibuygou.com in stock bij hun.
Iemand die deze al heeft besteld?
OP aliexpress is hij een stuk goedkoper ;)
relativity schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:50:
[...]

OP aliexpress is hij een stuk goedkoper ;)
Lastig he zo'n modbreak/topic warning :+

• Aggressor
FlowDesign schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:10:
[...]

Het is wel de Plus variant met 2 GB RAM, maar dan nog aan de dure kant voor zo'n toestel.
ja en octa core en 1830 batterij.
dan kan je toch beter voor de Inew V7 gaan .. 2rgb ram .. en betere batterij

• relativity
dutchgio schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Lastig he zo'n modbreak/topic warning :+
U bedoelt?

Ik verschaf hem alleen maar meer - en goedkopere - opties?
relativity schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:04:
[...]

U bedoelt?

Ik verschaf hem alleen maar meer - en goedkopere - opties?
Ik snap je helemaal hoor en ben het met je eens, maar de goedkopere opties(prijzen dus) moet je in het andere topic \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. . zetten wat degene aan wie je het zegt dan weer niet kan vinden, allemaal vet handig |:(
wordt wat aggressief laatste tijd, maar mocht ik iets verkeerd hebben gezegd dan is deze post weer heel makkelijk te verwijderen.
bedankt voor de aandacht :z
Dus voortaan alleen praten over de producten en niet over shops of levertijden of prijzen.

[ Voor 31% gewijzigd door krissie100 op 06-01-2015 16:09 ]

• John Rambo
Het begint met iemand die over de voorraad bij een winkel begint, waar dan iemand op reageert (goed bedoeld) met een goedkopere optie. In dat geval misschien beter een PM sturen, dit topic wordt overspoeld met aankoopadvies. Veel mensen weten blijkbaar het aankoopadvies topic niet te vinden, aankoopadvies posts zouden eigenlijk allemaal daarheen verwezen / verplaatst moeten worden.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wellicht interessant voor Chinaphone liefhebbers, ik heb een review geschreven over de nieuwe Fonepad 7 phablet, de vervanger van mijn overleden Lenovo P780:

productreview: Asus Fonepad 7 (FE375CXG) Dual Sim 8GB Zwart review door Dreamvoid

• relativity
krissie100 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Ik snap je helemaal hoor en ben het met je eens, maar de goedkopere opties(prijzen dus) moet je in het andere topic \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen. . zetten wat degene aan wie je het zegt dan weer niet kan vinden, allemaal vet handig |:(
Oke duidelijk. Daar was ik mijzelf totaal niet van bewust. Misschien handig om direct de url van het juiste topic erbij te vermelden? :P

EDIT: sorry ik lag te slapen :z

[ Voor 3% gewijzigd door relativity op 06-01-2015 22:24 ]

relativity schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:28:
[...]

Oke duidelijk. Daar was ik mijzelf totaal niet van bewust. Misschien handig om direct de url van het juiste topic erbij te vermelden? :P
Dat staat ook in mijn post ;)
Het onderstreepte levertijden en prijzen ;)

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-10 19:15
Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:02:
Klantenservice van to2c is wel goed. Order om 11 uur gecanceld en nu al het geld terug :) Zeer netjes en vriendelijk geholpen.
beter dan 1949deal die mijn geld vasthield en pas reageerd als ze het pakket hebben verstuurd

Heb net nog de ZTE V5 gekregen en damn voor 90 euro is het echt een mooie telefoon. Heeft iemand tips om makkelijk de backcover open te krijgen? vindt het beetje tricky om via de micro usb te openen, ben bang dat ik het beschadig.

[ Voor 25% gewijzigd door Siefat op 06-01-2015 21:06 ]

Animu~

• FlowDesign
relativity schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:28:
[...]

Zie die link in de topicwaarschuwing?
Siefat schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:04:
[...]

beter dan 1949deal die mijn geld vasthield en pas reageerd als ze het pakket hebben verstuurd

Heb net nog de ZTE V5 gekregen en damn voor 90 euro is het echt een mooie telefoon. Heeft iemand tips om makkelijk de backcover open te krijgen? vindt het beetje tricky om via de micro usb te openen, ben bang dat ik het beschadig.
Laat me raden, jij hebt net als ik ook direct dat plastic lipje eruit getrokken? :D
Ik kreeg 'm de eerste keer ook nauwelijks open, heb er iets duns tussen gefrot en daarna kreeg ik net m'n nagel ertussen. Beter is wel om dat in het midden van de onderkant te doen en niet bij de USB-poort.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11 16:02
Ik kwam net de elephone G7 tegen, hier nog niet veel besproken volgens mij. Ziet er qua stijl erg mooi uit, ook al lijkt ie wel veel op de iphone 6. Ik ben op zoek naar oa een 5.5 inch met smalle bezel. Helaas heeft deze telefoon maar 1gb en 2650mah. Toch 2 minpunten die ik te groot vind. Snap je toch ook niet? Toch nog maar even wachten op de jiayu s3 en de aankondiging van xiaomi, hopelijk de mi5.

edit: zie net dat er zelfs een topic voor is.... :X

[ Voor 6% gewijzigd door wolterious op 06-01-2015 21:46 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Inderdaad. Netjes van de dunne zijbezels, maar die grote boven- en onderbezel...

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:21
John Rambo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:14:
Het begint met iemand die over de voorraad bij een winkel begint, waar dan iemand op reageert (goed bedoeld) met een goedkopere optie. In dat geval misschien beter een PM sturen, dit topic wordt overspoeld met aankoopadvies. Veel mensen weten blijkbaar het aankoopadvies topic niet te vinden, aankoopadvies posts zouden eigenlijk allemaal daarheen verwezen / verplaatst moeten worden.
Ik heb hem ondertussen besteld (waar maakt niet uit :+ )
Ik laat hier wel iets weten over mijn bevindingen als ik hem in handen heb kunnen nemen.

• Hyp Hyper
Siefat schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:04:
Heb hem eigenlijk altijd zo geopend zonder problemen. Gewoon met m'n duimnagel. (maar ja.. heb ook sterke nagels :P)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jakehh schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:47:
[...]

Daar komt die inderdaad niet erg goed er van af, alleen welke alternatieven die er ook goed uit zien zijn er?
Ik vind juist dat hij er best goed vanaf komt in die review :)

Het blijft jammer dat de echte Mi4 boven de 300 dollar zit, en dat band 20 (800mhz) bij 4G ontbreekt... (al is die band behoorlijk zeldzaam). Mijn huidige phone begint steeds meer kuren te krijgen (Lumia Windows Phone) en ben dus toch maar op zoek naar iets anders. Ben erg gecharmeerd van de Mi4, maar het gebrek aan Band 20 brengt me toch dat ik daar geen 380 dollar voor neer wil tellen.

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 09:45
Hoogie2004 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:33:
[...]

Het blijft jammer dat de echte Mi4 boven de 300 dollar zit, en dat band 20 (800mhz) bij 4G ontbreekt... (al is die band behoorlijk zeldzaam). Mijn huidige phone begint steeds meer kuren te krijgen (Lumia Windows Phone) en ben dus toch maar op zoek naar iets anders. Ben erg gecharmeerd van de Mi4, maar het gebrek aan Band 20 brengt me toch dat ik daar geen 380 dollar voor neer wil tellen.
Kijk dan eens naar de Zopo zp999 of de Zopo 3X, die hebben die band wel.
Supersnelle telefoons!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Eleni schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:41:
[...]

Kijk dan eens naar de Zopo zp999 of de Zopo 3X, die hebben die band wel.
Supersnelle telefoons!
Goede suggestie, maar ik zoek eigenlijk naar een maatje kleiner. 5" is eigenlijk wel de max voor mij.
Nadeel is dat er bijna niets nieuws is in die maat, bijna alles is groter :(

Maar dit ging verder niet over aankoopadvies :)

• jimmypop1
xiaomi komt toch met de Mi5 blijkbaar:

http://en.miui.com/thread-75114-1-1.html

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Als ie echt 5,7 inch wordt .is het jammer

• Eleni
Wat mij betreft is Xiaomi nu echt te laat, hoewel ze prachtige producten maken.
Ik vind het irritant om zo lang te moeten wachten tot er naar al dat 'gelek' eindelijk
iets van harde feiten te lezen valt en dan wordt het zelfs nog afwachten.
Het zou me niet verbazen als er weer eerst toestellen met 16gb worden geproduceerd,
zonder de juiste 4g banden, bijna Mi4 duurde dat ook eindeloos, en nog is het model met 64 gb en 4g er niet.
Hoewel de specs fantastisch lijken, zit ik echt niet op 5.7 inch te wachten, heb al een tablet.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Toch blijft 5+ inch de richting waarin alle nieuwe devices gaan. Ik vind het ook te groot, maar schijnbaar verkoopt het toch wel.

Weinig nieuwe 'kleine' telefoon gezien de laatste tijd. Was al flink zoeken om iets voor de vriendin te vinden de laatste weken...(en die ZTE Z5s Mini die ik voor haar vond is al een jaar oud qua model).

Verwijderd

Kan iemand de Zeaplus M4 vinden in een webshop?
Ik heb zelf al gezocht maar kom niet erg ver.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eleni schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:06:
Wat mij betreft is Xiaomi nu echt te laat, hoewel ze prachtige producten maken.
Ik vind het irritant om zo lang te moeten wachten tot er naar al dat 'gelek' eindelijk
iets van harde feiten te lezen valt en dan wordt het zelfs nog afwachten.
Het zou me niet verbazen als er weer eerst toestellen met 16gb worden geproduceerd,
zonder de juiste 4g banden, bijna Mi4 duurde dat ook eindeloos, en nog is het model met 64 gb en 4g er niet.
Hoewel de specs fantastisch lijken, zit ik echt niet op 5.7 inch te wachten, heb al een tablet.
De Mi4 heeft gewoon de juiste 4g banden, voor hun markt. De Chinese (en Indiase markt) is prioriteit 1. Officieel verkopen ze nog steeds niet buiten die markt.
Dus reken maar dat het voor de Mi5 ook wel ff gaat duren, immers zullen ze nog steeds niet internationaal gaan verkopen (iets met missende licenties en dreigende rechtzaken mochten ze dat wel doen).

• Eleni
Kenzi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:02:
[...]

De Mi4 heeft gewoon de juiste 4g banden, voor hun markt. De Chinese (en Indiase markt) is prioriteit 1. Officieel verkopen ze nog steeds niet buiten die markt.
Dus reken maar dat het voor de Mi5 ook wel ff gaat duren, immers zullen ze nog steeds niet internationaal gaan verkopen (iets met missende licenties en dreigende rechtzaken mochten ze dat wel doen).
Precies, ik ben het met je eens, dus heb ik inmiddels de Zopo zp999 gekocht, en gebruik daarnaast nog steeds de Xiaomi m2s, nog steeds storingsvrij en passend in elke zak.

Verwijderd

Opmerkelijk,Jiayu G5S met 1GB werkgeheugen is helemaal uitverkocht.Maar de 2GB werkgeheugen versie is nog volop beschikbaar en bijna €20 goedkoper!

Ik wist niet eens dat er een 2GB versie. :P

• Jakehh
Hoogie2004 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:33:
[...]

Ik heb nog eens allerlei reviews bekeken en inderdaad, de telefoon komt er gewoon heel goed uit. Ik vind het design echt mooi en ik denk dat de versie van no.1 het beste is op dit moment (beter bereik als die doogee dg850 en de zeaplus m4 en elephone p4000 zijn er nog niet) dus ik ga hem misschien wel halen binnekort, alleen twijfel ik nog aangezien ze bij 234buy de zwarte versie ook blijken te hebben (twijfel tussen wit en zwart). Ik zal de telefoon maar een paar maanden gebruiken en voor die paar maanden lijkt me deze telefoon gewoon uitstekend.
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:31:
Kan iemand de Zeaplus M4 vinden in een webshop?
Ik heb zelf al gezocht maar kom niet erg ver.
Die is volgens mij nog niet beschikbaar idd, wel zijn de No.1 mi4 en doogee dg850 beschikbaar, deze zijn vergelijkbaar. Ik ga denk ik zelf de no.1 mi4 halen

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jakehh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Ik heb nog eens allerlei reviews bekeken en inderdaad, de telefoon komt er gewoon heel goed uit. Ik vind het design echt mooi en ik denk dat de versie van no.1 het beste is op dit moment (beter bereik als die doogee dg850 en de zeaplus m4 en elephone p4000 zijn er nog niet) dus ik ga hem misschien wel halen binnekort, alleen twijfel ik nog aangezien ze bij 234buy de zwarte versie ook blijken te hebben (twijfel tussen wit en zwart). Ik zal de telefoon maar een paar maanden gebruiken en voor die paar maanden lijkt me deze telefoon gewoon uitstekend.
Mag ik vragen waar je hem uiteindelijk door gaat vervangen?

• Jakehh
Hoogie2004 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Mag ik vragen waar je hem uiteindelijk door gaat vervangen?
Mijn abonnement verloopt in mei, maar mijn galaxy s4 heeft geen netwerk meer na waterschade. Ik denk dat ik in mei dan weer een nieuw abonnement afsluit met smartphone erbij, dus waarschijnlijk geen "onbekende" chinese telefoon. Wat ook een idee is om de echte mi4 te kopen, maar ik vind het toch best veel geld om in 1x het bedrag te betalen, dus heb liever maandelijkse betalingen zoals bij een abonnement.

Twijfel jij ook nog welke je wilt halen?

• Momus
Jakehh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:40:
[...]

Mijn abonnement verloopt in mei, maar mijn galaxy s4 heeft geen netwerk meer na waterschade. Ik denk dat ik in mei dan weer een nieuw abonnement afsluit met smartphone erbij, dus waarschijnlijk geen "onbekende" chinese telefoon. Wat ook een idee is om de echte mi4 te kopen, maar ik vind het toch best veel geld om in 1x het bedrag te betalen, dus heb liever maandelijkse betalingen zoals bij een abonnement.

Heb je je inboedelverzekering al gevraagd of ze die waterschade niet dekken?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jakehh schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:40:
[...]

Ja ik twijfel ook nog wel.

Ik vind het zonde om 300+ uit te geven aan een phone die geen 4G ondersteunt. Echter heb ik liever the real deal dan een kloon :+ Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van het design.

De No.1 Mi4 ziet er prima uit, maar ik ben wel bang dat ie (vooral qua camera en accu) toch flink achterblijft bij de echte. Alleen of dat het prijsverschil rechtvaardigt, geen idee.

Ik had gehoopt op een leuke telefoon met de nieuwste mediatek chipset (6795), die enkele leuke features heeft. O.a. 4G en 480FPS full-hd video. Echter zijn alle nieuwere telefoons mij te groot. Ik denk dus dat ik 'veroordeeld' ben tot de Mi4 of een kloon...

#edit: het woordje geen toegevoegd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-01-2015 14:53 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!