Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.839 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:01
Aggressor schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:03:
ik heb zonet de elephone g4 binnengekregen voor mijn moeder.
Alleen de power button ontbreekt.. zit nu een gaatje in haha

Maar als ik het goed zie dan zit de powerbutton in de back case?
dus als ik een nieuwe backcase krijg dan is het goed toch?
Correct. Maar ik zou het aankaarten bij je verkoper, krijg je vermoedelijk gewoon een nieuwe backcover.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:18
Jaa heb ik al gedaan Thanks!
ik moest het ff zeker weten...

http://s1.postimg.org/e7v7buc8f/P1010583.jpg

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Dat Elephone is wel briljant.
Bij de één doet de volumeknop het niet, de ander heeft niet eens een powerknop. oOo

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Aggressor
Ja inderdaad, en voordat ze verzenden controleren de verkopers op aliexpress het product toch meestal?

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09
Aggressor schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:12:
Ja inderdaad, en voordat ze verzenden controleren de verkopers op aliexpress het product toch meestal?
Is dit een retorische vraag? ;)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Aggressor
haha ach ja ;)
Ik heb zonet de volumeknop getest en deze werkt tenminste !

wel een mooi toestel voor dat geld...

-edit-

weet iemand waar je screenprotectors kan kopen voor de g4?
liest niet te duur... en glass temperted screenprotectors zou helemaal super zijn
Zelf al gezocht?

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 16-01-2015 16:01 ]

Verwijderd

Mudi schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:54:
Voor de Belgen onder ons, de Meizu MX4 is op dit moment via Frankrijk te verkrijgen voor 270 euro (voor de 16GB) en 315 euro (voor de 32GB)! Je hebt 1 jaar garantie en hebt geen problemen met invoerskosten etc. Helaas wordt er niet naar Nederland verzonden.
http://www.rueducommerce.fr/~meizu

Ik heb er vorige week 2 aangeschaft en wat een geweldige telefoon!!! Geweldige design, snel, goede batterij, ... Enkel nadeel is dat ik nog niet gewend ben aan Flyme. Ik zal binnenkort een uitgebreidde review schrijven.
Ben benieuwd naar je review. En je ervaringen wat betreft flyme

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
diquan2001 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:03:
Dat lijkt op een andere toestel in de link toch??

[...]
Los van of dat wel of niet zo is, ondersteunt het wel de stelling dat high-end toestellen van Sharp per definitie duurder zullen zijn dan Chinese rip-offs van € 250,-.... En dat is wat hierboven door iemand in twijfel werd getrokken.

Sharp is op de Japanse markt gewoon een A merk met dito prijzen. Doet daar niet onder voor de andere topmerken. Het is jammer dat ze de weg naar Europa niet inslaan, want met dit soort designs kunnen ze de markt hier wel op zijn kop zetten als ze qua prijs dan ook nog eens op het niveau van de Samsungs en HTC's gaan zitten.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Review geschreven van de Cubot S168:

productreview: CUBOT S168 Wit review door M-Opensource

"Find what you love and let it kill you"

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:27

Blord

Hello Kitty !

De inhoud is verplaatst naar http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43411898

[ Voor 90% gewijzigd door Blord op 15-12-2014 17:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:05:
[...]

Dat zou dan wel een deal-breaker worden.

Maar op de site van coolicool staat dan weer dat er wel een microsd slot in zit (sorry, geen link, knippen en plakken werkt op de een of andere manier niet).

Ik ga het eens navragen bij de verkopers.
Nu ga ik toch weer twijfelen. Alhoewel, ergens ook weer niet.
Antwoord van coolicool, voor wat het waard is.

Hello customer,

It has a Card Slot, so it can be expanded with a micro sd card. Please do not worry.

Best regards.

Customer Service: Vera

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 21:39 ]

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:25:
[...]

Nu ga ik toch weer twijfelen. Alhoewel, ergens ook weer niet.
Antwoord van coolicool, voor wat het waard is.

Hello customer,

It has a Card Slot, so it can be expanded with a micro sd card. Please do not worry.

Best regards.

Customer Service: Vera
Fantastische service. Alleen de Z5s mini heeft een Sd card slot.
Waarom zou je sowieso de niet-mini variant van de Z5S kopen?
De Z7 Mini is nieuwer, Snapdragon 801, wel een sd kaart slot, 4g, Kitkat en is ook goedkoper dan die in de Aliexpress link :?

• Momus
dutchgio schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:17:
Waarom zou je sowieso de niet-mini variant van de Z5S kopen?
De Z7 Mini is nieuwer, Snapdragon 801, wel een sd kaart slot, 4g, Kitkat en is ook goedkoper dan die in de Aliexpress link :?
Die Z5s is voor 160 dollar te vinden geloof ik. Aardig goedkoper dan de z7 mini dus. En voor die prijs een heel aardig toestel als je met de minpunten kunt leven.
Oh my bad :'(
Had al zo'n vermoeden, maar wordt je dus mooi afgezet als je m bij di Aliexpress seller koopt, of bij Coolicool en dan bij aankomst de behuizing kapot maakt bij een poging tot het zoeken naar het sd kaart slot dat er niet op zit :+

• FlowDesign
Misschien halen ze bij coolicool gewoon de volumeknoppen eruit, dan kun je daar een SD kaart naar binnen duwen. Toch?

• Hyp Hyper

• Momus
Hyp Hyper schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:11:
[...]

Ziet er gruwelijk budget uit. Ook qua specs.
Die gasten komen elke week met nieuwe toestellen. Beter komen ze een keer met nieuwe lijm, zodat de schermpjes er niet steeds uitvallen.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 18:52

Qon

Afgelopen zaterdag mijn phone besteld bij Coolicool en hij ik krijg zojuist de melding dat hij shipped is.
Hopelijk komt hij nog binnen voor nieuwjaar! Tot nu toe nog erg tevreden over Coolicool.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Gisteren mijn Cubot Zorro 001 van Tinydeal binnengekregen.

Eerste indrukken zijn goed. Afwerking ziet er goed uit en verrassend 2 micro SIM kaart sloten, Android 4.4.4 en geen spatje bloatware tenzij de zaklamp app eronder valt ;). Google Apps staan er al op.

Wel al 1 nadeel geconstateerd en dat is de melodie bij het opstarten en afsluiten, die is vrij hard.

Ik ga nu alvast werken aan de review.

• Hyp Hyper
Chocoball schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:04:

Eerste indrukken zijn goed. Afwerking ziet er goed uit en verrassend 2 micro SIM kaart sloten, Android 4.4.4 en geen spatje bloatware tenzij de zaklamp app eronder valt ;). Google Apps staan er al op.

Wel al 1 nadeel geconstateerd en dat is de melodie bij het opstarten en afsluiten, die is vrij hard.

Ga nu vast werken aan een review.
Interessant! Hoop de mijne snel te ontvangen. Dat ie dual sim is, was al bekend toch.
Zou hij makkelijk te rooten zijn? Dan kan dat melodietje er ook af. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-12-2014 12:17 ]

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 14:31
robin-sips2 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:33:
[...]

een goede pagina terug waren er enkele die hoog oplopen van hun iphone, maar ze vergelijken de verkeerde zaken.

Als je van I-troep af komt kan je best beginnen met iets miui achtig denk ik voor de overstap naar android niet te zwaar te maken, maar vele kijken naar pure specs, terwijl dit bij een iphone niet helemaal benut word tov Android.

Was geen persoonlijke opmerking naar jou toe Flowdesign ;)

maakt niet uit, back on Topic ;) De honor 6 gaat de upgrade naar lollipop krijgen, er zijn nog niet veel chineesjes met dual sim die dit hebben wel?
Ben zelf ook geen Applefan hoor, maar ik denk dat specs bij Apple juist WEL goed benut worden, in tegenstelling tot android.

Die Apple A8 is met een dual core 1,3 ghz sneller dan iedere Androidtelefoon op de markt. Dan spreek je over 2600 mhz tegenover lachend 16000/20000 mhz wat die Chinese dingen, maar ook veel 'merken' in de Adroidwereld hebben. Optimalisatie? Nooit van gehoord. Moet het sneller? Dan nog maar 4 cores erbij. Wat dat betreft heb ik onnoemelijk veel meer respect voor Apple en kan je Android moeilijk meer dan bagger noemen. Let wel: op dit specifieke (maar niet geheel onbelangrijke) gebied ;)
Mwah, een jaartje iOS updates verder en van die snelheid en optimalisaties is niets meer terug te zien ;)
Ik snap je punt, maar dat behoort nu wel een beetje tot het verleden, toen Samsung en dergelijke als eerste de quad cores hadden maar Android zelf nog niet echt goed liep. Nu is dat wel anders, en lopen ze qua hardware misschien wel voor, qua software en OS begint het lichtelijk wat achterhaald te worden.

@choco
En geen optie bij geluid om op/afsluitgeluid uit te zetten? Vaak zit dat ook ingebouwd.
Anders moet je inderdaad rooten en startup.ogg of iets dergelijks verwijderen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 16-12-2014 13:00 ]

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

dutchgio schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:59:
@choco
En geen optie bij geluid om op/afsluitgeluid uit te zetten? Vaak zit dat ook ingebouwd.
Anders moet je inderdaad rooten en startup.ogg of iets dergelijks verwijderen ;)
Toestel ligt thuis, ga straks even de instellingen uitpluizen en anders zit er weinig op dan alleen root en inderdaad hernoemen/verwijderen.

• Hyp Hyper
@choco
Bij mijn Chinaphones op de ZTE V5 na nog nooit gezien, maar wellicht dat Qualcomms het dus wel hebben. Ben benieuwd. :)

• FlowDesign
marhalm schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]

Ben zelf ook geen Applefan hoor, maar ik denk dat specs bij Apple juist WEL goed benut worden, in tegenstelling tot android.

Die Apple A8 is met een dual core 1,3 ghz sneller dan iedere Androidtelefoon op de markt. Dan spreek je over 2600 mhz tegenover lachend 16000/20000 mhz wat die Chinese dingen, maar ook veel 'merken' in de Adroidwereld hebben. Optimalisatie? Nooit van gehoord. Moet het sneller? Dan nog maar 4 cores erbij. Wat dat betreft heb ik onnoemelijk veel meer respect voor Apple en kan je Android moeilijk meer dan bagger noemen. Let wel: op dit specifieke (maar niet geheel onbelangrijke) gebied ;)
Volgens mij zitten we in dit topic niet echt op jouw flamebaits te wachten, dus bij deze het verzoek om ontopic te blijven. Dankjewel.
Volgende keer de TR knop. Dankjewel.

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 16-12-2014 14:13 ]

• marhalm
FlowDesign schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:50:
[...]

Volgens mij zitten we in dit topic niet echt op jouw flamebaits te wachten, dus bij deze het verzoek om ontopic te blijven. Dankjewel.
Misschien moet je even lezen? Ik reageerde op zijn opmerking en dat mag best :)

Verder niet bedoeld als flamebait, ben geen Applefan en dat schuif ik niet onder stoelen of banken, maar het verschil in efficiëntie mag best eens benoemd worden. Misschien moet je ook eens anders reageren, in plaats van die semi-agressie van jou in dit hele topic. Dankjewel.
Gebruik liever de TR knop dan elkaar aan te vallen hier.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 16-12-2014 14:22 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

13art

Moderator Mobile
De Apple vs Android discussie kennen we nu wel en daar zal men het nooit over eens worden.
Dit is een topic voor ervaringen over Chinese smartphones, en dus geen Apple vs Android topic. Daarbij zijn dat onderwerpen die geheid weer uit de hand lopen. Dus die discussie is hier nu klaar.. Terug on topic svp

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 16-12-2014 14:19 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Chocoball schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:04:

Ik ga nu alvast werken aan de review.
Veel plezier met je toestel. Zou je me kunnen vertellen de knoppen onderaan ook oplichten?

• marhalm
Mwah, een jaartje iOS updates verder en van die snelheid en optimalisaties is niets meer terug te zien ;)
Ik snap je punt, maar dat behoort nu wel een beetje tot het verleden, toen Samsung en dergelijke als eerste de quad cores hadden maar Android zelf nog niet echt goed liep. Nu is dat wel anders, en lopen ze qua hardware misschien wel voor, qua software en OS begint het lichtelijk wat achterhaald te worden.

@choco
Ben het geheel met je eens.

Als ik klaar ben met mijn Xperia Z2, dan ga ik ook een Chinees proberen. Zo'n Iuni lijkt me ook wel wat :)

[ Voor 13% gewijzigd door marhalm op 16-12-2014 14:34 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Voor de geinteresseerden (En degene die de actie van vandaag mis zijn gelopen)

De Umi Zero is op 23 November te koop voor $205,-
http://activities.aliexpress.com/umi-zero.php

Net als vandaag zal er een limited stock zijn, dus wees er snel bij die dag mocht je er 1 willen kopen.

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

vingibson schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:26:
[...]

Veel plezier met je toestel. Zou je me kunnen vertellen de knoppen onderaan ook oplichten?
Dank je, die zijn wit verlicht. Verder is geen instelling voor op de opstartmelodie.

• FlowDesign
marhalm schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:28:
[...]

Ben het geheel met je eens.

Als ik klaar ben met mijn Xperia Z2, dan ga ik ook een Chinees proberen. Zo'n Iuni lijkt me ook wel wat :)
Ik was nog kort de Xperia Z3 Dual aan het overwegen, maar zag een review hier op Tweakers die me niet heel erg vrolijk stemde. Dan te bedenken wat het ding kost... dan kijk ik liever nog even verder.
Zou die de prijs zijn van wat de Z2 nu nieuw kost dan zou ik 'm misschien wel kopen.
Heeft jouw Z2 punten waarvan je zegt, dat kan veel beter?

• FlowDesign
Interessant :)

Honor 6 Plus

Als de 3GB/32GB versie voor 400 a 450 Euro te koop komt, dan ga ik er eentje bestellen :Y

Gezien je ervaring hier op GoT, ga ik er vanuit dat deze multipost een foutje is.....

[ Voor 67% gewijzigd door 13art op 16-12-2014 19:05 ]

"6 plus...."
Oh wacht, dat mag je hier niet zeggen :+

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 09:47
Goed inelkaar gezet die Umi Zero !!

Teardown video ..

Leuk om te zien dat er ook echt een Samsung display inzit .
En ook nog wat andere Samsung chipjes :)

[ Voor 31% gewijzigd door diquan2001 op 16-12-2014 21:01 ]

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:53:
"6 plus...."
Oh wacht, dat mag je hier niet zeggen :+
Jawel hoor, want dat bestond al lang voordat dat ene merk dat we hier niet noemen het ook ging gebruiken :+
diquan2001 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:56:
Goed inelkaar gezet die Umi Zero !!

Teardown video ..

Leuk om te zien dat er ook echt een Samsung display inzit .
En ook nog wat andere Samsung chipjes :)

[video]
Die gast zal wel blij zijn dat ie 'm toch al niet meer terug in elkaar ging zetten :D

[ Voor 44% gewijzigd door FlowDesign op 16-12-2014 21:13 ]

• diquan2001
Nou als ik het zo zie en lees blijf ik toch echt ver weg van de Doogee toestellen .

Schermpjes die uit je toestel vallen lijm wat niet goed vast zit .
Qualitychecks wat zeker niet goed uitgevoerd word door Doogee .

niet iets waar ik mijn centjes aan zal besteden 8)

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
marhalm schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:50:
[...]

Dan heb je duidelijk nog nooit met een perfect werkende android phone gewerkt, waar ik je wel gelijk kan in geven is dat je met android moet tweaken en weten waar je met bezig bent om je phone super op punt te krijgen.
Neem bv een simpele oude phone, bv een Samsung galaxy S1, deze is in de android wereld al echt oud, toch draait deze phone met een mooie cyanogenmod perfect zonder enig probleem, dat ding is maar een singlecore 1.0ghz met een crappy cpu. Toch draait deze beter en sneller dan mijn vriendin haar standaard iphone 4, Sneller in opstart, beter geluid, geen vertragingen, en mijn vriendin heeft er enkel whatsapp en Google Hangouts op staan, dat ding word enkel gebruikt om te bellen sms'en en af en toe eens op Safari iets op te zoeken.

Nu kan je een iphone 5s of iphone 6 mooi geoptimaliseerd gaan noemen, maar hoe je gsm draait liegt meestal aan de persoon die het toestel gebruikt.

Het grote probleem is dat veel fabrikanten hun skin en stijl willen opdringen, daardoor krijg je negatieve reply's / reviews, en trage phone's.
Probeer stock google en AOSP/CM op je gsm, en tweak hem dan zodat hij 100% stabiel draait, dan is een Android gsm met een dualcore 1.0ghz met zelfs maar 512mb ram een sneller toestel den een iphone 5S (en ik heb het dan over normale apps gebruiken, niet gamen of benchmarks draaien)

Ik werk dagelijks met die toestellen voor het werk, een iphone is traag in opstart, heeft totaal geen vrijheid in custom apps (moet je gaan jailbreaken wat instabiliteit veroorzaakt in de meeste gevallen) en is op de kop toe gewoon veel te duur voor wat het is.

Er is 1 ding dat iedereen vergeet in de discussie Ios vs android van het eerste zijn er 10tal moddeltjes die perfect op elkaar afgestemd zijn, van de 2de zijn er miljoenen modelletjes waar er wel meer dan een 10tal perfect van werken zoals het moet en hoort ;)

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 21:37
Zucht... Dit is het Chinese smartphones topic, niet het algemene Android topic oid. Hoe hardnekkig kunnen sommigen toch zijn. :X

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
KoffieAnanas schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:19:
[...]

Zucht... Dit is het Chinese smartphones topic, niet het algemene Android topic oid. Hoe hardnekkig kunnen sommigen toch zijn. :X
right mijn excuus, heb me weer laten gaan, back on topic, is het mogelijk om een best buy ofzo te maken zoals in de pc topics? op die manier is het misschien wat makkelijker om een overzicht te houden van welk de betere phones zijn in hun prijsklasse?

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:22:
[...]

right mijn excuus, heb me weer laten gaan, back on topic, is het mogelijk om een best buy ofzo te maken zoals in de pc topics? op die manier is het misschien wat makkelijker om een overzicht te houden van welk de betere phones zijn in hun prijsklasse?
Daar zijn toch eigenlijk al genoeg sites voor? Gsmarena enzo.

Ook niet heel moeilijk toch, 2 keuzes voor elke budget-range kun je zelf ook nog wel opkomen.
Eigenlijk kom je gewoon altijd uit op Xiaomi of ZTE, tenzij je <100 of >250 te besteden hebt :+

Verwijderd

Site die ik wel relaxt vond om te vergelijken is http://www.kimovil.com/en/

Ik heb overigens vanmorgen in de sale de Umi Zero voor 199 Dollar gekocht. Eens kijken hoe snel ze die gaan verzenden. Ik weet nog niet of ik hem ga houden, want ik wil de Jiayu S3 ook wel proberen of een andere 64 Bit Mediatek die er aan zitten te komen. Maar goed ik kon niet wachten. Wilde het nieuwe jaar in met een nieuwe gadget.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Even met de Zopo 3X mogen spelen. Best een leuke telefoon. Vlot en ziet er leuk uit.
En eerlijk gezegd zou ik geen reden weten om de ZP999 boven de 3X te kiezen.
Korte review op mijn blog

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12
jimmypop1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:33:
ik heb note 4g en draai Miui 6.

Hier is de multilang te vinden:

http://media.celogeek.com...i_dior_4.12.12_v6-4.4.zip

http://xiaomi.eu/community/threads/4-12-12.26387/

Iedere week kan je via dit forum een update vinden voor miui 6 (iedere vrijdag gebeuren er kleine updates)
die je normaal OTA kan downloaden (= over the air). Gewoon via instellingen naar over apparaat gaan en daar kiezen update (helemaal onderaan je scherm) en dan update hij normaal zonder dat je nog iets moet doen.
Deze rom werkt top, met die andere link van jou werken de Google services niet meer 8)7 Nu de dev versie draaiend, werkt mooi. Whatsapp afbeeldingen kunnen alleen niet op sd kaart opgeslagen worden. :/

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
cverkooyen schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:09:
....Whatsapp afbeeldingen kunnen alleen niet op sd kaart opgeslagen worden. :/
Bij Android 4.4 kunnen geinstalleerde apps geen gebruik meer maken van de externe SD kaart. Dit heeft bv consequenties voor backupprogramma's zoals Titanium ed. Er staat hier wel een workaround om de toegang weer mogelijk te maken bij geroote telefoons, door het wijzigen van "/system/etc/permissions/platform.xml". In de playstore staan ook apps die deze wijziging kunnen uitvoeren.

Ik heb het zelf niet getest, maar met de Redmi 1S (Miui v5- 4.3) was eerder ook een workaround nodig om dat mogelijk te maken en kwam dit toen tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door elinx op 17-12-2014 09:33 ]

Verwijderd

hello, vind om bv. to2c.com de leaggoo lead 7 voor 119dollar met battery van 4500mah. iemand al review/commentaar hierop ? :?

Verwijderd

betreffende de leagoo lead 7 ; op kimovil leest ik stand-by van 152h, op facebook leagoo lees ik stand-by van 450h en op to2c.com lees ik 450h, 600h, one-month stand-by...zo worden de zaken er ook niet gemakkelijker op...

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Hou het maar op max 2 dagen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:49
Ik denk dat Leagoo een heel betrouwbaar merk is, aangezien alle goede ervaringen waaronder mijn eigen, dus ik heb er wel goede hoop in dat het echt een batterijmonster is :9

• marhalm
FlowDesign schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:26:
[...]

Ik was nog kort de Xperia Z3 Dual aan het overwegen, maar zag een review hier op Tweakers die me niet heel erg vrolijk stemde. Dan te bedenken wat het ding kost... dan kijk ik liever nog even verder.
Zou die de prijs zijn van wat de Z2 nu nieuw kost dan zou ik 'm misschien wel kopen.
Heeft jouw Z2 punten waarvan je zegt, dat kan veel beter?
Op zich is de Z2 een fantastische telefoon, zeker als je het design, de batterij, de waterdichtheid in ogenschouw neemt. Ik heb er echter in het begin teveel gedoe mee gehad, teveel kinderziektes waardoor ik mijn derde Z2 ook al tweemaal heb laten repareren. Nu is hij echter prima. Ik heb hierdoor wel wat minder vertrouwen gekregen in Sony als premium merk. Ze maken ook al tien jaar verlies, dus helemaal premium zal het niet meer zijn ;)

Puntjes van verbetering? De camera had nog wel een tikkeltje beter gekund denk ik, maar dat ligt aan de software van Sony. Ook de randen om het scherm hebben een kleine kier daardoor er snel stof tussen komt. Al met al nu best tevreden.

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Vandaag mijn iuni u2 mogen ontvangen. Bijzonder mooi verpakt. Het design van het toestel is nogal love it or hate it. Het is in ieder geval aan de 'dikke' kant, zeker in combinatie met de meegeleverde case. Het scherm ziet er mooi uit. Taal is alleen Engels of Chinees. De meeste apps zijn Chinees en er staat geen playstore op. Maar eens gaan uitzoeken hoe te rooten dus!

• diquan2001
Ik kijk uit naar jou ervaringen met de U2 ;) .
laat ons even weten hoe hij bevalt wacht met smart :)
Kasj schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:59:
Vandaag mijn iuni u2 mogen ontvangen. Bijzonder mooi verpakt. Het design van het toestel is nogal love it or hate it. Het is in ieder geval aan de 'dikke' kant, zeker in combinatie met de meegeleverde case. Het scherm ziet er mooi uit. Taal is alleen Engels of Chinees. De meeste apps zijn Chinees en er staat geen playstore op. Maar eens gaan uitzoeken hoe te rooten dus!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Even een pluim uitdelen.

1 Van de 2 ZTE V5's die ik had gekocht was gebricked tijdens het flashen naar 1.12 rom.
Dit heb ik gemeld bij Merimobiles, maar ik mocht hem gewoon terug sturen.

Ik krijg zojuist bericht dat ze hem vervangen door een nieuwe en deze weer naar me toe zenden én ze vergoeden de kosten die ik had gemaakt voor het retour sturen.

In het kort, ik ben erg tevreden!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• cverkooyen
Sneezzer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:28:
Even een pluim uitdelen.

1 Van de 2 ZTE V5's die ik had gekocht was gebricked tijdens het flashen naar 1.12 rom.
Dit heb ik gemeld bij Merimobiles, maar ik mocht hem gewoon terug sturen.

Ik krijg zojuist bericht dat ze hem vervangen door een nieuwe en deze weer naar me toe zenden én ze vergoeden de kosten die ik had gemaakt voor het retour sturen.

In het kort, ik ben erg tevreden!
Erg netjes!

• timhansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01 13:26
diquan2001 schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:35:

Ik heb al langs zien komen dat iemand hier ook de Iuni U2 heeft kan je mij toevallig ook vertellen hoe daarvan het accugebruik is ??
Het accugebruik is voor mij prima. Zelf gebruik ik veel internet, whatsapp, facebook en wat games. Meestal is ie dan aan het eind van de dag rond de 50% en dan laad ik hem gewoon 's nachts op. Ik denk dat als je 4 uur erop gamed of film kijkt dat ie dan leeg is. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Kasj schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:59:
Maar eens gaan uitzoeken hoe te rooten dus!
gelukt?
Anders loods ik je er wel doorheen :)

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
timhansen schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:59:
[...]

Het accugebruik is voor mij prima. Zelf gebruik ik veel internet, whatsapp, facebook en wat games. Meestal is ie dan aan het eind van de dag rond de 50% en dan laad ik hem gewoon 's nachts op. Ik denk dat als je 4 uur erop gamed of film kijkt dat ie dan leeg is. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

[...]

gelukt?
Anders loods ik je er wel doorheen :)
Yep, gelukt, thanks. Draai inmiddels iuni os v2.0 en heb Google Apps geflasht met twrp recovery. Iuni OS is erg clean. Ziet er prima uit.

• jg77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 13:04
Ik weet niet of ik de vraag hier moet neerleggen, maar is er ook behoefte aan een "Zopo 3X/ZP999 Ervaringen & Discussie" topic? Er zijn ondertussen wel tweakers die een dergelijke phone hebben aangeschaft en ervaring hebben opgedaan (ik dus ook). Ben benieuwd naar de reacties :)

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 09:45
jg77 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:43:
Ik weet niet of ik de vraag hier moet neerleggen, maar is er ook behoefte aan een "Zopo 3X/ZP999 Ervaringen & Discussie" topic? Er zijn ondertussen wel tweakers die een dergelijke phone hebben aangeschaft en ervaring hebben opgedaan (ik dus ook). Ben benieuwd naar de reacties :)
Ben ik ook benieuwd naar! Heb eentje voor mijn partner gekocht, en hoewel ik nog erg tevreden ben met mijn nimmer vastlopende Xiaomi m2s kriebelt het wel erg.
Wat is dat ding snel zeg!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
jg77 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:43:
Ligt het aan mij, of is die ZP999 toch wel behoorlijk aan de prijs? Vind het niet echt een deal, vergeleken met bijvoorbeeld een Oneplus?

Het is nogal een premium prijs voor een, ook voor China begrippen, B-merk.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-11 09:34
Eleni schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:49:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar! Heb eentje voor mijn partner gekocht, en hoewel ik nog erg tevreden ben met mijn nimmer vastlopende Xiaomi m2s kriebelt het wel erg.
Om heel even snel de Xiaomi Mi2s aan te halen.. Op dit moment is hij bij ibuygou (ook de europese warehouse) weer te koop voor een prijs waardoor hij echt weer interessant is. Zet er Lollipop stock op, en het ding draait als de nete. Ik vind het nog steeds de beste telefoon in de klasse tot 4,3" (op de Z1c na dan)

• jg77
Hoppa! schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:07:
[...]

Ligt het aan mij, of is die ZP999 toch wel behoorlijk aan de prijs? Vind het niet echt een deal, vergeleken met bijvoorbeeld een Oneplus?

Het is nogal een premium prijs voor een, ook voor China begrippen, B-merk.
De ZP999 is inderdaad behoorlijk aan de prijs, al is hij al wel geregeld in de 'aanbieding'. Maar zelf heb ik de 3X gekocht welke 16GB ipv 32GB heeft, maar wel $ 100,- goedkoper was. Verder identieke telefoons met zelfs dezelfde Rom. Eigenlijk hetzelfde trucje was ze ooit met de Zp980 en de C2 hebben gedaan.

Het voordeel van de 3X/ZP999 (voor mij) ten opzichte van de Oneplus is o.a. 4G op de 800Mhz band.

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

jg77 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:11:
[...]

De ZP999 is inderdaad behoorlijk aan de prijs, al is hij al wel geregeld in de 'aanbieding'. Maar zelf heb ik de 3X gekocht welke 16GB ipv 32GB heeft, maar wel $ 100,- goedkoper was. Verder identieke telefoons met zelfs dezelfde Rom. Eigenlijk hetzelfde trucje was ze ooit met de Zp980 en de C2 hebben gedaan.

Het voordeel van de 3X/ZP999 (voor mij) ten opzichte van de Oneplus is o.a. 4G op de 800Mhz band.
zelfde reden, de 4G met 800MHz band was doorslaggevend.
Ik heb de 32GB variant gekozen voor 245 euro. de 16GB variant was op dat moment 15 euro goedkoper.

• Eleni
Ik heb ook de 32 gb variant besteld (Merimobiles), omdat je daar meer apps op kunt installeren dan bij de 16 gb versie.
Sinds kitkat is hey niet meer mogelijk om apps naar de externe sd kaart te schrijven, foto's lukt nog wel.
Het prijsverschil was hier ook niet groot.

• jg77
Wie van de Zopo ZP999/3X gebruikers hebben de update van 18-12 al geïnstalleerd? Op XDA geeft iemand aan er problemen mee te hebben, waaronder een niet meer functionerende homebutton.

• Eleni
jg77 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:00:
Wie van de Zopo ZP999/3X gebruikers hebben de update van 18-12 al geïnstalleerd? Op XDA geeft iemand aan er problemen mee te hebben, waaronder een niet meer functionerende homebutton.
Heb ik gedaan met de 3x van mijn partner, heb nog geen klachten uit die richting gehoord.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:27

Blord

Hello Kitty !

Mijn kerstkado is aangekomen, de Meizu MX4 Pro 32GB.
Iemand bracht het mee vanuit China.
De MX4 pro werkt niet direct met de SIM kaarten hier maar een simpel firmware flash van Flyme OS 4.1.1C naar 4.1.1A en de Chinese smartphone had geen problemen meer met mijn Belgische Telenet Mobile kaart.

Ik ben zeer onder de indruk van het scherm, alles is superscherp. Kijken naar een film is een genot. :D
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/Meizu%20MX4pro.jpg

Verwijderd

Nieuws over de RedMi 2s, die ondanks zijn lagere kloksnelheid sneller zou zijn. Nog steeds radiostilte over een nieuwe Note.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Blord schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:26:
Mijn kerstkado is aangekomen, de Meizu MX4 Pro 32GB.
Iemand bracht het mee vanuit China.
De MX4 pro werkt niet direct met de SIM kaarten hier maar een simpel firmware flash van Flyme OS 4.1.1C naar 4.1.1A en de Chinese smartphone had geen problemen meer met mijn Belgische Telenet Mobile kaart.

Ik ben zeer onder de indruk van het scherm, alles is superscherp. Kijken naar een film is een genot. :D
[afbeelding]
Ben wel benieuwd naar je verdere evraringen. Hoe bevalt Flyme OS en de fingerprint scanner?

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Aggressor
ik heb de inew v7 besteld voor 112 euro.
De inew v3 is haar ook altijd goed bevallen.

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:52
Helaas is bij mijn Jiayu G2F het scherm gebarsten, het toestel is nog wel bruikbaar en de barst is niet heel storend maar toch jammer. Het gebeurde toen ik met de telefoon ertussen ergens tegenaan leunde vermoed ik. Mijn vorige toestel, de Lenovo a660 had het vaak zwaarder (been als hefboom gebruiken met telefoon er tussen en zo). Dit doet toch vermoeden dat er geen sterk glas is gebruikt, mede doordat PatrickThomas in zijn review hier ook al over klaagt. Jammer maar te verwachten als je een telefoon koopt van 85 euro.

Verder nog wel tevreden over het toestel, op deze manier wel weer een excuus om weer een keer een nieuw toestel te kopen volgend jaar :+

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 21:47
Eleni schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:49:
[...]

Ja graag! :+
De twijfel wordt steeds kleiner en ben nu naar een geschikte site aan het kijken om de phone te kopen.

• Eleni
Marvin- schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:07:
[...]

Ja graag! :+
De twijfel wordt steeds kleiner en ben nu naar een geschikte site aan het kijken om de phone te kopen.
Ik ben voor de bijl gegaan, heb de Zopo ZP999 besteld bij Merimobiles, vind het wel prettig een snel 4g speeltje te hebben met de juiste banden voor Vodafone.
Bezorging zal wel even op zich laten wachten met de feestdagen in het vooruitzicht.

• Eleni
LoeWn schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:10:
[...]

Om heel even snel de Xiaomi Mi2s aan te halen.. Op dit moment is hij bij ibuygou (ook de europese warehouse) weer te koop voor een prijs waardoor hij echt weer interessant is. Zet er Lollipop stock op, en het ding draait als de nete. Ik vind het nog steeds de beste telefoon in de klasse tot 4,3" (op de Z1c na dan)
Ik draai nog steeds de multilang rom van aries, ben nog beetje huiverig om hem te veranderen,
hem eerst helemaal leeg te maken.
Doe ik misschien als ik de Zopo ZP999 binnen heb.
De m2s blijft zeker in gebruik, topfoon!
Waar heb jij die lollipop vandaan?

• krissie100
ScdF82AD9E9
14 dollar korting vanaf 200 dollar
voor de liefhebber ;)
bij Tinydeal uiteraard ^^

[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 22-12-2014 10:44 . Reden: Tinydeal ]

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik zag laatst een nieuwe Mlais phone met een quadcore: de M9:

http://www.mlais.com/html/201411/content_161.html

Ziet er fraai uit en lijkt me aardige bang for the buck ($110 bij Pandawill). Iemand al ervaringen mee? ik heb weinig info kunnen vinden. Wel dat soortgelijke telefoons mogelijk met een trojan kunnen komen:

nieuws: 'Chinese smartphonefabrikant levert toestel standaard met spyware' - update

Ik heb nog niet gevonden of je dit met een custom rom zou kunnen oplossen. Ik heb sowieso weinig custom roms gevonden voor dit soort toestellen.

/edit: linkje toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door wildcheese op 22-12-2014 11:52 ]

• Momus
wildcheese schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:51:

Ziet er fraai uit en lijkt me aardige bang for the buck ($110 bij Pandawill). Iemand al ervaringen mee? ik heb weinig info kunnen vinden. Wel dat soortgelijke telefoons mogelijk met een trojan kunnen komen:

nieuws: 'Chinese smartphonefabrikant levert toestel standaard met spyware' - update

Ik heb nog niet gevonden of je dit met een custom rom zou kunnen oplossen. Ik heb sowieso weinig custom roms gevonden voor dit soort toestellen.

Het is een octacore. En dat merk heeft zich tot nu alleen gericht op clones. Lijkt me geen aanrader.

• wildcheese
Momus schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:57:
[...]

Het is een octacore. En dat merk heeft zich tot nu alleen gericht op clones. Lijkt me geen aanrader.
Klopt idd van die octacore. Maar het zijn van een clone lijkt me geen reden om iets niet aan te raden...er zijn een hoop chinese klonen die bijna net zo goed of mss wel beter zijn dan het origineel ;)

• Momus
wildcheese schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:16:
[...]

Klopt idd van die octacore. Maar het zijn van een clone lijkt me geen reden om iets niet aan te raden...er zijn een hoop chinese klonen die bijna net zo goed of mss wel beter zijn dan het origineel ;)
Er is geen enkele clone beter dan het origineel.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Momus schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:19:
[...]

Er is geen enkele clone beter dan het origineel.
Velen vinden een Xiaomi een clone van een iPhone.
Als dat een clone zou zijn, dan is het wel een betere.
Maar ja als Android liefhebber is mijn mening niet echt objectief ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Momus
Kiswum schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:33:
[...]

Ik heb het over 1 op 1 clones. Niet over toestellen die erop lijken.

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
wildcheese schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:51:

Specs zijn niet slecht voor die prijs, maar zou eerst wel eens een review willen zien om de kwaliteit van dit merk (onbekend) te kunnen beoordelen.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Ik wil dat toestel wel even uitgebreid testen hoor, ik heb de volledige NL review van de UMi C1 net afgerond :p

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• krissie100
productreview: Elephone G4 Zwart review door krissie100
voor de geïnteresseerden, hierbij ook mijn review over de Elephone G4

• wildcheese
Kiswum schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:27:
Ik wil dat toestel wel even uitgebreid testen hoor, ik heb de volledige NL review van de UMi C1 net afgerond :p
en
krissie100 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:51:
Mooi reviews! Zeer uitgebreid! Jammer dat die Umi C1 zo groot is, ik zoek echt eentje <5"

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 15:51

RRRobert

Fokker in ruste

Kiswum schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:33:
[...]

Als je het over iPhone klonen hebt... ik vind de begin deze maand aangekondigde Dakele 3 (ook wel: Dakele Cola3) wel een heel erg interessant toestel:
  • Mediatek MT6572 8-core 64bit chip
  • Mali T760 GPU
  • 3 GB RAM
  • 16 GB opslag met optioneel ruimte voor een 128gb micro SD card
  • Sony IMX219 8 mega-pixel front / IMX214 13 mega-pixel back camera met F2.0 diafragma
  • 5-inch 1080p display, saffierglas panel
  • KeleUI 2.0 (Android 4.4), optioneel MIUI (V6), ColorOS of Lewa OS.
Website fabrikant

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/dakele-3-hero.png?resize=440%2C527

Ik heb hem helaas nog niet in enige webshop aangeboden zien worden, maar waar ik eerst opteerde voor een Xiaomi Mi4 of Nubia Z7 mini als opvolger van mijn Xiaomi M2S, vind ik deze toch ook wel serieus interessant qua specs... Jammer alleen dat er vooralsnog alleen over TD-LTE gesproken wordt. Ik heb mezelf voorgenomen ergens in januari de keuze te maken en tot aanschaf over te gaan, dus ik heb nog wel wat beslissingstijd in het verschiet. Wat vinden jullie hier van?

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

• cverkooyen
krissie100 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:51:
Over de accuduur zeg te tegenstrijdige dingen. Je noemt hem redelijk goed maar hij staat ook bij de minpunten in het rijtje.

• Hyp Hyper
RRRobert schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
[...]

Als je het over iPhone klonen hebt... ik vind de begin deze maand aangekondigde Dakele 3 (ook wel: Dakele Cola3) wel een heel erg interessant toestel:
  • Mali T760 GPU
  • 3 GB RAM
  • Sony IMX219 8 mega-pixel front / IMX214 13 mega-pixel back camera met F2.0 diafragma
MT 6752 mag ik hopen. Anders is het maar een dual core. :P

RRRobert schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:55:
[...]

• Mali T760 GPU
  • 3 GB RAM
Website fabrikant

[afbeelding]

Ik heb hem helaas nog niet in enige webshop aangeboden zien worden, maar waar ik eerst opteerde voor een Xiaomi Mi4 of Nubia Z7 mini als opvolger van mijn Xiaomi M2S, vind ik deze toch ook wel serieus interessant qua specs... Jammer alleen dat er vooralsnog alleen over TD-LTE gesproken wordt. Ik heb mezelf voorgenomen ergens in januari de keuze te maken en tot aanschaf over te gaan, dus ik heb nog wel wat beslissingstijd in het verschiet. Wat vinden jullie hier van?
Zou toch eerder een Mi4 of Z7 Mini nemen. Qua specs lijkt het misschien heel wat maar het is toch een iPhone cloon, MediaTek, en die Dakele's zijn slecht verkrijgbaar volgens mij voor de internationale besteller..
Qua specs misschien wel, maar kwalitatief gezien kan dit gewoon niet mee met Xiaomi en ZTE.

@hyper
Nee, ze gebruiken die term opnieuw voor een andere soc ;)

• krissie100
cverkooyen schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:58:
[...]

Over de accuduur zeg te tegenstrijdige dingen. Je noemt hem redelijk goed maar hij staat ook bij de minpunten in het rijtje.
klopt, redelijk vind ik een klein minnetje ;)
en als je goed gelezen had staat de batterij bij + én - ik zou ze ook allebei weg kunnen laten als er verwarring ontstaat?

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 22-12-2014 18:17 ]

• Momus
Was het een grapje? Want die gebruiken ze niet opnieuw. 6752 it is.
http://www.mediatek.com/e...mmunications/smartphone1/
krissie100 schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:16:
[...]

klopt, redelijk vind ik een klein minnetje ;)
en als je goed gelezen had staat de batterij bij + én - ik zou ze ook allebei weg kunnen laten als er verwarring ontstaat?
Een batterij heeft dan ook een + en een - zijde :+

@momus
My bad, dacht dat ze eerder wel dezelfde benaming al de dual-core hadden gegeven, maar niet dus.
Gizchina meldt ook 6572 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 22-12-2014 18:25 ]

Verwijderd

Net ook een zp999 gekocht en is een super ding. Maar... het ding kwam met wat issues. Waarvan de meest irritante een soort van klikkend geluid. Dit komt alleen voor als ik headphones in heb geplugt met ook een mic aan en er alleen audio gespeeld word. Nog meer mensen met deze ervaring?

• Momus
dutchgio schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:24:
[...]

Een batterij heeft dan ook een + en een - zijde :+

@momus
My bad, dacht dat ze eerder wel dezelfde benaming al de dual-core hadden gegeven, maar niet dus.
Gizchina meldt ook 6572 |:(
Ik heb je een link gegeven naar de officiële mediatek site. Neem aan dat daar toch het juiste op staat.

• Eleni
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:06:
Net ook een zp999 gekocht en is een super ding. Maar... het ding kwam met wat issues. Waarvan de meest irritante een soort van klikkend geluid. Dit komt alleen voor als ik headphones in heb geplugt met ook een mic aan en er alleen audio gespeeld word. Nog meer mensen met deze ervaring?
Wil je ook de rest eens noemen? Er komt ook eentje mijn kant op en dan ben ik vast voorbereid.

• Hyp Hyper
Ja dat zou een mooie zijn. Binnen een jaar dezelfde benaming nog eens gebruiken. :P (aannames...)
MT6752 dus. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 22-12-2014 19:25 ]

Verwijderd

Andere was de camera knop aan de zijkant die niet werkt, en de moisture sticker was rood bij aankomst.

Ik hoop dat de audio nog op te lossen valt met SW update en geen vocht schade is.

Verder was ook andere (tragere) SD kaart bijgeleverd. Op de website stond een plaatje van een Sandisk ultra, maar stiekem in de tekst stond gewoon class 10.
Eleni schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:17:
[...]

Wil je ook de rest eens noemen? Er komt ook eentje mijn kant op en dan ben ik vast voorbereid.

• Eleni
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:42:
Andere was de camera knop aan de zijkant die niet werkt, en de moisture sticker was rood bij aankomst.

Ik hoop dat de audio nog op te lossen valt met SW update en geen vocht schade is.

Verder was ook andere (tragere) SD kaart bijgeleverd. Op de website stond een plaatje van een Sandisk ultra, maar stiekem in de tekst stond gewoon class 10.

[...]
Dat van dat vocht is wel heel raar/vervelend, moet je trouwens moeite voor doen om dat tijdens een trip voor elkaar te krijgen!
Waar had je hem besteld?
Pagina: 1 ... 81 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!