Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.838 views

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-11 11:07
freggell schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:18:
[...]

Ik neem even aan dat je niet de Xperia Z3 gaat bedoelen, maar een chinees.

Ik heb ze nog niet gevonden, en heb er wel naar gezocht.
Vanzelfsprekend ;) Ik heb zelf de Xperia V, en kan eigenlijk niet meer zonder; in bad liggen en filmpjes kijken. Man, geweldig.

Maar dat is wel een beetje jammer..

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wkrooshof schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:18:
[...]

Vanzelfsprekend ;) Ik heb zelf de Xperia V, en kan eigenlijk niet meer zonder; in bad liggen en filmpjes kijken. Man, geweldig.

In bad liggen en filmpjes kijken. Uhm...

:/

• Wkrooshof
Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:20:
[...]

Ik had dit anders moeten verwoorden, maar nee... |:( d:)b

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:20:
[...]

Scheelt tissues denk ik. :+

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Wkrooshof
Jongens het was leuk mee te doen in dit topic, tot ziens! 8)7 :+

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

de kogel is door de kerk :) na lang zoeken heb ik ter vervanging van mijn huidige toestel (Cube A5300) de Zopo ZP999 3GB RAM+32GB ROM variant besteld via Registered Air Mail shipping van Tinnydeal voor omgerekend €240.

• Momus
NVT schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:55:
de kogel is door de kerk :) na lang zoeken heb ik ter vervanging van mijn huidige toestel (Cube A5300) de Zopo ZP999 3GB RAM+32GB ROM variant besteld via Registered Air Mail shipping van Tinnydeal voor omgerekend €240.
Wat is de reden dat je een duurdere variant koopt, waar het enige verschil de ROMgrootte is en het uitbreidbaar is met een SD?

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:
[...]

Wat is de reden dat je een duurdere variant koopt, waar het enige verschil de ROMgrootte is en het uitbreidbaar is met een SD?
Verschil was €15 euro daarom ik de duurdere variant gekozen.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Wkrooshof schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:18:
[...]

Even voor de duidelijkheid, ze zijn er wel maar niet high-end.
De meeste "waterdichte" telefoons zijn de Xperia, of een samsung of een kyocera.
Als chinees zijnde de Lenovo S750 en Haier W718 alleen zijn deze niet echt high-end.

Ik heb tijdens mijn zoektocht ook in dit topic gevraagd, en toen geen antwoord op gehad.

Misschien dat er nog meer te vinden is, maar ik was opzoek naar een IP67 telefoon (met dual sim), dus ook nog stofvrij.

Dus er is wel een kans dat er nog IPx6 + telefoons te vinden zijn (geloof dat een moto G er 1 van is)
En single sim zijn er volgens mij wel iets meer te vinden.

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-11 16:39
Vandaag 3e telefoon mogen ontvangen van To2c, altijd goede en snelle service gehad.

Maar deze keer.... ben ik erg telleurgesteld en dat is nog zacht uitgedrukt toen deze DooGee DG900 arriveerde.

Het begon met een foto die al op de telefoon stond, dit vonden we al vreemd, maar het is niet ongehoord dat Chinese websites vaak de telefoons testen voor verzending... maar als test foto`s in een soort van reparatie ruimte worden gemaakt dan gaan bij mij de bellen al rinkelen...

Later wil mijn vriendin haar screen protector erop doen en doen gebeurde het volgende...

zie de fotos

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/nsrr6an1p/20141212_145945.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/gbijr2xil/20141212_150053.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/utb5lbzfx/20141212_150111.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/711u9sxf1/20141212_152041.jpg

Het lijkt erop dat je het scherm vast kan lijmen ( 10 seconden lijm?? ),
Maar dit kan toch niet jongens.... telefoon kosten gewoon 203 euro en dan krijg je dit.
Dit lijkt me meer een refurbishede dan een nieuwe telefoon.
Helemaal de laatste foto...

To2c zal wel willen dat hij verstuurd word naar China ter reparatie, maar ik vind dit echt niet kunnen.
Dan sturen ze maar een Mi4 ter compensatie.

Verwijderd

Dat lijkt me eerlijk gezegd een rare reparatieruimte. Het komt veel meer overeen met de ruimte die ik verwacht bij een dozenschuiver.

• Kelnarath
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:12:
Dat lijkt me eerlijk gezegd een rare reparatieruimte. Het komt veel meer overeen met de ruimte die ik verwacht bij een dozenschuiver.
Ja inderdaad je hebt gelijk, maar dan toch.
Die zwarte rode dozen herken ik nu ook, daarin zitten de Elephone toestellen.
Foto zal wel gemaakt zijn in het EU warehouse.
To2c is ervan op de hoogte, maar krijg niet echt een indicatie wat ze nou precies willen doen.

Verwijderd

Kelnarath schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:18:
Ja inderdaad je hebt gelijk, maar dan toch.
Het is vervelend, maar er lijkt dus geen kwade opzet in het spel. Het is nu aan To2c om het netjes op te lossen, want ze kunnen aan deze telefoon nu uiteraard niets veranderen :)

Misschien net de verkeerde combinatie van slechte assemblage samen met een wat ruwe reis geweest, wie zal het zeggen?

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:26:
[...]

Het is vervelend, maar er lijkt dus geen kwade opzet in het spel. Het is nu aan To2c om het netjes op te lossen, want ze kunnen aan deze telefoon nu uiteraard niets veranderen :)

Misschien net de verkeerde combinatie van slechte assemblage samen met een wat ruwe reis geweest, wie zal het zeggen?
Het is gewoon een Doogee. Bij die dingen zijn dit soort verschijnselen niet vreemd. Dat je daar meer dan 200 euro voor neertelt is mij dan ook een compleet raadsel.

• Kelnarath
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:26:
[...]

Hopelijk komen we eruit, tot altijd nette service gehad, maar ja.. je snapt dat het niet een oppepper voor je humeur is om je nieuwe telefoon zo aan te treffen.

Verwijderd

Kelnarath schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:29:
je snapt dat het niet een oppepper voor je humeur is om je nieuwe telefoon zo aan te treffen.
Zoiets is uiteraard ronduit vervelend, helaas doe je er weinig aan. To2c heeft zelfs nog even gecontroleerd of alles klopte voor de reis, dus het ding zal onderweg wat te verduren gehad hebben.

• Kelnarath
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:
[...]

Zoiets is uiteraard ronduit vervelend, helaas doe je er weinig aan. To2c heeft zelfs nog even gecontroleerd of alles klopte voor de reis, dus het ding zal onderweg wat te verduren gehad hebben.
Ik ga ervan uit dat daar de foto inderdaad voor bedoeld was, tja enne kant heb ik zoiets van: Beetje lijm en het zit vast. Wat kost het wel niet om hem weer terug te sturen naar China?
Die kosten zullen wel voor eigen rekening zijn, ongeacht defect of niet.

Ja ik weet het is een hoop "wat als" maar ik moet even m`n frustraties eruit gooien.

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:25
Ik heb hier ook nog Doogee met (weer) een los scherm. Met welk lijm kan ik dat het beste vastzetten?

• Momus
mpx200_05 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:05:
Ik heb hier ook nog Doogee met (weer) een los scherm. Met welk lijm kan ik dat het beste vastzetten?
Met een beetje pur weet je zeker dat hij niet meer los komt.

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:22
John Rambo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:54:
[...]

Qua restwaarde... iPhone, zijn meer waardevast. Je moet alleen wel in gedachten houden wat de aankoopprijs is. Een MX4 pro haal je voor ~400-450 euro? Dat is de helft van een iPhone 6 plus.. In feite kan je dan na een tijdje voor 450 euro weer een nieuwe telefoon kopen en ben je even duur uit.
Zo'n vermoeden had ik ook al. Dan blijf ik toch bij Apple. Mocht ik ooit een cheap ass budget phone willen dan wordt het zeker een chinees mobieltje. Zag wat leuke dingen voorbij komen voor onder de 150 euro. Bizar goedkoop.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
goodfella schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:29:
[...]

Zo'n vermoeden had ik ook al. Dan blijf ik toch bij Apple. Mocht ik ooit een cheap ass budget phone willen dan wordt het zeker een chinees mobieltje. Zag wat leuke dingen voorbij komen voor onder de 150 euro. Bizar goedkoop.
Meizu is hier vooralsnog minder bekend, de meeste mensen kennen Apple wel. Als je als tweaker een leuke uitdaging zoekt dan is zo'n chinees natuurlijk veel leuker. Apple, Samsung enz kenne we nu wel. Niks leuker dan zo'n chinees die bijna niemand heeft, lekker flashen enzo. Ik loop nu met de Redmi Note rond en krijg allemaal reacties van mensen die weken op hun iPhone 6 bestellingen zitten te wachten.. "zo dat is een grote, lijkt wel een iPhone 6 plus... " :Y)

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:09
Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:17:
[...]

Met een beetje pur weet je zeker dat hij niet meer los komt.
Als ge ut nie meer wit, kit.
Als ge nie wit wavur, pur. :P

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• FlowDesign
Richard1992 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:32:
[...]

Webshop is absoluut betrouwbaar, heb ik naast die THL T6 smartphone al meerdere dingen besteld. Ze verpakken de producten uitstekend met bubbeltjesfolie.
De algemene strekking hier is dat je Efox moet mijden als de pest :Y

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
Niet te hoog oplopen ook niet met Iphone's hier ;) Zit vol met chinees materiaal dat ze voor stevig wat meer verkopen, alle onderdelen zijn oorspronkelijk van Foxconn (denkt iedereen) maar het zijn gewoon chinese trilmotors etc.

Iphone betaal je vooral hun software en naam, hardware gezien is het zelfs slechter dan meeste nieuwe android toestellen ;)

De tweakers hier onder ons die ze regelmatig uit elkaar halen weten dit waarschijnlijk al, maar ik snap niet dat de meeste mensen er zo trots op zijn dat ze zoiets hebben, in mijn ogen is het meer "kijk ik heb veel teveel betaalt voor een gsm , en ben er nog trots op ook" :D

Maar ik ben dan ook een iphone hater geworden, ookal herstel ik ze regelmatig ;)

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 02:11:
Niet te hoog oplopen ook niet met Iphone's hier ;) Zit vol met chinees materiaal dat ze voor stevig wat meer verkopen, alle onderdelen zijn oorspronkelijk van Foxconn (denkt iedereen) maar het zijn gewoon chinese trilmotors etc.

Iphone betaal je vooral hun software en naam, hardware gezien is het zelfs slechter dan meeste nieuwe android toestellen ;)

De tweakers hier onder ons die ze regelmatig uit elkaar halen weten dit waarschijnlijk al, maar ik snap niet dat de meeste mensen er zo trots op zijn dat ze zoiets hebben, in mijn ogen is het meer "kijk ik heb veel teveel betaalt voor een gsm , en ben er nog trots op ook" :D

Maar ik ben dan ook een iphone hater geworden, ookal herstel ik ze regelmatig ;)
Hoe kom je hier nu ineens op? :)

Efox is geen Foxconn :P

Verwijderd

Umi heeft leverproblemen en toen kreeg ik van banggood deze mail. Ik denk eigenlijk dat ik het allemaal maar afwacht.
---
CUBOT S200 5-inch Android 4.4 MTK6582 Quad-core OTG Smartphone ( High quality screen, With gift: one pair capacity touch gloves)
KINGZONE K1 Turbo 5.5-inch 2GB RAM MT6592 1.7GHz Octa-core Smartphone (FHD Super COLOR SHARP/LG IPS LCD, 1920*1080 pixels, True 14.0MP AF with flash LED, Air Guestures, Wireless Charging, NFC, OTG)

DOOGEE TURBO2 DG900 5-inch MTK6592 1.7GHz Octa-core Smartphone (1920x1080 pixels IPS screen,18.0MP AF with True Flash LED + SONY IMX135 rear camera,Back touch, Gesture sensing, OTG)

The three phones are in stock, if you wanted to change the UMI ZERO into the above phones, please feel free to contact us email: cservice@banggood.com. We'll help to deal with you as soon as possible.
----

• FlowDesign
Zou ik ook doen :Y
Of je geld terugvragen of iets beters kiezen evt met een beetje bijbetalen.

• Robinator
FlowDesign schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:37:
[...]

Hoe kom je hier nu ineens op? :)

Efox is geen Foxconn :P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Foxconn

dat al ten eerste, en gewoon omdat ik enkele mensen ken die hun eigen iphone repairshop hebben (nee niet zo effe na hun uren wat iphone's herstellen, maar een echte degelijke Apple repair shop)

Maar zoals gezegd ik ben geen Apple fan, integendeel, ze kunnen voor mij part de hoogste boom zoeken ;)

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:54:
[...]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Foxconn

dat al ten eerste, en gewoon omdat ik enkele mensen ken die hun eigen iphone repairshop hebben (nee niet zo effe na hun uren wat iphone's herstellen, maar een echte degelijke Apple repair shop)

Maar zoals gezegd ik ben geen Apple fan, integendeel, ze kunnen voor mij part de hoogste boom zoeken ;)
Ok, maar ik bedoelde hoe kom je zo ineens op dit onderwerp? Met iPhones enzo :)

• Robinator
FlowDesign schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:13:
[...]

een goede pagina terug waren er enkele die hoog oplopen van hun iphone, maar ze vergelijken de verkeerde zaken.

Als je van I-troep af komt kan je best beginnen met iets miui achtig denk ik voor de overstap naar android niet te zwaar te maken, maar vele kijken naar pure specs, terwijl dit bij een iphone niet helemaal benut word tov Android.

Was geen persoonlijke opmerking naar jou toe Flowdesign ;)

maakt niet uit, back on Topic ;) De honor 6 gaat de upgrade naar lollipop krijgen, er zijn nog niet veel chineesjes met dual sim die dit hebben wel?

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:13:
[...]

Lees het topic eens door voor je vragen stelt. ;)
(een paar reacties voor de tekst van Robin)

@Robin:
Het is trouwens wel on-topic een iPhone te bespreken als je dat in vergelijking doet met een onbekendere (high end) Chinaphone, lijkt me. Blijkbaar zijn er mensen die tussen een iPhone en een half zo dure Chinaphone twijfelen. (voor mij een no-brainer; ik ga voor koopjes.. of dat nou goed uitdraait of niet :P)

[ Voor 42% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-12-2014 17:42 ]

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:37:
[...]

Lees het topic eens door voor je vragen stelt. ;)
Touché _O-

Ik denk dat ik per ongeluk een pagina overgeslagen had :$

On-topic: oppassen met neppe Umi winkels en MIUI voor de Umi Zero:
http://www.gizchina.com/2...lus-umi-warn-fake-stores/

[ Voor 23% gewijzigd door FlowDesign op 13-12-2014 17:41 ]

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:33:
[...]

een goede pagina terug waren er enkele die hoog oplopen van hun iphone, maar ze vergelijken de verkeerde zaken.

Als je van I-troep af komt kan je best beginnen met iets miui achtig denk ik voor de overstap naar android niet te zwaar te maken, maar vele kijken naar pure specs, terwijl dit bij een iphone niet helemaal benut word tov Android.

Was geen persoonlijke opmerking naar jou toe Flowdesign ;)
Weet ik, ik snapte het gewoon niet :)
maakt niet uit, back on Topic ;) De honor 6 gaat de upgrade naar lollipop krijgen, er zijn nog niet veel chineesjes met dual sim die dit hebben wel?
Honor 6 Plus komt eraan, misschien dat die direct met Lollipop geleverd zal worden.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 18:52

Qon

Ik heb net toch de Z5S besteld.

http://www.coolicool.com/...n-android-44-3g-s-g-35528

Ik hoop maar dat ik eruit kom om hem te rooten en een goede custom rom erop te zetten... En dat ie aankomt natuurlijk haha.

Verwijderd

ik vind een honor x4 op aliexpress voor 143usd terwijl hij overal 249usd moet kosten...is dit te betrouwen ; http://www.aliexpress.com...2F900031_32249711547.html

thx

• Momus
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:36:
ik vind een honor x4 op aliexpress voor 143usd terwijl hij overal 249usd moet kosten...is dit te betrouwen ; http://www.aliexpress.com...2F900031_32249711547.html

thx
Nee. Geen kans dat die echt is.

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:42
Poeh zeg, er komen aardig wat 5.5" modellen in het $200 segment aan. Las net dat Meizu dus ook met de Blue Charm Note komt. Zo even uit mijn hoofd komen volgend jaar dus de volgende modellen op de markt:

- Xiaomi Note 2 (?)
- Jiayu S3 (mediatek)
- Meizu Blue Charm Note (mediatek)
- Leagoo Elite serie (mediatek)

Tot nu toe allemaal mediatek, ben benieuwd of er ook modellen met een qualcomm chip in ontwikkeling zijn (6xx). Die wannabe iPhone 5S backcovers op de Meizu zijn wel tof, vooral die oranje :o

[ Voor 8% gewijzigd door Chippu op 13-12-2014 21:24 ]

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:36:

thx
Te berouwen idd ;)

• FlowDesign
Chippu schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:22:
Poeh zeg, er komen aardig wat 5.5" modellen in het $200 segment aan. Las net dat Meizu dus ook met de Blue Charm Note komt. Zo even uit mijn hoofd komen volgend jaar dus de volgende modellen op de markt:

- Xiaomi Note 2 (?)
- Jiayu S3 (mediatek)
- Meizu Blue Charm Note (mediatek)
- Leagoo Elite serie (mediatek)

Tot nu toe allemaal mediatek, ben benieuwd of er ook modellen met een qualcomm chip in ontwikkeling zijn (6xx). Die wannabe iPhone 5S backcovers op de Meizu zijn wel tof, vooral die oranje :o
In die prijscategorie voornamelijk een aantal met Snapdragon 410. Snapdragon 615 gaat eerder naar 300 tot 500 dollar. In diezelfde range kun je ook Snapdragon 801 kopen.

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Qon schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:33:
Ik heb net toch de Z5S besteld.

http://www.coolicool.com/...n-android-44-3g-s-g-35528

Ik hoop maar dat ik eruit kom om hem te rooten en een goede custom rom erop te zetten... En dat ie aankomt natuurlijk haha.
Gaaf! Veel plezier ermee alvast. Ben benieuwd hoe die bevalt.

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-11 21:35
Hee ik heb een redmi note 4g

En ik vraag me af of er andere zijn die de miui 6 rom er op hebben staan..?

En wat is de precieze verschil tussen
De stable rom en developer rom.

Enigste wat ik kan vinden is dat developer rom elke week wordt bij gewerkt en vaak buggs bevatten..

Want op miui site kun je v6 namelijk downloaden alleen vraag me af wat et is en of het ook nederlands is..

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 22:54
patrickkok schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:11:

Enigste wat ik kan vinden is dat developer rom elke week wordt bij gewerkt en vaak buggs bevatten..

Want op miui site kun je v6 namelijk downloaden alleen vraag me af wat et is en of het ook nederlands is..
Ik heb gelezen op het xiaomi forum dat je beter bent met de wekelijkse updates (developer rom) want dat de stable roms ver achter komen.

iemand stelt de vraag: Are you going to cook V6 Stable for Note 4G? Thank you.

antwoord: no.. use weekly... stable versions are way behind weekly...

of het waar is weet ik niet maar ik zal de stable niet nemen want is sowieso enkel chinees en engels.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
patrickkok schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:11:

Ik draai de multilang, volgens mij is dat de developer. De updates hebben de datum van uitgave als naam, de laatste die ik bijvoorbeeld kan updaten is 4.12.12, van 12 december dus. Weinig voordelen, dus die sla ik dan even over. Al was de toevoeging van 'one handed mode' van vorige week wel fijn.

• jimmypop1
Kan jij ota updates doen ? Van mij lukte het niet en heb ik de file moeten downloaden en manueel flashen.

• patrickkok
Kwabbernoot schreef op zondag 14 december 2014 @ 09:46:
[...]

Ik draai de multilang, volgens mij is dat de developer. De updates hebben de datum van uitgave als naam, de laatste die ik bijvoorbeeld kan updaten is 4.12.12, van 12 december dus. Weinig voordelen, dus die sla ik dan even over. Al was de toevoeging van 'one handed mode' van vorige week wel fijn.
Maar draaid jou redmi 4g miui v5 of v6.?

Want ik heb nu v5 en ook multilang. En nederlands is wel fijner..

Alleen vind ik die layout en die nieuwe functies van de miui 6 wel aantrekkelijk alleen ik kan niet vinden of die ook in het nederlands is..

En als die stable rom alleen engels / chinees is valt dat af.

Want dan denk ik dan ik nu ook miui 5 developer er op heb staan..

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Excuus, dit is Miui V6 op een Mi3. Al maakt dat qua rom volgens mij niet heel veel verschil?

Dus, Multilang (met Nederlands dus), developer edition, OTA updates.

• patrickkok
Kwabbernoot schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:23:
Excuus, dit is Miui V6 op een Mi3. Al maakt dat qua rom volgens mij niet heel veel verschil?

Dus, Multilang (met Nederlands dus), developer edition, OTA updates.
Mm ja ik dacht ook te lezen dat voor de mi3 eerder updates kwamen...

Maar als je zeg op developer zit multilang dan zal dat voor de note 4g ook wel zijn...

Trouwens kom jij vaan irritante buggs tegen bij developer rom?

En wat houdt ota update precies in?
Ik dacht rom updaten met usb kabel?

• jimmypop1
ik heb note 4g en draai Miui 6.

Hier is de multilang te vinden:

http://media.celogeek.com...i_dior_4.12.12_v6-4.4.zip

http://xiaomi.eu/community/threads/4-12-12.26387/

Iedere week kan je via dit forum een update vinden voor miui 6 (iedere vrijdag gebeuren er kleine updates)
die je normaal OTA kan downloaden (= over the air). Gewoon via instellingen naar over apparaat gaan en daar kiezen update (helemaal onderaan je scherm) en dan update hij normaal zonder dat je nog iets moet doen.

[ Voor 43% gewijzigd door jimmypop1 op 14-12-2014 11:48 ]

• patrickkok
Danku voor de links!
Alleen is dit het zelfde dan dat op de officiele miui site staan?

En ik lees dat je moet updaten via otg maar hoe werkt dat?

• jimmypop1
Is niet dezelfde rom hoor. De link van mij is de multilang versie (developer dus).

Downloaden en op je intern geheugen zetten onder miui / rom downloads (of zo iets).

Dan naar de app updater gaan en daar kiezen om nieuwe rom te flashen. Normaal moet je geen full wipe doen maar ik heb het toch gedaan om met een schone lei te beginnen. (kwam ook van miui 5)

Dit is een link waar je mooi de stable en developer rom kan vinden.

http://en.miui.com/download-218.html#342

stable is enkel engels en chinees (krijgt niet elke week een update, komt maar om de 1 a 2 maanden)

developer is altijd multilang (krijgt elke week een update)

[ Voor 8% gewijzigd door jimmypop1 op 14-12-2014 12:57 ]

• MxD
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2021

MxD

Voor mijn moeder heb ik voor de gok een Elephone g4 gekocht bij pandawill voor 95 dollar.
Wat is dat een mooie telefoon voor weinig geld! Qua bouwkwaliteit is hij te vergelijken met mijn inew v3, misschien wel beter. Alleen de volume up, is kapot. Dat kan echter bij elke telefoon gebeuren lijkt me. Ook het scherm is mooi!

Camera doet het goed in daglicht.

Gps deed het gisteravond goed, vanochtend niet.

Verder zat er een screenprotector, en een silicon case, lader + usb kabel in de doos. Het enige dat ik mis zijn headset oordopjes.

Update: buiten krijgt ik binnen 30 seconde een gps fix. Binnen niet. Dit na wat meer testen

[ Voor 8% gewijzigd door MxD op 14-12-2014 13:11 ]

• Momus
MxD schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:57:
Voor mijn moeder heb ik voor de gok een Elephone g4 gekocht bij pandawill voor 95 dollar.
Wat is dat een mooie telefoon voor weinig geld! Qua bouwkwaliteit is hij te vergelijken met mijn inew v3, misschien wel beter. Alleen de volume up, is kapot. Dat kan echter bij elke telefoon gebeuren lijkt me. Ook het scherm is mooi!

Camera doet het goed in daglicht.

Gps deed het gisteravond goed, vanochtend niet.

Verder zat er een screenprotector, en een silicon case, lader + usb kabel in de doos. Het enige dat ik mis zijn headset oordopjes.

Update: buiten krijgt ik binnen 30 seconde een gps fix. Binnen niet. Dit na wat meer testen
Dat is logisch aangezien die Elephone alleen (A)-GPS heeft.

• FlowDesign
MxD schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:57:
Wat is dat een mooie telefoon voor weinig geld! Qua bouwkwaliteit is hij te vergelijken met mijn inew v3, misschien wel beter. Alleen de volume up, is kapot. Dat kan echter bij elke telefoon gebeuren lijkt me.
Kan gebeuren, maar dat het bij een nieuwe al kapot is is wel typerend voor die goedkope toestellen.

• patrickkok
jimmypop1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:56:
Is niet dezelfde rom hoor. De link van mij is de multilang versie (developer dus).

Downloaden en op je intern geheugen zetten onder miui / rom downloads (of zo iets).

Dan naar de app updater gaan en daar kiezen om nieuwe rom te flashen. Normaal moet je geen full wipe doen maar ik heb het toch gedaan om met een schone lei te beginnen. (kwam ook van miui 5)

stable is enkel engels en chinees (krijgt niet elke week een update, komt maar om de 1 a 2 maanden)

Ik zie wel miui onder interne opslag maar daarna geen ROM downloads of rond of iets.
Daarna zie ik wel weer in interne opslag downloaded_ROM

Welke moet ik hem zetten en moet ik de naam of iets nog veranderen?

Verwijderd

mpx200_05 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:05:
Dat is lastig, de meer solide lijmen zijn ook chemisch wat agressiever. Bij elektronica werk ik zelf graag met hete lijm - dat isoleert elektriciteit en is als het echt moet nog te corrigeren. Tegelijk is het robuust genoeg om fatsoenlijk te werken en niet bros, dus bij een beetje flexen of wrikken valt het spul niet weer uit elkaar. Dat heb je met bijvoorbeeld secondelijm wel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
patrickkok schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:49:
[...]

Danku voor de links!
Alleen is dit het zelfde dan dat op de officiele miui site staan?

En ik lees dat je moet updaten via otg maar hoe werkt dat?
Graag eerst zelf even het een en ander proberen voordat je vragen komt stellen. We verwachten niet dat je alles weet, maar het is niet de bedoeling dat je ons als vraagbaak gebruikt zonder zelf initiatief te tonen.

• jimmypop1
patrickkok schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:42:
[...]

Ik zie wel miui onder interne opslag maar daarna geen ROM downloads of rond of iets.
Daarna zie ik wel weer in interne opslag downloaded_ROM

Welke moet ik hem zetten en moet ik de naam of iets nog veranderen?
Idd, in de map downloaded rom plaatsen en dan via de updater app flashen.

Naam moet je niet veranderen, gewoon de file zoals je hem hebt gedownload in de map steken.

[ Voor 10% gewijzigd door jimmypop1 op 14-12-2014 14:13 ]

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 15:58
Heeft iemand goede tips voor een cover voor een Iocean x1. Er is hier niet super veel voor te vinden.
Alleen enkele leren covers. Maar de meeste lijken pruts covers.

• patrickkok
jimmypop1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:11:
[...]

Idd, in de map downloaded rom plaatsen en dan via de updater app flashen.

Naam moet je niet veranderen, gewoon de file zoals je hem hebt gedownload in de map steken.
Toppie het is gelukt!
Heel erg bedankt

T is wel ff wennen maar dat is met alles...

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 09:47
Hallo medetweakers ,

Ik heb jullie advies nodig met het volgende ,
Ik wil graag mijn Samsung s2 plus vervangen voor een nieuw chinees toestel .
De S2 gebruik in nu voor mijn werk en er zijn een paar apps die ik regelmatig tot dagelijks gebruik .

Waar ik naar opzoek ben is een toestel met een scherm kleiner dan 5 inch goede accu (de S2 houd het makkelijk een hele dag 7.00 uur tot 23.00 uur vol .
Een erg goede GPS ivm Ritmeter accu die net zo lang of langer dan mijn huidige S2 meegaat en het liefst met een Snapdragon cpu aangezien ik niet zoveel vertrouwen heb met MTK en GPS functies .

Waarom ik de S2 nu wil vervangen is omdat de app Ritmeter die ik dagelijks meerdere keren gebruik gewoon net iets te zwaar is de S2 loopt regelmatig vast of switchen tussen andere apps gaat te langzaam.
Daarnaast gebruik ik ook regelmatig de zaklamp vandaar er ook een goede led op moet zitten .

Nou heb ik natuurlijk zelf ook een beetje zitten kijken en mijn oog viel op de volgende toestellen.

Iuni U2
ZTE Z5 mini
Huawei Honor 3c 4G

Wil eigenlijk ook niet meer dan 250 $ dollartjes besteden .

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
diquan2001 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:41:
Hallo medetweakers ,

Ik heb jullie advies nodig met het volgende ,!u
De S2 gebruik in nu voor mijn werk en er zijn een paar apps die ik regelmatig tot dagelijks gebruik .

Waar ik naar opzoek ben is een toestel met een scherm kleiner dan 5 inch goede accu (de S2 houd het makkelijk een hele dag 7.00 uur tot 23.00 uur vol .
Een erg goede GPS ivm Ritmeter accu die net zo lang of langer dan mijn huidige S2 meegaat en het liefst met een Snapdragon cpu aangezien ik niet zoveel vertrouwen heb met MTK en GPS functies .

Waarom ik de S2 nu wil vervangen is omdat de app Ritmeter die ik dagelijks meerdere keren gebruik gewoon net iets te zwaar is de S2 loopt regelmatig vast of switchen tussen andere apps gaat te langzaam.
Daarnaast gebruik ik ook regelmatig de zaklamp vandaar er ook een goede led op moet zitten .

Nou heb ik natuurlijk zelf ook een beetje zitten kijken en mijn oog viel op de volgende toestellen.

Iuni U2
ZTE Z5 mini
Huawei Honor 3c 4G

Mis cubot zorro in je lijstje... ;)

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34
Hallo medetweakers ,

Ik heb jullie advies nodig met het volgende ,

Iuni U2
ZTE Z5 mini
Huawei Honor 3c 4G

Is een moto g niet gewoon wat voor je?

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Hallo medetweakers ,

Iuni U2
ZTE Z5 mini
Huawei Honor 3c 4G

Wat maakt dat je perse <5 inch wil blijven? Mijn vriendin heeft de z5s mini. Prima en mooi toestel, maar ik heb het idee dat de batterij minder presteert dan van mijn z7 mini. Ik vind het verschil in maat niet eens zo heel groot tussen 4,7 en 5 inch. Een iuni u2 heb ik nog onderweg.

Als je 5 inch toch ok vindt, kijk dan ook eens naar de zte z5s bij coolicool.com. Heel mooie specs voor 150-160 euro.

• Hyp Hyper
intraxi schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:05:
[...]

Mis cubot zorro in je lijstje... ;)
Scherm niet onder de 5" en de batterij lijkt me ook niet gruwelijk groot.
Heb er zelf wel één onderweg btw. :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-12-2014 19:43 ]

• diquan2001
Ik wil graag een beetje bij het S2 formaatje blijven dit omdat ik het toestel in de zijzak van mijn werkbroekje stop dat is eigenlijk een vaste plek voor mijn werktelefoon .

Z5s klinkt wel leuk maar hoe zit het met accuduur houd deze het wel een beetje vol een dag lang bvb ??

Ik heb al langs zien komen dat iemand hier ook de Iuni U2 heeft kan je mij toevallig ook vertellen hoe daarvan het accugebruik is ??
Kasj schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:13:
[...]

Wat maakt dat je perse <5 inch wil blijven? Mijn vriendin heeft de z5s mini. Prima en mooi toestel, maar ik heb het idee dat de batterij minder presteert dan van mijn z7 mini. Ik vind het verschil in maat niet eens zo heel groot tussen 4,7 en 5 inch. Een iuni u2 heb ik nog onderweg.

Als je 5 inch toch ok vindt, kijk dan ook eens naar de zte z5s bij coolicool.com. Heel mooie specs voor 150-160 euro.

• Hyp Hyper
diquan2001 schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:35:
Ik wil graag een beetje bij het S2 formaatje blijven dit omdat ik het toestel in de zijzak van mijn werkbroekje stop dat is eigenlijk een vaste plek voor mijn werktelefoon .
Dan zou ik het formaat van de telefoon en niet de schermdiagonaal vergelijken. De dikte van de randen om het scherm kan ook variëren.

[ Voor 0% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-12-2014 20:48 . Reden: foutje ]

De S2 is ook al dermate pud dat vergelijkingen niet echt op gaan....
Als je daar nu nog een goed batterijgebruik mee kunt halen moet dat met een vervanging ook niet heel moeilijk zijn.

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12
jimmypop1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:56:

Kan je met miui 6 dev versie wel je sd kaart als hoofdopslag kiezen?

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
itsalex schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:54:
Ik heb een Kingzone N3 en tuurlijk geen topmodel maar doet wat het moet doen en nog NL taal. Camera is prima te noemen, 4G ga ik direct testen met mijn Vodafone sim en over 2 weken met Tmobile. Voor de rest doet die wat die moet doen. Leuke ringtones zitten erop, redelijk scherm, redelijk snel dus allemaal prima, maar verwacht geen S5. Het is ook geen fullhd schermpje. De flipcover is goedkoop en doet zijn werk. Ook de knopjes onder die rood zijn, gaaf maar je moet wel weten waarvoor ze zijn.
Iemand anders die zijn ervaringen kan delen over de Kingzone N3? Lijkt me een prima toestel, meeste reviews zijn vrij beknopt. Hoe is de GPS, accu en dergelijke?

Verwijderd

Huawei Honor 3c 4G

De Huawei Honor 3c 4G lijkt mij wel een geschikt toestel, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor toestel je zoekt want voor het geld is dit natuurlijk een aardig toestel maar als je echt high-end wilt gaan is tegenwoordig alles +- 5 inch.

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 08:31
Voor de Belgen onder ons, de Meizu MX4 is op dit moment via Frankrijk te verkrijgen voor 270 euro (voor de 16GB) en 315 euro (voor de 32GB)! Je hebt 1 jaar garantie en hebt geen problemen met invoerskosten etc. Helaas wordt er niet naar Nederland verzonden.
http://www.rueducommerce.fr/~meizu

Ik heb er vorige week 2 aangeschaft en wat een geweldige telefoon!!! Geweldige design, snel, goede batterij, ... Enkel nadeel is dat ik nog niet gewend ben aan Flyme. Ik zal binnenkort een uitgebreidde review schrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Mudi op 14-12-2014 22:55 ]

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
iemand hier wel is besteld bij coolicool.com?

wil er een nubia z5s voor 160 euro bestellen inclusief verzendkosten maar zie eigenlijk nooit dat iemand hier daar een telefoon heeft besteld, en kan geen reviews vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 14-12-2014 23:30 ]

Verwijderd

Vlizzjeffrey schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:30:

wil er een nubia z5s voor 160 euro bestellen inclusief verzendkosten maar zie eigenlijk nooit dat iemand hier daar een telefoon heeft besteld, en kan geen reviews vinden.
Van wat ik mij herinner is de levering wel okay, maar kan je enige support of garantie vergeten.

Verwijderd

Bij efox is de nubia nog wat goedkoper. Zelf heb ik er nooit besteld, maar staat welbekend als goede winkel,
http://en.efox-shop.com/z...oid-44-g-297436?_xc_ls=en

• jimmypop1
cverkooyen schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:51:
[...]

Kan je met miui 6 dev versie wel je sd kaart als hoofdopslag kiezen?
nee, jammer genoeg niet (wel voor foto's en video's en muziek)

Maar dat ligt aan het beleid van android die het niet mogelijk meer maakt om dit te doen.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
vingibson schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:31:
[...]

Iemand anders die zijn ervaringen kan delen over de Kingzone N3? Lijkt me een prima toestel, meeste reviews zijn vrij beknopt. Hoe is de GPS, accu en dergelijke?
Accu is prima maar het toestel is gevallen helaas doordat te glad was qua hoesje, de simkaartlezer voor 4g is stuk gegaan doordat er een converter van nano naar normaal en die is blijven hangen achter de haakjes. Ik moet het toestel gaan openmaken omdat deel converter simkaart nog in het toestel zit en met geen mogelijkheid eruit wil. Kwaliteit is echt niet top. Koop liever een Lenovo Vibe x2. Ik heb besloten na deze Kingzone een Lenovo Vibe x2 kopen of Sony Z3 dual sim.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:46:
De S2 is ook al dermate pud dat vergelijkingen niet echt op gaan....
Als je daar nu nog een goed batterijgebruik mee kunt halen moet dat met een vervanging ook niet heel moeilijk zijn.
Inderdaad, accuduur van een S2 is zelfs met een aftermarket accu naadje :/

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:44:
Bij efox is de nubia nog wat goedkoper. Zelf heb ik er nooit besteld, maar staat welbekend als goede winkel,
http://en.efox-shop.com/z...oid-44-g-297436?_xc_ls=en
Krijg je geld betaald om dit te zeggen ofzo? Efox moet je heel erg ver vandaan blijven!
Dat hebben we in dit topic al meermaals besproken en ook links gepost naar de slechte waarderingen van die shop. Gebruik de zoekfunctie maar eens.

• diquan2001
Nou ik zie daar helemaal niets van .
Mijn S2 doet het zoals ik al zei met het orginele accu nog steeds een volle dag .
En dan ook nog eens met lange gesprekken,whatsappen,Ritmeter een hele werkdag door .

Het enige reden waarom ik de S2 wil vervangen is echt omdat hij het gewoon niet meer trekt om al deze apps te draaien en dan ook nog eens een beetje vlot te zijn tijdens dit allemaal .
FlowDesign schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:04:
[...]

Inderdaad, accuduur van een S2 is zelfs met een aftermarket accu naadje :/

• FlowDesign
Net een dag vind ik "naadje" ;)

• cverkooyen
jimmypop1 schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:48:
[...]

nee, jammer genoeg niet (wel voor foto's en video's en muziek)

Maar dat ligt aan het beleid van android die het niet mogelijk meer maakt om dit te doen.
Voor foto's bedoel je de whatsapp en camera foto's? Die zijn voor mij het belangrijkste

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
diquan2001 schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:13:
Nou ik zie daar helemaal niets van .
Mijn S2 doet het zoals ik al zei met het orginele accu nog steeds een volle dag .
En dan ook nog eens met lange gesprekken,whatsappen,Ritmeter een hele werkdag door .

Het enige reden waarom ik de S2 wil vervangen is echt omdat hij het gewoon niet meer trekt om al deze apps te draaien en dan ook nog eens een beetje vlot te zijn tijdens dit allemaal .

[...]
Ik zou voor de ZTE z5s gaan, high end telefoon voor 160euro, zal niet voor heel lang meer te krijgen zijn voor die prijs denk ik.

• jimmypop1
cverkooyen schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:29:
[...]

Voor foto's bedoel je de whatsapp en camera foto's? Die zijn voor mij het belangrijkste
camera foto's kan je zeker, whatsapp weet ik niet maar ik vermoed van wel

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 17:54
Niet helemaal het juiste topic, aangezien dit een Japanner is.
Sinds afgelopen weekend is de Sharp Aquos Chrystal X te koop in Japan, maar mijn mening misschien wel een van de mooiste toestellen op dit moment met goede specificaties.
5,5 inch scherm 1920x1080
Snapdragon 801 2,3 GHz
2 GB RAM
32 GB Intern geheugen
13 MP Camera
2610 mAh battery

Het mooiste aan het toestel is dat deze bijna geen randen heeft. Met een formaat van 139 x 73 x 11 mm is deze niet veel groter dan de Samsung Galaxy S4 wat ik nu heb, wel een stuk dikker.

Sharp Aquos Chrystal X en Sharp Aquos Chrystal
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/aucfuv.jpg

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:25
Audiowaste schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:05:
Sinds afgelopen weekend is de Sharp Aquos Chrystal X te koop in Japan, maar mijn mening misschien wel een van de mooiste toestellen op dit moment met goede specificaties.
Snapdragon 801 2,3 GHz
2 GB RAM
32 GB Intern geheugen
13 MP Camera
2610 mAh battery

Het mooiste aan het toestel is dat deze bijna geen randen heeft. Met een formaat van 139 x 73 x 11 mm is deze niet veel groter dan de Samsung Galaxy S4 wat ik nu heb, wel een stuk dikker.

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/264/200/acb.jpg

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Snapdragon 801 2,3 GHz
2 GB RAM
32 GB Intern geheugen
13 MP Camera
2610 mAh battery

[afbeelding]
Het lijkt alsof de bezels een tikkie naar voren steken waardoor het scherm een millimeter meer verzonken is dan bij andere toestellen. Dit zodat je niet steeds met je vingers aan het scherm komt aan de zijkant.

Hij is wel heftig dik met 11mm, dat is een groot minpunt voor mij persoonlijk, maar oh my, wat een sexy toestel.

Het is nu wachten op de Chinese copycats. MTK6592 er in, paar millimeters van de achterkant schaven en voor $250,- de markt op!

• cverkooyen
jimmypop1 schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:20:
[...]

camera foto's kan je zeker, whatsapp weet ik niet maar ik vermoed van wel
Zou je dat kunnen controleren?

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 17:54
Hoppa! schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:39:
Het is nu wachten op de Chinese copycats. MTK6592 er in, paar millimeters van de achterkant schaven en voor $250,- de markt op!
Dan vermoed ik dat die copycat duurder gaat zijn dan de Sharp zelf.

• Hyp Hyper
Ik zelf heb liever een plat toestel dan een toestel zonder randen, als ik moet kiezen.
Het hééft natuurlijk wel wat.

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Audiowaste schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:08:
[...]

Dan vermoed ik dat die copycat duurder gaat zijn dan de Sharp zelf.
Dan weet ik vrij zeker dat jij de prijzen van de High-End Sharp toestellen nog nooit hebt bestudeerd.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 18:52

Qon

Vlizzjeffrey schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:30:

Ik heb hem hier ook afgelopen zaterdag besteld. Nog niet verzonden.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Snapdragon 801 2,3 GHz
2 GB RAM
32 GB Intern geheugen
13 MP Camera
2610 mAh battery

[afbeelding]
Prachtig, ik had deze telefoon helemaal gemist als je het niet linkte.
Ga eens even goed kijken hier na, qua looks hoef ik niet te twijfelen.

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-10 11:30
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:33:
[...]

Van wat ik mij herinner is de levering wel okay, maar kan je enige support of garantie vergeten.
Hier wel positieve ervaring met aftersales van coolicool, copy-paste vanuit ander topic
Even een positieve after-sales ervaring met coolicool.com delen. 1,5 maand geleden een Xiaomi 1S besteld en 2 weken later binnen. Bij aankomst bleek de batterij slecht te zijn, onder de 60 procent of bij belasting vaak zomaar uitvallen. Mailtje gedaan naar support afdeling, moest even een foto sturen van de batterij en gratis een nieuwe opgestuurd gekregen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• Hyp Hyper
Bron schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:14:
[...]

Prachtig, ik had deze telefoon helemaal gemist als je het niet linkte.
Ga eens even goed kijken hier na, qua looks hoef ik niet te twijfelen.
Verhuis dan ook maar naar Azië of de VS, want zo te zien geen GSM/WCDMA-uitvoering voorlopig. ;)

• FlowDesign
Hoppa! schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:21:
[...]

Dan weet ik vrij zeker dat jij de prijzen van de High-End Sharp toestellen nog nooit hebt bestudeerd.
Dat dacht ik ook al... 600+ eurootjes ;)

https://www.topresellerst...ghz-2gb-ram-32gb-rom.html

• diquan2001
Dat lijkt op een andere toestel in de link toch??

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
http://www.androidbeat.co...-price-tag-sans-contract/

Daar is wat info over de prijs van de kleinere versie die eerder uitkwam dit jaar.

[ Voor 197% gewijzigd door Bron op 15-12-2014 12:15 ]

• FlowDesign
diquan2001 schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:03:
Dat lijkt op een andere toestel in de link toch??

[...]
Hij lijkt er wel erg op, heeft bijna dezelfde specs en vermoedelijk ongeveer dezelfde prijs.

Die kleine variant heeft heel andere specs en is goedkoper.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mijn geliefde Lenovo P780 is na krap een jaar ter ziele, hij boot niet meer, ik dacht dat het aan de flex cable van de powerknop lag maar na het bestellen en monteren daarvan start de telefoon nog altijd niet op. Als ik m aan een USB kabel hang geven de Flash Tool diagnostics alles OK (RAM, eMMC, etc), het rode LEDje licht gewoon op bij het opladen, etc - maar opstarten ho maar. Waar het door komt weet ik niet, wellicht heb ik iets aan de printplaat gesloopt 1 van de keren dat ik hem openschroefde.

knip, geen V&A

NB: Opvolger is overigens een Asus Fonepad 7 (FE375CXG) geworden, een niet in Nederland verkochte dualsim phablet met Intel Moorefield chip die eergisteren (onwaarschijnlijk goedkoop) voor 119 euro in de aanbieding bij Amazon.fr lag.

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 15-12-2014 13:01 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:08
ik heb zonet de elephone g4 binnengekregen voor mijn moeder.
Alleen de power button ontbreekt.. zit nu een gaatje in haha

Maar als ik het goed zie dan zit de powerbutton in de back case?
dus als ik een nieuwe backcase krijg dan is het goed toch?
Pagina: 1 ... 80 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!