Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.837 views

Verwijderd

Ik weet niet of het in de juiste topic is, maar ik heb hier nog een jiayu g4 liggen met een gebroken scherm.
Ik zou die graag vervangen, maar het enigste "goedkoopste" dat ik vind is op aliexpress voor 40€...
Wat ik persoonlijk heel veel vind...

iemand een goed alternatief toevallig?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik vind het redelijk goedkoop voor een LCD + digitizer.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Nog een virus melding voor meerdere Chinese telefoons??

https://blog.lookout.com/blog/2014/12/04/deathring/

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hm:
Jiayu G4S – Galaxy S4 Clone
Ik vind 'm meer op een oudere iPhone lijken. :P

Verder: niet zo handig dat ze niet erbij zetten hoe je het ding kunt herkennen op je telefoon. Blijkbaar willen ze je hun app opdringen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Met name Gionee en samsung clones waar het om gaat.
Wel apart dat dan de Jiayu G4S erbij staat en genoemd als S4 clone, is dan wel erg slecht nagemaakt :+
Haalt ook meteen de betrouwbaarheid van dat stuk onderuit.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

diquan2001 schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:54:
Dan heb ik toch nog een vraagje over de Zopo's .

http://www.banggood.com/Z...-Smartphone-p-953919.html

Is dit nou een compleet andere telefoon of gewoon ook de 3x
Met als enig verschil 16GB xtra opslag en 100 $ meer prijs. ??

[...]
wat betreft prijs kan je beter hier kijken dan. scheelt weer zo'n 50 euro. 8)

• timhansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01 13:26
Kasj schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:03:
Weer ontopic: zijn er hier eigenlijk al ervaringen met de iuni u2? Zou mooi zijn!
Ja ik heb de IUNI U2 net twee weken en moet zeggen dat het een geweldige telefoon is.
Hij zit lekker in de hand,voelt erg degelijk aan en is snel. Het enige naadeel vind ik dat er geen sd kaart in kan en dat de batterij niet te vervangen is. De batterij is overgens prima voor een a twee dagen gebruik.

De software die erop zit is niet helemaal lekker, veel is chinees en er zit geen appstore op. Maar de mensen van iuni frankrijk hebben zelf een rom ontwikkeld en die is uitstekend (inc. appstore). De rom is in het engels maar je kan gewoon je nederlandse apps downloaden. Dus veel engels kom je niet tegen bij het dagelijks gebruik. Hier een filmpje van de telefoon en de franse rom.

Via deze uitleg en deze tools is het niet heel moeilijk om te flashen. Het was voor mij de eerste keer en het lukte. Je moet alleen niet de cache en dalvik wipen maar ook een factory reset doen in twrp.

Kortom voor mij een prima telefoon :)

[ Voor 4% gewijzigd door timhansen op 09-12-2014 12:31 ]

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:28
Kenzi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:31:
[...]

Zelfde prijs als de Lenovo Vibe X2, heeft dezelfde SoC.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12
Ik heb sinds gisteren de note 4g, echt een aanrader! Zijn er al mensen die geprobeerd hebben de grid grootte aan te passen?

• frietsje
  • Laatst online: 09:12
Nu enkele dagen de zte v5 in gebruik, tot nu toe bevalt hij prima :)
2 simkaarten is even wennen, maar alles is makkelijk in te stellen en werkt tot nu toe prima.

Enige 'probleem' dat ik tegen kom is dat ik regelmatig merk dat hij de wifi verbinding verbreekt, totdat ik het scherm weer aanzet oid. Ik zie hem dan vaak na een paar sec. weer op wifi springen.

Iemand die dit kent?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
frietsje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:04:
Nu enkele dagen de zte v5 in gebruik, tot nu toe bevalt hij prima :)
2 simkaarten is even wennen, maar alles is makkelijk in te stellen en werkt tot nu toe prima.

Enige 'probleem' dat ik tegen kom is dat ik regelmatig merk dat hij de wifi verbinding verbreekt, totdat ik het scherm weer aanzet oid. Ik zie hem dan vaak na een paar sec. weer op wifi springen.

Iemand die dit kent?
Onder WiFi instelling altijd aan kiezen.

• frietsje
  • Laatst online: 09:12
Momus schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:06:
[...]

Onder WiFi instelling altijd aan kiezen.
Oei 8)7 thnx, dat menuutje was mij nog niet bekend

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 19:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

frietsje schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:50:
[...]

Oei 8)7 thnx, dat menuutje was mij nog niet bekend
Let wel op dat je accu zo sneller leeg is ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Gutteguttegut schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:04:
[...]
Let wel op dat je accu zo sneller leeg is ;)
Dat ligt er nog aan, als je WiFi in sleep gaat dan switched Android naar je dataverbinding. Je smartphone heeft meer energie nodig om een 3G signaal in stand te houden dan een WiFi signaal.

Dus als je verbinding met een WiFi netwerk kan houden tijdens sleep dan zal dit alleen maar voordelig zijn voor je accu ten opzichte van 3G tijdens sleep.

"Find what you love and let it kill you"

• FlowDesign
M-Opensource schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:21:
heeft meer energie nodig om een 3G signaal in stand te houden dan een WiFi signaal.
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of dat echt zo is, misschien dat iemand het al eens enigszins wetenschappelijk onderzocht heeft?

• M-Opensource
  • Laatst online: 26-09 11:33
FlowDesign schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:45:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of dat echt zo is, misschien dat iemand het al eens enigszins wetenschappelijk onderzocht heeft?
U vraagt, wij draaien...

http://skeptics.stackexch...e-power-efficient-than-3g

source: http://people.cs.umass.edu/~arun/papers/TailEnder.pdf

Zelf ben ik geen goede bron uiteraard, maar als ik thuis en op kantoor zit dan heb ik WiFi aan. Haal ik op mn dooie gemakkie het einde van de dag. Zit ik bij een klant dan heb ik doorgaans geen WiFi, maar gebruik ik 3G/4G... dan heb ik aanzienlijk meer moeite om netjes het einde van de dag te halen. Maar bovenstaande paper geeft meer bewijs.

[ Voor 28% gewijzigd door M-Opensource op 09-12-2014 18:15 ]

"Find what you love and let it kill you"

• FlowDesign
M-Opensource schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:14:
[...]

U vraagt, wij draaien...

http://skeptics.stackexch...e-power-efficient-than-3g

source: http://people.cs.umass.edu/~arun/papers/TailEnder.pdf

Zelf ben ik geen goede bron uiteraard, maar als ik thuis en op kantoor zit dan heb ik WiFi aan. Haal ik op mn dooie gemakkie het einde van de dag. Zit ik bij een klant dan heb ik doorgaans geen WiFi, maar gebruik ik 3G/4G... dan heb ik aanzienlijk meer moeite om netjes het einde van de dag te halen. Maar bovenstaande paper geeft meer bewijs.
Dank voor de info :)
Dat grafiekje zegt inderdaad al veel en met name dat Wi-Fi alleen maar stroom verbruikt wanneer er data overheen gaat is de grootste winst. Maar aangezien zowel 3G als Wi-Fi tegelijk aan kunnen staan, zouden we dan wel de aanname moeten doen dat de 3G-verbinding minder stroom verbruikt wanneer Wi-Fi ingeschakeld is omdat daar dan geen data over de verbinding gaat, om vast te stellen dat er in totaal minder stroom wordt verbruikt wanneer Wi-Fi ingeschakeld is. Je bent dan namelijk wel bereikbaar op die 3G-verbinding voor bellen en SMS.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
timhansen schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:28:
[...]

Ja ik heb de IUNI U2 net twee weken en moet zeggen dat het een geweldige telefoon is.

Kortom voor mij een prima telefoon :)
Mooi om te horen. Heb er 1 onderweg. Bedankt voor de info!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 09:47
Gebruik de double1284 coupon en dan word het 298$ voor de Zopo999 .

Mooi man echt een mooi prijsje ;)
Kenzi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:31:
[...]

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Dit hoort in prijzen en levertijden

[ Voor 90% gewijzigd door 13art op 10-12-2014 18:12 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Vivo X5 Max aangekondigt.
Met 4.75mm de dunste telefoon die er is.

5.5" 1080p super amoled scherm
Snapdragon 615 (64bit)
2GB Ram
16GB Rom (micro sd slot up to 128gb)
13mp camera, 5mp front.
Dual-Sim
Funtouch 2.0 OS
Battery 2000Mah.

Hierbij wat foto's:
Link1
Link2

Prijs die bekend gemaakt werd is ~400 euro.
Hoewel oppomarkt momenteel een prijs van 399,- dollar heeft staan op de website, denk ik niet dat dit de juiste prijs is en deze aangepast word.

Persoonlijk sla ik hem over, blijft wel mooi om te zien hoe dun ze tegenwoordig gemaakt kunnen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bron op 10-12-2014 13:28 ]

• Hyp Hyper
Bron schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:34:

Snapdragon 615 (64bit)
2GB Ram
13mp camera, 5mp front.
Funtouch 2.0 OS
Battery specs geven ze niet uit, dus daar zou ik niet veel van verwachten.

Hierbij wat foto's:
Link1
Link2

Hoewel oppomarkt momenteel een prijs van 399,- dollar heeft staan op de website, denk ik niet dat dit de juiste prijs is en deze aangepast word.

Persoonlijk sla ik hem over, blijft wel mooi om te zien hoe dun ze tegenwoordig gemaakt kunnen worden.
Nice.. Qualcomm, dual SIM én lekker plat. Batterij boeit me niet zo; ik haal met de meeste toestellen met niet al te grote batterij al 1,5 dag, dus heb wat speling bij elke dag opladen. 5,5" is wel wat aan de grote kant naar mijn smaak, maar dat went vast wel weer.
Kost wel een centje meer dan ik normaliter uitgeef, maar wie weet... :)

Tweede link zegt over de batterij:
Understandably, but worryingly the Vivo X5 Max has a battery size of only 2000mAh! That’s quite a concern considering the bright AMOLED display and LTE! A full review will hopefully reveal the actual battery life.

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-12-2014 11:14 ]

• Bron
  • Laatst online: 11-11 11:58
Hyp Hyper schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:58:
[...]

Nice.. Qualcomm, dual SIM én lekker plat. Batterij boeit me niet zo; ik haal met de meeste toestellen met niet al te grote batterij al 1,5 dag, dus heb wat speling bij elke dag opladen. 5,5" is wel wat aan de grote kant naar mijn smaak, maar dat went vast wel weer.
Kost wel een centje meer dan ik normaliter uitgeef, maar wie weet... :)

Tweede link zegt over de batterij:

[...]
2000 vind ik niet slecht dan, had lager verwacht.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Dit hoort hier niet, zie ook je PM

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 10-12-2014 18:11 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Dat is misschien 1 geval van jou, en dan meteen afraden?
Overigens hebben we daar ook een heel mooi ander topic voor ;)

• Sneezzer
Dit hoort hier niet, zie ook je PM

[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 10-12-2014 18:11 ]

• FlowDesign
Bron schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:34:

Snapdragon 615 (64bit)
2GB Ram
13mp camera, 5mp front.
Dual-Sim
Funtouch 2.0 OS
Battery 2000Mah.

Hierbij wat foto's:
Link1
Link2

Dus tóch een Snapdragon 615 en geen MediaTek SoC, nice! :9
Ik vond het al een gek idee dat Vivo ineens een move naar MediaTek zou maken, gelukkig hebben ze dat niet gedaan :)
SUPER Amoled scherm ook nog eens erin, dit zou bestwel eens mijn volgende telefoon kunnen gaan worden. Moeten het natuurlijk wel een WCDMA/FDD-LTE versie zijn. Het enige wat ik jammer vind is dat de camera, zoals het nu lijkt, geen OIS heeft. Maar wel een IMX214 en Vivo staat wel bekend om hun goede camera's dus de lens zal zeker wel goed zijn. Met F/1.8 of F/2.0 verwacht ik.
2000 mAh kan ik denk ik wle mee leven. M'n ZTE V5 met Snapdragon 400 heeft 2400 mAh en die houdt het bij mij bijna 2 dagen uit. Laat de Kerstman maar komen :+ :Y)

• FlowDesign
Sneezzer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:23:
[...]

Klopt, daar had ik het al ingezet (en nee, heb het nu 2x gehad al (wellicht ligt het probleem bij mijn regio kantoor?) maar het contact daarna met DHL was echt een ramp. Je betaald voor extra service ten opzichte van gewone post, maar die heb ik tot nog toe niet echt mogen ervaren.

Maar ieder staat het vrij om te kiezen natuurlijk (daarom koos ik altijd voor DHL in het verleden).
Als je het al in het andere topic hebt gezet, ga er dan niet offtopic over door in dit topic s.v.p.!

• Sneezzer
FlowDesign schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:24:
[...]

Als je het al in het andere topic hebt gezet, ga er dan niet offtopic over door in dit topic s.v.p.!
Ja zeg, ik beantwoorde eerst de vraag van NVT en vervolgens reageerde ik op de reactie die ik er op kreeg van Dutchgio.

Ik weet dat je het hier graag schoon houd, maar blijf wel redelijk aub.

Verwijderd

Heb zojuist via DHL express mijn Redmi Note 4g binnengehad. Om de invoerrechten te ontlopen was hij ingepakt als cadeau 8)7 .

Direct de nieuwste MIUI V6 Multilanguage erop gezet en voorlopig werkt alles naar behoren. Ben benieuwd hoe de telefoon me bevalt na een paar weken gebruik.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:00:
Heb zojuist via DHL express mijn Redmi Note 4g binnengehad. Om de invoerrechten te ontlopen was hij ingepakt als cadeau 8)7 .

Direct de nieuwste MIUI V6 Multilanguage erop gezet en voorlopig werkt alles naar behoren. Ben benieuwd hoe de telefoon me bevalt na een paar weken gebruik.
Mij bevalt deze na een paar weken nog steeds prima, toppertje. d:)b Alleen 2 bugs met de mail app in V6 waarbij de widget niet werkt en de link tussen mail notificatie en mail openen niet werkt.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• FlowDesign
Huawei Honor 4X vind ik er ook netjes uitzien :)

http://www.gizmochina.com...soon-new-photos-released/

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Ziet er inderdaad goed uit. Ben benieuwd wat de kosten uiteindelijk worden.
GPS is ook iets waar ik beter op ga letten. Jiayu g4 gps heb ik opgegeven.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 18:52

Qon

Ik wil een ZTE Z5S gaan aanschaffen voor mijn vriendin. Het zal mijn eerste china phone worden.
Nu heb ik wat vraagjes waar hopelijk jullie antwoord op kunnen geven, als ik op internet zoek is het antwoord namelijk wisselend.

Staat er google play op deze telefoon?

in deze link staat namelijk dat deze telefoon wordt geleverd met android 4.4.

Als ik dan deze link doorlees zie ik dat alle android toestellen van ZTE met 4.4 stock android zou draaien, wat automatisch betekend dat hier dus google play op zou staan.

Echter als ik die plaatjes bekijk lijkt het toch nog de ZTE rom die erop staat. Nu zie ik dat er mensen zijn die niet zo lang geleden deze telefoon aan hebben geschaft, wellicht kunnen jullie mij van deze informatie voorzien?

Nog een vraagje, mocht het zo zijn dat ik er een custom rom op moet zetten om van de google play store gebruik te kunnen maken, waar kan ik dan het beste zoeken voor een nederlands ondersteunde rom. Ik had zelf al gezocht en kwam op deze uit. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb zelf goede ervaringen met MIUI, echter merkte ik wel dat er nog een groot stuk van het menu in het chinees was (heb deze MIUI gebruikt op mijn HTC Desire een paar jaar terug). zie hier voor de MIUI rom.

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 14:05
Hallo beste mensen,

Na een Note 2 te hebben voor over twee jaar, ik kijk naar een vervanging.

- iets rond 6-7 inch (min. FHD)
- 4g
- 2GB minimum
-Acceptable camera.

Uit onderzoek, heb ik geveonden:
- Huawei Honor X1 (Of Mediapad X1)
Heel goed met camera en zo. Alleen wat 'langzamer'. Voor 300 euro to krijgen op amazon. Size lijkt heel wat acceptable.

- Cubot T7
Alleen de camera heel slecht is (5MP, 2MP) , en de grotte, 1 cm hoger dan X1, 1cm breder ook. Maar voor en heel aangenaam 150 euro te krijgen.

Iemand met suggesties voor alternatieven? De Huawei was heel goed gegaan tenminste het rond 200 was!

• Quad
  • Nu online
Is de Xperia Z Ultra niet iets voor je dan?
Snapdragon 800, 2GB RAM, FHD 6,44" scherm etc.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• drwoo
Quad schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:21:
Is de Xperia Z Ultra niet iets voor je dan?
Snapdragon 800, 2GB RAM, FHD 6,44" scherm etc.
Idd heb ik ook naar gekeken. Vond het beetije uit mijn budget (200-300) en Screen to size ratio was minder dan slechter dan de media pad x1

Iets ander? :)

Bedankt voor de tip.

• Kasj
Qon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:12:
Ik wil een ZTE Z5S gaan aanschaffen voor mijn vriendin. Het zal mijn eerste china phone worden.
Nu heb ik wat vraagjes waar hopelijk jullie antwoord op kunnen geven, als ik op internet zoek is het antwoord namelijk wisselend.

Staat er google play op deze telefoon?

in deze link staat namelijk dat deze telefoon wordt geleverd met android 4.4.

Als ik dan deze link doorlees zie ik dat alle android toestellen van ZTE met 4.4 stock android zou draaien, wat automatisch betekend dat hier dus google play op zou staan.

Echter als ik die plaatjes bekijk lijkt het toch nog de ZTE rom die erop staat. Nu zie ik dat er mensen zijn die niet zo lang geleden deze telefoon aan hebben geschaft, wellicht kunnen jullie mij van deze informatie voorzien?

Nog een vraagje, mocht het zo zijn dat ik er een custom rom op moet zetten om van de google play store gebruik te kunnen maken, waar kan ik dan het beste zoeken voor een nederlands ondersteunde rom. Ik had zelf al gezocht en kwam op deze uit. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb zelf goede ervaringen met MIUI, echter merkte ik wel dat er nog een groot stuk van het menu in het chinees was (heb deze MIUI gebruikt op mijn HTC Desire een paar jaar terug). zie hier voor de MIUI rom.
Bedoel je de Z5S of de Z5S mini? Mijn ervaring met ZTE dat deze niet met stock android worden geleverd maar met een eigen skin, nubia. Sommige shops leveren hem geroot en met google play, maar dit zul je moeten navragen. Ik heb zelf de Z5S mini (4,7", snapdragon 600) voor mijn vriendin en dat is echt een prima toestel en budgettair heel aantrekkelijk (150 euro). Als je toch liever een 5 inch exemplaar wil, dan kun je ook kijken naar de z7 mini. Veel tweakers hebben dit toestel en er is veel ondersteuning voor te vinden. Voor de z5s aanzienlijk minder volgens mij. Maar waarschijnlijk wil je vriendin een volledig witte telefoon :-)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:34

Chocoball

瞧好吧!

Er zijn foto's en specificaties van de Redmi 2 bekend:
http://gathering.tweakers...message/43388623#43388623

• Qon

Qon

Kasj schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:43:
[...]

Bedoel je de Z5S of de Z5S mini? Mijn ervaring met ZTE dat deze niet met stock android worden geleverd maar met een eigen skin, nubia. Sommige shops leveren hem geroot en met google play, maar dit zul je moeten navragen. Ik heb zelf de Z5S mini (4,7", snapdragon 600) voor mijn vriendin en dat is echt een prima toestel en budgettair heel aantrekkelijk (150 euro). Als je toch liever een 5 inch exemplaar wil, dan kun je ook kijken naar de z7 mini. Veel tweakers hebben dit toestel en er is veel ondersteuning voor te vinden. Voor de z5s aanzienlijk minder volgens mij. Maar waarschijnlijk wil je vriendin een volledig witte telefoon :-)
Nou het ging mij eigenlijk om de specs, die Z5S heeft een snapdragon 800 ipv 600, deze staat dus ook aangeboden voor 150 euro. Dat is evenveel als de Z5S mini. Het mooie van die Z5S is dat er ook een fysieke shutter key voor de camera opzit. Daar ben ik zelf erg over te spreken. Echter lijkt het me dus niet verstandig om deze telefoon aan te schaffen als ik jou hoor, omdat er weinig ondersteuning is voor de Z5S... En ik denk ook dat mijn vriendin de witte heel mooi vind _O- Het is een verassing voor haar.

Het betreft ook gewoon de Nubia Z5S, dus met jou info lijkt het me duidelijk dat het die eigenlijk skin van ZTE betreft; nubia (pretty obvious 8)7 ). Het is erg lastig om een goede telefoon te vinden waarvan er niet teveel klachten zijn over de GPS, die mediatek chips lijken enorm veel problemen te hebben met de GPS fix, vandaar dat mijn oog was gevallen om deze snapdragon 800 phone.

[ Voor 13% gewijzigd door Qon op 11-12-2014 12:04 ]

• blauwester
  • Laatst online: 10-11 07:26
drwoo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:19:
Hallo beste mensen,

- 4g
- 2GB minimum
-Acceptable camera.

Heel goed met camera en zo. Alleen wat 'langzamer'. Voor 300 euro to krijgen op amazon. Size lijkt heel wat acceptable.

- Cubot T7
Alleen de camera heel slecht is (5MP, 2MP) , en de grotte, 1 cm hoger dan X1, 1cm breder ook. Maar voor en heel aangenaam 150 euro te krijgen.

Iemand met suggesties voor alternatieven? De Huawei was heel goed gegaan tenminste het rond 200 was!
kijk ook eens naar de iocean g7 schijnt een goede camera te hebben en heeft jouw screen maat :) gizchina was in zijn review hierover heel positief. zoek maar op gizchina.com

• spNk
  • Laatst online: 25-10 00:27
drwoo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:19:
Hallo beste mensen,

- 4g
- 2GB minimum
-Acceptable camera.

- Cubot T7

Woon je zelf in China ofzo? Je Nederlands lijkt in ieder geval op Google Translate taal. ;)
Laten we on topic blijven

[ Voor 2% gewijzigd door 13art op 11-12-2014 13:29 ]

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

spNk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:00:
[...]

Woon je zelf in China ofzo? Je Nederlands lijkt in ieder geval op Google Translate taal. ;)
of een Belg :P
On topic svp

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 11-12-2014 13:30 ]

• Kasj
Qon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:59:
[...]

Nou het ging mij eigenlijk om de specs, die Z5S heeft een snapdragon 800 ipv 600, deze staat dus ook aangeboden voor 150 euro. Dat is evenveel als de Z5S mini. Het mooie van die Z5S is dat er ook een fysieke shutter key voor de camera opzit. Daar ben ik zelf erg over te spreken. Echter lijkt het me dus niet verstandig om deze telefoon aan te schaffen als ik jou hoor, omdat er weinig ondersteuning is voor de Z5S... En ik denk ook dat mijn vriendin de witte heel mooi vind _O- Het is een verassing voor haar.

Het betreft ook gewoon de Nubia Z5S, dus met jou info lijkt het me duidelijk dat het die eigenlijk skin van ZTE betreft; nubia (pretty obvious 8)7 ). Het is erg lastig om een goede telefoon te vinden waarvan er niet teveel klachten zijn over de GPS, die mediatek chips lijken enorm veel problemen te hebben met de GPS fix, vandaar dat mijn oog was gevallen om deze snapdragon 800 phone.
Waar vind je de z5s voor 150 euro als ik vragen mag, want dan had ik beter die kunnen nemen ipv de z5s mini.

• Qon

Qon

Kasj schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:19:
[...]

Waar vind je de z5s voor 150 euro als ik vragen mag, want dan had ik beter die kunnen nemen ipv de z5s mini.
Dat was die eerste link die ik doorgaf.
Site komt me wel bekend voor, alleen dan zonder spaans tintje ;)

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 12:23
Even een vraagje aan de android experts.

Een collega van mij heeft een telefoon gekocht, maar hij heeft geen idee welk merk en type dit telefoon is. Iemand hier toevallig die er meer kaas van heeft gegeten?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Etwp1P4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/twggPas.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x1LEpqV.jpg

Thanks Thanks Thanks Alvast! :)
Misschien kun je even de specs als schermgrootte, resolutie, processor, ram etc bijvoegen? ;)
Alleen foto's wordt wat lastig...

Wel oude foto's trouwens, nu pas dit topic gevonden? :+

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 11-12-2014 14:08 ]

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-11 19:57

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Staat er niks in de binnenkant? Onder de accu?

• John Rambo
TSD I9200?

Edit: Als ik die kernel intik op google krijg ik TSD I9200 op XDA

[ Voor 77% gewijzigd door John Rambo op 11-12-2014 14:12 ]

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:32

Hoogie2004

Whohooooo

John Rambo schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:10:
TSD I9200?

Edit: Als ik die kernel intik op google krijg ik TSD I9200 op XDA
Je bent me net voor :) Zelfde zoekmethode :D

My iRacing profile | Strava

• Er_Damn
Nee, had de datum nog niet bijgewerkt. Topic ken ik al een lange tijd, heb ook al aardig wat china phones versleten. Ik zal even de specs opzoeken en ook van de binnenkant foto's maken.

To be continued.

• Er_Damn
Onder de batterij staat S10. Heb gegoogled op S10, maar die heeft een 5mp camera en plek van de camera is anders.

De volgende specs heeft de telefoon:
8 megapixel camera
1800mAh batterij
4.5?'' scherm
Dual Sim
Mogelijkheid TF kaart

P.s. op de achterkant van het klepje staat
Dream form here Made in china
Happy to share Digital audio player 8)7

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 19:18
Ik ben in dubio om een MX4 Pro te halen of wederom een iPhone te kopen.

Echter uit economisch oogpunt vraag ik mij af wat nou het verstandigst is betreft de restwaarde.

Het merk Meizu is immers niet echt bekend bij het westers publiek.

• Kasj
Qon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:34:
[...]

Dat was die eerste link die ik doorgaf.
Heb toch wat twijfels over je link met de z5s. Op aliexpress is ie nauwelijks te vinden en op andere plekken is hij in presale(??) of aanzienlijk duurder.

• Qon

Qon

Kasj schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:28:
[...]

Heb toch wat twijfels over je link met de z5s. Op aliexpress is ie nauwelijks te vinden en op andere plekken is hij in presale(??) of aanzienlijk duurder.
Ik denk ook dat ik het niet via deze site ga bestellen. Ik zoek via deze portal, wat een medetweaker een paar dagen terug had gedeeld, wel echt een topsite!

http://www.kimovil.com/en/

• FlowDesign
Qon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:30:
[...]

Ik denk ook dat ik het niet via deze site ga bestellen. Ik zoek via deze portal, wat een medetweaker een paar dagen terug had gedeeld, wel echt een topsite!

Die site is wel erg stoer idd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

[...]

Ah cool een soort Pricewatch voor Chinese smartphones dus? Wel gek dat er bij de Oneplus One niet gewoon naar Oneplus One als goedkoopste gelinkt word

Verwijderd

De opvolger van de RedMi zou gespot zijn, maar ik twijfel toch. Op de toevoeging van 4g na is er eigenlijk geen vooruitgang te zien en de processor is zelfs langzamer. Nu weet ik als geen ander dat kloksnelheid alleen niet alles zegt, maar dat weet een goed deel van de massa niet en die moet hem uiteindelijk kopen.

Ergens ging ik er ook vanuit dat er wel een 1080P-scherm aan kwam, want waar de RedMi nog vooruitstrevend was, zijn het nu toch wel een beetje gedateerde specificaties. Niet rampzalig, maar het past niet bij wat Xiaomi probeert te doen.

We wachten nog even af.

• FlowDesign
Nouja, de Redmi serie is natuurlijk wel de budgetserie van Xiaomi en ze willen zo goedkoop mogelijk verkopen in India. Dus kan me er wel iets bij voorstellen dat ze geen enorme upgrade hebben gedaan. Voor hoge specs hebben ze de Mi-serie.

Overigens heeft Ericsson een rechtzaak lopen tegen Xiaomi in India wegens patentbreuk en heeft een rechter nu blijkbaar de productie en verkoop van Xiaomi-producten in India verboden.

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:53:
Nouja, de Redmi serie is natuurlijk wel de budgetserie van Xiaomi en ze willen zo goedkoop mogelijk verkopen in India. Dus kan me er wel iets bij voorstellen dat ze geen enorme upgrade hebben gedaan. Voor hoge specs hebben ze de Mi-serie.
Geen upgrade is natuurlijk wat anders dan een downgrade :) Natuurlijk wordt het nooit een high-end telefoon, maar de specificaties waren toch nu toe toch altijd wel one better dan de concurrentie. Dat wilden ze volgens mij ook doen: goede toestellen voor bodemprijzen leveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 21:02 ]

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:58:
[...]

Geen upgrade is natuurlijk wat anders dan een downgrade :) Natuurlijk wordt het nooit een high-end telefoon, maar de specificaties waren toch nu toe toch altijd wel one better dan de concurrentie. Dat wilden ze volgens mij ook doen: goede toestellen voor bodemprijzen leveren.
Snapdragon 400 of 410 is snel zat voor een budgetphone toch? :)

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:13:
Snapdragon 400 of 410 is snel zat voor een budgetphone toch? :)
Dat zeg ik, gezien wat de concurrentie doet met FHD-schermen in budget-telefoons, de vele geruchten die je over Snapdragon 6X0 hoort en dat het op papier een stap achteruit is klopt niet helemaal met wat we tot nu toe gezien hebben. Xiaomi maakte in het budgetsegment geen telefoons die wel okay waren, Xiaomi maakte telefoons die het beter doen dan de concurrentie, zeker voor dat geld.

• FlowDesign
Klopt, maar dat is wel een beetje voorbij nu ineens een heleboel merken concureren op prijs (800 tot 1000 RMB). Om nog lager te gaan in de prijs moet de hardware goedkoper. Dat is mijn gedachte.
Maar goed, het is nog speculatie over welk model dit nu gaat worden. Kan best zijn dat er ook nog een iets duurder en beter model bij gaat komen.

• Hyp Hyper
Ik moet zeggen dat ik ook niet bepaald ondersteboven ben ervan. Het design blijft mwoah en de specs zijn inderdaad niet bijzonder.Ze zullen er echt een mooi prijsje van moeten maken, wil deze goed gaan verkopen. Ook omdat steeds meer fabrikanten Qualcomm gaan gebruiken. (één van de sterke verkooppunten van de 1S imo)

• Kasj
[...]

Erg handige site inderdaad. Die z5s is inderdaad voor rond de 150 euro te krijgen (wel alleen zwart), maar dat is wel een bizar prijsje hoor. Beste koop voor die prijs lijkt me: Een snapdragon 800 met FHD 5" scherm, gorilla glass 3 en een 13mp camera (jammer genoeg geen 4g).

Verwijderd

Kasj schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:31:

Erg handige site inderdaad. Die z5s is inderdaad voor rond de 150 euro te krijgen (wel alleen zwart), maar dat is wel een bizar prijsje hoor. Beste koop voor die prijs lijkt me: Een snapdragon 800 met FHD 5" scherm, gorilla glass 3 en een 13mp camera (jammer genoeg geen 4g).
Die houd ik in gedachte voor als de Xiaomi Note 2 mocht tegenvallen.

• John Rambo
goodfella schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:28:
Ik ben in dubio om een MX4 Pro te halen of wederom een iPhone te kopen.

Echter uit economisch oogpunt vraag ik mij af wat nou het verstandigst is betreft de restwaarde.

Het merk Meizu is immers niet echt bekend bij het westers publiek.
Qua restwaarde... iPhone, zijn meer waardevast. Je moet alleen wel in gedachten houden wat de aankoopprijs is. Een MX4 pro haal je voor ~400-450 euro? Dat is de helft van een iPhone 6 plus.. In feite kan je dan na een tijdje voor 450 euro weer een nieuwe telefoon kopen en ben je even duur uit.

• drwoo
blauwester schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:44:
[...]

kijk ook eens naar de iocean g7 schijnt een goede camera te hebben en heeft jouw screen maat :) gizchina was in zijn review hierover heel positief. zoek maar op gizchina.com
Bedankt! :)

iocean G7: Heel goed alternatieve. Alleen blijkt jaartje al in de markt. En geen 4g. wil graag iets future proof voor de komende ander half jaar. En blijkt moeilijk in vooraad. Had geen idee van hem, goede tip!

Momenteel heb ook de Coolpad 9976 Halo in de shortlist: Dual sim +, alleen 3g op 2100 MHZ -, geen 4g -

Mediapad X1, waarom ben jij niet rond 200! :)
Als alleen dual sim het voordeel is.... :o
Kun je beter voor de ZTE Z5S Mini gaan.
Wel 3g op 900mhz, geen 4g maar wel goede performance en erkende kwaliteit, bij zo'n coolpad is dat maar afwachten.

• drwoo
spNk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:00:
[...]

[mbr]Laten we on topic blijven[/mbr]
NVT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:18:
[...]

of een Belg :P
[mbr]On topic svp[/mbr]
Off topic (Sorry Mods)
Actually living in your lovely country (Thats The Netherlands, for any Belg mockers :) ), and actually did not use google translate. What can I say, I try!. Those evening classes did help a bit. And you got the gist of it too, didnt you :) .

On topic:
Iemand een idee of de huawei honor X1 4g, een dual sim variant heeft?
Of deze bij een nederlandse abbonement te verkrijgen is?
Bedankt!

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-10 14:47
Net bij de Tinydeal Seckill een Cubot S200 gescoord, ben benieuwd. Voor dat geld mag ik niet klagen alvast :-)

Nu nog even opzoeken hoe ik er een ROM kan opzwieren die zo stock mogelijk is, iemand wat tips?

Verwijderd

Kasj schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:31:
[...]

Hele mooie prijs inderdaad. Eigenlijk een prijs waarvan ik denk too good to be true. Ik wil hem bestellen maar ben eigenlijk een beetje huiverig.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben bezig met een Lenovo Vibe X2 naar Nederland te krijgen want die Kingzone N3 heeft even een kleine actie tijdens werkzaamheden niet overleefd. De Lenovo Vibe X2 32 GB zou namelijk ook 4G LTE band 20/800 Mhz moeten ondersteunen omdat er ook een type is welke alleen de LTE B3/7 ondersteunt en er zijn nog andere varianten. Maar weet iemand waar ik het type kan krijgen met de band 20/800Mhz? Want overal zijn ze op of niet meer verkrijgbaar. Het is niet de 16 GB variant want die zou het niet ondersteunen. Ik ben al Alibaba aan het plat mailen om het toestel te kunnen bemachtigen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:40

Garyu

WW

[...]

Argh, helemaal niet leuk, blijkt de telefoon die ik net voor 90 euro gekocht heb, ergens anders voor 53 te krijgen :(.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Garyu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:38:
Argh, helemaal niet leuk, blijkt de telefoon die ik net voor 90 euro gekocht heb, ergens anders voor 53 te krijgen :(.
Laat je niet al te gek maken door die lage prijzen, daar zit ongetwijfeld een hoop duurkoop tussen.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34
drwoo schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:31:
[...]

[...]

Off topic (Sorry Mods)
Actually living in your lovely country (Thats The Netherlands, for any Belg mockers :) ), and actually did not use google translate. What can I say, I try!. Those evening classes did help a bit. And you got the gist of it too, didnt you :) .

On topic:
Iemand een idee of de huawei honor X1 4g, een dual sim variant heeft?
Of deze bij een nederlandse abbonement te verkrijgen is?
Bedankt!
Offtopic: Het was zeker goed te volgen! Ga zo door! Dat mensen daar flauwe grappen over maken ligt aan hun (en het is een beetje beschamend dat ze dit doen)...

Ontopic: Er lijkt geen dual sim variant van de Honor X1 4g te zijn en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat deze bij een regulier nederlands abonnement geleverd wordt. Gewoon een sim-only abonnement nemen en er een losse telefoon bij kopen is vaak sowieso handiger.

• Kasj
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:31:
[...]

Hele mooie prijs inderdaad. Eigenlijk een prijs waarvan ik denk too good to be true. Ik wil hem bestellen maar ben eigenlijk een beetje huiverig.
Volgens mij is coolicool.com wel een redelijk betrouwbare chinese webshop. Een iuni u2 die ik daar besteld heb is inmiddels onderweg.

• Richard1992
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03-2024
THl T6 Pro review

Beste tweakers, ik heb een review gemaakt over de THL T6 Pro. Als jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie deze review lezen op http://chinakopen.nl/thl-t6-pro-review/.

Prima toestel voor een bedrag van ongeveer €100 (incl BTW en invoerkosten), hij is uit china te bestellen of direct uit Duitsland. Dit scheelt gedoe met het betalen van invoerkosten etc. Mochten jullie vragen hebben stel ze gerust. Telefoon wordt erg goed verpakt bij het versturen, uiteraard ook niet onbelangrijk.

Bestellen uit Duitsland: http://www.efox-shop.com/...rm-android-44-3g-g-297210

Direct uit China: http://www.efox-shop.com/...droid-44-3g-smar-g-296547

Verwijderd

Hoe bevalt de software? Is er sprake van een vooringestalleerde playstore of moet er een custom rom geinstalleerd worden om de telefoon enigzins te gebruiken?

• Richard1992
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:23:
Hoe bevalt de software? Is er sprake van een vooringestalleerde playstore of moet er een custom rom geinstalleerd worden om de telefoon enigzins te gebruiken?
Software bevalt erg goed, staat standaard Android 4.4.2 (KitKat) op. De Google Play Store staat standaard geïnstalleerd, daarnaast nog een andere 'app store' waaruit je een x aantal apps kunt downloaden zonder account.

Voor de rest (gelukkig) zo goed als geen voor geïnstalleerde apps!

[ Voor 0% gewijzigd door Richard1992 op 12-12-2014 12:28 . Reden: Android versie aangepast! ]

• Momus
Richard1992 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:25:
[...]

Software bevalt erg goed, staat standaard Android 4.2.2 (KitKat) op. De Google Play Store staat standaard geïnstalleerd, daarnaast nog een andere 'app store' waaruit je een x aantal apps kunt downloaden zonder account.

Voor de rest (gelukkig) zo goed als geen voor geïnstalleerde apps!
4.2.2 is geen KitKat.

• Richard1992
Ik bedoel 4.4.2 :)

• yezzer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11 10:26
Richard1992 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:20:
THl T6 Pro review

Beste tweakers, ik heb een review gemaakt over de THL T6 Pro. Als jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie deze review lezen op http://chinakopen.nl/thl-t6-pro-review/.

Prima toestel voor een bedrag van ongeveer €100 (incl BTW en invoerkosten), hij is uit china te bestellen of direct uit Duitsland. Dit scheelt gedoe met het betalen van invoerkosten etc. Mochten jullie vragen hebben stel ze gerust. Telefoon wordt erg goed verpakt bij het versturen, uiteraard ook niet onbelangrijk.

Bestellen uit Duitsland: http://www.efox-shop.com/...rm-android-44-3g-g-297210

Direct uit China: http://www.efox-shop.com/...droid-44-3g-smar-g-296547
Ik heb die toevallig ook gisteren ontvangen: dat is een leuk toestel voor een scherpe prijs...
Ervaringen volgen nog, maar nu al toch opmerkzaam is het mooie scherm, de snelheid en een bruikbare androïd versie zonder Chinese meuk - dus je hoeft niet per sé direct naar een andere rom op zoek!
Wel beetje jammer van de 45,39 euro (!) douane- en administratiekosten/boete.
De store heeft immers bij de 'free shipping' PostNL spijtig genoeg verkozen om (via transit) naar België te leveren in plaats van bijvoorbeeld rechtstreeks via Singapore Post. De noorderburen waren té ijverig en kleefden al direct een in het oog springende oranje douanesticker op 't doosje, en dat werkt uiteraard als een rode lap op een stier...

• Quad
  • Nu online
Richard1992 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:20:
THl T6 Pro review

Ik ben gestopt met het lezen na de eerste twee regels, vol met fouten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:13:
Ik ben gestopt met het lezen na de eerste twee regels, vol met fouten.
Wat is dat in dit topic met geenszins constructieve commentaren? 8)7 Als dan nog inhoudelijk kon aangeven welke fouten je dan ziet...
Het is gewoon een beetje jammer dat je een eigen site hebt en daarnaar toe linkt voor een review, maar dat die dan gewoonweg niet echt hoogstaand is.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
Wow die ZTE z5s heeft wel een hele mooie prijs voor zijn specs.

Heeft er iemand hier ervaring met deze webshop?
http://en.efox-shop.com/z...chirm-android-44-g-297436

Bijna te mooi om waar te zijn, deze telefoon lijkt me even goed als de ZTE Nubia z7 mini maar dan voor bijna 50% goedkoper?

Dit vind ik ook wel een mooie prijs, umi c1 voor 118euro inclusief free shipping uit duitsland
http://en.efox-shop.com/v...oid-4-g-295124#Kommentare
Oke maar als 4g en dual sim niet relevant voor je zijn is de z5s wel een hele goede optie voor 150euro heb je dan wel een even snelle en en net zo'n goed scherm als de z7mini of heb ik dat verkeerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 12-12-2014 14:22 ]

• Richard1992
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:30:

Bijna te mooi om waar te zijn, deze telefoon lijkt me even goed als de ZTE Nubia z7 mini maar dan voor bijna 50% goedkoper?
Webshop is absoluut betrouwbaar, heb ik naast die THL T6 smartphone al meerdere dingen besteld. Ze verpakken de producten uitstekend met bubbeltjesfolie.

Verwijderd

Is het bij dergelijke telefoons nou ook mogelijk om bijvoorbeeld stock android roms te flashen? Die software van de fabrikant zelf kan me vaak gestolen worden.

• Momus
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:30:

Even goed als de Z7 mini? Geen 4G, ruim een jaar ouder, geen SD card.

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:40:
Is het bij dergelijke telefoons nou ook mogelijk om bijvoorbeeld stock android roms te flashen? Die software van de fabrikant zelf kan me vaak gestolen worden.
Stock Android is de Android die er standaard door de fabrikant opgezet wordt dus.

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-11 11:07
Een vraag mbt specificaties. Zijn er ook al High end toestellen die waterproof zijn, en meegaan met de top?

Verwijderd

Richard1992 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:32:
Webshop is absoluut betrouwbaar, heb ik naast die THL T6 smartphone al meerdere dingen besteld. Ze verpakken de producten uitstekend met bubbeltjesfolie.
En garantie?

Misschien hoort dit in het andere topic.

• Hyp Hyper
Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:53:
[...]

En niet dual sim.

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Wkrooshof schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:57:
Een vraag mbt specificaties. Zijn er ook al High end toestellen die waterproof zijn, en meegaan met de top?
Ik neem even aan dat je niet de Xperia Z3 gaat bedoelen, maar een chinees.

Ik heb ze nog niet gevonden, en heb er wel naar gezocht.

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:53:
[...]

Dat van die sd kaart, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk bij de specs staan dat er een sdkaart slot in zou zitten.

Dual sim en 4g interesseert me niet zoveel namelijk. Uitbreidbaar geheugen wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 14:37 ]

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:36:
[...]

Dat van die sd kaart, hoe kom je daarbij? Ik zie namelijk bij de specs staan dat er een sdkaart slot in zou zitten.

Dual sim en 4g interesseert me niet zoveel namelijk. Uitbreidbaar geheugen wel.
De Z5s mini kan wel SD aan, de gewone Z5s niet.
http://www.gsmarena.com/zte_nubia_z5s-5852.php

Verwijderd

Dat zou dan wel een deal-breaker worden.

Maar op de site van coolicool staat dan weer dat er wel een microsd slot in zit (sorry, geen link, knippen en plakken werkt op de een of andere manier niet).

Ik ga het eens navragen bij de verkopers.

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:05:
[...]

Dat zou dan wel een deal-breaker worden.

Maar op de site van coolicool staat dan weer dat er wel een microsd slot in zit (sorry, geen link, knippen en plakken werkt op de een of andere manier niet).

Ik ga het eens navragen bij de verkopers.
100% niet.

http://www.aliexpress.com...napdragon/1501774444.html

Kan ook niet open, SD kaart kan nergens.
Pagina: 1 ... 79 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!