wat vinden we van de meizu mx4 pro?
http://www.meizu.com/en/products/mx4prospec.html
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:35 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:35 ]
Waar ik al bang voor was, die home knop alleen al zorgt er voor dat ik geen interesse heb.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:32:
[ Voor 5% gewijzigd door Bron op 19-11-2014 11:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door cihanski op 19-11-2014 11:41 . Reden: nieuwe info ]
Heel mooi device!Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:32:
Mooi lijstje. Heb je de Elephone P3000s ook overwogen? Ook 5" maar dan HD resolutie, MT6592 ipv 6595m, maar wel weer een grote accu.cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
Twijfel, twijfel, twijfel...
Heel veel gelezen en na veel wikken en wegen een shortlist gemaakt van vier toestellen :
ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2
De ZTE leek de makkelijke keuze (prijs/kwaliteit) maar omdat de meestgebruikte 4G lijn in Nederland er niet bij zit (800) ben ik toch geneigd te gaan voor een Zopo of de Lenovo.
De twee Zopo toestellen zijn identiek, behalve het verschil in ROM (3X heeft 16GB, ZP999 heeft 32 GB intern) en de Lenovo heeft eigenlijk alles wat de ZTE's hebben, behalve de 3GB RAM (Lenovo heeft 2GB RAM) en een 5.0 inch scherm ipv 5.5 inch.
Heb nu een LG Nexus 5 en het formaat is bijna identiek aan de Lenovo Vibe X2, maar wil een 4G toestel met Dual Sim... Groter hoeft eigenlijk niet voor mij, dus de Lenovo heeft een streepje voor, maar er zijn bijna geen reviews voor te vinden (net uit) terwijl de Zopo echt als aanrader wordt aangeschreven...
What to do?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat valt er af te wachten? Het enige wat ze aan hebben gekondigd is dat de Nubia Z7 nu dan eindelijk ook daadwerkelijk verkocht gaat worden...Bron schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
[...]
Waar ik al bang voor was, die home knop alleen al zorgt er voor dat ik geen interesse heb.
Ik wacht even Nubia af vandaag.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik vraag me ten eerste af waarom de Zopo's goed aangeschreven worden, meestal hoor ik alleen maar slechte verhalen over hun firmware.cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
Heel veel gelezen en na veel wikken en wegen een shortlist gemaakt van vier toestellen :
ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2
De ZTE leek de makkelijke keuze (prijs/kwaliteit) maar omdat de meestgebruikte 4G lijn in Nederland er niet bij zit (800) ben ik toch geneigd te gaan voor een Zopo of de Lenovo.
De twee Zopo toestellen zijn identiek, behalve het verschil in ROM (3X heeft 16GB, ZP999 heeft 32 GB intern) en de Lenovo heeft eigenlijk alles wat de ZTE's hebben, behalve de 3GB RAM (Lenovo heeft 2GB RAM) en een 5.0 inch scherm ipv 5.5 inch.
Heb nu een LG Nexus 5 en het formaat is bijna identiek aan de Lenovo Vibe X2, maar wil een 4G toestel met Dual Sim... Groter hoeft eigenlijk niet voor mij, dus de Lenovo heeft een streepje voor, maar er zijn bijna geen reviews voor te vinden (net uit) terwijl de Zopo echt als aanrader wordt aangeschreven...
What to do?
Edit : naast het grotere scherm en de 3GB RAM hebben de Zopo's ook NFC als optie, dus drie verschillen...
[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 19-11-2014 12:41 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
jawel hoor.Kwabbernoot schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:15:
Ben je ooit een negatieve review uit India tegen gekomen?
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
[ Voor 25% gewijzigd door bangsat op 19-11-2014 14:52 ]
Ik dacht dat ze met een nieuwe aankondiging kwamen vandaag, jammer.FlowDesign schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:09:
[...]
Wat valt er af te wachten? Het enige wat ze aan hebben gekondigd is dat de Nubia Z7 nu dan eindelijk ook daadwerkelijk verkocht gaat worden...
Echter met een prijs van meer dan $500 vind ik 'm toch niet zo waanzinnig interessant.
Wel een camera met OIS, daar ben ik wel echt op uit. Maar een 2K-scherm hoeft dan weer niet en ik zou dan liever een Snapdragon 615 hebben.
http://www.gizmochina.com...-today-until-november-27/
[ Voor 3% gewijzigd door roflexx op 19-11-2014 16:37 ]
[ Voor 69% gewijzigd door ovaal op 19-11-2014 17:18 ]
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Verwijderd
Ik lees op gizchina dat de dualsim (van de X2) niet voor de internationale markt is..cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2
What to do?
Edit : naast het grotere scherm en de 3GB RAM hebben de Zopo's ook NFC als optie, dus drie verschillen...
Oke bedankt en mhl. Dus ondersteuning voor hdmi uit als ik er een adapter tussen zet?
heeft die ook niet dat heb ik geprobeerd .bangsat schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:32:
[...]
Oke bedankt en mhl. Dus ondersteuning voor hdmi uit als ik er een adapter tussen zet?
mt6592 mag dan nog zo'n grote accu hebben, die trekt die 1/3 sneller leeg dan eender welke andere chip, staat ver van bekend om zijn batterijduur. 3000mah gaat bijna even snel plat als een 2000mah op een mt6582 (jaja vele trager, maar mag de batterijduur zo niet onder lijden)jg77 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:41:
[...]
Mooi lijstje. Heb je de Elephone P3000s ook overwogen? Ook 5" maar dan HD resolutie, MT6592 ipv 6595m, maar wel weer een grote accu.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je niet de 3X ? De ZP 999 staat praktisch overal voor $399 (exclusief eventueel bijkomende kosten)cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:44:
...
Zopo ZP999 Lion Heart : op papier en qua reviews toch wel de favoriet momenteel... Prijs : +/- €270
...
op batterijduur na danstefanmiler schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:01:
De Elephone p3000 (zonder S) komt binnen enkele dagen uit, daarna zullen er wel reviews verschijnen. Vermis die zeer weinig schelen van specs, kan je toch al een begin van een oordel vellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Lol161 op 19-11-2014 23:13 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Tirex op 19-11-2014 23:50 ]
Als je wat google vind je dit wel, maar omdat ik de mensen altijd probeer te helpen:Tirex schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:48:
Ik ben al een tijdje voor mobieltjes aan het scouten op taobao (zonder agent). Ik denk dat ik voor de mi4 ga. Nu is mijn vraag of een unicom versie van de mi4 gewoon in Nederland zou werken.
[ Voor 40% gewijzigd door Robinator op 20-11-2014 01:49 ]
Dat betekent alleen maar dat je hem net zoals alle andere toestellen hier uit China of India moet importeren.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:38:
[...]
Ik lees op gizchina dat de dualsim (van de X2) niet voor de internationale markt is..
"the Vibe X2 comes in two variants — dual SIM (Asia pacific only) and single SIM (international)."
http://www.gizchina.com/2...-come-life-exciting-tech/
Klopt, heb alleen een kortingsvoucher van opomart waardoor de zp999 uitkomt op €270 (excl eventuele bijkomende kosten).Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:04:
[...]
Bedoel je niet de 3X ? De ZP 999 staat praktisch overal voor $399 (exclusief eventueel bijkomende kosten)
[ Voor 5% gewijzigd door cihanski op 20-11-2014 09:38 ]
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Even mijn simpele redenatie hierop: Als je niet teleurgesteld wilt worden over kwaliteit dan kun je beter heel het merk Elephone van je lijstje krassen.cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:35:
We komen dichterbij : na veel denkwerk toch besloten om met een budget van ongeveer €200 te gaan werken, omdat het mijn eerste China-phone wordt en ik niet teleurgesteld wil zijn over prijs/kwaliteit.
Dan blijven er twee optie's over van mijn lijstje :
- Elephone P3000S
- ZTE Nubia Z7 mini
Als je de telefoon kunt rooten dan kun je het opstart en afsluit geluid gewoon deleten. Zoek even op "verwijderen opstart geluid android"OgWok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:44:
Verder valt wel op dat als je hem aanzet het opstartgeluid enorm hard is; ook afsluiten is max. volume ?!
Best veel geld nog voor een baksteen... €76OgWok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:44:
Hoe zijn jullie ervaringen met de Polaroid Agate+ (vorige maand te koop bij Blokker)?
Heb er zelf een en ben er goed over te spreken. Netjes gemaakt. Vooral de bediening is erg goed. Scherm ook goed leesbaar.
Verder valt wel op dat als je hem aanzet het opstartgeluid enorm hard is; ook afsluiten is max. volume ?!
Mijn vrouw heeft de Xiaomi Redmi Note (wcdma) en die heeft een 5,5" HD scherm (720) en dat ziet er nog prima uit. Verder heeft die telefoon ook de MTK6592, maar dan zonder 4G modem, met 2GB geheugen en dat werkt lekker vlot kan ik je vertellen.cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:35:
We komen dichterbij : na veel denkwerk toch besloten om met een budget van ongeveer €200 te gaan werken, omdat het mijn eerste China-phone wordt en ik niet teleurgesteld wil zijn over prijs/kwaliteit.
Dan blijven er twee optie's over van mijn lijstje :
- Elephone P3000S
- ZTE Nubia Z7 mini
De Elephone is nu te koop voor een bedrag van €155 en de ZTE voor een bedrag van €225, een verschil van €70 dus.
Mijn gevoel zegt dat ik gewoon voor de Elephone P3000s moet gaan:
Punten voor:
Grotere batterij (3150MAH t.o.v. 2300 MAH)
Wél NFC
Wél Fingerprint ID
Wél Gorilla Glass 3 bescherming
Wél Gesture Recognition (bedien het scherm terwijl het scherm uit staat)
Wél alle LTE frequenties in NL (800-1800-2600)
De RAM / ROM verhouding is gelijk (2GB aan RAM, 16GB aan ROM) maar tijdens de pre-sale bij Pandawill krijg je nu gratis een 16GB geheugenkaartje mee bij de Elephone P3000S
Twijfelpunten :
de processor : de Snapdragon 801 van de ZTE Nubia Z7 Mini staat goed aangeschreven, de octa-core processor van de Elephone is voor mij onbekend (MTK6592+6290 cpu,based on 28 nm
octa core ARM Cortex A7)
het scherm : is er een duidelijk verschil tussen een 5" Full HD en 5" HD scherm te zien?
besturingssysteem : wil het liefst een zo 'kaal' mogelijke Android UI op mijn tel, is dat ook bij de Elephone mogelijk?
camera : 13 MP achter en 8 MP voor klinkt goed, maar maakt het ook daadwerkelijk goede (lees: geen wazige) foto's?
Support : zie bij de ZTE genoeg support van anderen en nieuwe updates van gebruikers, is dat bij de Elephone ook het geval?
Zou wel leuk zijn als de camera ruk is. Bij een Polaroid.FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:12:
[...]
Best veel geld nog voor een baksteen... €76![]()
Volgens mij koop je een vergelijkbaar toestel in China incl. verzendkosten voor 30 euro.
Dat volume kun je volgens mij niet instellen, maar als je root hebt kun je het geluidsbestand dat erbij hoort wel weggooien als je het weet te vinden.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Back: 5 MPHyp Hyper schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:28:
[...]
Zou wel leuk zijn als de camera ruk is. Bij een Polaroid.
Dan ben ik wel erg benieuwd naar je redenatie (totaal geen ervaring met China phones zoals eerder gezegd), want qua specs zit het wel snor dacht ik?FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:49:
[...]
Even mijn simpele redenatie hierop: Als je niet teleurgesteld wilt worden over kwaliteit dan kun je beter heel het merk Elephone van je lijstje krassen.
ZTE is een A-merk, Elephone is een B-merk.cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:17:
[...]
Dan ben ik wel erg benieuwd naar je redenatie (totaal geen ervaring met China phones zoals eerder gezegd), want qua specs zit het wel snor dacht ik?
Waar zou je Zopo plaatsen? Daar zijn toch ook de nodige klachten over geweest en niet alle Zopo's houden het lang vol. Ik verwacht van Elephone wel betere producten dan van Star en HDC, of zie ik dat verkeerd?Momus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:21:
[...]
ZTE is een A-merk, Elephone is een B-merk.
Zo simpel is het.
Nouja, dan heb je toch geen slechte deal aan de Elephone denk ik. De Zopo C2 van mij doet het nog prima en er is geen aanleiding dat ie er snel mee ophoudt.KoffieAnanas schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:33:
Ik zou zelf ZTE A-merk willen noemen, Elephone en Zopo B-merken, en Star en HDC C-merken.
Wat ik me dan afvraag : in welke opzichten zou dan een telefoon 'minder' zijn tegenwoordig?KoffieAnanas schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:33:
Ik zou zelf ZTE A-merk willen noemen, Elephone en Zopo B-merken, en Star en HDC C-merken.
Och, het gebeurt vaak zat dat ze zeggen een Sony camera te hebben, bijvoorbeeld, maar er iets heel anders in zit.cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:41:
[...]
Wat ik me dan afvraag : in welke opzichten zou dan een telefoon 'minder' zijn tegenwoordig?
Ze gebruiken namelijk allemaal dezelfde schermen / processors / camera (sony) / Android besturing...
Hebben we het dan vooral over hardware, zoals behuizing en microfoon bijvoorbeeld? Of de aftersales (support en updates)?
ZTE is ook ooit als Shanzhai merk begonnen. Ben nog benieuwd wat te horen over hun tegenhanger van de MX 4 Pro die zou door ZTE 19 november gepresenteerd worden.Momus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:21:
[...]
ZTE is een A-merk, Elephone is een B-merk.
Zo simpel is het.
Ik denk dat je de Nubia Z7 bedoelt? Echt een top toestel maar helaas voor mij echt overpiced.Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:51:
[...]
ZTE is ook ooit als Shanzhai merk begonnen. Ben nog benieuwd wat te horen over hun tegenhanger van de MX 4 Pro die zou door ZTE 19 november gepresenteerd worden.
Vandaag met wat geluk een Landvo L550 bij Tinydeal gewonnen in een Flashdeal voor $9,90. Benieuwd wat dat weer voor ervaring gaat worden.
Voor rond die prijs kan je ook kijken naar Umi Zero.cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:56:
[...]
Ik denk dat je de Nubia Z7 bedoelt? Echt een top toestel maar helaas voor mij echt overpiced.
Heel veel keuze en heel veel meningen werken niet echt bevorderend om een keuze te maken.
Ik denk dat ik de reviews van de Elephone P3000S ga afwachten voordat ik een keuze maak (vind het toestel interessant genoeg om de sprong te wagen!).
Ook gezien en qua looks zelfs mooier dan de Elephone P3000S vind ik, maar helaas geen 4GFaris schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:42:
[...]
Voor rond die prijs kan je ook kijken naar Umi Zero.
Lol..... wel een mooie baksteen en ben er blij meeFlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:12:
[...]
Best veel geld nog voor een baksteen... €76![]()
Volgens mij koop je een vergelijkbaar toestel in China incl. verzendkosten voor 30 euro.
Dat volume kun je volgens mij niet instellen, maar als je root hebt kun je het geluidsbestand dat erbij hoort wel weggooien als je het weet te vinden.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Faris schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:55:
Volgende youtube filmpje geeft beetje hoop.
http://www.gizchina.com/2...ing-first-hands-umi-zero/
Onzin. ZTE is ontstaan vanuit het Chinese Ministerie voor lucht- en ruimtevaartChocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:51:
[...]
ZTE is ook ooit als Shanzhai merk begonnen. Ben nog benieuwd wat te horen over hun tegenhanger van de MX 4 Pro die zou door ZTE 19 november gepresenteerd worden.
"Verslag van de fabrikant van het toestel op kantoor UMI. U kunt de montage van de eerste test partij van telefoons zien. Hoe om de telefoons te testen hoofdingenieur en directeur van het bedrijf. Je een geheim vertellen, het is nog maar het begin :-)"boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:05:
Dit youtube filmpje ook https://www.youtube.com/watch?v=gNZ3gUxl73s Het wordt echt spannend vanaf 5:32' Niet voor gevoelige kijkers... Je bent gewaarschuwd![]()
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door jhhest op 20-11-2014 19:20 . Reden: Extra regel met uitnodiging tot feedback. ]
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:34:
[...]
"Verslag van de fabrikant van het toestel op kantoor UMI. U kunt de montage van de eerste test partij van telefoons zien. Hoe om de telefoons te testen hoofdingenieur en directeur van het bedrijf. Je een geheim vertellen, het is nog maar het begin :-)"
Lekker hoor die achterkant... doe mij maar geen Umi Zero dan
Dat ze ontstaan zijn vanuit een Ministerie doet niks af aan de kwaliteit die ze ooit leverden. Vraag In China naar ZTE en velen kunnen je zeggen dat ze vooral bekend stonden om hun Motorola kloon toestellen die ze ooit gemaakt hebben en die waren niet van de beste kwaliteit.Tegenwoordig is dat anders.FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:27:
[...]
Onzin. ZTE is ontstaan vanuit het Chinese Ministerie voor lucht- en ruimtevaart![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/ZTE#History
Zo.. Daar schrik ik ook van.. Ik kan mijn vriendin het laten vertalen.. Misschien dat het dan wat logischer wordt. Misschien is het nog een soort van testfase of een rare ontwerpafdeling?boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
vond ik ook, eerst wou ik hem ook kopen maar is wel zeer slechte reclame om ze daar zo bezig te zien. Precies een bende amateurs, en dan net voor de release het gestroomlijnde filmpje van de fabrikant![]()
[...]
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
ZTE en Huawei zijn met name groot geworden met hun professionele netwerkapparatuur voor aanleg van internet en telecom in het land. Het zijn voor zover ik weet de grootste bedrijven in China op dit gebied. Daarnaast zijn ze op een gegeven moment dus ook mobieltjes gaan maken, want ja wat heb je aan een draadloos telecom-netwerk zonder mobieltjes?Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
[...]
Dat ze ontstaan zijn vanuit een Ministerie doet niks af aan de kwaliteit die ze ooit leverden. Vraag In China naar ZTE en velen kunnen je zeggen dat ze vooral bekend stonden om hun Motorola kloon toestellen die ze ooit gemaakt hebben en die waren niet van de beste kwaliteit.Tegenwoordig is dat anders.
Verwijderd
Ik zie het verschil wel gelijk, maar heel aanwezig is het niet en ik gok dat het gros van de mensen het niet rap zal zien.jg77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:22:
Ik verwacht dus eigenlijk dat je het verschil tussen 5" Full HD en 5" HD niet direct gaat zien, misschien als je ze pal naast elkaar legt...
Heel veel hangt ook af van de kwaliteit van het scherm. Als ik het scherm van een Xiaomi Note (5,5" HD) naast mijn Zopo C2 (5" FHD) leg, dan vind ik de Xiaomi stiekem mooierVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]
Ik zie het verschil wel gelijk, maar heel aanwezig is het niet en ik gok dat het gros van de mensen het niet rap zal zien.
Verwijderd
Een scherm is uiteraard meer dan zijn aantal pixels, maar dat spreekt voor zich.jg77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:17:
Heel veel hangt ook af van de kwaliteit van het scherm. Als ik het scherm van een Xiaomi Note (5,5" HD) naast mijn Zopo C2 (5" FHD) leg, dan vind ik de Xiaomi stiekem mooier.
Dan staat het alleen maar leuk op papier.
benbaba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:22:
Voor de geïnteresseerden of (china phone) review liefhebbers; mijn review van de iOcean X1.
-
Goede video, ik raad je aan om de achtergrond muziek iets zachter te zetten, of jouw stem iets harder, nu valt je stem soms weg, ook lijkt de camera niet helemaal scherp op jouw hoofd(maakt voor mij niet uit gaat om de telefoon).jhhest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:17:
Voor de mensen die interesse hebben om een leagoo lead 3S te bestellen heb ik een video gemaakt.
https://www.youtube.com/w...=UUadixP24EO-nxXjqtwYMtZQ
Ik ben geen Pro youtuber, dus de video is niet perfect.
PS: opgebouwde kritiek is uiteraard welkom.
Leuke review, hoor! En de kwaliteit, daar hoef je je ook niet voor te schamen. Dank!jhhest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:17:
Voor de mensen die interesse hebben om een leagoo lead 3S te bestellen heb ik een video gemaakt.
https://www.youtube.com/w...=UUadixP24EO-nxXjqtwYMtZQ
Ik ben geen Pro youtuber, dus de video is niet perfect.
PS: opgebouwde kritiek is uiteraard welkom.
Het verschil is duidelijk als je ze naast elkaar legt en als je net bent overgestapt van FHD naar HD, merk je het zeker ook. Maar storend (zoals bij qHD) is het niet, vind ik.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]
Ik zie het verschil wel gelijk, maar heel aanwezig is het niet en ik gok dat het gros van de mensen het niet rap zal zien.
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:34:
Iemand die een goede smartphone kent met deze specs?
- max 150 euro
- max 5 inch
- scherm minstens 1280x720
- camera: minstens 8 mp (achteraan) en minstens 2(vooraan)
- minstens 1 gb ram
- minstens 1,3Hhz processor
Danku!
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 21-11-2014 14:37 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Meer had ik er niet over te zeggen. Ik zou graag gewoon wat voorstellen zien, maar blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik een grote uitleg geef. Hoe korter en bondiger, hoe minder discussie.Quad schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:37:
[...]
![]()
![]()
Hoeveel inzet toon je zeg..
Om je vraag te beantwoorden: Ja.
het gaat niet om een uitgebreide uitleg maar of je zelf al wat hebt gevonden? welke telefoon lijkt jouw interessant? dat wordt er verwacht hier, daarna helpen we je graag.Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:43:
[...]
Meer had ik er niet over te zeggen. Ik zou graag gewoon wat voorstellen zien, maar blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik een grote uitleg geef. Hoe korter en bondiger, hoe minder discussie.
[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 21-11-2014 14:44 ]
Nee, er wordt van je verwacht dat je zelf wat toestellen zoekt en die vervolgens zelf vergelijkt.Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:43:
[...]
Meer had ik er niet over te zeggen. Ik zou graag gewoon wat voorstellen zien, maar blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik een grote uitleg geef. Hoe korter en bondiger, hoe minder discussie.
Heb ik uiteraard al gedaan. Ik wou gewoon weten of jullie op de zelfde uitkomen of toch nog betere vinden.Momus schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:44:
[...]
Nee, er wordt van je verwacht dat je zelf wat toestellen zoekt en die vervolgens zelf vergelijkt.
ik zou zeggen Xiaomi hongmi 1S of de ZTE redbull V5, dat zijn "veilige" keuzes. heb zelf de Elephone G6 en daar ben ik erg blij mee: productreview: Elephone G6 Wit review door krissie100Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:47:
[...]
Heb ik uiteraard al gedaan. Ik wou gewoon weten of jullie op de zelfde uitkomen of toch nog betere vinden.
Zelf heb ik dit gevonden:
- Elephone g6
- Xiaomi Hongmi
- ZOPO ZP1000S
- Jiake JK730
Wat er van je wordt verwacht staat in de topicwarning, die je blijkbaar niet gelezen hebt:Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:43:
[...]
Telefoons bespreken (waar je zelf mee aankomt) kan natuurlijk wel.Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-11-2014 14:58 ]
Ik zit hier dus gewoon in het verkeerde forum. De titels lijken erg op elkaar. My bad!Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:55:
[...]
Wat er van je wordt verwacht staat in de topicwarning, die je blijkbaar niet gelezen hebt:
[...]
Telefoons bespreken (waar je zelf mee aankomt) kan natuurlijk wel.
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Ja joh, natuurlijk gaan wij graag 500 verschillende telefoons voor jou beoordelen om te kijken of wij ook exact op die 4 uitkomen. Ga eens een eind fietsenMannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:47:
[...]
Heb ik uiteraard al gedaan. Ik wou gewoon weten of jullie op de zelfde uitkomen of toch nog betere vinden.
Zelf heb ik dit gevonden:
- Elephone g6
- Xiaomi Hongmi
- ZOPO ZP1000S
- Jiake JK730
[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 21-11-2014 15:39 ]
Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Zelfs China shops als Etotalk geven nu $100 korting op de ZP999 3/32GB, waardoor hij nu € 235,- ex verzending wordt. Nou heb ik zelf geen ervaring met Etotalk maar zie hem wel eens voorbij komen op tweakerscihanski schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:50:
Wel een belangrijke ontwikkeling : de Zopo ZP999 Lion Heart werd een paar dagen geleden nog overal voor een prijs $399 aangeboden, nou zie ik vele aanbieders op aliexpress.com met prijzen strooien van €240 a €250 inclusief verzending naar Nederland. Ook aanbieders met goede recensies (dus geen hoax).
Toch zie ik bepaalde aanbieders ook adverteren met een ander logo : MINIHEI in plaats van Zopo... Ik heb begrepen dat Zopo als MINIHEI wordt verkocht, maar heb natuurlijk liever de telefoon zoals deze ook door Zopo wordt geadverteerd...
Uit deze tekst blijkt wel dat ik toch voor de veilige keuze ga --> ofwel Zopo ZP999 Lion Heart of de ZTE Nubia Z7 Mini (te koop voor €220)
Er bestaat geen volledig Nederlandse ROM.Aggressor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:43:
ff een vraagje,
ik heb een zte v5 redbull gekocht voor mijn moeder.
Deze telefoon heb ik op Nederlands gezet... maar niet alles is Nederlands.
Bv Berichten heet nog steeds Messaging en nog meer dingen ..
En welke laatste rom is goed?
Ik zou voor de Honkiteq PrettyBoy (zie een paar pagina's terug) gaan.Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:34:
Iemand die een goede smartphone kent met deze specs?
- max 150 euro
- max 5 inch
- scherm minstens 1280x720
- camera: minstens 8 mp (achteraan) en minstens 2(vooraan)
- minstens 1 gb ram
- minstens 1,3Hhz processor
Danku!
[ Voor 18% gewijzigd door Sneezzer op 21-11-2014 17:14 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Op Aliexpress is die t/m zondag 12:00u in de aanbieding voor maar $100 met de couponcope "ILIKEPRETTYBOYS" bij alle shops die die verkopen!Sneezzer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:10:
[...]
Ik zou voor de Honkiteq PrettyBoy (zie een paar pagina's terug) gaan.
-145 euro
-4,7"
-1080p
-Camera 13MP/5MP
-3GB Ram, 16GB rom
-Octacore 1,6
-122gram
-Triple micro-sim-Curved Cheetah glass
-Glasnost GPS (met 12 voorgeinstalleerde satelieten)
-2400ahm accu
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq