Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.827 views

Verwijderd

wat vinden we van de meizu mx4 pro?
http://www.meizu.com/en/products/mx4prospec.html

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 09:35 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Waar ik al bang voor was, die home knop alleen al zorgt er voor dat ik geen interesse heb.

Ik wacht even Nubia af vandaag.

[ Voor 5% gewijzigd door Bron op 19-11-2014 11:37 ]

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 17:01
Twijfel, twijfel, twijfel...

Heel veel gelezen en na veel wikken en wegen een shortlist gemaakt van vier toestellen :

ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2

De ZTE leek de makkelijke keuze (prijs/kwaliteit) maar omdat de meestgebruikte 4G lijn in Nederland er niet bij zit (800) ben ik toch geneigd te gaan voor een Zopo of de Lenovo.

De twee Zopo toestellen zijn identiek, behalve het verschil in ROM (3X heeft 16GB, ZP999 heeft 32 GB intern) en de Lenovo heeft eigenlijk alles wat de ZTE's hebben, behalve de 3GB RAM (Lenovo heeft 2GB RAM) en een 5.0 inch scherm ipv 5.5 inch.

Heb nu een LG Nexus 5 en het formaat is bijna identiek aan de Lenovo Vibe X2, maar wil een 4G toestel met Dual Sim... Groter hoeft eigenlijk niet voor mij, dus de Lenovo heeft een streepje voor, maar er zijn bijna geen reviews voor te vinden (net uit) terwijl de Zopo echt als aanrader wordt aangeschreven...

What to do?

Edit : naast het grotere scherm en de 3GB RAM hebben de Zopo's ook NFC als optie, dus drie verschillen...

[ Voor 5% gewijzigd door cihanski op 19-11-2014 11:41 . Reden: nieuwe info ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024

• jg77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 13:04
cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:

Heel veel gelezen en na veel wikken en wegen een shortlist gemaakt van vier toestellen :

ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2

De ZTE leek de makkelijke keuze (prijs/kwaliteit) maar omdat de meestgebruikte 4G lijn in Nederland er niet bij zit (800) ben ik toch geneigd te gaan voor een Zopo of de Lenovo.

De twee Zopo toestellen zijn identiek, behalve het verschil in ROM (3X heeft 16GB, ZP999 heeft 32 GB intern) en de Lenovo heeft eigenlijk alles wat de ZTE's hebben, behalve de 3GB RAM (Lenovo heeft 2GB RAM) en een 5.0 inch scherm ipv 5.5 inch.

Heb nu een LG Nexus 5 en het formaat is bijna identiek aan de Lenovo Vibe X2, maar wil een 4G toestel met Dual Sim... Groter hoeft eigenlijk niet voor mij, dus de Lenovo heeft een streepje voor, maar er zijn bijna geen reviews voor te vinden (net uit) terwijl de Zopo echt als aanrader wordt aangeschreven...

What to do?
Mooi lijstje. Heb je de Elephone P3000s ook overwogen? Ook 5" maar dan HD resolutie, MT6592 ipv 6595m, maar wel weer een grote accu.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:07
Daar zitten best veel iPhone 6 Plus elementen in verwerkt..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
Bron schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
[...]

Waar ik al bang voor was, die home knop alleen al zorgt er voor dat ik geen interesse heb.

Ik wacht even Nubia af vandaag.
Wat valt er af te wachten? Het enige wat ze aan hebben gekondigd is dat de Nubia Z7 nu dan eindelijk ook daadwerkelijk verkocht gaat worden...
Echter met een prijs van meer dan $500 vind ik 'm toch niet zo waanzinnig interessant.
Wel een camera met OIS, daar ben ik wel echt op uit. Maar een 2K-scherm hoeft dan weer niet en ik zou dan liever een Snapdragon 615 hebben.

http://www.gizmochina.com...-today-until-november-27/

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

Weet iemand welke 4g banden de meizu mx4 pro ondersteund?

• FlowDesign

ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2

What to do?

Edit : naast het grotere scherm en de 3GB RAM hebben de Zopo's ook NFC als optie, dus drie verschillen...
Ik vraag me ten eerste af waarom de Zopo's goed aangeschreven worden, meestal hoor ik alleen maar slechte verhalen over hun firmware.

Ten tweede, 2GB of 3GB RAM boeit dus echt geen ene flikker. Android heeft bij 2GB RAM al teveel geheugen. 3GB is volkomen nutteloos.

Uit jouw lijstje zou ik zelf de ZTE Z7 mini nemen, omdat ik geen LTE gebruik en de voorkeur geef aan Qualcomm. Maar anders zeker wel de Lenovo X2 :Y

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 19-11-2014 12:41 ]

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11 23:07
Ik heb wat reviews gevonden van de Lenovo vibe X2 uit India. Ze zijn allemaal erg positief.
Kritieken gaan voornamelijk over de -camera (goed maar niet uitmuntend, wellicht met een software update verholpen)
-batterijduur / warmte bij gaming ed (idem)

Lijkt mij tot nu toe de perfecte telefoon voor mijn eisen (niet té groot, 4G alle freqs, dual sim)

1e telefoon met de mtk6595, dus daar zijn nog weinig ervaringen mee.
Wat denken jullie over deze telefoon?
Heeft iemand al ervaring met uit India bestellen?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ben je ooit een negatieve review uit India tegen gekomen?

• birdibird
Kwabbernoot schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:15:
Ben je ooit een negatieve review uit India tegen gekomen?
jawel hoor.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Iemand enig idee of de Jiayu g4s beschikt over Slimport? http://www.slimportconnect.com/

[ Voor 25% gewijzigd door bangsat op 19-11-2014 14:52 ]

• Bron
FlowDesign schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:09:
[...]

Wat valt er af te wachten? Het enige wat ze aan hebben gekondigd is dat de Nubia Z7 nu dan eindelijk ook daadwerkelijk verkocht gaat worden...
Echter met een prijs van meer dan $500 vind ik 'm toch niet zo waanzinnig interessant.
Wel een camera met OIS, daar ben ik wel echt op uit. Maar een 2K-scherm hoeft dan weer niet en ik zou dan liever een Snapdragon 615 hebben.

http://www.gizmochina.com...-today-until-november-27/
Ik dacht dat ze met een nieuwe aankondiging kwamen vandaag, jammer.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Z9 wordt toch aangekondigd?

[ Voor 3% gewijzigd door roflexx op 19-11-2014 16:37 ]

• FlowDesign
Ik zie alleen maar de Z7...

http://www.nubia.cn/

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 08:12

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

De pagina die ik zie lijkt niet echt op een Z7

Oeps, ik was in de war met de Z7 mini 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door ovaal op 19-11-2014 17:18 ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• Bron
Ik had iets meer verwacht vanwege dit:
http://i1.wp.com/www.gizc...4-pro.jpg?fit=1024%2C1024

Verwijderd

ZTE Nubia Z7 Mini
Zopo 3X
Zopo ZP999 Lion Heart
Lenovo Vibe X2

What to do?

Ik lees op gizchina dat de dualsim (van de X2) niet voor de internationale markt is..

"the Vibe X2 comes in two variants — dual SIM (Asia pacific only) and single SIM (international)."

http://www.gizchina.com/2...-come-life-exciting-tech/

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Oke bedankt en mhl. Dus ondersteuning voor hdmi uit als ik er een adapter tussen zet?

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
bangsat schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:32:
[...]

Oke bedankt en mhl. Dus ondersteuning voor hdmi uit als ik er een adapter tussen zet?
heeft die ook niet dat heb ik geprobeerd .

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
jg77 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:41:
[...]

Mooi lijstje. Heb je de Elephone P3000s ook overwogen? Ook 5" maar dan HD resolutie, MT6592 ipv 6595m, maar wel weer een grote accu.
mt6592 mag dan nog zo'n grote accu hebben, die trekt die 1/3 sneller leeg dan eender welke andere chip, staat ver van bekend om zijn batterijduur. 3000mah gaat bijna even snel plat als een 2000mah op een mt6582 (jaja vele trager, maar mag de batterijduur zo niet onder lijden)

Verder ga ik me niet teveel kritiek op de hals halen, maar vraag maar aan enkele mensen hier op het forum hoe ze over elephone denken, doorzoek het topic maar eens, de vraag is enkele dagen geleden ook gesteld over een p10c ;)

Iemand hier al één van de Android One devices geprobeerd? Lees er hier en daar iets van, maar zijn indonesische smartphones denk ik, niet chinees?
Ik denk heel positief over Elephone ;)
Heb er dus nu twee die het echt goed doen, maar het valt wel snel op dat elephone de telefoons niet echt zelf maakt, want er zijn nog veel andere merken met excact dezelfde vormen en afmetingen. Dat doet mij idd denken dat de kwaliteit niet super is, maar alles draait om prijs/kwaliteit en dat is voor iedereen anders.
Met de p10c noem je ook één van de weinige slechte modellen van Elephone.

• Quad
Binnenkort heb ik de G4 in huis, 720P voor een euro of €70 is natuurlijk niet slecht.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Robinator
ik denk dat je gewoon geluk moet hebben met de phone's in het algemeen
Er is deze week een topic geopend op en.miui.com van de hitte problemen op de Redmi 1S, geen rommel fabrikant, geen rommel specs, maar toch lopen er een hoop mensen met problemen rond.

Verder van't weekend een nobrand s9920 de korst zien op gaan, die is dood dacht ik, want de batterijcover sprong eraf enzo, toch werkt hij tot op de dag van vandaag nog uitstekend, dat ding heeft 55 dollar gekost, dus je moet er gewoon geluk mee hebben denk ik. (mt6572 met mor 512mb ram, met een kale android zonder enige skins, draait beter dan mijn redmi met de laatste miui versie)

alles is relatief (heeft ooit nen hele slimme kerel gezegd, mor wie was da weer...) :D

• cihanski
Thanks voor de reacties allemaal ; de Elephone P3000S was bij mij dus helemaal niet in beeld, top alternatief bedankt voor de tip! Voor de prijs van €150 toch de juiste specs... Alleen, weer dus niemand die nu al iets zinnigs kan vertellen over de kwaliteit van bouw, batterij, camera en UI bijvoorbeeld...

Ook dat de Lenovo Vibe X2 alleen de dual band versie voor Azië zou uitbrengen was voor mij onbekend, daarmee valt de Lenovo helaas af als kanshebber :-(

Nieuwe lijst :

Nubia Z7 Mini (heb Vodafone en in de Randstad wordt erg veel 1800 en 2600 masten gebruikt door Vodafone heb ik begrepen dus dat zou betekenen dat ik toch nog met 4G verbinding kan maken!)
Prijs : +/- €225

Zopo ZP999 Lion Heart : op papier en qua reviews toch wel de favoriet momenteel... Prijs : +/- €270

Elephone P3000S : minder specs, maar met 4G en NFC wel de juiste extra's voor een belachelijke prijs : +/- €150

Het wordt er allemaal niet makkelijker op haha :-D

• Robinator
ik zou keihard voor de Z7s gaan als dit je keuze lijstje is, niet omdat ik iets tegen elephone heb, maar wel omdat ik veel goede reviews vind van de z7s mini, hij is compact, en snel, en degelijk qua rom support.

Verwijderd

Ik heb besloten dat ik de komende anderhalve maand even ga wachten op wat er van de kant van Xiaomi komt. Daar schijnen de nodige aankondigingen aan te komen wat betreft opvolgers van de Note en 1S, wat qua timing wel klopt. Ik koop niet zo vaak een nieuwe telefoon, dus vind ik even afwachten prima.

Ik weet alleen niet of ze aan dezelfde feestdagen doen in China, want zoiets zou in het westen sowieso de eerste helft van december gebeuren.

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:52
De Elephone p3000 (zonder S) komt binnen enkele dagen uit, daarna zullen er wel reviews verschijnen. Vermis die zeer weinig schelen van specs, kan je toch al een begin van een oordel vellen.

Verwijderd

cihanski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:44:
...
Zopo ZP999 Lion Heart : op papier en qua reviews toch wel de favoriet momenteel... Prijs : +/- €270
...
Bedoel je niet de 3X ? De ZP 999 staat praktisch overal voor $399 (exclusief eventueel bijkomende kosten)

• Robinator
stefanmiler schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:01:
De Elephone p3000 (zonder S) komt binnen enkele dagen uit, daarna zullen er wel reviews verschijnen. Vermis die zeer weinig schelen van specs, kan je toch al een begin van een oordel vellen.
op batterijduur na dan ;)

ik zou idd afwachten en kijken dat je betrouwbare reviews vind (hier op de forum ipv de chinese webshops die enkel de goede reviews laten staan)

• Lol161
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Ikzelf ben eigenlijk ook content van mediatek smartphones. Ik heb lang met een thl w100 rondgelopen en had altijd binnen de minuut een gps fix, dus daar valt mee te leven. Daarnaast was de bouwkwaliteit echt opmerkelijk goed voor hetgeen ik er toen voor betaald heb (115 euro bij pandawill geloof ik.) Hij heeft zelfs een duik in het toilet zonder problemen overleefd.
Van de Jiayu g3t ben ik nog meer onder de indruk. De gps hiervan is minder, maar voor de rest is het echt een uitstekende gsm waar niets op aan te merken valt,

Nu is het ondertussen toch stilaan tijd voor iets nieuws.
Ik heb nog nooit een smartphone met een snapdragon processor gehad, dus dat lijkt me enerzijds wel eens de moeite waard om te testen.

Voorlopig twijfel ik tussen:

-De Umi Zero, waaauuuw, deze is o zo mooi, maar inderdaad, de eerder gemaakte opmerking van de laggy stockrom baart me zorgen. http://www.to2c.com/umi-z...6gb-rom-13-0mp-6-4mm.html

-De Elephone P3000s: keuze ligt voor de hand, zeker met de mooie aanbieding van pandawill op dit moment. http://www.pandawill.com/...phone-p3000s-presale.html

-De jiayu g5s: gewoon altijd al content van geweest Edit: het 4,5" scherm lijkt me ook wel wat praktischer dan al die gigantische 5" schermen, ik heb namelijk nogal kleine handjes. ;w http://www.pandawill.com/...la-ogs-screen-p88236.html

- De Zte Nubia z7 mini: als deze snapdragon processor echt zo'n beest is, wil ik dat wel eens zien. Ik ben hier echter niet 100% van overtuigd zoals jullie, aangezien er op het forum van gizchina toch ook wat negatievere commentaren te lezen staan. (zie naar: http://www.gizchina.com/f...nese-phone-will-buy-next/ ) http://www.to2c.com/zte-n...amera-wcdma-dual-sim.html

- De asus Zenfone 5 A500 KL: ziet er gewoon beestig uit en heeft ook een snapdragon processor http://www.pandawill.com/...-glass-golden-p95145.html

- Ene waar ik nog niet aan gedacht heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Lol161 op 19-11-2014 23:13 ]

• Tirex
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben al een tijdje voor mobieltjes aan het scouten op taobao (zonder agent). Ik denk dat ik voor de mi4 ga. Nu is mijn vraag of een unicom versie van de mi4 gewoon in Nederland zou werken.

[ Voor 33% gewijzigd door Tirex op 19-11-2014 23:50 ]

Als je al zo lang aan het scouten bent moet dat opzoeken toch ook wel lukken lijt me? Kijk anders een in de TS.

• Robinator
Tirex schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:48:
Ik ben al een tijdje voor mobieltjes aan het scouten op taobao (zonder agent). Ik denk dat ik voor de mi4 ga. Nu is mijn vraag of een unicom versie van de mi4 gewoon in Nederland zou werken.
Als je wat google vind je dit wel, maar omdat ik de mensen altijd probeer te helpen:

Unicom = internationale versie met werkende 3G bij ons (als je provider de banden ondersteund die de gsm aankan)
TD versie = chinese plaatselijke versie met ander type 3G

aan al de rest:

Na wat opzoeken, Android one gebruikt mt6582 chipsetje met 1gb ram, waar er zoveel voor in omloop zijn.
Hier is ondertussen ookal een CM versie voor gemaakt, enige dat niet zou werken is data op Sim2, dit is leuk nieuws voor de developers onder ons. De stap naar CM ligt weer een stapje dichter.
Ik ga me er dit weekend wat meer in verdiepen, dit zou wel betekenen dat er een mogelijkheid is naar mooie comunity indien het allemaal een beetje bekend geraakt niet?

linkje naar de CM build voor de micromax canvas A1 (niet echt een chinese smartphone, maar is wel mooi voor de ontwikkeling van roms naar chinese phones toe)

http://forum.xda-develope...ogenmod-11-alpha-t2897516

[ Voor 40% gewijzigd door Robinator op 20-11-2014 01:49 ]

• birdibird
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:38:
[...]

Ik lees op gizchina dat de dualsim (van de X2) niet voor de internationale markt is..

"the Vibe X2 comes in two variants — dual SIM (Asia pacific only) and single SIM (international)."

http://www.gizchina.com/2...-come-life-exciting-tech/
Dat betekent alleen maar dat je hem net zoals alle andere toestellen hier uit China of India moet importeren.

Net zoals de honor 6 die ook in Europa alleen de single sim versie verkoopt.

No big deal dus :)

• cihanski
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:04:
[...]

Bedoel je niet de 3X ? De ZP 999 staat praktisch overal voor $399 (exclusief eventueel bijkomende kosten)
Klopt, heb alleen een kortingsvoucher van opomart waardoor de zp999 uitkomt op €270 (excl eventuele bijkomende kosten).

Ik zat inderdaad al te twijfelen over de Lenovo Vibe X2! Zag overal staan dat deze FDD- LTE heeft met ook de juiste masten voor NL (800-1800-2600), dus weer terug op mijn lijstje haha!

• jg77
Ik ben ontzettend aan het twijfelen tussen de Zopo 3x en de Elephone p3000s.

Ga ik voor de stevigere specs met 5,5" full hd scherm, of voor goeie specs met een zeer aantrekkelijke prijs.
Ik heb nu een Zopo C2 Platinum (1G/16G) en eigenlijk best tevreden, soms een random shutdown maar nooit last gehad van de gewraakte ghost touches e.d. Ook sinds de laatste update van de stock rom een degelijke Android gekregen. Verder totaal geen ervaring met Elephone, dus wacht met spanning op de eerste review van de P3000 :-)

• cihanski
We komen dichterbij : na veel denkwerk toch besloten om met een budget van ongeveer €200 te gaan werken, omdat het mijn eerste China-phone wordt en ik niet teleurgesteld wil zijn over prijs/kwaliteit.

Dan blijven er twee optie's over van mijn lijstje :

- Elephone P3000S

- ZTE Nubia Z7 mini

De Elephone is nu te koop voor een bedrag van €155 en de ZTE voor een bedrag van €225, een verschil van €70 dus.

Mijn gevoel zegt dat ik gewoon voor de Elephone P3000s moet gaan:

Punten voor:

Grotere batterij (3150MAH t.o.v. 2300 MAH)
Wél NFC
Wél Fingerprint ID
Wél Gorilla Glass 3 bescherming
Wél Gesture Recognition (bedien het scherm terwijl het scherm uit staat)
Wél alle LTE frequenties in NL (800-1800-2600)

De RAM / ROM verhouding is gelijk (2GB aan RAM, 16GB aan ROM) maar tijdens de pre-sale bij Pandawill krijg je nu gratis een 16GB geheugenkaartje mee bij de Elephone P3000S

Twijfelpunten :
de processor : de Snapdragon 801 van de ZTE Nubia Z7 Mini staat goed aangeschreven, de octa-core processor van de Elephone is voor mij onbekend (MTK6592+6290 cpu,based on 28 nm
octa core ARM Cortex A7)

het scherm : is er een duidelijk verschil tussen een 5" Full HD en 5" HD scherm te zien?

besturingssysteem : wil het liefst een zo 'kaal' mogelijke Android UI op mijn tel, is dat ook bij de Elephone mogelijk?

camera : 13 MP achter en 8 MP voor klinkt goed, maar maakt het ook daadwerkelijk goede (lees: geen wazige) foto's?

Support : zie bij de ZTE genoeg support van anderen en nieuwe updates van gebruikers, is dat bij de Elephone ook het geval?

[ Voor 5% gewijzigd door cihanski op 20-11-2014 09:38 ]

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55

OgWok

U.N.C.L.E.

Hoe zijn jullie ervaringen met de Polaroid Agate+ (vorige maand te koop bij Blokker)?
Heb er zelf een en ben er goed over te spreken. Netjes gemaakt. Vooral de bediening is erg goed. Scherm ook goed leesbaar.

Verder valt wel op dat als je hem aanzet het opstartgeluid enorm hard is; ook afsluiten is max. volume ?!

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• FlowDesign
cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:35:
We komen dichterbij : na veel denkwerk toch besloten om met een budget van ongeveer €200 te gaan werken, omdat het mijn eerste China-phone wordt en ik niet teleurgesteld wil zijn over prijs/kwaliteit.

- Elephone P3000S

- ZTE Nubia Z7 mini
Even mijn simpele redenatie hierop: Als je niet teleurgesteld wilt worden over kwaliteit dan kun je beter heel het merk Elephone van je lijstje krassen.

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:25
OgWok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:44:

Verder valt wel op dat als je hem aanzet het opstartgeluid enorm hard is; ook afsluiten is max. volume ?!
Als je de telefoon kunt rooten dan kun je het opstart en afsluit geluid gewoon deleten. Zoek even op "verwijderen opstart geluid android"
Als je de telefoon niet kunt rooten is bij mijn weten de enige optie: telefoon op stil zetten, dan heb je ook geen geluiden bij het opstarten

• FlowDesign
OgWok schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:44:
Hoe zijn jullie ervaringen met de Polaroid Agate+ (vorige maand te koop bij Blokker)?
Heb er zelf een en ben er goed over te spreken. Netjes gemaakt. Vooral de bediening is erg goed. Scherm ook goed leesbaar.

Best veel geld nog voor een baksteen... €76 :')
Volgens mij koop je een vergelijkbaar toestel in China incl. verzendkosten voor 30 euro.

Dat volume kun je volgens mij niet instellen, maar als je root hebt kun je het geluidsbestand dat erbij hoort wel weggooien als je het weet te vinden.

• jg77
cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:35:

- Elephone P3000S

- ZTE Nubia Z7 mini

De Elephone is nu te koop voor een bedrag van €155 en de ZTE voor een bedrag van €225, een verschil van €70 dus.

Mijn gevoel zegt dat ik gewoon voor de Elephone P3000s moet gaan:

Punten voor:

Grotere batterij (3150MAH t.o.v. 2300 MAH)
Wél NFC
Wél Fingerprint ID
Wél Gorilla Glass 3 bescherming
Wél Gesture Recognition (bedien het scherm terwijl het scherm uit staat)
Wél alle LTE frequenties in NL (800-1800-2600)

De RAM / ROM verhouding is gelijk (2GB aan RAM, 16GB aan ROM) maar tijdens de pre-sale bij Pandawill krijg je nu gratis een 16GB geheugenkaartje mee bij de Elephone P3000S

Twijfelpunten :
de processor : de Snapdragon 801 van de ZTE Nubia Z7 Mini staat goed aangeschreven, de octa-core processor van de Elephone is voor mij onbekend (MTK6592+6290 cpu,based on 28 nm
octa core ARM Cortex A7)

het scherm : is er een duidelijk verschil tussen een 5" Full HD en 5" HD scherm te zien?

besturingssysteem : wil het liefst een zo 'kaal' mogelijke Android UI op mijn tel, is dat ook bij de Elephone mogelijk?

camera : 13 MP achter en 8 MP voor klinkt goed, maar maakt het ook daadwerkelijk goede (lees: geen wazige) foto's?

Support : zie bij de ZTE genoeg support van anderen en nieuwe updates van gebruikers, is dat bij de Elephone ook het geval?
Mijn vrouw heeft de Xiaomi Redmi Note (wcdma) en die heeft een 5,5" HD scherm (720) en dat ziet er nog prima uit. Verder heeft die telefoon ook de MTK6592, maar dan zonder 4G modem, met 2GB geheugen en dat werkt lekker vlot kan ik je vertellen.

Ik verwacht dus eigenlijk dat je het verschil tussen 5" Full HD en 5" HD niet direct gaat zien, misschien als je ze pal naast elkaar legt... Zelf zie ik niet perse een nadeel in de MT6592, m'n vrouw legt'm altijd 's avonds aan de lader ook al zit er misschien nog 50% in, maar daar betrap ik me zelf ook op met mijn Zopo.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:12:
[...]

Volgens mij koop je een vergelijkbaar toestel in China incl. verzendkosten voor 30 euro.

Dat volume kun je volgens mij niet instellen, maar als je root hebt kun je het geluidsbestand dat erbij hoort wel weggooien als je het weet te vinden.
Zou wel leuk zijn als de camera ruk is. Bij een Polaroid. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:28:
[...]

Zou wel leuk zijn als de camera ruk is. Bij een Polaroid. :P
Back: 5 MP
Front: 0,3 MP

:')

• cihanski
FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:49:
[...]

Even mijn simpele redenatie hierop: Als je niet teleurgesteld wilt worden over kwaliteit dan kun je beter heel het merk Elephone van je lijstje krassen.
Dan ben ik wel erg benieuwd naar je redenatie (totaal geen ervaring met China phones zoals eerder gezegd), want qua specs zit het wel snor dacht ik?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:17:
[...]

Dan ben ik wel erg benieuwd naar je redenatie (totaal geen ervaring met China phones zoals eerder gezegd), want qua specs zit het wel snor dacht ik?
ZTE is een A-merk, Elephone is een B-merk.
Zo simpel is het.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:39

Hoogie2004

Whohooooo

Ik was over mijn Elephone P10c anders toch behoorlijk tevreden (heb em sinds begin augustus), tot eergisteren de microfoon ermee ophield :(

Moet nog even kijken of het resetten / software opnieuw flashen helpt, maar ben bang dat het einde verhaal is.

Ben nu noodgedwongen terug bij mijn oude Windows Phone (Lumia 720), gelukkig lijkt ie na de laatste updates een stuk stabieler qua software, want crashes was de reden dat ik hem had vervangen.

My iRacing profile | Strava

• jg77
Momus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:21:
[...]

Zo simpel is het.
Waar zou je Zopo plaatsen? Daar zijn toch ook de nodige klachten over geweest en niet alle Zopo's houden het lang vol. Ik verwacht van Elephone wel betere producten dan van Star en HDC, of zie ik dat verkeerd?

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-11 21:37
Ik zou zelf ZTE A-merk willen noemen, Elephone en Zopo B-merken, en Star en HDC C-merken.

• jg77
KoffieAnanas schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:33:
Ik zou zelf ZTE A-merk willen noemen, Elephone en Zopo B-merken, en Star en HDC C-merken.
Nouja, dan heb je toch geen slechte deal aan de Elephone denk ik. De Zopo C2 van mij doet het nog prima en er is geen aanleiding dat ie er snel mee ophoudt.

• cihanski
KoffieAnanas schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:33:
Wat ik me dan afvraag : in welke opzichten zou dan een telefoon 'minder' zijn tegenwoordig?

Ze gebruiken namelijk allemaal dezelfde schermen / processors / camera (sony) / Android besturing...

Hebben we het dan vooral over hardware, zoals behuizing en microfoon bijvoorbeeld? Of de aftersales (support en updates)?

• Momus
cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:41:
[...]

Wat ik me dan afvraag : in welke opzichten zou dan een telefoon 'minder' zijn tegenwoordig?

Ze gebruiken namelijk allemaal dezelfde schermen / processors / camera (sony) / Android besturing...

Hebben we het dan vooral over hardware, zoals behuizing en microfoon bijvoorbeeld? Of de aftersales (support en updates)?
Och, het gebeurt vaak zat dat ze zeggen een Sony camera te hebben, bijvoorbeeld, maar er iets heel anders in zit.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:39

Hoogie2004

Whohooooo

Tegen de tijd dat de MT6595 en MT6795 chipsets er volop zijn, kom je er dan snel genoeg achter. In combinatie met de juiste camera ondersteunen die namelijk slomo-beelden op full HD (480 FPS ofzo). De enige camera sensor waarvan ik weet dat hij dat ondersteunt is de Sony IMX220 (20,7 MP). Ander puntje is dat de software het moet ondersteunen...

Ik moet wel zeggen dat ik niet echt bekend ben in de camera sensor wereld, maar FullHD op 480 FPS is echt ziek veel. Heb toen de MT6595 en MT6795 aangekondigd werden eens gezocht op wat voor camera sensoren je dan nodig hebt, en kwam eigenlijk alleen bij die IMX220 uit.

My iRacing profile | Strava

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 11-11 21:37
Bouwkwaliteit, stabiliteit van de ROM, updates, maar ook de gebruikte onderdelen. Niet alleen de hoeveelheid geheugen is van belang, maar ook de geheugensnelheid e.d. Men kan schermen met allerlei mooie specs, maar dit zegt niets over de kwaliteit van de gebruikte onderdelen om deze specs te bereiken.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:34

Chocoball

瞧好吧!

Momus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:21:
[...]

Zo simpel is het.
ZTE is ook ooit als Shanzhai merk begonnen. Ben nog benieuwd wat te horen over hun tegenhanger van de MX 4 Pro die zou door ZTE 19 november gepresenteerd worden.

Vandaag met wat geluk een Landvo L550 bij Tinydeal gewonnen in een Flashdeal voor $9,90. Benieuwd wat dat weer voor ervaring gaat worden.

• cihanski
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:51:
[...]

ZTE is ook ooit als Shanzhai merk begonnen. Ben nog benieuwd wat te horen over hun tegenhanger van de MX 4 Pro die zou door ZTE 19 november gepresenteerd worden.

Vandaag met wat geluk een Landvo L550 bij Tinydeal gewonnen in een Flashdeal voor $9,90. Benieuwd wat dat weer voor ervaring gaat worden.
Ik denk dat je de Nubia Z7 bedoelt? Echt een top toestel maar helaas voor mij echt overpiced.

Heel veel keuze en heel veel meningen werken niet echt bevorderend om een keuze te maken.

Ik denk dat ik de reviews van de Elephone P3000S ga afwachten voordat ik een keuze maak (vind het toestel interessant genoeg om de sprong te wagen!).

• cihanski
En voor de mensen die de Elephone P3000S in het zwart weleens willen bekijken ( kwam deze namelijk echt overal tegen met een witte back cover en nergens in het zwart) : linkje

[ Voor 13% gewijzigd door cihanski op 20-11-2014 13:22 ]

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
cihanski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat je de Nubia Z7 bedoelt? Echt een top toestel maar helaas voor mij echt overpiced.

Heel veel keuze en heel veel meningen werken niet echt bevorderend om een keuze te maken.

Ik denk dat ik de reviews van de Elephone P3000S ga afwachten voordat ik een keuze maak (vind het toestel interessant genoeg om de sprong te wagen!).
Voor rond die prijs kan je ook kijken naar Umi Zero.
Umi is een beetje hetzelfde als Zopo en Elephone, toestelletjes lijken veelbelovend maar kwaliteit is afwachten doordat het bij eerdere toestellen lang niet altijd goed was.

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Volgende youtube filmpje geeft beetje hoop.

http://www.gizchina.com/2...ing-first-hands-umi-zero/

• cihanski
Faris schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:42:
[...]

Voor rond die prijs kan je ook kijken naar Umi Zero.
Ook gezien en qua looks zelfs mooier dan de Elephone P3000S vind ik, maar helaas geen 4G

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55

OgWok

U.N.C.L.E.

FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:12:
[...]

Lol..... wel een mooie baksteen en ben er blij mee ;)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
Dit youtube filmpje ook https://www.youtube.com/watch?v=gNZ3gUxl73s Het wordt echt spannend vanaf 5:32' Niet voor gevoelige kijkers... Je bent gewaarschuwd oOo

• FlowDesign
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:51:
[...]

Onzin. ZTE is ontstaan vanuit het Chinese Ministerie voor lucht- en ruimtevaart :)
http://en.wikipedia.org/wiki/ZTE#History

Huawei is/was ook een staatsbedrijf.

Die beide hebben bij de "privatisering" van de Chinese telecom de boel in handen gekregen in China.
Soort van KPN dus, maar dan in China.

• FlowDesign
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:05:
Dit youtube filmpje ook https://www.youtube.com/watch?v=gNZ3gUxl73s Het wordt echt spannend vanaf 5:32' Niet voor gevoelige kijkers... Je bent gewaarschuwd oOo
[...]
"Verslag van de fabrikant van het toestel op kantoor UMI. U kunt de montage van de eerste test partij van telefoons zien. Hoe om de telefoons te testen hoofdingenieur en directeur van het bedrijf. Je een geheim vertellen, het is nog maar het begin :-)"

Lekker hoor die achterkant... doe mij maar geen Umi Zero dan :')

• jhhest
  • Laatst online: 06-11 15:29
Voor de mensen die interesse hebben om een leagoo lead 3S te bestellen heb ik een video gemaakt.

https://www.youtube.com/w...=UUadixP24EO-nxXjqtwYMtZQ

Ik ben geen Pro youtuber, dus de video is niet perfect.

PS: opgebouwde kritiek is uiteraard welkom.

[ Voor 9% gewijzigd door jhhest op 20-11-2014 19:20 . Reden: Extra regel met uitnodiging tot feedback. ]

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

• boldy31
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-02-2021
vond ik ook, eerst wou ik hem ook kopen maar is wel zeer slechte reclame om ze daar zo bezig te zien. Precies een bende amateurs, en dan net voor de release het gestroomlijnde filmpje van de fabrikant 8)
FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:34:
[...]

"Verslag van de fabrikant van het toestel op kantoor UMI. U kunt de montage van de eerste test partij van telefoons zien. Hoe om de telefoons te testen hoofdingenieur en directeur van het bedrijf. Je een geheim vertellen, het is nog maar het begin :-)"

Lekker hoor die achterkant... doe mij maar geen Umi Zero dan :')

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:34

Chocoball

瞧好吧!

FlowDesign schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:27:
[...]

Onzin. ZTE is ontstaan vanuit het Chinese Ministerie voor lucht- en ruimtevaart :)
http://en.wikipedia.org/wiki/ZTE#History
Dat ze ontstaan zijn vanuit een Ministerie doet niks af aan de kwaliteit die ze ooit leverden. Vraag In China naar ZTE en velen kunnen je zeggen dat ze vooral bekend stonden om hun Motorola kloon toestellen die ze ooit gemaakt hebben en die waren niet van de beste kwaliteit.Tegenwoordig is dat anders.

• jhhest
  • Laatst online: 06-11 15:29
boldy31 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:19:
vond ik ook, eerst wou ik hem ook kopen maar is wel zeer slechte reclame om ze daar zo bezig te zien. Precies een bende amateurs, en dan net voor de release het gestroomlijnde filmpje van de fabrikant 8)
[...]
Zo.. Daar schrik ik ook van.. Ik kan mijn vriendin het laten vertalen.. Misschien dat het dan wat logischer wordt. Misschien is het nog een soort van testfase of een rare ontwerpafdeling?

Uiteindelijk wordt in China vaak wel een hoop met de hand gedaan. Daar kunnen ze de prijs drukken. Immers kosten mensen daar niks. (Hoe naar het ook klinkt.)

Onderstaande filmpjes komen toch een stuk professioneler over.

zopo https://www.youtube.com/w...3d-e_gaR6HSTKP6TjH_9KZ0Q2

Doogee https://www.youtube.com/w...3d-e_gaR6HSTKP6TjH_9KZ0Q2

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

• FlowDesign
Chocoball schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:22:
[...]

Dat ze ontstaan zijn vanuit een Ministerie doet niks af aan de kwaliteit die ze ooit leverden. Vraag In China naar ZTE en velen kunnen je zeggen dat ze vooral bekend stonden om hun Motorola kloon toestellen die ze ooit gemaakt hebben en die waren niet van de beste kwaliteit.Tegenwoordig is dat anders.
ZTE en Huawei zijn met name groot geworden met hun professionele netwerkapparatuur voor aanleg van internet en telecom in het land. Het zijn voor zover ik weet de grootste bedrijven in China op dit gebied. Daarnaast zijn ze op een gegeven moment dus ook mobieltjes gaan maken, want ja wat heb je aan een draadloos telecom-netwerk zonder mobieltjes? ;)

Ik probeerde juist te zeggen dat ZTE en Huawei A-merken zijn, juist omdat ze ontstaan zijn vanuit de Chinese overheid en omdat het zulke grote firma's met een lange historie zijn.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden of (china phone) review liefhebbers; mijn review van de iOcean X1.

Verwijderd

jg77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:22:
Ik verwacht dus eigenlijk dat je het verschil tussen 5" Full HD en 5" HD niet direct gaat zien, misschien als je ze pal naast elkaar legt...
Ik zie het verschil wel gelijk, maar heel aanwezig is het niet en ik gok dat het gros van de mensen het niet rap zal zien.

• jg77
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]

Ik zie het verschil wel gelijk, maar heel aanwezig is het niet en ik gok dat het gros van de mensen het niet rap zal zien.
Heel veel hangt ook af van de kwaliteit van het scherm. Als ik het scherm van een Xiaomi Note (5,5" HD) naast mijn Zopo C2 (5" FHD) leg, dan vind ik de Xiaomi stiekem mooier :P.
Dan staat het alleen maar leuk op papier.

Verwijderd

jg77 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:17:
Heel veel hangt ook af van de kwaliteit van het scherm. Als ik het scherm van een Xiaomi Note (5,5" HD) naast mijn Zopo C2 (5" FHD) leg, dan vind ik de Xiaomi stiekem mooier :P.
Dan staat het alleen maar leuk op papier.
Een scherm is uiteraard meer dan zijn aantal pixels, maar dat spreekt voor zich.

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
benbaba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:22:
Voor de geïnteresseerden of (china phone) review liefhebbers; mijn review van de iOcean X1.
:*) Gelijk doorlezen! :>

-

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:58
Mooie review heb zelf het toestel ook maar de batterij is inderdaad een dikke -

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-11 23:32
jhhest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:17:
Voor de mensen die interesse hebben om een leagoo lead 3S te bestellen heb ik een video gemaakt.

Goede video, ik raad je aan om de achtergrond muziek iets zachter te zetten, of jouw stem iets harder, nu valt je stem soms weg, ook lijkt de camera niet helemaal scherp op jouw hoofd(maakt voor mij niet uit gaat om de telefoon).

• Cletje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12-2024
jhhest schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:17:

Leuke review, hoor! En de kwaliteit, daar hoef je je ook niet voor te schamen. Dank!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:11:
[...]

Het verschil is duidelijk als je ze naast elkaar legt en als je net bent overgestapt van FHD naar HD, merk je het zeker ook. Maar storend (zoals bij qHD) is het niet, vind ik.

• Mannie12
  • Laatst online: 17-10-2024
Iemand die een goede smartphone kent met deze specs?
- max 150 euro
- max 5 inch
- scherm minstens 1280x720
- camera: minstens 8 mp (achteraan) en minstens 2(vooraan)
- minstens 1 gb ram
- minstens 1,3Hhz processor

Danku!

• Quad
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:34:
- max 150 euro
- max 5 inch
- minstens 1 gb ram

Danku!
8)7 8)7

Hoeveel inzet toon je zeg..

Om je vraag te beantwoorden: Ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 21-11-2014 14:37 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Mannie12
Quad schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:37:
[...]

8)7 8)7

Hoeveel inzet toon je zeg..

Om je vraag te beantwoorden: Ja.
Meer had ik er niet over te zeggen. Ik zou graag gewoon wat voorstellen zien, maar blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik een grote uitleg geef. Hoe korter en bondiger, hoe minder discussie.
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:43:
[...]

Meer had ik er niet over te zeggen. Ik zou graag gewoon wat voorstellen zien, maar blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik een grote uitleg geef. Hoe korter en bondiger, hoe minder discussie.
het gaat niet om een uitgebreide uitleg maar of je zelf al wat hebt gevonden? welke telefoon lijkt jouw interessant? dat wordt er verwacht hier, daarna helpen we je graag.

Edit: ik was je voor Momus :)

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 21-11-2014 14:44 ]

• Momus
[...]

Nee, er wordt van je verwacht dat je zelf wat toestellen zoekt en die vervolgens zelf vergelijkt.

• Mannie12
Momus schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:44:
[...]

Nee, er wordt van je verwacht dat je zelf wat toestellen zoekt en die vervolgens zelf vergelijkt.
Heb ik uiteraard al gedaan. Ik wou gewoon weten of jullie op de zelfde uitkomen of toch nog betere vinden.
Zelf heb ik dit gevonden:
- Elephone g6
- Xiaomi Hongmi
- ZOPO ZP1000S
- Jiake JK730
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:47:
[...]

Heb ik uiteraard al gedaan. Ik wou gewoon weten of jullie op de zelfde uitkomen of toch nog betere vinden.
- Elephone g6
- Xiaomi Hongmi
- ZOPO ZP1000S
- Jiake JK730
ik zou zeggen Xiaomi hongmi 1S of de ZTE redbull V5, dat zijn "veilige" keuzes. heb zelf de Elephone G6 en daar ben ik erg blij mee: productreview: Elephone G6 Wit review door krissie100
succes met eventueel lezen. :)
andere twee zou ik persoonlijk niet doen.

• Hyp Hyper
[...]

Wat er van je wordt verwacht staat in de topicwarning, die je blijkbaar niet gelezen hebt:
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Telefoons bespreken (waar je zelf mee aankomt) kan natuurlijk wel. :)
Zelf zou ik voor een Qualcomm gaan, dus de Xiaomi 1S (niet de MTK-versie) ZTE V5 of misschien de Cubot Zorro.

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-11-2014 14:58 ]

• Mannie12
Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:55:
[...]

Wat er van je wordt verwacht staat in de topicwarning, die je blijkbaar niet gelezen hebt:

[...]

Telefoons bespreken (waar je zelf mee aankomt) kan natuurlijk wel. :)
Ik zit hier dus gewoon in het verkeerde forum. De titels lijken erg op elkaar. My bad!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Ik raad de doogee dagger dg550 prachtig toestel heb hem sinds 7 november echt snel dat ding
Waar kan ik trouwens een review maken ?
En waar moet een review aan voldoen ?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• FlowDesign
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:47:
[...]

- Elephone g6
- Xiaomi Hongmi
- ZOPO ZP1000S
- Jiake JK730
Ja joh, natuurlijk gaan wij graag 500 verschillende telefoons voor jou beoordelen om te kijken of wij ook exact op die 4 uitkomen. Ga eens een eind fietsen :')

Van die 4 zou ik overigens zelf geen enkele kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 21-11-2014 15:39 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:10
ff een vraagje,

ik heb een zte v5 redbull gekocht voor mijn moeder.
Deze telefoon heb ik op Nederlands gezet... maar niet alles is Nederlands.

Bv Berichten heet nog steeds Messaging en nog meer dingen ..
En welke laatste rom is goed?

• cihanski
Wel een belangrijke ontwikkeling : de Zopo ZP999 Lion Heart werd een paar dagen geleden nog overal voor een prijs $399 aangeboden, nou zie ik vele aanbieders op aliexpress.com met prijzen strooien van €240 a €250 inclusief verzending naar Nederland. Ook aanbieders met goede recensies (dus geen hoax).

Toch zie ik bepaalde aanbieders ook adverteren met een ander logo : MINIHEI in plaats van Zopo... Ik heb begrepen dat Zopo als MINIHEI wordt verkocht, maar heb natuurlijk liever de telefoon zoals deze ook door Zopo wordt geadverteerd...

Uit deze tekst blijkt wel dat ik toch voor de veilige keuze ga --> ofwel Zopo ZP999 Lion Heart of de ZTE Nubia Z7 Mini (te koop voor €220)

• jg77
cihanski schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:50:
Wel een belangrijke ontwikkeling : de Zopo ZP999 Lion Heart werd een paar dagen geleden nog overal voor een prijs $399 aangeboden, nou zie ik vele aanbieders op aliexpress.com met prijzen strooien van €240 a €250 inclusief verzending naar Nederland. Ook aanbieders met goede recensies (dus geen hoax).

Toch zie ik bepaalde aanbieders ook adverteren met een ander logo : MINIHEI in plaats van Zopo... Ik heb begrepen dat Zopo als MINIHEI wordt verkocht, maar heb natuurlijk liever de telefoon zoals deze ook door Zopo wordt geadverteerd...

Uit deze tekst blijkt wel dat ik toch voor de veilige keuze ga --> ofwel Zopo ZP999 Lion Heart of de ZTE Nubia Z7 Mini (te koop voor €220)
Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Zelfs China shops als Etotalk geven nu $100 korting op de ZP999 3/32GB, waardoor hij nu € 235,- ex verzending wordt. Nou heb ik zelf geen ervaring met Etotalk maar zie hem wel eens voorbij komen op tweakers :)

• Momus
Aggressor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:43:
ff een vraagje,

ik heb een zte v5 redbull gekocht voor mijn moeder.
Deze telefoon heb ik op Nederlands gezet... maar niet alles is Nederlands.

Bv Berichten heet nog steeds Messaging en nog meer dingen ..
En welke laatste rom is goed?
Er bestaat geen volledig Nederlandse ROM.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb sinds, pak em beet, 2 weken een vreemd iets op mijn Umi C1: AVG geeft aan dat de UNI launcher (de default launcher) een potentieel ongewenst programma is. Nou leek mij dat een raar verhaal en ik was druk bezig met negeren tot ik zo juist spontaan een chinese appstore kreeg aangeboden om te installeren.
Hebben de mede Umi C1 eigenaren dit soort gedrag ook gezien?

Discogs

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Mannie12 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:34:
- max 150 euro
- max 5 inch
- minstens 1 gb ram

Danku!
Ik zou voor de Honkiteq PrettyBoy (zie een paar pagina's terug) gaan.

-145 euro
-4,7"
-1080p
-Camera 13MP/5MP
-3GB Ram, 16GB rom
-Octacore 1,6
-122gram
-Triple micro-sim-Curved Cheetah glass
-Glasnost GPS (met 12 voorgeinstalleerde satelieten)
-2400ahm accu
_/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Sneezzer op 21-11-2014 17:14 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• FlowDesign
Sneezzer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:10:
[...]

Ik zou voor de Honkiteq PrettyBoy (zie een paar pagina's terug) gaan.

-145 euro
-4,7"
-1080p
-Camera 13MP/5MP
-3GB Ram, 16GB rom
-Octacore 1,6
-122gram
-Triple micro-sim-Curved Cheetah glass
-Glasnost GPS (met 12 voorgeinstalleerde satelieten)
-2400ahm accu
_/-\o_
Op Aliexpress is die t/m zondag 12:00u in de aanbieding voor maar $100 met de couponcope "ILIKEPRETTYBOYS" bij alle shops die die verkopen! *O* :Y

Pagina: 1 ... 73 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!