Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.824 views

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Volgens mij nog niet leverbaar, taal is Engels en Chinees. Meer niet, maar maakt mij i.g.g. niet uit.

Verwijderd

volgens deze site kan het ook in het nederlands
http://vifocal.com/iuni-u...nch-2k-screen-4g-lte.html

en hij is meteen leverbaar.

de 4g frequenties zijn:
LTE 1800 MHz
LTE 2600 MHz
LTE-TDD 1900 MHz(B39)
LTE-TDD 2300 MHz(B40)
LTE-TDD 2600 MHz(B38)

zit hier de goede 4g tussen die ook in nederland wordt gebruikt en wat is LTE-TDD?

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Tdd is china's lte, de eerste 2 zijn bruikbaar in NL, maar 800 is het meest gangbaar met dekking.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:32:
volgens deze site kan het ook in het nederlands
http://vifocal.com/iuni-u...nch-2k-screen-4g-lte.html

en hij is meteen leverbaar.

de 4g frequenties zijn:
LTE 1800 MHz
LTE 2600 MHz
LTE-TDD 1900 MHz(B39)
LTE-TDD 2300 MHz(B40)
LTE-TDD 2600 MHz(B38)

zit hier de goede 4g tussen die ook in nederland wordt gebruikt en wat is LTE-TDD?
Die site heeft vast maar wat neergezet, want voor zover bekend ondersteunt het IUNI besturingssysteem alleen Engels en Chinees.

Verwijderd

nou op gizchina staat:
http://www.gizchina.com/2...370-international-buyers/

het is de internationale versie, dus misschien wel logisch dat hij dan alle talen ondersteund?

en is die 4g dan trager op deze telefoon in Nederland?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 18:56 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:55:
nou op gizchina staat:
http://www.gizchina.com/2...370-international-buyers/

het is de internationale versie, dus misschien wel logisch dat hij dan alle talen ondersteund?

en is die 4g dan trager op deze telefoon in Nederland?
Ze bedoelen dat het de versie/prijs is voor mensen buiten China. De talen zijn dan Engels en Chinees. Met Engels kom je natuurlijk een flink eind buiten China. :)
Overigens: als je de locale gewoon op NL zet is alleen het Android systeem in het Engels, (settings ipv instellingen bv) maar zijn de apps die je installeert, voor zover ze het ondersteunen, in het Nederlands.
(whatsapp en facebook bv.)

Ik meen dat je met die 4G banden met KPN en Vodafone voornamelijk in de Randstad dekking hebt en daarbuiten erg weinig. T-Mobile ging wel meer op die banden uitrollen begreep ik.

Voor Vodafone https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml en dan kiezen voor 4G op iPhone 5. Dan heb je de dekking voor de twee genoemde 4G-banden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Sneezzer
Net 2x 2gb/8gb Red bulls binnen gekregen van merimobiles.com, meteen even de 1.12 multi er op gaan zetten ;-)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20
Het schijnt dat het nog niet mogelijk is om Google apps op de IUNI U3 te zetten. Dat maakt de telefoon redelijk nutteloos i.m.h.o.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

haha okee ja dan ga ik iuni u3 niet nemen, zag qua specs enzo er wel erg goed uit. maar als je er niet alle apps op kunt zetten en de 4g is niet geweldig in nederland. dan valt deze telefoon toch af

wat zouden jullie mij voor die prijs toch kunnen aanraden?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 20:43 ]

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:42:
haha okee ja dan ga ik iuni u3 niet nemen, zag qua specs enzo er wel erg goed uit. maar als je er niet alle apps op kunt zetten en de 4g is niet geweldig in nederland. dan valt deze telefoon toch af

wat zouden jullie mij voor die prijs toch kunnen aanraden?
De Honor 6, gewoon hier te koop.

• Sneezzer
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:05:
En die Custom V1.13 is zeker niet multilanguage?

Edit; Gelukt.

1.13 multilang zip uitpakken.
Telefoon in fastboot zetten, kabel aansluiten, run.bat uitvoeren.
Even klikken en hij gaat flashen. Laten gaan en als ie gaat booten doet ie het met de juiste versie.
Wat was de oplossing? Eerste ging super, tweede nu exact hetzelfde probleem als je beschrijft (zooi partities, maar power + vol down helpt niets).

Batterij eruit ed. heb ik al geprobeerd...

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezzer op 10-11-2014 21:13 ]

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 08:12

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Verleidelijke aanbieding van Pandawill voor een THL T6 Pro, maar het merk en type zegt mij niet zoveel.
http://www.pandawill.com/...-gps-3g-white-p94337.html
Heeft iemand ervaring met een THL T6 Pro?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Dit moet anders ook wel wat heel bijzonders zijn. Leuk geprijsd, leuke spec's. Maar wat is het? :9

http://www.pandawill.com/...l&utm_campaign=2014-11-10
FlowDesign schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:25:
Het schijnt dat het nog niet mogelijk is om Google apps op de IUNI U3 te zetten. Dat maakt de telefoon redelijk nutteloos i.m.h.o.
Hoezo niet dan? >:) ;)
Dat moet op Android toch gewoon kunnen.. :o

• zeg_ik_niet
Ja lijkt mij ook dat dit gewoon moet kunnen.
Ach, de Elephone P1000 lijkt mij ook wel wat. Al hoorde ik van Elephone dat die volgend jaar pas uitkomt :F

Verwijderd

starcopy schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:23:
Dit moet anders ook wel wat heel bijzonders zijn. Leuk geprijsd, leuke spec's. Maar wat is het? :9

http://www.pandawill.com/...l&utm_campaign=2014-11-10
accuduur van deze telefoon blijkt heel slecht te zijn

• zeg_ik_niet
Koop een 1+1, dan hoef je je nergens zorgen over te maken :)

• Sneezzer
Help....

Ik heb 2 red bulls. bij de eerste ging de flash netjes in 1x goed.
Bij nummer 2 niet. Deze had android 4.3, usb debug enabled, ADB zag hem, en de run.bat netjes gestart na het zetten in fastboot.
Helaas sinds dien reageert het toestel nergens op, accu er uit halen heeft niet geholpen. Als ik hem met accu aan de pc koppel zie ik allemaal schijven, zonder accu begint de ring slechts op te lichten als ik hem aan de pc koppel....
ADB ziet hem nu niet meer, fastboot kom ik niet in en recovery ook niet.. hij reageert nergens meer op.

Iemand enig idee?

• Momus
Ik heb je de link al gegeven. Dichterbij de oplossing kom je. Even paar pagina's terugbladeren, daar staat alles uitgelegd.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zeg_ik_niet schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:11:
Koop een 1+1, dan hoef je je nergens zorgen over te maken :)
Behalve dat je geen 4G dekking hebt op het KPN netwerk

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47
En ik mis het niet. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sneezzer
Momus schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:05:
Ik heb je de link al gegeven. Dichterbij de oplossing kom je. Even paar pagina's terugbladeren, daar staat alles uitgelegd.
Klopt, waarvoor dank. Ik kom er alleen niet goed uit... heb geen linux pc bij de hand helaas.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47
Nee, wellicht binnenkort want ik heb hem besteld voor €70,16 bij PW. Is de enige goedkope die de Cubot GT99 van mn ma kan opvolgen, want ik vond een 720P scherm ook een prima eis (heeft de Cubot GT99 ook).

Gaat wel eventjes duren, heb dit keer, om de prijs zo laag mogelijk te houden, gekozen voor free shipping in plaats van DHL.

De Doogee Voyager2 DG310 staat nu te koop, gaat nadat ik hem heb gehad niet door naar mijn ma vanwege de camera, die is echt te slecht om aan haar te geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 10-11-2014 23:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FlowDesign
Wat doen jullie telkens toch op die ZTE V5 flashen dat het misgaat? :?

• FlowDesign
dutchgio schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:47:
Hoezo niet dan? >:) ;)
Dat moet op Android toch gewoon kunnen.. :o
zeg_ik_niet schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:49:
Ja lijkt mij ook dat dit gewoon moet kunnen.
Ik heb eerlijk gezegd mezelf er niet in verdiept omdat ik geen IUNI U3 wil kopen, maar ik heb op verschillende sites en fora mensen zien posten dat het om een of andere reden (nog) niet mogelijk is om Google apps erop te krijgen. Vraag me niet waarom, maar voor hen die er eentje willen kopen lijkt het me handig dat ze bij deze gewaarschuwd zijn.

• Sneezzer
FlowDesign schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:06:
Geen enkel idee, ik heb er 2, beiden met dezelfde stappen geflashed, eerste was goed, tweede zit nu vast in een soort download stand, als ik hem koppel aan de pc, zie ik dus alle mappen.

• Momus
FlowDesign schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:06:
Dat flashen via fastboot is toch een risicovolle bezigheid blijkbaar...

• FlowDesign
Aha, op die manier. Dan houd ik het bij CWM :)

• Hyp Hyper
Ik had bij het flashen via fastboot vaak dat hij door ging booten en de flash afgebroken werd. Misschien dat het hem ook daar in zit. Pas de derde poging lukte. Blijkbaar heb ik geluk gehad dat ik telkens weer in fastboot kon komen.

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:04:
Ik had bij het flashen via fastboot vaak dat hij door ging booten en de flash afgebroken werd. Misschien dat het hem ook daar in zit. Pas de derde poging lukte. Blijkbaar heb ik geluk gehad dat ik telkens weer in fastboot kon komen.
Wat ik deed toen ik ermee aan het klooien was, was de accu eruit trekken, vervolgens met de volume + knop ingedrukt houden de accu er weer in zodat ie niet direct ging booten, daarna met volume + en powerknop tegelijk 2 a 3 seconden ingedrukt houden en dan startte die in Fastboot.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:50
Iemand nog tips voor een leuke telefoon voor de vriendin? Ze heeft nu een S3 Mini, die grootte wilt ze aanhouden (mijn Mi3 vindt ze veel te groot ...)

Bij voorkeur 'iets' met een Snapdragon en een prijs van max 250 ...

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-10 00:31
Guys ik ben op zoek naar een 2e telefoon dual sim voor enkel whatsapp en goede batterijduur. Hoeft niet te groot te zijn. Ik kom op de Nederlandse markt alleen alcatel en acer liquid phones tegen. Ik heb het gevoel dat chinaphones meer potentie hebben voor een prijsklasse onder 100eu, alleen maak ik me zorgen of batterijduur wel goed zal zijn. Welke raden jullie mij aan?

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
De_Bastaard schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:37:
Iemand nog tips voor een leuke telefoon voor de vriendin? Ze heeft nu een S3 Mini, die grootte wilt ze aanhouden (mijn Mi3 vindt ze veel te groot ...)

http://www.ibuygou.com/p-...screen-gps-wifi-4647.html

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Iemand in dit topic toevallig nog een tweede handsje te koop voor weinig?
Ivm ter reparatie aanbieden huidig toestel zit ik tijdelijk zonder namelijk, en een toestel uit China bestellen duurt te lang (Donderdag word het toestel opgehaald).

Excuses als dit hier niet mag vragen
Inmiddels voorzien :).

[ Voor 6% gewijzigd door spNk op 11-11-2014 17:02 ]

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024

Volgens mij is er weinig interessants te krijgen van die maat in china. Vanaf 4,7 inch vind je wel weer interessante toestellen, zoals de xiaomi redmi 1s, de gionee iuni u2 en de zte z5s.

• FlowDesign

Wat is er mis met een S3 mini? Als je die root en er een kale Android KitKat of MIUI opzet dan is dat een prima telefoon.
Mijn vriendin had tot voor kort nog een S2 zelfs waar ik KitKat op had gezet. Dan heb je m.i. een betere telefoon dan een Chineesje van onder de 100 dollar.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
darksnake88 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:51:
Guys ik ben op zoek naar een 2e telefoon dual sim voor enkel whatsapp en goede batterijduur. Hoeft niet te groot te zijn. Ik kom op de Nederlandse markt alleen alcatel en acer liquid phones tegen. Ik heb het gevoel dat chinaphones meer potentie hebben voor een prijsklasse onder 100eu, alleen maak ik me zorgen of batterijduur wel goed zal zijn. Welke raden jullie mij aan?
Er is ook de Moto E dual sim voor ±120 euro, die hoef je niet uit China te halen, heeft een 1900 mAh accu en haalt behoorlijk goede reviews op accuduur. Ander lokaal Europees alternatief is ook de Lumia 630 Dual Sim, met nog wat betere accuduur, rond de 130 euro.

Bedenk wel dat WhatsApp alleen met 1 telefoonnummer per account kan werken. Met Facebook Messenger kan je overigens wel twee nummers aan 1 account koppelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dreamvoid op 11-11-2014 16:19 ]

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 14:19
iemand ervaring met deze telefoon?
http://www.aliexpress.com...l-SIM-32G/2038223242.html

Heeft zo te zien echt highend specs octocore bigLittle, Full-hd ect.. voor een prijs die eigenlijk te mooi is om waar te zijn.
Met de verkoop geschiedenis is te zien dat hij aardig verkoopt, maar helaas nog geen reviews.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
bladerash schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:43:

Heeft zo te zien echt highend specs octocore bigLittle, Full-hd ect.. voor een prijs die eigenlijk te mooi is om waar te zijn.
Met de verkoop geschiedenis is te zien dat hij aardig verkoopt, maar helaas nog geen reviews.
in de specs staat 4 g ram, dit lijkt me een neppe ik zou me er niet aan wagen.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07

Te mooi om waar te zijn is bijna altijd te mooi om waar te zijn. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een 6595 verkoopt voor dat bedrag, met 4Gb RAM waar de meeste top modellen met een 6595 en 3Gb gaan voor 3x / 4x die prijs. Daarnaast als je goed kijkt naar de foto's zie je dat er verschillende modellen telefoons afgebeeld staan. Ook de verkoop feedback is niet echt denderend.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Momus

100% nep. Alles. Niet aan beginnen.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:20
http://www.geekbuying.com...G-GPS---Black-329316.html
leuk aanbiedinkie
is het geld meer dan waard

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 11-11-2014 19:31 ]

• zeg_ik_niet
FlowDesign schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:11:
[...]

[...]

Ik heb eerlijk gezegd mezelf er niet in verdiept omdat ik geen IUNI U3 wil kopen, maar ik heb op verschillende sites en fora mensen zien posten dat het om een of andere reden (nog) niet mogelijk is om Google apps erop te krijgen. Vraag me niet waarom, maar voor hen die er eentje willen kopen lijkt het me handig dat ze bij deze gewaarschuwd zijn.
Ik hoorde dat de Chinese overheid google play afsluit voor haar inwoners.
Iets over beperkingen m.b.t. vrijheid....
Staat ook wel op gizchina

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
wow wat een prijs ik bestel er een

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zojuist mijn review van de Mijue M690+ gepost. Het is een van de goedkoopste MTK6592 telefoons met 720p scherm. Vergelijkbaar met de THL T6Pro, alleen die heeft de iets langzamere MTK6592M variant. Ben eigenlijk best verrast door met name de sterkte van het toestel en het blijft altijd mooi om te zien wat ze voor weinig geld allemaal in een smartphone kunnen proppen in China :P

• Sneezzer
FlowDesign schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:20:
Aha, op die manier. Dan houd ik het bij CWM :)
Ik lees net dat de Z7 mini van couco ook op een dergelijke manier is gebricked....
Ik stuur hem terug, en wacht op een nieuwe denk ik.

• Momus
Sneezzer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:19:
[...]

Ik lees net dat de Z7 mini van couco ook op een dergelijke manier is gebricked....
Ik stuur hem terug, en wacht op een nieuwe denk ik.
Jij verwacht dat ze dit onder garantie regelen?

• FlowDesign
Momus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:21:
[...]

Dat hangt er een beetje vanaf waar je 'm gekocht hebt, maar de kans dat je er voor zult moeten betalen is natuurlijk zeer groot.

In het topic op XDA zijn ze volgens mij wel bezig om het door jullie beschreven probleem op te lossen, maar ik weet niet of het iemand al gelukt is.

• Sneezzer
Momus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:21:
[...]

Geen idee, ik heb contact gezocht met ze en we zien wel.
Open kaart gespeeld, dus maar even afwachten.

Tot nog toe had ik goed en vlug contact met merimobiles (3 tablets, 2x Pipo P4 en een P9, en nu dus 2x zte v5 red bull)

Ps. het is bij Couco gebeurd terwijl hij een factory reset deed, en heb ook mensen gezien waarbij het begonnen is na het verwijderen van de USB kabel zonder deze eerst soft in windows te disconnecten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezzer op 11-11-2014 23:18 ]

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:50:
In het topic op XDA zijn ze volgens mij wel bezig om het door jullie beschreven probleem op te lossen, maar ik weet niet of het iemand al gelukt is.
Is het Momus niet gelukt? Ik meen me te herinneren dat hij er één soortgelijk gebrickt had en nu heeft ie weer een werkende.
Sneezzer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:12:
Ps. het is bij Couco gebeurd terwijl hij een factory reset deed, en heb ook mensen gezien waarbij het begonnen is na het verwijderen van de USB kabel zonder deze eerst soft in windows te disconnecten.
Wow.. dat is wel een érg makkelijke manier om te bricken. Modelspecifiek? Ik voer die handelingen zo vaak uit en heb tot nu toe alleen mijn sd-kaartje weten te corrumperen.

[ Voor 38% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-11-2014 08:30 ]

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:29:

Wow.. dat is wel een érg makkelijke manier om te bricken. Modelspecifiek? Ik voer die handelingen zo vaak uit en heb tot nu toe alleen mijn sd-kaartje weten te corrumperen.
Als je er gewoon netjes mee omgaat dan is er dus niks aan het handje.

Als je een factory reset vanuit TWRP doet dan kan het misgaan, anders lijkt het me sterk.

• Momus
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:29:
[...]

Is het Momus niet gelukt? Ik meen me te herinneren dat hij er één soortgelijk gebrickt had en nu heeft ie weer een werkende.
Nee, niet gelukt. Heb geprobeerd de boot partitie te flashen, met nog meer dood tot gevolg. Gisteren een nieuwe besteld in de 11/11 sale.

Verwijderd

ik heb al veel lopen zoeken maar kan geen telefoon vinden die 4g LTE 800 ondersteund uit china? Waar zou ik die kunnen vinden? of bestaan ze niet?

• John Rambo
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:05:
ik heb al veel lopen zoeken maar kan geen telefoon vinden die 4g LTE 800 ondersteund uit china? Waar zou ik die kunnen vinden? of bestaan ze niet?
http://www.elephone.hk/p3000.html
http://www.zopobenelux.nl...lion-heart-4g-20-ghz.html

[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 12-11-2014 11:32 ]

• Momus
Gewoon vanuit Nederland. De Honor 6. Maar dat heb ik je al eerder verteld.

• FlowDesign
Momus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:15:
[...]

Nee, niet gelukt. Heb geprobeerd de boot partitie te flashen, met nog meer dood tot gevolg. Gisteren een nieuwe besteld in de 11/11 sale.
Flink balen -O-

• Hyp Hyper
Kingzone N3
Cubot Zorro

• Momus
That's life.
Volgens mij 100$ betaald uiteindelijk, dus de schade valt mee.

• Hyp Hyper
Momus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:41:
[...]

That's life.
Volgens mij 100$ betaald uiteindelijk, dus de schade valt mee.
En je hebt een batterij over. ;)

• Momus
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:43:
[...]

En je hebt een batterij over. ;)
Haha, dat was uiteindelijk de start van alle problemen. Die batterij had troubles. Denk softwarematig. Daarom ben ik gaan flashen en is dat ding uiteindelijk overleden.
Heb nu dus voor 100$ een reservebatterij. Koopje. :+

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Hyp Hyper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:13:
Ik neig er toch naar die Cubot Zorro te gaan proberen vanwege de Qualcomm SoC en volledige 4G-ondersteuning.
Jammer dat er geen Zorro op staat. Zou mooi zijn.. zwart met zo'n rode Zorro-Z. :P ;) :+
Ik zit ook te kijken naar deze telefoon ter vervanging van mijn Mi2s (Ik wil overstappen naar Dual Sim). Wie van jullie heeft zich al verdiept in dit toestel en wat zijn jullie verwachtingen van het toestel?

Ik zie dat hij al te pre-orderen is bij een aantal websites (en.comebuy.com en tinydeal.com) maar ik heb geen ervaring met deze websites. Gezien mijn goede ervaringen met ibuygou.com zou ik hem liever daar bestellen. Ik zal ze eens mailen of zij dit toestel ook gaan leveren en vanaf wanneer.

• Hyp Hyper
Mrloki schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:53:
[...]

Ik zit ook te kijken naar deze telefoon ter vervanging van mijn Mi2s (Ik wil overstappen naar Dual Sim). Wie van jullie heeft zich al verdiept in dit toestel en wat zijn jullie verwachtingen van het toestel?

Ik zie dat hij al te pre-orderen is bij een aantal websites (en.comebuy.com en tinydeal.com) maar ik heb geen ervaring met deze websites. Gezien mijn goede ervaringen met ibuygou.com zou ik hem liever daar bestellen. Ik zal ze eens mailen of zij dit toestel ook gaan leveren en vanaf wanneer.
Banggood heeft hem ook. Cubot kennende wordt het een redelijke telefoon, maar verwacht geen topper. Voordeel is wel dat er een Qualcomm SoC inzit, vind ik.
Momenteel twijfel ik hem te bestellen omdat ik bang ben dat het scherm minder goed is dan dat van m'n ZTE V5. (vind ik toch nog belangrijker dan 4G)

Verwijderd

dan is de zopo lion heart eigenlijk de enige telefoon met LTE 800 en een full hd scherm?

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:01:
dan is de zopo lion heart eigenlijk de enige telefoon met LTE 800 en een full hd scherm?
Nee, dat heeft de Honor 6 ook. :O

Verwijderd

zopo lion heart of Honor 6, wat zouden jullie kiezen?

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:04:
zopo lion heart of Honor 6, wat zouden jullie kiezen?
De Honor 6 is goedkoper en gewoon in Nederland te verkrijgen.
Met grote afstand de Honor 6.

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:58:
[...]

Banggood heeft hem ook. Cubot kennende wordt het een redelijke telefoon, maar verwacht geen topper. Voordeel is wel dat er een Qualcomm SoC inzit, vind ik.
Momenteel twijfel ik hem te bestellen omdat ik bang ben dat het scherm minder goed is dan dat van m'n ZTE V5. (vind ik toch nog belangrijker dan 4G)
Ja had ik inmiddels ook gevonden. Voor dat geld verwacht ik inderdaad geen high end telefoon! Dat hoeft van mij dan ook niet. Het enige wat ik met mijn telefoon doe is internetten, bellen, texten en muziek luisteren (in de auto) via spotify. Lijkt me dat deze telefoon daar wel toereikend genoeg voor is!

Maar goed ik heb nog geen definitieve beslissing gemaakt en blijf me ook nog wel even orienteren voordat ik knopen ga doorhakken.

Het liefste zou ik weer een Xiaomi nemen maar zij hebben helaas geen toestel die aan mijn eisen voldoet.

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:01:
Lees je überhaupt de antwoorden die mensen op je vragen posten voordat je weer een nieuwe onnodige vraag post? :X

Mag ook wat vriendelijker...

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 12-11-2014 23:33 ]

• FlowDesign
Mrloki schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:11:
[...]

Ja had ik inmiddels ook gevonden. Voor dat geld verwacht ik inderdaad geen high end telefoon! Dat hoeft van mij dan ook niet. Het enige wat ik met mijn telefoon doe is internetten, bellen, texten en muziek luisteren (in de auto) via spotify. Lijkt me dat deze telefoon daar wel toereikend genoeg voor is!

Maar goed ik heb nog geen definitieve beslissing gemaakt en blijf me ook nog wel even orienteren voordat ik knopen ga doorhakken.

Het liefste zou ik weer een Xiaomi nemen maar zij hebben helaas geen toestel die aan mijn eisen voldoet.
Xiaomi komt toch met een LTE 1S binnen nu en een paar weken? Misschien is dat iets voor je?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
FlowDesign schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:32:
[...]

Xiaomi komt toch met een LTE 1S binnen nu en een paar weken? Misschien is dat iets voor je?
Daar is in Augustus ooit eens over gesproken, ben hem echter tot op vandaag nergens officieel tegen gekomen. Alleen wat vage sites noemen hem soms. En die verwijzen telkens weer naar 16-8 en geen latere datum meer.

Als jij dus een officiële aankondiging hebt, zou ik wel graag die link willen zien. Want ik zoek al tijden.

• Hyp Hyper
Ik dacht alleen voor de Chinese markt, dus TD-LTE. Anders zou ik er, mits dual sim en redelijk geprijsd, voor in de rij gaan staan. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Hyp Hyper op 12-11-2014 19:15 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hyp Hyper schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:14:
Ik dacht alleen voor de Chinese markt, dus TD-LTE. Anders zou ik er, mits dual sim en redelijk geprijsd, voor in de rij gaan staan. ;)
Precies, dat meende ik dus ook al.
Ze zouden zich wel in de vingers snijden als er geen versie komt waar 4G ook buiten China werkt, want dan geef je de 1S weer een flinke verkoopboost.

• FlowDesign
dutchgio schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:02:
Ze zouden zich wel in de vingers snijden als er geen versie komt waar 4G ook buiten China werkt, want dan geef je de 1S weer een flinke verkoopboost.
Zoals bijvoorbeeld in India.

Maar sorry, ik heb twee berichten van GizChina door elkaar gehaald.
Er is inderdaad een 1S maar die heeft alleen TD-LTE.

En er komt zeer binnenkort een FDD-LTE Xiaomi Mi4
http://www.gizchina.com/2...xiaomi-mi4-breezes-tenaa/

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 22:01
Misschien de Xiaomi met Leadcore SoC? Kan echter nog vrij lang duren voordat die uitkomt.

Edit: mocht iemand interesse hebben in de Redmi Note, Antelife heeft ze nu op voorraad in Spanje voor €153. Ik neem aan dat je eventuele duane kosten dan kunt omzeilen?

[ Voor 87% gewijzigd door Chippu op 12-11-2014 23:14 ]

• FlowDesign
Binnen de EU hè......

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
iemand hier ervaring met oppomart? ze bieden high end soc's aan voor mooie prijzen, maar ken de site niet, en lees her en der slechte zaken? weet enkel niet of er iemand hier al mee gewerkt heeft?

de Honor 6 staat hier bv pakje goedkoper (dual sim L-02 varriant)

Verwijderd

Ik zat al een tijdje te kijken naar de RedMi 1S, maar kwam er nu achter dat er inmiddels ook een Note 4g is. Die laatste vind ik in veel opzichten erg interessant - zo spreekt het grote scherm en de hoeveelheid RAM me aan en ik heb toch een stuk meer vertrouwen in een versie met een Qualcomm-processor dan eentje met Mediatek. Het enige dat ik graag anders zou zien zijn de PPI en, in mindere mate, Cyanogenmod.

Is er een verder vergelijkbare telefoon met bijvoorbeeld een 1080P-scherm? Mijn huidige telefoon heeft een PPI van 267 en hoewel dat niet heel slecht is, vond ik altijd dat het net wat beter kon. De Xiaomi Note heeft echter precies dezelfde pixeldichtheid.

Mocht er nou iets bestaan dat op dat vlak de gewenste specificaties heeft zou dat het overwegen waard zijn :) Ik heb uiteraard al wat avonden gezocht, maar ik kom toch vooral op kwalitatief of kwantitatief inferieure telefoons uit. Of je moet gelijk 100 euro bovenop de prijs leggen, maar ik weet dan weer niet of dat het me nu waard is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 02:21 ]

• John Rambo
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:11:
Ik zat al een tijdje te kijken naar de RedMi 1S, maar kwam er nu achter dat er inmiddels ook een Note 4g is. Die laatste vind ik in veel opzichten erg interessant - zo spreekt het grote scherm en de hoeveelheid RAM me aan en ik heb toch een stuk meer vertrouwen in een versie met een Qualcomm-processor dan eentje met Mediatek. Het enige dat ik graag anders zou zien zijn de PPI en, in mindere mate, Cyanogenmod.

Is er een verder vergelijkbare telefoon met bijvoorbeeld een 1080P-scherm? Mijn huidige telefoon heeft een PPI van 267 en hoewel dat niet heel slecht is, vond ik altijd dat het net wat beter kon. De Xiaomi Note heeft echter precies dezelfde pixeldichtheid.

Mocht er nou iets bestaan dat op dat vlak de gewenste specificaties heeft zou dat het overwegen waard zijn :) Ik heb uiteraard al wat avonden gezocht, maar ik kom toch vooral op kwalitatief of kwantitatief inferieure telefoons uit. Of je moet gelijk 100 euro bovenop de prijs leggen, maar ik weet dan weer niet of dat het me nu waard is.
Persoonlijk zou ik me niet blind staren op een paar PPI. De Redmi Note 4G heeft een prachtig scherm en is echt een prachtig toestel. Ik heb deze nu een paar dagen in mijn bezit, maar wat een genot. Als je meer PPI / hogere resolutie wilt zul je in de meeste gevallen meer betalen en dan moet je afwegen of je dat waard is. Er zijn ook toestellen in dezelfde prijsklassen met full HD zoals de Ecoo E01 maar ook dan moet je je afvragen of je met budget range hardware specs een FHD scherm wilt hebben. Als de chip en de accu minder zijn is dat misschien niet wenselijk.
Mocht je voor de Redmi Note gaan dan heb je de WCDMA versie en de 4G. De WCDMA is een stukje sneller dan de 4G, is wel mediatek maar wel een mooie octacore. De 4G heeft de snapdragon. Voor beide is ook genoeg support beschikbaar, voor de WCDMA uiteraard meer dan voor de 4G, maar alle Xiaomi en MIUI forums zijn echt heel handig.

Edit: Kijk ook eens naar de IUNI U2

[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 13-11-2014 09:04 ]

Verwijderd

Chippu schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:34:
Misschien de Xiaomi met Leadcore SoC? Kan echter nog vrij lang duren voordat die uitkomt.

Edit: mocht iemand interesse hebben in de Redmi Note, Antelife heeft ze nu op voorraad in Spanje voor €153. Ik neem aan dat je eventuele duane kosten dan kunt omzeilen?
Uitverkocht en :Ships to: Spain warehouse support ships to Spain and Portugal

Anders wel goede deal!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 16:30

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:08:
[...]

Uitverkocht en :Ships to: Spain warehouse support ships to Spain and Portugal

Anders wel goede deal!
Antelife spain warehouse verstuurd, weet ik uit eigen ervaring, ook gewoon naar Nederland. En aangezien het al in Europa is dus geen invoerrechten "gedoe" :)

Discogs

• John Rambo
Je betaalt waarschijnlijk wel forse transportkosten die in de buurt komen van wat je aan de douane zou moeten betalen. Het goedkoopste is nog vanuit China met singapore of china post voor 183 dollar, alleen wel langer wachten dan.

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 02:11:

Wellicht is het de moeite waard te wachten op de Cubot Zorro.

• vwtune
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
wat vinden jullie van de KINGZONE N3 4G LTE 5-inch Android 4.4 MT6582+6290 Quad-core Smartphone
Ik vind hem er super strak uitzien!
http://www.banggood.com/K...-Smartphone-p-949558.html

Verwijderd

John Rambo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:58:
[...]

Persoonlijk zou ik me niet blind staren op een paar PPI. De Redmi Note 4G heeft een prachtig scherm en is echt een prachtig toestel. Ik heb deze nu een paar dagen in mijn bezit, maar wat een genot. Als je meer PPI / hogere resolutie wilt zul je in de meeste gevallen meer betalen en dan moet je afwegen of je dat waard is. Er zijn ook toestellen in dezelfde prijsklassen met full HD zoals de Ecoo E01 maar ook dan moet je je afvragen of je met budget range hardware specs een FHD scherm wilt hebben. Als de chip en de accu minder zijn is dat misschien niet wenselijk.
Mocht je voor de Redmi Note gaan dan heb je de WCDMA versie en de 4G. De WCDMA is een stukje sneller dan de 4G, is wel mediatek maar wel een mooie octacore. De 4G heeft de snapdragon. Voor beide is ook genoeg support beschikbaar, voor de WCDMA uiteraard meer dan voor de 4G, maar alle Xiaomi en MIUI forums zijn echt heel handig.

Ik kan het met bovenstaande alleen maar eens zijn. Ik heb de Redmi Note 4G nu twee weken in bezit en ben er zeer tevreden mee, reageert snel op diverse acties, mooi scherm en strak toestel. Naast bovengenoemde punten ook onder de indruk van de accu, die gaat een behoorlijk lange tijd mee
vwtune schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:50:
wat vinden jullie van de KINGZONE N3 4G LTE 5-inch Android 4.4 MT6582+6290 Quad-core Smartphone
Overpriced, je betaalt wel erg veel voor 4G ondersteuning, terwijl de rest van de specificaties maar matig zijn.

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:52:
[...]

Ik kan het met bovenstaande alleen maar eens zijn. Ik heb de Redmi Note 4G nu twee weken in bezit en ben er zeer tevreden mee, reageert snel op diverse acties, mooi scherm en strak toestel. Naast bovengenoemde punten ook onder de indruk van de accu, die gaat een behoorlijk lange tijd mee
Helemaal mee eens, ook hier zeer positieve ervaring met de Redmi Note 4G. Wel ietsjes te groot, maar wel fijn zo'n groot scherm. Enige wat minder is dat het updaten van bijvoorbeeld OSMand vereist dat je de chinese virusscanner tijdelijk uitzet.

• Hyp Hyper
vwtune schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:50:
Ik zou voor 25 dollar minder de Cubot Zorro nemen. Heb je nog Qualcomm ook.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-11 17:43

Chocoball

瞧好吧!

Bij Antelife kan je momenteel de Umi Zero met 33% korting krijgen voor €159,99. Het is een tijdelijk aanbod van 100 stuks.

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
dutchgio schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:00:
[...]

Overpriced, je betaalt wel erg veel voor 4G ondersteuning, terwijl de rest van de specificaties maar matig zijn.
Valt erg mee en is een prima toestel met mooie specs. Alles tot aan nfc zit erop en zelfs een fingerprint scanner. Heeft ook alle juiste lte banden. Kortom lijkt mij een prima toestel voor 180usd.

• Hyp Hyper
Ik heb een Cubot Zorro besteld voor 145 dollar. Geen idee wanneer ie verstuurd wordt, want de processing time op AE is 30 dagen. :P
Als ie binnen is ga ik hem eens naast de ZTE V5 houden. Ik ben benieuwd of hij qua scherm in de buurt kan komen en of 4G het goed gaat doen. (speledingetje dus)

[ Voor 9% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-11-2014 08:12 . Reden: noemde euro ipv dollar ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:20
Hyp Hyper schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:13:
Ik heb een Cubot Zorro besteld voor 145 euro. Geen idee wanneer ie verstuurd wordt, want de processing time op AE is 30 dagen. :P
Als ie binnen is ga ik hem eens naast de ZTE V5 houden. Ik ben benieuwd of hij qua scherm in de buurt kan komen en of 4G het goed gaat doen. (speledingetje dus)
145??? Dacht dat ie er was voor 120? Verkeerd gekeken laat maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 13-11-2014 20:30 ]

Verwijderd

Persoonlijk zou ik me niet blind staren op een paar PPI.
Het is niet zomaar een specificatie voor mij - zoals gezegd heeft mijn huidige telefoon een PPI van 267 en heb ik dat altijd net niet perfect gevonden. Een stapje omhoog zou dus wel zin hebben, maar niet tegen iedere prijs. Ik heb vandaag in de winkel eens uitgebreid staan spelen met de HTC 810: dezelfde chip, resolutie en maat scherm als de Note 4g en ik moet zeggen dat het me behoorlijk meeviel. Door de grootte van het scherm gebruik je hem doorgaans wat verder van je neus, maar het is naast een telefoon met een hogere PPI wel te zien dat het allemaal wat minder strak is.

Ik maakte me ook een beetje zorgen over de maat, maar ik heb gisteren met een rekenmachine met dezelfde afmetingen in mijn broekzak rondgelopen en dat ging best prima :+
In die Mediatek heb ik niet zoveel vertrouwen - ondanks de leuke cijfers in de benchmarks lees ik regelmatig ervaringen van mensen die de nodige hapers zien en ook de batterij gaat lang niet altijd mee. Ik weet niet welke technische redenen daar achter zitten, maar Mediatek is voor mij momenteel geen optie. Van de snelheid van de Qualcomm MSM8928 ben ik vooralsnog onder de indruk - dat ding loopt prima soepel.

De keuze is wat mij betreft nu tussen de Note 4g en de RedMi 1s - allebei met een Qualcomm processor en Xiaomi is natuurlijk niet zomaar een Chinese prullenmaker. Alleen het scherm en alternatieve ondersteuning (Cyanogen en community) is superieur bij de een, de afmetingen en hoeveelheid RAM is beter bij de ander.

Van de 4g van de Note hoef je je in Nederland geloof ik niet zoveel voor te stellen, maar daarvoor koop ik hem niet noodzakelijk.
Zeker een interessante telefoon :Y Op dat formaat zou ik denk ik voor RedMi 1s gaan, omdat daar meer support voor lijkt te zijn en het ook budgettair beter uitkomt, maar het is een goede suggestie :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 00:19 ]

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zoek een telefoon voor de vriendin, 4,7" en minimaal 16gb rom.
Iemand tips voor max. 200 euro? (maar liefst goedkoper)
Liefst iets met een beetje support voor bijv. custom/stock roms, dus niet al te obscuur.
Vanuit mezelf zeg ik: iets met een degelijke CPU

RedMi 1s leek mij perfect, maar blijkbaar kun je die alleen in 8gb krijgen??

[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 14-11-2014 00:35 ]

Verwijderd

defusion schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:35:
Klopt, maar er kan nog wel 32 of zelfs 64 GB bij door middel van een losse MicroSD-kaart. Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar het schijnt dat je daar na rooten apps op kunt zetten.

Voor 105 euro plus eventuele douanekosten is het nog een absurd goedkoop telefoontje ook :)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 19:02

Zenix

BOE!

defusion schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:35:
Ik zoek een telefoon voor de vriendin, 4,7" en minimaal 16gb rom.
Iemand tips voor max. 200 euro? (maar liefst goedkoper)
Liefst iets met een beetje support voor bijv. custom/stock roms, dus niet al te obscuur.
Vanuit mezelf zeg ik: iets met een degelijke CPU

In de redmi 1s kan gewoon micro SD, dus lijkt mij 8gb geen probleem.

Verwijderd

Ik heb deze nu een paar dagen in mijn bezit
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:52:Ik heb de Redmi Note 4G nu twee weken in bezit
Hebben jullie al ontdekt of je apps op de SD-kaart kunt installeren? Mijn huidige telefoon blijft maar zeuren over ruimte, dus dat is wel een aandachtspuntje voor mij :)

Hebben jullie al iets van custom ROM's gezien? Het voordeel is dat MIUI erg compleet is, maar als ik naar eerdere ervaringen kijk kan je op dat vlak geen keuze genoeg hebben. Mijn vorige telefoon is meerdere keren getransformeerd door weer een nieuwe update om de boel nóg beter te maken. Begonnen op 2.1, geëindigd op een immens veel soepeler lopend 4.4. Het is echt totaal een andere telefoon geworden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 05:26 ]

• John Rambo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 05:09:
[...]

[...]

Hebben jullie al ontdekt of je apps op de SD-kaart kunt installeren? Mijn huidige telefoon blijft maar zeuren over ruimte, dus dat is wel een aandachtspuntje voor mij :)

Hebben jullie al iets van custom ROM's gezien? Het voordeel is dat MIUI erg compleet is, maar als ik naar eerdere ervaringen kijk kan je op dat vlak geen keuze genoeg hebben. Mijn vorige telefoon is meerdere keren getransformeerd door weer een nieuwe update om de boel nóg beter te maken. Begonnen op 2.1, geëindigd op een immens veel soepeler lopend 4.4. Het is echt totaal een andere telefoon geworden.
Ik zal straks ff kijken of dat kan.

Ik heb gisteren root, custom recovery en de officiele 15.0 rom erop gezet. Ik had een multi lang rom, maar wil uiteindelijk naar MIUI V6. Misschien had je al gezien dat V6 developer versie al uit is voor de 4G variant! Er zijn een aantal roms dus waar je uit kunt kiezen. Het hele root, CWM, flash gebeuren is wel super simpel, zip file erop zetten, installeren en klaar.

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:28:
[...]

145??? Dacht dat ie er was voor 120? Verkeerd gekeken laat maar ;)
Oeps klopt.. heb hem voor 145 dollar en dat was zo'n 117 euro. :)

Verwijderd

John Rambo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:16:
Ik heb gisteren root, custom recovery en de officiele 15.0 rom erop gezet. Ik had een multi lang rom, maar wil uiteindelijk naar MIUI V6. Misschien had je al gezien dat V6 developer versie al uit is voor de 4G variant! Er zijn een aantal roms dus waar je uit kunt kiezen. Het hele root, CWM, flash gebeuren is wel super simpel, zip file erop zetten, installeren en klaar.
Persoonlijke zou ik heel graag Cyanogenmod zien. Voor de RedMi's is het reeds beschikbaar, maar bij de Note zie ik veel minder beweging. Nogmaals, nu geen enorm probleem vanwege de nette uitvoering van MIUI, maar zodra Xiaomi de support dropt ben je wel gezien.
Pagina: 1 ... 70 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!