Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.823 views

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20
Furiousz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:50:
Hier nog een link naar een vergelijking tussen de 4G Xiaomi Note en de 3G Enhanced. Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de octa-core :)

http://en.miui.com/thread-55158-1-1.html & http://en.miui.com/thread-33433-1-1.html
Wat ik uit het bestaan van dat topic afleid is dat iemand helemaal gek werd van de honderden vragen van mensen die zelf gene keuze kunnen maken....

Goh, waar kennen we dat toch van? :')

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 20:39
Zou het niet weten :+! Maar ben blij dat hij een mooie post heeft gemaakt :)

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Furiousz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:29:
Zou het niet weten :+! Maar ben blij dat hij een mooie post heeft gemaakt :)
Inderdaad. De één klaagt, de ander maakt er iets moois van. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik ben van plan om een Elephone P8 te bestellen, maar wordt de 850/2100Mhz 3G frequentie wel ondersteund? Mijn provider is T-Mobile

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:09:
[...]

Inderdaad. De één klaagt, de ander maakt er iets moois van. ;)
Zeikerd ;)

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:29:
Ik ben van plan om een Elephone P8 te bestellen, maar wordt de 850/2100Mhz 3G frequentie wel ondersteund? Mijn provider is T-Mobile
Daar is in dit topic echt al heel vaak over geschreven, zoek maar op.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:29:
Dat zijn dingen die je heel makkelijk zelf kunt uitvinden door google te gebruiken of de start topic te lezen.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Verwijderd

welke telefoon met ondersteunde 4g voor max 350 euro zouden jullie aanraden? heb er al een aantal gezien zoals nubia,meizu,zopo zp999. Maar de verschillen lijken allemaal niet groot. Ik weet dus niet welke nou eigenlijk de beste keus is voor die prijs?

wat raden jullie mij aan?
Zelf al previews gelezen? Wat zoek je in een telefoon? Waarom twijfel je tussen die? Iets meer info en eigen inzet SVP. Daarbij is dit topic niet bedoeld voor aankoop advies (Zie de topic waarschuwing)

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 07-11-2014 07:50 ]

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Reactie gewijzigd i.v.m. niet goed lezen van topic waarschuwing 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Mrloki op 07-11-2014 10:03 ]

• FlowDesign
Mrloki schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:28:
Hallo Allemaal,

Nu sinds dik anderhalf jaar tevreden eigenaar van een Xiaomi Mi2s. Echter wordt het wel eens tijd voor een nieuwe telefoon. Nu heb ik wel al even gekeken naar de Xiaomi Mi4 maar gezien mijn veranderde eisen wil ik mij toch ergens anders op orienteren.

Ik ben op zoek naar een Dual SIM 4G (het liefst op beide sims) Android smartphone voor een mooi prijsje. Het hoeft voor mij niet zo nodig een flagship telefoon te zijn wat de Mi2s toendertijd wel was maar uiteraard moet het wel een upgrade worden voor de Mi2s.

Ik heb dit topic niet actief gevolgd dus ik heb werkelijk waar geen idee wat er op dit moment allemaal op de markt is.

Groet,

Dave
Lees eens de edit van de mod in de post boven je... |:( 8)7 :X :| :O }:O :F ;(

• Mrloki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Je hebt helemaal gelijk. Heb ik niet gelezen. Het is nog vroeg....

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Misschien een idee om een keer een aankoopadvies topic te maken. Het stikt hier van de mensen die een nieuw toestel zoeken.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Hyp Hyper
Ik neig er toch naar die Cubot Zorro te gaan proberen vanwege de Qualcomm SoC en volledige 4G-ondersteuning.
Jammer dat er geen Zorro op staat. Zou mooi zijn.. zwart met zo'n rode Zorro-Z. :P ;) :+

• Bron
  • Laatst online: 11-11 11:58
John Rambo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:08:
Misschien een idee om een keer een aankoopadvies topic te maken. Het stikt hier van de mensen die een nieuw toestel zoeken.
Mobile Aankoopadviesforum

Dacht dat we die al hadden ;)

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:13:
Ik neig er toch naar die Cubot Zorro te gaan proberen vanwege de Qualcomm SoC en volledige 4G-ondersteuning.
Jammer dat er geen Zorro op staat. Zou mooi zijn.. zwart met zo'n rode Zorro-Z. :P ;) :+
En de navigatie is ingesproken door Antonio Banderas :+

• Hyp Hyper
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:35:
Wat is jullie mening over de IUNI U2?
Mooi. Als ie dual Sim was geweest, zou ik hem hebben overwogen voor die prijs.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Dual sim heeft voor mij vrijwel geen meerwaarde. Gebruik dat toch niet, en ben het voorlopig ook niet van plan om te gebruiken. Volgens mij gebruikt sowieso de meerderheid van de mensen met dual sim mogelijkheid deze optie niet??

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
Ik_ben_Mark3 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:08:
Dual sim heeft voor mij vrijwel geen meerwaarde. Gebruik dat toch niet, en ben het voorlopig ook niet van plan om te gebruiken. Volgens mij gebruikt sowieso de meerderheid van de mensen met dual sim mogelijkheid deze optie niet??
de meeste zullen die dual sim idd niet gebruiken nee, mooie telefoon voor die prijs, zeker specwise,
Goede prijs voor Snapdragon 800, alleen jammer dat ze per se een eigen skin met alleen engels/chinees moeten meeleveren, of is die inmiddels wel vertaald?
Las op Gizchina wel dat ze meer op internationaal wouden richten en de skin te vertalen.
Verder zou ik dan wel de 2gb versie nemen, dat is meer 'bang for buck' en 3gb is overkill.

Wel goede ontwikkellingen, je ziet de Chinese merken steeds vaker Quallcomm socs gebruiken en minder afhankelijk worden van MediaTek en bijhorende issues.

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ja van de software kan ik weinig vinden. Ik hoopte dat er wat roms geport zouden zijn

• Mudi
  • Laatst online: 13-11 08:31
Waarom is het zo'n big deal als er geen nederlands op gezet kan worden? Engels is toch meer dan voldoende voor een tweaker?

• Hyp Hyper
Mudi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:04:
Waarom is het zo'n big deal als er geen nederlands op gezet kan worden? Engels is toch meer dan voldoende voor een tweaker?
Ik zie het probleem ook niet meteen. Wellicht iets met compatibiliteit links of rechts?
Alleen Chinees zou ik meer een issue vinden. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-11-2014 15:10 ]

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Voor mij maakt Engelstalig niet zo heel veel uit, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat vervelend of ongemakkelijk vinden. Wel vraag ik me af of dat Engels ook echt Engels is, en geen Chinglish.

Maar als er een community zou zijn voor roms maakt het dat altijd leuker om mee te spelen.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:30
IUNI U2, ja echt bang for buck maar nog te onbekend voor mij. Ik zit meer te kijken naar de ZTE Nubia Z7 Mini of de Honor 6. Maar dat is wel een stuk minder 'bang for buck' Verder is de 2200mAh iets wat karig vergeleken met de concurrentie, maar in concurrentie met de Snapdragon 800 zal het batterijleven nog wel redelijk zijn.

• FlowDesign
Mudi schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:04:
Dat zou je denken maar zoiets poste ik ook een keer op de frontpage en toen gingen al die huilies die nooit naar school zijn geweest me minnetjes geven, lol :')

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-11 23:32
Die IUNI U2 is wel erg aantrekkelijk.
Toch vind ik het wel grappig dat die webshops erbij een optie zetten om een sd card mee te bestellen terwijl de IUNI U2 geen sd slot heeft.
Samen met het sd slot ben ik van mening dat de accu misschien iets te klein is, maar voor de rest, een zeer mooie telefoon als je genoegen kan nemen met engels.
Ben wel benieuwd of zte met de nubia serie nu op dezelfde prijzen blijft aangezien IUNI nu toch die telefoons voor een vrij lage prijs aanbiedt.

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
lhjlu schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:25:
Die IUNI U2 is wel erg aantrekkelijk.
Toch vind ik het wel grappig dat die webshops erbij een optie zetten om een sd card mee te bestellen terwijl de IUNI U2 geen sd slot heeft.
Samen met het sd slot ben ik van mening dat de accu misschien iets te klein is, maar voor de rest, een zeer mooie telefoon als je genoegen kan nemen met engels.
Ben wel benieuwd of zte met de nubia serie nu op dezelfde prijzen blijft aangezien IUNI nu toch die telefoons voor een vrij lage prijs aanbiedt.
Ik zat eerst idd te denken aan de ZTE Z5S mini, maar nu ik deze IUNI U2 heb gezien verander ik misschien toch van gedachte. De U2 is zelfs iets goedkoper, 16GB niet uitbreidbaar is vast wel mee te leven.
Alleen Engels maakt me ook niks uit, valt perfect mee te werken ;)

• Hyp Hyper
snoepbanaan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:32:
[...]

Ik zat eerst idd te denken aan de ZTE Z5S mini, maar nu ik deze IUNI U2 heb gezien verander ik misschien toch van gedachte. De U2 is zelfs iets goedkoper, 16GB niet uitbreidbaar is vast wel mee te leven.
Alleen Engels maakt me ook niks uit, valt perfect mee te werken ;)
FHD tegenover HD niet te vergeten.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:20
8)7 Wats deze ;)
http://www.coolicool.com/...44-lte-4g-smartph-g-34365
ik zou dan een Oneplus One kopen |:(

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Sneezzer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:29:
Ik zit zelf te twijfelen over de red bull en de z5s mini, 4,7 inch heeft mijn voorkeur en de overige specs lijken ook iets beter. Heeft er iemans ervaring met de z5s mini?
Heeft er hier iemand ervaring met de z5s mini?
De red bull wordt over het algemeen erg goed beoordeeld, maar de z5s mini blijft redelijk stil in werkelijke aantal reviews

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
Goh... dat een Snapdragon 800 gehakt maakt van een Snapdragon 400 (MSM8926) is logisch, maar zou een MSM8926 gevoelsmatig veel trager zijn dan een Atom Z2580? Of zou dat meevallen?

De MSM8926 heeft z'n 4 cores t.o.v. 2 mee, maar het zijn wel 1.2 GHz Cortex A7's t.o.v. de toch wel vrij snelle dualcore Atom. Grafische prestaties zijn niet zo van belang.

En weten jullie betrouwbare benchmarking sites voor telefoon(-SoCs)?

Ga toch fietsen.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Voordeel van die Snapdragon 400 is zijn zuinigheid, qua cpu snelheid komt-ie niet eens in de buurt van een Z2580, als je de browser benches bekijkt (eigenlijk de beste praktijktest, websites renderen is nou eenmaal iets wat je normaal gesproken veel doet op een telefoon) zit die eerder dichtbij de Snapdragon 800.
De z5S heeft toch een S600, niet de 400? ;)

• kakanox
Ik had het niet over de Z5s :)

Ga toch fietsen.

• FlowDesign
De Snapdragon 400 in mijn V5 vind ik snel genoeg websites renderen in Chrome :)

• Hyp Hyper
Die heeft geen QHD-scherm toch? Ik vind hem met 6" wel erg aan de grote kant.
En het blijft natuurlijk een Elephone. ;)

• krissie100
Wat heb je aan een QHD scherm?
Ik vind het overkill

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:17:
Wat heb je aan een QHD scherm?
Ik vind het overkill
Ik vergelijk slechts specs en voor mensen die op 5" al héél goed het verschil zien tussen HD en FHD, vinden het misschien wel interessant. Aan mij is het ook niet besteed hoor.
En aangezien tweakers specsgeil zijn.... ;)

Something else: ZTE V5 binnen en hij werkt prima met met LG G watch itt de Mediateks, dus da's zoals verwacht in orde. Voor voorlopig gaat hij wel voldoen denk ik. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-11-2014 14:00 ]

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:16
Mijn Coolpad F1 is binnen na lang wachten. De 5inch valt gelukkig mee, was eerst bang dat ik dit te groot zou vinden.

Er stonden veel chinese apps dus heb het gelijk geroot en een nieuwe rom erop gezet.
Ben tot zover zeer tevreden.
De camera is trouwens minder dan verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door PMuizen op 08-11-2014 18:43 ]

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Weet iemand of er een extra dikke batterij is voor de doogee dagger dg550
Zoals dit
http://www.seidioonline.c...ctCode=bacy38ssgnl-bk&404;

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• krissie100
robinjoo1 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:09:
Weet iemand of er een extra dikke batterij is voor de doogee dagger dg550
Zoals dit
http://www.seidioonline.c...ctCode=bacy38ssgnl-bk&404;
spoiler:
Is er niet

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 09-11-2014 17:50 ]

• robinjoo1
Komt die er wel ?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• krissie100
Nee ;)
Je moet het doen met de accu die er nu in zit :)
Maar de batterij wordt in de loop van de weken nog wat beter

• Hyp Hyper
Powerbank of tweede batterij...

• robinjoo1
krissie100 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:31:
[...]

Nee ;)
Je moet het doen met de accu die er nu in zit :)
Maar de batterij wordt in de loop van de weken nog wat beter
Hoezo dat ? Kalibreert hij dan ?

Verwijderd

M terBeste, heb nu 3dagen een elephone p8 maar met probleme op begin heb ik hem terug naar fabrieksinstellingen gebracht, het enige dat er nu nog op staat is superuser maar dat is volledig Chinees. Nu als ik bel valt volledig mijn verbinding weg. Geregeld ook zonder bellen en dan moet ik hem volledig afzetten en terug op. Met resultaat dat mijn batterij meer dan de helft minder is... Iemand een idee wat ik kan doen??

• krissie100
De soort batterij moet altijd even op gang komen, maar verwacht geen wonderen hoor !)
Moet je nog bijbetalen aan EMS eigenlijk?

• robinjoo1
krissie100 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:51:
De soort batterij moet altijd even op gang komen, maar verwacht geen wonderen hoor !)
Moet je nog bijbetalen aan EMS eigenlijk?
In totaal 34,70

rooten ging trouwens ook met 1 klik op android 4.4
niet met http://www.shuame.com/en/root/
zoals velen zeggen maar met
http://www.mgyun.com/en/getvroot

[ Voor 23% gewijzigd door robinjoo1 op 08-11-2014 20:15 ]

• Hyp Hyper
Wat een hoop Chinese bloatware op die ZTE V5 zeg. En niet alle Chinese teksten zijn weg te krijgen door de taal te wijzigen. In dat XDA-topic waar naar verwezen werd staat aangegeven dat het stock-ROMs betreft. Daarmee kom ik dus op dezelfde ROM uit? Heb al Kitkat, dus rooten en opruimen lijkt me dan de beste optie.

Verder mooie telefoon hoor. Prima scherm en voelt lekker aan. Ik moet hem alleen niet te hard neerleggen heb ik begrepen. ;)

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Hier ook een linkje voor Framaroot app.
1 click root, zelfs als je toestel niet in de lijst heb je een grootte kans dat het werkt.
http://forum.xda-develope...lick-apk-to-root-t2130276

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:14:
Wat een hoop Chinese bloatware op die ZTE V5 zeg. En niet alle Chinese teksten zijn weg te krijgen door de taal te wijzigen. In dat XDA-topic waar naar verwezen werd staat aangegeven dat het stock-ROMs betreft. Daarmee kom ik dus op dezelfde ROM uit? Heb al Kitkat, dus rooten en opruimen lijkt me dan de beste optie.

Verder mooie telefoon hoor. Prima scherm en voelt lekker aan. Ik moet hem alleen niet te hard neerleggen heb ik begrepen. ;)
Inderdaad, zeer voorzichtig :+

Maar ik zou ff die Custom V3 op basis van 1.12 of een nieuwere op basis van 1.13 van die andere kerel erop zetten (navin_n). Die zijn ook Stock maar dan zonder Chinese meuk. Geen TWRP gebruiken, alleen maar CWM. En alleen maar zip roms flashen.

https://drive.google.com/...ZMSXcwVjRKUFE&usp=sharing

Als je zoekt op PA Gapps dan kom je ook op een topic van xda. Dan ff de nieuwste mini modular package pa gapps downloaden. Niet een grotere dan die nemen want dan overschrijf je de camera app en ook niet kleiner want dan ontbreken er noodzakelijke dingen.

Dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2397942

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 08-11-2014 21:20 ]

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 16:29
vandaag mijn iocean X1 binnen gekregen, mooi snel toestel en dat voor $100 toestel werkte met de stockrom in NL en het kwam zonder extra apps ;-) goede wifi en gps werkt ook direct. De battery lijkt wat krap maar heeft nog wat tijd nodig.

• krissie100
rob2011 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:37:
vandaag mijn iocean binnen gekregen, mooi snel toestel en dat voor $100 toestel werkte met de stockrom in NL en het kwam zonder extra apps ;-) goede wifi en gps werkt ook direct. De battery lijkt wat krap maar heeft nog wat tijd nodig.
Je hebt het over de iocean x1?
Www.banggood.com/IOcean-X...-Smartphone-p-952509.html

• rob2011
ja sry was x1 vergeten.
Ik heb hem overigens van 1949 met $12 korting. extra hoesje, screen protector, plastic cover.
en geen extra's aan de deur ;-)

• Vlizzjeffrey
en wat vind je verder van die iocean? mooi scherm? goede gevoeligheid scherm?
die 1600 mah batterij lijkt me iig niet genoeg voor zwaar gebruik.

• rob2011
Ja toestel werkt snel wifi is zeer goed, en het scherm werkt ook goed goede response en ja het is een licht toestel. Toestel is voor de kids. Dus veel games.

De antutu score is 18422 , wifi over het netwerk 65mbps.
Wel zie ik dat de trebucket launcher 40% van de batterij neemt. Dit gaat er dan ook af denk ik.
Overigens er is default root access. Met clean master kon ik toch wat Chinees apps er af haken welke niet waren geïnstalleerd.

De batterij is een aandacht punt maar goed dit ligt sterk aan het gebruik.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47
Hij lijkt wel veel op mijn telefoon. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
En op mijne die weer lijkt op jouwe ;)
Maar hij heeft wel wat weg van een OPO, maar toch minder als de elephone g5 :)
Maar het is wel een errug goed prijs
Nu al flink afgesprijsd, dan is het waarschijnlijk ook niet zo'n best toestel :+

• krissie100
dutchgio schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:53:
Nu al flink afgesprijsd, dan is het waarschijnlijk ook niet zo'n best toestel :+
Haha, hij heeft vast een betere camera dan de dg310 ;)

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:16:
[...]

Maar ik zou ff die Custom V3 op basis van 1.12 of een nieuwere op basis van 1.13 van die andere kerel erop zetten (navin_n). Die zijn ook Stock maar dan zonder Chinese meuk. Geen TWRP gebruiken, alleen maar CWM. En alleen maar zip roms flashen.

Als je zoekt op PA Gapps dan kom je ook op een topic van xda. Dan ff de nieuwste mini modular package pa gapps downloaden. Niet een grotere dan die nemen want dan overschrijf je de camera app en ook niet kleiner want dan ontbreken er noodzakelijke dingen.

Dit topic:
Thanks! Ik zal er eens voor gaan zitten als ik wat tijd over heb van de week.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
FlowDesign schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:16:
[...]

Dit topic:
Ik heb CWM erop staan, maar het de X9180_Multilang_V12.zip geeft een error als ik die probeer te flashen vanuit CWM. Enig idee waarom?

Verwijderd

we hebben sinds kort een iocean x7plus
werkt gewoon prima niks mis mee
alleen weet iemand ook hoe je zo,n gsm aansluit op een windows 7 64bit
had vanmorgen een driver gevonden maar die zat vol met virussen
als er iemand een idee heeft heel graag

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47
Wat wil je dan ermee doen? Aansluiten en aangeven dat je als opslag wilt gebruiken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Wat is er mis met die telefoon dan? :9~
Het merk?

Misschien haal ik 'm wel.

• krissie100
zeg_ik_niet schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:59:
[...]

Wat is er mis met die telefoon dan? :9~
Het merk?

Misschien haal ik 'm wel.
erg goede telefoon hoor, maar met een oneplus one heb je toch wel wat meer zekerheid en deze is niet goedkoper, deze heeft dan wel weer "betere" specs zie scherm en 3GB ram.
merk is in mijn ogen niks mis mee, maar ik durf hier niks meer over budgetmerken te zeggen want dan krijg ik weer haters tegen me aan ;)
maar ik heb op dit moment goede ervaringen met Elephone, de nieuwe G serie
en het duurt nog wel een tijdje voor die uitkomt denk ik aangezien hij (nog) geen eens op de Elephone site staat

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 09-11-2014 18:06 ]

Verwijderd

foto,s er af halen en apps erop zetten via pc
driver wordt niet ondersteunt pc mist een mt65xx android Phone
aansluiten is geen probleem maar gsm word niet gezien door windows

• krissie100
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:09:
foto,s er af halen en apps erop zetten via pc
driver wordt niet ondersteunt pc mist een mt65xx android Phone
aansluiten is geen probleem maar gsm word niet gezien door windows
gewoon telefoon aansluiten met kabel in pc en dan usb opslag inschakelen op je telefoon, dat scherm komt automatisch in beeld bij je telefoon. toch?

Verwijderd

WERKT moest op gsm vinkje weg halen bij usb fout opsporing

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
krissie100 schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:05:
[...]

erg goede telefoon hoor, maar met een oneplus one heb je toch wel wat meer zekerheid en deze is niet goedkoper, deze heeft dan wel weer "betere" specs zie scherm en 3GB ram.
merk is in mijn ogen niks mis mee, maar ik durf hier niks meer over budgetmerken te zeggen want dan krijg ik weer haters tegen me aan ;)
maar ik heb op dit moment goede ervaringen met Elephone, de nieuwe G serie
en het duurt nog wel een tijdje voor die uitkomt denk ik aangezien hij (nog) geen eens op de Elephone site staat
Heb ook wel goede ervaringen met het merk.

Ach even wachten wat de uiteindelijke prijs gaat worden en wat reviews afwachten.. dan zie ik wel weer verder. :)

• Hyp Hyper
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:53:
[...]

Ik heb CWM erop staan, maar het de X9180_Multilang_V12.zip geeft een error als ik die probeer te flashen vanuit CWM. Enig idee waarom?
Same shit here. Denk dat we het in het Engels moeten gaan doen. ;)
(had ik het nou maar bij rooten en root uninstaller gehouden)

• robinjoo1
bij deze verwijdert hoort hier niet :)

[ Voor 82% gewijzigd door robinjoo1 op 09-11-2014 20:36 ]

• FlowDesign
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:53:
[...]

Krijg je een signature error?

Sommige ROMs kun je alleen met de stock recovery flashen, zoals ook de originele ROMs waar al die Chinese apps nog inzitten.

Misschien dat ie ook met TWRP te flashen is, maar TWRP gaat heel vreemd om met partities wat vaak voor problemen en gebrickte telefoons zorgt. Vandaar dat ik zeg, gebruik liever geen TWRP. Had de mijne ook bijna gebrickt met TWRP.

• Momus
FlowDesign schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:20:
[...]

Krijg je een signature error?

Sommige ROMs kun je alleen met de stock recovery flashen, zoals ook de originele ROMs waar al die Chinese apps nog inzitten.

Misschien dat ie ook met TWRP te flashen is, maar TWRP gaat heel vreemd om met partities wat vaak voor problemen en gebrickte telefoons zorgt. Vandaar dat ik zeg, gebruik liever geen TWRP. Had de mijne ook bijna gebrickt met TWRP.
Ja met signature check on krijg ik een signature error. Maar als ik die negeer abort hij de installatie...
Lijkt alsof het geen flashable zip is.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24

Gutteguttegut

CEO of TFD

verwijderd

[ Voor 88% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-11-2014 21:19 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• robinjoo1
Gutteguttegut schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:48:
[...]
Hoort niet hier, maar ik heb wel een USB GPS ontvangen aangesloten op mn ultra low budget BiC tablet en dat werkt goed.
ok dank :)

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 22:54
Damn en dat ik die nog gekocht heb aan 190 euro 2 maanden geleden

http://www.to2c.com/xiaom...lte-enhanced-version.html
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:39:
[...]

Ja met signature check on krijg ik een signature error. Maar als ik die negeer abort hij de installatie...
Nog een keer uitpakken misschien? ;)

• Hyp Hyper
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:39:
[...]

Ik ben er maar mee gekapt. Dan maar Android in het Engels. Wel even de 'locale' op Nederlands gezet zodat de apps wel in het Nederlands geïnstalleerd worden. :)

• Momus
En die Custom V1.13 is zeker niet multilanguage?

Edit; Gelukt.

1.13 multilang zip uitpakken.
Telefoon in fastboot zetten, kabel aansluiten, run.bat uitvoeren.
Even klikken en hij gaat flashen. Laten gaan en als ie gaat booten doet ie het met de juiste versie.

[ Voor 69% gewijzigd door Momus op 09-11-2014 21:30 ]

• Hyp Hyper
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:05:

Edit; Gelukt.

Even klikken en hij gaat flashen. Laten gaan en als ie gaat booten doet ie het met de juiste versie.
Nope. Heb ze allemaal getest.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Hi tweakers, ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn s4 mini en de 11.11 sale op aliexpress leek me wel een geschikt moment. Ik heb inmiddels wat coupons gescoord, maar nu nog een telefoon. Ben op zoek naar een aantrekkelijke deal voor een snapdragon toestel van 4,7 tot 5 inch. Wat toestellen die ik in mijn lijstje heb zijn: nubia z7 mini, nubia z5s, xiaomi mi3, xiaomi mi4 en de iuni u2.

Hebben jullie nog tips mbt welk toestel, en voordelig kopen? Ik zag dat de mi3 voor mooie prijzen wordt aangeboden. Als ik het goed begrijp gaat er van een order >199 dollar nog 20 dollar korting vanaf, exclusief coupons. Hoeveel coupons kun je nog combineren?

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 22:01
Ik ben bijzonder te spreken over de Redmi Note van mijn vriendin, maar ben nu ook voor mijzelf aan het rondneuzen voor een (vergelijkbare) telefoon en kwam onlangs dit artikel tegen.

Een soort van Redmi Note, maar dan van Huawei. ;) Ben benieuwd of dit wat gaat worden.

Edit: oeps, artikel was al eerder gepost.

[ Voor 6% gewijzigd door Chippu op 09-11-2014 22:28 ]

• patrickkok
  • Laatst online: 10-11 21:35
Kun je de verschil kwa snelheid merken tussen de xiaomi redmi Note 3g octaaf core en de 4g versie met quad core?

Want ik zie niet echte goeie vergelijkingen op internet en de prijsverschil is toch bijna 40 euro..

• Furiousz
  • Laatst online: 12-11 20:39
Als je een paar posts terug kijkt zie je 2 links naar vergelijkingen van deze toestellen.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

• patrickkok
  • Laatst online: 10-11 21:35
Furiousz schreef op zondag 09 november 2014 @ 22:58:
Als je een paar posts terug kijkt zie je 2 links naar vergelijkingen van deze toestellen.
Die het ik al lang gezien :Y

Maar wordt er niet wijzer op of de octa core duidelijk sneller is....

• Vlizzjeffrey
die Umi Zero heeft volgens de specs wel een goede camera, f 1.8 Sony imx 214, een accu van 2780 mah, begin bijna te denken dat ik even had moeten wachten met het aanschaffen van mijn Xiaomi mi3, ben benieuwd naar revieuws van die Umi, vooral camera en accu.

• Hyp Hyper
Momus schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:05:

Edit; Gelukt.

Mooi. Hier ook gelukt. Heb de run.bat gestart met kabel aangesloten, niks begrepen van de Chinese teksten, dus maar paar keer enter geramd tot 'waiting for phone' oid en vervolgens telefoon herstart in fastboot. Daarna is ie inderdaad geflashed en is ie weer netjes in NL instelbaar. :)

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:17:
[...]

Mooi. Hier ook gelukt. Heb de run.bat gestart met kabel aangesloten, niks begrepen van de Chinese teksten, dus maar paar keer enter geramd tot 'waiting for phone' oid en vervolgens telefoon herstart in fastboot. Daarna is ie inderdaad geflashed en is ie weer netjes in NL instelbaar. :)
En is die met of zonder Chinese apps?

• Momus
FlowDesign schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:38:
[...]

En is die met of zonder Chinese apps?
Heb geen full wipe gedaan, maar aangezien het een officiële vanuit ZTE is, zal hij gerust met Chinese apps aangeleverd worden.

• FlowDesign
Vlizzjeffrey schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:37:
die Umi Zero heeft volgens de specs wel een goede camera, f 1.8 Sony imx 214, een accu van 2780 mah, begin bijna te denken dat ik even had moeten wachten met het aanschaffen van mijn Xiaomi mi3, ben benieuwd naar revieuws van die Umi, vooral camera en accu.
Of een mi4?

• kakanox
Ik weet het, ik voeg momenteel weinig toe (komt nog ;) ) en heb veel te vragen, maar...

...heeft er hier iemand ervaring met de HiSilicon Kirin 920/925? Ik ben erg benieuwd hoe nauwkeurig de GPS daarvan is namelijk.

Ga toch fietsen.

• Hyp Hyper
Momus schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:39:
[...]

Heb geen full wipe gedaan, maar aangezien het een officiële vanuit ZTE is, zal hij gerust met Chinese apps aangeleverd worden.
Ik ook niet, want had net veel ingesteld. Kreeg er wel Cleanmaster en DU battery saver en booster bij. Er even vanaf gegooid dus.

• kakanox
kakanox schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:44:
Ik weet het, ik voeg momenteel weinig toe (komt nog ;) ) en heb veel te vragen, maar...

...heeft er hier iemand ervaring met de HiSilicon Kirin 920/925? Ik ben erg benieuwd hoe nauwkeurig de GPS daarvan is namelijk.
Eens even door het Honor 6 topic heengebladerd, die gebruikt die processor namelijk ook... ziet er goed uit met die GPS fix! Mooi toestel ook, kende 'm nog niet :)

Ga toch fietsen.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:30
kakanox schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:44:

Ik heb hem gister gekocht en verwacht deze week het toestel (Honor 6). Lees ook eens de review van Tweakers over de Huawei Ascend Mate 7. Vind hem zelf wel erg duur, maar gebruikt de Kirin 925 meen ik, daar zijn ze er wel tevreden over. Ondanks dat hij grafisch niet goed uit de benchmarks komt is hiervan niks merkbaar in de praktijk. Alles is gewoon vloeiend en snel.

Edit:
Gebruik ook even de zoekfunctie in dit topic: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Er wordt geschreven dat de benchmarks niet representatief zijn en de chip trager is als een Snapdragon 801 en 805. Echter zie ik in reviews dat geen enkele game hapert bij de Kirin 920. Maar goed, dit is volgens mij hetzelfde geval met de laatste Snapdragons. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat hij wat trager is. Of je nou dual/quad of octa-core hebt zegt toch ook niet veel. (Een Iphone 6 gebruikt nog een dual core, maar is nou niet bepaald traag te noemen)

Vond het zelf alleen moeilijk kiezen, want als je de Honor overweegt, krijg je ineens wel meer keuze. Denk aan de Oneplus One, Meizu MX4, Xiaomi Mi4, ZTE Nubia Z7 mini. Er is genoeg te koop, waarvan de ZTE Nubia Z7 waarschijnlijk de beste deal is. Alleen de Honor 6 is momenteel de enigste 4G cat6 telefoon met alle juiste banden voor Nederland (De versie die wordt aangeboden op bol.com)

[ Voor 43% gewijzigd door user_tweakers op 10-11-2014 12:45 ]

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
http://www.pandawill.com/...-screen-black-p93899.html

Elephone G4 voor 67 euro...iemand ervaring met dit apparaat?

Verwijderd

Zijn er ervaringen met de IUNI U3?
http://www.oppomart.com/iuni-u3.html
Pagina: 1 ... 69 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!