Heeft zo'n 'metal case' nog negatieve gevolgen voor je wifi ontvangst?edjedan schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:13:
[...]
Maar daar zijn natuurlijk oplossingen voor. Ik heb deze om mijn Note en hij bevalt me prima: http://www.banggood.com/D...ongmi-Redmi-p-932070.html
Bied toch iets meer bescherming. Xiaomi biedt trouwens veel accessoires.
Dat is waarschijnlijk niet de definitieve prijs bij de officiële kingzone reseller in Duitsland is ie al op pre order te bestellen voor 190 euries zie https://www.mykingzone.de...8gb-interner-speicher-nfcintraxi schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:50:
[...]
Ja die kingzone n3 lijkt mij een prima toestel specswise en heeft ook de goede lte banden. Bij 1949deal staat ie voor usd120 op de site, maar out of stock. Iemand hier al ervaring met dit toestel?
NEW: Polestar P2 MY24 LRDM | Magnesium | Charcoal Black ASH | 20 inch | Since 09-2023 | Old: Polestar P2 | Launch Edition 2021 | Snow | Charcoal Black Ash | 20 inch | Since 09-2021 - PV: 7.5 kW | Zappy v2 |
Ik kan eigenlijk niet kiezen...
Ik zit te twijfelen tussen de xiaomi Remi Note 4g en de inew v3 plus
De red mi heeft wel een betere ondersteuning vanuit xiaomi en een grote batterij
Maar de inew heeft een beter scherm en betere processor en ROM..
En de red mi is natuurlijk van xiaomi en dat merk lijk mij zeker betrouwbaar alleen de design van de inew is toch iets mooier vind ik.
Ik ben niet ver plan om te gamen want daar heb ik een tablet voor maar gewoon.
Browse snapchat facebook whatsapp Enzo.
(De groote maak niet uit)
Wat zullen jullie doen?
De red mi heeft wel een betere ondersteuning vanuit xiaomi en een grote batterij
En de red mi is natuurlijk van xiaomi en dat merk lijk mij zeker betrouwbaar alleen de design van de inew is toch iets mooier vind ik.
Wat zullen jullie doen?
weet iemand waar ik roms kan vinden voor de ZTE Red Bull V5 ? 1gb versie
en wel graag NL
en wel graag NL
http://www.needrom.com/category/zte/zte-v5-red-bull/Aggressor schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:45:
en wel graag NL
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2792958Aggressor schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:45:
en wel graag NL
Van de Redmi Note zijn er 2 versies, de WCDMA versie en de 4G versie. De WCDMA heeft volgens mij dezelfde chip als de inew v3 plus, de MTK6592 (antutu score ~30.000), de 4G versie heeft de Snapdragon 400, welke iets langzamer is (antutu score ~20.000). Ligt er dus aan welke versie je neemt als je puur voor de snelheid gaat. De 4G versie heeft zoals de naam al doet vermoeden 4G, je zou even kunnen kijken welke frequenties je provider heeft. Ik heb zelf onlangs de Note 4G besteld, ik ben niet bekend met Inew maar vind het design daarvan teveel op de Elephone P10C lijken waar ik niet zo beste ervaringen mee hebpatrickkok schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:40:
Ik kan eigenlijk niet kiezen...
Wat zullen jullie doen?
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
De note 4g is een SUPER toestel voor die prijs, heb nu zelf reeds een 2-tal maanden de note 4g en heb er zeker geen klagen van
Het zijn beide goede toestellen. Ligt er aan waar je de voorkeur aan geeft, de 4G is een paar dollar tientjes goedkoper en heeft de 4G banden, WCDMA is sneller maar alleen 3G ondersteuning.
Ik heb overigens een week geleden de Redmi Note 4G besteld bij Mixeshop, tot op heden na een week nog geen verzending helaas. Afgelopen weekend een mail gehad dat hij gisteren verzonden zou worden, nu weer een mail gestuurd met de vraag of ze ze uberhaupt wel op voorraad hebben. Kortom, mocht iemand de 4G willen bestellen, misschien beter bij een andere shop. EDIT: net even gechat met mixe en ze zijn mijn Note aan het inpakken, wellicht dat het langer duurde omdat ik de multi language erop besteld heb.
Ik heb overigens een week geleden de Redmi Note 4G besteld bij Mixeshop, tot op heden na een week nog geen verzending helaas. Afgelopen weekend een mail gehad dat hij gisteren verzonden zou worden, nu weer een mail gestuurd met de vraag of ze ze uberhaupt wel op voorraad hebben. Kortom, mocht iemand de 4G willen bestellen, misschien beter bij een andere shop. EDIT: net even gechat met mixe en ze zijn mijn Note aan het inpakken, wellicht dat het langer duurde omdat ik de multi language erop besteld heb.
[ Voor 11% gewijzigd door John Rambo op 04-11-2014 08:51 ]
Ik zit er aan te denken om een Doogee dagger dg550 te kopen als vervanger voor mijn Xiaomi Hongmi. Op mijn shortlist stonden ook de inew v3 plus en de xiaomi redmi note, maar door het design van de dg550 en de goede reviews neig ik toch naar de dg550. Alleen jammer dat er nog niet zoveel MIUI roms beschikbaar zijn.
Mocht iemand trouwens nog op zoek zijn naar een xiaomi hongmi:
tweakers.net/aanbod/727602/xiaomi-hongmi-zwart.html
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput
Als je voor de Redmi Note wcdma versie gaat heb je er 1 die net zo snel is (octacore) met een betere accu en gegarandeerd MIUI. MIUI v6 is volgens mij al in beta test voor de redmi note.Furiousz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:03:
Ik zit er aan te denken om een Doogee dagger dg550 te kopen als vervanger voor mijn Xiaomi Hongmi. Op mijn shortlist stonden ook de inew v3 plus en de xiaomi redmi note, maar door het design van de dg550 en de goede reviews neig ik toch naar de dg550. Alleen jammer dat er nog niet zoveel MIUI roms beschikbaar zijn.
Heb je helemaal gelijk in, maar de accu is voor mij persoonlijk geen issue. Ik vind het design van de note t.o.v. de dg550 niet echt vernieuwend. Met een Xiaomi weet ik natuurlijk wel wat ik in huis haal
, beviel me zelfs zo goed dat ik mijn vriendin ook een hongmi heb gegeven. Maar een keer wat anders lijkt me ook wel weer wat
. Ik ga er vanuit dat er t.z.t. wel meer MIUI roms beschikbaar zullen zijn.
Op Needrom staan er sowieso 2: LinkFuriousz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:37:
Heb je helemaal gelijk in, maar de accu is voor mij persoonlijk geen issue. Ik vind het design van de note t.o.v. de dg550 niet echt vernieuwend. Met een Xiaomi weet ik natuurlijk wel wat ik in huis haal, beviel me zelfs zo goed dat ik mijn vriendin ook een hongmi heb gegeven. Maar een keer wat anders lijkt me ook wel weer wat
. Ik ga er vanuit dat er t.z.t. wel meer MIUI roms beschikbaar zullen zijn.
1 multi lang en 1 met Spaans / italiaans / Engels.
Niks van gemerkt.baco4m schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:00:
[...]
Heeft zo'n 'metal case' nog negatieve gevolgen voor je wifi ontvangst?
enige wat hier niet meer werkt op mijn Mi3 is NFC. Voor de rest geen storingen door metal (of alu) cases.
Al die ROM's werken overigens zowel op de 1GB als op de 2GB versie.Aggressor schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:45:
en wel graag NL
X9180 ROM's werken bovendien ook nog eens op alle versies van het toestel (dus op de V en de U en nog iets).
Anders moet je een V9180 pakken, dan is het altijd goed (wanneer je de WCDMA versie hebt).
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik denk, dat de prijs in china een stukje lager uitkomt, weliswaar met risiko van importkosten, maar dat is ook een beetje de lol...VonDutch schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:24:
[...]
Dat is waarschijnlijk niet de definitieve prijs bij de officiële kingzone reseller in Duitsland is ie al op pre order te bestellen voor 190 euries zie https://www.mykingzone.de...8gb-interner-speicher-nfc
Risiko? Dat is Duits
Normaliter post ik coupon codes van chinese webshops in de ervaringen topic, maar dit is toch meer voor de smartphone topic; 
TinyDeal heeft een coupon code waarmee je 50% korting kunt krijgen op een tweede smartphone.
Bijvoorbeeld;
2x Xiaomi Mi4 = $1100 - na coupon code $825,-
of
2x :Leaog LEAD3A = $186 - na coupon code $139,50
Ik zie Doogee, THL, Leagoo smartphones, de coupon code werkt alleen op de smartphones op de actie pagina;
http://www.tinydeal.com/b...2751&px=2iw4p&language=en
TinyDeal heeft een coupon code waarmee je 50% korting kunt krijgen op een tweede smartphone.
Bijvoorbeeld;
of
Ik zie Doogee, THL, Leagoo smartphones, de coupon code werkt alleen op de smartphones op de actie pagina;
Ziet er goed uit die iuni u3, volgens is die in stock bij oppomart.FlowDesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:33:
[...]
De iuni u3 is ook nog steeds niet te koop. Maar ik snap denk ik ook waarom. Die fabrikanten die een toestel heel goedkoop willen produceren, komen telkens onderaan op de wachtlijst te staan bij de producten van de onderdelen. Dus er is geen goedkope productiecapaciteit beschikbaar en daarom komen die toestellen niet op de markt.
De iuni u2 mag er ook wel wezen.
Ohja idd, zou ook eens tijd wordenCosmo_nl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:50:
[...]
Ziet er goed uit die iuni u3, volgens is die in stock bij oppomart.
De iuni u2 mag er ook wel wezen.
Zo te zien mag je ook twee verschillende telefoons kopen, zolang de tweede niet duurder is dan de eerste.EN-IS schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:58:
Normaliter post ik coupon codes van chinese webshops in de ervaringen topic, maar dit is toch meer voor de smartphone topic;
Bijvoorbeeld;
of
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik zit met het volgende dilemma, momenteel heb ik de Jiayu G4S. Mooie telefoon, prima specs, maar belabberde GPS (zelfs na allerlei software fixes).
Ik ben dus op zoek naar een alternatief. Eerst had ik de ZTE V5 red bull voor ogen, maar die is slecht leverbaar.
Men zegt dat de MTK chips slecht zijn wat betreft navigatie. Ik heb een asus memopad tablet met een MTK chip en die werkt fantastisch wat de GPS betreft.
Weten jullie telefoons met een MTK chip die wel goed kunnen navigeren? Mijn minimumeisen zijn als volgt:
Max 5 inch (720p), afmetingen niet te groot (liever niet langer dan 140 mm, 8GB ROM of groter. Verder vind ik een notificatieled erg belangrijk. Budget max 140€ / 180 USD exclusief eventuele inklaringskosten...
Welke tips hebben jullie?
Ik ben dus op zoek naar een alternatief. Eerst had ik de ZTE V5 red bull voor ogen, maar die is slecht leverbaar.
Men zegt dat de MTK chips slecht zijn wat betreft navigatie. Ik heb een asus memopad tablet met een MTK chip en die werkt fantastisch wat de GPS betreft.
Weten jullie telefoons met een MTK chip die wel goed kunnen navigeren? Mijn minimumeisen zijn als volgt:
Max 5 inch (720p), afmetingen niet te groot (liever niet langer dan 140 mm, 8GB ROM of groter. Verder vind ik een notificatieled erg belangrijk. Budget max 140€ / 180 USD exclusief eventuele inklaringskosten...
Is dit niks voor je? Wel 145mm lang, maar verder voldoet ie aan al je eisen en geen Mediatek chipset, en ook nog eens ruim binnen budget.
V&A aangeboden: ZTE Geek V975 Blauw, Grijs
V&A aangeboden: ZTE Geek V975 Blauw, Grijs
Het is nu voor mij ook duidelijk dat Pandawill mijn telefoon is kwijtgeraakt!
Ze zouden 'm doorsturen naar de fabrikant voor reparatie. Nu zijn ze al meer dan 2 maanden ermee bezig.
Iemand een idee wat te doen?
Ik denk gewoon dikke pech.
Ze zouden 'm doorsturen naar de fabrikant voor reparatie. Nu zijn ze al meer dan 2 maanden ermee bezig.
Zoals al eens eerder gezegd, het kan makkelijk 3 a 4 maand duren. Een echte reactie krijg je daar bijna niet. Het is geen Nederland, ook al kunnen ze dit soort zaken hier net zo goed.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:21:
Wat echte garantie afhandeling betreft, heb ik nog maar 1 shop meegemaakt die de zaak goed oppakt en ook afhandelt. Maar het probleem is dat iedereen alleen maar naar de prijs kijkt bij het kopen, en niet denkt wat is het kapot gaat.
Ik vrees dat je alleen maar geduld kunt hebben en ze mailtjes blijven sturen. (ooit) Komt hij wel terug hoor.
Wel snapdragon, de zte z5s minivingibson schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:52:
Ik zit met het volgende dilemma, momenteel heb ik de Jiayu G4S. Mooie telefoon, prima specs, maar belabberde GPS (zelfs na allerlei software fixes).
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dat het lang kon duren dat wist ik ja.starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:36:
[...]
Zoals al eens eerder gezegd, het kan makkelijk 3 a 4 maand duren. Een echte reactie krijg je daar bijna niet. Het is geen Nederland, ook al kunnen ze dit soort zaken hier net zo goed.![]()
Wat echte garantie afhandeling betreft, heb ik nog maar 1 shop meegemaakt die de zaak goed oppakt en ook afhandelt. Maar het probleem is dat iedereen alleen maar naar de prijs kijkt bij het kopen, en niet denkt wat is het kapot gaat.
Ik vrees dat je alleen maar geduld kunt hebben en ze mailtjes blijven sturen. (ooit) Komt hij wel terug hoor.
Waar ik ook achter kwam is dat Elephone die ik op Skype had mij geblokkeerd heeft. En PW steeds vraagt; wil je een ander gerepareerd toestel
Service is bij dat merk aardig beroerd zoals ik soms lees. En als PW je dat al vraagt, kun je dat dan niet net zo goed doen als het hetzelfde merk en type is? Uiteindelijk zal dat toch gebeuren maar duurt het nog langer voordat je weer wat hebt.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:20:
[...]
Dat het lang kon duren dat wist ik ja.
Waar ik ook achter kwam is dat Elephone die ik op Skype had mij geblokkeerd heeft. En PW steeds vraagt; wil je een ander gerepareerd toestel
Ik kreeg ook een andere/nieuwe ipv die ik opgestuurd had.
Tip: mijn Xiaomi Hongmi kopenvingibson schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:52:
Om even terug te komen op mijn eerdere post; na wat leeswerk en video reviews neig ik nu toch meer naar de Xiaomi Note (wcdma). Het ontbreken van een notificatie led op de doogee dg550 en de grotere community achter Xiaomi hebben hiertoe geleid.
Tja, een ander gerepareerd toestel aannemen hoef ik niet. Bij mij was alles 100%starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:25:
[...]
Service is bij dat merk aardig beroerd zoals ik soms lees. En als PW je dat al vraagt, kun je dat dan niet net zo goed doen als het hetzelfde merk en type is? Uiteindelijk zal dat toch gebeuren maar duurt het nog langer voordat je weer wat hebt.
Ik kreeg ook een andere/nieuwe ipv die ik opgestuurd had.
Je hebt hem opgestuurd terwijl hij 100% was? Knap stom.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:24:
[...]
Tja, een ander gerepareerd toestel aannemen hoef ik niet. Bij mij was alles 100%
Dat wordt op de blaren zitten.
Je eigen krijg je toch niet terug. Wordt altijd een andere.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:24:
[...]
Tja, een ander gerepareerd toestel aannemen hoef ik niet. Bij mij was alles 100%
Furiousz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:27:
[...]
Tip: mijn Xiaomi Hongmi kopen! Met MTK chip èn volledig werkende gps. Alleen geen 8gb rom....
Om even terug te komen op mijn eerdere post; na wat leeswerk en video reviews neig ik nu toch meer naar de Xiaomi Note (wcdma). Het ontbreken van een notificatie led op de doogee dg550 en de grotere community achter Xiaomi hebben hiertoe geleid.
Waarom zouden ze hem kwijt zijn je hebt toch een reparatie nummer gehad van Pandawill waaronder je hem moest opsturen ?zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:21:
Dan kan je toch even appen....om te vragen hoe het is ?
Misschien is de Coolpad F2 4G met Qualcomm MSM8939 octacore voor een dollartje of 200 wel interessant? Helaas niet alle 4G banden voor NL.
http://www.aliexpress.com...-rom-GPS/32227447311.html
Artikeltje: http://technews.co/2014/10/28/lte-coolpad-f2-soon-to-launch/
Voor mij is hij eigenlijk wat te groot en heb ik liever vol 4G in NL. (woon niet in de randstad en heb geen t-mobile)
http://www.aliexpress.com...-rom-GPS/32227447311.html
Artikeltje: http://technews.co/2014/10/28/lte-coolpad-f2-soon-to-launch/
Voor mij is hij eigenlijk wat te groot en heb ik liever vol 4G in NL. (woon niet in de randstad en heb geen t-mobile)
[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-11-2014 20:17 ]
Ik heb gevraagd hoe het zit, ze blijven maar zeggen, 'neem toch een ander vervangend toestel'.
Daarnaast was alleen de usbport afgebroken. Alles is verder 100% in orde. Nog geen krasje.
Ik verwacht mijn eigen wel terug te krijgen, ik heb de imei-nummers genoteerd.
De sticker waar die nummers op staan heb ik een klein kruisje ingekrast.
Ik wil toch wel zeker weten dat ik mijn eigen toestel terugkrijg. Staat nog het e.e.a. op.
Daarnaast was alleen de usbport afgebroken. Alles is verder 100% in orde. Nog geen krasje.
Ik wil toch wel zeker weten dat ik mijn eigen toestel terugkrijg. Staat nog het e.e.a. op.
Jij koopt nog niet lang in China, of eigenlijk buiten Nederland, of je gelooft nog in de kerstman. Jij gaat die echt niet terug zien hoor. Ze krijgen ik weet niet hoeveel van die dingen binnen, en het wordt gewoon door een andere vervangen. En de kapotte komt op een hoop totdat ze in de fabriek tijd hebben om er wat aan te doen. Scheelt ze veel te veel tijd om het op jouw manier te doen.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:42:
Ik heb gevraagd hoe het zit, ze blijven maar zeggen, 'neem toch een ander vervangend toestel'.
Sorry hoor, maar hier heb je echt niet over nagedacht voordat je 'm terugstuurde. Voordat je zo'n ding retourneert doe je toch een Full wipe?! En zelfs al krijg je jouw toestel terug dan kan het goed zijn dat ze 'm daar opnieuw flashen. Eerlijk gezegd wel erg naïef van je.zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:42:
Dat toestel van je ga je nooit meer zien en je data al helemaal niet. Neem er maar alvast mentaal afscheid van.
En je mag blij zijn als je überhaupt een nieuwe krijgt, want voor hetzelfde geld zeggen ze dat je te lomp bent geweest en zelf die usb-poort gesloopt hebt. Je weet hoe het gaat bij die Chinezen.
[ Voor 11% gewijzigd door FlowDesign op 05-11-2014 21:57 ]
Volledig waar, en ik weet persoonlijk, en sommige onder ons weten dat ondertussen ookal, je hebt meer succes om de fabrikant van het toestel rechtstreeks aan te spreken, dan de verdeler (in dit geval PW)FlowDesign schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:52:
[...]
Sorry hoor, maar hier heb je echt niet over nagedacht voordat je 'm terugstuurde. Voordat je zo'n ding retourneert doe je toch een Full wipe?!
En je mag blij zijn als je überhaupt een nieuwe krijgt, want voor hetzelfde geld zeggen ze dat je te lomp bent geweest en zelf die usb-poort gesloopt hebt. Je weet hoe het gaat bij die Chinezen.
Verder zijn er shops die hun niet willen bezighouden met al die rompslomp en dan vb een nieuw toestel terugzenden ipv al die papparassen boel te moeten doen.
Het grootste nadeel van de chinese GSM's? iedereen wilt zo goedkoop mogelijk dat ze niet eens meer kijken of die shops daadwerkelijk goede daden hebben gedaan voor bv andere tweakers?
Ik vind mixeshop super betrouwbaar, waarom? ze verzenden snel, liegen niet om hun levertijden en verkopen geen prul dat ze toch nooit kunne leveren. Verder hebben ze hier al enkele tweakers een propere service gegeven (defect toestel, foto van nemen, en ze sturen zonder boe of ba een nieuwe op)
Ook in china moet je nog steeds uitkijken, goedkoop is nog steeds duurkoop ! (op bepaalde punten dan)
Als de redenering is dat er inderdaad nog data op staat is het wel heel erg naïef ja, die had je natuurlijk vantevoren moeten back-uppen door middel van titanium of clockworkmod.FlowDesign schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:52:
[...]
Sorry hoor, maar hier heb je echt niet over nagedacht voordat je 'm terugstuurde. Voordat je zo'n ding retourneert doe je toch een Full wipe?! En zelfs al krijg je jouw toestel terug dan kan het goed zijn dat ze 'm daar opnieuw flashen. Eerlijk gezegd wel erg naïef van je.![]()
Dat toestel van je ga je nooit meer zien en je data al helemaal niet. Neem er maar alvast mentaal afscheid van.
Inderdaad doe je vantevoren juist zelf een wipe, je verwacht niet achteraf je data wat op het toestel stond nog terug te krijgen.
Die is helaas buiten mijn budget, wel een mooi toestel!
Op de een of andere manier trekken de Hongmi's me niet, weet niet goed wat het is..Furiousz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:27:
[...]
Tip: mijn Xiaomi Hongmi kopen! Met MTK chip èn volledig werkende gps. Alleen geen 8gb rom....
Nou, heel simpel: http://nl.pcmag.com/xiaom...phonefabrikant-ter-wereld
[ Voor 116% gewijzigd door edjedan op 05-11-2014 23:05 ]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een top toestel vind (voor hetgeen waar ik hem voor gebruik). Mijn vriendin is ook erg tevreden met die van haar, ze had eerst een jiayu g3, maar dat was echt een *!#% ding!vingibson schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:55:
[...]
[...]
Op de een of andere manier trekken de Hongmi's me niet, weet niet goed wat het is..
Ik deel u mening compleet, GPS ah heeft mijne Jiayu G3 da? kwist het niet, dat heeft namelijk nooit gewerkt........Furiousz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:14:
[...]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een top toestel vind (voor hetgeen waar ik hem voor gebruik). Mijn vriendin is ook erg tevreden met die van haar, ze had eerst een jiayu g3, maar dat was echt een *!#% ding!
Nou komt da scherm opeens los, wa is me da weer....
mooie kleuren mooie resolutie, normale accu, meer valt er niet over te zeggen
kheb trouwens net bezig om men HTC port op en.miui.com te plaatsen voor de Hongmi MTK unicom WCDMA, AOSP achtige rom, goede gps batterij en zeer goed bereik (in belgie althans)
Moet je maar eens kijken straks ofzo
Kijk dan even hier, misschien is deze sale wat voor je:Furiousz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:27:
[...]neig ik nu toch meer naar de Xiaomi Note (wcdma). Het ontbreken van een notificatie led op de doogee dg550 en de grotere community achter Xiaomi hebben hiertoe geleid.
http://activities.aliexpr...5261.1386619.1998229335.1
kijk bij 08:00:00-08:59:59 tweede phone van links.
Je moet er wel direct bij zijn (let op het tijdverschil!), maar met 50 stuks moet het kunnen lukken.
Succes!
Hebben jullie ook weleens dat YouTube app met de melding "Connection to server lost" komt?
De vorige keer wist ik dit nog op te lossen door uninstall, clear cache en Dalvik cache in Recovery en dan opnieuw de YouTube app installeren.
Ditmaal heb ik zelfs de nieuwste PA Gapps erop gezet en bovenstaande geprobeerd, maar niets werkt. Het is een veel voorkomend probleem. Wat een bagger app zeg.
De vorige keer wist ik dit nog op te lossen door uninstall, clear cache en Dalvik cache in Recovery en dan opnieuw de YouTube app installeren.
Ditmaal heb ik zelfs de nieuwste PA Gapps erop gezet en bovenstaande geprobeerd, maar niets werkt. Het is een veel voorkomend probleem. Wat een bagger app zeg.
Eerste keer dat ik er iets van lees, heb het zelf nog nooit gehadFlowDesign schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:31:
Hebben jullie ook weleens dat YouTube app met de melding "Connection to server lost" komt?
maar gebruik dit zo af en toe maar eens (1x per week ofzo)
Bedankt voor de tip! Ik ben alleen niet echt een fan van aliexpress v.w.b. het kopen van telefoons. Je leest zoveel over fake xiaomi'sCletje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:13:
[...]
Kijk dan even hier, misschien is deze sale wat voor je:
http://activities.aliexpr...5261.1386619.1998229335.1
kijk bij 08:00:00-08:59:59 tweede phone van links.
Je moet er wel direct bij zijn (let op het tijdverschil!), maar met 50 stuks moet het kunnen lukken.
Succes!
Ja. Heb ik ook op mijn z7 mini. Kan het zelfs helemaal niet meer gebruiken.FlowDesign schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:31:
11-11 heb je 30% korting hier:vingibson schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:55:
[...]
[...]
Op de een of andere manier trekken de Hongmi's me niet, weet niet goed wat het is..
http://www.aliexpress.com...00MHz-4-7/1576839602.html
Dan komt hij dus op 168$. Zorg wel dat je direct om 9 uur 's ochtends klaar zit.
Hallo,
2 weken geleden een zophone i6 besteld via fastcardtech.com besteld, al heel snel verzonden. Nu vandaag een brief gekregen van de post dat de gsm in onderzoek wordt genomen door douane dat deze een namaak is van de iphone. klopt deels,qua vorm maar draait op android.
Nu kan dit maanden duren en dan eventueel een kans dat de gsm helemaal in beslag wordt genomen!
wat kan ik hier nu mee?.heb wel al betaald maar niks ontvangen dus?
verzonden via airmail en tnt post(mail is van bpost belgië, waar ik ook woon)
2 weken geleden een zophone i6 besteld via fastcardtech.com besteld, al heel snel verzonden. Nu vandaag een brief gekregen van de post dat de gsm in onderzoek wordt genomen door douane dat deze een namaak is van de iphone. klopt deels,qua vorm maar draait op android.
Nu kan dit maanden duren en dan eventueel een kans dat de gsm helemaal in beslag wordt genomen!
Volgende keer geen clone bestellen, misschien begrijp je dat nu
Dan krijg je dus dat soort toestanden, en dat moet je niet willen.
Dan krijg je dus dat soort toestanden, en dat moet je niet willen.
Achteraf kan je er niks meer mee. Vooraf had je beter eerst wat research kunnen doen, voor je iets bestelt wat ten eerste niet mag en wat ten tweede zonde van je geld is.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:04:
Hallo,
Zeg gewoon dat het android is en niet een Iphone clone.. Wie weet helpt het wat.
Waarom zou dat helpen wanneer er in de specificaties op FastcardTech staat dat het een 1:1 clone is?zeg_ik_niet schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:14:
Zeg gewoon dat het android is en niet een Iphone clone.. Wie weet helpt het wat.
Staat er ook een Apple-logo op? Dan ben je helemaal de klos, denk ik.
Nee er staat geen apple logo op,En clone vind ik ook niet, persoonlijk. het ging mij om de android,en specificaties van de telefoon. Hij kan er wel op lijken maar is toch geheel anders. Afmetingen zijn iets verschillend, besturingssysteem is anders, geen logo van apple er op. Hoe veel smartphones lijken qua vorm op elkaar? Toch genoeg.
Zophone i6 van fastcardtech, dat zegt toch eigenlijk ook al genoeg.
Als je je vantevoren er wat meer in had verdiept had je dit geweten, en mocht je toestel alsnog (na boete?!) aankomen, dan valt dat vaarschijnlijk alsnog tegen. Kwalitatief zijn ze vaak niet zo best. Voor hetzelfde bedrag had je waarschijnlijk een goed al dan niet beter toestel kunnen kopen, en heb je ook geen douane problemen omdat het namaak is.
Als je je vantevoren er wat meer in had verdiept had je dit geweten, en mocht je toestel alsnog (na boete?!) aankomen, dan valt dat vaarschijnlijk alsnog tegen. Kwalitatief zijn ze vaak niet zo best. Voor hetzelfde bedrag had je waarschijnlijk een goed al dan niet beter toestel kunnen kopen, en heb je ook geen douane problemen omdat het namaak is.
Verwijderd
Ik heb nu sinds een week de Xiaomi Redmi Note 4G LTE en ben er zeer zeker tevreden over.
Lekker groot scherm, reageert snel op acties, verrassend goed geluid uit de kleine speaker en ook de kwaliteit van de camera stemt tot tevredenheid.
Zoals gezegd, ik de telefoon net een week, dus ik hoop dat die tevredenheid er over een tijdje ook nog is, maar de eerste indrukken zijn goed.
Lekker groot scherm, reageert snel op acties, verrassend goed geluid uit de kleine speaker en ook de kwaliteit van de camera stemt tot tevredenheid.
Zoals gezegd, ik de telefoon net een week, dus ik hoop dat die tevredenheid er over een tijdje ook nog is, maar de eerste indrukken zijn goed.
regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:38:
Nee er staat geen apple logo op,En clone vind ik ook niet, persoonlijk. het ging mij om de android,en specificaties van de telefoon. Hij kan er wel op lijken maar is toch geheel anders. Afmetingen zijn iets verschillend, besturingssysteem is anders, geen logo van apple er op. Hoe veel smartphones lijken qua vorm op elkaar? Toch genoeg.
http://www.chinasmartphon...6-another-cheap-i6-clone/
Overall, the Zophone i6 is another iPhone i6 knock off. It does achieve the likeness of the device which is certainly a plus.
Er staat in de beschrijving dat het een 1:1 clone is. Kom op zeg, hou je niet van de domme.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:38:
Als het je om de specificaties ging, had je voor dat bedrag een veel en veel betere kunnen aanschaffen.
Dat is geweldig! Hopen dat dat gaat lukkenMomus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:35:
[...]
11-11 heb je 30% korting hier:
http://www.aliexpress.com...00MHz-4-7/1576839602.html
Dan komt hij dus op 168$. Zorg wel dat je direct om 9 uur 's ochtends klaar zit.
Nou ja dacht alleen dat wanneer er een apple logo opstond dit als probleem werd gezien.
regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:04:
Hallo,
Niet zo gek hè, je hebt ook kans dat je een boete krijgt, ook wel tof.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
voor de mensen die de Hongmi Note willen kopen zonden extra kosten: http://www.merimobiles.com/europe-warehouse/
Er is volgens mij op dit moment net een reclamecampagne waarin ook wordt gewaarschuwd voor zaken die niet mogen. Hier is ook nog wel wat te vinden: http://www.belastingdiens...and/bijzondere_producten/
Kans is groot idd dat er nog een boete volgt. In principe ben je bij namaakartikelen strafbaar. Zou ook bij een waarschuwing kunnen blijven, maar normaal gesproken zal ie wel vernietigd worden.
Kans is groot idd dat er nog een boete volgt. In principe ben je bij namaakartikelen strafbaar. Zou ook bij een waarschuwing kunnen blijven, maar normaal gesproken zal ie wel vernietigd worden.
[ Voor 11% gewijzigd door hars73 op 06-11-2014 12:28 ]
dat geld voor nederland idd, zal ff moeten nazoeken hoe dit in belgië zit.
Hij woont in het land van de lekkere bieren en de 3 talenstrijd...hars73 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:27:
Er is volgens mij op dit moment net een reclamecampagne waarin ook wordt gewaarschuwd voor zaken die niet mogen. Hier is ook nog wel wat te vinden: http://www.belastingdiens...and/bijzondere_producten/
Maar ik verwacht idd. niet dat hij hard kan maken dat het een ander toestel is dan een volle cloon...
Pech, duur leergeld zullen we maar zeggen.
Logo of geen logo maakt volgens mij niks uit. Hij lijkt er gewoon op en is bewust zo gemaakt, ook de naamgeving duidt daar op. Iemand die ook actief is op dit forum vertelde mij laatst dat hij ooit ook een phone had besteld die gelijkenis had met een iPhone. Bij aankomst bij de douane het zelfde verhaal, inbeslagname, vernietiging of iets dergelijks. Dat was echter nog niet alles. Een tijdje later een brief op de mat van advocaten van Apple en vriendelijk verzoek om een boete te betalen van 175 euries.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:38:
Mocht de mede-tweaker die dit overkwam dit lezen, correct me if im wrong
Edit: overigens kan je voor hetzelfde geld toestellen krijgen met betere specs.
[ Voor 3% gewijzigd door John Rambo op 06-11-2014 12:51 ]
Die volgorde lijkt me voor de koper een prima volgorde. Als hij vernietigd is, kun je die boete ook wel laten zitten, want daarmee is het bewijs teniet gedaan.John Rambo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:49:
[...]
Logo of geen logo maakt volgens mij niks uit. Hij lijkt er gewoon op en is bewust zo gemaakt, ook de naamgeving duidt daar op. Iemand die ook actief is op dit forum vertelde mij laatst dat hij ooit ook een phone had besteld die gelijkenis had met een iPhone. Bij aankomst bij de douane het zelfde verhaal, inbeslagname, vernietiging of iets dergelijks. Dat was echter nog niet alles. Een tijdje later een brief op de mat van advocaten van Apple en vriendelijk verzoek om een boete te betalen van 175 euries.Het kan nog veel gekker dus.
Mocht de mede-tweaker die dit overkwam dit lezen, correct me if im wrong
Edit: overigens kan je voor hetzelfde geld toestellen krijgen met betere specs.
Tenzij ze de volgorde omdraaien? Ze zullen daar bij de douane / apple ook niet gek zijn. Eerst boete schrijven, documenteren enz en dan pas vernietigen.Momus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:04:
[...]
Die volgorde lijkt me voor de koper een prima volgorde. Als hij vernietigd is, kun je die boete ook wel laten zitten, want daarmee is het bewijs teniet gedaan.
Tja maar zou het dan nog zin hebben te bellen met de douane?En mijn argumenten bespreken?
Persoonlijk zou ik me zoveel mogelijk gedeist houden en afwachten wat er gebeurd. Aangezien het een duidelijke clone is kan je wel fluiten naar je telefoon en hopen dat je geen boetes krijgt. Bellen naar de douane gaat weinig uithalen denk ik en je wilt ook geen slapende honden wakker maken. Bij dat soort instanties zal het allemaal volgens protocol gaan en bellen met argumenten of smeekbedes gaat niet werken denk ik.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:07:
Tja maar zou het dan nog zin hebben te bellen met de douane?En mijn argumenten bespreken?
Edit: misschien kan je ff contact zoeken met de persoon die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt, wellicht dat die wat tips heeft. Stay tuned.
[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 06-11-2014 13:10 ]
Je bent dik gekl**t zoals we hier in Antwerpen zeggen, ik heb dit verhaal op exact dezelfde manieer meegemaakt een 4tal jaar geleden, een iphone 4clone, geen logo's enkel android, niks 1:1 kwam toen van dealextreme en had wat weg van de iphone 4 zijn looks.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:31:
Verwacht je maar aan het volgende: Post speelt onder 1 hoedje met de douane, ze nemen je phone in beslag (dus je bent dat geld al zo enzo kwijt) daarna geeft douane dit door aan een Iphone specialist van de douane, deze maakt een soort van pv op dat naar apple gaat, en zij sturen op hun beurt een boete van 150euro omdat je fake iphone troep probeert te importeren.
Niet zo een al te goede ervaring geweest voor mijzelf, hoewel ik toen nog niks kennis had van dit soort zaken, zou ik die boete etc niet betalen, phone kwijt is 1 ding, maar ze kunnen je niet aanklagen voor fake geloof ik zolang er niets van logo's of namen op staat.
Verwacht je in elk geval maar aan gedonder, en je kan best volgende keer even hier informeren, als je dit topic wat gelezen had, dan had je mijn verhaal al 5x ergens kunnen lezen.
CLONES = Wegblijven zo simpel is het
@John Rambo is volledig correct uitgelegd makker
In België is Apple nog veel strenger op dit gebied dan in Nederland, dus ga maar alvast uit van het ergste. Ik wens je veel succes, maar die telefoon ga je nooit ontvangen en Fastcardtech is per definitie ellende dus daar krijg je je geld ook niet van terug. Bovendien staat er bij al die Chinese retailers vast wel ergens in hun voorwaarden dat zij er niet voor verantwoordelijk zijn wanneer de douane in jouw land een clone onderschept.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:31:
Echt een domme actie om zo'n ding te bestellen, helemaal in België.
[ Voor 31% gewijzigd door FlowDesign op 06-11-2014 13:20 ]
En dan interesseert mij die apple al helemaal niet, maar goed dat zijn mijn argumenten.En dat dit illegaal was al helemaal niet. dan heb ik zo iets van pak de verkoper aan en niet de koper.
Maar goed, ik wacht het af, zonde van mijn geld.
Heb met paypal betaald, kan dit iets maken, zoals pakket niet ontvangen?
Flowdesign heeft volledig gelijk, Douane hier in ons Belgisch landje hebben al jaren mensen die gespecialiseerd zijn in fake, van kleren tot elektronica, resultaat is inderdaad een enorm strenge Douane.FlowDesign schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:17:
[...]
In België is Apple nog veel strenger op dit gebied dan in Nederland, dus ga maar alvast uit van het ergste. Ik wens je veel succes, maar die telefoon ga je nooit ontvangen.
Verder is het risico met gewone china post (kom bij ons aan onder gewone post en normale douane, vele groter om gepakt te worden dan bv DHL, want die hebben hun eigen douane en ik denk zelfs dat deze enkel op Europese grens word gedaan, meestal Duitsland)
Je kan proberen om een claim te maken bij PayPal. Maar verder wens ik je sterkte hiermee, je kan er vervelende dingen mee krijgen.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:21:
En dan interesseert mij die apple al helemaal niet, maar goed dat zijn mijn argumenten.En dat dit illegaal was al helemaal niet. dan heb ik zo iets van pak de verkoper aan en niet de koper.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het enige wat ik denk dat je gaat kunnen proberen is afzien van je gsm, en hem zonder boe of ba laten vernietigen, op die manier ga je misschien geen zever krijgen met Apple zelf, De webshop zelf is 9/10 volledig ingedekt tegen dit soort voorvallen, want dat krijgen ze dagelijks.
Rustig afwachten, misschien heb je meer geluk als mij (hoop het voor u)
Rustig afwachten, misschien heb je meer geluk als mij (hoop het voor u)
Die zijn ingedekt omdat ze Chinees zijn. Dat is voldoende.robin-sips2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:26:
De webshop zelf is 9/10 volledig ingedekt tegen dit soort voorvallen, want dat krijgen ze dagelijks.
Een beetje untouchable.
Dan heeft mijn vrouw nog geluk gehad met de Ulefone U9501 als ik dat zo hier allemaal lees (:
Dus jullie advies is dus zo laten gaan, niet bellen met de douane en afwachten dus.
Ja. En informatie vooraf verzamelen en vooral helder nadenken.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:47:
Dus jullie advies is dus zo laten gaan, niet bellen met de douane en afwachten dus.
Cubot Zorro teardown: http://www.chinahandy.cc/...001-teardown-testbericht/
Ik heb de mijne nu een 2 tal maanden en ben er nog steeds erg tevreden overVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:44:
Ik heb nu sinds een week de Xiaomi Redmi Note 4G LTE en ben er zeer zeker tevreden over.
Toevallig even KEIHARD offtopic maar om even te reageren,hars73 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:27:
Ik heb een hele tijd geleden "genuine" uggs gekocht voor mn vriendin, kreeg een brief van black en deckers outdoor corp. of ik ff 550,- per paar wilde aftikken + nog een boete voor het importeren van imitatie.. dus pas op
-
€550!!! wtf. En dat heb je dus ook daadwerkelijk betaald
Nope,
Ik was er zo van geschrokken dat ik direct telefonisch contact had gezocht, werd aangeraden om een aangetekende brief op te stellen naar de douane met daarin mijn verhaal
Ik heb die webshop incl. alle contact gegevens en alles wat bij die verkoper hoorde door gegeven aan de douane en akkoord gegeven voor de vernietiging van de imitatie, geld van de uggs (dacht 100,-) nooit terug gekregen, maar de boete + sanctie van de ugg maker hebben ze me kwijtgescholden... dusja! NOOIT meer imitatie uit china, en "genuine" trap ik ook niet meer in...
Ik was er zo van geschrokken dat ik direct telefonisch contact had gezocht, werd aangeraden om een aangetekende brief op te stellen naar de douane met daarin mijn verhaal
Ik heb die webshop incl. alle contact gegevens en alles wat bij die verkoper hoorde door gegeven aan de douane en akkoord gegeven voor de vernietiging van de imitatie, geld van de uggs (dacht 100,-) nooit terug gekregen, maar de boete + sanctie van de ugg maker hebben ze me kwijtgescholden... dusja! NOOIT meer imitatie uit china, en "genuine" trap ik ook niet meer in...
-
Dus een brief naar de douane hielp bij jou wel. Want wie weet hoe hoog die boete , als ik die krijg, zal gaan uitvallen.
En inderdaad bij mij nooit meer imitatie uit China, heb mij hier ook duidelijk in vergist, en dacht idd wanneer er geen logo op staat van "een merk"het geen probleem zou zijn.
En inderdaad bij mij nooit meer imitatie uit China, heb mij hier ook duidelijk in vergist, en dacht idd wanneer er geen logo op staat van "een merk"het geen probleem zou zijn.
Soms zie je in de advertentie wel een logo, maar staat ie er in het echte produkt wat verzonden is niet op. Soms zie je in de advertentie geen logo, maar staat ie er in het echte produkt ineens wel op. Ook is er geloof ik nog een 'krasvariant', waar het logo onder een kraslaagje zit.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:11:
Zoals gezegd zou ik eerst even afwachten of je bericht krijgt. Het heeft geen zin om over een eventuele boete te beginnen als je die nog niet gekregen hebt. Je wilt geen slapende honden wakker maken, eerst afwachten wat ze zeggen. Misschien vernietigen ze wel gelijk en blijft het daarbij. Mocht je wel een boete krijgen dan bovenstaande proberen.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:11:
Dus een brief naar de douane hielp bij jou wel. Want wie weet hoe hoog die boete , als ik die krijg, zal gaan uitvallen.
Ik zou dit ook doen!John Rambo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:14:
[...]
Zoals gezegd zou ik eerst even afwachten of je bericht krijgt. Het heeft geen zin om over een eventuele boete te beginnen als je die nog niet gekregen hebt. Je wilt geen slapende honden wakker maken, eerst afwachten wat ze zeggen. Misschien vernietigen ze wel gelijk en blijft het daarbij. Mocht je wel een boete krijgen dan bovenstaande proberen.
-
Duidelijk , bedankt voor de tips allemaal.
Succes ermee en laat even weten hoe het afloopt, kan voor anderen weer nuttige informatie zijn.regeri77 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:20:
Duidelijk , bedankt voor de tips allemaal.
Ik zou in jou positie de douane bellen, en informeren naar het probleem. Even het verhaal aanhoren, en dan direct afzien van de telefoon. Wellicht dat je daarmee onder een boete uit kunt komen.
Als je af gaat wachten krijg je geheid een boete, die GSM is namelijk wél een erg lijkende kloon, daar hoeven ze echt niet over na te denken hoor.
Als je af gaat wachten krijg je geheid een boete, die GSM is namelijk wél een erg lijkende kloon, daar hoeven ze echt niet over na te denken hoor.
Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt? Mocht je een boete krijgen dan zou je je verzekering er op kunnen zetten en er een hoop gedoe van maken, mits het boetebedrag meevalt. Stel dat je een boete krijgt van 100 euro en je vecht dat aan en een advocaat moet daar tig uren in stoppen dan zijn ze meer geld kwijt aan die advocaat dan dat het oplevert.
Clones is gewoon spul waar je moet vanaf blijven, ik snap de gedachten gang van sommige wel, ze willen een chinese android dat de zelfde accesoires kan hebben als het orginele spul, maar die vlieger gaat niet op.
Vooral Apple en grote bedrijven zoals Samsung en HTC moet je mee uitkijken, Samsung is iets losser hierin omdat veel van hun toestellen weghebben van andere type's van phones. Zo heeft mijn schoonbroer zijn Lenovo S650 bijna dezelfde maat als een bepaald type Sasmung (weet nu niet juist de welke)
Dus een gsm die iets of wat weg heeft van een SGS3 bv zonder merknamen of express namaken van een 1:1 toestel gaat meestal wel doorgelaten worden.
De grote webshop mijden deze toestellen als de pest, je zal wel clones vinden, maar geen 1:1 toestellen met een doos die bijna exact hetzelfde is als het orginele spul.
Vooral Apple en grote bedrijven zoals Samsung en HTC moet je mee uitkijken, Samsung is iets losser hierin omdat veel van hun toestellen weghebben van andere type's van phones. Zo heeft mijn schoonbroer zijn Lenovo S650 bijna dezelfde maat als een bepaald type Sasmung (weet nu niet juist de welke)
Dus een gsm die iets of wat weg heeft van een SGS3 bv zonder merknamen of express namaken van een 1:1 toestel gaat meestal wel doorgelaten worden.
De grote webshop mijden deze toestellen als de pest, je zal wel clones vinden, maar geen 1:1 toestellen met een doos die bijna exact hetzelfde is als het orginele spul.
Hier nog een link naar een vergelijking tussen de 4G Xiaomi Note en de 3G Enhanced. Ik heb mijn keuze gemaakt, ik ga voor de octa-core 
http://en.miui.com/thread-55158-1-1.html & http://en.miui.com/thread-33433-1-1.html
http://en.miui.com/thread-55158-1-1.html & http://en.miui.com/thread-33433-1-1.html
[ Voor 10% gewijzigd door Furiousz op 06-11-2014 16:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!