Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.811 views

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
zeg_ik_niet schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:03:
[...]

Hoe heb je dat nu weer gedaan dan? :')
Je moet een ROM erop hebben uiteraard met Root maar deze moet ook init.d scripts ondersteunen.
Die Custom V3 ROM heeft dat. De meeste andere ZTE V5 ROM's niet.

Als je dat hebt dan kun je bijv. gewoon de app No-frills CPU uit de Play Store installeren en dan bij CPU governor bijv. met "ondemand" de min en de max frequency instellen :)

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 19-10-2014 20:15 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Daar heb je toch geen init.d voor nodig? ;)
Alleen root, dan werkt de No-frills app wel...

• FlowDesign
dutchgio schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:31:
Daar heb je toch geen init.d voor nodig? ;)
Alleen root, dan werkt de No-frills app wel...
Oh, je hebt gelijk :)
Dat is voor andere scripts die het op die manier aanpassen. Met No frills gaat het gewoon zo.

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
initd is voor ram script enzo, optimalisatie die je zelf kan kiezen, is een hele topic over op XDA, kan je wel nette zaken met gedaan krijgen, zelfs op mtk ;)

Net zelf eens een cheape MTK6582 (jaja die Lenovo S650 van men schoonbroer) vergeleken met men oudere mt6589 van men Hongmi, puur op gps gebeid, zonder data/wifi/epo.

Iets wat me stevig opvalt: de update rate van die S650 ligt stukken lager dan die van men hongmi, je ziet het beeld veel harder schokken, precies of hij heeft het later door dat ie 50m verder zit.

Iemand enig idee hoe dit komt? beide zelfde navigatie app gebruik, namelijk tomtom, op de Hongmi lijkt dit allemaal vele sneller en vloeiender te gaan?

• FlowDesign
robin-sips2 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:48:
initd is voor ram script enzo, optimalisatie die je zelf kan kiezen, is een hele topic over op XDA, kan je wel nette zaken met gedaan krijgen, zelfs op mtk ;)

Net zelf eens een cheape MTK6582 (jaja die Lenovo S650 van men schoonbroer) vergeleken met men oudere mt6589 van men Hongmi, puur op gps gebeid, zonder data/wifi/epo.

Iets wat me stevig opvalt: de update rate van die S650 ligt stukken lager dan die van men hongmi, je ziet het beeld veel harder schokken, precies of hij heeft het later door dat ie 50m verder zit.

Iemand enig idee hoe dit komt? beide zelfde navigatie app gebruik, namelijk tomtom, op de Hongmi lijkt dit allemaal vele sneller en vloeiender te gaan?
Die Hongmi draait MIUI?
Als je op die Lenovo de Dalvik JIT uitschakelt (regeltje toevoegen in build.prop) dan zal dat schokkerige weg zijn vermoed ik.

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
FlowDesign schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:18:
[...]

Die Hongmi draait MIUI?
Als je op die Lenovo de Dalvik JIT uitschakelt (regeltje toevoegen in build.prop) dan zal dat schokkerige weg zijn vermoed ik.
nowps men Hongmi draait AOSP :p heb die zelf gebouwd, dus is best goed geoptimaliseert op de hongmi zelf. Ik ben zo een beetje een persoon dat snel genoeg heeft van grafische rommel als het de boel vertraagt ;)
Nu op dit ogenblik is snel een ColorOS versie aan het proberen van het bbs forum, maar ben altijd beetje sceptisch over deze roms ;)

Jit regeltje heb ik bij de S650 nog niet geprobeerd, maar deze heb ik ook niet op de Hongmi nodig gehad dus vind dit raar, zou dit ook aan de ontvanger kunnen liegen? De s650 is zo'n sticker geval, de Hongmi zie je niet, zit natuurlijk intern weggewerkt.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Leagoo komt met 5 nieuwe modellen:

De Elite serie met de Elite 1, 2 en 3 en de Lead 6 en Lead 7:

Elite 1
Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/17/big_1977.jpg
Elite 2
Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/17/big_1978.png
Elite 3
Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/17/big_1979.png
Lead 6
Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/17/big_1987.jpg
Lead 7
Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/17/big_1988.png

Bron: Leagoo news

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Dank voor jullie reacties!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
John Rambo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:08:
Leagoo komt met 5 nieuwe modellen:

De Elite serie met de Elite 1, 2 en 3 en de Lead 6 en Lead 7:

Elite 1
[afbeelding]
Elite 2
[afbeelding]
Elite 3
[afbeelding]
Lead 6
[afbeelding]
Lead 7
[afbeelding]

Bron: Leagoo news
Mooie modellen, maar wat gaat er in zitten? Ik zou blij zijn als ze eens een Qualcomm zouden gebruiken, maar het zal wel weer Mediatek zijn. (niet meteen slecht als de prijs er ook naar is)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Ik hou nu al geruime tijd de ontwikkelingen in de gaten na eerder de toen hippe dualcore MTK6577 gehad te hebben (in een Jiayu G3 en Jiayu G2s). Destijds overgestapt naar een Qualcomm 400 (FAEA F1) vanwege de GPS problematiek, helaas had die FAEA z'n eigen problemen ;).

Nu ben ik toch weer op zoek naar een mooie stabiele telefoon in een handzaam formaat (max 130x65 ongeveer).

Ik wil eigenlijk wachten tot dat Android Lollipop naar de Chinaphones komt, waarschijnlijk in combinatie met de komende generatie chips? Heeft iemand al een idee wanneer we Android 5.0 kunnen verwachten?
En zijn er uberhaupt nog telefoons in een compact formaat beschikbaar? Ik zie nu als enige optie de Sony Xperia Z3 Compact...

• John Rambo
Hyp Hyper schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:50:
[...]

Mooie modellen, maar wat gaat er in zitten? Ik zou blij zijn als ze eens een Qualcomm zouden gebruiken, maar het zal wel weer Mediatek zijn. (niet meteen slecht als de prijs er ook naar is)
Tot nu toe nog geen info over de specs. Ik vind met name de Elite 3 en de Lead 7 er erg goed uit zien, ben benieuwd. Ik gok wel dat het mediateks zullen zijn, maar wie weet. De Lead 5 hoort eigenlijk ook in dit rijtje thuis met nieuwe toestellen en die draait een MTK6582.

Edit: Ik heb volgens mij alleen de specs van de Elite 2 kunnen achterhalen, dat zou moeten zijn:
Air gesture phone with MTK6582 Quad-core 1.3Ghz, 5-inch HD full-lamination, ultra slim,hotknot
qHD, 1800mAh, 8 en 2MP camera

[ Voor 16% gewijzigd door John Rambo op 20-10-2014 10:08 ]

@Smobbo
Voor Lollipop kun jr het beste wachten tot ze er standaard mee geleverd worden, want andere is het nogal onzeker of het uitkomt bij de mediateks.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nu ben ik toch weer op zoek naar een mooie stabiele telefoon in een handzaam formaat (max 130x65 ongeveer).

Haal een Motorola Moto G 16GB of 8GB 4g. (Desnoods tweedehands) Beide snapdragon 400, 130x66, Lollipop is door Motorola al toegezegd. Qua specs gelijk aan de Xiaomi Redmi 1s op dualsim na (al heeft de Moto G 2014 dat wel) Met de huidige wisselkoers waarbij de euro het slecht doet tov de usd ben je niet veel duurder uit, maar je hebt wel in Nederland garantie op een Google device in feite :P Al zijn de Motorola's tegenwoordig ook Chinaphones te noemen nu Lenovo Motorola heeft over gekocht van Google. :+

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-10 21:32
Momus schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:43:
[...]

Geen idee, ik weet niet hoe lang je met een G4S doet...
LOL g4s is de beste batterij duur van een telefoon die ik ooit gehad heb. De OnePlus die ik nu heb viel zelfs tegen de eerste tijd door dat ik een g4 gewent was....

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20

RobertowNL

For your gear!

dutchgio schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:02:
@Smobbo
Voor Lollipop kun jr het beste wachten tot ze er standaard mee geleverd worden, want andere is het nogal onzeker of het uitkomt bij de mediateks.
Zou mij niets verbazen als het alleen de nieuwe 64 bits waren die de update krijgen.
Komen ergens in de komende maand(en) al toestellen mee uit als ik Charbax een beetje volg.

• FlowDesign
John Rambo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:52:
[...]

Edit: Ik heb volgens mij alleen de specs van de Elite 2 kunnen achterhalen, dat zou moeten zijn:
Air gesture phone with MTK6582 Quad-core 1.3Ghz, 5-inch HD full-lamination, ultra slim,hotknot
qHD, 1800mAh, 8 en 2MP camera
Als dat klopt dan vraag ik mij af wat er zo Elite aan is.
Klinkt meer als Budget in de oren.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:15
Daar ben ik weer :)

Eindelijk klaar met de video review past weer mooi bij de Geschreven review

http://tweakers.net/produ...ote-(enhanced)-zwart.html

van de Xiaomi Note 4G .

Hopelijk hebben jullie er wat aan ..

Hier zijn ook gelijk de 4G testen .
Ik heb de Xiaomi op 3 verschillende servers getest en wederom goede scores!!

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/29tlrr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2wn4dpu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/f50e47.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door diquan2001 op 20-10-2014 14:10 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34
Ik mis eigenlijk de 4G test. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Zouden jullie de Huiwa Honor 6 halen of toch the Jiayu G6 ?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:04:
Huiwa? Is dat een nieuw merk?

• zeg_ik_niet
Momus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

Huiwa? Is dat een nieuw merk?
Ja een kloon van Huawei :)

• FlowDesign
Geen idee, wat denk je er zelf over?

Of wil je ook graag dat wij je vertellen welk toiletpapier je moet kopen?

• Hyp Hyper
De Honor 6. En groetjes, hoi en doei maar weer! ;w

Verkopen ze dat tegenwoordig ook al bij de afhaalchinees? :+

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:15
4G test toegevoegd :)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor de nieuwe UMI Zero liefhebbers:
Only $0.99 to get $30 Cash coupon for UMI Zero

1) Just order it, paying only $0.99 totally, you'll get $30 Cash coupon for UMI Zero via email within 48 hrs.(This coupon cannot be returned)
2) You could enjoy $30 off instantly via that coupon on Nov. 15th, official release day.
3) Each customer could only order one such coupon, and each coupon could be used ordering one UMI Zero.
4) The global price of UMI ZERO is $299.99, but we offer a 50% discount ($149.99) for top 100 customers who ordered this coupon. To learn more, please click here.

Do not hesitate, Once miss Always regret!!
Vond het wel een leuke actie om te delen. Toch wel een interessant telefoontje ben benieuwd wat de eerste reviews gaan zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door benbaba op 20-10-2014 15:04 ]

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
robin-sips2 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:48:

Misschien maakt die navigatie app gebruik van het kompas?
De Lenovo s650 heeft geen kompas en de Hongmi misschien wel.
Trouwens, welke AOSP gebruik je voor de Lenovo s650?

• Audiowaste
  • Laatst online: 09-11 11:15
Net eens de UMI Zero bekeken, dat is inderdaad wel een heel interessante telefoon.

• Hyp Hyper
Audiowaste schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:30:
Net eens de UMI Zero bekeken, dat is inderdaad wel een heel interessante telefoon.
Hij lijkt mooi om te zien, maar geen 4G is wel wat jammer denk ik..voor die prijs.

• John Rambo
De Zero komt inderdaad net wat te laat, voor die 300 dollar geen 4G.

• Audiowaste
Geen 4G dan is het inderdaad een No-Go. Dan nog maar even verder zoeken.
Wanneer de UMI 4G had gehad, dat had ik hem nog willen kopen voor 300 euro/dollar.

Nu maar weer verder zoeken naar een toestel met hoge specs. Zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 09:12
Sinds zaterdag in het bezit van een jiayu g2f en ik ben wederom verbaasd wat voor een telefoon dat die chinesen kunnen maken voor minder als 100 euro. Het apparaat is snel. En rooten was met vroot een minuut werk. Komende week veel mee spelen en dan zet ik mijn bevindingen in een review.
Audiowaste schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:44:
Geen 4G dan is het inderdaad een No-Go. Dan nog maar even verder zoeken.
Wanneer de UMI 4G had gehad, dat had ik hem nog willen kopen voor 300 euro/dollar.

Nu maar weer verder zoeken naar een toestel met hoge specs. Zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
Zte Nubia Z7 Mini/Max?
Want Snapdragn 801 >>> mt6592

• Audiowaste
Ik moet inderdaad eens alle interessante telefoons met hun specs op een rijtje zetten.
Op dit moment voldoet mijn G4S ook nog wel prima. Maar zoek ook gewoon een mooiere telefoon :D

• Hyp Hyper
Audiowaste schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:07:
Ik moet inderdaad eens alle interessante telefoons met hun specs op een rijtje zetten.
Op dit moment voldoet mijn G4S ook nog wel prima. Maar zoek ook gewoon een mooiere telefoon :D
Dat heb ik een beetje met de ZTE V5 die ik net besteld heb... Specs zijn okay, maar het is geen mooi ding om te zien imo. Dan vind ik de G4S er nog beter uitzien. :o

Verwijderd

Zo vandaag heb ik een OnePlus One gekocht :) Ik wou eerst namelijk een Nexus 6, maar nadat de prijs bekend werd was de Nexus 6 geen optie meer.

Dus in het weekend wat video reviews bekeken, en toen was ik op zich wel overtuigd alleen ik moest nog aan een invite zien te komen en die heb ik vanmorgen via V&A gekregen.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
michiel_hc schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:50:
Sinds zaterdag in het bezit van een jiayu g2f en ik ben wederom verbaasd wat voor een telefoon dat die chinesen kunnen maken voor minder als 100 euro. Het apparaat is snel. En rooten was met vroot een minuut werk. Komende week veel mee spelen en dan zet ik mijn bevindingen in een review.
Hier ook één besteld, maar die is na bijna een maand nog niet verstuurd <.<

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:38:
Zo vandaag heb ik een OnePlus One gekocht :) Ik wou eerst namelijk een Nexus 6, maar nadat de prijs bekend werd was de Nexus 6 geen optie meer.

Dus in het weekend wat video reviews bekeken, en toen was ik op zich wel overtuigd alleen ik moest nog aan een invite zien te komen en die heb ik vanmorgen via V&A gekregen.
Vanaf vandaag kun je gewoon zo bestellen (pre-order) zonder invite. Kreeg er zojuist een email van binnen.

• michiel_hc
Kwabbernoot schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

Hier ook één besteld, maar die is na bijna een maand nog niet verstuurd <.<
Dat is zuur, waar had je die besteld dan? Ik had de telefoon 27-9 bij to2c besteld en zaterdag binnen.

• zeg_ik_niet
Zit ook te twijfelen over de OnePlus One. ;)

Niemand die via een taobao agent gekocht heeft?
Scheelt toch behoorlijk in de prijs? :+
Bij Cssbuy vragen ze 6%, betalen kan met paypalcommissie en er is een Nederlands sprekende medewerker (via skype) :)
nee is geen reclame

@michiel_hc

Lijkt mij ook leuk die Jiayu, alleen de GPS :N

[ Voor 56% gewijzigd door zeg_ik_niet op 20-10-2014 19:33 . Reden: wat gaat jou de reden van editten aan? ]

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:26:
Zit ook te twijfelen over de OnePlus One. ;)

Niemand die via een taobao agent gekocht heeft?
Scheelt toch behoorlijk in de prijs? :+
Bij Cssbuy vragen ze 6%, betalen kan met paypalcommissie en er is een Nederlands sprekende medewerker (via skype) :)
nee is geen reclame

@michiel_hc

Ik verkoop ze zelf niet, maar zou eens navraag kunnen doen omtrent de kosten.
Zijn er meerdere versies van of maar 1?

• zeg_ik_niet
Van de Oneplus One bedoel je?
Volgens mij 16gb/64gb versie.
Da's het enige verschil voor zover ik het weet.

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:17:
Van de Oneplus One bedoel je?
Volgens mij 16gb/64gb versie.
Da's het enige verschil voor zover ik het weet.
Prima, zal eens navraag doen.

Laat het je weten via PM

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 19:14
Ik heb foto's ontvangen van hoe ze toestellen klaar maken en voorbereiden op verzending :D

Afbeeldingslocatie: http://chinakorting.nl/wp-content/uploads/Axgio-Neon-N2Q-0.jpgAfbeeldingslocatie: http://chinakorting.nl/wp-content/uploads/Axgio-Neon-N2Q-7.jpgAfbeeldingslocatie: http://chinakorting.nl/wp-content/uploads/Axgio-Neon-N2Q-5.jpg

Heb alleen niet kunnen vragen of dit met meerdere telefoons en merken gebeurt. Het gaat hier om de Axgio Neon N2Q. Je ziet op de eerste foto dat de dame achterin de toestel test. De dame die voorin staat die doet de batterij erin en zet de toestellen aan, en schuift de toestel door naar haar collega B)

[ Voor 14% gewijzigd door EN-IS op 20-10-2014 20:27 ]

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Vanaf vandaag kun je gewoon zo bestellen (pre-order) zonder invite. Kreeg er zojuist een email van binnen.
Nee dat is vanaf 27 oktober, maar de OnePlus One word via een centraal Europees magazijn verstuurd :) Dus je krijgt dan niet met bijkomende douane kosten te maken in iedere geval. Maja die invite krijgen was ook niet moeilijk, gewoon een V&A vraag ad aanmaken en voordat ik het wist had ik eentje.

• MaximVe
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-11 21:18
In hoeverre is een telefoon als volgende betrouwbaar? Tengda S5

De specificaties zijn bij verschillende webshops gelijk, dus ik ga ervan uit dat het om een bestaand toestel gaat. Maar is het dan effectief 2GB RAM? (Of gewoon aangepast in txt bestandje voor antutu etc.? of betreft het hier minderwaardige materialen?) De batterij zou 2800 mAh zijn, maar dit lijkt me dan ook verrassend veel?

De Zopo 980+ of THL 100S hebben ± dezelfde specificaties, maar zijn toch aanzienlijk duurder.

Ik hoop dat er hier een tweaker is die me zou kunnen helpen. :D

Alvast bedankt.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-11 18:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

S5 cloon, niet kopen.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:25:
Ik heb foto's ontvangen van hoe ze toestellen klaar maken en voorbereiden op verzending :D

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Heb alleen niet kunnen vragen of dit met meerdere telefoons en merken gebeurt. Het gaat hier om de Axgio Neon N2Q. Je ziet op de eerste foto dat de dame achterin de toestel test. De dame die voorin staat die doet de batterij erin en zet de toestellen aan, en schuift de toestel door naar haar collega B)
Bezorg me eens de QQ nummers van die dames >:) Want die vind ik minstens net zo interessant dan deze smartphones :) Alleen jammer dat de gezichten niet zichtbaar zijn :(

• Quad
Inmiddels een tweede Doogee DG310 binnen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JyIoiqds.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WRLhAsBs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LakBtFds.jpg

Klik voor groter.

Wat een bout foto's maakt deze.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
Die dg310 komen bij jouw wel in bakken binnen ;)
Foto's van budgettoestellen zijn altijd slecht in het donker ;)

[ Voor 40% gewijzigd door krissie100 op 20-10-2014 22:12 ]

Vandaag een Leagoo lead 3S binnen gekregen.
Prima toestel voor die prijs, alleen jammer dat ze bij Tinydeal(DHL voor 0.76) ;) de $25 waarde truc niet toepassen, en dus kwam er nog een flinke duit bovenop het lage aankoopbedrag van ongeveer 70 euro. Dat viel dus tegen en dan was de telefoon dus toch niet met zó goedkoop...
De telefoon is overigens ook niet voor mij, dus verwacht geen uitgebreide review... :)
Mooie telefoon, achterkant is hetzelfde als de Doogee Pixels, en het pixels tellen aan de voorkant is niet zo erg als gedacht, ondanks QHD op 4.5 inch.
Enige wat kan tegenvallen is de batterijduur, hopelijk komt dat goed.

• krissie100
Leuk, tis inderdaad een mooi toestelletje en het schern viel mij ook mee, zonde idd dat je wat kon aftikken helaas.

• Momus
dutchgio schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:20:
Vandaag een Leagoo lead 3S binnen gekregen.
Prima toestel voor die prijs, alleen jammer dat ze bij Tinydeal(DHL voor 0.76) ;) de $25 waarde truc niet toepassen, en dus kwam er nog een flinke duit bovenop het lage aankoopbedrag van ongeveer 70 euro. Dat viel dus tegen en dan was de telefoon dus toch niet met zó goedkoop...
De telefoon is overigens ook niet voor mij, dus verwacht geen uitgebreide review... :)
Mooie telefoon, achterkant is hetzelfde als de Doogee Pixels, en het pixels tellen aan de voorkant is niet zo erg als gedacht, ondanks QHD op 4.5 inch.
Enige wat kan tegenvallen is de batterijduur, hopelijk komt dat goed.
Ik bestel helemaal niks meer met dat stink DHL. Dat is standaard dokken. Vraag of ze met nl post kunnen verzenden. Kost ook een ruime week.
Momus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:32:
[...]

Ik bestel helemaal niks meer met dat stink DHL. Dat is standaard dokken. Vraag of ze met nl post kunnen verzenden. Kost ook een ruime week.
Met m'n Nubia geen last van gehad, daar stond dan ook bij "phone sample worth no commercial value."
Snel was het deze keer wel; dinsdag besteld, vrijdag verzonden en maandag binnen :o

Fotokwaliteit lijkt ook niet al te best, maar de ontvanger was al lang tevreden dat er een 'selfie-cam' op zat :+

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2014 22:37 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:56

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Bezorg me eens de QQ nummers van die dames >:) Want die vind ik minstens net zo interessant dan deze smartphones :) Alleen jammer dat de gezichten niet zichtbaar zijn :(
Denk dat je meer kans hebt bij YY ;)

• FlowDesign
Momus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:32:
[...]

Verkeerde topic ;)

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11 21:20

Zalmanman

So long,

Quad schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:09:
Inmiddels een tweede Doogee DG310 binnen:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Klik voor groter.

Wat een bout foto's maakt deze.
Ik heb stiekem zo het vermoeden dat dat geen Doogee is, kan dat kloppen? ;)

and thanks for all the fish.

• Quad
Het is wel een Doogee, de Voyager2 DG310. 90 dollar, koopje.
Android 4.4 en maar kan niet op ART draaien? Maar de camera is fantastisch slecht, van dit model. Andere toestel snel geprobeerd, is stuk beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 20-10-2014 23:55 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Hij bedoeld dat je de OPO op de foto's hebt staan, niet de Doogee :+
Je verteld dan ook niet dat je bedoeld dat de foto's waarschijnlijk met de Doogee gemaakt zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2014 23:58 ]

• Quad
Ja, op de foto staat mijn oude OPO, die gaat morgen retour. :+

Maar het ging mij om de kwaliteit van deze camera, en die vind ik zwaar bedroevend.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 21-10-2014 00:04 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FlowDesign
Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:03:
Ja, op de foto staat mijn oude OPO, die gaat morgen retour. :+

Maar het ging mij om de kwaliteit van deze camera, en die vind ik zwaar bedroevend.
Vinden wij ook :Y

• MaximVe
Het stoort met niet dat hij er als een S5 uitziet. Als ze daarmee de kosten kunnen verlagen, ben ik er blij mee. :D

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:09
Volgens de facebook pagina van Elephone wordt de P3000 binnen een week uitgebracht.

• John Rambo
MaximVe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:45:
[...]

Het stoort met niet dat hij er als een S5 uitziet. Als ze daarmee de kosten kunnen verlagen, ben ik er blij mee. :D
Clones zijn over het algemeen niet de beste toestellen. Ik zou eerst eens wat echte reviews uitpluizen, anders is de gok te groot.

EDIT: Leagoo heeft het nu wel over octacores en 4G bij hun nieuwe Elite serie:

"Elite is a whole new series after Lead series, LEAGOO has already planned 3 products for 2014, including the prospective features of 4G, Octa Core, full metal, big battery capacity and so on"

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/7613_1563383970549638_8886816957089487974_n.jpg?oh=cdad971b678dcb460067cc28308c0c70&oe=54F208A6&__gda__=1421050827_e1190367fc3f3470efa272f6903bbf38

[ Voor 40% gewijzigd door John Rambo op 21-10-2014 07:40 ]

• FlowDesign
MaximVe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:45:
[...]

Je krijgt een paar honderd euro boete van de douane plus telefoon vernietigd als ze 'm eruit pikken en in Nederland is die kans zeker aanwezig.
Daarnaast zijn die kloons bijna allemaal van zeer dubieuze kwaliteit. Dus dan neem je een groot risico voor een slechte telefoon.

Maar goed, moet je lekker zelf weten natuurlijk.

• FlowDesign
John Rambo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:35:
[...]

Clones zijn over het algemeen niet de beste toestellen. Ik zou eerst eens wat echte reviews uitpluizen, anders is de gok te groot.

EDIT: Leagoo heeft het nu wel over octacores en 4G bij hun nieuwe Elite serie:

"Elite is a whole new series after Lead series, LEAGOO has already planned 3 products for 2014, including the prospective features of 4G, Octa Core, full metal, big battery capacity and so on"

[afbeelding]
True 8 core zou kunnen duiden op een MT6595(m)

• John Rambo
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:14:
[...]

Je krijgt een paar honderd euro boete van de douane plus telefoon vernietigd als ze 'm eruit pikken en in Nederland is die kans zeker aanwezig.
Daarnaast zijn die kloons bijna allemaal van zeer dubieuze kwaliteit. Dus dan neem je een groot risico voor een slechte telefoon.

Maar goed, moet je lekker zelf weten natuurlijk.
Dat was ook mijn gedachte, ik weet alleen niet of er dan ook echt een Samsung logo op moet staan.

• FlowDesign
John Rambo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:17:
[...]

Dat was ook mijn gedachte, ik weet alleen niet of er dan ook echt een Samsung logo op moet staan.
Het probleem is dat je dat van te voren vaak niet weet. Veel verkopers zetten het te koop zonder logo, maar het product dat ze verkopen heeft stiekem dan ineens wel een logo van het bekende merk.

• Hyp Hyper
MaximVe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:39:
In hoeverre is een telefoon als volgende betrouwbaar? Tengda S5

De specificaties zijn bij verschillende webshops gelijk, dus ik ga ervan uit dat het om een bestaand toestel gaat. Maar is het dan effectief 2GB RAM? (Of gewoon aangepast in txt bestandje voor antutu etc.? of betreft het hier minderwaardige materialen?) De batterij zou 2800 mAh zijn, maar dit lijkt me dan ook verrassend veel?

De Zopo 980+ of THL 100S hebben ± dezelfde specificaties, maar zijn toch aanzienlijk duurder.

Ik hoop dat er hier een tweaker is die me zou kunnen helpen. :D

Alvast bedankt.
Wel aardige ervaringen mee, maar weet niet zeker of we hem hier mogen bespreken, ook al heeft hij geen logo's.

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-10-2014 08:22 ]

• MaximVe
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:20:
[...]

Het probleem is dat je dat van te voren vaak niet weet. Veel verkopers zetten het te koop zonder logo, maar het product dat ze verkopen heeft stiekem dan ineens wel een logo van het bekende merk.
Maar zolang hij geen logo's heeft, en er gewoon een beetje op lijkt, is het dan volkomen legaal?

Ik zoek eigenlijk de meeste prestaties voor laagste prijs. (Maar uiteraard ben ik ook wel kritisch t.o.v. bouwkwaliteit etc.)

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Overigens doet DHL zijn eigen inklaring en kun je erop zetten wat je wilt, het helpt toch vaker niet dan wel bij hun. Dus dat kun je TinyDeal wel verwijten, maar dat is hopelijk algemeen bekend als je DHL als verzendmethode gebruikt.

• Audiowaste
Overigens dutchgio, je geeft aan dat je een telefoon hebt gekocht voor 70 euro.
Bij de douane is daar nog een bedrag van 38 euro bovenop gekomen.

Naar mijn weten mag je producten tot een waarde van 430 euro gewoon belastingvrij importeren.
Waar heb jij die 38 euro dan voor moeten betalen?

• Momus
MaximVe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:05:
[...]

Maar zolang hij geen logo's heeft, en er gewoon een beetje op lijkt, is het dan volkomen legaal?

Ik zoek eigenlijk de meeste prestaties voor laagste prijs. (Maar uiteraard ben ik ook wel kritisch t.o.v. bouwkwaliteit etc.)
Gezien je laatste zin zijn er veel betere opties. Maar dan zul je voor jezelf moeten bepalen wat je wensen en je budget zijn.
Audiowaste schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:10:
Overigens dutchgio, je geeft aan dat je een telefoon hebt gekocht voor 70 euro.
Bij de douane is daar nog een bedrag van 38 euro bovenop gekomen.

Naar mijn weten mag je producten tot een waarde van 430 euro gewoon belastingvrij importeren.
Waar heb jij die 38 euro dan voor moeten betalen?
Btw/inklaring vanaf 22 euro, die 430 geldt waarschijnijk als je zelf in het vliegtuig stapt :o

• Audiowaste
Ja ik had verkeerd gekeken. Bij een product tot 22 euro betaal je geen belasting.
Maar dat is dan ook weer één van de trucs die het verzendende bedrijf kan gebruiken:
- Een pakbon van "22 euro" erbij doen.
- Aangeven dat het een sample is.
etc.

• MaximVe
Momus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Gezien je laatste zin zijn er veel betere opties. Maar dan zul je voor jezelf moeten bepalen wat je wensen en je budget zijn.
Die Tengda S5 heeft 2GB RAM, MTK6592, FHD scherm, 2800 mAh batterij en 5" scherm voor een prijs van $152. Eigenlijk alles wat ik net zoek, alleen jammer dat hij op een S5 lijkt. :D

Voor die prijs had ik zo meteen niets anders gevonden. ;)

• John Rambo
Audiowaste schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:17:
Ja ik had verkeerd gekeken. Bij een product tot 22 euro betaal je geen belasting.
Maar dat is dan ook weer één van de trucs die het verzendende bedrijf kan gebruiken:
- Een pakbon van "22 euro" erbij doen.
- Aangeven dat het een sample is.
etc.
Volgens mij 22 euro voor een normaal pakje en iets van 45 euro voor een "gift". Daarboven betaal je belasting, wat een bepaald percentage is van je aankoopbedrag (~10euro?) + "verwerkingskosten" van PostNL (~20 euro?)

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Btw/inklaring vanaf 22 euro, die 430 geldt waarschijnijk als je zelf in het vliegtuig stapt :o
Nee, dat is 150 Euro maximaal :)
John Rambo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Volgens mij 22 euro voor een normaal pakje en iets van 45 euro voor een "gift". Daarboven betaal je belasting, wat een bepaald percentage is van je aankoopbedrag (~10euro?) + "verwerkingskosten" van PostNL (~20 euro?)
Nee, via pakketbezorging is het 21 Euro max. Een ander bedrag bestaat niet. Ongeacht wat er als beschrijving opstaat. Ik houd zelf altijd 21 Euro aan, ook met omrekenen naar USD, want dat fluctueert nogal.

Waar die 430 Euro vandaan komt weet ik niet, volgens mij is dat van 10 jaar geleden ofzo.

Overigens hoort dit allemaal in het andere topic thuis.

----

Ik weet overigens niet waar die knakker van TinyDeal mee bezig denkt te zijn, maar het is absoluut niet de bedoeling dat bedrijven een beetje gratis reclame gaan maken op Tweakers.net. Dat is op de Frontpage niet toegestaan en ook niet op het Forum.

[ Voor 24% gewijzigd door FlowDesign op 21-10-2014 11:31 ]

• Quad
John Rambo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

€13 voor PostNL en 21% BTW. Totaal zal het dan €28 moeten worden wat aan BTW en inklaring is betaald.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:
Ik weet overigens niet waar die knakker van TinyDeal mee bezig denkt te zijn, maar het is absoluut niet de bedoeling dat bedrijven een beetje gratis reclame gaan maken op Tweakers.net. Dat is op de Frontpage niet toegestaan en ook niet op het Forum.
Doe dan een topicreport. Wij kunnen er niks aan doen, een mod wel.
(zij hebben dat ook liever, dan dat je in het topic zelf tekeer gaat)

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-10-2014 11:37 ]

• John Rambo
Ik krijg misschien van Leagoo de specificaties doorgestuurd van hun nieuwe smartphones, fingers crossed. Mocht ik de info hebben dan zal ik deze hier posten.

Verwijderd

MaximVe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Die Tengda S5 heeft 2GB RAM, MTK6592, FHD scherm, 2800 mAh batterij en 5" scherm voor een prijs van $152. Eigenlijk alles wat ik net zoek, alleen jammer dat hij op een S5 lijkt. :D

Voor die prijs had ik zo meteen niets anders gevonden. ;)
Heb jij al een (fatsoenlijke) review gevonden van de Tengda S5? Want ik twijfel tussen de Tengda S5 of een pre-order Elephone G6. De Tengda S5 "beweert" een gorilla glass scherm te hebben, 2GB ram en 2800 mAh batterij en heeft daarom wel een stapje voor op de Elephone, echter zie ik vooral klachten op het internet m.b.t. Tengda S5.
http://www.to2c.com/eleph...3-0mp-camera-otg-gps.html

• John Rambo
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Heb jij al een (fatsoenlijke) review gevonden van de Tengda S5? Want ik twijfel tussen de Tengda S5 of een pre-order Elephone G6. De Tengda S5 "beweert" een gorilla glass scherm te hebben, 2GB ram en 2800 mAh batterij en heeft daarom wel een stapje voor op de Elephone, echter zie ik vooral klachten op het internet m.b.t. Tengda S5.
http://www.to2c.com/eleph...3-0mp-camera-otg-gps.html
Zijn ook wel forse specs voor die prijs, vraag me af wat daar van klopt.

• michiel_hc
zeg_ik_niet schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:26:

@michiel_hc

Ja GPS is niet geweldig maar gisteren bij een kort ritje met de auto geprobeerd en werkte prima voor navigeren, fix in ~20 seconden gok ik.

• RobbertNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-12-2021
Hallo!

Ik ben nu nog in het bezit van een Alcatel One Touch 991, maar deze smartphone is flink verouderd.
Ik ben opzoek naar een goede Chinese smartphone.
Dit zijn de eisen waar hij minimaal aan moet voldoen:

CPU: Quad core processor
GPU: Minimaal Adreno 306
RAM: 1 of 2GB
Camera: 8MP. Het liefst 1080p
Geheugen: 8 of 16GB. Het liefst uitbreidbaar.
Scherm: IPS. Het liefst Full HD 1080p

Oh ja, en ook moet hij LTE ondersteunen!

Mijn budget is maximaal 200 euro (mag ook een tientje meer)
Hebben jullie misschien enige voorkeuren?
Bij voorbaat dank! d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door RobbertNL op 21-10-2014 15:14 ]

Oke, succes met zoeken! :+

• krissie100
Had je toevallig zelf al wat gevonden? oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

• RobbertNL
Ik had al de ZTE Nubia 5S mini gevonden, maar die is niet uitbreidbaar, geloof ik.
Ook had ik al de Tengda S5 gevonden.
Maar er zijn er zoveel! En het blijven wel Chinese toestellen, dus zijn ze dan echt zo goed als op papier?
Daarom vraag ik jullie om advies ;)

• krissie100
RobbertNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:16:
Ik had al de ZTE Nubia 5S mini gevonden, maar die is niet uitbreidbaar, geloof ik.
Maar er zijn er zoveel! En het blijven wel Chinese toestellen, dus zijn ze dan echt zo goed als op papier?
koop in ieder geval geen namaak zooi, zoals zo'n Tengda/Star/Ulefone, allemaal behoorlijk kloonachtige merken waarvan de kwaliteit een risico is.
Ook nog LTE ga je op dit moment niet lukken, ik zou als ik jouw was of 50 euro extra besteden of nog even wachten tot kerst ;)

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 21-10-2014 15:20 ]

• Momus
Z5S mini is prima, wel uitbreidbaar geheugen. Voor iets meer dan 200 heb je de Z7 mini, die is een jaartje beter en heeft wel LTE, de Z5s mini niet.

• FlowDesign
Als je perse goedwerkende LTE in Nederland wilt, dan wordt je keuze heel snel erg beperkt, dat maakt het kiezen een stuk gemakkelijker.
Er zijn namelijk op het moment zeer weinig toestellen die LTE op 800 MHz (Band 20) ondersteunen.
Daar zou ik eerst eens op gaan selecteren als ik jou was.

Daarnaast, welke provider heb je? Als het T-mobile is dan geldt bovenstaande niet want T-mobile heeft alleen maar 1800 MHz uitgerold in de Rampstad.

En wil je wel of geen Dual-SIM?

• RobbertNL
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:39:
[...]

Als je perse goedwerkende LTE in Nederland wilt, dan wordt je keuze heel snel erg beperkt, dat maakt het kiezen een stuk gemakkelijker.
Er zijn namelijk op het moment zeer weinig toestellen die LTE op 800 MHz (Band 20) ondersteunen.
Daar zou ik eerst eens op gaan selecteren als ik jou was.

Daarnaast, welke provider heb je? Als het T-mobile is dan geldt bovenstaande niet want T-mobile heeft alleen maar 1800 MHz uitgerold in de Rampstad.

En wil je wel of geen Dual-SIM?
Zit momenteel op Hi. Die heeft overal LTE.
Ik hoef niet per se dual-sim. Heb dat niet nodig.

Verwijderd

RobbertNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:06:
Hallo!

Ik ben nu nog in het bezit van een Alcatel One Touch 991, maar deze smartphone is flink verouderd.
Ik ben opzoek naar een goede Chinese smartphone.
Dit zijn de eisen waar hij minimaal aan moet voldoen:

CPU: Quad core processor
GPU: Minimaal Adreno 306
RAM: 1 of 2GB
Camera: 8MP. Het liefst 1080p
Geheugen: 8 of 16GB. Het liefst uitbreidbaar.
Scherm: IPS. Het liefst Full HD 1080p

Oh ja, en ook moet hij LTE ondersteunen!

Mijn budget is maximaal 200 euro (mag ook een tientje meer)
Hebben jullie misschien enige voorkeuren?
Bij voorbaat dank! d:)b
Voor € 310 inclusief verzenden heb je een Oneplus One met 64GB opslag en deze telefoon bied het beste van het beste voor een fractie wat vergelijkbare telefoons kosten.

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:48:
[...]

Voor € 310 inclusief verzenden heb je een Oneplus One met 64GB opslag en deze telefoon bied het beste van het beste voor een fractie wat vergelijkbare telefoons kosten.
Maar mist de juiste LTE band voor Hi.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:48:
[...]

Is dat nu ineens niet de Honor 2 meer? :+
Met de OPO heb je geen 4g bij KPN/Hi

• FlowDesign
RobbertNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Zit momenteel op Hi. Die heeft overal LTE.
Ik hoef niet per se dual-sim. Heb dat niet nodig.
Op 800 MHz ja, maar dat wordt door de meeste Chinese telefoons dus niet ondersteund.

• EN-IS
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:
Nee, dat is 150 Euro maximaal :)

Nee, via pakketbezorging is het 21 Euro max. Een ander bedrag bestaat niet. Ongeacht wat er als beschrijving opstaat. Ik houd zelf altijd 21 Euro aan, ook met omrekenen naar USD, want dat fluctueert nogal.

Waar die 430 Euro vandaan komt weet ik niet, volgens mij is dat van 10 jaar geleden ofzo.

Overigens hoort dit allemaal in het andere topic thuis.

----

Sinds wanneer hoor ik bij TinyDeal? :D
Aanvullende informatie;
  • INVOER: tot €150,- vrij van invoerrechten
  • BTW: tot €22,- vrij van BTW
  • KOSTEN: tot €22,- vrij van inklaringskosten
Het andere topic waar hij het over heeft is;
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

Heb je vragen? Wil je foto's posten? Of meer informatie/ervaringen over douane en inklaringskosten ontvangen/delen? Kun je lekker in het ervaringen topic gerust doen.

Vrees niet, wij noemen medetweakers geen knakkers en als er iets niet klopt, dan geven we dat ook netjes aan, of maken we gebruik van de TR knop.
Hyp Hyper schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:36:
Doe dan een topicreport. Wij kunnen er niks aan doen, een mod wel.
(zij hebben dat ook liever, dan dat je in het topic zelf tekeer gaat)
Hij bedoeld het levertijden topic, uit de topic warning, niet jouw topic :+

• EN-IS
dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:06:
Hij bedoeld het levertijden topic, uit de topic warning, niet jouw topic :+
Ah zo. Topic is van iedereen :+

• FlowDesign
EN-IS schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

Sinds wanneer hoor ik bij TinyDeal? :D
Aanvullende informatie;
  • INVOER: tot €150,- vrij van invoerrechten
  • BTW: tot €22,- vrij van BTW
  • KOSTEN: tot €22,- vrij van inklaringskosten
Het andere topic waar hij het over heeft is;
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

Heb je vragen? Wil je foto's posten? Of meer informatie/ervaringen over douane en inklaringskosten ontvangen/delen? Kun je lekker in het ervaringen topic gerust doen.

Vrees niet, wij noemen medetweakers geen knakkers en als er iets niet klopt, dan geven we dat ook netjes aan, of maken we gebruik van de TR knop.

[...]
Misschien moet je de cursus "Begrijpend lezen" eerst even gaan volgen voordat je weer off-topic verder gaat. Geeft niks hoor, ik lees ook weleens verkeerd ;)

Edit:
Uhm... ik zie nu dat ik jou niet eens quote dus waarom reageer je op mijn post zoals je reageert? Wil je hier nu mee zeggen dat dat Tinydeal account van jou is? Betrapt :P ;)

[ Voor 8% gewijzigd door FlowDesign op 21-10-2014 17:35 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!