Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.811 views

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Is dat nu ineens niet de Honor 2 meer? :+
Met de OPO heb je geen 4g bij KPN/Hi
De Huawei Honor 2 heb ik al bijna twee jaar, dan mag ik toch wel zeker een nieuw mobieltje kopen of niet? Maar ja nu is de Oneplus One de smartphone die het meeste waar voor geld bied vind ik, alleen jammer van de invites maar die heb je zo en ze beginnen met preorders.

Maar om het even te onderbouwen, de vrager heeft een € 200 en ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat hij daarbij geen rekening houdt met bijkomende doaunekosten. Dus als je toch het risico loopt om bijna € 300 te betalen voor een smartphone van € 200 kun je ook net zo goed een OPO kopen, want die worden verstuurd vanuit een centraal magazijn in Europa.

Oh de Huawei Honor 2 gaat zeker niet in de verkoop, dat is namelijk veel te zonde ;) Maar ik heb al die tijd op de Nexus 6 gewacht en toen het bekend werd dat ie € 600 waarschijnlijk zal kosten ben ik naar alternatieven gaan kijken.

4G kan me trouwens gestolen worden, want die 4G bundels zijn peperduur dus ik hou het lekker bij 3G omdat ik dan wel voor niet al teveel geld mobiel internet kan gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 17:45 ]

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:36:
[...]

De Huawei Honor 2 heb ik al bijna twee jaar, dan mag ik toch wel zeker een nieuw mobieltje kopen of niet? Maar ja nu is de Oneplus One de smartphone die het meeste waar voor geld bied vind ik, alleen jammer van de invites maar die heb je zo en ze beginnen met preorders.

Maar om het even te onderbouwen, de vrager heeft een € 200 en ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat hij daarbij geen rekening houdt met bijkomende doaunekosten. Dus als je toch het risico loopt om bijna € 300 te betalen voor een smartphone van € 200 kun je ook net zo goed een OPO kopen, want die worden verstuurd vanuit een centraal magazijn in Europa.

Oh de Huawei Honor 2 gaat zeker niet in de verkoop, dat is namelijk veel te zonde ;) Maar ik heb al die tijd op de Nexus 6 gewacht en toen het bekend werd dat ie € 600 waarschijnlijk zal kosten ben ik naar alternatieven gaan kijken.
IVM die Nexus denk ik niet dat je de enige bent. Die prijs heeft wel wat volk afgeschrikt (volgens mij ;) )
Net als de schermgrootte.
Het is nu gewoon een toestel dat al dan niet gelijk is als andere topmodelle en valt niet meer onder de categorie van de vorige nexus, die toch veelal hoge specificaties voor een lage prijs leverde, en het is toch jammer dat ze nu deze richting op gaan.

@jigu-jong
Bij een budget van 200 en rekening houdend met extra kosten moet je dus zoeken naar <150 euro, en niet dan maar ineens een toestel van 300 euro omdat je daar geen kans op extra kosten hebt...

Verwijderd

hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen.
Ik had een Cubot gt99 en was vrij tevreden over deze phone als ik prijs kwaliteit vergelijk en ik zou opnieuw een chinees toestel willen kopen.

Ik zou max. 200eur willen uitgeven.
enkele vereisten:
- RAM >=1GB
- ROM >=8GB
- geheugen uitbreidbaar met MicroSD
- 4G (ik woon in België, 800 MHz (band 20) en 1800 MHz (band 3) worden gebruikt door mijn provider)
- 720p scherm
Een goede batterij vind ik ook belangrijk, de camera is van minder belang voor mij.

Iemand die zo een toestel heeft en hier tevreden over is? Of andere suggesties.

alvast bedankt.

Welke toestellen twijfel je tussen? Graag iets meer eigen vooronderzoek. En lees ook eens: Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 21-10-2014 19:54 ]

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:36:
Maar ik heb al die tijd op de Nexus 6 gewacht en toen het bekend werd dat ie € 600 waarschijnlijk zal kosten ben ik naar alternatieven gaan kijken.
Vanaf € 569,- to be precise :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:57:
@jigu-jong
Bij een budget van 200 en rekening houdend met extra kosten moet je dus zoeken naar <150 euro, en niet dan maar ineens een toestel van 300 euro omdat je daar geen kans op extra kosten hebt...
Soms kun je gewoon beter wat meer uitgeven dan koppig vast houden aan een te laag budget wanneer je eisen vrij hoog zijn.

En is het zo moeilijk om mijn nickname correct te spellen?

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:00:
hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen.
Ik had een Cubot gt99 en was vrij tevreden over deze phone als ik prijs kwaliteit vergelijk en ik zou opnieuw een chinees toestel willen kopen.

enkele vereisten:
- RAM >=1GB
- ROM >=8GB
- 4G (ik woon in België, 800 MHz (band 20) en 1800 MHz (band 3) worden gebruikt door mijn provider)
- 720p scherm
Een goede batterij vind ik ook belangrijk, de camera is van minder belang voor mij.

Iemand die zo een toestel heeft en hier tevreden over is? Of andere suggesties.

alvast bedankt.
Xiaomi redmi note 4g lte

• FlowDesign
4G FDD-LTE (1800/2100MHz). 800 ontbreekt. Helaas ook geen Dual-SIM (voor hen die dat nodig hebben).

Verwijderd

ziet er een interessant toestel uit; ga ik zeker eens verder bekijken.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 19:14
FlowDesign schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:29:
Misschien moet je de cursus "Begrijpend lezen" eerst even gaan volgen voordat je weer off-topic verder gaat. Geeft niks hoor, ik lees ook weleens verkeerd ;)

Edit:
Uhm... ik zie nu dat ik jou niet eens quote dus waarom reageer je op mijn post zoals je reageert? Wil je hier nu mee zeggen dat dat Tinydeal account van jou is? Betrapt :P ;)
Misschien moeten we samen op een cursus; 'verkeer'. ;)

Omdat je het over een knakker van TinyDeal had, dacht ik dat je het over de foto's had die ik had geplaatst, vond het al grappig dat er bij jou wat ging kriebelen van een paar foto's. Ik had het mis, je post ging dus niet over mij. No harm no foul. :9

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:00:
enkele vereisten:
- RAM >=1GB
- ROM >=8GB
- 720p scherm
Koop de Motorola Moto G 4g. Voldoet aan alle eisen, met 4g met microsd, 720p al is de camera minder.

• jimmypop1
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:34:
[...]

ziet er een interessant toestel uit; ga ik zeker eens verder bekijken.
Review van mede tweaker:

YouTube: Uitgebreide Review Xiaomi Note 4G LTE

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:17:
Van de Oneplus One bedoel je?
Volgens mij 16gb/64gb versie.
Da's het enige verschil voor zover ik het weet.
PM verzonden

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34
zeg_ik_niet schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:26:
Zit ook te twijfelen over de OnePlus One. ;)

Niemand die via een taobao agent gekocht heeft?
Scheelt toch behoorlijk in de prijs? :+
Bij Cssbuy vragen ze 6%, betalen kan met paypalcommissie en er is een Nederlands sprekende medewerker (via skype) :)
nee is geen reclame

@michiel_hc

Lijkt mij ook leuk die Jiayu, alleen de GPS :N
Waarom niet gewoon via OnePlus zelf? Prijs is al zeer scherp plus je zit beter qua garantie en support. (mijn OPO is nu onder garantie retour en ik krijg een replacement, verzending retour ging door via OnePlus geregeld TNT Express transport).
Daarbij heb je vaak met de OnePlus One via Chinese verkopers dat er ColorOS op zit en geen Cyanogen, kan problemen geven.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:59:
[...]

Waarom niet gewoon via OnePlus zelf? Prijs is al zeer scherp plus je zit beter qua garantie en support. (mijn OPO is nu onder garantie retour en ik krijg een replacement, verzending retour ging door via OnePlus geregeld TNT Express transport).
Daarbij heb je vaak met de OnePlus One via Chinese verkopers dat er ColorOS op zit en geen Cyanogen, kan problemen geven.
Wat kosten ze dan bij OnePlus zelf? (ben niet thuis in dit model)
269 en 300 exclusief verzenden, kun je ook zelf opzoeken natuurlijk ;)

• Quad
+ een 10tje met verzending.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:19:
269 en 300 exclusief verzenden, kun je ook zelf opzoeken natuurlijk ;)
De prijs heb ik vandaag nog in het topic genoemd, maar goed de 16GB moet je echt niet willen kopen als je voor vier tientjes meer 64GB krijgt.

PS een tip om aan die invite te komen, open een vraag advertentie op V&A voor een invite en voordat je het weet heb je er een.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:59
ik heb een Lenovo S850 besteld, iemand al ervaringen met dit toestel?

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

De prijs heb ik vandaag nog in het topic genoemd, maar goed de 16GB moet je echt niet willen kopen als je voor vier tientjes meer 64GB krijgt.

PS een tip om aan die invite te komen, open een vraag advertentie op V&A voor een invite en voordat je het weet heb je er een.
Invites heb je volgens mij niet meer nodig, je kunt de OPO nu pre-orderen.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Verwijderd

John Rambo schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:28:
[...]

Invites heb je volgens mij niet meer nodig, je kunt de OPO nu pre-orderen.
Vanaf 27 oktober ja, het verschil met preorder en invite is dat je bij een preorder langer moet wachten en bij een invite eentje direct uit voorraad krijgt.

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik ben er ook uit. Voor mij een One Plus. Kan mij iemand een invite bezorgen?
Iets verder kijken dan je neus lang is..
Staat notabene 4 reacties terug nog een optie genoemd..

• jrs77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-11 15:36
Ok, google is niet zo heel behulpzaam. Begrijp ik het goed dat 4G in China, niet persé betekent dat de 4G ook in Nederland werkt?

• John Rambo
jrs77 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:44:
Ok, google is niet zo heel behulpzaam. Begrijp ik het goed dat 4G in China, niet persé betekent dat de 4G ook in Nederland werkt?
Dat ligt aan de ondersteunde frequenties. Als je in de openingpost van dit forum bij veelgestelde vragen kijkt dan staat het daar uitgelegd.

Simpel gezegd, kijken welke frequenties je provider heeft en of het toestel dit ook heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 22-10-2014 10:53 ]

• Quad
jrs77 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:44:
Google is heel behulpzaam, als je even zoekt kom je erachter dat je FDD-LTE nodig hebt, en voor KPN/Hi vanwege landelijke dekking je de 800Mhz frequentie nodig hebt. De andere banden (1800/2100/2600Mhz) zullen er vaker aanwezig zijn dan de 800Mhz band in de Chinese toestellen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jrs77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-11 15:36
Quad schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Google is heel behulpzaam,
Toch dank voor je antwoord. Zelf was ik nu aan het zoeken op telefoons met LTE-advanced, maar dat was dus niet nodig.

• FlowDesign
jrs77 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Toch dank voor je antwoord. Zelf was ik nu aan het zoeken op telefoons met LTE-advanced, maar dat was dus niet nodig.
Je kunt ook bovenaan heel makkelijk zoeken in dit Topic, best makkelijk hoor :z

Zoeken op FDD-LTE in Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
dutchgio schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:28:
Iets verder kijken dan je neus lang is..
Staat notabene 4 reacties terug nog een optie genoemd..
Haha :Y

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Dit voegt niks toe aan het topic. Opbouwende kritiek is prima, maar dat is dit op deze manier niet.

[ Voor 82% gewijzigd door 13art op 22-10-2014 17:48 ]

Verwijderd

Ik heb zojuist de Otium W2014 flip besteld, volgens mijnde enige android-flipphone. Specs-wise niet boeiend, maar het flip deel en dual screen trokken me toch. Iemand hier al ervaring mee?

• zeg_ik_niet
Ik heb er geen ervaringen mee, al verwacht ik niet dat je veel aan zo'n toestel hebt (:

Ben wel benieuwd naar je ervaring en veel plezier ermee in ieder geval :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeg_ik_niet op 22-10-2014 18:31 ]

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:48:
Ik heb zojuist de Otium W2014 flip besteld, volgens mijnde enige android-flipphone. Specs-wise niet boeiend, maar het flip deel en dual screen trokken me toch. Iemand hier al ervaring mee?
Op zich vind ik het best een geinig ding, maar een 2MP camera? Seriously?

"Gefilmd met een aardappel" :')

Verwijderd

FlowDesign schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Op zich vind ik het best een geinig ding, maar een 2MP camera? Seriously?

"Gefilmd met een aardappel" :')
Die camera is inderdaad aardig sneu, maar gebruik ik eigenlijk zelden. Het idee stond me wel aan, fysiek numeriek toetsenbord. We zullen zien, heb ook gewoon mn Nexus 5 nog. Ik denk eigenlijk dat het gemis aan QI lader het grootste probleem is. Tot noch toe maar een chinaphone gevonden die dat ook had.

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
ik zit te twijfelen tussen een Huawei Honor 3C 2GB/16GB 4G of een Xiaomi Redmi Note 4G LTE. De Huawei heeft een iets "beschaafder" scherm 5' in vergelijking met 5.5' van de Xiaomi. Qua prijs scheelt het niet zoveel op www.to2c.com (ongeveer USD 190) en rest van specs zijn ook gelijkwaardig. Mijn voorkeur gaat ondanks de kleine batterij 2300 mAh (Huawei) vs 3100 mAh (Xiaomi) toch uit naar Huawei. Is er iets wat ik over het hoofd zie of waar ik nog op zou moeten letten?

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik zie dat er bij To2c een vraag word gesteld over de 4G band frequenties .
En als antwoord kreeg hij dit :

Dear this phone can support 4G :TD-LTE:B38(2570-2620MHz)/B39(1880-1920MHz)/B40(2300-2390MHz);TD-SCDMA:B34(2010-2025MHz)/B39(1880-1920MHz);thanks!
Wetzel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:43:
ik zit te twijfelen tussen een Huawei Honor 3C 2GB/16GB 4G of een Xiaomi Redmi Note 4G LTE. De Huawei heeft een iets "beschaafder" scherm 5' in vergelijking met 5.5' van de Xiaomi. Qua prijs scheelt het niet zoveel op www.to2c.com (ongeveer USD 190) en rest van specs zijn ook gelijkwaardig. Mijn voorkeur gaat ondanks de kleine batterij 2300 mAh (Huawei) vs 3100 mAh (Xiaomi) toch uit naar Huawei. Is er iets wat ik over het hoofd zie of waar ik nog op zou moeten letten?

• Wetzel
diquan2001 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:59:
Ik zie dat er bij To2c een vraag word gesteld over de 4G band frequenties .
En als antwoord kreeg hij dit :

Dear this phone can support 4G :TD-LTE:B38(2570-2620MHz)/B39(1880-1920MHz)/B40(2300-2390MHz);TD-SCDMA:B34(2010-2025MHz)/B39(1880-1920MHz);thanks!

[...]
Goed punt. Dat wordt 'm dan niet vwb 4G

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Doogee komt met 6 nieuwe toestellen.

http://www.gizbeat.com/57...-mini-f2-ibiza-f3-europa/

• diquan2001
Mocht je het nog niet gezien hebben ik heb een geschreven review en een video review gedaan .

De Xiaomi is echt heel veel Bang 4 Buck hoor..
Top Toestel .. :)
Wetzel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:14:
[...]

• FlowDesign
Wetzel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:14:
[...]

Niet te snel conclusies trekken want er is wel degelijk een Note 4G te koop die wel FDD-LTE ondersteund (alleen ook bij deze wederom geen Band 20, 800 MHz). Maar dat heef tde Honor 3C ook niet, die Honor 3C 4G heeft volgens mij echt alleen maar TD-LTE, maar daar zie ik tegenstrijdige specs van.
De Note 4G heeft overigens geen Dual SIM. Maar als je dat niet belangrijk vindt, dan zou ik de Note 4G kopen want de Honor 3C is niet zo geweldig.
Bovendien standaard MIUI op de Xiaomi en ik denk ook betere camera's dan op de 3C, dat zijn wel grote plusplunten vind ik :)

[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 22-10-2014 21:58 ]

Verwijderd

Hoe zit het met de Xiaomi Note 4G betreffende dekking met KPN?

• FlowDesign
diquan2001 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:29:
Mocht je het nog niet gezien hebben ik heb een geschreven review en een video review gedaan .

De Xiaomi is echt heel veel Bang 4 Buck hoor..
Top Toestel .. :)

[...]
Je hebt er een hele review van gemaakt en dan geef je vervolgens de verkeerde informatie door? Beetje vreemd... :/
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:54:
Hoe zit het met de Xiaomi Note 4G betreffende dekking met KPN?
Geen 800 MHz (Band 20) maar alleen op 1800 MHz. Dus dat is voorlopig alleen in en rondom Den Haag/Delft/Zoetermeer beschikbaar. Wordt overigens wel snel uitgebreid naar de andere grote steden.

Hier, kaartje openen en dan alleen de KPN aanvinken. Vervolgens goed zoeken naar de witte bollen waar 1800 in staat, dan heb je daar 4G ontvangst ;)

https://mapsengine.google...zO0DHqLdKkdI.kHd6s6iKM7FQ

[ Voor 43% gewijzigd door FlowDesign op 22-10-2014 22:11 ]

• Wetzel
FlowDesign schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:52:
[...]

Niet te snel conclusies trekken want er is wel degelijk een Note 4G te koop die wel FDD-LTE ondersteund (alleen ook bij deze wederom geen Band 20, 800 MHz). Maar dat heef tde Honor 3C ook niet, die Honor 3C 4G heeft volgens mij echt alleen maar TD-LTE.
De Note 4G heeft overigens geen Dual SIM. Maar als je dat niet belangrijk vindt, dan zou ik de Note 4G kopen want de Honor 3C is niet zo geweldig.
Bovendien standaard MIUI op de Xiaomi en ik denk ook betere camera's dan op de 3C, dat zijn wel grote plusplunten vind ik :)
Eens ;) het is (helaas) niet zo zwart wit. Goede review ook. Het enige wat me nog tegen houdt is het grotere scherm...bliijft persoonlijk maar is het formaat nog wel praktisch? En is het scherm probleem door to2c.com goed opgelost?

• diquan2001
Dat heeft To2c goed genoeg opgelost.
Ik mocht de 4G terugsturen voor reparatie.

Netjes van ze toch :)

quote]Wetzel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Eens ;) het is (helaas) niet zo zwart wit. Goede review ook. Het enige wat me nog tegen houdt is het grotere scherm...bliijft persoonlijk maar is het formaat nog wel praktisch? En is het scherm probleem door to2c.com goed opgelost?
[/quote]

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 09:14
Heb nu sinds twee weken de Note 4g en kan niet anders zeggen dat ik er absoluut van sta te kijken wat een goed toestel dit is.

Aangezien ik niet in de randstad woon heb ik vaker geen 4g dan wel met Vodafone
Ondanks dat het 'maar' een 720p scherm is vind ik het zeker voldoende.
Geluid wordt door iedereen als opvallend duidelijk gevonden.
miui bevalt me eigenlijk zo goed dat ik het er voorlopig gewoon op laat staan.
Accu is groot en dat heeft als nadeel natuurlijk gewicht, maar twee dagen red ik nu wel regelmatig.
Foto,s vind ik iets minder als van de samsung s4 maar zeker stukken beter als van mijn vorige inew of
Iocean. Maar de samsung software vond ik helemaal niks, miui echt stukken prettiger.

Review van diquan2001 is trouwens erg duidelijk en geinig gebracht.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

bloasfist

Slot-A Crew

Jammer dat de 4.5/4.7 inch LTE toestellen allemaal qHD hebben. Ben nog steeds erg blij met jiayu g4c, zoek op langere termijn naar een opvolger van hetzelfde formaat, met zelfde goede accuduur en 720p scherm, maar dan met LTE...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
http://www.pandawill.com/...reen-white-p92641.html###

Iemand een idee over deze Lenovo A806? Ik woon in Belgie, gebruik mobile vikings dus vermoed dat 4G bij deze wel werkt voor mij. Voor de rest lijken het mij toch goeie specs. Ik heb nu een S4 mini en dat ding is pokketraag. Via mijn werk heb ik even een Samsung Note 2 kunnen testen en dit was een super toestel, buiten dat het mij iets te groot was dus zoek max 5inch scherm. Ik wil minstens een even goede camera als de S4 mini, is deze Lenovo dan aan te raden? Werkt deze gps ook goed? Ik heb nl een flitsappje dat ik zeker niet kan missen ;-)

• zeg_ik_niet
Iemand ervaringen met Pandawill met garantie? Met het name terugsturen van een toestel i.v.m. reparatie?

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
zeg_ik_niet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:22:
Iemand ervaringen met Pandawill met garantie? Met het name terugsturen van een toestel i.v.m. reparatie?
Ja, hiero. Reken er maar op dat het zeker 3 maand of langer duurt voordat je het terug hebt. Verzendkosten zijn rond de 24 euro met een cn-22 formulier met T&T via postNL. Op een andere manier mag het niet verstuurd worden. En ook niet aangetekend. Je krijgt van de verzendkosten geen cent terug, en als je kabeltjes e.d. mee hebt gestuurd, kon je die ook nog wel eens kwijt zijn.

Advies:

Maak van het hele traject foto's. dus beginnen bij wat je in het pakje stopt. Vervolgens hoe je het verpakt en hoe het daarna beschermd is. Zorgen dat op de foto's zowel het afzend adres als het ontvangstadres goed leesbaar is. Ook op het postkantoor foto maken van afgeven en verzendsticker opplakken. En dat de beste man het pakje naar achter brengt.

Doe je dit niet en het gaat fout: pakje weg en geld weg, want jij hebt geen bewijs van iets. Te meer omdat volgens postNL niet na te gaan is of het pakje ook daadwerkelijk door diegene is aangepakt wiens adres er op staat.

• zeg_ik_niet
starcopy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:37:
[...]

Ja, hiero. Reken er maar op dat het zeker 3 maand of langer duurt voordat je het terug hebt. Verzendkosten zijn rond de 24 euro met een cn-22 formulier met T&T via postNL. Op een andere manier mag het niet verstuurd worden. En ook niet aangetekend. Je krijgt van de verzendkosten geen cent terug, en als je kabeltjes e.d. mee hebt gestuurd, kon je die ook nog wel eens kwijt zijn.

Advies:

Maak van het hele traject foto's. dus beginnen bij wat je in het pakje stopt. Vervolgens hoe je het verpakt en hoe het daarna beschermd is. Zorgen dat op de foto's zowel het afzend adres als het ontvangstadres goed leesbaar is. Ook op het postkantoor foto maken van afgeven en verzendsticker opplakken. En dat de beste man het pakje naar achter brengt.

Doe je dit niet en het gaat fout: pakje weg en geld weg, want jij hebt geen bewijs van iets. Te meer omdat volgens postNL niet na te gaan is of het pakje ook daadwerkelijk door diegene is aangepakt wiens adres er op staat.
Hoe kan ik dan aantonen als de telefoon teruggestuurd wordt dat ik niet nog een keer de invoermeuk moet betalen aan die roversbende in Den Haag?

Ik ben nu 2 maand verder.
Elephone waar PW 'm weer heen gestuurd heeft zegt dat ze mijn telefoon niet hebben.

Ach ze hebben in een mail in ieder geval bevestigd wat er in het pakketje zat..

Nu zit ik iedere dag te mailen dat het erg lang duurt en ik het gevoel heb dat ze het pakket kwijt zijn :|
Meer omdat Elephone op mijn verzoek het heeft uitgezocht waarom het zo lang duurde.

Nog 1 maand wachten... :(

Hebben ze die van jou wel goed gerepareerd? Wat wat er mis mee?

• FlowDesign
bloasfist schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:53:
[...]

Jammer dat de 4.5/4.7 inch LTE toestellen allemaal qHD hebben. Ben nog steeds erg blij met jiayu g4c, zoek op langere termijn naar een opvolger van hetzelfde formaat, met zelfde goede accuduur en 720p scherm, maar dan met LTE...
Dan zal de Jiayu S4 wellicht jouw volgende telefoon worden :)

http://www.gizchina.com/2...-4-7-inch-64bit-flagship/

• FlowDesign
zeg_ik_niet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:22:
Moeten we jou nou nog uitleggen dat dit in het andere topic thuishoort?
Hoe lang doe je hier nu al mee?

:z

• zeg_ik_niet
FlowDesign schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:54:
[...]

Moeten we jou nou nog uitleggen dat dit in het andere topic thuishoort?
Hoe lang doe je hier nu al mee?

:z
Ja excuus. Zag het net ook.
Ik heb 4 topics open staan, foutje 8)7

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

bloasfist

Slot-A Crew

Erg nice! Het formaat van de G5, maar dan wel met een 4.7inch scherm en LTE! Ik denk dat je zo maar eens gelijk zou kunnen hebben! :*) Thanks voor de tip!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• jimmypop1
aukemuis schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:48:
Heb nu sinds twee weken de Note 4g en kan niet anders zeggen dat ik er absoluut van sta te kijken wat een goed toestel dit is.

Aangezien ik niet in de randstad woon heb ik vaker geen 4g dan wel met Vodafone
Ondanks dat het 'maar' een 720p scherm is vind ik het zeker voldoende.
Geluid wordt door iedereen als opvallend duidelijk gevonden.
miui bevalt me eigenlijk zo goed dat ik het er voorlopig gewoon op laat staan.
Accu is groot en dat heeft als nadeel natuurlijk gewicht, maar twee dagen red ik nu wel regelmatig.
Foto,s vind ik iets minder als van de samsung s4 maar zeker stukken beter als van mijn vorige inew of
Iocean. Maar de samsung software vond ik helemaal niks, miui echt stukken prettiger.

Review van diquan2001 is trouwens erg duidelijk en geinig gebracht.
Idd een top toestel en als je zoals ik volledig van de 4G kan gebruik maken, al zeker een top toestel.

• John Rambo
Hierbij de nieuwe Leagoo's, waarvan 2x 4G:

Leago Elite 1:

Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/22/big_1991.jpg
Network 4G FDD LTE
CPU 1.7GHz Octa Core
Internal Memory RAM 2GB + ROM 16GB
Display Size 5.5 inch FHD
Display Material IPS (Corning Gorilla Glass)
Camera 18.0MP rear camera, 13.0MP front camera
Operation System Android 4.4
Battery 3500mAh
Other Features Support Fingerprint Identity, Rapid Charge, Wake Gesture, HotKnot, Air Turn, etc.

Elite 3:

Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/22/big_1993.jpg
Network 4G FDD LTE
CPU 1.3GHz Quad Core
Internal Memory RAM 1GB + ROM 8GB
Display Size 5.5 inch QHD
Display Material IPS
Camera 13.0MP rear camera, 8.0MP front camera
Battery 3800mAh
Other Features Support Light Notification, HotKnot, Wake Gesture, Air Turn, etc.

Elite 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.leagoo.cc/upfiles/201410/22/big_1992.jpg
Network 3G WCDMA 850/1900/2100 (or 900/2100)
CPU 1.4GHz Quad Core
Internal Memory RAM 2GB + ROM 16GB
Display Size 5.5 inch HD
Display Material IPS (Corning Gorilla Glass)
Camera 18.0MP rear camera, 13.0MP front camera
Battery 3800mAh
Other Features Support HotKnot, Wake Gesture, Air Turn, etc.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
5,5 inch qHD... :(

• John Rambo
:D

Verder vind ik de specs wel vrij mooi, qua camera resolutie, accu capaciteit. Ben vooral erg beniewd naar die Elite 1, octacore, full HD, finger print.

Edit: Die elite 3 schermresolutie zou wel jammer zijn maar wellicht heb je wel een budget 4G phone met 1Gb 13Mp camera en een flinke accu

[ Voor 19% gewijzigd door John Rambo op 23-10-2014 08:06 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Dat staat er niet. Er staat QHD met een grote Q.
(al vrees ik wel dat het met een kleine q gaat worden aangezien de specs van Elite 1 naar 3 aflopen)

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-10-2014 08:19 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• John Rambo
Hyp Hyper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:18:
[...]

Dat staat er niet. Er staat QHD met een grote Q.
(al vrees ik wel dat het met een kleine q gaat worden aangezien de specs van Elite 1 naar 3 aflopen)
Zou ook een typfoutje van Leagoo kunnen zijn... Volgens mij is die Elite 1 het nieuwe topmodel met een octacore, 2Gb, Gorilla glas. Dan zou het misschien raar zijn als De Elite 3 ineens een hogere resolutie heeft op een 1.3 quad met 1Gb zonder gorilla glas enz.

• Hyp Hyper
John Rambo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:21:
[...]

Zou ook een typfoutje van Leagoo kunnen zijn... Volgens mij is die Elite 1 het nieuwe topmodel met een octacore, 2Gb, Gorilla glas. Dan zou het misschien raar zijn als De Elite 3 ineens een hogere resolutie heeft op een 1.3 quad met 1Gb zonder gorilla glas enz.
Ik weet het. Mensen houden die twee niet uit elkaar; is ook wat verwarrend dat een kleine q zo'n verschil maakt met een grote Q. :)

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 16:30

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik was aan het zoeken naar een ultra budget telefoon voor een kennis en kwam deze tegen. Gizbeat is er redelijk enthousiast over en ik vroeg mij af of iemand hier er al ervaring mee heeft.

Discogs

• FlowDesign
De opvolgers van de ZTE V5 (Red Bull) zijn zojuist gepresenteerd: De V5 Max en de V5S.

http://www.tudou.com/programs/view/x35N38VobZE/?fr=rec1

Heb nog niet heel veel specs kunnen vinden, maar aan dit filmpje te zien iig een 64-bit Qualcomm SoC en qua uiterlijk nauwelijks veranderd.
We wachten nog even af...

Edit: ze hebben net de site geüpdatet :)
www.ztehn.com

V5 Max met 5,5 inch 720p scherm voor 130 euro in China, te koop vanaf 29 oktober.
Snapdragon 410 (64-bit), 1,4 GHz.
2GB RAM, 16GB ROM.

Ze hebben eigenlijk alleen maar een processorupgrade doorgevoerd en LTE toegevoegd, de rest is vrijwel gelijk gebleven. Dus geen OIS camera, jammer.
Dan is het nauwelijks een upgrade tov de huidige V5 als je geen LTE gebruikt (Band 20 ontbreekt wederom). Maar als je niet al recent een nieuw toestel gekocht had, dan zijn het wel zeer interessante toestellen voor zulke prijzen.

[ Voor 64% gewijzigd door FlowDesign op 23-10-2014 10:20 ]

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Nou, ik zat te twijfelen over de ZTE V5, wellicht dat ik even wacht. En als het inderdaad niet een grote verbetering is, zal de oude wel goedkoper worden :-)

• Momus
FlowDesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:36:
De opvolgers van de ZTE V5 (Red Bull) zijn zojuist gepresenteerd: De V5 Max en de V5S.

http://www.tudou.com/programs/view/x35N38VobZE/?fr=rec1

Heb nog niet heel veel specs kunnen vinden, maar aan dit filmpje te zien iig een 64-bit Qualcomm SoC en qua uiterlijk nauwelijks veranderd.
We wachten nog even af...

Edit: ze hebben net de site geüpdatet :)
www.ztehn.com

V5 Max met 5,5 inch 720p scherm voor 130 euro in China, te koop vanaf 29 oktober.
Snapdragon 410 (64-bit), 1,4 GHz.
2GB RAM, 16GB ROM.

Ze hebben eigenlijk alleen maar een processorupgrade doorgevoerd en LTE toegevoegd, de rest is vrijwel gelijk gebleven. Dus geen OIS camera, jammer.
Dan is het nauwelijks een upgrade tov de huidige V5 als je geen LTE gebruikt (Band 20 ontbreekt wederom). Maar als je niet al recent een nieuw toestel gekocht had, dan zijn het wel zeer interessante toestellen voor zulke prijzen.
Groter scherm. ;(

Zo te zien ook de V5s een nieuw model met 64bits processor.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Dit is voor mij ook echt het interessantste toestel wat er de afgelopen tijd aangekondigd is.
Helaas is het nog wel erg vroeg, dus weinig info.
Hopelijk heeft Jiayu z'n leven gebeterd qua levertijden. Eerder waren de aankondigingen een half jaar voor de release ;) .
Ik hou hem in ieder geval goed in de gaten!

• FlowDesign
Groter scherm vind ik zelf niet zo'n ramp, maar hij weegt wel meteen 180 gram. Dat wordt me een beetje te gek :/
Zo te zien ook de V5s een nieuw model met 64bits processor.
Ja Sherlock, dat stond al in m'n post :')

• Momus
FlowDesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Groter scherm vind ik zelf niet zo'n ramp, maar hij weegt wel meteen 180 gram. Dat wordt me een beetje te gek :/

[...]

Ja Sherlock, dat stond al in m'n post :')
Goed van je! Wil je nu een ballon?

• Hyp Hyper
Pff.. heb ik nét de V5 onderweg. Als de prijzen snel dalen, ga ik in een hoekje zitten balen. ;)

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-11 07:26
hilgo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:47:
Ik was aan het zoeken naar een ultra budget telefoon voor een kennis en kwam deze tegen. Gizbeat is er redelijk enthousiast over en ik vroeg mij af of iemand hier er al ervaring mee heeft.
zou de doogee dg310 of de thl6 niet beter zijn

• FlowDesign
Momus schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Goed van je! Wil je nu een ballon?
Nee! TAART!!! :(

• FlowDesign
Hyp Hyper schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:51:
Pff.. heb ik nét de V5 onderweg. Als de prijzen snel dalen, ga ik in een hoekje zitten balen. ;)
Gezien de specs nauwelijks verschillen denk ik dat de prijzen nauwelijks zullen dalen. Bovendien zie ik van de V5S maar één versie met 1GB RAM terwijl de V5 ook met 2GB RAM verkrijgbaar is.

Anywho, dan gaan we maar weer zitten wachten op de volgende Nubia lijn met Snapdragon 808 of 810 ofzo.
Aangezien de 805 geen 64-bit SoC is kan ik me goed voorstellen dat die overgeslagen wordt.
Ben benieuwd wanneer de volgende series op de markt gaan komen.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 16:30

hilgo

Clear your mind of can't.

blauwester schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

zou de doogee dg310 of de thl6 niet beter zijn
De doogee heeft een (nog) lagere scherm resolutie en een iets mindere camera (al zeggen megapixels niets). Thl6 zal ik eens naar kijken, thx :)

Discogs

• John Rambo
hilgo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

De doogee heeft een (nog) lagere scherm resolutie en een iets mindere camera (al zeggen megapixels niets). Thl6 zal ik eens naar kijken, thx :)
Je kunt ook eens kijken naar de Leagoo Lead 3, die heb je al voor 70 dollar.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Ik zit zelf te twijfelen over de red bull en de z5s mini, 4,7 inch heeft mijn voorkeur en de overige specs lijken ook iets beter. Heeft er iemans ervaring met de z5s mini?

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 23-10-2014 13:32 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• zeg_ik_niet
Ja triest, altijd goede specs.. dan is het óf een waardeloze batterij, óf een lage resolutie |:(

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 16:55
Sneezzer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:29:
Ik zit zelf te twijfelen over de red bull en de z5s mini, 4,7 inch heeft mijn voorkeur en de overige specs lijken ook iets beter. Heeft er iemans ervaring met de z5s mini?
Ik heb de z5s mini en ben er heel tevreden over. Kreeg helaas wel al na 4 maanden problemen met de oorspeaker, dus de telefoon ergens kopen met een goede garantie afhandeling zou ik wel aanbevelen.

[ Voor 42% gewijzigd door Pamelala op 23-10-2014 20:31 ]

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:30:
[...]

Ja triest, altijd goede specs.. dan is het óf een waardeloze batterij, óf een lage resolutie |:(
De prijs is er ook vaak naar vind ik persoonlijk, je kunt namelijk niet alles voor een lage prijs hebben.

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Heb deze not gezien
http://www.banggood.com/C...ne-p-917451.html?bid=7238

Is deze goed of niet ?
In order geval better Als de Samsung s3

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• Momus
robinjoo1 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:26:
Heb deze not gezien

Is deze goes of niet ?
Als je Swiftkey erop zet, heb je wel goede spellingscontrole.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
robinjoo1 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:26:
Heb deze not gezien

Is deze goes of niet ?
Prima ding, je kan dan ook kijken naar de Elephone G6

• zeg_ik_niet
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:41:
[...]

De prijs is er ook vaak naar vind ik persoonlijk, je kunt namelijk niet alles voor een lage prijs hebben.
Ja oké, maar soms kost zo'n toestel bv. 130 euro.
Als ze nou 10 euro uitgeven voor 720p en een betere batterij zou ik het nog doen :9

Maandag i.g.g. de Oneplus One bestellen

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Ja oké, maar soms kost zo'n toestel bv. 130 euro.
Als ze nou 10 euro uitgeven voor 720p en een betere batterij zou ik het nog doen :9

Maandag i.g.g. de Oneplus One bestellen
En dan zit er een 720p scherm in en blijkt het niet helemaal fijn te werken ( Doogee Pixels 350 ), dus bij dit soort toestellen word meestal toch wel ergens op bezuinigt.

Dus ja de Oneplus One is een betere keuze al heb ik wel begrepen dat de camera niet tot de top behoort, maar overdag gewoon mooie plaatjes schiet. Mijn OPO hoop ik morgen te hebben, en anders maandag want DHL probeert het drie keer te bezorgen en de eerste keer was ik niet thuis.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Jammer van de opo is dat het geen dual sim is...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:48:
[...]

En dan zit er een 720p scherm in en blijkt het niet helemaal fijn te werken ( Doogee Pixels 350 ), dus bij dit soort toestellen word meestal toch wel ergens op bezuinigt.

Dus ja de Oneplus One is een betere keuze al heb ik wel begrepen dat de camera niet tot de top behoort, maar overdag gewoon mooie plaatjes schiet. Mijn OPO hoop ik morgen te hebben, en anders maandag want DHL probeert het drie keer te bezorgen en de eerste keer was ik niet thuis.
Bijna alle toestellen maken tegenwoordig goede foto's bij veel licht, het zijn juist de duurdere toestellen die zich onderscheiden met goede nachtfoto's. Zoals bijvoorbeeld de Vivo Xshot. Echter zijn die toestellen vaak wel redelijk aan de prijs.

• robinjoo1

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
FlowDesign schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:24:
[...]

Bijna alle toestellen maken tegenwoordig goede foto's bij veel licht, het zijn juist de duurdere toestellen die zich onderscheiden met goede nachtfoto's. Zoals bijvoorbeeld de Vivo Xshot. Echter zijn die toestellen vaak wel redelijk aan de prijs.
Mwa, dat geld echt niet voor chinese toestellen hoor ;).

• Quad
Er zijn betere alternatieven (ZTE Redbull oa).

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• robinjoo1
Quad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:28:
[...]

Er zijn betere alternatieven (ZTE Redbull oa).
En als je zou moeten kiezen tussem de
DOOGEE DAGGER DG550
en de cubot x6?

[ Voor 8% gewijzigd door robinjoo1 op 24-10-2014 13:37 ]

• krissie100
robinjoo1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

En als je zou moeten kiezen tussem de
DOOGEE DAGGER DG550
en de cubot x6?
Elephone G6 is ook een optie

• Quad
Geen van beiden, de Doogee heeft vage Android en hun skin vind ik persoonlijk niet fijn. (ik heb de DG310, budget model weliswaar maar de skin hebben ze over alle toestellen gelegd). En de Cubot X6 heeft een hele magere accu en ik weet niet of daar een stabiele Android 4.4 er voor beschikbaar is.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• robinjoo1
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Elephone G6 is ook een optie
Die zie ik niet bij banggood
Heb daar als enigste ervaring mee

----

Enige andere telefoons onder 200 €
Bij banggood

[ Voor 12% gewijzigd door robinjoo1 op 24-10-2014 13:42 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
robinjoo1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

----

Bij banggood
Kijk anders eens naar de Xiaomi redmi 1S.

http://www.banggood.com/X...-Smartphone-p-928242.html

Betere hardware en goede ondersteuning.
Of de ZTE Nubia Z5S

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 09:52
robinjoo1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

----

Bij banggood
Xiaomi Hongmi Note, ben er zelf erg over te spreken. Het formaat went snel.

• robinjoo1
Ga eens kijken in deze thread

\[ Doogee Dagger DG550 ] Ervaringen en Discussie

• krissie100
http://www.banggood.com/E...-Smartphone-p-948852.html
Gewoon de Elephone G6 op banggood ;)
maar hij is nog niet op voorraad
weet niet of je een echte ''tweaker'' bent, maar als je dat niet bent raad ik idd ook een xiaomo redmi 1s, ZTE redbull aan.

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 24-10-2014 14:07 ]

• FlowDesign
spNk schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Mwa, dat geld echt niet voor chinese toestellen hoor ;).
Nee sorry, verkeerde topic. Ik had het over toestellen uit Zimbabwe... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 24-10-2014 14:08 ]

• robinjoo1
krissie100 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:04:
[...]

http://www.banggood.com/E...-Smartphone-p-948852.html
Gewoon de Elephone G6 op banggood ;)
maar hij is nog niet op voorraad
weet niet of je een echte ''tweaker'' bent, maar als je dat niet bent raad ik idd ook een xiaomo redmi 1s, ZTE redbull aan.
ik ben wel een beetje tweaker heb zelf ook de Pipo Max m9 pro
geflash met rileyrom V3.0.1
en had (ga ik verkopem ) een s3 draaien op KK 4.4 processor 1.7 GHZ (standaard 1,4 )

• krissie100
robinjoo1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

ik ben wel een beetje tweaker heb zelf ook de Pipo Max m9 pro
geflash met rileyrom V3.0.1
en had (ga ik verkopem ) een s3 draaien op KK 4.4 processor 1.7 GHZ (standaard 1,4 )
Dan is de Doogee normaal gesproken een prima keuze, mochten de iccontjes niet bevallen, dan installeer je gewoon:
http://www.needrom.com/download/dg550-kitk4taosp/
edit: maar qua service hoef je weinig te verwachten van Doogee zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 24-10-2014 14:14 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!