Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.806 views

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-10 09:14
Heb hier nu ook een redmi 1s sinds een week in huis, en kan niet anders zeggen dat ik het een geweldig toestel vind. Voelt degelijk en snel aan. Vriendin vindt het toestel in ieder geval tig keer beter als de samsung galaxy s4 die ze eerst had.

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-11 12:06
Jan-Willem P. schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:00:
[...]

Weet je of dit ook voor een Jiayu G4 A/S werkt? Kan bijna niet geloven dat het compleet universal is eigenlijk :P

ps: ik zie hem ook voor 12.88 usd langskomen op Ali
Neem aan dat het gewoon universeel is, het is gewoon een QI receiver die met usb op je telefoon gaat.

dus i.p.v. de micro usb in je telefoon doen elke avond, doe je nu 1 keer de kabel in je telefoon en die laat je zitten, en dan elke avond op de lader smijten en klaar :*)

Kabel is erg dun dus heb je geen last van verder. Alleen even eruit halen als je data over wilt zetten :P

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Het forum is niet bedoeld voor Vraag en Aanbod gerelateerde zaken. Daarnaast staat in de topicwarning duidelijk dat je over aankoopadvies in het Mobile Aankoop Advies forum terecht kan

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 25-09-2014 13:15 ]

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:37
voor je vriendin zou ik een redmi 1s halen.
Theelichtje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:04:
[...]

Neem aan dat het gewoon universeel is, het is gewoon een QI receiver die met usb op je telefoon gaat.

dus i.p.v. de micro usb in je telefoon doen elke avond, doe je nu 1 keer de kabel in je telefoon en die laat je zitten, en dan elke avond op de lader smijten en klaar :*)

Kabel is erg dun dus heb je geen last van verder. Alleen even eruit halen als je data over wilt zetten :P
Navraag gedaan of het ook met de ZTE werkt, maar kreeg als antwoord dat dat niet zou werken.
Dus helemaal universeel is het niet, al is de reden waarom het niet zou werken mij onbekend.

• vingibson
Aggressor schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:00:
voor je vriendin zou ik een redmi 1s halen.
Ja, leek mij ook een goed toestel. Hoe is de GPS en de accuduur?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Met Glonass en Beidou, is dit de beste GPS die je kunt vinden in een telefoon onder de 300 euro.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
vingibson schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:53:
Iemand interesse in mijn Doogee DG800? Ik wil er vanaf aangezien ik ben over gestapt op de Jiayu. Als je geinteresseerd bent graag even een berichtje sturen.

Ook ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn vriendin.

scherm mag echt niet groter zijn dan 5", liefst 4.7". Minimaal 720p resolutie. Max 150USD. Ik ben zelf heel bij met de specs van de Jiayu G4s. Probleem daarvan is alleen de belabberde GrPS prestaties. Iemand tips?
Leg 2 tientjes bij het budget en dan komt de zte nubia z5s mini in beeld.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Kasj schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:06:
[...]

Benieuwd waar jij de Z5s mini voor 170$ kan vinden.

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:44
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:15:
Verder was het toen (en nu) niet mogelijk om je foto's direct op je SD kaart op te slaan. Dit is een probleem van Miui, maar ook zeer zeker binnenin Android 4.1 en hoger.
Mijn ZTE V987 met Android 4.2.1 slaat foto's gewoon direct op m'n SD-kaart op :Y

De ZTE V5 Red Bull heeft overigens ook GPS én Glonass geloof ik :)

Chinezen hebben weer een week vakantie hoor... en ook nog steeds vertraging bij de Chinese douane.
National holiday from 28th/Sep--5th/Oct.. DHL/UPS/Fedex is still delayed 5-7days, please noted before order . Please chooose post way for shipping as possible as you can.
Blijkbaar vanwege corruptie bij het verzenden van juwelen e.d.: Berichtje op AliExpress.

Blij dat ik voor Nederlandse Post heb gekozen bij de verzending van mijn ZTE Red Bull *D

Offtopic:
Weet iemand welke film-trailer er hier getoond wordt?
YouTube: ZTE V5 Red Bull U9180 hands on review-Quad Core Android 4.3 Smartphone 4GB Rom 5.0" HD Screen 4G

[ Voor 10% gewijzigd door FlowDesign op 25-09-2014 13:42 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Momus
V5 heeft geen Glonass.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Glonass = Russische satellieten
GPS = standaard en zijn Amerikaanse satellieten
Beidou = Chinese satellieten

Hoe meer er wordt ondersteund, des te beter de GPS kan zijn.

• FlowDesign
Thanks. Hmmm jammer een 5,6 op imdb. Eigenlijk gewoon een slechte kopie van Enemy at the Gates.

Ontopic:
Iemand op xda-forum schreef dat de Red Bull wel Glonass support, maar volgens mij klopt dat idd niet.
Maar die wert wel goed en snel met GPS en A-GPS, dus goed genoeg :)

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 22:54
Redmi note 4g, gisteren toe gekomen !!

Draait vlot, heb er wel de multi language rom zelf moeten opzetten en ook maar go launcher erop want die miui kan ik maar niet aan gewoon raken (werkte al altijd met go launcher)

4g werkt perfect (proximus) en gps ook

• Aggressor
vingibson schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:57:
[...]

Ja, leek mij ook een goed toestel. Hoe is de GPS en de accuduur?
gps is echt geweldig.
ik heb dit toestel ook voor mijn zwager gehaald, en hij doet aan wielrennen icm Strava.
En de gps is echt nauwkeurig. Veel beter dan de andere toestellen.

En zijn accuduur is ook goed... het is maar net hoeveel je hem gebruikt.
Als je de hele dag filmpjes/fotos zit te bekijken en te facebooken ... tsja dan gaat het snel ;)

hier een review van een medetweaker.

productreview: Xiaomi Redmi 1S Rood review door Kiswum

en geloof me, voor dit geld heb je een super toestel!
en hij is ook nog in verschillende kleuren. (alleen rose is overal uitverkocht)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik moet bekennen dat de review van afgelopen juni was, met de firmware versie uit die tijd. Momenteel zie ik veel klachten over het toestel voorbij komen. Ik weet niet of dat aan de telefoon/firmare/rootmethode/gebruiker ligt. Ik kan alleen mijn eigen ervaring daarover uitspreken en die van de huidige eigenaar (mijn broer) en het toestel vond ik zeer goed.

• vingibson
Klinkt zeer goed inderdaad. Denk dat rose misschien wat te ver gaat, dus niet erg dat die is uitverkocht ;)

• Aggressor
mijn zwager heeft ook geen problemen met het toestel .. en regelmatig komen er nieuwe updates voor uit.
Kasj schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:06:
[...]

heb je misschien een link hiervan ?:)

• FlowDesign
jimmypop1 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:59:

Draait vlot, heb er wel de multi language rom zelf moeten opzetten en ook maar go launcher erop want die miui kan ik maar niet aan gewoon raken (werkte al altijd met go launcher)

Bij elke app van Go heb ik het gevoel dat ze al je data naar China uploaden. Ik vertrouw die voor geen meter (omdat het uit China komt).

• FlowDesign

Bij elke app van Go heb ik het gevoel dat ze al je data naar China uploaden. Ik vertrouw die voor geen meter (omdat het uit China komt).
vingibson schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:08:
Klinkt zeer goed inderdaad. Denk dat rose misschien wat te ver gaat, dus niet erg dat die is uitverkocht ;)
Er is net een groene uitgebracht. Ik meen dat To2C die al te koop heeft staan.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Met alle respect hoor, maar hoe kun je iets een kans geven als je het na 1 dag al opgeeft?
Ik zou zeggen, probeer Miui een weekje en je merkt de vele voor- en nadelen van het OS.

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 19:21
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:15:

Verder was het toen (en nu) niet mogelijk om je foto's direct op je SD kaart op te slaan. Dit is een probleem van Miui, maar ook zeer zeker binnenin Android 4.1 en hoger.
Dat was een paar versies terug al gefixed met een schakelaartje in de camerasettings.

Ik heb ook het idee dat toen ik hem in het begin had alles vlekkeloos liep, had er laatst v37 op staan, toen voor de eerste keer een complete wipe gedaan (fabrieksinstellingen) en 41 erop gezet en aan het klooien gegaan met init.d.
Daarna werd de 1S stukje bij beetje steeds trager, niet meer voorruit te branden.
Nu met CM11 weer als vanouds, denk dat ik niet meer terug ga naar Miui, tenzij V6 nog echte voordelen gaat bieden....

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@Antimos en Flowdesign, Bedankt voor de update mbt foto's (/apps) op de SD.
Ik hoop dat de Z3c die ik net binnen kreeg, dit ook gewoon zal kunnen. Dat scheelt een hoop ruimte op de interne SD.

FlowDesign schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:49:
[...]

[...]
Maar vervolgens wel een Chinese telefoon bestellen :+

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-10 16:13

DynaMikeY

1976 Kever 1300

4 september bij de Easytop Store op Aliexpress de Lenovo Vibe-Z besteld, incl. nilkin flipcover en screenprotector. Verzonden via PostNL, terwijl ik toch echt Singapore Post aangegeven had... aangenaam verrast dus!

Ook redelijk snel binnen: 24 september stond de postbode aan de deur, maar ik was gewoon werken. Dus vanmorgen maar bij het PostNL servicepunt opgehaald. En vandaag op mijn werk een beetje ermee liggen vogelen.

De telefoon is geroot met SuperSU geleverd, en GAPPS en Play Store staat er gewoon op. Helaas wel Android 4.2.2, dus ik zal hem eens opnieuw moeten gaan flashen binnenkort :)

Vooralsnog aangenaam verrast door de telefoon...werkt vlotjes. Kom helaas af en toe nog wel wat chinees en engels tegen, terwijl ik toch Nederlands als taal ingesteld heb, maar dat boeit niet zo.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10653851_10202478330671751_8207168607162604315_n.jpg?oh=b850843b682d0f8f301da92324250a2b&oe=54CAAAD1&__gda__=1422021063_b6f193ee62af506914d2a01e87105718

Dik tevreden voor 208 euro :9~

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• FlowDesign
dutchgio schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:28:
[...]

Maar vervolgens wel een Chinese telefoon bestellen :+
Hehehe ja dat dan weer wel :P

Voordeel is dat je daar gewoon een andere kale ROM van XDA of CM op kan flikkeren waar dan hopelijk eventuele spionagepraktijken niet inzitten (als het er überhaupt al inzat) *D

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
FlowDesign schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:59:
[...]

Hehehe ja dat dan weer wel :P

Voordeel is dat je daar gewoon een andere kale ROM van XDA of CM op kan flikkeren waar dan hopelijk eventuele spionagepraktijken niet inzitten (als het er überhaupt al inzat) *D
Bij de Xiaomi onthulling een paar weken geleden hebben ze dat ook geprobeerd.. helaas.. na flashen nog steeds uploaden richting China _/-\o_

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• vintage88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-05 21:17

En de batterijduur?

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-10 19:24
Heeft iemand al eens garantie moeten claimen die hem via een buitelandse webshop heeft gekocht?
Zo ja, hoe verliep dit?

• Taquila
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:38
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:04:
Met Glonass en Beidou, is dit de beste GPS die je kunt vinden in een telefoon onder de 300 euro.
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:46:
Glonass = Russische satellieten
GPS = standaard en zijn Amerikaanse satellieten
Beidou = Chinese satellieten

Hoe meer er wordt ondersteund, des te beter de GPS kan zijn.
BeiDou heeft weinig zin want die hebben geen dekking in Europa en Amerika. Bedoeling is om pas tegen 2020 wereldwijd dekking te hebben.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hmm, dan vraag me af hoe het dan kan zijn dat dit toestel ze wel kan vinden (vanuit Nederland);)

Beidou

• FlowDesign
gram501 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:16:
Heeft iemand al eens garantie moeten claimen die hem via een buitelandse webshop heeft gekocht?
Zo ja, hoe verliep dit?
Stel je vraag nog eens, maar dan in het juiste topic.
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

• FlowDesign
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:37:
Hmm, dan vraag me af hoe het dan kan zijn dat dit toestel ze wel kan vinden (vanuit Nederland);)

[afbeelding]
Hij ziet ze wel maar locked er niet op. Staan waarschijnlijk erg laag aan de horizon.

• Kasj
Aggressor schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:08:
mijn zwager heeft ook geen problemen met het toestel .. en regelmatig komen er nieuwe updates voor uit.

[...]

heb je misschien een link hiervan ?:)
Sorry ik had een budget van 150€ gelezen, maar er werd usd bedoeld.

• Aggressor
nou, voor 150 euro heb ik ook wel interesse, de zte nubia z5s mini ziet er wel goed uit voor die prijs.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben ook benieuwd naar de link, ook als het in Euro's is. Naar mijn weten beginnen ze vanaf 300 euro en de 4G versie zal wel 50 euro duurder zijn.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-09-2014 19:16 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• jimmypop1
Wel even bij geladen in de auto (voor gps)
Maar ziet er goed uit

https://www.belgacomcloud...c7-ea0b-2430-d3042feb164f

[ Voor 19% gewijzigd door jimmypop1 op 25-09-2014 19:20 ]

• vintage88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-05 21:17
Douane moeten betalen ? :)
jimmypop1 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:17:
[...]

Wel even bij geladen in de auto (voor gps)
Maar ziet er goed uit

https://www.belgacomcloud...c7-ea0b-2430-d3042feb164f

Verwijderd

Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:37:

[afbeelding]
Cool Chinese GPS :) Voor de mensen die roepen dat heeft geen meerwaarde gaan ook nooit in Azie op vakantie waarschijnlijk :+

• Kasj
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:11:
Ik ben ook benieuwd naar de link, ook als het in Euro's is. Naar mijn weten beginnen ze vanaf 300 euro en de 4G versie zal wel 50 euro duurder zijn.
Ik begin te twijfelen, maar de z5s mini is bijvoorbeeld bij mixeshop te koop voor $218. Hebben we het over verschillende modellen? Zie ik iets over het hoofd?

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 21:38
Zijn er eigenlijk ook Chinese telefoons die je wireless kan opladen? Ik zie ook bij de nieuwe telefoons die uitkomen amper ondersteuning van wireless charging.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:11
giganielsie schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:56:
Zijn er eigenlijk ook Chinese telefoons die je wireless kan opladen? Ik zie ook bij de nieuwe telefoons die uitkomen amper ondersteuning van wireless charging.
Kingzone k1

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Klopt Kasj, dat is hem. Het is echter wel de meest kale uitvoering voor ongeveer 172 euro en zonder o.a. 4G. Ik vermoed dat men ook wel weet dat je voor de 4G variant extra moet betalen.

http://www.mixeshop.com/z...otg-smartphone_p3332.html

• jimmypop1
Aan de bezorger niet maar DHL stuurt soms de factuur later op (dus afwachten)

Er zat wel niets bij van eventuele douanekosten

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Betalen moet toch altijd aan de bezorger? Ik heb het tot nu toe 2x moeten betalen en daarvan kreeg ik vooraf geen bericht, maar kon het op dat moment contact voldoen. (echter wel bij het DHL depot, doordat ik toen niet thuis was.)

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 21:38
Thanks! Maar zo te zien is er echt niet veel keuze. Zoek een 5 inch telefoon met het liefste een snapdragon chip. En wireless charging is een must. Iemand nog suggesties of ervaringen?

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
w00h00.. mijn OnePlus is binnen.. w00h00..

Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks Momus !!!!!

..sorry ff happy momentje dat ik wilde delen :)

• Momus
Nice. Veel speelplezier.

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:12
DynaMikeY schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:46:
4 september bij de Easytop Store op Aliexpress de Lenovo Vibe-Z besteld, incl. nilkin flipcover en screenprotector. Verzonden via PostNL, terwijl ik toch echt Singapore Post aangegeven had... aangenaam verrast dus!

Ook redelijk snel binnen: 24 september stond de postbode aan de deur, maar ik was gewoon werken. Dus vanmorgen maar bij het PostNL servicepunt opgehaald. En vandaag op mijn werk een beetje ermee liggen vogelen.

De telefoon is geroot met SuperSU geleverd, en GAPPS en Play Store staat er gewoon op. Helaas wel Android 4.2.2, dus ik zal hem eens opnieuw moeten gaan flashen binnenkort :)

Vooralsnog aangenaam verrast door de telefoon...werkt vlotjes. Kom helaas af en toe nog wel wat chinees en engels tegen, terwijl ik toch Nederlands als taal ingesteld heb, maar dat boeit niet zo.

Dik tevreden voor 208 euro :9~
Gefeliciteerd! Ik heb mijn Vibe Z ook bij Easytop store aangeschaft _/-\o_
Mocht je van de chinese rommel af willen, dan zou ik zeker een Rom van baralajbi proberen.
http://www.needrom.com/do...beui-2-0-multilang-gapps/
Mbv deze Rom en Titanium Backup zo goed als alle chinese crapware verwijderd
(incl, dat irritante lenovo beveiligings programma).

• Bezemveger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:20
Ik heb gister een Z7 mini besteld ter vervanging van mn jiayu G4t, maar de verkoper zei dat er problemen waren met DHL shipping. Nu heb ik gekozen voor post NL. heeft er iemand ervaringen met post NL shipping? Thx

Verwijderd

ik heb de lead 2 gisteren ontvangen en ben niet blij. hij valt gewoon uit en is dan niet meer opstartbaar , het accupercentage is niet juist . hij liep net binnen 1 minuut leeg van 80 % naar 0 . hij lijkt langzaam en slecht op te laden . er zitten al krasjes op het scherm .
na het opstarten kreeg ik telkens een zwart scherm met chinese tekens

gekocht bij DX , zou het de batterij kunnen zijn?

ik ben geen rooter oid dus gewoon uit de box gebruikt

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 21:37
Bezemveger schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:46:
Ik heb gister een Z7 mini besteld ter vervanging van mn jiayu G4t, maar de verkoper zei dat er problemen waren met DHL shipping. Nu heb ik gekozen voor post NL. heeft er iemand ervaringen met post NL shipping? Thx
Je zit op het verkeerde topic. Ga naar: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

• krissie100
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:49:
ik heb de lead 2 gisteren ontvangen en ben niet blij. hij valt gewoon uit en is dan niet meer opstartbaar , het accupercentage is niet juist . hij liep net binnen 1 minuut leeg van 80 % naar 0 . hij lijkt langzaam en slecht op te laden . er zitten al krasjes op het scherm .
na het opstarten kreeg ik telkens een zwart scherm met chinese tekens

gekocht bij DX , zou het de batterij kunnen zijn?

ik ben geen rooter oid dus gewoon uit de box gebruikt
DX mailen en zeggen wat het probleem is iig, het liefts met foto's, raar probleem idd, lead 1 had hier ook slechte batterij calibratie maar dat is inmiddels verdwenen, dus dat kan vanzelf oplossen, krasjes op het scherm is waarschijnlijk gewoon de screenprotector die er op zit? voor de Chinese tekens heb ik geen verklaring, dat klopt gewoon niet!
batterij lijkt mij dus sterk.

Verwijderd

je hebt gelijk er zit nog een laagje op . wat stom. ik ga dx mailen. de tekens zijn nu weer weg , hij startte een paar keer zo op en nu doet hij het weer maar geeft geen vertrouwen . heb hem net 24 uur .
rare is dat ik hem niet op standby kan drukken, dan gaat hij gelijk uit met de powerknop . ook als ik hem zachtjes indruk .

• krissie100
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:57:
rare is dat ik hem niet op standby kan drukken, dan gaat hij gelijk uit met de powerknop . ook als ik hem zachtjes indruk .
dat is gek? als je op powerknop druk dan gaat ie meteen uit, en kan je hem niet meer van de standby afhalen?? en moet je hem dus opnieuw opstarten?

Verwijderd

krissie100 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:05:
[...]

dat is gek? als je op powerknop druk dan gaat ie meteen uit, en kan je hem niet meer van de standby afhalen?? en moet je hem dus opnieuw opstarten?
ja dat klopt . heel irritant maar ook als ik bv gewoon in mijn tas doe dus met scherm aan dan binnen een minuut gaat de telefoon helemaal uit en moet ik opnieuw opstarten wat niet lukt. alleen als ik de batterij eruit haal dan wil hij soms opstarten , ook niet altijd

• krissie100
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:23:
[...]

ja dat klopt . heel irritant maar ook als ik bv gewoon in mijn tas doe dus met scherm aan dan binnen een minuut gaat de telefoon helemaal uit en moet ik opnieuw opstarten wat niet lukt. alleen als ik de batterij eruit haal dan wil hij soms opstarten , ook niet altijd
vaag, lijkt dan een software probleempje? kan denk ik niet, maar zit er nog een plakkertje op de batterij :P
anders maar ff aankijken en reactie DX afwachten

Verwijderd

ahum okay plakkertje ..waar dan .. die heb ik eerder gelezen maar kan hem niet vinden ???? had dat namelijk vanochtend gecheckt.

• krissie100
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:14:
ahum okay plakkertje ..waar dan .. die heb ik eerder gelezen maar kan hem niet vinden ???? had dat namelijk vanochtend gecheckt.
Nee okee, dan zit ie er niet op de connectie, misschien gewoon even wachten

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 18:39
Gisteren de Xiaomi Redmi Note 4G ontvangen vanuit China .

Hierbij even de Unboxing ,
Video review zal volgen na test periode .

• jimmypop1
heb hem deze week ook ontvangen en ben echt onder de indruk, zeer degelijke telefoon en gps is fenomenaal, hier binnen in huis zelfs 6 satellieten ontvangen

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
Goeie GPS is wel tof. En zeldzaam. Weten jullie sites waar je de GPS ontvangst van chipsets kan bekijken?
Ik zou het fijn vinden om een betrouwbare GPS te hebben voor stedentrips, ook als dat in het buitenland is (dus zonder GSM bereik). In Brazilië gaf de Nokia Lumia 920 het grappig genoeg niet eens op... maar dat is wat mij betreft ook de enige USP van dat toestel :)

Ga toch fietsen.

Kies een Snapdragon in plaats van Mediatek, dan zit het al snel goed :+
En sommige doen ook glonass/beidu satellieten, dat scheelt ook.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
Kiswum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:27:
Klopt Kasj, dat is hem. Het is echter wel de meest kale uitvoering voor ongeveer 172 euro en zonder o.a. 4G. Ik vermoed dat men ook wel weet dat je voor de 4G variant extra moet betalen.

http://www.mixeshop.com/z...otg-smartphone_p3332.html
mooie deal zeg, ik denk voor vele een betere deal dan de z7 mini, de z5 is compacter en heeft een betere prijs.

• Kasj
Is de nubia z7 mini er ook in het zwart? Meestal zie ik hem met een witte achterkant.

• FlowDesign
Kasj schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 07:49:
Is de nubia z7 mini er ook in het zwart? Meestal zie ik hem met een witte achterkant.
Is er wel maar niet alle shops leveren die.

De zwarte komt later nog beschikbaar. Ik heb ook liever een volledig zwarte telefoon maar kon niet zo lang wachten :)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@diquan2001, respect voor jou man!
Ik ben zelf niet van unboxing video's maken. Je komt dit soort video's van Chinese producten niet snel tegen in het Nederlands.
Veel plezier met je aankoop!

• Kasj
dutchgio schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:20:
De zwarte komt later nog beschikbaar. Ik heb ook liever een volledig zwarte telefoon maar kon niet zo lang wachten :)
Ik zag bij external team op aliexpress dat ik de zwarte kon kiezen, vandaar de vraag. Waarschijnlijk kunnen ze die dus niet leveren?
Die optie had ik niet, maar dat is al even terug ;)
Je zou het ook even na kunnen vragen of de zwarte versie op voorraad is, maar als je die nu kunt bestellen lijkt me dat van wel :)

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

kakanox schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:22:
Goeie GPS is wel tof. En zeldzaam. Weten jullie sites waar je de GPS ontvangst van chipsets kan bekijken?
Ik zou het fijn vinden om een betrouwbare GPS te hebben voor stedentrips, ook als dat in het buitenland is (dus zonder GSM bereik). In Brazilië gaf de Nokia Lumia 920 het grappig genoeg niet eens op... maar dat is wat mij betreft ook de enige USP van dat toestel :)
Dat klinkt wel goed idd, zou dat met de gewone Redmi ook zo zijn dan? De Note is voor mij iig veel te groot, de gewone is met 4,7 inch nog net te doen.

Ben trouwens ook wel benieuwd naar de accu duur. Volgens specs is de accu capaciteit niet echt heel erg bijzonder maar in de praktijk valt het toch altijd wel wat tegen. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:39:
Ik ben zelf niet van unboxing video's maken. Je komt dit soort video's van Chinese producten niet snel tegen in het Nederlands.
Inderdaad leuk om die Nederlandstalige unboxing video's te zien, meestal zijn ze inderdaad in het Engels maar top dat je het gewoon in het Nederlands doet.

Oh en die Xiaomi ziet wel echt mooi uit wat betreft design :)

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
Volgens jullie zijn GPS-prestaties dus vooral toe te schrijven aan
1. De SoC,
2. De satellieten die "gezien" worden (GPS, of ook Glonass en Beidu)?

Ideaal is dus een Chinese telefoon met Glonass-ondersteuning en een Snapdragon SoC?

Ik ben nu aan het kijken naar een "broertje" van mijn huidige toestel, dualsim en weer met de Atom Z2580. Ben erg tevreden over de snelheid van mijn huidige toestel nl. De GPS heeft echter niet snel fix, zeker niet zonder dataverbinding.

Ga toch fietsen.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 18:39
Dankje voor de props Kiswum .

Ik vond het zelf ook een beetje jammer dat de meeste reviews en unboxings in het engels zijn vandaar mijn contributie in het nederlands ;)

Heb al aardig wat reviewtjes gemaakt op deze manier ..
Het blijft een leuke hobby die chinese producten vind ik :)
Kiswum schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:39:

Verwijderd

kakanox schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:18:
Volgens jullie zijn GPS-prestaties dus vooral toe te schrijven aan
1. De SoC,
2. De satellieten die "gezien" worden (GPS, of ook Glonass en Beidu)?

Ideaal is dus een Chinese telefoon met Glonass-ondersteuning en een Snapdragon SoC?

Ik ben nu aan het kijken naar een "broertje" van mijn huidige toestel, dualsim en weer met de Atom Z2580. Ben erg tevreden over de snelheid van mijn huidige toestel nl. De GPS heeft echter niet snel fix, zeker niet zonder dataverbinding.
Aan alleen de GPS heb je 10x niks aan als de software niet in orde is die moet zorgen dat de GPS goed werkt.

En ook binnenshuis is de GPS redelijk waardeloos en dan komt de locatie bepaling van Google of Baidu om de hoek kijken.

Maar mijn smartphone de Huawei Honor 2 ondersteund naast GPS ook Glonass en ik zie dat zeker als een pluspunt aangezien de locatie bepaling net een stuk beter is.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 06:13
Ik heb een vraagje voor de ROM flashers. Ik kan mijn telefoon niet OTA updaten, maar heb wel hard de update nodig. Dit scheen te komen doordat ik system apps had verwijderd. Dus backup gemaakt, stock ROM geflasht, maar helaas, nog geen OTA update beschikbaar. Toen maar helemaal naar stock geflasht, dus recovery eraf, maar nog steeds geen OTA update beschikbaar...

Zou dit kunnen komen doordat ik mijn telefoon ook een keer compleet geformateerd heb (NVRAM en zo)? Hierdoor zijn bijvoorbeeld het MAC adres en de IMEI nummers gewist. IMEI nummers wel weer terug gezet overigens.

• Momus
dutchgio schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:20:
Is al beschikbaar. Heb hem besteld namelijk.

• FlowDesign
Byte_Me schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:55:
Ik heb een vraagje voor de ROM flashers. Ik kan mijn telefoon niet OTA updaten, maar heb wel hard de update nodig. Dit scheen te komen doordat ik system apps had verwijderd. Dus backup gemaakt, stock ROM geflasht, maar helaas, nog geen OTA update beschikbaar. Toen maar helemaal naar stock geflasht, dus recovery eraf, maar nog steeds geen OTA update beschikbaar...

Zou dit kunnen komen doordat ik mijn telefoon ook een keer compleet geformateerd heb (NVRAM en zo)? Hierdoor zijn bijvoorbeeld het MAC adres en de IMEI nummers gewist. IMEI nummers wel weer terug gezet overigens.
Als je via recovery de nieuwste ROM naar keuze erop kan zetten dan is het toch ook goed? :)

Meestal zit het OTA gedeelte ingebakken in de ROM en dan met een menuutje ergens weggewerkt onder instellingen. Misschien dat het niet ingebakken is in de ROM's zit die je er tot nu toe op hebt gezet, dat lijkt mij de meest logische verklaring.

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
mensen hier die de Z7 mini al hebben? enige ervaring met CM11 ? werkt de dual sim volledig? is ie stabiel met deze rom?

Ik ben aan het twijfelen tussen deze en de Honor 6 l02, prijs is bij de honor hoger, maar daarvoor krijg je een grotere batterij en de software die u resolutie kan verzetten naar 720p, waardoor de batterij nog langer meekan. het enige pluspunt dat de z7 mini voor mij zou kunnen hebben is ondersteuning van een CM11, maar dan moet deze volledig op biede sims werken, anders gaat men keuze naar de Honor 6.

Iemand bereid om effe een backup te maken met de recovery en die cm11 te testen voor mij met 2 simkaarten? ;)

belangrijk voor mij: Dual sim > GPS > batterij > rom support

CM11 ken ik men weg al stevig in, zou ideaal zijn om zelf aan de slag te gaan. Maar dan moet hij stabiel draaien natuurlijk.

@ Kiswum, je hebt gelijk ivm de firmware van de Redmi MTK, had de stock 5.0 versie in het begin gebackupped met MTK droidtools, en daarmee draait hij terug zo vlot als een speer, wel natuurlijk een hoop bugs die ondertussen opgelost waren (custom ringtones etc die niet worden onthouden)

het probleem zit dan toch duidelijk in de development van de nieuwere versies van MIUI, die is te zwaar gewoon voor de mediatek, vooral de launcher dan.

[ Voor 34% gewijzigd door Robinator op 27-09-2014 18:06 ]

Op XDA loopt een thread van iemand die zelf CM11 beweerd te hebben geport, maar die werkt vooralsnog niet. In 1 van de reacties wordt verwezen naar een andere CM11 rom welke wel werkt, en die heeft dual-sim functionaliteit zoals je dat mag verwachten.
Ik wil het wel testen, niet voor de dual-sim, maar kijken of het echt CM11 is en goed werkt, dat zou wel mooi zijn. Alleen is m'n Z7 Mini nog niet binnen ;)

• Robinator
  • Laatst online: 20-10 00:25
dutchgio schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:17:
Op XDA loopt een thread van iemand die zelf CM11 beweerd te hebben geport, maar die werkt vooralsnog niet. In 1 van de reacties wordt verwezen naar een andere CM11 rom welke wel werkt, en die heeft dual-sim functionaliteit zoals je dat mag verwachten.
Ik wil het wel testen, niet voor de dual-sim, maar kijken of het echt CM11 is en goed werkt, dat zou wel mooi zijn. Alleen is m'n Z7 Mini nog niet binnen ;)
zou top zijn, als ik gewoon weet dat beide sim's kunnen werken dan ben ik al blij, want daar zijn meestal issues mee op cm, dan wacht ik nog even af, men Hongmi doet het precies wel met de oude stockrom, maar dan met de nodige bugs.
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:20:
[...]

zou top zijn, als ik gewoon weet dat beide sim's kunnen werken dan ben ik al blij, want daar zijn meestal issues mee op cm, dan wacht ik nog even af, men Hongmi doet het precies wel met de oude stockrom, maar dan met de nodige bugs.
Bericht m.b.t. De dualsim staat hier;
http://forum.xda-develope...p?p=55685458&postcount=29
Daarvoor wordt ook al aangegeven dat de ROM prima werkt.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Z7mini review, check de review onder de pricewatch ;)

@robin-sips2, wat goed om te horen dat hij dan wel weer snel is, wel vervelend dat het development team er een potje van heeft gemaakt.

@Jigu-Yong, met glonass is de verbinding niet alleen beter, maar je kunt navigatie thuis al aanzetten doordat je gewoon al verbinding hebt. Dit ziet volgens mij in alle nieuwe Qualcomm socs, waaronder de Snapdragon S4pro, 400, 600 en 801.

@diquan2001, ga zo door, "daar zijn we weer " ;)
Daaraan is je review/unboxing al aan te herkennen.

• FlowDesign
Die 20 USD korting geldt toch op alle producten in de app? Of alleen bij bepaalde verkopers of producten? :?

• Taquila
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:38
Op het eerste zicht zou de $20 van toepassing moeten zijn op alle producten en voor alle verkopers: http://activities.aliexpr...weekend_special_offer.php

• wolterious
  • Laatst online: 11-11 13:22
Heeft iemand ervaring met het merk Lenovo en dan vooral de Lenovo S850? En dan met name met de camera?

Ik zoek namelijk voor m'n vriendin een nieuwe telefoon waarbij vooral de camera het belangrijkste is. Ook accuduur is van belang. Max prijs € 250. Bij een aantal telefoons lees ik dat er een Sony camera achterop zit, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze camera? Ik zie even door de bomen het bos niet meer...

• FlowDesign
Taquila schreef op zondag 28 september 2014 @ 05:19:
Op het eerste zicht zou de $20 van toepassing moeten zijn op alle producten en voor alle verkopers: http://activities.aliexpr...weekend_special_offer.php
Thanks. Heb met 20 dollar korting een Android 4.2.2. autoradio gekocht voor in m'n vriendin's nieuwe auto :D
Wel irritant dat ik nu per ongeluk m'n Nederlandse adres heb gekozen bij het bestellen i.p.v. m'n Duitse adres omdat die als default in de mobile app stond. Kans op invoerkosten in Nederland is veel hoger. Was voor het eerst dat ik de app heb gebruikt voor een bestelling. Ik vond het al gek dat EMS shipping ineens niet mogelijk was bij het bestellen. Blijkbaar kan dat wel naar Duitsland maar niet naar Nederland. Nouja, heb al een berichtje naar de verkoper gestuurd om het te laten wijzigen :)
.
.
wolterious schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:13:
Heeft iemand ervaring met het merk Lenovo en dan vooral de Lenovo S850? En dan met name met de camera?

Ik zoek namelijk voor m'n vriendin een nieuwe telefoon waarbij vooral de camera het belangrijkste is. Ook accuduur is van belang. Max prijs € 250. Bij een aantal telefoons lees ik dat er een Sony camera achterop zit, heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze camera? Ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Ik heb even gezocht voor je, maar kom ook niet verder dan Sony Exmor camera. Durf echter wel te beweren dat het een 3e of 4e generatie Sony Exmor BSI camera is, dus een IMX135 of een IMX214. Beide camera's zijn gewoon goed :Y
Hij heeft ook zo'n 5-lagen lens erop zitten en Lenovo is sowieso wel een van de betere merken :)

Voorbeeldfoto's S850:
http://www.gsmarc.com/len...oto-quality-test-samples/

[ Voor 35% gewijzigd door FlowDesign op 28-09-2014 09:44 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@wolterious, ik ken de telefoon zelf niet maar ik heb het gevoel dat elke telefoon voor de Aziatische markt tegenwoordig is uitgerust met een Sony camera. Door de kwaliteitsverschillen, zou ik er niet te snel vanuit gaan dat het een goede camera is vanwege het merk.
Ik hoop voor je dat iemand representatieve voorbeeld foto's voor je heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 28-09-2014 10:08 . Reden: woordje"niet" vergeten toe te voegen ]

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:31:
mensen hier die de Z7 mini al hebben? enige ervaring met CM11 ? werkt de dual sim volledig? is ie stabiel met deze rom?

Ik ben aan het twijfelen tussen deze en de Honor 6 l02, prijs is bij de honor hoger, maar daarvoor krijg je een grotere batterij en de software die u resolutie kan verzetten naar 720p, waardoor de batterij nog langer meekan. het enige pluspunt dat de z7 mini voor mij zou kunnen hebben is ondersteuning van een CM11, maar dan moet deze volledig op biede sims werken, anders gaat men keuze naar de Honor 6.

Iemand bereid om effe een backup te maken met de recovery en die cm11 te testen voor mij met 2 simkaarten? ;)

belangrijk voor mij: Dual sim > GPS > batterij > rom support

CM11 ken ik men weg al stevig in, zou ideaal zijn om zelf aan de slag te gaan. Maar dan moet hij stabiel draaien natuurlijk.

@ Kiswum, je hebt gelijk ivm de firmware van de Redmi MTK, had de stock 5.0 versie in het begin gebackupped met MTK droidtools, en daarmee draait hij terug zo vlot als een speer, wel natuurlijk een hoop bugs die ondertussen opgelost waren (custom ringtones etc die niet worden onthouden)

het probleem zit dan toch duidelijk in de development van de nieuwere versies van MIUI, die is te zwaar gewoon voor de mediatek, vooral de launcher dan.
Niet twijfelen kopen die Huawei Honor 6 !
Erg goede gps, dual sim, goede accu en updates van huawei.
Let wel op welke je besteld ivm g3/g4.
Ik heb zelf de H60-L02 (310,-) en bevalt erg goed, vrienden van me zijn vinden hem ook erg soepel en snel.
In antutu benchmark scoort hij 41720.

• Kasj
Moet je bij aliexpress daadwerkelijk op buy drukken om die korting te zien? Als ik het in een shopping cart zet dan zie ik het niet, of ben ik al te laat?

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:42:
[...]

Niet twijfelen kopen die Huawei Honor 6 !
Erg goede gps, dual sim, goede accu en updates van huawei.
Let wel op welke je besteld ivm g3/g4.
Ik heb zelf de H60-L02 (310,-) en bevalt erg goed, vrienden van me zijn vinden hem ook erg soepel en snel.
In antutu benchmark scoort hij 41720.
Nahhhh ik weet het niet hoor. Heb zelf echt lang die Honor 6 overwogen en ik zou zelf toch voor de Nubia Z7 (mini of maxi) gaan. De Snapdragon 801 is gewoon echt beter dan die Kirin 920 :Y

De Antutu score op die Kirin 920 is overigens gefaked door Huawei.

.
.
Kasj schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:44:
Moet je bij aliexpress daadwerkelijk op buy drukken om die korting te zien? Als ik het in een shopping cart zet dan zie ik het niet, of ben ik al te laat?
Ja je ziet het direct in je shopping cart en ja je bent nu al te laat :Y

[ Voor 50% gewijzigd door FlowDesign op 28-09-2014 09:48 ]

• Cosmo_nl
@Flow die 41720 is mijn antutu benchmark.

Wil best een screen ervan posten

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:51:
@Flow die 41720 is mijn antutu benchmark.

Wil best een screen ervan posten
Dat geloof ik wel :) Het gaat erom dat Huawei iets heeft ingebouwd wat Samsung een tijd geleden ook had gedaan. Zodra herkend wordt dat er een benchmark app zoals Antutu gestart wordt gaan alle cores ineens op extra vol vermogen draaien terwijl ie dat bij normaal verbuik nooit zal doen.
Maar goed, dat Antutu scores niet de werkelijkheid weergeven wisten we natuurlijk al langer :Y

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
FlowDesign schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:33:
[...]

Thanks. Heb met 20 dollar korting een Android 4.2.2. autoradio gekocht voor in m'n vriendin's nieuwe auto :D

..knip..
nice! linkje van de radio? klinkt als iets voor in de auto van mijn vriendin :)

ps.. en over die $20 korting -> ik heb nu bij 3 van dat soort acties geprobeerd maar die korting claimen lukt me niet.. tips? Oh en waar melden ze die trouwens? bij de eerste kreeg ik netjes een spam van ze, de laatste 2 (deze en vorige week niet)

[ Voor 27% gewijzigd door bordeauxactive op 28-09-2014 10:52 ]

• wolterious
  • Laatst online: 11-11 13:22
Thx Flowdesign en Kiswum, voorbeeld foto's zien er niet slecht uit! Kan de vrouw weer met een goede roze telefoon door het leven. Nu zelf nog een nieuwe zoeken, want heb mijn jiayu g4 voor de derde keer laten vallen en dus kapoet. Hardleers, maar toch maar een hoesje bijbestellen.
Het valt me op dat veel telefoons, zoals de redmi vrij brede bezels hebben, hetgeen ik persoonlijk best jammer vind. Ondanks de goede prijs en specificaties weerhoudt dit me er toch van om te kopen. Wie weet, na uren en uren lang zoeken en vergelijken nog geen keus kunnen maken.

• Cosmo_nl
Ze hebben er inderdaad iets ingebouwt.
Een chip die niet vol vermogen gaat als er geen zware apps aanstaan zodat de accu langer mee gaat.
Alleen bij zware apps en degelijke benchmark apps zullen alle core's op vol vermogen draaien.
Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
De Kirin 920 is een goede chip 4 core's op 1.3 ghz en 4 core's op 1.7ghz, met mali-i-T628mp-4 en cat6 ondersteuning
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan van iets.
Geen mee loper van een bepaald merk, zoals de iphone
Ik trap geen merken de grond in en prijs huawei niet de hemel in, maar die nieuwe chip is gewoon een goede concurent van de snapdragon 805 en helemaal van de 801. En met de Honor 6 hebben ze voor het eerst een meer dan goede concurent weten te maken tegen over de alle flagships van dit moment.

Verwijderd

FlowDesign schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:00:
[...]

Dat geloof ik wel :) Het gaat erom dat Huawei iets heeft ingebouwd wat Samsung een tijd geleden ook had gedaan. Zodra herkend wordt dat er een benchmark app zoals Antutu gestart wordt gaan alle cores ineens op extra vol vermogen draaien terwijl ie dat bij normaal verbuik nooit zal doen.
Maar goed, dat Antutu scores niet de werkelijkheid weergeven wisten we natuurlijk al langer :Y
Dat is toch juist goed? Of wil je dat je smartphone bij normaal verbruik op vol vermogen draait?

• FlowDesign
Cosmo_nl schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:14:
Ze hebben er inderdaad iets ingebouwt.
Een chip die niet vol vermogen gaat als er geen zware apps aanstaan zodat de accu langer mee gaat.
Alleen bij zware apps en degelijke benchmark apps zullen alle core's op vol vermogen draaien.
Maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
De Kirin 920 is een goede chip 4 core's op 1.3 ghz en 4 core's op 1.7ghz, met mali-i-T628mp-4 en cat6 ondersteuning
Begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan van iets.
Geen mee loper van een bepaald merk, zoals de iphone
Ik trap geen merken de grond in en prijs huawei niet de hemel in, maar die nieuwe chip is gewoon een goede concurent van de snapdragon 805 en helemaal van de 801. En met de Honor 6 hebben ze voor het eerst een meer dan goede concurent weten te maken tegen over de alle flagships van dit moment.
Ik denk dat de Honor 6 ook zeker wel een goed toestel is, slechts een paar minpuntjes ten opzichte van bijvoorbeeld de Nubia z7. Was dat niet zo, dan had ik de Honor 6 al besteld :)

Wat betreft de Kirin en benchmarks, I'm just saying dat die score niet strookt met de werkelijkheid. Er is al lang met andere benchmarks en met games aangetoond dat de Kirin 920 dan ineens veel slechter presteert dan de Snapdragon 801. Daarmee wil ik dus aangeven dat zeggen dat ie meer dan 40 duizend punten scoort in Antutu helemaal niets zegt over de werkelijke snelheid van de Honor 6.

Pagina: 1 ... 57 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!