zou dit goed zijn ? (ik zie echt de bomen door het bos niet meer)
http://www.coolicool.com/...een-android-44-lt-g-34555
http://www.coolicool.com/...een-android-44-lt-g-34555
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wou zeggen dat ik ook de z7 mini heb besteld en eventueel ook paar testjes kan doen. Bedacht mij toen weer dat de levertijd niet zoals in Nederland is.. ik wacht geduldig en heel blijM-Opensource schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:37:
[...]
Hard mee bezig, maar het mooie weer op de zondag gooide roet in het eten, dus iets vertraagd
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Gecondoleerd met je X7dutchgio schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:56:
Mis ik nog iets of is de Nubia gewoon de beste koop? Vandaar ook mijn interesse naar een review
Op zondag 14 september 2014 11:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze:
http://www.aliexpress.com...HD/103919_2026335223.html
Dan maak je de order en plaats je in het opmerkingenveld:
spoiler:togetho Nubia z7minis
Ga verder maar betaal nog niet! Wacht tot je mail krijgt dat de prijs is aangepast en betaal dan.
Uiteindelijke prijs: 278$
Overigens coupons van hierboven zijn alweer vergeven blijkbaar. Volgendeweek zondag weer een actie met $20 korting op aliexpress.
Verwijderd
Anderhalf jaar vind ik nog redelijk lang eerlijk gezegd voor een telefoon die een fractie gekost heeft van wat een vergelijkbaar model destijds kostte op de Nederlandse markt. Mijn Huawei Honor 2 daarin tegen werkt nog steeds erg goed, en in december word ie twee jaar ouddutchgio schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:56:
Helaas is vrijdag m'n iOcean X7 na anderhalf jaar lang trouwe dienst overleden
Ondanks geen duidelijke oorzaak en defect, toch echt niet meer bruikbaar..
Scherm waarschijnlijk kapot. Gaat nog wel aan maar blijft verder grijs.
Nu noodgedwongen terug op m'n good old' Samsung maar toch wel afzien, 3.5 inch en single-core als je 5 inch en quad gewend bent.![]()
Nu dus op zoek naar wat anders...
De OnePlus One was m'n eerste gedachte, maar toch iets boven het budget nu ik onverwachts een nieuwe telefoon moet kopen, en 5.5 inch is te groot. Het liefst blijf ik toch bij 5 inch of een iets kleiner scherm van 4.7 inch. Een wel goed functionerende GPS is ook geen luxe.
De Redmi of Red Bull zijn goedkopere opties maar denk toch dat ik het beter in 1 keer goed kan doen met een future-proof aanschaf, mits die niet weer plotseling ermee ophoudt...
Nu na een orienterende zoektocht uitgekomen bij de ZTE Nubia Z7 Mini, die het wel eens kan gaan worden en er het meest bovenuit springt, waar ik dus onder andere heb gekeken naar de Xiaomi Mi3, OnePlus One, Xiaomi Redmi 1S en ZTE Redbull.
Mis ik nog iets of is de Nubia gewoon de beste koop? Vandaar ook mijn interesse naar een review
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 22:38 ]
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 14-09-2014 23:48 ]
kzat ook een tijdje te twijfelen tussen de nubia en de mi3, maar toch de mi3 genomen en geen spijt van, denk dat ik met de 2200 mah van de nubia met ze 5 inch scherm niet de dag doorkom met me 6 uur schermtijd, met me mi3 haal ik het net.Ook is de processor van de nubia gelocked op 2 ghz en die van de mi3 op 2.3 ghz meen ik.dutchgio schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:49:
Probleem is alleen dat ik nu dus niet zo veel soeps heb, en dus wel snel wat nieuws wil hebben
Aanstaande zondag als in een week verder pas bestellen en dan nog levering afwachten is eigenlijk te ver weg...
Daarnaast heb ik geen officiële creditcard, alleen maar virtueel. Of dat werkt met een dergelijk bedrag en op Aliexpress is een gok.
Huidige prijs is ook niet heel aantrekkelijk, bij To2.com vergelijkbaar.
Maar $20 korting zou wel mooi meegenomen zijn.
Anderhalf jaar is inderdaad nog vrij lang, de meesten hadden m al eerder mogelijk verkocht en vervangen, ook deels noodgedwongen door een kapot scherm. Qua prijs/prestaties is het zeer goed, niet vergelijkbaar met de Nederlandse markt. Maar toch jammer dat het dan zo'n abrupt einde heeft, zonder duidelijke oorzaak. Als ik m nou liet vallen en dat ie daardoor kapot was zou het al minder erg zijn...
Coolpad F1 voor beste prijs/kwaliteit verhouding of de Lenovo Golden Warrior A8 4G FDD-LTE als je iets meer wilt uitgeven, wel single sim maar met 4Gdutchgio schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:56:
Helaas is vrijdag m'n iOcean X7 na anderhalf jaar lang trouwe dienst overleden
Ondanks geen duidelijke oorzaak en defect, toch echt niet meer bruikbaar..
Scherm waarschijnlijk kapot. Gaat nog wel aan maar blijft verder grijs.
Nu noodgedwongen terug op m'n good old' Samsung maar toch wel afzien, 3.5 inch en single-core als je 5 inch en quad gewend bent.![]()
Nu dus op zoek naar wat anders...
De OnePlus One was m'n eerste gedachte, maar toch iets boven het budget nu ik onverwachts een nieuwe telefoon moet kopen, en 5.5 inch is te groot. Het liefst blijf ik toch bij 5 inch of een iets kleiner scherm van 4.7 inch. Een wel goed functionerende GPS is ook geen luxe.
De Redmi of Red Bull zijn goedkopere opties maar denk toch dat ik het beter in 1 keer goed kan doen met een future-proof aanschaf, mits die niet weer plotseling ermee ophoudt...
Nu na een orienterende zoektocht uitgekomen bij de ZTE Nubia Z7 Mini, die het wel eens kan gaan worden en er het meest bovenuit springt, waar ik dus onder andere heb gekeken naar de Xiaomi Mi3, OnePlus One, Xiaomi Redmi 1S en ZTE Redbull.
Ligt er maar net aan, verschil in batterijduur met Snap 800 of 801 is niet heel duidelijk, net als Miui VS Nubia UI. Lager geclocked is juist beter voor de batterijduur.Vlizzjeffrey schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:29:
[...]
kzat ook een tijdje te twijfelen tussen de nubia en de mi3, maar toch de mi3 genomen en geen spijt van, denk dat ik met de 2200 mah van de nubia met ze 5 inch scherm niet de dag doorkom met me 6 uur schermtijd, met me mi3 haal ik het net.Ook is de processor van de nubia gelocked op 2 ghz en die van de mi3 op 2.3 ghz meen ik.
Ik behoor alle credits door te schuiven naar: http://togetho.ru/Joosie200 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:18:
[...]
Gecondoleerd met je X7Als je liever <5,5 inch hebt is de ZTE Nubia 7 Mini eentje om te overwegen ja. A.s. zondag schijnt er op Aliexpress bij Eternal Team weer $20 korting te fixen zijn met een kortingscode als opmerking toevoegen. Wachten tot Eternal Team er 20 dollar vanaf haalt > ze vragen bovendien nu maar $4 voor DHL verzending. Dit alles met credits naar RobertNL
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door RobertowNL op 15-09-2014 09:03 ]
300 Euro voor een A-merk telefoon met zulke features vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo duur. Je betaalt misschien 100 euro meer dan voor bijvoorbeeld een Elephone, maar je krijgt er kwaliteit voor terug (gaat ook niet stuk na een jaar) en bovendien ziet het er veel beter uit. De iets duurdere Chinese telefoons van bijvoorbeeld Huawei, ZTE, Xiaomi en Meizu zijn de extra kosten zeker wel waardJoosie200 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:07:
http://www.gizchina.com/2014/09/15/huawei-honor-6-review/
Review van de Honor 6Blijft toch een prijzige handset met $389
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Geen idee, zoekt en gij zult vinden :WNYzE schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:38:
M'n laatste china telefoon was de Beidou Hot Pepper LA-Q1. Top toestel voor een topprijs (al zeg ik het zelf). Is er nog een toestel in deze prijsklasse die hiermee kan concurreren qua specs en qua prijs?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waar?zwembroek schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:25:
Ik heb zonet de Meizu MX4 32GB besteld voor 275 euro (356$) inclusief DHL verzending. Een prima deal dacht ik zo. In ieder geval een stuk goedkoper dan van de internationale website van Meizu. Daar kost deze telefoon 489 euro inclusief verzending. Ben erg benieuwd naar het toestel. Ik kom over van Apple. Zal mijn bevindingen wanneer ik hem ontvangen heb hier wel plaatsen.
http://www.aliexpress.com...re-flyme4/2035374459.html
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gisteren de Nubia aangedrukt met code als comment, en nu awaiting payment.. Dan zou ik m hebben voor iets van 226-230 inclusief verzending met DHLRobertowNL schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:01:
[...]
Ik behoor alle credits door te schuiven naar: http://togetho.ru/![]()
Overigens waren alle codes met de middag al weg dus volgende week wel snel zijn![]()
__
Overigens voor mijn review een coupon kunnen regelen voor de ThL 5000 bij DX.
DXTHL5000 geeft 5% korting en maakt het totaalbedrag $256.50 (tot 30-09-2014).
Moet eerlijk bekennen dat na de laatste update van het toestel er niet heel veel te wensen meer over is (behalve een andere launcher). De batterij lijkt ook nog iets beter geworden
[ Voor 28% gewijzigd door Momus op 15-09-2014 13:34 ]
Oh, ik heb tijd zat, dan ga ik komende zondag eens kijken of ik hem daarvandaan kan halendutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:35:
Ja die actie is verlopen, dat geldt pas komende zondag weer, maar zolang kan ik niet wachten
Je moet er wel vroeg bij zijn. Codes zijn beperkt beschikbaar (5.000) voor orders vanaf $159. Vanaf (7 uur?) op de zondagochtend. Alleen via de Aliexpress appMomus schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:39:
[...]
Oh, ik heb tijd zat, dan ga ik komende zondag eens kijken of ik hem daarvandaan kan halen
Ik heb even teruggelezen, maar is er 1 code die gemeld moet worden in de comments?RobertowNL schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:42:
[...]
Je moet er wel vroeg bij zijn. Codes zijn beperkt beschikbaar (5.000) voor orders vanaf $159. Vanaf (7 uur?) op de zondagochtend. Alleen via de Aliexpress app.
Je hoeft geen code in te voeren, korting wordt automatisch verwerkt bij afrekenen,Momus schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:45:
[...]
Ik heb even teruggelezen, maar is er 1 code die gemeld moet worden in de comments?
[ Voor 11% gewijzigd door tonytang op 15-09-2014 13:52 ]
Bevalt het nog steeds goed?Momus schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:01:
Die heeft mijn vriendin, voor 109$ tijdens de actiedag 18 augustus.
Jep. Ze is zeer kritisch en hij is door de proefperiode gekomen.
Voldoet 1/4GB, zat te twijfelen of ik de 2/8GB model moet nemen, voor licht gebruik bedoel?Momus schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:50:
[...]
Jep. Ze is zeer kritisch en hij is door de proefperiode gekomen.
Vooral de foto's zijn gewoon erg goed te noemen.
Jazeker, bij haar wel. Hij heeft inmiddels de SD als standaardopslag. Ondanks dat er maar 890 MB als te gebruiken interne partitie is, is er nog 500 MB van vrij en blijft dat zo.tonytang schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:53:
[...]
Voldoet 1/4GB, zat te twijfelen of ik de 2/8GB model moet nemen, voor licht gebruik bedoel?
[ Voor 15% gewijzigd door Dreamvoid op 15-09-2014 18:16 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ziet er leuk uit die kortingsactie van 20$, maar over 2 dagen is hij gewoon weer 380$, dus een stuk duurder dan nu, zo te zien...tonytang schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:47:
[...]
Je hoeft geen code in te voeren, korting wordt automatisch verwerkt bij afrekenen,
Vanaf 0900 uur.
Afgelopen zondag nog een ZTE V5 Redbull 1GB/4GB besteld voor iets van 100 euro.
Webshop zoeken die (tegen een kleine vergoeding) via een Europees warehouse levert.Kwakkel schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:32:
Ik heb bijna de knoop doorgehakt om de Nubia Z7 mini te bestellen. Wat me nog tegenhoudt is de douane: in België zijn ze naar verluidt veel moeilijker dan in Nederland. Zijn er hier nog Belgen die een Chinese phone hebben besteld (en geleverd gekregen)? Bij welke shop hebben jullie dan besteld, en hebben jullie iets speciaals gedaan? Heb je uiteindelijk moeten bijbetalen of niet? ....
Alvast bedankt (weeral) voor de info!
Oppomart en geen invoer betaald, Ze zetten op de doos. "Repared Phone parts" maar om nou zon telefoon te laten liggen om 30 eu? Het is echt een heel fijn toestel. Hier en daar wat UI dingen die smaakafhankelijk niet mijn ding zijn maar niet meer dan dat.Kwakkel schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:32:
Ik heb bijna de knoop doorgehakt om de Nubia Z7 mini te bestellen. Wat me nog tegenhoudt is de douane: in België zijn ze naar verluidt veel moeilijker dan in Nederland. Zijn er hier nog Belgen die een Chinese phone hebben besteld (en geleverd gekregen)? Bij welke shop hebben jullie dan besteld, en hebben jullie iets speciaals gedaan? Heb je uiteindelijk moeten bijbetalen of niet? ....
Alvast bedankt (weeral) voor de info!
Heb je er een internationale versie op staan?DaBuzzzzz schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:41:
[...]
Oppomart en geen invoer betaald, Ze zetten op de doos. "Repared Phone parts" maar om nou zon telefoon te laten liggen om 30 eu? Het is echt een heel fijn toestel. Hier en daar wat UI dingen die smaakafhankelijk niet mijn ding zijn maar niet meer dan dat.
Vraag aan de ander z7 mini gebruikers: ik krijg de laatste OTA update niet geinstalleerd, hij breekt af tijdens het proces. Jullie?
Probeer anders in het Nubia z7 topic. Er staat wel max in de TT, maar de TS moet het maar eens op de schop nemen en uitbreiden naar de Z7/max/mini.DaBuzzzzz schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:41:
[...]
Vraag aan de ander z7 mini gebruikers: ik krijg de laatste OTA update niet geinstalleerd, hij breekt af tijdens het proces. Jullie?
Ik heb in Belgie ook niks hoeven betalen voor mijn Lenovo. Het is een beetje geluk hebben, anders kost het een paar tientjes meer maar is het nog steeds een stuk goedkoper als een telefoon in een Belgische winkel.DaBuzzzzz schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:41:
[...]
Oppomart en geen invoer betaald, Ze zetten op de doos. "Repared Phone parts" maar om nou zon telefoon te laten liggen om 30 eu? Het is echt een heel fijn toestel. Hier en daar wat UI dingen die smaakafhankelijk niet mijn ding zijn maar niet meer dan dat.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Of verkleinen naar alleen de Mini; de enige versie die tot nu toe is geïmporteerd als ik het goed hebJoosie200 schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:45:
[...]
Probeer anders in het Nubia z7 topic. Er staat wel max in de TT, maar de TS moet het maar eens op de schop nemen en uitbreiden naar de Z7/max/mini.
True thatdutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:51:
[...]
Of verkleinen naar alleen de Mini; de enige versie die tot nu toe is geïmporteerd als ik het goed heb
Verwijderd
Verwijderd
Ik had de saaiste job ooit dus ik zat soms 7u van de 8u op 9GAG dus hij werd soms wel verschrikkelijk warm, dus de enige logische verklaring die ik zou kunnen geven is oververhitting.Momus schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:50:
Redelijk bizar dat je een niet vaak voorkomend probleem bij 2 opvolgende telefoons hebt gehad. Je zou haast denken dat de gebruiker er de hand in heeft.
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 15-09-2014 23:02 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Tja....mijn huidige telefoon S3 heeft ook 2GB.....dus het liefst zou ik meer willen......vraag is alleen of je dat gaat merken in gewoon normaal gebruik.Joosie200 schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:28:
Hoe hard is die eis van 3GB ram? Anders kun je kijken naar de ZTE Nubia Z7 Max
moet zeggen dat van de 2 gb die mijn mi3 heeft er vaak al tot 1700 mb in gebruik is, dus kan me voorstellen dat 3 gb zeker kan helpenBuzzie schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:33:
[...]
Tja....mijn huidige telefoon S3 heeft ook 2GB.....dus het liefst zou ik meer willen......vraag is alleen of je dat gaat merken in gewoon normaal gebruik.
die ervaring heb ik namelijk niet
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Stimmt, lokale prijs + Chinese 4G.dutchgio schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:02:
Al is de prijs lokaal neem ik aan, en alleen Chinese TD-4G dus zal ook wel niet meteen beschikbaar komen.
En had je 3 GB erin, dan was het gevuld met 2700 MB en had je jezelf en anderen wijs gemaakt dat 4 GB misschien wel nodig is. Bullshit dus, Android is nu eenmaal zo ontworpen om zoveel mogelijk geheugen nuttig te gebruiken door apps die je regelmatig gebruikt alvast in te laden dan wel te laten staan. Zoals Momus ook al zei.Vlizzjeffrey schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:39:
[...]
moet zeggen dat van de 2 gb die mijn mi3 heeft er vaak al tot 1700 mb in gebruik is, dus kan me voorstellen dat 3 gb zeker kan helpen
Dat focalprice kut is was hier dan ook al bekendKees Klaassen schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:30:
Oppassen met FocalPrice.com. Redmi 1S defect aangekomen, op aanraden van mede-tweakers herhaaldelijk om een nieuwe batterij gevraagd maar zijn ze nooit op ingegaan. Nu op eigen kosten (25,-) dat ding terugsturen anders vordert Paypal het bedrag niet terug
Het was niet toevallig zo dat het probleem zich alleen voordeed wanneer je 'm aan het opladen was?Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:03:
[...]
Ik had de saaiste job ooit dus ik zat soms 7u van de 8u op 9GAG dus hij werd soms wel verschrikkelijk warm, dus de enige logische verklaring die ik zou kunnen geven is oververhitting.
Ik had men Oneplus net voor ik naar Hongarije ging. Daar heb ik constant in 4K gefilmt en de gsm heel vaak getest en het was er al 30 - 37°C. Soms werkte men touchscreen volledig niet meer, soms ghost touches en soms delen wel andere niet. Toen ik in Belgie was waar het maar 25°C is was het probleem al stukken beter.
Daarna in Zuid Frankrijk moest ik nog niet denken om men GSM gebruiken want dat ging hellemaal niet je ziet in de filmpjes op de XDA pagina alle varianten van het probleem dat ik uitleg.
Bij Oneplus is het echt een gekend probleem ik kan direct 10 topics linken met mensen met hetzelfde probleem. Bij de M2s hadden er ook veel het probleem maar niet zo extreem als bij de oneplus.
Ik ben ook geen klungel met ADB/Fastboot dus, roms, kernels, fixes geflashed bij beide telefoons maar niks bleek te helpen. Hoewel oneplus nu wel een fix zou moeten releasen volgende week geloof ik niet dat het softwarematig opgelost kan worden aangezien bij mijn Xiaomi M2s het scherm een oudere revisie was en vervangen moest worden. Echt jammer want op gebied van design/development de droom telefoon.
[ Voor 35% gewijzigd door Robinator op 16-09-2014 00:50 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Momus op 16-09-2014 06:59 ]
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Thanks voor deze info.....dat wist ik dus niet. Ben me telefoon vergeten dus kan nu helaas niet kijken hoeveel geheugen er nu in gebruik is zeg maar.Momus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 06:58:
Hoe vol het RAM geheugen zit, heeft verder weinig te maken met hoe vlot ie loopt. Hoe meer RAM, hoe meer Android in het geheugen propt.
Ja ik ben zeker wel bekend met custom roms en heb op al mijn eerdere telefoons (HTC, S1 en nu S3) ook custom roms gehad. Op mijn S3 draait nu CM11 en moet zeggen inderdaad dat dit gewoon vloeiend gaat.robin-sips2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:43:
@buzzie, heb je al wat met rom's an het spelen geweest op je phone van nu, niet om onnozel te doen of the smartass uit te hangen, maar een Phone met 2GB ram moet gewoon vlot lopen, lukt dat niet, dan zou ik eens beginnen met een kale AOSP/CyanogenMOD.
Ik draai op men Xiaomi Hongmi (jaja de mediatekversie) met 1GB ram nog steeds de dagelijkse apps zonder stotteringen door een eigen lichte versie van rom te gebruiken (AOSP achtig)
MIUI is mooi en grafisch, maar vraagt veel te veel resources, TouchwizUI is daar ook niet echt een held in, dus ik zou je gsm niet zo direct de slechte naam geven, als je echt beter wilt ga dan simpelweg voor die honor 6, lees er veel goeds van, de roms beginnen in omloop te komen, dat ding is retesnel, niet te groot, en best normaal qua looks. (ook als bonus deels 4G coverage, en dual sim)
[ Voor 120% gewijzigd door RoD op 16-09-2014 11:20 ]
Sjaak de Beer escort-service, mag ik uw bestelling alstublieft?
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 16-09-2014 11:21 ]
Excuus, ik wilde een situatie gaan schetsen en vanuit hier verder gaan op het punt of er chinese telefoons zijn met een goede 4g verbinding.Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 16-09-2014 15:39 ]
Yup, hier.SjaakDeBeer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:11:
[...]
Excuus, ik wilde een situatie gaan schetsen en vanuit hier verder gaan op het punt of er chinese telefoons zijn met een goede 4g verbinding.
Is er een topic waarbij wel om advies gevraagd kan worden?
Dat is de topic voor levertijden en prijzen. Niet voor advies over welke phone het meest geschikt is voor zijn wensen.
Op zich niet, maar wordt er (gedeeltelijk) wel gegeven. Het is en blijft een behelp gebeuren wat dit soort zaken betreft.Momus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:33:
[...]
Dat is de topic voor levertijden en prijzen. Niet voor advies over welke phone het meest geschikt is voor zijn wensen.
Het lijkt me hier veel beter op de plek dan daar. Maar goed.starcopy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:36:
[...]
Op zich niet, maar wordt er (gedeeltelijk) wel gegeven. Het is en blijft een behelp gebeuren wat dit soort zaken betreft.
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 16-09-2014 13:05 ]
Hier mag je uitzoeken wat er is, daar mag je vragen waar je dan het beste naartoe kunt. En aangezien hier een zero tollerance beleid is, wordt het moeilijk om te combineren. Op zich wel logisch, maar zeker voor de newby soms wel heel vervelend.Momus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:37:
[...]
Het lijkt me hier veel beter op de plek dan daar. Maar goed.
Met een beetje zelf nadenken en zoeken in dit topic en op de rest van het internet had je gewoon zelf het antwoord kunnen vinden.SjaakDeBeer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:11:
[...]
Excuus, ik wilde een situatie gaan schetsen en vanuit hier verder gaan op het punt of er chinese telefoons zijn met een goede 4g verbinding.
[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 16-09-2014 13:33 ]
Dat 4G verhaal is toch al een leuke. Voor zover ik weet is er toch nog geen enkele die alle banden ondersteund. Dus is het eigenlijk een klein beetje een "non" discussie. Wie nu al volledige 4G ondersteuning wil hebben kan alleen hier in Nederland een phone kopen. Toch?FlowDesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:32:
[...]
Met een beetje zelf nadenken en zoeken in dit topic en op de rest van het internet had je gewoon zelf het antwoord kunnen vinden.
Ik weet nml. zeker dat ik die vraag in de afgelopen maanden al minimaal 10 keer beantwoord heb.
Maarja, mensen zijn nu eenmaal liever lui dan moe en zelf nadenken?? Oei oei oei daar wil je toch niet aan beginnen zeker?
De Elephone P3000. Als eerste in waarschijnlijk een rij van veel meer.starcopy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:39:
[...]
Dat 4G verhaal is toch al een leuke. Voor zover ik weet is er toch nog geen enkele die alle banden ondersteund. Dus is het eigenlijk een klein beetje een "non" discussie. Wie nu al volledige 4G ondersteuning wil hebben kan alleen hier in Nederland een phone kopen. Toch?
Ook weer een opmerking van niets... Tegenwoordig is alles te vinden op het web. Laten dan gelijk het hele Tweakers forum maar verwijderen? Daarnaast heb je op deze manier de mogelijkheid om het er over te hebben. Als ik ga Googlen ontstaat er geen "gesprek".FlowDesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:32:
[...]
Met een beetje zelf nadenken en zoeken in dit topic en op de rest van het internet had je gewoon zelf het antwoord kunnen vinden.
Ik weet nml. zeker dat ik die vraag in de afgelopen maanden al minimaal 10 keer beantwoord heb.
Maarja, mensen zijn nu eenmaal liever lui dan moe en zelf nadenken?? Oei oei oei daar wil je toch niet aan beginnen zeker?
Bam! Mijn hele punt. Zo'n vraag leidt weer tot de volgende reactie:starcopy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:39:
[...]
Dat 4G verhaal is toch al een leuke. Voor zover ik weet is er toch nog geen enkele die allescussie. Wie nu al volledige 4G ondersteuning wil hebben kan alleen hier in Nederland een phone kopen. Toch?
Nu ben ik dus in staat om vragen hier over te stellen... Waarvoor dit topic lijkt te zijn.Momus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:
[...]
De Elephone P3000. Als eerste in waarschijnlijk een rij van veel meer.
[ Voor 38% gewijzigd door SjaakDeBeer op 16-09-2014 14:04 ]
Wellicht stond hier ook een uitgebreidere vraag in, inclusief toelichting?SjaakDeBeer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:19:
[mbr]Hier is het topic nadrukkelijk niet voor bedoeld. Lees aub de topicwaarschuwing voor je post.[/]
Kan zijn, maar moeten wij dan 100 keer in hetzelfde topic hetzelfde antwoord op dezelfde vraag gaan geven omdat mensen zoals jij te lui zijn om even zelf te zoeken? Vragen naar de bekende weg heet dat en het voegt gewoon niets toe.SjaakDeBeer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:54:
[...]
Ook weer een opmerking van niets... Tegenwoordig is alles te vinden op het web. Laten dan gelijk het hele Tweakers forum maar verwijderen? Daarnaast heb je op deze manier de mogelijkheid om het er over te hebben. Als ik ga Googlen ontstaat er geen "gesprek".
1. je kunt kiezen om dan gewoon niet te reageren.FlowDesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:26:
[...]
Kan zijn, maar moeten wij dan 100 keer in hetzelfde topic hetzelfde antwoord op dezelfde vraag gaan geven omdat mensen zoals jij te lui zijn om even zelf te zoeken? Vragen naar de bekende weg heet dat en het voegt gewoon niets toe.
Ik ga nu voor de achthonderddrieennegentigste keer dit linkje posten:
Wikipedia: List of LTE networks
Daarin staat exact welke FDD-LTE frequenties in Nederland ondersteund worden en 3G alleen op 900 en 2100 MHz WCMDA. Bij de specificaties van elke telefoon staat welke banden die ondersteunt. Is dat nou zo moeilijk om even met elkaar te vergelijken?
En nu ophouden met huilen, anders krijg je nog een ban ook:W
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat zijn ze niet, en de douane opent maar weinig pakketjes, en inspecteert er nog veel minder gedetailleerd - die zijn meer geinteresseerd in het vangen van BTW en tegenhouden van neppers dan in het technisch checken van elk stuk electronica.jimmypop1 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:27:
zijn al die china phones wel CE gekeurd ? Ik vermoed van wel want anders zouden er niet veel door de douane geraken ?..
Heb de 11e er twee besteld, maar ze zijn nog niet eens verzonden... Wel op voorraad volgens de chatmevrouw...tonytang schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:49:
Nog iemand hier de Leagoo Lead 2 bestelt bij Dx en het al heeft mogen ontvangen?
Alvast dank voor de reactie.
Verwijderd
Ik zou deze smartphone mooi links laten liggen, het is inderdaad een mooie deal maar de batterij is aan de magere kant met zijn 1600mahkrissie100 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:56:
´´Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.´´
hier mogen mensen dus geen advies vragen, en wat eigenlijk wel logisch zou moeten zijn, anders moet iedereen in het mobile advies forum een topic aanmaken, alsof jullie daar blij mee zijn, kan het me niet voorstellen.
ontopic: er is inmiddels een upgraded versie van de leagoo Lead 3: http://www.geekbuying.com...G-GPS---Black-332575.html
met 1gb ram en 8gb rom
voor de budgetjager kan die best interessant zijn nu
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq