Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.787 views

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33
Hyp Hyper schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:18:
[...]

Ja, een speciaal topic voor Krissie. :P
(alleen heeft dan straks iedereen een Leagoo ;))
Haha, of een doogee :9

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:57
kakanox schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 01:20:
Zo. Manual voor rooten van de ZTE Geek V975 even in sneltreinvaart uitgewerkt. Zullen misschien nog wat kleine foutjes inzitten maar dan upload ik nog wel ff een nieuwe.

hier staat ie

hier staat de ZIP
Ik heb die telefoon niet, maar ik wil je toch bedanken voor je inzet! _/-\o_

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben je ook dankbaar, helaas nog even wachten tot de mijne binnenkomt :)

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vreesie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:31:
Gebruikt iemand hier ook daadwerkelijk de Dual sim en is het dan mogelijk om voor beide nummers WhatsApp te gebruiken?
WhatsApp werkt maar met 1 nummer maar Facebook Messenger werkt wel met twee, dat werkt net zo goed. Veel mensen lijken niet te realiseren dat je ook naar niet-vrienden berichtjes kan sturen.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Facebook Messenger werkt toch helemaal niet via een telefoonnummer?

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:23
FB is niet gekoppeld aan een telnr. dus het werkt in theorie met een ontelbaar aantal nummers :P

Overigens is de vraag van Dreamvoid mbt Whatsapp wel relevant. Als ik het goed begrijp is er een aangepaste Whatsapp waarbij je wel meer dan 1 nummer kan gebruiken. Is echter al een half jaar geleden dat ik hierover las dus ik weet niet precies hoe en wat. Google zou hierop antwoord moeten geven denk'.

Yep: http://forums.techdiscuss...numbers-on-Dual-SIM-phone

[ Voor 75% gewijzigd door Lord_Dain op 28-08-2014 11:52 ]

• Momus
Bovendien zijn er mensen die berichten van niet-vrienden uitgeschakeld hebben staan. Dus die kan je niet bereiken dan.

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
PeeFizz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:07:
Ik ben je ook dankbaar, helaas nog even wachten tot de mijne binnenkomt :)
Was een kleine moeite :)

Enjoy! Het is echt een fijn toestel, heerlijk rap!

Ga toch fietsen.

• NickP93
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-07 13:57
Zijn er nog meer websites met EU magazijnen zoals bij antelife? Ik zit te denken aan de DooGee DG310 voyager 2 voor 70 euro.

http://www.antelife.com/d...tg-dual-camera-black.html

• Dreamvoid
  • Niet online
Momus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:35:
Facebook Messenger werkt toch helemaal niet via een telefoonnummer?
Jawel, ik heb 3 telefoonnummers staan. Werkt precies zo als Whatsapp, je telefoonnummer is je username.

[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 28-08-2014 13:21 ]

• PeeFizz
NickP93 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:15:
Zijn er nog meer websites met EU magazijnen zoals bij antelife? Ik zit te denken aan de DooGee DG310 voyager 2 voor 70 euro.

http://www.antelife.com/d...tg-dual-camera-black.html
Vaak hebben ze niet veel interessants, maar:

Ibuygou.es
Lenteen.de

• FlowDesign
Dreamvoid schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:19:
[...]

Jawel, ik heb 3 telefoonnummers staan. Werkt precies zo als Whatsapp, je telefoonnummer is je username.
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat telefoonnummer opgeven bij Facebook nog altijd optioneel is.

Je kunt Facebook en Facebook Messenger beide gebruiken zónder telefoonnummer en je kunt Facebook Messenger gebruiken zónder Facebook account maar met telefoonnummer (of beide).

http://techcrunch.com/201...nger-no-facebook-account/

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 14:29
THL voorziet blijkbaar de nationale Belgische voetbalploeg van hun "88° wide-angle camera" THL5000:

http://www.antelife.com/thl5000-octacorekiller.html (halverwege pagina)

:)B

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
TJakeis schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:24:
THL voorziet blijkbaar de nationale Belgische voetbalploeg van hun "88° wide-angle camera" THL5000:

http://www.antelife.com/thl5000-octacorekiller.html (halverwege pagina)

:)B
*THL jat een foto en misbruikt deze voor eigen commerciële doeleinden.
Dat was me nog niet eens opgevallen, want die THL met die foto is al wel vaker voorbij gekomen :+
Ze pakken gewoon een foto en verkleinen die dan als voorbeeld ;)

• TJakeis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 14:29
dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:50:
Dat was me nog niet eens opgevallen, want die THL met die foto is al wel vaker voorbij gekomen :+
Ze pakken gewoon een foto en verkleinen die dan als voorbeeld ;)
Sterker nog, dit was de originele selfie:

http://sportmagazine.knac...rticle-normal-154809.html

Dus de originele verkleinen ze, om ze dan nog eens te verkleinen... :|

• Dreamvoid
  • Niet online
FlowDesign schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:28:
Je kunt Facebook en Facebook Messenger beide gebruiken zónder telefoonnummer en je kunt Facebook Messenger gebruiken zónder Facebook account maar met telefoonnummer (of beide).
Exact, het kan beide. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik Facebook Messenger handiger vind dan WhatsApp, geen geklooi met 2 nummers en internationaal zit bijna iedereen op Facebook (hoewel WhatsApp ook wel aardig populair begint te worden).

Skype werkt tegenwoordig ook met telefoonnummers zag ik trouwens (met meerdere?), dus dan is WhatsApp eigenlijk helemaal overbodig - maar goed mensen zullen het nog wel even blijven gebruiken, het duurde ook jaren voordat MSN verdween.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb mezelf eens verdiept in de Chinese smartphone markt. Het aanbod is enorm, waardoor je soms het overzicht even kwijt bent. Na de zoektocht kwam ik tot de volgende modellen die mij interessant lijken:
- Xiaomi Mi4
- OnePlus One
- Oppo 7(a)
- Meizu MX4

Wie kan mij meer inzicht geven over deze telefoons? Of zijn er nog meer interessante Chinese smartphones die ik over het hoofd heb gezien (vast wel)? Ik ben in ieder geval op zoek naar:
- smartphone onder de 400 euro
- high end specs
- scherm tussen 4 en 5,5 inch. Heb nu een BBQ10... heel klein haha!
- goede camera
- goed draaiend OS, met veel keuze opties (privacy/lockscreen/notificaties/homescreens etc)

Het nadeel van Chinese smartphones zijn de beperkte 4G mogelijkheden. Of zijn er ook modellen met 4G verbindingen die in Nederland ook geheel ondersteunt worden? Lastig om een keuze te maken! 8)7

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
JackL89 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:04:
Ik heb mezelf eens verdiept in de Chinese smartphone markt. Het aanbod is enorm, waardoor je soms het overzicht even kwijt bent. Na de zoektocht kwam ik tot de volgende modellen die mij interessant lijken:
- Xiaomi Mi4
- OnePlus One
- Oppo 7(a)
- Meizu MX4

Wie kan mij meer inzicht geven over deze telefoons? Of zijn er nog meer interessante Chinese smartphones die ik over het hoofd heb gezien (vast wel)? Ik ben in ieder geval op zoek naar:
- smartphone onder de 400 euro
- high end specs
- scherm tussen 4 en 5,5 inch. Heb nu een BBQ10... heel klein haha!
- goede camera
- goed draaiend OS, met veel keuze opties (privacy/lockscreen/notificaties/homescreens etc)

Het nadeel van Chinese smartphones zijn de beperkte 4G mogelijkheden. Of zijn er ook modellen met 4G verbindingen die in Nederland ook geheel ondersteunt worden? Lastig om een keuze te maken! 8)7
Lenovo k910
Huawei honor 6

• FlowDesign
Die hebben beide geen 4G op 800 MHz en op dit moment dus nog geen landelijke dekking. Correct me if I'm wrong :)

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
FlowDesign schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Die hebben beide geen 4G op 800 MHz en op dit moment dus nog geen landelijke dekking. Correct me if I'm wrong :)
Volgens mij inderdaad ook geen 800 MHz, helaas. Mijn persoonlijke favoriet is de Xiaomi Mi4. Op de meeste plekken heb ik overigens geen 3G of 4G nodig... just WiFi! :9
Zal ik 4G gaan missen als ik bijv. de Xiaomi Mi4 koop? Wel 4G-dekking in grote steden, althans, met Vodafone.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
JackL89 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

[...]

Volgens mij inderdaad ook geen 800 MHz, helaas. Mijn persoonlijke favoriet is de Xiaomi Mi4. Op de meeste plekken heb ik overigens geen 3G of 4G nodig... just WiFi! :9
Zal ik 4G gaan missen als ik bijv. de Xiaomi Mi4 koop? Wel 4G-dekking in grote steden, althans, met Vodafone.
In dat geval zou ik toch even kijken of de geringe meerwaarde van de Mi4 opweegt tegen de Mi3. Je betaald veel geld voor 1Gb meer en een iets snellere cpu tov de Mi3.

• FlowDesign
JackL89 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

[...]

Weet je wat het is... eigenlijk is 3G buiten de steden snel genoeg en juist wanneer je op een drukke plek bent dan is het fijn om 4G te hebben. Probeer voor de gein eens te internetten op Amsterdam CS met 3G, dat werkt gewoon voor geen meter! Het voordeel is dat (bijna) alle providers in de grote steden inmiddels 4G al uitgerold hebben op de 1800 en/of 2600 MHz band (naast de 800 MHz band). Dus daar wanneer je het echt nodig hebt heb je wel bereik. Daarnaast vermoed ik dat ook KPN uiteindelijk een bijna landelijk dekkend netwerk op 1800 MHz aan zal bieden, omdat de combinatie van 2 frequenties (bijv. 800 en 1800) gebruikt gaat worden voor LTE Advanced (Cat 6) om snelheden van boven de 150 Mbit te realiseren.

Dus als je meestal Wifi gebruikt en je 3G snel genoeg vindt, maar je wil met name wanneer het echt handig is gebruik kunnen maken van 4G, dan is het niet zo'n ramp om de 800 MHz te missen :)

Et is nog geen 4G versie van de Mi4 uit dat hier ook werkt, dus dan kun je wellicht beter de Mi3 2/32gb kopen. Dat scheelt nogal een stuk in de prijs.

De andere modellen doen ook maar beperkt 4G als ze dat al kunnen, dus dat moet geen eis zijn. En als je dat laat vallen is de Mi3 het interessantst. Miui draait er standaard op en is erg uitgebreid qua instellingen, uiterlijk, privacy etc.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:34
ZTE nubia z7 mini vind ik persoonlijk een mooit toestel. Ten opzichte van de mi 4 minder ram en lager cpu snelhied. Maar het scheelt 100 dollar en duals sim.
http://www.to2c.com/zte-n...amera-wcdma-dual-sim.html

• Thijs_g
FlowDesign schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Klopt, maar alle andere modellen die hij opnoemde ook niet :9

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
karakedi schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:20:
ZTE nubia z7 mini vind ik persoonlijk een mooit toestel. Ten opzichte van de mi 4 minder ram en lager cpu snelhied. Maar het scheelt 100 dollar en duals sim.
Scheelt 75 dollar. Maar je hebt dan een kleinere batterij, en 16Gb. Dit alles niet uitbreidbaar net zoals de Mi3. Die voor die 75 dollar meerprijs een grotere batterij heeft en 64Gb.

• Cujo74
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
Heb zelf afgelopen weken lang getwijfeld tussen de Mi3 en de ZTE Nubia z7 mini. Deze week knoop doorgehakt en gekozen voor de ZTE. Voor mij was lagere prijs en dual sim uiteindelijk doorslaggevend. Heb zelf nog 32 gb geheugenkaartje liggen dus prik dat wel in de ZTE.
Mi3 is niet uitbreidbaar met geheugenkaartje, ZTE wel

Zodra ik hem binnen heb zal ik in het ZTE 7 topic wel wat ervaringen delen.

• Momus
starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:35:
[...]

Scheelt 75 dollar. Maar je hebt dan een kleinere batterij, en 16Gb. Dit alles niet uitbreidbaar net zoals de Mi3. Die voor die 75 dollar meerprijs een grotere batterij heeft en 64Gb.
Z7 mini is wel uitbreidbaar.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Momus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:58:
[...]

Z7 mini is wel uitbreidbaar.
Ja, na het nog eens goed naar de tekening kijkend, zag ik het. Vond zo vreemd dat het niet bij de specs vermeldt staat. Daardoor vond ik het prijsverschil niet interessant. Maat een slot wordt het al anders.

• _Lucid_
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-07 01:37
Heb een beetje hulp nodig aangezien ik een nieuwe gsm wil kopen nadat mijn oude gsm ontzettend hard de grond heeft geraakt. De Chinaphone markt is te overweldigend voor mij!

Ik ben naar iets als een DooGee Valencia DG800 aan het kijken. Weet iemand of ik iets beters kan krijgen voor de (goedkopere?) prijs?
Hetgeen dat ik het meeste nodig heb is een goede camera vooraan (die 8MP camera lijkt me een slechte lens te hebben, maar toch lijkt het indrukwekkend).
Max. budget is €80-90

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Misschien voor sommige mensen nog interessant, een budget Wolfgang telefoon bij de Aldi vanaf a.s. zaterdag: http://www.androidplanet....kope-wolfgang-smartphone/

Nog een redelijke accu, 4.5" IPS scherm, helaas qHD en geen 720p, Android 4.4, MT6589, dualsim voor 129 euro. Zal uiteindelijk ook wel uit China komen ;-)

EDIT: blijkbaar issie al eerder te koop geweest, maar toen nog met Android 4.2. Review: http://technieuws.com/270...ang-at-as45qhd-smartphone

[ Voor 23% gewijzigd door hars73 op 29-08-2014 08:24 ]

Verwijderd

hars73 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:14:
Misschien voor sommige mensen nog interessant, een budget Wolfgang telefoon bij de Aldi vanaf a.s. zaterdag: http://www.androidplanet....kope-wolfgang-smartphone/

Nog een redelijke accu, 4.5" IPS scherm, helaas qHD en geen 720p, Android 4.4, MT6589, dualsim voor 129 euro. Zal uiteindelijk ook wel uit China komen ;-)

EDIT: blijkbaar issie al eerder te koop geweest, maar toen nog met Android 4.2. Review: http://technieuws.com/270...ang-at-as45qhd-smartphone
NIet zeker of ze 100% identiek zijn, maar dacht hetzelfde.
Heeft Aldi al eerder gedaan dit soort fratsen, met enkel software upgrade bijv.

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:40:
[...]
Niet zeker of ze 100% identiek zijn, maar dacht hetzelfde.
Heeft Aldi al eerder gedaan dit soort fratsen, met enkel software upgrade bijv.
Klopt, helemaal 100% zeker is het niet of de hardware gelijk is. Tja de prijs hebben ze ook wat omlaag gedaan. 't lijkt me wel een aardig ding.

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
karakedi schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:20:
Heb m besteld. De accu is niet groot maar de processor is heel accu vriendelijk. Ik ben met name benieuwd naar de hele goeie camera die erin zit (99% bevestigd althans) http://www.sony.net/Produ.../april_2014/imx214_e.html , duals sim is een must en verder tickt ie alle boxen vor weinig. Ik roep wel even hier als ie binnen is.

• DaBuzzzzz
Handig vergelijkend overzicht met wat meer info dan gangbaar (kan niet beoordelen hoe betrouwbaar uiteraard) van 4 populaire toestellen

* Nubia z7 mini
* Acend P7
* Honor 6
* Redmi Note

http://www.devicespecifications.com/en/comparison/6803a75a

• ralphterror
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb de ZTE z7 mini ook besteld. Tijdens de sale op Ali bij Eternal Team.
Goeie specs en erg mooi toestel.
Reviews die ik kon vinden zijn ook allemaal positief.
Ben benieuwd, afwachten totdat die binnen is :9~

• FlowDesign
DaBuzzzzz schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:04:
Handig vergelijkend overzicht met wat meer info dan gangbaar (kan niet beoordelen hoe betrouwbaar uiteraard) van 4 populaire toestellen

* Nubia z7 mini
* Acend P7
* Honor 6
* Redmi Note

http://www.devicespecifications.com/en/comparison/6803a75a
Als je de Z7 mini en de Honor 6 zo naast elkaar zet dan heeft de Honor 6 eigenlijk maar 1 groot voordeel dat is de accu (2300 vs. 3100). Echter, ik heb zelf de ZTE V987 met 5 inch 720p scherm en MTK6589 SoC en een 2500 mAh accu en die gaat makkelijk 2 dagen mee op 1 lading. 2300 mAh lijkt me dus wel voldoende :)
Persoonlijk vind ik de Honor 6 mooier dan de ZTE, maar de ZTE is wel 75 USD goedkoper dan de Honor 6.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 11:11
FlowDesign schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Als je de Z7 mini en de Honor 6 zo naast elkaar zet dan heeft de Honor 6 eigenlijk maar 1 groot voordeel dat is de accu (2300 vs. 3100). Echter, ik heb zelf de ZTE V987 met 5 inch 720p scherm en MTK6589 SoC en een 2500 mAh accu en die gaat makkelijk 2 dagen mee op 1 lading. 2300 mAh lijkt me dus wel voldoende :)
Persoonlijk vind ik de Honor 6 mooier dan de ZTE, maar de ZTE is wel 75 USD goedkoper dan de Honor 6.
de huawai is een centimeter minder breed, dat vind ik voor mijzelf wel een groot voordeel als het om het bedienen van het toestel gaat met 1 hand.

• Momus
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:02:
[...]

de huawai is een centimeter minder breed, dat vind ik voor mijzelf wel een groot voordeel als het om het bedienen van het toestel gaat met 1 hand.
?
0.4 millimeter in mijn overzicht.

• DaBuzzzzz
1 halve mm verschil!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:02:
[...]

Dat is milimeter werk: ZTE 140.9mm, Huawei: 139.6mm = 1,3 mm verschil.

• Momus
Joosie200 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:07:
[...]

Dat is milimeter werk: ZTE 140.9mm, Huawei: 139.6mm = 1,3 mm verschil.
Ja. Das de lengte. En niet de breedte.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Momus schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:08:
[...]

Ja. Das de lengte. En niet de breedte.
Keek verkeerd, breedte maar 0,4 mm verschil idd zoals je zei. Nogmaals: milimeterwerk dit, maakt weinig uit.

• Vlizzjeffrey
jiayu g2f in de aanbieding voor 100 dollar, lijkt me een mooie prijs voor wie een leuke 4.3 inch toestel zoekt met degelijke camera en chipset.

http://www.to2c.com/jiayu-g2f-basic.html

• hars73

hars73

Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:16:
jiayu g2f in de aanbieding voor 100 dollar, lijkt me een mooie prijs voor wie een leuke 4.3 inch toestel zoekt met degelijke camera en chipset.

http://www.to2c.com/jiayu-g2f-basic.html
Hmmm die stond nou net op mijn lijstje om eventueel binnenkort aan te gaan schaffen.. komt alleen deze maand niet zo goed uit 8)7 :X twijfel.. twijfel..

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 17:16
hars73 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:01:
[...]

Hmmm die stond nou net op mijn lijstje om eventueel binnenkort aan te gaan schaffen.. komt alleen deze maand niet zo goed uit 8)7 :X twijfel.. twijfel..
Mooi ding als vervanger voor de s2 van mn dochter. Iemand een idee wat voor accu erbij zit?

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Meer mensen hier een elephone p8? Ben er best tevreden over, al duurt het opladen echt heel lang (9 uur ofzo) is dit normaal?
Niet de meegeleverde kabel gebruiken.
En de lader al helemaal niet, die zijn niet zo veilig ;)

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
dutchgio schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:03:
Niet de meegeleverde kabel gebruiken.
En de lader al helemaal niet, die zijn niet zo veilig ;)
Beetje onzorgvuldig geweest, maar heb ook een LG g2. Volgens battery monitor is de g2 in 38 min vol (75%) en mijn elephone in 2 uur (91%), zit geen verschil tussen de laders

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
EJPostema schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:01:
Meer mensen hier een elephone p8? Ben er best tevreden over, al duurt het opladen echt heel lang (9 uur ofzo) is dit normaal?
Opladen duurt bij mij zeker niet zo lang, gebruik je de originele oplader? Kan zijn dat die kaduuk is. Met originele oplader doet ie er zo'n 2 uur over (nagenoeg leeg > 100%).

"Find what you love and let it kill you"

• Vlizzjeffrey
eddie02 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:54:
[...]

Mooi ding als vervanger voor de s2 van mn dochter. Iemand een idee wat voor accu erbij zit?
2200 mah, volgens revieuws gaat de accu vrij lang mee voor een smartphone, ik geloof dit ook wel aangezien mijn jiayu g4 heel lang meegaat op de accu, welliswaar met 3000 mah accu maar ook een groter scherm en iets minder zuinige(6589) processor en hogere resolutie.
Twijfel ook om er 1 te bestellen.

• Vlizzjeffrey
lead 1 vandaag op pandawill in de happy hour voor 108 dollar

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
uit de vergelijking moeten we geloven dat de mt6592 Glonass support heeft? of is dit een foutje van de site?

Verder vind ikzelf de Honor 6 dual sim variant super intressant, het is geen budget toestel meer, maar heeft best goede specs:

op mixeshop heb je hem voor 283 eurootjes:

http://www.mixeshop.com/h...ery-smartphone_p7291.html

Iemand betere specs voor die prijs? vooral batterijduur dualsim en gps zijn belangrijk ;)

• eddie02
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:37:
lead 1 vandaag op pandawill in de happy hour voor 108 dollar
Als iemand m besteld, doe mij er ook gelijk maar 1 :) Geen creditcard en nog geen paypall...

Ik ben er goed voor d:)b
Paypal kan je gratis aanmaken en je eigen bankrekening aan koppelen of overmaken... ;)

• dutchtoro
  • Laatst online: 09-08-2023
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:22:
uit de vergelijking moeten we geloven dat de mt6592 Glonass support heeft? of is dit een foutje van de site?

......
Ik heb zelf de Xiaomi Redmi Note en volgens de specificaties met Glonass ondersteuning.Maar als ik de app GPS Test opstart zie ik geen Glonass-satellieten. In de telefoon van mijn dochter de Xiaomi Redmi 1S (qualcomm-proc) zie ik de Glonass-satellieten wel.

Moet ik nog iets instellen of klopt (inderdaad) de specificatie niet?
...edit...
antwoord al gevonden:
http://xiaomi.eu/communit...wners-can-you-help.24684/

Dus idd bij de mt6592 geen glonass ondanks de specificaties.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchtoro op 29-08-2014 20:19 ]

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 17:05
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:22:
...
Verder vind ikzelf de Honor 6 dual sim variant super intressant, het is geen budget toestel meer, maar heeft best goede specs:

op mixeshop heb je hem voor 283 eurootjes:

http://www.mixeshop.com/h...ery-smartphone_p7291.html

Iemand betere specs voor die prijs? vooral batterijduur dualsim en gps zijn belangrijk ;)
Ik ben zelf heel erg aan het twijfelen tussen deze en de ZTE Nubia z7 mini, ongeveer met gelijke specs, alleen minder grote accu, iets dikker, maar wel de 'gerenommeerde' Snapdragon 801. Al heeft de Huawei wel een CPU weten te produceren met ongeveer gelijke presentaties.

Maar is de grotere accu en het, naar mijn mening, iets mooiere design van de Huawei Honor de meerprijs waard? (de ZTE is nu te krijgen voor ong. 300 dollar)

En iemand enig idee hoe het zit met (toekomstige) custom roms / updates voor deze telefoons? Zit daar naar verwachting nog verschil tussen?

• Robinator
4G dualsim en 3100 mah, specs die de SGS5 niet kan evenaren, bij mij is dat geld het dik waard, ook is het toestel niet overdreven groot en breed.
Heeft de nubia ook Dualsim 4G die bruikbaar is in nl/be (is natuurlijk provider afhankelijk)
edit: ja dat heeft hij ;)

Ik ben zelf geen qualcomm liefhebber, niet dat ik het echt rommel vind, maar heb er slechte ervaringen mee die ik regelmatig zie terugkomen, erg warm worden, dualsim functies die het niet doen zoals het moet etc....

En ik denk dat mediatek het op batterijduur veel beter doet (MT6589, mt6582 dan toch)

Nog nooit geen huawei processor geprobeerd, dus lijkt me wel eens mooi om te proberen

[ Voor 48% gewijzigd door Robinator op 29-08-2014 20:45 ]

• Momus
Vandaag de ZTE V5 Red Bull binnen gekregen. 1/4GB versie. Zeer knap toestel. De Nubia schil bevalt me wel, beetje MIUI. Denk dat mijn lieftallige wederhelft deze wel gaat bevallen. Camera ziet er op het eerste gezicht echt prima uit!

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Momus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:12:
Vandaag de ZTE V5 Red Bull binnen gekregen. 1/4GB versie. Zeer knap toestel. De Nubia schil bevalt me wel, beetje MIUI. Denk dat mijn lieftallige wederhelft deze wel gaat bevallen. Camera ziet er op het eerste gezicht echt prima uit!
Mooi om te horen. Hoe nauwkeurig is de GPS? Heb je globaal support?

• Momus
Directe fix, accuracy volgens GPS test van 10 feet.
Ik weet niet waarmee het eventueel nog beter te testen is?

Globaal support lijkt me niet. Vind ik verder ook niet zo belangrijk.
Laatste software erop gezet via het XDA topic en met morelocal2 de belangrijkste apps in het Nederlands gekregen. Prima zo.

[ Voor 47% gewijzigd door Momus op 30-08-2014 10:47 ]

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Momus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:44:
Directe fix, accuracy volgens GPS test van 10 feet.
Ik weet niet waarmee het eventueel nog beter te testen is?

Globaal support lijkt me niet. Vind ik verder ook niet zo belangrijk.
Laatste software erop gezet via het XDA topic en met morelocal2 de belangrijkste apps in het Nederlands gekregen. Prima zo.
Sorry, bedoelde glonass support. (autocorrect)

• Momus
Is dat ergens mee te checken?

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:15
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:41:
4G dualsim en 3100 mah, specs die de SGS5 niet kan evenaren, bij mij is dat geld het dik waard, ook is het toestel niet overdreven groot en breed.
Heeft de nubia ook Dualsim 4G die bruikbaar is in nl/be (is natuurlijk provider afhankelijk)

Ik ben zelf geen qualcomm liefhebber, niet dat ik het echt rommel vind, maar heb er slechte ervaringen mee die ik regelmatig zie terugkomen, erg warm worden, dualsim functies die het niet doen zoals het moet etc....

En ik denk dat mediatek het op batterijduur veel beter doet (MT6589, mt6582 dan toch)

Nog nooit geen huawei processor geprobeerd, dus lijkt me wel eens mooi om te proberen
Geen LTE 800Mhz als ik snel kijk voor de Nubia Z7 mini dual sim?

• Vlizzjeffrey
bas-r schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Geen LTE 800Mhz als ik snel kijk voor de Nubia Z7 mini dual sim?
inderdaad, voor dat geld kan je toch beter de huawai honor 6 halen.

Verwijderd

Mede-Tweakers, ik ben opzoek namens vrouwlief naar een nieuw toestel, het budget is niet al te groot .
50 - 80 euro, Qua specs min 512 ram en lange accuduur. De enige zaken die ze ermee zal doen is het Whatsappen, beetje surfen en mailen en zo waar mogelijk wat spelletjes.
Bij de meest gebruikte web shops staat er zo verschrikkelijk veel dat ik door de spreekwoordelijke bomen het spreekwoordelijke bos niet meer zie.
Qua scherm grootte 3 t/m 5 inch (Dat maakt haar niet zoveel uit).
Ik kwam zelf wel op een aantal merken uit Jaiyu, Doogee, Leagoo (3&4), maar alle opties zijn welkom.

• krissie100
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:57:
Mede-Tweakers, ik ben opzoek namens vrouwlief naar een nieuw toestel, het budget is niet al te groot .
50 - 80 euro, Qua specs min 512 ram en lange accuduur. De enige zaken die ze ermee zal doen is het Whatsappen, beetje surfen en mailen en zo waar mogelijk wat spelletjes.
Bij de meest gebruikte web shops staat er zo verschrikkelijk veel dat ik door de spreekwoordelijke bomen het spreekwoordelijke bos niet meer zie.
Qua scherm grootte 3 t/m 5 inch (Dat maakt haar niet zoveel uit).
Ik kwam zelf wel op een aantal merken uit Jaiyu, Doogee, Leagoo (3&4), maar alle opties zijn welkom.
Leagoo lead 2 voor 1gb ram bij dx.com voor 80 euro
Maar er is (te)veel keus
https://www.dx.com/p/leag...black-339907#.VAGwGsNyyIg
http://www.1949deal.com/d...sture-function-black.html
http://www.1949deal.com/t...-ips-screen-3g-black.html

[ Voor 21% gewijzigd door krissie100 op 30-08-2014 13:08 ]

• PeeFizz
Hierboven is de Jiayu G2F genoemd, 102 dollar bij to2c. Dat zou mijn keuze zijn.

Verwijderd

Ik heb voor vrouwlief de g2f gekocht. Wel even rooten en de Chinese meuk eraf gooien...

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Let wel op; er zijn twee versies! Als ik het goed heb is er een 2g versie met 720p scherm en een 3g versie met qHD 854*480 scherm!

[ Voor 5% gewijzigd door Kwabbernoot op 30-08-2014 14:48 ]

• krissie100
Kwabbernoot schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:46:
Let wel op; er zijn twee versies! Als ik het goed heb is er een 2g versie met 720p scherm en een 3g versie met qHD scherm!
chinese 3g, dus alleen 2g hier 720p scherm,
3g versie voor NL minder dan qHD

• dutchtoro
  • Laatst online: 09-08-2023
Ja met GPS test in het satelliet overzicht worden Amerikaanse satellieten aangegeven met een rondje en de russische satellieten (glonass) met een driehoekje.

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 17:05
robin-sips2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:41:

En de huawei heeft 3gb ram tov 2gb van de nubia. Ik ben ook zo langzamerhand overgehaald!

Alleen zie ik in het topic van de huawei dat er nog problemen zijn met het synchroniseren van contacten met huawei's standaard rom, iets wat voor mij wel essentieel is eigenlijk...

Ik wacht nog even een weekje oid met bestellen denk ik, tot wat meer tweakers hem hebben... ;-)

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik heb vandaag de Wolfgang AT-AS45Q aangeschaft bij de Aldi.
Mijn ervaringen zijn erg positief. Het toestel voelt behoorlijk degelijk aan (beter dan mijn Cubot GT99) en wat ik misschien wel het fijnste vind: de gps werkt zeer goed!

Als ik hem aan mijn mac hang zie ik dat het om een rebadge van de AMOI N828P gaat. Dus wellicht dat daar nog accessoires en andere dingen voor te krijgen zijn.
Rooten is mij helaas nog niet gelukt. Ook krijg ik met adb devices "0123456789ABCDEF offline" te zien :( Iemand tips?

http://www.aldi.nl/aldi_w...as_45q_48_5_886_9155.html

• Momus
allard_070 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

En de huawei heeft 3gb ram tov 2gb van de nubia. Ik ben ook zo langzamerhand overgehaald!

Alleen zie ik in het topic van de huawei dat er nog problemen zijn met het synchroniseren van contacten met huawei's standaard rom, iets wat voor mij wel essentieel is eigenlijk...

Ik wacht nog even een weekje oid met bestellen denk ik, tot wat meer tweakers hem hebben... ;-)
Hij is natuurlijk ook wel een bak duurder nog dan de Nubia...

• eddie02
Die doggee kan er tussen uit dacht ik, geeft al problemen met b.v. YT filmpjes afspelen.
Ik zoek ook nog voor m'n dochter, en dit probleem kwam ik dus vaak tegen in forums.

Zoals t er nu voor staat zal ik de bovenste kiezen. ;)

Mooi formaat voor een mooie prijs ook.

Verwijderd

Ik ga denk ik voor de Lead 1 , ziet eruit als een degelijk toestel met een nette prijs.
Ik was vandaag trouwens bij de KijkShop, voor een broodrooster (review volgt), waar men nu dus de franse Wiko mobile verkopen(moederbedrijf is Tinno Mobile in China). Iemand hier al ervaring mee?
Instapmodel voor 59 euro, daarop volgende model 99 euro.
Kwabbernoot schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:46:
Let wel op; er zijn twee versies! Als ik het goed heb is er een 2g versie met 720p scherm en een 3g versie met qHD 854*480 scherm!
Bij dergelijke budget toestellen heb je waarschijnlijk geen abonnement voor 3G dus zou je ook de 720p versie kunnen halen. Maar de andere is goedkoper, en meer gericht op de internationale markt.

• janitjoe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 20:12
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:35:
Ik ga denk ik voor de Lead 1 , ziet eruit als een degelijk toestel met een nette prijs.
Ik was vandaag trouwens bij de KijkShop, voor een broodrooster (review volgt), waar men nu dus de franse Wiko mobile verkopen(moederbedrijf is Tinno Mobile in China). Iemand hier al ervaring mee?
De link van kijkshop: http://www.kijkshop.nl/pr...ebanner&what=Wiko-2014-35

• Momus
dutchgio schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:47:
[...]

Bij dergelijke budget toestellen heb je waarschijnlijk geen abonnement voor 3G dus zou je ook de 720p versie kunnen halen. Maar de andere is goedkoper, en meer gericht op de internationale markt.
De 3G versie is niet goedkoper hoor...

Verwijderd

Klopt de Wiko Lenny is alleen I-net only.

• Thijs_g
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:35:
Heb geloof ik ongeveer een jaar geleden een wiko cink peax gekocht. Dualsim werkte voor geen meter, had meer niet dan wel ontvangst en de achterkant was uit goedkoop krakend plastic gemaakt dat elke moment kon breken. Snel maar retour gestuurd.

• Robinator
Momus schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:10:
[...]

Hij is natuurlijk ook wel een bak duurder nog dan de Nubia...
idd is zo, wachten op wat reviews, kben zelf in elk geval zeker kandidaat koper, ik rom enkel zelf graag, en weet niet hoe gemakkelijk dit gaat met huawei hun software, kan je makkelijk backups maken etc, allemaal zaken die ik eerst wil weten voor ik 300euro door het raam smijt ;)

• Vlizzjeffrey
twijfel nog steeds om de coolpad f1 te bestellen, octocore , 2 gb werkgeheugen, 5 inch 720 p scherm
voor maar 160 dollar inclusief leren case. De camera is ook supergoed, 13 mp sony 2.0 lens

ik weet alleen niet of het mogelijk is om er android 4.4 op te zetten, er zit android 4.2 op jammer genoeg,
http://www.to2c.com/coolp...97-mtk6592-octa-core.html

• Cletje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12-2024
Vanmiddag de Lead 1 uit de Aliexpress sale binnengekregen. Een prachtig toestel, wel wat kwetsbaar lijkt me (beslist niet op gaan zitten ;-) Een stevige map is in bestelling.
Zo te zien weinig rommel erop. Een Antutu score van 18125 (geen bliksemschicht, maar toch wat sneller dan een S2). GPS test binnenshuis: zo te zien directe fix (0:00:00) en accuracy ca.13 feet. Ik woon wel een beetje laag...
Zojuist na opladen probleemloos de nieuwste (28/8) update geïnstalleerd.
Kortom: absoluut geen teleurstelling voor 60 Euro!
Vervolgervaringen komen in de Lead 1 thread.

• krissie100
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_67022.html
100 euro met deze code voor de liefhebbers!
GBS308

• Vlizzjeffrey
lijkt me opzich wel een leuke phone voor de prijs, maar de camera is slecht zag ik in een revieuw, dan lijkt de coolpad f1 voor 160 dollar me een betere phone

• krissie100
"Amazing! All what I need, all what I expected. Operating so fast. Very easy to use. 2 sim cards which is not available on the brand. Two batteries. Excellent camera with high resolution. Astonishing screen with high resolution and easy to open my memory card."
en hier kan je je uitleven ;)
http://etkchina.com/2014/...d-designaffordable-price/
maar die foto's op etkchina zier er inderdaad niet echt denderent uit :+ .

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 31-08-2014 12:10 ]

Verwijderd

Ik ga 25 september terug naar Nederland vanuit China en ik heb nog ruimte over in mijn koffer. Voor een kleine vergoeding, na eigen keuze, kan ik voor de mensen die interrese hebben iets meenemen bijvoorbeeld een Xiaomi telefoon. Het zal in ieder geval een stuk goedkoper en veiliger zijn dan het te importeren.

• janitjoe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 20:12
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:18:
Ik ga 25 september terug naar Nederland vanuit China en ik heb nog ruimte over in mijn koffer. Voor een kleine vergoeding, na eigen keuze, kan ik voor de mensen die interrese hebben iets meenemen bijvoorbeeld een Xiaomi telefoon. Het zal in ieder geval een stuk goedkoper en veiliger zijn dan het te importeren.
Ik heb je een pm gestuurd.

• Taquila
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:38
Is er iemand die ervaring heeft met het disputes op AliExpress? Ik heb er een Dogee DG310 besteld, maar blijkt dat hij niet wil opladen. Hij blijft op 0% staan en de plastiekjes op de batterijcontacten heb ik al ervan gehaald. Ik meen hier ergens gelegen te hebben dat dit waarschijnlijk een probleem is met de batterij.

Dus ik open een dispute op AliExpress met de bedoeling om voor te stellen dat de verkoper me een nieuwe batterij stuurt. Bij het openen van een dispute moet je een bedrag invullen waarmee je akkoord zou gaan voor een refund. Ik laat die staan op de aankoopprijs en vul het bericht in met mijn voorstel.

Ik krijg al snel een bericht terug dat de verkoper m'n voorstel heeft afgewezen (een refund voor het ganse aankoopbedrag) en een tegenvoorstel heeft gemaakt. Hij heeft het refund bedrag op €0 gezet en als berichtje schreef hij dit:
hi,friend,we can resend one new battery to you,so could you please close the dispute for us frist?thanks in advance
Nu kan ik akkoord gaan met zijn voorstel, waarbij ik akkoord ga met een refund van €0 en dan zal de dispute automatisch gesloten worden als ik het goed begrijp. Maar dan moet ik de verkoper er maar op vertrouwen dat hij de batterij wel degelijk stuurt? Iemand enig idee hoe ik dit best aanpak? Mijn idee was om te vragen dat hij de batterij opstuurt en me de tracking code geeft alvorens ik zijn oplossing accepteer en de dispute gesloten wordt.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Taquila schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:07:
Nu kan ik akkoord gaan met zijn voorstel, waarbij ik akkoord ga met een refund van €0 en dan zal de dispute automatisch gesloten worden als ik het goed begrijp. Maar dan moet ik de verkoper er maar op vertrouwen dat hij de batterij wel degelijk stuurt? Iemand enig idee hoe ik dit best aanpak? Mijn idee was om te vragen dat hij de batterij opstuurt en me de tracking code geeft alvorens ik zijn oplossing accepteer en de dispute gesloten wordt.
Ik zou er niet mee akkoord gaan. Laat hem de kosten van de batterij refunden. Daarmee kun je dan zelf een losse batterij kopen. Dit lijkt me een truc.

[ Voor 25% gewijzigd door Hyp Hyper op 31-08-2014 18:26 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Taquila
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:38
Bedankt voor de tip Hyper! Ik heb het refund bedrag aangepast naar de kost van de batterij en een berichtje achtergelaten. Nu is het afwachten of de verkoper hiermee akkoord gaat.

• Vlizzjeffrey
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:18:
ik heb je ook een berichtje gestuurd, hoeveel zou een mi3 kosten als je hem direct in china koopt?

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Mijn Cubot GT99 heeft ons weekendje weg helaas niet overleefd. Iemand was iets te enthousiast met ouwehoeren en nu is mijn scherm stuk 8)7 wonderbaarlijk alleen het lcd en het glas is heel

Ik ben dus aan het kijken voor een nieuw toestel want mijn LG Optimus 4X HD (P880) is ook niet veel. De twee die ik op het oog heb is de Jiayu G4S met 2GB en 3000mah accu en de Coolpad Halo F1 ook 2GB en MTK6592 en met een 2500mah. Zijn er nog gelijkwaardige kandidaten? (wil echt perse 2GB of meer geheugen)

En wat is jullie mening over de Coolpad Halo F1? Hij is goedkoop en de review hier is positief
http://www.gizchina.com/2...e-coolpad-halo-f1-review/
Maar ik lees er hier weinig over terwijl hij de goedkoopste MTK6592 is met 2GB geheugen

En verder lees ik ook weinig negatiefs over de G4S (heb daar in het topic al een vraag over gesteld) behalve de GPS wat ik toch wel vervelend vind.

• Robinator
Wat is je budget?

Zoals hierboven gezegd, de Nubia Z7 mini en de Huawei Honor 6 zijn monsters, maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan. Deze hebben beide goede GPS en goede batterij.

Wil je cheaper ga je niet snel de combinatie goede batterij/goede gps/goed beeld vinden denk ik?
Hoewel Doogee het niet slecht doet denk ik ;)

• krissie100
robin-sips2 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:47:
Wat is je budget?

Zoals hierboven gezegd, de Nubia Z7 mini en de Huawei Honor 6 zijn monsters, maar daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan. Deze hebben beide goede GPS en goede batterij.

Wil je cheaper ga je niet snel de combinatie goede batterij/goede gps/goed beeld vinden denk ik?
Doogee heeft geen 2gb ram model, maar als je even wacht komt ie wel, de dg900
www.gizmochina.com/2014/0...era-and-rear-touch-panel/

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 31-08-2014 21:54 ]

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

robin-sips2 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:47:
Wat is je budget?

Liefst onder de 200 dollar
De Coolpad F1 kost 160 dollar
En de G4S 2GB 3000mAh kost 185 dollar

• Cletje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12-2024
Taquila schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:47:
Bedankt voor de tip Hyper! Ik heb het refund bedrag aangepast naar de kost van de batterij en een berichtje achtergelaten. Nu is het afwachten of de verkoper hiermee akkoord gaat.
Ik heb het dispute na zo'n aanbod wel eens gesloten. Dat ging toen goed, kreeg vervanging vlot thuisgestuurd. Maar een risico is het mogelijk wel. Ik weet niet in hoeverre je later bij Aliexpress alsnog je gelijk kunt halen. Ze zijn wel afhankelijk van vertrouwen en doen daar zeer hun best voor. In ieder geval is het dan weer een hoop gedoe.

Mocht de verkoper niet akkoord gaan met je voorstel, zou je ook kunnen aanbieden het dispute open te laten staan totdat je de nieuwe batterij binnen hebt.

Succes!
Pagina: 1 ... 47 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!