Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.786 views

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 11:11
robin-sips2 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:47:
+ Jiayu staat niet echt bekend om zijn sterke design ;) bij de Lead 2 moeten we dit nog af wachten.

P780 heeft stevige accuduur, maar de 4.4 rom is niet wat het moet zijn, dus op 4.2 is hij ok.
dit is voor mij een afknapper, dan kan je beter gaan voor een s860 die 2gb heeft met een degelijke 4.4 zonder bugs, dit is dan weer niet echt goedkoop, dus beter gaan voor iets zoals de Lead 2 of een goede Doogee? ;)
dat verhaal dat een heleboel lenovos niet nieuwe zijn maar 2e hands heeft my best afgeschikt, maar die s860 lijkt me ook een goede telefoon inderdaad, ik heb een telefoon met een goede accuduur nodig, net als mijn jiayu g4 nu.

net een review bekeken van die lenovo s860, vind het echt een super mooie telefoon met die metalen achterkant, maar de software schijnt nogal bloated te zijn en dat maakt hem langzaam, dat is wel erg jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 24-08-2014 22:21 ]

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
Vlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:51:
[...]

dat verhaal dat een heleboel lenovos niet nieuwe zijn maar 2e hands heeft my best afgeschikt, maar die s860 lijkt me ook een goede telefoon inderdaad, ik heb een telefoon met een goede accuduur nodig, net als mijn jiayu g4 nu.

net een review bekeken van die lenovo s860, vind het echt een super mooie telefoon met die metalen achterkant, maar de software schijnt nogal bloated te zijn en dat maakt hem langzaam, dat is wel erg jammer.
Is volgens mij niet meer als een stunt om andere merken beter op de markt te zetten omdat Lenovo een goede naam begon te maken (overname motorola enzovoorts)
Probleem ligt volgens mij niet bij Lenovo zelf, maar bij die leverancier van die welbepaalde webshop, anders zouden vele andere website's hierop actie ondernomen hebben ;)

Trouwens zoals gezegd, dit gebeurd bij Europese A merken ook genoeg zonder we dat weten ;)

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
PeeFizz schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:14:
Die van mij is onderweg via Fastcardtech, velen hebben hier blijkbaar slechte ervaringen mee maar ik heb eerder 2x succesvol besteld. En anders kan ik altijd nog een Paypal claim indienen :) Het is de 2GB versie, heb nu een Jiayu G3 met 1GB maar dat wordt echt te krap.
Nice! Ik heb ook de 2GB idd. Ik heb ook al e.e.a. besteld via Fastcardtech, soms lang wachten maar nooit problemen met aflevering. Moet trouwens zeggen dat de Geek wel lekker werkt. M'n vriendin heeft een Mi3, die voelt niet echt sneller aan ofzo (al zal die als het erop aan komt ongetwijfeld sneller zijn met z'n Snapdragon 800). De "gevoelssnelheid" vind ik echter altijd het belangrijkst. Van m'n werk heb ik een Nokia Lumia 625, dat is een drama...

Ga toch fietsen.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Zijn er hier mensen met ervaringen met de Jiayu g2f? Het lijkt erop dat deze qua formaat toch is wat ik maximaal prettig vind om nog normaal mee te kunnen nemen. Heb een Galaxy SIII geprobeerd, te groot. Heb een vage S4 mini kloon liggen en die heeft wel een prettige afmeting.
De Jiayu g2f lijkt mij als enige betrouwbare model in de prijsklasse rond 100 euro beschikbaar te zijn, maar kan er hier weinig ervaringen over vinden.

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-11 13:21
kakanox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:51:
Hmm, die Maleisische ROM ga ik vanavond ofzo wel even opzoeken denk ik! Niet om meteen te installeren, maar zeker wel om te hebben! Als ie eenmaal geroot is is bloatware redelijk goed te verwijderen.

Heb 'm overigens gewoon in Nederland gekocht, bij een handelaar via tweakers :)

Heb jij de 2GB of 1GB versie besteld? Heb beide al voorbij zien komen via Google namelijk.
Zeker de Maleisische ROM installeren. Wifi ontvangst is beter, je kan alle apps installeren (voorheen kon je enkele niet installeren doordat de processor een intel was), google play direct geinstalleerd, ...

Alleen maar voordelen dus ik kan het alleen maar aanraden :)

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:26

RobertowNL

For your gear!

hars73 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:58:
Zijn er hier mensen met ervaringen met de Jiayu g2f? Het lijkt erop dat deze qua formaat toch is wat ik maximaal prettig vind om nog normaal mee te kunnen nemen. Heb een Galaxy SIII geprobeerd, te groot. Heb een vage S4 mini kloon liggen en die heeft wel een prettige afmeting.
De Jiayu g2f lijkt mij als enige betrouwbare model in de prijsklasse rond 100 euro beschikbaar te zijn, maar kan er hier weinig ervaringen over vinden.
Morgen kan ik je er meer over vertellen ;). Zat zelf ook met het zelfde ''probleem'' voor iemand en kwam ook uit bij de G2F uit. Resolutie is helaas wat laag maar verder lijkt het op papier één van de betere keuzes in die prijsklasse.

• hars73

hars73

RobertowNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:32:
[...]
Morgen kan ik je er meer over vertellen ;). Zat zelf ook met het zelfde ''probleem'' voor iemand en kwam ook uit bij de G2F uit. Resolutie is helaas wat laag maar verder lijkt het op papier één van de betere keuzes in die prijsklasse.
Ja resolutie is inderdaad wat laag. De TD-SCDMA versie heeft wel een 720p scherm, maar de WCDMA versie dus inderdaad niet. Naja, is wel weer positief voor het accuverbruik. Ik had de Asus Zenfone 4 ook nog als alternatief, maar die accu blijkt erg klein te zijn en kort mee te gaan en natuurlijk toch weer 0,3" kleiner in eenzelfde formaat toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 25-08-2014 08:47 ]

Verwijderd

hars73 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:58:
Ik heb hem voor mijn vriendin besteld via to2c. Ze heeft hem nu een maandje in gebruik, en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over het ding. Zij had overigens hetzelfde, ze had een nieuwe telefoon nodig maar wilde niet te groot.

Heel degelijk toestel. Goede bouw kwaliteit. Mooi helder scherm, met mooie felle kleuren. Je ziet wel dat er wat minder pixels zijn ten opzichte van mijn cubot gt99 (720x1280) al is het absoluut niet storend.

Telefoon reageert snappy. Werkt dus goed. GPS gisteren getest met google maps (offline) en werkt verbazingwekkend goed. Camera is niet super, maar redelijk genoeg voor snel een plaatje schieten.

Voor dat geld, ik had hem voor 76 euro, en voor haar gebruik (het normale, bellen, appen, mailen, internet) is het een prima toestel.

• kakanox
Mudi schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:28:
Zeker de Maleisische ROM installeren. Wifi ontvangst is beter, je kan alle apps installeren (voorheen kon je enkele niet installeren doordat de processor een intel was), google play direct geinstalleerd, ...

Alleen maar voordelen dus ik kan het alleen maar aanraden :)
Heb je die ROM al? Ik ben namelijk aan het proberen 'm te downloaden maar het gaat heel moeizaam, hij stopt vaak enzovoorts. Ik had het er al met PeeFizz over om er een torrent van te maken zodat alle Geek-gebruikers 'm kunnen installeren.

Het ging ineens sneller dan verwacht, de ROM is binnen! Vanavond even testen, MD5 genereren en in een torrent plaatsen. Gooi de link hier wel weer neer :)

[ Voor 11% gewijzigd door kakanox op 25-08-2014 11:10 . Reden: Maleisische ROM ZTE Geek V975 gedownload ]

Ga toch fietsen.

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Net mn elephone p8 binnen gekregen. Mooi apparaat, nu ff instellen custom rom zoeken etc etc.

Kleine twee weekjes geduurd. hoefde niks te betalen, via pandawill
De round-up met chinaphones van Tweakers lijkt ook aanstaande, want dit zijn volgens mij niet de modellen van vorig jaar: ;)

Foto onderaan
reviews: Geen 'gratis' telefoons meer - Opkomst sim-only zet telecom op zijn kop

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:59
dutchgio schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:54:
De round-up met chinaphones van Tweakers lijkt ook aanstaande, want dit zijn volgens mij niet de modellen van vorig jaar: ;)

Foto onderaan
reviews: Geen 'gratis' telefoons meer - Opkomst sim-only zet telecom op zijn kop
Hij is al geweest een maandje terug hoor. :Y)
reviews: Vier 'Chinaphones' getest : bijzondere telefoons van onbekende merken

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:25

hilgo

Clear your mind of can't.

dutchgio schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:54:

Foto onderaan
Zijn dat niet gewoon de toestellen uit de round-up die laatst geplaatst is: reviews: Vier 'Chinaphones' getest : bijzondere telefoons van onbekende merken ?

Discogs

Oh my bad, die heb ik gemist, was toen op vakantie... :+
Dacht dat ie pas eind augustus zou komen ;)

Edit: die uitspraak van Xiaomi :D

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 25-08-2014 12:19 ]

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 14:13
Iemand al een chinese 720p smartphone gevonden met een scherm kleiner dan 4.5 " ?

• kakanox
Is de Jiayu G3/G3S niet precies 4,5" of zelfs 4,4"? Wel zoiets in ieder geval.

En ze zijn 720p, alleen inmiddels een beetje verouderd.
For what it's worth: Ik vond het wel een heel fijn toestel, nog steeds rap zat voor licht gebruik.

[ Voor 62% gewijzigd door kakanox op 25-08-2014 14:01 . Reden: persoonlijke mening toegevoegd ]

Ga toch fietsen.

• hars73

hars73

kakanox schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:00:
Is de Jiayu G3/G3S niet precies 4,5" of zelfs 4,4"? Wel zoiets in ieder geval.

En ze zijn 720p, alleen inmiddels een beetje verouderd.
For what it's worth: Ik vond het wel een heel fijn toestel, nog steeds rap zat voor licht gebruik.
Tja als het om afmeting gaat is niet alleen de schermgrootte van belang waarschijnlijk, maar eigenlijk het formaat van het hele toestel. En in dat geval kun je beter voor de G4 gaan met z'n 4.7" scherm.
G3 is 135 x 65 x 10,8mm
G4 is 133 × 65 × 10mm

• kakanox
kakanox schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:54:Het ging ineens sneller dan verwacht, de ROM is binnen! Vanavond even testen, MD5 genereren en in een torrent plaatsen. Gooi de link hier wel weer neer :)
ROM gedownload en geprobeerd te installeren, maar ik kom niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2hz1nj9.jpg

Heeft iemand die ROM (of een andere) werkend gekregen?

Ik heb:
Model number: ZTE V975
Android version: 4.2.2
Baseband version: GI_6268_B1_MODEM_01.1323.B_SINGLE
Kernel version: 3.4.34
Build number: V1.0.0B03_2[vier chinese tekens]_Telley

Ga toch fietsen.

Je met m installeren met een custom recovery vermoed ik, niet de standaard. En daarvoor moet je root acces hebben :)

• kakanox
Root access heb ik! Volgens de bijgevoegde handleiding kan het met de standaard recovery tools but then again, misschien is dat alleen van toepassing als je ook de niet-Chinese versie van het toestel hebt.

Ik ga even custom recovery googlen, nog nooit van gehoord namelijk ;)

Ga toch fietsen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
http://www.gizchina.com/2...or-3c-play-goes-official/

Huawei heeft nu een budget Honor 3C aangekondigd voor omgerekend 97 dollar :o En dan verwacht je crappy specs, maar dat valt nog best mee!

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/3c1.jpg

5-inch 1280 x 720p display
1.3GHz quad-core MediaTek MT6582 CPU
1GB RAM
16GB on-board storage, expandable
8 mega-pixel rear camera
2 mega-pixel front camera
2300mAh battery

Wel een saai, oninteressant design. Maar als budgettoestel? 720p op 5 inch pak ik liever dan menig budgettoestel van 5 inch die wvga of qHD erop smakt :')

• kakanox
kakanox schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:33:
Root access heb ik! Volgens de bijgevoegde handleiding kan het met de standaard recovery tools but then again, misschien is dat alleen van toepassing als je ook de niet-Chinese versie van het toestel hebt.

Ik ga even custom recovery googlen, nog nooit van gehoord namelijk ;)
Gezocht, maar niet gevonden. Ga maar even verder met appjes downloaden en scannen zonder de play store..

Ga toch fietsen.

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-11 13:21
kakanox schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:13:
[...]

ROM gedownload en geprobeerd te installeren, maar ik kom niet verder dan dit:
Ik denk dat je hetzelfde fout als mij hebt gemaakt. Je moet je gedownloade zip file unzippen. Daarin heb je een update.zip en die moet je dan installeren via recovery. Of je kan kiezen om het te installeren via settings>system upgrade>upgrade using package on SD card ;)

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:57
Joosie200 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:44:
http://www.gizchina.com/2...or-3c-play-goes-official/

Huawei heeft nu een budget Honor 3C aangekondigd voor omgerekend 97 dollar :o En dan verwacht je crappy specs, maar dat valt nog best mee!

[afbeelding]

5-inch 1280 x 720p display
1.3GHz quad-core MediaTek MT6582 CPU
1GB RAM
16GB on-board storage, expandable
8 mega-pixel rear camera
2 mega-pixel front camera
2300mAh battery

Wel een saai, oninteressant design. Maar als budgettoestel? 720p op 5 inch pak ik liever dan menig budgettoestel van 5 inch die wvga of qHD erop smakt :')
Had het nieuwsbericht ook gezien. Ook de gewone 3C (waarvoor op 1 juli Android 4.4 is uitgebracht) vind ik erg interessant wanneer je die voor weinig geld kunt kopen zoals bij etotalk (helaas op het moment niet op voorraad). Er bestaat zelfs een sub $200 4G LTE versie van, maar die heeft dan weer geen Dual-SIM -O-

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

Die 97 dollar klinkt leuk, wanneer is deze versie van de 3c verkrijgbaar?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:13:
Die 97 dollar klinkt leuk, wanneer is deze versie van de 3c verkrijgbaar?
Via de resellers zal ie toch minstens 30$ duurder worden...

• kakanox
Mudi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:21:
Ik denk dat je hetzelfde fout als mij hebt gemaakt. Je moet je gedownloade zip file unzippen. Daarin heb je een update.zip en die moet je dan installeren via recovery. Of je kan kiezen om het te installeren via settings>system upgrade>upgrade using package on SD card ;)
Dat had ik gedaan, er zat een update.zip en een manual in. Die update.zip heb ik op m'n stickje gezet. Heb ook gekeken wat erin zit, voornamelijk om te kijken of ie niet corrupt was. Een complete directorystructuur, boot images en nog wat dingen.

Ga vandaag even proberen een Chinese ROM die ik vond te flashen, en die dan te rooten + google apps te installeren. Ben benieuwd!

[ Voor 9% gewijzigd door kakanox op 26-08-2014 09:27 ]

Ga toch fietsen.

Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:17:
[...]

Via de resellers zal ie toch minstens 30$ duurder worden...
Reken maar op minstens €97..

• Momus
dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

Reken maar op minstens €97..
Reken 127$ eens om... ;)
Nog iets duurder dus :*)

• kakanox
kakanox schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:25:
Ga vandaag even proberen een Chinese ROM die ik vond te flashen, en die dan te rooten + google apps te installeren. Ben benieuwd!
Hoppa, gelukt! Heb er even flink mee moeten vechten, maar inmiddels heb ik een Chinese B06 ROM geïnstalleerd, geroot en een werkende Google Play Store geinstalleerd!

Zal vanavond even een logje maken van hoe ik het gedaan heb, dan alle gebruikte bestanden zippen en in een torrent gooien voor andere ZTE Geek V975 gebruikers. Ik ben vast niet de enige die firmware heeft die minder meewerkt met Maleisische ROMs :)

[ Voor 7% gewijzigd door kakanox op 26-08-2014 13:01 ]

Ga toch fietsen.

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-10 13:22
Is er ergens een zoekmachine te vinden voor de Chinese smartphone zoals Tweakers deze heeft?
Ik heb volgens mij alle links in het topicstart geprobeerd maar bij de meeste selecties vallen er te veel af of blijven er teveel over.
Ik ben handmatig door vele resultaten gegaan maar tot op heden geen resultaat.
Het kan zijn dat het type toestel uiteraard niet bestaat.

Ik zoek een klein toestel (small max <60mm) waardoor het een scherm van minder dan 4 inch wordt. (3-4 inch)
Vervolgens moet het bluetooth smart ready zijn. Dus BT4.0 + minimaal Android 4.3.
Over de overige wensen waterproof en schokbestendigheid heb ik maar niet omdat er dan zeker niets overblijft.
In Nederland zou uit de eerste twee eisen de Samsung Young 2 kunnen komen maar voor dat lage bedrag zou ik liever een betere Chinese hebben.
Een Chinese welke bijna aan de eisen voldoet (te groot) is de Kyocera Hydro LIFE.

Iemand ooit een gelijkwaardige toestel gezocht?

• NickP93
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-07 13:57
Heeft iemand nog wat tips voor mij? Ik twijfel op het moment tussen een chinese smartphone en een moto G.
Belangrijke specs zijn:
  • Lange batterijduur
  • Stevig glas (ik zie vaak gorilla glass bij advertenties maar ik betwijfel of ze dit echt gebruiken)
  • Liefst rond 4.5 inch, max 5.0 inch
  • Betrouwbaar en het liefst goed werkend zonder al te veel moeite (wil niet teveel modden)
  • liefst redelijk nieuwe versie android
  • max 150 euro
Had er al een paar gevonden:
  • lenovo golden warrior A8 (is deze al te koop?)
  • infocus M310
  • Newman K1S
Alvast bedankt :)
@wonderland
Je gaat sowieso geen toestel vinden wat aan al je eisen voldoet.
>4 inch is sowieso 'not done' in hedendaagse smartphones, op 1 merk na...
Dus dan krijg je verouderde meuk, op zowel hard- als software. 4.3 gaat dan ook niet lukken.

Kun je het beste een iPhone kopen. Schok- en waterbestendig is het alleen niet :+

• Momus
NickP93 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:33:
Heeft iemand nog wat tips voor mij? Ik twijfel op het moment tussen een chinese smartphone en een moto G.
Belangrijke specs zijn:
  • Lange batterijduur
  • Stevig glas (ik zie vaak gorilla glass bij advertenties maar ik betwijfel of ze dit echt gebruiken)
  • Liefst rond 4.5 inch, max 5.0 inch
  • Betrouwbaar en het liefst goed werkend zonder al te veel moeite (wil niet teveel modden)
  • liefst redelijk nieuwe versie android
  • max 150 euro
  • infocus M310
  • Newman K1S
ZTE V5 Red Bull geen optie? Of de Xiaomi Red Rice 1s?

• NickP93
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-07 13:57
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:36:
[...]

ZTE V5 Red Bull geen optie? Of de Xiaomi Red Rice 1s?
Hmmm, die ZTE V5 Red Bull is precies wat ik zoek ja! Die andere heeft een te kleine batterij (zoek minstens 2300 mAh)

Heeft iemand ervaring met de newman K1S?

• Momus
NickP93 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Hmmm, die ZTE V5 Red Bull is precies wat ik zoek ja! Die andere heeft een te kleine batterij (zoek minstens 2300 mAh)

Heeft iemand ervaring met de newman K1S?
Hier heb ik hem besteld: http://www.aliexpress.com...Phone-5-0/1945334622.html
2GB versie voor 160$.
K1S schijnt nogal problemen met het touchscreen te hebben.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Mijn Xiaomi Mi3 van de Alie sales is binnen :D Nog even kijken of ik daadwerkelijk een echte heb, maar de eerste indrukken zijn positief :)

• Momus
krissie100 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:01:
[...]

Ligt eraan of je mazzel hebt ;)
De lead 3 was er met Singapore post in 8 dagen
Voor die prijs moest je zeker klokslag 9 uur bestellen?
Haha, hij is blijkbaar met PostNL vanuit China verstuurd en hij is vandaag al processed hier. Zal dus wel morgen bij de post zitten. Dat zou dus ook 8 dagen zijn :)

• Kasj
  • Laatst online: 21-08-2024
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Hier heb ik hem besteld: http://www.aliexpress.com...Phone-5-0/1945334622.html
2GB versie voor 160$.
K1S schijnt nogal problemen met het touchscreen te hebben.
Zeker dat dit niet de 1gb/4gb versie is? In de description wordt het wel op die manier omschreven. De product omschrijving zegt 2_gb/8gb inderdaad.

• Momus
Kasj schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Zeker dat dit niet de 1gb/4gb versie is? In de description wordt het wel op die manier omschreven. De product omschrijving zegt 2_gb/8gb inderdaad.
Ik heb expliciet gevraagd of het de 2GB versie is en dat werd bevestigd door ze.

• Kasj
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Ik heb expliciet gevraagd of het de 2GB versie is en dat werd bevestigd door ze.
Lekker goedkoop in dat geval!

• FlowDesign
NickP93 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:33:

• infocus M310
  • Newman K1S
A8:
http://www.to2c.com/origi...g-ram-16gb-rom-13-0m.html

---

Om even terug te komen op mijn wensenlijstje van eind juli... het begint er echt aan te komen *D

Echter wel met name in de Qualcomm 801 hoek op het moment en nog niet met de MTK6595.
De Lenovo K920 is begin augustus al aangekondigd en gaat in september in de verkoop, echt een beest :o
Dan is de Huawei Honor 6 op zich ook nog een optie, die heeft echter ben ik bang geen 4G op 800 MHz.

En vandaag is de IUNI U3 aangekondigd... omgerekend $325 in China. Als daar een WCMDA/FDD-LTE versie van gaat komen (ongeacht wel/niet 800 MHz) en het ding is kwalitatief ook goed, dan wordt dat echt een serieuse optie :)
http://www.gizchina.com/2...i-u3-officially-launched/

[ Voor 50% gewijzigd door FlowDesign op 26-08-2014 16:14 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:11
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:55:
[...]

Haha, hij is blijkbaar met PostNL vanuit China verstuurd en hij is vandaag al processed hier. Zal dus wel morgen bij de post zitten. Dat zou dus ook 8 dagen zijn :)
nice, mijn leagoo lead 1, die ik ook tijdens de aliexpress korting had gekocht is zojuist verzonden :9 ....
maar Ik heb geen haast ^^
@Flow
Alleen is IUNI nog niet zo internationaal gericht; de firmware is pas net klaar gemaakt om engels te ondersteunen. Ook zie je eerdere modellen niet veel aangeboden bij de bekende resellers..
Snap801 is mooi, dat zie ik ook liever toegepast worden dan de MT6595. ;)
alleen zo'n 2K scherm is dan wel weer overkill.

• Momus
Kasj schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:22:
[...]

Lekker goedkoop in dat geval!
Hmm, nog eens nagevraagd, blijken ze inderdaad de 4G/1G versie opgestuurd te hebben. Dus ik heb direct een chat geopend. Ik heb 30$ teruggekregen. Dus de 4G/1G versie voor 129$, minus een coupon van 20$, dus 109$. Hij is voor mijn lieftallige wederhelft, die er verder weinig boeiends mee doet, dus dat moet ook prima voldoen.

• Kasj
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

Hmm, nog eens nagevraagd, blijken ze inderdaad de 4G/1G versie opgestuurd te hebben. Dus ik heb direct een chat geopend. Ik heb 30$ teruggekregen. Dus de 4G/1G versie voor 129$, minus een coupon van 20$, dus 109$. Hij is voor mijn lieftallige wederhelft, die er verder weinig boeiends mee doet, dus dat moet ook prima voldoen.
Verwarrende specs bij die seller. Wel netjes opgelost. Nog steeds een superprijs!

• Momus
Kasj schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:26:
[...]

Verwarrende specs bij die seller. Wel netjes opgelost. Nog steeds een superprijs!
Inderdaad. Ik heb hem nog niet eens ontvangen, maar de seller wilde het direct goed regelen.
Kon kiezen tussen de 1G/4G versie terugsturen na ontvangst en dat zij de 2G/8G versie op zouden sturen als ze de verkeerde terugontvangen hadden, waarbij zij de verzendkosten zouden vergoeden. Of deze houden en een deel terugkrijgen.
De eerste optie gaat me te lang duren, dus maar deze optie.

• FlowDesign
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:30:
[...]

Inderdaad. Ik heb hem nog niet eens ontvangen, maar de seller wilde het direct goed regelen.
Kon kiezen tussen de 1G/4G versie terugsturen na ontvangst en dat zij de 2G/8G versie op zouden sturen als ze de verkeerde terugontvangen hadden, waarbij zij de verzendkosten zouden vergoeden. Of deze houden en een deel terugkrijgen.
De eerste optie gaat me te lang duren, dus maar deze optie.
Is er ook een Android 4.4 ROM beschikbaar voor die ZTE Red Bull?

• FlowDesign
dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:16:
@Flow
Alleen is IUNI nog niet zo internationaal gericht; de firmware is pas net klaar gemaakt om engels te ondersteunen. Ook zie je eerdere modellen niet veel aangeboden bij de bekende resellers..
Snap801 is mooi, dat zie ik ook liever toegepast worden dan de MT6595. ;)
alleen zo'n 2K scherm is dan wel weer overkill.
Als dat ding dalijk te koop is als WCMDA/FDD-LTE versie met Engels voor $325~$350, dan neem ik dat 2K scherm wel op de koop toe hoor :+
Vind het wel jammer dat de achterkant bol is en niet plat :/

• Momus
FlowDesign schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:38:
[...]

Is er ook een Android 4.4 ROM beschikbaar voor die ZTE Red Bull?
Ja. Maar wel alleen Engels of Chinees.

• FlowDesign
Momus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:23:
[...]

Ja. Maar wel alleen Engels of Chinees.
Zie hier op XDA dat er inderdaad wel wat geklooid wordt met ROM's. Niet altijd even ideaal voor wat betreft de stabiliteit.

Heb even een vergelijking naast elkaar gezet tussen de ZTE V5 Red Bull 1/4GB ($150), Red Bull 2GB/8GB ($192) de Honor 3C ($190) en de Honor 3C Play ($160).

http://www.devicespecifications.com/en/comparison/ab51bb88

Nou, zeg het maar. Welke wordt het? :D
Ik zou denk ik de Honor 3C kiezen.

• Momus
FlowDesign schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:20:
[...]

Zie hier op XDA dat er inderdaad wel wat geklooid wordt met ROM's. Niet altijd even ideaal voor wat betreft de stabiliteit.

Heb even een vergelijking naast elkaar gezet tussen de ZTE V5 Red Bull 1/4GB ($150), Red Bull 2GB/8GB ($192) de Honor 3C ($190) en de Honor 3C Play ($160).

http://www.devicespecifications.com/en/comparison/ab51bb88

Nou, zeg het maar. Welke wordt het? :D
Ik zou denk ik de Honor 3C kiezen.
Nou ja, geklooid. Zijn officiële ZTE firmwares en ROMs. Dus echt geklooi is het niet.

• kakanox
Nou... ik had jullie gisteren een manier om de ZTE Geek V975 te upgraden, te rooten en te voorzien van Google Apps beloofd, maar die ga ik vanavond eerst even verder checken op mogelijke problemen voordat ik 'm hier plaats.

Gisteren toegepast, werkend gekregen en allerlei apps geïnstalleerd via Google. Ook weer een aantal zaken verwijderd omdat ik op zoek was naar goede gratis turn-by-turn navigatie (en besloten heb dat ik misschien toch maar wat eurootjes ga investeren). Plotseling verscheen er een vreemd icoon in m'n homescreen, een soort overlay die ik niet weg kreeg. Weet één van jullie misschien wat het zou kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2vkj8mt.png

Bij de pijl dus. Ik weet ook niet hoe ik kan achterhalen welk proces daarbij hoort. Als je erop klikt verschijnt er een menu (dat niet te screendumpen was), het leek me niet echt iets dat in standaard Android 4.2.2 thuishoort.

Vervolgens maar even een scan met Malwarebytes gedraaid. Daarbij vind ik dit (afbeelding een beetje korter gemaakt):

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2yy19wm.png

Wat er daarna gebeurde was vreemd. Ik verwijderde SecuritySms.apk en bijbehorende .odex d.m.v. de Root Explorer, telefoon gereboot om na te gaan of het probleem daarmee opgelost was. Malwarebytes vond niks meer maar het "S-icoon" bleef staan. Maar even zo gelaten (m'n pauze at work was immers om). Een uurtje later zie ik vanuit m'n ooghoek het toestel rebooten en... weer rebooten, en weer rebooten, bootloop! Batterij eruit getrokken en maar even laten liggen.

Gisteravond via recoverymode geflashed met een schone Chinese B06 ROM. Daarna taal weer omgezet naar Engels, geroot en SecuritySms.apk en .odex verwijderd (die bestaan dus direct na het rooten, maar zitten niet in de update.zip voor de root). Weet nu dus niet of het een false positive is gezien dit al voorkomt in de officiële ROM.

Het "S-icoon" is nog niet terug. Planning is om eerst alle Google apps door de "scanmolen" op internet te halen en daarna opnieuw te installeren in de hoop dat dit iets was wat bij één van de apps uit de Google store gezeten heeft.

Als er iemand tips voor me heeft, die zijn zeer welkom!

Ga toch fietsen.

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Hahaha, ja dat S-icoon daar heb ik mij ook zot op gegoogled toen ik net mijn v975 had. Je moet gewoon blijven drukken op de instellingentoets (rechtsonder) om die S te verwijderen en tevoorschijn te toveren. :D Geen idee welke toegevoegde waarde dit heeft want ik heb het nog nooit gebruikt :p

• kakanox
Thijs_g schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:08:
Hahaha, ja dat S-icoon daar heb ik mij ook zot op gegoogled toen ik net mijn v975 had. Je moet gewoon blijven drukken op de instellingentoets (rechtsonder) om die S te verwijderen en tevoorschijn te toveren. :D Geen idee welke toegevoegde waarde dit heeft want ik heb het nog nooit gebruikt :p
Hmm, het zit er dus wel standaard in...? Of heb jij ook een andere ROM?

Ga toch fietsen.

• Thijs_g
Ik heb B06 geïnstalleerd. Volgens mij zit het er wel standaard in.

• kakanox
Thijs_g schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:45:
Ik heb B06 geïnstalleerd. Volgens mij zit het er wel standaard in.
Okee, en hoe kreeg je dat nou dan uit? :) Op de instellingenknop rechtsonder rammen? Kan je een screendumpje maken?

Ga toch fietsen.

• Thijs_g
2 seconden blijven drukken :)

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
http://forum.xda-develope...ead.php?t=2445662&page=19 zegt:

Solution 1) hold the right button next to home in for a second. That will do the trick.

• kakanox
Ah, nú snap ik je! Kan 'm zowel aan als uit zetten. Vermoedelijk heb ik dus per ongeluk dat knopje even vastgehouden gisteren.

Nu ook ontdekt wanneer de bootloop ontstaat. Zodra ik build.prop wijzig doet ie het niet meer.

[ Voor 35% gewijzigd door kakanox op 27-08-2014 11:53 . Reden: thanks in pb + weer een bootloop ]

Ga toch fietsen.

• DaBuzzzzz
  • Laatst online: 20-12-2022
De zte nubia z7 mini heeft ook de Sony IMX 214 camera en die is errug goed. Met de accu van 2300 kan deze processor prima lang mee, dit wordt mijn volgende.

Oppomarkt heeft alleen de zwarte en hier de witte http://www.fastcardtech.c...ndroid-Phone.html?u=57053

Maar ik zou zo'n fel roze wel willen....nog meer sellers die hem hebben (betrouwbaar)?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DaBuzzzzz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:
Maar ik zou zo'n fel roze wel willen....nog meer sellers die hem hebben (betrouwbaar)?
Check Aliexpress en dan eentje met betrouwbare feedback. Misschien dat die daar te krijgen is?

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-10 13:22
dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:33:
@wonderland
Je gaat sowieso geen toestel vinden wat aan al je eisen voldoet.
>4 inch is sowieso 'not done' in hedendaagse smartphones, op 1 merk na...
Dus dan krijg je verouderde meuk, op zowel hard- als software. 4.3 gaat dan ook niet lukken.

Kun je het beste een iPhone kopen. Schok- en waterbestendig is het alleen niet :+
Ik vermoede al zoiets maar ik had gehoopt dat er minimaal één fabrikant was moderne "kleine" smartphones zou maken welke ik over het hoofd had gezien.
Maten van IPhone 4 zijn prima (max.) maar dat is ook het enige.

Ik ga nog even door met handmatig (zoekmachine?) zoeken want er zitten er een aantal tussen welke in de buurt komen, dus volgens mij is het een kwestie van tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door W.Wonderland op 27-08-2014 12:56 ]

• hars73

hars73

W.Wonderland schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:27:
Is er ergens een zoekmachine te vinden voor de Chinese smartphone zoals Tweakers deze heeft?
Ik heb volgens mij alle links in het topicstart geprobeerd maar bij de meeste selecties vallen er te veel af of blijven er teveel over.
Ik ben handmatig door vele resultaten gegaan maar tot op heden geen resultaat.
Het kan zijn dat het type toestel uiteraard niet bestaat.

Ik zoek een klein toestel (small max <60mm) waardoor het een scherm van minder dan 4 inch wordt. (3-4 inch)
Vervolgens moet het bluetooth smart ready zijn. Dus BT4.0 + minimaal Android 4.3.
Over de overige wensen waterproof en schokbestendigheid heb ik maar niet omdat er dan zeker niets overblijft.
In Nederland zou uit de eerste twee eisen de Samsung Young 2 kunnen komen maar voor dat lage bedrag zou ik liever een betere Chinese hebben.
Een Chinese welke bijna aan de eisen voldoet (te groot) is de Kyocera Hydro LIFE.

Iemand ooit een gelijkwaardige toestel gezocht?
Zit bij dit soort 'rugged' telefoons ook niks wat eventueel zou kunnen voldoen? Ik zie er wel wat schokbestendige en waterdichte tussen staan, maar wel veel met Android 4.2 volgens mij.
http://www.dx.com/nl/c/ce...es-511/special-phones-528

Zelfs een Doogee, waterproof IP67, shockproof 3m, 3.5" scherm, Android 4.2.2, BT 3.0 ;)
http://www.dx.com/nl/p/do...-3-5-ips-wi-fi-gps-296166

[ Voor 7% gewijzigd door hars73 op 27-08-2014 13:50 ]

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
PJOG schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:07:
Vanochtend vroeg de ZTE Nubia 7 mini via Geekbuying.com besteld. Zodra deze binnen is, zal ik er eens een stukje van vinden als ik tijd heb.
Ik ben erg benieuwd naar deze phone, enig idee wanneer je 'm binnen gaat krijgen?

"Find what you love and let it kill you"

• hilgo
  • Laatst online: 16:25

hilgo

Clear your mind of can't.

Gisteren de UMI C1 binnen gekregen van Antelife (Spain warehouse). De eerste indruk van het toestel is positief. Ondanks de grootte van 5.5" ligt het toestel lekker in de hand. De MTK6582 doet het prima in combinatie met het 720p scherm. Toestel draait op KitKat wat qua layout wel weer even wennen is voor mij na mijn THL T5S op 4.2.
Voor de zekerheid toestel gescand met AVG en antimalwarebytes en geen gekke dingen gevonden.
Voor het geld (€128 inclusief verzenden) vind ik het tot nu toe een prima toestel :)

Discogs

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik ga mijn newman k1s terug sturen voor reparatie.. Hij heeft soms last van ghost touches. (tenzij iemand hem wil kopen van me hier ;) ) . Enig idee wat de beste (vooral: goedkoopste) pakket verstuurder is naar shenzen (is dat hong kong) voor een pakketje van ~300 gram?

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 27-08-2014 17:07 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Wel volledige Europese 4G dekking qua banden maar de verdere specs zijn niet echt denderend.... :/

Voor iemand die perse een 4G toestel wil hebben die hier werkt maar niet al te hoge eisen stelt aan camera, scherm e.d. kan dit wat zijn voor 94 euro

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

• Vlizzjeffrey
de Lenovo A8 A806 lijkt me een interessant toestel,

5 inch 720p scherm
1.7 ghz octocore
13mp camera
android 4.4

in een revieuw op youtube zag het er echt goed uit ook.
Ondersteund die de 4g banden in nederland?
Zit te denken om er een te bestellen, lijkt me een goede vervanger voor mijn jiayu g4.

• Quad
Mist de 800Mhz band, zo heb je dus geen landelijke dekking.

PVOutput☀️

• Vlizzjeffrey
Quad schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:41:
Mist de 800Mhz band, zo heb je dus geen landelijke dekking.
oke bedankt voor je reactie, ik wil hem alsnog hebben ondanks dat die dan die 800 mhz band mist.

• FlowDesign
Joosie200 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:36:
[...]

Check Aliexpress en dan eentje met betrouwbare feedback. Misschien dat die daar te krijgen is?
Ik bestel best veel dingen bij Ali maar mijn volgende telefoon ga ik dus niet via Ali bestellen.
Je hebt namelijk bij bijna al die verkopers 0,0 garantietermijn nadat je vanuit de escrow betaald hebt. Bij de wat bekendere shops zoals mixeshop en to2c kun je meestal nog wel terecht voor een beetje service, ook na een wat langere tijd.
En daarnaast worden er via Ali heel veel namaaktoestellen verkocht.

Bestel gewoon bij de wat bekendere shops, kost hooguit een paar euro extra :)
FlowDesign schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:40:
[...]

Als dat ding dalijk te koop is als WCMDA/FDD-LTE versie met Engels voor $325~$350, dan neem ik dat 2K scherm wel op de koop toe hoor :+
Vind het wel jammer dat de achterkant bol is en niet plat :/
Toch platter dan ik dacht, die achterkant. Laat maar komen hoor :)

http://www.gizmochina.com...-on-dual-sim-with-4g-lte/

[ Voor 26% gewijzigd door FlowDesign op 27-08-2014 19:11 ]

En waarom niet de OPO Flow?
Doe heeft dezelfde specs als doe IUNI en doet daar nog een schepje bovenop met CM11S.
En ietsjes duurder misschien ;)

Verwijderd

helaba!

Ik zou een chinese smartphone willen kopen maar kan niet goed beslissen dewelke (budget max 150euro)
mijn eisen: gorilla glass (de vorige was al heel erg snel kapot:p)
goede batterij
goeie touchscreen (capacitive)
goeie gps
goeie ontvangst

voor de rest heb ik niet zo veel nodig eigenlijk..
Had ik voorlopig al gezien: Lenovo s850
iemand nog aanraders?
Alvast heel erg bedankt!!

• Vlizzjeffrey
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:09:
helaba!

Ik zou een chinese smartphone willen kopen maar kan niet goed beslissen dewelke (budget max 150euro)
mijn eisen: gorilla glass (de vorige was al heel erg snel kapot:p)
goede batterij
goeie touchscreen (capacitive)
goeie gps
goeie ontvangst

voor de rest heb ik niet zo veel nodig eigenlijk..
Had ik voorlopig al gezien: Lenovo s850
iemand nog aanraders?
Alvast heel erg bedankt!!
Original Lenovo A8 A806 (basic) 4G FDD LTE/WCDMA SmartPhone Octa core 1.7G 5.0"HD IPS 2G RAM 16GB ROM 13.0M

ik heb deze op het oog, 200 dollar, mooie specs, android 4.4, revieuw op youtube sprak me ook aan en vind het robuuste design ook mooi.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:44
ik ben nu ook opzoek naar een andere telefoon.

min 4.7 inch max 5.0 inch
Witte telefoon.
minimaal 2000mah batterij, leuke hoesjes.
goeie resolutie

Ik zat zelf te denken aan een xiamo redmi 1s .. alleen deze is niet in het wit.
en toen kwam ik uit op een LEAGOO Lead2, maar hier zijn geen hoesjes voor...

• krissie100
Aggressor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:56:
ik ben nu ook opzoek naar een andere telefoon.

min 4.7 inch max 5.0 inch
Witte telefoon.
minimaal 2000mah batterij, leuke hoesjes.
goeie resolutie

Ik zat zelf te denken aan een xiamo redmi 1s .. alleen deze is niet in het wit.
en toen kwam ik uit op een LEAGOO Lead2, maar hier zijn geen hoesjes voor...
hoesjes voor de lead 2 komen denk ik nog, de lead 2 had je voor 80 euro kunnen kopen incl. case en accessoires bij dx.com, maar je bent een paar dagen te laat.

edit: http://www.dx.com/nl/p/le...green-340344#.U_4qN8NyyIg tis een case

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:44
ja maar niet echt een mooie, zoek een mooie flipcase ;)
jammer dat de 1s niet meer in het wit wordt gelevered...
als er andere opties zijn hoor ik het wel

• krissie100
Aggressor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:59:
http://www.banggood.com/B...-Smartphone-p-934140.html
http://www.banggood.com/F...kview-Crown-p-935262.html
hoppa!
mocht je meer informatie willen, een vriend van me heeft dit toestel en die is er erg blij mee!

edit: moet de voorkant ook wit zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 27-08-2014 21:03 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:59:
Hier leveren ze nog een witte.

http://www.aliexpress.com...PS-Screen/1978269055.html

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Gebruikt iemand hier ook daadwerkelijk de Dual sim en is het dan mogelijk om voor beide nummers WhatsApp te gebruiken?
Je kunt met beide nummers en whatsapp account aanmaken, maar maar whatsapp zelf kun je maar op 1 toestel gebruiken.
Zijn wel wat tooltjes voor om snel te kunnen switchen tussen de whatsapp nummers naar optimaal werken gaat het niet.

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met deze telefoon??Bedankt!
Vlizzjeffrey schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:21:
[...]

Original Lenovo A8 A806 (basic) 4G FDD LTE/WCDMA SmartPhone Octa core 1.7G 5.0"HD IPS 2G RAM 16GB ROM 13.0M

ik heb deze op het oog, 200 dollar, mooie specs, android 4.4, revieuw op youtube sprak me ook aan en vind het robuuste design ook mooi.

• Vlizzjeffrey
dit lijkt me ook een mooie telefoon voor 160 dollar, krijgt er gratis nog een mooie case bij ziet er netjes uit
http://www.to2c.com/coolp...97-mtk6592-octa-core.html

alleen het merk, coolpad ken ik niet

Verwijderd

Vlizzjeffrey schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 22:16:
dit lijkt me ook een mooie telefoon voor 160 dollar, krijgt er gratis nog een mooie case bij ziet er netjes uit
http://www.to2c.com/coolp...97-mtk6592-octa-core.html

alleen het merk, coolpad ken ik niet
Ik heb er lang over getwijfeld, en doe dat eigenlijk nog steeds. Ik wilde hem tijdens de aliexpress sale kopen, uiteindelijk toch niet gedaan. Maar zoals gezegd, ik twijfel nog steeds.

Hier een topic met een review, custom roms, en nog veel meer
http://www.modaco.com/top...nfo-software-custom-roms/

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:43
Iemand nog suggesties voor een telefoon, 4-4,5 inch, minimaal 1gb ram, goed scherm en goede accuduur?
Max 80 euro

[ Voor 89% gewijzigd door lhjlu op 27-08-2014 23:27 ]

• FlowDesign
Heujjj, het is vanavond weer helpmij punt nl forum!!

Ga zelf eens zoeken ipv hier je domme vragen neer te plempen en verwachten dat anderen het uitzoekwerk voor je gaan doen.

Waar zijn die modjes?

• FlowDesign
Ontopic verder:
Lenovo gaat voor de nieuwe K920 Vibe Z2 Pro maarliefst 592 Euro vragen! Koekoek. Dat zijn geen Chinese prijzen :/

@Gio: de 1+1 is toch geen dual sim? Of ben ik zo scheel?

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:43
FlowDesign schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:35:

Ga zelf eens zoeken ipv hier je domme vragen neer te plempen en verwachten dat anderen het uitzoekwerk voor je gaan doen.

Waar zijn die modjes?
Ik verwacht niet dat mensen uitzoekwerk gaan doen voor mij.
Ik vroeg voor suggesties, als jij die niet hebt prima, hoef je nog niet zo te reageren.
Enige die ik tot nu toe heb gevonden is de doogie DG310, maar goed er zijn natuurlijk veel meer toestellen, en misschien weet iemand wel eentje die nog goedkoper/beter is.

• Quad
FlowDesign schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:39:
Ontopic verder:
Lenovo gaat voor de nieuwe K920 Vibe Z2 Pro maarliefst 592 Euro vragen! Koekoek. Dat zijn geen Chinese prijzen :/

@Gio: de 1+1 is toch geen dual sim? Of ben ik zo scheel?
De OnePlus One heeft geen dualsim nee.

PVOutput☀️

• Momus
Redmi 1s van de Aliexpress sale is binnen. Voor 76 dollar een echte 1s. Via de Mi Recovery de laatste ROM van Xiaomi.eu probleemloos geflashed. Top. Kan niet anders zeggen.

• FlowDesign
Momus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:43:
Redmi 1s van de Aliexpress sale is binnen. Voor 76 dollar een echte 1s. Via de Mi Recovery de laatste ROM van Xiaomi.eu probleemloos geflashed. Top. Kan niet anders zeggen.
Xiaomi heeft ook een app uitgebracht om de echtheid te controleren toch?

• krissie100
lhjlu schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:27:
Iemand nog suggesties voor een telefoon, 4-4,5 inch, minimaal 1gb ram, goed scherm en goede accuduur?
Max 80 euro
Leagoo lead 2 , dx.com

• Momus
FlowDesign schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:54:
[...]

Xiaomi heeft ook een app uitgebracht om de echtheid te controleren toch?
Ja die Chinese rommel. Maar ik twijfel niet aan de echtheid. Volgens mij heb je dan sowieso geen Mi recovery en kun je de ROM van Xiaomi.eu niet flashen.
FlowDesign schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 23:35:

Waar zijn die modjes?
Ik moest lachen :+
Klopt wel hoor, begint hier steeds meer een aankoop advies forum te worden waarbij sommigen het zichzelf wel heel erg makkelijk maken, wat op GoT niet de bedoeling is. Enige eigen inzet is wel verwacht.

Morgen zal dit allemaal wel weer weggehaald worden maar een suggestie aan de modjes; is een "chinese smartphone aankoopadvies sub-topic in MAA geen goed idee? ;)

Verder heeft de OPO geen dual sim nee, wist niet dat dat een eis was ;)

• JustFooL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Mijn UMI C1 is ook binnen, via Antelife Spain Warehouse zondag besteld en vandaag dus binnen.
Wel verzendkosten betaald (totaal een slordige 136 euro) maar voor de rest geen omkijken naar.
Eerste indruk was van 'wow, hij is wel groot!', tot nu toe max 4,7 inch in gebruik gehad.
Ondanks de grootte ligt het erg goed in de hand, had dit niet verwacht om eerlijk te zijn.
Voorlopig dik tevreden zowel met het toestel als met Spain Warehouse.

• kakanox
Zo. Manual voor rooten van de ZTE Geek V975 even in sneltreinvaart uitgewerkt. Zullen misschien nog wat kleine foutjes inzitten maar dan upload ik nog wel ff een nieuwe.

hier staat ie

hier staat de ZIP

[ Voor 24% gewijzigd door kakanox op 28-08-2014 10:14 . Reden: ZIP geplaatst ]

Ga toch fietsen.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
dutchgio schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 00:29:
Morgen zal dit allemaal wel weer weggehaald worden maar een suggestie aan de modjes; is een "chinese smartphone aankoopadvies sub-topic in MAA geen goed idee? ;)
Ja, een speciaal topic voor Krissie. :P
(alleen heeft dan straks iedereen een Leagoo ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-08-2014 08:19 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1 ... 46 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!