Redmi 1S ontvangen van FocalPrice werkt ie niet. Bij het opladen gaat het scherm wel aan maar boven de 0 komt ie niet
Gelijk even een RMA aangevraagd.
Plastic bij de accu connector verwijderd?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gisteren elephone p2000 ontvangen. İk heb wel 20 euro betaald aan douanekosten via DHL. Coolicool heeft wat aanpassingen gedaan aan de rom. Zoals een miui launcher en diverse Chinese apps geïnstalleerd. Na 1 dag kan ik alvast zeggen dat fingerprint een gimmick is. Het werkt wel, maar het moet echt langzaam gaan. Ik heb het al veranderd voor een patroon unlock. Ook heb ik de rom van needrom geflashed. Op een vreemde manier was ik mijn imei kwijt. Gelukkig kunnen herstellen met mtk droid tools. Verder xposed werkt naar behoren verschillende tweaks geïnstalleerd. Alles werkt naar behoren. Over batterij kan ik nog niet veel zeggen, maar het lijkt erop dat ik ong. 4 uur screen time kan uithalen. Telefoon voelt degelijk aan. Volume en aan/ uit knop is heel erg gevoelig. Geen vastlopers gehad tot nu toe. GPS lock binnen 45 sec. Vrije ramgeheugen is ongeveer 1300 MB van de 2 GB. Opslag voor apps was 1.14 GB. Dit heb ik kunnen uitbreiden naar 8 GB middels ebr files welk te vinden is op het forum van elephone. Twrp werkt ook goed. Helderheid is wat aan de hoge kant bij automatisch. Ik gebruik al lange tijd app LUX bij mijn Android phones Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Als er vragen zijn hoor ik het graag.
Yes, batterij is clean. Denk dat de batterij dood is aangekomen.Quad schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:21:
Plastic bij de accu connector verwijderd?
Gisteren is naar bijna 2 jaar mijn jiayu g3 kapot gegaan het glas is gebroken. Ik wil hem niet meer repareren dus ben ik opzoek naar een ander toestel.
Ik heb al een beetje in het topic rond gekeken, maar veel telefoons zijn mij te groot.
Ik zoek een telefoon van maximaal 5 inch maar het liefst rond de 4.5 inch. Met 1gb geheugen of meer een fatsoenlijke levensduur van de batterij en een goed wifi bereik. Prijs range maximaal 150 euro.
Wie kan mij een aanbeveling doen?
Ik heb al een beetje in het topic rond gekeken, maar veel telefoons zijn mij te groot.
Ik zoek een telefoon van maximaal 5 inch maar het liefst rond de 4.5 inch. Met 1gb geheugen of meer een fatsoenlijke levensduur van de batterij en een goed wifi bereik. Prijs range maximaal 150 euro.
Infocus M310murfie121 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:16:
Gisteren is naar bijna 2 jaar mijn jiayu g3 kapot gegaan het glas is gebroken. Ik wil hem niet meer repareren dus ben ik opzoek naar een ander toestel.
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Als je 150 euro te besteden hebt kun je beter krijgen dan zo'n Infocus, dat zijn budget opties voor en heel beperkt budget.
Zoals gewoonlijk is het nu bijna, maar in dat segment is de Xiaomi redmi 1S de beste keus vermoed ik. Als je weer en jiayu wel kun je ook kijken naar de G4S
Zoals gewoonlijk is het nu bijna, maar in dat segment is de Xiaomi redmi 1S de beste keus vermoed ik. Als je weer en jiayu wel kun je ook kijken naar de G4S
Ook ik you de jiayu Aan willen raden al was het om zijn formaat maar ik zou de jiayu g2f nemen. Hij is veel goedkoper maar heeft een hele goede batterijduur en het scherm is echt prima ondanks zijn iets lagere pixeldichtheid. En de bouwkwaliteit is gewoon uitstekend. Anders misschien de xiaomi mi2s.
de infocus m512 en de zte redbull zijn wat mij betreft ook erg interessante kandidaten <150 eurodutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:34:
Als je 150 euro te besteden hebt kun je beter krijgen dan zo'n Infocus, dat zijn budget opties voor en heel beperkt budget.
ben ik niet helemaal met je eens. Als ik naar mezelf kijk heb ik best wel wat tijd erin gestopt om die deals te pakken (en andere leveranciers links laten liggen). Tevens was ik de hele actie lang in de veronderstelling de buit binnen te hebben en heb ik niet meer verder gekeken. Dus het is zeker geen drama maar ik ben wel gedupeerd.Momus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
De dupe nog wel.
Dat vind ik een wel heel sterk overtrokken term voor het mislopen van een ongelooflijke actie.
[ Voor 36% gewijzigd door Kasj op 21-08-2014 13:50 ]
De jiayu g2f en Xiaomi redmi 1S zien er interessant uit en sluiten goed aan bij wat ik wil.
Ik ga deze twee eens even wat beter bekijken. Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik ga deze twee eens even wat beter bekijken. Alvast bedankt voor jullie reacties
*weg*
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 21-08-2014 17:34 ]
Niet op reageren aub.
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 21-08-2014 17:34 ]
Bij Chinaspul moet je een dosis geluk hebben en vooral niet denken dat je rechten hebt.Momus schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
De dupe nog wel.
Dat vind ik een wel heel sterk overtrokken term voor het mislopen van een ongelooflijke actie.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 21-08-2014 17:35 ]
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Stel je die arme chinezen voor aan de andere kant van de lijn. Totaal in shock door een aantal orders waar ze normaal een half jaar over doen. Wordt je als manager de volgende ochtend wakker staat er voor 3 ton in de bestelling
. Oeps. Hier zit een mooi verhaal in, kan niet anders.
Had men Lenovo A820 nog niet gebruikt voor lopen/fietsen en dacht dus dat GPS wel ok was (zeker naar MediaTek standaarden)...
Met Strava komt hij tijdens de run onmogelijke afstanden/snelheden melden maar als je het uploadt naar je account wordt dit blijkbaar gecorrigeerd en klopt het.
Heb ook een hele lange rit (150km) gereden op de gewone google maps GPS. Met scherm uit dus.
Er zit een soort van rare sleepmode in de A820 want wanneer je scherm aan staat volgt hij wel goed en zegt hij de instructies op de correcte momenten maar wanneer je het scherm uitzet (en misschien langere tijd uit laat?) dan snapt hij pas dat je eigenlijk al verkeerd bent zo'n 200m verder. Toch zeker tiental keren verkeerd gereden. Uiterst irritant dus.
Ik denk dat dit een soort deep sleep mode is want ik krijg ook bvb notificaties van whatsapp en dergelijke niet wanneer hij langere tijd op scherm uit staat.
Met Strava komt hij tijdens de run onmogelijke afstanden/snelheden melden maar als je het uploadt naar je account wordt dit blijkbaar gecorrigeerd en klopt het.
Heb ook een hele lange rit (150km) gereden op de gewone google maps GPS. Met scherm uit dus.
Er zit een soort van rare sleepmode in de A820 want wanneer je scherm aan staat volgt hij wel goed en zegt hij de instructies op de correcte momenten maar wanneer je het scherm uitzet (en misschien langere tijd uit laat?) dan snapt hij pas dat je eigenlijk al verkeerd bent zo'n 200m verder. Toch zeker tiental keren verkeerd gereden. Uiterst irritant dus.
Ik denk dat dit een soort deep sleep mode is want ik krijg ook bvb notificaties van whatsapp en dergelijke niet wanneer hij langere tijd op scherm uit staat.
Hier is dit topic niet voor bedoeld.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 21-08-2014 17:35 ]
En als het hier staat wordt het simpelweg genegeerdkrissie100 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:55:
[mbr]Dit mag ik het Mobile Feedback topic[/mbr]
Leagoo Lead 1, is een mooie keus als je budget 100 euro is, iets anders zou ik zo niet weten, doogee dg350 heeft wat probleempjes etc. en anders wordt het een minder scherm, zoals een p10c? Leagoo Lead 2, die in de voorverkoop is bij bij DX.com met de nodige accessoires.
nou eigenlijk wel[mbr]Hier is dit topic niet voor bedoeld.[/mbr]
[ Voor 6% gewijzigd door krissie100 op 21-08-2014 17:46 ]
Ik heb echt exact hetzelfde gehad met mijn iNew. Hij is zelfs kapot gegaan in m'n broekzak, bijna 100% zeker doordat hij daar te veel boog. Bouwkwaliteit vond ik nou ook niet super, batterij zwaar tegenvallen, die ga ik dus echt niet repareren. GPS werkte ook heel slecht
Dacht eerst dat hij niet goed werkte, net als de iNew, maar dat lag eraan omdat ik in huis zat. Heb het nog niet echt uitvoerig getest, zal vanavond wel even kijken als ik van huis ga. Heb er al een keertje mee hardgelopen met Endomondo, geen problemen, was heel precies. Kreeg buiten vrij snel een fix, maar hij was wel assisted met WiFiKasj schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:34:
[...]
Erg interessant! Kun je iets vertellen over de werking van de gps?
Ligt er aan wat je wil. Ik zou zelf de Xiaomi niet kiezen omdat de batterij te klein is. Dual-Sim niet zo behoefte aan. Op de infocus heb je zelfs nog 4G. Voor de rest is het echt allemaal vergelijkbaar, bijna zelfs alleen designkeuzedutchgio schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:34:
[ Voor 3% gewijzigd door Nap op 21-08-2014 18:00 ]
Tx to: @internetofshit
Hoe zit het met de wifi en de camera, zag op de video van antelife dat de camera een beetje gele tint gaf.Kiswum schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:50:
@Warner16: Ik ben de komende 3 weken, de UMi C1 aan het reviewen, deze kost momenteel ongeveer €100,-
Het is een midrange telefoon en ik denk dat deze vergelijkbaar is met de Redmi Note (Mediatek editie). In de benchmarks scored hij (voor zover ik uit mijn blote hoofd kan zijn), ongeveer net krachtig als de Xiaomi Hongmi/Redmi.
De GPS heb ik pas 3 keer getest, maar vooralsnog kloppen de snelheden van de GPS bij Sportstracker, dit houdt in, dat de GPS stabiel is en niet van links en recht springt (en je dus geen vreemde snelheden ziet). Prima GPS voor navigatie.
Het is een dualsim telefoon met een 1,3GHz quadcore van Mediatek en er kan een Micro SD kaart in. In mijn review zal ik de werking van apps naar de SD ook nog testen.
Er draait verder een kale Android 4.4.2 op en de skin vind ik op Miui lijken (thema's, vergrendeling, eigen market + Google Play, alle apps op het hoofdscherm).
Tevens zijn er beveiligingstools ingebouwd zoals de permissie tool. Hiermee kun je bepalen welke app SMSjes mag sturen of welke app gebruik mag maken van je GPS.
Tot op heden vind ik hem sterker dan de 1e Xiaomi Redmi en de bouwkwaliteit lijkt ietsjes hoger te liggen.
Animu~
Heb inmiddels de Lenovo K910 binnen, na bestelling bij to2c. Veel telefoon voor weinig geld als je het mij vraagt. Dank voor de tips hier om deze aan te schaffen.
Ervaring tot nu toe is goed:
• Telefoon is snel en responsive. Gebruikt standaard iets van 1,2GB ram, ben dus blij met de 2GB.
• Updaten van ROM was toch iets lastiger. Moelijkste was Clockworksmod-recovery te laden. Truc is: lenovo drivers installeren, telefoon uitzetten, via fastboot alvast commando geven "fastboot boot cwm_recovery_custom2.img", + en - indrukken, usb kabel erin en voila. Daarna via sideload rom en super user installeren.
• Heb zelf de aangepaste rom van Baralajbi na een tip van Amok geinstalleerd. Die is dubbel en dwars z'n $2,- waard. Je kunt dan veel makkelijker bestanden overgooien, zonder lenovo suite. Verder zijn bijna alle Chinese crap apps weg (behalve alipay) en heb je Android 4.4 met meerdere talen en correct Engels. Wat mij betreft de beste 2$ besteding ooit.
• De batterij gaat sneller leeg dan verwacht. Haal er denk ik twee dagen mee, na beetje bellen, browsen en instellingen veranderen.
• Dual sim ondersteuning is ronduit goed. Je kunt standaard instellen met welke sim je een nummer wilt bellen, ook ringtones zijn in te stellen. Ook zie je vanaf welke sim je gebeld wordt.
• Volgens mij is de telefoon dual sim active ipv passive. Oftewel: je kunt op twee nummers tegelijk gebeld worden, of jezelf bellen
. Zeer fijn, want zo is de kans dat je een gesprek mist wat met passive dual sim wel eens gebeurt, kleiner.
• In tegenstelling tot verwacht zijn de lenovo apps harstikke fijn. Dialer werkt perfect, ook met dual sim. Power management is een geweldige app. Lenovo music ook redelijk, Security app ook harstikke handig: rechten ontnemen of geven. Zelfs de standaard launcher vind ik prima, lijkt meer op iOS launcher.
• Speaker voor geluid bij je oor vind ik matig, afhankelijk van je positie hoor je geluid wel of niet goed. Nokia speakers zijn veel beter.
• Volume voor headset staat te hard. Misschien bestaat er een app om dit te fixen.
• Scherm is ook echt gorilla glass, kan goed tegen krassen.
• Super user app zeurt dat er een update is, maar die krijg ik niet geinstalleerd. Kan nu SuperSU niet meer openen. Weet nog niet hoe ik dit ga fixen.
• In z'n totaliteit vind ik Android stuk gebruiksvriendelijker geworden dan 3 jaar terug. 't Heeft de meeste opties van alle besturingssytemen. Vind iOS en windows phone wel stuk makkelijker. Maar goed, das offtopic.
Als iemand nog vragen heeft over de Lenovo K910, komt u maar
.
Ervaring tot nu toe is goed:
• Telefoon is snel en responsive. Gebruikt standaard iets van 1,2GB ram, ben dus blij met de 2GB.
• Updaten van ROM was toch iets lastiger. Moelijkste was Clockworksmod-recovery te laden. Truc is: lenovo drivers installeren, telefoon uitzetten, via fastboot alvast commando geven "fastboot boot cwm_recovery_custom2.img", + en - indrukken, usb kabel erin en voila. Daarna via sideload rom en super user installeren.
• Heb zelf de aangepaste rom van Baralajbi na een tip van Amok geinstalleerd. Die is dubbel en dwars z'n $2,- waard. Je kunt dan veel makkelijker bestanden overgooien, zonder lenovo suite. Verder zijn bijna alle Chinese crap apps weg (behalve alipay) en heb je Android 4.4 met meerdere talen en correct Engels. Wat mij betreft de beste 2$ besteding ooit.
• De batterij gaat sneller leeg dan verwacht. Haal er denk ik twee dagen mee, na beetje bellen, browsen en instellingen veranderen.
• Dual sim ondersteuning is ronduit goed. Je kunt standaard instellen met welke sim je een nummer wilt bellen, ook ringtones zijn in te stellen. Ook zie je vanaf welke sim je gebeld wordt.
• Volgens mij is de telefoon dual sim active ipv passive. Oftewel: je kunt op twee nummers tegelijk gebeld worden, of jezelf bellen
• In tegenstelling tot verwacht zijn de lenovo apps harstikke fijn. Dialer werkt perfect, ook met dual sim. Power management is een geweldige app. Lenovo music ook redelijk, Security app ook harstikke handig: rechten ontnemen of geven. Zelfs de standaard launcher vind ik prima, lijkt meer op iOS launcher.
• Speaker voor geluid bij je oor vind ik matig, afhankelijk van je positie hoor je geluid wel of niet goed. Nokia speakers zijn veel beter.
• Volume voor headset staat te hard. Misschien bestaat er een app om dit te fixen.
• Scherm is ook echt gorilla glass, kan goed tegen krassen.
• Super user app zeurt dat er een update is, maar die krijg ik niet geinstalleerd. Kan nu SuperSU niet meer openen. Weet nog niet hoe ik dit ga fixen.
• In z'n totaliteit vind ik Android stuk gebruiksvriendelijker geworden dan 3 jaar terug. 't Heeft de meeste opties van alle besturingssytemen. Vind iOS en windows phone wel stuk makkelijker. Maar goed, das offtopic.
Als iemand nog vragen heeft over de Lenovo K910, komt u maar
Ik denk ook aan de lead1. Veel voor weinig en een zware gebruiker ben ik niet.krissie100 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:44:
[...]
En als het hier staat wordt het simpelweg genegeerd![]()
![]()
![]()
![]()
Leagoo Lead 1, is een mooie keus als je budget 100 euro is, iets anders zou ik zo niet weten, doogee dg350 heeft wat probleempjes etc. en anders wordt het een minder scherm, zoals een p10c? Leagoo Lead 2, die in de voorverkoop is bij bij DX.com met de nodige accessoires.
[...]
nou eigenlijk wel
Iemand bekend met de gps van de lead1?
Die doet het,eddie02 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:35:
[...]
Ik denk ook aan de lead1. Veel voor weinig en een zware gebruiker ben ik niet.
Iemand bekend met de gps van de lead1?
Bekijk ook eens het leagoo lead 1 topic
Www.gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1600214
[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 21-08-2014 21:44 ]
Dit voegt niets toe.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 22-08-2014 13:00 ]
Als je root-access hebt, edit dan de build.prop file.whackertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:35:
Had men Lenovo A820 nog niet gebruikt voor lopen/fietsen en dacht dus dat GPS wel ok was (zeker naar MediaTek standaarden)...
Daar moet je deze regel inzetten of als die er al instaat moet je alleen het stukje achter int: aanpassen
dalvik.vm.execution-mode=int:fast
save en dan reboot. Klaar.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
@Chocoball: ik ben zeer benieuwd naar jre bevindingen en je review!
Mooi dat het toestel bevalt. Heb je de gps al geprobeerd?dr snuggles schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:37:
Heb inmiddels de Lenovo K910 binnen, na bestelling bij to2c. Veel telefoon voor weinig geld als je het mij vraagt. Dank voor de tips hier om deze aan te schaffen.
..................................................
Als iemand nog vragen heeft over de Lenovo K910, komt u maar.
Iemand hier al in het bezit van een Huawei Honor 6 (H60-L02)?
Iemand een idee waar je een forum als XDA-Developers kunt vinden, maar dan voor onbekende Aziatische telefoons? Mijn Gionee CTRL V5 schijnt enkel in India een OTA-update voor KK te hebben gekregen, de rest van de afzetmarkten zitten nog op 4.2.2.
Onlangs mijn Galaxy Nexus weer aan de praat gekregen en ik moet toch zeggen dat ik de AOSP interface veel liever gebruik dan aangepaste interfaces. Hoopte nog met GravityBox het een en ander te kunnen aanpassen, maar dat werkt jammer genoeg niet.
Onlangs mijn Galaxy Nexus weer aan de praat gekregen en ik moet toch zeggen dat ik de AOSP interface veel liever gebruik dan aangepaste interfaces. Hoopte nog met GravityBox het een en ander te kunnen aanpassen, maar dat werkt jammer genoeg niet.
Bestaat er serieus een telefoon met 'CTRL V' in de naam?ikt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:03:
Iemand een idee waar je een forum als XDA-Developers kunt vinden, maar dan voor onbekende Aziatische telefoons? Mijn Gionee CTRL V5 schijnt enkel in India een OTA-update voor KK te hebben gekregen, de rest van de afzetmarkten zitten nog op 4.2.2.
(en zijn er ook een CTRL C5 en CTRL X5?)
[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 22-08-2014 17:41 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Heb je al op needrom gekeken?ikt schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:03:
Ik neem aan dat je mijn eventuele review van de THL 5000 bedoeld? Hoorde ook al over 2 problemen met GPS fix en Wi-Fi.Leo. P. Klepper schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:07:
@Chocoball: ik ben zeer benieuwd naar jre bevindingen en je review!
En CTRL ALT DELHyp Hyper schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:40:
[...]
Bestaat er serieus een telefoon met 'CTRL V' in de naam?
Mijn vrouw heeft al een tijd een Samsung S5 en haar oude S3 heb ik vanavond eens even geprobeerd ter vervanging van mijn Xperia Mini Pro.
Maar wat ik ook verder van de S3 vind... Ik vind het maar een onhandig groot ding. En nou had ik zowel de xiaomi hongmi 1s of de jiayu g4s of g4c in gedachten, maar volgens mij zijn die eigenlijk niks kleiner dan de S3 (een enkele mm daargelaten). Iemand ze hier wel eens naast elkaar gehad? Maar ja wat blijft er dan nog voor keuze over. Misschien de jiayu g2f... Maar dan houdt het al wel snel op, of zie ik nog modellen over het hoofd?
Maar wat ik ook verder van de S3 vind... Ik vind het maar een onhandig groot ding. En nou had ik zowel de xiaomi hongmi 1s of de jiayu g4s of g4c in gedachten, maar volgens mij zijn die eigenlijk niks kleiner dan de S3 (een enkele mm daargelaten). Iemand ze hier wel eens naast elkaar gehad? Maar ja wat blijft er dan nog voor keuze over. Misschien de jiayu g2f... Maar dan houdt het al wel snel op, of zie ik nog modellen over het hoofd?
Niet zeuren en neem een grote, het went allemaal vanzelf, tegenwoordig kan je haast niks ''kleins'' kopen, gewoon mee gaan de de vaart der volkeren.hars73 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:13:
Mijn vrouw heeft al een tijd een Samsung S5 en haar oude S3 heb ik vanavond eens even geprobeerd ter vervanging van mijn Xperia Mini Pro.
Maar wat ik ook verder van de S3 vind... Ik vind het maar een onhandig groot ding. En nou had ik zowel de xiaomi hongmi 1s of de jiayu g4s of g4c in gedachten, maar volgens mij zijn die eigenlijk niks kleiner dan de S3. Iemand ze hier wel eens naast elkaar gehad? Maar ja wat blijft er dan nog voor keuze over. Misschien de jiayu g2f... Maar dan houdt het al wel snel op, of zie ik nog modellen over het hoofd?
Anders idd een jiayu g2f of duurdere xiaomi mi2s
Ik heb hem sinds gisteren....
wow wat een toestel doet niks onder voor me vrouws S5
design is net als Z2..slank en dun
Camera doet het prima ook in avond
GPS lockt binnen 3 seconden.net als op S5
scherm is crisp en mooi,geluid is helder en kraakvrij
wifi connect op 65mbs/S5 op 100mbs maar waar dat aan ligt weet ik niet.
alles werkt vloeiend,antutu 30.000 score
bloatware makkelijk te verwijderen (niet veel)
na 24 uur heavy gebruik nog 50% accu/S5 is dan leeg
schrijf over 1 week gebruik wel review
design is net als Z2..slank en dun
Camera doet het prima ook in avond
[ Voor 7% gewijzigd door wooley op 22-08-2014 21:18 ]
AMD 3900x@5Ghz intellkiller
over welk toestel gaat het hier? jiayu g2f met 30000 antutu is nogal fakewooley schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:16:
Ik heb hem sinds gisteren....
Net eventjes. Kan slechts zeggen dat ie werkt, gps fix in een minuut. Heb jij er slechte ervaringen mee?edjedan schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:45:
[...]
Mooi dat het toestel bevalt. Heb je de gps al geprobeerd?
Neppe S5 denk ikkrissie100 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:18:
[...]
over welk toestel gaat het hier? jiayu g2f met 30000 antutu is nogal fake
''design is net als Z2 slank en dun''
uhm, een neppe S5 denk ik niet, ik denk meer aan een neppe Z2
Ben naar een aantal locale GSM shops geweest inc. de illegale arabier met mijn Xiaomi Redmi 1S maar niemand die met een chinese telefoon kon werken. Ze konden niet eens zien wat er fout mee was. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Volgens hen sowieso niet de batterij want anders zou de telefoon wel opstarten.
Dit is wat ik krijg als de kabel eraan hangt, zonder doet ie helemaal niks:
Ik heb de Huawei Ascend G6 gekocht deze week, maar ben niet helemaal tevreden. In de specs staat dat er 4 GB opslag capaciteit is, maar bij mij heb ik nog maar 900 mb over zonder 1 app. Ik begrijp dat er een gedeelte voor het os bedoeld is maar 75% is na mijn mening toch wel heel veel. Verder heb ik er nu wel een 16 gb sd card in maar er zijn niet heel erg veel apps die daar op kunnen.
Verhuis ff naar het 1S topic, misschien daar iemand bekend met het probleem. Ik had dit wel, maar was vergeten om de sticker van de contacten af te halen. Trouwens al een andere lader geprobeerd? En anders ff kijken of er iemand die je kent zo'n BM41 batterij heeft liggen die je ff mag proberen.Kees Klaassen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:20:
Ben naar een aantal locale GSM shops geweest inc. de illegale arabier met mijn Xiaomi Redmi 1S maar niemand die met een chinese telefoon kon werken. Ze konden niet eens zien wat er fout mee was. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Volgens hen sowieso niet de batterij want anders zou de telefoon wel opstarten.
[afbeelding]
Ik heb 1 kapotte batter op een (mtk gebasseerde ) telefoon, en die start ook niet op met de kapotte batterij. Andere batterij erin en hij deed het. Wat gebeurd er zonder batterij met kabel?Kees Klaassen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:20:
Volgens hen sowieso niet de batterij want anders zou de telefoon wel opstarten.
[afbeelding]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Dit is met zeer grote waarschijnlijkheid WEL de batterij. Eerder precies hetzelfde meegemaakt.Kees Klaassen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:20:
[afbeelding]
Zonder batterij gaat ie steeds uit en aan maar komt nooit voorbij 'mi'. Na 10x dat gedaan te hebben krijg ik opeens 'Fastboot' daar komt ie ook nooit voorbij.leuk_he schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
Ik heb 1 kapotte batter op een (mtk gebasseerde ) telefoon, en die start ook niet op met de kapotte batterij. Andere batterij erin en hij deed het. Wat gebeurd er zonder batterij met kabel?
Andere batterij is het eerste wat het zou kunnen zijn.
En dit is plotseling? Deed ie het eerst wel gewoon of heb je m pas net en ben je nog niet verder gekomen dan dit?
Ook even en paar uur met Rudy leggen en niet proberen aan te doen terwijl ie aan de kader ligt wil ook wel eens helpen, net als een andere kader en kabel.
En dit is plotseling? Deed ie het eerst wel gewoon of heb je m pas net en ben je nog niet verder gekomen dan dit?
Ook even en paar uur met Rudy leggen en niet proberen aan te doen terwijl ie aan de kader ligt wil ook wel eens helpen, net als een andere kader en kabel.
Nee hoor, heb een andere Lenovo die mij ook goed bevalt. Maar de K910 kan een toekomstige worden.dr snuggles schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:22:
[...]
Net eventjes. Kan slechts zeggen dat ie werkt, gps fix in een minuut. Heb jij er slechte ervaringen mee?
Sommige telefoons hebben problemen met de gammele USB micro B poort, zoals de Samsung S2. Een ander snoer kan dan wel eens uitkomst bieden (beter nog: bijbuigen van het lipje in de poort, daar zou ik alleen voorzichtig mee zijn zolang je garantie hebt). Ik zou ook zeker een andere (USB) lader proberen; wat er gebeurt als je zonder batterij opstart, lijkt mij nl. ook vreemd.Kees Klaassen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:20:
Volgens hen sowieso niet de batterij want anders zou de telefoon wel opstarten.
[afbeelding]
Overigens zou een andere 1S bezitter (uit het Redmi topic) dat even kunnen uitproberen, dan heb je vergelijkingsmateriaal. Succes!
Ligt dat aan mij of werkt de onderstaande link naar "Levertijden en Prijzen" niet?
Klopt, hier wel een werkende.edjedan schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:41:
Ligt dat aan mij of werkt de onderstaande link naar "Levertijden en Prijzen" niet?
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Jammer genoeg niet, anders zou het een mooie set zijnHyp Hyper schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:40:
[...]
Bestaat er serieus een telefoon met 'CTRL V' in de naam?
Mooie site voor onbekendere ROMs, maar jammer genoeg staat dit model er niet in. De V3 wel. Op XDA kan ik de V4 vinden, maar nergens nog de V5
http://www.needrom.com/category/gionee/other-sub-gionee/
Batterij eruit gehaald bij een goed werkende 1S, zelfde verhaal. Een knipperend MI logo en start niet op. De fastboot gebeurd volgens mij als je vol- erbij indrukt. Dus met bijna 100% zekerheid je batterij vervangen.Kees Klaassen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:41:
[...]
Zonder batterij gaat ie steeds uit en aan maar komt nooit voorbij 'mi'. Na 10x dat gedaan te hebben krijg ik opeens 'Fastboot' daar komt ie ook nooit voorbij.
Maakt mij nieuwsgierig, hier ook een Chinese phone met erg losse gammele micro USB poort.Cletje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 02:21:
[...]
Sommige telefoons hebben problemen met de gammele USB micro B poort, (beter nog: bijbuigen van het lipje in de poort, daar zou ik alleen voorzichtig mee zijn zolang je garantie hebt).
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Aha, vandaar. Heb vandaag de GPS echt gebruikt. In open veld heb ik in ongeveer 5 seconden een gps fix, prima wat mij betreft.edjedan schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 01:25:
[...]
Nee hoor, heb een andere Lenovo die mij ook goed bevalt. Maar de K910 kan een toekomstige worden.
Zal misschien een rare vraag zijn: maar waarom is een snelle fix zo belangrijk? Heb hier een toestel gehad welke in 20 seconden een fix had buiten. Alleen na een half uur was de nauwkeurigheid nog steeds 1 straat verder dan waar ik werkelijk was. 65Mtr verschil is niet werkbaar met een routeplanner oid.dr snuggles schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:23:
[...]
Aha, vandaar. Heb vandaag de GPS echt gebruikt. In open veld heb ik in ongeveer 5 seconden een gps fix, prima wat mij betreft.
Thanks, zal ze even verzoeken om een nieuwe batterij toe te sturen ipv. steeds 'free coupons for u' aan te biedendutchtoro schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:37:
[...]
Batterij eruit gehaald bij een goed werkende 1S, zelfde verhaal. Een knipperend MI logo en start niet op. De fastboot gebeurd volgens mij als je vol- erbij indrukt. Dus met bijna 100% zekerheid je batterij vervangen.
Ben al een tijdje aan het volgen omdat ik voor mijn moeder een nieuwe telefoon wil kopen.
Gewenste specs:
- 5 inch scherm
- Beetje redelijke camera
- Accuduur niet dramatisch
- Mogelijkheid tot instellen van NL taal (dit zit redelijk standaard in Android neem ik aan?)
- Budget 80 - 100 euro
De Lead 1 is nice, maar net iets te groot voor kleine handjes denk ik.
De Lead 2 lijkt mij perfect, maar is nog niet uit (DX zegt nu 30-8)
De Elephone P10C, lijkt mij ook perfect, is hier nog iets op aan te merken?
En anders kom je uit bij een Dogee DG300. Wel een stuk goedkoper, maar zo te lezen is dit geen fantastische keuze (batterijduur slecht toch?)
Keuze is naar mijn idee dus de P10C of de Lead 2, wachten op de lead 2 vind ik geen probleem, maar is dat het waard tov de P10C, of mis ik een beter toestel met mijn wensen in dit rijtje?
Gewenste specs:
- 5 inch scherm
- Beetje redelijke camera
- Accuduur niet dramatisch
- Mogelijkheid tot instellen van NL taal (dit zit redelijk standaard in Android neem ik aan?)
- Budget 80 - 100 euro
De Lead 1 is nice, maar net iets te groot voor kleine handjes denk ik.
De Lead 2 lijkt mij perfect, maar is nog niet uit (DX zegt nu 30-8)
De Elephone P10C, lijkt mij ook perfect, is hier nog iets op aan te merken?
En anders kom je uit bij een Dogee DG300. Wel een stuk goedkoper, maar zo te lezen is dit geen fantastische keuze (batterijduur slecht toch?)
Keuze is naar mijn idee dus de P10C of de Lead 2, wachten op de lead 2 vind ik geen probleem, maar is dat het waard tov de P10C, of mis ik een beter toestel met mijn wensen in dit rijtje?
Lead 2 bij dx met wat accessoires lijkt mij de moeite waard om nu te bestellen en wachten
Edit: doogee dg500c al gezien?
[ Voor 16% gewijzigd door krissie100 op 23-08-2014 23:07 ]
Ben op zoek naar een vervanging voor mijn huidige phone (Sony Xperia Go)
Gewenste specs:
- DUAL SIM
- maximaal 5 inch
- > 2500 mAh (of in ieder geval lange accu duur)
- >= 1 GB ram
- Budget is €250,-
NTH = >= IP57 (Stofbescherming + dompeldicht)
gevonden:
- THL 5000
- JiaYu G4s
- Lenovo K910 (eigenlijk te groot)
- Lenovo P780
Door de hoeveelheid aan telefoons heb ik wat moeite met kiezen.
Dus ieder advies is welkom.
Gewenste specs:
- DUAL SIM
- maximaal 5 inch
- >= 1 GB ram
- Budget is €250,-
gevonden:
- THL 5000
- JiaYu G4s
- Lenovo P780
misschien de 2gb versie van de zte redbull of de infocus m512 (helaas maar 1gb). Ben zelf meer overtuigd van de snapdragon processoren ipv mediatek.freggell schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:02:
Ben op zoek naar een vervanging voor mijn huidige phone (Sony Xperia Go)
Gewenste specs:
- DUAL SIM
- maximaal 5 inch
- >= 1 GB ram
- Budget is €250,-
gevonden:
- THL 5000
- JiaYu G4s
- Lenovo P780
Exact. Kan eigenlijk niets anders zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:30:
[...]
Dit is met zeer grote waarschijnlijkheid WEL de batterij. Eerder precies hetzelfde meegemaakt.
Had ik nog niet gezien, ook wel nice, maar vind het een iets minder mooi toestel om te zien. Dan wacht ik inderdaad liever op de lead2.krissie100 schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:02:
Lead 2 bij dx met wat accessoires lijkt mij de moeite waard om nu te bestellen en wachten
Maar hoe zijn de ervaringen met de P10C, want die vind ik er erg mooi
jiayu g4c, kost je wel ietsje mee maar dan heb je ook wat, super batterij en camera, voor zelfde geld ga je geen telefoon vinden met deze batterij en camera.Dr0pSHoT schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:44:
[...]
Had ik nog niet gezien, ook wel nice, maar vind het een iets minder mooi toestel om te zien. Dan wacht ik inderdaad liever op de lead2.
Maar hoe zijn de ervaringen met de P10C, want die vind ik er erg mooi(is alleen 20 euro duurder, maar heeft wel een slechtere camera en en kleinere accu)
ja ik zei maar jiayu g4c omdat die prijs wat minder van zijn budget afwijkt dan de g4s
ook weet ik niet hoe de batterij van de g4s zich houdt tegenover die van de g4c, ik weetniet of de octocore zo veel meer stroom verbruikt als de quad core
edit: typo, g4c heeft quadcore geen dual core:P
[ Voor 6% gewijzigd door Vlizzjeffrey op 24-08-2014 12:24 ]
lead 2 heeft een veel luxere uitstraling vind ik, ook steekt bij sommige p10c het scherm een beetje uit, en de camera is niet goed en de batterij loopt snel leeg, heb ik ergens op dit forum gelezenDr0pSHoT schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:44:
[...]
Had ik nog niet gezien, ook wel nice, maar vind het een iets minder mooi toestel om te zien. Dan wacht ik inderdaad liever op de lead2.
Maar hoe zijn de ervaringen met de P10C, want die vind ik er erg mooi(is alleen 20 euro duurder, maar heeft wel een slechtere camera en en kleinere accu)
met de lead 2 heb je ook watVlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
jiayu g4c, kost je wel ietsje mee maar dan heb je ook wat, super batterij en camera, voor zelfde geld ga je geen telefoon vinden met deze batterij en camera.
Quadcore. Zit een 6582 in de G4C. Voor huis-, tuin- en keukengebruik een zeer fijn toestel, wat qua batterij bijna ongeëvenaard is.Vlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
ja ik zei maar jiayu g4c omdat die prijs wat minder van zijn budget afwijkt dan de g4s
ook weet ik niet hoe de batterij van de g4s zich houdt tegenover die van de g4c, ik weetniet of de octocore zo veel meer stroom verbruikt als de dual core,
G4C heeft een mt6582 toch, dat is een quad core.Vlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
ook weet ik niet hoe de batterij van de g4s zich houdt tegenover die van de g4c, ik weetniet of de octocore zo veel meer stroom verbruikt als de dual core,
De octa core slurpt inderdaad aardig, maar dat wordt gecompenseerd door de grote batterij. Maar gezien het budget kun je dan inderdaad beter de G4C kiezen, waarbij de batterijduur erg goed is.
De Lead 2 gaat op zeker nog omhoog in prijs als ie wel verkrijgbaar is. Verder is de G4C ook tussen de 100 en 110 euro te vinden.krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:22:
[...]
met de lead 2 heb je ook wat, g4c is wel weer 120 euro, lead 2 80 euro, is dus 50% duurder dan de lead 2, en daarvoor krijg je wel een mooie accu, maar een in mijn ogen vreselijk design
lead 2 kan je nu gewoon bestellen bij dx voor 80 euro met een zootje accessoiresMomus schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
De Lead 2 gaat op zeker nog omhoog in prijs als ie wel verkrijgbaar is. Verder is de G4C ook tussen de 100 en 110 euro te vinden.
edit: is de g4c overal uitverkocht ofzo???
100-110 euro???
zeker weer op een site waar je verzendkosten moet betalen???
[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 24-08-2014 12:30 ]
www.1949deal.com heeft volgens my nog jiayu g4c's te koop voor 160 dollar
jep, dus 120 euro, maar ze zijn daar ook out of stockVlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:36:
www.1949deal.com heeft volgens my nog jiayu g4c's te koop voor 160 dollar
ik zie ze daar wel in stock (zowel wit als zwart). Maar denk dat ik dan beter kan wachten op de lead 2 gezien het prijsverschil. Een weekje langer wachten kan geen kwaad (als ie dan daardwerkelijk beschikbaar is vanaf de 30e)
http://www.1949deal.com/catalogsearch/result/?q=g4cDr0pSHoT schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:06:
ik zie ze daar wel in stock (zowel wit als zwart). Maar denk dat ik dan beter kan wachten op de lead 2 gezien het prijsverschil. Een weekje langer wachten kan geen kwaad (als ie dan daardwerkelijk beschikbaar is vanaf de 30e)
in stock????
http://www.leagoo.cc
aanbieding geld dus tot vandaag op dx?
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 24-08-2014 13:11 ]
Huh? Net toen ik keek waren ze in stock...nu niet meer.krissie100 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:10:
[...]
http://www.1949deal.com/catalogsearch/result/?q=g4c
in stock????
http://www.leagoo.cc
aanbieding geld dus tot vandaag op dx?
Maar heb zojuist de Lead2 besteld op DX. Voor 80 euro kon ik t niet laten
Er bestaat ook een Jaiyu G4S Basic, maar ik betwijfel of hij nog ergens in stock is. Ik heb hem vorige week tevergeefs proberen te bestellen bij Mixeshop, gelukkig wel snel mijn geld terug gekregen.
1949 zegt hem te hebben; http://www.1949deal.com/j...en-otg-3000mah-white.html.
1949 zegt hem te hebben; http://www.1949deal.com/j...en-otg-3000mah-white.html.
Laat ik me hier ook maar even melden. Sinds gisteren ben ik in het bezit van een ZTE Geek V975.
Dit model gekozen omdat ik een klein budget heb, wél een snelle telefoon wil en gewoon ook omdat ik eens iets anders wilde; de ZTE biedt dat, met z'n Intel Atom Z2580.
Tot op heden toestel geroot, alleen nog wat problemen met het installeren van de Google Play Store (Parse Errors enz., andere APK gedownload maar die crasht telkens). Ik mis zonder Google eigenlijk nog niet zo heel veel geloof ik, dus laat ik het voorlopig maar even zo.
Dit model gekozen omdat ik een klein budget heb, wél een snelle telefoon wil en gewoon ook omdat ik eens iets anders wilde; de ZTE biedt dat, met z'n Intel Atom Z2580.
Tot op heden toestel geroot, alleen nog wat problemen met het installeren van de Google Play Store (Parse Errors enz., andere APK gedownload maar die crasht telkens). Ik mis zonder Google eigenlijk nog niet zo heel veel geloof ik, dus laat ik het voorlopig maar even zo.
Ga toch fietsen.
Dit toestel is voor mij ook onderweg. Waar had jij 'm besteld? Als je positieve of negatieve ervaringen wilt delen, dan hoor ik ze graagkakanox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:34:
Laat ik me hier ook maar even melden. Sinds gisteren ben ik in het bezit van een ZTE Geek V975.
Hmm, die Maleisische ROM ga ik vanavond ofzo wel even opzoeken denk ik! Niet om meteen te installeren, maar zeker wel om te hebben! Als ie eenmaal geroot is is bloatware redelijk goed te verwijderen.
Heb 'm overigens gewoon in Nederland gekocht, bij een handelaar via tweakers
Heb jij de 2GB of 1GB versie besteld? Heb beide al voorbij zien komen via Google namelijk.
Heb jij de 2GB of 1GB versie besteld? Heb beide al voorbij zien komen via Google namelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door kakanox op 24-08-2014 13:52 ]
Ga toch fietsen.
Ik ben op zoek naar 10 smartphones van ongeveer €35-€40 met android 2.2 of hoger voor de rest maakt het niet uit, als hij maar belt en mogelijkheid tot whatsapp heeft.
Welke zouden jullie aanbevelen?
haha waarvoor als ik vragen magmurfie121 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:10:
Ik ben op zoek naar 10 smartphones van ongeveer €35-€40 met android 2.2 of hoger voor de rest maakt het niet uit, als hij maar belt en mogelijkheid tot whatsapp heeft.
voor 1,80 meer per telefoon koop je nog behoorlijk wat kwalitiet ook
http://www.dx.com/nl/p/le...white-338789#.U_nX7MNyyIg
[ Voor 22% gewijzigd door krissie100 op 24-08-2014 14:20 ]
Tja, bij Pandawill is nu de: DAXIAN I9300 Smartphone 4.63 Inch MTK6577 Dual Core Android 4.0 GPS 3G
in de aanbieding, omgerekend 38 euro incl. verzending, enigste minpuntje wat ik zo zie is dat hij niet veel banden ondersteund;
2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 2100MHz
Als je Pandawill een berichtje stuurt dat je er 10 wilt afnemen krijg je misschien nog extra korting ;-)
in de aanbieding, omgerekend 38 euro incl. verzending, enigste minpuntje wat ik zo zie is dat hij niet veel banden ondersteund;
2G: GSM 900/1800MHz
3G: WCDMA 2100MHz
Als je Pandawill een berichtje stuurt dat je er 10 wilt afnemen krijg je misschien nog extra korting ;-)
[ Voor 32% gewijzigd door antimos op 24-08-2014 14:57 ]
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
En de malaise bij Lenovo met de Kitkat-update duurt voort:
https://forums.lenovo.com...-Kat/td-p/1344389/page/18
https://forums.lenovo.com...-Kat/td-p/1344389/page/18
Nou ik kijk voor iemand naar telefoons rond die prijs, die gaat geregeld richting afrika gaat en daar wil die een paar telefoons weg geven
[ Voor 8% gewijzigd door murfie121 op 24-08-2014 19:17 ]
Het kan aan mij liggen maar beide teelefoons zijn single sim. Misschien had ik iets duidelijker moeten maken dat ik een dual sim toestel zoek, maar een single sim werkt niet voor mij.Kasj schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:34:
[...]
misschien de 2gb versie van de zte redbull of de infocus m512 (helaas maar 1gb). Ben zelf meer overtuigd van de snapdragon processoren ipv mediatek.
Wel dank voor het mee denken.
ZTE Red Bull is dual sim en er is inmiddels zat aan ROMs te vinden waarbij het ook daadwerkelijk werkt.
Oh, alle review/specs die ik kan vinden spreken over single sim. Ik heb ondertussen wel screenshots gevonden waarbij er een 2e simslot zichtbaar is.
Ik begrijp wel dat als je de dual sim functionaliteit wilt gebruiken dat je een andere rom moet gebruiken.
Ik zoek wel iets dat in eerste instantie werkt, en niet iets waarbij ik direct aan het "modden"moet gaan.
Ik begrijp wel dat als je de dual sim functionaliteit wilt gebruiken dat je een andere rom moet gebruiken.
Ik zoek wel iets dat in eerste instantie werkt, en niet iets waarbij ik direct aan het "modden"moet gaan.
Lijkt me niet dat je per se een andere rom moet installeren voor dual sim, als er gewoon 2 sim sloten zijn, dan zou dat standaard ook wel ondersteund worden,
Nee, dat wordt het dus niet. De dual SIM functionaliteit werkt pas vanaf latere firmware.dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:27:
Lijkt me niet dat je per se een andere rom moet installeren voor dual sim, als er gewoon 2 sim sloten zijn, dan zou dat standaard ook wel ondersteund worden,
Je kan natuurlijk wel aan de shop waar je hem bestelt, vragen of ze de laatste firmware erop knallen, hoef je zelf niks te doen.
Firmware update vind ik geen probleem. Andere ROM installeren wil ik pas later aan.
Als ik het dus goed begrijp heeft de zte redbull na een officiële update dual sim ondersteuning?
Als ik het dus goed begrijp heeft de zte redbull na een officiële update dual sim ondersteuning?
Die van mij is onderweg via Fastcardtech, velen hebben hier blijkbaar slechte ervaringen mee maar ik heb eerder 2x succesvol besteld. En anders kan ik altijd nog een Paypal claim indienenkakanox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:51:
Hmm, die Maleisische ROM ga ik vanavond ofzo wel even opzoeken denk ik! Niet om meteen te installeren, maar zeker wel om te hebben! Als ie eenmaal geroot is is bloatware redelijk goed te verwijderen.
Dat klopt. Die van mij zweeft tussen China en Nederland, dus ik kan je eerdaags meer vertellen.freggell schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:01:
Firmware update vind ik geen probleem. Andere ROM installeren wil ik pas later aan.
de leagoo lead 2 in de presale op dx.com voor 108 dollar met gratis holder, case, en screen protector.
dit lijkt me toch wel een mooie prijs.
ik gok erop dat dit toestel gelijkwaardig is aan de doogee dg310 maar de lead heeft een betere camera,( 13 mp voor de lead2 en 5 mp voor de dg310)
ik gok erop dat dit toestel gelijkwaardig is aan de doogee dg310 maar de lead heeft een betere camera,( 13 mp voor de lead2 en 5 mp voor de dg310)
Of de camera daadwerkelijk beter is valt nog maar te bezien natuurlijk.Vlizzjeffrey schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:37:
de leagoo lead 2 in de presale op dx.com voor 108 dollar met gratis holder, case, en screen protector.
Hij heeft in ieder geval meer pixels op het schermMomus schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:40:
[...]
Of de camera daadwerkelijk beter is valt nog maar te bezien natuurlijk.
Camera moet je idd maar afwachten, maar normaal gesproken is die wel beter
ik denk dat er een grote kans is dat de camera van de lead 2 beter is dan die van de doogee dg310, want de camera van de lead 3 doet niet onder voor de camera van de dg310.Momus schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:40:
[...]
Of de camera daadwerkelijk beter is valt nog maar te bezien natuurlijk.
+ Jiayu staat niet echt bekend om zijn sterke design
bij de Lead 2 moeten we dit nog af wachten.
P780 heeft stevige accuduur, maar de 4.4 rom is niet wat het moet zijn, dus op 4.2 is hij ok.
dit is voor mij een afknapper, dan kan je beter gaan voor een s860 die 2gb heeft met een degelijke 4.4 zonder bugs, dit is dan weer niet echt goedkoop, dus beter gaan voor iets zoals de Lead 2 of een goede Doogee?
P780 heeft stevige accuduur, maar de 4.4 rom is niet wat het moet zijn, dus op 4.2 is hij ok.
dit is voor mij een afknapper, dan kan je beter gaan voor een s860 die 2gb heeft met een degelijke 4.4 zonder bugs, dit is dan weer niet echt goedkoop, dus beter gaan voor iets zoals de Lead 2 of een goede Doogee?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!