Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.785 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:57
Mwoah, 3GB 4G, 100min en onbeperkt SMS en Nexus 5 voor €32,50 pm vind ik best meevallen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 20:09

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Alle goede aanbiedingen zijn opeens verdwenen op aliexpress...

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Quad schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:22:
[...]

Mwoah, 3GB 4G, 100min en onbeperkt SMS en Nexus 5 voor €32,50 pm vind ik best meevallen.
ff gerekend, ervan uitgaande van een 2 jarig abbo:
Nexus 5 320 euro
dus 460 euro aan data etc. is best behoorlijk, als je bedenkt dat ik overal wifi gebruik, dat tegenwoordig bijna overal is, denk aan school, openbaar vervoer etc. dan ik aan prepaid in 2 jaar nog geen 20 euro verbruik ;)
maar ik vind 32,50 nog een best redelijke prijs inderdaad, maar dan heb je ook een nexus 5 ipv aan iphone 5s

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 19-08-2014 20:35 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik wil wel 4G om goed audio (spotify, deezer) te kunnen streamen in de auto. Met 3G wil hij nogal eens even wegvallen onderweg. Met 4G zou het wat stabieler moeten worden heb ik begrepen.

[ Voor 19% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-08-2014 20:36 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• krissie100
Hyp Hyper schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:36:
Ik wil wel 4G om goed audio (spotify, deezer) te kunnen streamen in de auto. Met 3G wil hij nogal eens even wegvallen onderweg.
dit snap ik dus al niet, maar het zal wel een luxe probleem zijn... :D
je kan al je muziek dumpen op sd/telefoon, radio bestaat niet meer?? dan hoor je ook weer eens nieuwe liedjes ;)

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
sander817 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:31:
Alle goede aanbiedingen zijn opeens verdwenen op aliexpress...
Dat waren ze vanochtend om 9:01 uur al. We zijn nu bijna 12 uur verder

• Quad
krissie100 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

ff gerekend, ervan uitgaande van een 2 jarig abbo:
Nexus 5 320 euro
dus 460 euro aan data etc. is best behoorlijk, als je bedenkt dat ik overal wifi gebruik, dat tegenwoordig bijna overal is, denk aan school, openbaar vervoer etc. dan ik aan prepaid in 2 jaar nog geen 20 euro verbruik ;)
maar ik vind 32,50 nog een best redelijke prijs inderdaad, maar dan heb je ook een nexus 5 ipv aan iphone 5s
En een OnePlus One onderweg. O+

Ik gebruik veel 4G, kom best op veel locaties waar ik geen WiFi gebruik, heb zat aan mijn bundel.

PVOutput☀️

• krissie100
Quad schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:43:
[...]

heb zat aan mijn bundel.
Leuk toch ;)
Dat mag ook wel met 3gb :)

• janitjoe
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-07 20:12
Om 23,00 uur komt Huawei Honor 3C 29,99

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik zoek telefoon voor mijn dochter. AF en toe een spelletje, ding moet vooral soepel draaien. Geen 3D toestanden.
Beetje betrouwbare assemblage.
rond 150 euro

What to do? Welk chinees merk?
Specs van al die telefoons duizelen met teveel om er zelf iets uit te halen, geloof ik.

[ Voor 18% gewijzigd door BertvanErnie op 19-08-2014 21:15 ]

krissie100 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

je kan al je muziek dumpen op sd/telefoon, radio bestaat niet meer?? dan hoor je ook weer eens nieuwe liedjes ;)
Weet je wel wat Spotify/Deezer is? Dan hoef je ook niet elke keer naar hetzelfde te luisteren. Je kunt zelfs redeneren dat je op de radio veelal hetzelfde hoort. >:)

Voor alle bezitters van een dual-sim toestel met maar 1 sim misschien interessant;
nieuws: Provider begint met mobiel abonnement met 10GB-limiet

Ze bieden ook een "gratis" abonnement aan. Geen kosten maar wel 100sms, 100 minuten en 100 mb per maand gratis. Dat wilde ik dus wel even proberen totdat het puntje bij paaltje komt; 25 euro aansluitkosten...
Dan is het ineens iets minder interessant.
Om nog even terug te komen op de eerdere 4G discussie; ze bieden ook een onbeperkte bundel aan, zonder roamingskosten in Europa voor 30,- per maand. Al is dat dan weer geen 4G.. Maar het kan dus wel >:)

@hierboven
Xiaomi redmi 1S en je bent klaar, exotische no-names of clones zijn niet aan te raden qua betrouwbare assemblage..

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 19-08-2014 21:19 ]

• krissie100
BertvanErnie schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:13:
ik zoek telefoon voor mijn dochter. AF en toe een spelletje, ding moet vooral soepel draaien. Geen 3D toestanden.
Beetje betrouwbare assemblage.
rond 150 euro

What to do? Welk chinees merk?
Specs van al die telefoons duizelen met teveel om er zelf iets uit te halen, geloof ik.
Hoeveel inch? Camera? Ram?

• BertvanErnie
  • Niet online
tot ong 4,7 inch. Camera enige importantie voor social media, etc. Ram liefst 2gb.
Zou ook nog wel mooi zijn als ik zelf roms kan flashen, maar geen absolute noodzaak.
Moet ook normal kunnen bellen natuurlijk.... 8)7
Schermresolutie boeit niet zo heel erg, ze is 11.

[ Voor 6% gewijzigd door BertvanErnie op 19-08-2014 21:23 ]

• krissie100
En dan al 150 euro voor een smartphone? Naja ok ;)
Xiaomi hongmi 1s?
Jiayu g4s
Quad schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:43:
[...]

Ik gebruik veel 4G, kom best op veel locaties waar ik geen WiFi gebruik, heb zat aan mijn bundel.
Jij had toch KPN, niet? Dan kom je bedrogen uit met de OPO en 4G >:)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:04:
[...]

Heb die xiaomi redmi 1s bekeken en review gelezen op tweakers, ik begin weer in de chineese smartphones te geloven. Thx :)
Graag gedaan :p

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik zoek een smartphone die best tegen een stootje kan, tot ongeveer 4,7 inch, die best wel wat specs mag hebben. Minimaal 2GB Ram en het liefst met een qualcomm processor. Prijs tot de 300 euro.

Ik had zelf eerst de OnePlus One op het oog, maar na hun forum af te gaan (tussen alle invite-code bedelaars) zag ik dat toch veel mensen nog problemen hadden en de klantenservice ze niet normaal kon helpen. Ook vond ik het scherm te groot.

Bedankt!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Aardappelkroket schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:08:
Ik zoek een smartphone die best tegen een stootje kan, tot ongeveer 4,7 inch, die best wel wat specs mag hebben. Minimaal 2GB Ram en het liefst met een qualcomm processor. Prijs tot de 300 euro.

Ik had zelf eerst de OnePlus One op het oog, maar na hun forum af te gaan (tussen alle invite-code bedelaars) zag ik dat toch veel mensen nog problemen hadden en de klantenservice ze niet normaal kon helpen. Ook vond ik het scherm te groot.

Bedankt!
De zte nubia z5s mini klinkt dan als een mooie kandidaat

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 11:11
niet te geloven die deal, die mi3 voor 99 dollar, alsk dat wist had ik ook wel even een poging gewaagd

• BertvanErnie
  • Niet online
De redmi ziet past prima bij mijn wensen. Ik vermoed dat dat het gaat worden. Fijn ook dat er een fanatiek topic over is . Zal wel ff moeten wennen aan miui. Custom roms zijn er niet., zal ook wel lasting worden vrees ik, gezien miui policies... Maar ik ga ervoor.

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:22
NOO! net op het moment dat die Honor 3C deal begint ligt mijn wifi er 2 min uit ... :-( OMG, bad karma ofzo..

• Vlizzjeffrey
http://www.aliexpress.com...61.1208527.1998057804.380

een huawai honor 3c ococore, 5 inch full hd scherm voor 88 euro, is dit te vertrouwen denken jullie?

• krissie100
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:26:
http://www.aliexpress.com...61.1208527.1998057804.380

een huawai honor 3c ococore, 5 inch full hd scherm voor 88 euro, is dit te vertrouwen denken jullie?
Uhm.... NEE, die bestaat niet

• Vlizzjeffrey
denk dat ik beter helemaal niet op die aliexpress bestel, lijkt erop dat je niet zeker wat wat je thuis zal krijgen lol

• Basserd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 13:07
Hey, ik heb een naar gevalletje gehad met mijn gsm.
Er is iemand op gaan leunen en nu is mijn scherm gebarsten en een deel van mijn touchscreen werkt niet meer.

Ik vraag mij af waar ik deze kan laten maken en of hij nog wel te maken valt als de touchscreen kapot is.
Is het ook de moeite of zou ik beter een nieuwe kopen?

hier een afbeelding van mijn gsm. het groene kader is waar de touchscreen werkt en het rode waar het kapot is(hoever ik het er vanaf kan leiden aangezien ik een slot op mijn gsm heb...)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2uh07yx.jpg

• krissie100
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:38:
denk dat ik beter helemaal niet op die aliexpress bestel, lijkt erop dat je niet zeker wat wat je thuis zal krijgen lol
Altijd alles dubbelchecken op aliexpress

• Vlizzjeffrey
zijn de aanbiedingen op aliexpress nu voorbij? ik zie niets bijzonders meer qua prijs.

• krissie100
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:43:
zijn de aanbiedingen op aliexpress nu voorbij? ik zie niets bijzonders meer qua prijs.
Loopt nog steeds, stelt alleen niet super veel voor deze keer, met de 15 dollar coupon wordt het al aantrekkelijker

• Vlizzjeffrey
behalve dan die mi3 voor 99 dollar and die hongmi 1s voor 80 dollar, of waren die ook nep denk je
Wel echt, maar 0,14% kans om m te bestellen :+
De langer durende deals zoals de OPO waren interessanter.

• Cletje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-12-2024
Vanochtend een Leagoo Lead 1 gescoord voor $79 (onder gebruikmaking van een $30 coupon), bijna 60 Euro. Geen krachtpatser, maar leek me een goede prijs/kwaliteitverhouding. Direct na negen uur de vooraf gevulde winkelwagen afgerekend, anders was het mogelijk niet gelukt. Nu even afwachten, leek betrouwbare leverancier.

Met dank aan Krissie100 en Technoaddict!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Zo mijn 1s voor 83$ is al geshipped. Ik zeg keurig! Wel helaas met Singapore Post, dat duurt een eeuwigheid...

• krissie100
Momus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 06:49:
Zo mijn 1s voor 83$ is al geshipped. Ik zeg keurig! Wel helaas met Singapore Post, dat duurt een eeuwigheid...
Ligt eraan of je mazzel hebt ;)
De lead 3 was er met Singapore post in 8 dagen
Voor die prijs moest je zeker klokslag 9 uur bestellen?

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 20-08-2014 07:02 ]

• Momus
krissie100 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:01:
[...]

Ligt eraan of je mazzel hebt ;)
De lead 3 was er met Singapore post in 8 dagen
Voor die prijs moest je zeker klokslag 9 uur bestellen?
Jep. Direct om 9 uur besteld. Waren er uiteindelijk 25 die hem voor die prijs hebben gekregen. Geen Lead 2 nu dus, die heb ik geannuleerd bij Geekbuying.

• krissie100
Momus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:03:
[...]

Jep. Direct om 9 uur besteld. Waren er uiteindelijk 25 die hem voor die prijs hebben gekregen. Geen Lead 2 nu dus, die heb ik geannuleerd bij Geekbuying.
Ja, dat snap ik voor zo'n prijs ;)
En dat presale gedoe, ben benieuwd

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik ben echt benieuwd hoe deze aanbieders dergelijke acties kunnen houden, vooral doordat de Xiaomi's onder de inkoopprijs zitten.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan keert PayPal toch ook niet uit als het een fake model zou zijn? Als er een "typefout" in de tekst staat, dan is het in combinatie met de prijs een nog groter risico.

Ik hoop voor alle bestellers dat je krijgt wat je denkt te bestellen. Posten jullie ook een update als hij binnen is of er na 40 dagen nog geen nieuws is?
Alvast bedankt namens de community.

• Momus
Er wordt op AliExpress niet betaald met PayPal. Wel kun je een dispute openene als hij fake blijkt.
Dit heb ik besteld: http://www.aliexpress.com...e-1GB-RAM/1754102696.html
Ik heb vooralsnog geen reden om aan te nemen dat het fake zal zijn, ook gezien de ervaringen van anderen met deze shop.

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-10 11:30
Hmz, mijn Hongmi 1s is gecancelled door de verkoper. Had besteld voor 68 euro. Nog kans om dit niet te accepteren, of gewoon geld terug nemen en jammer dan?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

• Hyp Hyper
krissie100 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:37:
[...]

Spotify en Deezer hebben ook playlists die samengesteld worden en afwisselend zijn. De geluidskwaliteit is ook een stukje beter dan de radio. Ik moet toch een beetje kwaliteit hebben op m'n Bose-systeem tenslotte. En het is legaal. :+
Kiswum schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:09:
Ik ben echt benieuwd hoe deze aanbieders dergelijke acties kunnen houden, vooral doordat de Xiaomi's onder de inkoopprijs zitten.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan keert PayPal toch ook niet uit als het een fake model zou zijn? Als er een "typefout" in de tekst staat, dan is het in combinatie met de prijs een nog groter risico.

Ik hoop voor alle bestellers dat je krijgt wat je denkt te bestellen. Posten jullie ook een update als hij binnen is of er na 40 dagen nog geen nieuws is?
Alvast bedankt namens de community.
Ik heb een goede ervaring met de 'dispute' van Aliexpress zelf. Een fake powerbank (ok, geen telefoon) kunnen onderbouwen met foto's en links en kreeg geld terug.

[ Voor 24% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-08-2014 08:14 ]

• Momus
Ik ook. Al meerdere keren mijn geld (deels) teruggekregen.

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
DitisKees schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:51:
Hmz, mijn Hongmi 1s is gecancelled door de verkoper. Had besteld voor 68 euro. Nog kans om dit niet te accepteren, of gewoon geld terug nemen en jammer dan?
Die van mij ook ben ik bang... De status is namenlijk veranderd naar: "Fund Processing".

• Momus
Hades.NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:19:
[...]

Die van mij ook ben ik bang... De status is namenlijk veranderd naar: "Fund Processing".
Dan is je geld die kant op aan het gaan.

• Kasj
DitisKees schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:51:
Bij welke verkoper had je besteld? Wat is de orderstatus?

Mijn beide orders staan nu op status fund processing en dat klinkt ook niet goed. Dat lijkt erop alsof ze me willen gaan refunden. Maar ik wil gewoon geleverd krijgen.

ik had besteld bij topmall china. 100% positieve feedback.

@momus, waar had jij de redmi vandaan?

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Momus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:20:
[...]

Dan is je geld die kant op aan het gaan.
Oké dat zou mooi zijn.
Heb zelf al meerdere keren via Aliexpress besteld en nog nooit die status gezien. Als ik op google zocht vond ik alleen berichten van mensen die de orde hadden geannuleerd. Vandaar mijn angst ;)
Voor 60 euro een 1S is namenlijk ook bijna te mooi om waar te zijn.

• DitisKees
Bij topmall china. Gisteren stond de status op Awaiting Shipment, vanmorgen op Fund Processing. Samen met het volgende bericht van de verkoper ga ik er vanuit dat ik hem niet krijg:
Dear friends, Because error in pricing (50% discount setting). Please cancel the order. We quickly return your money. Hope you can understand us. Thank you very much.
When your payment examine and verify, please cancel the order.thank you very much.
Alice and Alexander

• Momus
Kasj schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:23:
[...]

Bij welke verkoper had je besteld? Wat is de orderstatus?

Mijn beide orders staan nu op status fund processing en dat klinkt ook niet goed. Dat lijkt erop alsof ze me willen gaan refunden. Maar ik wil gewoon geleverd krijgen.

ik had besteld bij topmall china. 100% positieve feedback.

@momus, waar had jij de redmi vandaan?
Topmall China had mij van tevoren verteld dat het een fout van AliExpress was. Het zal mij dus niets verbazen als zij de order cancellen. De andere verkoper die een 50% korting gaf, had mij van tevoren gemeld dat ze er 30 hadden voor deze actie.
Dat was dus deze: http://www.aliexpress.com...e-1GB-RAM/1754102696.html
En als je bij de order history kijkt, zie je 30 mensen die 19-8 om 0:00 uur er een besteld hebben. Lijkt dus allemaal te kloppen.

• Kasj
DitisKees schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:25:
Bij topmall china. Gisteren stond de status op Awaiting Shipment, vanmorgen op Fund Processing. Samen met het volgende bericht van de verkoper ga ik er vanuit dat ik hem niet krijg:

[...]
Hmmm. Dat is niet best! Zeker omdat het geen pricing error was.

ze zaten al dagen in het seven sea sale overzicht, dus hadden ze dit kunnen weten. Het lijkt allemaal nogal op opzet.

[ Voor 13% gewijzigd door Kasj op 20-08-2014 08:35 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:10

Chocoball

瞧好吧!

Basserd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:39:
Er is iemand op gaan leunen en nu is mijn scherm gebarsten en een deel van mijn touchscreen werkt niet meer.

Ik vraag mij af waar ik deze kan laten maken en of hij nog wel te maken valt als de touchscreen kapot is.

hier een afbeelding van mijn gsm. het groene kader is waar de touchscreen werkt en het rode waar het kapot is(hoever ik het er vanaf kan leiden aangezien ik een slot op mijn gsm heb...)

[afbeelding]
Met een foto kunnen we niet veel omdat je verder niet aangeeft om welk toestel het gaat? Zo valt er niks te zeggen welke onderdelen je nodig hebt en of er mogelijk solderen aan te pas komt. Zo te zien heb je alleen een nieuwe touchscreen nodig maar bij OGS oplossingen is de touchscreen alleen met LCD te krijgen. Op basis daarvan kun je bepalen wat onderdelen en verzending je gaan kosten. Je geeft verder aan waar het kunt laten maken dus ga ik er van uit dat je hiervoor ook kosten moet maken. Ik bedoel het niet kwaad ;) maar reken al gauw op een derde tot de helft van de waarde van je toestel.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Basserd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 23:39:

[afbeelding]
Ligt er helemaal aan wat je voor je telefoon betaald hebt, waar deze naartoe opgestuurd moet worden enz. Wat voor merk is het?

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Fr33z
Momus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:19:
Ik ook. Al meerdere keren mijn geld (deels) teruggekregen.
ik heb juist nog maar 1x iets besteld bij aliexpress en negatieve ervaring met dispute. Ik had een accu voor mijn ZTE v970 besteld die voor geen meter werkte. Hiervan screenshots gemaakt etc en geupload, maar bleef gezeik krijgen dat er een video gemaakt moest worden... (totaal nutteloos).

uiteindelijk niks gekregen, ging ook om klein bedrag maar ik vond het zeer klantonvriendelijk. Geen aliexpress voorlopig voor mij.

• Hyp Hyper
Fr33z schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

ik heb juist nog maar 1x iets besteld bij aliexpress en negatieve ervaring met dispute. Ik had een accu voor mijn ZTE v970 besteld die voor geen meter werkte. Hiervan screenshots gemaakt etc en geupload, maar bleef gezeik krijgen dat er een video gemaakt moest worden... (totaal nutteloos).

uiteindelijk niks gekregen, ging ook om klein bedrag maar ik vond het zeer klantonvriendelijk. Geen aliexpress voorlopig voor mij.
Heb je dan wel een video gemaakt?

• Fr33z
Hyp Hyper schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

Heb je dan wel een video gemaakt?
nee want zoiets is op video niet te tonen (nou ja, een 4u durend filmpje waarin mijn batterij snel leeg loopt gevolgd door zwart-beeld omdat de tel. plotseling uitvalt leek mij niks)
Heb ik met Banggood ook gehad; accu werkte niet goed en zat ook een verticale lijn met een soort opbolling over de breedte. Foto's gestuurd en vervolgens de vraag voor een filmpje, wat voor effect dat ook zou hebben...
Uiteindelijk toch maar een filmpje ervan gemaakt en goed ingezoomd zodat je duidelijk kon zien dat er een lijn van links naar rechts opgezwollen was en de batterijduur daardoor niet zo best.
Ik vond het filmpje ook geen toevoeging in verhouding tot de foto's die ik al had gestuurd, maar heb na het doorsturen van het filmpje wel gratis een nieuwe opgestuurd gekregen. Ik zou dus maar een filmpje maken en opsturen als ze daar om vragen, wel het proberen waard. ;)

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:32

ManiacsHouse

Scheisse!

Fr33z schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

nee want zoiets is op video niet te tonen (nou ja, een 4u durend filmpje waarin mijn batterij snel leeg loopt gevolgd door zwart-beeld omdat de tel. plotseling uitvalt leek mij niks)
Foto = photoshop. Filmpje is minder makkelijk te faken.

• Momus
Fr33z schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:26:
[...]

Je moet natuurlijk wel een beetje je best willen doen. Klantvriendelijkheid is niet voorbehouden aan de verkoper.

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-11 17:25
Bij mij staat de redmi 1s die ik per ongeluk voor 159,99 betaald had ipv 80,00 inmiddels ook op refund. Had zelf een verzoek tot annulering gedaan en dat voeren ze nu ook uit.

• onyx666666
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 20:44
DitisKees schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:25:

[...]
Ik heb daarom hier niet besteld en de 1s voor 135 dollar gekocht en nog 20 usd korting boven 200 usd (moest er 2 hebben) dus 125 usd per stuk
Ze hadden me van te voren ook geantoword dat het een foutje is.
Mischien kun je nog via alieexpress afdwingen dat ze leveren
Alieexpress zet een grootschalige kortingsdag op, lijkt me dat ze het niet leuk vinden als verkopers dit doen

• Kasj
onyx666666 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Ik heb daarom hier niet besteld en de 1s voor 135 dollar gekocht en nog 20 usd korting boven 200 usd (moest er 2 hebben) dus 125 usd per stuk
Ze hadden me van te voren ook geantoword dat het een foutje is.
Mischien kun je nog via alieexpress afdwingen dat ze leveren
Alieexpress zet een grootschalige kortingsdag op, lijkt me dat ze het niet leuk vinden als verkopers dit doen
Ik ga zeker stampij maken. Ze maken dagenlang gebruik van een promotie. Er zijn blijkbaar mensen die er vooraf vragen over stellen, maar dit is dan niet genoeg reden om de prijzen te corrigeren (de reclame was dus wel lekker). Vervolgens krijgen ze daadwerkelijk orders en gaan ze ze cancellen. Voor de kopers was er gezien de steven sea sales geen enkele reden om te veronderstellen dat het om een fout zou gaan. Dat had dan immers allang hersteld kunnen zijn.

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-11 17:09
Mijn beide orders voor de Oneplus One en de Xiaomi redmi 1s zijn gecanceld. Ronduit belachelijk. Weet iemand hoe ik dit eventueel zou kunnen aanvechten?

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Zojuist de Pulid F11 (MTK6577 4.5") binnen gehad die ik op 5 augustus via Pandawill besteld had.
Geen extra invoerkosten of iets deregelijks :D

Prijs via Pandawill: $55.99

Inhoud doosje:
- Leren flip cover
- Oplader
- Snoertje
- Oortjes
- Telefoon met accu er in en screenprotector geplakt
- Extra accu
- EU stekker
- Screenprotector
- quick start guide
- 2x Pulid manual

Telefoontje net even kort getest.
Eerste indruk:
- Veel chinese apps, allemaal te vewijderen via instellingen
- Telefoontje voelt goed aan, achterkantje heeft reliëf voor goeie grip.
- Scherm is ok 4,5" 540x960
- Camera maakt foto's die voor gebruik prima zijn.
- Reageert snel op touch screen
- AnTuTu Benchmark score: 7853
- Rooten gaat met Framaroot En superSU
- GPS werkt na gebruik van Fasterfix en MT GPS EPO Fix

minpuntjes:
- Usb conector zit links aan de zijkant, en is niet af te dekken. Ziet er wat fragiel uit...
- Screenprotector die er al op zat heeft wat luchtbelletjes
- GPS doet het niet. (Programma zoeken die de GPS.conf aanpast en download)

[ Voor 11% gewijzigd door elroy_b1 op 21-08-2014 09:11 ]

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:40
elroy_b1 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
Zojuist de Pulid F11 (MTK6577 4.5") binnen gehad die ik op 5 augustus via Pandawill besteld had.
Geen extra invoerkosten of iets deregelijks :D

Prijs via Pandawill: $55.99

Inhoud doosje:
- Leren flip cover
- Oplader
- Snoertje
- Oortjes
- Telefoon met accu er in en screenprotector geplakt
- Extra accu
- EU stekker
- Screenprotector
- quick start guide
- 2x Pulid manual

Telefoontje net even kort getest.
Eerste indruk:
- Veel chinese apps, allemaal te vewijderen via instellingen
- Telefoontje voelt goed aan, achterkantje heeft reliëf voor goeie grip.
- Scherm is ok 4,5" 540x960
- Camera maakt foto's die voor gebruik prima zijn.
- Reageert snel op touch screen
- AnTuTu Benchmark score: 7853

minpuntjes:
- Usb conector zit links aan de zijkant, en is niet af te dekken. Ziet er wat fragiel uit...
- Screenprotector die er al op zat heeft wat luchtbelletjes
Ik wil je plezier niet verpesten, maar voor 15 à 20 euro meer had je echt iets vele malen beters kunnen kopen dan zo'n oude dual-core :/

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dat is dan wel 40-50% meer dan wat hij nu heeft betaald ;)
Tevens moet je de extra accessoires ook meetellen (of zaten deze niet in die prijs?).

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Kasj schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:12:
Heeft er iemand ervaring met de infocus m512 of de zte red bull v5? Ben erg benieuwd naar deze toestellen.
Infocus M512 heb ik twee dagen geleden binnen gekregen. Ik moet zeggen, het ding voelt echt super solide aan, heeft een heel mooi scherm en de batterij gaat lang mee. Ik had gisteren ongeveer 5 uur schermtijd en haalde net het einde van de dag niet. Ik was bang dat hij wat te plastic was, maar dat is niet echt zo. Verder denk ik dat mensen hem zouden kunnen verwarren met een nieuwe iPhone, het is dat er geen homebutton op zit

Komt wel geleverd met wat Chinese apps (wel uitgeschakeld) en de tijd in beijing staat ook op m'n lockscreen, verder niet heel storend, en ik ben benieuwd of ik nog gezeur ga krijgen omdat er maar 4GB in zit. Sommige apps zijn wel te verplaatsen naar de SD-kaart, andere niet. Rooten is me niet gelukt met allerlei verschillende tools

Tx to: @internetofshit

• Cletje
krissie100 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:06:
[...]

heb net ook 15-30 gekocht, want ik was te laat met de ''gratis'' coupons, dus eentje voor morgen, het wordt de leagoo lead 1 voor 72 euro denk ik
Toch voor iets anders gegaan, Krissie? Of heb je ook een Lead 1 besteld?

• krissie100
Cletje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Toch voor iets anders gegaan, Krissie? Of heb je ook een Lead 1 besteld?
72 euro aanbieding was ik te laat voor, dus het is 85 euro geworden incl. Flip case
Dus ja nog steeds de lead 1

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
BertvanErnie schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:30:
De redmi ziet past prima bij mijn wensen. Ik vermoed dat dat het gaat worden. Fijn ook dat er een fanatiek topic over is . Zal wel ff moeten wennen aan miui. Custom roms zijn er niet., zal ook wel lasting worden vrees ik, gezien miui policies... Maar ik ga ervoor.
Je kunt er ook een gewone launcher op zetten. Lijkt het elke andere telefoon.

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
FlowDesign schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:34:
[...]

Ik wil je plezier niet verpesten, maar voor 15 à 20 euro meer had je echt iets vele malen beters kunnen kopen dan zo'n oude dual-core :/
Dat weet ik ;) :*) 8)
Was aan het kijken voor een Doogee DG350 Pixels. Die was in de aanbieding laatst voor 55? euro.

Maar het ging mij er om dat ik een goedkoop telefoontje 4,5" eens wou proberen.
Overigens zaten alle accessoires die genoemd staan bij de prijs in.

En precies zoals gemeld wordt. 20 euro meer, is de helft van de toestelprijs... dus dan is ie ineens 50% duurder :D

Heb zelf een goed werkende Iocean X7 Turbo inmiddels alweer 1,5 jaar die zonder problemen draait.

[ Voor 8% gewijzigd door elroy_b1 op 20-08-2014 13:33 ]

• Cletje
krissie100 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:08:
[...]

72 euro aanbieding was ik te laat voor, dus het is 85 euro geworden incl. Flip case
Dus ja nog steeds de lead 1
Inclusief flipcase prima prijs. Ik heb de flipcase apart besteld.
En zo kon je wrsch ook je $30 coupon besteden? Dat scheelt ook weer.

Benieuwd naar je ervaringen, ik ga ze t.z.t. ook zeker delen.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Hoe staat het met de douane kosten bij UPS? Ook in verhouding met DHL en de reguliere posten (hongkong/singpapore/PostNL).

• Quad
Kwabbernoot schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:13:
Hoe staat het met de douane kosten bij UPS? Ook in verhouding met DHL en de reguliere posten (hongkong/singpapore/PostNL).
Ik heb 1 uit 1, moest 21% BTW + 12,50 inklaring betalen, totaal bijna €19,00.

PVOutput☀️

• Hoogie2004
  • Laatst online: 08-11 20:35

Hoogie2004

Whohooooo

Geen idee m.b.t. UPS. Afgelopen 3 weken 3x telefoon ontvangen, 2x DHL en 1x normale post, allen geen kosten.

My iRacing profile | Strava

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Bij mij is het 2 uit 11 ongeveer.

Januari 2013: +/- € 32,- bij een telefoon van € 380,- (opgegeven waarde = € 380,-)
Augustus 2014: € 22,60 bij een telefoon van € 105,- (opgegeven waarde = $75,-)

Beide bij DHL, Chinapost pakketjes heb ik niet meegeteld maar dat is 0x uit 4 in 1,5 jaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Kiswum op 20-08-2014 14:24 ]

• Basserd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 13:07
John Rambo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:03:
[...]

Met een foto kunnen we niet veel omdat je verder niet aangeeft om welk toestel het gaat? Zo valt er niks te zeggen welke onderdelen je nodig hebt en of er mogelijk solderen aan te pas komt. Zo te zien heb je alleen een nieuwe touchscreen nodig maar bij OGS oplossingen is de touchscreen alleen met LCD te krijgen. Op basis daarvan kun je bepalen wat onderdelen en verzending je gaan kosten. Je geeft verder aan waar het kunt laten maken dus ga ik er van uit dat je hiervoor ook kosten moet maken. Ik bedoel het niet kwaad ;) maar reken al gauw op een derde tot de helft van de waarde van je toestel.
het is een inew v3

Verwijderd

Even een vraagje:

Mijn vrouw heeft een telefoon gekocht op Antelife. De Newman K1s. Nu verschijnen op internet en youtube berichten over hardnekkige problemen met het touch screen (ghost screen). Volgens mij is het een probleem met de hardware... Wij hebben geen zin/kennis om met de software te gaan knoeien (mocht het helpen).

Wat nu te doen?

Bij de verzendstatus staat: Despatched to overseas.

Verwijderd

Hey,

Ik zoek een Chinese mobiel voor ongeveer 100 euro met een touchscreen van minimaal 5 inch en een frontcam. Iemand wat opties, het maakt me niet uit wat voor merk maar wel welke site. Chinese mag, maar dan wel betrouwbaar.

Groet,

Warner
Dan is het al te laat, en is ie al verzonden. Anders kon je nog een poging tot cancellen doen, al gaat de communicatie bij Antelife wat lastig. Nu zou ik even afwachten tot ie er is om te oordelen of het ook daadwerkelijk ghost touches zijn.
En volgende keer misschien iets beter inlezen en niet de Newman bestellen.

Verwijderd

De telefoon is al drie weken geleden besteld... Net nieuw volgens mij. De problemen zijn sinds deze week naar boven gekomen.

Volgende keer een ouder model (meer gereviewd) bestellen...

Lijkt mij dat het mogelijk is om een niet deugelijk product terug te sturen?

• Momus
Zeker. Maar dat opsturen kost nogal een flinke duit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:13:
Hey,

Ik zoek een Chinese mobiel voor ongeveer 100 euro met een touchscreen van minimaal 5 inch en een frontcam. Iemand wat opties, het maakt me niet uit wat voor merk maar wel welke site. Chinese mag, maar dan wel betrouwbaar.

Groet,

Warner
Ik heb zelf ook even lopen zoeken; de DOOGEE Turbo DG2014 lijkt mij wel wat. Gevonden op geekbuying.com waar ik goed nieuws over hoor, maar is de Turbo ook een goede mobiel?

Ook daar gevonden, de Star C1000. Iemand ervaring mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 15:31 ]

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:23:
[...]

Ik heb zelf ook even lopen zoeken; de DOOGEE Turbo DG2014 lijkt mij wel wat. Gevonden op geekbuying.com waar ik goed nieuws over hoor, maar is de Turbo ook een goede mobiel?
Dat is praktisch dezelfde telefoon als de Leagoo lead 1. Hier op tweakers is een lead 1 topic, daar kan je kijken. Review: https://www.youtube.com/watch?v=2ZcHtvZ5Uc8

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Verwijderd

Je neemt me de woorden uit de mond, ik kijk nu naar dat filmpje.

• Momus
Blij dat ik die Leagoo Lead 2 gecanceld heb. Hij is inmiddels helemaal verdwenen van de site van Geekbuying.

Verwijderd

Leagoo Lead 1 ziet er zeker goed uit, groot, goeie camera's en dat voor nog geen 100 euro. Welke site is het beste denken jullie?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@Warner16: Ik ben de komende 3 weken, de UMi C1 aan het reviewen, deze kost momenteel ongeveer €100,-
Het is een midrange telefoon en ik denk dat deze vergelijkbaar is met de Redmi Note (Mediatek editie). In de benchmarks scored hij (voor zover ik uit mijn blote hoofd kan zijn), ongeveer net krachtig als de Xiaomi Hongmi/Redmi.
De GPS heb ik pas 3 keer getest, maar vooralsnog kloppen de snelheden van de GPS bij Sportstracker, dit houdt in, dat de GPS stabiel is en niet van links en recht springt (en je dus geen vreemde snelheden ziet). Prima GPS voor navigatie.

Het is een dualsim telefoon met een 1,3GHz quadcore van Mediatek en er kan een Micro SD kaart in. In mijn review zal ik de werking van apps naar de SD ook nog testen.
Er draait verder een kale Android 4.4.2 op en de skin vind ik op Miui lijken (thema's, vergrendeling, eigen market + Google Play, alle apps op het hoofdscherm).
Tevens zijn er beveiligingstools ingebouwd zoals de permissie tool. Hiermee kun je bepalen welke app SMSjes mag sturen of welke app gebruik mag maken van je GPS.

Tot op heden vind ik hem sterker dan de 1e Xiaomi Redmi en de bouwkwaliteit lijkt ietsjes hoger te liggen.

Verwijderd

Heb ik ook gezien, vind persoonlijk de Leagoo Lead 1 mooier en de Star C1000 ook.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Als ik de specs + beelden zie van de Star C1000, dan is dat de minste van deze 3.
De Leagoo Lead 1 is wel een stuk mooier en heeft vergelijkbare of betere specs.

Is dat nieuw? Kale android mét skin; thema's, vergrendeling, market? :+
Zo kaal is het dan dus niet meer.... ;)

• DitisKees
John Rambo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:32:
[...]

Dat is praktisch dezelfde telefoon als de Leagoo lead 1. Hier op tweakers is een lead 1 topic, daar kan je kijken. Review: https://www.youtube.com/watch?v=2ZcHtvZ5Uc8
Behalve een 0,5 inch kleiner scherm dan.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Alleen thema's en de market is vooral niet echt kaal :P
Een vegrendelingsscherm heb je altijd wel. Dat er geen applauncher is, tja dat is iets wat Android in de toekomst wellicht ook gaat implementeren ;)

Verwijderd

Ik denk dat ik voor de Leagoo Lead 1 ga, niet heel duur en goede specs. Nu nog een site, iemand enig idee?
Lees de topic waarschuwing eens.....

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 20-08-2014 17:46 ]

• krissie100
Iets met een topicwaarschuwing...???

[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 20-08-2014 17:49 ]

• M3lvinG
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:13:
Hey,

Groet,

Warner
Kan je iets specifieker zijn? Met deze criteria krijg je heel veel toestellen.
In de OP staan een aantal websites waar je je toestel zou kunnen kopen.
Modellen die je zou kunnen bekijken zijn: Umi C1, Doogee DG550 of Leagoo Lead 1.

• krissie100
Dit mag ik het Mobile Feedback topic

Leagoo Lead 1, lijkt mij een erg mooi toestel, en ik heb hem dus ook besteld, voor rond 100 euro, heb je ook nog de Doogee DG550 en misschien is de redmi 1s ook nog een optie voor je

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 20-08-2014 21:17 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dit hoort niet hier maar in het Mobile feedback topic.

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 20-08-2014 21:16 ]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:10

Chocoball

瞧好吧!

Een nieuwe display gaat je al tussen de $60-$75 kosten.

• Hyp Hyper
Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile
Have fun..

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 20-08-2014 21:23 ]

Verwijderd

M3lvinG schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:49:
[...]

Kan je iets specifieker zijn? Met deze criteria krijg je heel veel toestellen.
In de OP staan een aantal websites waar je je toestel zou kunnen kopen.
Modellen die je zou kunnen bekijken zijn: Umi C1, Doogee DG550 of Leagoo Lead 1.
Behalve een frontcam en minimaal 5 inch touchscreen wil ik ook minimaal een quadcore, maar dat lijkt me normaal. Verder heb ik niet veel eisen eigenlijk.

Ben het met Kiswum eens, webwinkels horen hier ook. Dat geswitch is irritant en erg onhandig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 19:26 ]

• Kasj
Nap schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:44:
[...]

Infocus M512 heb ik twee dagen geleden binnen gekregen. Ik moet zeggen, het ding voelt echt super solide aan, heeft een heel mooi scherm en de batterij gaat lang mee. Ik had gisteren ongeveer 5 uur schermtijd en haalde net het einde van de dag niet. Ik was bang dat hij wat te plastic was, maar dat is niet echt zo. Verder denk ik dat mensen hem zouden kunnen verwarren met een nieuwe iPhone, het is dat er geen homebutton op zit

Komt wel geleverd met wat Chinese apps (wel uitgeschakeld) en de tijd in beijing staat ook op m'n lockscreen, verder niet heel storend, en ik ben benieuwd of ik nog gezeur ga krijgen omdat er maar 4GB in zit. Sommige apps zijn wel te verplaatsen naar de SD-kaart, andere niet. Rooten is me niet gelukt met allerlei verschillende tools
Erg interessant! Kun je iets vertellen over de werking van de gps?

• M3lvinG
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:25:
[...]

Behalve een frontcam en minimaal 5 inch touchscreen wil ik ook minimaal een quadcore, maar dat lijkt me normaal. Verder heb ik niet veel eisen eigenlijk.

Ben het met Kiswum eens, webwinkels horen hier ook. Dat geswitch is irritant en erg onhandig.
Alledrie de telefoons hebben een frontfacingcamera van 2 mp of meer. Je kan ze bestellen op bijvoorbeeld Pandawill, Fastcardtech of Aliexpress. Kijk anders voor de goedkoopste prijs op chinaprices.us

• Kasj
M3lvinG schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:16:
Mijn beide orders voor de Oneplus One en de Xiaomi redmi 1s zijn gecanceld. Ronduit belachelijk. Weet iemand hoe ik dit eventueel zou kunnen aanvechten?
ik heb inmiddels klachten over topmall gefiled. Ben benieuwd of ik er nog wat op hoor.
Pagina: 1 ... 44 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!