Ja ik heb nog geen tijd gehad om er aan te sleutelen. Ik heb m alleen binnen getest voor het raam naast mijn Sensation, die vindt er 4 tot 8. De P10C zegt wel dat hij er 10 of 11 ziet, maar geeft altijd hetzelfde getal aan, dus ik weet niet of dat klopt.
Verder is het een mooi toestel hoor. Het goedkoop aanvoelen zit hem denk ik in het gewicht (erg licht) en de achterkant. De achterkant is vrij dus, soepel, een soort rubberachtig plastic. Het achterkantje krijg je makkelijk los (niet te makkelijk hoor). De telefoon kraakt niet, knopjes kraken ook niet. Het enige minpuntje qua bouw vind ik dat je het randje van het glas voelt aan de onderkant van de telefoon. Dat had iets beter weggewerkt kunnen worden imho.
Ongevraagd heb ik dus wel de etotalk zooi er op gekregen, voordeel is wel dat de telefoon wel geroot is, maar dat zou Elephone vanaf nu ook zelf gaan doen.
GPS is wel een voorwaarde voor mij, dus mocht ik dat niet aan de praat krijgen dan ga ik voor de Leagoo lead 1. Mocht de GPS wel gaan werken dan zal ik graag mijn Sensation inruilen voor deze P10C. Het gewicht en formaat zijn wat mijn betreft pluspunten. Ik ben nu mijn degelijke, zware HTC gewend.
EDIT: ik heb de telefoon nu meegenomen naar mijn werk en probeer deze net zoveel te gebruiken als mijn Sensation om te kijken hoe de accu het doet.
[
Voor 6% gewijzigd door
John Rambo op 14-08-2014 09:57
]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)