Weet iemand welke tijdzone alieexpress inzit? Dit ivm de sale die ze op 19 augustus hebben welke nl tijd begint deze dan?
In China is het nu 6u later.
Hmm, iets te snel. Volgens dit zitten ze in LA.
Hmm, iets te snel. Volgens dit zitten ze in LA.
[ Voor 65% gewijzigd door Kwabbernoot op 16-08-2014 21:04 ]
6 uur later dacht ik ook maar als je naar de website kijkt loopt de huidige daganbieding morgenvroeg om. 9 uur onze tijd af dus dat is dan weer een andere tijdZone
Heeft er iemand ervaring met de infocus m512 of de zte red bull v5? Ben erg benieuwd naar deze toestellen.
Vandaag de Leagoo Lead 3 binnen gekregen. Wat een top toestel voor 53 €. Het is gewoon niet te bevatten dat zo iets voor dat geld kan. Ik merkte vandaag opeens dat ik het wel lollig vond om iedereen om me heen met 600€ telefoons te zien lopen. Blij dat ik op dit topic gestuit ben en ook de review van Krissie. Dank daarvoor
Geweldig om dat te horentechnoaddict schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:40:
Vandaag de Leagoo Lead 3 binnen gekregen. Wat een top toestel voor 53 €. Het is gewoon niet te bevatten dat zo iets voor dat geld kan. Ik merkte vandaag opeens dat ik het wel lollig vond om iedereen om me heen met 600€ telefoons te zien lopen. Blij dat ik op dit topic gestuit ben en ook de review van Krissie. Dank daarvoor
Ik had precies datzelfde
Sorry voor mijn late reactie!dutchtoro schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
Er is maar 1 die het antwoord weet, @Marijnsp? En als hij een Note snapdragon heeft dan mag hij mij vertellen waar hij hem vandaan heeft?
Ik heb de versie met de mtk processor niet de 4g (dot omdat ik niet langerwilde wachten haha)
Het is reeds gelukt. Ik heb nu de officiële miui er op staan. Ik twijfel of ik nog voor de multi lang ga. Dit omdat ik het zo eigenlijk wel prima vind.
(Ik heb de ROM gedownload en via recovery geïnstalleerd)
Ook wil ik zeggen dat ik het echt een top toestel vind!! Accu gaat lang mee en scherm ziet er goed uit. Hij draait ook lekker soepel. Misschien dat ik binnenkort nog een kleiner goedkoop toestel er bij koop voor bij het sporten.
[ Voor 3% gewijzigd door [m]engineer op 17-08-2014 00:42 ]
opeens kan ik bij aliexpress geen coupon meer kopen met mijn coins omdat de coupons op zijn (0 left)....
Heeft iemand weleens besteld bij dealsmachine?
Voor mij een onbekende site en vroeg me af of deze betrouwbaar was.
Voor mij een onbekende site en vroeg me af of deze betrouwbaar was.
Zo had[b]dutchgio schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:05... ik dacht dat Kwismum dat had gezegd in de Xiaomi topics.
Ik mijn nickname nog nooit gezien
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Das niet opeens hoor. Gelukkig had ik er al een paar aangeschaft...krissie100 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:19:
opeens kan ik bij aliexpress geen coupon meer kopen met mijn coins omdat de coupons op zijn (0 left)....
Ik heb nergens zien staan dat er een maximum is totaal, wel max 1 per pesoon, maar niet dat het uitverkocht kan zijn.. nu zit ik met lege handenMomus schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:34:
[...]
Das niet opeens hoor. Gelukkig had ik er al een paar aangeschaft...
Voor wie interesse heeft. Heb een ingbruikte leagoo lead 3 in V&A staan
Waarom doe je em weg?sander817 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:59:
jammer dat je er meer voor vraagt dan nieuweprijssander817 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:59:
Btw/import kosten, dus ja, tis hoe je et bekijktVlizzjeffrey schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
jammer dat je er meer voor vraagt dan nieuweprijs
75% dan de tijd heb je daar geen last van, en bij dealmachine is de telefoon 52 euro
I knowAggressor schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:06:
75% dan de tijd heb je daar geen last van, en bij dealmachine is de telefoon 52 euro
edit: bij dealsmachine betaal je nog 6 euro verzendkosten, dus 57 euro
[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 17-08-2014 12:14 ]
en dan nog vraagt hij meer ervoor, als je van 57 euro uit gaat.krissie100 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
I know
ja, klopt, maar hij is nog nieuw zegt ie, en als je uitgaat van 12+13+54=79Vlizzjeffrey schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:20:
[...]
en dan nog vraagt hij meer ervoor, als je van 57 euro uit gaat.
dus hij zit er tussenin en kan ik mij de prijs goed voorstellen, al heet hij waarschijnlijk niet bt w etc betaald en wilt hij dus winst maken, maar dat is zijn goed recht, winst is altijd mooi, ik heb mijn lead 3 inmiddels ook verkocht met winst. maar dat komt omdat hij dat gewoon waard is
Aliexpress GMT -7onyx666666 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:21:
Weet iemand welke tijdzone alieexpress inzit? ....................
Amsterdam is GMT+2
Dus totaal is de tijd 9 uur eerder dan in Amsterdam (nu 3:26 's nachts)
Om 9:00 uur 's ochtends begint pas een nieuwe dag bij Aliexpress.
[ Voor 11% gewijzigd door elinx op 17-08-2014 12:35 ]
volgens mij niet hoor?krissie100 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
I know

als ik meteen met paypal betaal kom ik gewoon op 52 euro uit
Haha grappigAggressor schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:39:
als ik meteen met paypal betaal kom ik gewoon op 52 euro uit
geloof je het niet ? is echt zo hoor 
maar we gaan een beetje offtopic .. xd
maar we gaan een beetje offtopic .. xd
Eerder? Het is later in China hoor...elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Aliexpress GMT -7
Amsterdam is GMT+2
Om 9:00 Aliexpress-tijd begint een nieuwe dag bij ons dan toch?elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:26:
[...]
Aliexpress GMT -7
Amsterdam is GMT+2
Dan zou het dus om 15u de vorige dag moeten wezen voor ons als het verschil 9 uur is.
[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-08-2014 13:49 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nee. 9 uur vroeger. Blijkbaar zit AliExpress aan de westkust van de VS. En niet in China. Het is op de site dus 9 uur vroeger. Dus om 9:00 bij ons, is het daar 0:00.Hyp Hyper schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:48:
[...]
Om 9:00 Aliexpress-tijd begint een nieuwe dag bij ons dan toch?
Dan zou het dus om 15u de vorige dag moeten wezen voor ons als het verschil 9 uur is.
Inderdaad. Btw e.d. moeten betalenkrissie100 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:57:
[...]
Btw/import kosten, dus ja, tis hoe je et bekijkt
Vrouw wil hem niet, en ik heb zelf een 1S.
Doet overigens niks af aan de kwaliteit. GPS doet het ook perfekt. Vrijwel meteen een fix voor de eerste keer
Ik kan niet echt een interessante telefoon met 2GB ram vinden, zie ik modellen over het hoofd?
De belangrijkste eisen zijn:
- 2GB
- minimaal 720p
- Maximaal 5"
edit: sorry prijs vergeten. Max 200 dollar maar het liefst minder natuurlijk
- 2GB
- minimaal 720p
- Maximaal 5"
[ Voor 19% gewijzigd door Markos op 17-08-2014 16:26 ]
Dit dus, is al eerder gemeldMomus schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Nee. 9 uur vroeger. Blijkbaar zit AliExpress aan de westkust van de VS. .....
Ik begrijp de verwarring, maar op AliExpress wordt toch echt GMT-7 vermeld bij de aanbiedingen.
Eenvoudiger was een countdownteller geweest zoals je op de Chinese webshops wel eens ziet bij aanbiedingen.
Dus als je gebruik wilt maken van een onweerstaanbare aanbieding op AliExpress kan je beter niet te laat zijn. Dat doe je wel als je er vanuit gaat dat AliExpress een webshop in China is.
[ Voor 35% gewijzigd door elinx op 17-08-2014 16:26 ]
Prijs, andere eisen? Dit is wel heel sumier.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:14:
Ik kan niet echt een interessante telefoon met 2GB ram vinden, zie ik modellen over het hoofd?
- 2GB
- minimaal 720p
- Maximaal 5"
Sorry prijs vergeten, max 200 dollar. Liever minder. Verder geen eisen eigenlijk, daarom hoop ik dat de prijs een beetje laag gehouden kan wordenstarcopy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:25:
[...]
Prijs, andere eisen? Dit is wel heel sumier.
Dan heb je nog steeds keus uit 225 toestellen. (minstens) Hier kun je dingen invullen, en dan komt er vanzelf een mobiel uitrollen.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:26:
[...]
Sorry prijs vergeten, max 200 dollar. Liever minder. Verder geen eisen eigenlijk, daarom hoop ik dat de prijs een beetje laag gehouden kan worden
http://www.antelife.com/mobile-phones.html
Wil niet zeggen dat je daar dan ook kopen moet.
Via AliExpress kan je dit allemaal instellen in de zoekfunctie.
Zo krijg je gauw een overzicht van de mogelijkheden.
Vervolgens kan je in de webshops op zoek naar de ultieme aanbieding.
\Met zulke eisen kom je op heel veel toestellen uit
Zo krijg je gauw een overzicht van de mogelijkheden.
Vervolgens kan je in de webshops op zoek naar de ultieme aanbieding.
\Met zulke eisen kom je op heel veel toestellen uit
[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 17-08-2014 16:34 ]
new nieuw:Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:14:
- 2GB
- minimaal 720p
- Maximaal 5"
http://www.1949deal.com/i...ips-ogs-screen-black.html
x7s alleen dan een 720p scherm, en de 900 band voor 3g
of:
http://www.1949deal.com/b...-screen-3g-otg-black.html
of
http://www.1949deal.com/c...-ogs-screen-3g-black.html
keuze genoeg weet je, als je zelf maar leert zoeken
[ Voor 25% gewijzigd door krissie100 op 17-08-2014 16:44 ]
Ow en een goedwerkende GPS, ook vergeten.starcopy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:31:
[...]
Dan heb je nog steeds keus uit 225 toestellen. (minstens) Hier kun je dingen invullen, en dan komt er vanzelf een mobiel uitrollen.
http://www.antelife.com/mobile-phones.html
Wil niet zeggen dat je daar dan ook kopen moet.
46
http://www.antelife.com/m...6%2C249%2C503%2C504%2C662
Maar van de Newman las ik ergens dat het geen goeie keuze was vanwege bouwkwaliteit en hardware kwaliteit. (De N2 en nog een ander model als referentie) De MTK6582 kan trouwens ook wel, had hier niet echt naar gezocht omdat ik deze nog niet echt met 2GB geheugen was tegengekomen en liever geen MTK6589 voor een prijsrange rond de 200 dollar voor zo'n oude SoC. Als de prijs een stuk lager is (en de GPS goed werkt) is de 6589 geen probleem.
Verder heb ik niet al te diep gekeken naar merken als Blackview, Coolpad, DaKele en Nibiru omdat ik hier weinig van gehoord heb en twijfel over de kwaliteit en betrouwbaarheid. Na een W450 (cheap ass MTK6582) telefoon gehad te hebben welke werkelijk waardeloos was ben ik daar huiverig voor
Die Asus was ik nog niet tegengekomen daar ga ik nu naar kijken
Die ZTE V5 Red Bull voldoet opzich aan mijn eisen maar vind hem eigenlijk niet 200 dollar waardig als ik de specs bekijk
Ik heb de iOcean X7 gehad, opzich best een leuke telefoon behalve dat hij zo'n kwetsbaar scherm heeft. Wat ik begreep heeft de X7s dat ook. En is de X7s geen FHD meer (waar in principe mee te leven is, dat wel)krissie100 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:38:
[...]
new nieuw:
http://www.1949deal.com/i...ips-ogs-screen-black.html
x7s alleen dan een 720p scherm
Zoek een beetje hetzelfde als jij, met name zeer goede gps. Volgens mij kun je de zte v5 al voor 155 dollar krijgen? Verder heb ik de xiaomi redmi 1s en de infocus m512 op het oog (maar die heeft maar 1g ram). Allemaal snapdragon toestellen met goede gps en glonass ondersteuning.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:53:
[...]
Ow en een goedwerkende GPS, ook vergeten.
46waarvan 21 sold out en een hoop dubbele modellen (verschillende kleuren)
http://www.antelife.com/m...6%2C249%2C503%2C504%2C662
Maar van de Newman las ik ergens dat het geen goeie keuze was vanwege bouwkwaliteit en hardware kwaliteit. (De N2 en nog een ander model als referentie) De MTK6582 kan trouwens ook wel, had hier niet echt naar gezocht omdat ik deze nog niet echt met 2GB geheugen was tegengekomen en liever geen MTK6589 voor een prijsrange rond de 200 dollar voor zo'n oude SoC. Als de prijs een stuk lager is (en de GPS goed werkt) is de 6589 geen probleem.
Verder heb ik niet al te diep gekeken naar merken als Blackview, Coolpad, DaKele en Nibiru omdat ik hier weinig van gehoord heb en twijfel over de kwaliteit en betrouwbaarheid. Na een W450 (cheap ass MTK6582) telefoon gehad te hebben welke werkelijk waardeloos was ben ik daar huiverig voor
Die Asus was ik nog niet tegengekomen daar ga ik nu naar kijken
Die ZTE V5 Red Bull voldoet opzich aan mijn eisen maar vind hem eigenlijk niet 200 dollar waardig als ik de specs bekijk
[...]
Ik heb de iOcean X7 gehad, opzich best een leuke telefoon behalve dat hij zo'n kwetsbaar scherm heeft. Wat ik begreep heeft de X7s dat ook. En is de X7s geen FHD meer (waar in principe mee te leven is, dat wel)
Is er al iemand een telefoon met 4G getest op het t-mobile netwerk?
Voor 155 dollar heb je maar 1GB ipv 2GB. Ik wil echt persé 2GBKasj schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:58:
[...]
Zoek een beetje hetzelfde als jij, met name zeer goede gps. Volgens mij kun je de zte v5 al voor 155 dollar krijgen? Verder heb ik de xiaomi redmi 1s en de infocus m512 op het oog (maar die heeft maar 1g ram). Allemaal snapdragon toestellen met goede gps en glonass ondersteuning.
Misschien ergens mazzel met de 19 augustus sale?Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:05:
[...]
Voor 155 dollar heb je maar 1GB ipv 2GB. Ik wil echt persé 2GB
Hoe zie jullie de 19 augustus aanbiedingen? Kun je pas op de dag zelf zien wat de aanbieding wordt?snoepbanaan schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:47:
Een 1S voor 80$ is wel netjes, beetje jammer dat ik geen creditcard heb
[ Voor 38% gewijzigd door Kasj op 17-08-2014 18:40 ]
Als het daar (in de VS) vroeger is, begint die aanbiedingstijd toch juist later voor ons? Het is daar dan later 00:00 dan bij ons. Onze dag begint dan eerder dan daar. In China is dat juist andersom...elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
Dit dus, is al eerder gemeld
Ik begrijp de verwarring, maar op AliExpress wordt toch echt GMT-7 vermeld bij de aanbiedingen.
Eenvoudiger was een countdownteller geweest zoals je op de Chinese webshops wel eens ziet bij aanbiedingen.
Dus als je gebruik wilt maken van een onweerstaanbare aanbieding op AliExpress kan je beter niet te laat zijn. Dat doe je wel als je er vanuit gaat dat AliExpress een webshop in China is.
Tijd op moment van posten in China volgens google: 01:14 Maandag (CST) - Tijd in China
Als je de aanbieding China-tijd zou volgen en die om 00:00 zou starten, was je nu al te laat geweest bv.
GMT-7 is overigens ergens in het midden van de VS

[ Voor 48% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-08-2014 19:32 ]
jiayu g4s is een goede telefoon, heb zelf de oude g4 al meer dan een jaar beste telefoon die ik ooit heb gehad.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:05:
[...]
Voor 155 dollar heb je maar 1GB ipv 2GB. Ik wil echt persé 2GB
Via deze link en anders via de knop 'On sale 19 Aug' in het normale zoekvenster.Kasj schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:09:
[...]
Hoe zie jullie de 19 augustus aanbiedingen? Kun je pas op de dag zelf zien wat de aanbieding wordt?
We hebben het niet over China, maar over de AliExpress die geregistreerd is in de VS, dus GMT-7 klopt (het is er nu ca 11:45 's ochtends)Hyp Hyper schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:14:
[...]
Als het daar (in de VS) vroeger is, begint die aanbiedingstijd toch juist later voor ons? Het is daar dan later 00:00 dan bij ons. Onze dag begint dan eerder dan daar. In China is dat juist andersom...
Tijd op moment van posten in China volgens google: 01:14 Maandag (CST) - Tijd in China
Als je de aanbieding China-tijd zou volgen en die om 00:00 zou starten, was je nu al te laat geweest bv.
GMT-7 is overigens ergens in het midden van de VS
[afbeelding]
Als het in de VS 19 aug. 0.00 uur is is het bij ons 19 aug. 9.00 uur, dus de aanbieding begint voor ons later.
Zoals eerder gelinkt staat duidelijk op AliExpress vermeld dat het GMT-7 betreft mbt de aanbiedingen op 19 augustus.
[ Voor 4% gewijzigd door elinx op 17-08-2014 20:45 ]
Wow hoe kan ik deze vergeten zijn. Ik ben hem met rondzoeken wonderbaarlijk ook niet tegengekomen volgens mij (niet die octacore versie iig)Vlizzjeffrey schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:11:
[...]
jiayu g4s is een goede telefoon, heb zelf de oude g4 al meer dan een jaar beste telefoon die ik ooit heb gehad.
Ik vond de G4 in het begin al leuk alleen was hij niet bepaald leverbaar. 3000mAh is ook nice
Volgens userreviews op tweakers wordt de gps vaak aangehaald als minpunt?Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:56:
[...]
Wow hoe kan ik deze vergeten zijn. Ik ben hem met rondzoeken wonderbaarlijk ook niet tegengekomen volgens mij (niet die octacore versie iig)
Ik vond de G4 in het begin al leuk alleen was hij niet bepaald leverbaar. 3000mAh is ook nice
Nee, dan ben je te vroeg. Ik ging er namelijk vanuit dat de boel om 18:00 uur op maandag begon.elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
Dit dus, is al eerder gemeld
Dat zeg ik toch... je bent eerder te vroeg dan te laat als je denkt dat je Chinese tijd aan moet houden ipv Amerikaanse tijd. (jij zei juist het tegenovergestelde; dat je te laat bent als je Chinese tijd aanhoudt)elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:42:
[...]
We hebben het niet over China, maar over de AliExpress die geregistreerd is in de VS, dus GMT-7 klopt (het is er nu ca 11:45 's ochtends)
Als het in de VS 19 aug. 0.00 uur is is het bij ons 19 aug. 9.00 uur, dus de aanbieding begint voor ons later.
Zoals eerder gelinkt staat duidelijk op AliExpress vermeld dat het GMT-7 betreft mbt de aanbiedingen op 19 augustus.
Maar goed. Ik ga sowieso niet om 5 uur opstaan.
ik snap sowieso die hele sale niet.
Aliexpress is toch gewoon de chinese variant van ebay? alleen met minder zekerheid?
50% op al lage prijzen doet mijn wenkbrouwen fronzen.
Aliexpress is toch gewoon de chinese variant van ebay? alleen met minder zekerheid?
Zekerheid zat op AliExpress als je de juiste verkopers uitkiest. Nog nooit de mist in gegaan met 100+ bestellingen.Sinned123 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:54:
ik snap sowieso die hele sale niet.
ik heb mijn pulid f11 binnen, voor 40 euro inclusief verzendkosten, was in de aanbieding op pandawill.
4.5 inch qhd scherm
dual core mtk processor
512mb ram, 2 gb rom
8 mp camera, 3mp front camera
android 4.0
kreeg er nog een gratis extra batterij bij en een flipcase en 2 screenprotectors
Ben zeer tevreden over het telefoontje, snel zat , heb zelfs paar spelletjes op gespeeld en dat ding goed, scherm is echt boven verwachting, batterij gaat wel snel leeg.
Ook maakt de camera nog best redelijke fotos.
Vind het echt niet normaal hoeveel waar je voor je geld kan krijgen uit china haha
4.5 inch qhd scherm
dual core mtk processor
512mb ram, 2 gb rom
8 mp camera, 3mp front camera
android 4.0
kreeg er nog een gratis extra batterij bij en een flipcase en 2 screenprotectors
Ben zeer tevreden over het telefoontje, snel zat , heb zelfs paar spelletjes op gespeeld en dat ding goed, scherm is echt boven verwachting, batterij gaat wel snel leeg.
Ook maakt de camera nog best redelijke fotos.
Vind het echt niet normaal hoeveel waar je voor je geld kan krijgen uit china haha
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen, maar als er slechts enkele exemplaren zijn en je denkt dat de Chinese tijd moet aanhouden GMT +7 ipv de Amerikaanse GMT -7, dan ben je ben 14 uur te laat met bestellen.Hyp Hyper schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:49:
[...]
Dat zeg ik toch... je bent eerder te vroeg dan te laat als je denkt dat je Chinese tijd aan moet houden ipv Amerikaanse tijd. (jij zei juist het tegenovergestelde; dat je te laat bent als je Chinese tijd aanhoudt)
Maar goed. Ik ga sowieso niet om 5 uur opstaan.
Dat was ik inderdaad ook al tegengekomen. Dat is wel een flinke minpunt.. Ik mis de GPS toch best wel op mijn GT99Kasj schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Volgens userreviews op tweakers wordt de gps vaak aangehaald als minpunt?
offtopic:
edit: ehmmmm kan die hele klok discussie niet ingeperkt worden? Begrijp dat jullie de exacte tijd willen weten maar het beginnen een beetje te veel loze berichten te worden...
edit: ehmmmm kan die hele klok discussie niet ingeperkt worden? Begrijp dat jullie de exacte tijd willen weten maar het beginnen een beetje te veel loze berichten te worden...
[ Voor 24% gewijzigd door Markos op 17-08-2014 23:24 ]
Eh, nee?elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:10:
[...]
Ik denk dat we elkaar niet begrijpen, maar als er slechts enkele exemplaren zijn en je denkt dat de Chinese tijd moet aanhouden GMT +7 ipv de Amerikaanse GMT -7, dan ben je ben 14 uur te laat met bestellen.
Als je uit gaat van 9:00u in China, dan is het op dat moment 18:00 in LA een dag eerder. Dus dan ben je veel te vroeg i.p.v. te laat.
Speed limits are like herpes.
Laat maarPlato112 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:16:
[...]
Eh, nee?
Als je uit gaat van 9:00u in China, dan is het op dat moment 18:00 in LA een dag eerder. Dus dan ben je veel te vroeg i.p.v. te laat.
Wat doe je geïrriteerd? Je kan ook zeggen, sorry, je hebt gelijk.
Ik ben niet geïrriteerd.
Ik denk dat ieder voor zich maar moet uitmaken wat er met de informatie gedaan gaat worden.
Het gaat er nl helemaal niet om of je te vroeg of te laat bent, maar of je op tijd bent.
Ik denk dat ieder voor zich maar moet uitmaken wat er met de informatie gedaan gaat worden.
Het gaat er nl helemaal niet om of je te vroeg of te laat bent, maar of je op tijd bent.
[ Voor 27% gewijzigd door elinx op 17-08-2014 23:36 ]
Nou ja, het is fijn dat je de juiste tijd hebt gepost, maar jammer dat je er vervolgens foutieve conclusies aan hangt. Dan is het prettig dat er duidelijkheid verschaft wordt.elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:31:
Ik ben niet geïrriteerd.
Dus NIET de Chinese tijd aanhouden, dan ben je veel te vroeg. NIET de Nederlandse tijd aanhouden, dan ben nog steeds te vroeg. Maar gewoon om 9:00 uur 's ochtends, dinsdag 19 augustus inloggen en de deals pakken die beperkt zijn.
peace jongens, ik baal er nog steeds van dat ik voor niets die game 100 keer gespeeld heb om er vervolgens geen coupons van te kunnen kopen -_-
stond toch nergens vermeld dat er totaal een maximum aantal beschikbaar was
stond toch nergens vermeld dat er totaal een maximum aantal beschikbaar was

Je hebt gewoon wat moeite met foutjes toegeven.elinx schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 23:31:
Ik ben niet geïrriteerd.
Hopelijk ben jij nu niet te laat.
[ Voor 38% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-08-2014 08:31 ]
Thanks maar daar vind ik helaas nergens een redmi 1s voor $80. Goedkoopste zou dan $135 zijn.Kwabbernoot schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:41:
[...]
Via deze link en anders via de knop 'On sale 19 Aug' in het normale zoekvenster.
Geen idee.Kasj schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:06:
[...]
Thanks maar daar vind ik helaas nergens een redmi 1s voor $80. Goedkoopste zou dan $135 zijn.
Voor de coupons (ik was ook te laat); er zijn nog wel deze met bijvoorbeeld een 'Betaal 1$ krijg $50 coupon', als ik het goed begrijp.
Waarschijnlijk heb ik eroverheen gelezen, maar kunnen er ook meerdere coupons gebruikt worden voor 1 product?
Ik lust geen rotte appels...
Nee 1 per product.KaleBatzZ schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:00:
Waarschijnlijk heb ik eroverheen gelezen, maar kunnen er ook meerdere coupons gebruikt worden voor 1 product?
zijn er nog goeie telefoons rond de 100 euro? +- 4.5 inch 4,7
waarvan de gps soieso werkt?
ik heb nu een cubot gt99 ... alleen gps is drama.
en aangezien ik veel fiets is het leuk om gps bij te hebben. (routes volgen enz)
en aangezien ik veel fiets is het leuk om gps bij te hebben. (routes volgen enz)
Xiaomi Hongmi 1s.Aggressor schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:13:
zijn er nog goeie telefoons rond de 100 euro? +- 4.5 inch 4,7
ik heb ook de xiaomi 1s op het oog voor mijn dochter
gps heeft ze niet nodig, een mooi scherm wat fotos (voor de selfies) en vooral appen.
Accuduur moet wel een dag meekunnen.
zijn er nog interraseantere alternatieven dan de 1S in deze prijsklasse ?
gps heeft ze niet nodig, een mooi scherm wat fotos (voor de selfies) en vooral appen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, en waar is deze het goedkoopst te krijgen atm?
Genoeg alternatieven, Asus zenfone 5?
Voor prijzen gewoon eens op aliexpress kijken.
Voor prijzen gewoon eens op aliexpress kijken.
[ Voor 40% gewijzigd door John Rambo op 18-08-2014 11:17 ]
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
de zenphone is 5 inch is ietsje te groot liefst een 4.5 of 4.7 max
De Jiayu G4C/G4S is ook zeker een optie. Zeer goede camera, goede batterijduur en prima toestel.onyx666666 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:48:
Doogee DG800 Valencia, Lenovo S660, Jiayu G2?
Een Moto G? :-)onyx666666 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:48:
moto g hebben ze nu
beide na 1 keer vallen (niet eens harde val) scherm compleet kapot
beide na 1 keer vallen (niet eens harde val) scherm compleet kapot
leeg
[ Voor 97% gewijzigd door starcopy op 18-08-2014 11:45 ]
DG800 heeft meer MP camera, 8Gb ipv 4 en android 4.4 ipv 4.2onyx666666 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:42:
dg350 ziet er ook wel uit als een goed alternatief
en een minder schermJohn Rambo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:59:
[...]
DG800 heeft meer MP camera, 8Gb ipv 4 en android 4.4 ipv 4.2
Het aantal MP zegt helemaal niks over de camera.John Rambo schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:59:
[...]
DG800 heeft meer MP camera, 8Gb ipv 4 en android 4.4 ipv 4.2
Jawel, het zegt hoeveel MP de camera is. Het is gewoon één van de aspecten die de kwaliteit (kunnen) bepalen.Momus schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:08:
[...]
Het aantal MP zegt helemaal niks over de camera.
Correcter is om te zeggen dat meer megapixel niet per definitie een betere camera maakt.
Het is muggenziften, maar wel belangrijk om de discussie helder te houden.
Klopt, ik bedoelde zegt niets over de kwaliteit van de camera.Hoppa! schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:29:
[...]
Jawel, het zegt hoeveel MP de camera is. Het is gewoon één van de aspecten die de kwaliteit (kunnen) bepalen.
Correcter is om te zeggen dat meer megapixel niet per definitie een betere camera maakt.
Het is muggenziften, maar wel belangrijk om de discussie helder te houden.
http://www.aliexpress.com/item/-/1958995360.html
http://activities.aliexpress.com/the-seven-seas-sale.php
elephone p10c hierdoor voor 63 euro te koop
http://www.aliexpress.com/item/-/1977951834.html
leagoo lead 3 voor 48 euro
[ Voor 30% gewijzigd door krissie100 op 18-08-2014 12:35 ]
Geen idee wat jouw koers is, maar die P10c zal minstens 75 euro zijn.krissie100 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:35:
http://www.aliexpress.com/item/-/1958995360.html
117,99 x 0,85 = 100,29Momus schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Geen idee wat jouw koers is, maar die P10c zal minstens 75 euro zijn.
coupon code 15 usd betalen 30 usd krijgen voor order boven de 99 usd
dus 100,29-15= 85,29 USD
Oh met die coupon erbij ja.krissie100 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
117,99 x 0,85 = 100,29
coupon code 15 usd betalen 30 usd krijgen voor order boven de 99 usd
dus 100,29-15= 85,29 USD
dus dat is wel een erg aantrekkelijke prijs
Als amateur fotograaf weet ik dat het idd niks zegt over de kwaliteit, maar sommige mensen kicken nogal op het aantal MP. Verder weet ik dat de DG800 camera best aardig gereviewd wordtMomus schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:30:
[...]
Klopt, ik bedoelde zegt niets over de kwaliteit van de camera.
Quote gizchina:
http://www.gizchina.com/2...ee-dg800-valencia-review/Surprisingly the rear 13 mega-pixel camera performed well even in low-light conditions with much less noise than we expected. In daylight the camera is capable of some really lovely shots, and macro mode is impressive too. I only tested the default camera app, but as the DG800 runs Android 4.4 Kitkat you could easily install Google’s own Camera app instead.
EDIT: Mijn ervaringen met de P10C zijn tot nu toe nog niet heel erg positief. Met de bijgeleverde rom had ik de accu in 10 uur leeg, gps doet het niet en bluetooth ook niet. De camera is ook niet heel indrukwekkend. Inmiddels heb ik (met dank aan Robin sips!!
EDIT 2: Bluetooth werkt overigens wel nu.
[ Voor 26% gewijzigd door John Rambo op 18-08-2014 15:01 ]
Verwijderd
Hey beste Tweakers,
Mijn vader wil voor de eerste keer een smartphone kopen nu zoekt hij iets in de trend van ~70 zouden jullie mij daar in kunnen helpen?
Bij voorbaad dank
Mijn vader wil voor de eerste keer een smartphone kopen nu zoekt hij iets in de trend van ~70 zouden jullie mij daar in kunnen helpen?
Bij voorbaad dank
DG800 http://www.aliexpress.com...ROM-4GB-5/1653969535.htmlVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:03:
Hey beste Tweakers,
Bij voorbaad dank
Leagoo lead 3 http://www.aliexpress.com...ROM-4GB-5/1653969535.html
Misschien is het handig om je wensen neer te zetten, formaat enz, dan is het wat makkelijker. Ook zou je zelf wat kunnen rondkijken.
[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 18-08-2014 19:35 ]
Ik ben zeer tevreden over de Leagoo Lead 3. Zelfs met aardig wat apps draaiende blijft het redelijk snel werken allemaal. Camera is niet beste, maar alsnog zijn de fotos OK. Gaat zeker een dag mee, al moet je niet de hele dag op dat ding filmpjes zitten kijken of gamen.
Verwijderd
Ik had zelf al de Doogee Valencia op oog en de lower end iNew telefoons, 4'5/4'7 inch zou perfect zijn, camera decent zodat ons pap goede foto's kan maken, frontcam zou ook fijn zijn, batterij moet minimaal een hele dag meekunnen op bijna geen gebruik dus af en toe even aanzetten
Leagoo lead 3 lijkt mij een ideale keuzeVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:55:
Ik had zelf al de Doogee Valencia op oog en de lower end iNew telefoons, 4'5/4'7 inch zou perfect zijn, camera decent zodat ons pap goede foto's kan maken, frontcam zou ook fijn zijn, batterij moet minimaal een hele dag meekunnen op bijna geen gebruik dus af en toe even aanzetten
Camera van de dg800 is volgens mij wat beter.
De UMi C1 heb ik zojuist opgehaald. Ik heb hem nu een uurtje in gebruik en hij lijkt gewoon helemaal af te zijn!
De software is tot nu toe erg goed en er draait volgens mij stock Android op met versie 4.4.2.
Qua bouw vind ik hem luxer aanvoelen dan de Xiaomi Redmi en de inhoud van de doos zag er erg luxe uit.
Edit: Foto's toegevoegd:

De software is tot nu toe erg goed en er draait volgens mij stock Android op met versie 4.4.2.
Qua bouw vind ik hem luxer aanvoelen dan de Xiaomi Redmi en de inhoud van de doos zag er erg luxe uit.
Edit: Foto's toegevoegd:

[ Voor 60% gewijzigd door Kiswum op 18-08-2014 20:36 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Altijd oppassen met Umi's, blijkt uit eerdere ervaringen.... 
Maar jij hebt een review toestel dus dan controleren ze wel even of het een goed exemplaar is.
Maar jij hebt een review toestel dus dan controleren ze wel even of het een goed exemplaar is.
hoe zit het dan met de software support van umi?
Dit topic is gesloten.
Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!