Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 110 Laatste
Acties:
  • 584.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy_dekker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-01-2021
Waar kun je het beste de Xiaomi 1S kopen?
Bij Antelife.com besteld maar hier heb ik mijn paypal betaling moeten intrekken. Na 1 week stond mijn telefoon nog in behandeling en werd er niet gereageerd via de livechat en e-mail.

Ook Xiaomishop.com lijkt een risico te zijn lees ik op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIUI zelf heeft ook al een uitgebreidere launcher uitgegeven, inclusief MIUI dialer, messaging, en Mi Cloud.
Het idee erachter is dat je dan MIUI op elk toestel kunt ervaren zonder van ROM te moeten wisselen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy_dekker schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:54:
Bij Antelife.com besteld maar hier heb ik mijn paypal betaling moeten intrekken. Na 1 week stond mijn telefoon nog in behandeling en werd er niet gereageerd via de livechat en e-mail.

Www.ibuygou.com is ook een optie, betrouwbare webshop en goede communicatie naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019

Als je hem goedkoop wil, bij Hotmid.com. Www.hotmid.com/phones.html?cat=44

Edit; laat maar, verzenden schofterig duur daar. Dan zou ik bij 1949deal.com kijken of coolicool.com...

[ Voor 9% gewijzigd door Momus op 10-08-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18

Aliexpress, zag al vanaf 139 dollar met free shipping

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:02:
[...]

Www.ibuygou.com is ook een optie, betrouwbare webshop en goede communicatie naar mijn idee.
Dat betrouwbaar vergeet maar. Ik wacht al 3 maand op mijn order. Datum verkeerd gezet en 1 dag te laat voor een claim. Na de datum heb ik nog 1x antwoord van ze gehad op mijn mail, en sindsdien reageren ze nergens meer op. Antwoord was overigens ook niet om over naar huis te schrijven: Ik mocht blij zijn dat het opgestuurd was, want er zat een batterij in.

Dit is tot nu toe 1 van de slechtste ervaringen in 10 jaar China handel.

to2c is ook prima. Daar heb ik de 1S vandaan, en nog wat ander spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
dutchgio schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:55:
MIUI zelf heeft ook al een uitgebreidere launcher uitgegeven, inclusief MIUI dialer, messaging, en Mi Cloud.
Het idee erachter is dat je dan MIUI op elk toestel kunt ervaren zonder van ROM te moeten wisselen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706384
Wat is dan daadwerkelijk nog het verschil tussen de ROM en een andere foon met die launcher? Mis je een hoop standaard apps ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchtoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08-2023

Als je hem vanavond koopt is dit toestel in de happyhour van pandawill. De eerste korting (5 kopers) betalen $140 (dit lukt nooit), de 2e korting zal iets zijn tussen de $150 - $155.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Wat is dan daadwerkelijk nog het verschil tussen de ROM en een andere foon met die launcher? Mis je een hoop standaard apps ofzo?
Ja, het is alleen de basis; de launcher en bellen/sms-en in Miui-stijl.
In Miui zelf hebben alle standaard apps dan dezelfde stijl, van kalender tot calculator.
Die apps heb je nu ook wel, maar uit je ROM die je draait, waarschijnlijk stock Android en dus in een ander thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-09 07:35
Na een flinke search kom ik op deze twee toestellen uit, hoop dat jullie mij kunnen adviseren vwb de pros en cons tussen deze twee.

The JiaYu G6
http://chinamobilemag.com/review-jiayu-g6/

Kingzone K1 Turbo
http://chinamobilemag.com/review-kingzone-k1-turbo-k1s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
Mario52 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:48:
Na een flinke search kom ik op deze twee toestellen uit, hoop dat jullie mij kunnen adviseren vwb de pros en cons tussen deze twee.

The JiaYu G6
http://chinamobilemag.com/review-jiayu-g6/

Kingzone K1 Turbo
http://chinamobilemag.com/review-kingzone-k1-turbo-k1s/
niemand heeft die toestellen, dus dat moet je zelf maar aflezen aan de hand van de specs, je zou ook nog kunnen kijken naar de iocean x8 en de elephone p8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Iemand die eigenlijk al de Xiaomi MI4 is tegengekomen (op voorraad, en dan de zwarte variant)? Ben wel erg geïnteresseerd in dit toestel :)

[ Voor 10% gewijzigd door giganielsie op 10-08-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52
http://www.coolicool.com/...i-v5-os-smartphon-g-33702
giganielsie schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:50:
Iemand die eigenlijk al de Xiaomi MI4 is tegengekomen (op voorraad, en dan de zwarte variant)? Ben wel erg geïnteresseerd in dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Tja keuze tussen kleur wit en wit. :+
giganielsie schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 16:50:

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje duur ook :+

Dit lijkt me beter ;)

Ook alleen wit, dst zal wel de eerste batch zijn. Vindt het sowieso al heel wat dat shops daar nu al voorraad van hebben met de verkooprecords van de Xiaomi's...
http://www.oppomart.com/xiaomi-mi4.html

[ Voor 113% gewijzigd door dutchgio op 10-08-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Zijn er al super goedkope 4G telefoons te koop eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Dat betrouwbaar vergeet maar. Ik wacht al 3 maand op mijn order. Datum verkeerd gezet en 1 dag te laat voor een claim. Na de datum heb ik nog 1x antwoord van ze gehad op mijn mail, en sindsdien reageren ze nergens meer op. Antwoord was overigens ook niet om over naar huis te schrijven: Ik mocht blij zijn dat het opgestuurd was, want er zat een batterij in.

Spijtig, de orders die ik heb gedaan zijn correct en op tijd aangekomen. Je wacht na 3 mnd nog steeds op je producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

Spijtig, de orders die ik heb gedaan zijn correct en op tijd aangekomen. Je wacht na 3 mnd nog steeds op je producten?
Yup, alleen als je via Dhl wat doet bij ze schijnt het goed te gaan. Mijn Mi3 kwam wel aan. Maar via reguliere T&T zending kan het behoorlijk fout gaan. Op zich zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar het is de manier waarop je dan behandeld wordt. Voor de 45 dagen termijn krijg je overal (nietszeggende) antwoorden op. Maar na die 45 dagen ben je de Sjaak als je geen case bij Paypal hebt aangemaakt. Je bestaat niet meer voor ze. Het is meer van we hebben het geld en je kunt er niks aan doen. Dus pech, geld weg.

Ik heb wel eerder dit soort dingen gehad, maar nog nooit een zo duidelijke "zoek het maar uit" mentaliteit meegemaakt. Meestal kan er nog wel over een oplossing gepraat worden, hier duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
starcopy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:22:
[...]

Yup, alleen als je via Dhl wat doet bij ze schijnt het goed te gaan. Mijn Mi3 kwam wel aan. Maar via reguliere T&T zending kan het behoorlijk fout gaan. Op zich zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben, maar het is de manier waarop je dan behandeld wordt. Voor de 45 dagen termijn krijg je overal (nietszeggende) antwoorden op. Maar na die 45 dagen ben je de Sjaak als je geen case bij Paypal hebt aangemaakt. Je bestaat niet meer voor ze. Het is meer van we hebben het geld en je kunt er niks aan doen. Dus pech, geld weg.

Ik heb wel eerder dit soort dingen gehad, maar nog nooit een zo duidelijke "zoek het maar uit" mentaliteit meegemaakt. Meestal kan er nog wel over een oplossing gepraat worden, hier duidelijk niet.
Je creditcard heeft 180dagen aankoopgarantie als het goed is

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Sinned123 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:31:
[...]

Je creditcard heeft 180dagen aankoopgarantie als het goed is
Ja, maar niet als de aankoop met die creditcard via Paypal is gedaan. Althans, zo heb ik het begrepen. Ik heb Paypal ook wel benaderd, maar ze konden zo niets voor me doen. Wel kreeg ik een dag of wat later een mail van dat Ibuygou bij ze op een lijst is geplaatst, en mocht er nog meer klachten komen dat wordt het bedrijf op een soort zwarte lijst gezet. Dus blijkbaar ben ik niet de enige die problemen met die shop heeft.

Maar mocht je een idee hebben hoe ik wel via de creditcard wat kan doen dan hoor ik het graag. Het bedrag is niet super hoog (€ 50). Maar om ze dit zo maar cadeau te doen, niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let er wel op dat dat maar beperkt is; geen van allen heeft ondersteuning voor alle 4G netwerken in Nederland.
Dat kan nog wel eens een hekel punt gaan worden bij MediaTek en 4G, de frequenties. Eenzelfde uitwerking als de OnePlus One bijvoorbeeld die band 20(KPN/Vodafone) niet ondersteund..

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 10-08-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22

ViezeVis

Sample Text

//////

[ Voor 111% gewijzigd door ViezeVis op 11-08-2014 16:09 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Wie o wie heeft er ervaring met één van deze telefoons, of: welke zouden jullie mij kunnen aanraden?
Ik ga er weliswaar op internetten, foto's mee maken en filmpjes mee kijken. Gamen niet zo zeer. Of zijn er andere modellen in de prijscategorie €150.
Elephone P8? Is volgens mij het bekendste model van Elephone, iets groter scherm en grotere accu.
Bij Gizchina hadden ze de P2000 getest maar die liep half vast na een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Mijn definitie van vastlopen is wat anders denk ik :P Ik Las elders dat hij het geheugen wel weer aan de praat heeft, vingerafdruk scanner niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
John Rambo schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:33:
[...]

Elephone P8? Is volgens mij het bekendste model van Elephone, iets groter scherm en grotere accu.
Bij Gizchina hadden ze de P2000 getest maar die liep half vast na een dag.
Ik heb een P8 en deze bevalt prima eigenlijk, zelfs de GPS is degelijk. Als schermgrootte niet een punt is, dan is dit zeker een leuk toestel.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Als je voor wat meer zekerheid gaat zou ik inderdaad de P8 doen. Bij aliexpress vanaf 209 dollar incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Afgelopen week de xiaomi redmi note besteld. Bij DHL staat: Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:57

Zou hij vandaag bezorgd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Marijnsp schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:11:
Afgelopen week de xiaomi redmi note besteld. Bij DHL staat: Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:57

Zou hij vandaag bezorgd worden?
Hij wordt vandaag bezorgd als er ook bij staat dat hij met de koerier mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
Blijf twijfelen tussen de Redmi 1s en Lead 2. Kom van een iPhone, maar aangezien die wat te snel het loodje begint te ga ik toch maar eens voor Android. MIUI komt natuurlijk goed in de buurt van een iPhone, maar een mooie foon ook ;). De combinatie zou Lead 2 met MIUI zou dus het beste zijn, echter kan een custom ROM voor de Lead denk ik vergeten, zal dus aangewezen zijn op de MIUI Express, waarvan ik niet echt kan pijlen of je dan wel alle voordelen hebt.

Wil gewoon een stabiele goede telefoon zonder al te veel fratsen en gedoe met betrekking tot updates etc. Zelf een ROM gaan lopen maken past dus niet in dit straatje. De MIUI Express toevoeging zou dus nog kunnen maar dat moet wel de belangrijkste MIUI elementen bevatten. Iemand wel eens echt de vergelijking tussen de ROM en enkel de Express addon getrokken?

Wat betreft MIUI, aankomde zaterdag komt V6 uit, kun je ervan uitgaan dat alle Xiaomi foons een nieuwe ROM krijgen met deze versie, dus ook de Redmi 1s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou voor de Redmi gaan.
Miui lijkt nog enigsinds op iOS, dan is de stap naar Android wat kleiner. En het is ook een stuk stabieler dan de Lead 2, qua specs maar ook op het gebied van firmware.

Miui V6 zal eerst wel voor de Mi3/4 uitkomen, en waarschijnlijk pas later voor de redmi 1S. Volgens mij hadden ze al wel een update naar Android 4.4 beloofd, wat ook de nieuwe Miui versie zou kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De Lead 2 is een presell artikel geworden en op zijn vroegst pas 20-8 in huis bij Geekbuying. Maar ze gaven aan dat dat ook weleens later kan worden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

[...]

[...]
Een telefoon via reguliere post is naar mijn weten nooit (meer) aan te raden en qua garantie en aansprakelijkheid is ook weinig marge.
Ik hoop dat je telefoon nog zal aankomen. Wat ik vooral heb begrepen van IBG is dat ze apparatuur boven de 60 euro eigenlijk nooit meer zullen versturen, helaas is de optie nog steeds aanwezig in het aankoopproces. Naar mijn weten is dat ook 1 van de meest voorkomende klachten van deze webshop. Bestellingen via DHL gaan naar mijn weten altijd goed, maar dat is ook wel goed traceerbaar.

Als ik iets voor je kan doen, laat het me maar weten via een PB. Ik heb op zich wel fijne banden met hen. Ik heb dan info nodig over je bestelling en als het kan de mailcommunicatie, dan kan ik daarnaar refereren.

Verder heb ik nog een vraag voor jullie.
Ik ga binnenkort de UMi C1 reviewen en ik vroeg me af of er hier nog mensen rondhangen die ervaring hebben met dit merk en vooral wat interessant is om op te letten tijdens de review.

Ik zie het persoonlijk als een Redmi Note concurrent en dat zal ook mijn insteek zijn. Hij zal dan ook vooral vergeleken gaan worden met Xiaomi producten.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Momus schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:08:
De Lead 2 is een presell artikel geworden en op zijn vroegst pas 20-8 in huis bij Geekbuying. Maar ze gaven aan dat dat ook weleens later kan worden. :|
triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:15
Niet elke update is een verbetering. Lenovo heeft er van de update naar Kitkat een drama van gemaakt:
https://forums.lenovo.com...-Kat/td-p/1344389/page/13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kiswum schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Een telefoon via reguliere post is naar mijn weten nooit (meer) aan te raden en qua garantie en aansprakelijkheid is ook weinig marge.
Ik hoop dat je telefoon nog zal aankomen. Wat ik vooral heb begrepen van IBG is dat ze apparatuur boven de 60 euro eigenlijk nooit meer zullen versturen, helaas is de optie nog steeds aanwezig in het aankoopproces. Naar mijn weten is dat ook 1 van de meest voorkomende klachten van deze webshop. Bestellingen via DHL gaan naar mijn weten altijd goed, maar dat is ook wel goed traceerbaar.

Als ik iets voor je kan doen, laat het me maar weten via een PB. Ik heb op zich wel fijne banden met hen. Ik heb dan info nodig over je bestelling en als het kan de mailcommunicatie, dan kan ik daarnaar refereren.

Ik ga binnenkort de UMi C1 reviewen en ik vroeg me af of er hier nog mensen rondhangen die ervaring hebben met dit merk en vooral wat interessant is om op te letten tijdens de review.

Ik zie het persoonlijk als een Redmi Note concurrent en dat zal ook mijn insteek zijn. Hij zal dan ook vooral vergeleken gaan worden met Xiaomi producten.
Bedankt voor het aanbod.

Het wordt nu blijkbaar opgelost, nadat ik gisteren een berichtje achterliet op hun facebook pagina. Maar de email die ik daarna van ze kreeg begon al met dat ze allang een refund (28-7)hadden gedaan, maar die heb ik dan nog niet gezien.

WBT shipment, ik had vooraf gevraagd of het wel kon en het antwoord was bevestigend. Maar het duurde daarna meer dan een maand voordat het daadwerkelijk de deur uit ging. Al met al een handelswijze die ik nog niet eerder tegen ben gekomen. Dit terwijl de Mi3 die ik daar gekocht heb, via Dhl inderdaad zonder een enkel probleem binnen 6 dagen in huis was.

Maar ff weer ontopic:

Vergelijk jij die Umi met de oude of de nieuwe Note? Die nieuwe lijkt met de snapdragon toch al een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:51

franssie

Save the albatross

edjedan schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:59:
Niet elke update is een verbetering. Lenovo heeft er van de update naar Kitkat een drama van gemaakt:
https://forums.lenovo.com...-Kat/td-p/1344389/page/13
Gek genoeg loopt mijn S820 al een kleinen week lekker soepel op 4.4.2, alleen de KLM Converter app heeft wat moeite lijkt het. Wel zit alles weer op een andere plek, maar dat begint al te wennen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:15
franssie schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

Gek genoeg loopt mijn S820 al een kleinen week lekker soepel op 4.4.2, alleen de KLM Converter app heeft wat moeite lijkt het. Wel zit alles weer op een andere plek, maar dat begint al te wennen.
Met mijn P780 pieker ik er niet over, gezien de berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@starcopy

Ik heb de nieuwe Note nooit in mijn handen gehad. Qua specs komt deze het dichtste in de buurt van de UMi C1. De enige Chinaphones waar ik ervaring mee heb, dat zijn Xiaomi's, vandaar dat ik hem daarmee zal proberen te vergelijken.

Edit:
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar Android 4.4 op een Mediatek SOC. Verder is het een vrij nieuwe telefoon en van Xiaomi weet ik dat de telefoon na ongeveer 2 maanden zo goed als vlekkeloos werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Kiswum op 11-08-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Kiswum schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Waar heb je de UMI C1 besteld? en issie al onderweg? Waar je wel op kan letten of het echt gorilla glass gebruikt. Voorheen hadden ze gezegd dat de UMI X2 gorilla glass gebruikt, maar bij sommige gebruikers barstte het glas zelfs bij normaal gebruik.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50
Gorilla Glass doet nauwelijks tegen het barsten van het scherm, het voorkomt enkel enkele krassen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Quad schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:03:
Gorilla Glass doet nauwelijks tegen het barsten van het scherm, het voorkomt enkel enkele krassen.
En dat lukt ook niet bijster goed.
Marketingterm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
saffierglas komt eraan.
Ze hebben het productieproces flink goedkoper kunnen maken.
Dan heb je nooit meer een screen protector nodig.

Saffierglas heeft hardheid 9
Wikipedia: Hardheidsschaal van Mohs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik kan eigenlijk alleen testen of het echt glas is, ik kan/ga niet testen hoe breekbaar het glas is :)
Ik heb het toestel van CooliCool. Ik kende de site eerst niet, maar als ik FB moet geloven is hij 2x zo populair als ibuygou. Ik ben benieuwd naar de verdere "samenwerking" met deze site.

De site wordt ook diverse keren in dit topic en in het levertijden topic genoemd. Er zijn dus mensen die hier ervaring mee hebben. Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie ervaringen hierbij (al hoort die vraag eigenlijk bij het levertijden topic te blijven).

Tot op heden is het contact erg vlot gegaan en kreeg ik gewoon antwoord op zaterdagavond rond 23.00 uur (Beijing tijd). De telefoon is als het goed is vandaag via DHL verzonden. Ik verwacht hem later in de week binnen te krijgen en dan weet ik ook of er nog extra kosten van de douane bij zullen komen.

Ik houd jullie hiervan nog op de hoogte. Ik heb belooft dat ik op Tweakers/Tweakblog een uitgebreide review hierover zal schrijven, maar dat kost wel veel tijd. Het kan dus even duren voordat ik deze af heb. Momenteel ben ik in ieder geval bezig met templates om het werk wat makkelijker/sneller te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Ik heb de doogee dg310 besteld op dx.com vorige week.

is die bij iemand anders al verstuurd? Het zou de 10e verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo12345
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Vorige week 2 Augustus heb ik een elephone p2000 besteld bij coolicool. Op hun site was het stock. Dus besteld en betaald en voor optie gekozen om met DHL te verzenden. Volgens hun site zou het binnen 24 uur verzonden worden. Maar het is nog steeds niet verzonden. 5 dagen terug heb ik gemailed met de vraag of het nog verzonden wordt. Geen reactie gehad totdat ik ging dreigen met PayPal dispute bij mijn seconde mail. Gisteren heb ik een mail ontvangen met de mededeling dat ze out of stock zijn . Terwijl het op hun site in stock was. Als het goed is hebben ze vandaag voldoende voorraad. Ik wacht nog geduldig af.

Dear customer,

Thanks for your letter and sorry for late reply.
For the item elephone p2000, we were out of stock last week, it will be restock tomorrow, and we will offer you the item with high quality, so it may cost some time for testing.
But I'm sure we will ship you order as fast as we could.
Sorry for delay shipment.
Your understanding will be appreciated.

Kind regards,
coolicool.com team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Doogee komt met een OnePlusOne clone voor 160 dollar: http://www.gizchina.com/2...one-gets-hotknot-support/

5,5inch, 2500mah, 8mp camera, android 4.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Daarnaast maar 1 GB aan ram. Er wordt gesproken over een quadcore, ik verwacht een MTK6582 quadcore, geen MTK6592 octa power. Over het scherm wordt ook verder weinig gezegd, een 720p scherm lijkt mij dan ook zeer waarschijnlijk.

Vast een lekker toestel en 4.4 KitKat zet mooi door onder de MTK mobieltjes.

Ander onderwerp, iemand al een idee wanneer de eerste MTK6595 mobieltjes online komen?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
:+ nee, en op de doogee site staat volgens mij dat die doogee een qhd scherm krijgt op 5.5 inch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:45

Chocoball

瞧好吧!

Kiswum schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:25:
Edit:
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar Android 4.4 op een Mediatek SOC. Verder is het een vrij nieuwe telefoon en van Xiaomi weet ik dat de telefoon na ongeveer 2 maanden zo goed als vlekkeloos werkt.
Stock Android 4.4 op de DG310 draait vrij soepel met een MT6582 SOC. Benieuwd hoe de MIUI 4.4 versie het er van afbrengt.
Kiswum schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 17:24:
Ik heb het toestel van CooliCool. Ik kende de site eerst niet, maar als ik FB moet geloven is hij 2x zo populair als ibuygou. Ik ben benieuwd naar de verdere "samenwerking" met deze site.

De site wordt ook diverse keren in dit topic en in het levertijden topic genoemd. Er zijn dus mensen die hier ervaring mee hebben. Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie ervaringen hierbij (al hoort die vraag eigenlijk bij het levertijden topic te blijven).
Mocht je Duits kunnen hier is een ervaringenoverzicht van Coolicool.
Vlizzjeffrey schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:06:

All bij je My Orders op dx.com gekeken wat de status is? Mijn DG310 case staat sinds de bestelling out of stock :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:07:
:+ nee, en op de doogee site staat volgens mij dat die doogee een qhd scherm krijgt op 5.5 inch :+
qHD of QHD? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
@kwisum en dutchgio, je mag dan een fan zijn van Xiaomi en de hongmi, maar je mag niet zeggen dat de toestelletjes stabiel en vlekkeloos lopen, ik vind mij Hongmi op en top van kwaliteit qua hardware (op speakervolume na, maar dit is niet beter en of slechter dan de Iphone 4S)

De Laatste 3 updates van de hongmi zijn gewoon een dikke ramp, zit vol met bugs en aanpassingen die maar half werken, laatste update (stable 16) heeft bij mij zelfs problemen met de notification led, verder signaal dat hier in Belgie onder het netwerk Base regelmatig wegvalt.

Je kan dan zeggen dat dit aan men provider liegt (mobile vikings) maar met de stable 5 totaal geen problemen.

Dus voor mij is de Hongmi een flater op gebied van updates, los hiervan is het samen met lenovo de enige die zijn toestelletjes regelmatig een update geeft (en de laatste doen het zoals hierboven aangeduid zeker niet beter)

Maar dat is mijn steentje, kwil de hongmi zeker niet afbreken, maar eerlijke review mag ook gegeven worden, goed beeld, goede specs, goede gps, goede camera, software is niet slecht maar kan beter. Ik verkies nog liever een kale android die optimaal werkt, dan een MIUI waarvan de problemen al beginnen bij de USB modus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb momenteel een Oppo Find 7a en het is niet aangenaam om met een 5,5inch toestel te gaan fietsen of rennen. Daarom zoek ik een wat kleiner toestel om mee te gaan sporten waarmee ik muziek kan afspelen, en die een goede gps heeft om mijn tracking bij te houden en dus ook een goede internetverbinding.

Na wat research was ik de Jiayu G5s tegengekomen, zou dit een goed toestel zijn voor mijn eisen?
Wat zouden jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Als GPS gebruikt wordt om te lopen, zou ik verder kijken. Daar zijn de Jiayu toestellen over het algemeen niet geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruilen voor een iOcean X7? :+

@Robin
Kan wel zijn, maar van veel mediateks kun je zeggen dat ze geen stabiele firmware hebben. Ik heb geen Redmi maar had wel het idee dat dat toch wel goed zat met Xiaomi.
Maar tegelijkertijd vadaag een post van onstabiele 4.4 van Lenovo, jou ervaringen m.b.t. Redmi en van bijvoorbeeld Color OS van Oppo is ook bekend dat het niet bug-vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Vlizzjeffrey schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:06:

Ik heb gisteren bericht gekregen dat het verstuurd is. Al ingelogd bij DX en bij "order tracking' gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Momus schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:54:
Als GPS gebruikt wordt om te lopen, zou ik verder kijken. Daar zijn de Jiayu toestellen over het algemeen niet geschikt voor.
Ok bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Wat zeurt iedereen hier over onstabiele software...
Alles loopt gewoon zoals het hoort op de mediateks die ik heb en had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:05:
Wat zeurt iedereen hier over onstabiele software...
Alles loopt gewoon zoals het hoort op de mediateks die ik heb en had.
Tja, je hebt altijd buitenbeentjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
ja onstabiel bedoel ik dat er zaken zijn die er niet werken, mijn fone loopt zoals het hoort nadat ik zelf het getweaked heb.

Wedden dat ik vanalles vind bij de doogee's Krissie? ;) Niet omdat ze slecht zijn, maar gewoon omdat ik kritisch ben voor mijn materiaal.

Ik heb nog geen enkele chinees gehad die out of the box perfect picobello werkt, begint al met de fast toggle's bovenaan, staat er een flashlight in etc, Zit er een 2g netwerkmodus standaard in de netwerk selectie, kan je simkaart binden aan bepaalde contacten, dus dat mijn Blauwtand headsetje automatisch sim 2 neemt ipv sim1 bij het bellen naar men baas.
Zelfde met GPS, loopt hij achter tov mijn positie, heeft hij snelfix tov de accuracy.
Dan tijdens bellen, hoe werkt de proximity sensor enzo, loopt hij ook niet achter tov hoe snel ik handel, heeft hij last van schaduw tijdens het rijden met gps en tegelijk bellen (scherm gaat dan uit tijdens navigeren, heel tof!)
Dan zo van die bugs als je veel met keuzebandjes moet werken (je weet wel, je belt de technische dienst van het bedrijf, druk 1 voor dit, druk 2 voor dat enzovoorts) veel mediatek lopen hier ook gek als de software niet optimaal is.

Ik ben niet snel tevreden over een phone, ben stevig kritisch op de zaken die ik gebruik, ieder heeft zijn smaak en wensen, maar ben wel van mening als ik een phone een half jaar zonder problemen werkt, dat die phone best goed is/was.

Zoals gezegd @ Dutchgio en Kiswum, De Hongmi is een fantastisch toestel, en ik adviseer hem aan veel mensen persoonlijk, maar je mmoet sleutelen aan de software, MIUI op de MI2S bv loopt 10x beter ;)
Verder ook goed in het oog houden, de Hongmi 1S heeft duidelijk wat problemen op hardwarematig gebied, kan je duidelijk zien op de MIUI forum, staat er vol van de problemen ivm Sim2, hitte, batterijproblemen. Daartegenover zijn er enkele die totaal geen problemen hebben, dus de 1S is meer een gok denk ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
robin-sips2 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:37:
ja onstabiel bedoel ik dat er zaken zijn die er niet werken, mijn fone loopt zoals het hoort nadat ik zelf het getweaked heb.

Wedden dat ik vanalles vind bij de doogee's Krissie? ;) Niet omdat ze slecht zijn, maar gewoon omdat ik kritisch ben voor mijn materiaal.
Jij vast wel, geen flashlight in de toggles noem ik geen bug, dat is gewoon een keuze van de maker, daarnaast maak ik niet gebruik van allemaal bluetooth dingen etc. Dus daar kan ik je niks over zeggen, alleen dat de gps hier allemaal prima is, en dat tijdens het bellen het scherm mooi uit gaat bij je hoofd en als je klaar bent gewoon meteen weer aan, en nee, Ik ben geen kritisch persoon, als alles wat ik gebruik, dus de basisdingen het gewoon goed doen/zijn (wifi, gps, scherm, helderheid, geen vastlopers) ben ik tevreden, en zo denken denk ik de meeste mensen erover

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 12-08-2014 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik wil een 5" aanschaffen en heb m'n shortlist weten te verkleinen tot de
- Huawei Honor 3C
- ZTE Geek V975
- ZTE Red Bull V5 (2GB versie)

Over de Huawei heb ik positieve dingen gelezen over de accuduur, hij is alleen iets groter dan de ZTE's.
De Geek is qua prijs de beste optie en heeft ondersteuning voor 3G op de 900 band. De Red Bull heeft weer het mooiste design...

Iemand die nog iets zinnigs kan zeggen voor ik de knoop doorhak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@allen, ik kan vanuit mijn eigen gevoel beschrijven dat er sinds mei/juni niet echt stabiele verbeteringen zijn geweest bij Xiaomi. Een aantal apps zijn vernieuwd, maar die zijn er niet beter op geworden (bijv: mailnotificatie, agenda). Deze zijn op mijn Mi2 opgelost, maar het kan zijn dat de Hongmi en Redmi 1s andere verbeteringen hebben gehad die nog niet zijn opgelost.

Toen ik de Redmi 1s eind mei testte, was het een top-toestel zonder bugs. Ik hoor momenteel veel klachten over de Redmi 1s. De oude Xperia S van mijn vriendin is verkocht aan mijn schoonzus en toen had ik de nieuwste Miui erop gezet. Helaas kwam deze eruit met onverklaarbare bugs. Daarna originele Sony ROM erop gezet en de nieuwe gebruiker is er nu erg blij mee.

Miui vind ik een top ROM, maar de laatste maanden probeerden ze nog dingen te vernieuwen/veranderen die niet nodig waren en daardoor meer kwaad doen goed deden.
Ik hoop dat de laatste V5 builds zeer stabiel zijn en zonder fouten.

Sorry admins, ik ga nu weer verder ontopic :)

@Chocoball, bedankt voor je links. Mijn Duits is niet top, maar hopelijk kan er genoeg info uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy_dekker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-01-2021
[...]

[...]
Ik heb hem nu besteld bij ibuygou.com en hij is nu al onderweg :). Ik vroeg of ze verzendadres wilde aanpassen en kreeg meteen reactie op de mail. Antelife heeft nu ook eindelijk gereageerd, pas nadat ik paypal op ze af had gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
PeeFizz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:37:
- Huawei Honor 3C
- ZTE Geek V975

Over de Huawei heb ik positieve dingen gelezen over de accuduur, hij is alleen iets groter dan de ZTE's.
De Geek is qua prijs de beste optie en heeft ondersteuning voor 3G op de 900 band. De Red Bull heeft weer het mooiste design...

de huawei heeft ook band 900, heb hem zelf, en dat heb ik gezien in de engineer mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
roy_dekker schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

Ik heb hem nu besteld bij ibuygou.com en hij is nu al onderweg :). Ik vroeg of ze verzendadres wilde aanpassen en kreeg meteen reactie op de mail. Antelife heeft nu ook eindelijk gereageerd, pas nadat ik paypal op ze af had gestuurd.
Ik meen me te herinneren dat je telefoons alleen maar via Dhl kan laten versturen, dus dan komt het wel goed. Van Antlife is een bekend gegeven, die lui proberen van alles om te rekken. Maar blijkbaar geldt bij de meeste: eerst Paypal of FB, anders doen ze niets.

Ibg is wat reageren verder best wel redelijk, pas na de 45 dagen termijn wordt het anders. Ik heb er weer van geleerd. Beter je datums opschrijven en niemand op zijn blauwe ogen geloven. ;)

Maar ben benieuwd wat je er van vind. Laat eens weten als je er mee hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52
Mijn Kingzone K1 Turbo is vandaag verstuurd :-)

Een net en onpartijdig review van de Kingzone K1 Pro / Turbo
http://ierps-review.esy.e...e-k1-love-at-first-sight/

Flip-cover met wireless charging laten we maar voorbij gaan.
http://ierps-review.esy.e...-k1-flipcover-my-opinion/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Even wat slecht nieuws voor de Lenovo kopers. Onderstaande kreeg ik van To2c toegestuurd, en het lijkt me niets iets wat ze zo maar schrijven.

Sorry , We stop selling this kind of mobile phones

We regret to tell you that we have got some Phone products off the shelves. There include these model: Lenovo A376, Lenovo A760, Lenovo A850, Lenovo A850i, Lenovo K900, Lenovo S650, Lenovo S960, Lenovo S820, Lenovo P780, Lenovo A789, Lenovo A800, Lenovo S720, Lenovo S920, etc.

Sorry , We stop selling this model because market phone wholesaler sell refurbished phones or repaired phone as new phone . the only difference is the Motherboard and poor quality 1:1 accessories , such as poor quality battery , poor quality earphone , charger ,usb cable and so on .

It is really hard to found out which one is 100% new or not , it is sure 100% that 50% of them are not new , and 100% of them are not new if it is sold with cheap price

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel opmerkelijk dat ze dat alleen bij Lenovo doen, want het gebeurd vast niet alleen bij die toestellen.
Denk dat je ook moet oppassen bij clones, en de Xiaomi's, waarvan neppe toestellen in omloop zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Iemand de Pulid F11 al binnen??

Of zouden ze allemaal op hetzelfde bootje dobberen op zee?
@Vlizzjeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Gisteren had een collega zijn Leagoo Lead1 binnen gekregen via coolicool.
vrijdag verstuurd, gisteren binnen via DHL.

Wat een mooi ding, lekker dun toestel en de achterkant voelt een beetje zoals die van de note3.
Bouwkwaliteit ziet er voor zover ik kon zien prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Sinned123 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:12:
Gisteren had een collega zijn Leagoo Lead1 binnen gekregen via coolicool.
vrijdag verstuurd, gisteren binnen via DHL.

Wat een mooi ding, lekker dun toestel en de achterkant voelt een beetje zoals die van de note3.
Bouwkwaliteit ziet er voor zover ik kon zien prima uit.
Leagoo! XD, ben benieuw wat hij (*en jij) er van vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb hem zelf ook besteld maar voor de goedkopere verzendoptie gekozen :P duurt dus wat langer.

Hij is voor zijn vrouw.
Maar hij twijfelde of hij hem zelf ging gebruiken ipv van zijn Galaxy Note3 (prive) en iphone 5S(zakelijk), hij wist niet dat het toestel dual sim was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
ik denk dat refurbisched phones verkopen wel wat meer gebeurd bij andere merken, heb zelf bewijs ervan gezien bij europese A merken, wel raar dat dit enkel bij toc2 gemeld word en niet andere sites zoals mixeshop, pandawill etc :(

ik denk dat je in de toekomst meer en meer van die zaken gaat zien van chinese merken dat europese markt concurrenten worden. Eerst star met hun spyware, hierna xiaomi met hun smsjes die doorgestuurd worden naar een bepaalde server, nu Lenovo, wie is de volgende?

Lenovo Xiaomi en Huawei beginnen hier op te komen, lijkt me op schrik van de concurrentie, maar dat kan misschien alleen maar zo lijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Refurbished spul verkopen gebeurd wel vaker dan wij denken waarschijnlijk, het is mij al meerdere keren overkomen bij de aanschaf van hardware hier in Nederland bij bekende winkelketens.

Kan iemand wat meer vertellen over de ervaringen met de Leagoo Lead 1? Werkt de GPS bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
John Rambo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:07:
Refurbished spul verkopen gebeurd wel vaker dan wij denken waarschijnlijk, het is mij al meerdere keren overkomen bij de aanschaf van hardware hier in Nederland bij bekende winkelketens.

Kan iemand wat meer vertellen over de ervaringen met de Leagoo Lead 1? Werkt de GPS bijvoorbeeld?
Bij de lead 3 van 52 euro werkt ie goed, maar lead 1 weet ik niet, maar dat komt nog heb ik hierboven al gelezen, anders kijk je in leagoo lead 1 topic
Hier de nl review:
www.chinareview.eu/leagoo-lead-1/
Staat niks over gps in, maar geeft je wel een indruk

[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 12-08-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
John Rambo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:07:

De grotere merken die we hier kennen doen dat natuurlijk om wel, maar komen er mee weg. Als je onderzoek doet wat Google weet of Apple naar iCloud verstuurd, kom je vast tot dezelfde conclusie. Maar als nieuwkomer kan dat je wel fataal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Ik heb een leagoo lead 1. Ik heb alleen geen data abonnement. Ik kan de gps alleen testen zolang ik wifi verbinding heb.. Heeft iemand een ander idee om de verbinding enigzins betrouwbaar te testen?

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
PeeFizz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:37:
- Huawei Honor 3C
- ZTE Geek V975

Ik kan je met de Geek helpen. Ik heb het enkele maanden geleden gekocht en voor wat het heeft gekost, is het een uitstekende toestel. Maar er zijn toch wel enkele minpunten:
- WIFI werkt niet optimaal. Als je met twee streepjes verbonden bent met de wifi, dan gaat het enorm traag. Zelfs mijn Motorola Atrix heeft een betere WIFI dan mijn Geek.
- Camera is middelmatig. Ik gebruik de camera niet veel, maar als camera belangrijk is voor je, dan moet je voor andere opties kijken. Online kan je wel foto's vinden die gemaakt zijn met de Geek.
- Geen custom roms beschikbaar door Intel processor.

That's it denk ik. De 3 "grote" minpunten van de Geek.

Positieve punten:
- Zeer snel
- Batterij gaat redelijk mee (bij licht gebruik (3G aan), af en toe sms'en en bellen minimum 2 dagen)
- Zeer robuust. Heb het al meer dan 10 keer laten vallen en nog steeds geen probeem. Draag ook geen hoesje of enige bescherming.
- Mooi design

Al bij al, ik zou het niet aanraden door de wifi problemen (is een bekend probleem en men heeft nog steeds geen oplossing gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Over de leagoo lead 1.

Ik heb een kaart in googlemaps opgeslagen en heb er een rondje mee gelopen in het centrum in nijmegen. Dat ging prima en accuraat zonder internet verbinding. Ook liep ik op het voetpad naast gebouwen dus was eigenlijk wel verbaast dat het goed ging. Of het beter of slechter gaat wanneer je in de auto zit durf ik niet zeker te zeggen.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
Mudi schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:35:
[...]

Ik kan je met de Geek helpen.
...
Al bij al, ik zou het niet aanraden door de wifi problemen (is een bekend probleem en men heeft nog steeds geen oplossing gevonden).
Tnx, dit was eigenlijk m'n eerste keus en ik had 'm al zo goed als besteld. de Huawei heeft geen krasbestendig glas dus die is ook afgevallen. Dan blijft er niet veel keus meer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
PeeFizz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:35:
[...]

Tnx, dit was eigenlijk m'n eerste keus en ik had 'm al zo goed als besteld. de Huawei heeft geen krasbestendig glas dus die is ook afgevallen. Dan blijft er niet veel keus meer over :)
Vervang de Geek door de asus Zenfone 5 :) min of meer zelfde hardware maar wel nieuwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
Had ik gezien, maar die accu is wel heel licht. Ik ben geen zware gebruiker, maar een dag of 2 mag ie toch wel meegaan.

Edit: toch de Geek maar besteld, verder geen toestellen naar m'n zin kunnen vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door PeeFizz op 13-08-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30

migros

Nooit meer een Samsung

Ik zit te zoeken naar een goede android 10.1 inch tablet. Nu kwam ik de Gigaset QV1030 in de pricewatch tegen welke mooie specs heeft. Een 2560x1600 scherm en quadcore etc. Nu zoek ik eigenlijk meer info over dit apparaat maar kom bar weinig tegen op internet, in ieder geval kan ik geen supportforum vinden hiervoor, wel genoeg reviews van bekende sites.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er chinese tablets met een tablet formaat van 10,1 inch (bijna alles uit china is 9,7 heb ik gemerkt) met een scherm van 2560 x 1600?? Ik kan ze in ieder geval niet echt vinden.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:03:
Ik zit te zoeken naar een goede android 10.1 inch tablet. Nu kwam ik de Gigaset QV1030 in de pricewatch tegen welke mooie specs heeft. Een 2560x1600 scherm en quadcore etc. Nu zoek ik eigenlijk meer info over dit apparaat maar kom bar weinig tegen op internet, in ieder geval kan ik geen supportforum vinden hiervoor, wel genoeg reviews van bekende sites.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er chinese tablets met een tablet formaat van 10,1 inch (bijna alles uit china is 9,7 heb ik gemerkt) met een scherm van 2560 x 1600?? Ik kan ze in ieder geval niet echt vinden.
Dit is voornamelijk gericht op telefoons, Wellicht weten ze het hier:
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30

migros

Nooit meer een Samsung

dutchgio schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Dit is voornamelijk gericht op telefoons, Wellicht weten ze het hier:
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
F**k verkeerde topic sorryy :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

starcopy schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:09:

Sorry , We stop selling this model because market phone wholesaler sell refurbished phones or repaired phone as new phone . the only difference is the Motherboard and poor quality 1:1 accessories , such as poor quality battery , poor quality earphone , charger ,usb cable and so on .

It is really hard to found out which one is 100% new or not , it is sure 100% that 50% of them are not new , and 100% of them are not new if it is sold with cheap price
Ligt dat probleem dan aan Lenovo of aan de tussenpersoon waarmee To2c zaken doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
PeeFizz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:56:
Had ik gezien, maar die accu is wel heel licht. Ik ben geen zware gebruiker, maar een dag of 2 mag ie toch wel meegaan.

Edit: toch de Geek maar besteld, verder geen toestellen naar m'n zin kunnen vinden.
Ik zou aanraden om direct de Malaysische officiële rom erop te zetten
(http://www.ztedevices.com...07-b560-a615d5e55d61.html)

Deze rom is de nieuwste officiële rom. Google play zit erop, geen Chinees bloatware en er is een fix dat sommige apps niet geïnstalleerd konden worden (nu kan je alles installeren) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kiswum schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:46:
[...]

Ligt dat probleem dan aan Lenovo of aan de tussenpersoon waarmee To2c zaken doet?
zoals ze al schrijven: market phone wholesaler

Dus ik neem aan dat het een tussenpersoon is. Maar hoe je dat in China moet zien, durf ik niet te zeggen. Als het net zoiets is als hier een "importeur" voor een bepaalde regio, kan ik me voorstellen dat je een probleem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Vandaar dat Lenovo's wel raadzaam kunnen zijn via andere resellers. Misschien kopen zij het wel direct bij Lenovo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Misschien wel, misschien niet. Dat is het vervelende aan dit soort dingen. Je weet het pas, als je geluk hebt, op het moment dat het ding thuis ligt. Een claim wordt al aardig moeilijk. Je hebt uiteindelijk netjes geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik wil de Asus Zenfone 5 kopen bij etotalk, met DHL verzending. Weet iemand of je het toestel dan ook daadwerkelijk binnen 7 werkdagen krijgt? Zie niet echt duidelijk iets over voorraden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Trishul schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:14:
Ik wil de Asus Zenfone 5 kopen bij etotalk, met DHL verzending. Weet iemand of je het toestel dan ook daadwerkelijk binnen 7 werkdagen krijgt? Zie niet echt duidelijk iets over voorraden namelijk.
je zou een mailtje kunnen sturen naar ze, dan heb je morgen antwoord. Ze hebben wel beperkte kantoortijden. Het verzenden van mijn P10C duurde wel bijna een week voordat deze op de post was, maar dat kan bijv. ook aan de voorraad hebben gelegen.
Ik heb daar ook wel eens naar voorraad geinformeerd maar kreeg toen geen duidelijk antwoord, meestal geven ze wat algemene ontwijkende antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 22:06
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 13-08-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50
Voldoet de Tweakers V&A tegenwoordig niet meer? ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 22:06
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 13-08-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb sinds enkele dagen mijn xiaomi hongmi note pro binnen. Echt een mooi toestel!

Maar ik heb een vraagje. Weet iemand een goede tutorial om de multi lang rom er op te zetten?
Pagina: 1 ... 40 ... 110 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
HET IS VERBODEN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in een apart forumdeel, : Mobile Aankoopadviesforum
Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies.

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!