ja onstabiel bedoel ik dat er zaken zijn die er niet werken, mijn fone loopt zoals het hoort nadat ik zelf het getweaked heb.
Wedden dat ik vanalles vind bij de doogee's Krissie?

Niet omdat ze slecht zijn, maar gewoon omdat ik kritisch ben voor mijn materiaal.
Ik heb nog geen enkele chinees gehad die out of the box perfect picobello werkt, begint al met de fast toggle's bovenaan, staat er een flashlight in etc, Zit er een 2g netwerkmodus standaard in de netwerk selectie, kan je simkaart binden aan bepaalde contacten, dus dat mijn Blauwtand headsetje automatisch sim 2 neemt ipv sim1 bij het bellen naar men baas.
Zelfde met GPS, loopt hij achter tov mijn positie, heeft hij snelfix tov de accuracy.
Dan tijdens bellen, hoe werkt de proximity sensor enzo, loopt hij ook niet achter tov hoe snel ik handel, heeft hij last van schaduw tijdens het rijden met gps en tegelijk bellen (scherm gaat dan uit tijdens navigeren, heel tof!)
Dan zo van die bugs als je veel met keuzebandjes moet werken (je weet wel, je belt de technische dienst van het bedrijf, druk 1 voor dit, druk 2 voor dat enzovoorts) veel mediatek lopen hier ook gek als de software niet optimaal is.
Ik ben niet snel tevreden over een phone, ben stevig kritisch op de zaken die ik gebruik, ieder heeft zijn smaak en wensen, maar ben wel van mening als ik een phone een half jaar zonder problemen werkt, dat die phone best goed is/was.
Zoals gezegd @ Dutchgio en Kiswum, De Hongmi is een fantastisch toestel, en ik adviseer hem aan veel mensen persoonlijk, maar je mmoet sleutelen aan de software, MIUI op de MI2S bv loopt 10x beter

Verder ook goed in het oog houden, de Hongmi 1S heeft duidelijk wat problemen op hardwarematig gebied, kan je duidelijk zien op de MIUI forum, staat er vol van de problemen ivm Sim2, hitte, batterijproblemen. Daartegenover zijn er enkele die totaal geen problemen hebben, dus de 1S is meer een gok denk ik