Ik zit sterk te denken om mijn
HTC One V te vervangen door een
Asus ZenFone 5.
Maar nu zie ik bij
to2c.com een paar opties waar ik het voordeel niet van zie.
Gift or Service:
- None
- Screen Film (2pcs)
- Root +$3.00
Nu lijkt root mij handig mocht ik het ooit nodig hebben. Maar het is niet zo dat ik dit dagelijks ga gebruiken. En screenprotectors zijn altijd goed. De volgende opties vind ik lastiger.
Version:
- Original Mulit-language Version
- Add Google Playstore and Remove Chinese App +$3.00
Dit lijken mij beide verstandige opties. Alleen lees ik in
verschillende topics dat het verstandig is om de standaard chinees/engelse versie er op te laten staan.
[Xiaomi Redmi 1s] Ervaringen & Discussie
Rooten:
Als tip wil ik graag het volgende meegeven: Als je je telefoon besteld, probeer ervoor te zorgen dat men geen andere ROM op het toestel zet. Je kunt namelijk problemen krijgen als je je telefoon wilt rooten/flashen/voorzien van een nieuwe ROM. Vaak wordt er een ROM op gezet waar een hoop bugs of verouderde data in staat. Tevens is de app "Updater" verwijderd en deze is zeer belangrijk als je je OS wilt updaten. Probeer er dus voor te zorgen dat je telefoon origineel Chinees is en kies er nooit voor om de ML ROM te laten meeleveren.
Via de originele Chinese ROM is het binnen 10 minuten mogelijk om hem te voorzien van de Nederlandse taal.
Ik heb al mijn apparaten in het Engels staan, dat vind ik prettiger werken, ik heb geen Nederlands nodig.
Dus graag hoor ik jullie ervaringen, wat handig is, of wat niet.
[
Voor 0% gewijzigd door
pnoob op 08-08-2014 13:59
. Reden: Kleine tekstuele aanpassing, 5 toegevoegd bij Asus ZenFone ]