Zelf de S750 gehad, hij is vergelijkbaar misschien zelfs sterker dan de galaxy S4 active, met een weddingschapje op het werk is mijn s750 naast een s4 Active in een emmer gesmeten, 2mins laten liggen en deed het nog perfect.
Qua sterkte kan ik je dit vertellen, hij heeft een worp van de autoruit tot de asvalt 5 meter verder overleeft, geen krasje op dankzij een goede silicone case en een screenprotector.
Qua speeds is hij niet insane, alles werkt wel zoals het hoort, 4pda.ru heeft er een eigen community voor.
Ik vond het scherm niet prettig aanvoelen (teveel plastic feeling), maar als je een degelijk toestel wil dat werkt qua hardware kan ik je hem aanraden, heb hem een half jaar dag in dag uit gebruikt.
GPS Wifi etc, allemaal goed qua ontvangst, enige dat er negatief over te vertellen is, is dat de stock software niet goed werkt, Etotalk rom erop zetten, en alles werkt naar behoren
Edit: ik ben een Lenovo Fanaat maar dat is door deze gsm gekomen, ik denk niet dat er veel phones zijn die voor deze prijs die sterkte van gsm bieden, als je er een degelijke rom op smijt, is dit toestel waarschijnlijk een van de sterkste chineese smartphones voor +- 170 euro?
[
Voor 13% gewijzigd door
Robinator op 05-08-2014 23:45
]