Hallo iedereen,
Klein vraagje: Is het inderdaad zo dat de WCDMA versie van de jiayu G2F geen 720p display heeft, terwijl de niet WCDMA-versie die wel heeft ? Zoja, weet iemand waarom ?
Wat geeft dat 480p scherm dan ? Ik heb zelf onlangs de STAR W450 gekocht (domme aankoop), waarvan het scherm dezelfde resolutie heeft. Bij die STAR is de digitizer niet alleen kapot, het scherm ziet er ook niet uit (zeker in vergelijking met het scherm van de Xiaomi Mi2S van m'n broer).
Kent iemand een andere phone met vergelijkbare prijs, build quality en specs als de jiayu G2F, maar dan met 720p (behalve de Doogee DG350 die me te 'bling bling' lijkt) ? Of een grotere goedkope phone met +- 300ppi en goede batterij ? De Leagoo phones lijken zeer interessant maar er zit altijd wel een mindere spec bij (te weinig ppi bij de lead 1 of te weinig RAM bij de lead 3).
Misschien vlug een beschrijving van mijn ideale budget phone (max 75 euro):
- scherm tussen 4.3" en 5,5" met +-300ppi
- goede batterij (hangt af van de grootte van het scherm)
- goede build quality (STAR en dergelijke vallen dus af, doogee dg350 lijkt ook last te hebben van enkele 'kinderziektes')
- quad/octa core (octa core wordt moeilijk denk ik, zeker omdat dan een betere batterij nodig is ook)
- min 1GB RAM
- min 4GB ROM (liefst ook met SD-slot dan, maar zonder is geen drama)
- sober design als het kan (de doogee dg350 lijkt me bijvoorbeeld spuuglelijk met die pixels, al is het in het echt misschien beter als op de foto's ? )
- redelijke GPS indien mogelijk (niet het allerbelangrijkste)
- WCDMA (liefst 900/2100 maar 850/2100 is geen drama)
Mocht de Hongmi 1S nu minder duur zijn he
Dank bij voorbaat voor jullie suggesties.
BTW: Ik zou de oprichters van deze site, dit forum en topic ook willen bedanken. Fantastisch idee. Is een van mijn favoriete tijdverdrijven geworden nu

.